Nem hétköznapi csalódások

H_A Címkék: punk koncert szólásszabadság letiltás véleménynyilvánítás Orbán Viktor HétköznaPI CSAlódások Orbán ellenes koncert2013.08.10. 12:36

Nem vagyok a punk zene rajongója, de eléggé valószínűnek tartom, hogy mint ahogy én sem, úgy a műfaj legelszántabb kedvelői sem fognak a kardjukba dőlni attól, hogy elmarad a HétköznaPI CSAlódások nevű punkzenekar szeptember 14-i kiskunhalasi koncertje. Helyesbítek: nem elmarad. Törölték. Letiltották. Jó szándékúan szóltak, hogy ezt jobb, ha nem, fiúk. Ettől még igaz lehet: ahol a „bocskoros oláhokat, mocskos buzikat, és cigányokat” különféle válogatott szövegkörnyezetekben pellengérre állító Kárpátiának állami kitüntetés jár, ott egyáltalán nem biztos, hogy jó ötlet Orbán Viktor miniszterelnököt punk dallamok kíséretében bírálni. Ahol a Magozott Cseresznye, a Romantikus Erőszak vagy az Egészséges Fejbőr típusú zenekarok koncertjei bármikor szabadon állíthatnak szobrot a gyűlöletnek és kirekesztésnek, ott a Fidesz narancsát savanyúnak-keserűnek titulálni egyenesen szentségtörés.  

Függetlenül attól, hogy a helyi önkormányzat ügybuzgósága, vagy a koncertnek helyet adó szórakoztatóipari egység – hogy még ironikusabb legyen a történet: Freedom Music Club – vezetőjének önérzetes rettegése, akár fenyegetés, akár jószándékú figyelmeztetés áll a háttérben,  a történet mindenképpen tanulságos. Arra nézve, ami  körülöttünk, a mindenható politikai hatalom erőterében zajlik. Annak a lelkekbe taposó, lelkeket torzító hatalomnak az erőterében, amely semmilyen körülmények között nem tűri a kritikát. Olyan rossz emlékű idők szele nyaldos pofán újfent, amikor egyebek mellett előadók, zenekarok, előadások sorsáról is politikai szempontok alapján döntöttek.

minimumplusz.jpgA több éves múlttal rendelkező zenekar számára persze akár elismerés is lehet az, hogy a MIÉP és az FGKP tündöklésének idején kiérdemelt kitiltások, perbe fogások után végre 2013-ban a kétharmados Fidesz-hatalom sem díjazza rendszerkritikájukat. Nem tudom, igaz-e, hogy zenekar a helyzet komolyságához illő harsány röhögéssel fogadta a hírt, miszerint 2013-ban ismét tiltólistára kerültek, de azt hiszem, nekünk nem túl sok okunk van a felhőtlen örömködésre.

Nem tudom mennyire szórakozhatunk önfeledten azon, vagy mehetünk el szó nélkül amellett, hogy egy arrogáns hatalom/politikus ilyen módon szankcionálja a neki nem tetsző negatív véleményeket, a kritikát, a bírálatokat? A jelenlegi kormány mindenfajta eleganciát, nagyvonalúságot nélkülöző mániákus hatalomértelmezése által eltorzított társadalmunkra nézve fölöttébb elkeserítő, hogy bármikor mozgósítható, agymosott, bizonyításkényszeres „jó szándékú figyelmeztetők” nyüzsögnek körülöttünk, akik bármikor bevethetők, ha emberek csoportjai nem a kormány jelszavainak skandálása apropóján gyűlnek össze.  

Tegnap egy államtitkárt bíráló kommentelő miatt perelt az érintett, ma a miniszterelnököt kritizáló zenekar fellépését nyilvánítják nem kívánatosnak fentről jövő, vagy alulról kiadott utasítások révén. És holnap mi következik, uraim?

Mint mondtam: egyáltalán nem áll közel a szívemhez ez a zenei stílus, mindenféle körümények között elutasítom az öncélú vulgaritást és a bármilyen oldalról érkező szélsőséget, nem gondolom, hogy Orbán esetleg "dülledt szeme-csúzli szája-kiscserkész termete" kellene okot szolgáltasson bárkinek arra, hogy gúnyos előjelek közé szorítsa vele kapcsolatos ellenérzéseit, de a szóban forgó, elhallgattatni kívánt bandával messzemenően egyetértve mondom: „Viktor! Csalódtam benned.” Már megint.

Ha 2013-ban ez a szabad szólás- és véleménynyilvánítás kormányzati értelmezése, akkor lassan kijelenthetjük: egy ilyen típusú szabad országban, a hozzánk hasonló szabad emberek kizárólag azt mondhatnak el teljesen szabadon, amit szerintetek szabad.  Véleményem szerint ez messzemenően kimeríti a hétköznapi csalódások kategóriáját.

fotó: www.minimumplusz.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr775454800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CSENDES 2013.08.10. 14:38:06

Nos, emiatt már a hivatalos trollok egy-két más blogon berzenkedtek, s te is várhatsz a sorodra. Mit fogsz te kapni, ha ezek felébrednek. Viszont tényleg nem fájintos, ha a félelem kitapintható, s egyesek azt túlzásba is viszik, miként az említett "jó szándékú figyelmeztetők".

Ugyanakkor ki énekelje el a walesi bárdok dalait, ha nem korunk punkjai, azaz minden rendszer kritikusai?

CSENDES 2013.08.10. 15:10:25

Oszt, még soha nem hallottam őket, azt sem tudom kicsodák, de most meghallgattam őket. Igen, walesi bárdok nem volt túlzás. Meghallgatva kormány és ellenzék működésének elemzését. Hat tetszik ez a mostani kormánypártnak,ha nem.

CSENDES 2013.08.10. 15:16:10

És csak azt fogalmazták meg akkor, mikor még támogatottak voltak (vagy tűrtek)amit egy politológus így fogalmazott meg "elfogyott körülötte a levegő" Török Gábor.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.08.10. 19:18:04

Alapvetően ebben a műfajban egy zenekar mindent megtenne, hogy valaki valahogy tiltsa.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.10. 21:36:04

Ez remélem, csak vicc.

polgarda.blog.hu/2013/08/10/a_hetkoznapi_csalodasok_gyilkossagra_buzdit

Gondolom, a Csurkát meg a Horthy-imádókat felkötni és arra buzdítani teljesen jó dolog.

Összegyűjtöttem pár szövegrészletet, fiatal barátaim. Ítéljetek lelkiismeretetek szerint.

vasgyuszi 2013.08.10. 21:38:41

Komcsi pitiánerség ez a zene-letiltósdi. Dehát, mit is vártatok ezektol a szar alakoktól?

teknős 2013.08.10. 21:40:50

Ez most reklám, politika, vagy szervilizmus? A kiskunhalasi önkörmányzat ugyanis nem fideszes többségű és a polgármester is emeszpés támogatottságú.

Hertelendi 2013.08.10. 21:50:35

@vasgyuszi: igazad van! a fidesz tele van komcsikkal

Mesterlövész 2013.08.10. 21:52:46

@Budai Andris: Fúú bmeg, most megszólalt a lelkiismeretem és rájöttem, micsoda szörnyű dolog ilyet egy punk zenekar számában leírni. Játszd már anyádnak az erkölcscsőszt, hülye.

Mesterlövész 2013.08.10. 21:53:31

@teknős: Igen, biztos ezért tiltja a fideszfikázó koncertet. Hót logikus.

lavór 2013.08.10. 21:56:43

Nem kell elmenni szó nélkül mellette. Lehet majd nemsoká szavazni menni. Na meg addig minden lehető módon aláásni a vélt tekintélyüket. A bukott jobboldal ismét bukhat akár...

egysmás 2013.08.10. 22:04:52

aki ma semleges, holnap jobboldali, és holnapután úgy végzi majd mint a Szálasi...

A nevem Senki 2013.08.10. 22:05:33

Ti miről beszéltek??

"Demszky intézkedése törvényt sért
Pál Gábor

2001. december 24., hétfő 01:00
A Fővárosi Közigazgatási Hivatal vezetője törvénysértőnek találta Demszky Gábor eljárását, aki betiltotta a Nemzeti dal ünnepe című, Fehér karácsony alcímű rendezvényt. Grespik László a fővárosi MIÉP-frakció kérelme kapcsán hozta meg döntését, amelyben megállapítja: a főpolgármester és a Városháza kulturális bizottsága hatáskör hiányában, illetve hatáskörét túllépve jogsértő módon hozta meg határozatát.

A hivatalvezető törvényességi felhívásában szólította fel a kulturális bizottság tagjait és Demszky Gábort a politikai indíttatástól mentes és jogszerű döntések meghozatalára. Közben a Petőfi Csarnok igazgatója Demszky utasítására felbontotta a szerződést a koncert szervezőivel, akik pedig a közönséget kérték fel az interneten keresztül arra, hogy ne menjenek demonstrálni december 26-án a fővárosi intézmény elé, a rendezvényt más időben és más helyen meg fogják tartani. A fővárosi MIÉP-frakció bejelentette: januárban demonstrációval kívánják felhívni a figyelmet Demszky Gábor sorozatos törvénysértéseire.
A betiltott koncerten fellépett volna többek között az Ökrös, valamint az Ifjú Muzsikás népzenei együttes, az Egészséges Fejbőr és a Magozott Cseresznye nevű rockegyüttesek, valamint vendégszerepelt volna Nagy Feró és a P. Mobil frontembere, Schuster Lóránt is. Demszky Gábor lapunk kérdésére korábban elismerte, hogy neki, illetve a kulturális bizottságnak nincs jogi legitimációja a koncert betiltására. – Vállaljuk a politikai felelősséget és az esetleges kártérítés költségeit, de önkormányzati létesítményben nem engedhetem meg, hogy szélsőjobboldali szkinhedtalálkozót rendezzenek – tette hozzá. A rendezvény fő- szervezője, Mazura Imre, a Magozott Cseresznye frontembere arról beszélt: szerződésben vállalták, hogy mindenben megfelelnek a Magyar Köztársaság törvényeinek, szó nem volt szkinhedtalálkozóról, külföldről csak határon túli magyarok érkeztek volna. A fővárosi MIÉP-frakció álláspontja szerint a rendszerváltozás után tizenegy évvel nem cenzúrázhat Demszky Gábor politikai indokok alapján egy kulturális rendezvényt, akinek cselekedete teljes mértékben törvénytelen volt. Schuster Lóránt (MIÉP) véleménye szerint a főpolgármester azért időzítette mostanra akcióját, mert ilyenkor már nehéz új helyszínt találni a rendezvénynek. Mint mondta: Demszky Gábor Hatala József vezérőrnagy, az ORFK közbiztonsági főigazgatója tájékoztatására és a Nemzetbiztonsági Hivatalra hivatkozott, de nem mutatott fel konkrét bizonyítékokat a szkinhedekre vonatkozóan. Közölte: beszéltek a vezérőrnaggyal, aki elmondta, hogy nem kérte Demszky Gábort semmire, csak tájékoztatást adott. Zsinka László frakcióvezető megfogalmazása szerint Demszky Gábor szívesen blöfföl, és nem kenyere az igazmondás. Emlékeztetett arra, hogy idén nyáron az előző amerikai nagykövetre hivatkozva közölt információkat, a nagykövet pedig még aznap tiltakozott az ellen.
A szocialista és szabad demokrata képviselők szélsőjobboldali fröcsögésnek és szkinhedtalálkozónak nevezték a rendezvényt a kulturális bizottságban, egyetértve Demszky Gáborral."

Erről ennyit.

LallyPop 2013.08.10. 22:05:47

Ezeket a szélsőbalos szarokat fejbe kell lőni.

Egyébként szokásos módon ez a 3. poszt a nem létező, semmivel alá nem támasztható állítólagos kamuzéróságról.

Persze azt mégsem lehet megírni, hogy a komcsik a mai helyi önk-i választáson már el sem mertek indulni.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.10. 22:09:08

@Mesterlövész: Felkötünk minden rohadt Horthy-imádót? Anarchista boldogság és halott burzsoák?

Hát oké, végülis teljesen rendben van. Majd csinálok én is punkegyüttest, és a holokausztot tagadom benne meg az MSZP-seket akarom kiirtani, de nehogy ügyet csináljatok belőle!

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.10. 22:09:32

@Ándi bácsi: nácika! Fröcsögésen kívül tudsz még valamit? Neked nem kívánom, hogy lőjenek fejbe! Épp elég lenne, ha a magadfajta rühes gazemberek a sitten rohadnának el élve.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.10. 22:11:33

@Budai Andris: nem ismerem a szóban forgó bandát, de ugye abban igaza van a poszt szerzőjének, hogy finoman szólva feltűnő a kettősmérce... mert a skinhead csürhék sem a békés természetükről ismertek. És a szövegeikben is bőven szerepel gyilkosságra való felbujtás is. (most konkrétan nem tudnám megmondani, hogy melyik kedvenced énekelgetett olyasmit, hogy felkötni az összes cigányt, de keress rá a google-ben, biztosan megtalálod!)

egysmás 2013.08.10. 22:14:48

@Budai Andris: József Attila parafrázis.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.10. 22:19:36

@álfirkász: Nincs szkinhed kedvencem.

Demszky simán betiltotta a Fehér Karácsony nevezetű rendezvényt, ha erre gondolsz, és nem tagadta le, hanem megmagyarázta.

Namost ilyen itt nem volt. Volt ÁLLÍTÓLAG valaki, aki barátilag szólt a tulajnak, hogy szerinte inkább nem kéne, mondta egy neve elhallgatását kérő alkalmazott valahol.

Hatalmas kamu.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.08.10. 22:44:08

Én a hiteles punk zenekarokat szeretem, azok a rezsicsökkentésről danolásznak.

Sir Galahad 2013.08.10. 22:45:56

Franc tudja, valójában mi és hogy történt, de hogy az eset ilyen tálalása a lehető legjobb reklám egy punkzenekarnak, az biztos.

☉ ☾ 2013.08.10. 22:51:23

Fideszes csak impotens, génhibás ember lehet, ebből is látszik.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.08.10. 22:58:42

Orbán leszólt hogy tilcsák be. Így volt. Nekem is mesélték haverok. Állítólag ott voltak. Nem gondoljátok, hogy ez egy kicsit Jon Lajoie-zos?

LallyPop 2013.08.10. 22:59:09

@Budai Andris: Na dehát Magyarország ilyen.

Annyi lesz jövőre a kampány, hogy:

Fidesz: maffiabaloldal
Maszop: maffiajobboldal

Azt a szocik buknak mint ólajtó, de nem fogják fel a tanulságot.

☉ ☾ 2013.08.10. 23:04:56

@Ándi bácsi: ne égesd itt magad, attól még nem tart téged senki sem embernek, hogy leköp.

☉ ☾ 2013.08.10. 23:05:56

@Budai Andris: Bólogassál csak szépen, fel-le.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.10. 23:07:40

@☉ ☾: Ez van, fiatal barátom.

Jövőre le kell váltani a narancsködös bolsevik nácikat, jöjjön végre egy romlatlan, tiszta erő, pl. az Együtt 2014 vagy az MSZP!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.10. 23:09:34

ez a dalszöveg :D totál gáz. ez a magyar értelmiségi szinvonal? gyúnyolódni valaki kinézetén?

nincs_nick 2013.08.10. 23:11:28

@Ándi bácsi: "Persze azt mégsem lehet megírni, hogy a komcsik a mai helyi önk-i választáson már el sem mertek indulni."

Hogy a rákba ne indultak volna. Volt Fidesz-es jelölt, nem?

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.10. 23:13:54

Kedves blogger kolléga!

"ahol a „bocskoros oláhokat, mocskos buzikat, és cigányokat” különféle válogatott szövegkörnyezetekben pellengérre állító Kárpátiának"

Egy vonatkozó Kárpátia-idézetet is kérünk szépen, mert ilyen NINCS. Hazudtok.

egysmás 2013.08.10. 23:14:48

@endike: Punkok, endike, punkok!
Egy fideszeshez képest ugyan értelmiség, de akkor is csak koszos punkok...

nincs_nick 2013.08.10. 23:22:18

@Budai Andris: "Hát oké, végülis teljesen rendben van. Majd csinálok én is punkegyüttest, és a holokausztot tagadom benne meg az MSZP-seket akarom kiirtani, de nehogy ügyet csináljatok belőle!"

Értjük ám hogy hülye vagy punk-hoz (is), csak minek reklámozod? A punk természeténél fogva szélsőbalos, illetve helyesebben anarchista zene. A '80-as évek kilátástalan városi prolijainak (nem becsmérlő értelmében használva, hanem társadalmilag) zenéje a városi proliknak. Egyik legnagyobb alakja meg ugye magyar (és nem származású, ugyanis "Tommy" itthon született). Egyébként ha ilyen témájú zenét akarsz csinálni megteheted, vannak ún. "ellenzéki punk" zenekarok, melyek szélsőjobbos eszméket hirdetnek és elutasítják az anarchizmust. Csak ők ugye nem punk-ok, csak punk ritmusú zenére éneklik a szövegeiket. Gondolom angolul sem beszélsz (a komcsiknál ugye nem elvárás), mert akkor tudnád, hogy kire használják a punk kifejezést. Segítek, nem a szélsőjobbosokra.:)

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.10. 23:31:47

@nincs_nick: Nem, semmi. Angolul se tudok, érettségim sincs, diplomám se.

Aztán mi van a CPG-vel meg az ifjú élmunkásukkal? Szélsőbalosok, mi?

Persze ez mindegy.

A lényeg a kettős mércén van.

A PICSA énekeljen bátran, ez a punk lényege, viszont a Született Gyilkosokat, a Fejbőrt, a Mos-OI-t meg a CPG-t csukjuk csak le.

KopaszMercis 2013.08.10. 23:36:15

@A nevem Senki:
A Pecsa kozintezmeny mikieger...

Istenem, hogy a Punkzenehez sem ert senki basszatok meg...

KopaszMercis 2013.08.10. 23:37:23

@Budai Andris:
A CPG-t pont a mostani rendszer kritizalasa miatt csuktak le a80-as evekben...

A nevem Senki 2013.08.10. 23:43:09

@KopaszMercis: A Petőfi Csarnok közintézmény mikiegér? Ezt nem értem.

s 2013.08.10. 23:53:03

@én már a fény gyermeke vagyok: Ameddig még van áram a kütyüikben. Azután meg arról, hogy mi a faszért nincs, mert a rezsicsökkenés áramcsökkenést is eredményez hosszabb távon.

Egy adolf hitler nevű gentleman (csak vicceltem) a jazz zenét próbálta betiltani, szigorúan erkölcsi alapon. Nem sikerült olyan kurva jól. Persze voltak más problémák is, nem csak ez. Más kor, más műfaj, más ember - inkább diktátor, nem is annyira ember. Ugyanaz a történet. A hatalom elveszejt. Csak idő kérdése, de nekem van időm. Lassan már másom sincs, kivárom.

Ay 2013.08.10. 23:54:59

Ekkora reklámot egy zenekarnak.
Komolyan mondom javul a pr-esek teljesítménye.

Csak a Dunában azok a békaemberek mit csináltak a víz alatt ürgeöntéskor.

Komolyan: tisztára mint a tanú című film elevenedne meg, csak azt iróniának viccnek szánták a sarkításaival, itt viszont egyesek és kettesek halálosan komolyan.

Kim Jong Un 2013.08.11. 00:04:03

Teljesen biztos vagyok benne, hogy a libas penzeli ezeket is. Az a mocskos szemetlada semmitol sem riad vissza.

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:17:12

Sokan átsiklanak a legnagyobb problémán :MI LENNE AKKOR , HA - TEGYÜK FEL - ORVBÁNNAK ÉS BANDÁJÁNAK VALÓBAN TÜNDÖKLETES ,KIRÍVÓAN DEMOKRATIKUS ÉS ÖSSZESSÉGÉBEN KIVÁLÓ A TÉNYKEDÉSE ?! MI VAN HA VALÓBAN SOSE VOLT JOBB MAGYARORSZÁGON ÉLNI , MINT MANAPSÁG AZ ORVBÁN-ÉRÁBAN ?!
Ez a "zenekar" egy apró pörsenés a Magyar zenei élet seggén,...megér egy letiltást ?
Égő...nagyon égő...

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:18:42

@Ay:
"Ekkora reklámot egy zenekarnak.
Komolyan mondom javul a pr-esek teljesítménye."

Ettől nagyobb reklámot talán csak a "baltás-gyilkos" kapott...

nincs_nick 2013.08.11. 00:19:09

@Budai Andris: Ha tudnál angolul (és nem csak szavakat...) eszedbe sem jutna punk mellé bármilyen szélsőjobbos dolgot tenni. Te ezt tetted... Mintha azt magyaráznád, hogy a rap meg a fehér amerikai felső-középosztály zenéje, mert ilyen zenére bólogattak a Disney Channel-en a múltkor egy sorozatban.:D

CPG: Osztan a magyar gulyáskommunizmusnak mi köze van a szélsőbalhoz vagy az anarchizmushoz? Ha alap politikai irányokat nem tudsz megkülönböztetni akkor minek akarod osztani róluk az észt? MSZP vagy Fidesz szavazó komcsi-e vagy? Netán Erdős Péter személyesen? :D

CPG2: Bakker egy áramlatba rakod a CPG-t meg a Fejbőrt. Te sík hülye vagy. Klasszikus zenében is ugyanaz szerinted Holst meg Mozart, igaz? Anyám borogass, ilyen embert minek engednek gép közelébe....

Nemzeti Hozzászóló 2013.08.11. 00:20:13

Belehallgattam néhány dalukba, de nem az én műfajom. Viktornak meg a stábjának csak annyit kellene tennie, hogy befogja a fülét és nem vesz róluk tudomást. Tiltással csak címlapra kerülnek az ilyen suttyóságok. Dehát, ők tudják.

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:21:13

@s:
"Egy adolf hitler nevű gentleman (csak vicceltem) a jazz zenét próbálta betiltani, szigorúan erkölcsi alapon. Nem sikerült olyan kurva jól "

Van egy hangyafasznyi különbség : hitler egy műfajt akart betiltani,..ez a lókupec MINDEGYIKET - ami rá nézve kellemetlen - nála nem műfaj-függő a dolog !

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:22:57

@Nemzeti Hozzászóló: valahol egyszer hallottam egy kifejezést : kontraproduktív...
Sokadszor szaladnak bele...

Ay 2013.08.11. 00:24:52

@dr kíváncsivagyok: Lehet,de ő rettenetes szarul muzsikált.

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:26:12

@Budai Andris:
""ahol a „bocskoros oláhokat, mocskos buzikat, és cigányokat” különféle válogatott szövegkörnyezetekben pellengérre állító Kárpátiának"

Egy vonatkozó Kárpátia-idézetet is kérünk szépen, mert ilyen NINCS. Hazudtok. "

Ezzel azt akarod mondani , hogy a kárpátia nem náci , antiszemita banda ?

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:27:24

@Ay: Zongorán szarul,...de BALTÁN kiválóan...

Ay 2013.08.11. 00:28:42

@dr kíváncsivagyok: Egyik sem kifejezetten punk zenekarba való hangszer...

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:29:01

@egysmás:
"Egy fideszeshez képest ugyan értelmiség, de akkor is csak koszos punkok... "

ez jóóóóóóóóóóóó

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:29:33

@Ay: Hát,...a balta határeset...

dr kíváncsivagyok 2013.08.11. 00:32:38

@Ay:
"Komolyan: tisztára mint a tanú című film elevenedne meg, csak azt iróniának viccnek szánták a sarkításaival, itt viszont egyesek és kettesek halálosan komolyan."

Orwellnak sem lenne ihlet-gondja...

Ay 2013.08.11. 00:33:24

@dr kíváncsivagyok: De az azeri nem szól olyan jól mint egy középkori vizigót balta.

De én nem bonyolítanám meg ennyire ezt a világot: először finoman megüzenném, hogy gondolkodni az nem igazán helyes, majd 2 hónap után rendeletileg betiltatnám az ilyen jellegű agyi tevékenységet, minek cifrázni ennyi hülye szabállyal, ki képes megjegyezni őket. :)))

Ay 2013.08.11. 00:38:47

@dr kíváncsivagyok: szerintem zokogva visszaadná az iparengedélyét s a tollát megtaposva az irást mint olyat elfelejtené egy életre. A 20-as évek francia szürrealistái belátnák, ők maradi középkori konzervatívok a mai világ dolgainak figyelembevétele mellett.

Csii 2013.08.11. 00:51:18

Majd a balosok meg mást tiltanak. Ez ilyen.

DFK 2013.08.11. 01:00:14

Gáz, hogy nem is fideszes polgi és önkormi van Kiskunhalason? Ja, akkor nem is lehetne orbánozni.

sparklie (törölt) 2013.08.11. 03:58:13

Vihar a biliben. Egy proli punk zenekarnak letkerdes, hogy betiltsak oket idonkent, kulonben a muveletlen kozonsegenek nem lenne eleg vonzo, durva, dekadens, anarchista stb. es elpartolnanak toluk.
A zene szinvonalaval sokkal tobb a baj, mint a szovegevel. Egyszeruen nulla, sot, minusz a teljesitmenyuk. Ha zenelni nem tudnak, akkor legalabb durva szovegekkel meg lehet fogni par ezer proli fiatalt, akik tizen huszoneves korukban mindenfele szelsosegre vevok.
Most jut eszembe, Bajnai is beult nemreg egy meleg sztriptizre ami alatt a Buzi-e vagy cimu szam szolt.

Szinvonal persze a masik oldalon sincs, a szelsojobbos zenekarok is iszonyat igenytelen zenet jatszanak, durva szovegekkel proli kozonsegnek.

Cicaharc ez a javabol. Mindket oldal idiota zenekarainak elemi erdeke, hogy fenntartsak magukrol a rosszfiu imazst.

kisa 2013.08.11. 05:57:04

@teknős: Te miről is beszélsz?
www.valasztas.hu//hu/onkval2010/471/471_0_index.html
Bács-KK megyyében NINCS nem fideszes önkormányzat.

torró 2013.08.11. 06:14:13

@egysmás:
"Egy fideszeshez képest ugyan értelmiség, de akkor is csak koszos punkok... "
Nos, ha meg valakinek ez a zene hát nem tudom mit mondjak. Egy biztos. Ez fos, nem zene. Még csak irányzat sem. És ha ez a fejlődés a kultúrában, akkor jó nézünk ki.Ismerek jó pár tanult embert több diplomást.És érdekes módon fideszesek. Ezeket föléjük helyezni csak az képes aki ezeknek a punkoknak a szellemi színvonalán biceg. Kérdezzetek meg már egy két normális zenét játszó zenekart mi a véleményünk az ilyen punk zenei nívójáról. Hogy erre igény van? Az bizony szomorú.

ford? 2013.08.11. 06:38:17

@Budai Andris: fu de jó ez a demszky-s hasonlat, tök igazatok van. demszky is azzal kezdte a regnálását, hogy kirugdosta az állásukból a földrajzinév bizottág tagjait, amikor leszavazták az orbánhegyi út átnevezését. és igen, demszky is kissz titkár volt az átkosban, mint viktorotok(vagy kövéretek, hoffman, vagy pintér, hol is az a lista a fideszes jókommunistákról? bit.ly/17FW5ZT ), és nem margóra tették, hogy legyen csak taxisófőr, mert ellenzékiként, nem helyezkedhetett el a szakmájában. hozzd csak ide demszkyt, remek hasonlat

czjanos 2013.08.11. 06:51:57

Megismétlődött az elhíresült egri eset: "Mert most megtehetjük". Meddig tehetik meg, kedves birkatürelmű nyáj?

BKV reszelő 2013.08.11. 07:02:10

@endike: Nőttél volna nagyra te kis pöcs!

BKV reszelő 2013.08.11. 07:13:02

@torró: Kit? Ufókvittekelfényembersámánzacimanújvilágrendpataky attist pl.?

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.08.11. 07:24:16

@torró:
"Ismerek jó pár tanult embert több diplomást.És érdekes módon fideszesek. Ezeket föléjük helyezni csak az képes aki ezeknek a punkoknak a szellemi színvonalán biceg. "

Ez ZSENIALIS :D En ismerek egy csomo embert, erdekes modon aki eddig fideszes volt, most mar o sem az. Ok is tanultak, sok-sok diplomaval. Kepzeld, utana pedig attol, hogy mar nem fideszesek, nem lettek mszp-sek sem. Durva, mi? Habar ugye, ki, hol haverkodik.

A szomoru meg az, hogy a fideszre es mszpre igeny van. Ez a zenekar boven tobbet tett le az asztalra, mint a kedvenc politikusaid egyuttveve. Legyenek barmely oldalon.

felcsutisuttyo 2013.08.11. 07:37:09

majd az elszámolás és leszámoláskor , amikor az életükért könyörögnek a Nemzeti gazemberek...és a Nemzet Szarát tömik beléjük.....akkor milyen érzés lesz majd a Hüvelykmutyi és Bűnöző Bandájának...és mennyire mernek pofátlanok és szemtelenek lenni.....??????

Kis ember 2013.08.11. 07:42:18

@torró:
Hát, mint tanult és aktív zenész mondom, hogy semmi baj nincs a hétköznaPI CSAlódásokkal.
Tökéletesen hozzák a punk elvárt sémáit.
Aki szereti, hadd hallgassa, aki meg nem, az meg ne. Ilyen egyszerű ez.

♔batyu♔ 2013.08.11. 07:59:39

Kurucért mikor álltok ki libsik?

♔batyu♔ 2013.08.11. 08:01:49

@felcsutisuttyo:
Ez a hsz. is azt bizonyítja, hogy ezért kellett volna 90-ben végleg leszámolni a komcsikkal, mert ma már nekik áll feljebb.

Jobbik kellene neked koma.

♔batyu♔ 2013.08.11. 08:04:44

@Ay: Apró gond, hogy ez a "zenekar" a maga műfajában egy kalap szar.

Így nem tud igazán mit kezdeni ezzel a reklámmal.(Ellentétben pld. a kuruccal, aki a ballibsik reklámjával szerzett látogatókat meg is tudta tartani).

Kis ember 2013.08.11. 08:05:14

@♔batyu♔:
Annyira, de annyira unalmasak vagytok!
A kedves blogíró azért áll ki, akiért akar. Ha neked a "kurucért" (azmiaz?) van kedved kiállni, akkor állj ki. De ezt máson számon kérni?

Papageno68 2013.08.11. 08:06:24

@nincs_nick: Mondjuk a Ramones pont jobbra húzott, ha egyáltalán politizált. Viszont a brit és későbbi kaliforniai és közép-nyugati punk (ami gondolom közelebbi ihletője a '90 utáni magyar együtteseknek) tényleg tisztán balos volt, Danzingék kivételével. Persze a lényegi igazadon ez nem változtat.

Recs Kázmér 2013.08.11. 08:11:58

A Picsa megirigyelte Dopeman kösztársasági elnökünk sikerét és tiltott egyet magán. Hátha őket megválasztják majd főpicsogónak

Lesz majd itt punk-demokrácia, hajrá Picsa!

♔batyu♔ 2013.08.11. 08:19:59

@Kis ember: Én ki is állok érte, csak most a libsik ajvékolnak, hogy a "zenekarukat betiltották".

A többi persze magasról szarja ezt le, hiszen 90 óta a libsik "privilégiuma" a betiltás.

Ráadásul be sem tiltották, egy helyen nem engedték őket fellépni, mert a törvényt nem akarják megsérteni.

azbesztos 2013.08.11. 08:23:32

Üsd a nőket, a mellük alatt, a bordájukon, hogy ne kapjanak levegőt- javasolja Dopeman köztársasági elnök jelölt úr. Ilyesmit nem hallottam a Kárpátiától, de a bolsi söpredék által "náci"-nak nevezett nemzeti rock együttesek egyikétől sem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.11. 08:24:19

@Ándi bácsi: Ejj de rákattantál erre a nickre csinovnyik. Az elmúlt hetekben melyiket használtad?

Egyébként pedig a különböző témákat ilyen módon bagatellizálni ősi fideszes és román szokás. Mindent elmond a fajtádról. Hányszor olvastam már ugyanezt Vidékitől, Blogger Gézától és a többitől, akik persze lehet, hogy mind te vagy. Bár elhiszem, hogy többnek kell látszanotok. Egyre kevesebb a tapsikoló bolond.

betütészta 2013.08.11. 08:24:22

Egy olyan országban, ahol a háborús bűnös Horthyról utcát,teret neveznek el, a nemzetgyilkos Szálasi sírhelyénél díszőrséget állnak a Hungaristák, mit lehet várni?
Ez ma Magyarország!!!

Kis ember 2013.08.11. 08:26:19

@♔batyu♔:
De miért várod el mástól, hogy killjon valamiért, ami pl. nem a szívügye?

♔batyu♔ 2013.08.11. 08:28:18

@Megszámolt kórházi ló: Nem tiltották be csak nem kívánnak törvényt sérteni.

Demszky tiltotta be annak idején a Fehér karácsony rendezvényt köcsög, rossz a memóriád.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.11. 08:28:26

@Megszámolt kórházi ló: Lehet. Túl sok időt azért nem pazarolnék az elemzésre. Egyébként én is tudok többféle stílusban írni, ha akarok. De a trükk akkor is megvan. A "Gyurcsány hazaárulózós" majom is egy csomó nicken nyomul, sőt néha még magának is válaszolgat. :-)

♔batyu♔ 2013.08.11. 08:30:12

@Kis ember: Valójában nem várom el, hiszen mindig is tudtam, a libsinek csak az a fontos, ami a szívügye.

Csak éppen annak fényében, hogy ezek 20 éve demokratázzák magukat és nácizzák a jobboldalt, kibaszott nagy gáz.

VadMacs 2013.08.11. 08:33:04

@♔batyu♔:
>Ez a hsz. is azt bizonyítja, hogy ezért kellett volna 90-ben végleg leszámolni a komcsikkal, mert ma már nekik áll feljebb.

Sztán' mi lenne veled a kocsi vezéreid nélkül? Vagy nem tudsz róla, hogy a Nemzeti Kommunista 2/3 tele van mocskos komcsikkal?

Ja, gondolom a ti komcsijaitok jó komcsik, mert Nemzeti Komcsik...

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 08:33:42

@KopaszMercis: Ja persze, az MSZMP az nem az MSZP jogelődje.

@dr kíváncsivagyok: A Kárpátia nem náci és nem antiszemita banda. A szövegeikben még csak utalás sincs erre, a Fejbőrrel ellentétben (pl. Hiába sírsz). A Kárpátia magyar nacionalista, radikális, irredenta.

@ford?: Tényleg nem jó a hasonlat, mert Demszky nyíltan tiltotta be a Fehér Karácsonyt, és nyíltan ismerte be, hogy nem jogszerűen tette, de így látta helyesnek.

Most nem tudok ilyenről ellenben, csak pletykákról, amit hírértékre emelt a szemét HVG.

Kis ember 2013.08.11. 08:40:37

@♔batyu♔:
1. Ha nem várod el, akkor miért kérdezted itt:
♔batyu♔ 2013.08.11. 07:59:39
Kurucért mikor álltok ki libsik?
2. Senki nem fog olyan dologért kiállni, ami nem szívügy. Hát majd hülye lenne azt támogatni, ami neki nem tetszik. "Az a fontos, ami a szívügye" - ezze tulajdonképpen ugyanazt az egyet mondod.
Ahogy levettem, neked az fáj, hogy más emberek nem állnak ki azért, ami NEKED a szívügyed. :)

VadMacs 2013.08.11. 08:40:53

@♔batyu♔:
>Csak éppen annak fényében, hogy ezek 20 éve demokratázzák magukat és nácizzák a jobboldalt, kibaszott nagy gáz.

Speciel a pufajkás anno (94-98) nem vágta el így 2/3 birtokában az ellenzék torkát, mint ez a mai szar banda. Nem írta felül az alkotmányt egy mindenkire ráerőszakolt szar kotmánnyal, és pufajkás múltja ellenére nem erőszakolta rá senkire hogy a kommunizmust a dicső és üdvözítő lehetőség.

Ha valakinek, neked most kurva nagy kussban illene maradni a szöveged után, mert a vezírednek kurvára fogalma sincs arról, amiről itt röfögtél (ki a demokrata).
Másrészt meg ha jól rémlik, a "nemnáci" náci tanítványa ugyanabból a polgikörből indult, aztán itt ajvékoltok hogy ő egy mockosz kisz maszop bérenc.

Ambiorix 2013.08.11. 08:41:35

"La canaglia può andare dove vuole!"
Azaz: a söpredék mehet, ahová akár. (Savoyai Jenő)

A nagyfőnök a központból (törölt) 2013.08.11. 08:43:56

A betiltás csak addig baj, amíg nektek tetsző dolgokat tiltanak be. Ha valami nektek nem tetszik, egyből sipákoltok, hogy miért nem tiltják be!

Íme:
Amikor a diktatúra közbeszól, és megmondja, hogy ki kaphat díjat és ki nem
hacsaknem.blog.hu/2013/03/19/a_ket_beigert_pofon_helyett

hacsaknem.blog.hu/2013/03/14/tancsics-dij_az_echo_tv_bayer_zsoltjanak

Amikor a diktatúra kitenné a nekik nem tetsző embereket a hivatalából....
hacsaknem.blog.hu/2013/01/31/ugye_ertunk_a_szobol

Vagy ahol a posztoló egyszerűen megbélyegzi majd erre hivatkozva betiltaná a neki nem tetsző megmozdulásokat:
hacsaknem.blog.hu/2012/08/25/van_egy_orszag_698

Persze lehet mondani, hogy szélsőségesek, de ezt a kormány is mondhatja a másik oldalra, és akkor már minden rendben van ott is?

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 08:51:14

@wmіkі: Sajnos nem, mert a legjobbak 93-ban dezertáltak az SZDSZ-be :((((

♔batyu♔ 2013.08.11. 08:52:42

@VadMacs: Miért vágta el az ellenzék torkát? Nem segélyezi őket, vagy mi a fasz?

VadMacs 2013.08.11. 09:00:13

@♔batyu♔:
Akarsz inkább beszélni a saját maguk segélyezéséről...? Arról, hogy nem lesz itt többé közpénz lopás, erre olyan rablásba kezdtek, amire az összes eddigi kormány büszke lehetne...

midnight coder 2013.08.11. 09:20:01

Én azon csodálkozom, hogy ezek még vannak egyáltalán. A punkok úgy valamikor a 70-es és 80-as években élték fénykorukat. Mit keresnek ezek még itt 2013-ban ? Lehet, hogy a Fenyő Mikinek is újra kellene szerveznie a Még Modernebb Hungáriát, és beleszőni a szövegbe némi gyalázkodást, hátha őket felkapja a média ?

VadMacs 2013.08.11. 09:25:27

@midnight coder:
Ennyi erővel mit keres itt a klasszikus zene, évszázadokkal korábban volt a fénykora.

Vagy erre is lesz egy 2/3 -os, gránitba vésett törvény?

Kis ember 2013.08.11. 09:28:25

@midnight coder:
Ezt sem tudod?
Punks Not Dead!
:)))

Bafana 2013.08.11. 09:31:34

Én jobboldali vagyok és nem értek egyet a zenekar szellemiségével! De a betiltást én is durvának tartom és én is tiltakotom ellene. Annyira kádári, acéli és demszki módszer, hogy felfordul tőle a gyomrom.

Kis ember 2013.08.11. 09:31:37

@VadMacs:
A klasszikus zenének - ha nem a bécsi klasszicizmust érted alatta mert annak valóban akkor volt a fénykora (1780-1820) most ugyanolyan fénykora van, mint akkor volt. :)

VadMacs 2013.08.11. 09:44:04

@Kis ember:
Azért ez nem egészen olyan fénykor, mint amikor anno nem volt vagy fél millió konkurens műfaj mellette... :)

Kis ember 2013.08.11. 09:49:58

@VadMacs:
Nem. Ez most sokkal nagyobb fénykor. Ugyanis régen csak a kiváltságosok engedhették meg maguknak, hogy művelt zenét hallgassanak, ma meg bárki. És az élőzenei klasszikus koncertek is tele vannak, mert megfizethető a jegy.
Régen napokat kellett utazni egy koncertért, ma egy gombnyomás, vagy ha élőben akarod, néhány óra csak a távolság.
Szóval most jobb.

TROLL 2013.08.11. 09:51:02

"Mint mondtam: egyáltalán nem áll közel a szívemhez ez a zenei stílus, mindenféle körümények között elutasítom az öncélú vulgaritást és a bármilyen oldalról érkező szélsőséget" - Mindegy, te is csak egy pöcs vagy :D

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 09:57:09

@Bafana: Ki tiltott be és mit-kit?

Tényeket várok, de eddig csak "állítólag" meg "magát megnevezni nem kívánó" az összes forrás.

Ennyike!

VadMacs 2013.08.11. 09:58:14

@Kis ember:
Ilyen jellegű punk zenekarok meg mindig is meg fognak tudni élni, amíg van mit kritizálni. :)

Kis ember 2013.08.11. 09:58:46

@Budai Andris:
Ugyanilyen tényeket vártatok sokáig Plagibá ügyében. Meg mondtátok, hogy "bulvárkacsa"
Aztán tessék, abból is mi lett...

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 10:00:52

@Kis ember: Neveket akarok hallani.

Egyelőre csak a Demszky-féle betiltásról vannak konkrétumok.

Másrészről a PICSA betiltása teljesen jogszerű is lenne.

Bafana 2013.08.11. 10:02:38

@Budai Andris: Nem olvasol? Miről szól a cikk?

qwertzu 2013.08.11. 10:03:01

Ez semmi, engem meg Bajnai és a Sátán közösen hívott fel (ki volt náluk hangosítva, úgyhogy tuti egy helységbe tartózkodtak), hogy ha Ákos számot merek hallgatni, akkor az idő végéig* kell közkút előtt álló sorokat keresnem Ózdon. Tiszta szerencse, hogy nem hallgatok Ákost.

*Amíg nem találok egyet.

torró 2013.08.11. 10:05:37

@Lencsés István­:
"A szomoru meg az, hogy a fideszre es mszpre igeny van. Ez a zenekar boven tobbet tett le az asztalra, mint a kedvenc politikusaid egyuttveve. Legyenek barmely oldalon."
No és mi az amit ők tettek úgymond az asztalra? Megmondom. Ugyan annyit mint a politikusok. Felőlem nem is érdemel ez a téma több szót. Nem engedték be őket valahová.És ettől összedől a világ? Ja, hogy ebből világrengető ordibálást lehet kreálni? Van ettől sokkal nagyobb probléma is ami sokkal több figyelmet érdemelne.

Cinkes 2013.08.11. 10:06:40

@torró: a punk az punk... fideszes diplomásokat én meg nem nagyon ismerek, pedig világ életemben diplomás emberek vettek körül (nekem is van kettő), tapasztalatom szerint éppen az ellenkezője jellemző... csak a hülyék nem látják be mennyire káros amit fideszék csinálnak...

Kis ember 2013.08.11. 10:09:03

@Budai Andris:
Ha a PICSA betiltása jogszerű, arra ott van a mi szép független bíróságunk. Nem mindenféle önkormányzatok meg polgármesterek titltják be.

egysmás 2013.08.11. 10:09:08

@Budai Andris: Osztán miért is lenne jogszerű a picsa betiltása?

blah 2013.08.11. 10:09:14

@Budai Andris: tényleg azon rugózol, hogy egy nyíltan rasszista rendezvényt betiltottak? Aztán csodálkozol, hogy mindenki hülyének néz...

bgp 2013.08.11. 10:11:50

@♔batyu♔: amint abbahagyják a rasszista uszítást.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 10:12:08

@Bafana: Bizony erre. De hát náluk ez szükséges és a társadalomra nézve hasznos volt.

@Kis ember: Oks, de most nem tiltotta be senki.

@egysmás: Mert gyilkosságra buzdítanak.

@blah: Hadd nézzenek. Ettől még jövőre a Fidesz fogja lerámolni a kuglikat, nem az MSZP-szerű pártocskák.

polgarda.blog.hu/2013/08/11/10_ok_hogy_miert_huzza_be_a_fidesz_2014-et_is

bgp 2013.08.11. 10:14:51

@Kis ember: Így igaz, ez nem is valódi betiltás. Csak hivatali hatalommal való visszaélés. De hát, a fidesz egész lényege ez. A törvény effektíve nem létezik. Ha megfelel, megfelel. Ha nem, eltörlik vagy megváltoztatják, akár visszamenőleg. Teljesen felesleges a törvényeket betartani, az a fontos, hogy Viktor (vagy egy másik fideszes belsőkörös maffiatag) rábólintson.

Bafana 2013.08.11. 10:19:11

@Budai Andris: Én azzal kezdtem, hogy ha valaki nem is ért egyet valamivel, betiltania nem kellene. Látom, igazi liberális vagy. És ezért nincs rátok igény.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 10:21:35

@Bafana: Nem tiltott be senki semmit, kivéve Demszkyt. Csak most azt hazudják az MSZP-SZDSZ-esek, hogy a Fidesz betiltotta a Picsát, ami nyilvánvaló hazugság.

Én nem vagyok liberális, én fideszes vagyok.

kifordított nagyanyó 2013.08.11. 10:24:54

Lehet tapsikolni fideszbirkák!

Kis ember 2013.08.11. 10:25:48

@Budai Andris:
Nocsak? És a Fidesz nem liberális párt? Pedig O.V. még a Liberális Internacionálé alelnöke is volt...

Bafana 2013.08.11. 10:28:17

@Budai Andris: Igazad van, nem volt betiltás. Csak fentről leszóltak az elvtársak az aparátból, hogy nem kéne, mert... De ez sem új dolog fideszéktől. Gyöngyöspatára is csak leszólt a helyi fiatal demokrata kiskirály, hogy a pénzcsapok el lesznek zárva, ha nem az ő jelöltje nyer.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 10:29:07

@Kis ember: Szerintem nem liberális, amióta Fodor, Ungár meg a többi dobbantott az SZDSZ-be. Gondolom, Viktor is ott utálta meg ezeket a kétszínű alakokat.

De jó váltás volt, én azt mondom. Az MDF fáradt, öreges párt volt, az FKGP meg csak simán szar és amatőr. Összecsomagolta őket a dörzsölt MSZMP-s brancs.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 10:29:47

@Bafana: Kik szóltak le? Bizonyíték van? Tények?

Vagy csak a megszokott vádaskodás?

Bafana 2013.08.11. 10:30:09

@Budai Andris: Ja, bocs, gondolom forrást vársz:
http://alfahir.hu/lemond_balázs_józsef_gyöngyöspatát_fenyegető_politikus-20110719

Sztavrosz_ (törölt) 2013.08.11. 10:33:21

A HétköznaPI CSAlódások az egyik legrégebbi és mai napig leghitelesebb Punk zenekar hazánkban. Épp csak annyira lettek "finomabbak" hogy már ki merik adni a lemezeiket. Az első 3-at még a zenekartól vettem 94-környékén.

Kis ember 2013.08.11. 10:34:07

@Budai Andris:
Szerintem meg liberális kutyából nem lesz polgári szalonna - hogy az egykori MSZMP Társtud. Int. munkatársát, Kövér Lászlót palizáljam.
A dolog egyébként fordítva volt: Viktorunk elkezdett kacsingatni jobbra, mire Fodor, Ungár és a többiek kiléptek, mert nem akartak haszon- és nem eszmei alapon politizálni.
De ez már a múlt, mint ahogy O.V. KISZ-titkársága is az.

Kis ember 2013.08.11. 10:35:20

@Budai Andris:
Szerintem meg liberális kutyából nem lesz polgári szalonna - hogy az egykori MSZMP Társtud. Int. munkatársát, Kövér Lászlót palizáljam.
A dolog egyébként fordítva volt: Viktorunk elkezdett kacsingatni jobbra, mire Fodor, Ungár és a többiek kiléptek, mert nem akartak haszon- és nem eszmei alapon politizálni.
De ez már a múlt, mint ahogy O.V. KISZ-titkársága is.

high up! 2013.08.11. 10:36:51

Magyarok! Véreim! Elvtásak és félázsiai fidióta maradványok!

Megint elkúrtátok! Megint megpróbáltatok valamit átvenni valamit, amit Nyugaton tudnak. De nektek megint nem sikerült. Másoljátok a zenei stílust, tükörfordítjátok a számotokra érthetetlen szöveget, megéneklitek a Magyaro-on nem létező rezgést. Aztán ebből rendre csak a bóvli, suttyó fake magyar változat jön ki. Amin mindenki veszekszik, hogy hát ez mi?

Miért nem maradtok inkább a jól bevált hungarikumoknál? Amihez csak ti magyarok értetek és össztársadalmilag boldogok vagytok tőle?
Miért nem maradtok meg a 3+2-nél? A Bugyi testvéreknél, Lagzi Lajcsinál és a Dáridónal, Kozsónál? Ez való nektek, ez a ti echte magyar szinteteknek megfelelő zenei világ.

Minek próbálkoztok állandóan nyugati cuccokkal, amikor 60 éve nap mint nap bizonyításra kerül, hogy ti azt kurvára nem értitek és az a szint nektek örökre elérhetetlen marad?

3+2 meg Kozsó, ez való nektek. Ebből lesz aztán 3/3-adnyi össztársadalmi öröm.

high up! 2013.08.11. 10:43:14

És hát nézzétek meg a gazdáitokat: Ráchel is parasztlagzit csinál! Megmutatjaa népnek, hogy ők is csak olyanok mint azok: semmi disco DJ, semmi nyugati hulladék zene. Hanem echte magyar 3+2 meg muzsik mulató meg cigány akarom mondani roma lakodalmas! És még az urak is a moslékostálból esznek és az árnyékszéken szarnak.

Egy táborban a nép és a gazdái, ez kell a magyarnak! Ez a 2/3-ad titka kérem szépen.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 10:47:27

@Bafana: Nem látok a HétköznaPI CSAlódás állítólagos betiltására vonatkozóan semmit a hivatkozott cikkben. Mindenesetre ez az arc még le is mondott, rendes tőle.

@Kis ember: Tényleg a múlt. De ahogy az MSZP is kapitalista párttá válhatott, úgy változik minden.

Jelenleg nem tudok jobbat a Fidesznél. MSZP-DK-E14-PM szóba se jöhet, LMP be se fog kerülni szerintem, a Jobbik meg amatőr, és nem túl okos emberek alkotják.

Marad a Fidesz - aztán jövőre meglátjuk, hányan gondolják még így.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.11. 10:50:02

@Budai Andris: "a Jobbik meg amatőr, és nem túl okos emberek alkotják."
A Jobbik nem egy "természetes" úton létrejöt párt, hanem egy gyűjtő. Akinek van egy kis történelem érzéke, az tudja, hogy kik hozták létre és milyen célból.

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 10:51:14

@dr. Kóser Malac: A Fidesznek pl. érdeke, hogy létezzen a Jobbik, mert a vállalhatatlanabb jobbosokat + az MSZP-hez húzók egy jó részét felszívja.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.11. 10:52:15

@Budai Andris: Maradjunk abban, hogy a nagy pártok befektetőinek az érdeke...

Kis ember 2013.08.11. 11:01:15

@Budai Andris:
Nagyon bírom, hogy amikor Orbánéknak BÁRMILYEN disznósága szóba kerül, akkor arra az a válasz, hogy "de hát az MSZP/SZDSZ..."
Szánalmas megélhetési kullancs mindegyik kivétel nélkül.
A Fidesz nem jobb nem rosszabb, mint a többi: ott lett elbaszarintva a dolog, hogy a "kétharmadával" abszolút kontroll nélkül maradt.
Kontroll nélkül hagyni egy politikust olyan, mint kontroll nélkül hagyni egy bűnözőt (a legtöbbször a két kategória nem is esik messze egymástól)

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 11:03:55

@dr. Kóser Malac: Könnyen lehet.

@Kis ember: OK, de ez az ellenzék hibája - és ahogy nézem, elég nehéz helyzetben lesznek jövőre is, még akkor is, ha egészben be akarnak jutni a parlamentbe.

Fideszesként annyira azért nem aggódom értük, legyen ez az ő bajuk.

jog-ász 2013.08.11. 11:24:10

ez pontosan a kádár rendszer már, nem kell valós tényleges fenyegetés, elég valammi jóakaró halk suttogása hogy lehet, hogy...igy tudott az a rendszer is sokáig fennmaradni, hogy soha nem tudtad hogy van-e valós veszély, elég ha a levegőben lóg, hogy lehet és máris ugy viselkedtél ahogy kellett..ezen alapul az összes diktatúra, ezért mondják hogy egy igazi demokrata nem fél

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.08.11. 11:24:50

@dr kíváncsivagyok: nem, azt akarja mondani, amit írt...hogy olyan szövegei nincsenek amire hivatkozol. ilyen kurva egyszerű.

más...már az xedik ilyen picsogó poszt, de hogy ki is tiltotta be..még nem derült ki.
persze mindig csak az a baj ha olyat tiltanak ami nektek kedves.

Wagem 2013.08.11. 12:18:09

Mennyire mehettek el??
Csak annyira,amennyire szó nélkül elmentetek akkor amikor az öszödi rém letiltatta a Magyar Hírlapot,Magyar Nemzetet a közintézményekben..anno
Ergo..mennyetek csak el szó nélkül..a picsába!!

Wagem 2013.08.11. 12:26:40

Vagy...!!
Akkor mennyire mentetek el szó nélkül.amikor pár hete Fajkasházi kitiltatta az összes neki ne tetsző jobboldali médiát a múmia parádéról.
Vagy amikor a rabló bankár Csányi csak a neki tetsző hírforrásokat engedte be,az amúgy rengeteg embert,betéteseket,kis részvényeseket..stb érintő sajtótájékoztatójáról.
Naaa akkor mennyire mentetek el szó nélkül??
Szemforgató egy blog.
Tipikus zsIndexes.
Kb.ennyit is ér.

Wagem 2013.08.11. 12:45:47

@high up!:
Te meg miért nem maradtál anyádba,ha már nem nyelt le?

gyomirtó 2013.08.11. 13:03:46

@high up!: Lelkisegély szolgálat: 06/80-505-505

zengjen a dalunk fajtárs 2013.08.11. 13:09:30

@jog-ász: @Kis ember: @Bafana:

Ti tényleg ennyire lükék vagytok, vagy csak valami libsi-bolsi paródiát adtok elő?

Kiskunhalas polgimesterét MSZP támogatással választották meg a fideszes jelölt ellenében, az önkormányzat többsége szintén balos ellenzéki:

mandiner.blog.hu/2013/08/10/a_punk_meg_a_kiskunhalasi_tanacs

Akkor még egyszer: ki tiltott be micsodát?

Csigataposó 2013.08.11. 13:16:24

@Budai Andris: "...a Jobbik meg amatőr, és nem túl okos emberek alkotják." A Fideszben sem talasz tobb okos embert, pedig tobb mint 5szor annyian vannak a parlamentben.

... zöld levelecske, ... (törölt) 2013.08.11. 13:54:26

Nem láttam a pósztert tiltakozni, amikor Demszky az MSZP-SZDSZ űűűberdemokratikus független balliberális pártok teljes támogatásával betiltotta a Fehér Karácsonyt ... ... ...

nincs_nick 2013.08.11. 14:31:35

@Budai Andris: Ellenben a komcsi Fidesszel, ahol olyan okosok a szavazók mint te, akik itt égetik magukat a szélsőjobbos punk-kal.:D

Btw, a főiskolai végzettségűek között a Jobbik messze a legnépszerűbb már régóta. Fidesz viszont már a második az MSZP után közvetlenül a nyugdíjasok között. Hiába a fiatalok is öregszenek.:D

Egyébként minek vagy még itt ilyen égések után? Mazochista vagy tán? A pártba is ezért léptél be?:D

Rwindx 2013.08.11. 14:49:34

@zengjen a dalunk fajtárs:
Tényleg ennyire hülyék, a tényeket észre sem veszik, csak a fröcsögés megy, mert arra van igényük.

midnight coder 2013.08.11. 15:05:17

@Kis ember: Aha. Szóval, igazából zombik, valami hülye vudu pap felélesztette őket.

@VadMacs: A klasszikus zene némileg más dolog. A punkok lényege akkortájt a polgárpukkasztás volt. Ma viszont a polgárt már elég nehéz pukkasztani: a tömegkatasztrófa mellett is unott legyintéssel lép tovább.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.11. 15:37:02

@zengjen a dalunk fajtárs: A polgármester +2 alpolgármester függetlenként indult a harmadik mszp-s.
Nem egy tipikus fideszes városvezetés, az biztos.

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.08.11. 17:34:41

@torró: ki a fasz mondta, hogy osszedol a vilag? varhato volt, hogy kitiltjak majd oket valahonnan, megtortent ez korabban is, es? ettol a politikus haverjaid jobbak? vagy az o faszukat mentalisan szopkodo, diplomahalmozo haverjaid? senki nem mondta, hogy a picsa jobb mint barki, te kezdtel itt vergodni a diplomas kompaniadra akiknek politikai elkotelezettsege szerinted egyet jelent a szentirassal

Budai Andris · http://polgarda.blog.hu 2013.08.11. 17:53:31

@nincs_nick: Tuti igazad van. Jövőre is bukik a Fidesz, és jön helyette az MSZP-DK-E15-PM-LMP-Jobbik koalíció... :((( És akkor hiába léptem be a Pártba, igen :(

zengjen a dalunk fajtárs 2013.08.11. 21:22:55

@dr. Kóser Malac:
"Nem egy tipikus fideszes városvezetés, az biztos. "

Annyira nem, hogy a polgimester korábban még az MSZP színeiben vezette a várost, csak a mostani módi szerint lett belőle "MSZP által támogatott független", ugyanúgy mint a többi helyen, ahol próbálnak kvázi-függetlenként megkapaszkodni

zengjen a dalunk fajtárs 2013.08.11. 22:20:30

@Rwindx:
Mondjuk elég jellemző a mostani helyzetre, hogy a balos ellenzék egy narkóreklám punk-sztárt választ meg alternatív elnöknek (a Dopemanuszra gondolok).
Itt meg egy másik punkoló vezeti őket az orruknál fogva egy teljesen átlátszó kamu dumával ("betilcsák ezek a gecik a rendes punkolót itt kéremszépen"). Közben észre sem veszik hogy saját embereik lennének a hunyók, ha igaz volna ebből valami is, amit viszont erősen kétlek.

Ebből is az látszik, mekkora zuhanásban vannak minden tekintetben. Zuhanás végén meg a koppanás szokott jönni.

OFarkass 2013.08.12. 09:37:49

Csőlátás azért van rendesen ebben az országban.

A Picsa nem politikai zene. Maximum egy görbe tükörnek lehetne mondani vagy vicc zenekarnak. Énekelnek egy számot Orbánról, majd a Feriről, meghúzzák a pápa fülét, eléneklik milyen drogozni és inni majd következik pár vers. Ettől nem lesz sem szoci sem jobbos, sem alkoholista, drogos és ateista sem. Sőt, ha a közönség kicsit figyel, akkor belőlük sem. Ezt meghallgatja a 30-as közönség, énekelgetnek egy kicsit, megisznak 6 sört, majd hazamennek. Esetleg a "mondjon le" szöveg elhangzik kétszer. Ennyi erővel valamelyik humoristán is vitatkozhatnátok, aki kritizálta Viktor magasságát.
A komcsi szót sem értem. Mutasson valaki egy komcsit. Max a 80 éves komlói bányászok között találtok néhány szenilis vénembert.
Nem lehet összehasonlítani egy jobbos, gyűlöletkeltő rendezvénnyel sem, bár én őket sem tiltanám.
Nincs jelentősége, hogy előző kormány 10 évvel ezelőtt mit tiltott be. Kit érdekel? Elmúlt, megbuktak. Foglalkozzatok már a jelennel. Az is tök lényegtelen, hogy milyen a testület. Ezt nem is értem, hogy jön ide? Nem kapcsolódik a témához. Ha MSZP-s a testület, akkor a Fidesz nem tud szólni? Vagy fordítva?
Ez egy átlag koncert lesz, átlag emberekkel. A politikai része pedig csak egy vicc. A fröcsögő, nem gondolkodó kommentelők pedig csak a pont az i-re.

azbesztos 2013.08.13. 18:46:53

@Megszámolt kórházi ló: Mióta nem szabad.? Mást se csináltok.

2013.08.26. 11:43:46

@... zöld levelecske, ...: Nem láttam a pósztert tiltakozni, amikor Demszky az MSZP-SZDSZ űűűberdemokratikus független balliberális pártok teljes támogatásával betiltotta a Fehér Karácsonyt ... ... ... "

Világos: ha demszky betiltott, akkor nyilván ez a helyes.
Hiszen Demszky az etalon, hozzá kell igazodni, ugye?
süti beállítások módosítása