A kereszténydemokrata szemforgatás napja

H_A Címkék: provokáció felvonulás KDNP Budapest Pride LMBTQ kereszténydemokrata értékrend2013.07.06. 17:56

Egy percig nem gondoltam, hogy a Budapest Pride napján, saját maga fontosságának és felelősségének (tökéletesen félreértelmezett) tudatában, a kisebbik kormánypárt csendben fog maradni esetleg. Nem, nem tudott csendben maradni. Pedig amikor határozottan állást kellett volna foglalnia, mostani ügybuzgóságától tök idegen módon, vonogatta a vállát. Mert amikor példának okáért a trafikbotrányról kérdezték a Fidesz táskahordozó kormánypartnerét, akkor az volt a szöveg, hogy a KDNP nem dohányzik, nincs véleménye az ügyről. Ma, amikor senki nem kérdezte, hogy mit gondol a Meleg Büszkeség Napjáról, de mindenképpen mondani akart valamit, lehetett volna pusztán ennyit: a KDNP nem meleg, következésképpen nem gondol semmit az eseményről. Ehhez képest...

A KDNP felhívta „az LMBTQ közösség felvonuló tagjait és szimpatizánsaikat, hogy ne provokálják a velük nem tartó embereket, családokat és közösségeket. A szexuális beállítottságra való egyéni büszkeség szabadsága nem irányulhat a magyar nemzet, a nemzeti, etnikai, faji vagy vallási közösségek méltóságának a megsértésére sem”. A KDNP továbbá elgondolkodtatónak nevezi, "milyen üzleti körök érdeke a felvonulás finanszírozása, az utazó cirkusz kellékeinek biztosítása. A Pride sajnálatosan nemcsak biznisz, hanem a politikai haszonlesők menete". A KDNP elítéli azokat a politikusokat, akik demonstratív módon, az LMBTQ közösségből várható szavazatok reményében parádéznak évi egyetlen alkalommal a fővárosban. A mai napon is minden ember őrizze és őrizhesse meg méltóságát, illetve magánéletének háboríthatatlanságát!

Mert a KDNP marhára kereszténydemokrata értékrendszere szerint magyar politikus csak azért csatlakozhat a Pride-hoz, mert szavazatokat remél ettől a gesztustól. Mert magyar politikus alapból nem lehet nyitott, elfogadó, és toleráns olyan társadalmi kérdésekben, amelyeknek hallatán a KDNP legjobb esetben is forgatja a szemét. Mert a KDNP elfogadásról és tiszteletről prédikál, miközben intoleráns módon elutasít.

Következésképpen nem azt mondta (ki a Fidesz helyett), hogy b*szki, ne dobáld tojással a „másik” embert, nem azt mondta - állítólag felelős, keresztény kormánypártként - hogy ne provokálja senki az LMBTQ közösség felvonuló tagjait és szimpatizánsaikat, mert semmi szükségünk egy, a 2008-as ocsmány incidenshez hasonló akcióra. Mert aki esetleg pont nem olyan, mint amilyen saját kétszínű erkölcseink szerint normális lenne, az önmagában provokál. Mert ez ellentmond mindenféle keresztény alapvetésnek. Nem, a KDNP ma is hű maradt ahhoz, amit 0% társadalmi támogatottság mellett képvisel: az álszent erkölcsösséghez, a fennkölt kétszínű moralizálási gyakorlathoz, amely szándékosan félremagyarázza jelen esetben éppen azt, amiről ez a happening szól. Senki nem kérte Semjénéket, hogy azonosuljanak ezzel a közösséggel, de magát a szexuális irányultságtól független egyéni szabadság tiszteletben tartójaként definiáló párt részéről hányingerkeltő ez a figyelmezető felhívás.

Leginkább azért, mert e rendkívül különlegesnek hitt, jobbos álkeresztény értékrend mögött, a sorok között,  a kirekesztés társadalmi normává válását legitimáló meggyőződés áll. És az, hogy a keresztényi szeretet nevében tulajdonképpen képtelenek vagyunk elfogadni a sajátunktól eltérő vallást, politikai ideológiát, bőrszínt, nemzetiséget, szexuális irányultságot. Annyira faszának tartjuk ezt a Pride-ot, hogy a legjobb az lenne, ha nem lenne. Elfogadjuk, támogatjuk, de elutasítjuk. Mert így az általunk elismert családmodell biztosan nem sérülne, mert ezek a rohadt buzik nem provokálnának. Mert a KDNP alapvetése ez: ha valaki nem olyan, mint mi, azzal nincs mit kezdenünk.

Nem dohányzó, nem meleg, keresztényi szeretetben élő, az asszonyverést és az egyház berkeiben burjánzó pedofíliát hallgatásukkal helyeslő uraim (akik szerint szerint a két azonos nemű ember közötti, egyébként társadalmi értelemben teljesen ártalmatlan érzelmi kapcsolat minden bizonnyal a bűn kategóriáját súrolja)! Ahelyett, hogy  a magyar családok testi-lelki épsége és fejlődése miatt aggódnának, csendben fordítsák el a fejüket. Egyszerűen csak kerüljék el az Andrássy utat. Akárcsak Orbán vagy Tarlós. Remélem elkerülték. Ennél a szemforgató erkölcsösségnél már az is jobb. Vagy ha mindenáron hozzá akarnak szólni a témához, előzőleg gondolkodjanak el rajta: ha elfogadnák a másságot, és tudomásul vennék, hogy az élet nem fehér és fekete, hanem ugyanolyan színes, mint az a bizonyos zászló, akkor ritkábban találkoznának a „másik” emberrel való szolidaritást, a „másik” ember jogaiért való kiállást megtestesítő felvonulásokkal. Amelyek a világ más részein egyébként teljesen természetesek. De mert mi nem élünk a világ más részein, jogunkban áll nem tudni ezekről, és KDNP-s büszkeségünkkel, erkölcsösségünkkel, nemzetféltésünkkel a homlokunkon ma is rettegni attól, hogy valami olyasmi történik, ami nem saját kis homogén közegünkben megszokott, és ami következésképpen fenyegeti köldöknéző, üvegbúrába zárt (ál)kereszténységünket.

Miközben  csak arról van szó, hogy az emberek a saját érdekeik miatt, vagy másokkal szolidaritást vállalva felvonulnak. Persze ott, ahol egy kétharmados kormány védelmében utcára kell vonulni, ott a KDNP zsebkormánypárt megélhetési rettegése érthető. A jó hír az, hogy talán ennek a se nem keresztényi, se nem demokrata rettegésnek is köszönhető, hogy idén több mint kétszer annyian indultak el a Budapest Pride felvonuláson mint a korábbi években, hogy 20 nagykövetség, és 400-nál több szervezet képviseltette magát az eseményen. Mert a nyitottság sokkal közelebb áll a keresztény és demokrata értékrendszerhez, mint ez az elfogadásnak álcázott, szemforgató elutasítás.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr315393733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2013.07.07. 10:29:41

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ha néha gondolkodnál is akkor tudnád, hogy egy 1969-es eseményre emlékezés alkalmából vonulgatnak. Nem azért ahogy az ecceri lobbikos Móriczka elképzeli, hogyaszongya "búzák vogymuk, nosza mutassuk meg, vonuljunk fel".
Szóval aki ezen alkalom alakalmából hőbörög az a saját IQ-jának nem túl magas szintjét bizonygatja...

Szabványok 2013.07.07. 10:30:18

@egysmás: ' nem a körúton való szexért vonulnak a buzik, hanem a jogaikért.'
Nagyon helyesen teszik!
Ez a demokrácia, mindenki vonulhat a jogaiért.
Semmi kifogásom, hogy tüntessenek a melegházasságért, vagy akármiért.
(A szomszéd utcában meg tüntethetnek a melegházasság ellen. A rendőrség feladata, hogy fenntartsa az erőszakmentességet. Szerintem így muxik a demokrácia.)

Szabványok 2013.07.07. 10:31:20

@wmіkі: Akkor most már éred, hogy miért nem Te vagy a feleségem, hanem a feleségem a feleségem.

egysmás 2013.07.07. 10:32:10

@Szabványok: ha valaki egy természetes dolgot nem tud elviselni, akkor az beteg.
A fóbiák egész jól kezelhetők.
A fóbiások nyomora nem lehet (nem engedhető meg), hogy társadalomszervező erő legyen.

Ám, ettől függetlenül, a buzik a jogaikért vonulnak, nem azért, hogy seggbe basszák egymást a körúton.

egysmás 2013.07.07. 10:34:21

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Mi oka van annak, hogy azt a társadalmi szerződést, amit házasságnak nevezünk, azt csak férfi és csak nő kötheti egymással?

A gyerek érdeke, hogy inkább legyen állami gondozott, mint két buzi mellet családban?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:35:21

@Szabványok:

Igen, Amerika erre jó példa: bűncselekmény a többnejűség. A britek ebben konzekvensek: a külföldön köttött többes házasságot elismerik.

nu pagagyí 2013.07.07. 10:36:04

A pedofil papok fajtalankodását támogató párt szorosan testhez tapadó neonszínű öltönyben szónokló elnökének az lehet a baja, hogy a meleg büszkeség nemes eszményét mások sajátítják ki.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:36:17

@kovi1970:

Ők nem ezt mondják, szóval ebben a kérdésben ne velem vitatkozz.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:37:29

@egysmás:

Így alakult ki a házasság?

Miért változtassunk rajta? S ha változtatunk, miért CSAK a homokosok felé változtassunk rajta?

nu pagagyí 2013.07.07. 10:37:45

@wmіkі: Nem voltál elég kívánatos.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:38:01

@egysmás:

Jobb az árvaház, mint a rossz szülői környezet.

Netuddki. 2013.07.07. 10:38:16

@wmіkі: Tévedel, nem vagyok búza. De ti látens búzák nagyon rá vagytok kattanva a témára.
Ha meg kíváncsi vagy mi volt '69 köröl akkor ott a gugli B+, keresd meg magadnak...

safranek 2013.07.07. 10:39:43

A nyilatkozatukban az is szerepel, hogy a "szexualitást tartsák a hálószoba falai között". Ez is a magasfokú meg nem értésről szól. ugyan úgy, ahogy egy heteroszexuális kapcsolat sem csak a szexről szól, a meleg kapcsolatok sem. Nem arról szól a dolog, hogy ki-kivel-hogy csinálja. Ez csak a kapcsolat 1%-a. A másik 99%-ot mindenkinek joga van megélni félelem és kiközösítés nélkül. Joga van elmennei étterembe, az útcán sétálni, stb. Ez az amit nem fognak fel ezek a magukat "keresztyénnek" hazudó emberek.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:42:55

@safranek:

Keresztény ember tolerálhatja a homokosságot, de SOSEM fogadhatja el. Ez olyan, mint elfogadná a gyilkosságot vagy a pedofiliát, ezeket is tolerálja, de nem fogadhatja el.

egysmás 2013.07.07. 10:43:02

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Az is úgy alakult ki, hogy a nemesek, fehérek, férfiak szólhattak bele csak az államügyekbe, most meg a fekák, meg a nők is.

Az is úgy alakult ki, hogy cigányokat adhatták-vehették Romániában, ma meg szabadon mozoghatnak.

Az is úgy alakult ki, hogy azt a kiskutyát, ami nem kell, azt földhöz csapták, elásták, ma meg ez bűncselekmény.

Szóval, azért, mert valami "úgy alakult ki, ez a szokás" még nem érv annak változtathatatlansága mellett.

Merre gondolod a nyitást a buzeránsokon kívül?
Kell hozzá beszámíthatóság, így az állatok, halottak kilőve.
Angyalok, ufók, wmikik?

Szabványok 2013.07.07. 10:44:17

@egysmás: "ha valaki egy természetes dolgot nem tud elviselni, akkor az beteg."
A szarszag természetes dolog. El is viselem a 'kötelező', feltétlenül szükséges mértékben.
De engedtessék meg nekem, hogy jogom legyen ahhoz, hogy ezt a minimálisra korlátozzam.

"A fóbiák egész jól kezelhetők." :-)
Miért kéne kezelni? Az egészséges méretű undorodások igen hasznos porgramjaink, mert eligazítanak az életben. A szartól azért undorodunk, nehogy kedvünk támadjon megenni. Engem - férfiként - azért lelkesít egy női test látványa és undorít egy férfitesté, hogy szaporodjak és sokasodjak.
Miért kéne belőlem ezt a szexuális orientációt kikezelni, biszexuálissá nevelni?

egysmás 2013.07.07. 10:46:10

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: a rossz szülői környezet =/= buzik a szülők.

A szülői (családi) környezet megítélése egyénileg történik, családlátogatások alkalmával.

A buzikhoz a családlátogató el sem jut, mert eleve ki vannak zárva.
Nem ott bukják el, hogy nem lennének elég jó szülők, nevelők, hanem joguk sincs ezekhez.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:46:32

@egysmás:

Példáid rosszak. Míg pl. szavazásnál, a szavazópolgár fogalma sosem volt fix, addig a házasságnál ez mindig ellenkező neműeké volt.

A beszámíthatóság is csak konvenció kérdése. De még ha maradunk a mai fogalmaknál, akkor is:
- többnejűség,
- többférjűség,
- csoportos házasság,
- rokonházasság,
stb.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:48:11

@egysmás:

Ne lehessen szülő egy homokos. Ne kísérletegezgessünk árvák életével!

Már a mai szabályozás is túl liberális, hiszen Mo-n egyedülálló homokos ma is fogadhat örökbe.

palinkasa 2013.07.07. 10:49:43

@regress: Eressz össze egy buzit egy nácival,meglátod ki lesz megbaszva.

Szabványok 2013.07.07. 10:50:07

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Megvilágítanád, hogy mi a különbség a "tolerálja" és az "elfogadja" között?
(Eddig azt hittem, hogy értem, mit jelent Nálad, de az meglep, hogy 'tolerálod' a gyilkosságot. Vagy félreértettem a mondatod?)

egysmás 2013.07.07. 10:51:05

@Szabványok: A fóbia nem egészséges elkerülő program, hanem beteges averzió.
Olyan dolog, ami zavarja az egyén működését.
Mivel zavarja az egyén működését, jó, ha kezelik.

A szexet és a szaporodást-sokasodást nem kéne összekeverni.
Egyszerűen nincs sok közük egymáshoz!
A szex egy szociális aktus.
Célja nem a gyereknemzés.
Az csak egy esetleges és ritka következmény. (gondolom, neked sincs még csak századannyi gyereked sem, mint ahányszor dugtál).

egysmás 2013.07.07. 10:52:29

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ha engem kérdezel, tőlem mehetne mindahány.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:56:27

@Szabványok:

Tolerancia = elfogadom annak létezését, amit ellenzek.

Elfogadás = egyetértek valamivel.

Én pl. tolerálom a homoszexualizmust, de nem fogadom el. Ugyanígy tolerálom a pedofiliát is.

Eleve nem lehet toleránsnak lenni azzal szemben, amit elfogadok, ez fogalmi képtelenség. Tolerálni csak azt lehet, amit NEM fogadok el.

virgo 2013.07.07. 10:56:38

Jaj, már megijedtem, hogy a liberok elfelejtettek a kedvenc sportjuknak, a kereszténygyalázásnak hódolni. Tényleg a KDNP az álszent ebben a történetben? Nem bírom különösebben Semjént, gyakorló keresztény se vagyok, de ami sok, az sok.
Azért nem kell bántani senkit, mert valakinek/valaminek született. Nem is szabad. Amikor valaki a kamionon bibliát dörzsöl az ágyékához, az... hát finoman szólva nem toleráns, és nem kötelező ilyet tenni. Ugye? Olyasmit követeltek magatoknak, ami ti sem adtok, főleg nem a keresztény érzelműeknek. Szóval, csak finoman a "képmutató" jelzővel.

Spiro 2013.07.07. 10:57:05

@különvélemény:
Ezzel egyet is érthetnék, azonban én a párhuzamot próbáltam bemutatni, a katolikus körmenetek és a meleg felvonulások között.
A vallás is és a szexuális beállítottság magánügy, mégis mindkettőnek vannak közterületi megjelenései.
Arról nem is beszélve, hogy a politikai meggyőződés is magánügy, így a békemenet, vagy a jobbikos és a baloldali közterületi tömegmegmozdulások is sérthetnek másokat.
Nyílván ezért rendelkeznek a közterületi rendezvények előzetes bejelentéséről, engedélyeztetéséről mert egyetlen rendezvénynek sem lenne 100%-os támogatottsága, és csak azt engedélyezik ami a jogszabályoknak megfelelő.

@Mohamed:
Látom kedvedet leled a sarkított vélemény nyilvánítást (bár a meleg felvonulásról készült képeken a többség konszolidáltnak tűnt).
F elhívnám figyelmedet arra, hogy kinek-kinek más az önkifejezési küszöbe, és egy törvényesen engedélyezett közterületi megmozduláson nyilván olyan dolgokat is tapasztalhatsz, amit más rendezvényeken nem.

Továbbá a történelmi példák korántsem támasztják alá a katolicizmus – általad lefestett - teljesen jámbor voltát, sőt még attól sem riadtak vissza, hogy erőszakkal másokra kényszerítsék saját meggyőződésüket (térítő missziók, inkvizíció, boszorkányégetés, keresztre feszítés, stb.). –azért ettől a meleg felvonulás messze van –

Attól, hogy dogmaként, vagy axiómakén fogadod el a kereszténységet európai alapértéknek, attól még lehetnek eltérő vélemények és csak az idő dönti el, hogy kinek volt igaza (sőt számos tanulmány foglalkozott azzal, hogy rendkívül erősen szorul vissza, pl. nyugat-európai templomok megszűnése).

„(ez a külömbség a buzik és a kersztények közt, ahol nincsek többségben ott nem nagyon pattognak).”
Ezt a kijelentésedet cáfolja az egzotikus helyekre (napjainkban is) küldött, fenntartott keresztény térítő missziók. Én még nem hallottam arról, hogy a melegek missziókat szerveztek volna.

Ahogy a busójárást jópofa dolognak fogod fel, tolerálod, úgy elfogadhatnád a meleg felvonulást is. Gondolom nem veszel részt évente busójáráson, és ennek megfelelően meleg felvonuláson sem kell részt venned.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 10:58:49

@egysmás:

De nem ez a helyzet. Az USÁ-ban pl. üldözik mind a mai napig a poligamistákat.

Szabványok 2013.07.07. 11:06:52

@egysmás: "A fóbia nem egészséges elkerülő program, hanem beteges averzió."
Értem. Tehát, a Ron Weaslynek fóbiája van a pókoktól, akkor az beteges kezelni kell, az nem megoldás, hogy nem mutogatunk neki pókokat. De ha Harry akarja megdugni, akkor az nem beteges, azt hagyni kell. Hmm. Csak az a kérésem, hogy:
* Én maradhassak ki belőle, ne az Oktogonon, fényes nappal csinálják, ne legyen kiállítva ott sem óriáspók, sem Harry Potter seggbekúrása. Hátha valakit nem gyógykezeltek még.
* Hadd legyen az a véleményem, érzésem, ami. Ne legyen törvényileg kényszergyógykezelendő, ha egy szőrös férfiseggtől lekonyul a farkam.

"A szexet és a szaporodást-sokasodást nem kéne összekeverni."
:-) Márpedig azért alakult ki bennünk (a többes szám első személy itt a bodobácsoktól a tengeri malacokon át az emberig terjed) a 'szex' nevű program, hogy fennmaradjunk, sokasodjunk. Ezért van ez nagyon-nagyon mélyen bennünk, gondolkodó emberekben is, mint motiváció. Persze uralkodunk rajta én sem teperek le minden szembejövő fogamzóképes nőt, sőt kihasználva ezt a tulajdonságunkat örömszerzésre használom a szexet.

Kék az ég 2013.07.07. 11:08:25

@J.László: Oh persze mert EU nepesseg fogyasa az buzik miatt van.

Gondolom neked is azert nincs ot gyereked mert valojaban buzi vagy mi?

Abbe mar bele se menjunk hgy pont a LGNAGYOBB KATOLIKUS NEMZETEKNEL a legkisebb a szuletesek szama!

Aha, tehat le is vezetted hogy a katolikusok a melegek.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 11:12:52

@egysmás:

Az állam üldözi őket. Ugyanaz az állam, mely meghajol a homokos lobbi előtt. S a jelenlegi amerikai vezetés - legalábbis amerikai szóhasználattal - erősen liberális.

Szabványok 2013.07.07. 11:14:50

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Értem.
Ebben az értelemben én sok mindent nem tolerálok.
Pl. nem tolerálom a gyilkosságot. Nem tolerálom, nem fogadom el, hogy van, lehetőségeimnek, képességeimnek, erőmnek, lelkesedésemnek megfelelő mértékben küzdök ellene. Pl. ragaszkodom, hogy köztörvényes bűncselekmény legyen és az állam akadályozza meg.
Szemben a homoszexualitással, amit tolerálok, ami azt jelenti nálam, hogy elfogadom a létezését, nem küzdök ellene, nem akarom, hogy törvényileg tiltsák, sőt a liberális dereguláció azt mondatja velem, hogy az erre vonatkozó passzusokat töröljék a jogszabályokból, mindenki azzal él, azzal szexel, akivel akar. Olyan tüntetést szervez, amilyet akar.

Kék az ég 2013.07.07. 11:15:35

@ Azert eleg rohej, pont Europa "felnott film" kozpontjaban aggodnak erkolcs miatt az emberek, partok.

Igen, KOVI, meg a agyba-fobe-seggbe nep kedvence Michell Wilde orszagaban haborodnak fel a katolikus magyarok...mikozben a Michell Wildokra verik ki otthon.

Szabványok 2013.07.07. 11:16:14

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Amerika és liberalizmus? No, ne! Amerika demokratikus, de nagyon nem liberális ország.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 11:17:52

@Szabványok:

Én sem kívánom a homoszexualitás betiltását. Egy betegséggel nem lehet jogi eszközökkel küzdeni. S vonulni mer bárki vonulhat, pedók is, gyilkosok is, ez az ő bajuk. Mindenesetre szégyen, amikor nem-homokosok mennek homokmenetre, mert "nyíltak". Ennak a neve hülyeség, nem nyíltság.

egysmás 2013.07.07. 11:19:04

@Szabványok: A fóbia beteges iszonyt jelent. Ezen nincs mit gondolkozni, magyarázni.
Ez a jelentése.
Ha zavar egy fóbia a hétköznapi életben, akkor azt kezelni kell.
Nem kötelező kezelni, de jobban jársz vele. Mint a rossz fogakkal.
Azokkal is lehet élni, de jobban jársz, ha betömeted a rossz fogadat, mintha hagyod szétrohadni a szád.

A szex, mint szociális aktus, szintén nem nagyon képezheti vita tárgyát.
Ezt vitatni kb olyan, mintha azt vitatnád, hogy a kocsmázás szociális aktus.
A tengerimalacok, bodobácsok, tehenek, egyéb jószágok szexuális viselkedése nem releváns az emberrel kapcsolatban.
A főemlősöké inkább.
A főemlősök sem utódnemzésre használják a szexet, hanem szociális aktusként, aminek következménye az utód, nem pedig cél.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 11:19:27

@Szabványok:

A liberalizmus szónak több jelentése van, azaz ebbe ne menjünk bele. Én maga is liberális vagyok, s ezzel együtty homofób, s ebben nincs SEMMI ellentmondás.

egysmás 2013.07.07. 11:25:02

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Amerika államgépezete technokrata. A liberális része másként nyilvánul meg.
Van olyan törvényük, ami szerint a többnejűség nem kóser, TEHÁT üldözik.
Ha lenne lobbi a többnejűség érdekében, akkor napirendre vennék a kérdést, csámcsognának rajta, és lenne valami. Mert ez a fele -a törvényalkotás mechanizmusa- liberális
Amíg viszont ez nincs, a törvényt tartják és tartatják be. Mert technokraták.

IPetya 2013.07.07. 11:29:15

@regress: Itt valami igen nagy tévedés van. Vagy önáltatás. Az igaz, hogy a KDNP szavazóbázisa nem kimutatható a szövetség miatt. A kereszténydemokrata szavazóbázis tartja a Fideszt. Orbán Viktor és Hende Csaba a nemzeti körök megszervezésével összeterelte az MDF, a KDNP és Kisgazdák egykori szavazóbázisát. Melyik párt dicsekedhet több mint egy milliós stabil szavazóbázissal?

himpellér 2013.07.07. 11:30:22

Szeretitek a buzeránsokat? Ragadjatok össze velük!

Amadeus62 2013.07.07. 11:38:26

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Abba már belegondoltál, ha a gyereked mondjuk buzinak születne? Akkor mit csinálnál? Kitagadnád, elzavarnád, kinyírnád, vagy mit?

virgo 2013.07.07. 11:45:37

@Amadeus62: Én már belegondoltam. Akkor is a gyerekem. Viszont az ilyen vonulgatásért lehet kapna egy-két sallert, vagy rosszalló szót

titanvuki 2013.07.07. 11:48:41

Mi a faxért kell ennyit vonulgatni?

Rendezzenek egy népszavazást, hogy lehet -e buzulni meg buziknak házasodni, aztán annak fényében engedélyezni vagy nem. Úgyis elbukik a picsába.

Akkor aztán nem lesz feltartva a forgalom többet és mindenki megnyugszik.

titanvuki 2013.07.07. 11:59:25

@egysmás: Hát ha az eredeti értelmében használod a bolsevik szót, akkor bizony az vagyok, mert ahhoz a többséghez tartozom a buzikérdés tekintetében akiket irritál, hogy egy aberrációt kellene elfogadnia.

Kúrják seggbe vagy nyalják ki egymást a szoba homályában és akkor nem zavar senkit.

egysmás 2013.07.07. 12:01:05

@titanvuki: Ha a többség téged akar majd valamiben korlátozni, akkor is bolsevik leszel?

susu64 2013.07.07. 12:05:50

Jól szemügyte véve, ennek az idióta blognak van néhány tanulsága: 1. A célja nem más, mint egy jó kis orbánozás és tarlósozás. 2. a blogírónak gőze sincs a keresztény (és nem kerszténydemokrata) értékrendről, értékekről. 3. Nincs jobb vagy baloldali keresztény értékrend 4. A szexualitás a fajfenntartás céljából adatott meg az élővilágban. Az ember erre még a lélek által többletet tudott hozzátenni. Azonos neműek együttléte nem szolgálja a fajfenntartást, tehát atipikus. Ettől persze még szerethetjük az azonosnemű embertársainkat, létesíthetünk vele ilyen-olyan kapcsolatot, nem kell elítélnünk, de ez mégis más helyet foglal el a társadalmi hierarchiában. És etz nem megbélyegzés, kirekesztés, csak a tények tudomásul vétele és tiszteletben tartása. 5. A görög és római kúltúra hanytlásának kezdetét érdemes egy kicsit ebből a szamszögből is tanulmányozni.

titanvuki 2013.07.07. 12:07:47

A többség engem már most is korlátoz és elfogadom.

Például betartom a KRESZT pedig kedvem lenne 200-zal csapatni. Ha mégis megteszem és bemérnek, akkor fizetek mint a katonatiszt pedig nincs hozzá kedvem.

Vasárnap kedvem lenne fát vágni, de nem teszem, mert tudom, hogy a szomszédokat zavarja a fűrész hangja.

Stb, stb...

Szóval azt hiszem konzekvensen bolsevik vagyok magammal szemben is meg a buzikkal szemben is.

Szabványok 2013.07.07. 12:20:28

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: :-) Én is liberális vagyok, mert alapértéknek tartom a szabadságot. De ezzel nincs ellentmondásban, hogy a homoszexualatiástól undorodom. Természetesen ezt megtartom magamnak, vidáman élek egy társadalomban a homoszexuálisokkal, nem zavarom őket, amíg ők sem zavarnak engem.
(Btw én amellett, hogy liberális vagyok, még katolikus, családszerető, jobboldali és konzervatív. Én ezeket össze tudom egyeztetni és sajnálom azokat a korlátoltakat, akik csak kétféle nézetrendszert, sőt csak kétféle embert tudnak elképzelni. És természetesen az egyik a 'barát', a másik az 'ellenség'.)

Piimpa 2013.07.07. 12:40:37

titanvukival vigyázzatok! nekem folyamatosan küld erotikus üzeneteket, próbálkozik mindenkivel!

titanvuki 2013.07.07. 12:41:07

@Piimpa: Ne magadból indulj ki, hommer! :-)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.07. 12:45:00

@Szabványok: én is liberális vagyok ^^

ezért nem örülök, hogy lassan kötelező lesz buzinak, meg cigánynak lenni, mint ahogy kötelező bekajálni a tudomány meséit, mert aki ezeket nem teszi az kiirtani való fasiszta :x

valaki senki 2013.07.07. 12:45:05

Mert a KDNP nem meleg! :) Azt hiszem, az rk. egyházban az arány egy picikét magasabb, mint a a statisztikai átlag! Lehet, hogy vagy 50X is ?

Szabványok 2013.07.07. 12:46:28

@egysmás:
Nagyon nem vagy liberális,
nagyon nem vagy toleráns, nagyon nem vagy nyitott!
Próbáld meg saját hozzászólásodat kicsit távolabbról, kicsit objektívebben szemlélni!
Akkor láthatod, hogy tele van deklarációkkal, kinyilatkoztatásokkal. "Ez így van és kész!"
"Ez nem képzi vita tárgyát", "Ezen nincs mit magyarázni." "Ez a definíciója!", "Kezeltetni kell!"

Márpedig az én nevem Tamás, védőszentem Tamás apostol, a hitetlen és nomen est omen, embertől nem fogadok el igehirdetést.
Különösen olyantól, aki nem érti, amit leírtam, mert nem azzal vitatkozik, hanem egy hülye szlogent hajtogat "a szex szociális aktus".
Mi köze ennek, ahhoz, amit írtam? Én azt mondtam, hogy azért van bennünk és az oroszlánban a szexuális vágy, hogy szaporodjunk. Az egy ezutáni történet, hogy vagyunk olyan okosak és élvhajhászok, hogy 'átverjük' a természetet (or 'teremtőt' as you wish) és feltaláljuk a kotont. Kihasználva ezt a találmányunkat, a szexet (kölcsönös) örömszerzésre is használjuk. (Még a katolikus egyház szerint is!!) Sőt arra használjuk többször.

Jelen cikk kontexusában ez azt jelenti, hogy vannak akiknek az azonos neművel való szex jelent remélhetőleg kölcsönös) örömet. Semmi kifogásom ellene. Csak néznem se legyen kötelező, ennyit kérek.
Nem szeretnék olyan diktatúrában élni, ahol ezért kényszergyógykezelnek. Olyan társadalmat szeretnék, ahol nem kényszergyógykezelnek se engem, se a homokosokat. Békében élünk egymás mellett, igyekszünk nem zavarni egymást.

valaki senki 2013.07.07. 12:47:09

@Szabványok: Jaj de örültem a gondolataidnak! Én is ezzel küzdök! Konzervatív vagyok. Meg liberális. Meg zöld. No és persze, szociálisan érzékeny! Akkor most? Szerintem ráadásul, a zemberek zöme ilyen! Csak nem hagyják, hogy tudja magáról, mert mindenképpen sorba akarják állítani valamelyik halmazban, és nem a metszetükben!

Szabványok 2013.07.07. 12:51:10

@wmiki: Háát... Jobban örültem volna, ha Piszkos Fred mondja, hogy ő is liberális.

titanvuki 2013.07.07. 12:51:56

@valaki senki: Bizonyítékod is van erre, vagy csak a bulvármédia mocskát öklendezed itt vissza félig emésztve? :-)

Szabványok 2013.07.07. 12:55:31

@valaki senki: Köszönöm.
Bár meg kell, hogy jegyezzem nem teljesen állunk közös platformon, mert én nem vagyok 'zöld' és nem vagyok 'szociálisan érzékeny'. (Legalábbis abban az értelemben használva ezeket a szavakat, amikben most szokás.)
De pontosan ez a szép a világban, ez a csodálatos az emberekben, hogy ennyiféle színűek a nézeteik!

xvxvxv 2013.07.07. 13:15:42

homó ffiben találkoztam jófejjel, seggarccal egyaránt. a btk-nyelvszakán szinte csak meleg fiúk voltak (vmiért a meleg ffiaknak nagyon jó a nyelvérzékük - fesztelenül tudnak kommunikálni, nem görcsölnek, mint egy full heteró), kábé, mint az életben. a leszbikus nőkkel én viszont nagyon nem tudok kijönni: nagyarcú, flegma köcsög volt mindegyik , akivel találkoztam, úgy tekintettek rám, mint egy kutyára.

viszont ezek a félkatonai szervezetek is tele vannak látens homóval. egy heteró ffi hosszabb időt nem tud eltölteni sok ffi társaságában (nekem egy idő után kínszenvedés volt többek közt emiatt a katonaság), én már két nap után feszengenék. egyrészt megindúl az óvodás falkavezér-játék, másrészt elkezd nagyon zavarni a sok ffi kipárolgása. ahogy a katolikus egyházban is. ez biofizika. szóval a sok hungarista egyenruhás zöme valszeg csont meleg. máshogy nem megy. ez van. tisztára, mint az Akarat diadalá-ban - úgy néznek ki ezek a fiúk. a kőnácik is fullbuzik voltak javarészt.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 13:24:49

@Amadeus62:

Ha a gyereked vaknak születne, mit tennél? Azt hangoztatnád, hogy a vakság nem betegség?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 13:34:09

@xvxvxv:

Igen, pl. a homokosoknak komoly szerepük volt Hitler felemelkedésében. A homokosok egy része nagyon vomnzódik az egyenruhához. Elég megnézni homokos pornó honlapokat, az egyenruhás emberkék NAGYON gyakoriak arrafelé. Hitler mozgalmában is hemzsegtek a homokosok.

jánosbácsi (törölt) 2013.07.07. 13:40:51

@egysmás: Hogy lehetnének már azonos jogaik?! Ezt nem gondolod komolyan?!
Én tőlem pl lehet gyerekük: ha tudnak csinálni!!! De ami természetellenes, arra ne akarjanak már külön jogot maguknak! Csak az nevelhessen gyereket aki megcsinálja....ha meg örökbe adják, akkor ne úgy nőjön fel, hogy azt látja : apa apával dug. Mert ez nem normális. Jogotok van hozzá, de akkor sem normális!
Az meg végképp nem, hogy teherautók platóin, bőrszerkóban és egymást-nyalva-falva vonaglanak. Erre mi szükség?! Erre mondom hogy provokálják a heterókat! De visszatérve a jogokra: minden olyan jog megilleti őket, ami természettől fogva járhat. De ne neveljenek adoptált gyerekeket! Azoknak normális családban van a helyük. Ez a véleményem!

egysmás 2013.07.07. 13:47:24

@Szabványok: nem vagyok hajlandó azon vitatkozni, hogy a Föld gömbölyű-e, vagy sem, azon sem, hogy a zöld szín hullámhossz-tartománya az 490-570 nanométer körül van-e, hogy a Honda Prelude kormányozza-e a hátsó kerekét.
Azon sem, hogy az utód az a szex következménye-e, vagy a célja.
Vannak ugyanis dolgok, amik függetlenek attól, hogy én, vagy te mit is gondolsz, simán léteznek, és úgy léteznek, ahogy.
Az egyetlen különbség pusztán műveltségbeli: van egy tradicionális tudás, meg van egy tudományos tudás.
A tradicionális tudás és a tudományos tudás néha találkozik, néha nem.
Pl. tradicionális tudás, hogy a Föld gömbölyű.
Ám ez egy faszság, a Föld ugyanis nem gömbölyű.
Tradicionális tudás, hogy a szex célja a gyermeknemzés.
Ez is pont olyan faszság, mint a Föld gömbölyűsége.
Egyszerűen nem igaz.

Ennek semmi köze a liberalizmushoz.
Ahogy annak sem, hogy definitíve a fóbia kóros averzió, ami, mint olyan, zavarja az egyén működését.
Ezt kell kezeltetni.
A kell, pont olyan kell, mint a rossz fog esetén való kezeltetni kell.
Nem kötelező, de azért még jó lenne, a saját és az embertársaid érdekében, ha megszüntetnéd a kóros állapotot.
Ennek sincs köze a liberalizmushoz.

shwarcz bácsi 2013.07.07. 13:53:35

@titanvuki: szerinted a bulvar media mocska az, hogy a katolikus papok, melegek, aberraltak, es gyerekekkel
fajtalankodnak evszazodok ota?

egysmás 2013.07.07. 13:56:48

@jánosbácsi: Nem kell reproduktívan aktív állapotban lenni ahhoz, hogy örökbe fogadhass gyereket.

Egy korai klimaxos nő a férjével pl. simán fogadhat örökbe, pedig PONT ANNYIRA KÉPES A REPRODUKCIÓRA, MINT EGY BUZERÁNS.
Azaz kevésbé, mert egy buzi, ha nagyon akar, azért képes gyereket nemzeni, ha nő, akkor pedig szülni.

"Csak az nevelhessen gyereket aki megcsinálja....ha meg örökbe adják, akkor ne úgy nőjön fel, hogy azt látja : apa apával dug. "

Nem mindenhol megy ám úgy, mint ahogy nálatok ment!
Én pl. nem láttam dugni a szüleimet, és a gyerekeim sem láttak még engem dugni.
Egy normális családban egyszerűen nem dugnak a szülők a gyerekeik szeme láttára.

titanvuki 2013.07.07. 13:57:35

@shwarcz bácsi: Szerintem az. Szerintem a papok között is pont annyi buzi és pedo van, mint más emberek között.

titanvuki 2013.07.07. 13:59:09

@egysmás: Nem kell gyerekeket buzi pároknak adni, mivel van elég olyan hetero pár, akiknek nem lehet gyereke. Nekik kell adni, mert azt hívják normális családnak.

egysmás 2013.07.07. 14:01:49

@titanvuki: A "nem kell" és a "nem adható" közötti különbség az, amit a buzeránsok sérelmeznek.

regress 2013.07.07. 14:04:21

@wmiki: elhiszem, hogy te különbözöl a normális átlag embertől.anyád nem kefélt,téged a gólya hozott.csak párszor leejtett útközben

regress 2013.07.07. 14:07:32

@titanvuki: tévedsz,"egészséges" emberből nem lesz pap.tehát hazudsz az arányokkal lapcsolatban

regress 2013.07.07. 14:10:53

@palinkasa: majd ha a kopasz bemegy 30 meleg közé pajszerkodni.addig csak patkány

Lajosforras 2013.07.07. 14:41:16

@shwarcz bácsi: a katolikus papok pedofilok, a rabbik szervekkel kereskednek. ilyen ez a világ. :)

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.07. 14:44:01

@regress: Mi a bajod a kopaszokkal? Nem vagy elég toleráns? Kopaszfób vagy? Kezeltesd magad...

Ez egyféle alternatív életforma, mégis hogy jössz ahhoz, hogy más ember szabadságjogait korlátozd? Főleg, hogy a kopaszok gyakorlatilag kivétel nélkül szegregációban élnek Magyarországon, a hozzád hasonló intoleráns barmok miatt...

A természetben is tök átlagos dolog, hogy a populáció egyes egyedei bántalmazzák a másikat. Sőtt, az ember már a kezdetektől fogva csinál erőszakos cselekedeteket, gondolj a sok-sok háborúra! Több ezer éve is volt már ilyen, ne akard mér megmagyarázni, hogy ez deviancia!

Más meg a párnára csap. Vagy az asztalra! Akkor őket is kriminalizáljuk? Meg a szőke hajúakat? Meg a 180 ceni alattiakat is!?

Tökönrúgott Feleségek 2013.07.07. 14:45:45

@wmiki: basszus, azért mert egyszer egy évben végigvonulhatnak, még senki nem mondja, hogy kötelező! vagy van félnivalód? :)

Lajosforras 2013.07.07. 14:45:52

@egysmás: amenyniben a homofóbia tudományosan is betegség. ezennel feltalálom a heterofóbiát és kezeltessék magukat azok.

Tökönrúgott Feleségek 2013.07.07. 14:51:51

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: mondjuk nekem eszembe nem jutna homokos pornót nézni :) aztán főleg azt a következtetést levonni, hogy komoly szerepük volt Hitler felemelkedésében (még ha Röhm valóban is...)

Lajosforras 2013.07.07. 14:56:23

na,ha ez igaz,akkor holnaptól a homokosoknak köszönhetjük a fajelmélet gyakorlati alkalmazását is.

pekmester 2013.07.07. 15:10:11

ez poszt egy gusztustalan provokacio. mint a felvonulas. biztos a poszter is ott razta tangaban.

Tökönrúgott Feleségek 2013.07.07. 15:29:59

@pekmester: hol van ebben a posztban provokáció?

Tökönrúgott Feleségek 2013.07.07. 15:35:05

@pekmester: szerintem meg az a gusztustalan provokáció, amit a KDNP rendre elkövet!

egysmás 2013.07.07. 15:38:06

@Lajosforras: a buzeráns nem biztos, hogy heterofób.

Bizonyos intelligenciaszint felett a "fiúkkal dugok" kijelentés nem jelenti automatikusan azt, hogy "gyűlölöm azokat, akik nem dugnak fiúkkal".

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.07. 15:44:55

@Tökönrúgott Feleségek:

Volt egy amerikai zsidó történész (Judith A. Reisman), aki erről írt könyvet: a homoszexualizmus és a náci eszme történeti kapcsolatáról Mémetországban.

Természetesen a homoklobbi azonnal homofób áltudósnak minősítette, s csak zsidó etnikuma mentette meg attól, hogy ne legyen azonnal náciszimpatizánsnak is mondva.

titanvuki 2013.07.07. 16:20:48

@regress: Aham.... okos vagy nagyon.

titanvuki 2013.07.07. 16:22:58

@egysmás: Miért kellene engedélyezni azt, hogy az örökbeadott gyereket egy torz "házasságban" élő pár nevelje, miközben lehet normális párt is találni ezrével. Adják akkor, ha elfogytak a normális párok. (Persze úgysem fogynak el)

egysmás 2013.07.07. 16:24:07

@titanvuki: most nem adhatják, még ha el is fogynak, mert nincs rá jogi lehetőség.

A jogi lehetőség hiányzik.

Orbántakarodj!!! 2013.07.07. 16:36:18

Elárulná nekem valaki, hogy miért kellene arra büszkének lennie bárkinek is, hogy meleg? Ez egy döntés. Nem képesség, nem produktum, még csak fel se találtak valamit, csak egyszerűen úgy döntöttek, hogy azonos neműekkel élnek nemi életet, mert azt jobban élvezik. Erre büszkének lenni?

Orbántakarodj!!! 2013.07.07. 16:42:12

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Azonkívül, hogy nem izgat, hogy ki kivel, azért talán nem kellene arra nevelni a gyereket, hogy legyen homi!

egysmás 2013.07.07. 17:14:33

@titanvuki: Oké, de elvitatod azt a jogát is, hogy küzdjön érte?

egysmás 2013.07.07. 17:21:10

@Orbántakarodj!!!: A pride inkább jelent önérzetet, mint büszkeséget, csak nem tud angolul ésvagy magyarul a sok köccsi.

titanvuki 2013.07.07. 17:32:42

@egysmás: Küzdjön csak, de ne bőrtangában az utcán. Lehet normálisan is lobbizni valamiért.

egysmás 2013.07.07. 18:34:12

@titanvuki: A média és a reklám fontos a tömegdemokráciában.
A gyülekezési joggal való élés és a tomegrendezvény szintén.
Minden a só!
Ezt használja az, aki politizál.
Mindenki, kivétel nélkül.

titanvuki 2013.07.07. 19:36:55

@egysmás: A homofelvonulás számomra akkor is gusztustalan.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.07.07. 21:06:46

Hát azért én visszakérdeznék egy kicsit, hogy mi a KDNP véleménye arról, amikor a keresztények körmenetekben provokálják az embereket, illetve üzletszerűen rendezik a búcsúkat mind az összes cirkuszi kellékkel.

ép testben ép lélek 2013.07.08. 13:31:35

Én meg felszólítom a KDNP-t, hogy fejezzék be a hulladarabbal pózolást és vonulást. Beteg állatok!

Cinkes 2013.07.08. 16:41:29

Szarok a melegekre, meg a homofób, komplexusos buzikra is.

nemecsek ernő áruló 2013.07.08. 17:28:45

A KDNP nem dohányzik... ja, végülis Harrach Pétert nem a parlamenti tilos dohányzáson kapták rajta, és nem ezért tiltották ki a tv2-t, tényleg.

Kék az ég 2013.07.09. 07:50:17

@ép testben ép lélek:

Különösen hogy a Bibliai tanítások nyílt megsértése!
BÁLVÁNYIMÁDÁS...

ha mar hivatkoznak a mózesi törvényekre a melegek ellen, akkor ugye bálványimádásért sokkal súlyosabb jár.

JÉZUS KRISZTUS EGYSZER SEM Ítélte el őket. De hat ugye KDNP meg krisztusi tanítások az...
süti beállítások módosítása