Nem gyávaság ez, miniszterelnök úr?

H_A Címkék: demokrácia televíziós vita gyávaság Fidesz Orbán Viktor Mesterházy Attila Simon Gábor2014.03.16. 16:33

A vasárnapi rántott hús emlékének ízével a számban, olvasom, hogy Orbán nem vitázik, mert Simon Gábor. Belátom, a hír nem kicsit tendenciózus címe ellenére, a Fidesz vasárnapi ebéd idejére időzített közleménye a nevetségesség és szánalmasság felső határát egyidejűleg súrolja. Ha jól értem, kereken három héttel a magyarországi országgyűlési választások előtt, a nagyobbik kormánypárt poszt március 15-i igyekezetében azon van, hogy bebizonyítsa: képtelenség és abszurditás, mondhatni hallatlan, hogy Mesterházy Attila, MSZP elnök, az ellenzéki összefogás miniszterelnök-jelöltje tévévitára hívja ki a jelenlegi miniszterelnököt április 5-ére.

Egy percig sem gondoltam, hogy a március 15-én óriások vállára álló, a lengyel-magyar szeretet gyűrűjében nagyra nőtt, nemzeti hőst játszó vezető önként dalolva mondana igent egy ilyen szemtől-szembe kihívásra. Ennek ellenére azt sem feltételeztem volna, hogy a vitát olyan érveknek alig nevezhető okokra hivatkozva utasítja el, mint hogy Fideszéknél máig nem tudják, hogy ki a baloldal valódi vezetője: Gyurcsány Ferenc, Mesterházy Attila vagy Bajnai Gordon. Vagy hogy azzal sincsenek tisztában, hogy mit és mikor tudtak a baloldal vezetői Simon Gábor MSZP alelnök százmillióiról.

Számomra nem érv, hogy Simon Gábor. Számomra nem érv, hogy a baloldal vezetői mennyit vitáznak egymással, hogy hetente hányszor változtatnak nevet, és miként ültetik rá egymást a gázrezsóra. Négy évnyi - enyhén fogalmazva is - megosztó, viharos kormányzás után, cinikus módon éppen a demokrácia lényegére hivatkozva visszautasítani egy megmérettetést a nemzet színe előtt, nagyfokú gyávaságra utal.

Aki négy éven át, bátor szabadságharcosként szembement egy fél világgal, aki különféle pódiumokon állandóan a jófiú szerepében tetszelgett, aki lefejezte a közműszolgáltatók, bankok, európai bürokraták, és multinacionális vállalkozások sokfejű sárkányát, és állítólag felszabadította a magyar népet a rabiga alól, annak semmiképpen nem okozhatna gondot egy - szerinte - egyáltalán nem komolyan vehető, alábecsült, alternatívát kínálni képtelen politikai ellenféllel egy asztalhoz leülni.

Ezért én az ön helyében igenis vállalnám a vitát, miniszterelnök úr! Itt lenne az ideje jól megalázni ezeket a semmirekellőket, és végre fényt deríteni a Simon-ügyre is, nem beszélve arról, hogy nehéz felfogású pártja számára is nyilvánvalóvá tehetné, ki is az ellenzék vezetője. Persze tudom, hogy ön csak olyanokkal szeret "vitázni", akik az ön véleményét osztják, vagy engedelmesen ön alá kérdeznek, majd ütemesen bólogatnak. Tudom, hogy ön a fizetett bértapsolók, a hálától könnyes szemű csókosok, és sírig hű pártkatonák között érzi jól magát, de lenne itt azért pár dolog, amiről a választások hajnalán tényleg érdemes volna vitázni. Még akkor is, ha tisztában vagyok vele: vita nélkül is mindig önnek van igaza.

Tudom, hogy rezsicsökkentés, rezsicsökkentés, és megint csak rezsicsökkentés. Tudom azt is, hogy jobban teljesít. De engem Simon Gábor százmillióihoz hasonlóan érdekelnének például Simicska Lajos milliárdjai is, hogy mit gondol arról a 3 millió szegényről, akiről önök lemondtak, a magas államadósságról, a gyenge forintról, a Londonba kitántorgott néhány száz ezer magyarról, a kudarcos trafikmutyiról, a stadionok oltárán feláldozott egészségügyi rendszerről vagy a paksi bővítés beláthatatlan következményeiről.

Március 15-i ünnepi beszédében, ön szokás szerint, az alkalomhoz illően és nagyon helyesen, hősiességről, bátorságról, hazaszeretetről zengett ódát, és a gyávákat a nemzet sorsának megrontóiként aposztrofálta. Engedje meg, hogy a nyilvános televíziós vita elöli - ilyen szánalmas okokra hivatkozó - megfutamodását ne tudjam a hősies cselekedetek közé sorolni. Lássuk be, ennek semmi köze Simon Gáborhoz, sem a gázrezsóhoz. Sem ahhoz, hogy ki a baloldal vezetője.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr215864648

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.03.17. 12:52:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Bátor Sir Orbán 2014.03.17. 10:00:01

A rezsitábornok nagyon bátor, amikor katonákkal a háta mögött kell kinyilatkoznia az ájult híveknek, vagy amikor Obersovszky-díjas újságírók kérdeznek alá a Magyar Rádióban, de speciel Mesterházyval nem mer kiállni vitázni. Úgy látszik még élénken él b...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én, Claudius 2014.03.16. 17:28:58

A cikkez író egy szánalmas kis bajkeverő lenne, ha egyáltalán valamilyen ész érvet fel tudna sorakoztatni a mellet, hogy egy ilyen vita kötelező-e, vagy sem? Ha akarom megyek, ha nem nem.
Az ilyen vitákat általában a vesztésre állók szeretnék kiprovokálni, mint utolsó szalmaszálat az elbaltázott kampány, és
azt megelőző tömeges botrány kompenzálására. Van itt még egy dolog, ami evidenssé teszi a kihívás visszautasítását: csak erkölcsileg azonos szinten álló, feddhetetlen szervezet jöhet szóba, mint egyenlő ellenfél. Gyengékkel, erkölcsileg megkérdőjelezhető szervezetekkel, és emberekkel minek? Ha már itt tartunk, meg tudná magyarázni Scheißehauser Attila, hogy a
Simon botrány kirobbanása után egy nappal minek tűnt el Amerikába? Két magyarázat van: 1./ Utasításokat kért a külföldi
sponzoraitól, akik anyagilag támogatják a baloldalt, hogy most azután mi legyen, mert megtalálták a dugi pénzt.
2./ A saját külföldi bankszámláját helyezte biztonságba, hogy nehogy már azt is megtalálják.
Vagy egyszerre intézte mindkettőt. Hiszen a zsoldját ott, Amerikában utalják a számlájára.
Nos a harmadik legfőbb indok, hogy egy ilyen emberrel nem szabad még csak köszönő viszonyba sem lenni, hiszen a mit művel az sima hazárulás, mert csak egyetlen célja van: a hatalomba visszakerülés, amelynek ára az ország visszavezetése az adócsapdába, a megbukott gazdaságpolitika aktiválása, ezzel a
Brüsszeli bürokraták seggének tisztára nyalása.
Egyszóval: szánalmas kis figura vagy Te kis rántott hús zabáló
firkászom, egy csomó hülyeséget hordtál össze, a melynek célja
egy olyan ember lejáratása volt, aki nagyságrendekkel felette áll, a Te megbízóidnak. Látom, pénzért mindenre hajlandó vagy.

fehérfarkas 2014.03.16. 21:03:50

@Én, Claudius:

Érdekes hogy 1998-ban vagy 2006-ban Orbán teljesen mást gondolt erről. Ugyanúgy, ahogy az orosz-magyar kapcsolatokról és egy új Paksi Atomerőművel kapcsolatban is pont az ellenkezőjét gondolta, mint most.
Nem lehet, hogy nem a világ fordult 180 fokot, hanem Orbán?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.16. 21:24:16

Nem gyávaság, hanem racionális kampánytaktika.

morpho 2014.03.17. 08:31:12

@Én, Claudius:

Tehát vannak az erkölcsileg feddhetetlen fideszesek, meg az erkölcsi fertőben dagonyázó baloldaliak. Így épül fel a magyar társadalom, ez ilyen egyszerű. Ha Zuschlag az mszp színeiben lop, akkor a szokásos fertő, de ha a fidesznek kampányol, akkor már minden ok, mert hirtelen a mi kutyánk kölyke lett.. Csintalan dettó.. Szűrös úgyszintén.. Te egyébként tényleg beszopod ezt a hülyeséget??

@maxval a gondolkodó birca:

Aha, csak közben a demokráciát szarja le magasról a nagy rezsicsökkentő! De hát ebben semmi új nincs. Azért jó, hogy vannak olyan országok, ahol azonnali bukást jelent, ha valaki nem áll ki egy nyilvános vitára a kampányban.. De te örülj neki, hogy Magyarország nem ilyen és érezd ott jól magad!

MACISAJT 2014.03.17. 08:36:27

"Nem gyávaság ez, miniszterelnök úr?"

Nem bizony. Csupán a bölcsesség alkalmazása:

Soha ne birkózz egy disznóval.Ugyanis ettől mindketten sárosak és szarosak lesztek.Viszont a disznó még élvezi is.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.17. 08:38:53

@morpho:

Ez téves értelmezés. Azért nem áll ki, mert ezzel is csökkenti ellenfele esélyeit. Különben kiállna.

MACISAJT 2014.03.17. 08:38:55

Ilyen vita ugyanis nem lesz.

Ugyanis 2006 óta, mikor az emlékezetes tévévitában gyurcsány lehazudta Orbánnak mind a hét fejét, egyben szembehazudva az országot is annak állapotát tekintve, bár pontosan tudta hogy egy hónappal később legalább maffiatársainak , zárt körben kénytelen lesz előállni az öszödi beszédével...
az effajta vita, ráadásul ugyanazzal a "másik" oldallal teljesen értelmét és célját vesztette.

Emlékeztetőül:

"Elnök Úr, kérnék Öntől valami szívességet most itt. Ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember. Ilyet senki nem mondott. "

(Gyurcsány - Orbán vita, MTV Híradó, 2006. április 5.)

Az első: a választási programunkat hajtjuk végre? Amit teszünk az egyensúly megteremtése érdekében, az összhangban van-e a kampányban bemutatott fejlesztési programmal? A válaszom egyértelműen és határozottan: igen! Meg kell nyugtatni a kétkedőket, és el kell mondani újra és újra, hogy a választási programunkat hajtjuk végre. Gyurcsány blogbejegyzés)

„Nem hazudtam, de nem bontottam ki az igazság minden részletét. Ez politikailag racionális volt, mert megteremtette egy igaz fordulat esélyét [...] Ami igaz és helyes politikailag, nem feltétlenül igaz és elfogadható a hétköznapi erkölcs mércéje szerint".
Népszabadság-interjú, 2006. jún. 25.

"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban(sic!) meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk,(sic!) azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk, és ti is tudtátok, hogyha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt.

Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit. Ha el kell számolni az országnak, hogy mit csináltunk négy év alatt, akkor mit mondunk?
--

Ez hangzott el a "tévévita" után, egy hónappal, Öszödön..
Akkor minek is kéne UGYANEZEKTŐL még egy adag ótvar hazudozás?

Jéghegy 2014.03.17. 08:49:06

Most komolyan; miről kellene vitatkozni a zsúrfiúval, mikor mindenki tudja, hogy a Fidesz nyer, és még az sem biztos, hogy a Jobbik nem előzi meg az MSZP-SZDSZ-t? Így legalább a királyi tévé leadhatja valamelyik unalomig ismételt Bud Spencer-Terence Hill filmet.

burgener 2014.03.17. 09:06:47

Vona Gábor és Schiffer András pártját nem 3 fő vezeti. Közük nincs Simon Gáborhoz.
NOS, az ő kihívásukra válasz sem született.

Miért?

morpho 2014.03.17. 09:14:20

@MACISAJT:
Ennek az egésznek mi a fasz köze van a jövő Magyarországához? Kit érdekel, hogy mi volt 2006-ban? Most nem 2014-et írunk?

nnnnnnnn 2014.03.17. 09:18:53

ha talán a közelében lennének annak, hogy meg tudják szorongatni a fideszt.. de még a jobbik is le fogja nyomni őket.

amúgy meg kutyákkal ember nem vitatkozik. lévén az egyik csak ugatni tud. fletó már megmutatta mit jelent a vita 2006-ban. hazudott mint a vízfolyás. porbafingó mesterházinak még sok bablevest kell ennie mire felér orbán szintjére. ez ebben az életben nem fog megtörténni. hehe.

Kivlov 2014.03.17. 09:19:24

Az a baj, hogy meseházy az elmúlt 4 évről akar vitázni. minek?
a következő 4ről vitázzon, hogy mit akar ő csinálni, meg mit akar orbán "oszt jónapot"

EddieCivic4g 2014.03.17. 09:20:47

@Én, Claudius: "Van itt még egy dolog, ami evidenssé teszi a kihívás visszautasítását: csak erkölcsileg azonos szinten álló, feddhetetlen szervezet jöhet szóba, mint egyenlő ellenfél."
Nem értem. Erkölcsileg azonos szinten állnak, mindkettő ugyanannyira feddhetetlen. Akkor miért is nem áll ki?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.17. 09:22:27

@morpho:

Pedig ez az igazság. A dolgok mögött felesleges bonyolult magyarázatokat keresni, ha van egyszerű is.

_most_ 2014.03.17. 09:23:28

haha, mekkora kamu érvek ezek, Orbán egyszerűen gyáva, még Mesterházytól is parázik, ezek után nem hiszem, hogy bárki komolyan gondolja, hogy Putyint megszorongatta egy kedvező paksi szerződés ügyében. Amúgy a 2006-os vita óta, mikor Gyurcsány feltörölte vele a padlót, csak saját közönsége előtt mer megszólalni, ahogy a diktátorokra jellemző.

Jolka40 2014.03.17. 09:27:22

Akit egyszer egy darázs megszúrt, az a katicabogártól is fél.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.17. 09:27:51

Én inkább egy Mesterházy Vona vitára lennék kiváncsi, de nem hiszem, hogy Mesterházy ki merne állni Vonával, mert a Jobbik az nem "demokratikus" és még kellemetleneket kérdezne...

Giskard07 (törölt) 2014.03.17. 09:29:21

Felettébb érdekes, hogy az ilyen blogok számára továbbra is csak az a narancsos és vörös oldal létezik, amelyeknek egyre inkább már csak múltjuk van.

gúnyolódó közös képviselő 2014.03.17. 09:30:15

Orbán inkább a képzelt ellenségekkel harcol (Brüsszel, bankok, rezsidémon), minthogy a valós ellenfelét becsülné meg egy vita erejéig. Az ilyen hozzáállás nagy bukáshoz vezet.

dr kíváncsivagyok 2014.03.17. 09:31:24

@Én, Claudius:
"A cikkez író egy szánalmas kis bajkeverő lenne, ha egyáltalán valamilyen ész érvet fel tudna sorakoztatni a mellet, hogy egy ilyen vita kötelező-e, vagy sem? Ha akarom megyek, ha nem nem.
Az ilyen vitákat általában a vesztésre állók szeretnék kiprovokálni, mint utolsó szalmaszálat az elbaltázott kampány, és
azt megelőző tömeges botrány kompenzálására. Van itt még egy dolog, ami evidenssé teszi a kihívás visszautasítását: csak erkölcsileg azonos szinten álló, feddhetetlen szervezet jöhet szóba, mint egyenlő ellenfél."

Eloszor érdemben akartam válaszolni , hogy pl. :

Erkolcsileg azonos szintek kozott lehet vita !?
Fidesz és erkolcs !?
Meggondoltam : elmész a jó kurva anyádba...

nnnnnnnn 2014.03.17. 09:31:54

@gúnyolódó közös képviselő: az mszp-n mi valós ellenfél? még a jobbik is le fogja verni őket.

dr kíváncsivagyok 2014.03.17. 09:34:42

@Jéghegy:
" mindenki tudja, hogy a Fidesz nyer, "

Akkor nem is lesz választás ?

Sexual Harassment Panda 2014.03.17. 09:34:43

@Andriska07: vona nagyon rossz, teh3tsegrelen szonok.
nem enne meg senkit.

kigyurt álat 2014.03.17. 09:39:47

A baloldalon ugyanazok a majmok ugrabugrálnak, mint 4 éve, akkor is vitaképtelenek voltak, és most is. :)

nnnnnnnn 2014.03.17. 09:42:16

@dr kíváncsivagyok: normális ember maszopnyikkal nem vitázik. ez olyan mintha 8 általánost se végzett hülyegyerek akarna észérveket egyeztetni a kvantumfizikáról. ki nem fossa le a fejét?

Kilgore Trout 2014.03.17. 09:42:46

@dr kíváncsivagyok: Tényleg, nem is értem, mi a fasznak bíbelődni ilyen marhaságokkal, mint választás, ha úgy is a fidesz nyer? Abból a pár milliárdból, amibe ez kerül az adófizetőknek, lehetne pl. még egy fasza uszodát is építeni a kert végébe a stadion mellé. Foci Vb-t úgy sem fogunk soha rendezni, viszont vizes világversenyt már rendeztünk. Mekkora buli lenne egy felcsúti úszó VB.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 09:45:16

ásít

gyávát akar a 3/4, akor a'lesz

belekotty 2014.03.17. 09:48:26

@$$$=$$$: Azt se tudod mi az a kvantum fizika.

Scagnetti 2014.03.17. 09:48:54

Már megint ez a tévévita faszság. Most komolyan, mi értelme annak, hogy leültessünk egymással szemben két hazugot, aztán figyeljük, melyik hazudik ügyesebben. Az összes eddigi vita erről szólt. Ez dönti el, ki a jobb miniszterelnök? Tényleg? Ne már!

És miről szólna ez a vita azon kívül, hogy egymást szidják? Se a Fidesz, se az MSZP nem tud már sok-sok éve semmi mást mondani, mint azt, hogy a másik rossz. Valaki ezt szeretné egy órába sűrítve hallgatni? Vagy azt hiszi, itt majd a jövőről lesz szó? Muhaha!

nu pagagyí 2014.03.17. 09:49:46

@$$$=$$$: Akkor vajon mitől fosik Orbán? Lássuk már, hogyan mossa le néhány indián viccel a baloldal képviselőjét! Bízzon benne hogy elég hülye már a nép ahhoz, hogy ilyesmivel beérje.

Sexual Harassment Panda 2014.03.17. 09:51:12

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: nem hiszem.
tul van reagalva a jobbik.
valo an eros, es idonkent egy onmagahoz kepest gyenge mszp-t meg is szorongathat tamogatottsagban, de am8nt helyre all az egyensuly, sehol se lesznek.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 09:52:54

@nu pagagyí: Asszem a Gyurcsányos TV vita már megmutatta mennyit ér vitázni a komcsikkal.

nu pagagyí 2014.03.17. 09:55:35

@kigyurt álat: Ha jól tudom, Orbán már többször megbukott, ennek ellenére még mindig itt eszi a fene elnyűtt haverjaival egyetemben.

kigyurt álat 2014.03.17. 09:55:45

Mesterházy üljön le az egyik VV akárkivel, ha annyira akar tv-vitázni, egy színvonal. Így is-úgy is ő lesz kiszavazva a házból! :P

nnnnnnnn 2014.03.17. 09:56:54

@belekotty: de tudom.

@nu pagagyí: nem fosik semmitől. de minek vitázzon egy nála alacsonyabbrendű hazudós valakivel?

nu pagagyí 2014.03.17. 09:57:08

@.Gordon Gekko.: Aki vitában nem tudja megvédeni az igazát, az nem alkalmas az ország vezetésére.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 09:59:07

@nu pagagyí: Azt a vitát Gyurcsány nyerte. Mi is történt a választás után? Forradalom, államcsőd.

Na ennyit a vitáról meg az alkalmasságról.

nu pagagyí 2014.03.17. 09:59:53

@$$$=$$$: A fél országot tekinted hülyének. Ez a baj veletek. El lehet persze menekülni az emberek elöl, talán egy darabig, kitart a bunker ajtaja.

nnnnnnnn 2014.03.17. 10:03:32

@nu pagagyí: milyen fél országot? alig 1millió maszopnyik van. az az ország kb 10%-a.

babbaba 2014.03.17. 10:03:37

Nem, nem az. A sas nem kapkod legyek után. Ráadásul 2010-ben nem hiányzott a vita?

Most meg ki lesz a kihívó? Mert nem biztos, hogy a bolsik lesznek a legnagyobb ellenfelek. Én is csak pár napja döntöttem el, hogy a Jobbikra szavazok. A Fideszre nem (ahhoz sok minden nem teszik amit tettek), a bolsikra elvből és jól felfogott magyar és polgári érdekből nem, a LMP maradhatott volna, de túl harsányak és prosztósak lettek a parlamentben a végére, az nekem nem elfogadható, ráadásul a Paks ami a fő csapás iránya náluk nekem tetszik, szóval marad a Jobbik.

Tudom, hogy nem nyertek, de kifejezem nemtetszésemet. De a bolsik se nyernek és ez a szavazat az ellenük irányuló megvetésemet is jelzi egyben.

babbaba 2014.03.17. 10:04:18

@nu pagagyí: Ja. Fél. Baj van a számolással is.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 10:06:55

@nu pagagyí: Az SZDSZ kiabált ilyeneket 2%-os korában kínjában.

Orbán, gyere ki a hóra, leverünk mi demokraták! 2014 után lehet hogy megszünik az Mszp is, nem kell velük foglalkozni.

babbaba 2014.03.17. 10:07:35

@morpho: Miért is a demokrácia alapja, hogy minden idióta önjelölttel leálljon vitatkozni? Van néhány ország, ahol ilyen nincs és demokrácia mégis sok száz éve van. Itt se volt 2010-ben például.

kigyurt álat 2014.03.17. 10:07:56

@nu pagagyí: a 15%-ot sem éri el.
A népnek most van lehetősége arra, hogy végleg elzavarja a poszkommunista szemetet, és a választás közeledtével ez egyre jobban tudatosul bennük, így ezt ki is fogják használni.

Scagnetti 2014.03.17. 10:09:17

@nu pagagyí: A legutóbbi tévévitán ki védte meg az igazát jobban? Milyen igazságról beszélhetünk egyáltalán? Nekem úgy tűnt, mintha mindkettő folyamatosan hazudott volna, majd a végén Gyurcsány jött ki jobban a hazugságversenyből. És nem sokkal utána bele is bukott abba, hogy a tévévitán elmondott "igazságairól" kiderült, hogy mind hazugság.

Ez nem arról szól, ki a jobb miniszterelnök jelölt (mindkettő pocsék egyébként), hanem arról, ki a jobb kommunikációs téren. És ha Orbán úgy gondolja, hogy nem ő, akkor hülye lesz bevállalni egy vitát, amelyen csak veszíthet.
A szocik részéről meg ez egy újabb pótcselekvés. Nekik az elmúlt négy évben kellett volna átvenniük a vezetést, nem az utolsó pillanatban hülyíteni a szavazóikat, akik ismét csalódtak bennük, mert egy kis esőtől is beszartak. Na persze ezzel a bandával nehéz vezetést szerezni.

nu pagagyí 2014.03.17. 10:10:29

@.Gordon Gekko.: Puccs történt. A puccsisták nem szoktak vitázni, részt sem vettek a Parlament munkájában, inkább az utcán lázítottak. Pirruszi győzelem az ilyesmi, innentől mindenki feljogosítva érezheti magát, hogy hasonló eszközökkel éljen velük szemben. A háborús hangulat szításával, az állandó ellenségkereséssel, a nép lenézésével saját fejükre hozzák a bajt. Nem tesz ez jót az országnak. Most elmondhatná Orbán, mit is tervez és mindenki eldönthetné megfelel-e neki. Vagy titkolni valója van, vagy gyáva. Egyik esetben sem méltó rá, hogy még négy évet kapjon.

nu pagagyí 2014.03.17. 10:13:12

@Scagnetti: Az is fontos eredmény, ha kiderül mindkettő hazudozik. Nem tudom, Neked miért nem fontos, hogy bármit is megtudj azokról, akik az országot vezetnék?

nu pagagyí 2014.03.17. 10:17:00

@kigyurt álat: A posztkommunista szemét sajnos már a Fideszben van. Nehéz lesz őket elzavarni.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 10:17:11

@nu pagagyí: Mindenki tudja hogy mit tervez Orbán, 4(8) éve kormányoz. Mire jók a szavak?

Látod az ellenzék mondja mindenkinek hogy mit tervez, mégse figyel oda a kutya se.

Scagnetti 2014.03.17. 10:21:31

@nu pagagyí: Mert azt, hogy mindkettő hazudik, már most is tudom. Ahogy azt is, mit fognak csinálni, ha nyernek. Basszus itt 25 éve ismert pártokról van szó, szerinted milyen újdonságot tartogatnak még nekünk?

nu pagagyí 2014.03.17. 10:22:32

@babbaba: Baja és Fót. Mindkét helyen csak csalással sikerült minimális többséget összehozni. Féltek a valóságtól, inkább hazudtok magatoknak. Most is csalásra készültök, pedig nem éri meg. A romhalmaz megmarad, amit összehoztatok, a következő ciklusban pedig már csak egymástól tudtok majd lopni. Mindenkinek jobb lenne, ha valaki eltakarítaná végre ezt a trágyadombot és ötmilliós nemzet helyett tízmillióban gondolkodna. Nektek is.

Brix 2014.03.17. 10:25:19

Orbán nem áll ki vitára, hiszen tudja, egy ilyen vitában előhozhatnak olyan kérdéseket , amelyekből csak nagyon nehezen lehet jól kijönni: növekvő államadósság, gyenge forint, külföldre menekülő emberek, növekvő szegénység, Paks, stb...
Mesterházitól vagy Vonától nem kellene félnie, mert azért Orbánnnak van akkora politikai tapasztalata, intelligenciája , hogy megállná a helyét egy ilyen vitában, de neki mindenképp lealacsonyító lenne és nem is nyerhetne vele, csak a nimbuszát rombolná. Nagy gyávaság Orbántól, hogy még a viszonylag gyenge ellenfelek ellen sem mer kiállni vitára. Persze, soha nem felejti el, hogy Gyurcsány megalázta, ezért már csak a hívei előtt mer beszélni...

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 10:30:41

@Brix: 'Persze, soha nem felejti el, hogy Gyurcsány megalázta, ezért már csak a hívei előtt mer beszélni...'

Erre azóta is nagyon büszke lehet mindenki aki az mszp-t választotta 2006ban....:)))

Bár van jó oldala is, a balliberálisoknak 8 éve nulla a szavahihetősége, egy krumpliszsák 2/3-ot kap ellenük bármikor.

nu pagagyí 2014.03.17. 10:35:23

@Scagnetti: Nekem elég az is, ha békén hagynak. Nem kell az államnak mindenbe belepofáznia, hagynia kell a polgárokat, hogy maguktól boldoguljanak. Kérem vissza az önkormányzatom jogait, a szabad iskolaválasztást, az állam részrehajlás nélküli működését, a magántulajdon és a szerzett jogok elismerését, a közmédia függetlenségét, a koncessziós mutyipiacok felszámolását, az alkotmányos intézmények, köztestületek, közintézmények megszabadítását a pártcsinovnyikoktól, a tudományos, kulturális intézmények autonómiájának visszaállítást. A Fidesz ezt nem tudja és nem is akarja biztosítani.

NotaBene 2014.03.17. 10:39:56

Megjegyzések:
1.Ha rendeznének egy Orbán - Seres Mária vitát, ettől az SMS párt ismertsége, elfogadottsága jelentősen javulna. Ebből a vitából az SMS sokkal többet profitálhatna, mint a Fidesz.
2.Schmuck Andorral hajlandó Mesterházy nyilvánosan vitázni?
3.Miért nem hiányolja senki a Mesterházy - Vona vitát?

babbaba 2014.03.17. 10:52:20

@nu pagagyí: Mi van vele? Fóton és baján is a Fidesz nyert. A csalást meg éppen a bolsikra bizonyították rá. A video és a szállítás ügyben.

De nekem mindegy. Reménykedj! Nem sokáig teheted.

nu pagagyí 2014.03.17. 10:52:42

@NotaBene: Ez egy demokratikus hagyomány volt, amit a Fidesz felrúgott, mint annyi mindent. Az embereket az aktuális hatalom és a potenciális kihívó vitája érdekli. Orbán viszont fél, vagy nem érdeklik az emberek. Mindenki döntse el magában, mi lehet az indítéka.

_most_ 2014.03.17. 10:53:47

@.Gordon Gekko.: nem értem, ha úgyse hisz senki az mszp-nek, akkor miért nem meri vállalni Orbán a vitát, hisz elvileg sokkal jobb szónok, mint Mesterházy, a fidesz hívek meg biztos örülnének ha a hősük, Orbán, jól kiosztaná Mesterházyt, teljesen egyértelmű, Orbán fél a vitától.

nnnnnnnn 2014.03.17. 10:54:32

@nu pagagyí: mindenki tudja mi az indítéka. kismajmokkal nem áll le nagy ember vitázni, ez. te gondolhatsz akármit, kutyát nem érdekli, te csak egy maszopnyik csicska vagy. aki maszopos annak meg nincs agya.

moareka 2014.03.17. 10:55:16

@Én, Claudius: Úgy gondolom, hogy most nem Simonról, meg Brüsszelről van szó, hanem arról, hogy nem áll ki Orbán vitázni. Unalmas már, hogy mindjárt offenzivába indulunk megfelelő érvek helyett.
Arról van szó, hogy nem akar vitázni, mert talán szembesítenék azokkal a tényekkel, sőt bűntényekkel, amit az elmult években elkövettek, trafik,föld stb. a magyar emberek ellen. Amiről csak tudomásunk van, hát amit nem is tudunk.
Ez az egyik indok. A másik, olyan nem létezik, hogy Orbán Viktor mások véleményét meghallgassa, netán véletlenül igazat is adna.Ja, és ha valaki frappánsabb szónok, az már elviselhetetlen. Ezek mind autokrata vezetői tulajdonságok.

_most_ 2014.03.17. 10:56:02

@babbaba: mi, nekem úgy rémlik a bajai választást a fidesz csalása miatt kellett megismételni.

babbaba 2014.03.17. 10:56:40

@nu pagagyí:
"A posztkommunista szemét sajnos már a Fideszben van. Nehéz lesz őket elzavarni." Akkor miért nem rájuk szavaznak a vén bolsik?:))

Nem veszed észre, hogy ezt is hiába hajtogatjátok? Nincs új ötlet, nulla az értéketek. Be is árazott a választó. A csak a vén hullottfogú bolsik szavaznak az átlagos nyolc általánosukkal a baloldalra. Egy nem elkötelezettet sem tudtatok megszólítani. Éppen az ilyen komolytalan dumák miatt. Ki vesz ilyen dumával komolyan egy pártot szerinted? Láthatóan senki.

Scagnetti 2014.03.17. 10:56:58

@nu pagagyí: "A Fidesz ezt nem tudja és nem is akarja biztosítani."

Tényleg nem valószínű. De azt is megnézném, mikor az MSZP szünteti meg a mutyikat vagy nem rakja be a köztévére (vagy máshova) az embereit.

Abban viszont biztos lehetsz, hogy a tévévitán jól megígérnék neked, hogy aztán pár hónappal később nézhess, mint hal a szatyorban. Lásd 2006.

Lehet ezt a két bandát cserélgetni még sok-sok éven át, de eredményt csak az hozna, ha elzavarnánk mindkettőt. Ha majd eljutunk idáig, akkor lesz értelme vitát is tartani, mert akkor lesz esélye a változásnak.

De addig ez csak pótcselekvés a vesztésre álló pártoknak, hogy egy all in blöffel még visszajöhessenek a játékba.

babbaba 2014.03.17. 10:57:49

@_most_: Először is megnyerték. De nem, nem azt mondta ki a bíróság, hogy a Fidesz csalt, csak azt, hogy valaki csalt. Olvass!

Scagnetti 2014.03.17. 10:58:29

@nu pagagyí: Az egyik fele. A másik meg az MSZP-ben. Ezért is kellene megszabadulni mindkettőtől.

_most_ 2014.03.17. 10:59:01

@$$$=$$$: haha, a közbeszédben ha valaki meg akar sérteni valakit, azt vágja a fejéhez, hogy olyan hülye vagy, mint egy fidesz szavazó, nem egyszer halottam már :D

_most_ 2014.03.17. 11:00:09

@babbaba: jaja, nyilván a vesztes párt csalt és azért ismételték meg a szavazást, ez olyan Matolcsy féle unortodox "logika" lehet :D

babbaba 2014.03.17. 11:00:24

@_most_:
"nem értem, ha úgyse hisz senki az mszp-nek, akkor miért nem meri vállalni Orbán a vitát, hisz elvileg sokkal jobb szónok, mint Mesterházy, a fidesz hívek meg biztos örülnének ha a hősük, Orbán, jól kiosztaná Mesterházyt, teljesen egyértelmű, Orbán fél a vitától."

Szánalmas. Kiadták az új hatástalan mantrát? Mennyi az átlag IQ a még ma is bolsi közösségben?

"Az MSZP hagyományosan idős szavazótábora némileg fiatalodott a Demokratikus Koalíció
kiválása óta (mely a legidősebb szavazótábort tudhatja magáénak), ám ezzel együtt is igen
magas az idős, hatvan év feletti szavazók aránya

A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit
bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu

nu pagagyí 2014.03.17. 11:01:14

@babbaba: Baján a Fidesz szállított szavazókat, gondolom Fóton sem tagadta meg magát. Amúgy egyáltalán nem mérvadó számomra, hogy az egypárti, párttagokkal feltöltött választási bizottság miket állapít meg. Az egész választási rendszer hiteltelen. A konkrét választási csalás pedig már négy éve folyik, szétbogozhatatlan az állam a Fidesztől. Ez utóbbi a tényleges csalás és mégis izzadniuk kellett, hogy valahogy kihozzák magukat győztesnek.

babbaba 2014.03.17. 11:01:29

@_most_: A vesztes nem csalhat? Most már nem is kérdezem, hogy mennyi az átlagos IQ felétek. Ez a szöveged sok mindent elárult.

babbaba 2014.03.17. 11:02:29

@nu pagagyí: Mesélj még! Kár, hogy semmi nem támasztja alá a mondandódat, csak a saját elég szánalmas és teljesen hatástalan brossúrátok.

_most_ 2014.03.17. 11:02:37

@babbaba: haha, mennyi lehet az átlag IQ a békemenetben, szerintem alacsonyabb mint az átlagéletkor :D

babbaba 2014.03.17. 11:04:48

@_most_: Ezt a liberális kutatóintézet mondja. Tudod, a haverjaitok, akikkel együtt indultok, okoska!

"Az MSZP hagyományosan idős szavazótábora némileg fiatalodott a Demokratikus Koalíció
kiválása óta (mely a legidősebb szavazótábort tudhatja magáénak), ám ezzel együtt is igen
magas az idős, hatvan év feletti szavazók aránya

A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit
bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu

_most_ 2014.03.17. 11:05:48

@babbaba: akkor leírom mit is állítasz, szóval ha valaki veszít, és kiderült hogy csalt, akkor úgy büntetik, hogy kap még egy esélyt a választás megnyerésre, ha ez szerinted tényleg logikus, akkor te fidesz szavazó lehetsz :D

babbaba 2014.03.17. 11:07:58

@_most_: Neked igen komoly gondjaid vannak az analógiás gondolkodási képességeddel. Minek elemzel olyasmit, amihez kevés az intelligenciád? Jó magadból nyilvánosan hülyét csinálni?

Scagnetti 2014.03.17. 11:08:51

@nu pagagyí: " Az egész választási rendszer hiteltelen."

Ez esetben egy valódi demokrata számára nem a bojkott lenne az egyetlen választható megoldás? Ha részt vesznek benne, ők maguk teszik hitelessé.

Erről Bauer mondott egy nagyon jót pár napja. Azt hittem, leesek a székről, mikor hallom. Szerinte ha nyer az Összefogás (vagy mi a nevük), akkor az egy legitim eredmény lesz, ha viszont a Fidesz nyer, akkor az a választási rendszer miatt illegitim. Ez aztán a demokrácia a javából. És ezek hozzák majd el a Fidesz után a jobb világot. Szánalom.
Bolgár Gyuri persze elfelejtette megkérdezni tőle, hogy ez vajon akkor is igaz, ha összességében a Fidesz több szavazatot kap, mint az átnevezett MSZP-SZDSZ.

nu pagagyí 2014.03.17. 11:13:40

@Scagnetti: A pártok tagjai semmivel nem erkölcsösebbek, mint az egyszerű emberek. Azon nem ütközök meg, ha kiderül, hogy valaki lop, csal, hazudik. De azon igen, hogy ezt nem a saját felelősségére teszi és elbújik saját törvényei és a hatalmi szervek mögé, hatalmát arra használja, hogy törvényen kívüliként fosztogathasson. Azért kell kormányváltás, hogy a mai tolvajok, a semmiből kinőtt uradalmak gazdái, a 430 milliárdos közbeszerzést verseny nélkül nyerő cég valódi tulajdonosai, a koncessziós mutyik gesztorai és haszonélvezői is érezzék tetteik következményét. Nagyon elszemtelenedtek ugyanis.

nu pagagyí 2014.03.17. 11:17:39

@Scagnetti: A bojkott egyelőre nem célravezető. A Fidesz ugyanis demokráciát hazudik. Ez a választás lesz az, amikor mindenki számára kiderülhet, hogy egyáltalán nem demokrata.

Scagnetti 2014.03.17. 11:24:39

@nu pagagyí: Szerintem meg mindegy, hogy pályázat nélkül, vagy egy előre eldöntött pályázaton nyer valaki. Az eredmény ugyanaz. Ahogy az is mindegy, hogy Közgép vagy Strabag.
Elszámoltatást meg végképp nem várhat senki, ahhoz ezek túlságosan össze vannak fonódva a háttérben. Pár jelentéktelen senki lebukhat, de az igazi főnökök büntetlenek maradnak. Ez egészen addig így is lesz, míg e két párt közül kerül ki a győztes.

Scagnetti 2014.03.17. 11:26:24

@nu pagagyí: Itt ismét az előbb feltett kérdésemre hivatkoznék. Mi lesz, ha a Fidesznek simán több szavazója lesz, mint a szoclibeknek? Ha mindenféle trükk nélkül is nyer?

nu pagagyí 2014.03.17. 11:33:10

@Scagnetti: A baloldali-liberális kormányok hagyták boldogulni az embereket, nem kényszerítettek senkire kötelező ideológiát. Nem cseszegették az önkormányzatok autonómiáját, a közbeszerzéseknél kötelező volt legalább két érvényes ajánlat. Amikor kétharmaduk volt, nem éltek vissza vele, csak olyan alkotmánymódosítást tettek, amivel ellenzékiek egy része is egyetértett, ezért emelték parlamenti súlyukat maghaladó 80%-ra egy alkotmánymódosítás befogadásához szükséges többséget.
A közhiedelemmel ellentétben a közmédiumokat sem szállták meg, nem is tehették, mert paritásos (kormánypártok,ellenzék 50-50%)volt a média kuratórium vezetése, tehát közös döntést kellett hozni releváns ügyekben. Szerintem a bal-liberális oldal tisztán játszott, soha nem élt vissza hatalmával. Tiszteletben tartották, hogy a polgároknak van állama és nem fordítva.

Netuddki. 2014.03.17. 11:34:19

@Én, Claudius: Ócska kifogások, kis fideszes seggdugasz! Arról van szó, hogy az orbánod kevés egy ilyen vitához. Előre megírt szöveget fel tud olvasni, de ha rögtönözni kell akkor el van veszve. Na, ezért nem vállalja a vitát.

De továbbmegyek, lehet a nagy mini sztár elnök csak egy kesztyűbáb, és valójában a simicskák és ki tudja még kik irányítják a háttérből. Cserébe megkapja a "hatalom" látszatát, a szereplést és az átlagon felüli életszínvonalat, ő meg a családja.
Egyre inkább hasonlít a fidesz egy cukormázzal bevont szarkupacra. Ez van, a tények meg makacs dolgok.

"Én, Claudius 0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2014.01.20. óta tag."

nu pagagyí 2014.03.17. 11:45:40

@Scagnetti: Elég trükk az, hogy négy éve ömlik a hazugság a kisajátított közmédiából, az hogy plakáthelyekkel csak Simicska Lajos rendelkezik, mindenki mást törvénnyel csináltak ki. A közpénz szivattyú kifolyó részének az álcivil CÖF-höz való bekötése sem kutya, akikre természetesen semmiféle korlátozás nem vonatkozik, nyíltan gyalázkodhat bárhol. A legnagyobb választási csalás persze az, hogy az állam összenőtt a párttal. Ki hiszi már el Polt Péter, Balsai alkotmánybíró, Szájerné, Pintér tábornok pártatlanságát? Nagyon hülyének kell ehhez lenni.

A választás jelenleg csak arra jó az ellenzéknek, hogy bizonyítékul szolgálhasson a rendszerszintű csaláshoz.

ZSírfeka 2014.03.17. 11:51:25

Szép napot.
Egy vitának én is örülnék, szívesen megnézném, amint Mesterházyval, Schifferrel, Vonával elbeszélgetne.
De még jobban örülnék, ha egy ValóVilághoz hasonlatos bekamerázással ellátott szimpla kocsmába menne be ov, a vattából kicsomagolva, nem statisztákkal, lengyelekkel felszerelt vendéglátóhelyiségbe, hanem valódi, a rögmagyar valóságban élő emberek közé. Egy óráig kellene bírnia a nép kérdéseit, s a szabályok szerint az"erről nem nyilatkozom", meg a "beszélje meg a bohócügyi államtitkárommal" válaszokért a kérdező egy kokit nyomhat a fejére, esetleg egy sallerta tarkójára.
Érdekes műsor lenne. A helyszín bárhol lehet, kivéve Felcsút, s nem a CÖF szervezné az egészet, hanem a fennmaradó több, mint nyolcmillió nem fideszes állampolgárok közül bárki. A kocsma vendégei spontán verbuválódnának, teljesen hétköznapi hely, hétköznapi emberekkel.
Milyen nézettségre lehetne számítani, s milyen eséllyel úszná meg ov anélkül, hogy ne húzzák ki a gerincét a száján keresztül? ( Ez költői hasonlat, hisz a politikusok nem rendelkeznek gerinccel,akár a jobb, akár a baloldalt nézzük.)

nnnnnnnn 2014.03.17. 11:59:50

@ZSírfeka: szimpla kocsmába hozzád hasonló alkeszek járnak. normális emberek dolgoznak.

ZSírfeka 2014.03.17. 12:04:40

@$$$=$$$: Ez remek érvelés volt. Normális emberek megbeszélik a dolgokat. Munka után, persze.
Jó lenne ov-val is munka után elbeszélni, bár ha kocsmáznék, ott is megválogatnám a társaságomat.

Netuddki. 2014.03.17. 12:05:14

@$$$=$$$: Nana! Nem minden dolgozó ember normális, de minden fidesz szimpatizáns dolgozó ember hülye...

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 12:05:47

A TV vitának pont annyi értelme lenne, mint ha ketrecharcban vernék dagadtra egymás fejét a pocakos Orbán (aikido), Tyurcsány (részeg karatemester), meg Atesz (wrestling).

Azt lehetne fogadni ki hal meg előbb.

nnnnnnnn 2014.03.17. 12:05:52

@ZSírfeka: munka után normális ember nem kocsmába megy szerintem. legalábbis nem 30 éves kor felett.

nnnnnnnn 2014.03.17. 12:07:26

@ZSírfeka: de mondok mégegyszerűbbet. kérdezzünk meg ezer embert találomra hogy kire szavazna és kire is hajlandó elmenni szavazni. aszt kijön hogy nyer a fidesz.

@kovi1970: szerintem minden mszp szavazó hülye, szóval kvittek vagyunk.

ZSírfeka 2014.03.17. 12:13:57

@$$$=$$$:
Szerintem egy sörre bármilyen korosztály bemehet munka után, 18 felett, még ha nőnemű, sem érdemes megróni érte. Az ókor óta így van ez, érdemes megbékélni vele.
De nem ezen volt a hangsúly, jó szokás szerint terelsz. Hanem azon, hogy ha ov. leereszkedne a nép közé, kevéssé járna jól, mint Mátyás király. Valószínűleg 10 emberből 3-4 elkezdené a szöges lécet keresni, oly népszerű a másfél milliónyi szavazótáborán kívül. 3-4 ember csak szimplán eléköpne, míg a maradék, legyen kettő, csak lesütött szemmel restellné, hogy erre az emberre szavazott. No persze, mondom, ehhez a valóságban kellene ov-nak élnie, meg néha kirándulnia, nem csak a búra alatt léteznie, az elé engedett tapsolók szeretetének fényében sütkéreznie. :)

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 12:19:00

@ZSírfeka: Az az igazság hogy Orbán helyében, amennyivel ő a magánéletben és a szakmájában is sikeresebb mint a magyarok 99,99%-a, én leköpnék majdnem mindenkit.

De őt nagy türelemmel és empátiával áldotta meg a jóisten.

ZSírfeka 2014.03.17. 12:21:54

@$$$=$$$:
Már megkérdezték, s igen, az jön ki, hogy nyer a fidesz.
Ettől függetlenül, ahogy mondom: nem a másfél milliónyi törzsközönség előtt kellene villognia. Van itt még több, mint nyolcmilliónyi magyar, akinek feláll a szőr a hátán, ha meglátják, meghallják ezt a szerencsétlen búra alatt tartott frusztrált egyént. Na. Közéjük kellene néha elmennie, csak hogy a szabójának folyamatosan legyen munkája.

nnnnnnnn 2014.03.17. 12:25:27

@ZSírfeka: értem én a problémádat. demokráciában csak egy baj van. a többség akarata dönt. tehát amíg a 8 millióból 6 millió nem megy el szavazni, 1-1 elmegy az mszp-re meg a jobbikra, és 2 a fideszre, addig a fidesz fog nyerni. akár a seggét is verheti a földhöz x millió ember, ha nem tudnak egységesen szavazni egy másik erőre. és hát nem tudnak, sőt, nem is akarnak szavazni senkire. aki pedig nem megy el szavazni, az nem szól bele az ország dolgaiba, tehát nem számít a véleménye, hisz nem akarta elmondani. ennyi.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 12:27:18

@ZSírfeka: Azért nem kell túlozni. Mo-n 3 millió ember nem szavaz rendszeresen. Kb. ennyi a deprimált szegínyember is. Ezek otthon a Mónika meg az asszony megrudalása között nagyon tudják szidni a kormányt(bármelyiket), máshoz nem értenek.

Ha egy nap Orbán jelenne meg náluk az ajtóban összeszarnák magukat az örömtől/félelemtől, attól függően milyen típusú pszichiátriai betegségre kezelik őket éppen.

ZSírfeka 2014.03.17. 12:27:39

@.Gordon Gekko.:
A szakmája a politikus, erre gondolsz?
A politika ott kezdődik, ahol a tisztesség véget ér.
Ez ov-ra is pont igaz, mint Gyurcsányra, Vonára, Mesterházyra.
Az empátiára példa:
Én nem feledem Sarkozyt, mikor nyert:
Azt mondta, minden francia elnöke akar lenni, mindezt a választások után 1-2 órával. Nem azt, hogy köpök a franciákra...
Mielőtt írnád, nem mondta ő sem, hogy köpök a magyarokra. Csak cselekszi, azokra, aki nem az ő szekértáborában van.
Szóval, lehetne empatikusabb is, mert így szimpla, nem is nagyon jó politikus, ha már lemaradt arról, hogy államférfi legyen, pedig minden adott volt hozzá.

Blikknépe (törölt) 2014.03.17. 12:33:17

szarházyval tisztességes magyar ember nem állhat le vitázni.

tisztességes magyar ember nem kommunikál mocskos MSZP-SZDSZ-esekkel.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 12:33:53

@ZSírfeka: Olyan politikus még nem született akit mindenki szeretett. A tisztesség egy szó, mindenkinek mást jelent.

Orbán is mondott olyat, hogy 15 millió magyar ME-e akar lenni. És amennyire bejött most már Atesz is ezt mondja.

'Szóval, lehetne empatikusabb is, mert így szimpla, nem is nagyon jó politikus, ha már lemaradt arról, hogy államférfi legyen, pedig minden adott volt hozzá.'

Afelől még vita sincs, hogy OV a rendszerváltás utáni korszak legtehetségesebb államférfija, de ha 12 évre bízzák meg, akkor a magyar demokrácia (since 1848) egyik legnagyobbja lesz, Tisza Kálmáni szinten. És őt is utálták sokan, so was?

ZSírfeka 2014.03.17. 12:35:00

@$$$=$$$: Pontosan, igazad van.
Ettől függetlenül, nem másfél millió ember él itt. Magyarország nem csak a fidesz. Az, hogy pár százezer embernek most jó, nagyszerű dolog, de több milliónak meg nem, ez viszont baj. Ezért nézném meg mégiscsak azt a valóságshow-t, ahol ov. átlagpolgárokkal, kötetlenül elbeszélget, természetesen nem Obersovszky műsorvezetésével. :)))

nnnnnnnn 2014.03.17. 12:38:55

@ZSírfeka: ha több milliónak annyira rossz lenne akkro visszaszavaznák az mszp-t. csak valszeg tudják, hogy az mégrosszabb lenne. te kire szavazol?

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 12:39:20

@ZSírfeka: Ez mekkora demagógia. Átlagfizetésü emberek a bérük felét fizették adóba hogy az aljanépnek ne kelljen dolgozni az Mszp alatt. + államadósságot is ők kapták a nyakukba, a dolgozó családok. Mindezt minimális választási győzelemmel.

Most meg sírnak 2/3nál (megint az lesz), hogy Orbán milyen megosztó. Röhej.

ZSírfeka 2014.03.17. 12:42:49

@.Gordon Gekko.:
Hat választásból négyet elveszített.
A 2010-es választásokon ha a fogkefém indult volna a választásokon, simán veri az MSZP-t az is.
Focinyelvre lefordítva ez a megszerezhető 18 pontból csupán 6, s ebből az egyik győzelem egy megye kettes csapat ellen történt. Nem lehet vele a tabella élén virítani...
"Politikus az, aki a következő választásra gondol, államférfi pedig az, aki a következő nemzedékre."
By Churchill
Hmm... Nekem, mint egyszerű választópolgárnak inkább az előbbi tűnik valósnak ov jellemére nézve.

nnnnnnnn 2014.03.17. 12:45:28

@ZSírfeka: mondj egy pártot vagy vezetőt akire szavazzak és jobb mint a fidesz / vektor.

ZSírfeka 2014.03.17. 12:48:03

@.Gordon Gekko.:
Hmm... eltértünk a blogbejegyzés, s az én hozzászólásom témájától.
Szerintem ov.-t hamar kiszavaznák egy kocsmából, amit nem a CÖF-ösök szerveznének.
S lehet, hogy tán még a zakóját rendbe kellene hozatnia szavazás után. :)
/Nem, nem egy ballib kocsmáról beszélek./

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 12:57:13

@ZSírfeka: 4 választáson volt miniszterelnök jelölt.

Szerinted Soros Gyuri azt számolja, hogy mennyi pénzt veszített? ......:DDD Azt a lúzerek csinálják.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 12:59:12

@ZSírfeka: '"Politikus az, aki a következő választásra gondol, államférfi pedig az, aki a következő nemzedékre."
By Churchill
Hmm... Nekem, mint egyszerű választópolgárnak inkább az előbbi tűnik valósnak ov jellemére nézve.'

Hmm, nekem meg az utóbbi.

ZSírfeka 2014.03.17. 12:59:31

@$$$=$$$:
Mindenki, ez benne a szörnyű, mert ez pontosan annyi, mint a senki.
Mindenesetre a személyes véleményem az, hogy csak azért szavazni valakire, mert nézetem szerint kevesebbet lopott, mint az ellenfele, elég nagy ostobaság.
Éppen ezért nézném meg ov-t egy miniszterelnöki vitában, de még szívesebben a már leírt kocsmában, nem szervezett közönség előtt, ahol bárki bármit kérdezhet, s rendes válaszokat kellene adnia, nem Kósásan visszakérdezve, hogy csak pozitív válaszokat hajlandó adni.

ZSírfeka 2014.03.17. 13:01:35

@.Gordon Gekko.: Nézőpont kérdése.
Egy államférfi nem izzadna le egy vitától, mert tudja, hogy igaza van, s lemossa az ellenfeleit az igazával.
Ennek nyomát sem látni, így jelenleg a politikust védik mások vélt vagy valós igazától.

nnnnnnnn 2014.03.17. 13:01:52

@ZSírfeka: tehát kire szavazol akkor? senkire?

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 13:04:46

@ZSírfeka: Ja úgy látszik a Gyurcsány-Orbán Tv vitából nem mindenki ugyanazt a tanulságot szürte le...:)

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 13:05:36

@$$$=$$$: Ő is egy mszp-s aki szégyelli/fél elárulni hogy a komcsikra szavaz..:(

ZSírfeka 2014.03.17. 13:07:39

@$$$=$$$: De igen. A két nagy párton kívül bárki másra, hogy kire, még eldöntöm. 2002 óta nem szavazok a fideszre, 2006 óta az MSZP-re. Ezt a szokásomat, míg élek, megtartom. :)

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 13:09:09

@ZSírfeka: tehát nem sikerült eldönteni hogy az lmp-re vagy a jobbikra?

ZSírfeka 2014.03.17. 13:09:51

@.Gordon Gekko.:
Ezen rugózni dőreség, már elnézést.
Mindkettő politikus, mindkettő gerinctelen.
Ergo miért nem hazudott nagyobbat ov?
(Ha most azt mondod, ov. még soha nem hazudott, akkor rá fogok szavazni. :DDD )

csababácsi 2014.03.17. 13:11:18

@$$$=$$$: Minden szavad kincs a következő felnövekvő nemzedék számára.Csak az a kár, hogy nem az a fontos, hogy mit mondasz, hanem az ,hogy ki mondja.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.17. 13:12:04

@.Gordon Gekko.: Most azért sok lehetőség van!
(Köszönjük a Fidesznek).
Magyarországi Cigánypárt, A Haza Nem Eladó Mozgalom Párt, Seres Mária Szövetségesei, Független Kisgazda- Földmunkás és Polgári Párt, Új Dimenzió Párt, Fidesz-Magyar Polgári Szövetség-Kereszténydemokrata Néppárt, Sportos és Egészséges Magyarországért Párt, Lehet Más a Politika, Jólét és Szabadság Demokrata Közösség, Új Magyarország Párt, Magyar Munkáspárt, Szociáldemokraták Magyar Polgári Pártja, Közösség a Társadalmi Igazságosságért Néppárt, Együtt 2014 Párt, Zöldek Pártja, Összefogás Párt, Magyar Szocialista Párt-Együtt – A korszakváltók Pártja-Párbeszéd Magyarországért Párt-Demokratikus Koalíció-Magyar Liberális Párt és Jobbik Magyarországért Mozgalom.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 13:12:26

@ZSírfeka: Én azt nézem hogy 2006 után tönkreqrta az országot a legnagyobb hazudós TV vita nyertes. Ezt mondta a TV vitában? Azt mondta amit hónapokkal később Öszödön? Ezért nem kell Atesszel ezt megismételni, ő is Ferinél tanulta a szakmát.

MSZP=hazug, tolvaj

Kilgore Trout 2014.03.17. 13:13:01

@.Gordon Gekko.: Vicces egy fideszes szájából a másik lekomcsizása. Olyan, mintha minél többször mondod a másikra, akkor az rajta is marad, holott pont a főnököd próbálja újra visszahozni a vérkomcsi rákosista államot. Ti szeretnétek az összes többi pártot eltüntetni az országból. Szóval: államosítás, vágy az egypárt rendszerre, nyugat ellenesség, orosz barátság, a nagytőke ostorozása. Mi ez ha nem tipikus komcsi vonás. Szóval ne komcsizz, vagy ha igen akkor magatokat. Mert ti valóban azok vagytok.

ZSírfeka 2014.03.17. 13:13:59

@.Gordon Gekko.:
Elkanyarodtunk. Mi köze annak, hogy ov. nem áll ki nyilvános vitára, illetve csak a saját, esetenként fizetett szurkolói előtt szónokol ahhoz, hogy én kire szavazok? ;) :)))

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 13:14:06

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Jó mondjuk én nem dobnám a szavazatomat esélytelen pártra, tehát nekem csak

fidesz
mszp
jobbik
lmp

létezik, de én magamból indulok ki

nnnnnnnn 2014.03.17. 13:17:23

@csababácsi: "Minden szavad kincs a következő felnövekvő nemzedék számára."

köszönöm, tudom.

Arni83 2014.03.17. 13:18:44

Miért lenne gyávaság? Ezzel az mszp-vel, vagy a szövetség bármely tagjával vitatkozni felesleges.Értelmes gondolatokra nem nagyon képesek, csak gyűlölködnek, meg rettegnek, de persze a valóságban attól félnek, hogy nem kaparinthatják vissza a hatalmat, hogy tovább dőzsöljenek, meg harácsoljanak. Amúgy is Gyurcsány vezeti az összefogást, miért a Mesterházy akar vitatkozni? :) Vagy ő a szárnysegéd, aki "párbajra hív"?

vénsanyi 2014.03.17. 13:19:19

Azért megnézném annak a sok agyhalottnak a képét, aki itt OV alfelének nyalása közben osztja az észt, ha a pompás kis választási törvényük és egyéb mocskos, törvényesített trükkjük ellenére elveszítenék a "szabad választást"!
Ja! Hiszen meg is tudnám! Mutatná őket a TV, ahogy randalíroznak, gyújtogatnak, fosztogatnak, kukákat, autókat borogatnak. Illetve dehogy tudnám! Nagy bátran eltakarnák a képüket sállal, miegyébbel. Mert ők akkor szabadságharcos hősök lennének...

ZSírfeka 2014.03.17. 13:20:56

@.Gordon Gekko.:
Ha államférfi, akkor igen, kiáll, s lemossa Ateszt.
Én azt nézem, hogy 2/3-al a kezében lehetősége lett volna az elmúlt 4 évben ezt az országot rendes alapokra tenni.
Ez nem nagyon sikerült, a holdudvar helyzetbe hozásával csak azt bizonyította, középszerű politikus. Már csak ezért is nem tartom államférfinek. Lehet persze szeretni, gusztus dolga, de ismét mondom, érdekes lenne, ha amiről írtam, megvalósulna. Egy óra, a valódi nép körében... Na jó, 3 lengyel is lehetne. :)))

nnnnnnnn 2014.03.17. 13:21:28

@vénsanyi: álom álom édes álom. mi nézzük majd a ti fejeteket hogy még a jobbik is szarrá ver titeket áprilisban, hehe.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 13:27:43

@Kilgore Trout: Igen, igen. Az elmebaj a legjobb gyógyír az mszp újabb vereségére.

kvadrillio 2014.03.17. 13:28:49

KARD, DEMOICRAT Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz!

ITT IS ?????:o)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.17. 13:28:57

@vénsanyi: Tudom, hogy fáj, hogy a baloldalon birkák vannak, a jobboldalon pedig szabadságharcosok. :)
Ez már hagyomány.

kvadrillio 2014.03.17. 13:29:47

@kvadrillio: KARD, DEMOCRAT MIÉRT FOGLALJA AZINDEX FŐHELYÉT FÖLÖSLEGESEN AKKOR ?????

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 13:30:06

@ZSírfeka: Jó hogy nem már az SZDSZszel kéne Orbánnak vitatkozni....:) Majd ha az MSZP fizeti ki egyszer a történelemben a fidesz számláit akkor lesz miről vitatkozni.

vénsanyi 2014.03.17. 13:30:36

@$$$=$$$: Simán benne van a pakliban ez is. De azért mérget ne vegyél rá! Kár lenne a kulturált hozzászólásaidért... :_)

kvadrillio 2014.03.17. 13:31:41

NU, AKKOR KARD, DEMOCRAT OLVASÁS NÉLKÜL A PAPÍRKOSÁRBA ! BUMM ! legalább több időm marad értékesebb szösszenetekre ! :)))

jahh ! és ÉJJEN A JOBBIK !!! :)

vénsanyi 2014.03.17. 13:35:57

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: Ne már! Miért küzdött az a szabadságharcos, aki egy másik - nem közszereplő - ember magántulajdonát borította, gyújtotta fel, fosztotta ki, tette tönkre? Szerintem az csak szimpla csőcselék. Vajon ha az ő autója parkol ott, azt is felgyújtja tiltakozásul?

Kilgore Trout 2014.03.17. 13:36:28

@.Gordon Gekko.: Ez így elég karcsú, cáfolj meg! Ja, az nem megy?

ZSírfeka 2014.03.17. 13:36:38

@.Gordon Gekko.:
Jelenleg kb. ott tartunk, hogy a számlához ov. csak hozzáíratja a magáét. :)))
És igen. Van miről vitázni. Ahogy a Feriék elk*rtak sok dolgot, úgy Vikiék is. Lehetne miről beszélni. Ha már egyszer államférfi... ;) :)))

nnnnnnnn 2014.03.17. 13:37:57

@vénsanyi: választások után már nem lesz értelme ezeknek a blogoknak többé. így a kommentelésnek sem nagyon.

kvadrillio 2014.03.17. 13:38:44

AZ A BAJ AÚJ DIZÁJNNAL, HOGY HA RÁKKATINTOK EGY CIKKRE, ELOLVASOM ÉS AMIKOR TOVÁBB AKAROK HALADNI OLYAN OLDALRA TESZ, AMIT NEM....AKAROK....ELOLVASNI !!!!! MEGYEK ORIGÓRA !

vénsanyi 2014.03.17. 13:40:04

@$$$=$$$: Hurrá! Éljen a szólás- és sajtószabadság! :_)

Balbágy 2014.03.17. 13:40:48

maxval a gondolkodó birca · maxval.co.nr 2014.03.17. 08:38:53
"Ez téves értelmezés. Azért nem áll ki, mert ezzel is csökkenti ellenfele esélyeit. Különben kiállna."

Értem.
Tehát, ha nem áll ki, csökkenti az ellnfél esélyeit.
Ha kiállna, növelné azt.
Magyarán inkább nem áll ki.
Azaz fosik.
Köszönjük, hogy levezetted te is - a magad módján.

ZSírfeka 2014.03.17. 13:41:02

@.Gordon Gekko.:
Miért titok?
Nos, az "államférfi" mindennel él, ami törvényszerű. Más kérdés, hogy a törvényeket maga írja, hogy törvényes legyen a lopás.
Akkor hadd éljek vele én is, hogy csak a szavazófülkében nyilvánítom ki a véleményemet. Így törvényszerű. ;) :)))
Szóval, mit gondolsz? Mennyi esélye lenne ov.-nak, hogy este sziszegés nélkül borotválkozzon, ha bemenne egy nem CÖF-ös rendezvényre, színt vallani az elmúlt négy évről? Csak hogy ne feledjük az témát, ami miatt megszólítottál... :)))

nnnnnnnn 2014.03.17. 13:42:50

@vénsanyi: szerinted hány blogból vagyok már kitiltva? kard, progresszív, stb. és hány blog van amit nem is lehet kommentelni, pedig anno hogy ragasztották be a ballibek a pofájukat a médiatörvény idején? lmp-s blogot kizárt, hogy lehet kommentelni, komcsi blogot sem nagyon. ennyit a ballibák féle szólásszabadságról, hehe.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.17. 13:46:32

@vénsanyi: Bizony, ahol vágják a fát, ott hullik a forgács...!
Mit gondolsz, ha elkezdenek molotov-koktélokat dobálni, az majd kikerüli a magántulajdont? :)

nu pagagyí 2014.03.17. 13:47:16

@Scagnetti: Lukasenkó is 90%-kal szokott nyerni, az Észak-Koreai Kim Akárki meg azért csal, hogy nehogy 110%-ot kapjon.

Balbágy 2014.03.17. 13:47:38

@kigyurt álat: kigyurt álat 2014.03.17. 09:39:47
"A baloldalon ugyanazok a majmok ugrabugrálnak, mint 4 éve, akkor is vitaképtelenek voltak, és most is. :)"

Még szerence, hogy a jobboldalon földrengésszerű változások voltak a személyi állományban.
Akkora a fluktuáció náluk, hogy az már szinte követhetetlen.
Ez utóbbi mondat akár még igaz is lehet, ha nem vezetőikre vetítem, hanem "világlátásukra". (Ami nincs is persze)

Peterpapo 2014.03.17. 13:49:57

@Én, Claudius:

Értem én a szar dumádat. 2002-ben és 2006-ban is lemosták azt a kis férget az ellenfelei. Két bukott vita után én sem mernék kiállni, mint ahogy már 2010-ben sem mert kiállni ez a kis hazug szarkupac.

Peterpapo 2014.03.17. 13:51:14

Orbán Viktor, egy gyáva, hazug, alattomos, köpönyeg forgató, szar alak!!!!

Peterpapo 2014.03.17. 13:54:21

@$$$=$$$:

A franc essen beléjük! Már zsidózni sem engednek egy jót mi? A fene nagy demokratáknak nem tetszik, ha egy népcsoportot, vagy egy vallási felekezetet szid az ember. Eh.

nu pagagyí 2014.03.17. 13:54:40

@$$$=$$$: Ne keseredj el, hogy az öncélú durva beszédet sehol sem látják szívesen. Nagyszerű érveidet kulturált formában is kifejtheted. Nem hiszem, hogy az ocsmány jelzők halmozása lenne mondanivalód lényege.
Hoppá! Ahogy elnézem eddigi kommentjeidet, ha kihagyjuk a minősítgetéseket, nem sok marad, talán néhány névelő és a pont a szöveg végén.

Hannibal ante portas 2014.03.17. 13:55:33

Ha valaki néhányszor látta a parlamenti azonnali kérdések c. műsort, egy pillanatra sem lehet kétséges, hogy Orbán messze legjobb a riposztozásban, válaszadásban, váratlan kérdések megválaszolásában. Mesterházy minden alkalommal megalázó vereséget szenvedett.
Hornnal szemben egyértelműen győzött, Medgyessivel szemben is, Gyurcsány azonban övön aluli módszereket használt már akkor is, azóta is. Ott az erkölcsi győztes vitán felül Orbán volt.
Mindehhez még csak annyit: soha nem hallottam, hogy Orbán másokat ócsárolt vagy szidalmazott volna. A másik oldalról ez nem mondható el.
Az elmúlt években Mesterházy, csakúgy mint a cimborái, mást sem tudtak, csak a legalpáribb módon szidalmazni, ócsárolni Orbánt. Mit akar most? Jobb neki, ha nem kerül sor vitára, Orbán felmosná vele a padlót. Handabandázással nem sokra megy.

Peterpapo 2014.03.17. 13:57:58

@.Gordon Gekko.:

Te nagyon okos! Nem a Fidesz fizette ki az MSZP számláit, hanem az emberekkel fizettették ki. Nagyon szép dolog mondhatom. Aztán meg majd az oroszoknak is az emberekkel fogják kifizettetni, amit most kértek szarabb kondíciókkal, mint az IMF hitel. Na meg az Államkötvényekre is a kamatokat, ami szintén szarabb, mint az IMF hitel. Eszed mint egy marék molylepkének b+.

Hannibal ante portas 2014.03.17. 13:58:02

@Peterpapo: Köpönyegforgató, ezt egybeírjuk. A mondanivalódhoz nincs hozzáfűzni való, szegényes és beteges.

nnnnnnnn 2014.03.17. 13:58:37

@Peterpapo: se anyázni, se zsidózni nem szoktam sosem. csak kutyázni a maszopnyikokat. sokkal kevésbé durvábbakat szoktam mondani mint a maszopnyikok a fideszesekre, őket valamiért mégsem tiltják ki soha. nem mintha zavarna mondjuk.

.Gordon Gekko. 2014.03.17. 14:09:10

@Peterpapo: 'Te nagyon okos! Nem a Fidesz fizette ki az MSZP számláit, hanem az emberekkel fizettették ki.'

Persze ez így van. A fidesz népszerüségét csökkenti az mszp adósságának visszafizetése. Ez csúnya dolog. Csúnya rossz mszp.

Peterpapo 2014.03.17. 14:18:32

@Hannibal ante portas:

Igazad van egybeírjuk, bocsánat. A mondanivalód meg szegényes, ahhoz nincs hozzáfűzni valóm.

Peterpapo 2014.03.17. 14:19:24

@$$$=$$$:

Persze, persze. Te szegény kitiltott, biztos nem csináltál semmi olyat.

nu pagagyí 2014.03.17. 14:19:46

@Hannibal ante portas: Szép! De mindez csak egy vitában derülhet ki. Drukkolj, hogy legyen a kedves vezető pucájában elég vér.

A másik gondolatodhoz: Orbán valóban ritkán szokott direktben anyázni, inkább rábízza a piszkos munkát közpénzből kitömött haverjaira, a bayerzsoltikra. Orbán gyakorlatilag semmit nem szokott mondani, összevissza hord mindent, de úgy, hogy követői kihallják belőle a kurvaanyázást és uszítást. Aztán, ha történik valami elhatárolódik mindenkitől.

Peterpapo 2014.03.17. 14:27:27

@nu pagagyí:

Na meg nem mond egyértelműen semmit, hogy például ez zöld, vagy kék, vagy narancssárga, hanem azt mondja, színes, hogy aztán ha számon kérik, mondhassa, hogy ő nem azt mondta. Sok agyatlan meg el is hiszi neki.

Peterpapo 2014.03.17. 14:35:08

@Hannibal ante portas:

"Ha valaki néhányszor látta a parlamenti azonnali kérdések c. műsort, egy pillanatra sem lehet kétséges, hogy Orbán messze legjobb a riposztozásban, válaszadásban, váratlan kérdések megválaszolásában."

Itt kihagytál egy szót. "... Orbán messze LENNE a legjobb a riposztozásban....."

Jó messze. Mondjuk a föld másik oldalán, vagy a Holdon. A váratlan kérdéseket meg Obersovszky tenné fel neki mi? Az milyen váratlan lenne. Én tudnék neki váratlan kérdést feltenni:

- Viktor. Mikor takarodsz el végre a politikai életből és kezdesz el valami rendes munkát végezni? Mármint olyat, amivel nem okozol károkat másoknak, vagy másokban.

Occam beretvája 2014.03.17. 14:38:48

@maxval a gondolkodó birca: "A dolgok mögött felesleges bonyolult magyarázatokat keresni, ha van egyszerű is."
Így van ezt mondom mindíg én is.
Occam beretvája.:-)
süti beállítások módosítása