A következmények nélküli csalás metaforája: Baja

H_A Címkék: videó pénz baloldal tűzifa ellenzék vesztegetés választási csalás szavazatvásárlás Fidesz Baja Zsigó Róbert2013.10.18. 21:29

Dacára annak, és fenntartva mindazt amit eddig Baja kapcsán leírtam, leszögezném: a már amúgy is sok sebből vérző magyar demokrácia ezen az időközi választáson mindenképpen beláthatatlan időn túl gyógyuló sérülést szenvedett. Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy a hvg.hu által nyilvánosságra hozott videó a csalás egyértelmű bizonyítéka-e vagy sem, hogy a több köbméter tűzifa és a pár tízezer forint ígérete döntötte el a megismételt időközi választást vagy sem, hogy Kovács Csaba fideszes jelölt és Zsigó Róbert fideszes polgármester neve szervesen összekapcsolódik-e a szavazatvásárlással vagy sem. A magam részéről biztos vagyok abban, hogy videó ide vagy oda, a fekete autó bajai körözése, vagy Zsigó Róbert nevetségességbe fulladt bukott baloldalazós riogatása a kampányban már éppen elég kételyt eloszlatott arra nézve, hogy ez a játék igenis vérre ment, és egy jelentéktelen időközi választás visszafordíthatatlanul a csalás metaforájává vált e szép magyar hazában.

Következésképpen most, a legújabb fejlemény kapcsán a csalással gyanúsított, egyébként győztes Fidesz reakciója, egészen elképesztő agresszív retorikája az igazán szóra érdemes. Azt olvasom ugyanis, hogy a Fidesz cáfol a videó kapcsán. Cáfol és feljelent.

„A videón szereplő személyeket nem ismerem, a bajai Fideszhez nincs közük. Véleményem szerint egy előre megrendezett és tudatosan rögzített jelenet, amely egy tudatos lejáratás része, amely megalapozza korábbi gyanúnkat, amely alapján október 12-én a Fidesz már büntetőfeljelentést is tett a rendőrségen ismeretlen tettes ellen egy választópolgár bejelentése alapján. A választópolgár szerint egy férfi járt nála, aki azt állította, hogy a Fidesztől jött és arra kérte, hogy szavazzanak a Fidesz jelöltjére, amiért viszonzásul 10 mázsa fát ajánlott, »illetve a Fidesz nevében azt ígérte, hogy felújítják a házát«. Ez a jelent kísértetiesen hasonlít az ott leírtakhoz, vagyis most már igazolva látjuk, hogy valakik a Fidesz nevével rendszerűen visszaéltek. A videó alapján újabb büntetőfeljelentést teszünk. Rendkívül lesújtó, hogy a magyar baloldal még 2 választási vereség után sem képes elfogadni a bajaiak döntését, és a legaljasabb »technikákat« vetik be. A bajaiak már elmondták az ilyen hazug, aljas technikákról a véleményüket.” (A videóban hírbe hozott Zsigó Róbert diagnózisa)

Helytelen. A Fidesz nem cáfol. A Fidesz sohasem cáfol. A magyar közélet "elzsigósodásának" szellemében a Fidesz tagad. A Fidesz vádol és támad. Lefordítom Zsigóról magyarra azt, amit a fenti bárgyú okfejtés jelent: a bukott baloldal emberei (ismeretlen tettes) körbejárták a szóban forgó szavazókörzetet, és az embereknek (választópolgárok) fizettek egy rakás pénzt azért, hogy a Fideszre szavazzanak. Nem átallottak tűzifát szállítani saját pénzükből, of course. Rendszerűen, hogy másképp? Ja, hogy szociális tűzifát, meg a különféle szolgáltatások fel nem függesztését leginkább a Zsigó vezette önkormányzatnak áll módjában megígérni, és utólag teljesíteni az senkit ne zavarjon.

A lényeg leegyszerűsítve: a baloldal pénzt fizetett Baján azért, hogy az emberek a jobboldalra szavazzanak. Logikus, életszerű és cáfolhatatlan. Főleg, ha arra gondolok, hogy bőven volt okuk is rá. Valahogy mégis csak meg kellett hálálniuk, hogy az első körben a Lungo Drom lelkes aktivistái nekik szállították - ötvenszer fordulva - a szavazókat.

És ha valaki titokban abban bízott, hogy na majd most jön a bocsánatkéréssel vegyes meaculpázás, hogy netán valaki felelősséget vállal, horribile dictu, lemond azért, mert kocsmaasztal mellett kilóra megvehető romák szavazatainak reményében az édesanyját is eladta volna, ha nem lett volna kéznél a szociális tűzifa, akkor nyugodjon meg: szó nincs erről. Magasan van az istenadta nép ingerküszöbe, ráadásul hol van ez a pár rongy és köbméter a több száz  milliós jogtalan agrártámogatások mellett, vagy a stadionokba betonozott, sportteljeseítményben soha vissza nem térülő milliárdokhoz képest. Nehogy már ezen fennakadjunk...

Ezért aztán így folytatódik a bajai szappanopera. Ahol a sokadszorra lebuktatott (de legalább erőteljesen annak tűnő) fél érdemi cáfolat helyett vagdalkozik, és aljas, hazug baloldali technikákat emleget. Ráadásul ennyire primitíven. De annak a politikai szereplőnek a magabiztosságával, aki pontosan tudja, hogy megteheti. Mert a magyar ember már régen beletörődött abba, hogy mindenki csal, beletörődött abba, hogy ő úgysem tehet semmit ez ügyben. Hány meg hány hangfelvétel, videó került már nyilvánosságra trafikügytől, kokainozáson át a Papcsák-féle nagyteljesítményű önkormányzati korrupcióig, és soha semminek nem lett következménye.

Úgyhogy most is csak halványan pislákol a remény, hogy ha már feljelentés született, a rendőrség talán kivizsgál. És ha kivizsgál, akkor talán be is azonosítja a szereplőket és talán kiderülhet az igazság. Hogy az ellenzék a bőrét tette kockára e kis megcsinált, megrendelt videóval (egyáltalán nem életszerű a fentiek okán), vagy pedig a Fidesz neve mellé behúzhatjuk a legújabb X-et a következmények nélkül maradt disznóságok listáján.

Ugyanakkor tudom, hogy Zsigó Róbert fent idézett átlátszó elhatárolódása ellenére a Fidesz ebből sem fog rosszul kijönni. A hívek elvakultsága kvázi garancia arra, hogy napnál világosabb bizonyítékok dacára is hazudni lehet tovább. Ha meg mégis zűrösebbre fordul a helyzet, majd jól rá lehet tolni a balhét a bajai derék cigányokra.

De majd egyszer hátha öntudatra ébred a nép, és ráeszmél, hogy ez a sajátos fideszes erkölcs nem szól semmi másról, mint a következmények nélküli csalások végtelen sorozatáról. Már csak addig kell túlélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr525584909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzoltán55 2013.10.19. 09:03:17

A fidesz már sokszor bizonyította hogy minden aljasságra képes.Kutyából nem lesz szalonna.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.10.19. 09:09:19

A címre válaszolok csak, annak a metaforája 2006, kúrcsány, libajnai

magyar ember teli szájjal 2013.10.19. 09:18:00

Az senkit ne zavarjon, hogy az ellenzék olyan, amilyen, á, dehogy, csaltak, azért nem győz fletó-lendvay-smuck, háppersze.

ursus artos 2013.10.19. 09:23:50

@Dzoltán55: most is a baloldal bizonyította, hogy ilyen aljasságokra képes.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2013.10.19. 09:32:10

@enpera: Ejnye, de primitív vagy. Hát nem most állnak bíróság előtt a 2006-os vezetők? Vagy csak bedobtad ezt a mondatot ész nélkül, hátha valaki beveszi? Vagy tényleg ennyire hülye vagy? Hol vannak a csontvázak? Mi van az elszámoltatással? Ekkora energiával csak erre futotta a Fidesznek? Akkor most ki a béna?

Karipapa01 2013.10.19. 09:44:14

A legbecsületesebb lenne, ha a tákolmány kötelezné az államot, hogy hozzon létre egy szavazatbörzét. Ott minden magyar állampolgár brókerek segítségével értékesíteni tudná a szavazatát hivatalos keretek között adózva, áfával. Járulékos előnye, hogy minden állampolgár folyamatosan tisztába lenne azzal, hogy ő napi árfolyamon mennyit ér. Az államforma pedig legyen Magyarország, vagy Magyar Köztársaság helyett Magyar Részvénytársaság. Sok felesleges vitába ölt energiát takaríthatnánk meg, tehát még környezetbarát is lehetne.

Ma Baker 2013.10.19. 10:04:02

Ez a videó annyira hiteles, hogy még az Index sem vállalta fel fél napnál tovább a főoldalon a sztorit, max a blogketrec dagonyájában fröcsögnek róla. A cikkíró sem véletlenül felejtette el beágyazni a videót, nehogy véletlenül többen megnézzék ezt a vígszínházat.
Remélem az elkövetők és megszervezők a vád súlyának megfelelő büntetést kapnak gyorsított eljárásban, bármelyik oldalról is érkezzenek.

tobeor 2013.10.19. 10:22:10

Két dolog van: ha kiderül, hogy igazi a felvétel, a fideszeseket az se fogja érdekelni. Nem is értem minek hiszteznek, hisz így se-úgy se érdekli őket akárhogy csal a maffiájuk.

A trafikos felvétel után akadt csak egy maffia-szavazó is, akit ez zavart volna? Csökkent a maffia népszerűsége? Nem!
Tanulság: a maffia nyugodtan csalhat-lophat teljesen nyíltan is, a híveiket nem zavarja. Épp ezért bármiféle műfelháborodás csak kamu színjáték.

Másik: Azt olvasom, megvan a fickó neve, aki a videón korrumpál másokat. A feljelentést már többen megtették tegnap. A rendőrségnek már csak ellenőriznie kell a mobilos hívás-listáját, és kiderül, kikkel beszélt 12-én. Ha a rendőrség akarja, órákon belül kiderül, valóban fideszmaffia tagokkal beszélt-e a fickó.

És ha majd kiderült, hogy igen, a maffia híveit az se fogja zavarni.

eßemfaßom meg áll 2013.10.19. 10:45:46

@poszt "A lényeg leegyszerűsítve: a baloldal pénzt fizetett Baján azért, hogy az emberek a jobboldalra szavazzanak. Logikus, életszerű és cáfolhatatlan."

valamit félreértett a szerző. Nem fizet a baloldal jobboldali szavazatért, hanem beígér fizetést és mindezt rögzíti, hogy aztán később bemutathassa, igy "vásárolt" szavazatot a jobboldal.

fists 2013.10.19. 11:05:24

Tényleg elhiszitek, hogy 250.000, sőt összesen 300.000 ft-ot fizetnének 5 db szavazatért, meg több tízezer forintnyi fát?! Ej...a hvg kicsit elgaloppirozta magát, gondolom azt szerették volna, hogy egy kis cigányozás is legyen, hogy munka nélkül mennyi pénzt keresnek, növeljék egy kicsit a feszültséget. Ez nem ügyes, ez viszonylag szánalmas próbálkozás. De jelzi, mire lehet számítani a libsibolsiktól jövőre. Nem baj, az ő pénzük fogy.

Szűcslaci 2013.10.19. 11:23:36

@fists: Elhiszik. El, azok, akik csipketerítővel takart TV, betonvasból munkaidőben hajlítgatott, gyárból kilopott virágtartó, bagóért kapott lakás, ingyen melegvíz és ingyen üdülés egyvelegében nőttek fel és éltek és azt hitték, hogy ez örökké tarthat és önnön lustaságuk, élhetetlenségük fenntartása érdekében képesek lennének nullára gyalulni az országot, lelegelni az utolsó szál füvet és utána bután bámulni.

dr. ac 2013.10.19. 11:24:01

Van olyan arcátlanság, ami ellen viszont most bárki fel tud lépni: a trafikmutyi.

Segítsetek az aláírásgyűjtésben:
www.nemzetinepszavazas.hu/

meggyes alfonz 2013.10.19. 11:34:21

Alakul az ujabb UD Zrt. ugy.
Megint kezdodik a bizonyitekok teljes kiforgatasa.

csak egy néző 2013.10.19. 12:24:14

Ahogy létezik (nem is kevés) megélhetési politikus, úgy bizony van megélhetési szavazó is.
Csak a tarifa változik.
Itt egy másik példa, hogy a 2/3-al bármi megtehető.
Azt amiért Hunvaldékat már több, mint 4-éve vegzálják (tanácsadói szerződések), azt a most regnáló bagázs szó nélkül megteheti (mert ugye a 2/3 az2/3) és nincs szó semmiféle kettős mércéről.
"Négy és fél millió forintért segít Orbán Viktornak külpolitikai stratégiát kialakítani Orosháza fidelitasos alpolgármestere, Hutás-Csizmadia Ibolya, aki emellett havi 174 ezer forintot kap a várostól heti négy óra munkáért." Az, hogy az ifjú hölgy négyszer annyit keres heti négy óra munkával, mint egy közmunkás, aki végigdolgozza az egész hónapot az persze szóra sem érdemes. Ja és még annyit, hogy a hölgyike "állásfoglalásokat ad a miniszterelnök külpolitikájával összefüggésben"
E remek tanácsokat adó hölgyike Orosháza alpolgármestere, előtte pedig hulladékgazdálkodási szakértője volt. Waoooh. Nem semmi karrier. Ez kb olyan, mint a tahó frakció tagja Illés Zoltán államtitkár pedagógusból vörösiszap tározókat ellenőrző szakértővé előléptetett titkárnője. Csak így tovább!

millhouse 2013.10.19. 12:38:41

"A lényeg leegyszerűsítve: a baloldal pénzt fizetett Baján azért, hogy az emberek a jobboldalra szavazzanak."

Ezt ki állítja a szerzőn kívül?

A baloldal azért fizetett pénzt, hogy a videóban szereplők előadják ezt a szánalmas komédiát.

Valószínűleg szavazni sem voltak, senkire se.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.19. 12:43:22

Addig nem lesz gond a Fidesznél még találnak ilyeneket, mint Szijjártó, Kocsis, Selmeczy, Zsigó akiknek minden ráfér az arcukra és mindent gátlástalanul képesek ismételgetni.

tobeor 2013.10.19. 12:59:23

Röhejes ahogy a tűzifával fizetett bérkommentelők kétségbeesetten hajtogatják, gyakorlatilag tényként, hogy ez egy megrendezett videó. Bizonyíték? Ja, az nincs. Csak kétségbeesett vádaskodás. Amíg nem bizonyítják az ellenkezőjét, addig ez a videó bizonyíték, bármely bíróság előtt megáll.

Különben is, ez már hanyadik bizonyíték a maffia kényszeres csalásaira? Csak Baján van már egy bírósági ítélet a maffia ellen, meg az ATV felvétele a nőről, aki bele is mondja a kamerába hogy megkapta a tűzifát a szavazatáért. A maffia egyszerűen képtelen abbahagyni a csalást.

Ha majd kiderül, hogy tényleg fideszes a fickó, akkor majd közlik, hogy drogos cukorkát adtak neki, ezért csinálta... ha a bíróság elítéli őket, közlik, hogy ballib összeesküvő a bíró... de olyan hogy ők hibásak lennének amiért állandóan csalnak, meg maffiaországgá züllesztették ezt az országot, á dehogy...

Hé, maffia-seggnyalók, ti is kaptok annyit a bérkommentelését, mint a baji cigányok?

zorki 2013.10.19. 13:09:01

Valamit érdemes lenne leszögezni.
Eddig is mindig volt ez a fajta választási csalás minden oldalon. Aki ezt megkérdőjelezi nem Magyarországon él vagy az ideológiájában él.
Eddig ezt egyszer sikerült igazán bizonyítani Baktalórántházán, de ott se lett semmi következménye, mert nem tudták(?) a jelölthöz (Papcsák) kötni.:DDD
Szerintem ha egy jelölt érdekében választási csalás történik, függetlenül attól ki is követte el, akkor minimum ismételni kell.

Magyarország viszont "következmények nélküli" ország.
Ha valaki választási csal azt még megbüntethetik, de akiért csalt az simán viríthat a Parlamentben vagy a közgyűlésben. Ezt jelzi a Fidesz reakció is.
Érdemes lenne végig gondolni a Fidesz híveknek is: ez a helyes út? A másik lehetőség, hogy "elhiszik" minden mutyi az ellenzék sara, ami egy idő után -lassan négy éve kormányoznak- elég megterhelő feladat.

A magyar demokrácia még csak a képviselők védelméig jutott, s ha így haladunk még innen is visszaléphetünk.

tükörfúró 2013.10.19. 13:16:15

@fists: Ha egy átlagos óriásplakátos hirdetés, vagyis a kampány egy igen kicsike és bizonytalan, szük csélcsoportú részének milliárdos költségét leosztod per kopf, ennél pár fővárosi nyugdijasra "ható", 5hónapig minden egyes rohadt nap ott hazudó, házfal méretű "rosszabbul élünk" többre jön ki.

Döbbenj le, nézz utána mennyi egy ekkora plakát piaci áron akárcsak egy hétre, számolj, képedj el.

10milliárdokat sikkasztanak a pártok midnen választásra, vagyis még ennél IS sokkal-sokkal többet lopnak el a közösből, akár százmilliárdo nagyságrendet is. Ez csak a pártkasszába jutó része, a "leadó".

Amit mint középválalkozó KÖZTUDOTTAN szatoyrban fizetsz minden nyert bundatender után, ami beépül az autópályába, minden állami működésbe és beruházásba, ott a nyoma a szétrohadt malévban, a bkv "veszteségében", a lerohaszott vidámparktól az agonizáló négyesmetróig bármiben, a kis egymással rivalizáló bűnszervezetekre (alválalkozók)-ra robbantott mávmaffia folyamatos agóniájában, az egészségügyi hiányban, ahol a wc papir is 15szörös áron szállitja valaki a sarki közérthez képest...mindenben, mindenütt.

A komplett kölrségvetés nagyrésze tünik el és folyik le a lefolyón, folyamatosan.

Egy ilyen fontos körzetben presztizs szavazáson 100e per kopf, akár az összesen 500++millió sem számit semmit, de SEMMIT. Fillérek. Játékpénz, aprópénz.

A tulodlalt a Párt ennek a százsorosát beszedi egyetlen sakkhuzással, mostmár szinte törvényesen, hopp fog egy ágazatot és "kirabolja". Cigi, kaszinó, taxi, nyugdij, mindegy, valamit.

Mindeki reszket mi lesz a következő, benzinkut, telefon, mobilpiac, informatikai piac, mi lesz az?

Nem modnom, hogy ez reál eset, és szoszerint igy tényleg megtörtént, de ilyesmi miden választáson eddig is pari méretekben folyt, oda-vissza..és a nagyságrendekkel sokan el vannak itt már nagyon tévedve.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.19. 13:16:47

@tobeor: elég valószínűtlen hogy vki hagyja videozni az általa elkövetett bűncselekményt. De te elhiheted.

Erő e-meló 2013.10.19. 13:18:30

@fists:
Most már csak az a kérdés, hogy mennyit fizetett a HVG a felvételért? Mert hogy nem ingyen kapták meg, abban biztos vagyok. Talán 300 ezret, vagy többet is elkértek érte? Nem tudom, ez csak találgatás

Annyi biztos, hogy megérte nekik: 8 perc duma iszogatás mellett 4 embernek, és már meg is van a lóvé

Erő e-meló 2013.10.19. 13:21:45

@zorki:
"ha egy jelölt érdekében választási csalás történik, függetlenül attól ki is követte el, akkor minimum ismételni kell."

Ha ilyen egyszerű, akkor bárkit el lehet ütni a győzelemtől. Csak elkövetek a nevében egy kampánycsendsértést (nevezd csalásnak ha akarod), és már jön az ismétlés. Aztán megint és megint

tobeor 2013.10.19. 13:24:12

@FILTOL: Attól még, hogy neked nincs annyi IQ-d, hogy eszedbe jusson, hogy esetleg nem is tudta, hogy videózzák, attól még előfordulhatott.

Mellesleg ismerős a neved. Ugye te vagy az aki mindig mindenhol a fideszt védi a legvállalhatatlnabb botrányokban is? Tűzifát kapsz vagy készpénzt?

Muhammad Balfas 2013.10.19. 13:27:41

Komolyan mondom annyira bírom ezeket a szemforgató, igazságbajnok posztokat. Mintha nem lenne mindenki tisztában azzal, hogy '90 óta minden párt él ezekkel a "technikákkal", csak most majd mindenkinél van egy kis kézikamera a telójában.
Mint a ma született bárány csodálkoznak rá a világra ezek az erkölcsbajnok poszterek.
Ráadásul ez a mostani video közel se olyan bizonyító erejű mint a hetekkel ezelőtti (amely alapján a bíróság kampánycsendsértést állapított meg, a többit a ballib média csak belemagyarázta hozzátódította, hogy aztán a megismételt szavazáson még nagyobbat bukjanak. Vadász,vadász..;)).
Ezt a mostani videót bárki néhány haverjával összehozta volna egy kis összebeszélést követően. A rajta lévő személyek sincsenek beazonosítva.
Úgy látszik ennyire futja a ballib kampánystratégáknak...

tobeor 2013.10.19. 13:36:54

@Ches Desmond:
"Ezt a mostani videót bárki néhány haverjával összehozta volna egy kis összebeszélést követően."
Tehát emberek direkt nyilvánossá teszik a neten a saját arcukkal, hogy bűncselekményt követnek el, pl. rágalmazást hamis jelenttel? Te egy géniusz vagy... Ha ezt akarták volna akkor egy hangfelvételt csinálnak eltorzított hanggal, hogy ne lehessen őket felismerni.

"A rajta lévő személyek sincsenek beazonosítva."
Már be vannak. Gilián Róbert a korrumpáló, a többi is be lesz órák alatt, az egy kicsi körzet, ismerik egymást az emberek.

Köszönjük Emese.

tükörfúró 2013.10.19. 13:38:59

@Erő e-meló: Igen, ez egy ismerős érv a korrupt rendszer mellett, fent kell tartani, mert egyébként jön a káosz. Evvel a káosszal riogatnak egyes körök 25éve hatásosn, jaj nekünk kell itt kézbentartani, megmodnani, hogy igy kell csinálni, és sehogymáshogy, mert különben jujmilesz.
A másik fele, hogy teljesen mindegy ez a bohózat hogyan és hány felvonásban megy végig, régesrégen nem az országos szakpolitikárol vagy a kormányzás minőségéről szól a hazai politikának egyetlen szelete sem.
Akinek van ennyi esze, hogy önállóan összead 2+2-t az emenekül ebből a mocsoktenger maffiaközegből, jönnek a táncosbohócok, az illuminált huszártörpék meg a kancsaleszemű unortodox géniuszok, és tarolnak.

Az a baj, hogy miközben ők tarolnak, az országunk lábon rothad el, de ez nyilván igy kell legyen, mert különben itt a káosz és a probléma.

TheRminator 2013.10.19. 13:39:20

@tobeor: "Attól még, hogy neked nincs annyi IQ-d, hogy eszedbe jusson, hogy esetleg nem is tudta, hogy videózzák, attól még előfordulhatott."

Szerintem is igy lehet, ki vesz észre egy álló embert aki mobillal videózik? Főleg a vesztegető saját lakásában, merthogy ez ott történt. Nálunk is szoktak lenni tesco törpikés dominóval játszók a lakásban, akik ott konspirálnak.

tobeor 2013.10.19. 13:42:22

@TheRminator:
Na egy újabb IQ-harcos, akinek eszébe se jut, hogy egy okostelefonját nyomogató embert esetleg egy okostelefonját nyomogató embernek néznek, nem pedig felvételt készítőnek...

Hányan vagytok még, ti tűzifa-meghajtású zsenik? :D

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.19. 13:45:39

@tobeor: a másik sértegetése nem teszi a mondandót igazzá. Nezd meg a videót.vicc.zoomolgatas,papírról nevek olvasgatasa, Nehogy kimaradnon valaki. Szánalmas na.

tobeor 2013.10.19. 13:52:57

@FILTOL: Sértegetés, hogy te mindig afideszmaffiát véded mindig minden zaftos botrányban? Nem kérlek, ez az igazság. Hogy kínos neked? azt meghiszem, de ha már főállású fidesz-nyaló vagy akkor vállald.
A videó meg csakugyan kínos a maffiának. De nyugi, Polt Petya majd ebből is kimos titeket, ahogy a trafikmaffia-ügyből is kimosott, nem kell félni, a maffia a törvény felett áll amíg az emberetek van a főügyész pozícióban.

tükörfúró 2013.10.19. 13:58:05

@tobeor: Azért ne feledjük, anno egy mszp prominense is látta a telefont amivel felvették, miközben gázkamrákon nevetgélt.

Ő azóta sok évet börtönben ült, nem kapcsolt idejében.
Itt is lehet ilyen és olyan magyarázat is, az egyik legszebb, hogy tényleg behuzták a hvg-t, láttunk már ilyet.

Ősi fideszmódszer beadni a husoscsontba csomagolva a ciánt az ellenfélnek és kopóinak. Torgyándoki tudna mesélni, ha merne, vagy lenne még annyi összefüggő agya szegénynek, mert valaha egyébként nagy koponya volt az öreg, de az még egy másik vidámabb korban történt ugye.

Most végre lesz indok karhatalommal szétütni az egyik legkellemetlenebb felületet ami ugyan csak az eleve erősen balos-liberális mondjuk igy "internetértelmiséget" informálja közvetlenül, de a további gazdasági és politikai hatalomkoncentráció akadályainak utolsó picike erődítménye mégis.

Az erőditményeket pedig a legnagyobb hadseregek sem szeretik lerombolás nélkül megkerülni, mert onnan váratlan szúrások jöhetnek be hátulról, akár végzetesek is.

Muhammad Balfas 2013.10.19. 14:03:24

@tobeor: Na igen, csak az eltorzítot hangfelvétel nem olyan hatásos mint egy ilyen kamuvideó. Jó pénzért miért ne vállalnák be az esetleges pert?
Bizonyított a szereplők Fidesz kötődése mint az előző videó esetében? Ugye hogy nem. Innentől kezdeve rágalom az egész. Már előre látható hogy a baloldal a tavaszi választási buktát ilyen trükkökkel akarja majd relativizálni.

mitmiért? 2013.10.19. 14:03:49

Szvsz a duplacsavar lesz a megfejtés.

tobeor 2013.10.19. 14:05:06

@tükörfúró:
A kamera tényleg nem zavar sok politikust.

Lázár kamerák előtt alázott meg 4 millió magyar embert ("aki szegény annyit is ér").

Orbán a kamerák előtt alázta meg az egész ország 10 millió lakosát ("félázsiaiak").

Szúnyog 2013.10.19. 14:06:20

Hogy lehet ezen a kamu-videón ennyit rágódni?

eßemfaßom meg áll 2013.10.19. 14:06:43

@tobeor: "kinek eszébe se jut, hogy egy okostelefonját nyomogató embert esetleg egy okostelefonját nyomogató embernek néznek, nem pedig felvételt készítőnek..."

Hay láttál már telefonnal videot készítő embert, esetleg láttál már kamerás telefont, akkor tudnád, hogy teljesen máősképp tratja a telefont aki videozik mint aki nyomogatja. Telefonbaszkuráló szögben max az asztallapot látnánk a felvételen, de nyilván léteziik olyan agyhalott éppen büncselekményt titokban elkövető, akinek nem tűnik fel, hogy valaki vele szemben függölegesen tartott telefont tart a levegőben több mint 9 percig. Aztán a végén elköszön a vendégektől távozik a saját lakásából :)

tobeor 2013.10.19. 14:07:05

@Ches Desmond: Mivel csak beszélsz a világba, de bizonyítékod nincs, ezért aki itt rágalmaz az te vagy. Ha van valamid, hát jelents fel őket hamis kamuvideó készítéséért. Ja, nincs semmid....
Ami külön döbbenet, hogy láthatóan még el is hiszed amit kitaláltál, noha annak semmi alapja nincs.

tobeor 2013.10.19. 14:10:35

@eßemfaßom meg áll:
Csakugyan más szögben tartják a kamerázó telefont mint amikor csak nyomogatják. De aki ezt a felvétel készítette, az nyilván egy ismerősük volt, akiben megbíztak és nem is törődtek vele, rá se néztek. Az asztalnál ülők többsége háttal vagy oldalt ült a kamerázónak, ők tehát nem is látták. Csak a főszereplő ült vele szembe, de az se nézett rá egyszer sem, rá se hederített. A kamerázó tehát úgy tartotta a telefonját ahogy akarta, rá se néztek, le se tojták, nem bukott le.

☉ ☾ 2013.10.19. 14:26:10

Ha fideszes hozzászólásokat kiveszem, értelmes blogbeszélgetést kapok.

Muhammad Balfas 2013.10.19. 14:34:47

@tobeor: Na és neked mid van? Mit tudsz bizonyítani? Semmit. Bárkiről lehet ezzel a módszerrel komprommitáló videót készíteni.

tobeor 2013.10.19. 14:41:30

@Ches Desmond: A videó maga a bizonyíték. Ha szerinted hamis, bizonyítsd. Nem bizonyítod, mert nincs semmi. Amíg nem bizonyítja be akárki, hogy a videó hamis, addig az bizonyíték.

Muhammad Balfas 2013.10.19. 15:05:17

@tobeor: Már elnézést de a vádlónak kell mindig bizonyítania. Itt pedig a vádat a baloldal fogalmazott meg, én egyszerűen kétségbe vonom az általuk felhozott bizonyítékot.

tobeor 2013.10.19. 15:10:06

@Ches Desmond: Te magyarul nem beszélsz, vagy az elemi logikád hibádzik? A videó maga a vád bizonyítéka. Pont.

Te szavakban kétségbe vonhatsz bármit, az lófüttyöt sem ér. Ha érdemben tudod bizonyítani hogy a videó hamis, akkor alá tudod támasztani a kétségedet, de amíg nem tudod (és nem tudod), addig csak üres szavaid vannak, és addig a videó bizonyíték.

Te tényleg nem érted ezt az egyszerű helyzetet ugye?

eßemfaßom meg áll 2013.10.19. 15:20:48

@tobeor: nyilván ismerős, ezért nem is köszönt neki a bejövö, se nem pacsizott vele, de legalább észre se vette, hogy videózós üzemmódban 10 perczig követi őt a telefonjával miközben épp bebűnöznek.

Mindezt a saját házába vendégként megérkezve majd onnan vendégként távozva :))))

Ja, és hazudsz (de bebizonyithatod, hogy nem, idézheted szó szerint mit mondott L., a teljeset, nem a kurucinfos zanzát, persze te is tudod, hogy nem tudod idézni, mert nem azt mondta)

tobeor 2013.10.19. 15:40:50

@eßemfaßom meg áll: Tényleg szánalmas hogy ilyen gyenge dolgokba kapaszkodsz. Biztos észrevette a videózást, de nem törődött vele, mivel ismerte, vagy azt hitte a többi emberrel van. Egyszer sem néz a kamerába, tehát nem törődött vele.
Az hogy kinek a háza, ez is szánalmas vergődés, ha az övé (bár ez se biztos), akkor odarendelte őket, asszony beengedte őket, lekorrumpálta őket és ment tovább intézni a választási csalásait. Tudod több tucat embert lekorrumpálni egy nap alatt az melós dolog, mindenkit biztos nem tudott odarendelni, pár házhoz személyesen kellett kimennie.

Na vergődj még :))

Lázár, miközben megaláz 4 millió szegény magyar embert:
"akinek nincs semmije, az annyit is ér"
www.origo.hu/itthon/20110319-lazar-janos-szerint-akinek-nincs-semmije-az-annyit-is-er.html

eßemfaßom meg áll 2013.10.19. 15:50:52

@tobeor:
legalább egyszer megnéznéd a felvételt mielőtt ennyi blődséget összehordassz.

tudtam, hogy a manipuláltat fogod betenni:

nol.hu/belfold/lazar-ugy__ami_a_felvetelbol_kimaradt

tobeor 2013.10.19. 16:12:08

@eßemfaßom meg áll: Nyugodj meg szépen maffia-szóvivő úr, és azt a felvételt már akkor megnéztem amikor először leadták. Abban bizony Lázár 4 millió magyar embert aláz meg, akárhogy akarod a szerecsent kimosdatni, a mondat egyértelmű.

Muhammad Balfas 2013.10.19. 16:41:12

@tobeor: Tévedsz. A vádlónak kell minden kétséget kizáróan bizonyítania a vád hitelességét. Ez a bizonyíték pedig nem hiteles. Te tényleg elhiszed hogy a független bíróság ezt elfogadná hiteles bizonyítékként??? Ha igen akkor a jogérzéked a nullához közelít.Nincsenek rajta a Fidesszel összefüggésbe hozható személyek.Ezenkívül számtalan gyanus jel utal az egész megrendezettségére (alulról a 3. bekezdés különösen érdekes):

444.hu/2013/10/18/video-a-bajai-valasztasi-csalasrol-fideszes-bakloves-vagy-ellenzeki-furfang/

Jól látható hogy a rögzítő személy nem része a beszélgetésnek, hanem azzal van megbízva hogy felvegye a kis színjátékot. Ügyesebben kéne konspirálni...

csak egy néző 2013.10.19. 16:43:35

@Ches Desmond:
"Ez a bizonyíték pedig nem hiteles."
Mégpedig azért nem, mert te azt mondtad.

tobeor 2013.10.19. 16:49:28

@Ches Desmond: Áruld már ki állította, hogy a felvétel készítő része a beszélgetésnek? meg se szólal, rá se néznek.
A jogérzéked meg neked egy nagy nulla, egyelőre nincs semmid amivel kimutathatnád a videó hamisságát, ha majd lesz, akkor gyere és állj elő vele.
A videó hamissága ellen amúgy tényleg van egy logikus érv, ép eszű ember nem vádolna hamisan az ország előtt mást ilyen csalással, mert az rá üt vissza de keményen.

Akárhogy vergődsz, a te oldaladon nincs semmi, csak az üres szájkaratéd, a másik oldalon meg egy videó, amit szómágiával nem tudsz semmissé tenni.

HgGina 2013.10.19. 17:05:51

@eßemfaßom meg áll: nem.
"A lényeg leegyszerűsítve: a baloldal pénzt fizetett Baján azért, hogy az emberek a jobboldalra szavazzanak."
A baloldal arra fizetett, hogy az emberek azt higgyék, hogy a jobboldal fizetett szavazatokért.
Csak ugye ezt hülye, ostoba cigányokkal elég nehéz elérni. Ahhoz azért színészi diploma is kéne. Ezek a szereplők meg összesen nem végeztek 8 osztályt a bukásaikkal együtt se.

tobeor 2013.10.19. 17:34:23

@HgGina:
"A baloldal arra fizetett, hogy az emberek azt higgyék, hogy a jobboldal fizetett szavazatokért."

Bizonyíték?
Ja, az nincs, csak fizetett hazudozó vagy.

eßemfaßom meg áll 2013.10.19. 18:11:40

@csak egy néző: az a felvétel ami azzal kezdődik, hogy a tulaj a saját szobájába lépve idegenként köszön, már alapjaiban hitelét vesztett.

@tobeor: csak szólok, mielőtt még anyukád pirít rád, nagyon szánalmasan viselkedsz.

Muhammad Balfas 2013.10.19. 18:13:32

@tobeor: Persze, és szerinted az életszerű hogy adott egy társaság egy asztal körül, bejön valaki, mindenkit üdvözöl, kezet fog mindenkivel csak egyvalakivel nem. Egész végig hozzá se szólnak, rá se néznek, holott ott ül közöttük.
Pontosan azért mert az ő szerepe a rögzítés,csak arra nem gondoltak hogy így nem lesz életszerű a csalás, és ez bizony feltünt a 444 cikkírójának is.
De ettől függetlenül nem nekem kell kimutatnom a videó hamisságát hanem a vádlónak kell bizonyítania valódiságát.
Ha felfogadok 3 embert, hogy egy videón állítsanak veled kapcsolatban mindenféle kompromittáló dolgot, akkor az bizonyít ellened bármit is? Ember, te ebben a világban élsz?
Egész más lett volna a helyzet ha a videón a helyi Fidesz valamelyik politikusa szájából hangzanának el a szavazatvásárlásra vonatkozó mondatok, de nem így történt.

csak egy néző 2013.10.19. 18:23:39

@eßemfaßom meg áll:
Nofene, csak nem te is bejáratos vagy, hogy ilyen jól ismered a szobáját?

eßemfaßom meg áll 2013.10.19. 18:28:30

@csak egy néző: nem, én tájékozódok, nem csak böfizem a kommenteket jó droid módjára

tobeor 2013.10.19. 18:45:26

@eßemfaßom meg áll: A szánalmas az te vagy meg a gina. ha cigány ellop egy uborkát, óriási felhördülés van, ha a maffia elcsal egy választást, versenyt magyarázzátok a magyarázhatatlant...

tobeor 2013.10.19. 18:50:21

@Ches Desmond:
"Persze, és szerinted az életszerű hogy adott egy társaság egy asztal körül, bejön valaki, mindenkit üdvözöl, kezet fog mindenkivel csak egyvalakivel nem"
Igen, ha az illető pl. nő vagy gyerek.

"Egész végig hozzá se szólnak, rá se néznek, holott ott ül közöttük."
Nem hiszem hogy köztük ül, könnyen lehet messzebb van tőlük. A kamera pozíciója alapján biztos hogy nem ül az asztalnál. Többesszámban kár hánytorgatni hogy rá se néznek, mert csak egy ember van vele szemben, az nézhetne rá, de az meg az asztalnál ülőkhöz beszél, őket győzködi hogy pénzért és tűzifáért szavazzak a fideszesre. A korrumpáló ember nyilvánvalóan nem a kamerázónak szánja szavait, magyar ember általában arra néz akihez beszél... persze lehet te tök másra szoktál nézni :)

komolyan ezt a vergődést amit produkálsz... sem a józan logika, sem a jogi logika alapján nem a videót készítőnek kell bizonyítani a valódiságot, hanem annak, aki ezt mondja. ilyen alapon semmilyen bizonyíték nem állná meg a helyét soha, hisz te csak ráfogod hogy hamis és kész. nem barátocskám, azt neked kell bizonyítanod.

ezt sikerült értelmezned? ugye nem?: "A videó hamissága ellen amúgy tényleg van egy logikus érv, ép eszű ember nem vádolna hamisan az ország előtt mást ilyen csalással, mert az rá üt vissza de keményen."

csak egy néző 2013.10.19. 18:58:02

@eßemfaßom meg áll:
Aztán mesélj már egy kicsit, hogy honnan tájékozódsz kiskancsó? És most nehogy azzal gyere, hogy a mértékadó magyar hírlap vagy a magyar nemzet nevű szennylapból, mert körbe röhöglek.

Erő e-meló 2013.10.19. 21:17:29

@tükörfúró:
Meg se értetted amit írtam, így félrecsúszott a hosszas fejtegetésed

Én arról beszélek, hogy ha egy szimpla trükkel (kampánycsend megsértése a másik jelölt nevében, például plakátragasztással vagy szórólapokkal) érvénytelenné lehet tenni egy választást, akkor ezt a trükköt alkalmazni is fogják. Mint ahogy volt is már erre precedens, csak a bizonyítás többnyire lehetetlen ilyenkor. Aztán még néhány ismétlés, és lehet hogy teljesen más jön ki a végén, de addig is sikerül elodázni az érvényes választást

Ne legyünk már olyan álnaívak

Muhammad Balfas 2013.10.20. 01:54:55

@tobeor: Aha és az rendkívül életszerű hogy ott áll valaki közvetlenül egyikőjük mögött, és senki rá se néz egyetlen alkalommal se, mintha ott se állna. Te ezt tényleg elhiszed? Ha nem látod hogy ez egy megrendezett jelenet, ami ráadásul ügyetlenül lett kivitelezve akkor igen naív ember lehetsz "barátocskám"-csak hogy a stílusnál maradjak.
Lehet hogy a középkori boszorkányperekben nem a vádlónak kellett bizonyítania állítása kétségtelen igazát, de a mai demokratkius jogrendszerekben már így van, csak talán ez elkerülte a figyelmedet.

" sem a józan logika, sem a jogi logika alapján nem a videót készítőnek kell bizonyítani a valódiságot, hanem annak, aki ezt mondja." Ennek sztem fuss neki mégegyszer, mert esetünkben a készítő "mondja" a valódiságot.
Egyébként ha én harmadmagammal leülök egy asztalhoz a következő időközi választás időtartama alatt-miközben az asztal mellett állva filmez valaki- és olyan kijelenzéseket teszek a többiekkel együtt amelyek arra utalnak, hogy az Mszp-nek pénzért akarok szavazatokat venni, akkor a szociknak kell bizonyítani hogy az egész egy megrendezett provokáció volt? Lásd be hogy ez ostobaság. Ha olyan lenne a felvétel hogy konkrétan az adott párthoz köthető személyek tesznek csalásra utaló kijelentéseket, akkor megállná a helyét mint bizonyíték, de így ez édeskevés.
"A videó hamissága ellen amúgy tényleg van egy logikus érv, ép eszű ember nem vádolna hamisan az ország előtt mást ilyen csalással, mert az rá üt vissza de keményen."
Ez csak pénz kérdés. Ugyanmár hány hamis vádas eljárás van az országban? Elég pénzért találni olyat aki elviszi a balhét. Bizony nehéz belenyugodni az újabb vereségbe és már ilyen eszközökhöz nyúlnak..

pedes75 2013.10.20. 15:01:13

Gratulálok, nem kellett hozzá két nap, hogy a hőzöngésed nevetségessé váljon.

A rendőrség azonosította a megrendezett felvétel szereplőit, és kiderült, hogy egyikük sem az ominózus bajai körzetbe bejegyzett szavazópolgár. A videó egyételműen megrendezett, hamis.

Most ott tartunk, hogy a felvételen Józsiként szereplő G. Róbert 300 ezret kér a HírTV-től, hogy beszámoljon a videó készültének részleteiről.

Szerintem ki fogják neki fizetni. :)

pedes75 2013.10.20. 15:07:24

@tobeor:

"Akárhogy vergődsz, a te oldaladon nincs semmi, csak az üres szájkaratéd, a másik oldalon meg egy videó, amit szómágiával nem tudsz semmissé tenni."

Bizony. Márpedig nagyon úgy tűnik, hogy te és az elvtársaid a következő napokban ezzel a lehetetlen feladattal kell majd birkózzatok.

Azt ugyanis baszott nehéz lesz megmagyarázni, hogy miért vette volna meg a Fidesz a sükösdi cigányok szavazatait a bajai választásra. :D

tobeor 2013.10.20. 15:38:06

@pedes75: Az tényleg megmagyarázhatatlan lenne, de a pravda-tévén túl ki is állít ilyet?

szexkazán 2013.10.20. 15:39:33

Buta cigányok ! Csalással szeretnének egy kis pénzhez jutni, csak ügyetlenek hozzá:)). Há' ki vette fel ezt a kis jelenetet a muslincadrón, Gazsi?:)))
A hülye HVG meg beszopta az egészet.:)))(Kiváncsi lennék hogy mennyit csngettek érte.)

tobeor 2013.10.20. 15:40:39

@Ches Desmond:
"Lehet hogy a középkori boszorkányperekben nem a vádlónak kellett bizonyítania állítása kétségtelen igazát"
A vádlónak kell bizonyíytania, Ez megtörtént. Most a labda a túlsó térfélen van, lehet cáfolni a íbizonyítékot. Ez az amire te képtelern vagy.

Lehet hogy a középkori boszorkányperekben a védőnek elég volt annyit mondani, hogy szerinte nem igaz a vádló bizonyítéka, és kész de már nem a középkorban élünk, ennél komolyabb cáfolat kell.

eßemfaßom meg áll 2013.10.20. 18:22:32

@tobeor: "A vádlónak kell bizonyíytania, Ez megtörtént."

Nem, eddig az történt, hogy a vádló bejelentette, hogy a boszorkány a Bélát gyíkká változtatta és bemutatott egy gyíkot, miszerint az a Béla.

eßemfaßom meg áll 2013.10.20. 18:45:18

@tobeor: @csak egy néző: és tsai

Engedélyt adok ponttá zsugorodni:

444.hu/2013/10/20/a-hvg-hu-foszerkesztoje-szerint-sulyos-szakmai-hibat-kovettek-el/

www.atv.hu/belfold/20131020-kozteve-hamis-a-bajai-felvetel

index.hu/belfold/2013/10/20/a_bajai_botranyvideok_foszereploi_ismerik_egymast/

"A Blikk információi szerint az MSZP rendelte meg a bajai választási csalás leleplezését bemutatni hivatott videót. A lap szerint a videó egyik készítője, a solti roma kisebbségi önkormányzat képviselője, K. G. vallomást tett a rendőrségen."

tobeor 2013.10.20. 20:35:03

@eßemfaßom meg áll: Te most komolyan ekkora idiótát akarsz csinálni magadból? Semmiféle cáfolta nincs, csak süketelés minden oldalról. Ha majd lesz hitelt érdemlő cáfolat, akkor szólj, de ha lesz is, az akkor se fogja időben visszafelé megváltoztatni azt a helyzetet, amiből az eddigi beszélgetést fakadt.

Egy. Kettő: hagyjuk már a képmutatást kedves fideszhuszárok. Titeket az se érdekelne, ha maga Orbánherceg szopta volna le az összes bajai szavazót a szavazatért. A szekszárdi tarfikmaffia-felvétel óta bizonyított tény, hogy a fideszes szavazóknak nincs semmiféle morális elvárása, ha lebukik a pártja és kiderül, hogy a pártja valójában egy maffia, akkor is nyugodt szívvel támogatja....

tobeor 2013.10.20. 21:09:06

@eßemfaßom meg áll: tudtam én hogy nincs semmi komoly érved, nem tudsz válaszolni, ilyenkor az ilyen hitvány alakok mint te azonnal személyeskedésbe menekülnek :)

eßemfaßom meg áll 2013.10.20. 21:15:00

@tobeor: van egy szint ami alatt nem kell érvelni. Te ez alá a szint alá vitted le magad.

Muhammad Balfas 2013.10.20. 21:18:15

@tobeor: Te komolyan azt gondolod hogy ez alapján a videó alapján-még ha az ordító csalásra utaló jelek nem is lennének benne-felelőségre vonna bárkit is a bíróság? Azért mert néhány vadidegen ember egy beszélgetés során állít róla valamit? Ez nem bzonyíték, ez semmi. Negációt egyébként is sokkal nehezebb bizonyítani.(Kapsz egy házit: Én azt állítom, hogy létezik a lappföldi mikulás. Te pedig bizonyítsd be hogy ez nem igaz!)
Egyébként nem tudom eldönteni hogy csak elvhűségből véded ezt az ezer sebből vérző provokációt, vagy tényleg most jöttél le a falvédőről, és ennyire naív vagy. Azon túl hogy a közvetlenül az asztal mellett álló rögzítő személyre senki egy pillantást sem vet, még ezer sebből vérzik a történet. G. Róbertet a felvételen mindenki Józsinak szólítja, már csak ez önmagában csalásra utal. A felvétel, G.Róbert facebookos profiljának tanulsága szerint, G. Róbert otthonában készült, mégis azokkal a szavakkal lép be G. a saját otthonába hogy:" azért jöttem hozzátok".
Ha ennyiből nem esik le az előre megrendezettség ténye, akkor egy könnyen átverhető ember vagy..

tobeor 2013.10.20. 21:37:15

@Ches Desmond:
"Te komolyan azt gondolod hogy ez alapján a videó alapján-még ha az ordító csalásra utaló jelek nem is lennének benne-felelőségre vonna bárkit is a bíróság?"

A bíróság nyilván lenyomoztatná, illetve elvárná a rendőrségtől, hogy lenyomozza ami lenyomozható ezzel kapcsolatban, és ha összeállnak megítélhető információk, érdemi hiány nélkül, akkor - feltéve hogy független, azaz nem magyar bíróság - az információk alapján helyesen ítélne.

Pont ezek azok az infók amiknek te nem voltál a birtokába, csak bemondásra elhitetted magaddal, hogy ami neked nem hiteles az nem hiteles. bájos.

"Azért mert néhány vadidegen ember egy beszélgetés során állít róla valamit? "
lásd fentebb.

"Ez nem bzonyíték, ez semmi." De ez bizonyíték, amit még lehet cáfolni vagy alátámasztani, lehet ezzel szöszölni bőven, de semminek tekinteni nem lehet, hiába is görcsölsz rajta.

"Én azt állítom, hogy létezik a lappföldi mikulás. Te pedig bizonyítsd be hogy ez nem igaz" Ha levideózod a mikulást akkor igen: már rajtam lesz a bizonyítás terhe, mert te már felmutattál valami komolyat. Jelenleg is van egy videó, benne konkrét pénzkifizetéssel, nem is szólva a többiről ami elhangzik.

"Egyébként nem tudom eldönteni hogy csak elvhűségből véded ezt az ezer sebből vérző provokációt"
te miről beszélsz jóember??? Arról, hogy a maffia csalt-e a választásokon vagy sem? Annak a maffiának az erkölcsi gátlásairól beszélsz, amelyik lenyúlta az ország dohánykereskedelmét, lenyúlta a földjeit, amelyik már az első fordulót is elcsalta baján, épp ezért kellett második fordulót tartani? Eszednél vagy?
Az, hogy a maffia csalt, az ezer százalék, akár kamu az a videó akár nem, ettől teljesen függetlenül csaltak, mert csalásra, mutyira, lopásra és lenyúlásra jár az agyuk, erre építik az egész maffiájukat, ahogy ez már ezerszer kiderült róluk. Ez folyik a vérükben, nem bírnak és nem akarnak megváltozni.

Komolyan vicces vagy :)

eßemfaßom meg áll 2013.10.21. 09:18:15

@tobeor: Igazából azért nem vitatkozok veled, mert tényleg annyira hülye vagy, hogy észre sem veszed, hogy már rég szénné vagy alázva. Kedves Fekete Lovag, nem fogunk kiegyezni döntetlenben.

PS.: Csak szólok, hogy a föld nem lapos, akkor se, ha írsz 3 bekezdést arról, hogy "dehát ha nem lapos lenne, mindenki leesne róla" és mindenkit idiótázol aki szerint nincs igazad és menekülésnek nevezed ha valaki már csak legyintva kiröhög és lehülyéz.

tobeor 2013.10.21. 13:30:21

@eßemfaßom meg áll: LOL, te vagy a fekete lovag vazze, de a lényeg hogy jól elvagy a saját kis hülyeségeiddel :)
Arra azért jól vigyázz, hogy a továbbiakban is csak személyeskedj, nehogy érdemben reagálj, mert akkor nagyon durván besülnél :)

Muhammad Balfas 2013.10.21. 14:35:18

@tobeor: Jó, tehát akkor már ott tartunk hogy szerinted tök mindegy hogy a videó kamu vagy nem, úgyis csaltak. Na ezt hívják boszorkányüldözésnek..
"A bíróság nyilván lenyomoztatná, illetve elvárná a rendőrségtől, hogy lenyomozza ami lenyomozható ezzel kapcsolatban, és ha összeállnak megítélhető információk, érdemi hiány nélkül, akkor - feltéve hogy független, azaz nem magyar bíróság - az információk alapján helyesen ítélne."
Csakhogy ez esetben már valódi bizonyítékok alapján ítélkezne a bíróság, amelyek a nyomozás során lettek feltárva. Maga a videó csak a nyomozás kiindulási pontja lenne, és nem bizonyíték, hiszen nem BIZONYÍT semmit. Mások terhelő kijelentései csak eskü alatt tett vallomás során tekinthetők közvetett bizonyítéknak.
Tehát ha készítek egy tökéletes videót a szarvasok húzta szánon suhanó mikulásról, vagy a loch nessi szörnyről, akkor egészen addig, amíg be nem bizonyítod hogy hogy hamis a videó, létezőnek kellene tekinteni őket?? Ugyanmár.
Látom a videó hamis voltára utaló jeleket kínosan kerülöd, hiszen már az egész sajtó tele van azzal,hogy egy ügyetlenül kivitelezett csalás volt az egész, amit alaposan benyalt a HVG.
Azért még egy kis adalékot leírnék: már az is kiderült-a rögzítő készülék begyűjtése után-hogy az egész színjáték a választás másnapján lett rögzítve..No comment..

tobeor 2013.10.21. 20:10:06

@Ches Desmond: Te tréfálsz velem ember. Az, hogy csaltak az TÉNY. Ezért kellet megismételni a választást. Erről bírósági ítélet van. És ezt már SOHA nem moshatja le magáról a maffia.
A második fordulóban is csaltak, ott van Zsigó elszólása, aki a hivatalos bejelentést előtt már tudta az eredményt, és ott a másik felvétel is a tűzifát kapó asszonnyról.

Alázhatod magad szerecsenmosdatással, te tudod. Akármeddig vergődsz, a tényeket nem tudod megváltoztatni, és amiket leírtam, azok tények. Pont. Baja ma már szimbólum, a fideszmaffia választási csalásainak szimbóluma. Szimbólum a trfaik is, a föld is, simicska, is, mind más más más szimbóluma, Baja speciel a fideszes választási csalásé. Persze miért pint ebben lenne tisztességes a maffia, már a kérdés is közröhej, teljesen életszerűtlen lenne a maffiától hogy ezt a területet valamiért emberhez méltóan kezeli.

"Maga a videó csak a nyomozás kiindulási pontja lenne, és nem bizonyíték, hiszen nem BIZONYÍT semmit." Mára már a rendőrség kiderítette, hogy a videó a szavazás után készült, tehát megtette azt amit írtam előbb, megtette a dolgát, így már valóban nem bizonyító. De amíg ez nem volt ez az információ, addig bizonyító erejű volt. Épp ezért nyomoztak után... sokkal komolyabb volt ez annál, hogy csak úgy legyintsenek rá bármiféle érdemi cáfolat nélkül, ahogy te annyira akartad és hitted hogy lehet, teljesen abszurd módon.

"Mások terhelő kijelentései csak eskü alatt tett vallomás során tekinthetők közvetett bizonyítéknak."
Butaság, jogi tudásod nulla, a bíróságok világszerte elfogadnak akár rendőrségi akár egyéb forrású lehallgatott felvételeket, különben is melyik bűnöző kezdi úgy a tárgyalását vagy a telefonbeszélgetését hogy esküszik, hogy az igazat mondja? :DD te kevered a lehallgatást a bíróság előtti tanúvallomással, ahhoz kell az eskü...

És ha előkapsz egy felvételt, amin mondjuk pár ember arccal épp egy bank kirablását beszéli meg, tervezik, akkor az bizony bíróság előtt bizonyíték, amíg be nem bizonyítják az ellenkezőjét. De akkor már az ellenkező bizonyítás, azaz a cáfolat terhe már ott van.

Komolyan mintha egy dedósnak magyarázám az 1x1-et. Szedd már össze magad, a józan ész logikája és a jogi logika is teljesen egyértelmű.

Muhammad Balfas 2013.10.22. 13:55:51

@tobeor: Először is: bírósági ítélet kampánycsend sértésről volt, és nem választási csalásról. Olvasd már el az ítéletet legalább te szerencsétlen!
Az pedig hogy ott mi történt mit számít ebben a konkrét esetben? Amit te csinálsz az prejudikálás, boszorkányüldözés.
Én művelek szerecsenmosdatást? Te véded a védhetetlent már napok óta, miközben már rég kiderült hogy egy a választás után rögzített színjátkról van szó, csak olyan ügyetlenül lett elkészítve hogy gyorsan kiderült a turpisság.Képzeld el ha ügyesebbek, akkor még mindig bizonyítékként tekintenél rá a kifordított logikáddal..
" De amíg ez nem volt ez az információ, addig bizonyító erejű volt." Na itt tévedsz óriásit. Csupán a gyanu alapja volt, ami alapján a rendőrség nyomozni kezdett. Ha te mutatsz nekem egy videót a loch nessi szörnyről, attól én ezt nem fogom a létezésére való bizonyítéknak tekinteni, csupán az a gyanu fogalmazódik meg bennem hogy lehet hogy mégis létezik.

" világszerte elfogadnak akár rendőrségi akár egyéb forrású lehallgatott felvételeket, különben is melyik bűnöző kezdi úgy a tárgyalását vagy a telefonbeszélgetését hogy esküszik, hogy az igazat mondja?" Abban az esetben ha vádlott szerepel a felvételen. A mostani esetben is bizonyító erejű lett volna hogyha valamelyik helyi Fidesz politikus szerepel a videón, de nem így volt hanem 5 idegen személy volt rajta,(egyikről ráadásul kiderült hogy DK-s),és ők fogalmaztak meg kompromittáló állításokat a Fidesszel kapcsolatban, szerencsére ügyetlenül, ostoba módon kivitelezve, és így nem lett baj belőle.
Egyszerűen a bizonyíték szó jelentésével nem vagy tisztában. Ha 2 ember összebeszél , és mindenféle negatív dolgot állít rólad, akkor azt el kellene fogadnom, amíg nem igazolod az ellenkezőjét? És mi van ha egyszerűen nem tudod bizzonyítani az ellenkezőjét, holott tényleg valótlanok az állításaik? Egy valótlan állításról nem mindig lehet bebizonyítani azt, hogy valótlan.

eßemfaßom meg áll 2013.10.22. 14:18:37

@tobeor: "És ha előkapsz egy felvételt, amin mondjuk pár ember arccal épp egy bank kirablását beszéli meg, tervezik, akkor az bizony bíróság előtt bizonyíték,"

Szerencsétlen maffiafilmeket forgató stzínészek, szar lehet nekik minden forgatás után bíróságra járni bebízonyítani, hogy igazából ők nem löttek le senkit.

bazmeg, hozzád képest a feék egy roppan összetett finommechanikai rendszer.

tobeor 2013.10.22. 22:01:00

@eßemfaßom meg áll: Ej de ritka gyenge dolog úgy tenni mintha nem tudnád megkülönböztetni a vállaltan fiktív filmeket a valóságtól... :)

Bár lehet te tényleg képtelen vagy rá :))
És még te faékezel :DDD

tobeor 2013.10.22. 22:18:24

@Ches Desmond: Azt a körzetet a többi körzethez képest pont ellenkező eredménnyel, nagy fölénnyel a fidesz nyerte meg. lungo dromos (fidesz szövetséges) szállította az embereket. szóval hagyjuk a képmutatást. az első kör a fidesz választási csalásáról szól, ez tény.
és igen, a védhetetlen véded. őszintén? szánalmas.

Zsigó infóit említettem már? Mintha kerülnéd a témát... meg a másik esetet is... nahát...

én nem védek semmit, amit eddig állítottam, azt tartom, az olyan nevetséges dolgok, hogy nem szól a telefon, az könnyen magyarázható rezgőre állított mobillal, stb. hogy te ettől lassan már rohamot kapsz, ez a te bajod, sajnállak érte.

"Ha te mutatsz nekem egy videót a loch nessi szörnyről, attól én ezt nem fogom a létezésére való bizonyítéknak tekinteni, csupán az a gyanu fogalmazódik meg bennem hogy lehet hogy mégis létezik."
pattanj már le az ilyen gyerekes példákról, nőjél fel. ha mutatnak egy átlagembernek vagy egy bírónak egy videót, amit pár ember pl. bankrablást tervez teljesen komolyan beszélgetve, akkor azt minden normális ember és minden bíró is komolyan veszi, és bizonyítéknak. hogy te nem? hát a te készülékedben van a hiba...

"" világszerte elfogadnak akár rendőrségi akár egyéb forrású lehallgatott felvételeket, különben is melyik bűnöző kezdi úgy a tárgyalását vagy a telefonbeszélgetését hogy esküszik, hogy az igazat mondja?" Abban az esetben ha vádlott szerepel a felvételen."
Röhögnék, de inkább már csak sajnállak. Totálisan életszerűtlen, hogy bárki egy magánbeszélgetést esküvel kezdjen vagy fejezzen be. a videó alapján pedig vádlott lesz a felvételen szereplő, bár ez tökmindegy, mert ha nem lesz az, akkor se esküdözik miközben a bankrablást tervezi, ez egetverő baromság. kapj már a fejedhez te szerencsétlen, mekkora marhaságot bírsz még kitalálni csak hogy védd az ökörségeid? egy ideig vicces volt de már fárasztó, az én türelmem se végtelen a hülyékhez. übergáz vagy vedd már észre.

" A mostani esetben is bizonyító erejű lett volna hogyha valamelyik helyi Fidesz politikus szerepel a videón, de nem így volt hanem 5 idegen személy volt rajta"
Ja persze Móricka, mert a fidesznek nincsenek, sé nem is lehetnek emberi akiket megbíz csalással. te beteg vagy?

"Egyszerűen a bizonyíték szó jelentésével nem vagy tisztában."
Nem, te nem vagy vele tisztában. Lehallgatott beszélgetéseket világszerte elfogadnak a bíróságok bizonyítéknak, ez TÉNY - hacsak a védelemnek (vagy bárkinek) nem sikerül hitelt érdemlően cáfolnia.

"Ha 2 ember összebeszél , és mindenféle negatív dolgot állít rólad, akkor azt el kellene fogadnom, amíg nem igazolod az ellenkezőjét?" Hát az a minimum, hogy tagadjam amit mondtak rólam, de ne akarj már megint ekkorát csúsztatni, ebben a videóban konkrét lepénzelés volt. ez nem egy csúnya beszélgetés, ez magának a bűnelkövetésnek a levideózott bizonyítéka.
te most komolyan nem tudsz megkülönböztetni egy felvett-dokumentált bűncselekményt egy vádaskodástól? atyaég bazdmeg, könyörgöm, KAPJ MÁR A HÜLYE FEJEDHEZ!

csak azt tudnám miért válaszolok ilyen barmoknak... többet ér az én időm ennél...
tégy meg nekem egy szívességet, és fárassz mást az abszurd ökörségeiddel, kösz, tudod elfogyott a türelmem az ilyen dedósokat is megszégyenítő hülyeségek hallgatásához.

Muhammad Balfas 2013.10.24. 08:41:42

@tobeor: A barom az te vagy, aki bizonyítékként fogadsz el egy olyan videót amin 2 ember valamit állít egy 3.-ról. Nincs a világon olyan bíróság emely egy ilyet bizonyítékként kezelne. Látom az érvek hiányát, és a csalódottságot egyre erőteljesebb szitkozódással próbálod kompenzálni ez csak téged minősít
" ha mutatnak egy átlagembernek vagy egy bírónak egy videót, amit pár ember pl. bankrablást tervez teljesen komolyan beszélgetve, akkor azt minden normális ember és minden bíró is komolyan veszi, és bizonyítéknak" . Az utolsó szót kivéve igaz. Komolyan veszi nyomozást rendelhet el gyanu alapján de ez önmagában nem bizonyíték.Pl meg is kell történnie a bankrablásnak,hogy egy ilyen videó bizonyíték legyen. Márpedig esetünkben kizárólag a bajai videóból következtetsz a szavazatvásárlásra, ami lehet beállított jelenet, ahogyan történt is. Ezért sántít a logikád de nagyon, meg azért mert a bankrablásos videón a fő elkövetői/vádlotti kör szerepelne, míg a bajain egy darab Fideszes sincs. Hogy jobban értsd: semmit nem bizonyítana egy olyan videó amelyen egy ott nem lévő személy bankrablásban való részvételéről beszélgetnek.
"Hát az a minimum, hogy tagadjam amit mondtak rólam, de ne akarj már megint ekkorát csúsztatni, ebben a videóban konkrét lepénzelés volt. ez nem egy csúnya beszélgetés, ez magának a bűnelkövetésnek a levideózott bizonyítéka." Tehát ha mondjuk rólad egy videón azt állítják hogy kiskorúakat zaklatsz szexuálisan, akkor egészen addig, ameddig nem igazolod az ellenkezőjét, tekintsem bizonyítéknak?? Ez komolytalan. Valaminek a meg nem történtét sokkal nehezebb bizonyítani, mint valaminek a megtörténtét. Én megértem hogy fáj az igazság, de ezek a tények...

tobeor 2013.10.24. 11:32:01

@Ches Desmond:
Már az első mondatod hazugság. Ráadásul sokadjára megismételt hazugság, noha időközben már kereken cáfoltam. Hogy ennek ellenére ismételgeted a nyilvánvaló hazugságot, azt arra enged következtetni, hogy te is egy jóhiszemű idióta vagy, hanem egy rosszhiszemű hazug. Én a debilitásodnak tudtam be eddig hogy nem fogod fel azt amit a saját szemeddel látsz, de lehet naiv voltam, simán elhazudod ami rajta van a videón.

Na akkor lássuk: "A barom az te vagy, aki bizonyítékként fogadsz el egy olyan videót amin 2 ember valamit állít egy 3.-ról."

NEM csak állítás van, hanem konkrét vesztegetés. Pénz átadás. Cselekvés. BŰNCSELEKMÉNY. Tett. Videón dokumentálva.

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉrted Móricka?

Innen folytatjuk. Hogy ezt fel bírod-e fogni. Az erre való reakciód egyben egy tesz is lesz. Ha ezt nem ismered el, amit lehet látni a videón, akkor egy troll vagy, aki élvezetből hazudozik és provokál engem. Ha mégis úgy döntesz, hogy ember vagy és nem alázod magad egy szar trollá, és nem hazudod el azt amit a saját szemeddel is látsz, akkor talán folytatjuk, bár az eddigi baromságaid miatt egy bocsánatkérést is benyomhatnál, mintegy motivációul, hogy lássam benned a jószándékot, hogy tovább basszam el a drága időm ilyenekre mint te.

Muhammad Balfas 2013.10.24. 21:34:19

@tobeor: Komolyan, neked a szellemi képességeiddel komoly baj lehet. Egyszerűen képtelen vagy a logikus gondolkodásra. Pénzátadás volt és azt ÁLLÍTOTTÁK hogy ezt a helyi Fidesz szánja a szavazatokra.(Ráadásul láthatóan nem vagy képes tudomást venni arról hogy az egész provokáció megbukott, sőt már a HVG főszerkesztője is lemondott.) A pénzátadás pedig nem BIZONYÍT semmit azzal kapcsolatban hogy KI akar szavazatot vásárolni.
A balos közvélemény pedig-köztük te is- A FIDESZ szavazatvásárlásásra vonatkozó bizonyítéknak tekintette, amit egyáltalán nem bizonyított, mert 5 Fideszhez nem köthető személy(köztük egy DK-s) pusztán csak állította ezt a videón. Nem hinném hogy olyan bonyolult ezt felfogni.Bocsánatot kérni meg neked kellene a stílusod miatt. Az érvek és a logika hiányát pofázással próbálod pótolni. Semmit nem reagáltál az előző kommentemben leírt érveimre. A "teszt" pedig veled kapcsoaltban indul: minél nagyobb hangon, minél több minősítgetéssel, és minél kevesebb érvvel jössz elő, annál inkább kitűnik majd, hogy te is tudod hogy nincs igazad...;)
süti beállítások módosítása