Kereszténydemokrata elégtétel az SZDSZ teteme fölött

H_A Címkék: jobboldal közlemény erkölcs baloldal kormánypárt álszentség kereszténydemokrata KDNP Semjén Zsolt SZDSZ2013.07.30. 16:37

Történelmi elégtétel az SZDSZ megszűnése – olvasom a magyar kereszténydemokrácia régóta nem létező fellegvárának szerepét betöltő kisebbik kormánypárt kánikula-generálta eszelős közleményét. Amelyben hosszú, keresztényi alapvetésekkel alátámasztott érvelés keretében annak örül, hogy  húszévnyi parlamenti jelenlét és "hároméves kínos agonizálás után" megszűnik a Szabad Demokraták Szövetsége. Halleluja.

A parlamenti uborkaszezonnal dacolva a KDNP fontos munkát mímel, és határokat nem ismerő szervilizmusához hűen acsarkodik. Ez a dolga. Ha éppen nem azon borul ki, és forgatja a szemét, hogy a Magyar Labdarúgó-szövetség újonnan módosított szabályzata értelmében a családi szektorba szóló kedvezményes jegyet most már azonos nemű párok is megvásárolhatják, vagy nem aggódik a melegfelvonulás napján a magyar családok testi épsége fölött, akkor esőtáncot jár az SZDSZ hullája fölött. Mert egyébként minden rendben van, minden a helyére került ebben az országban, egy kormánypártnak a júliusi hőségben mi más dolga lehetne, mint (nem létező) politikai ellenfeleit rúgdosni? Mert az annyira keresztényi, és konzervatív és annyira méltó egy ország kormányzó pártjához.

Nem kell elvakult, önkritikát gyakorolni képtelen baloldalinak lenni ahhoz, hogy ettől a nevetséges erőfitogtatástól valami szánakozással vegyes undor ne uralkodjon el az emberen. Még akkor is, ha a választók könyörtelen, az SZDSZ-t süllyesztőbe küldő ítélete megkérdőjelezhetetlen, és mindent elmond, egy, a rendszerváltás sikertelenségében kiemelkedő szerepet játszó politikai alakulatról.

Ez az álszent közlemény viszont – bármennyire cinikus - nem az SZDSZ-ről, hanem a pereskedésekbe torkolló belső pártharcok következtében szétesett,támogatóit elvesztő, legutóbb önállóan 19 évvel ezelőtt parlamentbe kerülni képes, azóta a Fidesz gazdaállat testén élősködő, ám magát megingathatatlan erkölcsi alapelvek mentén definiáló KDNP-ről szól.

Persze politikai értelemben (is)  egészséges, ha az ember időről időre kiadja magából a felgyülemlett szellemi fekáliát, de legalábbis elgondolkodtató, hogy a Semjén Zsolt vezette, a Fidesz B kategóriájának szerepét betöltő KDNP kormányzati megvalósításait valahogy nem sikerül a teljesség igényével, sem anélkül összegyűjteni. Pedig ezek óhatatlanul szükségesek volnának ahhoz, hogy erkölcsi alapokra hivatkozva kárörömmel és álaggodalommal is fűszerezett halotti beszédet mondhasson az ideológiai másik oldalon álló, pálya szélére került SZDSZ-ről.

Ezek helyett a vaskos eredmények helyett mindenhol az ájtatoskodó, kimondjuk mi a Fidesz helyett típusú szolgai, behódoló, esetenként felelősséget elhárító, vagy groteszk és nevetséges megnyilatkozások, illetve az ezekhez kapcsolódó gesztusok tömkelege jön szembe. Elsősorban cinikus, hogy a félmillió honosított külhoni magyar nemzetegyesítési sikerstatisztikájának fáradhatatlan hangoztatásán túl a keresztény erkölcsökre és parancsolatokra hivatkozó, a jogon és törvényességen túlmutató morál mellett kardoskodó KDNP-t egy olyan Semjén Zsolt vezeti, aki saját nyilvánvaló plágiumügyével kapcsolatban bebizonyította: csak egészen addig érvényes mindez, amíg nem róla/rólunk van szó. Másodsorban a március 15-i, brutális magyarországi havazás idején Erdélyben lóháton pózoló miniszterelnök-helyettes egy olyan párt inkompetencia-ideált megtestesítő elnöke, amelynek a hatalmas botrányt kiváltó trafiküggyel kapcsolatban nincs hivatalos álláspontja, mert szavazói számával megegyező tagsága nem dohányzik. Harmadsorban ez az az ember (és pártja) aki Orbán főtanácsadójának megbélyegző, gátlástalan buzizását elintézi azzal, hogy a művészeti szereplők „apró belső vitájáról” van szó, amelybe a politika nem kíván belefolyni. Továbbá ez az ember, aki mélyen keresztényi megfontolásokból anno azért lobbizott, hogy bővítsék ki a vadászható vadfajok listáját Magyarországon, de aki szerint a „társadalmi együttélés alapját”, a kölcsönös bizalmat kezdi ki, akinek van pofája kérdéseket feltenni azzal kapcsolatban, hogy miként támogathatták a Fidesz rezsicsökkentés mellett indított aláírásgyűjtését elhunyt személyek is. És végül - a táskahordozó kormánypárt aranyköpései teljessége igénye nélkül – ez az ember, aki szerint mindenki, aki észérveket sorakoztat fel a propaganda ellenében, aki nem hajbókol maradéktalanul a kormány akarata előtt, annak el lehet innen menni.

Ha ebben a k*rva országban más dolga nincs egy ilyen keményen dolgozó kormánypártnak, mint hogy a kiheverhetetlen  múltból újra meg újra erőt merítve az SZDSZ hivatalos megszűnése alkalmából kiadott abszurd közelményekben levezesse, hogy a Gyurcsány meg a Bajnai, ha annyira jól teljesít a KDNP-re bízott oktatáspolitika-családpolitika, mint amennyire a szemléltetett hozzáértő, érdemi munka nyomán teljesít, akkor valóban lelértünk a kereszténydemokrácia aljára.

Ha egy társadalmi támogatottság nélküli, az asztalra bármit is letenni képtelen, parazita, álszent jobboldali árnyékpárt jogot formálhat arra, hogy eljárja a csűrdöngölőt egy megboldogult baloldali párt teteme fölött, valószínűleg történelmi elégtétellel nyugtázza majd a magyar társadalom jobbik fele, amikor az SZDSZ példáját követve a KDNP is eltűnik a történelem pöcegödrében. Egyszersmind hagyva némi reményt arra, hogy a mások mellett Semjénék-Rétváriék-Harrachék által teljesen leamortizált és elhiteltelenített magyarországi jobboldaliság/keresztény konzervativizmus hamvaiból feltámadjon.

U.I. Semjén Zsoltnak, illetve az elmés, eredeti és stratégiai fontosságú kérdéseket feszegető közelményekben élen járó egész KDNP-nek a jobboldal hőn szeretett Prohászka Ottokárjának szavait ajánlanám figyelmébe: „A beszéd is valami, de a léleknek édesfia mégis csak a nemes tett.”

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr295434287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bretschneider detektív 2013.07.31. 11:05:06

Keresztény?
Demokrata?
Nép?
Párt?

Bretschneider detektív 2013.07.31. 11:06:04

A lelkük(?) mélyén annak örülnek, hogy ők még vannak.

birkakhoz 2013.07.31. 11:13:44

Nekem meg az lenne elegtetel ha ez az alszent , senkihazi part a jellemtelen szintelen szagtalan hosszu nyelvu gusztustaan VADASZ SEMJENNEL EGYUTT, ELTAKARODNA EBBOL AZ ORSZAGBOL . Egeszen elkepeszto szintre sullyedtek a hazug kereszteny dumaikkal de leginksbb ORBAN SEGGNYALASABAN JELESKEDTEK EZZEL IS MEGEROSITVE A MENTAL HIGENES BAJOKKAL KUSZKODO DON VITOT ROMBOLO UTJANAK FOLYTATASABAN! Ilyen aljadek embereket ritkan latni, parlamentben HEMZSEGNEK , ILLETVE AZ EGYEB elvtelen KADEREK altal IMADOTT miniszteriumokban , ILLETVE A Sandor Palotaban henyelnek Lasaaan mindenki allamtitkar lesz vagy jarasi vezeto havi tobb millioba kerulve a szegeny becsuletes magyar dolgozoknak. EZ MAGYARORSZAG AHOL A POLITIKUSOK ES SPANJAIK BARMIT MEGTEHETNEK ! Mocskos FIDESZ!

funfun 2013.07.31. 11:13:47

Tömjén Zsóti és Harag Péter meg a rezes orrú által fémjelzett parlamenti párt (mert csak ott találhatók) és a kereszténység eszméje között nincs összefüggés. Jól élni, álszenteskedni, buzizni, erkölcsről prédikálni, védtelen állatokra lövöldözni, aztán a képpel pózolni, az megy. Amúgy nem Jézus mondá, hogy szeresd ellenségedet? Akkor nem örömködni kéne az SZDSZ kimúlásán. De ez a támogatottság nélküli parlamenti párt olyan, mint a farizeusok Jézus korában. akiket kígyóknak, viperák fajzatának nevezett.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.07.31. 11:28:48

@birkakhoz: Szerintem tankolj fel az antidepresszánsaidból bőven, hogy 2018-ig kitartson, mert ezek a nácikok fel fogják kúrni az árát az égig! :D

susu64 2013.07.31. 11:30:32

Van egy jó Petri György vers, kb. ez vonatkozik a rossz emlékű SZDSZ - re is. nem kell ehhez KDNP sem.

Petri György: Leonyid Iljics Brezsnyev emlékére2007.

Felfordult a ferdeajkú vén trotty,
az orosz-magyar monarchiának kezd vége lenni.
Jaru és Csau, a két rossz arcú temetőőr,
Kelet-Európa csődtömeggondnokai,

latolgatják, hogy lesz-e borravaló.
Szuszognak, piszmognak a koszorúkkal.
Fülelnek: tán már lövik is az üdvöt.

Mindenesetre: halott.
Nem veszi elő többé
a húgyfoltos sliccből a Nagy Októberit.

Bretschneider detektív 2013.07.31. 11:34:03

@susu64: Te valahol eltévedtél a történelemben.
És ezzel nem az SZDSZ emlékét kívánom védeni, védje őket a rossznyavaja.

sas70 2013.07.31. 11:34:22

Erre csak egy klasszikus lehet jó válasz: Ha csendben maradtál volna, bölcs maradtál volna!

szekertabor · provo.blog.hu 2013.07.31. 11:37:23

A posztoló figyelmét elkerülte, hogy a nekrológban említett SZDSZ félmilliárd forintos tartozást is hátrahagyott. Úgy gondolom, ez azért említésre méltó tény. Különös tekintettel arra, hogy a városi véleményformáló értelmiség körében még mindig felülreprezentáltak az egykori SZDSZ tagjai és szavazóbázisa.

csak egy néző 2013.07.31. 11:40:34

Az pedig, hogy pont ez az idióta, senkiházi Tömjén Zsóti, aki lovon vonult be Kézdivásárhelyre nem kis csodálkozást keltve az ott élő magyrok között, akik ekkor láttak olyan lovat elöször, amelyik hátán hordja f...át, egy semmilyen pártocska elnökeként ( akik ha nem nyalták volna Viktorka seggét fényesre) még a parlament büféjébe sem jutottak volna be,hogy ilyen baromságokat nyilatkozik az is csak saját kreténségét bizonyítja. Az pedig, hogy a Bence gyerek a nevét adja ehhez a kretén nyilatkozathoz az pedig "No comment"

nnnnnnnn 2013.07.31. 11:41:55

minden normális ember örül az szdsz megszűnésének. ez tény.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.07.31. 11:43:23

@susu64: Azért ez a Petri György nagyon tökös gyerek, hogy 2007-ben(!) ilyeneket le mert írni... :D

susu64 2013.07.31. 11:45:53

@Bretschneider detektív: sajnálom, hogy el kell magyaráznom: csak a nekrológ miatt jutott eszembe ez a vers, detektív barátom, ennek a történelemhez ebben az értelemben nincs köze. Azazhogy még didaktikusabb legyek: az SZDSZ "mindenesetre: halott", ez volt az apropó, mellékesen meg éppen emiatt nem veszi (nem vehet) elő többé...A paradoxon éppen az, hogy az SZDSZ volt a rendszerváltás kezdetén a leghangosabb MSZMP/MSZP ellenes csapat, aztán hová jutottak: jól összefeküdtek.

Erő e-meló 2013.07.31. 11:47:06

Eddig nem találtam írásokat az Indexen az SZDSZ megszűnéséről. Könnyeket morzsolgatva nehéz is lehet blogot írni, pedig megérne egy alaposabb elemzést. Főleg azoknak, akik nem tanultak a hibájából, bár kétlem hogy ők valaha is tanulni fognak. Ugyanazt nyomatják egy kicsit átfazonírozva különböző pártok, mozgalmak logója alatt

SZDSZ élt, él és élni fog

Kim Jong Un 2013.07.31. 11:48:17

Rohadt libsi biboldoknak mar az anyjuk meheben kellett volna megdogleniuk sem mint partot alapitani.

illaim 2013.07.31. 11:49:27

@szekertabor: A kövér nyomdák 900 milliós adótartozása meg a Kaya Ibrahim, Josif Tot művek többszáz milliós tartozásai már fel sem tűnnek ! Azt még a te fajtád ugat kettős mércéről! LOL

susu64 2013.07.31. 11:55:57

@dr. Kóser Malac: nincs malacod, ezt a verset Petri 1982 - ben írta meg, Brezsnyev halála ihlette, 1989 - ben jelent meg nyomtatásban, Petri meg 2000 július 16-án - halt meg. A 2007 szám véletlenül került oda, elnézést a hibáért.

hurmazs 2013.07.31. 12:03:58

@dr. Kóser Malac: Neked pont nem kell ismerni Petri költészetét.2000-ben halt meg.Ezt 1982-ben írta még szamizdatként.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.31. 12:10:51

@$$$=$$$:

Nem, a normális embereket abszolút nem érdekli az SZDSZ, mert van fontosabb dolguk is, mint már évek óta csak papíron létező pártokkal foglalkozni.

Persze, néhány agyatlan droidnak azért lehetőséget ad az SZDSZ megszűnése arra, hogy bepötyögje a maga dögunalmas, megjósolható panelmondatát, ami reggel lejött a Központból körímélben. Ez tény.

dr Smittpálelnökúr 2013.07.31. 12:11:52

@hurmazs: A szamizdat mocskos libsibolsi dolog volt, hélló!
Olyan szdsz-es!

A nagyon népnemzeti és nagyon konzervatívok valahogyan nem szervezkedtek anno, csak ezek a köcsög libsik.

felcsutisuttyo 2013.07.31. 12:12:01

Takonypóc Rétváéri, megélhetési Pálfy, Vén Buta Tömjén és a többi vén "mikulás"..nem is tudják, hogy a KDNP nem párt , már régen megszűnt..csak a Fidesz zsebéből kikandikáló...bólogató bohócok csökevénye. Tehát e történelmi elégtétel az hogy az Igazi Kereszténydemokratától távol álló..Fidesz csökevény nincs, nem létezik....A FIDESZ KREÁLTA, HOGY TÖBB PÉNZT MEGSZÓLALÁST, BIZOTTSÁGI HELYET MARKOLHASSON....EZ A NAGY NEMZETI BŰNSZÖVETKEZET RÉSZE...ÉS NEM PÁRT!!!!
De azért véresen komolyan számon lesznek kérve nemcsak a takonypócok, hanem a múmiák is:)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.07.31. 12:16:04

KDNP ugyanolyan a Fidesz mellett, mint az SZDSZ az MSZP mellett volt. És a KDNP-nek sincs már ezer szavazója sem... Szerintem a párt már csak papíron létezik, valószínűleg már minden tag egyben Fidesz-párttag is.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.07.31. 12:17:13

@dr Kangörény:

Ők alámerültek és belülről bomlasztottak. :)

dimitrij 2013.07.31. 12:22:17

Hofi szavai jutnak ennek a "pártnak" a képviselőiről eszembe: "Már akkor senki volt, mikor még volt valaki!"

a baj az, hogy kevés kivétellel az összes párt képviselőire érvényes a mondás. :) de ezekre pláne.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.07.31. 12:22:45

@dr Kangörény: A nagyon népnemzeti és nagyon konzervatívok mit csináltak? Jó kis minisztériumi állásokban ültek MSZMP tagkönyvvel a zsebükben vagy a KISZ-ben szervezkedtek? Esetleg várták a Soros-ösztöndíjat?

az övezet gázai 2013.07.31. 12:23:28

Úgy gondolom, az SzDSz-nek nem volt kiemelkedő szerepe a rendszerváltás sikertelenségében.

dimitrij 2013.07.31. 12:31:47

egyébként ez az ostoba örömködés nem a már kimúlt szadesz-t minősíti, hanem a kdnp-t leginkább. mellesleg semmilyen morális alapja nincs ennek a szarkupacnak arra, hogy azt a másik szarkupacot ekézze.

sas70 2013.07.31. 12:35:48

Az SZDSZ legalább demokratikus párt volt, bár a vége felé már anarchikus, anakronisztikus. Ellentétben a KDNP-vel ami csak simán egy nyalonc.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.07.31. 12:37:44

vicces, hogy egy csak névből álló szervezet ilyet nyilatkozik. :)

IPetya 2013.07.31. 12:41:15

Az elfogultság politikai tájékozatlansággal együtt tud ilyen írást szülni.
Valóban nem könnyű értékelni a KDNP és a keresztény értékrendű pártok vezetőinek(MDF.Kisgazdák) ámokfutását, de akit nem hagy cserben az emlékezete az pontosabban értékelheti a pártok szavazótáborát és hatalmi súlyát.
Amikor a Fideszesek 1992-ben rájöttek, hogy az SZDSZ antikommuniszmus kampányával nagyon átvágták őket, elkezdték keresni a kapcsolatot a keresztény értékrendet lépviselő pártokkal! A pártszakadás során a Fidesz gyakorlatilag megszűnt, szavazóit is elveszítette.
Antall halála után, és a koalíció választási veresség miatt gyakorlatilag lenullázták magukat a jobboldali pártok.
OV kis csapatának sikerült egyesíteni a szavazótábort és 98-ban győzelemre vinni. A kis KDNP meghatározó a koalíció ideológiájának és politikájának maghatározásában. Nem véletlenül töltenek be meghatározó szerepet a kormányban is a KDNP politikusai. Lehet lebecsülni őket, lehet birkáknak tekinteni a szavazóikat, de a milliósnál nagyobb stabil szavazótáborral nem számolni felelőtlenség.

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.31. 12:44:21

@sas70:
"Az SZDSZ legalább demokratikus párt volt"

www.gondola.hu/cikkek/37887-_Az_SZDSZ_tele_van_korrupcios_ugyekkel__-_kerdesek_Medgyessy.html

"
Tisztelt Miniszterelnök Úr!

Ön egy 2004. augusztus 19-i lapinterjúban a következőt nyilatkozta: „Az SZDSZ tele van korrupciós ügyekkel”. "
És így tovább, és így tovább...

Ez már nem rémlik? Az ilyen korrupció gyanús dolgokat manapság maffia módszereknek nevezik a hozzáértők, én nem akarok velük vitatkozni :)

az övezet gázai 2013.07.31. 12:46:04

@IPetya: Mérettessen meg a KDNP végre önállóan egy választáson, akkor beszélhetünk az általad írtakról. Ellenkező esetben a posztolónak tök igaza van.

afazekas 2013.07.31. 12:46:33

Az h az SZdsz megszűnt, azt nem lehet elégszer megemlíteni!

Scagnetti 2013.07.31. 12:47:11

A szadeszért nem kár. Az elbaszott rendszerváltás egyik fontos szereplője volt, és mint ilyen, megérdemli a pusztulását.

A KDNP nevű valami is megérdemelné, mert ezek a szenteskedő seggfejek legalább annyira ocsmányak, mint a szadesz volt. Az meg külön vicc, hogy egy olyan párt csinál ünnepséget egy másik megsemmisülése kapcsán, amely maga is rég megszűnt létezni, és amely állítólag a keresztényi szeretetet hirdeti. (oké, a szadeszt tényleg nehéz lenne szeretni, de akkor is.)

Elvárnám még Vona Gábor részvétnyilatkozatát, mert az, hogy a Jobbik a Parlamentben van, nagyban köszönhető a "liberális" pártnak. Senki sem csinált olyan jó reklámot a Jobbiknak, mint az SZDSZ.

az övezet gázai 2013.07.31. 12:52:57

Nagyobb összegben nem kötnék rá fogadást. :-)

csak egy néző 2013.07.31. 12:56:31

@Vigyázz autókihajtás!:
Hát öcsém ez az általad idekopizott gondola cikk, csak a mai fityeszes seggnyalók neveinek kicserélésével ma is tökéletes kérdés lehetne csak most Viktorka felé.
De köszi ezt a linket, elmentem.

Wagem 2013.07.31. 13:02:07

@felcsutisuttyo: Te barom.Anyád nem lesz számon kérve, hogy miért nem nyelt le inkább?Ami meg az szdSSz-t illeti.Oda került ahova való.A politika pöcegödrébe.Nem sorolom a galádságaikat,estig tartana.Elég ha csak két "remekművüket"említem,akiket a nyakunkra zúdítottak.Heller "szexi" Ágica,alias VV ági"és a memzetáruló tetű kondrád.

sas70 2013.07.31. 13:04:59

@Vigyázz autókihajtás!: Azért a szezont a faszommal ne keverjük! A demokratikus párt is lehet korrupciós vagy korrupció gyanús! Csak a két dolognak elég kevés köze van egymáshoz, pláne, hogy korrupció a diktatórikus pártokban is lehet, van is pl. a trafikmutyiban.

ephart 2013.07.31. 13:35:07

SZDSZ lenyúlt félmilliárd forintot.zsidók vissza a pénzt amit a magyaroktól elloptatok

bulista 2013.07.31. 13:51:50

@ephart: Nyakadról vettek már méretet?

_most_ 2013.07.31. 13:52:51

kdnp nem is gazi párt, viszont annyira szánalmasak, hogy az már vicces valahol :D

Szárszó szépe 2013.07.31. 13:59:43

Az volt már, hogy a Fidesz sem létezik, mert nem indult önállóan?

Így már nem is kétharmada van a bolsiknak, hanem ötharmada, csak a 2010-es bukás óta. A csendes többséggel együtt már a 8/3-ot verdesik. Mi lesz itt jövőre?

anyadmajma 2013.07.31. 14:00:04

@ephart: A fidesz elrabolt 3000milliárd forintot! NÁCIK, adjátok vissza a magyarok pénzét!!!!

anyadmajma 2013.07.31. 14:01:45

Amúgy mivel ezek a senkiházi képmutatók a templomban is politizálnak, hol imádkoznak? Engem érdekelne a válasz.

notib 2013.07.31. 14:03:52

Autognomia: a "történelmi" jelző erősen túlzás, az SZDSZ jelentősége szerencsére messze elmaradt a "történelmi" szinttől, a LIBERALIZMUS miatt van jelentősége a megszűnésének, mivel körülbelül annyi köze volt a valódi liberalizmushoz, mint Gyurcsány Ferinek az igazsághoz...

egyetlen eléggé el nem ítélhető "eredménye" a működésének, a liberalizmus szitokszóvá tétele...

nem voltak szabadok, csak szabadosak, nem voltak demokraták, legfeljebb anarchisták, a gerincet hírből sem ismerték, nem kár értük, éppen elég nagy kárt okoztak, nem kis szerepük van a FIDESZ 2/3-ában...

anyadmajma 2013.07.31. 14:08:43

@bulista: Na jó, de ott csak Szent Hubertusz az illetékes.:)

notib 2013.07.31. 14:10:26

Autognomia: a KDNP-t valódi kormánypártnak tekinteni elég vicces, itt szó sincs az MSZP-kutyát csóváló farok SZDSZ-ről, a KDNP még faroknak is kevés, maximum bolha lehet, az meg amilyen kicsi, kénytelen állandóan ugrálni, mert a végén még rálépnek...

notib 2013.07.31. 14:19:28

@az övezet gázai: Pannon Puma, Kóka Jani, gazdasági "programok", privatizáció, stb. ismerős ????

vagy túl régen volt ???

szuperkrumpli 2013.07.31. 14:22:09

A kdnp a megélhetési politikusok gyűjtőhelyének mintapéldánya! Ők úgy nem csinálnak a parlamentben semmi hasznosat, h. még a kutya se szavazott rájuk!

anyadmajma 2013.07.31. 14:24:55

@szuperkrumpli: AZ egész fidesz-kdnp a megélhetési senkiháziak gyűjtőhelye.
EGyik sem dolgozott soha életében egy percet sem. Az MSZMP-ből átléptek az öregek, a fiatalok meg a KISZ-ből jöttek.
Annyijuk van, amit az országtól raboltak el. De nem baj, ha csődbe megy, majd lopunk másikat.

bulista 2013.07.31. 14:27:44

@anyadmajma: Van ott Szent Cuorvosier, Szent Jagermeister és Szent Kisüsti Szilva is - pláne ha a Szent Életű Pálffy Pista is részt vesz rajta. :)

Amúgy is megmondta II. János Pál pápa: a kis imádság is imádság...

IPetya 2013.07.31. 14:35:28

@az övezet gázai: Bolond lenne a KDNP önállóan megméretni magát. A Fidesz sem örülne neki. A "kereszténydemokra" vezetők ámokfutása óta a szavazók felsorakoztak/OV és Hende Csaba a Fidesz mögé. A birka mininősítés ellenére elég tudatosan, a ballib pártok nagy szomorúságára. ui. Máig sem derült ki, hogy Torgyán József szocialistákat szolgáló ámokfutását kik támogatták.

Kalmár 2013.07.31. 14:42:30

Kimúlt az SZDSZ!

Ezekben a válság súlytotta időkben, minden kis jóhírt meg kell becsülni!

Mondjunk egy rövid Isten veledet, a XX. század legkártékonyabb szervezeténk.
Sajnos a gyermekeidet köztünk hagytad.......

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.07.31. 14:58:11

az SZDSZ befizette már az adóhátralékát?

Bretschneider detektív 2013.07.31. 15:00:55

@susu64: De hol van a vers és a valóság közti párhuzam? Analógia? Asszociáció? Brezsnyevnek és a Szovjetúniónak, a nagy októberinek mi párja az SZDSZ rövid történetében? Hol is kéne a verssorok között megbúnia a felismerésnek, hogy lám-lám? Hol vannak a parallaxok? Biztosan én vagyok a műveletlen, de nem látom sehol. Pláne, hogy olyan Petri verset szedsz elő, aki azért, meg még amikor...

Szóval ne éljünk már vissza azzal, hogy már nem tud védekezni, nem elegáns. Ne adj a szájába olyat, amit sosem mondott volna.

Bretschneider detektív 2013.07.31. 15:02:45

@susu64: Tudok én is ilyet...

"Mint máló kőre nem bízol,
mintázd meg levegőből,
van néha olyan pillanat
ami kilóg az időből."
(Weöres Sándor)

Bretschneider detektív 2013.07.31. 15:03:42

@Kim Jong Un: Ez is egy vélemény, kérdés, hogy téged anya szült-e egyáltalán vagy valami párthatározat hozott létre...

lobster thermidor 2013.07.31. 15:05:40

A KDNP nem más, mint néhány levitézlett fajankó kifizetőhelye, akik valami ócska 150 évvel ezelőtti kottából fújják. Az egyházzal, annak is a rosszabbik részével, kizárólag a pénzszivattyú működtetése tartja össze őket.

noirp 2013.07.31. 15:09:41

@ephart: Nem azért mondom, de a drága, aranyos, kedves turáni vezérkarod 3 év alatt nagyságrendekkel többet lopott. A magánnyugdíjak megmentésétől a felsőoktatás kizsebelésén át a trafikmutyiig. Tudom, ez a hívőket nemigen zavarja.

2013.07.31. 15:21:34

Templomba járó ember vagyok, de a kdnp (sic) lenne az utolsó előtti párt, amire szavaznék, illetve akkor inkább otthon meradnék. Kb. annyi közük van a kereszténységhez, mint bin ladennek az iszlámhoz.

az övezet gázai 2013.07.31. 15:21:49

@notib:
Ezek volnának az érvek a kiemelkedő szerephez? Pár név és jelszó? Ezt magad sem gondolhatod. Ennyire "kiemelkedő" szerepe bármelyik pártnak volt.

az övezet gázai 2013.07.31. 15:26:48

@IPetya: A Fidesz nem örülne??? Nincs ilyen eshetőség, mert szerintem ennek a pöcsömpattanás pártnak saját döntései sem lehetnek ilyen kérdésben.
Kisgazdák: látványosan megtámogatták a szocikat, amikor a Fidesszel összebútorozva nyertek '98- ban...

getva 2013.07.31. 15:30:01

A KDNP 1990-ben is csak a neve miatt ugrotta meg a bejutáshoz való küszöböt a parlamentbe. Aktív tagsága sohasem volt, szimpatizánsai még kevésbé. Jól hangzó név volt, eszmerendszer, program, elképzelések nélkül, semmi más. És ez azóta sem változott.
Elmehetnének már ők is a büdös picsába.

Dzoltán55 2013.07.31. 16:12:10

Ha egyszer ezek a gyertyaszopogatók megméretnék magukat egy választáson,akkor egyértelmű lenne mekkora senkik.De ezt nem merik,csak a fidesz zsebébe bújva ajvékolnak.

Bafana 2013.07.31. 16:19:42

Nem csak kereszténydemokrata elégtétel. Nagyon sok ember részére elégtétel. Szerintem Magyarországon az elmúlt 20 év legkártékonyabb képződménye volt.

Lasombra 2013.07.31. 16:22:50

esetleg nekifuthatna a kdnp szólóban egy választásnak. amúgy igazi férfi módra (elnézést Hoffmann Rózsától és Lanczendorfer Erzsébettől), hogy mindenki láthassa ők mennyit érnek, kinek kellenek.

aztán ha megugrották a bejutási küszöböt, akár még az is előfordulhat, hogy többnek néznénk őket egy pattanásnál a gazda seggén.

villamos alóli kacaj 2013.07.31. 16:30:12

@autognomia :
"..gazdaállat testén élősködő, ám magát megingathatatlan erkölcsi alapelvek mentén definiáló KDNP-ről szól."
Jól tudom, ha a gazdaállat kimúlik az élősködő is elhagyja?
Akkor vajon hova megy tovább?

zembertelen 2013.07.31. 16:35:38

Vajon miért van nálunk néma csend a papi pedofiliáról, mikor az egész világon megpróbálják felfedni?
Gondolom, mert Mo-on nincs.
Niiincs??

pánpéter 2013.07.31. 16:37:42

Minden rendes és normális ember örül az SDZSZ megszűnésének. Féreg egy brigád volt, 15 évvel hamarabb kellett volna a szemétdombra kerülniük. No, de jobb későn mint soha. Pár év, és az emberek azt sem fogják tudni, hogy valaha létezett olyan nemzetpusztító csapat, mint SZDSZ. A törököt is kihevertük, a tatárt is, a kommunistákat is, így így lesz ez az SZDSZ-el is. Béke poraira.

Apropó, Kóka professzorral vajh mi lehet? Na annál nagyobb férget is keveset láttam...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.07.31. 16:58:41

@Bafana: egyetértek. Ez a fajta "liberalizmus" roppant nagy károkat okozott az országnak, és még fog vagy 50 évig.

bulista 2013.07.31. 17:14:39

@pánpéter: Hát még egy tükrötök sincs otthon?

willdattaa 2013.07.31. 17:46:36

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Az SZDSZ megszűnéséhez a KDNP-nek nem volt köze, az SZDSZ-t a gárdisták bakancsai taposták szét az emlékezetes 2009-es EP-választási kampányban.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

sinus67 2013.07.31. 17:52:54

@IPetya: @IPetya: 98-ban nem Orbánék nyerték a választást, csak Torgyánékkal összeborulva (amit az első forduló előtt még kizártak, aztán a nem túl dicső eredmények tudatában benyaltak Torgyánéknak /aztán ki is nyírták az icipici gazdákat/) Ők alakíthattak kormányt!

A KDNP pedig olyan értelemben tölt be meghatározó szerepet, hogy a FIDESZ nevében így benne van a keresztény szó. Semmi több szerepe nincs! Illetve még annyi, hogy a FIDESZ propaganda szerint megírt egyes dolgokat ők adják elő!

Megjegyzem, szép keresztény értékeket kommunikálnak. Hol marad az a parancs, hogy szeresd felebarátod?

sinus67 2013.07.31. 17:56:07

Mellesleg az SZDSZ hanyatlása nyilván ott kezdődött, mikor az addig legádázabb ellenfélnek tekintett MSZP-vel koalíciót kötött. A saját embereit is megosztotta ez a mutatvány. Így elindultak a lejtőn.

Larry Silverstein 2013.07.31. 18:05:19

poszt

1. családi jegyet igényelhetnek a melegek

2. a meleglobbi veszélyt jelent a család intézményére

3. SZDSZ kimúlt

A KDNP álláspontja kifejezi a normális többség álláspontját, a beteg kisebbség nyihoghat a blogketrecben örökre.

Fatal Error! System Halted! 2013.07.31. 18:05:31

Az egyik támogatottság nélküli párt belerúg a másik támogatottság nélküli, nem is létező pártba.

Ilyet is csak pedozsolti félék tudnak.

R.T. Flakfizer 2013.07.31. 18:09:09

azért bízom egy ilyesmi párbeszédben, hogy:
-te zsolt!
-igen, viktor!
-te figyelj! a következő parlament már csökkentett létszámú lesz.
-igen...
-arra gondoltam hogy most indulhatnátok egyedül! nincs igazi ellenzékünk, nincs mitől tartanunk! meg aztán, milyen férfiatlan már, mások szoknyájába kapaszkodni, nem? mutassátok meg, milyen tökösek vagytok, zsolt!
-de viktor...! nem ezt beszéltük meg!
-nem?
-nem!
-és?
-viktor...
-az emberek is beszélnek már - zsolti lóháton, meg ilyenek!
-de viktor! tudod jól, egyedül sehova sem jutunk!
-az embereim is be akarnak jutni! mit mondjak nekik?
-...
-akkor olvadjatok be a fideszbe...
-de viktor!!...
-akkor egyedül indultok.

pánpéter 2013.07.31. 18:14:27

@Larry Silverstein:

"A KDNP álláspontja kifejezi a normális többség álláspontját, a beteg kisebbség nyihoghat a blogketrecben örökre."

így van ez. megy itt a szájtépés a szar liberális blogokon, a magar meg csak nem akar felnőni ezekhez a remek liberális emberekhez. :)))

sinus67 2013.07.31. 18:24:08

Milyen már, mikor az ember véleménye az valamiről, hogy szar, aztán kóstolgatja, megeszi, meg kevergeti. :))))

zobod 2013.07.31. 18:42:15

Nem is hallottam ezt a fantasztikus hírt! Kár, hogy nem 1990-ben szűnt meg.

Le_Penseur 2013.07.31. 19:35:31

Érdekes ez a politikai nekrofília a kormánypártok részéről. Imádnak megközelítőleg nulla támogatottságú politikai hullákat folyamatosan előtérben tartani(szdsz, Gyurcsán, Bajnai).

bepe22 2013.07.31. 20:12:58

Az SZDSZ sok rossz kompromisszumot kötött. és meg is lett a végzete. A KDNP meg gerincét vesztette régen.

prolee 2013.07.31. 20:31:22

KDNP tényleg bolha a kutyán, viszont legalább semmi köze nincs a valódi keresztény gondolatokhoz. A KDNP kb. úgy képviseli a kereszténységet, mint a MAZSIHISZ a zsidóságot.

A szamizdatos SZDSZ nem az az SZDSZ, amelyik elpárolgott.
A rendszerváltó SZDSZ-ből kipicsázták a semmirekellő gondolkodó ideológusokat és kibélelték Kóka-féle üzletemberekkel, akik felsőbbrendűségük tudatában, pökhendi stílusban, vérhabos pofával őrjöngve mélymagyaroztak, náciztak, antiszemitáztak, homofóboztak és nyalták a külföldi seggeket élvezettel be, egészen a meleg csokiig.
Ezt egészen addig csinálták, amíg már a liberális gondolkodású emberek is hánytak tőlük.

Manapság azért nem tud támogatókat szerezni egy liberális vonalú új párt, vagy civil szervezet, mert a polgárnak az az első gondolata, hogy úristen, csak nehogy az SZDSZ figyeljen ki belőle, mert akkor inkább a Zorbán!

Hát, így van ez.

A liberalizmus helyett - majd ha már kihevertük a sokkot - ki kell találni egy új, kíméletes kifejezést és akkor óvatosan el lehet kezdeni csinálni valami normális liberális formációt.
Addig meg nézhetjük a Zorbánt, meg a 2/3-ot.

Behajtó70 2013.07.31. 20:41:49

Az szdsz a rendszerváltás hőse?

:)

94-ben bementek azok alá, akiket lerendszerváltottak....

Te looser idióta, te! Agyatlan, tanulatlan, ostoba sutyerák vagy, semmi több! Ezért nem szavazunk rátok SOHA TÖBBÉ! Sem senkire, akik kicsitis hasonlítanak rátok!

regress 2013.07.31. 20:43:08

@Le_Penseur: nemsokára ők is előtérben lesznek.@Larry Silverstein: a kdnp a kisebbség.olyan kicsi,hogy mérni sem lehet. mit írt a tömjén zsóóóóóóóóóóti?a rockzene az ördög műve. egy szinten vagytok,te is nagyon hülye vagy

prolee 2013.07.31. 20:44:44

@zembertelen: Tudsz valamit, vagy szeretnéd, ha lenne?
Nálunk nagyon kevés gyerek kerül közel katolikus paphoz, azok is jellemzően köpésnyi faluban, ahol még a szomszéd figásáról is tud mindenki.
Nem sok esély van rá, hogy tömegével legyen papi pedofília. Ha lenne, azt már a balliberálisok szétrepedésig fújták volna. Légy nyugodt.

ephart 2013.07.31. 20:49:47

nos a zsidóSZDSZ pár évtizedre kicsinálta a liberalizmus eszméjét hazánkba.a magyarok nem kérnek belőle.ezért még hálások is lehetnénk ám itt maradt a devianciájuk és az aberrációjuk amit széthintettek és mérgezik a mindennapokat

Éhes_ló 2013.07.31. 20:58:02

Az szdsz a teljes magyarságra és emberiségre halálos szellemi és gazdasági fertőző betegség - a kommunizmus, maoizmus - egyik alakját, álruháját sokakat megtévesztve váltogató formája volt, amely ugyan a pusztítását felismerő választók akaratából szétesett, de a pusztító- és a fertőzőképessége okán sok sok pártban, mozgalomban jelen van és ezekben a formákban pusztít tovább.

Gyakorlatilag nincs ellene hatásos ellenszer a demokráciában, mert a választásokon - mint azt bebizonyította a magyar nép - meg lehet semmisíteni, de a nem demokratikusan választott, hanem belterjes, minden kontrollt, demokráciát, toleranciát elutasító művészbrancsok, önmagukat mértékadónak kiválasztó médiacelebek, hírcsinálók, megmondóemberek, soros és hillary által kinevezett és pénzelt "jogvédők", polgári és nemzeti álruhát viselő beépített ügynökökkel él túl bármilyen demokratikus választói döntést és pusztítja, fertőzi a társadalmat változatlanul.

Ezért a még élősködőként is alulteljesítő hitgyülis, mazsihiszes, izraeli-magyar kettősállampolgáros, bilderberges "kdnp" örömködése szimpla megtévesztés és a nem túl cizellált gondolkodású választóiknak szóló üres hazugság.
No nem az egyetlen, de nem is a végső.

Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2013.07.31. 21:35:13

Ennyi balkáni hangvételű fröcsögést egy blogbejegyzésbe belesűríteni még nem sok szerzőnek sikerült. A legviccesebb amikor a blogger egy önlinkelés formájában hozzányúl a saját... hasonlóan prosztó, általánosító bejegyzéséhez :D

Az az igazság, hogy az SZDSZ végén örvendezni nem káröröm, hanem a rombolás végének megünneplése. Mindeközben a magyar politikatörténet szemétdombján, az SZDSZ teteme mellett szipogó blogger pedig nem tud mást, mint mocskolni azt a pártot, amelyik a választók akaratából közös listán bejutott a Parlamentbe, amelyik több államtitkárral, kulcsterületeken veszi ki a részét a kormányzati munkából (pl. az igenis sikertörténet családtámogatási rendszer) és amelynek az ifjúsági szervezete nagyobb tagsággal rendelkezik, mint az agyonsztárolt, nagyoncool LMP és PM együtt.

H_A 2013.08.01. 19:57:55

@Azbej Tristan: Ha képtelen vagy értelmezni a neked ideológiai-ki tudja milyen alapon nem tetsző érveléseket, miért nem maradsz csöndben? Hol olvastad, hogy az SZDSZ-t siratom? Természetesen sehol. De ha már mindenképpen okoskodni és lesajnálni akartál, hol vannak az érveid? A virágzó családtámogatási rendszerről pl. Sehol egyet nem látok, csak ezt a gyermeteg, frusztrált morgolódást. Amihez természetesen jogod van, a világért sem akarnálak megzavarni benne!:)

tudjukkik 2014.06.23. 15:48:41

@$$$=$$$: te orulsz neki, megsem vagy normalis, hogy van ez?
süti beállítások módosítása