Nincs leválthatatlan párt

H_A Címkék: interjú korrupció képviselő leváltás Fidesz Szekszárd trafikbotrány Hadházy Ákos2013.07.09. 14:38

Legalábbis így látja a Fidesz mindenkori „kisembereinek” egyike, a szekszárdi trafikmutyit kiborító önkormányzati képviselő, Hadházy Ákos. Akiről az ország 98%-a eddig nem hallott –és ha a vállalhatatlan korrupciós ügyek támogatásában a kormánypárt nem megy el a falig, valószínűleg soha nem is hallott volna – de aki azóta kilépett pártjából. Mert Ángyán Józsefhez hasonlóan nem bírt tovább asszisztálni ahhoz a rendszerszintű romláshoz, amelynek ellenében egykor éppen a Fidesz színeiben kezdett el politizálni. Mert naivan úgy gondolta, hogy aki a konzervatív értékekkel azonosul, annak a Fideszben a helye. Rosszul gondolta.

A Hadházyval készült interjú elgondolkodtató olvasmány, leginkább azért, mert sorban ő a második olyan politikus, akinek a Fidesz strukturális működését, az országra rátelepedett nyílt és gátlástalan erőszakra épülő  hatalmi logikáját volt szerencséje közelről megismerni, és e tapasztalat birtokában azt mondani: köszönöm, én ebből inkább nem kérek.

Persze mondhatjuk, hogy Hadházy nettó idealista, de tekintettel arra is, hogy ma már tudjuk, a magyar társadalom az átlagosnál korruptabbaknak tartja a politikai pártokat, a Fidesz kisemberének hangjára még inkább érdemes odafigyelni. Aki arról beszél, hogy védhetetlen (korrupciós) ügyekben nem számít az (ellen)vélemény, mert a  Fideszben a közönséges, „névtelen” katonától kizárólag azt várják el, hogy előre meghozott döntésekhez bólogasson: trafikügyben konkrétan a nevét adja 30-40 ezer magyar ember tönkretételéhez.  Akinek azzal kell szembesülnie, hogy a köztévének nem fontos 40 ezer ember sorsával és a korrupció visszaszorításával foglalkozni, de egy, a „helyes útról” letért politikus befeketítésében bármikor partner. Akinek valaha illúziói voltak azzal kapcsolatban, hogy egy kétharmados többség elég erős lehet ahhoz, hogy fontos kérdésekben vállalja a társadalmi vitát. Akinek meggyőződése, hogy nincs leválthatatlan párt, de pontosan látja azt is, hogy pillanatnyilag a Fidesznek nincsen kormányképes ellenzéke.

Hadházy Ákos rávilágít arra, hogy a Fidesz mára teljesen eltávolodott attól a konzervatív eszmerendszertől, amely valaha lényegét adta. Hozzáteszem: egy olyan konstrukcióban, ahol egy rakás tehetségtelen, sikertelen ember feltétlen lojalitásért cserébe bármikor megvásárolható, megélhetési értelemben pedig alárendelhető és elhallgattatható, nem feltétlenül kifizetődő fehér hollónak lenni. Jön a meghurcolás, az ellehetetlenítés, az elhallgattatási kísérletek láncolata. Egy olyan rendszerben, ahol Orbán Viktor egykor bátor és határozott véleménye mára egy eszelősen gátlástalan, nagy pofájú ember artikulálatlan hörgésévé degradálódott.

Hadházy véleménye és Fidesszel való szakítása leginkább azért fontos, mert egy olyan ritkaság számba menő képviselő képét mutatja, akinek van bátorsága szembehelyezkedni azzal a diktatorikus gépezettel, amellyel manapság egyáltalán nem divat szembehelyezkedni. Nem kívülről bírál és ekéz, hanem annak a rendszernek a látleletét állítja ki, amelynek ő maga is része, és jószándékú alakítója volt/akart lenni. De amelyről kiderült: sem az alkotmány, sem a magántulajdon, sem az emberi tisztesség, sem a társadalmi méltányosság szabályainak tiszteletben tartására nincs benne hajlandóság, hanem kizárólag saját konjunkturális érdekei szerint váltogatja elveit, és tapossa el az övétől különböző nézeteket vallókat.

Hadházy közéleti elkötelezettsége ezért mindenképpen tiszteletreméltó. Bízom benne, hogy fideszes pályafutásának kudarca viszont éppen a jelenlegi hatalom önmagába fordult áporodott bűzét leváltani képes hiteles erő létrejöttének apró, de sikeres lépése lesz. Ha valóban nincs leválthatatlan párt, akkor ahhoz elengedhetetlenül fontos az önreflexióra való képesség. Mindaz, ami gerinc nélkül nem megy. Annak felismerése, hogy ez nem jobb- vagy baloldal kérdése, hanem a hatalomért bármiben megalkuvás és a saját elvek következetes képviselete közötti visszavonhatatlan döntés meghozatala.  Ehhez nagyon sok Hadházyhoz hasonló „kisemberre” van szükség.

Szerintem van annyi kisember ebben az országban, amennyit a Fidesz már nem tud eltaposni. Ők lesznek a Fideszt leváltani képes kormányképes ellenzék.

· 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr395397603

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A tuti kormányzati honlap mutyi 2013.07.10. 11:16:03

Az új Fidesz-kormány szétcsap a kormányzati honlapok között. A lenti képet találtam ma a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium, valamint több más (nyilván mindegyik nyitóoldala előtt kint van)  minisztérium honlapján is.Update 06. 02-án: A...

Trackback: Bagóért adta a Blikk olvasója a Csintalant leleplező fotókat 2013.07.10. 11:12:02

Cigit vett két láthatóan 18 év alatti gyereknek a Hír TV sztárja egy Nemzeti Dohányboltban. Szemfüles Blikk-olvasó képsorozattal dokumentálta az aktust, majd 10 ezer forintért átadta a képekhez kapcsolódó jogokat a bulvárlapnak. Lúzerkám. Kérhetett v...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.07.10. 09:13:08

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Jobboldali többség XI.: Trafikmutyi és szex 2013.07.10. 00:53:11

Az ember már sehol sem lehet biztonságban, a politika mindenhova utánanyúl :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.10. 08:56:18

"a Fidesz mára teljesen eltávolodott attól a konzervatív eszmerendszertől, amely valaha lényegét adta"

Mikor adta ez a Fidesz lényegét?

vladimir964 2013.07.10. 09:49:51

Nem a leválthatatlansággal van a baj, hanem az alternatíva hiányában. Mind bal, mind jobboldalon többszörösen hiteltelen, korrupt, személyiséget és legfőképp becsületet nélkülöző csávók küzdenek a koncért.
Mert abban a pillanatban, hogy egy politikai párt nem a saját és holdudvara érdekeit és pénzzel megtömését tartja legfőbb szempontnak, valóban egy ország előmeneteléért próbál tenni, mérhetően javul a teljesítmény (nem számmisztikás hamisításokkal), az emberek zömének ha nem is javul a jelenlegi helyzetben, de legalább nem is romlik a helyzete teljesen mindegy, ki van hatalmon.
De addig...

Kim Jong Un 2013.07.10. 09:50:43

A fidesz mindaddig levalthatatlan, amig a kurcsany es a libas a szinen van. Ez a 2 mocskos szemetlada adja a fidesz erejet, nem mas. Amig ez a 2 ganeturo szar lengeti a pofajat, addig az emberek ijedsegbol mindig be fogjak kuldeni a fideszt ketharmaddal a parlamentbe. Ezert dolhet hatra Orban, es ezert tehet meg barmit a fidesz, barmilyen pofatlanul.

Rive 2013.07.10. 10:00:42

@Kim Jong Un: unalmasak vagytok már ezzel a süketeléssel.

Kivlov 2013.07.10. 10:01:50

@vladimir964:
"...hanem az alternatíva hiányában..."

ez mind azért van, mert nem volt tényleges rendszerváltás.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.10. 10:02:58

Egyébként pedig a Fidesz akkor lesz leváltható, amikor hiteles jobboldali párt alakul.

Buga.Jakab 2013.07.10. 10:05:24

minden politikus bűnöző

a fidesmaflaálam jobban tejjesít

Urfang 2013.07.10. 10:06:03

@Kim Jong Un:

Még ha Gyurcsány a színen is marad, Orbán akkor is leküzdheti magát még az ő szintje alá is. Te a tipikus fidesz-logikát követed, elég ha itt van Gyurcsány és akkor bármit megtehet, bármit ellophat Orbán.

Lesz még belőle ugyanolyan lesüllyedt pária mint Fletó, két lesüllyedt faszkalap lesznek akik soha nem fogják fel hogy lejárt az idejük, mert ugyanolyanok.

És megmaradnak a szektás híveik is, akik majd néhány százalékkal beszavazzák őket, hogy ott bohóckodjanak önmaguk paródiájaként. Tulajdonképp már most azok.

Rive 2013.07.10. 10:07:49

A poszttal lényegében csak három probléma van.

- Hadházy nem politikus. Bekerült a politikai darálóba, aztán kiugrott, de ettől még alapvetően maradt az, ami volt. Szerencse vagy sem, oka-e a kitálalásnak vagy sem, igazából mindegy.

- Nagyon szép és jó abban reménykedni, hogy kisemberek majd elegen lesznek, de a jelen fideszokráciában a kisemberek megélhetése elképesztő tempóban kerül egyre nagyobb függésbe a helyi fideszes potentátoktól. Vagy most lesznek elegen ezek a 'kisemberek', vagy irány a balkán. De lehet, hogy már most is késő.

- Ángyántól szabaduljon már meg a legendárium, könyörgöm. Lényegében minden sz@rt aláirt a többi fideszessel együtt.

Kim Jong Un 2013.07.10. 10:10:50

@Rive: index.hu/belfold/2013/07/10/bajnaieknak_egyelore_nincs_eleg_jeloltjuk/

9 honappal a valasztas elott igy allnak a messiasek, szerinted ezek ketharmaddal levaltjak oket?

:D :D :D

Kim Jong Un 2013.07.10. 10:11:38

@Urfang: nezd, eleg szomoru, hogy ez van, es ezt a logikat kell kovetni, de jelenleg ez mukodik. A boszme termeli a fidesz szavazokat.

Blogger Géza 2013.07.10. 10:15:37

Elég demagóg dolog azt írni, hogy a trafikrendszer 30-40 ezer ember életét tönkre teszi. Komolytalan azt hiszitek, hogy ha majd nem lehet cigit venni mondjuk a TESCO-ban, majd bezár a TESCO? Marhaság. Ezzel szemben remélhetőleg több mint 30-40 ezer ember életét egészségesebbé teszi és meghosszabbítja. A kínálat szűkítését érdeksérelem nélkül megoldani nem lehet.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.07.10. 10:24:57

@Kim Jong Un:
kicsit unom már a mentalitásodat. folyamatosan azt szajkózod, hogy te nem tehetsz mást, csak ez van, ezért ez jó.
lófaszt jó. eddig nyomták le a torkunkon a szart, tényleg nem volt jó. de most amellett kampányolni, hogy a szarnál még a fos is jobb, és ez van ezt kell szeretni. menjetek a picsába. de komolyan.
nem fogom a fost megszeretni azért, hogy ne kelljen szart ennem. érted? egyik sem kell. mást akarok. ha nem lesz más értelmes akkor csak és kizárólag úgy vagyok hajlandó szavazni, hogy ne legyen semelyik fasznak se kétharmadja, abszolút többsége. mert oké hogy az MSZP szart sem csinált, de akkor az erős ellenzék féken tudta tartani. De most a Fideszben csak bologató pingvinek vannak akik a kétharmaddal minden szart megszavaznak. Ez sem jó, sőt rosszabb mint a semmit nem csinálás 4 évig.

Netuddki. 2013.07.10. 10:26:54

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "Mikor adta ez a Fidesz lényegét?"

Hát ez az!

Bírom amikor azt próbálják megmagyarázni, hogy a fidesz valamikor más lett volna mint most. Ugyanaz a haveri kör erőszakolja meg Magyarországot, amelyik annak idején megalakította a fideszt. Egyik miniszterelnök, a másik köztársasági elnök, a harmadik az országgyűlés elnöke, a többi is mind minimum polgármester vagy miniszter. Az amit a rajkó orbán hadovált összevissza a havasnak csak az volt amit szerinte a zemberek hallani akartak. Ez az egy dolog van amit még úgy-ahogy jól tud csinálni. Az meg, hogy a dumájához köze nincsen amit csinálnak, az egy másik dolog.
Mellesleg az orbán papa se az emberi tisztesség mintaképe. Róla is hallottam ezt-azt. Szóval a vitya gyerek nem esett messze a fájától...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.07.10. 10:27:45

@Blogger Géza: főleg azokét és családjaikét, akik nyertek a koncessziós pályázaton. Na, nekik 20 évig nincs stressz, fasza kis mellékes lesz a befolyó pénzecske.

room_101 2013.07.10. 10:32:41

A fidesz, meg a népe: zsák, meg a foltja. Ezért nem lehet leváltani.

kovi2 2013.07.10. 10:33:24

@Blogger Géza: A legjobb szándék mellett is valóban sérülhetnek érdekek a kínálat szűkítése során. De hogy az új koncesszió jogosultak között régi trafikos fehér holló legyen, az elfogadhatatlan. Egy üzletet csak Rákosi alatt lehetett így elvenni.
Ha a működő dohányboltok vállalják a törvény szerinti feltételeket, normális módon nem lehet őket az üzletből kiebrudalni.
A fejenkénti öt koncessziór5ól, a strómanokkal összegyűjtött százas nagyságrendűekről nem is beszélve. Ezek mutatják igazán, hogy itt tervezett rablásról van szó.

Netuddki. 2013.07.10. 10:33:43

@Blogger Géza: "Elég demagóg dolog azt írni, hogy a trafikrendszer 30-40 ezer ember életét tönkre teszi. Komolytalan azt hiszitek, hogy ha majd nem lehet cigit venni mondjuk a TESCO-ban, majd bezár a TESCO?"

Ostoba orbánfarturkász, az vagy! Miért vagy ostoba?
A TESCO-ban idáig sem lehetett cigarettát venni az eladótérben. Erre külön shop volt. Mi változik B+? Vátak a TESCO oldalába egy bejáratot és kirakták a "nemzeti" dohánybolt táblát. Na most jön a nertársaid logikai bukfence. Lassan írom, hogy még te is megértsd B+.

Mivel a falusi kisboltban nem lehet kapni, aki cigarettát akar az elmegy a TESCO-hoz, -ba, -be, -meg. De ha már ott van akkor be is vásárol. Falusi kisboltoknak annyi. B+! Gratulálok B+ a fideszes fajtátoknak, B+!

Kim Jong Un 2013.07.10. 10:40:11

@Hurrá Torpedó: a leggusztustalanabb az bennetek libsikben, hogy kijelentitek, hogy ti aztan semlegesek vagytok, meg ez is szar az is szar, de aztan kiderul, hogy az mszp megis csak jo, meg azert csak leszavazol rajuk, merthat az megiscsak jobb. Szanalmasak vagytok. En a Jobbikra szavaztam es rajuk is fogok, tolem a fidesz nem lesz erosebb. Sokszor leirtam mar, az en szavazatomat akkor nyerhetne meg a fidesz, ha a kurcsanyt es a libast bortonbe zarnak.

czjanos 2013.07.10. 10:43:34

A Fidesz csak hatalmi érdekből tette magáévá a konzervatív értékrendszert! Soha nem volt az a sajátja!

Netuddki. 2013.07.10. 10:44:21

@Kim Jong Un: Soha ne legyen nagyobb gondod a qrcsánynál és a libásnál!

Boldogok a lelki szegények,
mert alacsony az IQ-juk.
Muhaha!

high up! 2013.07.10. 10:45:46

A Fidesz átvette az MSZMP lángját: a LEGOSTOBÁBB TÖMEGEK gyűjtőpártja lett.

Annyira ari elnézni, ahogy majd 2 millió (havi 100 ezer nettó körül tengődő) birka életét és vérét adja az orbáni oligarcha gyártásnak. Végtörlesztés, családi adózás, földlopás, trafiklopás, közbeszerzés, mind mind a 10%-os elit dolce vitája, az elit még elitebbé válása, amit a 90% birkával fizettet meg a felcsúti párttitkár fia.
És a Birkamenet, meg a fidióták még újabb ciklusokat is követelnek ebből a szopórollerből!

$pi$ 2013.07.10. 10:54:09

@kovi1970: "Ostoba orbánfarturkász, az vagy! Miért vagy ostoba?
A TESCO-ban idáig sem lehetett cigarettát venni az eladótérben. "

Hamar leostobázol mindenkit. A pénztárak felett azok a nagy dobozok szerinted mire vannak? Elég egyszerű vagy, ha még ezt sem tudod. :(

laci_52 2013.07.10. 10:54:29

Fideszt leváltani képes kormányképes ellenzék egyelőre nincs és '14 tavaszáig nem is valószínű, hogy lesz.

Akik Orbánt le szeretnék váltani, kezdhetnek gyúrni '18-ra. Akkorra annyira elhasználódik majd a Fidesz-kormány, hogy talán lesz esélyük ellene.

ursus artos 2013.07.10. 10:56:24

Már ketten eltávolodtak?? Akkor bizony recseg, ropog a rendszer...

Mizantrop 2013.07.10. 10:57:02

@high up!: Pontosan, a Fidesz és Orbán Viktor azoknak az álszent, hazug, "ki ha én nem", másikra mutogató, de a saját öntudatukat egekig lövő, a másikat elfogadni nem képes, imbecillis embereknek a vágymegtestesülése, akik a saját szarukba fulladva is az ő nevüket skandálják majd. Nem Orbánnal és a Fidesszel van a fő probléma, hanem épp ezzel a mentalitással.

Kacsura 2013.07.10. 10:58:24

Én sem értem, mitől lenne Ángyán különb, mint a többi.
Megint valakit piedesztálra emeltek, aztán amikor kiderül, hogy ő is csak egy ember, akkor meg majd dobáljuk sárral-szarral.

A földmutyi kérdésében biztos igaza van, a földdel kapcsolatban sok mindenben nincs. És ahogy valaki már írta, eddig meg is szavazott mindent, amit a csapata szerint kellett.

Kacsura 2013.07.10. 10:59:36

@Kim Jong Un: És attól jobb lesz az országnak?
Pont az a baj, hogy sokan így szavaznak, melyik párt gyűlölködik jobban.
Azt nézi valaki, hogy melyik pártnak van gazdaságpolitikája, mit is akar tenni az országban?
Hahó, érdekel ez még egyáltalán valakit?

deruyter 2013.07.10. 11:00:38

@$pi$: Az, hogy lesz a Tesco-ban stb. is dohánybolt egy dolog miatt lesz. Azért, mert a koncessziót elnyert fideszes haver beviszi oda. És miért viszi be? Mert ez meg fogja érni neki is meg a Tesco-nak is. Csak éppen annak nem akitől mindenféle objektív ok nélkül elvették az üzletét. És valószínűleg a vevőknek sem... Én azt gondolom, hogy ez a trafik-ügy klasszikusan egy olyan ügy, ami teljesen egyértelmű pártállástól függetlenül. Nem tudom mi a szakmád és hány év tapasztalatot szereztél benne, de gondolom nem örülnél neki ha holnap azt mondaná valaki, hogy holnaptól azt a szakmát nem űzheted. Viszont mások, akik valakinek a haverjai, na azok igen. Érted már? Hadházy Ákos úrnak pedig magasan megemelem a kalapom.

elwood 2013.07.10. 11:01:57

2002-ben sem volt látszatja kormányképes ellenzéknek.
medgyesy közepes beszédhibával olyan kontrasztot képviselt a pöffeszkedő fidesszel szemben, hogy simán nyert. a választások előtt pár hónappal még biztos volt a fölényes fidesz győzelem.

most is lehet ilyesmi. meg az is lehet, hogy nem.

high up! 2013.07.10. 11:07:11

Sokszor írtam, de reloaded: a Fideszt a ballibsikkel 99%, hogy nem lehet leváltani. És ez így van jól. Fost aligha cserél a magyar másik fosra.

2014-ben csak egyet lehet elérni: kell egy polgári-közép párt, amelyik behoz magának legalább 10% szavazót. A potenciáljuk ott van mind a bitonytalanoknál, mind a kényszer-Fidesz szavazóknál.

Így koalíciós kényszer jön létre. Aztán ez a párt majd eldönti, hogy a fideszes vagy a maszopos maffiát juttaja hatalomra. Cserébe viszont bekövetel minden olyan törvényt, adórendszert, mutyi felszámolást stb, ami alapján a kiválasztott maffia párt lélegzethez se jut.

Erre a középpárti szerepre per pillanat csak az Ángyáni párt alkalmas. Ha a mostani, erősen Bogár meg Drábik fertőzött gazdasasági baromságaikat kidobják és beszerveznek 2-3 jó dumájú valódi szakembereket, akkor fognak igazán vonzó lenni.

Jhonnyq 2013.07.10. 11:07:45

@Blogger Géza: Nem a Tesco zár be majom...
Elsőnek leírod, 30-40 ezer kisember,hogy menne tőnkre majd behozod a Tesco (multi) példáját...
Te hallod magad?olvasod magad?Érted magad?
A Fidesz droidok eddig sem a következetességükről voltak híresek de te Blogger faszom Géza alul múlsz mindenkit...

Blogger Géza 2013.07.10. 11:11:43

@Hurrá Torpedó: Akkor miért nem pályázol? Még mindig vannak helyek...

tarackos 2013.07.10. 11:12:00

Sztem rövid távon ezek az emberek nem tényezők szimplán azért mert túl kevesen vannak és a hangjuk sem ér az égig de még az utcai végéig sem.

defenestratio · http://www.youtube.com/watch?v=SEuBeH4LCyU 2013.07.10. 11:13:39

Nincs erőszakmentes megoldás a bebetonozott "jobb - és baloldali" "elit" valamint a mögöttük álló kiskirályok eltakarítására.

high up! 2013.07.10. 11:13:41

@Kacsura: "És ahogy valaki már írta, eddig meg is szavazott mindent, amit a csapata szerint kellett."

Nem szavazott meg mindent, pont ebből lett baja. Teccik tudni, ha azt válaszotta volna, hogy megszavaz mindent, akkor 2022-ig ülhetne a parlamentben meg a kormányban havi 1,5 milláért. De ő nem ezt választotta, hanem az erkölcsöt, az anyagi veszteséget és a lejáratást.

A másik probléma a te logikáddal meg az, hogy a maszoposok meg nyócévig szavaztak meg minden elkúrást, na akkor mit is akar a maszop 2014-ben? Meg a Libás? Ja, és a 100 napos kasszarablást, meg minden nyugdíj emelést a Fidesz is megszavazott a nyócévben. Akkor mit keres a Fidesz is a parlamentben??

Blogger Géza 2013.07.10. 11:17:29

@Jhonnyq: Hogyne, csak te nem értesz semmit. Én a poszt marhaságára reagáltam, amelyik 40 ezer "magyar ember tönkretételről" ír. Ne tegyünk már úgy, mintha eddig a dohányforgalom csak "kisembereken" keresztül zajlott volna, és nem benzinkutakon, áruházakban, üzletláncokban stb. De ha ez így lenne, akkor majd nyáron szépen 30-40 ezerrel meg kell ugrania a munkanélküliek számának, kíváncsi vagyok, mi lesz ebből látható. (Megmondom: semmi.)

rockjano 2013.07.10. 11:25:06

Le kell számolni a Fideszt leváltó hiteles jobboldali párt ábrándjával.

Ha lesz valami amit a Fidesz még a baloldalnál is jobban utál és elnyom, ellehetetlenít minden erejével az ez lesz (lásd MDF)

A FIDESZT CSAK BALOLDALRÓL LEHET LEVÁLTANI! Az hogy erre a mai baloldal mennyire képes vagy nem az egy másik kérdés...

Kacsura 2013.07.10. 11:25:26

@high up!: Először is higgadj le. Másodszor pedig a földtörvénynél szavazott nemmel, a többivel minddel egyetértett? Komolyan?
Miért csinálunk hőst belőle? Vagy bárkiből?
Hol van progamja az "Ángyáni pártnak", hogy mit is akar a gazdasággal? Mert ez az egy a fontos. A többi le van szarva. Évekit ütheti egymást az ún. jobb és baloldali szavazó, az ország meg visszafele tart az őskorba. Már ha ez egyáltalán zavar téged.
Mit keres a fidesz a parlamentben? Hát odaszavazták őket, vagy rosszul tudom?

sas70 2013.07.10. 11:27:54

Olyat, hogy az embereknek elvegyék vagy tönkretegyék az üzletét, a nácik és a kommunisták csináltak. A nácik a zsidókkal, a kommunisták mindenkivel.
Előbb utóbb mindkettőt eltüntették vagy így, vagy úgy!

xvxvxv 2013.07.10. 11:29:23

@Blogger Géza: nálad sunyibb, gerinctelenebb férget keveset ismertem. igazi simaszájú szarember vagy: úgy hazudsz, mint a vízfolyás.

Kim Jong Un 2013.07.10. 11:40:34

@Kacsura: nem all ossze ez az egesz a makszemnyi agyadban mi? Amig a kurcsany meguszhatja, addig itt semmi nem lesz mas, mert ez jelenti azt, hogy mindent meg lehet tenni felelossegre vonas nelkul! Ha a libatolvaj meg a boszme racs moge kerulne orokre, az jelezne, hogy most mar van tetje es kovetkezmenye mindenkire nezve aki az orszagot vezeti. Na onnantol kezdodhetne valami uj!

sas70 2013.07.10. 11:45:06

@Blogger Géza: Nesze bazd meg sokadszorra! Ne tegyél már úgy, mintha most pont a kisemberek nyertek volna, nem pedig a fideszes haverok!

Kereskedelmi csatornák típusok szerint Elárusítóhelyek darabszámának aránya a piacon Mennyiségi részesedés a kiskereskedelmi dohányeladásban
Hipermarketek (Tesco, Auchan, Interspar) 0,3% 5,0%
Szupermarketek (Spar, részben Coop és CBA) 1,0% 5,0%
Diszkont üzletek (Lidl, Penny, Aldi) 2,0% 3,0%
Benzinkutak 3,0% 9,5%
Trafikok 8,4% 12,0%
Vegyes élelmiszerüzletek (kisboltok) 41,3% 50,2%
Vendéglátóhelyek (éttermek, kocsmák, szórakozóhelyek) 44,0% 15,30%

Kacsura 2013.07.10. 11:50:20

@Kim Jong Un: Hát sajnos ilyenek a mákszemnyi agyúak!

Virágzó gazdaságot szeretnének, élhető vidéket, biztos munkahelyeket, hogy jó legyen itthon megöregedni, hogy a gyerekeik itt akarjanak élni.
Ja? És nagyívben szarni a politikára.

Scagnetti 2013.07.10. 11:55:27

Nincs leválthatatlan párt, csak szar ellenzék.

J.László 2013.07.10. 11:57:31

Ha az MSZP és a libások az alternatíva, a Fidesz száz évig lesz kormányon.

Kim Jong Un 2013.07.10. 11:57:54

@Kacsura: ez meg idealizmusnak is rossz amit mondasz. Ennek az alapja lenne nehany politikus akit felelosseg terhel. Jelenleg nem terheli oket... meg is latszik. A boszme es a libas sittre baszasaval ez valtozna meg. Tul bonyi osszefugges ugye?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2013.07.10. 12:08:54

"a Fidesz mára teljesen eltávolodott attól a konzervatív eszmerendszertől, amely valaha lényegét adta."

nincs mitől eltávolodni, mivel sosem adta a lényegét, sőt bármely részét is nehezen/sehogy sem adta.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.10. 12:19:36

@kovi1970:
Ez az urban legend valószínűleg abban gyökerezik, hogy 98 és 2002 között viszonylag kis rombolással tudtak kormányozni, ennek azonban van egy nagyon prózai oka, nem volt akkora a hatalmuk, hogy megtehessék azt, amihez a mostani 2/3, az ellenzék töketlensége és a szavazók mostani szintű manipuláltsága kellett.

röf 2013.07.10. 12:20:09

Elég vérszegény ez a folyamatos Orbánozás, meg birkázás, meg nácizás.
Eddig öt ciklusból háromban a balul sikerültek kormányoztak, a libsik útmutatása alapján.
Jó volt? Hasznos volt? Sokat léptünk előre? Gazdagabbak lettünk? Csökkent az adósságunk? Lett erős iparunk, mezőgazdaságunk?
Egy lófaszt.
Elvtársak, tűrni kell, most nem nálatok van a volán.
Elhiszem, hogy zokon esik, de ez van.
Sose bírtátok tudomásul vennil, ha nem nálatok volt a pénztár kulcsa.
Sose bírtátok elviselni, ha nem csak a ti médiátok vakította a parasztot.
Sose tudtátok megemészteni, hogy Wass Albert leggyengébb könyve is jobban fogy, mint a Nobel-díjjal megajándékozott Sorstalanság.
Mi az eredménye a három ciklust kitevő balkormányzásnak?
Megmondom én, nincs semmink, van viszont tartozásunk.
Rugóztok ezen a trafikmatyin már hetek óta…. szánalmasan karcsú probléma országos léptékben mérve…
Ennyi?
Meg csámcsogtok ezen a buzifölvonuláson, mintha valami marha nagy problémája lenne buziknak.
Közben olyan vidámak voltak a parádén, hogy öröm volt néznetek.
Elvtársak, most olyan idők járnak, amikor dolgoznotok kell. Szokatlan?

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.10. 12:26:20

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Magyarországon többször annyi baloldali van, mint jobboldali, ezért egy normális jobboldali pártnak esélye nem lenne nyernie. Nem véletlen, hogy a Fidesz is elsősorban szélsőbalos lózungokkal nyert.

ZX 2013.07.10. 12:27:51

@Kim Jong Un: Jobbik? Ahhaha. A Fidesz láncos kutyája. Néha beleharap a gazdiba, de amíg az érdek megkívánja eggyütt lesznek.

ZX 2013.07.10. 12:29:57

@röf: Mondj nekem 1 baloldali pártot, egy libárilst és egy jobboldalit. Én nem látok egyet sem. Maffiózókat annál többen mindenhol.

Rive 2013.07.10. 12:32:28

@Ensiada Arkoveitie: Magyarországon totálisan össze van keveredve, hogy mi számit jobb- és baloldalinak.

Föntebb ugye a standard fidesznyik-kollekció felvonultatta a szokásos bolsevik-marxista-baloldali arzenált és jobboldalinak merik magukat nevezni.

csavari 2013.07.10. 12:35:02

autognomia

A likud fidesz soha a büdös életbe nem volt jobb oldali párt! A mszmp vedlett pártjának az szdsz-nek az ifi csapata volt van és lesz is mindörökre!

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.10. 12:35:40

@Rive:
Szavakban össze van keverve, de amúgy meg jobboldali pártra csak nagyon szűk az igény. De ha jobboldaliságra lenne nagyobb igény, akkor sem nyerne egy normális jobbos párt, mert akkor a Fidesz inkább jobboldali kampányt folytatna, és ügyesebben csinálnák ezek a fiúk azt is, mint azok, akik meggyőződésből állnak valahol.

nyuggernyúzó 2013.07.10. 12:39:00

A pártok csak a társadalmat tükrözik. Mo-n ilyen pártokra van igénye a pórnépnek. Itt a nyugdíjemelés, a rezsicsöki, ne legyen vizitdíj számít. Az, hogy rekord alacsony a születésszám, a fiatalok fele kivándorolna senkit nem érdekel komolyan.
Amíg itt demokrácia van 3 millió nyugger szavazóval, inaktív, állami csöcsön élősködő tömegekkel, addig nem lesz változás.

Szelid sunmalac 2013.07.10. 12:39:42

@Blogger Géza: Tisztazzuk: 50e elarusito hely helyett most van 5600.
1. Sok helyre tobbek kozt a cigiert mentek be, es ha ott voltak, vettek mast is (kapcsolt aru), de majd most jol nem mennek, tehat annyi az uzletnek. Nem beszelve arrol, hogy ahol nem zar be az uzlet, ott is joval kisebb lesz a forgalom/bevetel, es embereket kuldenek el.
2. Mivel toredeke a korabbinak az arusito helyek szama, nem kell annyi helyre kiszalitani, tehat az eddig kiepitett disztribucios halozat mehet a levesbe, es gyarankent parszaz embert erintett eddig.
3. Ha nincs isztribucio, nem kell telephely sem, tehat a telephelyen dolgozok is mennek a levesbe
4. Ha nincs disztribucio es nincs telephely, nem kell akkora kereskedelmi kozpont, azaz kevesebb penzugyes, HR-es, IT-s, marketinges.
5. Ha kisebb a kereskedelmi kozpont, akkor kisebb iroda kell a kevesebb embernek, tehat kevesebb takaritono, portas, flottas stb.
6. Ha elkoltozik a kereskedelmi hely a kevesebb ember miatt, akkor a szemelyszallitok sem kellenek, akik eddig odavittek az embereket.

Soroljam meg, vagy kezded pedzegetni te fasz?!

Ezzel szemben a kommunikacio, hogy "letrehoztak" 5600 uj munkahelyet.

Csetepaté márki 2013.07.10. 12:46:17

"Szerintem van annyi kisember ebben az országban, amennyit a Fidesz már nem tud eltaposni. Ők lesznek a Fideszt leváltani képes kormányképes ellenzék."

Nincs ket honapja, hogy a fidesz idöközi valasztasi gyözelmei utän itt az indexen eppen a megvehetö es megvezethetö kisembereket szidtak egy poszton, akiknel aljasabb, ostobabb nepseg nincs a földön.

Hja, ket honap sok idö. Legalabbis egy szunyog vagy muslica szamara.

Fejesrob 2013.07.10. 12:46:26

"Ők lesznek a Fideszt leváltani képes kormányképes ellenzék."

Persze és Bajnai a miniszterelnök.

A kezedet pedig most már kiveheted a biliből.

Fejesrob 2013.07.10. 12:47:57

@Csetepaté márki: Az is jó, ahogy a européer demokraták vezetői bosszúért lihegnek, mert nem tetszik nekik egy bírósági ítélet.

Fejesrob 2013.07.10. 12:49:37

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ez mantra. Alattunk van egy kisközért, a cigiállvány üres, de vásárló ugyanannyi és köszöni jól van.

Miért lenne kevesebb vásárló, a dohányboltban nem kap tejet.

sas70 2013.07.10. 12:49:51

@röf: 3 balos és már majdnem 3 jobbos, mert nincs egy év a választásokig, csak hogy pontosak legyünk. És a nagyszerű fideszed 3 év alatt azért elkúrt pár dolgot és a várt/hírelt/világgákürtölt megszorítások nélküli felemelkedés, még kurvára nem látszik! Látszik viszont, hogy a piacgazdasági alapelveket semmibe veszik, emberek életét teszik tönkre egy törvénnyel pár hónap alatt stb.
És most nálatok van a pénztár kulcsa szórjátok is a lóvét, mint hülye gyerek a homokot! A főatyaúristen már vagy 3,5 milliárdot levelezett el a ZEMBEREKKEL/NEK
Minden idők legdurvább megszorítását vittétek véghez, és örültök, hogy milyen faszák vagytok. A GDP nem nő, az adósság nem csökken, a GNI viszont csökken. Több adófajta van, mint eddig bármikor, tömegével szűnnek meg a vállalkozások, főleg a magyar kisvállalkozások ahol magyar embereket foglalkoztatnak. Több a munkanélküli és az emberek most valóban rosszabbul élnek, mint 3 éve!
Szép teljesítmény, ilyen teljesítménnyel már kirúgtalak volna, ha az alkalmazottam vagy!

s 2013.07.10. 12:53:01

@Kim Jong Un: Te annyira hülye vagy bazdmeg, hogy orvosi tankönyvekben illusztrációként szolgálsz.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.10. 12:55:25

@kovi1970:

Nem, a Fidesz más volt, de nem konzervatív. A 90-es évek közepéig liberális volt, akkortól meg populista. Konzervatív viszont sosem volt.

Kacsura 2013.07.10. 12:59:18

@Kim Jong Un: Nagyon bonyi. De lehet, hogy csak nem értek veled egyet.

harmincas 2013.07.10. 12:59:59

És amikor a Fidesz konzervatív lett, akkor meg hirtelen teljesen eltávoldott attól a liberális felfogástól, ami AZELŐTT a lényegét adta... emlékezzünk csak: Orbán a politikusi karrierje elején a Liberális Internacionálé alelnöke volt.

s 2013.07.10. 13:02:55

A fideszt nem fogják demokratikus választásokon legyőzni. 2014-ben ne fogják legyőzni őket, valószínűleg maradnak. 2018-ban nem fogják legyőzni őket, mert addigra lemészárolják a fideszt, és jó, ha valaha még lesz demokratikus választás ebben az országban.

s 2013.07.10. 13:05:51

@Scagnetti: Nincs leválthatatlan párt, csak kevés robbanóanyag.

J.László 2013.07.10. 13:08:17

Az MSZP volt valaha "szociáldemokrata", vagy az SZDSZ "liberális"?

Stabilo 2013.07.10. 13:09:24

Esélye sincsen senkinek leváltani a Fideszt. Mégis ki? Bajnai? Mesterházy? Mindkettő egy hiteltelen vicc figura.
Gyurcsány talán, de ő most tudatosan bontja a baloldali falat. Neki csak akkor kell baloldali győzelem, ha ő lesz az élen. Nélküle, ahogy mondta esélye sincs a baloldalnak és igaza van. Gyurcsány lehetne a legjobb kihívója Orbánnak.
Ezen felül Schiffer van még, aki képvisel valami olyasmit a parlamentben akivel a választok többsége azonosulni tudna. Neki viszont azt kellene bebizonyítania, hogy "érett" már a feladatra, tud kemény és határozott is lenne mikor kell majd. Erre viszont kevés lesz az a néhány hónap.

seahawks 2013.07.10. 13:12:58

fidesz meg a konzervatív eszmerendszer?? ne is haragudj, de ezek sosem voltak közel egymáshoz, a fidesz izom liberális eszméket hírdetett korábban. ők csak beléptek az mdf megüresedett pozíciójába, kihasználták a politikai űrt.
ők liberálisok voltak és lesznek, némi nemzeti populizmussal vegyítve.

Szelid sunmalac 2013.07.10. 13:13:37

@Fejesrob: Neked segitenek, hogy ennyire hulye legyel, ugye? Mi lenne, ha nem pofaznal bele abba, amihez fikarcnyit sem ertesz?

J.László 2013.07.10. 13:16:57

@Stabilo:
Gyurcsány vagy az LMP (2022-ben), így van.

Ámulva nézem mindig, hogy verik magukat Mesterházyn és Bajnain. Ez a két nímand az életben nem lesz kormányfő.

Kacsura 2013.07.10. 13:18:41

@Kacsura: Ja és még egy kis apróság. Tegye föl az apró kis kezét az, aki nem azt szeretné megvalósulni itthon, amit leírtam. Aki szerint fontosabb egymás sárral való dobálása, vagy a melyik politikus kapjon előbb magánzárkát c. társasjáték.
Egyik politikus sem szent, senkinek ne legyenek illúziói, nekem sincsenek, de azért jó lenne már középen ülni azon a lovon.

Blogger Géza 2013.07.10. 13:20:52

@sas70: Pontosan, hogy a kisemberek nyertek, akik Bt.-t alapítottak és belevágtak ebbe, és csökken az egyéb szereplők súlya. Amennyiben a trafikost tekintjük kisembernek, akkor úgyis mondhatjuk, hogy 8%-ról 100%ra nőtt az arányuk a bizniszben. Persze ez így nem pontos, mert az eddigi kiskocsmák, kisboltok egy részét (!) is oda sorolhatjuk, de a tendencia akkor is egyértelmű.

Blogger Géza 2013.07.10. 13:25:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: És most mondjuk 5600 új munkahellyel (ami baromság, nem valószínű, hogy egy trafik = egy munkahely) szembeállítasz pár százat, és azt hiszed, okos voltál? Nem, hülye voltál, sajnálom. A tények úgysem fogják ezeket az elembeteg levezetéseket igazolni.

Fejesrob 2013.07.10. 13:25:58

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Cáfoltalak b+, a SAJÁT tapasztalatommal.

Vagy ha hazudok, az OK? Muszáj azt hazudnom, hogy csökken a forgalom, hogy a te baromságaidat igazoljam?

Csak szeretnéd haver.
Erről szólt b+, a 8 évetek, most már a fejedhez kellene kapnod.

I-Work 2013.07.10. 13:25:59

Nagyon szép beszéd, megkönnyeztem.
Hadházy a mintapolgár, az eszelős Árgyánnal együtt.

A FIDESZ sajtósai hasukat fogva röhögnek az ilyen írásokon. Ebből valóban nem lesz kormányképes ellenzék.

Fejesrob 2013.07.10. 13:28:36

@J.László: Ráadásul ahogy ezt a két lúzert a ballibsik halálosan komolyan veszik.

Bajnai az az offshore lovag az elveszett cégpapírjaival egyenesen gáz.

Fejesrob 2013.07.10. 13:30:08

@Blogger Géza: Alig várják, hogy megszűnjenek a kisboltok, de ami itt van a környékünkön egy sem zárt be. Sőt azt sem látom, hogy kevesebben lennének.

Itt egy seggfej egyenesen meg van sértődve:)))

I-Work 2013.07.10. 13:31:04

@Blogger Géza:

Majdnem ugyanannyi munkahely fog megszűnni az új trafikok miatt, amennyi létrejön.
A tulajdonosi struktúra viszont a már amúgy is gazdagok kezébe kerül.
Ez siralmas és szánalmas.

safranek 2013.07.10. 13:31:05

A Fidesz eltávolodott a konzervatív értékrendtől???? Igazából az eredeti, 89-es fiatalos, liberális értékrendjétől távolodott el.
Olyan, mint a táguló világegyetem. Mindentől távolodik, még önmagától is!

sas70 2013.07.10. 13:33:13

@Blogger Géza: Azok a continentálos, cba-s kiseberek, de jó lehet nekik. Ismerek egy párat, strómanok akik csak a nevüket adták hozzá, de a lóvét nem ők fogják eltenni, hanem a gazdáik. Magyarázhatod még akárhogy, csak értelme nincs, mert ez minden szempontból disznóság volt és több embert, több hazai kisvállalkozót tettek vele tönkre, mint ahányan a nyertesei lesznek, mert azok nem a kisvállalkozók! A számok meg bizonyítják, hogy eddig főleg hazai kisvállalkozások vitték, most meg majd hazai nagyvállalkozók strómanjai, akik a gazdáiknak majd leadják a lóvét.

Fejesrob 2013.07.10. 13:33:39

@I-Work: Ezt ki mondja te? Miért szűnne meg?

high up! 2013.07.10. 13:41:49

@Blogger Géza: "Amennyiben a trafikost tekintjük kisembernek, akkor úgyis mondhatjuk, hogy 8%-ról 100%ra nőtt az arányuk a bizniszben."

Te fidióta, én azt tudom, hogy ti naponta szeditek a különböző kábszereket, hogy kibírjátok valahogy hogy regel mást kell hazudni mint este, de nálad egyértelmű, hogy te már évek óta túladagolással élsz.

Ha csak 5 percre visszatérne a józan eszed, akkor felhagynál azzal hogy a net viták fidióta díszhülyéje legyél.

Scagnetti 2013.07.10. 13:43:35

@Stabilo: "Esélye sincsen senkinek leváltani a Fideszt. Mégis ki? Bajnai? Mesterházy? Mindkettő egy hiteltelen vicc figura."

És még ebből a kettőből is a rosszabbat fogják indítani, mert a párt mögötte áll, és mert vele könnyebb lesz kitömni a szavazóbázist is.

"Gyurcsány talán, de ő most tudatosan bontja a baloldali falat. Neki csak akkor kell baloldali győzelem, ha ő lesz az élen."

Olyan viszont nem lesz még egyszer. Az a politika, amit Gyurcsány képvisel (gyakorlatilag SZDSZ 2.0) legfeljebb 5-10%-os érdeklődésre számíthat.

"Nélküle, ahogy mondta esélye sincs a baloldalnak és igaza van."

Vele még annyi sem.

"Gyurcsány lehetne a legjobb kihívója Orbánnak."

Ezt a mantrát sokszor ismételgetik, de mitől lenne igaz? Van olyan ember, aki komolyan gondolja, hogy Gyurcsányt indítva nyerhet?

"Ezen felül Schiffer van még, aki képvisel valami olyasmit a parlamentben akivel a választok többsége azonosulni tudna. Neki viszont azt kellene bebizonyítania, hogy "érett" már a feladatra, tud kemény és határozott is lenne mikor kell majd. Erre viszont kevés lesz az a néhány hónap."

Ezt szerintem pont bebizonyította, mikor a szoclib támadások ellenére sem csicskult be Bajnaiéknak. Volt benne tartás, és ragaszkodott hozzá, hogy lehet más a politika.
Inkább azt kellene bebizonyítania, hogy tudna mit kezdeni az országgal, ha hatalomra jutna. Mert sajnos ezen a téren nem volt meggyőző.

tonypek 2013.07.10. 13:49:24

Egy antidemokratikus kormánypártot csak igazán nagy ellenzéki többséggel lehet elsöpörni az útból. Helyét egy nagykoalíciós, demokratikus kormányzat veheti át. Feltételezem, hogy a fideszen belül is vannak még demokratikus gondolkodású és hitű politikusok is nem csak az ellenzéki sorokban. Csak velük együtt lehet az országot ebből az EU által szégyenteljesen megbélyegzett helyzetből kimozdítani.

lavór 2013.07.10. 13:51:23

20 éve nem az kérdés, hogy leváltható-e egy párt, hanem hogy melyikre váltsuk le? Az idő már bebizonyította, hogy a már leváltott kormánypártok egyike sem alkalmas az ország vezetésére. És nem egyszer bizonyíthatott egyik párt sem. Tehát: véletlen botlásról szó sem eshet.

high up! 2013.07.10. 13:55:09

@Fejesrob: "Alig várják, hogy megszűnjenek a kisboltok, de ami itt van a környékünkön egy sem zárt be. Sőt azt sem látom, hogy kevesebben lennének."

Persze NER elvtárs, te se dolgoztál még egy percet se az életedbe vállakozóként. Mert akkor legalább tudnád, hogy csak azért mert június 30-ával megszűnt a forgalmuk 10-40%-a, attól nem fognak még bezárni július 1-gyel. Mert majd szerinted július 1-én már rohannak csődeljárást kérni maguk ellen a bolt tulajdonossoknak? Hosszú évek szenvedésével? Meg milliós kölcsöntartozással és árukészlettel?

Mindig kérdem magam, hogy ezek a fidióták mihez értenek a libsizésen meg birkamenetelésen kívül, de látható az eredmény: semmihez.

Azt azért megnézném, hogy te hogy néznél ki, ha az elvennék a fizetésed 10-40%-át. Tudod életben maradnál még egy ideig, de aztán beadnád a kulcsot, mert már az ingyenkonyháig se lenne erőd elkúszni.

S a birkamenet meg a trafik tulajok ott fognak köpni rád, hogy miért nem vállalkozol, mert akarsz az állam csöcsén lógni? Egy kategóriába tesznek majd a cigányokkal.

Zati 2013.07.10. 13:56:16

Érdekes nézni/olvasni ahogy védik a védhetetlent.
Annyira abszurd, hogy nem találok szavakat.

...valahol egy messzi-messzi galaxisban...

Fusson ki merre lát! Azt hiszem a 2014-es országos IQ-teszten megbukik az ország.

J.László 2013.07.10. 13:58:09

@Fejesrob:
Ez a legújabb? Nincsenek meg a Hajdú-Bét papírjai? Ahol egyébként abszolut grál lovag volt Bajnai, mint mindenki tudja. De azért a papírok nincsenek sehol.

Gyurcsány sem találja a diplomadolgozatát. Hogy azt a kutya fáját neki!

s 2013.07.10. 13:59:08

@Zati: Hát. Legutóbb megbukott. 2/3 arányban. Miért lenne a következő jobb?

Fejesrob 2013.07.10. 14:01:09

@high up!: Ne lihegjél már haver. Ha nem zárt be, hát nem zárt be.

Inkább rajtad látszik, hogy te nem dolgoztál egy percet sem, különben tudnád, hogy kurvára nem úgy van ahogy írod. Ha a tulaj tudja, hogy keddtől veszteséges, hétfőn éjfélkor be fog zárni.

Amatőr vagy és itt okoskodsz, arcoskodsz, oktatod a másikat. Aztán ha fél év múlva sem zárnak be, remélem, jössz bocsánatot kérni ostoba ballibsi.

Fejesrob 2013.07.10. 14:02:30

@J.László: Érdekes, hogy a papírok mindig ezeknél a foltos múltú alakoknál vesznek el.

Az én papírjaim érdekes mód megvannak, pedig nem egy cégem volt.

J.László 2013.07.10. 14:03:04

@s:
Az nem kétharmad, bocsika.
Mert ugyebár a szavazópolgárok a teljes népesség 80%-a. Mármost ennek 60%-a ment el szavazni, az a 100% 48%-a. És e 48%-nak az 52%-a szavazott a geci Fideszre, az pedig a 100% kb. 25%-a. Tehát mindössze a negyede bukott meg az íkúteszten. Számolni sem tudsz, baszod?

s 2013.07.10. 14:04:50

@J.László: Nem is kell az a kurva diploma. Most olvastam, hogy anélkül is épp olyan jó színész, mintha meglenne neki . . . vagy várjál csak, . . . ja . . . az a hujber volt, bocsi. Mindegy, ferenc ferenc, az a lényeg. Meg a színészkedés.

s 2013.07.10. 14:07:13

@J.László: De, tudok számolni. A 2/3 nálam már az eredmény. A keresett IQ. :-)

s 2013.07.10. 14:08:58

@Fejesrob: Jó is megtartani azokat. Az OPNI és megszűnt jogutód nélkül. Ki adná ki ismét azokat a drága dokumentumokat?

Fejesrob 2013.07.10. 14:10:42

@ZX: Miért hazudnék, itt van a közért mellettem, ma is vásároltam ott. Csodálkozva láttam is, hogy a cigifaq totál üres. Kérdeztem megszűnnek, mondták, hogy nem, nincs kevesebb vásárlójuk sem. Én pld. tejet vettem ott.

Zati 2013.07.10. 14:10:52

@s:
Nem hiszem, hogy megbukott 2010-ben.
Az előző választás a protest szavazás tankönyvi példája volt.
Ez nem jött be, gondoltam én........ (nem szavaztam a fideszre)
Ezzel szemben az igazság az, hogy ez kellett. Zabálják a népek a párhuzamos univerzumot.

Fejesrob 2013.07.10. 14:12:07

@s: Hogyne. De ha azt hazudnám, hogy megszűnt mellettünk a kisközért nyilván értelmes lennék.

B+ és még te jössz az OPNI-s papírokkal:)))

J.László 2013.07.10. 14:14:32

@Fejesrob:
... meg a párhuzamos univerzumokkal.

sas70 2013.07.10. 14:18:05

@J.László: Neked ellopták a kabátod vagy te loptál kabátot? Mert az nem mindegy.
Ez megint egy fasza fidióta húzás, hogy Bajnaira kenik a Hajdú-Bét csődjét. Bezzeg a nemtaggyűlési, nemjegyzőkönyvekbe nem Orbán, az akkori miniszterelnök nyerte a legtöbbet, ja nem ő, a felesége és nem a legtöbbet, csak a második legtöbbet! És azt már nem is kell megemlítenem, hogy ki volt akkor kormányon, akinek akkor nem voltak fontosak a magántermelők, azok csak akkor lettek fontosak, amikor politikai célokra lehetett használni őket.

Zati 2013.07.10. 14:19:18

És, hogy ne off-oljak.

Tegyük fel hamis a 30-40 ezres szám.
Tegyük fel, hogy csak a 10% zár be. Nyilván éttermek, tesco express stb nem fog ezért bezárni.De biztos lesz olyan aki emiatt kénytelen a kis családi vegyesboltot bezárni.Legyen ez a szám 15% az nem túl nagy (szerintem több lesz).

Az az 6-7 ezer kis vállalkozás miért áldozható be. Miért kell örülnöm "5600 új munkahely"-nek ha tudom hogy ezért legalább ennyi életet tönkretettünk.

Mindez nem azért mert egy utcában 2 közért van és az egyik ügyesebb jobban reklámozott stb. mint a másik, hanem mert oda osztottak lapot. Ezek nem piaci törvények hanem minimum helyzetbe hozás valakiknek a kárára.

Fejesrob 2013.07.10. 14:20:32

@sas70: Miért te hogyan gondoltad?

"Már 2002-ben jelentős veszteséget termelt a Hajdú-Bét – közel hétszázmillió forintot –, a tulajdonosok pedig éppen ekkor vásároltak cégeket, üzletrészeket, s még 2003-ban is megrendelték a libákat, amelyek nagy részét már nem fizették ki – írta a Magyar Hírlap.

A rendőrség 2004-ben csalás gyanújával rendelt el nyomozást. A kirendelt igazságügyi könyvszakértő szerint a fizetésképtelenség keletkezésének dátuma 2002-re tehető. Azaz sezrinte a cég törvényt sértett, amikor nem fejezte be a tevékenységét. A nyomozást 2004-ben csődbűntett gyanúja miatt is elrendelték, ám ekkor az ügy átkerült a Nemzeti Nyomozó Irodához (NNI).

Az NNI szakértőt rendelt ki, aki viszont azt állapította meg, hogy a fizetésképtelenség időpontja 2003. szeptemberében következett be. De ha így van, akkor nem érthető, hogy 2003. december 17-én miért támadta meg a Hajdú-Bét a bíróság felszámolást elrendelő végzését azzal, hogy a Hajdú-Bét nincs csődben, majd egy hónappal később maga kért önmaga ellen felszámolást csődre hivatkozva.

A hatóságok a nyomozást bűncselekmény hiányában megszüntették. Az pedig, hogy hová tűntek a Hajdú-Bét iratai, máig nem derült ki."

J.László 2013.07.10. 14:21:25

@sas70:
Itt az újabb párhuzamos univerzum.

Senki nem "kente Bajnaira a Hajdú-Bét csődjét". Nincsenek meg a Hajdú-Bét papírjai. E furcsaságról tettem említést. Remélem, szabad. Anélkül, hogy lehülyifidiótáznák az ember fiát a szürkeállományok.

s 2013.07.10. 14:22:07

@Zati: Pedig megbukott. Aki program nélkül BÁRKIT hatalomba enged - nem 2/3-al, csak úgy simán - az sikeres ember nem lehet. Nem úgy, akit hatalomhoz juttat. Az viszont lehet még akasztott ember is. Nagy a szórásnégyzet.

s 2013.07.10. 14:23:17

@sas70: Nem taggyűlés volt . . .

Pop40 2013.07.10. 14:23:46

@J.László:

"Ámulva nézem mindig, hogy verik magukat Mesterházyn és Bajnain."

Ez meglepő, kedves elvtárs, mert én ugyanezt a narancsmaffiádnál meg a pártlapjaitoknál látom. Bajnai csak tüsszent egyet, rögtön rohannak összehazudozni róla valamit. A Magyar Nemzet lassan többet ír róla, mint Vityáról. :DDDD
Ők valószínűleg már tudják, amit ti csak jövőre tudtok meg: Hogy keserves koppanással lesz jövőre vége a narancsbolsi maffiának. :))

"Ez a két nímand az életben nem lesz kormányfő."

Ha te mondod, kedves elvtárs. :)
Ezt nagyon jól alátámasztja, hogy a birkamenetes retardáltakat kivéve nincs olyan társadalmi réteg, amiben ne vezetne Bajnai Orbánnal szemben.

Bár ez szerintem is csak valami elírás lehet, hisz olyan jól, sikeresen, és korrupciómentesen kormányoz a maffiád, hogy tömegek rohannak majd rátok szavazni. :D

J.László 2013.07.10. 14:24:44

Úgy tűnik, a "kétharmad" (és sok egyéb) mellett a "Hajdú-Bét" kifejezés is felkerült az orwelli világ tiltott szavainak listájára.

J.László 2013.07.10. 14:29:31

@Pop40:
Ezzel a fellépéssel azt hiszem, nagyot fogtok bukni megint.

Zati 2013.07.10. 14:30:15

@s: Alapvetően igazad van!

Én csak azt szeretném ha különbséget tennénk a az égő házból kiugrunk az ablakon a "majd meglátjuk hova" és a "maradjunk mert olyan szuper, hogy ég" között.

A választók 90%-a nem "műkedvelő". Ha megnézed a legnépszerűbb blogokon rendre ugyan azok az emberek "beszélgetnek". A többi választót nem érdekli (sajnos).

Csak nem akarok sok millió embert megbélyegezni, elnéző akarok lenni. Inkább "egy nagy hülyeséget csináltatok srácok" nekem a 2010-es választás. Ha 2014 így marad, az már katasztrófa. Sokan nem ezt akarták...remélem.

Kim Jong Un 2013.07.10. 14:31:32

@s: titeket libsiket is sok helyen emlegetnek. Ahol csak elokerul a gonosz szo, vagy annak barmely szinonimaja, az ratok vonatkozik tetves patkanyok!

Pop40 2013.07.10. 14:34:11

@J.László:

Ha te mondod, drága elvtársam, tuti úgy is lesz. :DDD

Fejesrob 2013.07.10. 14:35:04

@J.László: Olyan ez is mint a cigánybűnözés. Ezek azt hiszik, ha ők azt hazudják maguknak, hogy nincs ilyen, akkor a többi is ezt fogja gondolni.

ZX 2013.07.10. 14:35:58

@Fejesrob: Nem azonnal csökken a forgalom, de majd szépen lassan fogy a bevétel. Lehet persze, hogy kihúzzák, de nagyon sokan lesznek akiknél ez észrevehető lesz és kénytelenek lesznek bezárni.

Blogger Géza 2013.07.10. 14:36:02

@I-Work: Miért gondolod, hogy aki most nyert, az "amúgy is gazdag"? Az eddig benzinkutakon, hotelekben, TESCOk-ban stb. eladott cigik ára meg szerinted "szegényekhez" ment? Ne legyünk már ennyire demagógok...

sas70 2013.07.10. 14:42:21

@s: Nem csak baráti, céges, összejövetel a miniszterelnök lakásán!

Földi halandó 2013.07.10. 14:43:01

@Zati: ne felejtsük el beleszámolni a beszállítókat (BAT, Philip Morris dolgozók), értve ez alatt azt, hogy kevesebb területi képviselő kell majd, ezáltal kevesebb logiszikai munkás, ezáltal kevesebb termelésben dolgozó, stb, stb. valaki írta múltkor, hogy csak a continental fog szállítani minden dohányboltba... hallottam már olyanról aki dohányiparban dolgozó és komoly elbocsátásokról beszélt...

s 2013.07.10. 14:48:27

@Zati: "nem akarok sok millió embert megbélyegezni"

Nem is tudsz. Ők már megbélyegezték magukat. Az ember a vélemény. Az a lényege. A többi csak biológiai hulladék. kizárólag a vélemény számít.

"Én csak azt szeretném ha különbséget tennénk a az égő házból kiugrunk az ablakon a "majd meglátjuk hova" és a "maradjunk mert olyan szuper, hogy ég" között."
Sokszor ezek közt nincs olyan éles különbség, mint azt hinni szeretnénk. A következmények tekintetében egyáltalán nincs.

s 2013.07.10. 14:50:37

@Kim Jong Un: Nagyon elszánt vagy. Neked nincs egzisztenciád, te fidesz függő vagy. Különben gondolkoznál, de azt jól láthatóan nem teszed. fideszbuzi.

sas70 2013.07.10. 14:52:07

@Fejesrob: Na és ki volt a Hajdú-Bét vezetője? Nem azon kellene keresni a papírokat? Ha valaki egyébként bűncselekményt követ el, akkor meg kell büntetni! Csak az kurvára bassza a csőrömet, hogy az egyik oldalon soha nem történik bűncselekmény és mindenki hót ártatlan, a másikon meg bár még eljárás sem folyik valaki ellen, de tuti bűnös. És nehogy azzal gyere nekem, hogy nem lehetett, mert akkor is Polt volt a legfőbb ügyész és minden lehetősége meg volt rá, hogy a rendőrségi vizsgálatot ellenőrizze.

s 2013.07.10. 14:52:59

@sas70: Hej, a rosseb egye meg . . . ha előre tudom, hogy fél megyék esnek le uradalomként, talán még én is elmentem volna . . . meghívó nélkül . . .

sas70 2013.07.10. 14:58:58

Ott ilyen nem volt, jegyzőkönyv sem!

J.László 2013.07.10. 15:01:12

Ha egy marslakó idejönne a Földre és egy hónapig csak index blogokat olvasna, úgy menne haza, hogy ezen a bolygón az összes rohadt szemét trafikos egy fideszköcsög szemét állat multimilliárdos. Az emberiség rákfenéje és minimum legnagyobb problémája.

ZX 2013.07.10. 15:04:10

@J.László: És ez pontosan így van :D

Zati 2013.07.10. 15:06:15

@Földi halandó: Szándékosan csak az 5600-at hasonlítottam egy kb 5600-al.
Sarkítottam, hogy rávilágítsak az igazi problémára.
Pl., hogy kit érdekel a kedves kommentelő házában lévő vegyesbolt. Ennél azért távolabbról kell szemlélni az erdőt.
De nyilván a probléma lényegesen összetettebb.

Pop40 2013.07.10. 15:07:22

@J.László:

Sebaj, nézne egy kis kiegyensúlyozott köztévés híradót, amiben Vitya sörhasa eltereli az árvizet, aztán meghallgatná a gyorsnaszád tündérmeséjét, a rizsacsökkentést, meg hogy nem leszünk gyarmat, és gyorsan rájönne, hogy eddig szar bolygón élt, mert ez minden létező világok legeslegjobbika. :D

s 2013.07.10. 15:08:08

@J.László: Fejlett intelligencia. Szerintem nem is kellene neki egy hónap.

ben2 2013.07.10. 15:09:55

A trafikbotrány klasszikus példája a pitiáner, demagóg választási kampánytémának. A kormány célul tűzte ki, hogy csökkenti a cigaretta elárusítóhelyek számát, hogy visszaszorítsa a dohányzást. Ezzel kivívta a Philip Morris haragját, amivel elindult a politikai ellentámadás sorozat.
A kialakult helyzetért ugyanakkor a Fidesz legalább annyira felelős, mint a nyilvánvaló gazdasági érdeksérelme miatt politikai szálakat rángató dohánylobbi. A Fidesz hihetetlenül amatőr módon ment bele ebbe a konfliktusba. Ahhoz képest, hogy a választási kampányok előtt a helyi jelölteket milyen alaposan megszűrik, hogy a lehető legkisebb támadási felületet hagyjanak magukon, most egyszerűen nem foglalkoztak a helyi személyes sérelmekkel és korrupciógyanús üzelmekkel.
Ez még akkor is durva hiba, ha könnyen lehetne mérföldes listát állítani az ennél nagyságrendekkel nagyobb volumenű ballib korrupciós ügyekről, amiket minden különösebb következmény nélkül megúsztak az elkövetőik.
Ugyanakkor a trafik balhé miatt ne várja senki, hogy lényegesen átrendeződnének a magyar pártviszonyok. 2006-ban sokkal súlyosabb ügyek láttak napvilágot heti rendszerességgel az akkori kormánypárt holdudvarából (élén az akkori miniszterelnökkel), mégis az MSZP nyerte a választásokat, pedig egy évvel a választások előtt lényegesen rosszabban állt, mint most a Fidesz.
A témát ráadásul népszavazási kezdeményezéssel akarják a választásokig melegen tartani, ami csúnyán vissza fog ütni: egy bebukott népszavazási kezdeményezésnél nagyobb öngólt ellenzék aligha tud elkövetni. Márpedig már most kizárhatjuk az esélyét, hogy a választópolgárok több mint fele csak azért elmenjen szavazni, hogy a helyi trafikos kevesebbet keressen, amikor a nagy többségük még az általa állítólag hőn óhajtott kormányváltásért sem hajlandó kimozdulni a vackából, hogy a szavazólapra satírozzon egy X-et.

Zati 2013.07.10. 15:11:17

@s: Legyél picit elnézőbb egy a kétkezi munkással, aki hazamegy a panelba és az m1 hiradó szerinte szent.
Nem biztos, hogy azért mert meg van vezetve attól rosszabb nálad vagy nálam.
Hátha felébred benne a kíváncsiság és utánajár a "tényeknek" mielőtt szavaz.

Pl: Miért kéne neki tudni, hogy a rezsicsökkentés mennyire káros.
Na ezért most kinyírnak.......:))))))))

Pop40 2013.07.10. 15:14:46

@s:

A trafikokhoz nem, de hogy Simicska lenyúlásait, meg a bíróságokon-ügyészségeken átívelő fideszes maffia minden viselt dolgát felgöngyölítse, ahhoz tuti kellene egy hónap, legyen bármilyen fejlett létforma. :DD

Kim Jong Un 2013.07.10. 15:16:59

@s: persze, hogy nincs, hiszen aki nem libaparti, az csak szegeny lecsuszott ember lehet. :D Legalabbis ti ezzel probaljatok magatokat nyugtatgatni libamajmok.

J.László 2013.07.10. 15:18:25

Mire beköszönt 2014 tavasza, szerintem a pszichiátria elfogadott új diszciplinája lesz a trafik- és rezsimánia. Nem véletlenül zárták be ezek az OPNI-t.

Pop40 2013.07.10. 15:21:39

@J.László:

Na ja, szerencsétlen ápolók a grazi intézetben nem is fogják érteni, miről beszél a kedves beteg a kényszerzubbonyban napi 24 órán át... :)

J.László 2013.07.10. 15:22:45

A Graz-szindrómát kifelejtettem. Elnézést.

s 2013.07.10. 15:24:01

@Zati: "Legyél picit elnézőbb egy a kétkezi munkással, aki hazamegy a panelba és az m1 hiradó szerinte szent."

Nem leszek elnéző. Miért is tenném? Gondolkozni kell, aki hülye, az nem csak a saját sorsát bassza el, hanem az enyémet is. Demokrácia van.
Ha diktatúra lenne, ezek a derék, kétkezi munkások nem is szavazhatnának. Rá kellene hagyniuk mindent az okosabb és tehetősebb rétegre. Mindent. A szavazást, a puccsot, a merényletet. Még a bombakészítést is. Így meg csinálhat mindent ő, a csöpp eszével. Kellett ez neki?

s 2013.07.10. 15:28:00

@Kim Jong Un: Csóró vagy, téged a fidesz tart lélegeztető gépen. Most attól fosol, mi lesz, ha elzavarják egyszer ezeket a picsába. Nem most, 2014-ben, de egyszer. Akkor, öregem vár a fatelep. Mehetsz vissza oda, ahová való vagy, kutyát etetni.

s 2013.07.10. 15:29:34

@Pop40: Lehet. Csak remélni merem, hogy valami vulkán-ágyút hoz magával. Mert anélkül gürcös lesz ezt a mocskot eltakarítani.

J.László 2013.07.10. 15:32:43

Tetszik, ahogy panelprolizik a "baloldal".

Zati 2013.07.10. 15:37:59

@s:
Most akkor demokraták vagyunk vagy nem?

Ha demokraták vagyunk akkor ez benne van, és nem ők hanem MI akartuk.
Ha nem vagyunk demokraták és a "Rá kellene hagyniuk mindent az okosabb és tehetősebb rétegre" akkor elitista vagy. Neked valszeg az Orbáni út az üdvözítő.
Dönts.

Pop40 2013.07.10. 15:40:47

@J.László:

Semmi gond, bizony IQ-szinten megesik az ilyen. :)
Szerintem egyszerűbb, ha maradsz a birkamenetben már jól berögzült jelszavaknál, abból nem lehet gond. "nemleszünkgyarmat, emútnyócév, gyurcsányahibás"
Esetleg libázz valamit, ha ezeket nehéz leírni.

Grazért amúgy én sem rajongok. Ahonnan ilyen mentális állapotú beteg, mint a Kedves Vezető, szabadon eltávozhat, az az intézet inkább alakuljon át kisdedóvóvá, vagy fideszes minisztériummá.

Pop40 2013.07.10. 15:43:14

@s:

Az kicsit macerás - hogy különítenéd el a fideszes hulladékot a normális emberektől?

Szervezzenek inkább nekik valami birkamenetet a T3663PQ53 kisbolygóra.
Onnan eltartana egy ideig, míg hazatalálnak. :D

J.László 2013.07.10. 15:45:30

@Pop40:
Ez tetszik. Nyomjátok ezt tovább, bázisdemokraták.

Nyilván "bizonyos IQ-szintet" akartál mondani. Az a "bizonyos IQ-szint" jól látszik a dumáitokon. Csak így tovább!

Kim Jong Un 2013.07.10. 15:51:27

@s: azert durva, hogy vannak meg emberek, akik azt hiszik, hogy az eletben ugy mennek a dolgok, hogy az donti el az eletszinvonalat, hogy milyen oldalt tamogat. :D
Gondolom a te teljes szemelyes csododet probalod igy megmagyarazni, mert ez igy konnyebb.
En a kurcsanyi eraban alapoztam meg - joreszt persze kulfoldon - es a fidesz alatt sem megy sem jobban, sem rosszabbul.
Amit ugye te egyaltalan nem ertesz, az az, hogy nem csak ez alapjan lehet egy oldalt tamogatni avagy gyulolni. En a boszmet meg a libatolvajt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat. Ennyi. Nem anyagi oka van, hanem egyszeru hazaszeretet.
De ezt nem ertheted, hiszen te egy rohadt hazatlan libsi fereg vagy.

s 2013.07.10. 15:53:40

@Zati: "Most akkor demokraták vagyunk vagy nem?" Ez még viccnek is rossz. Persze, hogy azok vagyunk. Én legalábbis, minden nyűgével együtt az lennék. Mostanában azonban gyakran jut eszembe Szilárd Leó egy mondása a demokráciáról: "Azzal még valahogy egyet tudok érteni, hogy egy fajankó szavazata pont annyit ér, mint az enyém. De hogy kettőé kétszer annyit ér, azzal nehezen tudok kibékülni."

Másrészt az elitizmus nem annyira rossz, mint azt sokan gondolják. Nagyban függ az eredmény attól, hogy ki minősül elitnek. Szóval semmiképen nem az orbáni útról van szó, ők egyetlen értelmezés szerint sem számítanak elitnek, hacsak nem elit bűnözők. Az igen.
Az elitizmus az állam irányításában egyébként régi múltra tekint vissza, már Platón is azon a véleményen volt, hogy a dolgok a hozzáértőknél vannak a legjobb kezekben. Ennek a gondolatnak a sikeres gyakorlati megvalósíthatóságára a történelem számos példát szolgáltat is. Nem készítetten pontos mérleget, de a demokráciák mintha nem állnának ennyire jól.

Pop40 2013.07.10. 15:55:14

@J.László:

"bázisdemokraták"??? Valakivel keverni tetszik, drága elvtársam. :))

Azt bizony, elírtam. Lehet, hogy a birkamenetes agysorvadás neten keresztül is terjed? :O

s 2013.07.10. 15:55:55

@Pop40: "hogy különítenéd el a fideszes hulladékot a normális emberektől?" Elválna az, mint szar a lapáttól. Csak normális szabályozói környezet kellene. Ott kiderülne, kinek van esze, és ki a fidesz birka.

Pop40 2013.07.10. 15:56:37

@Kim Jong Un:

"En a boszmet meg a libatolvajt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat."

Ez a sok szájtépésen kívül megnyilvánul még esetleg valamiben?

Pop40 2013.07.10. 15:59:02

@s:

"Csak normális szabályozói környezet kellene." - Hát ja, az kéne, de nincs, sőt.
Csak az évekbe fog telni, mire a sok bebetonozott narancsbolsi pártkatonát kirugdalják. És akkor még maga a szabályozás sehol sincs, csak a lehetőség, hogy egyáltalán nekikezdjenek.

s 2013.07.10. 16:03:59

@Kim Jong Un: "Gondolom a te teljes szemelyes csododet probalod igy megmagyarazni"
Vicces vagy, Kim Jong Un.

"En a kurcsanyi eraban alapoztam meg - joreszt persze kulfoldon - es a fidesz alatt sem megy sem jobban, sem rosszabbul."
Miért külföldön? Mert szereted a hazádat? Vagy ott jobban megy? Nincs honvágyad?
Én régebben "alapoztam meg". Itt, Magyarországon. Most is jól megy, ebből a szempontból nekem mindegy, ki a porondmester.

"En a boszmet meg a libatolvajt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat. Ennyi. Nem anyagi oka van, hanem egyszeru hazaszeretet.
De ezt nem ertheted, hiszen te egy rohadt hazatlan libsi fereg vagy."
En az obánt meg a matolcsyt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat. Ennyi. Nem anyagi oka van, hanem egyszeru hazaszeretet.
De ezt nem ertheted, hiszen te egy rohadt hazatlan fidesz fereg vagy.

Pár szót cseréltem csak ki. Így sem lett rossz. Jól írsz, mondták már?

Zati 2013.07.10. 16:08:24

@s:

"Szóval semmiképen nem az orbáni útról van szó, ők egyetlen értelmezés szerint sem számítanak elitnek, hacsak nem elit bűnözők."

Ebben sajnos tévedsz. Ami most történik az egy nagyon pontos forgatókönyv szerint az "eredeti töke felhalmozás"

Most mindenkit össze vissza vernek a játszótéren, begyűjtenek minden lapátot meg dömpert miközben azt kiabálják hogy értetek tesszük. Kialakul az uj elit bármi áron és utána majd elül a vihar. Erre játszanak. Ne legyen igazam de a üzemanyag színezéssel az új valódi gengsztereket is létrehozzák.

Ha már ez meglesz és kapnak mondjuk 25 évet kormányon, ezekből felnő az igazi elit kristály tiszta pedigrével. Lásd Kennedy klán.

Ezek most nem szarral gurítanak, ha ezt hagyjuk nekik lesz itt olyan elitizmus amit nem fogsz szeretni.

"Nagyban függ az eredmény attól, hogy ki minősül elitnek"
Vigyázz mit kívánsz!

s 2013.07.10. 16:16:59

@Zati: "Ebben sajnos tévedsz. Ami most történik az egy nagyon pontos forgatókönyv szerint az "eredeti töke felhalmozás"
Ez NEM az EREDETI TŐKEFELHALMOZÁS. Azon már túl vagyunk. Ez a lapok újraosztása. Annyi kockázata mindenképpen van, hogy kiderül, hogy valakinél volt egy colt az asztalnál. Ez egyébként nem is meglepő, különösen annak fényében, hogy az asztalnál MINDENKINÉL VOLT COLT. De csak az egyik használta. Méghozzá valószínűleg az, akinek amúgy sem voltak rossz lapjai. Parti közben vagyunk. Ezzel a menettempóval, amivel most haladunk, pár embernek egy csinos lyuk lesz a homlokán. Meg egy nagyobb, hátul.

Zati 2013.07.10. 16:25:16

@s:
Azért kiderül annyira nem is távoliak az álláspontjaink.

Erre amit írtál csak annyit, hogy: "Különleges jogrend"

Lesznek itt még érdekességek meg lyukak is itt-ott.

Reszelő Aladár 2013.07.10. 16:40:05

A baja a foteldemokratáknak, hogy kicsit idealisták. Azt hiszik, hogy vannak tiszták meg nem tiszták. Feketék meg fehérek. Pedig nincsenek. Amit itthon mutyinak hívnak, az külföldön lobbi. Vagy kijáró. Az a dolga, hogy a megbízója számára a legjobb döntést kibulizza (lobbizza).
A gazdag pedig nem attól lesz gazdag, hogy olyan marhára tehetséges (az a kezdetekhez kell), hanem azért mert jó kapcsolatokra tesz szert. Legyen bárki hatalmon.
Értsük meg, hogy a tőke alapvetően nem Fideszes, MSZP-s, SZDSZ-es, szociáldemokrata, néppárti, demokrata vagy republikánus.
A tőke mindig KORMÁNYPÁRTI. Mert ott osztják a zsugát. A tőke nem szociális, hanem kamatban gondolkozik.

Ha le akarjátok váltani a Fideszest, akkor majd egy olyan gárda kerül elő, akik szintén nem lesznek tiszták egy idő után

Amikor Magyarország demokratikus állam lett 1990-ben, illetve 2004-ben EU tag, akkor deklarátuk a tőke uralmát. Az előbbi lehetővé tette, hogy megjelenjen külföldi itthon, a másik pedig jogilag próbálta bebetonozni, hogy a külföldi tőke szent és sérthetetlen, távozása kizárólag piaci alapon történhet (kivásárlás). Az hogy a mi GDP-n közel 85%-át kölföldiek tulajdonú rendszerek állítják elő (és viszik el) az legyen a mi bajunk.

Szerintem ha először sikerült a magyar arány egészségesebb szintre emelni, mondjuk állami bevásárlásokkal, akkor majd lehet ezeket ismét privatizálni, immáron 100%-ig átláthatóan. Bár ez utóbbi kitétel kissé naív.

Minden esetre inkább gazdagítok egy magyar céget, mint mondjuk egy multit.

s 2013.07.10. 17:02:49

@Reszelő Aladár: "Szerintem ha először sikerült a magyar arány egészségesebb szintre emelni, mondjuk állami bevásárlásokkal,"
Mi van? Az államnak honnan lenne erre pénze? Úgy, hogy én adok neki. De én miből adok neki? Az adómból. De az honnan van? A multitól, ahol dolgozom. Tehát a multi ad pénzt az államnak, hogy az megvegye tőle a termelő kapacitását. Egy jól működő dolgot. Eladja az államnak, akinek sem pénze, sem hozzáértése. Önként, ez nagyon fontos.
Te bazdmeg annyira korrupt vagy, hogy elsőre nem is látszik, hogy mennyire hülye vagy. Te vagy matolcsy, az kurvaélet.

Kim Jong Un 2013.07.10. 17:46:40

@s: mar hazajottunk, mert rohadtul hianyzott az orszag. A joletrol szerencsere nem kellett lemondanunk, sot...
Es itthon jobb mint a Briteknel vagy a Nemeteknel volt. Ez a hazam. Ezert volt szornyu latni, amit a kurcsany es a libatolvaj muvelt vele. Es tokmindegy ki az, de aki ezeket tavol tartja az, ha nem is a baratom, de nem az ellensegem semmikeppen. Felolem a ketfarku kutyapart is lehetne az, csak NE jojjenek vissza a kurcsanyek a libassal meg a libsikkel. Ennyi. Ez a legfontosabb.

Kim Jong Un 2013.07.10. 17:49:57

@s: a multinak meg a nemet nyugdijas ad penzt, amikor 3 evente lecsereli a mercit egy ujra, amire a nemet nyugdijpenztar adja a penzt, amibe a jelenleg dolgozo nemetek fizetik be a zset, akik azert tanulhattak mert korabban az allam fizette nekik a tanulast, amit az akkor meg nem nyugdijas nemet fizetett be. Visszamenjunk az osrobbanasig ezen a vonalon? Latszik, hogy te annyira ostoba fajanko vagy, hogy azt hiszed a multinal ugy terem a penz...

s 2013.07.10. 18:00:57

@Kim Jong Un: "Latszik, hogy te annyira ostoba fajanko vagy, hogy azt hiszed a multinal ugy terem a penz... "
Pedig terem. Ő teremti. A termelőeszközeivel, meg a munkásaival. Nem fogja ár alatt a magyar államnak adni az üzletét. Persze ha életveszélyesen megfenyegetik, akkor talán. Bár, láttunk már érdekes dolgokat. Ezek veszélyes fegyverek, könnyen visszafele sülhetnek el.

Kim Jong Un 2013.07.10. 18:12:43

@s: nem. A multinak fizetnek az allampolgarok, es ebbol jon penz. Ha pedig egy multi olyant csinal ami nem kell senkinek, akkor jon a csod es vege. Ennyi. Ja nem. Kiveve a kedvenc bankjaidat, mert ha azok a sajat kapzsisaguk okan tonkremennenek, azt neeeeem lehet. Azokat ki kell menteni KOZPENZBOL, mert azok a szentek, azok nelkul nincs elet. Ugye?

s 2013.07.10. 18:26:45

@Kim Jong Un: "Ha pedig egy multi olyant csinal ami nem kell senkinek, akkor jon a csod es vege."
Tehát a multi csinál valamit. Valami terméket, vagy szolgáltatást. De ezt vajon miből csinálja? Mert ha semmi nem kell hozzá, akkor bárki csinálhatná. Ezt ő a termelő kapacitásaival csinálja. Ezért kap pénzt, többet, mint amibe ez neki került, különben nem csinálná. Tehát végső soron pénzt teremtett. Pont úgy ahogy korábban írtam.

Sajnálatos módon meg kell állapítanom, hogy nem rendelkezel kielégítő ismeretekkel a pénzügy szolgáltató rendszer működését illetően. Ezért megkímélem magunkat - elsősorban persze magamat - egy reménytelen vitától. Arra azonban szeretném felhívni a figyelmedet, hogy a bankokra - ha neked nem is feltétlenül - a termelést végző cégeknek nagy szüksége van. Még maga a nagy fehér sámán, matolcsy is elismerte, hogy a hitelezés beindítása létfontosságú a magyar gazdaság szempontjából. Neked, mint fideszes párt droid közlegénynek nincs jogod elvitatni ezt az állítást, eszed meg nyilván nincs annyi, hogy átlássad, miről is van szó valójában. Tehát maradjunk annyiban, valamire való gazdasági potenciál nem épülhet ki erős bankrendszer nélkül.

Kim Jong Un 2013.07.10. 18:39:28

@s: "Tehát maradjunk annyiban, valamire való gazdasági potenciál nem épülhet ki erős bankrendszer nélkül."

Igen, a jelenlegi fenntarthatatlan gazdasagi modellel valoban nem. Te meg tapsolsz ennek a rendszernek, es elteted. Na ez az igazan visszataszito bennetek libsikben.

Vagy ez fenntarthato szerinted? Egy zart rendszerben (a bolygo) veges eroforrasokkal, vegtelen ideig fejlodni?

Ja majd amikor legkozelebb thinkorswimen kereskedek (apple-n 35%ot fogtam eleg rovid alatt) majd arra gondolok milyen jo lenne, ha legalabb valamit sejtenek a penzrol. :D
O baszki, hogy te mennyire elcsodakoznal, ha csak sejtened az emberrol, hogy kicsoda...

Fideszdroig meg tudod ki maximum? Az a retkes teherbe baszott kurva anyad, aki teged a vilagra ellett te szar senki.

s 2013.07.11. 00:20:47

@Kim Jong Un: "Fideszdroig meg tudod ki maximum? Az a retkes teherbe baszott kurva anyad, aki teged a vilagra ellett te szar senki."

Ezek olyan végső érv félének tűnnek. Szeretnék csatlakozni az emelkedett eszmefuttatásodhoz. Tehát.
Az a buzeráns rohadt tripperes, folyós picsájú büdös kurva rohadt anyád, aki álmában még egy kecskével is mámorba baszatja magát - talán az apád, ki tudja azt már? - ám ébren mégis inkább egy vaddisznó bőlevű gecijét paskolta a tág pinájába - szerintem ez lesz a faterod inkább, ha engem kérdezel - miután kijózanodott és kellőképpen megcsúnyult, végül téged is elkapott egy kibaszottul szédületes menetre, így lettél végül te az öcséd apja. Persze szégyenében megpróbált elpusztítani, ezért fejbe baszott egy téglával, de nem döglöttél végül meg, hanem itt mutatod be a fajtalankodás, vérfertőzés, és különböző agyi sérülések - nagy szavak ezek a te esetedben, de a barokkos túlzás megengedett talán - irreverzibilis hatásait. Ez nem minden, erre te még szipuzol is, anyád büdös pinájából szippantgatod kifele a Technocol Rapidot, amit szerencsétlen nőszemély azért kent oda, hogy még egy ilyen elmeháborodott ki ne mászhasson onnét.
süti beállítások módosítása