Nincs leválthatatlan párt

H_A Címkék: interjú korrupció képviselő leváltás Fidesz Szekszárd trafikbotrány Hadházy Ákos2013.07.09. 14:38

Legalábbis így látja a Fidesz mindenkori „kisembereinek” egyike, a szekszárdi trafikmutyit kiborító önkormányzati képviselő, Hadházy Ákos. Akiről az ország 98%-a eddig nem hallott –és ha a vállalhatatlan korrupciós ügyek támogatásában a kormánypárt nem megy el a falig, valószínűleg soha nem is hallott volna – de aki azóta kilépett pártjából. Mert Ángyán Józsefhez hasonlóan nem bírt tovább asszisztálni ahhoz a rendszerszintű romláshoz, amelynek ellenében egykor éppen a Fidesz színeiben kezdett el politizálni. Mert naivan úgy gondolta, hogy aki a konzervatív értékekkel azonosul, annak a Fideszben a helye. Rosszul gondolta.

A Hadházyval készült interjú elgondolkodtató olvasmány, leginkább azért, mert sorban ő a második olyan politikus, akinek a Fidesz strukturális működését, az országra rátelepedett nyílt és gátlástalan erőszakra épülő  hatalmi logikáját volt szerencséje közelről megismerni, és e tapasztalat birtokában azt mondani: köszönöm, én ebből inkább nem kérek.

Persze mondhatjuk, hogy Hadházy nettó idealista, de tekintettel arra is, hogy ma már tudjuk, a magyar társadalom az átlagosnál korruptabbaknak tartja a politikai pártokat, a Fidesz kisemberének hangjára még inkább érdemes odafigyelni. Aki arról beszél, hogy védhetetlen (korrupciós) ügyekben nem számít az (ellen)vélemény, mert a  Fideszben a közönséges, „névtelen” katonától kizárólag azt várják el, hogy előre meghozott döntésekhez bólogasson: trafikügyben konkrétan a nevét adja 30-40 ezer magyar ember tönkretételéhez.  Akinek azzal kell szembesülnie, hogy a köztévének nem fontos 40 ezer ember sorsával és a korrupció visszaszorításával foglalkozni, de egy, a „helyes útról” letért politikus befeketítésében bármikor partner. Akinek valaha illúziói voltak azzal kapcsolatban, hogy egy kétharmados többség elég erős lehet ahhoz, hogy fontos kérdésekben vállalja a társadalmi vitát. Akinek meggyőződése, hogy nincs leválthatatlan párt, de pontosan látja azt is, hogy pillanatnyilag a Fidesznek nincsen kormányképes ellenzéke.

Hadházy Ákos rávilágít arra, hogy a Fidesz mára teljesen eltávolodott attól a konzervatív eszmerendszertől, amely valaha lényegét adta. Hozzáteszem: egy olyan konstrukcióban, ahol egy rakás tehetségtelen, sikertelen ember feltétlen lojalitásért cserébe bármikor megvásárolható, megélhetési értelemben pedig alárendelhető és elhallgattatható, nem feltétlenül kifizetődő fehér hollónak lenni. Jön a meghurcolás, az ellehetetlenítés, az elhallgattatási kísérletek láncolata. Egy olyan rendszerben, ahol Orbán Viktor egykor bátor és határozott véleménye mára egy eszelősen gátlástalan, nagy pofájú ember artikulálatlan hörgésévé degradálódott.

Hadházy véleménye és Fidesszel való szakítása leginkább azért fontos, mert egy olyan ritkaság számba menő képviselő képét mutatja, akinek van bátorsága szembehelyezkedni azzal a diktatorikus gépezettel, amellyel manapság egyáltalán nem divat szembehelyezkedni. Nem kívülről bírál és ekéz, hanem annak a rendszernek a látleletét állítja ki, amelynek ő maga is része, és jószándékú alakítója volt/akart lenni. De amelyről kiderült: sem az alkotmány, sem a magántulajdon, sem az emberi tisztesség, sem a társadalmi méltányosság szabályainak tiszteletben tartására nincs benne hajlandóság, hanem kizárólag saját konjunkturális érdekei szerint váltogatja elveit, és tapossa el az övétől különböző nézeteket vallókat.

Hadházy közéleti elkötelezettsége ezért mindenképpen tiszteletreméltó. Bízom benne, hogy fideszes pályafutásának kudarca viszont éppen a jelenlegi hatalom önmagába fordult áporodott bűzét leváltani képes hiteles erő létrejöttének apró, de sikeres lépése lesz. Ha valóban nincs leválthatatlan párt, akkor ahhoz elengedhetetlenül fontos az önreflexióra való képesség. Mindaz, ami gerinc nélkül nem megy. Annak felismerése, hogy ez nem jobb- vagy baloldal kérdése, hanem a hatalomért bármiben megalkuvás és a saját elvek következetes képviselete közötti visszavonhatatlan döntés meghozatala.  Ehhez nagyon sok Hadházyhoz hasonló „kisemberre” van szükség.

Szerintem van annyi kisember ebben az országban, amennyit a Fidesz már nem tud eltaposni. Ők lesznek a Fideszt leváltani képes kormányképes ellenzék.

· 4 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr195397603

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A tuti kormányzati honlap mutyi 2013.07.10. 11:16:03

Az új Fidesz-kormány szétcsap a kormányzati honlapok között. A lenti képet találtam ma a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium, valamint több más (nyilván mindegyik nyitóoldala előtt kint van)  minisztérium honlapján is.Update 06. 02-án: A...

Trackback: Bagóért adta a Blikk olvasója a Csintalant leleplező fotókat 2013.07.10. 11:12:02

Cigit vett két láthatóan 18 év alatti gyereknek a Hír TV sztárja egy Nemzeti Dohányboltban. Szemfüles Blikk-olvasó képsorozattal dokumentálta az aktust, majd 10 ezer forintért átadta a képekhez kapcsolódó jogokat a bulvárlapnak. Lúzerkám. Kérhetett v...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.07.10. 09:13:08

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Jobboldali többség XI.: Trafikmutyi és szex 2013.07.10. 00:53:11

Az ember már sehol sem lehet biztonságban, a politika mindenhova utánanyúl :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2013.07.10. 13:05:51

@Scagnetti: Nincs leválthatatlan párt, csak kevés robbanóanyag.

J.László 2013.07.10. 13:08:17

Az MSZP volt valaha "szociáldemokrata", vagy az SZDSZ "liberális"?

Stabilo 2013.07.10. 13:09:24

Esélye sincsen senkinek leváltani a Fideszt. Mégis ki? Bajnai? Mesterházy? Mindkettő egy hiteltelen vicc figura.
Gyurcsány talán, de ő most tudatosan bontja a baloldali falat. Neki csak akkor kell baloldali győzelem, ha ő lesz az élen. Nélküle, ahogy mondta esélye sincs a baloldalnak és igaza van. Gyurcsány lehetne a legjobb kihívója Orbánnak.
Ezen felül Schiffer van még, aki képvisel valami olyasmit a parlamentben akivel a választok többsége azonosulni tudna. Neki viszont azt kellene bebizonyítania, hogy "érett" már a feladatra, tud kemény és határozott is lenne mikor kell majd. Erre viszont kevés lesz az a néhány hónap.

seahawks 2013.07.10. 13:12:58

fidesz meg a konzervatív eszmerendszer?? ne is haragudj, de ezek sosem voltak közel egymáshoz, a fidesz izom liberális eszméket hírdetett korábban. ők csak beléptek az mdf megüresedett pozíciójába, kihasználták a politikai űrt.
ők liberálisok voltak és lesznek, némi nemzeti populizmussal vegyítve.

Szelid sunmalac 2013.07.10. 13:13:37

@Fejesrob: Neked segitenek, hogy ennyire hulye legyel, ugye? Mi lenne, ha nem pofaznal bele abba, amihez fikarcnyit sem ertesz?

J.László 2013.07.10. 13:16:57

@Stabilo:
Gyurcsány vagy az LMP (2022-ben), így van.

Ámulva nézem mindig, hogy verik magukat Mesterházyn és Bajnain. Ez a két nímand az életben nem lesz kormányfő.

Kacsura 2013.07.10. 13:18:41

@Kacsura: Ja és még egy kis apróság. Tegye föl az apró kis kezét az, aki nem azt szeretné megvalósulni itthon, amit leírtam. Aki szerint fontosabb egymás sárral való dobálása, vagy a melyik politikus kapjon előbb magánzárkát c. társasjáték.
Egyik politikus sem szent, senkinek ne legyenek illúziói, nekem sincsenek, de azért jó lenne már középen ülni azon a lovon.

Blogger Géza 2013.07.10. 13:20:52

@sas70: Pontosan, hogy a kisemberek nyertek, akik Bt.-t alapítottak és belevágtak ebbe, és csökken az egyéb szereplők súlya. Amennyiben a trafikost tekintjük kisembernek, akkor úgyis mondhatjuk, hogy 8%-ról 100%ra nőtt az arányuk a bizniszben. Persze ez így nem pontos, mert az eddigi kiskocsmák, kisboltok egy részét (!) is oda sorolhatjuk, de a tendencia akkor is egyértelmű.

Blogger Géza 2013.07.10. 13:25:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: És most mondjuk 5600 új munkahellyel (ami baromság, nem valószínű, hogy egy trafik = egy munkahely) szembeállítasz pár százat, és azt hiszed, okos voltál? Nem, hülye voltál, sajnálom. A tények úgysem fogják ezeket az elembeteg levezetéseket igazolni.

Fejesrob 2013.07.10. 13:25:58

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Cáfoltalak b+, a SAJÁT tapasztalatommal.

Vagy ha hazudok, az OK? Muszáj azt hazudnom, hogy csökken a forgalom, hogy a te baromságaidat igazoljam?

Csak szeretnéd haver.
Erről szólt b+, a 8 évetek, most már a fejedhez kellene kapnod.

I-Work 2013.07.10. 13:25:59

Nagyon szép beszéd, megkönnyeztem.
Hadházy a mintapolgár, az eszelős Árgyánnal együtt.

A FIDESZ sajtósai hasukat fogva röhögnek az ilyen írásokon. Ebből valóban nem lesz kormányképes ellenzék.

Fejesrob 2013.07.10. 13:28:36

@J.László: Ráadásul ahogy ezt a két lúzert a ballibsik halálosan komolyan veszik.

Bajnai az az offshore lovag az elveszett cégpapírjaival egyenesen gáz.

Fejesrob 2013.07.10. 13:30:08

@Blogger Géza: Alig várják, hogy megszűnjenek a kisboltok, de ami itt van a környékünkön egy sem zárt be. Sőt azt sem látom, hogy kevesebben lennének.

Itt egy seggfej egyenesen meg van sértődve:)))

I-Work 2013.07.10. 13:31:04

@Blogger Géza:

Majdnem ugyanannyi munkahely fog megszűnni az új trafikok miatt, amennyi létrejön.
A tulajdonosi struktúra viszont a már amúgy is gazdagok kezébe kerül.
Ez siralmas és szánalmas.

safranek 2013.07.10. 13:31:05

A Fidesz eltávolodott a konzervatív értékrendtől???? Igazából az eredeti, 89-es fiatalos, liberális értékrendjétől távolodott el.
Olyan, mint a táguló világegyetem. Mindentől távolodik, még önmagától is!

sas70 2013.07.10. 13:33:13

@Blogger Géza: Azok a continentálos, cba-s kiseberek, de jó lehet nekik. Ismerek egy párat, strómanok akik csak a nevüket adták hozzá, de a lóvét nem ők fogják eltenni, hanem a gazdáik. Magyarázhatod még akárhogy, csak értelme nincs, mert ez minden szempontból disznóság volt és több embert, több hazai kisvállalkozót tettek vele tönkre, mint ahányan a nyertesei lesznek, mert azok nem a kisvállalkozók! A számok meg bizonyítják, hogy eddig főleg hazai kisvállalkozások vitték, most meg majd hazai nagyvállalkozók strómanjai, akik a gazdáiknak majd leadják a lóvét.

Fejesrob 2013.07.10. 13:33:39

@I-Work: Ezt ki mondja te? Miért szűnne meg?

high up! 2013.07.10. 13:41:49

@Blogger Géza: "Amennyiben a trafikost tekintjük kisembernek, akkor úgyis mondhatjuk, hogy 8%-ról 100%ra nőtt az arányuk a bizniszben."

Te fidióta, én azt tudom, hogy ti naponta szeditek a különböző kábszereket, hogy kibírjátok valahogy hogy regel mást kell hazudni mint este, de nálad egyértelmű, hogy te már évek óta túladagolással élsz.

Ha csak 5 percre visszatérne a józan eszed, akkor felhagynál azzal hogy a net viták fidióta díszhülyéje legyél.

Scagnetti 2013.07.10. 13:43:35

@Stabilo: "Esélye sincsen senkinek leváltani a Fideszt. Mégis ki? Bajnai? Mesterházy? Mindkettő egy hiteltelen vicc figura."

És még ebből a kettőből is a rosszabbat fogják indítani, mert a párt mögötte áll, és mert vele könnyebb lesz kitömni a szavazóbázist is.

"Gyurcsány talán, de ő most tudatosan bontja a baloldali falat. Neki csak akkor kell baloldali győzelem, ha ő lesz az élen."

Olyan viszont nem lesz még egyszer. Az a politika, amit Gyurcsány képvisel (gyakorlatilag SZDSZ 2.0) legfeljebb 5-10%-os érdeklődésre számíthat.

"Nélküle, ahogy mondta esélye sincs a baloldalnak és igaza van."

Vele még annyi sem.

"Gyurcsány lehetne a legjobb kihívója Orbánnak."

Ezt a mantrát sokszor ismételgetik, de mitől lenne igaz? Van olyan ember, aki komolyan gondolja, hogy Gyurcsányt indítva nyerhet?

"Ezen felül Schiffer van még, aki képvisel valami olyasmit a parlamentben akivel a választok többsége azonosulni tudna. Neki viszont azt kellene bebizonyítania, hogy "érett" már a feladatra, tud kemény és határozott is lenne mikor kell majd. Erre viszont kevés lesz az a néhány hónap."

Ezt szerintem pont bebizonyította, mikor a szoclib támadások ellenére sem csicskult be Bajnaiéknak. Volt benne tartás, és ragaszkodott hozzá, hogy lehet más a politika.
Inkább azt kellene bebizonyítania, hogy tudna mit kezdeni az országgal, ha hatalomra jutna. Mert sajnos ezen a téren nem volt meggyőző.

tonypek 2013.07.10. 13:49:24

Egy antidemokratikus kormánypártot csak igazán nagy ellenzéki többséggel lehet elsöpörni az útból. Helyét egy nagykoalíciós, demokratikus kormányzat veheti át. Feltételezem, hogy a fideszen belül is vannak még demokratikus gondolkodású és hitű politikusok is nem csak az ellenzéki sorokban. Csak velük együtt lehet az országot ebből az EU által szégyenteljesen megbélyegzett helyzetből kimozdítani.

lavór 2013.07.10. 13:51:23

20 éve nem az kérdés, hogy leváltható-e egy párt, hanem hogy melyikre váltsuk le? Az idő már bebizonyította, hogy a már leváltott kormánypártok egyike sem alkalmas az ország vezetésére. És nem egyszer bizonyíthatott egyik párt sem. Tehát: véletlen botlásról szó sem eshet.

high up! 2013.07.10. 13:55:09

@Fejesrob: "Alig várják, hogy megszűnjenek a kisboltok, de ami itt van a környékünkön egy sem zárt be. Sőt azt sem látom, hogy kevesebben lennének."

Persze NER elvtárs, te se dolgoztál még egy percet se az életedbe vállakozóként. Mert akkor legalább tudnád, hogy csak azért mert június 30-ával megszűnt a forgalmuk 10-40%-a, attól nem fognak még bezárni július 1-gyel. Mert majd szerinted július 1-én már rohannak csődeljárást kérni maguk ellen a bolt tulajdonossoknak? Hosszú évek szenvedésével? Meg milliós kölcsöntartozással és árukészlettel?

Mindig kérdem magam, hogy ezek a fidióták mihez értenek a libsizésen meg birkamenetelésen kívül, de látható az eredmény: semmihez.

Azt azért megnézném, hogy te hogy néznél ki, ha az elvennék a fizetésed 10-40%-át. Tudod életben maradnál még egy ideig, de aztán beadnád a kulcsot, mert már az ingyenkonyháig se lenne erőd elkúszni.

S a birkamenet meg a trafik tulajok ott fognak köpni rád, hogy miért nem vállalkozol, mert akarsz az állam csöcsén lógni? Egy kategóriába tesznek majd a cigányokkal.

Zati 2013.07.10. 13:56:16

Érdekes nézni/olvasni ahogy védik a védhetetlent.
Annyira abszurd, hogy nem találok szavakat.

...valahol egy messzi-messzi galaxisban...

Fusson ki merre lát! Azt hiszem a 2014-es országos IQ-teszten megbukik az ország.

J.László 2013.07.10. 13:58:09

@Fejesrob:
Ez a legújabb? Nincsenek meg a Hajdú-Bét papírjai? Ahol egyébként abszolut grál lovag volt Bajnai, mint mindenki tudja. De azért a papírok nincsenek sehol.

Gyurcsány sem találja a diplomadolgozatát. Hogy azt a kutya fáját neki!

s 2013.07.10. 13:59:08

@Zati: Hát. Legutóbb megbukott. 2/3 arányban. Miért lenne a következő jobb?

Fejesrob 2013.07.10. 14:01:09

@high up!: Ne lihegjél már haver. Ha nem zárt be, hát nem zárt be.

Inkább rajtad látszik, hogy te nem dolgoztál egy percet sem, különben tudnád, hogy kurvára nem úgy van ahogy írod. Ha a tulaj tudja, hogy keddtől veszteséges, hétfőn éjfélkor be fog zárni.

Amatőr vagy és itt okoskodsz, arcoskodsz, oktatod a másikat. Aztán ha fél év múlva sem zárnak be, remélem, jössz bocsánatot kérni ostoba ballibsi.

Fejesrob 2013.07.10. 14:02:30

@J.László: Érdekes, hogy a papírok mindig ezeknél a foltos múltú alakoknál vesznek el.

Az én papírjaim érdekes mód megvannak, pedig nem egy cégem volt.

J.László 2013.07.10. 14:03:04

@s:
Az nem kétharmad, bocsika.
Mert ugyebár a szavazópolgárok a teljes népesség 80%-a. Mármost ennek 60%-a ment el szavazni, az a 100% 48%-a. És e 48%-nak az 52%-a szavazott a geci Fideszre, az pedig a 100% kb. 25%-a. Tehát mindössze a negyede bukott meg az íkúteszten. Számolni sem tudsz, baszod?

s 2013.07.10. 14:04:50

@J.László: Nem is kell az a kurva diploma. Most olvastam, hogy anélkül is épp olyan jó színész, mintha meglenne neki . . . vagy várjál csak, . . . ja . . . az a hujber volt, bocsi. Mindegy, ferenc ferenc, az a lényeg. Meg a színészkedés.

s 2013.07.10. 14:07:13

@J.László: De, tudok számolni. A 2/3 nálam már az eredmény. A keresett IQ. :-)

s 2013.07.10. 14:08:58

@Fejesrob: Jó is megtartani azokat. Az OPNI és megszűnt jogutód nélkül. Ki adná ki ismét azokat a drága dokumentumokat?

Fejesrob 2013.07.10. 14:10:42

@ZX: Miért hazudnék, itt van a közért mellettem, ma is vásároltam ott. Csodálkozva láttam is, hogy a cigifaq totál üres. Kérdeztem megszűnnek, mondták, hogy nem, nincs kevesebb vásárlójuk sem. Én pld. tejet vettem ott.

Zati 2013.07.10. 14:10:52

@s:
Nem hiszem, hogy megbukott 2010-ben.
Az előző választás a protest szavazás tankönyvi példája volt.
Ez nem jött be, gondoltam én........ (nem szavaztam a fideszre)
Ezzel szemben az igazság az, hogy ez kellett. Zabálják a népek a párhuzamos univerzumot.

Fejesrob 2013.07.10. 14:12:07

@s: Hogyne. De ha azt hazudnám, hogy megszűnt mellettünk a kisközért nyilván értelmes lennék.

B+ és még te jössz az OPNI-s papírokkal:)))

J.László 2013.07.10. 14:14:32

@Fejesrob:
... meg a párhuzamos univerzumokkal.

sas70 2013.07.10. 14:18:05

@J.László: Neked ellopták a kabátod vagy te loptál kabátot? Mert az nem mindegy.
Ez megint egy fasza fidióta húzás, hogy Bajnaira kenik a Hajdú-Bét csődjét. Bezzeg a nemtaggyűlési, nemjegyzőkönyvekbe nem Orbán, az akkori miniszterelnök nyerte a legtöbbet, ja nem ő, a felesége és nem a legtöbbet, csak a második legtöbbet! És azt már nem is kell megemlítenem, hogy ki volt akkor kormányon, akinek akkor nem voltak fontosak a magántermelők, azok csak akkor lettek fontosak, amikor politikai célokra lehetett használni őket.

Zati 2013.07.10. 14:19:18

És, hogy ne off-oljak.

Tegyük fel hamis a 30-40 ezres szám.
Tegyük fel, hogy csak a 10% zár be. Nyilván éttermek, tesco express stb nem fog ezért bezárni.De biztos lesz olyan aki emiatt kénytelen a kis családi vegyesboltot bezárni.Legyen ez a szám 15% az nem túl nagy (szerintem több lesz).

Az az 6-7 ezer kis vállalkozás miért áldozható be. Miért kell örülnöm "5600 új munkahely"-nek ha tudom hogy ezért legalább ennyi életet tönkretettünk.

Mindez nem azért mert egy utcában 2 közért van és az egyik ügyesebb jobban reklámozott stb. mint a másik, hanem mert oda osztottak lapot. Ezek nem piaci törvények hanem minimum helyzetbe hozás valakiknek a kárára.

Fejesrob 2013.07.10. 14:20:32

@sas70: Miért te hogyan gondoltad?

"Már 2002-ben jelentős veszteséget termelt a Hajdú-Bét – közel hétszázmillió forintot –, a tulajdonosok pedig éppen ekkor vásároltak cégeket, üzletrészeket, s még 2003-ban is megrendelték a libákat, amelyek nagy részét már nem fizették ki – írta a Magyar Hírlap.

A rendőrség 2004-ben csalás gyanújával rendelt el nyomozást. A kirendelt igazságügyi könyvszakértő szerint a fizetésképtelenség keletkezésének dátuma 2002-re tehető. Azaz sezrinte a cég törvényt sértett, amikor nem fejezte be a tevékenységét. A nyomozást 2004-ben csődbűntett gyanúja miatt is elrendelték, ám ekkor az ügy átkerült a Nemzeti Nyomozó Irodához (NNI).

Az NNI szakértőt rendelt ki, aki viszont azt állapította meg, hogy a fizetésképtelenség időpontja 2003. szeptemberében következett be. De ha így van, akkor nem érthető, hogy 2003. december 17-én miért támadta meg a Hajdú-Bét a bíróság felszámolást elrendelő végzését azzal, hogy a Hajdú-Bét nincs csődben, majd egy hónappal később maga kért önmaga ellen felszámolást csődre hivatkozva.

A hatóságok a nyomozást bűncselekmény hiányában megszüntették. Az pedig, hogy hová tűntek a Hajdú-Bét iratai, máig nem derült ki."

J.László 2013.07.10. 14:21:25

@sas70:
Itt az újabb párhuzamos univerzum.

Senki nem "kente Bajnaira a Hajdú-Bét csődjét". Nincsenek meg a Hajdú-Bét papírjai. E furcsaságról tettem említést. Remélem, szabad. Anélkül, hogy lehülyifidiótáznák az ember fiát a szürkeállományok.

s 2013.07.10. 14:22:07

@Zati: Pedig megbukott. Aki program nélkül BÁRKIT hatalomba enged - nem 2/3-al, csak úgy simán - az sikeres ember nem lehet. Nem úgy, akit hatalomhoz juttat. Az viszont lehet még akasztott ember is. Nagy a szórásnégyzet.

s 2013.07.10. 14:23:17

@sas70: Nem taggyűlés volt . . .

Pop40 2013.07.10. 14:23:46

@J.László:

"Ámulva nézem mindig, hogy verik magukat Mesterházyn és Bajnain."

Ez meglepő, kedves elvtárs, mert én ugyanezt a narancsmaffiádnál meg a pártlapjaitoknál látom. Bajnai csak tüsszent egyet, rögtön rohannak összehazudozni róla valamit. A Magyar Nemzet lassan többet ír róla, mint Vityáról. :DDDD
Ők valószínűleg már tudják, amit ti csak jövőre tudtok meg: Hogy keserves koppanással lesz jövőre vége a narancsbolsi maffiának. :))

"Ez a két nímand az életben nem lesz kormányfő."

Ha te mondod, kedves elvtárs. :)
Ezt nagyon jól alátámasztja, hogy a birkamenetes retardáltakat kivéve nincs olyan társadalmi réteg, amiben ne vezetne Bajnai Orbánnal szemben.

Bár ez szerintem is csak valami elírás lehet, hisz olyan jól, sikeresen, és korrupciómentesen kormányoz a maffiád, hogy tömegek rohannak majd rátok szavazni. :D

J.László 2013.07.10. 14:24:44

Úgy tűnik, a "kétharmad" (és sok egyéb) mellett a "Hajdú-Bét" kifejezés is felkerült az orwelli világ tiltott szavainak listájára.

J.László 2013.07.10. 14:29:31

@Pop40:
Ezzel a fellépéssel azt hiszem, nagyot fogtok bukni megint.

Zati 2013.07.10. 14:30:15

@s: Alapvetően igazad van!

Én csak azt szeretném ha különbséget tennénk a az égő házból kiugrunk az ablakon a "majd meglátjuk hova" és a "maradjunk mert olyan szuper, hogy ég" között.

A választók 90%-a nem "műkedvelő". Ha megnézed a legnépszerűbb blogokon rendre ugyan azok az emberek "beszélgetnek". A többi választót nem érdekli (sajnos).

Csak nem akarok sok millió embert megbélyegezni, elnéző akarok lenni. Inkább "egy nagy hülyeséget csináltatok srácok" nekem a 2010-es választás. Ha 2014 így marad, az már katasztrófa. Sokan nem ezt akarták...remélem.

Kim Jong Un 2013.07.10. 14:31:32

@s: titeket libsiket is sok helyen emlegetnek. Ahol csak elokerul a gonosz szo, vagy annak barmely szinonimaja, az ratok vonatkozik tetves patkanyok!

Pop40 2013.07.10. 14:34:11

@J.László:

Ha te mondod, drága elvtársam, tuti úgy is lesz. :DDD

Fejesrob 2013.07.10. 14:35:04

@J.László: Olyan ez is mint a cigánybűnözés. Ezek azt hiszik, ha ők azt hazudják maguknak, hogy nincs ilyen, akkor a többi is ezt fogja gondolni.

ZX 2013.07.10. 14:35:58

@Fejesrob: Nem azonnal csökken a forgalom, de majd szépen lassan fogy a bevétel. Lehet persze, hogy kihúzzák, de nagyon sokan lesznek akiknél ez észrevehető lesz és kénytelenek lesznek bezárni.

Blogger Géza 2013.07.10. 14:36:02

@I-Work: Miért gondolod, hogy aki most nyert, az "amúgy is gazdag"? Az eddig benzinkutakon, hotelekben, TESCOk-ban stb. eladott cigik ára meg szerinted "szegényekhez" ment? Ne legyünk már ennyire demagógok...

sas70 2013.07.10. 14:42:21

@s: Nem csak baráti, céges, összejövetel a miniszterelnök lakásán!

Földi halandó 2013.07.10. 14:43:01

@Zati: ne felejtsük el beleszámolni a beszállítókat (BAT, Philip Morris dolgozók), értve ez alatt azt, hogy kevesebb területi képviselő kell majd, ezáltal kevesebb logiszikai munkás, ezáltal kevesebb termelésben dolgozó, stb, stb. valaki írta múltkor, hogy csak a continental fog szállítani minden dohányboltba... hallottam már olyanról aki dohányiparban dolgozó és komoly elbocsátásokról beszélt...

s 2013.07.10. 14:48:27

@Zati: "nem akarok sok millió embert megbélyegezni"

Nem is tudsz. Ők már megbélyegezték magukat. Az ember a vélemény. Az a lényege. A többi csak biológiai hulladék. kizárólag a vélemény számít.

"Én csak azt szeretném ha különbséget tennénk a az égő házból kiugrunk az ablakon a "majd meglátjuk hova" és a "maradjunk mert olyan szuper, hogy ég" között."
Sokszor ezek közt nincs olyan éles különbség, mint azt hinni szeretnénk. A következmények tekintetében egyáltalán nincs.

s 2013.07.10. 14:50:37

@Kim Jong Un: Nagyon elszánt vagy. Neked nincs egzisztenciád, te fidesz függő vagy. Különben gondolkoznál, de azt jól láthatóan nem teszed. fideszbuzi.

sas70 2013.07.10. 14:52:07

@Fejesrob: Na és ki volt a Hajdú-Bét vezetője? Nem azon kellene keresni a papírokat? Ha valaki egyébként bűncselekményt követ el, akkor meg kell büntetni! Csak az kurvára bassza a csőrömet, hogy az egyik oldalon soha nem történik bűncselekmény és mindenki hót ártatlan, a másikon meg bár még eljárás sem folyik valaki ellen, de tuti bűnös. És nehogy azzal gyere nekem, hogy nem lehetett, mert akkor is Polt volt a legfőbb ügyész és minden lehetősége meg volt rá, hogy a rendőrségi vizsgálatot ellenőrizze.

s 2013.07.10. 14:52:59

@sas70: Hej, a rosseb egye meg . . . ha előre tudom, hogy fél megyék esnek le uradalomként, talán még én is elmentem volna . . . meghívó nélkül . . .

sas70 2013.07.10. 14:58:58

Ott ilyen nem volt, jegyzőkönyv sem!

J.László 2013.07.10. 15:01:12

Ha egy marslakó idejönne a Földre és egy hónapig csak index blogokat olvasna, úgy menne haza, hogy ezen a bolygón az összes rohadt szemét trafikos egy fideszköcsög szemét állat multimilliárdos. Az emberiség rákfenéje és minimum legnagyobb problémája.

ZX 2013.07.10. 15:04:10

@J.László: És ez pontosan így van :D

Zati 2013.07.10. 15:06:15

@Földi halandó: Szándékosan csak az 5600-at hasonlítottam egy kb 5600-al.
Sarkítottam, hogy rávilágítsak az igazi problémára.
Pl., hogy kit érdekel a kedves kommentelő házában lévő vegyesbolt. Ennél azért távolabbról kell szemlélni az erdőt.
De nyilván a probléma lényegesen összetettebb.

Pop40 2013.07.10. 15:07:22

@J.László:

Sebaj, nézne egy kis kiegyensúlyozott köztévés híradót, amiben Vitya sörhasa eltereli az árvizet, aztán meghallgatná a gyorsnaszád tündérmeséjét, a rizsacsökkentést, meg hogy nem leszünk gyarmat, és gyorsan rájönne, hogy eddig szar bolygón élt, mert ez minden létező világok legeslegjobbika. :D

s 2013.07.10. 15:08:08

@J.László: Fejlett intelligencia. Szerintem nem is kellene neki egy hónap.

ben2 2013.07.10. 15:09:55

A trafikbotrány klasszikus példája a pitiáner, demagóg választási kampánytémának. A kormány célul tűzte ki, hogy csökkenti a cigaretta elárusítóhelyek számát, hogy visszaszorítsa a dohányzást. Ezzel kivívta a Philip Morris haragját, amivel elindult a politikai ellentámadás sorozat.
A kialakult helyzetért ugyanakkor a Fidesz legalább annyira felelős, mint a nyilvánvaló gazdasági érdeksérelme miatt politikai szálakat rángató dohánylobbi. A Fidesz hihetetlenül amatőr módon ment bele ebbe a konfliktusba. Ahhoz képest, hogy a választási kampányok előtt a helyi jelölteket milyen alaposan megszűrik, hogy a lehető legkisebb támadási felületet hagyjanak magukon, most egyszerűen nem foglalkoztak a helyi személyes sérelmekkel és korrupciógyanús üzelmekkel.
Ez még akkor is durva hiba, ha könnyen lehetne mérföldes listát állítani az ennél nagyságrendekkel nagyobb volumenű ballib korrupciós ügyekről, amiket minden különösebb következmény nélkül megúsztak az elkövetőik.
Ugyanakkor a trafik balhé miatt ne várja senki, hogy lényegesen átrendeződnének a magyar pártviszonyok. 2006-ban sokkal súlyosabb ügyek láttak napvilágot heti rendszerességgel az akkori kormánypárt holdudvarából (élén az akkori miniszterelnökkel), mégis az MSZP nyerte a választásokat, pedig egy évvel a választások előtt lényegesen rosszabban állt, mint most a Fidesz.
A témát ráadásul népszavazási kezdeményezéssel akarják a választásokig melegen tartani, ami csúnyán vissza fog ütni: egy bebukott népszavazási kezdeményezésnél nagyobb öngólt ellenzék aligha tud elkövetni. Márpedig már most kizárhatjuk az esélyét, hogy a választópolgárok több mint fele csak azért elmenjen szavazni, hogy a helyi trafikos kevesebbet keressen, amikor a nagy többségük még az általa állítólag hőn óhajtott kormányváltásért sem hajlandó kimozdulni a vackából, hogy a szavazólapra satírozzon egy X-et.

Zati 2013.07.10. 15:11:17

@s: Legyél picit elnézőbb egy a kétkezi munkással, aki hazamegy a panelba és az m1 hiradó szerinte szent.
Nem biztos, hogy azért mert meg van vezetve attól rosszabb nálad vagy nálam.
Hátha felébred benne a kíváncsiság és utánajár a "tényeknek" mielőtt szavaz.

Pl: Miért kéne neki tudni, hogy a rezsicsökkentés mennyire káros.
Na ezért most kinyírnak.......:))))))))

Pop40 2013.07.10. 15:14:46

@s:

A trafikokhoz nem, de hogy Simicska lenyúlásait, meg a bíróságokon-ügyészségeken átívelő fideszes maffia minden viselt dolgát felgöngyölítse, ahhoz tuti kellene egy hónap, legyen bármilyen fejlett létforma. :DD

Kim Jong Un 2013.07.10. 15:16:59

@s: persze, hogy nincs, hiszen aki nem libaparti, az csak szegeny lecsuszott ember lehet. :D Legalabbis ti ezzel probaljatok magatokat nyugtatgatni libamajmok.

J.László 2013.07.10. 15:18:25

Mire beköszönt 2014 tavasza, szerintem a pszichiátria elfogadott új diszciplinája lesz a trafik- és rezsimánia. Nem véletlenül zárták be ezek az OPNI-t.

Pop40 2013.07.10. 15:21:39

@J.László:

Na ja, szerencsétlen ápolók a grazi intézetben nem is fogják érteni, miről beszél a kedves beteg a kényszerzubbonyban napi 24 órán át... :)

J.László 2013.07.10. 15:22:45

A Graz-szindrómát kifelejtettem. Elnézést.

s 2013.07.10. 15:24:01

@Zati: "Legyél picit elnézőbb egy a kétkezi munkással, aki hazamegy a panelba és az m1 hiradó szerinte szent."

Nem leszek elnéző. Miért is tenném? Gondolkozni kell, aki hülye, az nem csak a saját sorsát bassza el, hanem az enyémet is. Demokrácia van.
Ha diktatúra lenne, ezek a derék, kétkezi munkások nem is szavazhatnának. Rá kellene hagyniuk mindent az okosabb és tehetősebb rétegre. Mindent. A szavazást, a puccsot, a merényletet. Még a bombakészítést is. Így meg csinálhat mindent ő, a csöpp eszével. Kellett ez neki?

s 2013.07.10. 15:28:00

@Kim Jong Un: Csóró vagy, téged a fidesz tart lélegeztető gépen. Most attól fosol, mi lesz, ha elzavarják egyszer ezeket a picsába. Nem most, 2014-ben, de egyszer. Akkor, öregem vár a fatelep. Mehetsz vissza oda, ahová való vagy, kutyát etetni.

s 2013.07.10. 15:29:34

@Pop40: Lehet. Csak remélni merem, hogy valami vulkán-ágyút hoz magával. Mert anélkül gürcös lesz ezt a mocskot eltakarítani.

J.László 2013.07.10. 15:32:43

Tetszik, ahogy panelprolizik a "baloldal".

Zati 2013.07.10. 15:37:59

@s:
Most akkor demokraták vagyunk vagy nem?

Ha demokraták vagyunk akkor ez benne van, és nem ők hanem MI akartuk.
Ha nem vagyunk demokraták és a "Rá kellene hagyniuk mindent az okosabb és tehetősebb rétegre" akkor elitista vagy. Neked valszeg az Orbáni út az üdvözítő.
Dönts.

Pop40 2013.07.10. 15:40:47

@J.László:

Semmi gond, bizony IQ-szinten megesik az ilyen. :)
Szerintem egyszerűbb, ha maradsz a birkamenetben már jól berögzült jelszavaknál, abból nem lehet gond. "nemleszünkgyarmat, emútnyócév, gyurcsányahibás"
Esetleg libázz valamit, ha ezeket nehéz leírni.

Grazért amúgy én sem rajongok. Ahonnan ilyen mentális állapotú beteg, mint a Kedves Vezető, szabadon eltávozhat, az az intézet inkább alakuljon át kisdedóvóvá, vagy fideszes minisztériummá.

Pop40 2013.07.10. 15:43:14

@s:

Az kicsit macerás - hogy különítenéd el a fideszes hulladékot a normális emberektől?

Szervezzenek inkább nekik valami birkamenetet a T3663PQ53 kisbolygóra.
Onnan eltartana egy ideig, míg hazatalálnak. :D

J.László 2013.07.10. 15:45:30

@Pop40:
Ez tetszik. Nyomjátok ezt tovább, bázisdemokraták.

Nyilván "bizonyos IQ-szintet" akartál mondani. Az a "bizonyos IQ-szint" jól látszik a dumáitokon. Csak így tovább!

Kim Jong Un 2013.07.10. 15:51:27

@s: azert durva, hogy vannak meg emberek, akik azt hiszik, hogy az eletben ugy mennek a dolgok, hogy az donti el az eletszinvonalat, hogy milyen oldalt tamogat. :D
Gondolom a te teljes szemelyes csododet probalod igy megmagyarazni, mert ez igy konnyebb.
En a kurcsanyi eraban alapoztam meg - joreszt persze kulfoldon - es a fidesz alatt sem megy sem jobban, sem rosszabbul.
Amit ugye te egyaltalan nem ertesz, az az, hogy nem csak ez alapjan lehet egy oldalt tamogatni avagy gyulolni. En a boszmet meg a libatolvajt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat. Ennyi. Nem anyagi oka van, hanem egyszeru hazaszeretet.
De ezt nem ertheted, hiszen te egy rohadt hazatlan libsi fereg vagy.

s 2013.07.10. 15:53:40

@Zati: "Most akkor demokraták vagyunk vagy nem?" Ez még viccnek is rossz. Persze, hogy azok vagyunk. Én legalábbis, minden nyűgével együtt az lennék. Mostanában azonban gyakran jut eszembe Szilárd Leó egy mondása a demokráciáról: "Azzal még valahogy egyet tudok érteni, hogy egy fajankó szavazata pont annyit ér, mint az enyém. De hogy kettőé kétszer annyit ér, azzal nehezen tudok kibékülni."

Másrészt az elitizmus nem annyira rossz, mint azt sokan gondolják. Nagyban függ az eredmény attól, hogy ki minősül elitnek. Szóval semmiképen nem az orbáni útról van szó, ők egyetlen értelmezés szerint sem számítanak elitnek, hacsak nem elit bűnözők. Az igen.
Az elitizmus az állam irányításában egyébként régi múltra tekint vissza, már Platón is azon a véleményen volt, hogy a dolgok a hozzáértőknél vannak a legjobb kezekben. Ennek a gondolatnak a sikeres gyakorlati megvalósíthatóságára a történelem számos példát szolgáltat is. Nem készítetten pontos mérleget, de a demokráciák mintha nem állnának ennyire jól.

Pop40 2013.07.10. 15:55:14

@J.László:

"bázisdemokraták"??? Valakivel keverni tetszik, drága elvtársam. :))

Azt bizony, elírtam. Lehet, hogy a birkamenetes agysorvadás neten keresztül is terjed? :O

s 2013.07.10. 15:55:55

@Pop40: "hogy különítenéd el a fideszes hulladékot a normális emberektől?" Elválna az, mint szar a lapáttól. Csak normális szabályozói környezet kellene. Ott kiderülne, kinek van esze, és ki a fidesz birka.

Pop40 2013.07.10. 15:56:37

@Kim Jong Un:

"En a boszmet meg a libatolvajt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat."

Ez a sok szájtépésen kívül megnyilvánul még esetleg valamiben?

Pop40 2013.07.10. 15:59:02

@s:

"Csak normális szabályozói környezet kellene." - Hát ja, az kéne, de nincs, sőt.
Csak az évekbe fog telni, mire a sok bebetonozott narancsbolsi pártkatonát kirugdalják. És akkor még maga a szabályozás sehol sincs, csak a lehetőség, hogy egyáltalán nekikezdjenek.

s 2013.07.10. 16:03:59

@Kim Jong Un: "Gondolom a te teljes szemelyes csododet probalod igy megmagyarazni"
Vicces vagy, Kim Jong Un.

"En a kurcsanyi eraban alapoztam meg - joreszt persze kulfoldon - es a fidesz alatt sem megy sem jobban, sem rosszabbul."
Miért külföldön? Mert szereted a hazádat? Vagy ott jobban megy? Nincs honvágyad?
Én régebben "alapoztam meg". Itt, Magyarországon. Most is jól megy, ebből a szempontból nekem mindegy, ki a porondmester.

"En a boszmet meg a libatolvajt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat. Ennyi. Nem anyagi oka van, hanem egyszeru hazaszeretet.
De ezt nem ertheted, hiszen te egy rohadt hazatlan libsi fereg vagy."
En az obánt meg a matolcsyt azert gyulolom, mert szeretem a hazamat. Ennyi. Nem anyagi oka van, hanem egyszeru hazaszeretet.
De ezt nem ertheted, hiszen te egy rohadt hazatlan fidesz fereg vagy.

Pár szót cseréltem csak ki. Így sem lett rossz. Jól írsz, mondták már?

Zati 2013.07.10. 16:08:24

@s:

"Szóval semmiképen nem az orbáni útról van szó, ők egyetlen értelmezés szerint sem számítanak elitnek, hacsak nem elit bűnözők."

Ebben sajnos tévedsz. Ami most történik az egy nagyon pontos forgatókönyv szerint az "eredeti töke felhalmozás"

Most mindenkit össze vissza vernek a játszótéren, begyűjtenek minden lapátot meg dömpert miközben azt kiabálják hogy értetek tesszük. Kialakul az uj elit bármi áron és utána majd elül a vihar. Erre játszanak. Ne legyen igazam de a üzemanyag színezéssel az új valódi gengsztereket is létrehozzák.

Ha már ez meglesz és kapnak mondjuk 25 évet kormányon, ezekből felnő az igazi elit kristály tiszta pedigrével. Lásd Kennedy klán.

Ezek most nem szarral gurítanak, ha ezt hagyjuk nekik lesz itt olyan elitizmus amit nem fogsz szeretni.

"Nagyban függ az eredmény attól, hogy ki minősül elitnek"
Vigyázz mit kívánsz!

s 2013.07.10. 16:16:59

@Zati: "Ebben sajnos tévedsz. Ami most történik az egy nagyon pontos forgatókönyv szerint az "eredeti töke felhalmozás"
Ez NEM az EREDETI TŐKEFELHALMOZÁS. Azon már túl vagyunk. Ez a lapok újraosztása. Annyi kockázata mindenképpen van, hogy kiderül, hogy valakinél volt egy colt az asztalnál. Ez egyébként nem is meglepő, különösen annak fényében, hogy az asztalnál MINDENKINÉL VOLT COLT. De csak az egyik használta. Méghozzá valószínűleg az, akinek amúgy sem voltak rossz lapjai. Parti közben vagyunk. Ezzel a menettempóval, amivel most haladunk, pár embernek egy csinos lyuk lesz a homlokán. Meg egy nagyobb, hátul.

Zati 2013.07.10. 16:25:16

@s:
Azért kiderül annyira nem is távoliak az álláspontjaink.

Erre amit írtál csak annyit, hogy: "Különleges jogrend"

Lesznek itt még érdekességek meg lyukak is itt-ott.

Reszelő Aladár 2013.07.10. 16:40:05

A baja a foteldemokratáknak, hogy kicsit idealisták. Azt hiszik, hogy vannak tiszták meg nem tiszták. Feketék meg fehérek. Pedig nincsenek. Amit itthon mutyinak hívnak, az külföldön lobbi. Vagy kijáró. Az a dolga, hogy a megbízója számára a legjobb döntést kibulizza (lobbizza).
A gazdag pedig nem attól lesz gazdag, hogy olyan marhára tehetséges (az a kezdetekhez kell), hanem azért mert jó kapcsolatokra tesz szert. Legyen bárki hatalmon.
Értsük meg, hogy a tőke alapvetően nem Fideszes, MSZP-s, SZDSZ-es, szociáldemokrata, néppárti, demokrata vagy republikánus.
A tőke mindig KORMÁNYPÁRTI. Mert ott osztják a zsugát. A tőke nem szociális, hanem kamatban gondolkozik.

Ha le akarjátok váltani a Fideszest, akkor majd egy olyan gárda kerül elő, akik szintén nem lesznek tiszták egy idő után

Amikor Magyarország demokratikus állam lett 1990-ben, illetve 2004-ben EU tag, akkor deklarátuk a tőke uralmát. Az előbbi lehetővé tette, hogy megjelenjen külföldi itthon, a másik pedig jogilag próbálta bebetonozni, hogy a külföldi tőke szent és sérthetetlen, távozása kizárólag piaci alapon történhet (kivásárlás). Az hogy a mi GDP-n közel 85%-át kölföldiek tulajdonú rendszerek állítják elő (és viszik el) az legyen a mi bajunk.

Szerintem ha először sikerült a magyar arány egészségesebb szintre emelni, mondjuk állami bevásárlásokkal, akkor majd lehet ezeket ismét privatizálni, immáron 100%-ig átláthatóan. Bár ez utóbbi kitétel kissé naív.

Minden esetre inkább gazdagítok egy magyar céget, mint mondjuk egy multit.

s 2013.07.10. 17:02:49

@Reszelő Aladár: "Szerintem ha először sikerült a magyar arány egészségesebb szintre emelni, mondjuk állami bevásárlásokkal,"
Mi van? Az államnak honnan lenne erre pénze? Úgy, hogy én adok neki. De én miből adok neki? Az adómból. De az honnan van? A multitól, ahol dolgozom. Tehát a multi ad pénzt az államnak, hogy az megvegye tőle a termelő kapacitását. Egy jól működő dolgot. Eladja az államnak, akinek sem pénze, sem hozzáértése. Önként, ez nagyon fontos.
Te bazdmeg annyira korrupt vagy, hogy elsőre nem is látszik, hogy mennyire hülye vagy. Te vagy matolcsy, az kurvaélet.

Kim Jong Un 2013.07.10. 17:46:40

@s: mar hazajottunk, mert rohadtul hianyzott az orszag. A joletrol szerencsere nem kellett lemondanunk, sot...
Es itthon jobb mint a Briteknel vagy a Nemeteknel volt. Ez a hazam. Ezert volt szornyu latni, amit a kurcsany es a libatolvaj muvelt vele. Es tokmindegy ki az, de aki ezeket tavol tartja az, ha nem is a baratom, de nem az ellensegem semmikeppen. Felolem a ketfarku kutyapart is lehetne az, csak NE jojjenek vissza a kurcsanyek a libassal meg a libsikkel. Ennyi. Ez a legfontosabb.

Kim Jong Un 2013.07.10. 17:49:57

@s: a multinak meg a nemet nyugdijas ad penzt, amikor 3 evente lecsereli a mercit egy ujra, amire a nemet nyugdijpenztar adja a penzt, amibe a jelenleg dolgozo nemetek fizetik be a zset, akik azert tanulhattak mert korabban az allam fizette nekik a tanulast, amit az akkor meg nem nyugdijas nemet fizetett be. Visszamenjunk az osrobbanasig ezen a vonalon? Latszik, hogy te annyira ostoba fajanko vagy, hogy azt hiszed a multinal ugy terem a penz...

s 2013.07.10. 18:00:57

@Kim Jong Un: "Latszik, hogy te annyira ostoba fajanko vagy, hogy azt hiszed a multinal ugy terem a penz... "
Pedig terem. Ő teremti. A termelőeszközeivel, meg a munkásaival. Nem fogja ár alatt a magyar államnak adni az üzletét. Persze ha életveszélyesen megfenyegetik, akkor talán. Bár, láttunk már érdekes dolgokat. Ezek veszélyes fegyverek, könnyen visszafele sülhetnek el.

Kim Jong Un 2013.07.10. 18:12:43

@s: nem. A multinak fizetnek az allampolgarok, es ebbol jon penz. Ha pedig egy multi olyant csinal ami nem kell senkinek, akkor jon a csod es vege. Ennyi. Ja nem. Kiveve a kedvenc bankjaidat, mert ha azok a sajat kapzsisaguk okan tonkremennenek, azt neeeeem lehet. Azokat ki kell menteni KOZPENZBOL, mert azok a szentek, azok nelkul nincs elet. Ugye?

s 2013.07.10. 18:26:45

@Kim Jong Un: "Ha pedig egy multi olyant csinal ami nem kell senkinek, akkor jon a csod es vege."
Tehát a multi csinál valamit. Valami terméket, vagy szolgáltatást. De ezt vajon miből csinálja? Mert ha semmi nem kell hozzá, akkor bárki csinálhatná. Ezt ő a termelő kapacitásaival csinálja. Ezért kap pénzt, többet, mint amibe ez neki került, különben nem csinálná. Tehát végső soron pénzt teremtett. Pont úgy ahogy korábban írtam.

Sajnálatos módon meg kell állapítanom, hogy nem rendelkezel kielégítő ismeretekkel a pénzügy szolgáltató rendszer működését illetően. Ezért megkímélem magunkat - elsősorban persze magamat - egy reménytelen vitától. Arra azonban szeretném felhívni a figyelmedet, hogy a bankokra - ha neked nem is feltétlenül - a termelést végző cégeknek nagy szüksége van. Még maga a nagy fehér sámán, matolcsy is elismerte, hogy a hitelezés beindítása létfontosságú a magyar gazdaság szempontjából. Neked, mint fideszes párt droid közlegénynek nincs jogod elvitatni ezt az állítást, eszed meg nyilván nincs annyi, hogy átlássad, miről is van szó valójában. Tehát maradjunk annyiban, valamire való gazdasági potenciál nem épülhet ki erős bankrendszer nélkül.

Kim Jong Un 2013.07.10. 18:39:28

@s: "Tehát maradjunk annyiban, valamire való gazdasági potenciál nem épülhet ki erős bankrendszer nélkül."

Igen, a jelenlegi fenntarthatatlan gazdasagi modellel valoban nem. Te meg tapsolsz ennek a rendszernek, es elteted. Na ez az igazan visszataszito bennetek libsikben.

Vagy ez fenntarthato szerinted? Egy zart rendszerben (a bolygo) veges eroforrasokkal, vegtelen ideig fejlodni?

Ja majd amikor legkozelebb thinkorswimen kereskedek (apple-n 35%ot fogtam eleg rovid alatt) majd arra gondolok milyen jo lenne, ha legalabb valamit sejtenek a penzrol. :D
O baszki, hogy te mennyire elcsodakoznal, ha csak sejtened az emberrol, hogy kicsoda...

Fideszdroig meg tudod ki maximum? Az a retkes teherbe baszott kurva anyad, aki teged a vilagra ellett te szar senki.

s 2013.07.11. 00:20:47

@Kim Jong Un: "Fideszdroig meg tudod ki maximum? Az a retkes teherbe baszott kurva anyad, aki teged a vilagra ellett te szar senki."

Ezek olyan végső érv félének tűnnek. Szeretnék csatlakozni az emelkedett eszmefuttatásodhoz. Tehát.
Az a buzeráns rohadt tripperes, folyós picsájú büdös kurva rohadt anyád, aki álmában még egy kecskével is mámorba baszatja magát - talán az apád, ki tudja azt már? - ám ébren mégis inkább egy vaddisznó bőlevű gecijét paskolta a tág pinájába - szerintem ez lesz a faterod inkább, ha engem kérdezel - miután kijózanodott és kellőképpen megcsúnyult, végül téged is elkapott egy kibaszottul szédületes menetre, így lettél végül te az öcséd apja. Persze szégyenében megpróbált elpusztítani, ezért fejbe baszott egy téglával, de nem döglöttél végül meg, hanem itt mutatod be a fajtalankodás, vérfertőzés, és különböző agyi sérülések - nagy szavak ezek a te esetedben, de a barokkos túlzás megengedett talán - irreverzibilis hatásait. Ez nem minden, erre te még szipuzol is, anyád büdös pinájából szippantgatod kifele a Technocol Rapidot, amit szerencsétlen nőszemély azért kent oda, hogy még egy ilyen elmeháborodott ki ne mászhasson onnét.
süti beállítások módosítása