A rezsicsökkentés ópiuma és a magyar nép kritikája

H_A Címkék: demokrácia magyar nép 180 perc magyar emberek Orbán Viktor Magyarország EU EP Kossuth Rádió Fidesz-kormány rezsicsökkentés Tavares-jelentés2013.07.05. 18:02

Miután kedden-szerdán Viktorunk politikai értelemben szánalmas vereséget szenvedett a strasbourgi nagypályán, következésképpen újabb összecsapásokat helyezett kilátásba, majd csütörtökön hazai porondon dekázásban látszólagos revansot vett, a pénteki mantra alkalmából megintcsak gombfoci-tempóban nyomta a Kossuth Rádió barátságos közszolgálati stúdiójából, hogy mi mi jelent, és mi miért van Tavares-ügyileg, unióilag, gyarmatilag, szuveneritásilag, baloldalilag, rezsicsökkentésileg, miegymásilag. Kábé ebben a stílusban:

Az Európai Parlament által elfogadott, a kormány alkotmánymódosításait bíráló Tavares-jelentés egy baloldali akció a jobboldali kétharmadot választó magyar nép ellen. Az európai baloldalnak két baja van Magyarországgal: egyrészt hogy a magyar nép úgy döntött, hogy kétharmaddal leszavaz egy baloldali kormányt, és ez az európai baloldal kudarca is, másrészt hogy a nagytőke összefonódik a baloldallal, és folyamatosan a bankadó visszavonását és a rezsicsökkentés leállítását követelik tőlünk, amit nem áll módunkban megtenni. A Tavares-jelentés olyan javaslatokat is megfogalmaz, amelyek egyértelműen sértik az EU alapszerződéseket. Nem a kormányzást éri a kritika, hanem a magyarokat. Azt az alkotmányt bírálja a jelentés, amelyről "egymillió ember azt mondta, hogy ezt akarja". Mivel ő (megj: urunk-parancsolónk) erre kapott felhatalmazást a magyar emberektől, ezért a bírálat nem a kormánynak, hanem a magyar népnek szól. Valójában a rezsicsökkentést bírálják, márpedig aki ezt teszi, az a magyar családoktól akar pénzt elvenni. Szamárság egy demokráciát abból megítélni, hogy mennyire széles az alkotmánybíróság jogköre, ezek európai közjogi szamárságok, Angliában például nincs is alkotmánybíróság. Nyíltan el akarnak venni tőlünk valamit, szabadságot, pénzt, ilyen még a szovjet idők óta nem volt, ezt nem lehet hagyni. Mit fogunk mondani a gyerekeinknek, hogy behúztuk a fülünket-farkunkat, és hagyjuk hogy a hazánkat gyalázzák? Nem, ha a gyerekeink szemébe akarunk nézni, akkor elmondjuk nekik, hogy itt birodalmat akarnak építeni, és mi ezt nem hagytuk. Vagy hagyjuk, hogy kihúzzák a lábunk alól az országot, vagy nem hagyjuk, és ez konfliktusokkal jár.

Tekintettel arra, hogy elfogadhatatlan csúsztatásokat és aljas, kétfenekű mellébeszéléseket tartalmaz a miniszterelnöki expozé, talán nem haszontalan néhány tisztázó gondolatot hozzáfűzni.  Másodszor és egyben utoljára írok erről, bár azt gondolom, - és nem fogadtam volna arra, hogy ez valaha így fog tűnni - Gyurcsány kormányzati ügyködései lassan nevetséges csínyekké szelidülnek e frontális politikai hazugságok mellé állítva. Ha ez sem nyitja fel a  rezsicsökkentés ópiumával elkábított, illetve súlyos apátiában fetrengő magyar emberek szemét, akkor mostantól a szó szoros értelmében is el lehet kezdeni hasogatni a fát a hátukon.

Viktor! Kár volt beléd az a tandíjmentes jogi egyetem, mert ugyan főfoglalkozásként késsel-villával is megtanultál enni, ez a félműveltség édeskevés az európai politizáláshoz. Ami – tudom, ez számodra érthetetlen – nem csupán rágalmazásból, illetve saját alkalmatlanságunk, rossz szándékaink, és elbaltázott döntéseink másokra vetítéséből áll. Válogatás nélkül balliberálisokra, EU-bürokratákra, és újabban egyre gyakrabban az istenadta népre. Akinek körülbelül annyi köze volt ehhez a jó három éves alkotmányozási fikához, mint Rozika néni tehenének a baletthoz, de leginkább annyi, mint a Tavares-jelentésnek a rezsicsökkentéshez.

Legjobb tudásom szerint Orbán Viktor nem egyszemélyben maga a nép. Hasonlóképpen a Fidesz-kormány se Magyarországgal, se a magyar emberekkel nem ekvivalens kategória. A Fidesz egy politikai párt, amely ideiglenes felhatalmazást kapott az ország vezetésére. Egy választás megnyerése (történjen akár kétharmaddal is) senkit nem jogosít fel arra, hogy leépítse a demokráciát, majd másokra kenje a felelősséget. Nem azt mondod most sem, Viktor, hogy mindenért amit csináltál, vállalod a felelősséget, mert hiszed, hogy jó döntéseket hoztál, hanem gyáva, sunyi és aljas módon takarózol a néppel. Hogy nem téged, hanem őt támadják, a nép tehet róla, a nép akarta és követte el mindezt. Mert ebben az országban a nép alkotmányozik. Gondolom ennek analógiájára a nép dönt a trafikpályázatokról, a földekről, a patikákról, az épülő stadionokról, az életpálya-modellekről, és a színházigazgatók kinevezéséről is. Neked ehhez semmi közöd, a bírálat nem neked szól. Hogy nem nyílik meg a föld alattad, Viktor?

Megszállottan kapaszkodsz a rezsicsökkentésbe, és bár ország-világ élőben követhette a strasbourgi közvetítést, úgy teszel, mintha mindenki hülye lenne. Úgy teszel, mintha szerveztek volna egy parlamenti vitát csak azért, hogy Tavarestől Barroso-ig valamennyi hozzászóló lehetőséget kapjon rád erőltetni, hogy Magyarországon emeld a rezsiköltségeket. Senkinek a szájából nem hangzott el a rezsicsökkentés, kizárólag a te szádból, és azért cinikusan pofátlan mellébeszélés ez, mert Tavares már akkor elkezdte dokumentálni a magyar demokrácia állapotát, és jelentését összeállítani, amikor Magyarországon a rezsicsökkentés szélhámossága még fosszília állapotában sem leledzett. Bármennyire próbálod az érdemi témát sokadszorra megkerülve, a rezsicsökkentésre fogni azt, hogy saját képedre és hasonlatosságodra alakítod a magyar demokráciát, a kutyát sem érdekli a rezsicsökkentésed. Maximum jól kiröhögnek, vagy szánakozva elmosolyodnak rajtad. Tehát mivel szó nincs a rezsicsökkentésről, senki nem akar a magyar emberek zsebében turkálni. Érted?

Fura iróniája a sorsnak, hogy – bár nem tiszta, hogy végül is gyarmatot, vagy birodalmat vizionálsz Magyarország helyére – a szuverenitásunkról, és a minket ért gyalázatról beszélsz, meg arról, hogy uniós alapszerződések sérültek. Fura, hogy pont te beszélsz erről, akinek az első kormányzása idején (úgy értem, a csatlakozási időszakban) került sor a jogfejezetek túlnyomó többségéről szóló megállapodásra. Enyhén szólva nem elegáns, durvábban szólva parasztság több, mint egy évtized távlatából mindezt megkérdőjelezni. Ha Magyarország függetlenségének bármilyen korlátozása eldőlt, az akkor dőlt el, ha pedig ezt most megrökönyödve nehezményezed, az legfeljebb saját magad szembeköpésének minősül. Nem beszélve erről az olcsó, félművelt jogászi húzásról: szintén utólag elvitatni az EU-tól, hogy szerződés szerinti jogával élve ellenőrízze a szerződés folyamatos betartását, amelynek eszközéül most bizottságot hoz létre. Abba kapaszkodni, hogy ezt az eszközt évekkel ezelőtt az alapszerződés nem nevezte meg szó és betű szerint, szánalmas kifogás. Hisz ilyen alapon minden eszközt el lehetne utasítani, és végül megfosztani az EU-t az önvédelem/önkorrekció lehetőségétől. Ha rajtad múlna, nem kétlem, hogy már Európai Unió sem létezne.

Pont ezért szomorú ez az egész. Mert hazugságra épül. Mert nem rezsicsökkentésről van itt szó, vagy a magyar emberek pénzének, szabadságának elrablásáról vagy öncélú meggyalázásukról. Hanem arról, hogy nem erre kaptad egy millió magyar ember felhatalmazását, Orbán Viktor. Nem arra, hogy csorbítsd az unió általad is állítólag elfogadott, deklarált alapértékeit, hogy visszamenőleges hatályú törvényeket hozz, hogy eltaposd a bírói függetlenséget, hogy a választások tisztaságának bemocskolását lehetővé tevő szabályozást nyomj át a kétharmadoddal, hogy egyoldalú médiatörvényt fogadtass el, hogy az ellenzéket nem létezőnek tekintsd, hogy saját embereidet ültesd a valamikor független/pártatlan intézmények élére, hogy korlátozd az alkotmánybíróságot. És ha mindehhez neked az az egyetlen hozzáfűznivalód, hogy Angliában különben sem létezik alkotmánybíróság, és egyáltalán ennek jogköreit vizsgálgatni közjogi szamárság, akkor már csak az a szerencse, hogy nem fizettél tandíjat azért, hogy mostanra okleveles, Európában kokikat és sallereket előszeretettel osztogató, de önkritikát gyakorolni képtelen, hatalommániás miniszterelnök váljon belőled.

Tisztelt magyar nép! Orbánnal ellentétben, én továbbra is azt gondolom: a Strasbourgban elfogadott jelentés súlyosan elítéli Magyarország jelenlegi kormányát és annak miniszterelnökét azért a három évnyi megfeszített munkáért, amelyet a magyar nép és a magyar demokrácia érdekében kifejtettek. Az a mód, ahogyan ezt az ítéletet Orbán Viktor interpretálja, kimagyarázza és átkölti, elfogadhatatlan. A félelmetes az, hogy pillanatnyilag Magyarország foglya ennek a megtévesztő, manipulatív orbáni erkölcsnek. Amelynek része (történetesen nagyon helyesen) az is, hogy az ember tudjon a tetteiért felelősséget vállalni, hogy tudjon a gyerekei szemébe nézni. Orbán szerint mi csak akkor fogunk tudni gyerekeink szemébe nézni, ha konfrontálódunk azért, hogy ne húzzák ki az országot a lábunk alól. Álszent, hazug moralizálás.

Mert Orbán Viktor a gyerekek örömére is Magyarországot védi. Harcol és konfrontálódik. Suhogtatja a fakardot. Teljesen feleslegesen. Senki nem támadott. De pont ezért semmi kétségem nincs afelől, hogy az önjelölt védőszent szerepében tetszelegve, most is el fog menni a falig. Ennek csak egyik lépése a Tavares-jelentés körüli sértődött agresszív ténykedése. Még nem tudjuk, hogy mi a pontos terve, de sejtjük: kivezetni Magyarországot az EU-ból. Amíg ez sikerül (ha tovább szívjuk a rezsicsökkentés ópiumát, minden bizonnyal sikerülni fog) Magyarországon már semmi nem fogja fenyegetni a demokráciát. Ami nincs, az nem kerülhet veszélybe.

U.I. Csak azt nem tudom, hogy Orbán Viktor hogy fog így a gyerekei szemébe nézni. Az az ember, aki miniszterelnökként a saját kormányzása kudarcai miatti balhét a népével akarja elvitetni, aki a népét tartja maga elé védőpajzsként, amikor őt célozzák, aki akkor is hazudik, amikor már régen rajtakapták, az hogyan tud a gyerekei szemébe nézni?

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr435392660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hackbard.celine 2013.07.05. 22:24:41

@röf: röfiknek az akolból minden csillagászati távlatban van, főleg, ha aranyhal memóriával rendelkeznek. :)
Az első magyar jobboldali kormány (Antall-Boros) tényleges államcsőd közeli helyzetben adta át a stafétát. 3-al kezdődő 2 jegyű infláció, kárpótlási jegyekkel kivéreztetett mezőgazdaság. Csak a Bokros-csomag mentette meg a gazdasági összeomlástól az országot.
Ezt sokan szeretik elfelejteni. Ahogy azt is, hogy az privatizált vagyon többszörös befektetéseket eredményezett, az energiaszektorba bevont működő tőke alapozta meg az ipari növekedést.
De ezt persze az mno-hírtv akadémián nem tanítják.
Sajnállak, egyszerűen ostoba vagy.
És ráadásul ennek semmi, de semmi köze, a 2004 májusa utáni EU csatlakozást követően lehívott fejlesztési pénzekhez.
És még egy apróság: nézd már meg, kik bábáskodtak a privatizáció környékén... volt ott egy M*tolcsy nevű is.

zobod 2013.07.05. 22:26:47

@röf: elhiszi, mert szeretné ha így lenne. Hogy a jóságos Nyugat (így, nagybetűvel) megosztja javait a szegény keletiekkel. Vicces. Biztos az indiánok közt is voltak, akik örültek neki hogy a jóságos sápadtarcúak megosztják velük a tüzesvizet, villámló botot, és cserében csak a folyókat, földeket, tavakat, állatokat kérik...

az övezet gázai 2013.07.05. 22:28:30

A fosszília-hasonlat gigantikus képzavarától, és az Eu-kilépés mint cél említésétől eltekintve teljesen korrekt álláspont.
A baromjai élő egyenesben nyomták Brüsziből, hadd lássa a plebs, hogyan mos fel a vezír eu-bürokratákkal. Akinek füle vagyon és némi esze, az kb fordítva látta. No persze, annyiban igazuk van (ismét), hogy a kettős kommunikáció most is a csekély értelmű publikumnak szól, ők pediglen sajnos döntő súlyúak a választó lakosságon belül.

Foxtrotty 2013.07.05. 22:32:34

"Még nem tudjuk, hogy mi a pontos terve (Orbánnak), de sejtjük: kivezetni Magyarországot az EU-ból. "

A Kertész Ákoshoz és Mohácsi Viktóriához hasonló született demokraták tömegeinek elüldözése után, a Hagyó Miklóshoz és Mesterházi Ernőhöz hasonló angyali fénylények penészes pincebebörtönbe zárása után, a Szilvási Györgyhöz és Laborc Sándorhoz hasonló becsületes szolgálatvezetők megkoholása után már nem is maradnak igaz ejrópéerek ebben az országban

P.Freddy 2013.07.05. 22:44:09

@Foxtrotty:

"...már nem is maradnak igaz ejrópéerek ebben az országban"

Dehogynem Béla bátyám, Kövér seggek hogyne maradnának már. Dögivel. Igaz ejópéerek, megaszonta az egyik Kövér Segg is, hogy az igazi Ejrópai értékek azok, amikkel szembemegy Ejrópa.

És az igazi Ejóperi értékekkel a jó irányba csak Magyarország megy most, tehát Ejrópa nem is Ejrópa, hanem Magyarország az igaz Ejrópa mostan, ezt mondta a minisztránselnök.

Pszt! 2013.07.05. 22:53:12

Míg nyomják a lóvét Brüsszelből, addig nem lép ki az EU-bol!

egysmás 2013.07.05. 22:55:27

Carthaginem esse delendam

Nero Bianco 2013.07.05. 23:02:42

@röf: Szépen egyszerűek ezek a megrögzült politikai mítoszok, csak az velük a baj, hogy amint picit megkapargatjuk a dolgokat, azonnal kiderül, hogy 50%-a nettó hazugság, 49% a totális ismerethiány, és 1% a sajtóintormáció.

KovA 2013.07.05. 23:12:01

Igazából szarok Strasbourgra is meg Brüsszelre is,
Az EUnió lehetett volna és talán lehetne akár jó is.
De nem az, Erkölcsileg pedig megbuktak a liberális eszmék is a gyakorlat próbáján nem kevésbbé mint a szocializmus.
Ez a hazám, olyan, amilyen - átvészelt már néhány elnyomást Bécset, Moszkvát, Brüsszelt - a lényeg ugyanaz: nem szabad annyira hülyének lenni, hogy az ember naivul megváltónak nézze elnyomóit.
Az emberállatja ugyanaz - megy szervezetten az érdekei után - most épp az EU-t és intézményeit használják.
A többi meg mese. Hol voltak ezek az urak - a demokrácia védelmező lovagjai 2006-ban a lovasrohamkor ? És amikor az emberek szemét lövették ki a hatalmuk megvédésére ?

Európa szemérmetlenül szemérmesen szemet hunyt.

Arra is hogy kurcsány úr szemközt köpte a demokráciát és a népet hazugsággal hatalomra jutni természetes a tüntetők meg majd megunják, hazamennek.
Ez a magatartás nem veszélyes a demokráciára ugye.

Hogy hosszú évek óta először az ország terheit nem közvetlenül hárítják a népre - hanem a profitjuk védelmében a rendszar haszonélvezői kénytelenek vagy lenyelni vagy színt vallani - az "demokráciaellenes" mi ? Mert valakiknek arról szól a demokrácia hogy liberalizálva van a népnyúzás és négyévente meg van rendezve neki a néphatalom látszata - a rendszar lényege ugyanaz - a hatalom csak váltás alsógatya ugyanazon a szaros seggen.

Elég volt. Nem érdekel Európa - azok érdekelnek akikkel sorsközösségben élek az pedig az ország.
Európa nem velem és nem velünk sorsközösség - 20 év alatt kiderült. Együtt kell működnünk velük a magunk kényszereinek engedve de saját érdekeink szerint - de azt ami magát EU-nak nevezi - mércénkké tenni nem érdemes. Ők nem mi és mi nem ők. Más helyzet más lehetőségek - nem megy az egy kaptafa - azt mi szívjuk meg. Különösen a szabadkereskedelmet, ha az alól az alapvető nemzeti erőforrásokat sürgősen és alkotmányosan ki nem vonjuk mint pl termőföld kifosztás a vége aztán nem marad más mint eleven fa gircses görcsös ágát ragadni.
Az lehet szabadkereskedelmi áru amit mi magunk meg és újratermelünk.
Előreláthatólag képtelenek leszünk ezt belátni és mint közösség keresztülvinni.
A létező liberalizmus férge túl mélyen belénk rágott emberi hiúságaink vágyaink és gyarlóságaink mentén.
Azért újabb szenvedéssel átvészelendő évtizedek következnek melynek során kormányaink bábkormányok, majd helytartók lesznek - mi előbb gyarmat míg van felélhető kiszipolyozható értékünk legyen az munkaerő vagy természeti erőforrás, majd ezekből kimerülve gettó - indiánrezervátum. Belénk azért fektetnek, hogy azon nyerjenek - nem azért, hogy éljünk és fejlődjünk. Az önállóság/szabadság (f)eladása kiszolgáltatottság az erőforrásokat megkaparintóknak - az eladósodás másoknak gazdasági zsarolópozíció extraprofitforrás.
De egy birodalom sem örök. :-)
Csak generációk kellenek kivárni pusztulását.

Netuddki. 2013.07.05. 23:18:52

@Nem taggyűlés volt: "Inkább az a kérdés, a gyerekei hogyan tudnak a fater szemébe nézni."

A gyerekei majd szégyenükben visszaváltoztatják a nevüket az eredetire, orsósra...

Netuddki. 2013.07.05. 23:24:37

@KovA: Anyátok micsodáját, ostoba fideszbirkák! Az csak az orbánotok üres dumája, hogy az EU Magyarország ellen van. Igen, ez egy ostoba, tehetségtelen megélhetési politikus terelése. Valójában semmi, senki nem tiltja meg neki, hogy ügyes politikával, senkivel nem összeveszve képviselje az ország érdekeit az EU-ban.
E helyett a saját és kis családja érdekeit képviseli a magyar állampolgárok érdekei ellenében. Mindezt a cigányságot pedig az EU elleni uszítással akarja leplezni. Csak az ostoba fideszbirkák veszik be nemi. Tövig bizony, te barom...

Netuddki. 2013.07.05. 23:28:30

@maffiabaloldal az új mantra 2014re: "Hogyaszongya: Az Európai Únió nincs tisztában az európai értékekkel."

Ja, de jön maga orbánviktor a tömjén zsótival és megaszondják a bugris magyaroknak, hogy mik is azok az igazi európai értékek. Csak röhögnék rajtuk ha olyan kedvem lenne. De sajna tesznek róla, hogy ne legyen, a qrva annyukat!

egysmás 2013.07.05. 23:36:28

@KovA: Hát, jah!

A liberális eszmék erkölcsileg megbuktak a gyakorlat próbáján, bezzeg az jó keresztény egyház, a szilárd alapokon évezredek óta bassza a kisf megvan és meg is marad!
Ez ami kell legyen a mi utunk, mert a kisfiúk seg a liberálisok erkölcstelenek, úgyhogy vagy hittan, vagy erkölcstan, amit tanítani kell a gyerekeknek!
Az Euból meg ki kell lépni, mert azok csak nyűgnek vannak, hiszen hiába mondja magát jobboldalinak a többség, ha az képes elítélni egy jobboldali kormányt, ha az olyanokat csinál, ami nem tetszik neki!
Ha ezt teszi, nem is jobboldali!
Hanem balos, liberális!
Akik pedig erkölcsileg megbuktak, úgyhogy ne pofázzanak!

P.Freddy 2013.07.05. 23:37:06

@KovA:

"Hogy hosszú évek óta először az ország terheit nem közvetlenül hárítják a népre"

Figyelj, te kövér sgg. Most pont 20%-al többet fizetünk ugyanazért az alapvető élelmiszerért, amiért pár éve ennyivel kevesebbet. És egy hónap múlva REZSICSÖKKENTÉS-sel megegyező áremelés lesz megint.

Ige, a TEJ-ről van szó, te Fideszbirkamajom.

Az ország terheit Orbán Viktor KÖZVETLENÜL hárítja a népre, csak közben még jól át is bssza az agyatokat, kövérseggek. A pénzt nézzétek, ne a tévét, idióták.

KovA 2013.07.05. 23:43:42

@Pszt!: Ma nincs az a politikus aki a kilépést az EUból bevállalhatná - a nép nem érett a következményeit elviselni. Ma gazdasági intervencióval szemben sokkal-sokkal érzékenyebb az ország - mint 30 éve.
Ha nagyon felhúzzák szemöldöküket nincs processzor számítógép, mobiltelefon - lemondtunk arról hogy akár alapszinten magunkat el tudjuk látni ilyesmivel - elvileg a 60-as évekbe vissza lehet bombázni bennünket oszt onnan indulhatunk.
Elvileg. Gyakorlatban a COCOMot is kijátszották valamennyire - mert gazdasági érdek volt mögötte.
Ráadásul marad a remény, hogy a politika átmeneti - pár év alatt fordul a szél - kár volna a remélt zsákmányt tönkretenni.

Más dolog, hogy nem is kell kilépni az EUból. Majd kirúgnak, ha akarnak. De ez sem könnyű. Először is vállalni kell, hogy ők rúgnak ki. Másodszor precedenst termet, hogy ilyen előfordulhatott. Túl ciki. s ez az ami nagyonóbb szabad teret enged. Szankciózhatnak - nekünk nem az a lényeg hogy szépek legyünk az EU-nak sőt ! Sokkal inkább az, hogy a saját dolgainkat tartsuk szem előtt, ha kell az EU ellenében is elmenve a határokig.
Nem leszünk soha egy ország az EUval. Ha papíron mégis, akkor is ez itt egy jól körülhatárolható getto lesz. Mert egyesek jólétének alapja mások szegénysorban (megfejhető) kiszolgáltatott helyzetben tartása. Hogy milyen lesz a szereposztás elég egyértelmű. A szabadság és az önrendelkezés a kulcsa a fejlődőképességnek.
Hogy a kevés a kicsi amit megtermelünk a miénk marad és saját belátásunk szerint saját érdekünben fektetjük be - ha másnak engedjük át az irányítást - ő nem a mi fejlődésünkben érdekelt - a maga érdekei szerint rendelkezik a megtermelt dolgokkal nem velünk sorsközösség - mi kimerülésig kiaknázandó erőforrás vagyunk csupán a leltárban.
Az érdekünk csak annyiban esik egybe az övével, hogy a hasznát szolgáljuk minél kiszolgáltatottabb pozícióból - a mi nyereségünk az hogy ebben az általa teremtett és fenntartott rendszerben az általa biztosított lehetőségeknek köszönhetően minőségben és mennyiségben fogyatkozva egyik napról a másikra túlélünk. Ezért nem kell hálásnak lenni :-)
Meglehet kényelmesebb és kellemesebb, a lázadás helyett - aki képes rá agyilag - azt boldogítja.

KovA 2013.07.05. 23:47:04

@P.Freddy: Én azt látom hogy nem nő gyorsabban a tej ára mint előtte :-) sőt !
Miután fő táplálékforrásunk a tej elégé tisztában vagyok vele - úgyhogy melléfogtál.

KovA 2013.07.05. 23:50:20

@kovi1970: Neem nincs az EU Magyarország ellen :-) Az EU a maga javára van, csak ez nekünk hátrányos.
Sőt az EU is inkább csak eszköz mint valami a saját érdekében - eszköz az erősek érdekében.
Most EUznak, szabadkereskedelmeznek.
Ha megbukik majd találnak más eszmét nektek, amiben hihettek :-)

P.Freddy 2013.07.05. 23:50:46

@KovA:

"Sokkal inkább az, hogy a saját dolgainkat tartsuk szem előtt, ha kell az EU ellenében is elmenve a határokig."

Komolyan, ezt van képed leírni?

Komolyan, a határokig elmenő, dicső cselekedetnek tartod a Fidesz részéről Kodály Zoltán betiltását?

Komolyan, a határokig elmenő, dicső cselekedetnek tartod a Fidesz részéről a köztörvényes trafikmutyit?

Komolyan, a határokig elmenő, dicső cselekedetnek tartod a Fidesz részéről a földrablást a haveroknak?

Ha igen, akkor eredj vissza anydba, és ha körülnézel sokan küldenek még ugyanígy ugyanoda visszafele, kövérsegghülye bayerfszmajom.

KovA 2013.07.05. 23:59:02

@P.Freddy: Veled/veletek ellentétben én nem fideszben mag maszopban, meg EUban gondolkodom - és épp ezért - igen van pofám ezt leírni.

Nekem nem az EU, meg orbán meg szanyi, vagy kurcsány vagy valami párt a mércém,
Ezt még nektek ki kell nőnötök, nem orbánban meg pártokban kell gondolkodni.
A mutyi nem a Fidesz sajátja - az emberállatjának a sajátja - ezen is felül kellene kerekednünk.
Ugyanis nekünk valóban mozgósítható tartalékunk nem bankokban, meg a tőzsdén van - hanem saját magunkban kell megtalálnunk azt - és a közösségben ugyanígy.

Na jó éjt, kedves birkatársak :-)

tundrazuzmo (törölt) 2013.07.06. 00:01:43

Ha eddig bármi kétségem lett volna az EU látszatdemokratái és Orbán forradalmár harcának természetéről, akkor ez a tavaris jelentés megmutatta.

Mutassanak példát demokráciából a drága Strabag és Colas anyaországai és akkor majd mi is meglátjuk, hogyan kell ezt csinálni. Ehelyett izgága bölcsészgyerekek osztják az észt arról, hogy elméleti demokrácia tanszékük micsoda új dolgokat kísérletezett ki a számunkra, miközben a háttérben minden, mindig a pénzről és a hatalomról szól.

Jogukban áll bármit mondani? Igen. Jogunkban áll nem figyelembe venni őket? Igen. Bruxeles: coki. Nem osztottak lapot.

P.Freddy 2013.07.06. 00:08:59

@tundrazuzmo:

Hú öcsém. Egy jótanács: nyúltenyésztésnél ne fogjál komolyabb észt igénylő tevékenységbe, mert belebuksz.

A demokráciát többszáz éve, krvanagy kínlódások közepette találták fel, és többszáz éve védik, mint egyetlen működőképes társadalmi modellt. Orbán persze az ilyen segghülyék miatt mint te is, nekimegy és rombolja, ezzel tíz-húsz évre neki és a haveroknak megvan a betevő, nincs is más céljuk ezzel, hidd el.

Csak hogy tudd, mihez adod a HITEDET. Az Orbán rablásához, ahhoz. Csókold meg a képét a falon.

milyen szép a Vértes, ó 2013.07.06. 00:16:10

@KovA:

Első szemkilövetős idióta 'ma'?

tundrazuzmo (törölt) 2013.07.06. 00:17:55

@P.Freddy: "Egy jótanács: nyúltenyésztésnél ne fogjál komolyabb észt igénylő tevékenységbe, mert belebuksz."
Nem nyert.

"A demokráciát többszáz éve, krvanagy kínlódások közepette találták fel,"
Nem nyert.

"és többszáz éve védik"
Nagyon nem nyert

"mint egyetlen működőképes társadalmi modellt."
Ez meg különösen nem nyert

"nekimegy és rombolja"
Ismerem az érveket emögött, de ez sem nyert

Mondasz valami olyasmit is, aminek köze van a valósághoz, vagy csak szenvedsz itt tovább heveny verbális diarrhea tüneteit produkálva?

P.Freddy 2013.07.06. 00:25:36

@tundrazuzmo:

Bocs, mint ahogy látszik is te erősen hithű Fideszes vagy, tehát neked nem lehet mondani semmit ami valóságos, csak Orbán Viktoros valóságot.

Úgyhogy elnézést, nyalogasd Orbán Viktor seggét erősen, fényesre, mint eddig.

egysmás 2013.07.06. 00:33:01

@tundrazuzmo: A vécépucolás (bárki, bármit is mondott erről) kevésbé bonyolult dolog, mint a nyúltenyésztés!
Szóval hiába is a humánhigiénés szolgáltatói asszisztens titulusod, a nyúltenyésztés azért kicsit bonyolultabb, mint ez a háromszavas foglalkozás!

tundrazuzmo (törölt) 2013.07.06. 00:35:33

@P.Freddy: "Úgyhogy elnézést, nyalogasd Orbán Viktor seggét erősen, fényesre, mint eddig."

Fenék fetisizmusoddal holnap, a prájdon találhatsz rokonlelkekre. Addig is gondolkozz el, hogy a sok működésképtelen nem demokratikus ország mit is adott eddig a világnak. Mit adtak nekünk a rómaiak? Például.

vénkujon 2013.07.06. 00:35:49

a tisztelt magyar nép 70 százaléka nem tudja hogyan kell bekapcsolni egy számítógépet, nem tudja hol találhatóak a blogok a világhálón. meg asse tudja, hogy mi a fasz az. viktor erre épít. szevasztok. a fizetett fidesztrólok ezért pl. teljesen fölöslegesek, mert a faszságaikat úgysem tudják eladni a neten. még két év, és egy békemenet hátán fogunk kimenni az euból. szerintem tüzijáték is lesz.

P.Freddy 2013.07.06. 00:43:17

@tundrazuzmo:

Bocs haver, de utálom a Kövér Seggeket.

Ha te szeretsz nekik benyalni, akkor egészségedre.

De normális ember elhányja magát tőlük.

Mégha Fidesz funkcionáriusok, akkor is, dőt pláne:)

vénkujon 2013.07.06. 00:44:44

@tundrazuzmo: sztem a római birodalmat idecitálni hölyeség.

dr kíváncsivagyok 2013.07.06. 00:56:36

"U.I. Csak azt nem tudom, hogy Orbán Viktor hogy fog így a gyerekei szemébe nézni. Az az ember, aki miniszterelnökként a saját kormányzása kudarcai miatti balhét a népével akarja elvitetni, aki a népét tartja maga elé védőpajzsként, amikor őt célozzák, aki akkor is hazudik, amikor már régen rajtakapták, az hogyan tud a gyerekei szemébe nézni? "

Rezzenéstelen arccal !
És a gyerekei ,...azok hogy fognak az emberek szemébe nézni ?
Gazdagon...nagyon gazdagon !

dr kíváncsivagyok 2013.07.06. 00:57:52

@vénkujon:
"szerintem tüzijáték is lesz. "

Vízszintesen...

dr kíváncsivagyok 2013.07.06. 01:01:56

@P.Freddy:
""Sokkal inkább az, hogy a saját dolgainkat tartsuk szem előtt, ha kell az EU ellenében is elmenve a határokig." "

Mivel az EU Mi (is) vagyunk , erről az jut eszembe hogy - álmomban két kiscica voltam és magunkkal játszottam....
Ezek a barmok nem veszik észre , hogy az EU MI vagyunk !

deruyter 2013.07.06. 01:05:20

@tundrazuzmo: Te kimaradtál a töriórákról, sőt a könyvolvasásból, sőt a gondolkodásból. Gondolom a kurucinfóra alapozod a műveltséged és kedvenced az összeesküvés elméletesdi. Finomabban szólva, erősen hiányosak az ismereteid. Nem arról beszélek, hogy a demokráciában nincsenek lobbik és nem is arról, hogy a demokrácia egyenlő a mindenki esély és vagyonegyenlőségével. De a demokrácia - főleg ha fejlesztjük és nem visszafejlesztjük - akkor eszköze annak, hogy az emberek elmondhassák, amit gondolnak és tehessenek is valamit annak érdekében, hogy a saját sorsukról minél nagyobb mértékben maguk dönthessenek. Ha ezt nem érted methetetlen vagy. Mindig fogsz találni magadnak valami aljas faszt, aki elhiteti veled, hogy ő fog megvédeni valami összeesküvéstől, miközben két kézzel turkál a bukszádban és közben még a képedbe is röhög. Kicsit nézz körül a világban és meg fogod látni, hogy erősen korrelál a demokrácia szintje a jóléttel. És csak finoman kérdem, hogy ha Viktor bácsi olyan nagyon megvéd minket, akkor ugyan miért lök mindenkit az árokba, aki egy kicsit is hátrányos helyzetű, miért nem beszél a szakszervezetekkel stb. Évente százmilliárdokat szed be a bankoktól különadóba, de valahogy a devizahitelesek megmentésére mégse fussa. Aztán meg a bankokat bírálja és "a zemberek pártjára áll", miért aki betétet tesz a bankba az nem ember, vagy aki részvényese mondjuk az otp-nek az nem ember? Tiszte komcsi duma. Közben meg a közgép és társai tízmillirádokat fizetnek ki osztalékba. MIért jó neked a trafiktörvény? Miért jó neked, hogy miközben csökkentik a rezsidet ezer forinttal, a másik kezükkel meg a többszörösét veszik el. Azt hiszed, azért mert magyar lopja a pénzed, fogsz belőle látni akár egy kanyi vasat is??? A Tavares jelentés kapcsán tett nyilatkozataik és viktor beszéde, meg mélységesen szánalmas volt és , ami még rosszabb, szinte minden szavában hazug. Pl. Mi ez a hülyeség, hogy sérti a szuverenitásunkat? Az sérti, hogy elmondta az unió parlamentje és Bizottsága a véleményét??? Ez nem sérti. Meg mi az, hogy nem volt joguk rá?? már hogy ne lenne??? Visszaéltek a hatlmukkal??? Hát pont orbán teszi ezt. De nem ám csak egy ilyen nyilatkozattal, hanem a mindennapos a húsunkba vágó elb***tt és aljas döntéseivel. 2/3??? Ezzel jön??? már eleve sem volt az, csak a torz választási rendszer miatt lett az. És ki szavazta meg a szutyok alkotmányát ??? Nem erre kaptak felhatalmazást. Hallottál már arról, hogy a többség diktatúrája? Hát ezt csinálják. Ami végtelenül maradi szemlélet, csak árkokat teremt a társadalomban. Tényleg azt gondolod, hogy egy demokráciának úgy kell működni, hogy egy baráti társaságot élet-halál uraivá teszünk 4 évre, aztán csak nyelünk-nyelünk? És most még azt is el akarják tőlünk venni, hogy leválthassuk őket. Ez neked miért jó? Nagy lapáttal lapátolják a pofánkba a hazugságot. És kérem, ne gyere gyurcsánnyal se szilvásyval stb. mert nem érdekel. Nem szavaztam rájuk sem, most se tenném. Olvasgassál történelemet, mert bizony Hitler is demokratikus úton lett kancellár és aztán belülről bontotta le. Vannak országok ahol ebből levonták a tanulságot, de úgy látom te nem. Mert neked nem kell se korrekt választási rendszer, se kiegyensúlyozott sajtó, tán még szabad bíróságok se. Gratulálok

Bunny Munro 2013.07.06. 01:25:09

@az övezet gázai: igen a fosszília az embrió akart lenni sejtéseim szerint
amúgy egyetértek, ettől eltekintve jó írás

röf 2013.07.06. 06:07:50

@Nero Bianco:
"@röf: Szépen egyszerűek ezek a megrögzült politikai mítoszok, csak az velük a baj, hogy amint picit megkapargatjuk a dolgokat, azonnal kiderül, hogy 50%-a nettó hazugság, 49% a totális ismerethiány, és 1% a sajtóintormáció"

Ezzel a pontos kimutatással nem tudok vitatkozni. Éld tovább nyugodtan az életed....

röf 2013.07.06. 06:09:54

@csak egy néző:
"Röfike, itt egy link, hogy ne maradj hülye"

Te olyan ostoba vagy, hogy nem jöttél rá: nem azt vitatom, hogy most, 2013-ban nettó nyerünk vagy bukunk.

röf 2013.07.06. 06:19:02

@zobod:
"@röf: elhiszi, mert szeretné ha így lenne. Hogy a jóságos Nyugat (így, nagybetűvel) megosztja javait a szegény keletiekkel. Vicces. Biztos az indiánok közt is voltak, akik örültek neki hogy a jóságos sápadtarcúak megosztják velük a tüzesvizet, villámló botot, és cserében csak a folyókat, földeket, tavakat, állatokat kérik..."

Kb. erre célozgattam nekik, de hát ez nem volt benne a foxi-maxi tananyagában, ráadásul akkor is inkább Lenin-jelvényeket cserélgettek az utolsó padban.
Még most azt hiszik, hogy Románia is azért kellett a jóságos EU-nak, hogy legyen hol utat építeni.

röf 2013.07.06. 06:38:21

@hackbard.celine:
"... Csak a Bokros-csomag mentette meg a gazdasági összeomlástól az országot.
Ezt sokan szeretik elfelejteni. Ahogy azt is, hogy az privatizált vagyon többszörös befektetéseket eredményezett, az energiaszektorba bevont működő tőke alapozta meg az ipari növekedést..."

Lári-fári... A Bokros csomag csodás eredményei: a forint nagyarányú leértékelése plusz a csúszóleértékelés bevezetése, reálbércsökkenés és szociális támogatások megvonás,vámpótlék, tandíj, gyógyszertámogatás csökkentése, ingyenes fogászat megszüntetése (ez kurvára kellett), stb.
Nagy tudós ez a Bokros. Komolyan.

Amit az energiaszektor privatizációjának hatásairól írsz, az meg akkora ökörség, hogy nincs rád több időm, mert az alapoknál kellene kezdeni.

lobster thermidor 2013.07.06. 06:53:21

"Csak azt nem tudom, hogy Orbán Viktor hogy fog így a gyerekei szemébe nézni."

Büszkén Barátocskám, büszkén!
És valószínűleg a gyermekeket sem nagyon érdekli ez az egész EU-s dolog, hiszen akkora vagyont raboltak össze a szülők, hogy még az ükunokák is úgy eléldegélnek belőle, mint az a bizonyos közmondásbéli Marci Hevesen.

lavór 2013.07.06. 07:03:21

A fenébe! Most hallom, hogy új sugárterápiás központok lesznek, korszerű gépekkel... UNIÓS FORRÁSBÓL. Nem kell nekünk, az unió ne gyógyítsa a magyar rákbetegeket! Mit képzelnek magukról? Jó nekünk az elavult, félig működő géppark, maiért 3 hónapot kell így is csak sorban állni.

Horizont 2013.07.06. 07:16:31

@autognomia: Szeretném megköszönni ezt a posztot!! Helyettem is megfogalmaztad a gondolataimat! Szomorúan olvastam, mert borzasztó ez az egész ami itt folyik, amit Orbán megenged magának. Sokszor esem gondolkodóba, hogy tényleg nincs-e valamilyen mentális betegsége? Na de a sleppjének is? A nép egy részének is? Félelmetes!!

ob.szerver 2013.07.06. 07:25:28

@lobster thermidor:

Az egész család szorgalmas és tehetséges:

nol.hu/belfold/20130702-levai_gizella_jol_jart_a_folddel

nol.hu/belfold/20130705-agrarceg_275_millios_fold_helyett

Ezek a hírek már el sem érik az elektronikus média és a blogszféra ingerküszöbét

Niebur 2013.07.06. 07:26:51

@röf: Kétségbeejtő amiket ír. Emlékezetébe idézném, hogy az Antall kormány verte szét a teljes magyar ipart, mezőgazdaságot. Az okozott kár összemérhető a II. VH. által okozott kárral. A nemzeti jövedelem a 4 év alatt kb. a felére esett vissza. A szocialisták eladták az energia szektort? Igen mert más már nem volt. Ebből a helyzetből húzta ki az országot a Bokros csomag. Most harsogják az extra(?)profitot. Ez a hatalmas profit 8 % volt. Ha válaszolna, egyetlen adatot írjon meg: Mennyi is a nemzeti dohányboltok garantált haszna?

xvxvxv 2013.07.06. 07:27:41

@az övezet gázai: te is valami szerencsétlen, nyominger, "szellemi honvédő", vonulgatós, közalkalmazott fideszcsimbók leszel.

te proli lúzer, a nagy szakítás nem a lófasz évi 50 milliárdos cigipénz. azt csak az alja fideszkatonák kapták, amiből azonban néhány kapzsibb, "jónevűbb" fideszoligarcha se maradt ki - gyulai zsolttól a lázár-brothersökig.

te nyomorúlt, a nagy szakítás az évi 1000-1500 milliárdos eu-pénzek, szinte KIZÁRÓLAG fideszes, és most figyelj, offsohore cégekhez irányítása - 2-szeres, 3-szoros áron.

a libajnai vetett ki olyan brutál pénzutalási illetéket az ofsór cégek pénzmozgásaira, hogy ne érje meg nem itthon adózó céget működtetni. az imádott lókupeced első döntése ennek az illetéknek az eltörlése volt. megnyíltak a mennyek kapui a fideszoligarchák offshore cégei előtt - miközben vmi elképzelhetetlen képmutató módon mindenki "hazaáruló ofsórozózott".

te fasz, ha lenne egy céged vagy a piacról élnél, tapasztalhatnád, hogy 3 éve semmi, de SEMMI esélye pályázatokon nem haveri cégeknek nyerni.

te fideszproli, nálunk 6 alkalmazott van. 2010 óta egyetlen egy pályázatot nyertünk meg, de azt is úgy, hogy egy fideszes ismerős nekünk juttatta.

tudod mit jelent ez egy működőd gazdaságban? az, amikor az adott területeken hirtelen megjelenik 4-5, addig sehol sem volt cég és mindent ők nyernek? aki meg a szakmában van 10-15 éve, az lófaszt se nyer?

te nyororúlt fideszproli! nem veszed észre, hogy a szádba szarnak röhögve az eu-ellenes szöveggel a mocskos, tolvaj, magyargyalázó gazdáid, közben meg, nem túlzás, pont az eu-s pénzekből évszázadokra alapozzák meg családjaik gzadasági jövőjét.

akikért rajongsz, te ostoba fideszproli, azok legfeljebb vécés fiúnak alkalmaznának téged a kertipartijukon. annyira tisztelnek benneteket.

tálib prolik vagytok, akiket röhögve használnak ki ezek az útszéli tolvajok. tik pont megérdemlitek, csak közben rámegy az ország a közönséges lótolvaj és a szűk maffiája gazdagodására.

te, szerencsétlen!

anyadmajma 2013.07.06. 07:33:10

Hehe, végre feltűnik másoknak is, hogy az orbánhoz képest a gyurcsány az igazmondó juhász volt.:)

Remete 2013.07.06. 07:34:01

Szegény Magyarország! Szegény magyarok!

boszorkányság 2013.07.06. 07:40:51

@csak egy néző:
4,5 milliárd euró mennyi naponta:
4 500 000 000 Eur : 365 nap= 12 328 767 Eur/nap
ami kerekítve Háromegészhéttized milliárd forint naponta.

Igen ennyi: 3 698 630 136 Ft.

Hogy lássuk jobban: ez a mostani heti lottó ötös kétszerese ... naponta!

Ezt a pénzt kb. FÉLMILLIÓ európai állampolgártól veszi el az EU adó formájában és adja Magyarországnak, hogy utolérje őket a fejlődésben.

Helyette: Közgép, 40 centis kilátó, sokszázadik tanösvény, fenntarthatatlan, karbantarthatatlan beruházások, feneketlen zsebek, az említett vezetők családjának fenntartására spejzolt pénzek lesznek, lettek belőle. További érzékenyen érintő lépések a Takarék, nyugdíj, trafik, a "magyar föld" vezérnek hű családi vállalkozásaikba adása.

Meddig lesznek ehhez birkanép az EU-ban az adófizetők?

A Tavares jelentés azt foglalja először írásba, hogy elég volt ebből nekik.
Egyelőre az ezt lehetővé tevő, könnyen megfogható alapjogi köretet akarja megszüntetni.

nu pagagyí 2013.07.06. 07:42:34

A nép, sajnos nincs abban a helyzetben, hogy törvényeket hozzon. Minden törvényért a kormánypárt kontroll nélküli führere a felelős, a törvények törvénytelen alkalmazásáért pedig ugyanez az illető, miniszterelnöknek becézett diktátorként.

Ha a nép törvényeket hozhatna, nem fosztaná meg magát saját magántulajdonától, nem hozna se trafik-, se földmutyitörvényt. Nem építené le a felsőoktatást, ragaszkodna ahhoz, hogy gyerekei oktatásába beleszólhasson, tisztességes munkáért tisztességes bért követelne meg, nem szorulna rá, hogy más pénzéből rezsicsökkentésnek nevezett segélyt kapjon, nem titkolná el mire költi el saját adóját, melyet közcélra szánt és meghallgatná sajátmagát.

boszorkányság 2013.07.06. 07:46:15

A Magyarország jobban teljesít kéjgáz alapú szlogenhez:
Magyarországon 100 Ft beruházásból 97 !! igen gyakorlatilag minden beruházás az EU adófizetők pénzén történik.
Szóval nemhogy munkahelyteremtés nem történne nélkülük, hanem 100 munkahelyből 97 azonnal meg is szűnne az EU támogatás nélkül!

csak egy néző 2013.07.06. 08:08:58

@boszorkányság:
Hát ez az és erre mondják az agymosott fidióták, hogy semmi szükség az EU-ra.
Nekik egy ilyen felcsuti, suttyó kell, aki megmenti a magyar népet. Fogadok, hogy nem soká indul a nemzeti birkamenet.

Földi halandó 2013.07.06. 08:10:06

@P.Freddy: ne báncsad má! jól írja! "nem közvetlenül hárítják át a népre" hanem KÖZVETETTEN hárul ránk, de minden egyes újabb hülyeség amit kitalálnak!! :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.06. 08:10:54

@tundrazuzmo: Taps-taps-taps. Nem leszünk gyarmat! Nem leszünk gyarmat! Beeeee.

nu pagagyí 2013.07.06. 08:14:57

Az Orbán-kormányt szerződésszegéssel vádolja az EU-határozat, az EU alapokmányaiba ütköző törvények meghozásával, a demokratikus-elvek felrugásával.
Szánalmas, ha védekezésében Orbán, nem a kifogásokra válaszol, hanem önleleplező módon saját magát a néppel azonosítja. Egy demokratikus politikusnak pontosan tudnia kell, hogy csak a nép egy részét képviseli, a nép másik részét más pártok képviselik.

Orbán tehát nem demokrata. Pártja sem demokratikus, minden pártfunkcionárius személyesen tőle függ, kegyéből van posztján. Kormányzati hatalomra jutva, az államot is pártjához hasonlatossá tette, minden állami posztot lekötelezettjeivel népesített be. Tevékenysége kimeríti puccsszerűen ránkerőltetett alaptörvényében megfogalmazott egyeduralomra törekvés ismérveit. A nép erőszakkal is elzavarhatja.

bananarepublica 2013.07.06. 08:16:17

Hat szardolog az mikor europaiuniot osszekeverjuk a gazora leolvasoval, bizony a nagyvezerrel felmostak a padlot.

anyadmajma 2013.07.06. 08:16:36

@maffiabaloldal az új mantra 2014re: Hát, a gyarmaton élőknek mindig sokkal jobb volt, mint a rabszolgáknak. Úgyhogy én inkább leszek az Eu gyarmata, mint orbán rabszolgája....
De persze ez csak orbán demagóg dumája, hogy nem leszünk gyarmat. Sajnos de. Kis ország ez,nagyon sok hülyével. ez van.

♔batyu♔ 2013.07.06. 08:32:07

@Melchi Zadok: Azt hittem, ez valami balliberális humor, miszerint aki nem ment el szavazni és aki elment, de balliberális pártokra szavazott, az mind ellenzéki.

Nem, tényleg vannak balliberálisok, akik ezt halálosan komolyan gondolják.

♔batyu♔ 2013.07.06. 08:35:32

@nu pagagyí: A demokrácia azt jelenti, hogy a parlament hozza a törvényeket. Értelemszerűen azt a törvényt hozzák meg, amelyet kellő számban megszavaznak a képviselők.

Ha a nép azt akarta volna, hogy balliberális pártok hozzák a törvényeket, akkor azoknak adott volna többséget.

De nem azok kaptak, hanem Orbánék, sőt a nép még arra is feljogosította őket, hogy 2/3-os törvényekhez hozzányúljanak.

Mi ezzel a gond, mi nem demokratikus itt?

egysmás 2013.07.06. 09:01:12

@♔batyu♔:

Sétál két katolikus a gyerekeddel a Duna partján.
Az egyik katolikus kitalálja, hogy meg kén baszni a gyereket.
A másik azt mondja, hogy OK!
Ez a szavazatok kétharmadát jelenti.
Demokratikus.
Szóval, mehet a seggbe kuki.

Fullánkos Algol 2013.07.06. 09:02:17

"a saját kormányzása kudarcai miatti balhét a népével akarja elvitetni"
Most mégis mit lehet várni olyasvalakitől, aki a saját, Kun Bélaként elkövetett dolgai miatti felelősséget legszívesebben a saját örökösei, úgy általában a baloldal nyakába varrná?

♔batyu♔ 2013.07.06. 09:22:22

@egysmás: Ehhez képest a valóság az, hogy jelentkezik egy fél liberális, akinek a zsebében a média, zsebében a zsidó üzletemberek pénze.

Ő az öcsédet akarja megbaszni és meg is fogja, mert ha nem, náci vagy.

boszorkányság 2013.07.06. 09:24:42

Az előbb a támogatás számait próbáltam érthető "méretben" bemutatni. Most nézzük az EU - Magyarország lélekszám arányát.

Az EU-n belül Magyarország KETTŐ százalékos részarányú (500 millió a 10 millióhoz)

Fordítsuk le ezt Magyarországon belülire: Magyarország 10 millió és ennek KÉT százaléka Debrecen lakossága.

Azt láttuk, hogy mit szól az EU Magyarország eltérő álláspontjaihoz (kell a pénz, de azt egyedül mi mondjuk meg, hogy mire használjuk fel)

Mit szólna Szeretett Vezetőnk, (ahogy szerényen magát aposztrofálta az EU Parlamentben a minap), ha Kósa (Elsőszámú Vezető) nem lenne oly talpnyaló és önállósodna (ez csak feltevés, valós alapja nincs...) Debrecen.

Kapna az ország költségvetéséből a városának jobb létéhez, a városának fejlesztéséhez jelentős összeget, de nem arra fordítaná, amire Szeretett Vezető szánta!

Lenne egy helyi közgépje és eltenné a teljes összeget teljes egészében a rosszabb időkre, magának.

Még azt is feltehetnénk, hogy a debreceni parlament, a közgyűlés, hozna is olyan rendeleteket, hogy ne szólj bele Szeretett Vezetőnk, hogy mit csinálunk. Itt be van vezetve a pallos jog, az első éjszaka joga rendeletileg, be van vezetve, hogy minden nap reggel és este Kósa Elsőszámú Vezető szidja Orbán Viktort, és amúgy is helyben az Elsőszámú Vezetőnek van igaza mindenben, mondhatná Debrecen. Még fenyegetőzne is néha, hogy kilép Magyarországból!

Mit tenne erre Szeretett Vetezője az országunknak???

Nem erről szól a Tavares jelentés?

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.06. 09:27:02

@♔batyu♔: "Mi ezzel a gond, mi nem demokratikus itt? "
Jaj, hát nem érted!? Demokrácia akkor van, amikor a balliberálisok szájízének megfelelő intézkedések születnek. Ebben az esetben még az emberek egyetértése sem kell, mert a sok buta primitív ember honnan is tudhatná. A sok panelprolinak mutatni kell az utat.

Ha másképp alakulnak a dolgok, mint, hogy szeretnék, az diktatúra :)

Amikor ők egymás után addig szavaztattak iskolaügyben (talán 3x), amíg a megfelelő eredmény nem jött ki (a néhány fős többségű testületben), az demokrácia. A többségben levők megmondják, hogy mi legyen, mit nem lehet ezen érteni?. Amikor egy 2/3-os párt megszavaz egy úja alkotmányt, az nem az, mert gondolni kell a kisebbségekre is, még akkor is, ha olyan kis arányban vannak jelen, mint most a baloldal. És egyébként is, ha a kétharmadot kiterjesztjük az egész lakósságra, majd gyök alá tesszük, és vesszük az eredmény logaritmusát, akkor tulajdonképpen kijön, hogy alig néhány ember szavazott a kormányra.

Apropó kormány! Friss ropogós csemege az EP-ből :)

"A fidesz kormánya nem demokratikus, mert egy ellenzéki sincs a korményban"
Miért, melyik kormányban vannak/voltak ellenzékiek? Akár itthon, akár külföldön? :D

Sir Galahad 2013.07.06. 09:27:20

Az ellenzékkel az a baj, hogy tökéletesen félreérti mind Orbánt, mind a népet. Orbán nem véletlenül ment ki Brüsszelbe beszédet mondani. Vereséget szenvedett? Persze, de ez a vereség neki itthon jól jött. Nem tudom, készül-e közvélemény-kutatás a brüsszeli beszédről, de lefogadom, hogy az elkötelezett ellenzékieken kívül a többségnek tetszett. Orbánt el lehet mondani mindennek, de az a helyzet, hogy a magyar politikai elitben nagyjából egyedül ő érti azt, mit szeretne hallani a nép. S miközben a kormánnyal rengetegen elégedetlenek, a Fidesz- éppen ezért - még mindig meggyőző fölénnyel vezet. Ezen kéne az ellenzéknek inkább elgondolkoznia és nagyon komolyan változtatni a stratégiáján - már persze ha nyerni akar 14-ben.

kentauri 2013.07.06. 09:28:58

@KovA: Te miről beszélsz? Te faszopó állat, te hazug tetű... Hol élsz te féreg?
Kenyér? H Ú S ? T O J Á S ? T É S Z T A?
Egyész évben szezonon kívül 400 forint a krumpli....Zöldségek? Horror....
A büdös kurva anyádat, most nagyon eldurrantottad az agyam te nyáladzó kretén. Hetente már csak egyszer tudok húst tenni az asztalra te barna nyelvű szervilis barom. Most szereztél egy szavazatot Orbán kihívójának.
Patkány.............

pandaagi 2013.07.06. 09:29:25

@xvxvxv: teljesen igazad van
Pontosan ez tortenik az orszsgban

nikk rivers 2013.07.06. 09:30:56

@♔batyu♔: "Ha a nép azt akarta volna, hogy balliberális pártok hozzák a törvényeket, akkor azoknak adott volna többséget.

De nem azok kaptak, hanem Orbánék, sőt a nép még arra is feljogosította őket, hogy 2/3-os törvényekhez hozzányúljanak.

Mi ezzel a gond, mi nem demokratikus itt?"

Az okokat illetően tévedsz. Anno választásokat nem orbán nyerte, hanem gyurcsány veszette el. Ha érted a különbséget ;-)

Húsleves 2013.07.06. 09:31:50

Kedves blogger! Mivel úgy tűnik nagyon sokat tudsz nemzetközi ügyekről áruld már légy szíves, hol lehet panaszt tenni az Európai Parlament ellen, hogy a jögkörét túllépve a jövő évi választások előtt a szánalmasan átlátszó, ellenszenves határozatával még nagyobb előnybe hozza a FIDESZ-t?
Az ugyanis egy dolog, hogy Orbán nem egy kifejezetten szimpatikus ember (nekem sem), de:

- sima baloldali parlamenti többséggel határozatot lenyomni az ellenzék torkán két-harmados felhatalmazással való visszaélésekről enyhén szólva kontraproduktív

- soroljad már azokat a KONKRÉT jogszabályokat, amiket szerinted korábban elfogadott ez a kormány, most pedig megszeg. A "jogállamban ilyet nem lehet" nem jogszabály, ilyen szar dumával pont diktátorok szoktak megmagyarázni bármit amit tesznek

- hol vannak a demokratikus elvek amikor a népirtó
Izraellel tárgyal az unió a csatlakozásról? Izrael csatlakozási tárgyalásai ugyanis már folyamatban vannak. Izrael az az ország, amelyik nagyívben szarik minden elítélő határozatra, szankcióktól pedig azért nem kell tartania, mert a "Yes we scan!" országa a szankciókat megvétózza. Hol vannak az európai értékek amikor ezekkel tárgyalnak?

- hol voltak ezek a demokratikus értékek iránti felháborodások amikor az MSZP azonosító nélküli rendőröket küldött a velük elégedetlen állampolgárokra? Ha ez a Tavares nevű rakás szar annyi mindent tud akkor hogyhogy nem ismeri a liberális Bodoky Tamás nagyon alapos és részletes könyvét a visszaélésekről?

- ha ez a Tavares nevű hülye szarházi annyit tud a magyar kisebbségek sérelmeiről, akkor hogyhogy nem tud például erről?
kanadaihirlap.com/2012/12/13/mohacsi-viktoria-a-cbc-n-magyarorszag-nagyon-kozel-van-a-polgarhaboruhoz/
"Mohácsi megtudta, hogy az előző szocialista kormány úgy döntött, hogy eltitkolja a romagyilkosságokkal kapcsolatos információkat. Ez az információ – ha egyszer a nyilvánosság elé kerülne – a gyilkosságokhoz köthetne egy-egy állami tisztviselőt."
Mennyire tekinthető őszintének a kisebbségért aggódás azoktól, akik között ott ül az a tetves Göncz Kinga, aki tagja volt a cigánygyilkos kormánynak?

- mennyire tekinthető őszintének azoknak a jelentése átláthatóságról akik szerint nem tartozik másra, hogy miről egyeztetnek zárt ajtók mögött a Buildenberg-csoporttal?

Biztos vagyok benne, hogy sok bizonytalan embert a FIDESZ oldalára állít ez a nyilvánvaló kettős mérce, ez pedig nyílt beavatkozás a Magyarországi választásokba.

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.06. 09:43:18

@nick rivers: "Az okokat illetően tévedsz. Anno választásokat nem orbán nyerte, hanem gyurcsány veszette el. Ha érted a különbséget ;-) "
Egyre szánalmasabb, ahogy magyarázzátok a 2/3-ot :)

De ennyi erővel minek szavazzunk a baloldali összefogásra. Minek adjunk nekik 2/3-ot, amikor úgyse csinálhatnának semmit, hiszen a választásokat nem ők nyernék, hanem az Orbán vesztené el? :D

Blogger Géza 2013.07.06. 09:49:48

Ezt a zavaros ömlengést. Hogy jön ide mondjuk az életpálya-modell? Már az is sérti az EU alapértékeit?

Blogger Géza 2013.07.06. 09:52:28

@nick rivers: Ez azért nem így van, mert még sok alternatív lehetőség volt. (pl. Jobbik, LMP)

Blogger Géza 2013.07.06. 10:00:10

@boszorkányság: Ez baromság a köbön. Egyrészt beruházás =/= munkahely, másrészt most kb. a GDP 18%-át költjük beruházásra, az EU-ból meg a GDP 1-2%-a érkezik nettó maximum (és az sem mind beruházásra) Tehát a beruházások döntő többségének semmi köze az EU-hoz.

Blogger Géza 2013.07.06. 10:01:53

@nu pagagyí: Már így konkrétan kit "fosztottak" meg bármiféle tulajdonától a trafiktörvénnyel vagy a földtörvénnyel?

Blogger Géza 2013.07.06. 10:03:21

@boszorkányság: Azt ugye tudod, hogy a 40 cm-es kilátó az MSZP idején épült?

funfun 2013.07.06. 10:04:56

Murszit is demokratikusan választották, mégis elhajtották a vérbe.

csak egy néző 2013.07.06. 10:09:32

@Blogger Géza:
Ugye azt is tudod, hogy az a "független" polgármester, aki a kilatót építette, még ma is polgármester.

2013.07.06. 10:16:41

@röf:

"(ne kérd, hogy az összes bizniszt fölsoroljam, csak egyet említenék: az energiaszektor eladása, garantált eszközarányos nyereséggel),"

Ne is sorold, csak ezt az egyet fejtsd ki, hogy lássuk egyáltalán mire gondolsz?

Amiket úgy látni szeretnék biztosan:
Privatizációs bevételek
Külföldi cégek beruházásai
Külföldi cégek nyeresége
Mekkora az eszközarányos nyereség?
Mekkora az elvárt hozam a szektorban?

boszorkányság 2013.07.06. 10:24:21

@Blogger Géza:
Igen, tudom.
A hülyeség pártfüggetlen. A hülyeség megfékezése viszont a pártoktól, a kormányoktól kell induljon.
2010-ben nemhogy nem fékeződött le, de nagyobb lendületet kapott...
Akkor voltam (két hete, júni 24-én) Siófokon, amikor az első hullámok elmosták a 100 milliós támogatással "újjáépült" mólót... De ezek a legkisebbek, de legnagyobb jelképei a herdálásnak.

memiklos 2013.07.06. 10:33:34

@Vigyázz autókihajtás!:

Ezen hozzászólás kb.8 általános iskolai színvonalú,tele baromsággal,a valóság semmibevételével,(kis létszámú baloldal,soha el nem hangzott EP idézet)viccként pedig szintén értékelhetetlen:)))))

memiklos 2013.07.06. 10:38:49

Úgy sz... az OV kormány ahogyan van, de nincs kire mutogatni "mi" választottuk magunknak,megkaptuk amit érdemeltünk!

A "fülkében" ha még szabad lesz dönthetünk máshogy!

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.06. 10:51:09

Most már jó lenne ha összes fideszdroid abba hagyná a hazudozást és elmúlt nyolc meg huszonévezés a büdös faszba! Arról csiripeljetek görénykék, hogy ovi mi a jó büdös faszt igért 2010-ben? He? Mintha rémlene egy ilyesmi, hogy véget vetnek a lopásnak és szabadrablásnak. Én rájuk szavaztam, de száradt volna le a kezem, mikor behúztam az X-et ezekre a férgekre. Nem tudok jobb szót kitalálni erre a hazug bandára.
Még hogy baloldali-liberális összefogás műve a jelentés? Kis köcsögök, néppárti delegáltak is részt vettek a jelentés elkészítésében, néppárti szavazatok és tartózkodások nélkül nem tudta volna megszavazni a jelenetest az EP! Erről miért nem raktok ki plakátokat az utátcákra? Férgek!

egysmás 2013.07.06. 11:05:46

@Zaphod_Beeblebrox: Ne haragudj, de a szabad rablásnak vége!
Csak a fideszesek rabolhatnak!
Nincs szabad rablás!

navan 2013.07.06. 11:20:37

Ha tovabbra is csak tetlenul szajkarateztok a blogokban, elobb-utobb ratok szakad ez az egesz aberralt NER.
Megerdemlitek a sorsotokat.

CSENDES 2013.07.06. 13:04:27

@♔batyu♔: Au te csomag, hogy nem hatalmazták fel arra, hogy inside, outside mindent maguknak szavazzanak. Vagy ahogyan Arany János mondta, jobb felől üt nekem fütyül bal felől üt, nekem fütyül.
Te, ostoba.

CSENDES 2013.07.06. 13:18:54

@♔batyu♔: Figyi, Pekidzs! Az a bajunk,hogy egy kormányzat a szemünkbe hazudozik, s ezt úgy teszi hogy idiótákat állít maga mögé. A társadalom nagy része nem ezt várja.

Blogger Géza 2013.07.06. 13:25:42

@Niebur: Semennyi. Csak egy elég mérsékelt (pl. a gyógyszerénél jóval kisebb) kisker árrésük van. (10%). Amiből 0% haszon is kijöhet.

Blogger Géza 2013.07.06. 13:35:10

@Zaphod_Beeblebrox: "néppárti delegáltak is részt vettek a jelentés elkészítésében" Pontosabban egy darab, aki annyira elfogultnak és vállalhatatlannak találta hogy aztán ki is hátrált ebből a cirkuszból.

"néppárti szavazatok és tartózkodások nélkül nem tudta volna megszavazni a jelenetest az EP!" Ez is baromság, csak egy igen szűk többség (kevesebb mint 53%) szavazta meg, a Néppártnak kb 36%-a van az EP-ben.

Blogger Géza 2013.07.06. 13:40:14

@Zaphod_Beeblebrox: Nem todom, te milyen hírforrásokat olvasol, de talán váltanod kéne. Ha érdekel, mit is gondol a Néppárt erről a Tavares-cirkuszról, tessék:

"Teljesen elfogadhatatlan és minden jogi alapot nélkülöz a magyar Országgyűlésnek címzett több tucat jogalkotási ajánlás és egy olyan monitoring eljárás bevezetése, amely ezen javaslatok végrehajtását kíséri figyelemmel. Az Európai Parlament semmiképpen nem válhat „Nagy Testvérré" - hangsúlyozta Manfred Weber, az Európai Néppárt képviselőcsoportjának alelnöke.

Az uniós szerződések őreként az Európai Bizottság rendelkezik megfelelő hatáskörrel ahhoz, hogy objektív módon értékelje a tagállami törvények és az uniós jog összhangját - tette hozzá. Az EPP közleménye szerint a dokumentum „az európai baloldali pártok kívánságlistája, akik a saját politikai programjukat akarják Magyarországra erőltetni".

A néppárti képviselőcsoport hozzátette, elutasítja „az európai szocialisták által alkalmazott kettős mércét". A közlemény szerint „a szocialisták becsukják a szemüket akkor, amikor az általuk kormányzott tagállamok, mint például Románia és Bulgária, egyértelműen megsértik az európai értékeket"."

www.hir24.hu/belfold/2013/07/03/a-neppart-szerint-is-tullepte-hataskoret-az-ep/

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.06. 14:34:56

@Blogger Géza: A jelentést meglepően nagy többséggel fogadták el: 370 képviselő szavazott mellette, 248 ellene, és 82 volt a tartózkodások száma. Abban a parlamentben, ahol közel egyenlő a bal- és a jobboldal aránya, ez meghazudtolja a magyar kormány állítását, hogy a jelentés pusztán a baloldal összeesküvése volna. A 754 képviselő közül mintegy 50 hiányzott, de a jelentés mellett leadott szavazatok száma mégis nagyobb volt, mint az összes baloldali párt képviselőinek száma együttvéve. Egyszóval a baloldal akkor sem adhatta volna le az összes támogató szavazatot, ha minden képviselő jelen lett volna. És mivel a 82 tartózkodásnak az volt a hatása, hogy a jelentés átment, ezeket inkább „puha” , támogatásnak, mint bizonytalan vagy negatív szavazatoknak kell tekinteni.

A legtöbb tartózkodás kétségkívül a Fidesz saját pártjából, az Európai Néppártból (ENP) érkezett. Az ENP sok képviselője előre jelezte, hogy nem tudja támogatni Orbánt, de nem fog nyíltan a saját pártja álláspontja ellen szavazni, mert a párt hivatalosan támogatta a magyar miniszterelnököt, de nem követelt meg ennek megfelelő szavazást. A Fidesz arra számított, hogy majd a pártfegyelemre megmenti.  De mos már világos, hogy a Fidesz rettenetesen elszigetelődött az ENP-n belül.

Blogger Géza 2013.07.06. 14:45:39

@Zaphod_Beeblebrox: "meglepően nagy többséggel " :D 52-52% az meglepően nagy??? :D Épp hogy átcsusszant, ember...

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.06. 17:14:24

@Blogger Géza: 52-52% ? Számolni hol tanultál? A Lendvay utcában?

Blogger Géza 2013.07.06. 18:53:39

@Zaphod_Beeblebrox: Jesszusom, te ennyire sötét vagy? Miért, szerinted hány %-kal szavazta meg a határozatot az EP? (A 370/701 nevű bonyolult műveletet kell végrehajtanod...) Persze ha arra akarsz kilyukadni, hogy az összes képviselő, akkor valójában csak 370/736, azaz 50%.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.06. 20:00:11

@Blogger Géza: Te fogalmatlan! 52 - 52 %-os arány hogy lehet?? B+ ha összeadod a kettőt az már 104 %. Közben szaporodnak a képviselők, vagy mi fene? Szokásos demagóg dumát nyomod és csúsztatsz. A lényeg nem azon van, hogy mekkora százalék szavazott, ha nem, hogy a néppárti képviselők egy része nem állt ki a zsebnapóleonod mellett. Rájöttek, hogy ehhez már nekik sincs gyomruk.Látom neked még van. Fura egy ember lehetsz? Ha egyáltalán annak lehet tartani.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2013.07.07. 21:12:27

nevetséges, hogy nem állod meg Gyurcsányozás nélkül. betegesen utálod.

KovA 2013.07.09. 16:51:55

@kentauri: Hihihi :-) Köszönöm kirohanásod, dícséretnek veszem tőled.
Milyen jó nekem, hogy a krumplimat magam kapálom fene se gondolta, hogy ilyen sokat ér :-)
süti beállítások módosítása