Kicsi ország, óriási gyűlölet

H_A Címkék: kormány melegek sztereotípia előítélet cigányok zsidók kisebbség másság főnök munkavállaló megkülönböztetés2014.07.12. 10:06

Nem dolgozna együtt szívesen sem romákkal, sem melegekkel, sem testi fogyatékkal élőkkel a magyar munkavállalók jelentős része - olvasom a Gemius és a Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés által nemrégiben végzett felmérés eredményét. Igen, a magyar munkavállalók zömét kirázza a hideg a cigány és a zsidó főnöktől. Ja, meg a melegtől is, vagy a fogyatékkal élőtől is. Mert Magyarország egy ilyen toleráns, nyitott ország, amely tiszteletet követel magának Európától, de lehetőleg az egész világtól.

Arra gondoltam, amire mindig gondolni szoktam, amikor azzal szembesülök, hogy az előítéletek elhomályosítják egyébként normálisnak tűnő emberek elméjét. Hogy állítólag nem születünk rasszistának, azok nevelnek azzá akik bűnbakot keresnek saját sikertelenségükre. Aztán a számokat nézegetve szerintem mégis újra kell terveznem az agyamban ezt az ideális helyzetképet. A számok ugyanis mellbevágóak. Négyből három magyart kirázza a hideg a cigány főnök gondolatától, 70 százaléka idegbajt kap attól, hogy egy meleg embernek dolgozzon, 62% hallani sem akar fogyatékos vezetőtőről, míg 56%-a rosszul van attól, hogy egy büdös zsidó adja neki az utasításokat. 

Öröm és boldogság, hogy annyira jól teljesít ez az ország, hogy már csak ez az egy kérdés maradt megoldatlan. Kinek dolgozzunk, kinek ne? Kit gyűlöljünk tiszta szívből, és kit viseljünk el gondolkodás nélkül? Az a helyzet, hogy itt már rég nem az a kérdés, hogy ki cigányozik, zsidózik, buzizik. Itt már az igazán nagy kihívás megtalálni azt, aki még nem tette. 

Az a nagy igazság, hogy  - nem győzőm eleget ismételni - a közszereplők, politikusok szájából, és általában véve a legmagasabb szintű kormányzati és nem kormányzati kommunikációból kiszűrődő megbélyegzés, kirekesztés gondolata szépen, lassan  rátelepedett szaros kis életünkre. Munkavállalókként, szomszédokként, valamikori jó barátokként, rokonokként és ismerősökként formálunk jogot arra, hogy a "nagy emberekhez" hasonlóan, mi is mások származásán, milyenségén, bőrszínén, és bármilyen jellegű hovatartozásán gyűlölködjünk, utálkozzunk, forgassuk a szemünket. 

Már azok is, akik anno felháborodtak azon, hogy egy népcsoport elnevezését a bűnözés kifejezéssel azonosítják az ideológiai másik oldalon állók, és ezzel megbélyegzik az adott népcsoporthoz tartozó valamennyi honfitársukat, beleértve a gyerekeket is, a törvénytisztelőket is, ma bőszen cigányoznak. Kerényik büntetlenül buziznak, Orbán Viktorok mosolyogva elfordítják a fejüket, Eörsi Mátyások és Pásztor Albertek cigánybűnözéssel riogatnak, Gyurcsány Ferencek pedig okosan megmagyarázzák, hogy ez miért van rendben. Az idilli kép megkoronázása jeléül pedig ömlik a beton a német megszállás szobrába. 

És így jutunk el a hivatkozott felmérésben vázolt rögmagyar valóságig: hogy tízből négy magyar munkavállaló zsigerből utálkozik a mellette ülő cigány vagy meleg kolléga látványától. És így jutunk el oda, hogy a szóban forgó, nem ritkán jól szituált, de a másik ember identitásától hivatalból hányingert kapó, frusztrált magyar ember a szociális oldalakon ilyen és hasonló üzeneteket osztogat meg. Meggyőződésből, a lelkifurdalás legkisebb nyoma nélkül. 

cigányok.jpg

fotó: Facebook

Megengedhetetlen, elfogadhatatlan, félelmetes. Borzasztónak és vérlázítónak találom, hogy emberek ilyen üzenetek révén élik ki és meg saját szánalmas kisebbrendűségi komplexusukat. Nem vagyok cigány, nem is kell annak lennem ahhoz, hogy kisgyerekek megsemmisítésének gondolatától is megfagyjon a vér az ereimben.

A jelen  témához visszatérve: döbbenten azon töröm a fejem, hogy tényleg mi a tüdőért érzi kevesebbnek magát a szittya magyar attól, hogy kinek vagy minek született a főnöke, vagy a munkatársa? Elképesztőnek érzem, hogy ez a magyar emberek többségének mentalitása: hogy az esetleges emberség, a teljesítmény teljesen elhanyagolható szemponttá válik, amikor idegenek tapasztalatai, azaz primitív előítéletek alapján feszítünk keresztre másokat. 

Hogy a ránk zúduló napi politikai propagandát túlharsogva vallási, származási, testi adottságok szerinti, bőrszínen alapuló, vagy nemi identitással összefüggő tényezők alapján gyűlölködve, érezzük magunkat különlegesnek. Pedig ettől sem a megbecsültségünk nem lesz nagyobb, sem a kollégánál nem fogunk többet keresni, sem a büdös buzi, meleg, cigány főnökünk nem fog kevesebb pénzt hazavinni. 

 

Ha tetszett, amit olvastál, vagy ha nem, de hiányzik egy lájk az életedből, csatlakozz az újonnan indult Facebook-oldal kedvelőinek táborához.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr216502085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

különvélemény 2014.07.13. 21:19:47

"olvasom a Gemius és a Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés által nemrégiben végzett felmérés eredményét."

Hol?
A linken egy hír24 videó van.

Bikli néni 2014.07.13. 21:24:45

Nos, nekem volt már 1-2 inkompetens (értsd: valakinek a valakije) főnököm. Igaz, nem volt egyik sem, ami a posztban említve volt, de képes volt pokollá tenni a beosztottai életét.
Szóval, ha kapnék egy normális vezetőt, aki teszem azt
- zsidó (és akkor mi van?)
- cigány (minden elismerésem, hogy önerőből eljutott oda, ahol van),
- meleg (magánügye),
- fogyatékkal élő (ha befolyásolná a munkáját, nem lehetne ott),
az se zavarna. Legyen jó főnök, mi több, jó munkatárs, és akkor nem lesz semmi probléma.

♔bаtyu♔ 2014.07.13. 21:25:05

"hogy tényleg mi a tüdőért érzi kevesebbnek magát a szittya magyar attól, hogy kinek vagy minek született a főnöke"

A téma szakértőjének érzed magad, de már a megfogalmazásod is rossz. Nem kevesebbnek érzi magát, hanem van tapasztalata. Pld. kurvára nem szeretnek fizetni. Én cigány megrendelővel eleve szóba sem állok, elhárítom. A zsidót nem, de jobban szeretem, ha a megrendelő nem zsidó, vagy ha igen, kisebb az összeg. Azt sem szeretem bennük, hogy a végtelenségig bizalmatlanok, paranoiásak.

Gyűlölet? Egy frászt, nincs velük semmi bajom, leülök velük simán sörözni, más az üzlet és más a magánélet.

TóthAttila 2014.07.13. 21:25:30

8 millió forintot csalt ki tőlem egy gépjármű kereskedő cigány maffia. Utólag derült ki, hogy a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat (az egyik magyar volt titkosszolgálat) több, mint 10 éve tartja őket megfigyelés alatt, mert a 10 legnagyobb gépjárműcsaló banda között voltak. +adócsalás, vámorgazdaság, illegális kábítószer kereskedelem, illegális fegyver kereskedelem, prostik futtatása és egy egy rendbeli gyilkosság. Minden hangszeren jól játszottak.

Rendőrségi feljelentést tettem, a rendőrök korrekt munkát végeztek, eljutott az ügy az ügyészségig, majd a büntető bíróságig.
A cigány maffiafőnök védőügyvédje egy zsidó-cigány keverék látszatsztárügyvéd volt(Pl.Zalatnai Sarolta, meg a vecsési MSzP-számlagyárosok egyik védője is ő volt.) Ügyvédi kamatai vezetőként elérte (gondolom valami zsarolással), hogy az én ügyvédem nehogy jelen merjen lenni a bírósági tárgyalásokkor. Az ügyésznő (állami vádhatóság) félig cigány származású volt, a bírónő pedig egy alkoholista zsidó (korábban MSzMP-párttitkár). Hárman együtt (zsidó-cigány védőügyvéd- félcigány ügyész-zsidó bírónő)sikeres munkával felmentették a cigány maffiafőnököt. Mindez Magyarországon történt.

Eltelt 1-2 év, és titkosszolgálati közreműködés eredményeként nyári bírósági ítélkezési szünetben 4 budapesti büntetőbíróság 5 különböző bűnügyben ítélte letöltendő börtönbüntetésre a maffiafőnököt.

Tudod az előítéletesség alapja a tapasztalat. Az előítéletesség az olyan utóítéletesség, aminek a tapasztalat az alapja. Majd ha Te is testközelből nézed végig, hogy a legkvalifikáltabb zsidók, hogy dolgoznak a legalja cigány büntetelenségéért (8 milliód bánja + ujjat húzol egy gazdag bűnbandával) te sem írsz ilyen máság iránt túlérzékeny eszmefuttatásokat az Indexre.

Szépen szaporodnak, mára már nyilvánvaló, hogy Magyarországot a cigányok,zsidók és oroszok (a Föld 3 legjobb hírű népe) fogják benépesíteni.

Toleránskodhatsz velük a jövőben eleget.

♔bаtyu♔ 2014.07.13. 21:28:19

@Bikli néni: Nekem volt cigány főnököm, azóta sem volt jobb. Persze nem valami tanulatlan primkó cigány volt.
Cigány kollégám is volt, vele sem volt semmi gond.
Zsidó közvetlen főnököm nem volt, ilyen-olyan zsidó kollégám rengeteg, mindegyik "jó srác" volt.

JohnHenry 2014.07.13. 21:29:04

marhaság a poszt, csak egy alkalom az írójának, hogy elmondhassa, milyen rasszisták vagyunk és mindenről a politika tehet. DE!!! nagyvonalúan elsiklott ama tény felett, hogy a magyarok többsége testi fogyatékossal sem dolgozna együtt szívesen, márpedig erről a politika konkrétan semmit sem tehet, ez egyszerű zsigeri félelem a mástól.

egyszerűen szólva: a magyarok többségének fogalma sincs, hogy kéne hozzáállnia egy más kultúrájú, vallású, vagy éppen fogyatékos embertársához.

ez leginkább társadalmi felelősség, a pici gyerekeknek még nincsenek előítéleteik, kicsit később kapják meg a "leckéket" főleg a szülőktől.

A város és a csillagok 2014.07.13. 21:31:08

@polyvinyl: "Ja, és a kedves posztoló meg elmehet ebből a kicsi méretű, ám - szerinte - óriási gyűlölettel élő országból oda, ahol jobban érezné magát. Csak nehogy nő létére besorozzák."

Csak mert más a véleménye, mint neked, rögtön lezsidózod és el akarod kergetni a hazájából? Ugyan miből gondolod, hogy zsidó? Láttad az ősei születési anyakönyvi kivonatát?

♔bаtyu♔ 2014.07.13. 21:32:28

@TóthAttila: Egy ismerősöm teljesen hasonlót mesélt pár napja. Elvégzett egy pármilliós munkát, a megrendelő zsidó volt. Készségesen aláírt mindent, számlát kapott, az ismerős totál szabályos volt, de a megrendelő mégsem fizetett.

Pechjére a bírónő is zsidó volt, azóta fut a pénze után, pedig a megrendelő vagyonos ember. (talán épp ezért).

Ez vagy 5 éve volt, azóta zsidóknak nem dolgozik. Cigányoknak addig sem dolgozott, de szerintem nekik senki sem.

A város és a csillagok 2014.07.13. 21:33:50

@TóthAttila: 2014.07.13. 21:25:30

Na és te, honnan tudod, hogy az ügyvéd, meg a bíró, meg a tököm tudja ki, zsidó volt? Te is láttad az ősei anyakönyvi kivonatát, házasságlevelét? Vagy csak mindenkit lezsidózol, aki ellenszenves neked?

♔bаtyu♔ 2014.07.13. 21:35:18

@Siegelindee: Van akiről elég jól lejön.

kewcheg 2014.07.13. 21:36:00

Ha egy roma fiatal eljut a jogi diplomáig, akkor kb. annyi gondja marad,hogy amerikai, vagy német ösztöndíjra menjen ki,utána pedig melyik ötödik kerületi államtitkárság vagy minisztérium, vagy esetleg jogvédő szervezet alkalmazza jó sok pénzért, függetlenül attól hogy megérdemli-e vagy sem.Ez megtörtént eset....

A város és a csillagok 2014.07.13. 21:37:02

@♔bаtyu♔: 2014.07.13. 21:32:28

A kérdésem ugyanaz, mint a két előző hsz-emben: gyerekkoruk óta, sőt annál korábbról is ismerte a megrendelő és a bírónő családját, hogy tudja: zsidók?

Vagy csak ő is lezsidóz bárkit, aki szerinte becsapta? Ember, gondolkodjatok már! Egy cigányon még csak-csak látszik, szerencsétlenen, hogy az, de egy zsidón nem!

Gergice 2014.07.13. 21:39:32

A szittya magyar, mélymagyar, turbómagyar stb. kifejezések használata csak a saját néped iránti gyűlöletedet mutatja. Szerintem beszéld át a pszichológusoddal ezt a kis identitásválságodat :)

Már persze ha magyarnak tartod magad ;)

E.T.A. 2014.07.13. 21:42:09

A cigányok kb. 20%-a végzi el a középiskolát, 0.0001%-a pedig az egyetemet, és ez még a legoptimistább becslés, szóval az, hogy cigány főnököm legyen elég valószínűtlen, mivel felelős beosztásokig nem hiszem, hogy valaha is eljutnak, ellenben a fekete gazdaságban és az alvilágban igen is előfordul, hogy a főnök dzsippó.
A zsidókról meg szerintem annyit, hogy 1944 óta Mo.-n nincs zsidókérdés, akikre azt mondják, azok valszeg nem igazi zsidók, csak rájuk aggatták irígységből, stb. Mo.-n inkább elég durván van viszont cigánykérdés, és cigánybűnözés is, politikai korrektség ide vagy oda.
Viszont hogyan integráljuk őket a társadalmunkba? Főleg, hogy legtöbbször a cigányok azok, akik állandóan mindenért előhúzzák a rasszista kártyát, az integrációnak ők tesznek folyton keresztbe...

kirst 2014.07.13. 21:43:27

"Kicsi ország, óriási gyűlölet" Nem is értem. Hiszen minden napra esik egy holokausztozás (lásd bocsánatkérés). Naponta rabolnak ki embereket. Persze a médiának "hála" az elkövetők arcát kitakarják. K, mint Kolompár, Sz, mint Sztojka, stb. Vagy a "fiatal". Amíg múlt hét szombaton szinte minden hírportál avval jött, hogy "milyen jó ez a felvonulás" (szinte én is kedvet kaptam homoszexuálisnak lenni.) Van még kérdés? Hagy döntsem el én, milyen a szexuális beállítottságom, hadd döntsem el én, hogy kedvelem e a romákat, és hadd emlékezzek meg akkor amikor én akarok a holokausztról. Attól, hogy naponta velük foglalkozik a média, még nem fogják Őket szeretni...

♔bаtyu♔ 2014.07.13. 21:44:04

@Siegelindee: Természetesen nem mindegyiken, de van pár "alaptípus" férfiban és nőben. Van egy ismerősöm (nő, a nőknek jobb az aprólékos megfigyelési képességük) bárkiről megmondja. Sok név is elárulja, de egyébként számosan nem is titkolják. Pld. dávid csillag a nyakában, vagy megmondja.

Ez a hétköznapi életben amúgy nem nagy dolog, tehát megmondhatja. Problémái az embereknek nem a zsidó kollégákkal, ismerősökkel, csajokkal, szomszéddal van.

A város és a csillagok 2014.07.13. 21:45:34

@♔bаtyu♔: "Van akiről elég jól lejön."

Teljesen el vagy tévedve. Pedig az előző hsz-eidben normálisnak tűntél.

Akiről szerinted "jól lejön", az legtöbbször nem az, akiről meg nem is hinnéd, az az.

Alfonzó írta az önéletrajzában, hogy mikor a háború alatt artistaként dolgozott mulatókban, volt egy vékony, fekete hajú, nagyorrú kollégája, őskeresztény, Vitéz nemtomkicsoda. Egy este nyilasok jöttek a helyiségbe és belekötöttek ebbe az emberbe és meg akarták verni, mert "bibsi". Alfonzóról meg álmukban sem gondolták volna, hogy zsidó, vele összehaverkodtak és leültek inni.

Efrájim Kishon (Kishont Ferenc) a világhírű humorista is tökéletes árja külsejű volt, ezért úszta meg a deportálást.

Én ismerek kb 20 zsidót, közülük egy van, aki fekete hajú, de ő sem "kilincsorrú", a többi meg végképp átlagmagyar külsejű.

Úgyhogy aki azt hiszi, hogy ő "látja rajtuk", az téved és még visszataszító is, hogy ezt figyeli.

A város és a csillagok 2014.07.13. 21:50:18

@hentestokmány: A "nyomorékokkal" mi a bajod (milyen szépen nevezed őket)?

Netán becsapott, kijátszott, kirabolt, megvert egy "nyomorékbűnöző"?

A te gyereked is lehet "nyomorék". És akkor majd őt is utálni fogják. Biztos jól fog esni.

♔bаtyu♔ 2014.07.13. 21:54:16

@Siegelindee: Azt biztosan nem fogom írni amit te elvársz, ez egészen biztos. Mindig magasról szartam le, kinek felelek itt meg vagy nem.

Te azonban eleve nem vagy képes értelmezni, de segítek:

"Természetesen nem mindegyiken, de van pár "alaptípus" férfiban és nőben."

Ez azt jelenti, hogy viszonylag kevés esetben. (Igen, én az "üzletben" igyekszem figyelni, sőt érdeklődöm is, ha tudok). Szerintem zsidókkal másképp kell üzletelni, ahogy egyébként pld. vidékiekkel is. Egyébként leszarom. (tehát simán megbaszom a zsidó csajt, sörözök a zsidó sráccal, stb).

"Van egy ismerősöm (nő, a nőknek jobb az aprólékos megfigyelési képességük) bárkiről megmondja."

Ez a mondat azt jelenti, hogy nem rólam van szó. Fogtad?, rendben.

"Ez a hétköznapi életben amúgy nem nagy dolog, tehát megmondhatja. Problémái az embereknek nem a zsidó kollégákkal, ismerősökkel, csajokkal, szomszéddal van."

Ez a mondat pedig azt jelenti, hogy a hiszti nagy itt, a tied is.

Csiszolnék a szövegértési képességeimen, mielőtt felvenném a nagyarcot, mert könnyen szópóálarc lehet belőle.

TóthAttila 2014.07.13. 21:58:05

@Siegelindee: A védőügyvédről volt gimnáziumi osztálytársa mondta, (ismerte a családját) + kerületi jogászok, ügyvédek ecsetelték a származását hosszan sorolva a geciségeit, amit jogászként csinált + kinézete + titkosszolgálat.

Az ügyésznőre elég volt ránézni + az én ügyvédem dolgozott vele több mint egy évtizedig, tudta,hogy mit mond az ügyészről .

A bírónő jogi körökben ismert, sokat hallottam róla más jogászoktól, + neve, kinézete.

Ennyi minden nem vág egybe véletlenül.

A feleségem előző férje egy 2 diplomás cigány fizikus tanár. Volt gimnáziumi igazgató helyettes (tudod a fizika az Albert Einsteinek homokozója). Mai napig haverom. Bármiben meg van szorulva kisegítem. Vissza
sem kell adnia. Mert tulajdonképpen én vagyok a főgeci, elszerettem az egyik legjobb tanárom feleségét.

Nem szoktam fölöslegesen zsidózni-cigányozni. Azért minden zsidónak, cigánynak keményen meg kell dolgoznia.

♔bаtyu♔ 2014.07.13. 22:00:52

@TóthAttila: Igen, ez elég naív. A "veszélyes", pld. nem szeret fizetni, komolyan veszi melója során a gojokról szóló részt, stb. zsidók nevei eleve közkézen forognak.

TóthAttila 2014.07.13. 22:03:05

@♔bаtyu♔: Veszprémi Egyetemen pár évet elvégzett kis ismerősöm kapott egy mailt arról, hogy a magyar ügyészi és bírói testületben arányaiban több a zsidó, mint az izraeli társszervekben. Tévedésből elküldte ezt a levelet az egyetem tanulmányi hivatalának. Postafordultával rúgták ki az egyetemről. Sok igazság lehetett az e-mailben.

bölcsbagoly 2014.07.13. 22:04:55

@Siegelindee: abban tévedsz, hogy nem tudod, hogy a szemiták (szefárdok)külső rasszjelei igencsak jól láthatóak, viszont a kazár származásúak (aszkenázik)nem szemita eredetűek, ergo nincs is miért olyan arcvonásokat mutassanak! Ugyanakkor egy szefárdot igen nehezen különböztetsz meg egy szintén szemita palesztintől!

01234567 2014.07.13. 22:08:59

Személyes tapasztalatok: A cigány kollégáimmal szeretek együtt dolgozni, jól dolgoznak, és jó fejek.
A cigány főnökökkel sincs bajom, viszont ha ő a maszek(tulaj), isten ments, a cigány ha pénzhez, és ezáltal hatalomhoz jut rosszabb tíz másiknál, a felkapaszkodott újgazdagjaiktól, akik jobbára bűnözők voltak, mentsen meg az isten!(igaz ez a magyarokra is áll)
Zsidó főnökeim mind igazi fillérb.szók voltak, de a kialkudott bért, juttatást pontosan, az utolsó fillérig adták (ami ugye egy tipikus magyar vállalkozónak nem erőssége, cigánynak sem), de a megszokott sírás-rívással :) ÉS MINDENT ELŐRE KELLETT VELÜK KIALKUDNI(!!!!!). Kollégának jó fejek, korrektek, profik.
A magyar kollégáim között viszont sok a vamzer, k.csögök, önzőek, sokszor nehéz kerülni velük a konfliktust. Igazából a magyar kollégákkal volt a legtöbb bajom, és a magyar főnökökkel, ezen kívül a cigány maszek egy fertő, de alig előzi meg a magyar vállalkozót "stílusban", a zsidó maszekkal relatíve pozitív a tapasztalatom viszont.

A város és a csillagok 2014.07.13. 22:11:15

Az összes kommentelőtől kérdezem (Bikli nénit kivéve):

Azzal a képpel, amit a cikk közöl, ami Facebookon jelent meg, a feliratával egyetértetek? Nem tartjátok borzalmasnak, bűnnek, alávaló ocsmányságnak, hogy valaki ártatlan gyerekek meggyilkolására szólít fel?

Ha igen, akkor a cikk minden szava szentigaz, és erre pontosan ti vagytok az élő példák. Ekkora butaság-, előítélet- és gyűlölethullámra nem számítottam a kommentekben.

Nem tudom, hogy ti kereszténynek tartjátok-e magatokat, de biztosíthatlak benneteket: nem vagytok azok.

Nem ismertek zsidókat személyesen, vagy ha igen és egy zsidó történetesen ellenszenvesen cselekedett, akkor azonnal azt mondjátok: azért tette, mert zsidó. De ha egy "keresztény" "magyar" (nem cigány és nem zsidó) cselekszik az érdekeitek ellen, nem mondjátok rá, hogy "azért tette, mert "keresztény" "magyar" ".

Olyan buták vagytok, annyira csak a szüleitek által belétek sulykolt sztereotípiákat emlegetitek, hogy azt sem veszitek észre, amikor általánosítotok.

Van egy jobbikos barátom, nevezzük A-nak. Egy közös barátunkról beszélgettünk (nevezzük B-nek), aki valamit pénzért árult, amit ingyen kellett volna adnia:

Én azt mondtam: "Hallottad, hogy B pénzért...(árusítja azt a bizonyos dolgot)?
Mire A felhördült: "Az a rohadt zsidó!"
Mire én meglepődve: "De hát nem is zsidó!"
Erre A: "Tudom, hogy B nem zsidó, de ebben a dologban úgy viselkedik, mint egy zsidó. Tehát akkor zsidó!"

Na, ilyenek vagytok ti is.

Kérlek, olvassátok el Móricz Zsigmond: Birtokjavítás című novelláját.
Ebben a novellában egy magyar nemes úgy javította fel a lepusztult birtokát (hogy neki egy fillérjébe se kerüljön), hogy bérbe adta egy osztráknak, de eltitkolta, hogy a földek ki vannak zsarolva, alig teremnek, az állatok öregek és gyengék, szerszámok, gépek nincsenek. Az osztrák, hogy valamelyest a pénzénél maradjon, kénytelen volt mindent megvenni, trágyázni, extra takarmányt venni drága pénzen, stb.

A végén a tulajdonos egy kétszer annyit érő birtokot kapott vissza és jót kuncogott azon, hogy becsapta a hülye osztrákot.

Namost, ha ez a tulaj zsidó lett volna, nektek azonnal kész volna az ítéletetek: azért tette, mert zsidó, a zsidók mind ilyenek.

De mert keresztény volt, így ez csak magyar virtus.

mojoking77 2014.07.13. 22:11:23

@♔bаtyu♔: "A zsidót nem, de jobban szeretem, ha a megrendelő nem zsidó, vagy ha igen, kisebb az összeg."

Es megis mibol allapitod meg, hogy zsido?
Ranezel es latod?
Vagy a neve alapjan tippelsz?
Vagy -mint Goring-"az a zsido, akit en annak mondok"..?
Hala a jo egnek, hogy a jo eletbe nem kerulsz soha donteshelyzetbe, jo neked ott az irodaban a laptop mogott alkalmazottkent, ahol csak a szavaiddal zavarhatod a tobbieket...

Mas kerdes, hogy a cikk tipikus hatasvadasz trollmagnes, kb egy szot sem lenne rdemes pazarolni ra.
Magyarorszagon alapvetoen mindenki szarik arra, hogy a fonoke milyen nemi identitasu, vagy vallasu, egesz egyszeruen orul mint majom a farkanak, ha akarmilyen allast megszerezhet, a legtobbszor nem is ismeri a nagyfonokoket, nem hogy a nemi identitasat tudna.
Furcsa, hogy a sok ostobasag leirasa kozben ez meg egy kommentelonek sem jutott eszebe...

bölcsbagoly 2014.07.13. 22:17:34

@Siegelindee: mi a franc bajod van speciel a keresztényekkel? A magyarok nagyrésze nem vallásos, sok a budhista, krisnás, sőt mohamedán is, a székely szombatosok meg izraeliták voltak vallásilag. te meg egy hülye ateista lehetsz, aki keresztény fóbiás, miközben nem is tudja, hogy mi a baja vele.

kewcheg 2014.07.13. 22:20:08

@TóthAttila: ez nettó hülyeség...(elég jól ismerem a helyzetet.) Kedvelem a zsidókat, de annál azért okosabbak és dörzsöltebbek hogy ha már egyszer jogot végeznek, akkor olyan,a kishazánkban eléggé "alulmegbecsült" hivatalt válasszon, mint az említettek.Akkor már inkabb ügyvéd.Az is Budapesten.(Mondjam azt, hogy a legalsó szinteken dolgozó bírók, ügyészek eu.-s viszonylatban kb. hátulról valahol csak Albániát előzik meg ,ami a juttatásokat illet.Ez nem akkora nagy pespektíva,max. esetleg már fővárosi szinteken,de aki nem korrupt,ott is csak éppen hogy elvan..)

bölcsbagoly 2014.07.13. 22:30:13

@kewcheg: viszont egy nőnek igencsak megfelelő foglalkozás s nem véletlen, hogy a bírák közt nő dominancia van!

A város és a csillagok 2014.07.13. 22:30:20

@01234567:2014.07.13. 22:08:59

Az előző kommentem alól Téged is kivételnek tekintelek, csak amikor írtam, akkor a Te kommentedet még nem láttam.

De tőled is megkérdezném: honnan tudtad, hogy a zsidó főnökök-kollégák zsidók? Régóta ismerted őket? Mert ezt egy sima üzletfélnek nem mondja el csak úgy az ember. (Egyébként, bocs, de a zsidó gyökerű-vallású magyarok is magyarok. Tehát szerintem nem úgy kellene mondani, hogy zsidó és magyar, hanem zsidó magyar, keresztény magyar.)

Nekem a mostani fő-főnököm zsidó (átlagosan korrekt ember, én nem kedvelem, de az előző, keresztény főnökeimet ugyanennyire nem kedveltem, csak mert főnökök voltak), a közvetlen főnökeim meg keresztények és ők is kb ugyanannyira korrektek.

De a zsidók, akiket amúgy ismerek: vállalati sofőr, titkárnő, biztonsági őr, CNC-marós és egy van köztük, aki orvos. Üzleti érzéke egyiknek sincs (mert akkor nem itt tartanának). Kettő közülük nem veti meg a piát és mindig nagyvonalúan meghívnak mindenkit, nem garasoskodnak. Ja és van egy pincér.

Szóval: pont olyanok, mint az átlag keresztények. Külsőre is. Meg nem mondaná senki, hogy zsidók.

Úgyhogy aki azt mondja, amit az előző kommentelők a zsidókról, az BELEKÉPZELI emberekbe az általa zsidó tulajdonságnak tartott tulajdonságokat, aztán megteszi őket zsidóknak.

Frau Janka 2014.07.13. 22:37:13

engem nem zavarna se cigány se zsidó főnök

@Siegelindee: 2014.07.13. 19:57:32

max te nem vágod az antropológiai jegyeket

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.13. 22:38:59

@Siegelindee:

"Na és te, honnan tudod, hogy az ügyvéd, meg a bíró, meg a tököm tudja ki, zsidó volt? Te is láttad az ősei anyakönyvi kivonatát, házasságlevelét?"

Na és te, honnan tudod, hogy az ügyvéd, meg a bíró, meg a tököm tudja ki, KÍNAI volt? Te is láttad az ősei anyakönyvi kivonatát, házasságlevelét?

J.László 2014.07.13. 22:40:33

Már nagyon hiányzott egy újabb hungarofób gyűlöletpropaganda:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.13. 22:42:04

@Siegelindee:

"Tehát szerintem nem úgy kellene mondani, hogy zsidó és magyar, hanem zsidó magyar, keresztény magyar"

Akkor TE mondd úgy, de ne írd elő másnak, hogyan használja az anyanyelvét.

Aztán meg történetesen mi van akkor, ha az illető zsidó, de nem magyar? Akkor zsidó német? Zsidó orosz?

És ha netán izraeli? Akkor zsidó zsidó?

Végül ugyanezt fordítsd le Magyarországon élő kínaira, arabra, eszkimóra, négerre stb.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.13. 22:46:12

@♔bаtyu♔:

"Azt sem szeretem bennük, hogy a végtelenségig bizalmatlanok, paranoiásak."

Ami persze véletlenül se az az előítélet részükről, amit a kedves posztoló a magyarok szemére hány. :)

(Mely előítéletnek természetesen lehet alapja, ismerős, hogy sok magyar cég fizetési hajlandósága nem épp kiemelkedő.)

P1sty 2014.07.13. 22:46:12

@trolololol: hát a 444-en kint volt már napja, ott mindenki kieresztette a gőzt. most végre akadt egy fasz, aki a blog.hun reposztolta, amit végre az index is kirakhatott. nah, fáradnak megélhetési rettegők is.

Ciklon Bé importör 2014.07.13. 22:46:22

"hogy tényleg mi a tüdőért érzi kevesebbnek magát a szittya magyar attól, hogy kinek vagy minek született a főnöke, vagy a munkatársa"

Mert felsobbrenduek vagyunk, es valami tetves zsidocigany ne pofazon nekem itt az orszagunkban, mert pofan verem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.13. 22:51:08

@maxval, a gondolkodó birca:

"Össze van itt minden keverve."

Dehogy van. A posztoló észrevette, hogy ma még nem jelent meg elég olyan írás, amely lerasszistázza, antiszemitázza stb. a magyarokat, ezért hát gyorsan összerittyentett egyet.

Az is lehet, hogy az ilyen posztok előre megírva hevernek a winchesterén, hogy bármikor kéznél legyenek.

TóthAttila 2014.07.13. 23:00:13

@kewcheg: Nem dolgom kutatni azt, hogy ki a zsidó, meg ki nem (gondolom tiltott is Magyarországon). Sokkal több dolgom van annál. Azért unszimpatikusak, mert rákényszerítették Mo-ra a zsidókommunizmust, ami sehova sem vezetett (zsidó találmány a kommunizmus, csak a Szovjetúnióban 60-65millió oroszt, a teljes nemességet kiirtották a kommunizmus nevében, a hullák alapját képezik a szibériai úthálózatnak, csak kavicsot kellett rájuk hordani és elsimítani, a fagy miatt lett járható út, aminek zsidók által halálba éheztetett, dolgoztatott orosz nemesek az alapjai).

Van egy olyan teóriám is (saját, ÁFA mentes), hogy Magyarország a trianoni döntést a zsidó Tanácsköztársaság 133 napja miatt szenvedte el. Párját ritkító, hogy egy országtól hatalmi döntésként elvegyék a területe több, mint 2/3-át, mint ahogyan az is párját ritkító volt, hogy a zsidókommunista Szovjetúnió megalakulása után nem sokkal megalakult a zsidókommunista tanácsköztársasági Magyarország.

Gondolom Mo-n Trianon ilyen jellegű okait sem kutatják, csak elégedjünk meg a Hitler által Auschwitzban megöletett 6 millió zsidóval.

Ja, arról tudsz, hogy Auschwitzot korábban Oswiecimnek hívták és ott volt (a szigorúan zsidók által ellenőrzött-működtetett) európai lánykereskedelem központja? Hitler meg (valamiért nem bízott a zsidókban) ennek a felszámolása után építtetett oda egy kényszermunkatábort.

Ennél jóval több ilyen dolog (amikről remélem, hogy Te is tudsz) nem nagyon teszi a zsidó népet patinássá előttem.

kewcheg 2014.07.13. 23:06:05

@TóthAttila: nekem az elég hogy Jézus zsidó volt,
ezzel a zsidók mindent vittek...akikról írsz,ha igaz,azok egyszerűen fajtól,vallástól függetlenül szar emberek voltak,de hogy ezért egy komplett népre vonjak le következtetést...?..

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.13. 23:15:16

@kewcheg:

Jézusnak a zsidósága volt a legkevésbé lényeges tulajdonsága.

"ezzel a zsidók mindent vittek"

Ugyan már. És mit vittek azzal, hogy Jézust zsidók feszítették keresztre?

Semmit! Ahogy Jézus zsidók általi keresztre feszítése nem lehet érv a zsidók ellen, ugyanúgy Jézus zsidósága sem lehet érv a zsidók mellett.

Nincs kollektív bűnösség, de kollektív vagy örökletes érdem sincs.

mrZ (törölt) 2014.07.13. 23:18:07

Azért nem ártana a bürokráciából is kidobni néhány ezer zsiványt, már nagyon beleszülettek.

Cigóval, arabbal, ázsiaival, négerrel nincs bajom, ennél csak jobb lehet.

TóthAttila 2014.07.13. 23:24:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Olvastam valahol, hogy azoknak az ortodox zsidóknak, akik Jézus Krisztust csalónak tartják, mert Isten fiának vallotta magát és pl. emberi ürülékkel teli üstben főznék meg, ha ma élne, nagyon komoly fejfájást okoz, hogy mi van ha igaz a Jézus-történet?

TóthAttila 2014.07.13. 23:39:24

@kewcheg: Európában volt több, mint 40 zsidóüldözés az elmúlt pár ezer évben, ebből Magyarországon három (az is érdekes, hogy sok, legkülönbözőbb népnél pont ők húzzák ki a gyufát állandóan).

Az üldözések miatt a zsidók fogékonnyá váltak minden humánus, kulturált eszmeiség kitalálására, felkarolására, terjesztésére, mert az védettséget ad nekik.

Hát a kommunizmusukkal jól mellé lőttek, mert azt az eszmét gépkarabéllyal terjesztették.

kewcheg 2014.07.13. 23:54:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem ez a baj,hanem hogy a k.nácik nyertek...45-ben százfelé kelleTt volna szakítani őket....:((

_most_ 2014.07.14. 00:04:09

@Siegelindee: azért elég könnyű valakiről eldönteni, hogy zsidó vagy nem, a zsidóknak van a ruhájukon egy sárga csillag :D Amúgy nem teljesem értem ezt a felmérést, főnököt lehet választani, ha nem tetszik a főnököm, akkor kérhetek másikat? Amúgy még csak, csak megmagyarázható az előítélet a cigányokkal, zsidókkal szemben, de a fogyatékosokkal mégis mi a probléma, őket tényleg náci szokás utálni. Mondjuk sok férfi még egy nőt is nehezen fogad el főnökének, szóval van még hova fejlődni nyitottság terén.

_most_ 2014.07.14. 00:08:57

@Frau Janka: azért a zsidó témában alapos kutatásokat végző jobbiksok se vették észre, hogy egy zsidó van közöttük :D

mrZ (törölt) 2014.07.14. 00:15:58

@_most_:
Nem egy, van ott tartalékban is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.14. 00:45:46

"olvasom a Gemius és a Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés által nemrégiben végzett felmérés eredményét."

A link egy oldalra mutat, ahol megnézhető egy videó. Az általad említett felmérésre SEMMI link nem mutat.

Viccesnek tartom, hogy úgy hivatkozol egy felmérésre, hogy annak elérhetőségét nem adod meg - ez az interneten legalábbis elfogadhatatlan.

Így aztán a felmérés módszertanáról sem tudni semmit, ahogy "természetesen" a pontos számokról sem. Hány fős volt a minta, mennyiben reprezentálja a magyar népességet stb.?

Suna bácsi 2014.07.14. 01:50:25

Megint egy uszító, provokatív blog ill. poszt.
Igen, az országot nagyrészt nembuzi,nemcigány, nemzsidó, nemfogyatékkalélő, azaz teljesen normális, ÁTLAGEMBER lakja.
Van több, ilyen-olyan kisebbség, akiket a többség megtűr maga mellett, a buzikat, a zsidókat, a cigányokat, a fogyatékosokat, és még sok-sok egyéb kisebbséget, akiket nem soroltam fel, de a poszt sem, de csak ezekkel lehet ma nézettségre-olvasottságra szert tenni. A megtűrt nem véletlen mondom, mert igenis toleráns a buzikkal szemben, csak nem szereti ha a buzik örökké provokatívan ráerőltetik magukat a többségre; vallásszabadság van, ezért a zsidókat is megtűri (meg a krisnásokat, hitgyüliseket, muszlimokat, buddhistákat, stb.) de a többség nem akar ezekké válni; emellett empatikus , mert a fogyatékkal élőket is eltartja, nem pedig legurítja a Taigetoszról vagy a Kékestetőről; a cigány-görög-szerb-horvát-német és kitudja még hányféle nemzetiségnek, kisebbségnek biztosítja a jogait mind a közigazgatásban (kisebbségi önkormányzatok ugye?), mind az életben. Az pedig, hogy TÖBBSÉG nem hagyja a KISEBBSÉGet a fejére nőni, és nem a lekvár teszi el a nagymamát, nahát, az eszem megáll... micsoda gyűűűlölet van ebben az országban.
Azért a poszt által először kimondott: "Nem dolgozna együtt szívesen" ÉS a beposztolt, amúgy a faszbúkról valami idiótától szedett, kiirtásra buzdító kép között óriási a szakadék.
De a posztoló baszik rá, mert ő a szólás-, sajtó-, vagy vélemény nyilvánítási szabadságának ismeretében a magyar munkavállalók többségét simán le-gyilkosozza, le-gyűlölőzi, le-kirekesztőzi, le-homofóbozza. Sajnos a jogrendünk annyira még nem fejlett és az emberek egy része fejben még nem érett meg a jogaira, hogy tudná azt, hogy az ő egyéni, fent említett szabadságjogai pontosan addig tartanak, ameddig azzal más egyének vagy csoportok, netán az ország lakosságának nagy részét kitevő átlagos, nembuzi, nemzsidó, nemfogyatékos, nemcigány TÖBBSÉG jogait még nem sérti.
Mert a többséget kitevő nembuzi, nemzsidó, nemcigány, nemfogyatékos, teljesen átlagos embernek is megvannak a fenti szabadságjogai, azaz ha mondjuk valami abnormális dolgot nem szeret, akkor kimondhatja, hogy azt nem szereti. Ha viszont erre őt le-gyűlölőzik, akkor az már az ő jogait sérti, csak szólok...
A nemszeret és a gyűlöl között tudjunk már különbséget tenni...

Suna bácsi 2014.07.14. 02:04:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: aranyba kéne önteni szavaidat:
"Nincs kollektív bűnösség, de kollektív vagy örökletes érdem sincs."
Éppen ezért kéne már abbahagyni ezt az örökös holokauszt-bűntudatkeltést, ill. a tárgyi poszt általi hülyeséget, hogy a magyarok többsége buzigyűlölő, zsidógyűlölő, cigánygyűlölő, stb. Mindemellett a "nem szeretem" és "gyűlölöm" között azért nem csak egy árnyalatnyi ám a különbség.
Pl. anyósom kérdezi:
- Szereted a tökfőzeléket?
- Nem.
- Ajjaj akkor neked külön főzzek?
- Nem, miért?
- Mert azt mondtad, hogy...
- ... azt kérdezted b+, hogy szeretem-e, nem pedig azt, hogy megeszem-e, sem azt, hogy utálom-e...

Kmg42 2014.07.14. 02:33:12

@Siegelindee: Engem egy kicsit sem zavar a kép tartalma. Kellőképpen megkeserítették az iskolai évemet ezek a kis cigány fattyúk ahhoz hogy ne érezzek empátiát irántuk... ja igen, rasszista vagyok. Ha te ezt nem tolerálod nekem akkor te meg egy náci vagy!

Nick Leeson 2014.07.14. 05:54:09

Valójában egyik népcsoporttal sincs igazán gond, egészen addig, amíg be tudnak illeszkedni a normális társadalom elvárásai közé.
Abban a pillanatban a buzi, rózsaszín ingben, lenyal hajjal, és seggriszálva vonul a folyosón, minden férfi mellett megnyalva a száját, az már nem kívánatos.
A zsidó főnökkel sincs semmi gáz, amíg korrekt, de amikor már csak rabszolgaként tekint az embereire, az undorító.
A cigánnyal is lehet dolgozni, addig amíg ki nem lopja a szemed....

Frau Janka 2014.07.14. 06:05:52

@_most_: 2014.07.14. 00:08:57

az az ügy úgy volt retardáltság, ah volt. nagyon elkúrta a jobbik a Csanád ügy kezelését.

anyo05 2014.07.14. 07:09:01

Zsidó fönök alatt dolgozni?? De hát a Kádár rendszerben a főnökök nagy % -a zsidó volt!! Sokaknak fel sem tűnt:))) Cigány kolléga?? Már a Kádár rendszerben is elég sok volt és semmi gond nem volt vele:)))) Meleg? No az nem volt a Kádár rendszerben, mert az annak idején nagy szégyen volt és nem dicsekedtek vele:)))
Megfigyeltem, hogy a nagy "egyesítők" mindig budai övezetben laknak, távol minden, itt felsorolt rétegtől, persze kivéve egyet!!!

prfact 2014.07.14. 07:15:57

@EGYIKRESEM: "kiderült, hogy ezeknek a 97(!) %-a még életében nem is vezetett automata váltós autót.

Szóval kb ilyen ez a felmérés is..."

Szvsz inkább fordított a helyzet. Akit Mo-on kiraboltak, közterületen ok nélkül megtámadtak azoknak a 97%-a cigány támadókkal kerülht kontaktusba ahogy azt Pásztor Albert emlékezetes interjúban is megerősítette, a versenyszférában pedig nem számít ritkaságnak a zsidó főnök bizonyos ágazatokban, úgyhogy itt nem előítéletekről van szó, hanem széleskörő tapasztalatokon alapuló általánosításról.

dennisthemenace 2014.07.14. 07:36:57

Nekem ebbol az jon le, hogy a magyarok sotétek és primitívek. Nem is lesz baj, hogy lassan kihalnak.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.14. 07:38:41

Zsidó főnök nem gond, cigányra meg nincs esély, mert nem sok dolgozót láttam eddig sajnos.

dennisthemenace 2014.07.14. 07:40:33

@TóthAttila: Apam, te síkhulye vagy. Trianon bekovetkezett volna mindenképp, legfeljebb szelídebb formában. A fo ok a magyarok pokhendi, magukat mindekinel kulonbnek gondoló faszsága. Ezért útálják a magyarokat a kornyezo országokban a mai napig.
A zsidófóbiád kezelhetetlen, menj, játssz tovább háborúsdit a PC-den.

Frau Janka 2014.07.14. 07:46:24

@dennisthemenace: 2014.07.14. 07:40:33

minden ország a szomszédait utálja a legjobban. böszme vagy.

WildBear 2014.07.14. 07:49:06

Ez a poszt két dologra "jó": 1.) hogy szítsa a gyűlölködést, és 2.) mocskolja Magyarországot.

Ha valaki nem dolgozna együtt egy cigánnyal, az még nem rasszizmus, viszont el kell gondolkodni ennek az okain.
Pl. a cigányok viselkedése miatt előítéletei vannak a cigányokkal szemben ?
Ezen változtatni nem lehet sehogy, csak pozitív példákkal.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.07.14. 07:56:08

nyilván te is egy zsidó főnöknél dolgozol cigányokkal (hehe azt megnézném, mert a zsidónál nagyonn rasszista kevesebb van:DDD)

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.14. 08:20:59

@kewcheg:

Jézus zsidó nemzetiségű volt. Jézus nemzetiségenek nincs jelentősége.

Donatus a Jerbiton 2014.07.14. 08:30:50

Nekem erdélyi magyar a főnököm. Több is volt már, szerintem ők a legrosszabbak mind közül.
Egy erdélyi magyarral semmi bajom, Erdélyben.
Itthon viszont előadják a nekik minden jár, mert mennyit szenvedtek darabot, emellett szemben kedvesek, de hátulról mellbe mindenkit, felfelé nyalnak, lefelé meg kibújik belőlük a kis diktátor.

LallR 2014.07.14. 08:43:17

sztem nem csak a gyülöletet, hanem az okot is érdemes lenne megállapítani

I_Isti 2014.07.14. 09:00:23

@maxval, a gondolkodó birca: Van. Jézus zsidó királyként fog uralkodni. És a jó hír minden antiszemita számára: nem csak a zsidókon...

ügyfélszolgálatos 2014.07.14. 09:01:40

A magyar munkavállalók többsége seggfej.

MZ/X hip hip hurrá 2014.07.14. 09:15:52

Nem kell ahhoz zsidónak vagy cigánynak lenni, hogy rossz főnök legyen valaki. A hatalom sok embert meghülyít.

sas70 2014.07.14. 09:16:04

Zsidó főnököm volt. Utáltam, de nem a zsidósága miatt, hanem mert egy hülye volt, miközben a meleg munkatársamat szerettem, mert egy jópofa, megbízható ember volt, akire mindig számítani lehetett a munkában. Mondjuk a munkán kívül egyikkel sem volt kapcsolatom, de ez nem a származásuk, vagy a nemi identitásuk miatt volt. Cigány vagy testi fogyatékos főnököm nem volt. Bár a zsidó főnököm szerintem agy nélkül született, úgyhogy ilyen értelemben voltak fogyatékosságai és ráadásul egy műveletlen bunkó is volt.
Szóval az én saját tapasztalatom az, hogy bárki lehet rendes ember is, meg egy ökör is, és ez származásra, nemre, nemi identitásra, bármire nézve semleges.

Mészáros Laci 2014.07.14. 09:26:18

ez nem az ország méretével van összefüggésben, szerintem.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.14. 09:29:18

@I_Isti: rajtam aztán nem fog uralkodi egy sosemvolt mitológiai lény :D

Mészáros Laci 2014.07.14. 09:38:51

@enpera:

a hegy hiteket mozgat meg :)

ez a szemlélet arra emlékeztet, amikor a rejtett meleg vonzalmakat akarja valaki önmaga elől is elrejteni harcos homofóbiával. Jézust elég sok történész kutatta már, történészi szemmel. A konklúziók széles tartományban szóródnak, de annyit még a legádázabb antikeresztény történész is kimond, hogy létező történelmi személy volt, szegény családból származott és (akkoriban nem szokatlan módon) rendzavarásért kivégezték.

de hogy került Jézus csizmája az asztalra?

Mészáros Laci 2014.07.14. 09:39:29

@ügyfélszolgálatos:

így van, ahogy a hozzászólók többsége is seggfej :)

Mészáros Laci 2014.07.14. 09:40:02

@enpera:

ismered azt a viccet, hogy két zsidó bányász beszélget?

tippan67 2014.07.14. 09:48:30

furcsa ember vagyok én. bár szerintem is van cigánybűnözés, persze a maxvalféle szociológiai értelemben vett, egy kicsit sem zavar hogy cigány munkatársam van, és az se ha a főnököm lenne. Azt meg hogy zsidó vagy meleg a főnököm, csak akkor tudnám meg, ha ő elmondaná, akkor meg miért is zavarna?

gizmo26 2014.07.14. 10:13:23

Nem mindegy milyen zsidóról van szó. Olyanról aki asszimilálódott, vagy valami haszidról, aki fekete maskarában járkál. Előbbiekkel nincs probléma, utóbbiaktól egy kicsit tartanék, ők ugyanis még arra sem méltóztatnak, hogy közsönjenek vagy kezet fogjanak az emberrel. Cigány főnök? Muhaha. Olyan meg max csak a kurvákoknak meg a dílereknek van.

átlátó 2014.07.14. 10:33:23

E temaban mindenröl a nem ciganyok, a nem zsidok, a nem melegek, a viragot nem szeretök,a Pal utcai fiuk, stb. tehetnek...ahogy itt kinez, mar szepen a helyedre küldtek masok,- edes egy gyerekem. Amugy pedig minden elöitelet a tapasztalati uton kialakult tapasztalatok menten alakul ki, ez nem mentseg,de tartom. A kiveteleket kerem nem fölsorolni, a Vörös Ingesek között is vannak rendes emberek, meg Nemecsek Ernöt is meglatogattak. Pedig Molnar Ferenc zsido, megsem erröl hiresült el.

négyzet 2014.07.14. 10:34:14

Ööö, azt honnan lehet tudni, hogy valakinek zsidó a főnöke, munkáltatója, megrendelője stb.? Ez így az emberre van írva? Benne van a cégjegyzékben? Vagy ezt így hogy gondolják a kedves emberek, hogy jön Gipsz Jakab és akkor ők majd vágják, hogy zsidó? (az a nagyon kevés zsidó, aki Budapest belvárosában jól láthatóan tradicionális ruhában jár-kel, nos nyilván nem ők azok akiktől félhetnének, hiszen ők tényleg elég kevesen vannak). Amúgy egyáltalán sejtik az emberek, hogy mekkora katyvasz ez a kárpát-medencei génállomány?

négyzet 2014.07.14. 10:36:47

Ja és a melegek... hát emberek, a melegek többsége nem igazán erőlteti rá senkire a saját melegségét. Ismerek melegeket, de jó ideig nem tudtam ilyen irányú preferenciáikról, mert amúgy a többség inkább rejtőzik.

átlátó 2014.07.14. 10:40:54

@dennisthemenace: Nem vagy te cigany? Csak nyugodtan, tölem lehetsz cigany is, de amikor pofan baszlak, ne sertödj. :D Tudod azert kerdem öcskös, mert a mutert, aki 83 eves es mar nem akar elköltözni a hazabol, csak a fater melle,eddig 6 azaz hat alkalommal latogatta meg a szomszedos kiccslad, tudod az a fajta amelyiket a 6-k alkalom utan amikor megkerdeztem, hogy ezt akkor meddgi es hogyan? Azt valaszolta a büdösretkescigany, a fajtad, hogy es szo szerint idezek mielött pofan baszlak: " A szemedet is ki fogom lopni magyar!"
Azota egy II.vilaghaborus es magyar rohamsisak van a kapunal egy 5 meters poznan es ki van irva a kaura: "Aramveszely!"
Termeszetesen a rendörsegen bejelentettem, hogy a kerites csipni fog.

Atika!!! 2014.07.14. 10:42:10

Ha nem adnának (kevesebbet adnának) alapot/okot, akkor nyilván nem lenne sem rasszizmus sem antiszemitizmus... Például miért nem szeretik (utálják kevésbé) például a svájciakat itthon? Vagy a svédeket? Finneket? Japánokat? Ausztrálokat?

Sexual Harassment Panda 2014.07.14. 10:58:18

A poszt erős csùsztatàs!
"A magyarok többsège nen szìvesen dolgozna együtt zsidòkkal, cigànyokkal, melegekkel"
èn pl NEM SZÌVESEN DOLGOZOM.
Pont.Ennyi.
Mindegy hogy kivel.

Ajtony 2014.07.14. 10:59:49

1. A kérdőívet nem láttuk, aminek alapján megbélyegeznek - holott egy tendenciózus kérdőív nagyságrendekkel befolyásolhat egy kutatást.
2. Aki nem találkozott a jelzett kategóriákkal, csak a médiából, annak is bulvár részéből ismeri a zsidókat, cigányokat, mit lát? Izrael (zsidók) gyerekeket bombáz Ghaza-ban. Cigány öl, erőszakol. Buzi felvonul és provokál(papnak, nőnek öltözik, összerugdosnak egy mindössze tiltakozó embert).
3. Svájci frank hitelére befizetett 12 milliót, közben nem hogy csökkent volna a hitele, az 10 millió forintról 18 millióra nőtt. Kitették az otthonából asszonyával és gyerekeivel. A bankár meg jól tudjuk, minek a szinonimája.
4. A villamoson kizsebelték hiperpigmentált zsebesek, amikor észre vette, látta, hogy "azok" tucatnál többen voltak.
5. A munkája egészséges és erős embert kíván, így ha egy "rokkant" bekerülne ugyanabba a munkakörbe, tudja, hogy kettő helyett kéne dolgozzon.

Szóval egy ilyen felmérésnek csak egy célja lehet, az a társadalmi feszültségek szítása, fenntartása. Az előítéletesség egy része tapasztalati, a másik része neveléssel alakul ki. Akit ért attak cigányok részéről, annak beszélhetünk mi "toleranciáról". Aki befürdött a hitelével, vagy éppen Soros alapítványainak egyike támadta az OTP-t, amikor részvényeken elbukta a kevés pénze felét, annak mesélhetünk mi zsidó humanistáról, zenészről, vagy életmentő orvosról. A legtöbbet az használna az elfogadásnak, ha az emblematikus figurák is felfognák, hogy ha már a fél világ az övék, ne akarják mástól elvenni azt a maradék másik felet. Az ember meg olyan, hogy általánosít. Ahogy a németek nácik, az olaszok, magyarok fasiszták egyesek szemében - vagy hogy az USA szabadságot visz mindenhová(sic), úgy a cigány bűnözik, a zsidó meg kizsigerel. Az ilyen tendenciózus cikk(?) helyett meg igyekezzen a mélységesen toleráns szerző pozitív példákat állítani az előítéletekkel szemben és ne az ertéelen szocializálódott szerencsétlenekben akarjon bűntudatot kelteni - mert úgyse fog menni.

Sexual Harassment Panda 2014.07.14. 11:11:31

@Ajtony: Az èn autòmat egy nemzsidòcigànyember törte fel.
Azòta utàlom a fehèrembert.
De lehet hogy inkàbb az emberi fajt.
Ès talàn beköltözöm az erdőbe, vagy pl a tyùkketrecbe .

midnight coder 2014.07.14. 11:39:49

@Sexual Harassment Panda: Azért a tyúkketreccel vigyázz. Akkor ugyanis lehet hogy nem feltörik az autódat, hanem tyúknak néznek, ellopnak, megkopasztanak és megfőznek a nemfehérdecigányemberek.

midnight coder 2014.07.14. 12:19:52

Amúgy a cigányokat speciel pont úgy utálják mindenhol Európában, ahogy nálunk. Lásd Pl. az olaszok reakciói a betelepedett cigányokra, pedig ők aztán sem külsőben sem mentalitásban annyira nem térnek el. De emlithetnénk a franciákat is, ahol az ottani cigányoknak még állampolgársága sincs - a betelepedetteket pedig két lábbal próbálták kirúgni.

Ajtony 2014.07.14. 13:02:25

@Sexual Harassment Panda: megpróbálom úgy, hogy funkcionális analfabétaként is megértsd: bazmeg, ne ugasson a geci toleranciáról, hanem tegyen érte. Légkondis szobából soha, és senki nem oldott meg semmit - ha csak nem a légierőnek adott GPS koordinátákat.

kosztarovics bácsi 2014.07.14. 13:21:32

A cigókkal szóba se állok.A zsidrákok csalnak, nekik sem dolgozom. A fogyatékkal élőkkel semmi bajom. A buziknak meg rohadjon le.Csakúgy, mint a cikk szerzőjének.

szanalmas 2014.07.14. 14:16:13

Én megmondom a tutit, bazmeg:

Kétféle ember van. Seggfej, és nem seggfej. Ennyi! És aztán meg tök mindegy, hogy hogy néz ki. Az élet egyszerű!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.14. 16:38:39

@Ajtony:

"igyekezzen a mélységesen toleráns szerző pozitív példákat állítani az előítéletekkel szemben"

Ez sokkal nehezebb lenne, na meg ezzel nem lehet kattintásokat generálni. Legfőképpen azonban a pozitav példákkal nem tudja szítani azt a rasszizmust", ami ellen álszent módon állítólag fel kíván lépni.

Én is ismerek talpig becsületes, tiszta, dolgos cigányokat, akikre mindenemet rá merném bízni - sőt életemnek volt egy olyan szakasza, amikor valóban egyre rá is volt bízva. De sajnos ők vannak kisebbségben. És akkor még azt is hozzáteszem, hogy egy magyarral sem lennék kevésbé óvatos.

dennisthemenace 2014.07.14. 21:52:10

@átlátó: Nem vagyok az, de nehogy én basszalak pofán, hulyegyerek.

gergerke 2014.07.15. 07:38:08

Lenne a cikk szerzőjének egy 10 tagú kedves cigánycsalád szomszédja nem írkálna ilyen hülyeségeket

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.15. 09:10:55

@gergerke: Könnyű a toleranciát távolról prédikálni.

átlátó 2014.07.15. 15:37:14

@dennisthemenace: Ahogy gondolod. Fölhivsz es amikor arra jarok beprobalkozol..azert elöre szolok kiscica, hogy - ha mar hülyegyerek vagyok a 60 nevemmel :D - te meg nem voltal megkeselve, en meg mar igen es önhibamon kivül, pontosan, olyan ciganyosan...szoval barmikor megforgatom benned cigany. Ne arcoskodj nekem gyiknyal.
Csak kerned kell a szamomat.

átlátó 2014.07.15. 16:35:57

@dennisthemenace: ...meggondoltam magam. Dzsukel, kannibal ciganyok miatt, a sors rugdaljon meg, ne en. Energiat vonna el tölem, jancsiszög.

geriszab (törölt) 2014.08.05. 04:59:13

@kewcheg: igen, a cigányok felé már elég komolyan lejt a rendszer manapság

kifejezetten nekik meghirdetett ösztöndíjak, amik nem aprópénzeket dobálnak utánuk

ha jogot végez egy cigány, akkor tényleg csak válogatnia kell az amerikai követség, egyetemek, DAAD és a Bundestag vagy az EU intézmények ösztöndíjai, gyakornoki helyei között
nem a tehetsége miatt, hanem pusztán mert cigány

ez azért nem egy szimpatikus dolog
magyar fiatalok ezeket a lehetőségeket nem kapják meg, pusztán azért, mert magyarok

kicsit túl lett lihegve már ez az affirmative action dolog

az is elég felháborító, hogy olyan intézményekbe, ahol 10-20-szoros a túljelentkezés, csak azért soron kívül felvesznek embereket, mert cigányok (rendőrtiszti képzés stb.)
ez a pozitív diszkrimináció dolog a másik féllel szemben negatív diszkrimináció, sajnos ezt sokan elfelejtik

geriszab (törölt) 2014.08.05. 05:06:59

@Donatus a Jerbiton: igen, a határontúli magyarokkal nekem is elég rossz tapasztalataim vannak
felvidékiek, vajdaságiak, kárpátaljaiak és erdélyiek is elég sokat megengedtek maguknak, nekik minden jár, tényleg sunyik és kétszínűek

a határontúliak jobban gyűlölik a magyarországiakat, mint a románt, szerbet, szlovákot vagy ukránt
elég skizofrén csapat a határontúli magyarság

a felvidékiek és a vajdaságiak is kifejezetten lenézik és utálják a magyarországiakat, saját tapasztalatból mondom
süti beállítások módosítása