Hasít a Jobbik. Köszönjük, Fidesz!

H_A Címkék: közvéleménykutatás kormányzás Jobbik Fidesz Összefogás Medián2014.03.06. 14:01

Olvasom, hogy a legújabb Medián-felmérés szerint gyengült a Fidesz, erősödött a Jobbik, miközben stagnál a baloldali összefogás. Mióta tudjuk, hogy a Századvég is rengeteg közpénzen méri a közvélemény pulzusát, az ember fenntartásokkal próbál értelmet keresni ezekben és a hasonló adatokban, úgy értem óvakodik attól, hogy mérget vegyen bármiféle statisztikára. Ennek ellenére érdemesnek látom megállni egy szóra a friss számsorok fölött.

Nem tegnap óta evidens számomra, hogy az elmúlt négy év politikai történéseinek fényében, kiemelten az Európai Unió minket gyarmati sorsba dönteni kívánó igazságtalanságának közös nevezőjén, termékeny talaján, egyre szebbre és nagyobbra növekszik a Fidesz-Jobbik választások utáni együttműködésének barackfája.

Most, az utolsó száz méteren, érdemes visszatekinteni azokra a látszólag szóra sem érdemes, de sajnálatos módon el nem hanyagolható aspektusokra, amelyek valószínű közelségbe hozzák e közvélemény kutatási adatok által is előrevetített, kézenfekvőnek látszó Fidesz-Jobbik kormányzást. Arra, hogy példának okáért a Jobbik kiváltságát képező buzizó retorikát fideszes udvari bolondok vállalták fel, miközben Vonáék szeme sem rebbent, hogy a magyar nemzet kulturális szabadságharca részeként definiált, a kereskedelmi médiumok megregulázásának jobbikos javaslatát a Fidesz emelte törvényerőre, hogy a Horthy-kultusz virágba borulásától, és a szélsőséges eszmék beágyazási kísérleteitől való elhatárolódás helyett a kormánypártok összekacsintottak a Jobbikkal, vagy hogy a Holokauszt-emlékév és a a Szabadság térre tervezett német megszállási emlékmű építése körüli botrány mentén a Fidesz nyíltan nekiment a zsidó közösségnek, pedig ez a Jobbiknak állt volna igazán jól.

Egy gazdasági szempontból sok sebből vérző országban, ahol az elmúlt években, az érdemi gazdaságélénkítő intézkedések hiánya mentén egyre nagyobb kereslet mutatkozott a magyarság folyamatos méricskélése és fitogtatása iránt, ahol divattá lett az EU-t szidni, bőszen gyarmatozni, kommunistázni, székelyzászlózni, zsidót listázni, Trianont siratni, hadat üzenni, vonulni, és rovásírásos-szűzmáriázós- fehérlófiás-turulmadaras rigmusokkal kitapétázni kis-nagy Magyarországot, egyáltalán nem meglepő a szebb jövő mellett szebb jövedelmet ígérő szélsőjobb párt előretörése. 

Ellentmondásosnak tűnik, de nem az: a Fidesz gyengülésével párhuzamos erősödés a Jobbik táborában (és most tekintsünk el a csonkának indult összefogás valamennyi csetlésétől és botlásától) annak köszönhető, hogy eszmei testvérével ellentétben, ellenzéki szerepből Vona Gábor pártja nem járult hozzá nagyon sok devizahiteles, vállalkozó, pedagógus, földtulajdonos, trafiktulajdonos és a többi társadalmi csoport gátlástalan átveréséhez, és a válogatottnál válogatottabb mutyik egymásra halmozásához semmilyen formában nem köthető a neve. Következmény: a Fidesz csalódott szavazóinak egy része egyre inkább a Jobbikban keres vigasztalást. Azokban, akik ugyanannyira magyarok, mint Viktorék, és legalább annyira habzó szájjal gyűlölik a tőlük különböző nézeteket vallókat.

Mellékszál és zárójel: bár nemzeti kormányzástól megcsömörlött választópolgárként nem gondolnám, hogy messzemenő következtetéseket érdemes levonni abból, hogy minden második választó kormányváltást szeretne, ha 40% tovább tapsolna Orbánéknak, és bár reálisan szemlélve kár abban reménykedni, hogy több százezres volna a rejtőzködő balos tábor, azért az időközi választási eredményekből kiolvasható meggyőződésem, hogy az összefogás táborát enyhén alul méri ez a kutatás. Meggyőződésem, hogy a Simon Gábor-ügy túldimenzionálása helyett a kevesebb több lett volna, és ebben a jobboldali média is bőven eldobta a sulykot.

Mégsem ez a legfontosabb. Hanem az, hogy a Fidesz elmúlt négy évnyi dicsőséges kormányzása simára taposta az elszámoltatásban, mindent és mindenkit felelősségre vonni akaró, szélsőségekben élen járó párt népszerűsége növekedésének göröngyös ösvényét. Ami nem azért baj, mert a bolsevizálódó narancskommunisták támadása elől az igazi, elvhű, de nem ritkán közmunkából megélni nem tudó antikommunista fideszes népek jobb híján beállnak gárdistának, hanem mert a Fidesz enyhe, de tökéletesen megmagyarázható térvesztése ránézésre is nagyon kemény négy évet sejtet.

A Jobbik nem csak hogy megszorongatja az Összefogást, de mivel a Fidesz-KDNP a választást megnyerni nem tudja, annyi mandátumot biztosan fog szerezni,  hogy a törtető Jobbikkal együtt meglegyen a kényelmes többsége. 

Megnézhetjük magunkat. És a szebb jövőnket.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr285845992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuuk 2014.03.06. 19:23:30

Nézzük csak meg a választási eredményeiket!

2006: Az azóta eltűnt MIÉPpel közös lista 2,20%
2010: Önálló lista 16,67%
2014: az idézett Medián-kutatás szerint 18%-on áll a Jobbik a biztos pártválasztó körében. (Nem biztos adat, befolyásolhatja a mérési hiba, de most fogadjuk el.)

Ez nem magánvélemény, ezek a tények.

Vagyis a Fletó-BG tandem regnálása alatt 14,47%-ot erősödtek, Viktor alatt 1,33%-ot. Akkor kinek is kell most köszöngetni?

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:24:02

@_most_: "kétlem, hogy a fidesz meg a jobbik koalícióra lépne,"
- Mert Torgyánnal sem léptek koalícióra, igaz?

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:26:12

@Blogger Géza: Jaj, Géza ne hazudozz! Az államadósság 115 százalékra nőtt, a GDP meg nőtt vagy 2 százalékot.

_most_ 2014.03.06. 19:26:19

@Blogger Géza: teljesen kizártnak tartom, hogy egy liberális vagy baloldali szavazó valaha is a jobbikra szavazzon, a fidesz szavazókhoz sokkal közelebb áll a jobbik értékrendje.

Lovag Mihály 2014.03.06. 19:26:36

@Kim lr Szen: 2014.03.06. 19:23:04

ja értem, de akkor legközelebb a poszt tolónak címezd a mondanivalód, ne nekem.

Lovag Mihály 2014.03.06. 19:28:41

@_most_: 2014.03.06. 19:26:19

kb 8 embert tudok mutatni a környezetemből, akik 2006-ig a szocikra, 2010-ben a jobbikra szavaztak.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:30:07

@Lovag Mihály: Te zsidóztál, nem a posztoló. Ő csak a zsidó közösség háborgatását emlegette, mire te egyből tanácsköztársaságoztál.
@monddazigazatmar: Igaz, épülnek a stadionok.

monddazigazatmar 2014.03.06. 19:31:08

@Kim lr Szen: "Az államadósság 115 százalékra nőtt, a GDP meg nőtt vagy 2 százalékot."
Az igen! még jó, hogy nem beszélsz hülyeségeket.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:31:37

@Lovag Mihály: Ja hogy ilyen környezetben élsz??? Akkor csak sajnálni tudlak. :-))

NaNehogyMár 2014.03.06. 19:33:27

"de mivel a Fidesz-KDNP a választást megnyerni nem tudja"

Te hol élsz b*meg.....ezt komolyan írtad?
Orvost kellene keresned, mert ez már beteges.
Nem akarom felhívni a figyelmed, hogy még az Index is leírja, hogy 2/3-os fidesz (GYK Fidesz-KDNP) nyerés várható, Te meg azt aszondod, hogy nyerni sem tudnak...
A mondandód többi részével innentől kezdve tök fölösleges foglalkozni.....
Ha írni akarsz, akkor próbálj már meg a realitások talaján maradni...ez így nagyon gáz...ahogy a fiatalok mondják manapság.

burakefendi 2014.03.06. 19:33:38

ha az összefogás dolgait, mint a simon-ügy csetlésnek botlásnak becézzük, akkor a fidesz dolgai is csak apró emberi gyöngeségek...

J.László 2014.03.06. 19:34:25

"Kormányváltók". Persze, mind a 18 százalékukkal. A "baloldal" már saját magából űz gúnyt? Szét fogom tépni magam a röhögéstől, ha 14,9%-uk lesz. Ha beindul Mesterhézy Ron Werber által eddig halasztott kampánya, esélyesek is rá.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:34:35

@monddazigazatmar: 2010 május 19330 milliárd 2014 február 23392 milliárd. Bocs, elszámoltam. 121 százalékra nőtt.

Húsleves 2014.03.06. 19:35:12

De szánalmas ez az összefogás :-)
index.hu/belfold/2014/03/06/ha_meg_nem_volt_eleg_az_abszurd_fordulatokbol_nekiesett_a_baloldal_az_lmp-nek/
Tisztességes ember tuti nem szavaz rátok, de az LMP-re vagy a Jobbikra igen.

Blogger Géza 2014.03.06. 19:35:55

@_most_: Csakhogy a választók többsége nem azonosítja magát baloldaliként vagy pláne liberálisként, ilyen ideológia maszlagot csak kevesen aggatnak magukra. Amúgy ebben semmi új nincs, már 2009-ben és 2010-ben is tömegesen szavaztak volt MSZP szavazók a Jobbikra.

Ez az MSZP nagy tragédiája, hogy a tőle elpártoltaknak eszük ágában nincs visszamenni, jól érzik magukat a Jobbiknál. Most érett be az MSZP-nek és csicskásainak burkolt rasszista Orbán-ellenes dumája...

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:36:41

Magyarország jobban teljesít.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:37:27

@Blogger Géza: Az államadóssághoz valamit? Nagyon hallgacc róla!

Blogger Géza 2014.03.06. 19:38:00

@Kim lr Szen: Egy februári adatnak önmagában az égegyadta világon semmi jelentősége nincs. (Hozzátéve, hogy még így is csak 80% körülire saccolják az eladósodottságot, ami nem nagy változás.) Nézd majd meg év végén.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:40:10

@Blogger Géza: Ja értem. Akkor gondolom annak az adatnak sem volt értelme amikor a szoci 80 egynéhány százalékos volt.
Csak azt nem értem hogy 21 százalékos növekedés mellett hol a 21 százalékos GDP növekedés?

magichorze 2014.03.06. 19:40:45

@Kim lr Szen: szerinted hanyszor volt mondjuk az elmult 25 ev alatt csucson a nominalis allamadossag? fletok alatt pl kabe minden nap ujabb csucsot dontott.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:42:47

@magichorze: Ja hogy folytatjuk a fletó hagyományokat? Kormány átadás óta 21 százalék növekedés? Hol a 21 százalékos GDP növekedés? Vagy hazugság a GDP arányos adósság csökkenés?

magichorze 2014.03.06. 19:45:06

@Kim lr Szen: igen, mindenki hulye csak te vagy helikopter. valojaban 120% az allamadossag, csak hazudik mindenki.

Lucky Larry Silverstein 2014.03.06. 19:45:16

'érdemes visszatekinteni azokra a látszólag szóra sem érdemes, de sajnálatos módon el nem hanyagolható aspektusokra, amelyek valószínű közelségbe hozzák e közvélemény kutatási adatok által is előrevetített, kézenfekvőnek látszó Fidesz-Jobbik kormányzást.'

Minden közvéleménykutató szerint kizárólag egyedül a fideszé lesz a hatalom.

Persze ha nem lesz 2/3 annak én örülök, annak hogy a Jobbik is lenyomja az ÖF-t, azon nincs sok csodálkozni való. Nem másban van a hiba.

Blogger Géza 2014.03.06. 19:45:41

@Kim lr Szen: Szerintem te ezekből a dolgokból semmit nem értesz (pl tudod, mi az a GDP-deflátor?), próbálkozz inkább játékvasutakkal.

Még egyszer a kedvedért a lényeg, eladósodottságunk (GDP-hez viszonyítva)

2010 közepe: 85%
2013 vége: 79%

Több adatot szerintem aligha vagy képes feldolgozni.

monddazigazatmar 2014.03.06. 19:45:45

@Kim lr Szen: 2002-2008 ig mennyit is nőtt az államadósság?
Aztán nem molt, meg gáztározót nem vettek, meg stadiont nem építettek, hanem konkrétan csak eladtak amit még el lehetett.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.03.06. 19:48:00

@monddazigazatmar: Majd pár hét múlva bepereli őket a Trabantosok és Wartburgosok szövetsége, hogy övék a kormányváltók név."

ezen besírtam :DDDD

magichorze 2014.03.06. 19:48:31

@Kim lr Szen: a sajat belinkelt cikkeddel lovod magad tokon, ott is 79.5%-ot irnak. amugy ha ennyire erzekeny vagy az allamadossagra, gondolom mit elhettel at 2002 es 2010 kozott.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:49:01

@Blogger Géza: Aha 2010 közepe már Orbán volt, a Kósa féle forint rontásnál. Az államadósság meg két hónap alatt ugrott 4 százalékot.

@monddazigazatmar: Az a helyzet hogy az összes államosítás csupán 700 milliárd volt. Még mindig van 3300 milliárd egyéb növekedés.

nnnnnnnn 2014.03.06. 19:49:32

"ahol divattá lett az EU-t szidni, bőszen gyarmatozni, kommunistázni, székelyzászlózni, zsidót listázni, Trianont siratni, hadat üzenni, vonulni, és rovásírásos-szűzmáriázós- fehérlófiás-turulmadaras rigmusokkal kitapétázni kis-nagy Magyarországot"

visszasírod mikor szemet kilvövetni volt divat maszopnyikblogger?

nnnnnnnn 2014.03.06. 19:50:50

vagy azt sírod vissza hogy nincs csőd szélén az ország, meg nem kapsz láblógatásért pénzt? hehe.

Kim lr Szen 2014.03.06. 19:52:02

@magichorze: Éppen ez itt a gond. Hogy jönnek ki ezek az adatok, amikor az államadósság jobban nőtt százalékban mint a GDP?
Valaki valahol hazudik a statisztikákban.

rozsé drazsé 2014.03.06. 19:52:28

@Lovag Mihály:
nem az a baja, hanem, hogy a nagymutter leverte a spirituszos üveget, amiben a fitymáját tárolta. Oszt most passz, oda az identitása, oszt így kompenzál.

monddazigazatmar 2014.03.06. 19:55:13

@Kim lr Szen: Az önkormányzatok adósságának az átvállalása az hova számít?
Meg éves szinten ezermilliárd csak a kamat ugye?

magichorze 2014.03.06. 19:55:19

@Kim lr Szen: tehat csak azt hiszed el a cikkedbol, ami a te allaspontodat tamasztja ala. cool.

na mostan az van, hogy a gdp is csak egy szam, amit nominalisan mernek. a gdp novekedes az megint egy masik teszta

Lovag Mihály 2014.03.06. 19:58:42

@Kim lr Szen: 2014.03.06. 19:30:07

tehát elismered, h a tanácsköztársaság terrorlegényei zsidók voltak. ez már valami, gratulálok, az első lépés a bocsánatkéréshez!!

2014.03.06. 19:31:37 itt élek Magyarországon.

@rozsé drazsé: 2014.03.06. 19:52:28

:))

tényleg, mit szóltok, h GYF megen bebukott egy videóval?? (Berettyóújfalu)

rozsé drazsé 2014.03.06. 19:59:12

A Fidesz nyíltan nekiment a zsidó közösségnek, mondja a blogger.
Biztos azé' me' a zsidó közösség nem ismeri a jobbkéz szabályt...ezért van az ütközés. Ők csak a balkéz szabályt ismerik. Balkézről leveszik a goyt, balkézzel szavaznak balra, balkézzel írják a blogokat az indexre stb.

azallamenvagyok 2014.03.06. 19:59:32

szánalmas, hogy a baloldal újra és újr másra akarja kenni a kudarcait
még szánalmasabb, hogy a baloldal a választókat (is) hibáztatja
sokkal szánalmasabb, hogy ez még a fidesz kommunikációjánál is lejjebb van, mert se 2002-ben se 2006-ban nem mondták azt, hogy négymillió kommunista geci országa vagyunk
ezzel szemben a "bal"oldal szerint négymillió agymosott hülye náci egoista ostoba barom országa vagyunk, gratulálok, van lejjebb a békementnél, és ez a poszt is az...

_most_ 2014.03.06. 20:05:03

@Blogger Géza: haha, 2010 végén 82%-on állt az államdósság, ezt sikerült 2013 végére könyvelési türkökkel 79%-ra lefaragni, ez egyértelműen bukta, főleg annak tükrében, hogy Matolcsy 60-70%-os államadósságot vizionált a ciklus végére.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.06. 20:05:31

@Lovag Mihály: "tényleg, mit szóltok, h GYF megen bebukott egy videóval?? (Berettyóújfalu)"
Ez embertelen(!) :)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.06. 20:08:07

@_most_:

Baszod és arra mi az érved hogy az állam aátvállalta az önkorik adósságát?!! Ezért nött NOMINÁLISAN a milliárdos érték...mert át lettek vállalva adosságok!!

angyalföldi partizán 2014.03.06. 20:08:15

többé nem szavazok az MSZP-re. három leghűségesebb rétegét,az alkeszokat,a mongol idiótákat és a pufajkásokat úgy érzem,hogy szégyelli.szomorú vagyok elvtársaim,nagyon szomorú.
nem ezt érdemeltük.

kigyurt álat 2014.03.06. 20:15:02

@Mária: Szerintem a ballibek már nem is akarnak bejutni. Minden jel erre mutat: bevonták gyurcsányt, aztán összeálltak, hogy 15% legyen a limit és megcéloztak egy ez alatti szintet, továbbá a nevüket még az utolsó pillanatokban is változtatgatják, hogy a szerencsétlen ballib szavazó fel se ismerje őket. Megunták már ezt az egész politikuskodást, púp lenne a hátukra még 4 év a parlamentben, csak a látszat kedvéért vesznek részt a választáson. :)

IPetya 2014.03.06. 20:17:36

@J.László: Sose volt a baloldalnak hatalomtechnikai érzéke. Eddig az erőszak, a demagógia és hazugság működtette a rendszert. Úgy néz ki ez már nem működik.
A böszme provokátorai sokat tettek a Jobbik gyarapodásáért, ráadásul nyilvánvalóan sikerrel osztja meg a jobboldalt. Remélem Vona nem Torgyántól és Dávid Ibolyától tanult!

rozsé drazsé 2014.03.06. 20:18:36

"ahol az elmúlt években, az érdemi gazdaságélénkítő intézkedések hiánya mentén egyre nagyobb kereslet mutatkozott a magyarság folyamatos méricskélése és fitogtatása iránt, ahol divattá lett az EU-t szidni, bőszen gyarmatozni, kommunistázni, székelyzászlózni, zsidót listázni, Trianont siratni, hadat üzenni, vonulni, és rovásírásos-szűzmáriázós- fehérlófiás-turulmadaras rigmusokkal kitapétázni kis-nagy Magyarországot"

Na akkor elemezzük ezt az idiótát. (Hogy itt az indexen már mindenki kaphat felületet?)
"gazdaságélénkítő intézkedések hiánya" kontra "növekszik az államadósság" és abcug különadók, bankadó. Na akkó meg mibű? Én élénkítsem a személyi jövedelemadómból az E.on, vagy az Erst Bank beruházásait, vagy hogyan? Nyilván én vagyok a gazdagabb nem a eón, vagy a zerctebank.

Aztán: "a magyarság méricskélése és fitogtatása". hát ez bojzactó, ezek a madajok, cak madajkodnak. Kiteszik a zászlójukat mindenhova. Persze a horvátok nem horvátkodnak a csehek meg nem csekednek. Bár aki járt már az Adrián, vagy Prágában az tudja, hogy ők aztán...CSak ott ilyen f@szkalapok nem írnak blogot.

Zsidót listázni? Ki listáz kit? Azért volna egy két kérdésem a Mazsihiszhez is milyen listáik vannak, pl. hogy megy a tagfelvétel náluk. És akkor tudják-e, hogy pl melyik ügyvéd, színész, újságíró, bróker az és melyik nem az? Nekik ezt szabad tudni?

Hadat üzenni? Ki üzent itt hadat? Normális ez?

Divattá lett az eu-t szidni. Miért az Egyesült királyság nem akart épp kilépni a minap? Vagy a görögöknél nem volt kisebb purparlé ezzel kapcsolatban. Esetleg Ukrajnában a 100 halott nem épp az EU/IMF kisgömböc miatt van?

Kim Jong il 2014.03.06. 20:24:18

Es itt jon be az amit en mindig mondok a ballibsiknek!
Ha a fidesz nagyot bukik, nem a boszmeek fognak kovetkezni a kormanyzasban, hanem a Jobbik! Es akkor bazdmeg, a ballibeknek leszall a legsotetebb kenkoves pokol a Foldre! Bebortonzesek, kivegzesek, uldozesek varnak a rohadt libsikre! Ujra megnyilnak a bortonok, ahol borzalmas kinok kozott fognak meghalni az szdsz tagok! A ciganyoknak ujra kuss lesz a nevuk, orulnek majd hogy lyuk van a seggukon! Eljon nektek a pokol libsik!!!!!

dr. Aullah 2014.03.06. 20:28:22

@Kim Jong il: Bárcsak már ott tartanánk.

A zállamadósságra meg ne is várj választ a fizetett kommentelőktől. A hülye is látja, hogy nőtt. Nekik az sem számít, hogy ellopták a 3k milliárdot ÉS MÉG ÍGY IS NŐTT.

Kim Jong il 2014.03.06. 20:30:17

@dr. Aullah: a faszomat se erdekli az allamadossag, hagyjal mar! Engem az erdekel, hogy jojjon valaki, aki szo szerint megsemmisiti a ballib bandat! Utana lehet tiszta lappal kezdeni mindent elolrol!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.06. 20:34:25

@dr. Aullah:

Baszod és azt miért nem mondjátok hogy az állam átvállalta az önkormányzatok adósságait?!

Orván Biktor 2014.03.06. 20:36:57

@Kim Jong il: Vélasztási plakát 2018-ból: Van-e 200 000 szocialista szavazó... :D

Darkhorse 2014.03.06. 20:38:22

Az ebben a szégyen, hogy ha valaki szavazatot tud szerezni fidesztől az a jobbik és nem a csodálatos összeborulás.

Kim Jong il 2014.03.06. 20:40:43

@Darkhorse: es miert szegyen ez? Mert nem hulyek az emberek?

ephart 2014.03.06. 20:46:51

nos Mesterházinak nem lett volna szabad visszaengedni El Qrancsot kunCiánt meg Fodort.a magyarok nem akarják hogy a zsidóSzDSZ újra a nyakukra üljön

"Megnézhetjük magunkat"
megnézhetitek magatokat.a judeobolsik még legalább 4 évig nem pofázhatnak bele a magyarok dolgába.szokjad vagy menj a hazádba

Darkhorse 2014.03.06. 20:53:44

@Kim Jong il: Félre értesz! Az összeborulás rángatja a vészharangot mondván, hogy "erősödik a szélsőjobb" és ez is a sátánnal cimboráló fidesz műve. Miközben ők nem csinálnak semmi, nem kínálnak alternatívát, lejáratják magukat, egyszerűen nem értem mit szeretnének, mire várnak, miből gondolják azt, hogy ha valaki kiáll a fidesz mögül az egyértelműen őket fogja választani.
Nem értem a cikk íróját sem. Vajon abból a még hibaszázalék körül mozgó fideszes százalék vesztésből és jobbikos százalék nyerésből miért vizionál egyből fidesz-jobbik koalíciós kormányt, illetve miért gondolja azt, hogy a fidesz nem éri el az 50%+1 többséget???

lavór 2014.03.06. 21:07:49

Nem a Jobbik lett erős, a többi párt gyengül. Az okokon sem kell sokat töprengeni.

Balt 2014.03.06. 21:08:07

@_most_: Kivételesen egyetértek. Amúgy se lenne szükség semmiféle koalícióra, hogy abszulút többséget szerez a Fidesz, az tutibiztos, de ha - remek érzékkel, ahogy ma teszi a böszmefogás - sikerül kifúrni az LMP-t, a 2/3 is simán meglesz.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.03.06. 21:08:24

Ha a zsidók beszólnak még egyszer kétszer a magyaroknak, és a jobboldalnak, hamarosan tuti befutó lesz a jobbik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.06. 21:22:26

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Én Simicskával, meg Mészáros Lőrinccel kampányolnék. Szép infógrafikábal, ami az ő vagyonosodásukat mutatná Simon 200 milliójához képest. Esetleg azzal, hogy miből volt a CÖF-nek pénze kétszer körbeplakátolni az országot. Volna mit kapargatni, de az ellenzék hülye, mint a seggem... vagy a fidesznek dolgozik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.06. 21:29:17

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ki által lettek átvállalva a szarul gazdálkodó leginkább fideszes önkormányzatok adósságai?

gabesz7004 2014.03.06. 21:32:00

Annyira örülök a ballib vergődéseknek, hogy csak na! :D RETTEGJETEK nyomik! :D :D :D

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2014.03.06. 21:34:30

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Baszod és azt miért nem mondjátok hogy az állam átvállalta az önkormányzatok adósságait?! "
- Te seggfej! Ez eddig is benne volt. Olyan tájékozatlan bunkó vagy, hogy az elképesztő.

hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81llamad%C3%B3ss%C3%A1g

"Az államadósság egy adott országban a helyi (önkormányzati), a szövetségi és a központi kormány adósságainak (tartozásainak) konszolidált összege. Fogalmába beletartozik az állami kezesség- és garanciavállalás miatt keletkezett hiteltartozás, az elkülönült pénzalapok és az állami beruházásokat kezelő intézmények hitelei, valamint az állami vállalatoktól átvállalt hiteltartozás is. Névleges törlesztés, ha az állam az adósság törlesztésére újabb hitelt vesz fel. Hitelfelvétel történhet a kormányzat különböző szintjein (központi, szövetségi és helyi szervek adósságai)."

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2014.03.06. 21:36:07

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ja hogy beszóltam neked én mint zsidó, mert hülye vagy a pénzügyekhez, akkor annál jobb a fidesznek?

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2014.03.06. 21:37:54

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Baszod és arra mi az érved hogy az állam aátvállalta az önkorik adósságát?!"
- Bazdd meg! Eddig is benne volt!!!

ephart 2014.03.06. 21:38:24

@еphart: paszuly találj ki magadnak egy saját nicket

köszi

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2014.03.06. 21:39:07

@monddazigazatmar: Neked is te barom. Az önkormi adósság eddig is benne volt.

Kim lr Szen 2014.03.06. 21:56:04

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Már sokadszorra égsz oda csúnyán. A múltkor azzal hogy állami kézben vannak nyugaton a közműcégek, most azzal, hogy az államadósság azért nőtt mert az önkormányzatok adósságát átvállalta. Holott ha nem lennél ilyen seggfej, tudnád hogy eddig is benne volt.
Zsinórban derül ki rólad, hogy milyen korlátolt, tájékozatlan bunkó vagy.

Kim lr Szen 2014.03.06. 21:57:18

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Igazi fidesz szavazó vagy. Tájékozatlan, orrodnál fogva vezethető.

barli 2014.03.06. 22:19:40

off:
a birkás nicklopó legalább vicces :)
on:
szvsz a jobbik a bizonytalanokból szerez híveket, amivel lényegében bemutatnak a gyurcsányosított összeváltásnak. Azért kíváncsi vagyok hogy milyen papírjai vannak a ferinek, hogy bevették. Épelméjü nem tette volna még 15%-ért se.

liebend 2014.03.06. 22:43:55

... ezt Ti b.sztátok el, nem a Fidesz. Addig ment a hiszti ezzel a holokauszt-balhéval, hogy a jónépnek elege lett. Előre megírtam, hogy ez lesz, és azt is, hogy ez nem a jelenlegi kormány érdeke.

Pop40 2014.03.06. 22:57:29

@Blogger Géza:

"Hann Endre, a Medián vezetője azt mondta, hogy "a mai számok alapján tuti" a Fidesz-KDNP kétharmada."

Igen, olvastam én is, zseniális cikk.
Az elsőben leszűri a konklúziót, hogy a fidesz kétharmada "tuti", aztán meg nekiállnak sírdogálni, hogy mennyivel több szavazót kell megkeresni, hogy válaszokat kapjanak, + Mházy azt tanácsolta a balosoknak, hogy vallják magukat fideszesnek. (mondjuk ez annyira evidens, már legalább 1 éve mondtam én is, hogy ugyanezt tenném - bízzátok csak el magatokat, és bukjatok akkorát, mint az ólajtó. :)

"1) A baloldal sorozatos bénázásai (Simon-ügy és hasonlók) miatt az ingadozó kormányt váltani akarók más ellenzéki pártok felé orientálódnak, adódik a Jobbik."

Ez úgy hülyeség, ahogy van. Akinek elsőrendű prioritás, hogy kormányt váltson, (ilyen vagyok én is) az mindenképp a baloldalra kénytelen szavazni. (Túl lelkes mondjuk én sem vagyok tőle.)
Azt ugyanis épeszű ember nem gondolja komolyan, hogy a Jobbik majd egyedül kormányt fog tudni alakítani. :D

A Jobbik egyféleképpen juthat kormányra, ha összeáll a fidesszel (de akkor nyilván a fidesz is kormányra kerül - majd pont erre fog szavazni a kormányváltást akaró szavazó, mi?:DDDD)

"2) A MAZSIHISZ és társai az öntökönszúró hisztijükkel adtak egy szép lökést nekik."

Akinek az elmúlt 4 év eseményei után az dönti el a szavazatát, hogy mazsihisz, az amúgy is a Jobbikra szavazott volna.

3) Vona ügyesen kampányol, cuki kiskutyás-fiatalos imidzs kialakításán dolgozik - nem is eredménytelenül.

Ebben már van valami.

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.03.06. 23:03:53

Szerintem teljesen felesleges ilyen közvélemény kutatáson agyalni. Ezernyi olyan dologtól is függ egy párt népszerűsége ami kölső okra vezethető vissza.

RÖVIDLÁTÓ 2014.03.06. 23:04:10

Hallgass a szívedre,.....egyél banánt.
Ha unod a banánt, gurítsd el a narancsot. Moszkváig.

bgp 2014.03.06. 23:10:16

Hát, szerintem a Jobbik előretörése inkább Gyurcsány miatt van. Aki utálja a fideszt mint a szart, és utálja gyurcsányt mint a fideszt, annak csak a jobbik marad.

RÖVIDLÁTÓ 2014.03.06. 23:11:20

Megható látvány lesz amikor május elsején, Vona Gábor, Szemjén Zótika, Széles Gabika a CÖF-fel az első sorban a Hősök terén vonulnak és a tribünről tovaris Putyin és tovaris Orbán a KB tagjaival együtt integet.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.03.06. 23:18:22

A politológusok azt mondogatják, hogy a jobboldali kormányzás alatt csökken a szélsőjobb támogatottsága. Szóval vagy a Jobbik lett kevésbé szélsőséges vagy a Fidesz lett túlzottan balos...

Huncutkukac (törölt) 2014.03.06. 23:24:40

A munkahelyemen - ez városi közösséget ellátó cégről beszélünk - kb. 420-an vagyunk.
Nos, akitől eddig kérdeztem - bár tilos és erről papír is van! -, szinte mindenki a Jobbikra fog szavazni, azon egyszerű oknál fogva, hogy két szarkupac közül kire tegye a voksát?

Józan paraszti ésszel marad a harmadik verzió.
Megy, és a Jobbikra szavaz.
Velem együtt.

bbwd 2014.03.06. 23:26:27

na vajon, okos poszter, mitől nő a jobbik tábora?

nehéz kitalálni: ők ki merik mondani az igazságot, azt, amit minden ember lát, de a tv-ben, meg az újságokban mégis mást állítanak...
és megkérdezi magától: vajon ki a hülye?

bbwd 2014.03.06. 23:29:38

@Pop40: "Akinek elsőrendű prioritás..."

és mondd csak, milyen az a másodrendű prioritás?:)

vagy neked is van prioritási sorrended?

esetleg prioritásaid?

:xD

Hannibal ante portas 2014.03.07. 00:04:17

@Blogger Géza: A játékvasút komoly dolog, légyszi ne ajánlgasd Kim barátunknak, mert kárt tesz magában. Elüti a villanyvonat. Bár, ahogy elnézem, sokat már nem ronthat az állapotán.

bgp 2014.03.07. 00:05:53

@Online Távmunkás: rezsicsökkentés, putyinpincsi, a fidesz balosabb mint az mszmp.

Hannibal ante portas 2014.03.07. 00:07:37

@Pop40: Aki az elmúlt 4 év után, meg az azt megelőző 8 év után a szocikra szavaz, az egyéb meggondolatlanságot is könnyűszerrel elkövet.

Pop40 2014.03.07. 00:18:43

@bbwd:

Igen, ezt rosszul fogalmaztam meg, valóban. :))
Szóval a legfőbb választási szempont.

@Hannibal ante portas:

Mint pl hogy leszavaz a fideszre?:D
Azt azért nem hiszem.

Amúgy nem is tudtam, hogy az elmúlt 4 év lopásait-elkúrásait szoci kormány vitte végbe.

esefe 2014.03.07. 04:31:15

És jól is van így. A bolsik uralmának visszatérésére nulla az esély. Ez nagyon fontos az egész magyarság számára.

esefe 2014.03.07. 04:34:06

@Pop40: De az előző hatvanegynéhányból negyven+tizenkettőt a bolsik. És akkor maradtunk le végleg Európától. Ma legalább közeledünk.

jogalany 2014.03.07. 04:46:11

Az MSzP-nek vége, erről a O.V. szövetségese : Gyurcsány gondoskodik.
A liberálisok az LMP és Gyurcsány révén megmaradnak.
A jobbik amikor kell a fidesz mellett szavazz, mert Ők is beálltak a sorba és a saját pénzükért oda szavaznak ahova csak kell.
Azért erősödnek, mert akiknek szavazhatnia van, az már nem talál hatalomban el nem errodált pártot, pedig a jobbik már simán közéjük tartozik. Egy perccel sem különb a fidesznél.

Behajtó70 2014.03.07. 06:42:41

BEKERÜLT A PARLAMAENTBE A JOBBIK 50 fővel!!! KÖSZÖNJÜK GYURCSÁNY, KÖSZÖNJÜK BAJNAI! Köszönjük MSZP! Köszönjük SZDSZ, LIBERÁLISOK! Köszönjük fodor gábor!

-------
Te ostoba, te! Gondold már meg mit beszélsz! Hogy van bőr a pofátokon! Undorító banda vagytok!

bontottcsirke 2014.03.07. 06:45:00

Hatvan évre megkapta ajándéka az országot az úgynevezett baloldal. Most már épp ideje, hogy eltűnjön a színről az összes köcsög balos.

alibi6 2014.03.07. 07:45:56

@gabesz7004: Egyetértek! Csak e miatt szoktam nézni azt a mocsok havast az átévén. Örül a lelkem ahogy ott nyüszítenek. :)

Blogger Géza 2014.03.07. 08:36:53

@Pop40: Akinek egy csöpp realitásérzéke van, már nem gondolkodik 2014-es kormányváltásban.

alfax 2014.03.07. 08:37:23

csak a legelvakultabb agymosott hiheti, hogy a jobbik erősödése a fidesznek köszönhető. valójában pont az ilyen agymosottaknak köszönhető.

Pop40 2014.03.07. 14:17:31

@Blogger Géza:

Nyilván. :P

Abban nem gondolkodhat, csak abban, hogy a jobbik egyedül kormányt alakít, mi?:D Mert az reális. :DD

De megnézném a képed egy hónap múlva. :D

@esefe:

"De az előző hatvanegynéhányból negyven+tizenkettőt a bolsik."

Nem, a bolsik még ezzel az utóbbi 4 évvel is csak nyolcat voltak, nem tizenkettőt.

"Ma legalább közeledünk."

Ja, az utóbbi 4 év kifejezetten arról szólt, hogy közeledtünk Európához. :DDDDDDDDDDDDDD

Látom, te az "unortodox növekedés" mintájára ismered az "unortodox közeledés" fogalmát is. :DD

Pop40 2014.03.07. 14:22:21

@bontottcsirke:

Szerintem is.

Kezdhetné a sort a komcsi fidesz, a félkegyelmű birka híveivel. :)

bontottcsirke 2014.03.07. 15:06:13

@Pop40: És akkor még nem is beszéltünk az összeborulásról
süti beállítások módosítása