Kövér László szerint Kövér László fejében javult Magyarország megítélése Németországban

H_A Címkék: külkapcsolatok megítélés Magyarország Kövér László Németország Angela Merkel ukrán válság2014.08.30. 23:22

Mondanám, hogy ezek a dizájner drogok csodára képesek, ha Kövér László elvtársat kutya kötelességem volna felmenteni buta és arcátlanul pofátlan kijelentéseinek lelkiismeretére nehezedő súlya alól. De mivel ez az ideális eset nem áll fenn, és mivel tisztában vagyok azzal, hogy a magyar kormány sikerének titka a vitathatatlan tények alternatív valósággá való átfestésének művészi tehetségében gyökerezik, ugyanazt teszem, amit eddig is: szembeállítom a tényeket a Fidesz színűre átfestett tényekkel.

Egyfelől nyilvánvaló jelei vannak annak, hogy a magyar-német kapcsolatok nem éppen virágkorukat élik, de sőt:

- A német alkancellár, Sigmar Gabriel májusban arra szólította fel az Európai Néppárt vezetését, hogy zárja ki a Fideszt tagjai közül.

- Michael Roth szociáldemokrata politikus (külügyi államminiszter, vagy mifene) a Der Tagesspiegel című liberális német lap online kiadásában, a Magyarország rossz irányban halad címmel közölt interjúban azt mondta: "kételkedem abban, hogy a jelenlegi magyar kormány annyira ragaszkodik az EU alapértékeihez, amennyire az okvetlenül szükséges lenne". Szijjártó Péter visszaszólásában kioktatja: Michael Roth homályos általánosságokra utalgató megszólalását nehéz nem politikailag motiváltnak tekinteni - így.

image.aspx.jpg

A javuló német-magyar kapcsolatok: a magyar kormány minden erőfeszítése ellenére sem sikerült elérni, hogy Angela Merkel kancellár idén ellátogasson Budapestre, legalább egy, a rendszerváltás, a határnyitás 25 éves évfordulójához kötődő eseményre. Irreleváns összehasonlítás: Merkel márciusban járt Varsóban, és találkozott Donald Tuskkal, az pedig már csak hab a tortán, hogy a lengyel évfordulós megemlékezéseken Barack Obama is személyesen vett részt - fotó: HVG

- Zárójel: az RTL Klubot irányító Bertelsmann-csoport már rég nem titkolja a világ elől, hogy a politikailag motivált magyarországi reklámadó miatt csökken a cégcsoport profitja.

Másfelől Kövér László, aki Berlinben tartózkodott szombaton, gyorsan megüzente a félreértések elkerülése végett, hogy Németországban javult Magyarország megítélése az utóbbi időszakban. Amit ott fent látnak, az nem igaz, de legalábbis teljesen mást jelent.

 Mert 1: Mindkét országban lezajlottak a parlamenti választások, és Magyarországon "az emberek a demokrácia jegyében világossá tették, hogy a kormány munkájának folytatása mellett vannak."

Mert 2: Az európai gazdasági-pénzügyi krízis és az ukrán válság közepette "vannak fontosabb dolgok is, mint állandóan Magyarország vélt vagy valós hibáin lovagolni."

Tehát az van, hogy vannak a tények, és van Kövér László. Aki szerint ez a film, nem az a film. Mert az, hogy a Fideszt megint felhatalmazták valamire ebben az országban, automatikusan maga után vonja, hogy szemrebbenés nélkül figyelmen kívül hagyhatja a világ dolgait, jelzéseit, kritikáit. A demokrácia jegyében természetesen.

Nem mintha a közeljövőben bármikor szóba kerülhetne Magyarország de facto kizárása az európai porondról, azért beszédes, hogy Angela Merkel, Európa és a világ legbefolyásosabb politikusainak egyike több mint jelzésértékűen pont magasról tesz a határnyitás negyed évszázados évfordulójára. Csak úgy mint arrogancia, mint pofátlanság, mint nyíltan az arcunkba hazudás: csak ebben az értelemben idegesítő ez a nyegle taplóság, amit Kövér László megenged magának azért, hogy már megint kimagyarázza a kimagyarázhatatlant. Ez a szánalmas pávatáncot tömjénfüstbe burkolni hivatott szabadságharcos, személyiségzavaros küldetéstudat definíciója. Az egyik. Kövér Lászlónak hívják.

Vagyis ha Ukrajnában válság van, akkor közben Magyarországon bármit el lehet művelni, és ki lehet nyilatkoztatni? Mert mégiscsak nagyobb disznóság az, ami odaát történik, és akkor ugyan már ki foglalkozik ezekkel az apró jelentéktelen ocsmányságokkal, amiket ideát elművelünk mi? Mert a demokrácia jegyében a munkát folytatni kell, bármilyen szennyes is legyen?

Közben meg tény, hogy az állandó kettős beszéd EU ügyben (lásd Orbán, Kövér versus Navracsics, Áder) valóban értelmetlenné tett mindenfajta próbálkozást Európa részéről, hogy európai hangnemben beszélje meg velünk a megbeszélnivalóit. Úgyhogy magyarázza el valaki ennek a lázálmából ébredt arrogáns házelnöknek, hogy az ukrán válságnak semmi köze ahhoz, hogy Orbán vezér hadat üzent az egész világnak. Az ukrán válság nem ad felmentést arra, hogy ti, kiválasztott népbutítók hogyan szigetelitek el magatokat, és országotokat a világ civilizáltabb felétől. És az ukrán válságból végképp nem következik, hogy Németországban javult volna Magyarország megítélése.

Egy dolog van: az orosz-ukrán válság és Európa energiaellátásának kérdése most valóban jóval központibb kérdés, mint egy uniós tagország napi, immár szisztematikusan művelt összehangolt áskálódása a demokrácia ellen. Ami szerintünk vélt, az lassan egy egész világ szerint nagyon is valóságos. A valóság pedig az - hogy Kövér László is értse - hogy Németországnak tele van a hócipője velünk. Legjobb esetben is úgy hívják ezt, hogy leszarja a fejünket. Ebből pedig csak az következik, amit már eddig is tudtunk: Kövér László szerint Kövér László fejében javult Magyarország megítélése Németországban.

Ha tetszett, amit olvastál, vagy ha nem, de hiányzik egy "lájk" az életedből, csatlakozz az újonnan indult Facebook-oldal kedvelőinek táborához!

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr336650843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.09.01. 00:05:06

Hajrá, liberók, nyomjátok! Ez egy régi eszköz a fegyvertáratokban, a külföldi ballib sajtót telefosni a vinnyogásotokkal. Remélem, ez elég lesz arra, hogy négy év múlva életet leheljetek a baloldali hullába, vagy hogy egy pár széket szerezzetek most az önkormányzatin. Ezt csináltátok mindig, és ide vezetett, ahol most vagytok.

vasgyuszi 2014.09.01. 00:30:11

Szánalmas paprikajancsi ez a kövérlali.

tralalala 2014.09.01. 00:33:13

@retrovírus: magam sem mondhattam volna szebben.

mikka 2014.09.01. 00:43:57

Nekem a németekkel van tele a hócipőm..meg a kretén franciákkal..akiknek semmi sem drága, amíg nem az ő bőrükről van szó.
1. A németek xenofóbok
2. A franciák még náluk is nagyobb xenofóbok..

gaba 2014.09.01. 02:41:17

@retrovírus: De ha valaki annyira nagymagyar, hogy a helyesírással is problémái vannak, arról nem is beszélve, hogy szellemi fogyatékos és analfabéta, az inkább meg se nyilvánuljon, húzza le magát, ajánlom, és ne ossza az észt!

igazi Ténytár 2014.09.01. 04:07:02

@retrovírus: "Hajrá, liberók, nyomjátok! Ez egy régi eszköz a fegyvertáratokban, a külföldi ballib sajtót telefosni a vinnyogásotokkal."

Arra gondolsz hogy ORBáN és A FIDESZ EVEKIG FELJELENTGETTE AZ ORSZÁGOT Külföldön, illetve szankciókat követelt?

_____
Hazug és csaló kormányoknak nem jár segítség
2006. október 24. 20:37

Az Európai Uniónak világossá kell tennie, hogy NEM NYUJT segédkezet semmilyen megfontolásból hazug és csaló, a kommunizmus erkölcsi örökségét máig fel nem adó kormányzatoknak - jelentette ki kedden Strasbourgban, az Európai Parlament néppárti frakciójának tanácskozásán ORBAN VIKTOR, a Fidesz elnöke.
www.fidesz.hu/index.php?CikkID=66315
_____
"Fidesz: jogtiprás Magyarországon
Kovács példátlannak nevezte Orbán lisszaboni kezdeményezését
NSZ • 2003. június 11.

A magyarországi polgári és politikai szabadságjogok helyzetét bírálták múlt pénteken a Fidesz kezdeményezésére Lisszabonban, a tavaly Nemzetközi Demokratikus Centrumra (IDC) keresztelt Kereszténydemokrata Internacionálé vezetőségi ülésén. Lapunk úgy értesült, hogy a lisszaboni ülésen a kubai és a burmai ellenzékkel szembeni kemény kormányzati fellépés elítélése mellett ORBAN VIKTOR KEZDEMÉNYEZÉSÉRE elfogadtak egy határozatot a polgári és politikai szabadságjogok helyzetéről Magyarországon.

www.168ora.hu/globusz/fidesz-orban-viktor-europai-bizottsag-kohezios-tamogatas-ellenzek-92403.html
______

Szavak után tettek kellenek
Strasbourg, 2005. március 9.

SZÁJER JÓZSEF szerda délelőtti beszédében a Lisszaboni Stratégia megvalósítása kapcsán hangsúlyozta, hogy a Parlament és a Bizottság közösen gyakoroljon nyomást egyes tagországokban, hogy a világosabban újrafogalmazott célok teljesüljenek.

NYOMÁST KELL GYAKOROLNI, hogy az egyes tagországok kormányai felülemelkedjenek rövidtávú politikai és költségvetési szemléletükön.(...) EZERT tüntetnek jelenleg is a gazdák traktoraikkal BUDAPEST utcáin."
szajer.fidesz-eu.hu/nyomtat/szavak_utan_tettek_kellenek
__________

(Jarai Zsigmond MNB elnök) Adamecz Péter, az MNB alelnöke, a Reutersnek elmondta: A Magyar Nemzeti Bank , azt SZERETTE VOLNA ha "a NYOMÁSGYAKORLÁS több konkrét fegyelmező eszközt tartalmazott volna" hozzátéve: a EB döntése lehetővé teszi, hogy a kormány halogassa a szükséges változtatásokat, ez pedig növeli a korrekciók piaci kockázatait.
index.hu/gazdasag/magyar/mnb060118/

_______
Index/ 2006. április 21.,

Az OVB döntése előtt péntek délután a Fidesz nemzetközi sajtótájékoztatót hívott össze. "Olyan eseményeknek voltunk tanúi az elmúlt időben, amelyek arra kötelezik a Fidesz, hogy a hazai és a nemzetközi sajtóhoz forduljon" – mondta angolul SCHMITT PAL, a FIDESZ ALELNOKE.

_______

igazi Ténytár 2014.09.01. 04:12:37

@ HA.

Persze hogy MOST, EZT mondja Kover. Ez eltereles arrol hogy lebunkoparasztopztak Orbant!

___________
Orbán egy krumpli az európai tulipánföldön?
2014. 08. 29. 14:58

index.hu/kulfold/2014/08/29/orban_egy_krumpli_az_europai_tulipanfoldon/

A Die Welt szerint a magyar kormány nem értette meg, hogy a második világháború után a magas szárú csizmák és a (náci) népközösség ideje lejárt.

A kommentátor szerint Magyarország kis ország, amin könnyen átsiklik az ember tekintete, míg máshol súlyos válságok és háborúk dúlnak. Minél jobban szenved Ukrajna a keletről fújó orkán miatt, annál kevésbé marad idő arra az EU-ban, hogy a budapesti viharral foglalkozzanak.
Ez az oka annak, hogy Németország csak most figyelt fel Orbán tusványosi beszédére. A jegyzetíró szerint a beszéd nemcsak egy kampánybeszéd az EU és Európa ellen, hanem a nyugati demokrácia alapjait támadja. Orbán beszédében semmi nem tükröződik abból, ami Európának fontos, amiért harcolt és szenvedett, írja Jacques Schuster. Egy demokratikusan megválasztott kormányfő az amerikai függetlenségi nyilatkozatot és a francia forradalom vívmányait a történelem szemétdombjára vetette, hogy a nemzetet és a fajt istenítse, aminek semmi köze a toleranciához, a szabad gondolkodáshoz és az egyéni szabadsághoz, olvasható az írásban.
_______

ezso1 2014.09.01. 04:19:40

1, Kövér egy barom
2, A Németek le sem sz@rnak bennünket (max. annyira, hogy a Magyarországi összeszerelő üzemeik jól menjenek, az olcsó munkaerővel)
3, Nem mindenki ballib aki utálja a fideszt!

+1 @gaba "és" előtt nincs vessző :)

christophe 2014.09.01. 07:17:47

@mikka: menjetek nyaljàtok az orosz medve seggèt,ha szèpen megkèri Oket vitya,talàn ''idegleinesen'' csapatokat is kuldenek,ès segitenek ujraèpiteni a vasfuggonyt..

midnight coder 2014.09.01. 07:18:05

A németek Izrael pincsikutyái - és velünk kapcsolatban pontosan azt teszik, amit a honi cionisták mondanak neki. Ha a Dohány utcában kitalálnák, hogy meg kell csókolnia Orbán cipőtalpát, azt is megtenné. Ezen túl pedig vígan képviseli a nyugat-európai nagytőke érdekeit - lásd Ukrajna, ahol olyan nácikat támogatnak, akikhez képest a Jobbik a fasorban sincs.

midnight coder 2014.09.01. 07:19:50

@christophe: Az a vasfüggöny már régen felépült, csak most picit rafináltabb mint anno. Nem betonból áll, hanem szerződésekből, tulajdon és jogviszonyokból, formális és informális kapcsolatokból.

feketehun 2014.09.01. 07:25:46

Minden kellemetlenség ellenére azért az túlzás, hogy a "magyarok" megítélése annyira rossz lenne a "németek" körében (szerintem).

Ja hát a német kormány viszonya elég vacak a magyar kormánnyal, de a magyar kormányt innentől nyugatra semelyik kormány sem szívleli olyan nagyon. Ameddig ennek konkrét gazdasági következményei nincsenek, addig én ezt tisztelettel leszarom. Az egyes német emberek nagy részének meg a, halvány fogalma sincs a magyar közügyekről; b, akiknek van, azok vagy inkább Orbán-ellenesek, de megint csak nem a magyar néppel van bajuk; illetve c, tetszik nekik az orbáni politika, legalábbis az a retorika, ami eljut hozzájuk.

Olvassatok egyszer bele egy Magyarországgal foglalkozó mondjuk Spiegel.de cikk kommentjeibe. Engem erősen megdöbbentett az ottani hangulat, a hozzászólók legalább fele olyanokat mond, hogy Orbán végre megmutatja a nyugati pénzügyi köröknek, hogy ki az úr a háznál, meg hasonlók. És túl sok ilyen komment van ahhoz, hogy azt feltételezzem, hogy mindegyik fizetett magyar ügynök tollából származik.

christophe 2014.09.01. 07:27:18

@midnight coder: ez règen is megvolt KGST -nek neveztèk,hab a tortàn a szemèly szabadsàga is korlàtozva volt,a felcsuti,a 25èvvel ezelotti onmagàt szembekotve,halad vissza az idoben.

Sumaragu Waldemar 2014.09.01. 07:29:39

Kövér? ...annak folyik a szar a szájából....

(Hofi)

youtu.be/CkeVEdyEi-c

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.09.01. 07:33:29

A 2/3-ból egyenesen következik, h javulnak a magyar-német kapcsolatok, mit nem lehet ezen érteni?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.09.01. 07:34:38

@retrovírus: Látom jó korán kezdődik a gyorsreagálású trolltest munkaideje, még a posztot sem volt idő elolvasni.

nu pagagyí 2014.09.01. 08:15:20

Nem Magyarország megítélése javult Németországban, hanem Kövér ítéli meg kedvezőbben Németországot. Ezért is fontolgatja az emigrálást.

$pi$ 2014.09.01. 08:17:51

@feketehun: "Engem erősen megdöbbentett az ottani hangulat, a hozzászólók legalább fele olyanokat mond, hogy Orbán végre megmutatja a nyugati pénzügyi köröknek, hogy ki az úr a háznál, meg hasonlók."

Igen, ilyen angol nyelven is van bőven. Sokan vannak, akik erősen bírálják az USA politikáját és a globalizmust általában, azok közt az IMF hazazavarása például igencsak jó fogadtatásra talált. Olyanokat mondanak, hogy a magyarok nem tűrik a rabigát, az oroszoknak is nekimentek és a másik oldaltól sem tűrik az elnyomást. A harcos kis magyar nemzet megmutatja az eltunyult nyugatnak, hogy mi a demokrácia, mi a szabadság, meg ilyenek.

Felégettek magyarországon valami génmanipulált búzatáblát, ezt alternatív dokumentaristák úgy interpretálták, hogy magyarország a fejlett világ egyetlen utolsó kis szeglete, ahol helyén kezelik a dolgokat. Ennek az ügynek a kapcsán is olyasmiket mondtak, hogy nem sokat tudnak rólunk, de érdemes lesz odafigyelni mi történik magyarországon, mert tanulhatnak tőlünk.

Meglepődtem én is rendesen, kimondottan jó érzés volt olvasni, hogy pozitív példaként emlegetnek minket.

Netuddki. 2014.09.01. 08:17:57

Mi van fidesztrollok! Becsengettek? Nemsokára harangoznak...

Nzoltan 2014.09.01. 08:18:26

Nem értem mi itt a probléma. Ha olyan szar lenne a magyarokkal a együtt dolgozni, akkor az üzleti kapcsolatolk sorra szünnének meg. El kellene már választani az üzleti érdekeket a politikai érdekektől. Pont a politikusok és a bértollnokaik sipákolnak, mikor az üzleti élet nélkül felkopna az álluk. Semmi másról nem szól az egész, csak a valós és annak igyekvő helytartók marakodnak a koncon. A reálgazdaság azokat veszi meg, akik döntési pozícióban vannak. Na, ezekért a pozíciókért megy a harc. Bármi áron.

Jelenleg itthon a maszop nullázza ki magát, ezzel elesve a "lobbi"-pénzektől. Erről szól az egész, nem másról.

Nzoltan 2014.09.01. 08:20:14

@a Ténytár: Ezeket senki sem tagadja. csak éppen bagoly mondja verébnek esete áll fenn. Nehogy már a mostani feljelentők mutogassanak Orbánra.

Nzoltan 2014.09.01. 08:27:32

De azt azért még tegyük hozzá, hogy azok jelentenek külföldön, akiknek más ötletük nincs. És bizony a jelenlegi "baloldalnak" semmilyen ötlete nincs. Nincs megvillantva az alternatíva. Az emberek nem tudják mire számítsanak, mert nem hallani semmit arról, hogy hogyan tovább? Egy éve a kampányok fő csapásvonala a:- Meg kell buktatni Orbán Viktort!- mentén halad. Na de miért? Akkor mi lesz? Az előző időszakokban sem volt akkora nagy konjunktúra, amire érdemes lenne odafigyelni.

Tudom kampány van. De egy polgármesterválasztást nem kellene pártpolitikai szintre emelni/zülleszteni. Az egész másról szól.

nu pagagyí 2014.09.01. 08:34:23

Az a helyzet, hogy Németország elviselte Meciart és Kaczinskyt is, Orbánhoz is így viszonyulnak. Arra várnak, hogy ez a félnótás politikus is eltűnik a süllyesztőben. A magyarokat nem azonosítják az éppen hatalmon levő kormánnyal, ezért fenntartják a szükséges kapcsolatokat, de azért nem esnek túlzásokba.

Fejesrob 2014.09.01. 08:38:57

Hogyne, a németeknek annyira tele van a tökük velünk, hogy már az sem kell, hogy szakképzett legyél, majd ott megtanítanak, betanítanak.

Ez az "Orbán hadat üzent az egész világnak" pedig egy liberális vélemény, a németek 70%-a nem hogy nem osztja, nem is érdekli, a maradék pedig kifejezetten nekünk drukkol.

Valahol szánalmas ez a liberális próbálkozás a ballib médiában, ahogy megpróbálják a saját különbejáratu véleményüket országossá, sőt nemzetközivé tenni.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 08:40:21

Kövér nem mond igazat, ez tény. De minek drukkolni a németeknek?

Fejesrob 2014.09.01. 08:42:22

@nu pagagyí: A "németek" valójában nyilván a német atlantista politikai szárny, nem pedig az ország lakossága.

Azzal együtt ezeknek sincs tele a töke Orbánnal, hiszen sokkal fontosabb Mo. integrálódása (ezt pedig nem a duma, hanem a jó GDP adat jelzi), mint az, hogy Gyurcyánéknak mi a véleménye. "Sajnos", ha Merkeléknek nem tetszik Orbán, simán leváltatják 2 hét alatt, ahogy Gyurcsány leváltása sem MSZP-s fejekből pattant ki.

Tudományos libsizmus 2014.09.01. 08:43:06

Ne keverjük össze a németeket a német libsi sajtóval (amely néha még a magyar libsi sajtónál is görényebb).

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 08:43:18

@feketehun:

Ez nem csak a német médiákra jellemző.

Hihetetlen mennyi sok ember drukkol Orbánnak Európában. A kisemberek, mind bal-, mind jobboldalon. Szoktam is mondani: Orbán ez nem érdemli meg. Hozzáteszem: egyetértek Orbán pozitívumaival, de alapjában nem tartom őt jó politikusnak.

Fejesrob 2014.09.01. 08:51:20

@Tudományos libsizmus: A német média javarésze eleve nem is német kezekben van, de a németek finanszírozzák.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.09.01. 08:52:02

"a németeknek tele a hócipője velünk"

Megkérdezted "a németeket"?

"az pedig már csak hab a tortán, hogy a lengyel évfordulós megemlékezéseken Barack Obama is személyesen vett részt"

Lengyelország nagyobb politikai (éa stratégiai, katonai) súlya miatt magas rangú amerikai politikusok mindig is gyakrabban látogattak Lengyelországba, mint hozzánk.

"az RTL Klubot irányító Bertelsmann-csoport már rég nem titkolja a világ elől, hogy a politikailag motivált magyarországi reklámadó miatt csökken a cégcsoport profitja"

"Már rég nem"? Ezt soha nem is titkolta, nem is lehetett volna.

@ezso1:

"+1 @gaba "és" előtt nincs vessző :)"

EZt tanulmányozd még egy kicsit.

Fejesrob 2014.09.01. 08:55:02

@maxval a bircaman: Nem értem miért nem. Egy kormányfő akarja megnyerni a következő választásokat is. Jó gazdasági eredmények, agresszív exportpolitika, látványos megkülönböztetése az ország számára hasznos és káros befektetőknek, cigányok integrációjának tömeges kikényszerítése.

Most az mit számít, hogy ballibsik utálják?

nzk 2014.09.01. 08:57:27

@ezso1: hol nem használta gaba helyesen a vesszőt az és előtt?

Nzoltan 2014.09.01. 08:57:28

@Fejesrob: Szerintem ez nem így működik. Erre jó a békemenet. Az nem csak a baloldal felé demonstráció, hanem a nyugat felé is. Az erőszakos leváltás pedig ártana az itteni befektetéseknek. Sokkal jobb megállapodni, mint balhézni.
Merkel is tárgyalgat Putyinnal. Nem véletlenül.

Nzoltan 2014.09.01. 09:01:52

@maxval a bircaman: Miért? Többnyire eléri célját és az emberek hasába is lyukat beszél. Inkább támogatják, mint ellenzik. Alapjábavéve jó politikus. Gyurcsány lehetne a nagy ellenfele. De ő nagyon elbaszta magát a többség előtt.

És ami szerintem kiemeli a többiek közül az, hogy van koncepciója. Azzal lehet egyetérteni vagy nem, de legalább van.

nu pagagyí 2014.09.01. 09:03:15

@Nzoltan: A Fidesz egy agyoncentralizált, tekintélyelvű államot épített ki, amelyben az ellenzéknek se pénzt, sem lehetőséget nem hagyott, hogy a kormányzás kártételeit bemutassa, felhívja a figyelmet az érdeksérelmekre és ahogy az demokráciákban szokás, legális módon leamortizálja a mégoly hatalmas támogatottsággal hatalomra került kormányzó oldalt.

Demokráciában nem lehet olyan párt, amelyik mindenkinek az érdekeit képviselhetné. Hogy ténylegesen kiket képvisel az konkrét kormányzati tevékenységéből derül ki. Akik rászavaztak, de őket ténylegesen nem kedvezményezi a kormánypárt, azok átvándorolnak az ellenzékhez és előbb utóbb ez a folyamat a kormánypárt bukásához vezet. Magyarországon nyilvánvalóan nem egészséges az, hogy a számtalan érdeksérelem ellenére semmi sem fenyegeti a kormánypártok hatalmát. Torz a rendszer. A Fidesz torzította el demokratához méltatlan eszközökkel.

Fejesrob 2014.09.01. 09:05:02

@Nzoltan: Már mi nem így működik?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.09.01. 09:06:04

@nu pagagyí:

"az ellenzéknek se pénzt, sem lehetőséget nem hagyott, hogy a kormányzás kártételeit bemutassa"

Valahogy mégis bemutatja.

"legális módon leamortizálja a mégoly hatalmas támogatottsággal hatalomra került kormányzó oldalt"

A mai ellenzéknek ez már sikerült: akkor, amikor ő volt kormányon. :D

high up! 2014.09.01. 09:06:18

Mekkorát röhögök minden nap, ahpogy ezeket a birkabarom fiodiótákat maga Orbaneszku eftárs szégyeníti meg és töri be minden szolgaságra:

- mióta a komcsik átvették a hatalmat a fideszben, A FIDIÓTKA MÁR KOMCSIZNI SEM MERNEK. Hanem nyalják a komcsik seggét 1000-rel

- a privatizációra régen hányni kellett, most hogy Orbaneszku eftárs kiprivatizálta a haveri körének a trafikokat, földeket, kaszinókat, most a birkabarom fidióták ezt éltetetik. Na meg az offshore oligarcha osztályt

- szerencsétlen birkabarom fidióták köpni-nyelni nem tudnak, hogy már nem a multik kapják alegnagyobb adókedvezményeket, hanem a haverok: Andy Vajna, Csányi, Leisztinger

- Orbaneszku parancsára ma már a trikolór bohócok a lenagyobb védelmezői a 3/3-as ügynököknek

- Oroszországra is sugárban kellet hánynia az Átlaghülyemagyar fidiótának még pár éve. Ma már ők is lesz.pják Putyin farkát tövig

Ezek a fidióták még a ballibsiknél is IQ-katasztrófább barmok

FOLYTASSUK!

Fejesrob 2014.09.01. 09:08:19

@Nzoltan: Elhiheted, a jó gazdasági eredmények számítanak, nem pedig a lyuk a hasadban.

Nem értem miért kell hülyének nézni a választókat. Azt, mindenki tudta, Gyurcsányt (és Bajnai) kukába végzi, mert a gazdaságot az IMF mentette meg a csődtől.

Nyilván Orbán is ment volna a kukába 2014-ben, ha nem sikerül kimásznia ebből a helyzetből.

high up! 2014.09.01. 09:11:11

@Fejesrob:

jaj, 4 év nulla GDP növekedése után, 2 ótógyár beindítja az éjjeli müszakot, meg építenek 3 stadiont, errefel a GDP 3%-kal növekedik. Hát ez aztán egy kurva erős gazdaság meg hatalmas fejlődés!
Akár csak a Kádár-rendszerben: van egy tucat "Akikre büszkék vagyunk" cég, azonkívül meg van a 99%-nyi FOS KGST gazdaság a maga évtizedes pangásával.

FOLYTASSUK!

Fejesrob 2014.09.01. 09:11:17

@high up!: Én meg azon röhögök, hogy mekkora az arcod, miközben minden mondatodból süt az ostobaság.

Szeretem az ilyen versenyzőket ballibsi oldalon:)

Fejesrob 2014.09.01. 09:13:05

@high up!: És akkor mi van? Mindenki szavazzon a ballibsikre, hátha rajtuk is segít ez?

Na ez az amit láthatóan a többség "nem mer" megreszkírozni.

high up! 2014.09.01. 09:15:58

@Fejesrob:

Orbanszku nem kimászott az eladósodásból teccik tudni, mert maTROLLcsival 2010-ben még évi 7%-os hiányokat akartak csinálni. Hanem az EU törte be ezeket a beteg barmokat, miszerint megvonja a (majd Simlicskának leosztott) fejlesztési pénzeket, ha nem lesz 3% alatt a hiány.

Teccik tudni, ha nem lett volna 2010-ben az EU, akkor ma a Trollbanizmus 150%-os államadósságon állna.

Az EU mentette meg Magyaro-ot 2010-ben attól, hogy Orbanszku Görögo-ot csináljon az országból.

Fejesrob 2014.09.01. 09:16:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Azon röhögök jót, amikor a ballibsi egy mondatban elmondja, hogy a rasszista cigány Orbánt külföldi segítséggel kellene leváltani, hogy végre a demokrácia pártjai kerüljenek hatalomra.

Fejesrob 2014.09.01. 09:17:29

@high up!: Olvasd már vissza magad te ostoba. Majd engem is.

Nem vagy te eltévedve?:)))

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 09:18:17

@Fejesrob:

Egyszerűen nem bírom elviselni a demagógiát, Orbán pedig masszívan demagóg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.09.01. 09:18:54

@Fejesrob: A vicces az, hogy komolyan gondolják, és észre sem veszik magukat.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 09:20:05

@Nzoltan:

Nem az én világom ez a stílus, ennyi az egész.

Ezért is szavaztam az LMP-re idén. Kizárásos alapon. Ideológiai alapon kizárom a Jobbikot és a ballibeket. Kizárom Orbánt a stílusa miatt. Maradt az LMP.

high up! 2014.09.01. 09:21:34

@Fejesrob:

betanított birkácska, ballibsi vagy te, meg a fidesz szavazóinak a kétharmada. Teccik tudni a kétharmad az úgy jön össze, hogy 1,5 millió panelproli átállt a fideszhez - és ezzel ők a többég a fideszben.

Én a polgári meg európai társadalmi értékeket preferálom, nem pedig a magadfajta ostoba birkamenetes jakobinus diktatúrákat - ráadaásul meg a fideszes oligarcha vezetésével

Bafana 2014.09.01. 09:26:09

Csak a poszt-toló megnyugtatására mondom, hogy a magyaroknak sokkal jobban tele van a tökük a németekkel, mint fordítva. A német jólétben alaposan benne van a magyaroknak a vére és a könnye. A magyarok történelmében pedig a németek sovinizmusa és felsőbbrendőség tudata.

Wagem 2014.09.01. 09:27:26

Kövérnek igaza van.
Ti meg mocsok libsik,bekaphatjátok egymás faszát,mint a parádén.
Ennyit értek.

Fejesrob 2014.09.01. 09:28:34

@maxval a bircaman:

Gyurcsányék egy csomó ostoba ballibsinek simán beadták, hogy az IMF hitel az alacsony kamatával a nyugat jutalma.

Szerintem a csúcs ez volt.

Azzal együtt ha te felismered és eredmények is vannak mit számít?

Most képzeld el, hogy Gyurcsány elmagyarázza híveinek, hogy az IMF hitellel a csődöt kerülték el és bele fognak bukni. Ahogy aztán meg is történt.

Szóval mi könnyen beszélünk.

Fejesrob 2014.09.01. 09:29:54

@high up!: Ja, hogyne "preferálod". Persze, "preferáljad" továbbra is, csak arra ügyelj, hogy azon az oldalon maradj ahol vagy:)

Fejesrob 2014.09.01. 09:31:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Végül is az a lényeg, hogy a többi észrevegye. Észre is vette, ma már csak röhögnek egy ballibsi politikusokon, ha kiáll magát demokratázni.

Fejesrob 2014.09.01. 09:37:06

"A konzervatív CDU győzelmét, a liberális FDP tartományi parlamentből (Landtag) való kiesését és az euroszkeptikus Alternatíva Németországnak (AfD) előretörését jelzik a Szászországban vasárnap tartott helyi törvényhozási választás után megjelent első előrejelzések."

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 10:02:32

@maxval a bircaman: szerinted mikor fogjàk a nèmetek levàltani Orbànt?
@Bafana: hülyesèg . Nèmetorszàg megìtèlèse itthon nagyon jò.
A magyar gdp nagy rèszèt ők adjàk.
A legfontosabb gazdasàgi partnerünk.
Nyugodtan ki lehet őket laterolni innen, kb a felère esne a gdp.

Bafana 2014.09.01. 10:11:40

@Sexual Harassment Panda: Nem kell általánosítani, de a magyarok amikor a saját bőrükön tapasztalják, hogy a német fiatalok mit művelne az otthonuktól távol, akkor nem pozitív a véleményük a németekről. De az egész magyar történelem tele volt ezzel a kettősséggel, volt aki nagyon szerette őket, volt aki nagyon utálta. A nálunk letelepedett németeket szorgalmasnak tartották a magyarok. De az is tény, hogy a németek az országunk 1100 éves történetében több magyar embert gyilkoltak le, mint a tatárok-törökök-oroszok ÖSSZESEN!

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 10:15:25

@Bafana: Nèmetorszàg a legfontosabb gazdasàgi partnerünk.
Mèg nagy vezetőd, vonagabi szerint is.
Lehet őket innen elzavarni, szerinted mennyi idő alatt dőlnènk be?
Ès igen, mèg viktornak is keresztbe tudnànak tenni, ès fognak is.

joska61 2014.09.01. 10:19:00

@a Ténytár: Hagyd... A ilyenek tisztánlátását sosem fogod összezavarni holmiféle tényekkel.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.09.01. 10:21:41

Ballibsi...ballibsi...emútnyócév... röff... blah...blah...

Nagyjából ennyi, de ezzel lehet, hogy már vezető is lehetek a narancsmosás-ügyi agitprop osztályon, úgy látom.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 10:24:36

"Nem mintha a közeljövőben bármikor szóba kerülhetne Magyarország de facto kizárása az európai porondról"

Kedves posztolò, mit èrtesz ez alatt?
Az eu-bòl valòban nem fognak kizàrni, mivel olyan nincs, de elèggè el vagyunk szigetelve, gyakorlatilag mindenhol utáljàk ezt a kormànyt.
Viszont a tavalyihoz hasonlò tàmadàssorozat meg fog ismètlődni, és azt a nyomàst nem biztos hogy ùjra tùl fogja èlni a kabinet.

$pi$ 2014.09.01. 10:33:37

@Sexual Harassment Panda: "de elèggè el vagyunk szigetelve, gyakorlatilag mindenhol utáljàk ezt a kormànyt."

Milyen külföldi hírforrásokat olvasol rendszeresen? A népszabadságot? :D

Bafana 2014.09.01. 10:34:15

@Sexual Harassment Panda: Az, hogy a németek mennyire szeretik a magyarokat és fordítva, semmi köze hozzá, hogy el kell-e őket zavarni, vagy sem. De megint a magyar történelemre hivatkozva? a magyarokbak mindíg a németek voltak a legnagyobb kereskedelmi partnerei. Ami nem szeretet-utálat kérdése.
De tényleg kár általánosítani ezzel a szeretet dologgal. Egy német sokkal jobban örül egy magyar munkavállalónak, mint egy afrikai-ázsiainak.

Bafana 2014.09.01. 10:38:03

@Sexual Harassment Panda: "gyakorlatilag mindenhol utáljàk ezt a kormànyt."
Nem vagyok Orbán hívő, de azért még a magyar emberekre van rábízva, hogy kit választanak meg. Vagyis ebből a szempontból pont lesz@rom a németek (amerikaiak, izlandiak, kameruniak stb.) véleményét.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 10:39:13

@Bafana: ja èrtem! Engem nem különösebben érdekel, szeret-e minket egy fricc vagy sem.
Kereskedjünk velük azt jòvan.
Én nem hiszek abban, hogy az eu èrtèkközössèg lenne, lòfaxt.
Ez egy materialista mereskedelmi èrtèkközössèg, ès kb ennyi.
A jobbik koràbbi javaslata, miszerint ne legyünk eu tagok, csak az euròpai kereskedelmi tàrsasàg tagjai, mint pl Svàjc, nekem megfelelne, nem èrtem a kormàny mièrt nem fontolja meg.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 10:40:46

@Sexual Harassment Panda:

Orbán egyetlen esetben lesz leváltva: ha ki akarna lépni a NATO-ból.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 10:43:29

@$pi$: nekem meg ùgy tűnik, hogy euròpàban, usàban elèggè mellőzve van ov.
Mèg a csòkos nagy baràt, lengyelek is utàljàk.
Persze, mindenki menjen a picsàba, mi egy akkora nagyhatalom vagyunk hogy nincs szüksèg ünk szövetsègesekre!
Nyitunk kelet fele, a nagy turàni testvèrekhez, ahol az iszlàm a fèny az alagut vègèn!
Micsoda szèp jövő!
Azèrt kìvàncsi vok, ha majd lesz nèpszavazàs, hogy eu vs. Oroszorszàg, az emberek hova akarnak tartozni inkàbb.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 10:48:18

@maxval a bircaman: Max, figyejjmà. .
Sok helyen hallom azt, hogy "Mo kis orszàg, sehol sem szàmìt, az eu/usa a kisujjàt se mozdìtanà, ha ki akarnànk lèpni az euroatlanti szövetsègből.."
Szerintem a nemzetközi politikàban 1nm-terület is òriàsi fontossàgù, nemhogy egy orszàg .
Te mit gondolsz erről?
Tulkèpp ha ennyire szùrja a szemèt OV az euròpai vezetòknek, mièrt nem lèpnek fel igazàn vele szemben?
Lehet, hogy nem is mindenki utàlja?
Lehet hogy valaki (k) mègis tàmogatjàk az euban?

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 10:49:30

@maxval a bircaman: ja, ès a nato-bòl nem fog kilèpni, idèn azt mondta, hogy a nato-tagsàg a legfontosabb szövetsèg nekünk.

Bafana 2014.09.01. 10:57:08

@Sexual Harassment Panda: Szerintem hasonlóan látjuk a dolgokat. Én sem szeretem a főnökömet, de mégis nála dolgozom. Tehát egy érdekszövetségben vagyunk.
A Jobbik pedig azt javasolja, hogy az EU-tól és a "kelettől" egyforma távolságban legyünk. Ezt nem kell túlragozni "iszlám alagúttal", meg "turáni testvérekkel" de az tény, hogy ha nem lennénk EU tagok, akkor az oroszoknak most még a rohadt almát is el tudnánk adni, aranyáron. Az EU GDP-je jelenleg 1% körül van, több ázsiai országnak meg 6-7%. Ezt az EU több országa látja, de ez akkora piac nekik, hogy a peremen lévő EU tagokat szívesebben hagynák ki belőle.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 11:00:03

@Sexual Harassment Panda:

Miért lépnének fel vele szemben? Amíg betartja a játékszabályokat, erre nincs ok. Ő pedig betartja. Igen, feszít egyes határokat, de ez önmagában nem káros. Az EU nem egy egységes monolit valami egységes akarattal, sokféleség van ott.

Ez pont olyan, mint az oroszellenes szankciók. Nem tud sosem az EU és a NATO tényleg megállapodni, mert nincs semmilyen egységes vélemény.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 11:02:52

@maxval a bircaman: akkor szerinted azok a kritikàk, miszerint "semmibeveszi az eu alapèrtèkeit", "diktatùràt èpìt" alaptalanok?
Vagy az is lehet hogy nem is mindenkinek az a vèlemènye?

high up! 2014.09.01. 11:04:00

@Wagem:

Mi van fidióta betanított birkák? Már csak libsizni mertek? Komcsizni meg már nem is mertek? Mert féltek, hogy Orbaneszku meg Kövér kiosztja nektek a kokit, mert szidjátok az apjáékat?
Meg a fél fidesz kormányt?
Meg a kéthatmadnyi fidesz tagságot?
Meg a 3/3-as ügynökeiteket?
Meg Putyin vezéreteket?

Barmobbak vagytok ti ezzel a libsizéssel, mint a ballibsik a fasiztázásukkal. Egyforma betanított majmocskák vagytok.

FOLYTASSUK!

$pi$ 2014.09.01. 11:11:58

@Sexual Harassment Panda: "nekem meg ùgy tűnik, hogy euròpàban, usàban elèggè mellőzve van ov.
Mèg a csòkos nagy baràt, lengyelek is utàljàk."

Lengyelországban kimondottan népszerű. Könyvként adták ki az életrajzát ami igencsak pozitív képet fest róla. A youtube-on az "orbán viktor" keresésre elég sok lengyel video jön fel, és a lengyelek keményen felszólaltak az eu parlamentben is annak idején.

Azt javaslom, hogy próbálj meg mindkét oldal híreiből tájékozódni, ha csak az egyik oldallal foglalkozol (bármelyikkel), akkor félrevezeted magad. Sok helyen népszerű Orbán és sok helyen népszerűtlen. A világ 99%-a meg azt sem tudja, hogy létezik.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 11:14:10

@$pi$: de a nemzetközi mèdiàban csak a negatìvumokat lehet olvasni.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 11:15:15

@$pi$:

Ez megváltozott. Lengyelországban minden politikai erősen és fanatikusan oroszellenes. Így mivel Orbán semlegességet tanúsít az ukrán kérdésben és NEM támogatta a harcias lengyel álláspontot, már népszerűtlen Lengyelországban.

2014.09.01. 11:18:07

@high up!: teljesen érthetetlen, amit írsz. Kitaláltál egy saját nyelvet magadnak, amit rajtad kívül senki nem ért, viszont a hivatalos nyelvvel, a magyarral, komoly gondjaid vannak. Egyáltalán minek kommentelsz? Jobb lett most az életed? Vagy akár csak egy kicsit kevésbé nyomorult?

Elárulok valamit: a helyzetedért nem külső erők felelősek, hanem az a tény, hogy butának születtél. Ezen soha semmi nem fog változtatni.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 11:19:13

@maxval a bircaman:Èrtem.Akkor szerinted a "független" kritikusok, mint a Washington Post, New York Tines, stb àltal leìrt wishful thinking, hogy jòl zàrjàk ki a nèppàrtbòl, függesszèk fel a szavazati jogàt, vonjanak meg tőle pènzt, süket fülekre talàl?
Egyàltalàn, a tusnàdfürdői beszèdben tènyleg azt mondta, hogy leèpìti z jogàllamot, ès diktatùràt èpìt?
Hogy revizionista ès nacionalista mòdszerekkel vissza akarja szerezni az elvesztett területeket?
Èn többször elolvastam, de ilyeneket nem talàltam benne, sokmindent csak belemagyaràznak.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 11:25:13

@Sexual Harassment Panda:
@$pi$:

A bolgár médiák érdekesek ebből a szempontból.

Gyakorlatilag semlegesek Orbánnal szemben, azaz mondanak jót és rosszat is. Ismertetik a sokféle véleményeket,

de nem igazán foglalnak állást.

Kivétel: pár erősen nyugatpárti ballib (ami BG-ban a jobboldalon van, nem a baloldalon) rosszakat írt róla. S

fordítva: az erősen baloldali és kommunista médiák szinte csak jót írnak róla, amolyan "vannak rendes jobboldaliak

is" stílusban. Ugyanígy erősen Orbán-pártiak a bolgár nacionalisták, s az EU-szkeptikus konzervatívok. Jó híre van

még a zöldek között is, Paks ellenére is.

Tudni kell valami fontosat. Mo-gal ellentétben BG-ban örökös probléma az Oroszországhoz való viszony. Ez olyan

magyar vidéki-urbánus vitaszerű valami. Mindkét tábor lefedi a lakosság kb. felét. Szóval az oroszpárti táborban (mely lehet bal- és jobboldali is) egy európai politikus, aki nem áll ki agresszívan az oroszok ellen, automatikusan

pozitívvá válik. Azaz Orbán csak amiatt, hogy nem állt ki Putyin ellen, már nagyon népszerű lett. Mondják "lám, az oroszok 1956-ban leverték a magyarokat véresen, mégis képesek ma a magyarok objektíven nézni a világot és nem utálják az oroszokat".

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.09.01. 11:26:56

@Sexual Harassment Panda:

Orbán nacionalizmusa nekem sem tetszik. Ez tévút.

A beszéde azonban nem erről szólt, hanem a liberalizmus utáni útkeresésről.

A külföldi médiák is sokfélék. Nyilván az ottani ballibeknek Orbán maga az ördög, de hát ezen nincs mit csodálkozni.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 11:32:56

@maxval a bircaman: na de a kèrdèsem, hogy csak a liberàlisok szerint rettenetes a beszède?
Az EB szerint nincs mièrt aggòdni.
Sőt, olvastam pàr napja egy cikket a neten, egy olasz nèppàrti politikus Gati cikkère reagàlt, ès egyenesen megvèdte viktort, hülyesègnek mondva a tusnàdfürdői beszèd èrtelmezèsèt.

A 444.hu nem lehet hogy kicsit fidesz ellenes? Nŕha jàrok arra, ès olyan kurucinfòs sötètsèg van ott.

$pi$ 2014.09.01. 11:52:09

@Sexual Harassment Panda: "de a nemzetközi mèdiàban csak a negatìvumokat lehet olvasni. "

Hát nem tudom, hírlapokat nem szoktam olvasni, de a hírekben azért ennél jóval árnyalttabb a kép. Még ha nincs is nagy véleményük Orbánról az eredményeket elismerik. Mindig azt hallom, hogy "Orbánt eltávolítani igancsak nehéz lenne, hiszen stabilizálta az országot, csökken a munkanélküliség és a többi".

Azt, hogy minden eredményt tagadjanak csak a magyar ellenzék engedheti meg magának a komolyabb hírcsatornák azért ennyire elborultak nem bírnak lenni.

sas70 2014.09.01. 11:54:16

Ne keverjük a szezont a faszommal, nem Magyarország megítélése szar Németországban, hanem a magyar kormány, a fidesz és Orbán megítélése minősíthetetlenül szar!

BelAmi 2014.09.01. 12:03:19

@Tudományos libsizmus: Szerinted a Die Welt is "libsi"
?

Éhes.ló 2014.09.01. 12:03:19

Még pár hét és kaptok megint egy alaposan rátok szabott zakót, a változatosság kedvéért az önkormányzatokban mutatják meg nektek a választók, hogy mit gondolnak rólatok, meg az ajvákolásotokról.

Addig is ajvékoljatok gőzerővel, mert jókat nevetek rajtatok.

No persze tanulni semmit nem tanultok ebből a zakóból sem, ahogy a korábbiakból se tanultatok a világon semmit.

Ezért utána is itt fogtok hörögni, így pedig a szórakoztatásunk biztosítva lesz még remélem sokáig!

Ajvé, ajvé!

Lurian 2014.09.01. 12:07:28

Vektort majd akkor fogja pofán kenni a NATO, meg az EU, ha megjelennek az első telepített orosz légvédelmi rakéták az ország területén. Mellesleg - szerintem - azért nyalakodunk Putyinnal, mert ő az, aki szemrebbenés nélkül megígér Vityesznek bármit. Példának okáért Erdélyt... (Mondjuk Erdély autonómia törekvéseinek harcos támogatását, ha mi is támogatjuk az ukrajnai orosz mozgolódást.) Ha ez bekövetkezne, Vikusz mindenkinek egy mozdulattal fogná be a száját, és onnantól minden ellenzéki, aki azt mondaná, hogy Erdély "visszacsatolása" hiba volt (vagy csak a Vezér ellen szót emelne), már hivatalosan, és mindenki által támogatva kaphatná meg a hazaáruló státuszt.
Vagy nem tűnik logikusnak?

$pi$ 2014.09.01. 12:14:37

@sas70: "Ne keverjük a szezont a faszommal, nem Magyarország megítélése szar Németországban, hanem a magyar kormány, a fidesz és Orbán megítélése minősíthetetlenül szar!"

Szerencsére demokrácia van, úgyhogy nem érdekel, hogy Hans mit gondol a magyar kormányról. Az a lényeg, hogy *én* mit gondolok.

Te meg le vagy tojva Hans barátoddal együtt, kevesek vagytok mint mackósajtban a brummogás.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 12:17:48

@Lurian: iigen!
Nagyon valòszìnű, hogy egy nato-tagàllam területère az oroszok rakètàkat telepìtenek!
Meg az is, hogy mi egy màsik nato orszàgtòl terüleyeket szerzünk!
Agyhalott hülye vagy.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 12:20:42

@$pi$: gondolom az nem zavar, hogy egy kis nyitott gazdasàg vagyunk, ahol igenis sokminden függ a nemzetközi megitèlèstől!
Nem vèletlen menekül innen a tőke, ès a munkavàllalòk.
Gyakorlatilag eu-s fejlesztèsen kìvül màs nincs.

mikka 2014.09.01. 12:21:22

@feketehun: Pontosan ezért félnek tőle..Mit vártál?
Vége a szabad rablásnak, persze hogy fáj nekik. Ki kell lépni az unióból, nato-ból Deklarálni a függetlenségünket, megszüntetni a kibaszott szociálisan a farkukból élők és kamu rokkantak támogatásait,minden egyéb fölösleges kiadást, és ész nélkül haderőt fejleszteni, olyat haderőt ami nagy fájdalmat tud okozni, mondjuk nukleáris szinten is. Nem 200 repülőgép kell ide, hanem 200 robbanófej, és 10 ezer légvédelmi rakéta a legfejlettebb technológiával. Technika adott, szakemberek adottak, függetlenség garantálva, el kellene kezdeni végre 20 év lemaradás van.Ezzel kellett volna kezdeni..nem a kibaszott kárpótlással meg egyéb szarságokkal amik ráértek volna néhány évet..Egyszer majd csak megtanulja a magyar ember hogy politikai hovatartozástól függetlenül...NINCSENEK BARÁTAI. De persze ezt a köcsög baloldal nem képes fölfogni..hogy a faszfej Hollande vagy Barroso, a kretén Cameron és a többiek kőkeményen csak és kizárólag a saját pecsenyéjüket sütögetik, még az Ukrán cirkusz alatt is, ami eleve az USA biznisze európai kreténsegédlettel..Nem értem hogy miért nem fogta föl egy politikai vezető sem ebben az országban hogy ha bármilyen okból itt lövöldözés lesz kelet - közép Európában akkor mi szopórolleren leszünk, bárhol is állunk.. Itt lenne az ideje ezt fölismerni és tenni a valódi függetlenségünkért.." HA békét akarsz készülj a háborúra.." Soha nem volt még igazabb..de hadsereg nélkül nem fog menni..Szociális segélyekkel nem tudunk megsorozni senkit..

2014.09.01. 12:22:22

Vajon Kövér megítélése hogy áll?
(Nálam úgy, mint eddig).

deruyter 2014.09.01. 12:23:52

@Fejesrob: Mondjuk nem ártana, ha körülnéznél a neten. Pl. a nagy dérrel durral megkötött stratégiai partnerségek , amik egyébként szart se érnek mert a cégeket nem kötelezik semmire, csak afféle szándéknyilatkozatok valóban szart sem érnek. Pl. mert - ha nézegetted a napokban a sajtót- akkor tudhatod, hogy bizony-bizony ezek a nagy cégek a profitjuk 80%-át idén is kiviszik, nem forgatják vissza. Vajon ez mit jelent??? Leginkább azt, hogy nem látnak fantáziát középtávon mao.-ban. Szép dolog a GDP, csak ha éppen a hozzáadott érték nem Mao.-on csapódik le, akkor lóf*t se érünk vele. Pont ez volt az indok, amiért neki kellett menni a közműcégeknek. Most meg a puszipajtások ugyanezt csinálják. Vagy az emútnyócéves kitalicskázás rossz, a fülkeforrdalmas kitalicskázás meg nem rossz? Segíts már megértenem.

mikka 2014.09.01. 12:27:32

@Sexual Harassment Panda: ember????? neked a Washington Post és a New York Times mióta független??????????????????????????????????????????
Az egyetlen korrekt újságíró aki valaha a fehér házból tudósított Helen Thomas volt, akit természetesen kibasztak onnan mint macskát szarni a kellemetlen kérdései miatt.. " Miért tetszett megtámadni Irakot ha tudta hogy nincs WMD..?? " Viszlát Helen Thomas..

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 12:28:25

@mikka: jjaja! Azon kìvül hogy nyìltan elmebeteg vagy, hz kilèpünk az eubòl cdődbd is megyünk 1èven belül..
A kieső piacainkat miből pòtolnàd?
Azt màr meg sem emlìtem, hogyha lenne nnèpszavazàs a kilèpèsről, elbukna.

$pi$ 2014.09.01. 12:30:48

@Sexual Harassment Panda: "Nem vèletlen menekül innen a tőke, ès a munkavàllalòk. Gyakorlatilag eu-s fejlesztèsen kìvül màs nincs. "

Hülyeségeket beszélsz.

Lurian 2014.09.01. 12:34:53

@Sexual Harassment Panda: Te meg egy sima fasz vagy, de végülis tökmindegy.
Amilyen a retorikánk az EU felé, és amilyen a hozzájárulásunk a NATO irányába bármikor kib@szhatnak.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 12:40:01

@Lurian: ????
Gondolom az nem zavar, hogy nem lehet valakit kirùgni az eubòl, főleg olyan nincs, hogy "bàrmikor".
Az sem igaz, hogy a retorikànk olyan rissz lenne, az eu-tagsàg fonyossàgàt sosem kèrdőjelezte meg senki, a nato tagsàg pedig a legfontosabb MO-nak, Orbán szerint is.
@$pi$: nem hiszem.A működőtőke kivonàs nàlunk a legnagyobb.
Eu-s penzek tartanak életben gyakorlatilag.
a fejlezztesek 97%-a eus pènz.
Gondolom te a maradèk 3-ra vagy büszke

mohaa 2014.09.01. 12:41:12

Munkanap délelőtt mennyi ráérő fideSS görény van itt. És nem csak 1-1 hozzászólás erejéig. Ez már a munkaalapú társadalom jegyében? Vagy dolgozni ki fog, köcsögök? Netán ezért kapjátok a fizutokat? Remélem azért 47eFt + 1 kecskénél nem többet. :) (még ebben az esetben is túl lennétek fizetve)

$pi$ 2014.09.01. 12:49:28

@Sexual Harassment Panda: "nem hiszem.A működőtőke kivonàs nàlunk a legnagyobb."

Az elmúlt öt évben mindig volt valami szám, ami miatt rinyálni kellett. Aztán ahogyan változott a helyzet kiderült, hogy az a szám, ami miatt olyan nagyon sírt a demokratikus ellenzék, nos tulajdonképpen nem is olyan fontos, van helyette más. és kezdődött a rinyálás újra, rettegés, aggódás, morgás, felmerültek súlyos aggályok, bírálatok születtek, egyesek felemelték a szavukat, figyelmeztettek.

Most már engem nem érdekel.

Arról beszélj inkább, hogy mi a helyzet a házi pálinkától megvakult ezrekkel. He?

Nyugodtan taglald hogy állnak a közmunkatáborok körül szögesdrót kerítések ér örtornyok.

Meséld el hogy ment tönkre az ország 2012-ben, amikor nem vettünk fel IMF hitelt.

A jövőről ne mesélj, előbb magyarázd meg miért is nem jöttek be az előző jóslatok. :D

üregi 2014.09.01. 12:55:42

Nem bántani a szocializmus legnagyobb ellenségét, aki még a mételybe merülni sem volt rest, hogy belülről bomlassza azt. Persze a nép pénzén, de ki számolja?!
ezekmennek.info/wp-content/uploads/2012/12/k%C3%B6v%C3%A9r-bel%C3%A9p%C5%91.jpg

Lurian 2014.09.01. 12:56:41

@Sexual Harassment Panda: Majd kiderül. Előbb-utóbb meglesz az is. Az meg, hogy Viktor mit mond egyik nap, semmit sem jelent másnap. Putyin is szabadnapos katonáknak hívta az orosz csapatokat Ukrajnában, aztán tessék. Lófaszt nem számít, hogy Viktor mit mond.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 13:00:36

@Lurian: nincs olyan, hogy valakit kirùgnak az eubòl.
Ez nem kètezik.

mikka 2014.09.01. 13:06:25

@Sexual Harassment Panda: ja persze..ahogy te azt gondolod. Paraszt. 2004 előtt nem kereskedtünk senkivel mi? 2004 előtt nem volt áram és fűtés sem ugye? Csak azért létezünk mert az Ájrópai Unió megengedi ugye???
Elmész te a faszba a baromságaiddal.. Az egyik legfontosabb elv amire a nagy amerikai demokráciát építették a következő..

"To avoid entangling alliances has been a maxim of our policy ever since the days of Washington, and its wisdoms no one will attempt to dispute." Buchanan

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 13:08:42

@mikka: de ma 2014van, faszfej.
Az audi/mercedes, stb azonnal àtmenne egy màsik eus orszàgba, akik kint vannak jöhetnènek haza.
gdp megfeleződne, milliòk munka nèlkül.
Remek.

mikka 2014.09.01. 13:09:22

Kereskedni bárkivel lehet az unión kívül is..
Nem azt mondtam hogy hátat kell fordítani a szabad kereskedelemnek, azt mondtam hogy függetlennek kell lenni. A kettő nem egy és ugyan az .

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.09.01. 13:10:00

@$pi$: A "lengyelek"? Így össznépileg? Akkor mit is mondtak még a "lengyelek" Putyin és Orbán vonatkozásában? Nem emlékszem pontosan. :-)

$pi$ 2014.09.01. 13:11:59

@Pocakos focista: "A "lengyelek"? Így össznépileg?"

Igen, a lengyelek. Mind ott volt. Szépen sorjában, név szerint.

mikka 2014.09.01. 13:13:51

@Sexual Harassment Panda: Baromság amit moncca. Te is tudod. Nem vagyok EU hívő, de nyugodtan lehet tagság nélkül is kereskedni és szabadon közlekedni. Elvégre nekik azért még fontosabb. Ők azok akik sok pénzt keresnek itt, és arról nem mondanak le csak azért mert nem vagyunk politikai unió tagok.. Ja figyelj...Mondjad már..Kivonult már a Raiffeisen...vagy az Erste vagy bármelyik bank amelyik azzal fenyegetőzött??? Hát persze hogy nemmm.. Mert hirtelen a hatalmas veszteségből, amivel teleordibálják a sajtót, csak kisebb profit lesz..Nem veszteség bazze..Kisebb profit..nem ugyanaz :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.09.01. 13:14:23

@mikka: Azért nem baj, hogy nem te vagy a miniszterelnök... húúú bammeg.

turista a saját országában 2014.09.01. 13:16:54

Orbán nem lett mérsékeltebb - Merkel magyar politikája megbukott

Szerző: Győri Gábor | Megjelent a 2014. augusztus 31.

Nem bánhat kesztyűs kézzel Magyarországgal az Európai Unió, és Merkel kancellárnak fel kell ismernie, hogy a magyar kormányfővel szembeni politikája megbukott. Tömören erről szól a berlini közpolitikai intézet vezetőinek, Thorsten Benner igazgatónak és Wolfgang Reinicke elnöknek több mint egy hete megjelent írása, amely nem maradt visszhang nélkül: javaslataik visszaköszönnek a magyar ügyekben igen határozott Die Welt legújabb cikkében. Thorsten Benner nyilatkozott a Vasárnapi Híreknek.

www.vasarnapihirek.hu/friss/merkel_magyar_politikaja_megbukott

$pi$ 2014.09.01. 13:18:19

@mikka: De hát már elkönyveltüüüük.... nemáááá, lécci lécci lécci... :D

Gabor666 2014.09.01. 13:21:00

Van liberális mozgalom, amely a demokrácia visszaállítását akarja pártoktól függetlenül:

youtu.be/XpTtvoyw1yg

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 13:22:57

@mikka: ne haragudj, de nem èrtem teljesen mit mondasz.
Ha nem leszünk eu tagok, megszűnik a szabad munkavàllalàs, ès a szabad utazàs.
Kiszorulunk a közös piacròl, ès a piacaink jelentős rèszèt elveszìtenènk.
Ez a gond.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 13:24:39

@turista a saját országában: a magyar kormàny fœvel, ès nem nagyarorszàggal.
NEm hiszem hogy a magyarokat utàlnàk a friccek.
Azt meg mèg kevèsbè, hogy emiatt a cikk miatt a Nèmetek szankcionàlni fognak.

Lurian 2014.09.01. 13:27:15

@Sexual Harassment Panda: Még.
Meg egy csomó dolog nem volt sokáig, amíg egyszer csak nem lett. Az EU-nak konkrétan nincs ránk szüksége. Mondj egyetlen olyan (gazdasági, politikai, egyszerűen bármilyen) vonalat, ahol mi konkrétan KELLÜNK nekik. Egy minden szempontból instabil, széthúzó, jelentéktelen, mindemellett nagypofájú, lázongó, kifejezetten irritáló ország lettünk, aki ráadásul még névleg sem képes együttdolgozni az EU-val.

sas70 2014.09.01. 13:30:25

@$pi$: Ugyan így élvezték anno az egypárt rendszert is páran, mint ahogy te élvezed Orbán rendszerét. Az persze attól még nem volt jó! Az ilyen igazhívők, mint te, meg el sem tudják képzelni, hogy lehetne máshogy is.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 13:30:38

@Lurian: ez nem igaz.Stratègiai fontossàgù Mo.
A nemzetközi politikàban 1nm is stratègiai fontossàgù.
Azt, hogy a nato-bòl kilèpjünk, ès orosz èrdekszfèràba kerüljünk, nem fogjàk hagyni.
Eu kizàràs nincs.Meg kellene vàltoztatni az alapszerződèst, ami nèlkülünk nem fog menni.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 13:33:52

@Lurian: az lehet, hogy az Orbàn-kormànyt megdöntik.
Felfüggesztik a szavazati jogàt, Megvonnak tàmogatàokat, politikai nyomàs alà helyezik ès megbuktatjàk.de ez is èvek.olyan hogy ma megbuktatjàk olyan nincs.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.09.01. 13:36:06

Kövér-német két jó barát,
Aranyszívük harminc karát,
S nem igaz, hogy minden német
Utálja a nagynénémet.

Nagyon szeret minket Merkel,
S nem is csupán azér', mer' kell,
Nem gondolván "Egyen Ön ként!",
Csak imád, dalolva, önként.

:)

inebhedj - szerintem 2014.09.01. 13:38:16

Csak úgy jelzem: azzal együtt, hogy megítélés nyilvánvalóan nem fekete vagy fehér, lehet, hogy az SPD-s politikusok sziklaszilárd álláspontja egy ún. kereszténydemokrata párt vezette országról borítékolható minden időben, szóval a szerzőnek érdemesebb lett volna független (sőt akár "kereszténydemokrata") kritikusokkal alátámasztani Kövér véleményével szemben a sajátját.

Már ti. ha bárkit is meg akar győzni vagy elgondolkoztatni, s nem pedig megerősítő szándékú a poszt.

turista a saját országában 2014.09.01. 13:38:27

@Sexual Harassment Panda: "NEm hiszem hogy a magyarokat utàlnàk a friccek."

Mondta ezt valaki a hazudozó fideszeseken kívül?

"Azt meg mèg kevèsbè, hogy emiatt a cikk miatt a Nèmetek szankcionàlni fognak."

Pedig kellene. Súlyos gazdasági-és politikai szankciók, amelyek orrba basznák a csúti gazfickót. Egy kormányt úgy külön nem nagyon lehet szankcionálni. Csak az országgal együtt. Ez már csak így működik a világban. Én sem szeretném, magunk miatt, de ha nincs más megoldás...
Orbán láthatóan csak az erőből ért. Ő erőből cselekszik, és csak ugyanilyen, ellene alkalmazott erő fogná vissza valamelyest.

high up! 2014.09.01. 13:44:53

A németek értelmiségi része kívülről fújja, hogy Orbaneszku mekkora beteg embere az EU-nak. Meg hogy a gázszerelőjéből milliárdost csinált meg hogy az EU-ból ki akarna lépni, ha nem nem lejmolná a pénzüket.

Az, hogy a németeknek van néhány %-nyi Bogárlászló-Drábik-Bajjereszku féle közgazdasági idiótájuk, akik szerint pénzügyi világösszeesküvés van és meccsoda formátum ez a felcsúti hordószónok, hogy pofázik ellenük - ennyi belefér bármely társadalomba.
Csak hogy míg a németeknek csak pár százaléknyi ostoba rétegük van, akik semmit nem értenek a világból, addig a magyaroknál ez az arány a 80%-ig is elmegy.
Ez a különbség aztán egyazegyben megmutatkozik a két ország eredményeiben:

Németo: a világ vezető hatalma
Magyaro: a világot utolérni sose nem tudó, az orruknál fogva vezetett birkabarmok karámja. Már 1000 éve próbálják a magyar birkák a világot utolérni, de IQ nélkül ezután se fog menni.

FOLYTASSUK!

Lurian 2014.09.01. 13:47:03

@Sexual Harassment Panda: Nem kell minket konkrétan kizárni, elég, ha elintézik, hogy ki akarjunk lépni. Az más kérdés, ha Orbánt kicsinálják, de a magam részéről eléggé csodálkoznék, ha ez ennyire egyszerű lenne. Amennyire jobbra tolódott az ország, meg amennyire szabadságharcosok lettünk, ilyen retorika mellett ez elég bonyolultnak tűnik.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 13:48:53

@turista a saját országában: igen, a szankciòk valòban lelassìtanàk a pannon pumàt, bele is bukna viktor, de sajnos az egèsz orszàgnak àrtanak.@high up!:
Nem orbàn nem akar kilèpni .
Ha lenne nèpszavazàs, a vàlasztòk nem akarnànak kilèpni az eubòl.nagy különbsèg.

turista a saját országában 2014.09.01. 13:58:23

@Gabor666: Erről van szó. Kösz, hogy beraktad.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 14:02:30

@Lurian: baromsàg.rosszindulatù, egyoldalù fröcsögès.
Mi-n az eu tàmogatottsàg igen magas.
Egy kilèpèsre irànyulò szavazàs elbukna.

Lurian 2014.09.01. 14:02:47

@Sexual Harassment Panda: Na, én is pont erre gondoltam, de alapszabály ide vagy oda, ha tovább folyna ez a kivagyiság szerintem az EU keményen a tökünkre lépne... És fog is.
Amúgy a pár éves távlat sok. Annyi idő itt nem lesz - főleg az oroszok miatt.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 14:03:51

@Lurian: ja, ès egy kilèpès is 4-5 èv.
Tehàt olyan hogy holnap kirùgbak/kilèpünk, nem lètezik.
A legnagyobb rosszibdulatod ellenère sem.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 14:05:18

@Lurian: tökünkre tud lèpni, ès lehet hogy fog is, de kirùgni nem tud.
Ha lesznek szankciòk, amelyek èrnek is valamit, èvekbe tellnek.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 14:07:33

@Lurian: a leghamarabbi szankciòk is 3èv minimum.aztàn ha be sèrtődve kiir egy nèpszavazàs t a kilèpèsről, ès utàna ki is lèpünk, ùjabb 4èv.
Tehàt mondjuk 6-8 èv mùlva nem leszūnk tagok.

csak egy néző 2014.09.01. 14:08:13

"Németországban javult Magyarország megítélése az utóbbi időszakban."

És vazze nem röhögte el magát a bajuszos házmester gyökér.

christophe 2014.09.01. 14:14:12

Istenem mennyi hulye egymàs hegyèn-hàtàn.Eros hadsereget,kilèpni az EU-bol,Nato-bol,szabadkereskedelem(oszt mit adsz el sàmàndobokat).Komolyan orulok ,hogy màr csak a neten olvasom,hallom ezt a sok idiota hozzàszolàst....

Lurian 2014.09.01. 14:19:15

@Sexual Harassment Panda: Mi a fröcsögés??
Amúgy egy kilépésre irányuló szavazás a választási hajlandóság miatt egyáltalán nem biztos, hogy bukta lenne a jobb oldalnak... Ha valamiben jók a jobbosok, akkor szervezni, és mozgósítani kurvára tudnak. Ezt nem lehet elvitatni. Medvebőr.

christophe 2014.09.01. 14:21:41

@Lurian: '' Az EU-nak konkrétan nincs ránk szüksége.''maximàlisan egyetèrtek,semmit az ègadta vilàgon semmi hozzà adott èrtèket nem ad M.o az EU-nak az a 8-9millios piac pedig,aminek ràadàsul rohamosan csokken a vàsàrloèrtèke,nem potolhatatlan.

$pi$ 2014.09.01. 14:24:07

@turista a saját országában: "Súlyos gazdasági-és politikai szankciók"

Mi van, nem azt csinálja, amit te szeretnél. Nahát! :D

Fejesrob 2014.09.01. 14:26:10

@Lurian: Elhiheted, a jobbosok sem tudnak jobban szervezni, annál is inkább, mert a szavazók nagy része nem jobbos. Persze balos sem.

A nép egyszerűen amellé áll aki eredményesebb és nem szereti azt, aki béna.

Egy háború küszöbén nagyon erősen megnőne az EU és NATO ellenesség,de ez így van pld. a franciáknál, angoloknál sőt németeknél is.

Lurian 2014.09.01. 14:27:54

@Sexual Harassment Panda: Nincs rosszindulatom. Nem drukkolok, hogy az ország tönkremenjen, még ha neked ez is jött le. Sőt, EU párti vagyok. Sőt, éltem is ott (nem csak itt), és fasza volt. Ha olyan lenne a világ itthon, mint ahol jártam, egy szavam sem lenne. Szerintem másnak sem nagyon.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 14:28:00

@Lurian: ????
Hol hallottad hogy a jobboldalon valaki kI akar lèpni????
Ki mondta, egyetlen szòval is????
Az eu tàmogatottsàg jòval 50% fölött van.senki sd akarna kilèpni.

Lurian 2014.09.01. 14:29:17

@Sexual Harassment Panda: Normál esetben.
De normál esetben az oroszok otthon maradtak volna, mi nem harsognánk Putyin imádatát, és nem ekéznénk az EU-t lépten nyomon. Normál esetben.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 14:30:54

@Lurian: szerintem nem ekèzzük az eu-t lèpten nyomon.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.09.01. 14:31:03

@$pi$: Figaro, Wort, L'Espres, Le Monde, DIe Presse, Die Welt, NJHT, WSJ, Economist, FT, Washington Post, FAZ, NZZ
Persze mindbe csak a magyar ballibsik írogatnak (akik olyan ügyesek és befolyásosak, hogy még egy főpolgármester-jelöltet se sikerül rendesen elindítani, a töbiről nem is beszélve, de az egész világsajtót és még a jobboldali politikusokat is befolyásolni tudják).

Lurian 2014.09.01. 14:31:29

@christophe: Az a 8-9 milliós piac nem kizárólag EU-s termékeket vásárol. Egy Írország "elvesztése" jóval nagyobb lenne az EU-nak. A fejlődő román piac talán csábítóbb, a csehek, szlovákok is kiszámíthatóbbak mint mi.

Lurian 2014.09.01. 14:33:12

@Fejesrob: Kérdés: miben eredményesebb? Egyelőre olyan, hogy a "nép" amellé áll, aki hangosabb.
A jobbosok (Fidesz, Jobbik) pedig valahogy mégiscsak jobban mozgósít országosan.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.09.01. 14:34:14

@inebhedj - szerintem: Merkel külpolitikai tanácsadója, a norvég és svéd európa-ügyi miniszter, Donald Tusk elég lesz?

Lurian 2014.09.01. 14:35:44

@Sexual Harassment Panda: Tényleg? Melyik valóságban? (Amúgy a Nyugat ekézése és az EU ekézése kb hasonló szint.)

$pi$ 2014.09.01. 14:38:26

@Kuviklacz: "Figaro, Wort, L'Espres, Le Monde, DIe Presse, Die Welt, NJHT, WSJ, Economist, FT, Washington Post, FAZ, NZZ"

Ezeket olvasod rendszeresen? Ne kamuzz. :)

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 14:40:26

@Lurian: ja vona!
Jobboldalròl beszèltünk.èn a kormànyra gondoltam.
Kb naponta 4x hallani hogy az eu tagsàgnak nincs alternatìvàja, öngyilkossàg, lemaradàs, stb.ezeket Orbàn mondta.
Meg szàjer, meg navracsics.

Lurian 2014.09.01. 14:48:08

@Sexual Harassment Panda: A kormány az inkább bal, de már megszokásból én is jobbra sorolom őket mindig.
Alternatíva az nincs, de a kormánypárti nyilatkozatok - mondjuk úgy - nem túl barátságosak az EU irányába. Mintha nem azok etetnének minket már évek óta...

$pi$ 2014.09.01. 14:57:54

@Lurian: "Mintha nem azok etetnének minket már évek óta... "

Ha téged ők etetnek, akkor beszélj szépen róluk. :)

Lurian 2014.09.01. 15:05:14

@$pi$: Engem konkrétan ők etetnek, de ha megmondod melyik szektorban dolgozol és hol élsz, hamar kideríthetjük, hogy téged vajon ők etetnek-e vagy sem. Azért ne legyenek illúzióid...

Blogger Géza 2014.09.01. 15:05:50

Orbán véletlenül sem üzent hadat az egész világnak, csupán a liberális erőknek és liberális dogmáknak. Pontosabban azoknak, akik ezek ürügyén akarnak túlságosan beavatkozni a magyar belügyekbe.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:08:02

@Kuviklacz: Sokkal egyszerűbb a nem itt élő, magyarul nem tudó, az országot nem igazán ismerő újságírókkal bármit megetetni, mint az itt élő választópolgárokkal.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 15:10:12

@Lurian: hagyjad.valszeg fogalma sincs ròla hogy a magyar ipart a dèl-német tartja el.

engem is ők etetnek.
Nagyon nem örülnèk, ha haza kellene mennem, mert kilépnènk.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:12:07

@christophe: @Lurian: Borzalmas nagy diplomáciai, stratégiai és presztízsveszteség lenne az EU számára, ha az EU területe elkezdene Európa közepén csökkenni, főleg ha a kiváló területek esetleg orosz érdekszférába kerülnének. Lényegében Ukrajnában is eg EU-orosz rivalizálás folyik, és látjuk, hogy mi mindent bevetnek a felek... Ha még emellett északon is elkezdődne az erózió (Anglia?, Skócia?), az duplán kellemetlen lenne.

$pi$ 2014.09.01. 15:12:35

@Lurian: "Engem konkrétan ők etetnek, de ha megmondod melyik szektorban dolgozol és hol élsz, hamar kideríthetjük, hogy téged vajon ők etetnek-e vagy sem. Azért ne legyenek illúzióid..."

Neked se. Ugyanis távmunkában dolgozom egy svéd cégnek itthonról. Meg egy angol cégnek.

Ha ezek nem lesznek, akkor lesz más, úgyhogy kinyalhatja mindenki...

Blogger Géza 2014.09.01. 15:13:41

@christophe: Hát annál idiótább hozzászólás, mint hogy Magyarország sámándobokat exportál, nem született itt eddig.

Lurian 2014.09.01. 15:16:47

@Sexual Harassment Panda: A cégünk uniós cégek pénzéből él. Ennyi. Ha ezek elmennek tőlünk, akkor kapásból lesz itt úgy 1500 munkanélküli. Ezen nincs mit szépíteni.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:20:08

@Sexual Harassment Panda: Attól még egyáltalán nem szorulnánk ki a piacról. Amit itt az Audi legyárt, azt biza ki is viszi, tök mindegy, mi van.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 15:20:38

@$pi$: ja ès ha neked van munkàd, az màr elèg is! Èrtem.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:22:55

@Lurian: Az uniós cégek attól nem fognak automatikusan elmenni, Kínában is ott tobzódnak, pedig szó sincs róla, hogy EU-s tag legyen. Attól még vámunió is fennmaradhatna. De ez pusztán fikció, egyik fél sem akar válást.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 15:23:04

@Blogger Géza: ha nem leszünk tagjai a vàmùniònak, a magyar àruk versenykèptelenek lesznek.egyszerűbb àtvinni a gtàrat 100km-el arrèbb.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 15:25:22

@Blogger Géza: ,??????? Kìna egy 1300 milliòs piac!
Ha kilèpnènk nem hinnèm hogy tagjai maerdunk a vàmùniònak. Ez ellentmondàs.
Valamint mi lenne a kint dolgozòkkal? ?
Jöhetnènek haza . nagyrèsze.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:26:39

@turista a saját országában: A liberális sajtó (pl. die Welt), soha nem szerette Orbánt és a Fideszt, amióta elhagyták a Lib. Internacionálét. Csak éppen a német liberálisok - a magyarokhoz hasonlóan - kiestek a parlamentből és a kormányból is. A liberalizmus csillaga leáldozóban, és a képviselőik pánikszerűen szűkölnek. De a kutya (die Welt) ugat, a karaván (magyar gazdaság) meg halad...

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 15:26:42

@Blogger Géza: kilèpųnk, de tagjai maradunk a vàmùniònak. .èrtem.LOL!

Blogger Géza 2014.09.01. 15:29:22

@Sexual Harassment Panda: Dehogy ellentmondás. Norvégiával, Svájccal szemben sincs EU-vám. A török dolgozókat sem küldik csak azért haza, mert Törökország nem EU-tag. Az más kérdés, hogy Nagy-Britannia és Németország már így is szigorításokat vezet be az ottani külföldi (akár EU-s) munkavállalókkal szemben (persze csak "visszaélések miatt"), szóval az EU-tagság sem garancia önmagában semmire.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:31:30

@Sexual Harassment Panda: Igen, a világ kicsit bonyolultabb annál, mint amit te megértesz belőle. De örülök, hogy azt már felfogtad, hogy lehet vámunió tagság nélkül is. De ennek Magyarország szempontjából semmi jelentősége.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:36:18

@sas70: Csakhogy a Fideszt és Orbánt már 3-szor választották meg a magyar választópolgárok, tehát a kettő elválasztása nem is olyan egyszerű. Aki Magyarországgal akar tárgyalni, annak belátható időn belül OV-ral és a Fidesszel kell tárgyalnia. Lehet kávézgatni Falusokkal, Bokrosokkal, Bajanaikkal stb. (a Nyugat sokkal jobban csípné őket, olyan jó kis helytartó típusú nyaloncok lennének), csak éppen nekik nincs reális esélyük arra, hogy belátható időn belül érdemben bármibe is beleszóljanak.

Lurian 2014.09.01. 15:38:38

@Blogger Géza: Az EU a jelenlegi formájában nem tűnik túl működőképesnek. Vagyis ez így nem igaz. Egyszerűen egy nyugaton kitalált rendszert nem lehet ráhúzni egy-az-egyben egy magunkfajta országra. SHP arról beszél, hogy évek kérdése egy eu-s ország kipaterolása ilyen vagy olyan eszközökkel. De bizony akadhatnak Force Majeure esetek is, amikkel az EU bürokrácia nem számol, gyorsan pedig képtelen rá reagálni. Ilyen az orosz intervenció pl., de még Orbán kiszámíthatatlan gazdasági unortodoxiájára sincs válaszuk.

Lurian 2014.09.01. 15:40:03

@$pi$: Laknál te is vidéken, máris nem lenne ilyen rózsaszín! Ha viszont ott élsz, akkor baromi mázlid van - szemben az ország döntő többségével.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:43:50

@feketehun: Pontosan, mert a németek jó részének is tele a hócipője a brüsszeli bürokráciával (lásd a mostani szász választások eredményét, az EU-kritkus jobboldal előretörését), és valójában Orbán patriotizmusa nem a németek, hanem Brüsszel ellen irányul. És meg lehet nézni, hogy hogyan reagált a pénzügyi válságra Magyarország és Görögország. A görögök újra és újra nyújtják a kezüket extra segélyért, míg a magyarok semmi ilyesmit nem tettek, mi rendbe tettük a pénzügyeinket. A németeknek ez utóbbi nyilván szimpatikusabb.

TrollSlayer 2014.09.01. 15:44:47

@mikka: Mikor voltál utoljára Németországban? 1930-as években?

Lurian 2014.09.01. 15:45:01

@Blogger Géza: Kínának viszont nincs különösebb alternatívája. (Gyártó cégnél dolgozom, és napi szinten szembesülök a dologgal vagy kétszázszor.) Majd talán lesz, egyszer. Mostanra viszont nemcsak olcsó Kína, de iszonyú know-how is van a kezükben. Sajnos igen jó minőségben is tudnak gyártani, nem csak szemetet.
Magyarország helyett viszont ott van Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Lengyelország alternatívának. Románia is érkezik jobbról. Ha innen valaki nem megy el, az csak az idehozott infrastruktúra miatt van, semmi másért. Ha viszont úgy tűnik, hogy megéri átmenni, akkor át fognak menni másik országba. Haverom mesélte, hogy amíg az IBM-nél dolgozott, ők sem hitték, hogy egyszer majd lelép a cég, aztán köszönhetően Megyónak 2 hét alat cuccoltak.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:49:25

@Lurian: Pontosan azt mondja Orbán is, hogy nem kell mindent szó szerint átvennünk és lemásolnunk a nálunk jóval liberálisabb nyugati államoktól, legyen az EU annyira sokszínű, menyire csak lehet. Legyenek világosan, írásban lefektetve a közös szabályok (végül is le vannak), és amit az nem szabályoz, az bizony tagállami hatáskör. És nem lehet kettős mércével Magyarorsázg szemére hányni egy megoldást, amit más EU-s tag is alkalmaz. Legyen szó AB hatásköréről, homoszexuálisok házasságáról, bírói hivatalról, szektorális különadóról, termőföld védelméről.

feketehun 2014.09.01. 15:52:18

@mikka: Huhú... amikor a soraidat olvastam, megkönnyebbülés töltött el, hogy nem vagy állami döntéshozói pozícióban :)

De most ember, komolyan gondolod, hogy Magyarország katonailag releváns tényezővé tudná kinőni magát? Atomfegyvert kifejleszteni nem két fillér, és közben ugye a lakosság életszínvonala most sem verdesi az eget. Én személy szerint nem szeretnék észak-koreásat játszani a jövőben sem.

Meg hogy kilépni a NATO-ból... azért ennek nem sok értelme lenne tekintetbe véve azt is, hogy az oroszok éppen a szomszédban kopogtatnak. Az oroszok nem fognak megint tankkal jönni ide, pontosan azért, mert NATO-tagok vagyunk. Illetve ha jönnének, akkor totális háború törne ki. Még a legelvakultabb oroszok sem akarnak totális háborút. Addig viszont pont azért nem támadnának meg minket, mert NATO-tagok vagyunk. Ennek hiányában simán átgyalogolnának rajtunk.

Magyarországnak nincsenek barátai... Nézd, ezzel az erővel senkinek sincsenek barátai. Az EU nem elsősorban arról szól, hogy ez az ország a barátom, a másik nem a barátom, hanem arról, hogy kölcsönösen együttműködünk egymással. Nyilván Hollande, Cameron és Barosso, meg mindegyik arc a saját pecsenyéjét sütögeti. Ahogy Orbán is. Nyilván. De barátokat nem is államvezetői szinten kell keresni, hanem a magunk kis életében. Ha megtanulsz nyelveket, te is rájössz, mekkora fasza dolog külföldi arcokkal jóban lenni, adott esetben segíteni egymásnak, legyen az illető francia, német vagy román.

Szóval én sokkal szívesebben élnék egy olyan országban, ami nyitott a nyugat irányában, mint egy olyanban, amelyik elzárkózik, és ahol mindenféle puszipajti kiskirályok atombombát fejlesztgetnek. Ha ez utóbbi mégis megvalósul, akkor eltávozom, és szerintem nem leszek egyedül. Akkor meg már annyira nem is egyszerű megoldani ezt az ütőképes államot.

Blogger Géza 2014.09.01. 15:53:45

@Lurian: Persze, bárki elmehet, de lehet látni, hogy ahelyett, hogy mennének, inkább fejlesztenek és jönnek 2010 óta. Kínában egyre drágább a munkaerő, ha még erre rárakódik a jövőben egy nyugdíjbiztosítás, csökkenni fog a versenyképessége. És az a bírságsorozat, amit most Kína kivet az ottani multikra, ezerszer fájdalmasabb, mint bármiféle magyar különadó.

Miért cuccolt az IBM Megyó miatt?

$pi$ 2014.09.01. 15:57:41

@Lurian: "Laknál te is vidéken, máris nem lenne ilyen rózsaszín! Ha viszont ott élsz, akkor baromi mázlid van - szemben az ország döntő többségével. "

Jah, mindenki ezt mondja, de az igazság az, hogy ahogyan én találtam otthon végezhető külföldi munkát bárki más is találhat. Már aki járatos a szakmában.

Lurian 2014.09.01. 15:58:39

@Blogger Géza: Nem is lenne ezzel olyan nagy gond, ha közben nem lennének a "kísérőjelenségek". Szerintem a legtöbb kritikusnak leginkább ezekkel van tele a bugyra. Azt még a legliberálisabb liberális sem szeretné szerintem, hogy lépten nyomon belepofázzanak a dolgainkba. Bármennyire is erről karatyol a sok fidesztroll, és kormánypárti bértollnok.

wolves84lb 2014.09.01. 16:02:03

@Éhes.ló: ennél biztos futja szellemesebb hozzászólásra is a Lendvai utcában...szólj már a portás bácsinak, segítsen neked.

Lurian 2014.09.01. 16:02:08

@Blogger Géza: Van ahol fejlesztenek, ez tény. Mondjuk valószínűleg az sem véletlen, hogy ennyire közel a határhoz. :-) A kínai kiadások valóban emelkednek, de még mindig bőven az elviselhető szint alatt vannak. Átlagban a mi cégünk úgy 50%-kal tud rosszabb árakat produkálni az átlag kínainál úgy, hogy már totál letoltuk a gatyát. Sajnos itt ez a véres valóság.

Asszem valami adóztatási ügy miatt cuccoltak. Mintha magasabb adósávot akartak volna rájuk berhelni? Nem tudom pontosan.

Lurian 2014.09.01. 16:02:45

@$pi$: Melyik szakma - ha nem vagyok indiszkrét?

$pi$ 2014.09.01. 16:03:05

@Sexual Harassment Panda: "ja ès ha neked van munkàd, az màr elèg is! Èrtem. "

Ezt honnan vetted? Látomásaid vannak vagy mi a fene? Beszélnek hozzád a szellemek? :D

$pi$ 2014.09.01. 16:03:40

@Lurian: Programozás. Nos igen, tudom, szerencsés vagyok. Igaz.

Éhes.ló 2014.09.01. 16:24:12

@wolves84lb: a zakótokat kétségtelen ül ott szabják, de van pár más műhely is.
Ezért a feltételezésed ismét a totális alkalmatlanságotokat és értelmetlenségeteket bizonyítja.

Minden esetre nem segít rajtatok és a haverjaitokon.
Ez pedig megnyugtató és szórakoztató is egyben.

mikka 2014.09.01. 16:31:59

@feketehun: nem értem ezt a kretén gondolkodást

miért zárkóznál el csak azért mert nem egy akolban élsz?
miért ne lehetne ütőképes hadsereget fejleszteni?
Miért lennél Észak -Korea? Izrael Észak-Korea??? A maga 300-1000 db robbanófejével?
Nem értem ezt a félek önmagam lenni gondolkodást..
Ember, ilyen mentalitással nem lennél állampolgár az én országomban :)

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 17:19:33

@Blogger Géza: ez az!ezt kerestem, köszönöm!
Ta nagyon el vagy tévedve Gézám!
Svájc/Norvégia rossz példa, aranypofám, mert valóban nem eu tag, DE TAGJA AZ EURÓPAI GAZDASÁGI TÁRSASÁGNAK,
gyakorlatilag 99%-ban ugyanazok a szabályok érvényesek rájuk, utazhatnak, dolgozhatnak az euban, tagjai a vámúniónak, de nem fizetnek/kapnak pénzt.
Úgyhogy, ez xar példa volt.
Ha mi kilépnénk, nem lennénk tagjai a szabad piacnak, visszaállitanák a határellenőrzést, se szabad utazás, se munkavállalás.
A kint lévők nagy része jöhetne haza.
A magyar termékek versenyképtelenek lennének.
Kb államcsőd.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 17:20:23

@mikka: ??egy is fostalicska ország, pénz, emberek, és mindenféle nyersanyaghordozók nélkül?
Szakadj le a minimaxról haver.

Blogger Géza 2014.09.01. 17:57:05

@Sexual Harassment Panda: Mi a fenéért ne lehetnénk már tagjai az EGT-nek? Amúgy azon kívüli országok esetében is egyre kisebb a vámok jelentősége. Szakadj már le a rémálmaidról...

christophe 2014.09.01. 18:26:16

@Blogger Géza: nem az EU akar magyarorszàgtol szabadulni(egyenlore)hanem az orbànvona vonal harcol ellene màrmint az EU ellen.

christophe 2014.09.01. 18:31:25

@Blogger Géza: Mièrt mi marad,ha azok a ''mocskos multik kivonulnak magyarorszàgrol,max. a fonott kosàr,màr az Unicum,Pick stb.sincs magyar tulajdonban majd mehetsz dollàrboltba,ha egy kis tèlisszalàmit akarsz zabàlni....''

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 18:35:09

@christophe: Bocs, de orbán sosem modta hogy ki akar lépni.

christophe 2014.09.01. 18:43:35

@Sexual Harassment Panda: mit is szokott mondani az az elmebeteg''ne arra figyeljenek amit mondok,hanem arra ami teszek''nos vèlemènyem szerint igencsak feszegeti a hurt,oszt lesz majd koki meg saller

Blogger Géza 2014.09.01. 18:44:32

@christophe: Nem az EU ellen, csak a túlzott központosítás és a brüsszeli központ túlhatalma ellen. Ez nagy különbség.

Sexual Harassment Panda 2014.09.01. 19:14:02

@christophe: nem hinnèm.
Ő maga sokszor elmondta:öngyilkossàg kilèpni, elszegènyedès, lemaradàs.

Tudományos libsizmus 2014.09.01. 19:18:15

@christophe:
Az elmebeteg legnagyobb beszólása eddig az volt, hogy a veszett kutyákat sintértelepre kell vinni. Tudod, az überdemokrata.

christophe 2014.09.01. 19:22:31

@Blogger Géza: màrpedig ez egyutt jàr,ha kellenek az elonyok,a milliàrdok,a szabad kereskedelem a kulfoldi munkavàllalàs stb.A màsik minden unios tagàllamnak,szavazati joga van,ja,hogy a matolcsy fèle unortodox gazd.politika ès az illiberàlis,munkaalapu tàrsadalom,Oroszorszàg,Torokorszàg,Kina majmolàsàra nem talàl partnert a felcsutitorpe az màr màs lapra tartozik.

alfacharlybravo 2014.09.01. 19:27:49

Kezdetben volt egy olyan nézet, hogy nem probléma ez a zakó a választásokon, Bolgár Úr showjában az ATV ben. Magyarország pár nagy német nagyvállalkozó kegyelem kenyerén él azoknak füttyentenünk kell és eltapossák mint bogarat Orbánt és országát, majd kilökjük őket az EU ból. Habár sikerült rengeteg kárt okozni a propagandával és tényleg sikerült zavart okozni, de amíg az üzlet működik addig maradunk. Nem tudom mi a végső cél miért kell pusztulnunk, pedig itt van Budapesten a legnagyobb diaszpóra? Vagy biztonságos (arab mentes) backup államot üdülőhelyet akarnak itt létrehozni?

Lurian 2014.09.02. 00:15:32

@$pi$: Hát ja, ez valóban frankó munka. Igazad is van, én is otthonról csinálnám. De azért a szerencsének nem tudom mennyi köze van ehhez. Ha jól sejtem megdolgoztál a lehetőségért.

feketehun 2014.09.02. 07:06:52

@mikka: Ember, ilyen mentalitással nem lennél állampolgár az én országomban :)

Akkor egyetértünk! :)

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.09.02. 10:55:41

@$pi$: Az is rendszeres, ha minden második számot elolvasok. De igazából kapon a hírleveleiket, és azt olvasok el, ami érdekel. Viszont ezekben mind megjelent a közelmúltban egy nem Magyarországot fikázó cikk (hanem a kúrmányt).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2014.09.02. 10:59:47

@Blogger Géza: Ha mind a Te szellemi színvonaladon lenne. Csakhogy a magyar választópolgárok zöme kevésbé jut hozzá információkhoz a valós helyzetről, mint a külföldi újságírók. Aki nem tud magyarul, az fordítót alkalmaz, ha kell. De azt senki normális ember nem gondolhatja komolyan, hogy a köztudottan ellenzékben lévő, köztudttan balfasz, széthúzó és a (baloldali megmondüemberek körében is) általános vélemény szerint programtalan erők állításait átveszik anélkül, hogy a másik aldalt megkérdeznék (amelyik ráadásul a velük azonos oldal, lásd a norvég minisztert és a fentebb felsorolt sajtótermékek zömét), hacsak nem áll a magyar kormány csapata nyelveket nem tudó és közlésképtelen idiótákból (mondjuk bizonyos jelei vannak ennek).

igazi Ténytár 2014.12.03. 06:25:39

@ De meg mennyire!

____

Az MTI a NÉMET KONZERVATÍV LAP szerzője, Robin Alexander Látogatás egy kívülállónál című írását szemlézi. Robin Alexander cikkének címe viszont az online kiadásban egész másképpen hangzik. Ott ugyanis az a címe, hogy MERKEL PUTYIN KISÖCCSÉNÉL TERVEZ LATOGATAST.

www.welt.de/politik/deutschland/article134855272/Merkel-plant-Besuch-bei-Putins-kleinem-Bruder.html

A cikk felidézi OrbánNyugatot bíráló kijelentéseit és kokettálását a keleti országokkal, az Oroszország elleni EU-szankciók bírálatát, majd az elmúlt hetekben a meglepő visszafordulatot az EU-hoz és a NATO-hoz.

index.hu/kulfold/2014/11/30/angela_merkel_budapesti_latogatast_tervez/
_____

igazi Ténytár 2015.02.04. 10:31:18

@ ANNYIRA jo , hogy MERKEL ELZAVARATA MAGAMELLOL Orbant a zsido megemelkezesekor....;-)))

"kettejük országházi találkozója után Orbán még kísérőként sem vett (vehetett) részt Angela Merkel programjában.(Bekialtas blog)"
süti beállítások módosítása