Nem szeretem azt a világot, ahol Kósa Lajos...

H_A Címkék: férfiak nők egyenjogúság miniszterek Fidesz Orbán-kormány Kósa Lajos2014.06.11. 09:14

Igazság szerint arról akartam írni, hogy egy olyan országban, ahol a sajtószabadságról Berki Krisztiánok herevasalásának kontextusában beszélnek és indokolnak 40%-os extra adókat, ott nagyjából mindegy hogy a befolyt összeget a beteg gyermekek rehabilitációjára, vagy a minőségi újságírás feltételeinek megteremtésére hivatkozva osztja szét hűséges alattvalói között a kormány. Csakhogy találtam egy legalább ennyire szóra érdemes, szimbolikus, de nem jelentőség nélküli intermezzot kis magyar közéletünk szürke hétköznapjaiból. Amely Kósa Lalánk eszét dicséri és kihagyhatatlan: nem szeretem azt a világot, ahol férfi és nő egyforma.

Nem esik jól, de kénytelen vagyok elismerni: emberünk eltalálta szarva közt a tőgyét. Én sem szeretek ilyen világban élni. És gyanítom, hogy bármit is próbál sugallni ez a megállapítás azon túl amit sugall, így van ezzel honfitársaim releváns többsége is. A nem mindegy a kérdés, amely nyomán ez a provinciális bölcsesség elhagyta Mr. Kósa száját. Hogy vajon miként lehetséges az, hogy a június 6-án megalakult Orbán-kormánynak nincs egyetlen női minisztere sem. Mivel harrachpéterül még mindig nem sikerült megtanulnom, kénytelen vagyok Kósa frenetikus beszólásán megrökönyödni. A miniszterség nálunk alapvetően férfiak által űzött meló, és mivel Kósa meg a Fidesz szerint a nő ne legyen már egyforma a férfival, jó messzire elhajtották a fehérnépeket a kormány rúdjától. Mert a Fidesz logikája szerint a nő attól lesz férfi, hogy miniszteri bársonyszék kerül a feneke alá.

Nem mintha föl tudnék sorolni fideszék háza tájáról legalább néhány nőt, aki egyforma lehetne Kósával, biztosan bőven van ilyen, de nem az én dolgom alkalmassági teszteknek alávetni ezeket a hölgyeket, akik - linkelt videó tanúsága szerint - vagy teljes mértékben helyénvalónak találják, hogy ez így van jól, vagy futva menekülnek a kérdés elől. 

Távol áll tőlem a női kvótához való ragaszkodás, és nem gondolom, hogy minden ötödik nőnek miniszteri szék járna hivatalból. A Kósa-féle érvelés primitívsége viszont újra kidomborítja a női egyenjogúságért vak komondorokkal küzdő, a patriarchális szemlélet fojtogató bűzétől rohadó kormánypárt világnézetét. Üzenném Kósának, hogy áldott szerencséje a világnak, hogy a férfi és a nő soha nem lesz egyforma, és addig minden bizonnyal okunk van örülni. Freudi elszólása azonban "nem csak, hogy küzdünk a női egyenjogúság ellen" nem lehet a véletlen műve. És bár érteni vélem, amit mondani akar, attól, hogy a legtöbb nő bíró, miért ne akarhatna egy férfi műúszó lenni? Ez a zavaros, izzadtságszagú magyarázkodás, a nő legyen nő, a férfi legyen férfi típusú suttyó mellébeszélés újfent a Fidesz gyengébbik nemmel szembeni, következetes lenéző szemléletét állítja reflektorfénybe, amely egy európai országra nézve több mint szégyen és gyalázat.

Én sem szeretnék egy olyan világban élni, ahol a nő férfiként, a férfi nőként él. Szerencsére ez a veszély nem fenyeget, Kósának sem kell emiatt agonizálnia. Viszont nem bánnám, ha egy olyan világban élhetnék, ahol a férfiak és nők közötti egyenjogúság a világ legtermészetesebb dolga lenne: megbecsültségben, karrierlehetőségekben, az emberhez méltó élet esélyeiben. Ahol ilyen és hasonló megnyilatkozások nem hagyhatják el felelős politikusok száját. És legfőképpen nem szeretnék egy olyan világban élni, amelyben ilyen álszent, primitív emberek döntenek sorsokról.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr346294207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nandras01 2014.06.11. 15:49:18

a fidesz egy tőrölmetszett hímsoviniszta gyülekezet*, és ennek a mentalitásnak az egyik legjelesebb képviselője kósa.
nem véletlen, hogy a frakcióban szerepet kapó nők három nagy csoportra oszthatók:
- gátlástalan törtető, aki erőszakosságban bármelyik férfival felveszi a versenyt (mátrai márta)
- a végtelenségig stupid, az összes szőkenős vicc archetipusának tekinthető (selmeczi gabriella)
- se íze se bűze, abszolút jellegtelen, igazából önálló egyénisége nincs, mindössze valakinek a strómanja (lászlóné)
és nem véletlen az sem, hogy sikeres politikusnak számít. azt hozza, azt visszhangozza, ami a magyar népléleknek leginkább kedves: a nő helye és mozgástere kimerül a kinder, küche, kirche háromszögben.
tetszik vagy nem, de ez a nagy helyzet. a magyarok döntő többsége még nem tudott túllépni a feudalizmus szellemiségén. (inclusive horthy)

*mondhatnám úgy is, hogy büdös gyökerek, de ezzel megsérteném egyes nemes növények méltóságát.

csak egy néző 2014.06.11. 16:39:46

Ez a két és félperces kis videó tökéletes kordokumentuma a mai kormányzatnak.
Az egyik "honatya" szinte megsértődik már a kérdéstől is, a másik "kisebbségi" képviselő, most hallja először, hogy nincs női miniszter, habár szerinte van. A csillogó szemű "honanya" szerint ez a kormányösszetétel, hála a miniszterelnökünknek (ugye jót nyaltam most, imádott főnököm?) egyenesen csodálatos. A hadügyér, nem kicsit pocakos Casanovája, sajnos nem sokat tud tenni ez ügyben, habár ő már szűkebb hivatali körben felkarolta a fiatalabb hölgyeket, lecserélve "öregecskedő" feleségét. Rezsirizsarapper szimpatikus arcú, bukott képviselőnk, még nem ért rá ezen gondolkodni (sic!). A Rózsikánk utódja, aki a családjával kénytelen egy szántón lakni, pedig inkább lenyelné a saját nyelvét, minthogy, megosztaná a véleményét. Hazánk legnagyobb keresztény és még demokrata (is), honatyája egy kisebb értekezés formájában fejti ki a semmit. A Máriás kulcstartókat osztogató képviselő úr(?) is a válaszával behatolt szeretett vezérünk ánuszába. A szóra sem érdemes morcos Farkas képviselő, még csak nem is lassít, de udvariasan megköszöni, az érdeklődést.
És elérkeztünk a csúcs honatyánkhoz a 20% DMB-hez (Debreceni Macsó Bika), aki kétségbe esett arccal és szemmel hallgatja a számára, még nem biztos, hogy pozitív kérdést, szinte kiolvasható a szeméből a kezdődő pánik, hogy most elrohanjon, vagy netán próbáljon meg értelmesen válaszolni a női miniszterek hiányát firtató riporternek kinéző hölgy kérdésére. Nos nem sikerült e derék macsó Lajosunknak az értelmes válasz, lányos zavarában, mert az első mondatában sikerült egy nagyot alakítania, márpedig, hogy "Nem csak, hogy küzdünk a női egyenjogúság , ELLEN !!,hanem vannak rendkívül fontos szakmák, amik el vannak nőiesedve".
Waoooh ez aztán a szép kerek és értelmes mondat Lajoskám.
Szeretett vezérünk és népünk tényleg büszke lehet csak egy ilyen remek kormányra.
Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok!

♔batyu♔ 2014.06.11. 17:13:27

@csak egy néző: Na most ezek legalább válaszolnak. Az előző rezsim menekült a mikrofonok elől. Kivéve, ha baráti.

Nem a női miniszter amúgy a lényeg, hanem az alkalmas miniszter. A kormányzó párt alapvetően felel a 4 évért, merthogy a választók őket ítélik meg, tehát ha van esze a miniszterelnöknek, akkor a pc-t elfelejti. Teljesíteni kell, nem pedig valami hülye elvnek megfelelni.

Gera 2014.06.11. 17:19:40

Nem szokásom pletykákat terjeszteni, így nem is fogok, de mindenesetre Debrecenben mostanában makacsul terjeng egy, ami kétségtelenül megmagyarázná, miért nem szereti Lajosunk azt a világot, amelyben férfi és nő egyforma, aki hallotta már, az tudja, mire gondolok :)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.11. 17:33:05

"nem szeretem azt a világot, ahol férfi és nő egyforma."

Legyenek a férfiak és nők MÁSok!!!!!!!

csak egy néző 2014.06.11. 17:37:57

@♔batyu♔:
Batyu komám, miért van az, hogy benne voltál nálam az első 3-ban, akire fogadni mertem volna, hogy itt leszel megvédeni igen erős érvekkel e derék hozzád hasonló idiótákat , felemlítve az előző rezsimet??

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.11. 17:42:29

'Amely Kósa Lalánk eszét dicséri és kihagyhatatlan: nem szeretem azt a világot, ahol férfi és nő egyforma.'

Kósa meg is nyer minden választást.

Magyarország, vidéken különösen, egyáltalán nem pávatollas seggü buzikból és feminista aktivistákból áll, mint azt a néhány nemi identitásában bizonytalan bp-i értelmiségi elképzeli.

És még csak nem is szégyelljük ezt. Jó mi?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.11. 17:45:31

@Tiszteltetem Brüsszelet:
"És még csak nem is szégyelljük ezt. Jó mi? "

Nem, ez fel sem merült bennünk, hogy ti bármi miatt is képesek lennétek szégyenkezni...

oszt jónapot 2014.06.11. 17:48:54

@Tiszteltetem Brüsszelet: Így is van, vidéken asszonynak füles, oszt jónapot.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.06.11. 17:50:37

Kósának már sikerült az, ami sok nőnek?
Nem az álvapisilésre, hanem az államvizsgákra gondolok...
Ha nem bírt még lediplomázni sem, akkor... hát, vannak tökösebb csajok, mint Kósa elvtárs. :)

_most_ 2014.06.11. 17:55:49

azt még elfogadom, hogy a nők ne vezethessenek autót, mert bénák, de az országot nem hiszem, hogy bármelyik nő rosszabbul vezetné, mint ezek a rendkívül magasan kvalifikált fideszes politikusok :D Például ott van Matolcsy meg Hoffmann Rózsa, teljesen egyformán retardáltak :D

pushup 2014.06.11. 17:57:39

batyunak tökre igaza van. ne legyen azért nő a miniszter, mert kell a brancsba egy nő is (cigány, zsidó, görög, sváb, tót, stb nem kell?). a gond azzal van, hogy kósalali nem azt mondta, hogy " miniszterségre alkalmasak között nem volt nő (vagy az alkalmas nőknél sokkal alkalmasabb férfiak is voltak). ilyen kibaszott egyszerű lett volna. de nem ezt mondta. és azért nem, mert ez eszébe sem jutott. meg sem fordult a fejükben, hogy nő is lehetne miniszter. és nem azért, mert hímsoviniszták.
hanem mert egyszerűen 200 évvel ezelőtt megrekedt sültparasztok, akik mint ilyenek, mellesleg hímsoviniszták is. de ők ugyanúgy az ördög művét sejtik a liberalizmis, a női egyenjogúság, a vallásszabadság, a változatos szexuális preferenciák mögött is. és tényleg nem azért, mert a fideszben nincs buzi, biszex, exhibicionista, mazochista, stb. megvan ez is bennük ugyanúgy, csak a papbácsi vasárnap azt mondta, hogy az ilyenek mind a pokolban fognak égni.

s 2014.06.11. 18:05:23

"Ahol ilyen és hasonló megnyilatkozások nem hagyhatják el felelős politikusok száját."

Ez most sem történt meg, szerencsére.

s 2014.06.11. 18:10:07

@Gera: Csak nem seggbebaszta a kerényit egy rózsaszínű, csipkés bugyiban? Mert az lenne a happy end.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.11. 18:10:46

Az Összefosás az új Miss Americával is fübe harapott volna.

Majd ha lesz női jelölt mindenki szavazhat kő-e neki. Hogy vki azért legyen jelölt v. funkci mer nő v. buzeráns, libsi defektes agymüködés.

s 2014.06.11. 18:12:48

@Tiszteltetem Brüsszelet: Mindezt a mostohafaterod mesélte, miközben neked a sárga színű, magának meg a rózsaszín pingpong labdákat helyezte fel a végbelébe?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.11. 18:17:02

Ha lenne még SZDSZ biztos conchita lenne a bp-i főpolgármesterjelölt.

A jelen helyzetben azonban megfelel Sáling az Origo ex zsenije, és VV Krisztofel is, failag mindenképpen, ha legalább látensen homokosok is, akkor tuti csúcskategóriás jelöltek.

csak egy néző 2014.06.11. 18:32:38

@Tiszteltetem Brüsszelet:
Fogadni mernék, hogy te valami hermafrodita csíra lehetsz, mert állandóan vagy a buzeránsokkal, vagy a szerelmeddel Conchitával foglalkozol, mert nincs nap, hogy ne emlegetnéd őket. Próbáld meg használni a vibridet vagy az 5 combú feleséged, hidd el, meg fogsz könnyebbülni.

Darth_Vader 2014.06.11. 18:32:39

@s:

Túl sok a segg körüli gondolatod, homárkám.

Kandabula 2014.06.11. 18:36:19

Tán azért nincs női miniszter, mert a Fideszben a nők csak "nandras01" által említett kategóriák élhetnek meg. Kósa pedig... ilyenkor hol vannak a Fidesz nőegyletei?

@Tiszteltetem Brüsszelet: biztosan... Mindig ilyen hülyeségeket írsz?

A többieknek üzenem:
comment.blog.hu/2014/06/11/fideszes_politikusok_a_kartekony_kertevekben?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2014_06_11&utm_campaign=index

s 2014.06.11. 18:41:14

@csak egy néző: Le akarta szopni a mocskos buzija a tarlóst, de az lelökte magáról. Most a vitézyt megy seggbe baszni.

s 2014.06.11. 18:41:59

@Darth_Vader: Pedig a kurva anyádat basznám szájba, de húzódozik.

Tiborpapa 2014.06.11. 19:13:32

Facér Lajosunk mostanában minden pletykalapot figyeltet, hogy írnak-e a házaséletéről. Ha még nincs semmi, majd lesz. Leszbi zony. És akkor lehet harcolni megint, és lehet sarcolni újra, mert a gonosz bulvár lesz az új ellenség, ahonnan lóvét lehet majd szerezni valami új adóval a nép megvédése érdekében. Ha!

nu pagagyí 2014.06.11. 19:30:30

Az Ovizsaru című filmben egy óvodás felvilágosította Schwarzeneggert, hogy a fiúknak fütyije, a lányoknak puncija van. Úgy tudom, hogy brit tudósok is megerősítették ezt a tényt. Ha ez igaz, Lajosnak nem kell rettegnie, hogy a lányok ugyanolyanok lesznek, mint a fiúk.

nu pagagyí 2014.06.11. 19:38:53

Kósát nyilván Lászlóné frusztrálhatta. Az tényleg elég férfias jelenségnek tűnt, de egy szexvizsgálattal lebuktathatta volna a kakukktojást.

lobster thermidor 2014.06.11. 19:43:20

Lajosnak javaslom ha nem tetszik neki valami, akkor foglalkozzon azzal, amit szeret. Vegyen példát arról, amit Kerényi is tesz, csak a szépről, és jóról hajlandó cikkeket megjelentetni.
Mellesleg én meg azt nem szeretem, hogy a Kósa - félék lépten, nyomon mindenbe beleütik az orrukat, ráadásul ráerőltetik az emberekre a suttyó, tudatlan, mucsaiságukat.

Állítsuk meg a ......... 2014.06.11. 19:53:49

Én pedig az olyan idióta, bunkó, tahó, hímsoviniszta férfiakat nem szeretem, mint amilyenekből a fidesz\kdnp áll. Bár szerintem nekik pont nem áll.
Azért baxtatják a nőket.
Egyèbként elmondhatom, hogy soha nem akartam kósàhoz hasonlítani.
Utálom a mélynövésű, pocakos, öregecske kecskéķet.
Azt meg elemezze ki egy pszichomókus, hogy milyen súlyos elmebaj tünete az, hogy egy férfi aztképzeli magáról, hogy minden nő hozzá akar hasonlítani.
Bár lehet, hogy egy cocain urine, vagy egy thc urine teszt kimutatnà.

Kandabula 2014.06.11. 20:08:18

Tényleg! Miért kell ennek a figurának időről időre megnyilatkoznia, pontosabban: kinyilatkoznia? Sajnos tudom: A Fidesz új világot épít, így aztán mindenbe beleveri az orrát. Most éppen szarba. Amiben egyébként vagyunk:

index.hu/gazdasag/2014/06/11/imf/

Úgyhogy kevesebb agyhúgyköves nyilatkozat!

Reszet Elek 2014.06.11. 20:36:10

"Viszont nem bánnám, ha egy olyan világban élhetnék, ahol a férfiak és nők közötti egyenjogúság a világ legtermészetesebb dolga lenne: megbecsültségben, karrierlehetőségekben, az emberhez méltó élet esélyeiben. " - Én sem bánnám, de addig még a férfijogok terén sok küzdelemre van szükség.
Be kell vezetni a férfikvótákat a felsőoktatásban. Fel kell emelni a női nyugdíjkorhatárt (vagy csökkenteni a férfit), érvényt kell végre szerezni a jog előtti nemi egyenlőségnek, a női elkövetők ugyanazért a bűncselekményért ugyanazt a büntetést kapják. Ha kell törvényi eszközökkel és a gyerektartás központi visszatartásával is harcolni kell az apai láthatás biztosításáért, amennyiben az apa erre igényt tart. Biztosítani kell a méhmagzat feletti apai jogokat is az anyaiak mellett. Sorolhatnám napestig. Még sok a feladat... Kezdjünk hozzá!

♔batyu♔ 2014.06.11. 20:44:45

@csak egy néző: Most akkor lihegjek veled együtt, hogy legyen nő a télapó is?

Eleve liberális baromságnak tartom ezt, hogy nőket mindenhová. Ha alkalmas, úgyis odakerül.

♔batyu♔ 2014.06.11. 20:47:44

@Reszet Elek: Ja és a nők se hordjanak bikinifelsőt a strandokon.

Állítsuk meg a ......... 2014.06.11. 20:55:47

@Reszet Elek:
Kezdjük.
Majd ha a férfiak is megtanulnak szülni, akkor jöhet a beszólàs az utódok szàmàról.
Addig marad a proszTATA vizsgálat.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.06.11. 21:03:16

@Salemi boszorkány:
Keményen banyek! :))
Csókolom kiskezét...

Fulek 2014.06.11. 21:04:01

@s: Köszönjük, hogy hozzászólásaiddal, erősíted, hogy miért ne szavazzunk a liberálisokra, és hogy miért tart ott az ellenzék, ahol...
@Salemi boszorkány: A családban mindenkinek joga, hogy legyen véleménye, pont azt támasztod alá amit a kommentelő írt, nem igaz, hogy mennyire gyengék vagytok.

nem tudom, hogy mire gondolt, de nekem Conchitákból lett elegem, ne is hasonlítsanak. A nők legyenek nők, a férfiak meg férfiak, és becsüljék meg egymást.

Krisz11 2014.06.11. 21:04:25

A liberálisok megint nyomorékok, ahogy azt megszoktuk. Erőlködjetek csak hülyék :D, egyre kevésbé dívik a helyzet mostanában nektek.
Az igazság az, hogy a nők egy nagyon jelentős része (talán többsége?) sem akar női vezetőket. Ugyanolyan természetellenes dolognak tartják mint sokan az aberrált homoszexualitást.
Olyan férfiről viszont még soha nem hallottam, aki nem akar férfi, csak női vezetőket.
A dolgoknak van egy természetes rendje. Persze ezt az aberráltak max korlátozottan értik meg.

Kandabula 2014.06.11. 21:06:19

Faszikáim, először otthon nézzetek körül. Sok vérhím... Nem szégyellitek magatokat? Vagy a politika már csak hülyeségre tudja futtatni kenteket? Otthon minden rendben? Ki tudtok egy nőt tisztességesen elégíteni? Vagy a hátatok mögött kiröhög, de egyben szenved? Ez a Kósa nevű főhím hogy van ezzel? Felesége tudja, hogy miket beszél? ♔batyu♔-kám, te előttem már leszerepeltél, amikor áldott békéről beszéltél, míg a Don kanyarban tízezrek pusztultak el. Nem szégyelled magad? Strandon akarod a faszodat verni? He?

Reszet Elek 2014.06.11. 21:06:29

@Salemi boszorkány: Milyen utódok számáról van szó? Hol került ez szóba? A nők egy része nem szül, ők is megérdemlik a tiszteletet? Mert a korábbi nyugdíjat azt biztos. Pusztán csak nemi alapon? Az összes kormányhivatalban is kellenek a férfi kvóták, hiszen minden pacákra öt nő jut. Az ellen miért nem harcol senki? Az bezzeg számít, hogy az egyik politikus gazember férfi-e vagy nő... Mintha a nettó 82e-ért a szalag mellett három műszakban görnyedező nőt (vagy férfit) bármennyire is érdekelné... Az ő érdekeit úgysem képviseli egyik sem.
Ez csak annak az 5% elborult agyú, férfigyűlölő, igénytelen, minden otthoni elfoglaltságot és családi feladatot patikamérlegen mérő álértelmiségi, hamis szólamaikkal más nőket is boldogtalanná tevő hülyepicsának számít.

Állítsuk meg a ......... 2014.06.11. 21:07:00

Egyébként normális családokban közös megàllapodás tárgya.
Nincs vak komondor, nincsenek vargák, orbànok, lázárok, kósàk.
És mi majd eldönjük, hogy az RTL műsorait nézzük-e.
Elég nagyok vagyunk màr.

Kandabula 2014.06.11. 21:10:57

@Krisz11: na, te már hiányoztál! "A dolgoknak van egy természetes rendje." A te beteg világodban.

Reszet Elek 2014.06.11. 21:11:13

@Salemi boszorkány: Másrészt miért is azonosítja a nőket pusztán csak a szüléssel? Nem lehet hogy ön egy kicsit nőgyűlölő? No és persze könnyen lehet hogy látens homoszexális is? Ezért olyan agresszív?
Hehe de jól megy ez a feminista "érvelési" technika...

♔batyu♔ 2014.06.11. 21:11:15

@Krisz11: Érdemes ránézni a liberális nőkre, férfiasabbak mint sok férfi. Aztán ha leteszik a lantot ki is derül, hogy a nőket szeretik.

Ennek a nyomulásnak valahol az a háttere, hogy a leszbika aki ffinak érzi magát nem csak nőket, de ffi szerepeket is szeretne.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.11. 21:14:37

Az van skacok, hogy az aberrált liberálisokra a nők ugyanúgy nem szavaztak, ahogy a férfiak se.

Szóval ehetitek a szart tovább, coki.

Krisz11 2014.06.11. 21:15:11

@Kandabula:
Ez a népakarat külföldi komám. Hiába is lázadsz ellene..
Én itt csak a demokratikus, európai értékeket
védelmezem :D.
És persze ez a dolgok természetes rendje.

Kandabula 2014.06.11. 21:15:25

@♔batyu♔: @Krisz11: hergeljétek csak egymást. Otthon minden rendben? A Fidesz központban lejelentitek a numerákat?

Állítsuk meg a ......... 2014.06.11. 21:16:55

@Reszet Elek:
Egy nő nem a szüléstől lesz nő, hanem születésètől.

♔batyu♔ 2014.06.11. 21:17:28

@Kandabula: Hogy jön ide a Fidesz? Neked agyadra ment ápr. 6-a.

csak egy néző 2014.06.11. 21:19:06

@Kandabula:
Ezeknek csak az 5 combú asszony jut, miközben nézik a vezérüket, mint a haverjuknak.

pctrs.network.hu/clubpicture/1/7/5/9/_/16_szijjarto_petike_netezikgif_1759199_9238.gif

Tiborpapa 2014.06.11. 21:20:46

Kósa feleségének sok boldogságot kívánok! Komolyan.

Kandabula 2014.06.11. 21:21:10

@♔batyu♔: csak eszembe jutott. Semmi különös. Ha nem kell lejelenteni, hát nem kell. De ne feledd: most is figyelik, miket írsz, tehát iparkodj. Válaszolj frappánsan!

Reszet Elek 2014.06.11. 21:21:29

@Salemi boszorkány: Szerintem meg szerencsés esetben azzá válik. Nem a pina teszi nővé a nőt, az csak szükséges ám nem elégséges feltétel.
Másrészt:
"Mert minden fa az Ő tulajdon gyümölcséről ismertetik meg; mert a tövisről nem szednek fügét, sem a szederindáról nem szednek szőlőt. (Lk. 6,44)"

Állítsuk meg a ......... 2014.06.11. 21:22:58

A férfi mitől fèrfi..?
Segìtsetek mât defìniàlni!

♔batyu♔ 2014.06.11. 21:26:42

@Kandabula: Beteg vagy te szerintem. Ennyire nem kell ám komolyan venned egy posztot. B+, szerintem te tényleg azt hiszed, hogy a fidesz tele van hímsovinisztákkal, mondjuk az LMP-ben pedig mindenki félretolja az asszonyt amikor főzni menne.

♔batyu♔ 2014.06.11. 21:28:45

@Salemi boszorkány: Attól, hogy XY génekkel rendelkezik, ennek következtében farka van és minden jó nőt meg akar hágni. Az is aki játssza az eszét, hogy nem.

Továbbá még egyebek is.

_most_ 2014.06.11. 21:31:14

@Krisz11: lol, hol élsz te a középkorban, már számos női vezető van, és nem rosszabbak, mint a férfi vezetők, ott van például Angela Merkel, Európa legnagyobb hatalmú kormányfője, aki mellesleg messze jobban vezeti Németországot, mint mondjuk Orbán Magyarországot, bár ez nem nagy szám :D

Kandabula 2014.06.11. 21:31:49

Egyébként ez az egész történet nem szól másról, mint egy Fidesz korifeus kinyilatkozása arról, hogy mi a véleményük a nőkről. Annak idején is voltak ilyen kinyilatkozások, akiket elsöpört a történelem. Kósa most igyekszik a maga primitív módján szintén történelmet írni. A hozzászólások egy része ezt a primitivizmust igyekeznek megmagyarázni és összekevernek mindent, amiről úgy gondolják, hogy ide tartozik. Úgyhogy most is azt kérdezem: otthon minden rendben?

Tiborpapa 2014.06.11. 21:31:58

Kósa felesége párjának is sok boldogságot kívánok!
És szegény Kósának is, mert joga van hozzá!!
www.facebook.com/szappanklub/posts/774453952589315

♔batyu♔ 2014.06.11. 21:35:33

@Tiborpapa: "Kósa felesége párjának is sok boldogságot kívánok!"

Ezt a gecit:))))))))))))))))))))

♔batyu♔ 2014.06.11. 21:38:56

@_most_: Merkel? Németországot nem izraelből irányítják???

Tiborpapa 2014.06.11. 21:39:20

@♔batyu♔: "Ezt a gecit:))))))))))))))))))))"
Ezt gondolom Kósára értetted. :)
Akarsz többet is tudni?
blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=zgfumag&pid=109779&blog_cim=%20Risztov%20%C9va%20kavar%20K%F3sa%20Lajos%20...

Kandabula 2014.06.11. 21:42:53

Helle Thorning-Schmidt, dán miniszterelnök
Yingluck Shinawatra, Thaiföld miniszterelnöke
Angela Merkel, német kancellár
Cristina Fernández de Kirchner, Argentína elnöke
Dilma Rousseff, Brazília elnöke
Julia Gillard, Ausztrália miniszterelnöke
Ellen Johnson Sirleaf, Libéria elnöke
Sheik Hasina Wajed, Banglades miniszterelnöke
Johanna Sigurdardottir, Izland kormányfője
Laura Chinchilla, Costa Rica elnöke
Tarja Halonen, Finnország elnöke
Dalia Grybauskaite, Litvánia elnöke
Kamla Persad-Bissessar, Trinidad és Tobago miniszterelnöke
Mary McAleese, Írország elnöke
Pratibha Patil, India elnöke
Jadranka Kosor, Horvátország kinevezett miniszterelnöke
Rosa Otunbayeva, Kirgisztán elnöke
Micheline Calmy-Rey, Svájc kinevezett elnöke
Atifete Jahjaga, Koszovó elnöke
Cissé Mariam Kaïdama Sidibé, Mali miniszterelnök

Mit keres itt Kósa?

♔batyu♔ 2014.06.11. 21:45:18

@Tiborpapa: Idézőjelben értettem természetesen, jót röhögtem ezen a megjegyzésen, bár a poént nem tudtam.

Kósa amúgy itt nem nagyon értem miben hibás?

McKinney 2014.06.11. 21:52:41

@H_A: álszent, primitív EMBEREK ? súlyos tévedés! Egysejtű faszkalapok.

csak egy néző 2014.06.11. 22:04:13

Hihi, nofene. Lajoskánál még Risztov Éva is macsóbb?
Lajos, Lajos nagy szarba kerülsz, ha a volt asszonypajti elkezd csicseregni a 20%-okról.
Lehet, hogy te meg összeköltözhetsz Simon Gabóval egy kis háziőrizetbe??

Reszet Elek 2014.06.11. 22:20:26

@Salemi boszorkány: Nem a férfiakról volt szó. Ne tereljen! De ha már szóba jött a férfiaknál is szükséges ám nem elégséges feltétel a pénisz.
Nem, nem a BTK-ból.
Ismerjük egymást hogy letegez vagy otthon ezt tanulta?

jol_megmondo 2014.06.11. 22:36:45

Persze, legyen egyenjogúság, de nehogy már azért legyen női miniszter, mert meg kell lenni a százaléknak!
Jobban örülnék, ha az alkalmasakat választanák miniszternek.

Kandabula 2014.06.11. 22:40:49

@♔batyu♔: Kósa nem hibás semmiben. Ő egy tömör Fidesz. A dolognak ez a tragédiája. Ők így gondolkodnak, erre lehet számítani. Oszt jónapot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.11. 22:41:57

@Salemi boszorkány:

"Majd ha a férfiak is megtanulnak szülni, akkor jöhet a beszólàs az utódok szàmàról.
Addig marad a proszTATA vizsgálat."

Együtt csináltad a pasiddal, együtt gyakoroljátok a szülői jogokat is. Már a magzattal kapcsolatban is. Ahogy a megszületett gyerekről is együtt kell döntenetek, semmi jogod kisajátítani magadnak a döntést a magzatról. Főleg akkor, ha épp elküreteltetni akarod.

Ha ez neked nem tetszik, akkor nosza rajta, csinálj gyereket egy másik nővel. Vagy szűznemzéssel. Vagy még inkább ne szülj, ne szaporítsd a hozzád hasonló emacipicsákat.

Kemencés Szittya Buci 2014.06.11. 23:06:12

Az a baj, hogy ezeknél simán lehetne találni akárhol sokkal rátermettebb nőt, de férfit is.
Tévedésbe senki ne essék. Minisztert és (sajnos) államtitkárt nem rátermettség, vagy szakmai szempontok szerint neveznek ki.

Elég, ha maffiózó vagy, esetleg zsarnok, netalántán talpnyaló. Ugyan hová férne itt el a szakmaiság?

Minisztériumot Alsószentmártonra!

jet set 2014.06.11. 23:41:01

De ha nem engedem magam elé a nőt az ajtónál, akkor én vagyok a tahó. Vagy nincs mindig egyenjogúság?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.12. 00:04:03

Na az van gyerekek hogy ezeket az ORDAS ESZMÉKET amiket a poszter oly lelkesen képvisel ezeket tüzte a zászlójára az SZDSZ is a megszünés előtt pár évvel, ma meg asszem a DK reszortja.

Olyan büdik, hogy még az EMESZPÉ se merte eddig vállalni őket, legalábbis az újhullámos, pinaszakállas. Most hogy a csődgondnok Kovács Laca lesz, szerintem akármi jöhet.

Szóval mondom mi van: 1. el lehet húzni a faszba
2. cseréljétek le a választókat

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.12. 00:04:59

@jet set:

Már hogyne lenne egyenjogúság. Jogod van udvariasnak lenni egy nővel és jogod van tahónak lenni.

A kommentedet olvasva úgy tűnik, te minden lehető alkalommal élsz is ez utóbbi jogoddal.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.12. 01:00:22

Valóban nincs női miniszter?

És ezt miből vélte megállapítani a posztoló, rendelkezik talán szexualitásvizsgáló kézikészülékkel?

Szélsőliberáliséknál nem úgy van, hogy mindenki az, aminek vallja magát, születési adottságoktól függetlenül?

midnight coder 2014.06.12. 06:11:24

Alapvetően hülyeségnek tartom a numerus clausust amit a kéknácik próbálnak ráerőszakolni a világra. Legyen a politikusok, vállalatvezetők, akárkik X%-a nő. Ne legyen. Ha valaki odakerül egy pozícióra az azért kerüljön oda mert alkalmas rá, és ne azért mert szoknyát hord és nem skót. Ne legyen olyan, hogy Jucika néni a takarítónő, üljön már be miniszternek, mert olyan ciki hogy egy olyan miniszerünk sincs aki nő, ráadásul egy olyan sincs akinek nincs meg a nyolc elemije, és ez is mekkora diszkrimináció.

felcsutisuttyo 2014.06.12. 06:35:57

NEM SZERETEM AZT A VILÁGOT AHOL 3 SUTYERÁK A KÖZJOGI SUTYERÁK A NEGYEDIK MEG ILYEN GAZEMBER 20 SZÁZALÉKOS LAJOS....LS MÉG RÖFÖGNEK MINT A DISZNÓK ÉS LOPNAK CSALNAK KORRUPCIÓT TÖRVÉNYBE FOGLALNAK, MEGSZÜNTETIK AZ ALKOTMÁNYT ÁTÍRJÁK A VÁLASZTÁSI TÖRVÉNYEKET MAGUKNAK, ÉS LEROMBOLJÁK A DEMOKRÁCIÁT ÉS AZ ORSZÁGOT EURÓPA SZÉGYENÉVÉ LEGUTOLSÓJÁVÁ TESZIK . SZEGÉNYSÉGEBE KERGETIK AZ EMBEREKET ÉS ALATTVALÓ RENDSZERBEN KIZSÁKMÁNYOLNAK!

Baldrick68 2014.06.12. 06:39:51

@Tiborpapa:
Állitolag mar megvan neki....

mojszipupi 2014.06.12. 07:17:12

A fidesz szerint a jó feleség mindig az urát szolgálja otthon, ellát minden otthoni teendőt, egyeseknél néha verhető, de azért szüljön 5 gyereket

kisa 2014.06.12. 07:51:52

Ez annyira buta, hogy nem jut el az agyáig, hogy az egyenjogúság nem = az egyformasággal.
A többi már ebből következik.

randomuser1 2014.06.12. 09:14:43

no, ezt örömmel hallom, akkor legalább neki nem kell költeni bangkoki körútra :)

-JzK- 2014.06.12. 09:43:13

„Uniszex” társadalom – avagy „ha felnő, majd eldönti”

Szakállas vicc (szó szerint), de aktuális. A liberális a parkban tolja a babakocsit. Oda megy hozzá egy ember, megcsodálja a gyermeket, majd megkérdezi: „de aranyos, kisfiú vagy kislány?” Erre a kérdezett felháborodva kifakad: „mit tudom én, majd ha felnő eldönti!”. Kicsit olyan ez, mint a „főnök vicce”. Addig röhögünk rajta, amíg rá nem jövünk, hogy az a napi feladat (esetünkben a szomorú valóság). A politikai korrektség szellemi alapjaira épülő liberalizmus a férfi és női családi/társadalmi szerepeket csereszabatosnak tekinti, a két nemet pedig nem csak egyenlő jogúnak, de gyakorlatilag egyformának is. A mindenki számára szembetűnő különbségeket a kultúra, a vallás és a szocializáció/neveltetés számlájára írják. Nincsenek már „férfi szerepek”, „férfias szakmák”, sem „női szerepek”, nincs már apa vagy anya, csak „szülő 1″ és „szülő 2″, – s aki ezt kétségbe vonja, az bizony „szexista”.

Tekintetbe véve, hogy ma egy családot egy szülő (az apa) jövedelméből igencsak nehéz fenntartani, vagyis a jelen rendszer nem csak ideológiai, de gazdasági eszközökkel is szinte kikényszeríti a nők munkába állását, a feminizmus azon követelésével, miszerint ugyan azon munkáért a nőnek ugyan olyan bér jár, mint egy férfinak, nem lehet vitatkozni. Ahogy azzal sem, hogy ha egy munkakörre egy nő egyébként fizikailag, szellemileg alkalmas, akkor női mivoltára hivatkozva ez a munkakör nem tagadható meg tőle. De Sz, már a harmincas években figyelmezettet: „Bűnt követ el az a rendszer, amelyik a nőt szent hivatásától elvonja, mint munkást kihasználja és anyagi feltételek után rohanó “férfinőt” teremt belőle.” A kulturális marxizmus lelkes támogatását élvező, s már a politikai korrektség szerves részévé vált feminizmus azonban éppen ezt teszi. A cél a hagyományos család szétverése – mindez az „egyenjogúság”, a „nők felszabadítása” jelszavai mögé rejtve, tekintve, hogy a család felszámolásának szándékát (ami egy érezhetően negatív dolog) kevés nővel lehetne a maga csupasz valójában megetetni, ezért pozitív, az emberek által általában szimpatikusnak gondolt fogalmakba (egyenlőség, szabadság, boldogulás, önmegvalósítás) csomagolják. A feminizmus a nőket a hiúságukon, büszkeségükön keresztül próbálja a kulturális marxizmus céljaira motiválni. „Te is képes vagy rá”, „valósítsd meg önmagad”, „tudod te ezt még jobban is, mint egy férfi” és hasonlók. Így azon nők, akiket a gazdasági szükségszerűség esetleg nem kényszerít munkába, állást vállalnak azért, hogy megmutassák a világnak, hogy vannak olyan jók, mint a férfiak. Megjegyezzük, némely területen még jobbak is, de ez egy másik fejezet témája. Így a rendszer által mesterségesen keltett lelki (önmegvalósítás, bizonyítási vágy) illetve anyagi (a puszta létfenntartástól a presztízs-fogyasztásig széles a skála) szükségletek képesek rákényszeríteni a nőt arra, ami ellen egész valója a leghevesebben tiltakozik. E tiltakozás letörését szolgálja a tudatipar, az iskolától az egyetemig, majd a média és a kultúra. Ennek köszönhetően a hagyományos anyaszerep mára „ciki” lett, a családjáért élő nő „elnyomott rabszolga”. A szórakoztatóipar ma a nőket keménynek, rámenősnek ábrázolja és szinte kivétel nélkül szinglinek, aki a munkájában, kedvteléseiben (szórakozás, fogyasztás) teljesedik ki. „Ma a nyugati nők milliói osztoznak a feministák házassággal és anyasággal szemben tanúsított ellenséges beállítottságában. Milliók tették magukévá a mozgalom célkitűzéseit, és nem áll szándékukban férjhez menni, pláne gyermeket szülni. Marcuse Élvezeti Elvével való azonosulásuk, a szexuális forradalomban vállalt elkötelezettségük azt jelenti, hogy a házasság a sor végére került. És – amint válási és születési statisztikáink mutatják – még a megkötött házasságok is kevésbé tartósak és termékenyek.” (Buchanan)

A nők a gazdasági kényszer, illetve a pszichológiai kondicionálás előtt meghajolva, bárki által elvégezhető munkák felvállalásával bizonyítják értéküket a világnak, miközben a senki más által el nem végezhető és a társadalom számára nélkülözhetetlen hivatásukat második helyre szorítják, esetleg teljesen feláldozzák a karrier, illetve a megélhetés oltárán. Tanár, orvos, ügyvéd, közgazdász vagy „manager”, esetleg gyári munkás bárki lehet, édesanya viszont nem. Olyan nők persze mindig voltak, leginkább a középkorban, akik a hivatásukért lemondtak a családról, hogy teljes lényükkel átadhassák magukat annak, amit csinálnak. Őket hívják apácának. De őket nem az „önmegvalósítás”, a pénzszerzés vagy az érvényesülés motiválta, és csupán egy dolgot „akartak megmutatni”, a világnak: Krisztus szeretetét.”

nu pagagyí 2014.06.12. 10:01:43

Lajos helyében én sem szeretném, ha meglepetés érne a bordélyházban.

csak egy néző 2014.06.12. 10:04:38

"Nem szeretem azt a vilagot' ahol a férfi és a nő egyforma"

Most, hogy kiderült, hogy egy nő (Risztov Éva) elszerette a debreceni macsó asszonypajtását, megtudom érteni Lajosunk eme mondatait.

"Nem csak, hogy küzdünk a női egyenjogúság , ELLEN !!,hanem vannak rendkívül fontos szakmák, amik el vannak nőiesedve".
Lajoskám nem kicsit szar ügy ez. Milyen érzés a szerszám rosszabbik végén lenni???

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.06.12. 10:07:11

@-JzK-:

"nincs már apa vagy anya, csak „szülő 1″ és „szülő 2″, – s aki ezt kétségbe vonja, az bizony „szexista”."

Na de ez természetes, hiszen ez a homóházasság és a homók örökbefogadási jogának előkészítése. Ha azt már sikerült beleverni az emberek fejébe, hogy nincs anya és apa, csak szülő1 és szülő2, akkor onnan már csak egy apró lépés a kétpapás "család".

Ebből fakadóan tévedsz, amikor csak szexizmusra gyanakodsz. Nem, nemcsak szexistának, hanem homofóbnak is kikiáltanak. Na meg persze nácinak, hiszen az ilyenkor már kötelező.

randomuser1 2014.06.12. 10:07:54

@-JzK-: lol, ez jó hosszú, de legalább értelmetlen eszemfuttatás lett :)

nemszólokmégegyszer 2014.06.12. 10:10:06

Mert a nőnek a családi tűzhely mellett /meg a luxusbordélyban a helye/, hogy a hím minden /zömmel indokolatlan/ kérését teljesítse. Felvetődött bennem /persze futó gondolatként/, hogy Kósa úr és nertársai mikor porszívóztak, mosogattak, stb. utoljára. Persze, ahol bejárónő van, meg sofőr, inas, stb. ott ez fel sem vetődik. uram-bátyám naccságos úrék. Élljen, és virágozzék a hagyományos szovjet-magyar feudalizmus.

randomuser1 2014.06.12. 10:13:03

@nemszólokmégegyszer: nálunk az úgy van, ha elromlik a porszívó meg a mosogatógép, én megjavítom, de egyébként a béla házimunkázik, mert az női szerep.

bölcsbagoly 2014.06.12. 10:35:46

@Boli – Ch.T. stb...(gábriel, menj te a pics.ba!): hülye vagy! ha valaki eljut odáig,akkor már nem azért nem teszi le mert nem tudná, hanem mert valamiért nem akarja (nem látja értelmét, mással van elfoglalva, stb).

bölcsbagoly 2014.06.12. 10:43:55

@nemszólokmégegyszer: és te meg a többi feminista mikor végeztetk férfimunkát, mikor találtatok fel valamit, mikor szereztetek időt álló zeneszámokat, mikor készítettetek nagy értékű képzőművészeti műveket, mikor hoztatok létre örökérvényű tudományos műveket? A kivétel erősíti a szabályt! Ugyanis a nő és a férfi nemcsak az ivarszervei és hormonháztartása révén különbözik egymástól eredendően, hanem a bőre jellege, a szőrzete, az izomzat és csontrendszere, de főleg az agyszerkezete és annak működése révén is! Nem jobb/magasabbrendű egyik sem a másiknál, hanem más s mivel más, másra is alkalmasabb! A kettő nem ellentéte, hanem kiegészítője egymásnak. Bármit is állitanak a hülye feministák és még hülyébb libsirajongóik.

kisa 2014.06.12. 10:47:14

@-JzK-: Aha. Ha Krisztus szeretetéért nem megy valaki férjhez és nem szül gyereket, az rendben van. Ha azért, mert inkább valami mást szeretne csinálni, akkor az pfejjj.
Egyébként ha egy nő, aki amúgy szívesen lenne családanya és a házi tűzhely őrzője,és meg is tehetné, de mégis elmegy dolgozni, mert úgymond az a divat, nem azért csinálja, mert nő, hanem mert hülye.
No, a többi zagyvaságra most nincs időm.

bölcsbagoly 2014.06.12. 10:56:26

@Kandabula: egyrészük csak felszíni titulus, végrehajtó hatalom nélkül, olyan hab a tortán. A többiek tipikusan férfias nők, akikben túltengenek a férfias jellegek vayg PC- nem való megfelelési kényszernek köszönhetik pozicíójukat. A magamutogtatási kényszer jellegzetesen női tulajdonság, sok nő csak emiatt akar karriert, no meg hatalomvágyból (csak nem a férjük felett, hanem egy ország felett, megmutatni a többi nőnek, hogy "ki vagyok"! Hadd törje őket a frász,a hogy az új ruhám/frizurám/ékszerem/pasim, stb miatt is"!).).

bölcsbagoly 2014.06.12. 10:59:28

@kisa: igen rendben van, mert közösségi célból teszi s nem önző karriervágyból!

kisa 2014.06.12. 11:07:58

@bölcsbagoly: Hümm. Azért volt olan a történelemben, hogy valakit apácának adtak, mert... Nem mindenki önként vállalta Krisztus jegyességét.
Másrészt miért gondolod, hogy mindenki önző karriervágyból dolgozik? És mi van a bölcsődei dolgozókkal, óvónőkkel, tanítónőkkel? Az idősgondozókkal? Az ápolónőkkel? Ne legyenek ilyen foglalkozások, vagy csinálják a férfiak?
Szerintem minden ilyesféle általánosítás hülyeség, másrészt miért nem lehet a nőket (is) békén hagyni, hogy legalább aki megteheti, hadd csinálja azt, amihez kedve van, ha gyereket akar nevelni tegye azt, ha meg dolgozni akar, akkor tegye azt.
Eh...

randomuser1 2014.06.12. 11:11:05

@bölcsbagoly: ja, reálisnak tűnik, sztem ez tökéletesen rális elképzelés, valszleg szentmargit is jehova prófétája iránt érzett viszonzatlan rajongása okán lett apáca, nem azér, mer fater zálogba adta..
monny még illyen jókat, hátha mi is hiszünk a mikulásban :)

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:29:18

@kisa: olyan is volt a történelemben, hogy valakit rabszolgának adtak el, nemde? s mi minden nem volt még...
a több feminista duma meg engem igazol: igen, a nő ha dolgozik,akkor olyan munkát végezzen, ahol a képességei meghaléadják a férfiakéét. DE pl. a tanári pályán már veszélyes az elnőiesedés és ez az tanítás kárára megy. orvosként sem az ortopéd sebészi munka javasolható a nőknek. A tudomány területén pedig kiválóan teljesítenek ott, ahol nem kell kreativitás. Egy dolgot vagytok képtelenek megérteni: mindenki ott teljsítsen,a mire a képességei feljogosítják! Ez nem a nemtől függ, hanem az örökölt és szerzett képességektől és készségektől. De senki sem tehet róla, hogy az előbbiek szoros kapcsolatban állnak azzal hogy valaki XX-et vagy XY-t örököl!

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:30:32

@Emmanuel Goldstein: tudsz még ilyen marhaságokat? rajta, add ki magadból...veszélyes magadban tartani őket...így legalább kezelni lehet.

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:34:45

@kisa: látom hirtelenszőke lehetsz! Azért vágytok közösségbe, hogy mutogathasséátok magatokat, s fré ászt hozzatok a nőkre, hergeljétek a pasasokat! A Palácsik Timeátok talán azért szerepel mindenütt mert dolgozik? vagy a többi celebeitek? Pénzük rogyásig van, nem kel érte megdolgozzanak mint a mezei tz társaiknak, mégis folyvást a placcon vannak. miért?

kisa 2014.06.12. 11:38:08

@bölcsbagoly: Mit igazol mi?????Na, most akkor dolgozzon az a nő vagy őrizze otthon a tűzhelyet? Ezt kéne eldöntened, különben önellentmondásba keveredsz.
Mert ha dolgozik, akkor hadd csinálja azt, amihez kedve van. Ha jól csinálja, akkor lesz kereslet arra, amit csinál, még ha ortopéd orvos is.

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:40:07

@bölcsbagoly: nos azért, mert a nők az emberiség kezdetétől úgy szocializálódnak, hogy közösségi lények, sokkal inkább mint a férfiak! Akkor együtt gyűjtögettek, nevelték a gyerekeket,s mai is azért nem tudnak otthon ülni - még ha gyesen vannak is - mert véágynak a pletykálkodásra, a mások társaságára. Még jó , hogy a mobil/skyp/facebook/twitter, stb. kisegiti őket akkor is ha éppen egyedül vannak. Ez az igazi hajtóerő,a mi a nőket kirángatta a családi keretek, a háziasszony szerep mögül s nem az anyagi kényszer. Az scsak elősegiti, ráadásként.

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:42:04

@kisa: ne őrizze, de ne is passzolja át azokat a feladatokat,amire neki vannak örökölt képességei (még szerencse, hogy a terhességet/szülést) nem vagytok képesek átpasszolni).

s 2014.06.12. 11:47:32

@csak egy néző: "Lajoskám nem kicsit szar ügy ez."

Ugyan kérem. Nála nagyobb arcok is megtapasztalhatták ezt az érzést egy másik városban, Szegeden. Demény Kornélia nem kisebb figura mellől vágyott inkább a női ölelésre, mint Szent-Györgyi Albert.

csak egy néző 2014.06.12. 11:50:43

@bölcsbagoly:
"A tudomány területén pedig kiválóan teljesítenek ott, ahol nem kell kreativitás."
Te ostoba mdár, ennek azért fussál neki mégegyszer.
www.origo.hu/tudomany/20070307noka.html
tudkom.blog.hu/2008/03/28/noi_tudosok_es_a_karrier_lehetosegek_es_lehetetlensegek_avagy_alsobbrenduek_e_a_nok_mint_a_ferfiak

"mindenki ott teljsítsen,a mire a képességei feljogosítják!"
Te úgy érzed, hogy ott teljesítesz???

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:52:27

@kisa: halottál már valaha magányos szerzetes nőről (remetéről)? Mert én nem, viszont rengeteg ilyen férfi volt és van!

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:56:25

@csak egy néző: ne okoskodj, hanem hozd a példákat arra, hogy a ott ahol kreativitás szükséges (íráson kívül, bár igazán nagy költőket/írókat sem adtak a világnak): zeneszerzés, képzőművészet, épitészet, találmányok, felfedezések, új tudományos elméletek, stb. nem igazán találunk nőket több mint száz éves emancipáció után sem!
Ezt mivel magyarázod?

s 2014.06.12. 11:57:00

@bölcsbagoly: "A tudomány területén pedig kiválóan teljesítenek ott, ahol nem kell kreativitás."

Véleményem szerint hülye vagy. Kifejthetném részletesebben is, de ehhez most túlságosan meleg van, meg amúgy sem lenne semmi értelme, mert látszik, hogy nem fognál fel belőle semmit.

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:57:04

@csak egy néző: igen s erre az eredményeim is feljogosítanak!

bölcsbagoly 2014.06.12. 11:58:21

@s: bókolsz? esetleg cáfolnád azt amit írtam , ha nem lennél rá képtelen. De ahhoz eszesnek is kellene lenned, nem csak papagájnak. sorry...

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:01:17

@bölcsbagoly: vagy hallottál műár olyan apáca rendről ahol tilos a beszéd, mert férfiban volt/van ilyen!

kisa 2014.06.12. 12:02:58

@bölcsbagoly: A személyeskedést talán hagyhatjuk is, gőzöd sincs arról, hogy férfi vagyok vagy nő, mit csinálok, úgyhogy ezeket inkább ne.
Én se tituláltalak semminek.

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:09:32

@kisa: férfinek túl hülyének vagy melegnek kellene e lenned ahhoz, hogy harcos feminista légy! tudod, az amadárf amelyik hápog és totyog, minden valószínüség szerint kacsa...még ha sasnak is mondja magát!
Amúgy, látom az érveimre semmiféle érdemi választ a nem adtál sem te ,sem többi feminista hőbörgő! csak a mundért véditek!

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:10:08

@Emmanuel Goldstein: valami érdemi válasz, hülyegyerek?

csak egy néző 2014.06.12. 12:17:24

@bölcsbagoly:
Igazad van, belátom, ezek a nők nem alakalmasak semmire, csak gyerekszülésre, miután te mint a macsó megtermékenyítő, hajlandó voltál nagykegyesen beleüríteni a nőstényedbe. Utána mehet a konyhába, összeütni a macsó férjének egy kis harapni valót, majd irány a mosókonyha, meg a vasalás, hogy neked, mint főmacsónak ne kelljen felvenned a pumacsíkos, sáfrányos gatyódat. Ha itt végzett, akkor bőven ráér takarítani, hogy a tetvek nehogy kikezdjék a macsó urának a börét, este pedig miután megetette megfürdette a majdani nyugdíjellátásodat előállító egyedet lefektette, akkor amig a tv előtt a töködet vakargatva nézed kedvenc Hír tv-det, röfögve a sörtöl, amit amint elfogy, futva hozza neked, mint főmacsónak a hűtöből, kreatív módon összeírhatja, hogy másnap mit is kell bevásárolnia és hazacipelnie, hőnszeretett igazi macsó férjének, akinek bölcsessége vetekszik egy "bölcsbagoly"-éval, aki az eredményei "igen s erre az eredményeim is feljogosítanak!".
Várom az elért eredményeid listáját.

randomuser1 2014.06.12. 12:18:28

@bölcsbagoly: tökéletesen igazad van. apácának jézus követői és altruisták álltak, mióta világ a világ. téma lezárva, te meg nyomorogj tovább :)

kisa 2014.06.12. 12:25:11

@bölcsbagoly: Mik is voltak az érveid? Az apácák meg a remeték? Meg az, hogy szőke vagyok?

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:26:44

@csak egy néző: te tényleg csak arra lehetsz, ha abból amit írtam, ezt a következtetést bírtad csak levonni! De az sem lenne jó, mivel akkor a számtalan utódod a te csekély értelmedet örökölnék, s ilyenekből túl sok is van kies hazánkban.
Ami az eredményeimet illeti, nézz utána a wikin, bár azóta jelentősen bővült a lista, mivel nem volt még frissitve. Mondjuk a nagy könyvtárakban is találsz belőlük mutatót.

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:27:58

@kisa: akár az előző kettőről is kifejthetnéd a véleményed, hogy miért is ez a helyzet, de van ott még bőven más is, próbálj meg értelmesen olvasni!

s 2014.06.12. 12:32:54

@bölcsbagoly:

• Ang Szán Szu Csí
• Françoise Barré-Sinoussi
• Elizabeth Blackburn
• Linda Buck
• Pearl S. Buck
• Gerty Cori
• Mairead Corrigan
• Marie Curie
• Grazia Deledda
• Sirin Ebádi
• Leymah Gbowee
• Nadine Gordimer
• Dorothy Hodgkin
• Elfriede Jelinek
• Ellen Johnson-Sirleaf
• Irène Joliot-Curie
• Kalkuttai Boldog Teréz
• Tavakkul Karmán
• Selma Lagerlöf
• Doris Lessing
• Rita Levi-Montalcini
• Wangari Maathai
• Barbara McClintock
• Rigoberta Menchú
• Gabriela Mistral
• Toni Morrison
• Herta Müller
• Alice Munro
• Elinor Ostrom
Nelly Sachs
• Rosalyn Sussman Yalow
• Wisława Szymborska
• Sigrid Undset
• Betty Williams

s 2014.06.12. 12:36:37

@bölcsbagoly:

Ókor

Alexandriai Hüpatia
• Aglaoniké (i. e. 1875. körül) az első ismert női csillagász Görögországban
• Alexandriai Hüpatia (370–415) egyiptomi-görög matematikus és csillagász
• Cirénei Aréte (i. e. 5-4. század) görög filozófus
• Artemíszia (i. e. 3. század) görög botanikus
• Aszpászia (i. e. 4. század) görög filozófus
• Diotima (i. e. 4. század) görög filozófus
• Enheduanna (i. e. 2285–2250) sumer tudós
• Gargi indiai természettudós
• Kleopátra (2. század) egyiptomi nőgyógyász
• Mária (i. sz. 1-2. század) zsidó alkimista
• Meritptah (i. e. 27. század) egyiptomi orvos
• Periktióné (i. e. 4. század) görög filozófus
• Peszeset (i. e. 26. század) egyiptomi orvos
• Theano (i. e. 6. század) matematikus
Középkor

Theodóra bizánci császárné
• Hildegard von Bingen (1099–1179) német természettudós
• Alessandra Giliani (12. század) itáliai biológus
• Héloïse (1101–1162) francia teológus
• Herradis von Landsberg (1130–1195) német teológus
• Theodóra császárné (500–545) bizánci matematikus, filozófus
• Trotula (11. század) itáliai orvos
Korai újkor
• Maria Gaetana Agnesi (1718–1799) olasz matematikus, filozófus
19. század
• Sophie Germain (1776–1831) francia matematikus
• Szofja Vasziljevna Kovalevszkaja (1850–1891) orosz matematikus
• Marie Lachapelle (1769 – 1821) francia nőgyógyász
• Ada Lovelace (1815–1852) brit matematikus
• Henrietta Swan Leavitt (1868–1921) amerikai csillagász
20. század

Marie Curie
• Marie Curie (1867–1934) lengyel fizikus (kétszeres Nobel-díjas)
• Mileva Marić (1875–1948) szerb matematikus, fizikus
• Lise Meitner (1878–1968) osztrák fizikus
• Emmy Noether (1882–1935) német matematikus, fizikus
• Edith Stein (1891–1942) német filozófus
• Irène Joliot-Curie (1897–1956) francia kémikus
• Mária Telkes (1900–1995) magyar származású, amerikai tudós, feltaláló
• Barbara McClintock (1902–1992) amerikai biológus
• Rita Levi-Montalcini (1909–) olasz biológus (Nobel-díjas)
• Dorothy Hodgkin (1910-1994) brit vegyész (Nobel-díjas)
• Rosalind Franklin (1920–1958) angol biokémikus
• Elisabeth Kübler-Ross (1926–2004) amerikai pszichiáter
• Jane Goodall (1934–) brit etológus
• Angela Davis (1944–) amerikai filozófus
• Linda Buck (1947–) amerikai biológus (Nobel-díjas)
• Susan Greenfield (1951–) brit biológus
• Susan Blackmore (1951–) brit pszichológus
• Judith Butler (1956-)amerikai filozófus
Mai személyek
• Németh Judit magyar fizikus
• T. Sós Vera matematikus

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:38:08

Amúgy, hogy a blog témájánál maradjunk, mondja már el valaki, hogy az eddigi kormányok miniszternőiből (Dávid, Lampert, Németh...kihagytam valakit?) milyen olyan eredmény maradt fenn,a mi egy férfinak is dicsőségére válna? De a külföldiek sikeresebbjei is csak az erőszakosságukkal tűntek ki (Thatcher, Clinton,Merkel, hogy az izraeli vagy indiai, netán kínai vagy román kolléganőiket ne is említsem).Az EB is bővelkedik ilyen diszpéldányokban (pl. Reding).
Legjobb a brazil balos elnőknő, aki a sikeresen kilobbizott foci VB-vel meg az olimpiával csak káoszt okoz mind az országnak, mind a sportvilágnak.

csak egy néző 2014.06.12. 12:39:13

@bölcsbagoly:
"Ami az eredményeimet illeti, nézz utána a wikin, bár azóta jelentősen bővült a lista, mivel nem volt még frissitve."

Hatalmas arcú madárka. Mesélj már milyen címszó alapján lehet rátalálni, hatalmas eredményeidre?
Beképzelt, idióta, agymosott, fidióta, seggnyaló, troll, bérttollnok, segíts, melyik vagy?

s 2014.06.12. 12:40:15

@bölcsbagoly: "csekély értelmedet örökölnék, s ilyenekből túl sok is van kies hazánkban"

Basszad össze tükröket a lakásodban. Fel fogsz lélegezni, meglátod.

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:42:29

@s: a lista szép, de ha a milliárdnyi nőt vesszük aki élt/él a Földön, akkor nem túl impozáns. S ha megnézzük a listádat, mi is maradt utánuk az utókorra? jórészt semmi. Amúgy, csak egy feminista szentfazéknak lehet naprakészen egy ilyen listája s ez sokat elárul rólad!
Mivel nem rendelkezel konzerv válaszokkal az általam felvetet kérdésekre, látom azokat látványosan kerülöd is.

s 2014.06.12. 12:42:29

@csak egy néző: "Beképzelt, idióta, agymosott, fidióta, seggnyaló, troll, bérttollnok"

Muszáj választani? Lehet ezek kombinációja is, nem?

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:43:49

@s: nem a férfiaknak van szükségük tükrökre (maximum borotválkozáshoz), hanem nektek meg meleg sorstársaitoknak.

kisa 2014.06.12. 12:44:39

@bölcsbagoly: Azért 100 éves emancipáció a több ezer éves férfiuralommal összevetve elég furi, nem gondolod? Ráadásul - mivel a nőket a hozzád hasonló picimacsók belekényszerítették a gyerek-templom-konyha háromszögbe - módjuk se volt igazán kreatívnak lenni, hacsak nem vesszük a kreativitás megnyilvánulásának pl. a népi szőtteseket, hímzéseket, a főzést és ilyesmiket. Ettől eltekintve a teljesség igénye nélkül: Szappho, Hildegard von Bingen, Marie Curie, Irene Joliot-Corie, Kovács Margit, Szécsi Margit, Selma Lagerlöf, Simone de Beauvoir, Elizabeth Barret-Browning - hirtelen ennyi jut eszembe, már ha hallottál valaha róluk.

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:45:25

@csak egy néző: kisebbségi komplexusod van? Kutatgass utána s megtalálod. mások már sikeresen megtalálták.S után befogták a bagólwesőjüket.

kisa 2014.06.12. 12:48:41

@bölcsbagoly: Szerintem az itt téged válaszra méltatók többsége igenis válaszolt az általad felvetett kérdésre, amennyiben az az volt, hogy dolgozzanak-e a nők vagy sem.
Továbbá erős érveket hoztak arra is, hogy miért baromság az, amit összeollóztál, úgyhogy én részemről a további "beszélgetést" kihagynám.

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:51:45

@kisa: nem furi, mert az előző sokezer évben is jelentős szerepük volt a nőknek, amúgy meg igen kevés férfiről tudunk a kreativok közt is! tudod/ismered -e pl. Aquincum épitőinek a nevét? A görög/római kor müvészeinek, épitészeinek, tudósainak a nevét? csak tucatnyi ismert a sok - sok ezerből.Hogy a többi kultúra (azték, maya, inka, kinai, indiai, babiloni, szumér, egyiptomi, stb) létrehozóiról nem is beszélve, vagy akár a paleolitikumi festmények, kőeszközök, szobrocskák készitőinek a nevéről.
nem lehet annyira sarkítani a dolgokat ahogy a feministák teszik.

s 2014.06.12. 12:53:03

@bölcsbagoly: "Amúgy, csak egy feminista szentfazéknak lehet naprakészen egy ilyen listája"
Elárulom, bőven 15 másodperc alatt szereztem be a Google segítségével.

"ha megnézzük a listádat, mi is maradt utánuk az utókorra? jórészt semmi."
Semmi olyan, amit te is megérthetnél. Ez nem az ő hibájuk, sokkal inkább a te hiányosságod.

"Mivel nem rendelkezel konzerv válaszokkal az általam felvetet kérdésekre"
Nincs konzervatív válasz. Balliberális válasz sincs. Csak válasz van, ha egyáltalán lehet. Mi a kérdés? Hogy te azt hiszed, hogy az értelmesség nemi alapon determinált? Ez egy nem létező tény. Nem tudom, te miért hiszel benne, talán rossz neveltetésben részesültél, nem forogtál olyan körökben, ahol értelmesen nyilatkozó nőkkel találkozhattál, a munkád is olyan jellegű, hogy nélkülözni vagy kénytelen a szellemes hölgyek társaságát (traktoros, útbontó, kőműves, vagy egyéb ilyen munkás lehetsz). Ez nem probléma egyébként, - nekünk - csak ne akarj olyan hevesen meggyőzni minket arról, hogy mi látjuk rosszul a dolgokat, te pedig jól.

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:54:17

@kisa: persze, válaszoltz, "bókolva", gyalázkodva, mellébezélve!
Mi volt a válasz pl. a két nem anatómiai különbségeire? A nők verbális kommunikációs kényszerére? A kreativitás hiányára (tisztelet a kivételnek, hiszen vannak igazán mőies, pletykás férfiak is, nemde?)?

s 2014.06.12. 12:56:12

@bölcsbagoly: Öreg, nagyon ki vagy. Igyál egy jeges akármit, mert most már azon a szinten kezdesz mozogni, hogy aki nem ért veled egyet, az vagy nő, vagy buzi. Az a helyzet, hogy nem ez a helyzet. Te vagy hülye.

randomuser1 2014.06.12. 12:58:02

@bölcsbagoly: hogyne, itt jön képbe a genderizmus :)

bölcsbagoly 2014.06.12. 12:58:39

@s: igen azt hiszem, hogy az intelligencia genetikusan determinált, s mivel a két nem agya sok mindenben eltér egymástól, ergo a gondolkodásúk/ képességeik is.
Tessék olvasgatni, ha nem mást, legalább Hámori József akadémikus a Mindentudás Egyetemén bemutatott előadását erről a témáról. Azóta sem cáfolták az állitásait. Jómagam meg szakmabeli vagyok a témában.

csak egy néző 2014.06.12. 13:06:47

@bölcsbagoly:
Megpróbáltam utána nézni a hatalmas eredményeidnek, ha beírtam a googliba, hogy
beképzelt, idióta, agymosott, fidióta, seggnyaló, troll, bérttollnok, mindig az jótt ki, hogy bölcsbagoly. Szerintem is fogadd meg többek tanácsát, igyál valami jegeset és az 5 combú feleségeddel könnyíts egyet magadon, nem leszel ilyen feszült.

bölcsbagoly 2014.06.12. 13:08:27

@csak egy néző: na ja, de arról csak téged tudod felismerni a gugli...sorry...

s 2014.06.12. 13:14:01

@bölcsbagoly: "Jómagam meg szakmabeli vagyok a témában."

Télleg, pubi? Te pucolod Hámori úr cipőjét a konferenciákon? Azt nem tekintjük szorosan véve a neurológia területéhez kapcsolódó tevékenységnek. Valamit biztosan félreértettél az elhangzottakból, mert olyat senki nem állított, hogy a női agy kevésbé lenne alkalmas a kreatív tudományos munkára, mint a férfi agy. Nézz ennek utána egy kicsit jobban. Azt senki nem tagadja, hogy a két nem agya másként működik, mert mások a hormonális hatások és más tevékenységekre lettek gyakorlatoztatva az elmút pár százezer év alatt. A tudomány viszont lényegében új találmány, nem régebbi 10 ezer évnél. Ráadásul eléggé sokrétű cselekvésről van szó, mert vannak térbeli tulajdonságokkal foglalkozó ágai, (amiben a férfiak hagyományosan jobbak) és nyelvi jellegű tevékenységek (absztrakt nyelvek, algebra), amiben a női agy jobb.
Elég nagy merészség ezek után olyan kijelentésekre ragadtatnia magát az embernek, amilyet te is megkockáztattál. Nehogy aztán nagy visszakozás legyen a vége.

bölcsbagoly 2014.06.12. 13:21:43

@s: okoska, volna valamilyen értelmes mondat is a szatyrodban, vagy csak lumpenproli szótáradat csillogtatod?
De bizony arról van szó, hogy a két agyfélteke szimultán tevékenysége megnehezíti a fókuszálást egy bizonyos célpontra! Márpedig a kreativitásnak ez az egyik alapja! Nem elég egy szöveget elolvasni, meg is kell tudni érteni/értelmezni! Nos a nők nyelvi képességei/készségei tagadhatatlanok, s nem tévedek a vita pont ebből indult ki s erre hoztam példákat!
Arra meg láthatóan nem akartok válaszolni, hogy miért hiányoznak a valóban sikeres politikusok a nők közül?

bölcsbagoly 2014.06.12. 13:30:32

@s: a tudomány müvelői közt mindig két típus volt megtalálható ( a kevés szélhámost leszámitva,aki megprobált ezen a területen érvényesülni!): kreatívak és reproduktívak. Az előzőek határozzák meg azt irányt, ismerik fel a gyémántokat a kavicsok közt, mig az utóbbiak csiszolják azt brilliánsá! Nos, nem igen ismerünk az utóbbi 2-300 évből olyan nőket akik az első ő kategóriában jeleskedtek volna. Viszont rengeteg van belőlük a másodikból, ahogy férfiakból is. De hasonló a helyzet a zeneművészet vagy a képzőművészet terén is.
De a két típus kiegésziti egymást, kreativitás nélkül nem lehet újat produkálni, az új csiszolás nélkül kavics marad!
Te meg társaid tagadjátok ezt a felosztást, bár cáfolni a tényeket nem tudjátok, s ezt gyalázkodással, verbális agresszióval pótoljátok, "jó" szokásotok szerint!

randomuser1 2014.06.12. 13:32:46

@bölcsbagoly: mer egy ezeréves történelmi szakasz ellenében ahol ez a kérdés fel sem merülhetett, az alig százéves periódus alatt mégis mennyi kimagasló női vezetőt akarsz látni?

bölcsbagoly 2014.06.12. 13:56:31

@Emmanuel Goldstein: ha ténylegesen lennének rá képességeik,akkor száz év alatt megmutathatták volna. Mások a körülmények mint századokkal/ezredekkel ezelőtt. Ahogy egyetemet tudtak végezni, kisebb -nagyobb vezetői funkciókat eltudnak végezni, akkor politikusnak is jók kellenének legyenek! Ha csak az USA budapesti női nagyköveteit nézzük, háát , nem a diplomata készségeikről győztek meg...DE Ashtom bárónő vagy Reding sem...pedig ambicióban ők sem szenvednek hiányt...

s 2014.06.12. 14:05:49

@bölcsbagoly: "Arra meg láthatóan nem akartok válaszolni, hogy miért hiányoznak a valóban sikeres politikusok a nők közül?"

Okés, akkor válaszolj te is. Miért hiányoznak a valóban sikeres politikusok a férfiak közül? Mert azok sem mind sikeresek. Az ne zavarjon, hogy az ifjabb Bush kétszer lett megválasztva, mert alatta lett kifosztva Amerika, az olaj árának az egekbe kúrása ugyanis Oroszországnak segített, az USA-nak ártott. De ott van mondjuk Putyin. Látszatra sikeres, de ez a balhé az ukránokkal nem fog jól mutatni a leckekönyvében. Krímben áruhiány van, és elbaszott magas árak. Az oroszoktól menekül a tőke. Mubarak? Kadhafi? Saddam Hussein? A siker mintapéldái? Ezekhez képest - de abszolút értelemben is - Merkel egy bölcs vezető.
Vegyünk mást. Keresd meg a ma jelentős cégek vezérkarának nem szerinti megoszlását. Google, Intel, Apple, Samsung, Toyota, Coca-Cola. Nem hiszem, hogy a vezérkarban ne találnál női vezetőket, még akár tudományos pozicíókban is. Ezeket a cégeket erre nem lehetne pusztán a divatra hivatkozva rávenni. Azért csinálják, mert tudják, hogy kit kell hova osztani, hogy az eredmények a legjobbak legyenek. Ott tégedet kiröhögnének az elavult, szar szemléleteddel, mert ott nem az számít, hogy mit hiszel, hanem az, hogy mi van.

s 2014.06.12. 14:08:17

@bölcsbagoly: Erre a szeméttelepre nem fogják a legerősebb játékost küldeni, ember. Nekem is szar ezt mondani, de ez lényegében egy proli telep a Balkán peremén.

randomuser1 2014.06.12. 14:16:13

@bölcsbagoly: ezek kiragadott példák, ettől függetlenül voltak és vannak is nagy formátumu politikusok(haddnesoroljam, te is ismersz párat), és megintcsak, attól, h valami jogokat biztosítunk a nőknek, bizonyos szerepekben nem fogadjuk el őket ugyanúgy, mint a férfiakat, női vezetőként jóval nehezebb boldogulni, bármennyire is lennél szakmailag alkalmas a feladatra.

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:18:06

@s: nem hiányoznak! Az hogy már rég nem a vadász/halász/gyűjtögető életmódot g folytatjuk pont a kreativ férfiaknak köszönhető! Ők kezdték el a kőpattintgatást,csiszolást, a vadász/halász eszközök készítését, majd a házépitést, kerámiát, fémek kinyerését, stb. stb. Ezek mind férfierőt is igénylő, amellett egy célra fókuszálást igénylő feladatok. Ergo, valószinütlen, hogy nőkre bízták volna. Kialakult szerepmegosztás persze a modernizációval fellazult, a feministák meg átestek a ló másik oldalára: minden férfi szerepet maguknak követelnek.
Persze, hogy találunk, minden cégnél vállaltnál/intézménynél női vezetőket is, ez normális. Ahogy az is, hogy arra alkalmazzák őket,a mamiban jobban telejsitenek mint a férfiak! Személyzeti főnökként például jóval kegyetlenebbek tudnak lenni minden férfinál, más végrehajtandó szerepkörben beválnak. A stratégiák kidolgozását pld. viszont nem bízzák rájuk..Kvered a szezont a fazonnal...

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:20:43

@Emmanuel Goldstein: sorold légy szíves, kiváncsi vagyok rájuk! A vezetőtől nem azt várják el, hogy hogyan boldogul, hanem hogy milyen eredményeket ér el! perspektivikusan! Nos ez nem rájuk jellemző.

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:21:21

@s: na ja, egy libsi bunkótól nem is lehet mást elvárni a hazájáról, nemzetéről!

randomuser1 2014.06.12. 14:28:56

@bölcsbagoly: el kell ismerjem, ravaszul megfogalmaztad.. nem tudok olyan női vezetőt mondani aki hosszú távú, történelemformáló szerepet tudott volna betölteni.
ámbátor maradnék az eredeti álláspontomnál, a körülmények nem kedveznek a nőknek, túl korai szakaszán tartunk az egyenjogúságnak.

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:30:43

@Emmanuel Goldstein: megint vissza kell térni az őskorba. a vadász/halász kénytelen egy célpontra fókuszálni, de térben és időben is előre nézve! A gyüjtögető viszont szórt látású de csak az orra alatti közvetlen közegben s térben6időben behatárolva! Ezt a tevékenységet az őseink millió évnél több ideig végezték, ergo százazernél is több generáció alatt. A t letelepedett állatenyésztő/földmüvelő, kézműves tevékenységet végzést meg kb. 10.000 éve (kb. 800 generáció) , mig a modern világ meg kb. 150-200 éves (kb. 10 generáció). Szerinted melyiknek volt erősebb hatása a mai jellegeink formázására?

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:32:06

@Emmanuel Goldstein: ez igaz, de nem változtat a jól tudott felismerésen: ahol nincs, ne keress!

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:37:21

@Emmanuel Goldstein: ugyan, Cleopátra, Medici Mária, Izabella királynő vagy Mária Terézia nem voltak egyenjogúak kortársaikkal? Többé-kevésbé jól tevékenykedtek végrehajtóként, de milyen jele van a kreativitásuknak?

randomuser1 2014.06.12. 14:37:52

@bölcsbagoly: hát, igen, én is azt mondom, ha évszázadokig beszélő bútornak tartottuk a nőket miért várjuk el tőlük, h gombnyomásra felnőjenek és meghaladjanak minket?

randomuser1 2014.06.12. 14:41:39

@bölcsbagoly: valójában, az uralkodókat nézegetni nem feltétlen produktív dolog, tudjuk jól, a középkori királyi családok mennyi genetikai problémával szembesültek a hatalom családon belül tartása nyomán itt európában.

s 2014.06.12. 14:47:39

@bölcsbagoly: "A stratégiák kidolgozását pld. viszont nem bízzák rájuk.."
Kibaszottul tájékozatlan vagy. Sok esetben azért bízzák ezt rájuk, mert jobban megtalálják a menekülő utat. Egy férfit fűt a tesztoszteron, és ez jól is van így, mert csatát nyerni csak ezzel lehet. Ugyanakkor minden csata után van egy következő nap, és azt is túl kell élni valahogyan. Nem minden nap van harc. Továbbá a háborús időkben is többször kell a B-terv, mint azt sokan az elején gondolták volna. Engemet erről nem fogsz tudni meggyőzni, de elég, ha arra gondolsz, mennyi profi, jó eredményekkel rendelkező női póker játékos van. Az átejtés mesterei, ennek az üzleti környezetben is sok hasznát lehet látni. Magam - férfiként - nem lelkesedem egyébként a póker iránt (primitív tengerész játéknak tartom, engemet az ulti ejtett rabul), de sok férfi ezt kifejezetten olyan elfoglaltságnak gondolja, amit igazán csak ők tudnak magas szinten művelni. Nos, tévednek. Akár csak a sakk esetében. Itt most nyilván nem helgácska Sakk és póker könyvére gondolok, mert az csak egy nagyon okosnak látszani akaró picsa - mint ahogy matolcsy meg egy nagyon okosnak látszani akaró faszkalap.
Polgár Judit jut az eszembe ilyenkor, meg az, hogy mi a faszért töltöm az időt hiába azzal, hogy elmagyarázzam neked, ami a Napnál is világosabb.

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:51:40

@Emmanuel Goldstein: ezt a hülyeséget csak a szegény elnyomott feministák szlogenezik! A nők nagyrésze igencsak boldog életet tud élni sokgyerekes családanyaként is! Nem vágyik pótcselekvésre, mint a szinglik. Nem a férfiak, hanem a körülmények kényszeritették őket egy bizonyos keretbe, de aki ki akart törni az megtehette (Jeanne D'Arc, Marie Curie például). A legtöbb nő boldog volt, ha voltak gyerekei, szerető férje, pénze és tündökölhetett a környezetében, földműves nőkén/polgár nőként/arisztokrataként!
A frusztrált, férfiakat utáló.rájuk féltékeny feministák kezdték tépdesni/rombolni a családeszményt, a régi szereposztást, anélkül, hogy az amit kináltak akárcsak a nőknek is megfelelne!
Mellesleg, mig a meleg férfiak közt kevés az aki azért vált homoszexuálisá mert megutálta a nőket, a nők közt rengeteg az olyan leszbikus ,aki kiábrándult a férfiakkal megélt nemi életből. Újat keresve, de legritkábban megtalálva az igazit.

s 2014.06.12. 14:52:40

@bölcsbagoly: A kurva rohadt folyós picsájú tripperes anyád a bunkó, te kibaszott faszbarom. Egy beképzelt ostoba pöcs vagy, ne basszad itt a rezet hiába, bazdmeg, dudált a kukásautó, ugorj fel rá gyorsan. A gondolkozást meg hagyjad azokra, akik értenek is ehhez, nehogy ebben a telibebaszott melegben túlerőltessed az agyad, (azt a három, még működő neuront) mert akkor már fingani sem fogsz tudni, bazdmeg.

s 2014.06.12. 14:57:07

@Emmanuel Goldstein: Engedelmeddel segítek, mert úgy látom elakadtál.

I. Erzsébet (London, 1533. szeptember 7., – London, 1603. március 24.), angolul: Elizabeth I, írül: Eilís I Shasana, 1558. november 17-étől Anglia és Írország királynője, az újkori Anglia egyik legnagyobb uralkodója, a Tudor-ház utolsó tagja a trónon. Uralma alatt országa tengeri és kereskedelmi nagyhatalommá vált.

bölcsbagoly 2014.06.12. 14:59:17

@s: ugyan, egyrészt a feministák pont azért azok amik, meg bennük is túlteng a mellékvese által termelt tesztoszteronjuk! Másrészt, rengeteg buta, nonkreativ férfinek is erős tesztioszteron termelése van. Hiszen ennek semmi köze a kreativitáshoz! S erről van szó, nem a harcról, vagy a pókerről! A sakk többek közt intuitiv játék/sport is, de ne felejtds el, hogy a női sakkozók közt az utóbbi fél évszázadban csak Polgár Judit tudott be törni a férfiak közé, de sohasem az első sorba! Egy fecske pedig...
Matolcsy viszont nemcsak a magyar gazdaságot állította újra sínre, hanem láthatóan a MNB-ot is! Ha őt annak nevezed aminek,akkor mi járna ki Simor vagy Surányi elvtársaidnak, netán Király elvtársnőnek?

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:01:40

@s: no igen, de mindegyikük jó férfi tanácsadókkal vette körül magát, learatva a dicsőséget! Nem tudok róla, hogy a sikeres férfi uralkodóknál fordítva állt volna a helyzet...

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:03:19

@s: ismét bókolsz érvek helyett? lumpenke, a gugli kezelése még nem jelenti sem azt hogy észlény lennél (H. sapiens), sem azt hogy értenéd is azt amit kimásolsz. sorry...

kisa 2014.06.12. 15:03:21

@Emmanuel Goldstein: Hümmm, a hosszútávú történelemformáló szerep a férfiaknál többnyire - nem mindig, de általában - kimerül a véres háborúk megvívásában. Ahol a győztes "formálta a történelmet", és MINDIG romokat hagyott maga után. A formálás meg azt jelentette, hogy a romokból ő vagy mások megpróbáltak valamit kihozni. Szerintem.
De azért mondjuk egy I. Erzsébet, Viktória királynő vagy Nagy Katalin eléggé formálták korukban a történelmet.
De amúgy egyetértek: a nők elég rövid ideje vannak kiengedve a konyhából meg a gyerekszobából ahhoz, hogy bármiféle összehasonlítható teljesítményt tudjanak produkálni a több 10ezer éves férfi-fórhoz viszonyítva. Ahhoz képest viszont elég impozáns a lista, amit az olvtárs összehozott.
És hát igazából a vita teljesen mellékvágányra szaladt, mert senki nem állította (kósán kívül, aki meg buta mint a tök, és már a kérdést se értette), hogy a nők meg a férfiak EGYFORMÁK lennének.

randomuser1 2014.06.12. 15:06:05

@bölcsbagoly: mint ahogy az emberek tólnyomó többsége- tökéletesen elégedett a saját hétköznapi tucatéletével és csak kevések, akikből csak egy-egy lesz híres és kimagasló, próbálnak elérni valamit :)
az alapkérdés, kreatívabb-e a férfi biológia determináltsága okán ?
te azt mondod igen, sztem meg a szocializációs hatás nem hagyható figyelmen kívűl a kérdés megnyugtató megválaszolásához.

randomuser1 2014.06.12. 15:12:06

@s: nem vok nagy történész vagy politológus, de alapvetően úgy látom, az uraklodó nem magában tud valamit elérni, midig van körülötte valami erő, monnyuk gazdasági, ami ugyanazt akarja mit amit az uralkodó maga-és a megszabott keretek közt lehet ugrálni..
ellenkező esetben úgy jársz, mint Nehru lánya...

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:13:46

@Emmanuel Goldstein: a szocializáció csak arra a jellegre hathat ami van! nem bizonyitott az epigenetika, bár a minap olvastam egy hülye cikket arról, hogy az ökölvívástól rövidebb az állkapcsunk! -:) A kutatók (??) azt állitják, hogy mivel az ausztralopithecuszok marka alkalmas volt az ökölbe záráshoz, sokat potyolgathatták egymás állát! Ilyen az, amikor a tudomány is bulvárosodik!

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:17:44

@kisa: az tény, hogy a történészek leragadnak a háborúk mellett,de nem kellene azt képzelni, hogy a régi idők emberei csak háborúztak volna! Csak hát a békés hétköznapokról kevesebb a hír (pedig hát a sok épületet is akkor épitették, no meg az újabb és újabb technikai vivmányokat is akkor találták ki), mivel az nem hír hogy a kutya megharapja a postást, de fordítva?!

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:24:14

@kisa: nem kiengedve femministácska, hanem maguktól kimerészkedve! a vita itt meg aról szól, hogy melyik nemnek mennyi jutott a kreativitásból!
Amúgy, nem nagy szégyen rátok hű de okos nőkre, hogy a "rém buta" Kósa ennyivel sikeresebb nálatok? ki akadályoz meg benne benneteket, hogy felvegyétek vele a versenyt? netán az észkombájn Széll Bernadett, vagy az új eminenciásotok Kunhalmi, netán a két Szabó miben is adta jelét a kreatív gondolkodásmódnak?

randomuser1 2014.06.12. 15:26:38

@bölcsbagoly: a rövidebb állúak könnyebben maradtak életben így az ő génkészletük nagyobb arányban öröklődött? bár, elég átfogó és kiterjedt berdózás kell ehhez...
ellenben a szocializáció, ha nem egy generáció szintjén nézed, nem egy generációt ível át, évszázadokig kihat...

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:39:23

@Emmanuel Goldstein: ugyan, az emberé válás nem az áll problémája, annak rövidülését két ok hozat létre:
- táplálkozás megváltozása,
- az agykoponya fejlődése.
A megnyomorított lábú kínai nők sem szültek nyomorék lábú lányokat! pedig igen régi szokásról van szó, ugyebár? A keletafrikai nők is karikákkal nyújtják a nyakukat, de normális nyakú lányokat szülnek, ahogy a torzított koponyájú amerikai őslakók gyerekei is normális koponyával születtek.
Ugyanis a szerzett tulajdonságok nem átörökíthetőek az utódokra!Bárki is állítaná az ellenkezőjét.

kisa 2014.06.12. 15:43:45

@bölcsbagoly: És kósa? Ő mennyire kreatív? Ja, seggnyalásban... A politika mióta kreatív? És már megint mi ez a többes, hogy eminenciásotok?

A kreativitás pedig, nos, akinek van rá lehetősége, az templomot épít, kreativice, akinek meg nincs, azt mondjuk koronázási palástot hímez. Vagy falikárpitot. Nehéz világmegváltónak lenni akkor, mikor 5-10 gyerek csimpaszkodik valakinek a szoknyájába.
No, és részemről VELED tényleg ennyi.
Nem tetszik a stílusod, arrogáns vagy és öntelt, lekezelő másokkal, szánalmas érveidet személyeskedéssel ellensúlyozod.
Úgyhogy kérlek, erre már ne is válaszolj.

randomuser1 2014.06.12. 15:46:40

@bölcsbagoly: ezt nem is állította itt senki.

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:53:38

@kisa: mondatm én hogy kreativ,, de valamit jól csinálhat, mert sikeres! Ezt nem tudjátok tagadni, még frusztráltságotokban sem! ezért lett újból és újból újraválasztva, ezért maradhatott meg a fidesz erős embereként, miközben a gyengék mint kihulltak a rostán.
Teszek rá, hogy feministéának mi tetszik. nekem összességében nem tetszik az amit műveltek. A társadalom ellen vétkeztek.A vitakultúrátok meg ugyanúgy nem létezik mint a kreativitásotok, csak papagájként éltek/beszéltek.
Aki kreatív az hegyi pásztorként is megtalálja, hogy mint élje meg ezt a tulajdonságát, akinek meg nincs ilyenje, az épitészként is csak mások ötleteit másolja!

bölcsbagoly 2014.06.12. 15:55:44

@Emmanuel Goldstein: de biza, amikor a kreativitás genetikai determinációját megkérdőjelezték! Márpedig az az agy adott szerkezetének/működési mechanizmusának a függvénye!

randomuser1 2014.06.12. 16:03:41

@bölcsbagoly: és ez hogy kötődik a nemi jelleget meghatározó kromoszómákhoz?

s 2014.06.12. 16:35:15

@Emmanuel Goldstein: "az uraklodó nem magában tud valamit elérni, midig van körülötte valami erő, monnyuk gazdasági, ami ugyanazt akarja mit amit az uralkodó maga-és a megszabott keretek közt lehet ugrálni.. "

El kellene mélyedned kissé az I. Erzsébet kori angol viszonyokban. Semmi nem volt, ami a pártján állt volna a törekvéseiben. Ellenben volt vallási megosztottság, örökösödési viszály, spanyol tengeri fölény. Mindezek dacára lett Angla világhatalom a jó érzékkel, intelligensen és kreatívan történő kormányázás alatt. Aki ezt vitatja, az magát a történelmet próbálja tagadni, ezekkel nincs mit kezdeni. Aki meg azok mögé az érvek mögé bújik, hogy az uralkodónak csak szerencséje volt a remek tanácsadókkal, az adós marad a válasszal abban a tekintetben, hogy miért nem ezek a remek tanácsadók lettek maguk az uralkodók. Volt rá példa nem egy, ott van Napóleon. Azokban az időkben úgy hullottak a fejek, mint szilva az őszi napon. Lehetett volna, ha valakiben van elég spiritusz. Nem volt. I. Erzsébet uralkodott, mert nem volt az, akinek itt sokan látni akarják - egy lány a kertből, az almafa alól.

s 2014.06.12. 16:42:44

@bölcsbagoly: "Ugyanis a szerzett tulajdonságok nem átörökíthetőek az utódokra!"

Nem úgy, ahogy eddig gondolták. A szerzett tulajdonságok befolyásolják az öröklődés módját. A DNS nagy része nem fehérjét kódol, hanem arra vonatkozó utasítást tartalmaz, hogy a fehérjéket kódoló részek közül melyik működjön. Eddig a genetikusok sokáig azt hitték, hogy ezek mind felesleges szakaszok a genomban, mostanában jönnek rá, hogy ezeknek mi a szerepük valójában. Ez az epigenetika lényege.

s 2014.06.12. 16:48:28

@bölcsbagoly: "amikor a kreativitás genetikai determinációját megkérdőjelezték"

Kevered a szezont a faszommal. A kreativitás lehet genetikusan determinált. A nem biztosan genetikusan determinált. Ebből viszont nem következik, hogy a kreativitás a nem tulajdonság alapján determinált. Ha nem érted, akkor kár pazarolni a szavakat.

bölcsbagoly 2014.06.12. 18:14:09

@Emmanuel Goldstein: biztosan kötődik, ugyanis a két agyféltekét összekötő 3 fehér ereszték s főleg a kérges test vastagsága jelentősen eltér, a nők agya aránylag nagyobb a férfiakénál és a két agyfélteke rendszerint egyidőben fan működésben náluk. S ez minden nőre jellemző tulajdonság.

bölcsbagoly 2014.06.12. 18:16:04

@s: olvasd el az előbbi beírásomat.

bölcsbagoly 2014.06.12. 18:21:06

@s: igencsak felületesek a történelmi ismereteid. mert különben tudnád, hogy a háttérben mindig a karizma nélküli szürke eminenciások állnak, akik maguk előtt "tolva+ a karizmatikus államfőket/politikusokat, viszik sikerre elképeléseiket, terveiket.

bölcsbagoly 2014.06.12. 18:28:03

@bölcsbagoly: hazai viszonylatban, az utóbbi évtizedekben Kádár, Horn, Gyurcsány és Orbán a karizmatikus államférfiak közé tartoztak/nak, míg Grósz, Medgyessy, Bajnai, Mesterházi nem tartozik ebbe a kategóriába, így rajtuk a jó tanácsadók sem sokat segítenek.
DE láthatóan (pl. I:Erzsébet esetén) kevered a kreativitást a karizmatikussággal. A kettőnek nincs sok köze egymáshoz.

s 2014.06.12. 18:36:10

@bölcsbagoly: "a nők agya aránylag nagyobb a férfiakénál"

Nem. Abszolút értelemben kisebb, és ez nem is számít igazán, mert a testömeghez voszonyított érték a fontos.

A nők agyában több a szürkeállomány (az idegsejtek az agykéregban), a férfiakéban ezzel szemben a fehér, kéreg alatti rész a nagyobb (ezek az idegsejteket összekötő idegnyúlványok).

Nincs ma olyan eredmény, ami a kreativitást, egy ennyire komplex tulajdonságot vissza tudna vezetni a genetikai alapokig, olyan eredmény meg főként nincs, ami korrelációt tudna kimutatni ezen tulajdonság megléte és más egyéb tulajdonságok előfordulása közt. Kár ezen sportolnod, zsákutcában vagy.

s 2014.06.12. 18:39:44

@bölcsbagoly: Aha. Akkor nem is orbán a király, hanem habonyárpi. Álljunk le, mert ki fognak végezni tégedet felségárulásért, ez meg mélyen megrendítené a bennem lakozó humanistát.

bölcsbagoly 2014.06.12. 18:45:27

@s: az írtam, hogy aránylag, vagyis a testsúlyukhoz mérten s ráadásul több neuronnal is rendelkeznek!
persze, hiszen igencsak keveset tudunk ehhez az agyról, de ez pont olyan érv, mint amikor egy humángenetikus azt állitja, hogy nincs genetikai determinációja (vagyis nem ismerik a géneket) a rasszok közti különbségeknek, amelyek viszont jól láthatóak bárki által! Ugyanígy közkeletű z tapasztalat hogy a női kreativitás igencsak eltér a férfiakétől. mig az utóbbi a konkrét találékonyságban (találmányok, felfedezések, újitások, új dolgok felfedezés) nyilvánul meg, a nőké a különböző kombinációk területén (cselszövések, viszályok, bonyodalmak atb. kreálása).

bölcsbagoly 2014.06.12. 18:46:44

@s: miért, szerinted a karizma és a kreativitás kizárja egymást? Tudtommal OV ötgyerekes apa. tehát férfi! -:)

Kandabula 2014.06.15. 20:47:01

Én azért imádom Kósát, mert olyan okos. Egy igazi sűrítmény.
süti beállítások módosítása