Dehogy közpénzből épült a felcsúti stadion!

H_A Címkék: stadion futball közpénz kommunistázás Orbán Viktor Felcsút TAO Felcsúti Akadémia2014.04.23. 00:28

Szerintem tegyünk pontot ennek a felcsúti stadionos ügynek. Törődjünk bele, teljesen rendben van, hogy a nagyzási mánia és a futballőrület beteges találkozásának emlékműve a maga gyönyörűségében ott áll, ahol állnia kell, a miniszterelnök kertjének végében. Igenis, egy futballstadion is lehet szentély, igenis rendben van, hogy a Puskás Ferenc Pancho Arénába kétszer belefér Felcsút teljes népessége, és tegyük hozzá: ki a frászt érdekel, hogy a Puskás Akadémia FC meccseire egy negyed falucskányi embert is nehéz összetapsolni.

Mindez az ország futballőrülettel és megalomániával nem együtt élő feléről szemlélve elég nagy baj, de talán ennél sokkal nagyobb baj, hogy e remekmű szellemi atyja, megálmodója és tulajdonosa ráadásul kommunistázik, amikor a grandiózus építmény létjogosultságáról faggatják. Orbán Viktor szerint ugyanis - hiszik vagy nem - kommunista gondolat, hogy a felcsúti pazar stadion közpénzből épült. Orbán Viktor szerint ugyanis "meg kéne érteni, hogy pénzt a vállalkozók termelik meg, és ők döntenek arról, hova adják a pénzüket. Ez nem közpénz."

Lehet, hogy nehéz a felfogásom, de elutasítom, hogy kommunista volnék. Egyszersmind elutasítom azt is, hogy ilyen magas lóról az arcomba hazudjanak. Mert lehet, hogy mind hülyék vagyunk, de akkor is itt van ez a dicsőséges, ki tudja hányadik Orbán-kormány idején bevezetett társasági adókedvezmény (TAO), amelyet azok a vállalkozások vehetnek igénybe 2011 óta, amelyek a a látvány-sportágakat (labdarúgás, kézilabda, kosárlabda, vízilabda és jégkorong) támogatják. Gyengébbek és kommunistázók kedvéért: a támogatás céljai törvényben meghatározottak, ezért a befolyó pénzt többek között utánpótlás-nevelésre, a képzéssel összefüggő feladatokra, infrastruktúra fejlesztésére, beruházásokra, felújításokra lehet fordítani. Az igénylő sportszervezetnek erről egy sportfejlesztési programot kell készítenie, aminek megfelelőségéről a Nemzeti Sport Intézet (NSI) dönt.

Konkrétan, ez mit jelent? Hogy itt van a Puskás Akadémiát támogató Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány, amelynek alapítója nem más, mint a miniszterelnök, aki egyedül dönt a támogatóknak adható különféle állami kedvezményekről. Az alapítvány elnöke meg teljesen véletlenül Mészáros Lőrinc, a miniszterelnök kebelbarátja, legnagyobb nemzeti polgármester-vízvezetékszerelő-vállalkozónk, aki az élet szerencsés véletleneinek és az állami megrendeléseknek köszönhetően immár milliárdosnak mondhatja magát. Vajon neki, és a hozzá hasonlóknak mennyit kellett töprengeni azon, hogy hova tolják a pénzüket? Ha egyszer a stadion birtokosa a miniszterelnök, aki állami projektek fölött rendelkezik, melyik része nem világos annak, hogy a leírható támogatás - az oda-vissza hála jegyében - gyakorlatilag vesztegetési pénznek tekinthető?

Lehet bőszen kommunistázni, de a nagy büdös igazság az, hogy ezek a vállalkozók egyáltalán nem a saját pénzüket tolták a felcsúti stadion VIP páholyába, hanem pontosan azt az összeget, amelyet (e fantasztikus adókedvezmény nem igénybevétele esetén) adóként kellett volna befizetniük az államkasszába. Vagyis törvényes itt minden. Saját magunk alkotta jogszabályok segítségével teljesen törvényesen irányítjuk a közpénzt arra, amerre akarjuk. Adókedvezménynek/adójóváírásnak álcázott támogatás révén teljesen törvényesen csaljuk az adót. Akinek nem tetszik, az meg tehet egy szívességet.

Értjük, Viktor, dehogy közpénz ez. Mészáros Lőrincek dobták össze mellényzsebből azt a pár milliárdot. Aki mást állít, az mérgezett elméjű kommunista. Majd jól ki lehet végezni a teltházas Puskás Arénában.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr426070963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabadnapos urulógus 2014.04.23. 00:38:36

"...pontosan azt az összeget, amelyet (e fantasztikus adókedvezmény nem igénybevétele esetén) adóként kellett volna befizetniük az államkasszába."
Csak egyetlen kérdésem van: Gordonka mennyi adót fizet?

2014.04.23. 09:23:17

Az is páratlan okosság és világszabadalom egy piacgazdaságban, hogy pont a látványsportok vannak támogatva ilyen módon. Pont ezeknek a sportoknak lenne esélyük eltartani magukat.

Pan Modry 2014.04.23. 10:03:33

Magyarok, ne csodlakozzatok hogy csorok vagytok, miutan onkent, bepucsitva lemondtatok a manyupotokrol, mit vartatok???

A politikusok ezt azert csinalja veletek, mert meg lehet ezt veletek csinalni! Bar az kulonosen gusztustalan hogy elfogadjatok hogy a gyerekeitek oktatasabol forrasokat vonnak el a miniszterelnok hibbija celjabol!

Keszuljetek fel a csoro letre, bar nemsokara Magyarorszag a szlovak legenybucsuk celpontja lesz, marmint azon szlovakoke akik nem akarnak sokat kolteni erre.

kissiú 2014.04.23. 10:09:17

Végre valaki kimondta: a felcsúti stadion TAO-pénzből építése a korrupció törvénybe foglalása.

fvipera 2014.04.23. 10:11:57

@szabadnapos urulógus: igazad van. és mit keres oszkó a wizzairben.

ursus artos 2014.04.23. 10:15:40

Lehet ragozni a végtelenségig, de a TAO kedvezmény az nem közpénz. Ennyi erővel a cikkíró lakása is köztulajdon, mert ugye - feltételezem újságíró - vagy tanár és ez esetben állami pénzből kapja a fizetését, amiből a lakását vette, tehát köztulajdon. (Ha újságíró, akkor meg közpénzből kistafírozott(2002-2010), mondjuk népszabis, akkor meg azért.
Tehát valóban: "Szerintem tegyünk pontot ennek a felcsúti stadionos ügynek. "
(Csak nekem van ezzel a mondattal kapcsolatban hiány érzetem?)
".. a miniszterelnök, aki egyedül dönt a támogatóknak adható különféle állami kedvezményekről..."
Ez mégis honnan????

_most_ 2014.04.23. 10:31:19

haha, persze teljesen véletlen, hogy messze a legtöbb pénzt a felcsút kapta és azok a cégek, melyek a felcsútot támogatták teljesen véletlenül a közbeszerzések legnagyobb nyertesei, lehet, hogy a fidesz szavazókat ennyire hülyének lehet nézni, de azért az emberek többsége ezt nem veszi be.

csak egy néző 2014.04.23. 10:31:30

TAO
Támogatási Adó Orbánnak
Méghogy közpénz? Ez valamiféle kommunista csökevényes gondolkodás módra vall. Ugye Viki?
"Ennek ellenére a költségvetési közvetlen támogatások szintjére hízott a taós pénztömeg. 2011 és 2012 nyara között 33,5 milliárd forintot adtak a cégek az öt látványsportnak, 2012 és 2013 nyara között pedig már 60 milliárdot. A nagyságrendet érzékelteti, hogy ezáltal a társasági adóbevétel közel 15 százalékáról mond le az állam, ez a pénz megegyezik azzal az összeggel, amelyet zárolni kellett az idei költségvetésben azért, hogy kiszabaduljon az ország a túlzottdeficit-eljárás alól. Ez a pénz tehát ugyan nem közvetlen költségvetési támogatás, viszont olyan összeg, amely hiányzik az állami adóbevételekből, vagyis burkolt állami támogatásnak számít."

béla a görög (törölt) 2014.04.23. 10:44:28

Adót és adókedvezményt az állam vethet ki.
A befolyó pénz az államkasszába megy. Az meg közpénz.
Ezen nincs mit szépíteni. Ennyi.
Orbán HAZUDIK szokás szerint.

penzkapu · www.penzkapu.hu 2014.04.23. 11:00:07

"Meg kéne érteni, hogy pénzt a vállalkozók termelik meg, és ők döntenek arról, hova adják a pénzüket. Ez nem közpénz”

Mi megértettük. Csak nehogy a vállalkozók is megértsék, és elkezdjék nem Magyarországra adni...

További kellemes, kulturált vitázást kívánok:
Szalai János

Netuddki. 2014.04.23. 11:10:40

@szabadnapos urulógus: "Csak egyetlen kérdésem van: Gordonka mennyi adót fizet?"

Ja B+, te fizetett fidesztroll te! Nem a gordonka építtetett stadiont a háza mellé a koszos falujába...

"szabadnapos urulógus 0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2011.06.06. óta tag."

Netuddki. 2014.04.23. 11:16:15

@ursus artos: "Lehet ragozni a végtelenségig, de a TAO kedvezmény az nem közpénz."

Ja, lehet ragozni a végtelenségig de ez a fekália, mint a dohánymutyi vagy a shitpali is rajtatok fog száradni.
5 milliárdba került a vajdád stadionja, de mindez az országnak 500 milliárdba kerül. Kábé ennyi közpénz folyt, fog folyni az "adakozó" cégeknek a stadionért cserébe. A többiről meg már nem is beszélve...

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.04.23. 11:23:15

" gyakorlatilag vesztegetési pénznek tekinthető?"
Igen! Végre valaki felteszi ezt a kérdést.
Olyan ez mint a védelmi pénznek nevezett életbenmaradási adó, ha fizetsz megvédenek.
Ha nem tejelsz tönkre tesznek, vagy csak elengedik a kezed.
Meg kell nézni az én történetem! Miért éri meg egy autó gyárnak a focit támogatni? Azért, hogy a stiklijeik védettek legyenek.
Egy normálisan működő országban a támogatók listája felérne egy vádirattal.

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.04.23. 11:31:27

@kovi1970: Igen, és a tetves Tao-nak nevezett védelmi pénz miatt szabadon garázdálkodnak a "támogatók" mert, hogy érinthetetlenek, a törvények felett állnak.

Gilinggalang 2014.04.23. 11:53:24

@ursus artos: ha nem lenne a TAO kedvezmény, akkor mi történne a TAO-val?

Gilinggalang 2014.04.23. 12:01:53

@ursus artos: illetve: a TAO kedvezmény technikailag megegyezik az adó 1% intézményével, hiszen ott is lehetőség van célzottan adni a támogatást egy általunk szimpatikus alapítványnak/egyháznak, míg a TAO kedvezménynél egy szimpatikus sportágnak/egyesületnek. Most abba ne menjünk bele, hogy ott miért csak az 1%ot lehet felajánlani, míg itt az egészet, de ez kb mindegy is.

Viszont: mno.hu/hirtvarchiv/gyermekrak-alapitvany-rendorsegi-vizsgalatot-kovetel-a-fidesz-1201518

(a cikk fejléce:"Rendőrségi vizsgálatot követel a Fidesz azért, mert a Gyermekrák Alapítvány elnöke magáncélra használta az alapítvány közpénzből megvásárolt betegszállító autóját.")

Tehát ha az adó 1% ami nem folyik be közvetlenül a költségvetésnek közpénz, akkor bizony a TAO kedvezmény (ami szintén nem folyik be) is de facto közpénznek számít.

csak egy néző 2014.04.23. 12:03:05

-Ha a Fletó építette volna Pápán az akadémiát és az arénát, vajon a most habzó szájjal az arénát védők, akkor is ezen a véleményen lennének?
-Tényleg egy ilyen csicsás luxus, fűthető gyepes, luxus páholyos, beépített monitoros bőrfoteles, arénára van szükség az utánpótlás képzéséhez?
-Vajon, hogy fogják rentábilissé tenni a fenntartását, üzemeltetését?
-Lehet, hogy rosszul emlékszem, de, mintha az utolsó igazi focistáink (6:3)nem ilyen luxus körülmények között edzettek és mégis sikerült kivívniuk a világ tiszteletét?
-Ma már egy szállodát sem lehet megépíteni elegendő parkolóhely nélkül, nem egy 3500 fős stadiont. Az igaz, hogy Orbánnak csináltak egy névre szóló parkolóhelyet (röhej)
- És végül kíváncsi lennék, hogy vajon kinek az anyját emlegetik majd, hogy ha valaha ne adj Isten kórházba kerülnek és a nővér bekiabál a kórterembe, hogy lepedőcsere, mindenki cseréljen lepedőt az ágyszomszédjával.
-TAO Támogatási Adó Orbánnak (nem közpénz)
Behubesza.
Magyarország így szeretlek.

flort 2014.04.23. 12:03:07

@Gilinggalang: ne próbálkozz, még megzavarnák a tisztánlátását a tények.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.23. 13:36:42

@szabadnapos urulógus: És nekem lehet egy kérdésem? Anyád hogy van? Kb ugyanannyi köze van a cikkhez mindkét kérdésnek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.23. 13:38:08

@ursus artos: Miért nem közpénz? Mert egy olyan naracs-suttyó, mint te azt mondja? Ha Fleto épített volna belőle stadiont, akkor szerinted is közpénz lenne. Ennyit a véleményedről.

ex-dr. vuk 2014.04.23. 13:42:57

Ez az egesz eddig is teljesen vilagos volt.
Egy dolog nem vilagos: hol a francban van az a banda, aki ezeket ujravalasztotta? En akarkit ismerek a kormnyezetemben mind a pokolra kivanja ezt a bandat .. hol vannak azok, akik ujraszavaztak?

Kivlov 2014.04.23. 13:55:15

"jaaaaj, mennyi lélegeztetőgépet ebből a pénzből venni..."
:D :D :D

a nemzet fogatlan provokátora 2014.04.23. 14:00:39

A Tom Lantos alapítvány 3 milliárdja az rendben volt ,ugye gyerekek??

saci02 2014.04.23. 14:01:46

@Kivlov: Tudod Kivlov, nem seggbe, hanem szajba... :))))

putris72 2014.04.23. 14:03:00

@csak egy néző: Felto úszómedencét épített a cégével a saját házába,majd vissza igényelt az áfát utána!index.hu/belfold/gyuszoda0509/ !

ex-dr. vuk 2014.04.23. 14:13:20

@a nemzet fogatlan provokátora: az sem volt rendben. egyik sincs rendben.

a kulonbseg itt az, hogy fapofaval megmagyarazzak, hogy "te vagy a hulye ez nem kozpenz es nem loptuk". es persze nem eloszor.

saci02 2014.04.23. 14:13:26

@Kivlov: DE hat neked kell a lelegeztetogep!!! :)))

Kivlov 2014.04.23. 14:19:40

@saci02:
nekem nem. én a stadiont választom. :D

csak egy néző 2014.04.23. 14:28:03

@putris72:
Putrilakó idióta komám, elképesztő, hogy még mindig ez az óvodás szintű érvelésetek a legerősebb fegyveretek. Azért építettem 4 milliárd közpénzből stadiont, mert a Fletó is elcsalta az áfát. Ez az egy bites agyaddal elfogadható válasz. Gratulálok öcsém, te olyan hülye, elvakult hívő vagy, hogy a zebránál is csak akkor mész át, ha narancssárgára vált a lámpa. Ennyi ésszel jelentkezhetsz felcsutra a stadionba focista csulát gyűjteni a fűtött fűből.

cabeza 2014.04.23. 14:36:38

Imadom amikor egy eszleny egybol azzal jon, hogy "de a masik xzy is ezt csinalta". Mi lenne ha ezek az emberek a maradek agysejtjeit arra hasznalnak, hogy most mi van. Mert az van, hogy egy regen villamossal jaro orban viktor valoszinu tobb szazmillios vagyonnal rendelkezik 8 ev miniszterelnoki fizetesbol es a csaladjarol, kozeli baratairol meg szo sem esett. Mi lenne ha emberek probalnanak olyan ember megvalasztani aki legalabb kisebb szinten muveli ezt, naedjisten nem muveli mert nem a regi korbol/ban jott/nevelkedett?
Szegyen es gyalazat ez az orszag.

balfékek 2014.04.23. 14:49:37

@kovi1970: csak a koszos fővárosban épÍtett egy putrit. Néhány tucat családot taccsra vágott. Ennyit az érték rendről.

balfékek 2014.04.23. 14:51:48

@csak egy néző: Érdekes a tények mennyire frusztálltá tudnak tenni néhány polgártársat.

Peterpapo 2014.04.23. 14:56:36

@szabadnapos urulógus:

Pont annyit, mint Rogán. Ja nem bocs! Lehet rogán többet fog majd fizetni, ha végre bevallja, hogy mije is van valójában. Esetleg Mészáros Lőrincet kérdezd még meg, hogy ő mennyivel járult hozzá a TAO-jával.

Peterpapo 2014.04.23. 15:02:06

@ursus artos:

Akárhogy is próbálod csűrni-csavarni, a fizetés, amiből az újságíró, tanár vette a lakását, nem ugyanaz, mint az az adó, amit a cégeknek be kellene fizetnie az államkasszába. Ehelyett stadiont építenek belőle. Az összehasonlításod úgy lenne helyes, ha azokkal az 1 százalékokkal hasonlítanád össze, amelyekről dönthet az állampolgár, hogy az államkassza helyett, melyik alapítvány számlájára szeretne utaltatni. Na az is közpénz.

mézesmackócskácska 2014.04.23. 15:04:37

@szabadnapos urulógus: Nehogy már azért mentsünk fel valakit mert más is lop... ugye most viccelsz...
Jövő héten betörök hozzád, és kirabollak, de ne büntessenek meg elvégre már volt példa rá, hogy mást se büntettek meg.
Igenis ki kell mondani, hogy ez egy tolvaj tetve korrupt banda...
Nem elmúlt nyolc év hanem elmúlt 24 barátocskám...
Igenis kivégzés jár Orbán retkes bandájának családostul, és a többinek is az előző 24 évből...

cabeza 2014.04.23. 15:08:34

Ha ez Nemetorszagban tortenne meg, annyira paros labbal rugnak ki a politikust, hogy a politikai karrierjenek vege lenne egy eletre, mert az allampolgarok is kikernek ezt a szintu pofatlansagot maguknak. Itt meg a birkak meg kezet is csokolnak a foldesuraknak, hogy legalabb odaszortak egy kis morzsat nekik.

Peterpapo 2014.04.23. 15:09:45

@csentecsa:

"Az offshore-ba kilopott milliárdokból mi épült?"

Erről megkérdezhetnéd Lázárt, vagy bármelyik fideszest is nyugodtan. Egyébként az is bicskanyitogató, hogy megtehetik, de ez is az. Attól, hogy az létezik sajnos, attól ez még nem lesz törvényes.

Peterpapo 2014.04.23. 15:12:58

@balfékek:

Nem tudom milyen tényekre gondolsz, de a jobb érzésűeket bizony felháborítja, a teljesen felesleges stadionok építése.

putris72 2014.04.23. 16:13:54

@csak egy néző: A válaszod alapján sokkal inkább téged tartanak ostobának mint engem!Most kicsit föl világosítalak,mert látom te is elkepesztő sötétségben élsz a hozzád hasonlókkal együtt!Nem közpénzből épült!Akár menyire is szeretnéd bele magyarázni!Amíg egy vállalkozás el döntheti,hogy befizeti az egészet vagy,egy részét TAO-programba fizet,addig az nem közpénz!Én elhiszem,hogy a baloldalon úgy gondolkodnak,hogy mindenki pénze közpénz!Valószínűleg ezért van annyi baloldali politikus börtönben!Tudod amíg a baloldal ugyanezzel a garnitúrával,és a hozzád hasonló szavazókkal lesz megáldva,csak csökkenni fog a szavazói száma!Már mindenki csak röhög rajtatok,és a szánalmas próbálkozásaitokon!Nemsokára lesz az újabb bukta,szerintem készül inkább arra!

csak egy néző 2014.04.23. 16:23:34

@putris72:
Te nagyon egyszerű putrilakó. Tipikus fidióta barom vagy. Aki nem fideszes az csak ballibsi lehet. Hozzád képest még egy faék is egy bonyolult szerkezet. Az látszik, hogy még szöveget sem tudsz értelmezni. Egyébként is "mit keres Oszkó a Wizairben?"

lombozódó 2014.04.23. 17:09:39

putris72 2014.04.23. 16:13:54
Biztosan téged is busszal vittek választani. ( és még hasznot is hozott :-)))))))))) /
Szóval aki jó TAHO fizető, jutalmul kap egy jó kis EU-s támogatású munkácskát / mert ugye az államnak nincs pénze beruházni, még az önrészt is hitelből gyűjti be. /
Na a jó vállalkozó kitermeli az újabb TAHO-t , /esetleg EU-s német vagy francia eredetű pénzből
( cserébe ellehetetlenítjük pld a dunamenti erőművet , de baráti segítségként olcsón megvásároljuk olcsó hitelből , - na persze az MVM - ) /
kitermeli a saját hasznát, hogy teljen
azért luxus házakra, luxus autókra is.

lombozódó 2014.04.23. 17:15:34

lombozódó 2014.04.23. 17:09:39

.............. na tényleg kilopta el a magyarok pénzét, hiszen olyan mostanában nem nagyon létezik :-))))))))))
/ persze úgy távolról ez is magyar pénz /
A hülye EU-s nagyok meddig adják ugyan ezt a TAHO- s játékpénzt ???? :-)))))))))))

lombozódó 2014.04.23. 17:25:11

Tehát tényleg téves az az állítás, hogy a magyar közpénzeket nyúlják le, ez EU-s közpénz és külföldi hitelekkel / esetleg orosz is, IMF az nem, mert figyelte a hitelei sorsát és szankcionált, - na persze nagy felszabadító harcok után - el is kergettük őket, mert minek kutakodnak itt / :-)))))
Na ennek lesz aztán nagy ára majd.

putris72 2014.04.23. 17:44:25

@csak egy néző: Még szerencse,hogy tükör néztél amikor írtad!Majdnem azt hittem,hogy engem illetsz ilyen csúnya szavakkal!Nagyon bő a szókincsed!Áll vagy 10-15 szóból!A Gyűlölködő fröcsögésedhez nem kell szövegértelmezés!Csak megmosolyogtatsz és nem érzek mást csak szánalmat irántad!

cabeza 2014.04.23. 17:57:49

@putris72: Eh. Ostobat kialtani masra mikozben orbitalis helyesirasi hibakkal hemzseg a mondando. Nem vagyok egy grammar naci, de ez annyira ironikus. Ebbol latszik hogy honnan jott ez az eredmeny. Mondom en, tudatlansag a korrupt hatalom kanaanja.

csak egy néző 2014.04.23. 18:26:56

@putris72:
Öcsém, ennyi volt, itt a vége. Ennyit sikerült megértened és még te jössz itt a szókinccsel?? Neked még a 10-15 szó is komoly értelmezési problémát jelent, nem beszélve a helyesírási hibáidról.

putris72 2014.04.23. 18:34:35

@cabeza: Tudod akit az elképesztő gyűlölete hajt az jobban befolyásolható,mint az aki hibát vét!Az MSZP ezért vesztett!Lehet,hogy két választás meg lehetett nyerni vele!Viszont most már nem működött!

putris72 2014.04.23. 18:40:10

@csak egy néző: Na már vártam!Ha nincs más akkor jön a helyesírási hibára való hivatkozás!Na tényleg ez a vég!

wolves84lb 2014.04.23. 18:52:54

@putris72: te egy igazi hülye vagy...csak mi a kurva anyádért reklámozod?

wolves84lb 2014.04.23. 18:55:39

@putris72: Mi mást vársz, te véglény? Leírták neked elégszer, hogy értsd meg bazdmeg, a felcsúti stadionra elkúrt pénz bizony közpénz, akármit is akartok ti, fideszes gyökerek elhitetni. De te csak nyomod tovább rendületlenül.

És akkor csodálkozol, ha elmegy az ember türelme, és elküld a kurva anyádba.

Netuddki. 2014.04.23. 19:17:29

@csentecsa: Nyehehe! Te akkora egy fideszes barom vagy mint ide újdelhi!

"Itt legalább van egy kész stadion"
Ja, van.

"ami közösségi célokra is felhasználható a kistérségben."
Ja. Esetleg lehetne rendezni benne gladiátorviadalt. Például az orbán és haverjai versus oroszlánok.

"A mérete sem akora mint ahogy azt egyesek sugallják: 4000 fő befogadására képes."
Most akkor hány fős B+? 4000 vagy nem-e 4000? Vagy 300, vagy nem tudom...

"Az offshore-ba kilopott milliárdokból mi épült?"
Mivel nem vagyok maszopos tököm tudja. De nem is érdekel. De a helyett, hogy a balfasz gazdáid a z3lmúlt8évben kivonulgattak a parlamentből esetleg a körmére nézhettek volna a maszoposoknak...

Netuddki. 2014.04.23. 19:22:01

@balfékek: Ostoba balfasz! Nem érdekel a gordonkád 1000 éves ügye. Ti vagytok hatalmon B+, csukjátok börtönbe! Aztán az orbánotokat is melléje...

cabeza 2014.04.23. 19:26:21

@putris72: A gyulolet forrasa pontosan 2002-ben indult meg amikor orban viktor elvesztette a valasztasokat, csalast kialtott es folhergelte a hiveit, hogy kuzdjenek a "gonosz" ellen, csinaljanak bizonyos "koroket", ahol a hivek egymast tudjak felpumpalni a kovetkezo tuntetesre, felhasznalva a kokardat es minden multbeli magyar szimbolumot a tortenelmunkben, hogy minel erosebb erzeseket tudjon kihozni a csalodott fideszes tamogatoibol. Ravetitette a csalodasat a szabadsagharcra, 1956-ra, es barmi masra ami barmilyen sebet okozott a magyar nepnek. Megprobalta minden erovel felszakitani ezeket a hegeket, es ravetiteni az eppen aktualis kormanyra. Mi ez ha nem gyuloletkeltes? Persze erre a hosszutavu memoria hirtelen befuccsol, es nem emlekszik mar ilyesmire a kedves fideszes birka csak arra, hogy nagyon fajt amit 2002-tol az aktualis kormany tett. Mert igy mukodnek az erzelmek, ez megmarad, a jo es a rossz is, minden racionalis dolog elvesz.
Komolyan mondom akkora birkak az ilyen emberek, hogy ez mar tenyleg ijeszto. Tipikus osztonlenyek, menthetetlenek. Babok vagytok, semmi mas.

csak egy néző 2014.04.23. 19:40:51

@cabeza:
Azt hiszem felesleges ezzel a putris fidesz hívővel beszélgetni, egyrész azért mert, bármivel is próbálsz érvelni, nem képes felfogni. Úgy működik, mint a fieszes szóvivők,csak mondják, mantrázzák a beléjük táplált 10-15 szóból álló sablonokat és, ha egy nem várt kérdést kapnak, akkor jön a kuszafogú által meghonosítot válasz a "csak" oszt' jónapot.

putris72 2014.04.23. 19:46:41

Te így látod én meg úgy!A kérdésem ,szerinted mi a gyűlölet keltő?Mert kb 2001.óta megy az Fideszre a náci,rasszista,zsidó Orbán, cigány Orbán,Csüngőhasú,birka Fidesz szavazó,véglény ,egybites,és még sorolhatnám!Lényeg,hogy mindig történetnek megfelelően legyen tálalva!Az elmúlt 4 választáson folyamatosan csaláson kapták az MSZP-t,és mégis ők kiáltanak csalót!Olvasd már el a hozászolásaitokat!Fröcsög a gyűlöletöl!Sokszor nem is azért írogatok ilyen helyekre,mert tudjátok miről van szó!Hanem azért,hogy válogatott szidalmakat zúdíts valaki fejéhez aki azt meri mondani neked,hogy bocs de nem teljesen így van!Te,és ti tényleg azt hiszitek,hogy a baj velünk van!?

nzk 2014.04.23. 19:48:31

@ex-dr. vuk: én is ezt kérdezem. mert akárkivel beszéltem/beszélek, rühelli őket, és ezek ismerősei is mind-mind ugyanezen a véleményen vannak..., szóval, vmi itt nem kerek...

putris72 2014.04.23. 20:12:20

@wolves84lb: Barátom,amíg lehetőségem van dönteni,hogy támogatom az adóm egy részéből a sportot,az adó az én pénzem,és nem a közpénze!Mert a törvény megadja a lehetőséget a választásra!Pont ezért hozták ezt a törvényt,hogy ösztönözzék a sport támogatására a vállalatokat!Az,hogy te.és ti ezt minek nevezitek az a te,és a ti egyéni problémátok!Mellékesen megjegyezve a kézilabda szövetség Hatmilliárd forintnyi támogatást nyert(kapott) a 2011-2012 időszakban!

ex-dr. vuk 2014.04.23. 20:13:41

@nzk: lehet, hogy "rossz" korogben forgunk :) en pl. nem szoktam napi szinten putris ciganyokkal beszelgetni, akik pl. tomegevel mentek fideszre szavazni (nemi ellentetelezes fejeben).

lombozódó 2014.04.23. 20:29:03

Borzasztó ez a stílus itt, ráadásul a lényeg, hogy 1987. - től kezdve az úgy nevezett rendszerváltás el lett "szúrva/ @ ". Szóval egyszer csak meg kellene tartani :-))))

lombozódó 2014.04.23. 20:33:51

Sőt most a felcsúti stadiont talán egy alkotmányozó nemzetgyűléssel kellett volna felavatni. Történelmi hely lett volna :-)))))))))))))

nzk 2014.04.23. 20:43:40

@ex-dr. vuk: igazad lehet... :) amúgy, te ballibsi vagy? :D

ex-dr. vuk 2014.04.23. 20:52:02

@nzk: persze. aki nem szereti a fidesz apolitikajat az csak az lehet. vagy komunista. nemkivantresztorlendo.

nzk 2014.04.23. 21:05:25

@ex-dr. vuk: akkor legyünk ballibsi kommunisták! :D (sok idióta barom..., mein gottlieb!)

Éhes_ló 2014.04.24. 06:25:52

Ebbol megint bukta lesz ballerek.
Keptelenek vagytok a stilusvaltasra.

Huzzatok bele!

megegyluzer 2014.05.05. 10:32:39

@ursus artos: Próbálj gondolkodni, bár nem hiszem, hogy menne. A tanár, az újságíró stb. szolgáltat valamit. Igaz, ennek az ellenértékét nem kapja meg, csak töredékét, mert az állam (vagy annak mintájára valamely alapítvány) lenyúlja. Na ebből a töredékből veszi a lakását és egyéb általad említett dolgokat. Az, hogy az államtól kapja csak azért van, mert az állam "átvállalta" (kisajátította) ennek a szolgáltatásnak a megfizetését. Az orbáni kormány ráengedte a tanárokra ezt az idióta nőszemélyt, hogy tönkretegyen mindent. Ezáltal az iskolákból olyan buták jönnek ki, mint te is vagy, így bármilyen viktori dumát bevesztek. Még ezt a közpénzes roppant gyenge magyarázatot is.
süti beállítások módosítása