Érettségizett vezérigazgatók országa

H_A Címkék: botrány diploma vezérigazgató állami vezető Vidékfejlesztési Minisztérium Veress Balázs2014.01.24. 10:15

Veress Balázsról, az Aggteleki Nemzeti Park kormányváltáskor ügyintézőből vezérigazgatóvá előléptetett vezetőjéről valószínűleg sokkal többen nem hallottak széles e hazában, mint amennyien igen. Nem ő az egyedüli ember Magyarországon, aki alapdiplomáját egy államilag el nem ismert szervezettől kapta. Valószínűleg nagyon sokan a büdös életben nem hallottunk volna a nevéről, ha a Blikk nem járt volna utána a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) által kinevezett vezető ügyének. Vagyis ha a Fidesz kisebb-nagyobb törvénysértő döntéseinek sorába nem emelte volna be ezeket a látszólag szóra sem érdemes ügyeket, ha nem röpítette volna akadémiai szintre a kis emberek nagy székekbe ültetésének gyakorlatát. 

Németh Lászlóné, vagy Tolnai Jánosné után, Veress Balázs a következő (Schmitt Pál néhai államfő esete már szóra sem érdemes) akinek példája azt igazolja, a szakirányú felsőfokú végzettség hiánya, vagy különféle kamu-diplomák megléte nem jelent akadályt abban, hogy valaki a politikai rendszer hűséges kiszolgálója legyen, hogy felelős munkakört bízzanak rá, amelynek betöltésére esetleg egyáltalán nem alkalmas. Az egyedüli lényeg, hogy a párt üdvöskéje legyen. 

Az a helyzet, hogy ezeknek a szépreményű, fiatal és kevésbé fiatal, esetenként nagy tapasztalattal, de annál kevesebb végzettséget igazoló papírral rendelkező, a politika tüzéhez igen közel ülő honfitársaknak a története nem elsősorban arra jó példa, hogy diploma nélkül is be lehet futni egy tisztességes karriert, hogy érdemi szakmai tudás nélkül is lehet bárkiből valaki. Ezeknek a Fidesz holdudvarához tartozó, pórázon tartott csinovnyikoknak a példája igazolja_ a felsőfokú végzettség, diploma megszerzésére irányuló erőfeszítések, és a cím megbecsültsége a jelenlegi kormánypárt számára  legfeljebb a nagy szavak szintjén létező realitás.

Mert ugye senki nem gondolja komolyan, hogy ne lett volna egy, két, tíz, húsz olyan ember az Aggteleki Nemzeti Park száz méteres körzetében, aki szakirányú végzettséggel, tapasztalattal, hozzáértéssel felvértezve, nyilvánosan meghirdetett pályázat útján kerülhetett volna a szóban forgó székbe? Mennyi a valószínűsége annak, hogy egy nem hivatalos - úgy értem, érvénytelen - bölcsész diploma alapján természetvédelmi szakmérnöknek nyilvánított pártkatona eredményesebb munkát végez egy közintézmény élén, mint egy pártfüggetlen szakember? A kérdések költőiek, az állami fejesek ilyetén gátlástalan kinevezése különféle közintézmények élére viszont a jobban teljesítő magyar mindennapok valósága. 

Rég volt, talán igaz sem volt, amikor Orbán Viktor úgy vélte: "A kormány nem teheti meg, hogy államvizsga, diploma nélküli ember legyen bármely tárca élén". A kormány és Orbán Viktor fülkeforradalmian elhomályosított tudata már régen nem így véli. Ma már más szelek fújnak. Akinek érettségije van, jó lesz államfőnek. Vagy miniszternek. Vagy vezérigazgatónak. Ha kell, diplomát hazudunk, ha kell szemet hunyunk afölött, hogy nincs is diplománk. Ha kell, doktoráltunk, ha kiderülne, hogy mégsem doktoráltunk, akkor igaztalan támadásokra és rágalmakra hivatkozva, mártírnak kiáltjuk ki magunkat és kikérjük magunknak.

Ilyenek vagyunk mi itt az érettségizett, közpénzből eltartott vezérigazgatók, miniszterek, államfők országában. Ahol nagyon sokan kitörölhetjük az igazi, nem kamu, hivatalos diplománkkal, és boldogan, hálásan eltarthatunk nagyon fontos, nélkülözhetetlen funkciókat betöltő, nagyon fontos, nélkülözhetetlen embereket.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr465779282

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Atomot a népnek! 2014.01.24. 18:51:38

. Tényleg Alkesz Pistabácsi és Otthonkás Marinéni döntse el népszavazáson, hogy bővítsük-e a Paksi Atomerőművet? Bajnaiék hű fegyverhordozója, a PM-es Jávor Benedek népszavazást kezdeményez a Paksi Atomerőmű új egységének a megépítése ügyében. Azt mé...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.01.24. 13:13:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larry Silverstein 2014.01.24. 20:27:08

@martineden: Figyelj annyira tetszik a sebész szó, azért ismételgeted?

Sebészről van szó a posztban, hülyegyerek?

qwertzu 2014.01.24. 20:27:24

Aha.

"Veress Balázs, az Aggteleki Nemzeti Park igazgatója ugyanis úgy szerzett szakmérnöki szakosított oklevelet a Veszprémi Egyetem (ma már Pannon Egyetem) Georgikon karán 2002-ben, hogy az alapdiplomáját egy államilag el nem ismert egyetemen, a Miskolci Bölcsész Egyesületnél szerezte."

Tehát úgy vették fel egy szakirányú képzésre, hogy az előfeltételt nem teljesítette. De utána elvégezte a négy félévet és rendesen lediplomázott.

Ha most kiderülne rólam, hogy általános negyedikben egy nappal többet hiányoztam, mint az szabályos lett volna, akkor nem érvényes a diplomám?

@CrazyStooone: "menjetek olyan sebészhez akinek szintén kamu orvosija van"

Rossz párhuzam. Olyan orvosnál aki rendben elvégezte az orvosi egyetemet de az érettségije nem érvényes Magyarországon?

Larry Silverstein 2014.01.24. 20:28:37

@béla a görög: Az nyilvánvaló hogy a közszférában senki sem fog fontos pozit kapni aki nem fideszes.

De hát kinek újság ez? Nálam se kap munkát semmilyen komcsi, pedig ez magáncég.

qwertzu 2014.01.24. 20:28:55

@poszt: Ez a 8 osztályt végzett parlamenti elnökök kontinense.

qwertzu 2014.01.24. 20:35:57

Ja és még egy: mikor nevezték ki olyan pozícióba, aminek feltétele a diploma? 2003-ban. Valahogy nem rémlik, hogy már akkor is dübörgött volna a fidesz "diktatúra".

index.hu/gazdasag/2014/01/23/erettsegivel_lett_allami_vezerigazgato/

béla a görög (törölt) 2014.01.24. 20:37:13

@Larry Silverstein: Én is rühellem a surmó piros-fehér-zöldbe takarózó sunyi magyarokat.

martineden 2014.01.24. 20:46:33

@Larry Silverstein: Fideszcsicska faj az igazsag?Mit is varok egy meztelencsigatol aki radasul szaros is mert most maszott ki a vajda valagabol.

Larry Silverstein 2014.01.24. 20:46:57

@béla a görög: Szerenscére ott vannak a magyarok ellen népszavazó idióták mint alternatíva..:)

martineden 2014.01.24. 20:48:32

@Larry Silverstein: Nálam se kap munkát semmilyen komcsi, pedig ez magáncég.
...Ja ezert m egy a nagy nyals.Trafikos lettel mi fideszcsic ska?

Elstron 2014.01.24. 20:52:54

@jpmjpm: Műszakisként mondom, hogy ez ostobaság.

űrszelvény (törölt) 2014.01.24. 20:54:17

Ez csak a jéghegy csúcsa. Az sokkal veszélyesebb, amikor az ún. verbális értelmiség kerül pozícióba a valódi értelmiség helyett. Lásd még: a művelt ember azt is tudja, hogy mennyi mindent mit nem tud, a félművelt pedig mérhetetlenül büszke arra a kicsire...

béla a görög (törölt) 2014.01.24. 21:00:37

@Larry Silverstein: szerencsére ott vannak az értelmes magyarok mint alternatíva akik nem belterjesek hanem fejlődőképesek.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2014.01.24. 21:00:59

A sunyi, aljas fidesznél a mi csalóink a jó csalók, másoknál már uszítják rájuk a birkamenetet.

Most kell őket elzavarni!

űrszelvény (törölt) 2014.01.24. 21:02:01

@Elstron: Az összes bölcsészre valóban túlzás ezt kijelenteni. De most őszintén: szerinted mennyit ér egy olyan "szaktudás", amely megreked felsorolások és definíciók kreálása szintjén? Ehhez még jön egy nagy adag idegen kifejezés, mert az mindenképpen kell ahhoz, hogy valami tudományosnak látszódjon. Ez legalább annyira fontos, mint, hogy legyen matematikai képlet az értekezésekben. Mindegy, hogy miről, de pár oldalanként egy bekeretezett képlet mindenképpen jól mutat.

Pont csak a lényeg veszik el. Már ha egyáltalán van...

És bizony nem kevés ilyen szak van manapság!

Akkor már inkább egy középfokú végzett (aki csak azért, mert középfokú nem biztos, hogy hülye), mint egy olyan valaki, aki tényleg csak arra képes, hogy külsőségekben majmolja a valódi értelmiséget.

Larry Silverstein 2014.01.24. 21:02:50

@béla a görög: He? Jókorát fejlődött a maszop 100%-os pártból 15% maradt.

niklex 2014.01.24. 21:39:32

1. a szakértelem kommunista trükk 2. mi a f..sznak az érettségi is??

Blogger Géza 2014.01.24. 21:41:33

@csak egy néző: Nem tudom, ki volt az köztársasági elnök, aki másolta diplomáját. Göncz? (SP ugye nem lehetett, neki csupán a doktori dolgozatával voltak problémák.)

No persze csak alkalmazkodsz a blog "színvonalához", hiszen egy másoddiplomás szakmérnököt "érettségizettnek" titulál, aki bizonyíték arra, hogy "diploma nélkül is be lehet futni egy tisztességes karriert, hogy érdemi szakmai tudás nélkül is lehet bárkiből valaki.".

Röhej.

(Amúgy évekkel korábban már téma volt a miskolci bölcsészképzés, a hallgatók marhára nem tehettek róla, hogy az a bizonyos egyesület nem szerezte meg az ígéreteivel ellentétben az állami akkreditációt. De mindez másodlagos, hiszen az akkreditált veszprémi egyetemen szerzett szakmérnöki diplomát. )

jpmjpm 2014.01.24. 21:51:10

@CSENDES: igen, sztem. viszont nincs élő ember akinek ilyen diplomával karrierje lenne a versenyszférában. munkanélküli viszont rengeteg van.

mszp-sekre várakozó LámpaVas 2014.01.24. 21:56:40

A Gyurcsany megtalalta mar diplomait ??

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2014.01.24. 22:07:32

Az értelmissség felsőbbrendű. Diplomás felsőbbrendű semmihezseértő sosedolgozott tömegek.
Hajrá állami dolgozó értelmissség.
Hajrá diplomás semmihezseértő sosedolgozott emberek! Tiétek az ország!
Hajrámagyarok.

Szétdől az ország, pedig mennyi diplomásss van. Mennyi diplomásss értelmissségi állami dolgozó. Csapjatok le ha valaki lebukik csalta a diplomálylylylát. Így tudjátok terelni a lényegről a figyelmet.

Arról, hogy pár tucat csaló politikus simán átveri a több százezer diplomás semmihezseértő tájékozatlan sosedolgozott értelmiségi állami dolgozó tömegeket.

XD

Gera 2014.01.24. 22:27:48

Két különböző dolog van itt összekeverve.

Az egyik az, hogy lehet-e jó vezető abból, akinek nincs diplomája. Nyilvánvalóan lehet. Persze míg a versenyszférában ez rendszerint az egyéni teljesítmény okán fordul elő és így megkérdőjelezhetetlen, az államnál ez nem feltétlenül igaz, nagyon nem, így lehet értelme a diploma megkövetelésének, hogy ezek a barmok legalább olyanokat ne nevezzenek ki, akik egy diploma megszerzéséhez is hülyék voltak.

A másik, aminek az előbbihez semmi köze, hogy az okirathamisítók (Tolnainé), csalók (SP), orrba-szájba hazudozók húzzanak a sunyiba a közéletből.

Boka1 2014.01.24. 22:45:57

Nem hagyom, hogy a tudásomat befolyásolja az iskolázottságom. Vagy valami hasonlót mondott Mark Twain.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2014.01.24. 23:39:25

tulajdonképpen mit vársz egy diplomától?

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.25. 00:05:27

@csak egy néző:

"ahol nyolc általánossal polgármester, parlamenti képviselő Pöcs (Pócs) lehet"

Mondjuk ezeket a tisztségviselőket választjuk, nem kinevezi őket egy másik. Szerintem nyolc általános nélkül is lehet bármelyik bárki.

Témához:

Szemsebész, statikus, villamosvezető ne legyen senki megfelelő papír nélkül, de intézményvezető? Vezetésről, managementről évtizedeket lehet tanulni, de az első év gyakorlat minden iskolapadnál többet ér. Ott a papír leginkább csak azt igazolja, hogy ezt és ezt a módszert megismertem, pont. Hogy aztán fanatikusan alkalmazom, vagy a sztratoszférából leszarom, és hogy az erre vonatkozó (bármilyen) döntés eredményt hoz-e vagy nem, arról semmiféle diploma, oklevél, bizonyítvány nem mesél.

Amúgy meg bárki van kormányon, ez az ország a nepotizmus, a korrupció és a petty theft paradicsoma - évszázadok óta. Tessék egyszer elolvasni a Lánchíd építéséről szóló sztorit gazdaságtörténetből. Mintha ma lenne.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2014.01.25. 00:35:18

@endike:

"állami dolgozó tömegek"

Szerintem azok, akiket ez a szóösszetétel leír, egyáltalán nem értik, hogy ez a szóösszetétel önmagában milyen hátborzongató.

hopptarisznya 2014.01.25. 00:38:25

Jogos a poszt, mert állami emeberkről van szó, de azért jegyezzük föl, hogy a való világban papírra csak az átlagos beosztottaknak van szüksége. A kiemelkedő tehetségek, és a vezető típusú emberek még érettségi nélkül is hasznot hoznak bármilyen cégnek. A volt főnököm (Heves megye egyik legmenőbb vállakozója) még nyelvet sem beszélt, de úgy volt vele, hogy megfizeti azt, aki majd beszél helyette. És a pali bőven a rendszerváltás után építette fel a cégét, ami többmilliárdos export-importot bonyolít, és saját gyárai is vannak. De nekem sincs semmiről papírom, mégis megvan a havi milla. Az egyik cégnél beosztott vagyok.. a saját kis hobbicégemben viszont 2-3 embernek a főnöke. Nálam tanultabb kollégák (és beosztottak) is elfogadják az ötleteimet. Illetve ér ennyit a tudásom másoknak, hogy bőségesen fizessenek. (három szakmában nyomom... középiskolai érettségivel) A papírfetisiszta HR-eseken csak röhögök. Nem tudom mi az az álláskeresés, mert 20 éve csak engem keresnek a különböző cégek, és magánszemélyek. Na ez csak úgy kijött belőlem... a sok diplomakövetelő hsz láttán.
Példul SP esetében sem nagyon értettem mi az a nagy hiszti, hisz a pali a NOB alvezére is volt. Egy világszervezeté, ahol nem valószínű, hogy a szaros kis magyar haverok tolták föl. Írni nem tud (betűtévesztő a drága), de ettől még érthet valamihez profi szinten. Gyurcsók is nagy tehetség a maga nemében. Annak ellenére, hogy ő még a diplomamunkájának a címét is másolta, és persze eltűntette a nyomokat. Majd a feleségének elszámol, hogy miért ugráltatta a családot egy hétvégén át fölöslegesen a padláson (keresték a szakdogát), miközben valószínűleg saját maga égette el. Így szép ez az ország.

antisystem 2014.01.25. 00:45:13

@CrazyStooone: Nézd, engem spec abszolút nem érdekel, hogy van-e a sebésznek diplomája, ha tud operálni... de jó, nyilvánvaló közérdek, hogy ha valamilyen tevékenység konkrét szakmai ismereteket kíván, az ellenőrizhető legyen.
Csak hát itt nem egy ilyen dologról van szó, hanem egy cég vezetőjéről. A cégvezetőnek - minden tévhit szerint - nem szakmailag kell pengének lenni, arra ott a főmérnök, a főkönyvelő, a jogtanácsos az akárki, aki szakterületet irányít, hanem pont ahhoz kell értenie, hogy megszervezni, és működtetni tudjon egy profi csapatot egy adott területen. Nem neki kell választ adni a konkrét szakmai ügyekre, hanem azokat az embereket kell megtalálni és motiválni, akik erre profi szinten képesek. Nem a konkrét részletekhez kell értenie, hanem a nagy egészet kell tudni átlátnia.
Na, ezeket meg pont nem egyetemeken tanítják...

Egyébként erre pont Magyarország kiváló példa, ahol az úgynevezett "értelmiségi elit" huszonéve bizonyítja fingszagú görcsös igyekezettel, hogy mire képes:(... és az ember időről időre sírja vissza az 50-es évek udvari segédmunkásból lett "munkás-igazgatóit" akik, ha nem is értettek hozzá, de kártékonykodni sem tudtak tizedannyit se, mint ez a félművelt csapat...

Az egyetemi diploma léte meg ma egy valamit valószínűsít egyértelműen, azt, hogy az illető a systembe betörhető, hogy az illető véd és dacszövetséget vállalt az "értelmiség útja az osztályhatalomba ökörkörrel". Nem véletlen, hogy pont a legsikeresebbé váló, leginnovatívabb személyek körében a legnagyobb a "2 év után otthagytam az egész bohóckodást" típusú reakció.

hopptarisznya 2014.01.25. 00:45:25

@Boka1: Gattyán György (lassan a leggazdagabb magyar) mondta szeptemberben (mikor az egész céget, a beossztottak a családtagjaival együtt kiköltöztette Luxemburgba), hogy ha értene a programozáshoz, akkor az csak meggátolná a vízióinak a megvalósításában. Mert ő most szabadon kitalálhat dolgokat, és a tiltakozó programozóknak az a dolga, hogy ezeket megvalósítsák. Ha picit is értene hozzá, akkor sokmindenbe bele sem mert volna vágni, mert "lehetetlen". Na ilyen egy igazi vezető beosztású ember. Tökmindegy milyen céget teszel alá, az lesz amit ő akar. (korábban az apja építőipari cégét is felhozta)

yatumux 2014.01.25. 01:30:45

Érdekes. Ezt is fordítva látom. A teljesítmény mértékegysége az eredmény nem a diploma.
Rengeteg olyan terület van ahol nem szükséges egy jó felsővezetőnek a szakirányú végzettség.

Ne feledjük. A tökéletes vezérigazgató igazgatói a részterületeken sokkal profibb amint a főnökük. A jó vezér összefogja és motiválja az igazgatóságot.

Persze most nem szívsebészről vagy építészmérnökről beszélek.

Bár egy kórház ideális főigazgatója nem orvos hanem menedzser.

yatumux 2014.01.25. 01:39:47

Pld a legjobb haverom egy pincér. Nem szégyenlem, egy világlátott, intelligens srác.
A felesége dr. Kovács-jogász Dr...

A csaj átpuskázta, átcsalta, átmagolta magát az egyetemen.

Ott van a neve előtt a Dr. !!! Titkárnő, csont ostoba, életében divatújságon túl nem olvasott könyvet, tényleg bárki kenterbe veri állt műveltségben, megjelenésében, mindenben.

Az a "nemááá!!!!I" típus. 31 éves...

Megjegyzem sok gyógyszerész is Dr. Igen, akik kiadják az aszpirint a pénztárnál... :)

És nincs egy jól képzett autószerelő ebben a bjutuful országban...

J.László 2014.01.25. 01:41:13

Bocsika, de a panamai áldiplomás Bokrossal és a mindenkinek feltétel nélküli alapfizetést hirdető Surányival mi van? Erről a két komplett idiótáról mikor cikkeztek, libsi köcsögök?

Ööö 2014.01.25. 02:48:38

@csak egy néző: „ahol másolt diplomával lehet valaki köztársasági elnök”. Van, hogy nem találja az ember a cavintont no. Nem a diplomával volt a baj, hanem a doktorival. Akkoriban elég sokan így doktoráltak, de csak egy lett köztársasági elnök. Viszont nem volt rajta kívül egy köztársasági elnöknek sem olimpiai arany érme.

Ööö 2014.01.25. 03:06:28

@CrazyStooone: aka „a mindent tudó”.
1) „Egyébként aki annyira életképtelen lusta fasz, hogy legalább egy büfészakos diplomát össze izzadjon az menjen már a kurva anyjába.” - Ismerek olyan rendkívüli képességű embert, akit felvettek fizika szakra maximális pontszámmal, de a szülők nem akarták/tudták támogatni a továbbtanulást. Szóval Ő is mehet a q anyjába?
2) „...menjetek olyan sebészhez akinek szintén kamu orvosija van, vagy dolgozz olyan irodaházban ahol a tervezőjének nincs mérnöki diplomája...” - bizonyára csak a kamu diplomával rendelkező orvosok szoktak műhibát elkövetni. A szabályosan szerzettekkel ilyen soha nem is fordult elő.
Avagy ismert e az a név, hogy Hamilton Naki? Neki sem volt diplomája (jó sokáig). Ellenben igen jó sebésszé képezte magát. Olyannyira, hogy Christian Barnard első asszisztense volt a világ első emberi szívátültetésnél.
OK, tudom, Ő is mehet a q anyjába.

Ööö 2014.01.25. 03:22:51

@martineden: „Csak hogy ok a sajat penzuket kockaztattak,ha volt nekik.” - ha nem volt, a befektetőkét/részvényesekét.

Gab198 2014.01.25. 04:03:38

@Larry Silverstein: A ket emlitett ur a sajat penzet koltotte el ugy ahogy uri passzioja tartotta. Ha a befekteteseit bukta, akkor a sajat penzet bukta. Te valoszinuleg nem erted a lenyeget, ezek a cikkben emlitett jokepessegu holgyek, urak viszont a koz penzebol vannak vegzettseg nelkul olyan pozicioban, amiere nem is lennenek jogosultak.

0xFFFF 2014.01.25. 06:27:41

@alf: El tudja látni, hiszen nincs érdemi feladata. Az ő dolga, hogy aláírja azt, amit lázárék kifundálnak és elé raknak. Ezt 8 általánossal el lehet látni. Sőt, analfabétán is, mert lehet aláírás bélyegzőt készíteni és egy két hónap alatt meg lehet tanítani egy kutyát is arra, hogy egy nyomás a festékpárnán, egy nyomás a papíron.

BKV reszelő 2014.01.25. 06:27:57

@alf: El tudja látni, hiszen nincs érdemi feladata. Az ő dolga, hogy aláírja azt, amit lázárék kifundálnak és elé raknak. Ezt 8 általánossal el lehet látni. Sőt, analfabétán is, mert lehet aláírás bélyegzőt készíteni és egy két hónap alatt meg lehet tanítani egy kutyát is arra, hogy egy nyomás a festékpárnán, egy nyomás a papíron.

Neked ugatok nem a házat őrzöm 2014.01.25. 07:33:27

Ebben a szocik élen járnak: a közismerten szavahihető ex szóvivőjük egy diplomát hazudott magának. Amikor kiderült akkor sem történt semmi, No és? - mondta, Horn Gyulát idézve.
a mostani hazugságát is megbocsátották volna neki, ha jobban csinálja, így érdemei elismerése mellett Bács megyében kampányolhat magának.

Neked ugatok nem a házat őrzöm 2014.01.25. 07:37:44

Megjegyzem a K&H-s kulcsár Attilának 8 osztálya volt, mégis megvezette az egész bankot. Nem hallottam volna hogy valaha is ült volna érte 1 percet is, vagy tévednék ?
Persze ennek is Orbán az oka.

kézműves étcsokimikulás 2014.01.25. 08:19:32

poszter@:fidesz holdudvar,ugye...

zsuzsi,kezd a felsorolast a fodor gabriellaval,a nyiregyhazi es szombathelyi szoci nyelvvizsgabotranyokon at fegyenc elvtarsad diplomajaig,akkor majd elolvaslak...
addig ez is csak egy otvar ballibbant hiszti,semmi mas...

2014.01.25. 08:20:43

Hogy oda vagytok már a hülye diplomáitokkal....!DD

lüke 2014.01.25. 08:29:48

na má `mé`r
"Akinek érettségije van, jó lesz államfőnek."ld. Ausztria Faymann

ezeknek meg megfelelhet,ha jó embereket szed össze:
" Vagy miniszternek. Vagy vezérigazgatónak."

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.01.25. 08:37:09

értességizett...vezérigazgató
Igazi légypapír blikk2 cím:) először is nemzeti parkban nincs vezérigazgató. Egyszerűen nincs, igazgató van, gondolom a vezérigazgatóra jobban indul a pavlovi reflex hogy fúúúááááj....nagy ember...gyűlöljük.

Másodszor meg, természetvédelmi szakmérnök. hát...nem tudom mi kell a szociknak meg a pm-nek. Csak jó egy nemzeti parkba egy ilyen képzettség. Szabó Imrének mi volt, és Fodornak, Kóródinak és Persányinak? MIután 2003 óta a szakmában van, mind ezeket a miniszterek is "szolgálta".

bebe tv 2014.01.25. 10:34:51

@J.László: Bocsika, de a panamai áldiplomás Bokrossal és a mindenkinek feltétel nélküli alapfizetést hirdető Surányival mi van? Erről a két komplett idiótáról mikor cikkeztek, libsi köcsögök?

Mellélőttél haver. Mindketten a közgázon végeztek és diplomáztak. Ráadásul a Matolcsy Gyurika kollégái voltak.Ha pedig valaki idióta, akkor az utóbbi.Te pedig nem tehetsz róla, hogy génhibás sperma által fogantál,mert alapból ember ennyire nem lehet degenerált.

bebe tv 2014.01.25. 10:44:08

@ozirisz: tulajdonképpen mit vársz egy diplomától?

Én nem sokat. Példa erre a kiflis Gabriella kereskedelmi és vendéglátóipari főiskolai diplomája amit meglehet, hogy pont a cöf-ös Csizmadia szignózott
mint a főiskola spiritusz doktora.Zsák a foltját.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.25. 11:23:54

@Larry Silverstein:

"2. Ha jól emléxem Henry Ford nem fejezte be az általánost, de Bill Gates sem diplomás."

Felhívnám a faszkalap elvtárs figyelmét arra, hogy ha jól emlékszem, mindkettő a saját bőrét vitte a piacon a vásárra, és nem a költségvetési pénzeket dézsmálta.

Húzd ki a fejed Orbán seggéből, mert a végén tényleg úgy maradsz.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.01.25. 11:26:57

@Gab198:

Most látom, hogy már beírtad neki ugyanezt. :)

sanyix 2014.01.25. 11:29:40

Jaj ez a papírfetisizmus... teljesen mindegy van-e vagy nincs, az emberen és a tudásán ez nem sokat változtat. Aki hülye volt hülye marad diplomával is, aki szar alak volt, szar alak lesz diplomával is, aki meg tud az diploma nélkül is elvan.
És nem, nem engedném egy diplomás építésznek se hogy építsen nekem bármit, addig amíg nincs referenciája, detto ugyan ez egy orvosnál.
De meg lehet nézni kuszaszemnél mennyit ér a diploma, neki van, de egy 5 éves gyerek többet ért a gazdasághoz mint ő :D De lehetne mondani akár bunkóviktort aki olyan sötét mint az éjszaka, bár lehet hogy haverjához fletóhoz hasonlóan ő is másolta/ pártból való leszólásra kapta meg a papírt.
Biztos vagyok benne, ha kimennének a földekre és összeválogatnának a kormányba parasztokat, jobban vezetnék az országot mint ezek a papírral rendelkező majmok, mert a parasztnak lehet hogy van józan paraszti esze, a politikusainknak pedig csak pofája van, meg kudarcai, elkúrásai :D

CrazyStooone 2014.01.25. 11:30:04

@Ööö: Érdekesen definiálod a büfészakot, szóval szerinted a fizika szak az... grat. Én azt a legmesszebre tenném tőle és azokra az elsősorban kommunikációs szakokra (de van még más szak is) gondoltam ahol aki minden órán bent van az már kettesről indul... meg ahol abból áll a vizsga hogy egy körbe ülnek a diákok a tanárral, a tanár eldob egy labdát és akinél van annak kell válaszolnia egy két mondatban, ha nem megy tovább dobja... Nah most ha egy ilyet sem tudott megcsinálni akkor...
(egyébként rengeteg olyan embert ismerek akiknél a szülők nem akarták/tudták támogatni a továbbtanulást, 20 évesen mégis munkát vállaltak és mellette megcsinálták, vagy azt ne mond hogy ilyenről te nem hallottál, de persze ez egyáltalán nem ide tartozik és nem is értem hogy tudtad kiolvasni belőle hogy nekik is a kurva anyukat sőt szerintem vannak olyan szakok amit nem lehet elvégezni csak ha 0-24-ben tanulsz de pont ezért írtam a büfészakot)

2. Nem volt ismerős köszönöm az említését. Azt ne mond hogy szerinted mindenki Hamilton Naki és mindenkit aszerint kéne kezelni hogy egy született zseni. Hogy te nyugodt szívvel befeküdnél egy olyan ember kése alá aki becsszó megigéri hogy ért hozzá mikor tucatszám válogathatsz a képzettségüket igazolni tudó orvosok közt...

Szamiz67 2014.01.25. 11:30:52

1. A felsőoktatás azt a szerepet (is) betölti, hogy rendszerszintű, összehasonlításra alkalmas keretet biztosítson az egyéni képességeknek és teljesítményeknek. Kivételek mindig vannak, de az Állam működjön csak rendszerszerűen.
2. Egy természetvédelmi terület irányításához rengeteg hasznos információt tanulhat meg valaki szakirányú egyetemi végzettség keretében, nemzetközi rálátást , perspektívát, nem ért a tanulást, a többlet információk ismeretét miért nézi le néhány hozzászóló.
3. Manapság a versenygazdaságban is szakosodott menedzserek vannak, pl. 10 éve az online piacon még 1 féle marketing szakember volt, ma jól elkülöníthető szakterületeken mozognak emberek.
4. A fenti cikkben említett aggteleki vezető amúgy nemhogy szakirányú végzettséggel nem rendelkezett, de sikeres vezetői háttér sem állt mögötte.

dr kíváncsivagyok 2014.01.25. 12:29:24

Nem baj , ha nem ért hozzá,..nem baj , ha nincs végzettsége,..az a fontos hogy gondolkodás nélkul teszi amit órvbán parancsol !
Ezt milyen államformának nevezik a keresztény-jobboldalon ???

dr kíváncsivagyok 2014.01.25. 12:34:12

""2. Ha jól emléxem Henry Ford nem fejezte be az általánost, de Bill Gates sem diplomás."2

...és a saját faszukkal verték a csalánt,..nem az enyémmel !!

netnepper 2014.01.25. 12:46:14

@alf: "Nyilván egy csomó országban már rég nincsen ilyen diploma-fétis, a tudás és a hozzáértés sokkal fontosabb."

Az azért igazán érdekelne, hogy diploma nélkül hogy szerez meg valaki igazi "tudást és hozzáértést".
Most nem az önjelölt kontárkodásra gondolok, mert ez utóbbival tele van a padlás. Az eredménye jól látszik az országon.
Azzal bárki jöhet, hogy én ehhez értek, meg ahhoz értek, nade mihez mérve, hol vannak a garanciák arra, hogy az állítólagos tudását, bármikor és bárhol azonos szinten hozni tudja?
A megfeleően felkészített és erről számot is adott szakember és egy úgymond foglalkoztam már ilyesmivel, szerintem értek hozzá jellegű álszakember nem egy súlycsoport.

Holle anyó 2014.01.25. 13:01:11

Úgy emlékszem, nemrégiben volt egy maszopos politikuspina is, aki megelőlegezte magának a doktorátust, de a postban nem említetted.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.01.25. 13:05:27

@Szamiz67: 4. A fenti cikkben említett aggteleki vezető amúgy nemhogy szakirányú végzettséggel nem rendelkezett, de sikeres vezetői háttér sem állt mögötte."
Természetvédelmi szakmérnök, az nem szakmai végzettség?2003-tól a környezetvédelmi hatóságnál volt, majd került a nemzeti parkhoz. Végül is csak tizenéve nyomja a szakmáját. Érdekes, hogy hogyan ítéltek egy blogbejegyzés alapján, miközben már az eredeti blikk cikkben is több információ van mint ebben a bejegyzésben.

Larry Silverstein 2014.01.25. 13:09:24

Úgy emléxem senki se látta Gyurcsány miniszterelnök úr szakdolgozatát, de legalább leszóltak minden vizsgájára az Mszmp KB-ból...

Holle anyó 2014.01.25. 13:15:35

@Neked ugatok nem a házat őrzöm: A választási csalásos kamuvidijóval meg néhány vidéki cigánygyerek palizta be a nagyonmérvadóértelmiségi újságírót. :))))))

De azért én mégis úgy gondolom, hogy a tehetség mellé nem árt egy kis diploma is, mert aki tehetséges, annak nem okozhat gondot a megszerzése.

Az viszont zsír baromság, hogy jogszabály írja elő, hogy diplomásnak KELL lenni (ha nem megy, akkor muszáj csalni), meg nyelvvizsga KELL a diplomához (s ha nem megy, akkor szintén csalni kell).

Tisztességesen és józan paraszti ésszel kell dolgozni MINDENHOL, az állami irányításban is, nem pedig a törvénygyárban percek alatt összebaszott hülye jogszabályokkal gúzsba kötni az embereket, a gazdaságot és totálisan élhetetlenné tenni ezt a szétcseszett országot. Amit ez a segghülye dilettáns, rosszindulatú politikuscsürhe összebaszott itt az elmúlt 25-30 évben, az egyszerűen borzalmas.

wolves84lb 2014.01.25. 13:42:17

@Larry Silverstein: és ezzel most azt akartad mondani, hogy ez a szerencsétlen fideszcsicska olyan kviltásokkal rendelkezik, mint a világtörténelem két olyan jelentős alakja, mint Henry Ford és Bill Gates?

Ezt te magad találtad ki, vagy a párt-székházban mondták reggel az eligazításon, te barom?????

wolves84lb 2014.01.25. 13:44:55

@Larry Silverstein: anyukád okos asszony lehetett, mégis ideszart egy ilyet nekünk, mint te...

wolves84lb 2014.01.25. 13:47:10

@Larry Silverstein: nem unalmas nektek még mindig feritől rettegni? Aki a büdös életben nem került volna elő a szocik zsebének mélyéről, ha nem lenne nekünk itt viki...

wolves84lb 2014.01.25. 13:48:58

@FILTOL: még egy fidesz-csicska, aki meglátta a lényeget...ha szerintetek ennyire szóra sem érdemes, akkor mi a kurva anyátokért basszátok el a drága időtöket itt és más nem-fideszbarát posztokon?

A kérdés költői...ha érted, ez mit jelent.

wolves84lb 2014.01.25. 13:52:09

@alf: Ismét megkérdezem: ti tényleg komolyan gondoljátok, hogy ilyen korszakos zseniket hoztok fel példaként egy nevenincs szarossegű fideszpártkatona esetében?

OMG....OMFG...

wolves84lb 2014.01.25. 13:53:53

@Larry Silverstein: te magad vagy a FIKA, így, nagybetűkkel.

Évek óta olvasom a "munkásságod", elárulhatnád, mennyit kapsz azért, hogy eláruld az országot, ahol élsz...

wolves84lb 2014.01.25. 13:55:29

@Larry Silverstein: neked annyira tetszik a feri név, hogy minden posztnál felhozod, te fasz???

Hol volt a posztban szó a szocikról pl, te hülyegyerek????

wolves84lb 2014.01.25. 13:57:33

@qwertzu: lol...miskolci bölcsész egyesület...ez ám a diploma, öcsém...

sanyix 2014.01.25. 13:59:46

@netnepper: Úgy hogy az ember leül és tanul. Tudom hihetetlen, hogy valaki szájbarágás nélkül képes erre, de van ilyen, sőt általában az ilyen a jobb munkavállaló, mert képes önállóan tanulni.
Na meg nem 1200-as éveket írjuk, most már bárki vehet könyvet, sőt internet is van, nincs a tudás helyhez kötve ;)

"hol vannak a garanciák arra, hogy az állítólagos tudását, bármikor és bárhol azonos szinten hozni tudja?"

És hol van ez a diplomásnál? Sehol. Ezért szokás felvételkor tesztelni a jelöltet, mert a papír nem megbízható.

"A megfeleően felkészített és erről számot is adott szakember"
A magyar felsőoktatás mindent csinál csak a megfelelően nem készít fel. Tele van a padlás a hello world-re is alig képes mérnök infosokkal, pedig azt még jobb féle szaknak mondják a büfé szakokhoz képest.

wolves84lb 2014.01.25. 14:01:19

@Blogger Géza: csak az a bibi, picipofám (még egy fideszcsicska...de jó), hogy ha nem teljesíted a felvételhez szükséges feltételeket, akkor nem szabadott volna a "szakdiplomát" sem kiadni, hiszen jogosulatlanul jártál oda. Nem világos? Nem mi, mert ezt adták ki feladatnak a központban.

wolves84lb 2014.01.25. 14:07:52

@hopptarisznya: édes istenem, ha már felhozol egy ismert embert, legalább ne a piacon hallott "biztos infot" nyomjad...nyilván a teljes jasmin.com kiment külföldre, a sok otthonról dolgozó admin-nal együtt, ugye?

Te, jártál már azon az oldalon?

muhahahahahaha

wolves84lb 2014.01.25. 14:11:30

@J.László: és te mikor nyeled be tövig orbánviktor faszát, te buzi majom?

Mi a kurva anyádért kell neked is ide írnod, te faszcibáló fideszcsicska?

Bokrost ne emlegesd már ezzel a kis köcsöggel egy hozzászólásban, nem kicsit más szint.
Miért nem Soros Györgyöt hoztátok fel, vagy magát Szent Istvánt? Lol...neki sem volt diplomája, sőt, pogánynak született, mégis elvezetett egy új-keresztény államot 1000 éve.

BAZDMEG.

Larry Silverstein 2014.01.25. 14:12:27

@wolves84lb: Nem, csak valahol vicces előrángatni a hajánál fogva vmi sosem hallott nemzeti parki vezetőt miközben az idolikus miniszterelnökötök bizonyítottan csalta a diplomáját.

hehe

wolves84lb 2014.01.25. 14:14:59

@Neked ugatok nem a házat őrzöm: ez a tipikus fideszes hozzáállás...ha valami szart csináltok, vagy derül ki, a reakció egy szoci példa, vagy gyurcsány feri...mintha attól máris kevésbé lenne szar, amit a fidesz csinál.

sanyix 2014.01.25. 14:23:54

@wolves84lb: Nem, ez a tipikus fanatikus hozzáállás, ti is ezt csináljátok ők is. Mindkettőtöknél "velünk vagy ellenünk" harmadik lehetőség nincs.

netnepper 2014.01.25. 14:27:47

@sanyix: "Úgy hogy az ember leül és tanul. Tudom hihetetlen, hogy valaki szájbarágás nélkül képes erre, de van ilyen, sőt általában az ilyen a jobb munkavállaló, mert képes önállóan tanulni.".

Hát..., én ilyet még nem láttam. Mármint olyat, hogy önképzéssel bárki, bármiből is spitz-re rántotta volna saját magát.
Annál több okoskodó nagyarcot, akik pont azért adják a mágust, hogy leplezzék a nem kicsit hézagos - kizárólag tapasztalati úton szerzett - "ismereteiket".
Eleve egy diploma megszerzésének a legnagyobb előnye az, hogy az illető megtanul strukturáltan ismeretekhez hozzájutni és persze elsajátítani azokat.
E nélkül a készség nélkül pedig hiába az internet bősége, a külföldi szakirodalom dömping, legtöbb esetben még arról sem szerez tudomást, hogy egy adott információ létezik-e egyáltalán.
A "Hello world" nyilván azoknak az infósoknak okoz gondot, akiknek nem ezért fizetnek. Amelyik info-mérnöknek belengetnek érte egy rendes lóvét, az pár hónap izmozás után bármikor simán hozni fogja a Java OOP-t és az UML-t. De ehhez az kellett, hogy előtte a vizsga és szigorlat sorozatokkal szépen felépítsék nála a tanulási és információgyűjtési készséget.
Pár zseni nyilván e nélkül is megoldja, a többség felkészítését viszont nem lehet a Jóistenre bízni.

wolves84lb 2014.01.25. 14:35:17

@Holle anyó: akkor azt írd meg te posztban, fidióta...vagy a fideszről csak úgy lehet posztolni, ha kötelezően része bármilyen más párt által csinált hülyeség is?

Szép új világ...

Kolb Ace 2 2014.01.25. 14:47:42

@bebe tv:

Komcsi köcsög, inkább a Simicskaya Ibrahim és közgépes bűntársairól írjál, meg arról mikor adjátok vissza az általatok ellopott államkasszát!

Kolb Ace 2 2014.01.25. 14:48:47

@Kolb Ace 2:

Természetesen ez J. László hazaárulónak ment.

sanyix 2014.01.25. 15:36:30

@netnepper: nem kell ehhez zseninek lenni, inkább az akinek nem megy magától a tanulás, az az átlag alatti. Nekik a szájukba kell rágni, rúgdosni kell, lökdösni kell hogy tanuljon. Levizsgázik, majd el is felejti az egészet.

"hogy az illető megtanul strukturáltan ismeretekhez hozzájutni és persze elsajátítani azokat."

Magolni tanul meg, meg egy rakás kb semmire sem használható töltelékanyagot, ami a képzés elhúzására való, hogy az egyetem sokáig kapja a fejpénzt az államtól...

Ezt az "alapozó", "felépítő", "megtanít" tanulni maszlagot ismerem, nekem is próbálták beetetni, ez az amit főleg tanítanak, megmagyarázva hogy miért van a felsőoktatásra szükség.
Ami különösen vicces, mert ha valamire tényleg szükség lenne, akkor nem kéne magyarázni hogy miért van rá szükség...

Egyébként nem, nem tanul meg bármilyen mérnök oop-t, ha nincs rá meg a képessége. Egyébként pedig az felsőoktatásnak arról kéne szólnia hogy már onnan használható tudással jön ki, és nem utána kell tanulgatnia... De hát olyan elavult tudással, ami az oktatóknak van, ez nem igazán fog menni.

netnepper 2014.01.25. 16:30:38

@sanyix:

"akinek nem megy magától a tanulás, az az átlag alatti."
Akkor a többség átlag alatti (volna)?
Csak hát ez esetben az átlag alatti az átlag nemde?

"Magolni tanul meg, meg egy rakás kb semmire sem használható töltelékanyagot"
Ha nem tudsz elsajátítani egy halom száraz ismeretet, akkor hogy akarod elsajátítani a szakmád elméleti hátterét? Csak nem két sor??
Isten őrizzen attól, hogy egy statikai ismeretek nélküli kőművesre bízzam a házam terveit. Még akkor sem, ha egyébként már jópár házat felhúzott.

"ami a képzés elhúzására való"
A képzés addig tart, ameddig elő van írva. A fejpénz is csak addig jár.
OKJ-t simán le lehet tenni pár hónap alatt is, akinek a 4-5 év tanulás sok, menjen inkább oda.
Nem hogy mérnök, de még egy büfészakos szintű sem lesz valaki OKJ-val.
Amúgy is kár a mérnökökkel jönni, az már eleve egy más műfaj mint egy tanár, vagy egy könyvtáros.
Egy márnök vagy tud, vagy nem tud a többi ettől még el van valahogy a papírjával.

"nem tanul meg bármilyen mérnök oop-t, ha nincs rá meg a képessége"
Dehogynem, bárki megtanul. Pont erre való a főiskola és az egyetem.
Megadja az alapokat és ha érdekel, egyúttal látsz is benne lóvét, rágyúrsz. Ilyen egyszerű ez.
Az a lényeg, hogy ne csak tanítsanak, hanem magadtól is tanuld.

"megmagyarázva hogy miért van a felsőoktatásra szükség".
Hozom a hírt, hogy minden diplomázott ismerősöm sokkal jobban érzi magát a világban. Látni rajtuk hogy rengeteget csiszolódtak gondolkodásban, stílusban és egyikük sem szeretne már visszatérni a régi énjéhez.
Egyszerűen kinyílt számukra világ. Olyan lehetőségekhez jutottak, amelyről korábban nem is álmodhattak.
És ez a legfőbb érték, még ha ezt egy kívülálló nem is igazán képes átérezni.

wolves84lb 2014.01.25. 17:20:39

@sanyix: Ne hasonlíts légyszíves a fideszes agymosott droidokhoz. Én nem ajnároztam soha senkit, semmilyen oldalról. Nekem Feri nem vezérem, sem Gyuszi, sem senki...nem vonulok utcára, sem békemenetben, sem éhezőmenetben (vagy mi a tököm volt a neve).

@Larry Silverstein: neked is leírom, nekem nem idolikus miniszterelnököm GYF, ellenben veled, akinek OV az.

Majd ha bíróság, vagy valami hasonló testület (tudod, mint skiccpali esetében is) kimondja, hogy fletó IS csalt, akkor beszéljünk erről úgy, mint tény.

(nekem is büdös a sztori, de ne kezeld tényként, amíg nem az)

wolves84lb 2014.01.25. 17:23:25

@sanyix: te kevered a tudást a tapasztalattal...a friss diplomások fejében nem a tudás nincs meg, hanem a munkaadók által elvárt tapasztalat.

Vidéki 2014.01.26. 08:56:20

Nagy Károlynak nem volt érettségije, mégsem vonják kétségbe (többnyire) feladatra alkalmasságát!

Sir Winston Leonard Spencer Churchill kiemelkedő képességű államférfi, szónok és stratéga, volt.

Iskolai tanulmányait közepes eredményekkel végezte, tanárai nem gondolták, hogy mi lesz belőle.

pocaklakó minimanó 2014.01.27. 07:55:07

@CrazyStooone:

"Egyébként aki annyira életképtelen lusta fasz, hogy legalább egy büfészakos diplomát össze izzadjon az menjen már a kurva anyjába."

Kedves olvasóink! CrazyStooone éppen most küldte el mindenféle szép helyre az Európai Parlament szocdemes elnökét. Kérjük, tapsolják meg az okos hozzászólását! :)

pocaklakó minimanó 2014.01.27. 07:57:52

@béla a görög:

"szerencsére ott vannak az értelmes magyarok mint alternatíva akik nem belterjesek hanem fejlődőképesek."

Ők lehetnek azok, akik annyira fejlődőképesek, hogy ismerik az írásjelek használatát is.

Egyszer majd te is ide tartozhatsz. :)

pocaklakó minimanó 2014.01.27. 07:59:07

@Gera: "A másik, aminek az előbbihez semmi köze, hogy az okirathamisítók (Tolnainé), csalók (SP), orrba-szájba hazudozók húzzanak a sunyiba a közéletből." Küldöd már te is a Ferit? :)

pocaklakó minimanó 2014.01.27. 08:06:23

@wolves84lb: "mintha attól máris kevésbé lenne" Szerintem csak arra kívánnak rámutatni, hogy más esetekben korántsem végeznél ekkora őrjöngve-vergődést, mint teszed itt - kifinomult ballib szókinccsel. Lumpenproletariátus, én így szeretlek! :)

wolves84lb 2014.01.27. 11:09:22

@pocaklakó minimanó:
Nocsak, te értél be legkorábban a pártszékházba hétfő reggel, és neked kell válaszolnod? :) LOL

Szóval, most még hétfő van, mint említettem feljebb, ezért még van lelkierőm neked hosszan válaszolni. Péntek délután, vagy hétvégén már neked is csak egy egyszerű "kurva anyád" jutna...:)

Elöljáróban engedj meg egy észrevételt: írásodból (és abból, hogy fizetett provokátor vagy, mint lelkes társaid, Larry, LencsésPityu, batyu, stb...) ítélve nem vagy már gyerek...jól gondolom, ugye? Mégis, azokra a gyerekekre emlékeztetsz, akik azzal szaladnak anyuhoz, hogy "az a szemét Józsika kezdte az egészet azzal, hogy visszaütött".

Kritizálod a hozzászólásaim, hogy úgy mondjam, minőségét...Véleményed szerint őrjöngve vergődök :)
Nos, elárulom, igyekeztem hozni azt a szintet, amiről úgy véltem, megfelelő számotokra. Számotokra, fideszcsicskák számára :)
Aranyos, hogy semmi másba nem tudsz belekötni, mint a hozzászólásom nyelvezetébe...miszerint nem annyira szép és negédes, nyájas, mint a tiéd pl.
Drága ismeretlen pocaklakó minimanó, tudok én is oly szépen fogalmazni, mint te, vagy bármelyik fizetett bártollnok kollégád. Csak nem érzem szükségességét, hogy fárasszam magam (és titeket) azzal, hogy hosszú körmondatokban ecseteljem, mennyire undorító, amit ti műveltek: hogy birka módjára bégettek és vonultok a vezír után az utcán, magasról jó hígan lefosva, miről is szólt volna itt a rendszerváltás IGAZÁBÓL.
Tudom, egy olyan pártban, ahol 25 éve ugyanaz az ember és a közeli sleppje irányít MINDENT, ez teljesen természetes, hiszen ti HISZTEK abban, hogy viki a megtestesült Megváltó, és amit ő mond és cselekszik, az úgy jó. Persze, ez is a nagybetűs DEMOKRÁCIA mintapéldája...hogy szerintetek az elmúlt 25 évben nem találtatok alkalmasabb embert, mint orbánt, arra, hogy irányítsa a fideszt és/vagy az országot. Te ezt komolyan el tudod hinni? (vagy csak a havi fizetésért el AKAROD hinni???)
Megkaptam én is tőled a "ballib" jelzőt, azt gondolom, érdemtelenül. Nem tudsz rólam semmit, csak azt látod, én nem azon az oldalon állok, amin te/ti. Valóban, nem azon az oldalon, ami 25 év alatt a lánglelkű forradalmárokból a régi rendszer IGAZI keményvonalas képviselőit is begyűjtve polgári, majd KERESZTÉNY-nek HAZUDOTT oldallá vált. Hányok tőletek, ál-magyar, ál-keresztény hazaárulóktól, akik lelkesen tapsoltok az orosz medvének, ha azt az a viki hívja vissza, aki 25 éve elküldte őket.

Végezetül, pár szót magamról:
- magyarkodhatnék én is, hozzátok hasonlóan...sőt, nekem még okom is lenne rá, a származásom révén. A családom 1665-ben kapta meg a nemesi rangot, a családi címerünk megtalálható a címerhatározóban. DE azt gondolom, nem ettől függ, ki a magyar MOST. Persze nem is attól leszel az, hogy fidesz-rendezvényen lobogtatod lelkesen a nemzeti trikolórt, és skandálod a tömeggel az "éljen viktor"-t...szerintem.
- annó én még tanultam oroszt (noha németes suliba jártam), mint kötelező nyelv...amint lehetett (általános iskola 7. osztály után), meg is szabadultunk tőle, mint a régi rendszer csökevényétől (más kérdés, hogy sajnálom kicsit, ahogy a főnökötök halad, szükség lesz rá hamarosan)
- sosem voltam balos érzelmű, sőt, 98-ban az első körben még a fideszre is szavaztam...aztán összeálltak Józsi bácsival...a többit már nem mesélem :)

Összefoglalva: a kurva anyátokat, fideszcsicskák :) (ha a fenti sorokat nem tudnátok értelmezni :P )

pocaklakó minimanó 2014.01.28. 07:47:23

@wolves84lb: Örülök, hogy olyasmivel igazolod a magyarságodat, ami nem a te érdemed. Nyomj egy csókot a kutyabőr szélére, aztán nézz körül a hétszilvafás birtokon, lumpenproli. :)

wolves84lb 2014.01.28. 08:38:31

@pocaklakó minimanó: Kár, hogy olvasni megtanultál, de értelmezni a szavakat nem nagyon. Mars vissza anyukád mellé, és ugorj rá az emlőire, hátha szívsz még egy kis értelmet az üres fejecskédbe :)

Direkt leírtam, hogy ugyan több "magyarság" szorult a levágott körmömbe is a származásom révén, mint az egész fideszcsicska-seregbe, SZERNTEM NEM ezen múlik. De vergődj tovább nyugodtan :) Jól szórakozom rajtad (is) :)

wolves84lb 2014.01.28. 08:39:05

@pocaklakó minimanó: Ja, és hogy ne szenvedj hiány, és ma is elmondhasd, milyen otromba módon fogalmazok: A KURVA ANYÁD :)

pocaklakó minimanó 2014.01.28. 10:01:45

@wolves84lb: "Elöljáróban engedj meg egy észrevételt: írásodból (és abból, hogy fizetett provokátor vagy, mint lelkes társaid..." Látod, látod, így jár az, aki felnőve is funkcionális analfabéta marad és elhiszi, hogy amit egy leírt szöveget "elemezve" a szöveg írójáról gondol, az úgy van, ahogy ő hiszi. Sebaj!

pocaklakó minimanó 2014.01.28. 10:02:13

@wolves84lb: "Direkt leírtam, hogy ugyan több "magyarság" szorult a levágott körmömbe is a származásom révén..." Genetikázik a panelproli? Hmmm... :)

wolves84lb 2014.01.28. 11:49:19

@pocaklakó minimanó: Szerintem ne alázd magad, hogy beemelsz a mondatodba néhány olyan szót, amiről azt hiszed, odaillik :)

AKA :)

wolves84lb 2014.01.28. 11:51:36

@pocaklakó minimanó: Ezzel a mondtavégi "hmmm... :)"-mel ugye okosnak akartál látszani? Ejj, picipocaklakó, látszik, hogy a székházban szocializálódtál :)

De látom, bővül a szókincsed, most már nem csak lumpenproli, hanem panelproli is vagyok :)
Hajrá, én neked szurkolok :)

AKA :)

pocaklakó minimanó 2014.01.28. 15:27:04

@wolves84lb: "...ugye okosnak akartál látszani?" Nem veszem el a munkádat, ne félj. Miből futná akkor neked rezsicsökkentés utáni felesekre? :)

wolves84lb 2014.01.28. 15:33:25

@pocaklakó minimanó: Amiből neked...majd segget nyalok én is :)

Lehetek az ifjú padawanod, ó, Mester? :)

AKa :)

pocaklakó minimanó 2014.01.28. 15:34:28

@wolves84lb: "majd segget nyalok én is" Majd, majd... Már most.

wolves84lb 2014.01.28. 15:38:36

@pocaklakó minimanó: Ez most a vágyad kivetítése volt? :)

Bevallom, látok némi fantáziát az anális szexben, de maradok a hetero-vonalon :)

Tudom-tudom, mi lumpenpanelprolik még tisztességesen buzik sem tudunk lenni, de itt vagytok erre ti, drága mélymagyar fideszcsicskák, majd tőletek ellessük ezen fortélyokat is :)

AKA :)

wolves84lb 2014.01.28. 15:39:46

@wolves84lb: Bár az is lehet, hogy te nőnemű vagy...nos, akkor küldj egy képet, mindkét feledről, és majd visszajelzek, van-e felvétel :D

AKA :)

pocaklakó minimanó 2014.01.28. 15:52:58

@wolves84lb: "...nos, akkor küldj egy képet..." Amatőr-lúzer módja ez az ismerkedésnek. Nem mondták már az áltsuliban :)
süti beállítások módosítása