Soros György esete a bántalmazott nőkkel

H_A Címkék: jogvédő családon belüli erőszak Selmeczi Gabriella Soros György Human Rights Watch2013.11.06. 23:21

Mióta Soros György pénzeli Bajnai Gordon alapítványát és Gyurcsány Ferenc cégeit, azóta evidencia, hogy a családi erőszak iránti valós aggodalom helyett már megint ennek a feslett, magyar származású amerikai üzletembernek a pénzén támadják Magyarországot. Más magyarázat nem lehet arra, hogy egy nemzetközi jogvédő szervezet csak úgy jogot formáljon arra, hogy - a vak komondort felmentve - kifogásolja azt, hogy Magyarországon a családon belüli erőszak kezelésére kiépített rendszer egyszerűen nem működik.

Már rég nem kérdés számomra, hogy Balogh József lemond, vagy nem mond le ilyen-olyan funkcióiról. Nem, nem mond le, mert egy igazi, bátor magyar ember-férfi-polgármester-országgyűlési képviselő pont lesz*rja ki határolódik el tőle, ki nem, ő "természetesen marad parlamenti képviselő". Mondjuk az, hogy ebből egyáltalán ügy lett, hatalmas előrelépés ahhoz képest, hogy a KDNP szerint családban nincs is erőszak, úgyhogy le lehet higgadni: a Human Rights Watch (HRW) kapcsolati erőszakkal foglalkozó jelentése kamu. Mádám Selmeczi Gabriella megmagyarázza. 

HRW: a rendőrségi tétlenség, a jogi és iránymutatásbeli hiányosságok miatt nem kapnak megfelelő védelmet a családon belüli erőszakot elszenvedő nők, akiknek az állami segítségnyújtási rendszer elégtelenségeiből kifolyólag gyakran nincs más választásuk, minthogy visszatérjenek bántalmazójukhoz.

SG: Egy újabb, „mesterségesen generált nemzetközi nyomás szemtanúi lehetünk”. Meglehetősen elgondolkodtató egybeesés, hogy e New York-i székhelyű szervezetnek a mecénása az a Soros György magyar származású amerikai üzletember, aki Bajnai Gordon alapítványát és Gyurcsány Ferenc cégeit is „pénzzel tömködi”. Soros György tavaly „20 millió dollárral stafírozta ki ezt a szervezetet”, amely az elmúlt egy évben nem először támadja Magyarországot.

Kérem, figyeljék ezt a virtuóz logikán alapuló retorikát. Ezt a bámulatos lényegre tapintást. Ezeket a megcáfolhatatlan érveket. Magyarországon még véletlenül sem Balogh Józsefek és Várnai Lászlók élnek az asszony verve jó életfilozófia szerint, hanem Soros György ütlegeli Terikét, és a magyar lányok-asszonyok fejét csapkodja a falba vagy a korláthoz. Őszóvívősége megint fenemód rátette a pontot a nem létező családon belüli erőszakkal kapcsolatos rosszindulatúság mondatának végére: "először a rendszerváltás óta most érdemi lépések történnek a családon belüli erőszak megfékezéséért és büntetéséért Magyarországon". Hogy mire gondolt, az teljesen mellékes e frenetikus érvelés fényében, de tény, hogy ha az összes komondor láncra kötve élne bele a vakvilágba, biztosan nem kellene ezeket a fölösleges köröket leírni.

Szóval a Fidesz szóvivője szerint az, hogy a politikának semmiféle érdemi válasza nincsen a családon belüli erőszak összetett kérdésére azért van, mert Soros György pénzeli a HRW névre hallgató jogvédő szervezetet. Van kérdés? Nincs kérdés. A vázolt ok-okozati összefüggés briliáns elmére, logikára és kommunikációs készségekre vall. Más szavakkal: az államigazgatás, kormányzás azért tehetetlen a családi erőszakkal szemben, mert Soros tolja a lóvét azoknak a segge alá, akik ezt szóvá teszik. Egyébként meg, ha ez a kétes üzletember nem adna semmi pénzt ennek az együtt tették tönkre az országot párosnak, akkor Terike sem esne át a vak komondoron. Ember legyen a talpán, aki ezt megcáfolja.

Csak ennyire, és nem jobban nézik hülyének a Fidesz berkeiben az asszonyt kivételesen nem verő magyar embert, beleértve azt is, akinek a szomszédját történetesen Balogh Józsefnek hívják, akinek a maga során nem okoz gondot lekeverni egy-két sallert az asszonynak, ha az idők szava erre szólít. Következmények és felelősségvállalás nélkül. Majd jön a nem bántalmazott szőke és elmagyarázza. Ez a Fidesz sikeres szakpolitikai ténykedésének olvasata: nemzetközi jogvédők összeesküvése próbálja lejáratni Balogh Józsefek dicső, férfias, keresztényi cselekedeteit.

Nekem viszont nem jön be ez a magyarázat. Nekem ugyanis igencsak úgy tűnik, fogynak a viszonylag emberi, viszonylag elfogadható érvek, és egyre sokasodnak az elképzelt támadások. Gabriella! Félek, hogy előbb-utóbb elfogynak a vak komondorok. Nem beszélve arról, hogy az egy Soros Györgyre jutó bántalmazott nők számából végtelenül kínos így levezetni a bukott baloldalt lejáratni kívánó propagandát.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr235618686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitmiért? 2013.11.07. 07:36:46

Itt a lehetséges ok, h a Fidesz miert erőszakpárti
Dr. Kende Péter:A Viktor , 9. Oldal
csg-consulting.com/kp/books/avikt.pdf

mitmiért? 2013.11.07. 07:56:40

De nincs kettős mérce, ha igaz, h az LMPs Várnia is megverte a feleséget , neki is távoznia kell a közéletből. Nőt gyereket gyengébbet de általánosságban senkit nem szabad verni.

phaidros 2013.11.07. 11:39:21

Én nem látom ezt problémának. Ezzel sikerült megmagyarázniuk azt, hogy Soros a jó ember, ők pedig a szarok, hisz nyilvánvaló, hogy a családon belüli erőszak ellen tenni kell.

Frőczy Sanyi 2013.11.07. 11:54:00

Selmeczinek van férje? Ha van, akkor õt verik? Ha van és nem veri, miért nem?

Jenyei 2013.11.07. 12:01:56

Vagy én öregszem, vagy ezek lesznek napról-napra pofátlanabbak. Képes vagyok kiakadni ezen a libán is... megette a fene.

wirth6 2013.11.07. 12:30:24

"Szóval a Fidesz szóvivője szerint az, hogy a politikának semmiféle érdemi válasza nincsen a családon belüli erőszak összetett kérdésére azért van, mert Soros György pénzeli a HRW névre hallgató jogvédő szervezetet."

Pontosabban a szóvivő szerint a HRW azért mondja, hogy a politikának nincs érdemi válasza a családon belüli erőszak kérdésére, mert Soros György pénzeli. Függetlenül attól, hogy igaza van-e, sokkal érdekesebb a vita, ha a másik fél tényleges álláspontjával szemben érvelünk.

Flúgatlan 2013.11.07. 12:32:10

A családon belüli erőszakoskodókat tényleg meg kell büntetni. Akkor is, ha fideszesként jutottak a parlamentbe.

De ezek a HRW meg hasonló szervezetek valóban számtalanszor politikai megrendelésre aggályoskodnak itt-ott. Persze, bizonyítékaim nincsenek ebben a konkrét esetben, de a jogvédő szervezetek manipulatív megszólalásaival tele van a hócipőm. Simán lehet, hogy itt tényleg politikai lejáratókampány részeként nyilatkozott a HRW. Bizonyítani nem tudom, így sokáig nem fogom védeni ezt az álláspontot.

A cikk meg sok helyen csúsztat, manipulál. Pl. a KDNP nem állítja, hogy nincs a családon belül erőszak, csak azt kifogásolta, hogy a "családon belüli erőszak" kifejezés legyen a gyűjtőfogalom a törvényben, amikor az nemcsak a családon belüli erőszakról szól.

A "jogvédő" szervezetek sokszor valóban megbízásra cselekszenek. Lásd pl. a "Négy Mancs" libatömés-elleni kampánya, amiről egyértelműen kiderült, hogy a magyar libatermelés gáncsolását célozta.

Még egyszer: tűrhetetlen, hogy valaki verje a feleségét, de ettől még nem lesz mindenkinek igaza, aki azt kiabálja, hogy Magyarországon a kérdés rosszabbul lenne törvényileg kezelve, mint mondjuk az európai országok átlagában. A jogvédő szervezetek nem egy minden felett álló tekintélyt és tudást képviselnek, így szabad megkérdőjelezni motivációikat. (Még a nem túl szimpatikus szóvivőknek is.)

funfun 2013.11.07. 12:37:16

Soros akkor még derék magyar keresztény volt, amikor a Kedves Vezető az ő pénzén járt (teljesen elnyomva a kommunista Kádár-rendszerben) Angliában. Ám mostanra egy büdös kozmopolita zsidó lett belőle. Mármint a Sorosból, nem a Kedves Vezetőből.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.11.07. 12:41:46

2005 február 7.-én Gyurcsány megtagadta a porszívózást otthon. Szóval nekem senki se mondja, hogy csak a fidesz-kdnp-lungodrom szövetség tagjai élnek vissza erejükkel a családban.

Sir Galahad 2013.11.07. 12:51:59

Nem az a baj, hogy egy emberjogi csoport kifogásolja azt, hogy Magyarországon a családon belüli erőszak kezelésére kiépített rendszer egyszerűen nem működik. Ha tényleg így van, ez megoldandó probléma. A baj az, hogy ugyanez a probléma megvolt korábban, az előző kormány idején is, és akkor ugyanez a csapat mély kussban lapított. Én legalábbis nem tudok hasonló tiltakozásról - és szerintem a szerző sem, mert biztos megemlítette volna. Azzal, hogy kizárólag a jobboldali kormányok idején emelik fel a szavukat, ezek a társaságok hitelüket vesztik. És ez a legnagyobb baj, mert amúgy olykor igazuk volna (jelen esetben is), csak pont az álszent magatartásuk miatt könnyű negligálni a mondandójukat.

♔batyu♔ 2013.11.07. 13:01:22

Sima politikai támadás Soros pénzén, ugyanis fideszék ebben a témában egyetlen régi jogszabályt sem töröltek el, az van, ami Gyurcsányéknál is volt.

Persze a libsik akkor mélyen kussoltak, holott a liberális Demszky és Wekler rendszeresen verte a nőit.

deruyter 2013.11.07. 13:03:13

@Flúgatlan: Van igazságod. Csak azt kellene már felfognia a magát a felülről vezérelt és meghatározott nemzeti összefogásba ringató népnek, hogy nem az a hibás, aki beszél róla, hogy valaki nem teszi a dolgát, hanem az aki nem teszi a dolgát. És, hogy talán nem olyan bűn, hogy a kormány pontosabban a fideszkdnp 10 milliárdokkal "mindenben tökéletesek vagyunk soha de soha nem hibázunk" kommunikációs úthengere mellett más vélemények is eljutnak az emberekhez. Ehhez meg ugye pénz kell. Nekem még az sem nem fáj, ha ez külföldről jön. Ha igaztalan az nem jó, de az elmúlt 3 évben kevés olyat láttam, ahol inkább volt igaza a fidesznek, mint a külföldi vagy a külföld által támogatott véleménynek. Ha ezt nem fogadjuk el, akkor semmivel sem vagyunk jobbak, mint az oly nagyon kinevetett és lesajnált észak-korea pl.

Knorr 2013.11.07. 13:05:13

@Sir Galahad: @Flúgatlan:

az a probléma, hogy összefogás és a probléma megoldása / beismerése helyett mutogattok - valaki másra. próbáljátok elkenni a Fidesz felelősségét. szánalmas.

deruyter 2013.11.07. 13:05:32

@♔batyu♔: Ezt a Demszky meg Wekler dolgot valaki írja már le bizonyítékokkal felvértezetten, mert mindenhonnan ezt olvasom, de nem látom, hogy min alapul. Volt tárgyalás, vagy mi?

funfun 2013.11.07. 13:09:09

@♔batyu♔: Ez az állításod annyira hitelt érdemlő pletyka, mint az, hogy Vezérlő Csillagunk sem fukarkodik az ő Anikójának kézzel történő móresre tanításával.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.11.07. 13:11:37

Miért van, hogy Magyarországon gyakorlatilag csak a baloldalhoz köthető jogvédők aktívak, más külföldi szervezet nem?

♔batyu♔ 2013.11.07. 13:25:41

@deruyter: Már nem emlékszel ugye? Pedig nem 50 éve volt. Google kispajtás, van bőven találat.

Flúgatlan 2013.11.07. 13:26:10

Az egész kérdést kár politikai vetületben kezelni, kár a bármilyen országgyűlésen/kormányon számon kérni, miért nem oldja meg a "családon belüli erőszak" kérdését. Ez ugyanis olyan terület, amivel természetéből fakadóan részben tehetetlen a törvénykezés.

Egy közeli párkapcsolatban, legyen az házasság vagy csak együttélés, az emberek óhatatlanul erősen ki vannak szolgáltatva a másik agressziójának. Mit tehet a törvény? Részletesen előírja, mit szabad és mit nem egy közeli párkapcsolatban? Kontrollálja is mindenhova kihelyezett kamerákkal? Nyilván nem.

Adjon a törvénykezés extra büntetést az ilyen bűnök elkövetőinek? Bizonyítás nélkül, csak az egyik fél bemondása alapján tiltsa ki a másikat a közös lakásból, tiltsa el a közös gyerek láthatóságától, stb? Ezzel is igen durván vissza lehet élni és vissza is élnek. A saját ismeretségi körömben több olyan esetet ismerek, amikor egy veszekedős válás során a nő hamis vádakkal manipulált a férfi ellen, mint ahány feleségét verő férfiról tudok. A bíróságok ugyanis törvény ide vagy oda igencsak hajlamosak ilyenkor a nők javára, csak bemondásra is ítélni. Ha a családon belüli erőszakra igen komoly plusz tételeket szabnának ki vagy igen könnyű lenne távoltartást elérni, az sok ártatlant megvédene, de igen sok ártatlanul megvádolt, meghurcolt, utcára tett embert is eredményezne. Hisz épp az események szűk körben lezajló volta miatt a bizonyítás nehéz.

A helyzet az szerintem, hogy a kérdéskört nem lehet törvényi eszközökkel hatékonyan kezelni, vagy csak úgy lehetne, ha feladnánk magánéletünk nagy részét és engednénk, hogy az állam számára jól dokumentálhatóan kövessük párkapcsolataink, családunk belső történéseit. Ezt meg nyilván senki nem akarja.

Hogy mit lehetne tenni, az más kérdés. Nem tudom. Az egyéneket kell jobbá tenni. Ehhez a törvény pl. azzal járulhatna hozzá, hogy minden téren bünteti az erőszakoskodókat, védi az áldozatokat. Pl. nem az iskolatársát agyonütő boxoló gyerek jogaiért áll ki, hogy neki joga van ugyanott tanulni tovább. És a jogvédő szervezetek se azon köszörüljék az elméjüket, hogy lehet a bűnelkövetők jogait ápolgatni.

Szóval: a kérdés nem politikai/törvénykezési eszközökkel kezelhető szerintem. Ezért tartom valószínűnek a politikai hátteret a HRW lépése mögött. Mint ahogy az is politikai indíttatású, hogy épp most vették elő a verekedős LMP-s ügyét is.

♔batyu♔ 2013.11.07. 13:26:32

@Online Távmunkás: Őket pénzeli Soros. Aztán amikor hatalomra kerülnek, vissza kell adniuk, persze Soroséhoz "méltó" kamattal.

♔batyu♔ 2013.11.07. 13:27:55

@Knorr: A Fidesznek ebben kb. annyi felelőssége van, mint pld. az SZDSZ-nek Demszky vagy Wekler esetében.

Vagy hogy gondoltad, minden ffi mellé egy fideszest?

s 2013.11.07. 13:40:53

Kedves index fejlesztők. Menjetek már el anyátok picsájába, bazdmeg. Felbasztok egy reklámot a cikk tetejére, majd poénkodtok azon, hogy mennyire nem kell a kibaszott X -re kattintani, hanem csak lazán a cikk mellé. Az a kurva nagy helyzet, hogy akkor kikerülök a telebaszott cikkből is, bazdmeg. Újra bele kell navigálnom, hogy olvasni tudjam. A másik pedig, hogy mi faszért mozgatjátok a szöveget, amit épp olvasok? Kattintanék valamire, de a fos reklámok mozgatása miatt más kerül a kibaszott kurzor alá. NE CSINÁLD EZT, BASZKIKÁM! KIBASZOTT IDEGESÍTŐ. CSINÁLD MÁSHOGY, NEM ÉRDEKEL HOGYAN, DE ÍGY NE, MERT EZ SZAR.

s 2013.11.07. 13:47:26

Szeretnék a szemtanúja lenni, ahogy selmecigabikát épp "nemzetközi nyomás" hatása alá helyezik. Semmi erőszak, vak komondor, megy ilyesmik. Csak a nemzetközi nyomás.

burakefendi 2013.11.07. 13:55:50

Én ebben az egészben már csak azt látom, hogy a mindenben inkompetenciát sugárzó ellenzék sóvárog végre egy kis sikerélményre, hogy tudjon végre egy kis győzelmecskét is felmutatni a közönségnek. Bevetnek mindent, parlamenti flashmobot, az indexes, és bloghus ideológusaikat, hogy a fideszben egyébként senki és semmi emberkét levadásszanak. Mindemellett persze szerintem is jobb lenne lemondania.

burakefendi 2013.11.07. 13:58:49

@♔batyu♔: a különbség, hogy a liberálisok nem nézik a nők nemét, amikor verik őket. Ők még ebben is gendersemlegesek :)

Sir Galahad 2013.11.07. 14:03:37

@Knorr: A Fidesz felelősségét? Miért a fidesz felelőssége, hogy a korábbi kormányok alatt hozott, jelenleg is érvényben lévő rendelkezések nem biztosítják az erőszakot elszenvedők védelmét? A jelenlegi kormányon legfeljebb azt lehet számon kérni, hogy az előzők bűneit még nem orvosolta.

Libatolvaj takarodj 2013.11.07. 14:09:35

Baloldali nőgyűlölők körében szokásos eljárás, hogy Selmeczi Gabriellát rendszeresen megalázzák, próbálják nevetségessé tenni, ellene gyűlölködnek, folyamatosan támadják.

Esetleg már a nevét sem hajlandóak kiírni SG-nek rövidítik, és szavait meghamisítják...

Egy másik szokásos taktika a semmibe vétel. Ha Selmeczi Gabriella kifejt egy álláspontot akkor a beszélő személyét vedd semmibe, alázd meg, beszélj "Fideszesekről" vagy "Fidesz álláspontról" név nélkül, mintha nem is lenne lényeges, hogy ki mondta, csak valami névtelen senkiházi nyilván...

Gusztustalan, undorító nőgyűlölő banda

Knorr 2013.11.07. 14:09:57

@Sir Galahad: A Fidesz 3,5 éve van kormányon. A szánalmas védekezéseddel csak beismered, hogy ugyanolyan szarok mint ez előzőek, hisz ők sem csináltak SEMMIT.

Sir Galahad 2013.11.07. 14:12:38

@Knorr: Na ez így már másként fest. Aláírom, hogy nem jobbak, mint az előzőek. Nem is rosszabbak. Ha lesz egy szervezet, amelyik ezért az előző és a mostani kormányt is ugyanolyan hevesen bírálta emiatt, kalapot emelek előtte. De amit a posztban hivatkozott társaság csinál, az - függetlenül attól, hogy igazuk van-e vagy sem - teljesen hiteltelen.

Knorr 2013.11.07. 14:12:58

@Libatolvaj takarodj:

"a Selmeczi Gabriella kifejt egy álláspontot akkor a beszélő személyét vedd semmibe, alázd meg, beszélj "Fideszesekről" vagy "Fidesz álláspontról" "

Azt hittem Selmeczi azt mondja amit a fidesz stáb kinyomtat neki a papírjára, ezek szerint a saját egyéni véleményét mondja el a Fidesz székházban, a fidesz sajtószobájában a Fidesz logók előtt? Na ne röhögtessél.

Emberileg meg igenis szánalmas, aki sok százezres fizúért az országos médiában hazudozik bele a magyarok pofájába.

lásd: megvédjük a nyugdíjakat.

mocskos tolvajok.

bgp 2013.11.07. 14:19:49

@Libatolvaj takarodj: Magát teszi nevetségessé. Egyébként is, egy kiflitolvaj :D

turulpina 2013.11.07. 14:34:44

@Sir Galahad: de ugye az megvan, hogy már 3.5 éve a fidesz kormányoz?

Ez ugye azért feltűnt, mutogatós elvtárs?

Netuddki. 2013.11.07. 14:36:07

Mégis mi mást vártok egy olyan párttól amelyiknek kiflicsücsök kisasszony a szóvivője. Bammeg, elfog a röhögés ha csak rágondolok a helyzet abszurditására...

Netuddki. 2013.11.07. 14:38:24

@Libatolvaj takarodj: Nyehehe! Balfasz fizetett fidesztroll...

"Libatolvaj takarodj 0 bejegyzést írt és 215 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.06.04. óta tag."

Sir Galahad 2013.11.07. 14:59:08

@turulpina: Ja, az előzők meg 8 évig, és ők se csináltak semmit. Egyik kutya, másik eb.

BSz 2013.11.07. 14:59:25

@Online Távmunkás: Jobb oldalon ott vannak a szimpatizáns nyugdíjasok, a szelíd motorosok, B közép, meg a kopasz verőlegények. Kell még e mellé külföldi támogatás is?! Nem! :-P

déjá vu39 2013.11.07. 15:08:51

@Libatolvaj takarodj: "Baloldali nőgyűlölők körében szokásos eljárás, hogy Selmeczi Gabriellát rendszeresen megalázzák, próbálják nevetségessé tenni, ellene gyűlölködnek, folyamatosan támadják."

Azt mondod, hogy a "baloldal" adja Selmeczi szájába a butaságokat?

_most_ 2013.11.07. 15:12:20

ne, szokásos fideszes kommunikáció, ha valaki kritizálni meri a kormány, az csakis összeesküvés lehet, az ostoba fideszdroidok meg be is nyelik, hogy Soros miatt verte meg a fideszes képviselő az asszonyt :D

Silent Bob 2013.11.07. 15:14:01

@Online Távmunkás: Milyen jobboldalhoz köthető jogvédők léteznek?

Silent Bob 2013.11.07. 15:17:18

@Sir Galahad: És akkor most az a megoldás, hogy kussolunk és lehet szar az idők végezetéig mert eddig is szar volt, vagy esetleg azért volt kormányváltás, hogy most már ne legyen szar?

_most_ 2013.11.07. 15:18:40

@Libatolvaj takarodj: azért nem sokat kell erőlködni, hogy valaki Selmeczi Gabriellát nevetségessé tegye :D

_most_ 2013.11.07. 15:19:47

@Online Távmunkás: mert jobboldali jogvédők nincsenek, náluk nem divat az emberi jogok figyelembe vétele :D

Tiborpapa 2013.11.07. 15:34:25

Kétféle fideszes létezik. Az egyik idióta, a másik idiótának nézi a többit. Aki ebből nem ismer magára, az nem fideszes, legfeljebb hazug.
Szép napot!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.11.07. 15:44:07

@BSz: A nyugdíjasok evolúciója a komcsi tömegből jobboldali tapsológéppé igazán figyelemre méltó :)

s 2013.11.07. 15:59:08

@qwertzu: Haver vagy. Most már jobb.

s 2013.11.07. 16:03:54

@Libatolvaj takarodj: "Selmeczi Gabriellát rendszeresen megalázzák"

gabika saját magát alázza meg. Azzal hogy létezik és beszél. Másfelől pedig engemet az őrületbe kerget.

Sir Galahad 2013.11.07. 18:00:08

@Silent Bob: Az a megoldás, hogy ha valami nincs rendben, azt hiteles emberek, szervezetek tegyék szóvá. Olyanok, akik/amelyek nem kizárólag a jobboldali kormányt bírálják, hanem ha kell, a baloldalit is. Ellenkező esetben a jogos kritika sem ér semmit,mert egyből a kritizáló álságos magatartására terelődik a szó.

mitmiért? 2013.11.07. 21:31:21

@s:
A Szőke Nők 1esülete nevébe tiltakozzom h, Gabriellát hozánk hasonlítcsák. Soha nem kért és njerne felvételtt nállunknál :-)

Silent Bob 2013.11.08. 07:33:27

@Sir Galahad: Tudsz ilyet mondani mondjuk a jobboldalról? (Orbán nem ér)

Sir Galahad 2013.11.08. 09:01:23

@Silent Bob: Jobboldalról sem tudok, pont azért, mert baloldalról sem. A tiltakozó szervezetek valamiért mindig vagy csak a jobb- vagy csak a baloldali kormányt kritizálják. Akkor tartanék hitelesnek egy bírálatot, ha a bíráló szervezet egyaránt kritikus volna jobb- és baloldali kormányokkal szemben. Te ismersz ilyet?

Silent Bob 2013.11.08. 09:02:45

@Sir Galahad: Nem, de innentől kezdve továbbra is álla a kérdésem. Nem foglalkozunk problémával, mert olyan tiltakozik ellene, aki nem hiteles?

Sir Galahad 2013.11.08. 09:26:47

@Silent Bob: Persze, hogy foglalkozni kell vele. Nem ebben van köztünk vita. Én ahhoz igyekeztem hozzászólni, amiről a poszt szól. A kulcsmondat: "Szóval a Fidesz szóvivője szerint az, hogy a politikának semmiféle érdemi válasza nincsen a családon belüli erőszak összetett kérdésére azért van, mert Soros György pénzeli a HRW névre hallgató jogvédő szervezetet." Arra igyekeztem rávilágítani, hogy a politika természete, ha tetszik, ha nem, ilyen: ha hiteltelen személy/szervezet bírál, a politikus nagyon könnyen hárít azzal a logikával, hogy a bíráló az ellenzék szócsöve. És hogy ezt azzal lehetne lehetetlenné tenni, ha volnának hiteles, a jobb- és baloldali kormányokat szükség esetén egyformán bíráló személyek/szervezetek. Nagy baj, hogy nincsenek.

Silent Bob 2013.11.08. 09:39:39

@Sir Galahad: Azért az is érdekes, hogy Soros se volt rohadtmocskos népellenség amíg Orbánékat tolta pénzzel.

Sir Galahad 2013.11.08. 11:42:27

@Silent Bob: Meg az is érdekes, hogy a Fideszt addig támogatta, amíg liberális elveket vallott. érdekes, hogy konzervatív szellemiségű szervezeteket - legalábbis tudtommal - nem támogat. Ami egyébként szíve joga, csak nem kell csodálkozni, ha ennek alapján beskatulyázzák.

Silent Bob 2013.11.08. 12:43:54

@Sir Galahad: Ennek az lehet az oka, ha van aki nem forgatja a köpönyeget folyamatosan érdekei szerint, mint a fidesz. Szerintem ez inkább becsülendő. (Azzal együtt, hogy Soros sem egy angyal természetesen.)

Silent Bob 2013.11.08. 12:44:47

@Silent Bob: oka, ha van = oka, hogy van
süti beállítások módosítása