Trafikügyi különdíj Orbán Viktornak

H_A Címkék: dohányzás kitüntetés Orbán Viktor csempészárú trafiktörvény WHO trafikmutyi feketekereskedelem dohányzás visszaszorítása2013.10.08. 14:25

Bírom ezt az Egészségügyi  Világszervezetet. Nagyra értékelem abbéli fáradozását, hogy Orbán Viktor amúgy sem gyenge lábakon álló önbizalmát és küldetéstudatát lehetőleg jobbról megtámassza és elismerően vállon veregesse. Végül is kell a nemzetközi megerősítés ennek a bátor szabadságharcosnak. Nekünk egyszerű, mezei, dohányzó, de leginkább már nem dohányzó, különféle elismerő díjakkal nem rendelkező népek számára a nagyszerű hír: a dohányzás visszaszorítása, a nemdohányzók védelme érdekében végzett munkájáért vett át díjat Orbán Viktor miniszterelnök kedden a Parlamentben Margaret Chantól, az Egészségügyi Világszervezet (WHO) főigazgatójától.

WHO.jpg"Nagy megtiszteltetés ez a díj, habár az elismerés elsősorban nem engem illet, hanem azokat a honfitársaimat, akik sikeresen le tudtak szokni a dohányzásról. (...) Régóta vártam már valakit, aki nem azt mondja nekem, hogy ez túl sok, túl radikális, óvatosabban, hanem azt mondja, még többet, még radikálisabban, csak bátran előre".

Jól látod, Viktor. Én se nagyon értem, hogy mi közöd neked ahhoz a kemény küzdelemhez, amit egy, a dohányzás rabjává vált ember saját magával, saját maga ellen, saját magáért vív meg azért, hogy káros szenvedélyéről lemondva, új alapokra helyezze az életét. Nem azért, mert kevesebb trafik van, hanem mert megérett benne a felismerés.

Végképp nem tudom mi vitte rá a WHO főigazgatóját, bizonyos Margaret Chant arra, hogy Orbán Viktor bátorságára hivatkozzon a dohányzással való szembeszállással, és az országa állampolgárai egészségének megőrzésével összefüggésben. Nem teljesen világos, tudja-e egyáltalán, miről is beszél?  Vajon mennyire elismerendő a miniszterelnök győzelme "a dohányipar taktikái" ellen, amikor eme hatalmas eredmény árnyoldalán a klientúrának juttatott bűzös üzlet magasodik. Egyebek mellett dohányzásról leszokott fejeink fölé is. Azt hiszem, ahhoz sokkal inkább kell a vakmerőség alsó határát súroló bátorság, hogy valaki olyan módon ossza fel hálás talpnyalói között a dohánypiacot, mint Orbán, és hogy utána olyan pofátlan szemrebbenés nélkül nevezze ezt a világ legtermészetesebb dolgának, mint Orbán. Igen, ahhoz kell valami érthetetlen bátorság, hogy a trafikpályáztatási rendszer jobboldali elköteleződést a sorok között feltételként támasztó gazemberségére ráragassza a magyarok egészsége megőrzéséért folytatott hősi harc címkéjét.

És még mielőtt bárki is azt próbálná kihámozni a szavaimból, hogy szerintem rendben van, hogy évente hat millió ember hal bele világszerte a dohányzás jótékony hatásaiba, hogy annak örülök netán, hogy Magyarország világelső a tüdőrákos megbetegedések arányát illetően, vagy csak simán Orbán-fóbiában szenvedek, tisztázzuk: egyáltalán nem erről van szó. Azzal kapcsolatban viszont erős fenntartásaim vannak, hogy egy példátlanul felháborító látszatintézkedést ilyen módon honorálnak a magyar viszonyokról halvány finggal nem rendelkező szervezetek.

Orbán Viktortól nem várom el, de gondolkodásra képes embertársaimtól határozottan elvárom, hogy kezeljék helyén ezt a magasztos elismerést. Sőt, hajlandó vagyok megismételni azokat a tényeket, amelyek Chan asszony figyelmét sajnálatos módon elkerülték akkor, amikor nagy tettekre szánta el magát. És amelyek a miniszterelnök urat most megerősítik abban, hogy mindent jól csinál. Hogy a megfelelő szakemberekkel veszi körül magát, akik meggyőzték, hogy fel kell használni a kétharmados parlamenti többség biztosította "kegyelmi pillanatot", és meg kell hozni azokat a szokatlan, radikális, a nagy iparosok által folyamatosan kritizált döntéseket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a magyarok egészségesebbek legyenek.

Nagyon helyes, hogy 2012-től tilos a dohányzás a zárt - és több nyílt - légterű közösségi térben. Nagyon helyes, hogy harminc százalékkal kevesebb cigaretta fogyott közvetlenül a trafiktörvény hatályba lépése után. Nagyon helyes, hogy drasztikusan csökkent a legálisan eladott cigaretták száma a nemzeti dohányboltok indulása után.

De józan önmérsékletünket megőrizve, javaslom, hogy kezeljük a helyén ezeket a közismert tényeket, feleim. A magyarok továbbra is ugyanannyi füstöt nyelnek le percenként, ha a villamosmegállótól egy méterre gyújtanak rá, mint azelőtt. A magyarok ugyanannyi káros anyagot juttatnak a szervezetükbe a kocsma ajtajában vacogva pöfékelve, mint azelőtt. (Abba most ne menjünk bele, hogy oktatási intézmények mellett hogy a búsban nyílhattak trafikok.) Kiemelten javaslom, ne ragadtassuk magunkat arra, hogy a WHO példáját követve ostoba következtetéseket vonjunk le ezekből a trendekből, és megállapítsuk: a magyarok zöme egyik hónapról a másikra lemondott arról a fránya cigarettáról. 

Chan asszony, és a WHO figyelmébe is ajánlom ez úton: nem vitatom, hogy a dohányzás részleges tiltása akár korlátozhatja is a nikotinfogyasztást, illetve a rendszeres nikotinfogyasztók körét. De ugye nem gondolja komolyan, hogy ezek az elszigetelt esetek elégséges alapját képezhetik egy ilyen messzemenő (de végtelenül naiv) következtetéseken alapuló kitüntetés odaítélésének? És ha esetleg mégis komolyan gondolja, akkor miért nem vette a fáradságot, hogy utánanézzen: vajon ténylegesen a korlátozás irányába történt az a fajta, központosított piacirányításra törekvő Orbán-féle trafikelosztás, amelyet előtt ma térdre borult? Biztos, hogy eme zavaros, sok sebből vérző nikotin-elosztási politika díjazása az egészségügy védelméért dolgozó világszervezet hatáskörébe tartozik?

Nos. Csak bátran előre, Viktorom! Tudom, hogy ez egyáltalán nem érdekel, de a WHO buzgó főigazgatójával ellentétben az én figyelmemet nem kerülte el, hogy minden 12. doboz cigaretta nem legális úton jut el a dohányzókhoz. Hogy vannak olyan települések ebben az országban, ahol 450 százalékkal magasabbak a feketepiaci mutatók a tavalyi évhez képest. De amíg egy doboz hamis/csempészett cigaretta 300-400 forinttal olcsóbban beszerezhető, mint például a lojális orvosaid érdekeltségi körébe tartozó trafikokban, addig ezt a nagyszerű elismerést én a helyedben nem tenném ki a falra. Nem más ez, mint a trafikbotrány dohos szagától bűzlő álintézkedéseid álelismerése.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr275556579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Husz_János_Puszita 2013.10.08. 16:06:24

Következő WHO kitüntetését azért az áldozatos munkáért kapja, amivel leszoktatott pár százezer magyar családot az evésről, jelentősen javítva ezzel Magyarország egészségügyi statisztikáit ( hulljon a férgese program ).
Már csak a Nobel békedíj hiányzik.

Hunor Levente 2013.10.09. 01:56:59

Sok mást is visszaszorított ez a kurva diktatúra. Ocsmány egy rendszer ez.

Axel Torpedo 2013.10.09. 05:32:54

Nem nagyon jon at nekem ez a szofosas.

"Én se nagyon értem, hogy mi közöd neked ahhoz a kemény küzdelemhez, amit egy, a dohányzás rabjává vált ember saját magával, saját maga ellen, saját magáért vív meg azért, hogy káros szenvedélyéről lemondva.."
---->
- nem vitatom, hogy a dohányzás részleges tiltása akár korlátozhatja is a nikotinfogyasztást, illetve a rendszeres nikotinfogyasztók körét.
- Kesz, ennyi!! Hiszek a paternalista allamban, az embereket meg kell vedeni sajat maguktol. Eleg csak az utcan korulnezni, a tarsadalom jelentos hanyada szellemileg kb a csimpanz szintjen van. Radikalis megoldasok kellenek. Vegre.

"minden 12. doboz cigaretta nem legális úton jut el a dohányzókhoz. Hogy vannak olyan települések ebben az országban, ahol 450 százalékkal magasabbak a feketepiaci mutatók a tavalyi évhez képest."
- aggregalt adatokat legyszi. Milyen iranyu a valtozas? Csokkent vagy nott a cigifogyasztas?

"amikor eme hatalmas eredmény árnyoldalán a klientúrának juttatott bűzös üzlet magasodik"
- leszaroooom! Szerinted forditott esetben mi tortent volna. Legalabb tortent valami elmozdulas ezen a teren.

RobertJ 2013.10.09. 07:53:54

Most már definitív: A Magyart nem verhetik át csak úgy!

politikailagnemkorrekt 2013.10.09. 08:16:09

Így van, véreim! Amikor Viviane Reding asszony pofont ad neki, akkor hurrá, okos asszony. Ha meg "bizonyos" (a cikk fogalmaz így, Reding esetében ezt a jelzőt konzekvensen mellőzve)Chan asszony a kormányzás egy aspektusát helyesnek és eredményesnek ítéli, akkor meg abcúg, buta asszony. Most akkor ez hogy is? Persze lehet csak arról van szó, hogy jelen blogot szerző értelmiségi (?) megmondóemberek még nem szoktak hozzá, hogy az általuk olyannyira tisztelt nemzetközi közvélemény formálói (egyszerűbben: "külföld") nem mindig a nekik tetsző véleményt fogalmazzák meg. Hát, barátocskáim, lássátok be: ilyen az, amikor a fagyi visszanyal :)

ob.szerver 2013.10.09. 08:20:08

A WHO kitüntetése után Orbán a jövő héten veszi át a WTSA (World Tobacco Smugglers Association) kitüntetését is. Na arra jobban rászolgált.

Szegény Margaret asszonynak - hogy klasszikust idézzek - pedig valaki elmagyarázhatta volna a trafikmutyi lényegét, mielőtt kitüntetéseket osztogat.

Lázár pedig hoppon maradt. Ó végezte a munkát, és a főnöke söpri be az elismerést.

ob.szerver 2013.10.09. 08:23:25

@politikailagnemkorrekt:

Hja, hogy a trafikmutyi az egészségvédelemről szólt, ugye?

Simicska is csak azt mondta, hogy hülyének lenni nem bűn, de olyat még ő sem állított, hogy kötelező. Ezt azért tartsd szem előtt, már ha van választási lehetőséged.

Túrós (törölt) 2013.10.09. 08:32:46

A kurva életbe még mindig hiányzik a komcsmából a dohányzás :(

politikailagnemkorrekt 2013.10.09. 08:53:49

@ob.szerver: Te most nagyon vicces akartál lenni?(Bocs, de tényleg nem vágom hogy jön Simicska a WHO elnökéhez. Ja, hogy neked mindenről ő jut eszedbe? Menj, kezeltesd magad, talán még nem késő.)

Netuddki. 2013.10.09. 09:07:10

1. Kiváló a WHO-nak a humorérzéke.

vagy

2. A WHO is csak egy gittegylet amelyik az alapján osztogatja a díjait, hogy a díjazott mennyit penget nekik.

Netuddki. 2013.10.09. 09:11:09

@politikailagnemkorrekt: Balfaszkám! Az, hogy az orbánod kapott egy díjat, nem bizonyítja, hogy érdemes is rá. Mi, akik itt élünk nagyon jól tudjuk mikor mit tett. Ha egy külföldi másképp látja az az ő baja. Ostoba, hazug, mutyizó, tolvaj banda a fidesz...

Peterpapo 2013.10.09. 09:17:39

@politikailagnemkorrekt:

"megmondóemberek még nem szoktak hozzá, hogy az általuk olyannyira tisztelt nemzetközi közvélemény formálói (egyszerűbben: "külföld") nem mindig a nekik tetsző véleményt fogalmazzák meg. Hát, barátocskáim, lássátok be: ilyen az, amikor a fagyi visszanyal :)"

Akkor olvasgasd a nemzetközi közvéleményt:

"Képzeletbeli vezetői összefoglalót írt Orbán Viktorról az Economist című brit lap Eastern Approaches blogja Orbán Viktor szerdai londoni látogatására, David Cameron miniszterelnök okulására.

„Orbán rossz ajtón kopogtat. Nem a mi értelmünkben vett konzervatív politikus. Felülről szervezett, túlközpontosított államot hoz létre, melyben a jóléti államot nacionalista retorikával vegyíti″ – kezdődik az összefoglaló.

...

Orbán túlzott központosítására és a felülről irányított, túl nagyra növő államra a trafiktörvény szolgál például: az írás emlékeztet, hogy családok ezrei vesztették el megélhetésüket, és számtalan esetben derült ki, hogy nepotizmus játszhatott szerepet a koncessziók odaítélésében.

A szerző Orbán rövid pórázával zárja összefoglalóját:

Talán az a legszembetűnőbb az Orbán-kormánnyal kapcsolatban, hogy milyen erősen a kezében tartja pártját: alig szivárogtatnak az elégedetlen képviselők, nem alakulnak különvéleményt formáló klikkek a díszes folyosókon, nem suttognak az utódjelöltek – mert nincsenek is. Lehet, hogy ebből mindannyian tanulhatunk?"

Meg tudod majd emészteni, vagy megfekszi a gyomrod?

Netuddki. 2013.10.09. 09:21:29

@Peterpapo: És akkor az Economist még csak távolról szemléli az eseményeket. Mert ha itt lenne akkor simán új kádár korszakról cikkezett volna. Érdekes, hogy nincs egy "baloldali" politikus aki felnyitotta volna az Economist újságíróinak a szemét?

politikailagnemkorrekt 2013.10.09. 09:29:07

@Peterpapo: Képzeld, barátocskám, én tegnap este óta kommentelem is azt a hazug, egyoldalú írást. Nem ezen a nicken, ne is próbálj megtalálni. Hál' istennek 5:1-hez az aránya azoknak a kommentelőknek, akik helyreteszik azt az egyoldalú Adam LeBort. Persze ha az itteni fröcsögő szoclibek (mint pl. ez a szánalmas, trágár hangon személyeskedő, szerencsétlen, frusztrált, nyelveken - beleértve a saját anyanyelvét is - szólani nem tudó troll, bizonyos kovi1970, akinek válaszolni igen komoly hiba volna) tudnának angolul, ez biztos nem így lenne. Muhaha! De ha neked egy ilyen elfogult újságíró véleménye egyenértékű a világ egyik legtekintélyesebb szervezetének díjával, akkor az arányérzékeddel komoly baj lehet.

Netuddki. 2013.10.09. 09:31:52

@politikailagnemkorrekt: Dikk mán! Egy fizetett, bérkommentelő fidesztroll letrollozott! Muhaha!

Netuddki. 2013.10.09. 09:33:39

@politikailagnemkorrekt: Aha. Ja.

"politikailagnemkorrekt 0 bejegyzést írt és 200 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2011.06.30. óta tag."

majomábécé 2013.10.09. 09:35:25

vajon mennyi közpénz mehet el kommentrobotokra? politikailagnemkorrekt, te jól élsz belőle? vagy magánszorgalomból nyomod?

Peterpapo 2013.10.09. 09:37:48

@politikailagnemkorrekt:

Értem.

Ha valami jót írnak erről a féregről, akkor az korrekt, ha meg neked nem tetszőt, akkor az elfogult. Szerintem jobb lenne ha csöndben maradnál. Talán akkor jogos lenne a felháborodásod a blogot illetően.

RobertJ 2013.10.09. 09:57:05

@kovi1970: Mi, akik itt élünk nagyon jól tudjuk mikor mit tett.

És minderre van bizonyítékod is? Vagy csak elolvasod az ellenzék interpretációját és sodródsz az elégedetlen tömeggel? Már annyi botrányról, meg mutyiról volt szó és még senkit nem vontak felelősségre. Egyszer korrupt az igazságszolgáltatás is, de Gyurcsányt mégsem sikerült börtönbe zárni, és amikor jön egy kósza hír, hogy a trafikmutyit kivizsgálják, akkor meg "végre megmozdult valami". Én kívülálló vagyok, és valójában Fideszesnek sem mondanám magam, bár megjegyzem, pár dolog kifejezetten tetszik amit csinálnak. De még ennyire szánalmas vergődést ellenzéktől nem láttam, mint a mostani. Ha valaki hangosan fingik a parlamentben még abból is botrányt akarnak csinálni, és sajnos az emberek kézzelfogható bizonyíték híján is vevők erre a stratégiára. Külföldön élek, és nem egy ember beszélt elismerően a magyar kormányról.

Mészáros Laci 2013.10.09. 10:12:59

@Axel Torpedo:

A csimpánzos hasonlattal nem értek egyet, a paternalista állammal sem, de konkrétan a dohányzás kapcsán már régóta ismert, hogy a leghatékonyabb eszköz az áremelés és a hozzáférés nehezítése.

Apróbetűs rész: mindkét eszköz akkor eredményes, ha fokozatosan történik, mert az ugrásszerű áremelés és a drasztikus korlátozás egyaránt a feketepiacra tereli a dohányosokat. Ha negyedévenként drágul a cigaretta 2-3 százalékkal, hatékonyabban csökkenti a dohányzást, mintha kétévente 20%-kal.

Netuddki. 2013.10.09. 10:14:37

@RobertJ: "Külföldön élek, és nem egy ember beszélt elismerően a magyar kormányról."

Kibicnek semmi se drága. Nem az ellenzék interpretációjából szoktam tájékozódni.

Sajnos a 23 év alatt 1 kormány se volt amelyik érdemi változást hozott volna az életünkben. Az adók egyre magasabbak lettek, a korrupció egyre nagyobb, a fizetésünk meg az EU egyik legalacsonyabbika.
Sajnos az elmúlt8évben a maszoposok is loptak, a fideszesek is lopnak, csak sokkal többet, sokkal szemérmetlenebbül. Számolatlanul folyik el a közpénz, az ország nem jut 1-ről a 2-re. Ha itt élnél mindezt a saját bőrödön tapasztalnád.
Ha itt élnél akkor nap mint nap hallanád, hogy a fidesz közpénzből finanszírozott propagandája ömlik a köz, valójában fideszes droidokkal kitömött fideszmédiából. Igen, minden nap bele szoktam hallgatni az mr1 ütközőjébe. Régen az obersovszki vezette, most meg a halászzsuzsa. Le se tudják tagadni, hogy fidesz "szimpatizánsok". A pártatlan tájékoztatás és a riporteri szakma megcsúfolása amit művelnek. Nem szorulok az 2ellenzéki propagandára", hogy meg tudjam ítélni mi folyik itt. Bizony, az orbán rezsim a kádár rendszert akarja visszahozni. Le se tagadhatják...

Mészáros Laci 2013.10.09. 10:19:45

@RobertJ:

off

Orbán nagyon gyengén kormányoz, egyre inkább felszínre kerülnek a személyiségbeli problémái, amelyek miatt már csak nyaloncokkal veszi magát körül. Olyan dolgokhoz is egyre jobban ért, amihez valójában egyáltalán nem, munkatársaiban nem bízik, hanem nyilvánosan megalázza őket. Tulajdonképp meglepő, hogy vannak miniszterei, akik elviselik Orbánt és tompítják a szamárságait, így a miniszterelnök erőfeszítései ellenére néhány részterületen még dolgozni is tudnak.

A komrány teljesítményénél csak az ellenzék gyengébb, de annyival gyengébb, hogy még ez a kormány is simán kaphat újból kétharmadot jövőre.

/off

Mészáros Laci 2013.10.09. 10:23:18

@kovi1970:

Jajnemár. Ezek tartalmatlan frázisok.
Rengeteg megalapozott kritika érheti a kormányzatot, de ezek jórészt a Blikk szintjén álló szamárságok... Ne haragudj.

Két momentumban igazat adok: a korrupció már valóban nagyon súlyos, ezen belül a kormányzatilag jóváhagyott lopás is - viszont ezek inkább csak tünetek...

Netuddki. 2013.10.09. 10:40:02

@Mészáros Laci: Oszt' mi a szamárság kisfácán?

Az, hogy az orbán elfoglalta a közmédiát és a saját embereivel töltötte fel? Ami még nem lenne baj, de a tájékoztatás erősen a fidesz fele húz azóta, és ömlik belőle a fideszpropaganda. Ami még nagyobb probléma, hogy a riporterek látványosan(!) kerülik a fideszre nézve kényes kérdéseket. Pedig lenne mire válaszolni az illetékes elvtársaknak.

A konklúzió zavar? Nem éltél a kádár rendszerben? Amire az orbán azt mondta, hogy 1 baja volt vele, miszerint nem ő volt a párt és az ország első titkára...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.10.09. 10:41:11

@Axel Torpedo: Hülye vagy. Azért mert a bonsai Duce a haverjainak juttatta a dohány monopóliumokatnem kitüntetés jár, hanem rögtönítélő bíróság. Jövőre ez a rohadt maffiabagázs megy a lecsóba, és a demokrácia helyre fog állni.
@politikailagnemkorrekt: bocs, hogy megvédem ob.servert de te úgy látszik átaludtad az elmúlt 20 évet. Simicska mondta az első Fidesz kormány idején, amikor kinevezték akkor még APEH elnöknek, hogy mindenkinek alkotmányos joga van hülyének lenni. Nézz utána ennek az azóta szólássá vált mondatának.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.09. 10:51:34

"Nagy megtiszteltetés ez a díj, habár az elismerés elsősorban nem engem illet,..."

Ilyet se mondott még soha életében szerintem.

Mészáros Laci 2013.10.09. 10:54:46

"Az, hogy az orbán elfoglalta a közmédiát és a saját embereivel töltötte fel?"

vagyis (nézőszámra vetítve) kb 10% fidesz, és csak 90%-ban ballib? ez biztosan tragikus. fájóbb, hogy ezt is csak vazallusok jutalmazására használják.

"Ami még nem lenne baj, de a tájékoztatás erősen a fidesz fele húz" - igen, az említett 10%-ban.

"A konklúzió zavar?"

A konklúziót nem értem, ez kb olyan, mint amit Tölgyessy mondott pár hete az inforádióban, hogy Orbán egy diktátor, ezért le kell váltani. Mintha észre sem vette volna a belső ellentmondást: egy diktátort leváltani...?

Éltem a kádár-rendszerben, hajjaj. Na azt nem lehetett leváltani, amíg a Szovjetunió működött. Ezért csóválom a fejem azokon, akik apokaliptikus hasonlatoknál alább nem tudnak fogalmazni.

Mészáros Laci 2013.10.09. 10:56:00

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf:

"Azért mert a bonsai Duce a haverjainak juttatta a dohány monopóliumokatnem kitüntetés jár, hanem rögtönítélő bíróság."

na mondd, mi fáj, téged kigolyóztak a trafikbizniszből? a dohányforgalmazók drogdílerek. nem akarok nullánál több könnycseppet ejteni értük.

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:11:02

a nyugdíjkassza megmentéséért nem kap semmit ?
vagy azt majd ezzel együtt másodfokon a népbíróság intézi?

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:12:30

a békemenet szervezéséért nóbel békedíj ???
vagy a demokrácia kitejjesítéért valami komojabb ?

Angyall Szellő 2013.10.09. 11:18:19

EBBŐL IS LÁTSZIK HOGY MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESIT. GYURCSÁNY MIKOR KAPOTT DIJAT? HA?
ÉLJENEK A NARANCSOK!!!! ÉLJENEK A NARANCSOK!!!!
GYURCSÁNY CSAK ARRA KÉPES HOGY A PARLA,MENTBE ÉJSZAKÁZZON. ENNYIT TUD. Ő CSAK ELVENNI TUDOTT. ORBÁN ADNI. REZSIT CSÖKKENT. MEGMENTI A DEVIZÁSOKAT. LESZOKTAT A DOHÁNYZÁSROL.

Szelid sunmalac 2013.10.09. 11:23:17

Csak hogy legyen kis viszonyitasi alap: a hanyatlo nyugaton igy csinaljak: Ausztriaban bizonyos meretu vendeglatoegysegekben kotelezo kialakitani dohanyzo es nemdohanyzo reszt, de a tulajdonos donti el, melyik mekkora legyen. van, ahol a vendegek tobbsege dohanyzo, tehat a hely 90%-a dohanyzo, egy eldugott kis szobacska meg nem.
Nemetorszagban majd minden sarkon van cigiautomata, ahol szemelyivel, vagy bankkartyaval kell igazolni, hogy 18 elmultal, maskepp nem vehetsz cigit. Egyebkent meg a te dontesed.
Mindket orszagban kevesebbet dohanyoznka, mint Magyarorszagon. Miert? Mert mindkettobe beepult az egeszsegtudatossag a kulturaba. Mert az emberek eljarnak edzeni, egeszseges kajatkat esznek stb. Miert? Mert van ra penzuk, meg idejuk, hogy sporttal foglalkozzanak, megvegyek a dragabb, de egeszsegesebb kajakat, figylejenek magukra. Miert? Mert van munkahelyuk, mert a fizetesukbol aranyaiban joval tobb marad magukra, nem visz el mindent a rezsi, a kaja, a hitel, a mindennapi elet. Miert? Mert nincs agyonadoztatva minden, mert nincs 27%-os afa stb. Miert? Mert nem ellopjak az adopenzeket, hanem arra forditjak, amire kell, es meg marad is. Igen. Nemetorszagban azert nem vezetik be az autopalyadijat, mert az autosoktol beszedett adokbol fel tudjak ujitani az osszes utat (nem am szar minosegben!), es meg marad is a befizetett adobol.
Hat igy is lehet.

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:25:10

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: "Ausztriaban bizonyos meretu vendeglatoegysegekben kotelezo kialakitani dohanyzo es nemdohanyzo reszt"

nálunk nem ijjen bonyolult...

sehol nem lehet és KÉSZ ! még az ajtó előt sem:)

EMU 2013.10.09. 11:25:22

Kaphatna díjat a legális drog otthoni előállításának legalizációjáért is, a mindenféle ellenőrizetlen hulladékból előállított házi tömény magyar identitássá emeléséért, meg a részeg kerékpározás magyar sajátosságként való értelmezéséért, meg úgy általában az emberek sötét ostoba, tudatlan, informálatlan bunkóságban tartásáért, ahogy ebben megerősíti honfitársait, hogy ez az, így jó, minél nagyobb türhő vagy, annál magyarabb, igyad csak a szar, vakító szeszedet, addig sem kérdezel, hogyne, remek ember ez, díjesőt neki!

Totof 2013.10.09. 11:25:43

A WHO nyilván azt is látja, amit mi nem, ti., a dohányhozzáférés korlátozása óta kimutathatóan és egyértelmű összefüggésben csökkent a dohányzással összefüggő megbetegedések száma.
Nyilván.

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:25:48

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: vagyis azon mi már túlléptűnk amíg elmaradottak voltunk nálunk is így volt !

"Ausztriaban bizonyos meretu vendeglatoegysegekben kotelezo kialakitani dohanyzo es nemdohanyzo reszt"

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:27:52

@Totof: a LEGÁLIS forgalom bizonyíthatóan csökkent 2/3-ára...

amugy meg minden rákos felgyógyult azonnal köszönhetően orbán basinak !!!

SZENTTÉ kellene inkább avatni, ez akora csoda hogy az emberek julius óta MIND MEGGYÓGYULTAK !!!
éjjen a WHO...

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:28:51

@EMU: tényleg a PÁ(nt)LIKÁS szabaccságharcért nem kap???

50 liter per kopf ! Egészségünkre !

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:32:44

ijjen alapon csaucsaucseszku is kaphatno PÓSZT HUMUSZ egy díjat mert
nagyon elterjesztette a VEGETÁRIÁNIZMUST és ezzel az egészsegges étrendet
Rom ániában !

Kámasuka 2013.10.09. 11:36:29

A trafiktv-nek semmi köze az egézséghez!

Orbánt sehol nem fogadják külföldön, elszigetelődött az ország!

Ugye komcsilibsi trógerek?

Csak nem az IMF is hazudott? www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/bebizonyosodott_hazudott_az_imf.566557.html

Azt hogy valaki hazudik, onnan lehet tudni, hogy a libsikomcsi trógerbanda mellé áll.

Szelid sunmalac 2013.10.09. 11:39:47

@BenFranklin: A trafiktv-nek semmi köze az egézséghez!

Mutasd be kerlek az osszefuggest! Ismersz dohanyost? Beszelgettel mar veluk? Mondjuk a trafiktorvenyrol, meg arrol, hogy leszoknak/leszoktak-e? Mit mondtak?
Mit mutatnak a statisztikaid, mi az osszefugges? Van?

gipsz.jakab 2013.10.09. 11:44:01

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: A trafiktv-nek semmi köze az egézséghez!

dee van !!!!
a LEGÁLIS forgalom 30-40%-kal csökent!
vagyis az emberek LESZOKTAK.... az adózásról !
és mint tuggyuk az adózás káros az egészségre !
mert az adózó azon idegeskedik, hogy ÚGYIS ELLOPJÁK...

Ben Franklin 2013.10.09. 11:47:06

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Lehülyézed a WHO-t? Török Zsolti jobban tudja?

Szelid sunmalac 2013.10.09. 11:49:38

@Ben Franklin: Eloszor is: Valaszolj a feltett kerdesekre, ne terelj! Masodszor: Ne adj a szamba olyat, amit nem mondtam! Harmadszor: Akar le is hulyezhetnem, igen.

Ben Franklin 2013.10.09. 11:50:49

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Szerintem a WHO tudja a választ a kérdésedre, ezért tünteti ki Orbánt, nem Gyurcsányt.

Szelid sunmalac 2013.10.09. 11:56:51

@Ben Franklin: Szerintem meg megint terelsz! Na! Ennel tobb is telik toled! Nem ezert fizetnek! Hajra, kicsit eroltesd meg az agyad, es vagj vissza! Vagy legalabb valami budos komcsit szurjal mar kozbe, mert meg elvesztem a bizalmam benned!

igazi Ténytár 2013.10.09. 11:57:01

@ PUTYIN is kapott?

Ő ugyanis mar 1 éve sokkal komolyabban lépett fel egy sokkal nagyobb probléma ellen!

.
.

Kremlin Cracks Down on Big Tobacco
Russia, the World's Second-Largest Cigarette Market After China, Plans 'Harsh' Anti-smoking Rules

Oct. 15, 2012 7:23 p.m. ET

online.wsj.com/news/articles/SB10000872396390443624204578058201182906048#project%3DRUSSMOKE20121016%26articleTabs%3Dinteractive

EMU 2013.10.09. 12:03:18

A fideszes nyomoroncot meg onnan lehet megismerni, kedves benfranklin, hogy a demokráciát csak más kurzusban félti, a közpénzlopás csak más kurzusban ingerli, a korrupciót csak más kurzusban ostorozza, a magánzsebek állami megtömését csak más kurzusban akarja elszámoltatni, az oligarchia még abban az esetben sem zavarja, ha maga írja a parlament elé terjesztett törvényeket, kivéve ha ez más kurzusban történik, a szegénység csak más kurzusban irritálja, a magánemberek zaklatását és kifosztását csak más kurzusban kéri számon, nem zavarja és nem érdekli, ha az EU parlamentjében egy magyar ember a Mo-i támogatások megvonását követeli, ha ez a magyarnak nevezett illető a fidesz elnöke, más esetben egy jogos panaszra is halálhörög, ha az a másik oldalról érkezik, amúgy más kurzusok tolvajlásának és önkényének többszörösét is széles, megértő mosollyal konstatálja, sőt szurkol ezért, ha ezt a saját szavazatával legitimálta. Ezzel szemben a baloldali majom megbuktatta az úgymond saját pártját, sőt azóta sem bízik benne, amióta az a mai rezsim aljasságaihoz képest kismiska dolgokat művelt. Ezt nevezhetjük különbségnek is a két tábor között, ami nem más, mint az intellektus, de a gerinc is jó szó, kedves benfranklin.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2013.10.09. 12:07:11

Ezt a díjat valószínűleg elsősorban a tavalyi dohányzásellenes törvényért kapta, az más kérdés, hogy most a trafikügy az aktuálisabb.

A tavalyi törvényért pedig meg is érdemli. Korábban hasonló kezdeményezéseket mindig megfúrt a dohánylobbi, ő átvitte.

igazi Ténytár 2013.10.09. 12:10:09

@ blogiro

Nézd meg ki a nő, és megérted a díjat.

Keleti nyitás/nyalás...

Annyit ér mint a 2002-es TUFTS doktorija

Akkor amcsi nyitás volt nála éppen és ezerrel támogatta okát az iraki invázióhoz!

JohnHenry 2013.10.09. 12:10:09

orbánéknak mindenesetre jól jön ez is a választási kampányhoz - tegnap ugye az ensz főtitkártól is nagy dicséretet kapott a vízek megőrzéséért vagy miért o_O

Kámasuka 2013.10.09. 12:10:26

@EMU: A poszt témájánál maradva a baloldal veszített ismét megkopott hiteléből.

Mint már oly sok kérdésben: www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/bebizonyosodott_hazudott_az_imf.566557.html

igazi Ténytár 2013.10.09. 12:12:19

@BenFranklin:

Az az IMF hazudott ami Orbán BARÁTJA?!

.
.

hvg.hu/itthon/20120427_orban_radiointerju

Orbán Viktor: "az IMF a mi barátunk"

2012. április 27., péntek, 08:06

Címkék: Európai Bizottság; Orbán Viktor; Brüsszel; Varsó; Kossuth rádió;

igazi Ténytár 2013.10.09. 12:14:38

@promontor: Biztos?

Az indoklás:

"Margaret Chan nyilatkozatában hangsúlyozta, Orbán Viktornak megvolt a bátorsága ahhoz, hogy szembeszálljon a dohányzással, és védje országa állampolgárainak egészségét. A főigazgatói díj átadása előtt úgy fogalmazott: elismerendő a miniszterelnök győzelme "a dohányipar taktikái" ellen"

A tény!

Lázár: Tíz éve kikérem Sánta véleményét
Index
2012. február 27., hétfő 15:58

A Fidesz parlamenti frakciója írta a dohány-kiskereskedelem újraszabályozásáról szóló törvényjavaslatot, annak megalkotásában azonban volt szerepe a Continental Dohányipari Zrt.-nek is, közölte budapesti sajtótájékoztatóján Lázár János frakcióvezető a jogszabály születésével kapcsolatos sajtóhírekre reagálva.

EMU 2013.10.09. 12:17:34

Úgy van, a baloldal veszített hiteléből, megkopott, szarok ezek mind, lopnak csalnak hazudnak, na ezért fogytak el a szavazóik. Szemben a jobboldallal, amelyik sosem látott mértékben lop csal hazudik, de a tábora mindezt kéjes nyálcsorgatással szemléli, sőt szorít nekik, ebben támogatásáról biztosítja. Melyik szavazótábor is a felelősebb, melyik is a hazaáruló, melyik is az, amelyik szíves örömest legitimálja az állami korrupciót, a tolvajlást, a kedves vezető hobbijának közpénzből finanszírozását, az oligarchiák maffiaberendezkedését, a mutyit, a közpénzlopást? Hű de törnöm kell a fejemet...

opati666 2013.10.09. 12:18:18

féloff:

Tisztelettel kérem a bértollnok urakat/hölgyeket (politikai nézettől függetlenül), hogy ha tudnak üresedésről, akkor ajánljanak már be engem a belső körbe. Délután rá tudnék szánni 2-3 órát arra, hogy lelkesen magasztaljam a saját, illetve pocskondiázzam a másik oldalt. Megfelelő díjazásért cserébe bármely politikai nézetet magaménak tudom vallani! Köszönöm.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 12:20:51

@ténytár: Elküldtük az IMFes barátainkat haza. A brüsszeli barátainkat majd most küldjük el a csába rezsiügyben.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 12:21:27

Simán megérdemli. Nem csak az összes dohányzó ismerősöm, de még én is leszoktam a cigiről. Pedig ezt nem gondoltam volna.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 12:22:16

@ténytár: Ezt csak azért írta, hogy abba maradjon az ajvék. (Nem igazán hitték el neki, de tökmindegy is volt)

Sírköves Slomó 2013.10.09. 12:22:36

@EMU: Ez már a vég, amikor annyira szar már nektek, hogy a szavazókat hibáztatjátok.

Kérdés 2014 után kire fogtok szavazni?

Sírköves Slomó 2013.10.09. 12:26:48

@♔bаtyu♔: Én is le akarok szokni. Csak nem eléggé...:( Hogy csináltad?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2013.10.09. 12:28:05

@ténytár: Pontosan mit akarsz cáfolni? Az idézett hír a trafiktörvényről szól, én a korábbi dohányzásellenes törvényről beszéltem.

Azonkívül pedig az idézett hír sem azt bizonyítja, hogy a trafiktörvény a dohányipari lobbi terméke lenne, legalábbis nehéz elhinni, hogy az elárusítóhelyek száménak drasztikus korlátozása nekik érdekük lett volna.

Az, hogy Lázár ismerőse mit lobbizott bele esetleg a törvénybe, azt nem tudom, de gyanítom, hogy az inkább a dohányiparon belüli erőviszonyokat érintheti.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 12:30:33

A dohányzáshoz való hozzáférést korlátozta, ez pozitív. Az pedig nem érdekli a WHO-t, hogy kik a trafikok tulajdonosai, az nem egészségügyi probléma.
Kíváncsi vagyok, hogy az EU is kap-e díjat arra, hogy betiltják a mentolos cigit és a hagyományosnál kevesebb szálat tartalmazó dobozokat.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 12:33:49

@promontor: Biztos nem a lobbi jele, hogy az egyik lobbista számítógépén készül egy törvény :)

Sírköves Slomó 2013.10.09. 12:38:19

@Online Távmunkás: Nyilván lobbi van. Ami Orbánt szimpatikussá teszi az az, hogy bizonyos lobbinak enged bizonyosnak meg nem(mint pl. King's City Joav Blum). És emögött vannak elvek.

EMU 2013.10.09. 12:38:27

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Igen, a normálisabbnak ez valóban kérdés, míg ti jól elvagytok az ország jelenlegi kirablóival és kivéreztetőivel. Ugyanis mi az előzőeket is utáltuk, ezért lehet kétharmadotok. Benneteket viszont csak akkor zavar, de akkor minden, ha azt nem a fidesz teszi. Gy.F. is fogatlan oroszlán szavazó nélkül, ahogy egy gumicsizmás paraszt is lehet szellemi vezető, ha elegen szavaznak rá. Úgyhogy az ilyen következetlen, ártó, országromboló, hazaáruló kuliszavazók megvetése - még ha falkába meg fenyegető békemenetbe verődnek is - nem vég, hanem racionalitás. Másrészt az a gyomor, ami kell ehhez az opportunista, büdöslábú, vályogházas mentalitáshoz, az nálatok van, azt ne máson kérjétek számon.

1349973572759 2013.10.09. 12:39:59

@Ben Franklin: Te kis fasz, úgy nézel ki, mint egy kis geci ami a pöcegödörben rohad, ha elérnélek teherbe basznám az anyádat és légkalapáccsal végeznék rajta abortuszt!

1349973572759 2013.10.09. 12:41:18

Te mekkora egy gyokerek vagytok!

1349973572759 2013.10.09. 12:47:06

@♔bаtyu♔: Azt latom, hogy amikor egyszer szemelyesen kellett volna a felvallanod a hulyesegeid, gyavan megfutamodtal! Akkor hol volt nagy pofad te sunyi kis dog?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2013.10.09. 12:54:27

@Online Távmunkás: Persze, nyilván volt lobbi. Pontosan mit is akarsz cáfolni abból, amit én mondtam?

1349973572759 2013.10.09. 12:55:02

@promontor: Arrol, hogy mit okoz a sokk, meg mit nem, csak annyit, hogy volt ra pelda, amikor a baratnom megijesztett (poenbol), en meg reflexbol utottem. Nem orult, de en sem. Te sem fogsz.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 12:55:41

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Letettem. Aztán amikor felvettem volna, eszembe jutott, hogy 30 rugó, ráadásul a jövőben vagy kapok, vagy nem.

Vettem három csomag rágót helyette. Amiből kettőt kidobtam, szerencsére már nem kellett, az ízétől pedig már undorodtam. Simán ment, azt hittem nehezebb lesz. Ráadásul az egyik napról a másikra találtam ki.

A leszokási módszert egy dokitól kaptam. Hétfőn 10 szál, szerdán már csak 5, vasárnap pedig nulla.

A cigi végig amúgy itt volt, ma is megvan.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 12:57:22

@Szelid sunmalac–Elmeny designer: Te ki a faszom vagy? Mi az, hogy személyesen? Leírom a véleményemet, akkor is ha neked nem tetszik. Miért, te mit csinálsz?

Jó hogy nem azt írom, amit te szeretnél, mégis mi a lófaszt képzelsz.

Peterpapo 2013.10.09. 12:58:02

@Totof:

Ne légy ennyire naív! Nem kell ahhoz szakembernek lenni, hogy fél év alatt ennek biztos nincs ilyen jellegű hatása!

1349973572759 2013.10.09. 12:58:07

@♔bаtyu♔: Nem tetszik, hogy a miniszterelnök úr el lett ismerve?

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 12:58:46

@Szelid sunmalac–Elmeny designer: Aki kérdezte, azt? Te mindenkihez így hozzászólsz?

Szelid sunmalac 2013.10.09. 12:58:47

Hm...ugyes. Jo lenne tudni ki kommentelget az avatarommal

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 12:59:42

@Szelid sunmalac–Elmeny designer: Aki kérdezte, azt? Te mindenkihez így hozzászólsz?

Hogy a faszba akarod, hogy azt írjam amit szeretnél, ha még értelmezni sem tudod, amit leírnak.

1349973572759 2013.10.09. 13:00:34

Magyarországot ismerték el, ez fáj nektek?

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:00:45

@Szelid sunmalac–Elmeny designer: Te szólítottál meg haver, aztán húzz innen.

Szelid sunmalac 2013.10.09. 13:02:08

Oke...mindenkinek: Valami barom feltorte az indapassom es az en nevemben kommentelgetett eddig. Ezuton is elnezest mindekitol

Peterpapo 2013.10.09. 13:03:22

@♔bаtyu♔:

Hú de szar dumád van. :) Persze. Nyilván a trafikmutyi miatt szoktál le a dohányzásról. :) Bár nekem is van ismerősöm, aki azt mondta, inkább leszokik, mint hogy a fideszmutyisokat támogassa. Egy másik ismerősöm most svarc cigit szív.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:03:51

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nem az indapassodat törte fel, afelől nyugodt lehetsz. Csak a nickedből csinált egy klónt.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:03:59

@EMU: A költségvetés jobb állapotban van mint bármikor az EU-ba lépés óta. Megszünt a deficiteljárás.

1349973572759 2013.10.09. 13:04:21

@Peterpapo: Ez a kommunista rendszer öröksége. A kommunisták ugyanis hazudnak. A maiak is.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:04:41

@Online Távmunkás: Pl. ha lehet a magyar pályázókat hozzák előnybe.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:04:57

@Peterpapo: Én az ára miatt szoktam le, jeleztem is.

Szelid sunmalac 2013.10.09. 13:05:13

@♔bаtyu♔: Fasza. Es ezt csak ugy meg lehet tenni ugyanazzal a nevvel?

1349973572759 2013.10.09. 13:07:29

Basszus, ha felállok és kimegyek egyet kommunistazni a szobaba, a lanyom leul ide es irogat helyettem.

Ezt lehet?

Peterpapo 2013.10.09. 13:07:38

@♔bаtyu♔:

Ja értem. Pedig még nem is emelték az árát. Én meg átszoktam a töltős cigire. Kb fele annyi, mintha rendesen dobozban veszed. Napi 20 perc - fél óra plusz elfoglaltság, havonta 8 ezer forint spórolást megér. Mindenesetre respect, hogy le tudtál szokni. :)

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:07:49

@♔bаtyu♔: Hát gratulálok!

Nekem is sikerült már hasonló mód letenni 1 hónapra v. 2 hétre többször is, de mindig visszasunnyogott az életembe. Pedig tényleg csak az első 4-5 napban folyott a nyálam utána.

1349973572759 2013.10.09. 13:09:13

@♔bаtyu♔: "Magyarország jobban teljesít, mint korábban, és mostanra eljutottunk oda, hogy beléphetünk a bérek és fizetések ésszerű, gazdaságilag megalapozott emelésének korszakába, miközben Európa más országaiban ennek éppen az ellenkezője zajlik." ideztem a fonoktol, igaza van nem?

huttinger 2013.10.09. 13:09:58

A földmutyiért ki fogja kitüntetni?

1349973572759 2013.10.09. 13:10:37

@♔bаtyu♔: Basszus, ha felállok és kimegyek egyet kommunistazni a szobaba, a lanyom leul ide es irogat helyettem. Vagom arcon.

1349973572759 2013.10.09. 13:11:18

@huttinger: kommunista ocska szoveged van

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 13:11:51

@♔bаtyu♔: A cigiről csak az szokott le, aki már legalább 5-6 éve nem gyújtott rá. 1-2 éven belül szerintem az emberek fele visszaesik. Bár láttam már olyat, aki 10 év után is újrakezdte...

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:12:20

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Meg sajnos, a te jó hosszú nicked tele magánhangzóval pedig különösen alkalmas erre.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 13:13:39

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: A magyar pályázók előnybe hozása jó lenne, ha az nem a konkrét haveri kört jelentené, a nemzet 99%-át kizárva.

Szelid sunmalac 2013.10.09. 13:13:42

@Szelid sunmalac–Elmeny designer: Ember! Megertem, hogy szeretsz engem, es szimpatikus vagyok, meg minden, de miert jo, hogy kvazi az en "nevemben" kommentelgetsz? Amugy is anonim, igazan valaszthatnal valami eredetit!

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:14:24

@Online Távmunkás: Én tuti nem fogok visszaszokni. Ennyire nem is hiányzik, na meg ránézek az árára. 1000 Ft-ot, egyszerűen nem ér meg. Ráadásul szerintem még jobban fogják korlátozni különféle módokon.

huttinger 2013.10.09. 13:15:52

@Szelid sunmalac–Elmeny designer:

A hozzászólásaidat olvasva kettönk közůl nem az én nyelvem szaros Orbán hátsójától. :-)

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:19:41

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Az első 3 hónapot kell kibírnod, nem az első két hetet. Utána szerintem már nem szoknál vissza.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:19:52

@Online Távmunkás: Nem jó lenne hanem jó, hiszen az eddigi kormányok ezt nem csinálták, és 2014 után sem csinálnák.

qwertzu 2013.10.09. 13:20:06

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: "Mindket orszagban kevesebbet dohanyoznka, mint Magyarorszagon. Miert?"

Kár hogy nem igaz.
Vagyis 2008-ban nem volt igaz, és mivel bevezették a vendéglátóhelyeken a tiltást + trafikok, gondolom nem fordult meg a trend.

www.who.int/tobacco/mpower/mpower_report_prevalence_data_2008.pdf

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:21:49

@♔bаtyu♔: Lehet, nekem már 2 hét kihagyás után kifejezetten rosszul esett az első 2-3 szál. Aztán persze belejöttem.

De majd bezárom magam egy szobába kajával meg pornóval, mint Renton a Trainspottingban.

Szelid sunmalac 2013.10.09. 13:23:33

@qwertzu: En pont ebbol a tablabol azt olvasom ki, hogy Nemetorszagban jelentosen kevesebben dohanyoztak akkor, Ausztria pedig epp egy kicsivel magasabb. Hogy most hogy all, nem tudom.

qwertzu 2013.10.09. 13:28:09

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): Mivel Ausztriában nem változott semmi, nálunk meg bevezették a vendéglátóipari tiltást és a trafikokat, ezért gondolom most már nem kicsivel magasabb az osztrák dohányzás.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:29:39

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Épp ezt használd ki, hogy ha 2 hét után rágyújtasz, az milyen szar. Én adtam magamnak 3 hetet, de azért lett belőle mégis egy, mert amikor már csak napi 3 szálat szívtam, a reggeli kifejezetten rossz volt. Ezt használtam indokként, hogy a másik 2 hétben már ne cigizzek.

Épphogy ne zárkózz be, hanem legyél együtt nemdohányzókkal és ne vigyél cigit. Pld. egésznapos túra erdőben nagyon jó, mert ott nincs trafik, a többiek pedig elterelik a figyelmet a cigiről.

Peterpapo 2013.10.09. 13:30:46

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

"De majd bezárom magam egy szobába kajával meg pornóval,"

Szex után de jól tud esni egy szál cigi! :)

EMU 2013.10.09. 13:31:14

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Hú de képmutató szöveg! A költségvetést már szinte havonta módosítgatják, a hiány már most az eredeti cél felett van, 3 ezer milliárdos nyugdíj lenyúlás eltűnt, még szép, hogy nem lépték túl a hiánycélt eddig, amit amúgy most emeltek. Deficit eljárásért kurva nagy árat fizettettek a zemberekkel, soha ennyiféle és ekkora adóterhelés nem volt, áfát emelték, minden sarcolnak. Megszorítás politikája, ugye. Ami ellen a tábor úgy lázadni szokott, ha nem ez a kurzus van. Hogy nem kell tandíj, nem kell ingatlanadó, és a többi, amit mind bevezettek, igen az ingatlanadót is a fideszes önkormányzatok egytől egyig elsőként, amikor módjuk nyílt rá. Ekkora megszorítás Bokros alatt sem volt, a szocik ehhez képest aprópénzt akartak elvonni, hörögve kerepeltetek meg sípoltatok ellene, most meg ezzel érveltek? Tényleg emlékezetkieséses hülyének néztek mindenkit? Mára érdemként hivatkoztok a lakosság és a cégek túladóztatására? A megszorításokra? A negyedévenkénti megszorító csomagokra? Tényleg azt hiszitek, mindenki hülye? Egy megszorításokból álló egyenlegjavításon évekkel ezelőtt túllehettünk volna, ha nem pont ti hánytok vért az ilyesféle durva elvonások töredékét is elutasítva akkor! Most meg ez a büszkeségetek tárgya? Miféle gerinc van bennetek?

safranek 2013.10.09. 13:32:30

Ez úgy megy, hogy valamelyik, szintén jobboldali párton keresztül, egy ottani lobbista megkereste a WHO-t, hogy adjatok már valamit OV-nak.

safranek 2013.10.09. 13:35:51

OV egyébként a legrosszabb tipus. Egy régebbi nyilatkozatában azt mondta, hogy Ő olyan ember akinek mindíg kell valamit csinálnia, amiért "jegyzik a nevét". Ismerjük ezt a tipust, törtető, másokon átgázoló, és nem az a fontos neki, hogy mit csinál, hanem az, hogy azt mondhassa ezt Ő csinálta.

safranek 2013.10.09. 13:37:37

Ha tényleg a dohányzás ellen akart volna tenni, akkor betilthatta volna a dohányzást, dohány termesztést Magyarországon.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:38:22

@safranek: Szerintem inkább a dokik leadták az első listákat leszokott ügyfeleikről. Nyilvántartják, ugyanis amint szóltál nekik, hogy leszoktál, el kell menned egy légzésvizsgálatra.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:39:20

@safranek: Nem értem ez miért rossz motiváció.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:40:21

@EMU: Az hogy havonta módosítgatják, pozitív dolog. A ktgvetés célja hogy betartsák a deficitcélt, ezért módosítgatják.

Természetesen a zemberek fizetik meg, ki más? Az IMF?

Pont azért zseniális Orbán, mert el tudta fogadtatni az országgal a megszorításokat, vagyis a rövid távú szart a hosszú távú célok érdekében. Ez a baloldalnak nem sikerült. Ráadásul olyan előnnyel vág neki a választásoknak, mint 90 óta senki. Ez a valami.

Angyall Szellő 2013.10.09. 13:42:00

orbán viktor hős. most már papirja is van rola. éljen a narancs.

safranek 2013.10.09. 13:43:32

@♔bаtyu♔: mert nem az a fontos neki, hogy mit és hogyan csinál és hogy ez jó-e. Az ilyet zavarja, ha valaki beleszól, javaslatot tesz, kritizál, mert akadályozza, mert nem az őmunkája volt.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:45:00

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Ez végül is bizalom kérdése. Ha magas lenne az államháztartási hiány és meredeken nőne az államadósság Orbán megbukna.

Azért azzal mindenki tisztában van, hogy az államadósságot egyetlen politikus sem fogja saját zsebből fizetni.

Gyurcsány és Bajnai esetében kifejezetten irritálja az embereket, hogy vissza akarnak jönni.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:45:29

@safranek: Akkor menne a kutyapicsázás hogy diktatúra van.

Meg az EU is azt mondaná hogy diszkrimináció (a nyugati dohánygyárak ellen)

Meg a TASZ hogy emberiségellenes, alkotmányellenes.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:47:27

@safranek: Végül is eldönthető, mit hogyan csinál és 2014-ben erről vélemény is mondható.

Az nyilvánvaló, hogy az emberek nem egyformán látják, de szerintem ez is valahol bizalmi kérdés. Aki nem bízott benne, vagy menet közben elvesztette a bizalmat, az úgy látja, ahogy te. Szerintem elég sokan látják így, csak éppen az ellenzék még Orbánnál is sokkal rosszabb helyzetben van, ami a bizalmat illeti.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 13:48:17

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Ráadásul elég nagy lehet az export is. Azt miért kellene bántani.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.10.09. 13:51:40

@Mészáros Laci: Te, engem pont nem érdekel az egész trafik mutyi, de rohadt életbe, ha már ők pofáztak nagy hangon a munkanélküliek és megváltozott munkaképasségüek helyzetbe hozásán a trafik pályázatok kapcsán, akkor miért szarták arcba pont azokat, akiket "helyzetbe akartak hozni".
A másik gondom ezzel a trafik mutyival, hogy ők pofáznak a "szerencsétlen" Hajdúbét károsultakról, amiben ők is vastagon sárosak, de nem beszélnek egy szót sem a trafikmutyi kapcsán kisemmizett emberek ezreiről, akik alól ők rántották ki a megélhetést, hogy a gané klientúrájukat hozzák helyzetbe. A 20-30 éve trafikból élők, akik érdekes módon most nem jutottak koncesszióhoz, egy fillér kárpótlást nem kaptak, és mehetnek Istenhez panaszra.
Magyarország én így "szeretlek".

Észmegálló 2013.10.09. 13:52:10

Ilyen alapon javaslom Észak-Korea dzsucse-jét Kim Jong Unt, Szomália Isten tudja melyik legfőbb hadurát, továbbá Etiópia miniszterelnökét együttesen felterjeszteni az elhízás és a túlzott koleszterin-szint elleni küzdelem élharcosait is ENSZ WHO főigazgatójának figyelmébe, esetleges kitüntetés céljából.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 13:53:59

@♔bаtyu♔: Most még. De annak a veszélye fennáll, hogy ha az mszp meg tud maradni 2018ig, akkor, egy váltás után újra kezdődik a kormányzati semmittevés hitelből. Addigra megint 70 körüli államadósság lesz (már a cseheknél, szlovákoknál is 60 és emelkedik), és feledésbe merül a veszély.

Nem foglalkozott senki az államadósság növekedésével 2002-06ban, még a fidesz sem ellenzékben. Ez nem jelentett nagy problémát a nagy problémákat a válság hozta elő. Azt hogy a zemberek, cégek sem voltak okosabbak a kormányuknál, ők is eladósodtak ráadásul devizában ráadásul frankban.

EMU 2013.10.09. 14:03:42

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Ugyan már, duma, duma, üres duma. Van egy fundamentalista tábora, akikkel a szart is megetetheti, azok még repetát is kérnek, a többieket fenyegetve tartja, félelemben, ellehetetlenítve, kiiktatta a civileket, az AB-t, a szakszervezeteket, az alkotmányos fékeket. Arról pedig, hogy ki fizesse meg, mondjuk 6 éve is lehetett volna ez a véleményetek, amikor a ne a "zemberekkel fizettessék meg" című agymosással kampányoltak. Mára nektek ennek a homlokegyenest ellenkezője is igaz tud lenni. Zombik vagytok. Orbán csak úgy zseniális, mint Berlusconi, a saját (meg a családja és a haverjai) zsebére politizál, ehhez egy jó nagy fundamentalista, elvtelen, következetlen, hangos, agresszív tábort verbuvált, akik úgy képesek forogni az ő kénye-kedve szerint, mint a szélkakas, de látjuk, ez mire elég hosszú távon az olaszoknál is. Orbán is nevezett már meg miniszterelnök jelöltet maga helyett, annyira utálták már egyszer. Légy erős, ez mára sem sokat változott. Amúgy meg a költségvetés ritkább módosítgatása is problem volt még 5-6 éve, ma már ez zsenialitás szerintetek. Zombik vagytok, de tényleg.

EMU 2013.10.09. 14:15:54

Hagyjuk már ezt a kibaszott államadósságot, gumicsont, egy működő gazdaság elbír akár 100 %-ot is, de 80-at biztosan. A magyar gdp viszont zsugorodik, ez orbán gazdaságpolitikájának az eredménye, az államadósság pedig növekszik, ez orbán hazudozásainak a tükre. 3 ezer milliárd nyugdíj levesbe, államadósság növekszik.Oország piaci áron (nem ám imf 2%) finanszírozva, államadósság növekszik. Fundamentalista fideszest persze ez nem zavarja, sőt örül neki, hiszen elmondták neki a közszolgálati tévében, hogy ez jó. Persze a tények nem zavarják a fideszest, akár naponta tud többféle alapvetést magáénak tudni, azzal maximálisan egyetérteni. Fideszes summa: az államadósság mindennek a rákfenéje, a szocik eladósították az országot, ezért azt növelni kell, lehetőség szerint a piacról felvett, drágább kölcsönökkel. Közben meg a tényekkel köszönő viszonyban sem lévő hazugságokkal oltogatni a népet, hátha már többen vannak a hülyék, akik ezt beveszik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.09. 14:18:08

Megérdemelte. A legális dohányzás visszaszorult. A többi meg kit érdekel. Nincs róla statisztika.

_most_ 2013.10.09. 14:21:18

azért az sokat elárul a fidesz népszerűségéről, hogy azok az emberek akiket eddig nem zavarta, hogy meghalnak a dohányzás miatt, inkább leszoktak a cigiről, minthogy a fidesz mutyit támogassák :D

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 14:23:19

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Mutass olyan pályázatot, ahol bármilyen magyar előnyben volt és nem csak a Közgép-Mahír-CBA-dohánygyárak oligarcháinak cégei!

narancs ország 2013.10.09. 14:27:07

Köszönettel tartozunk a WHO-nak Mert igen, nyilván az egészségünk lebegett Orbán szeme előtt a trafiktörvénnyel, mi más.

"A dohányzás visszaszorítása, a nemdohányzók védelme érdekében végzett munkájáért vett át díjat Orbán Viktor miniszterelnök kedden a Parlamentben Margaret Chantól, az Egészségügyi Világszervezet (WHO) főigazgatójától.

"az elismerés elsősorban azokat a magyarokat illeti, akik korábban az egyik szál cigarettáról a másikra gyújtottak rá, de le tudtak szokni"nyilván az egészségünk lebegett a szeme előtt a trafiktörvénnyel, mi MÁS?

wirth6 2013.10.09. 14:27:23

@kovi1970: "Nem éltél a kádár rendszerben? Amire az orbán azt mondta, hogy 1 baja volt vele, miszerint nem ő volt a párt és az ország első titkára..."

Ezt mondjuk sose mondta. Illetve annyira mondta, mint amennyire Kövér László azt mondta, hogy mindenkit fel fognak akasztani.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 14:29:06

@EMU: ....:) Sem a WHO kitüntetés, sem a deficiteljárás megszüntetése nem duma.

Te viszont mást sem csinálsz.

''Arról pedig, hogy ki fizesse meg, mondjuk 6 éve is lehetett volna ez a véleményetek, amikor a ne a "zemberekkel fizettessék meg" című agymosással kampányoltak. Mára nektek ennek a homlokegyenest ellenkezője is igaz tud lenni.''

Mi ezzel a gond? A ballibek kezébe nem adják a pénzüket az emberek, Orbánéba igen. Az emberek hülyék? Igen konstruktív baloldali vélemény.

''Orbán csak úgy zseniális, mint Berlusconi'' - Sok a hasonlóság. Berlusconi most is esélyes hogy miniszterelnök lesz, meg már kétszer volt, a helyére tett IMF huszár Monti még a ciklusát sem húzta ki már elkergették.

''Orbán is nevezett már meg miniszterelnök jelöltet maga helyett, annyira utálták már egyszer.''

- Álomvilág. Magyarországon Orbán ligájában, közelében sincs politikus befolyásban, népszerüségben. Ha harmadszor megválasztják, akkor ő lesz a leghosszabb ideig hivatalban levő magyar miniszterelnök EVÖR, 1867 óta, mióta vannak miniszterelnökök. Mi marad annak aki utálja? Hogy a zemberek hülyék. Nekem meg az a véleményem hogy a kutyát nem érdekli mit lop el Orbán, ha az ország nem megy csődbe. Ami nagy eredmény Orbán ellenfeleihez képest.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 14:29:37

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): Ausztriában jóval több a dohányos, tudomásom szerint arrafelé még a kórházakban és a hivatalokban sincs törvényi tiltás. És persze ott is a némethez hasonló automatás módszer működik a dohányboltokkal kombinálva.

jolaca 2013.10.09. 14:34:16

@opati666:

Kedves Álláskereső!

Szomorúan közöljük, hogy az Ön által igényelt munkakörök mindegyikére a hatalmas túljelentkezés miatt választásnak elnevezett, előre koreografált és színfalak mögött szereposztott rendezvényt fogunk tartani. Az előválogatásokon már figyelembe vettük a hűségesen bizonyított X(populár-kersztényi)-faktort. Ennek alapján - és talán kis vigaszként Önnek - már most kijelenthetjük, hogy semmit sem bízunk a véletlenre, és az állásokat a legalkalmasabbak fogják betölteni.
A számunkra mindig alapelvként vallott transzparencia végett alább idézzük levelét, bízva abban, hogy az említett "választásban" az Iroda támogatójaként Ön is a jövő esélyesévé lép elő.

"Tisztelettel kérem a bértollnok urakat/hölgyeket (politikai nézettől függetlenül), hogy ha tudnak üresedésről, akkor ajánljanak már be engem a belső körbe. Délután rá tudnék szánni 2-3 órát arra, hogy lelkesen magasztaljam a saját, illetve pocskondiázzam a másik oldalt. Megfelelő díjazásért cserébe bármely politikai nézetet magaménak tudom vallani! Köszönöm."

_most_ 2013.10.09. 14:35:52

@♔bаtyu♔: ezt nem értem, hisz az ország jobban teljesít, a bérek hihetetlen mértékben emelkednek, az egykulcsos adó, a rezsicsökkentés miatt egyszerűen annyi pénze van az embereknek, hogy nem tudják mire költeni és akkor sokallsz 1000Ft-ot egy doboz cigire, valami nem kerek a történetben :D

Sírköves Slomó 2013.10.09. 14:40:12

@Online Távmunkás: Nem csak állami pályázatokból élnek ám a cégek....:) Olyan kedvező hitellehetőségei a KKVknak, mint amit tavasszal indított Matolcsy, meg most bővítenek ki vagy 1000 milliárddal, soha nem voltak.

Vehették fel a frankhitelt mint a zemberek.

EMU 2013.10.09. 14:45:00

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Orbán a deficitről: "a deficit lefaragása önmagában nem művészet". Orbán a Bajnai kormányről: "A válságra adott megkésett válaszként Magyarország két egymást követő kormánya egy éven belül az alábbi határozatokat hajtotta végre: a nyugdíjasok elveszítettek egy havi járandóságot, az áfa 20-ról 25 százalékra emelkedett, a nyugdíjkorhatár 62-ről 65 évre nőtt, az államháztartás kiadási oldalát pedig erőteljesen lefaragták. Ezek a lépések összességében többet tesznek ki, mint amire bármely más európai ország vállalkozott - mégpedig sztrájkok és tiltakozások nélkül. Tulajdonképpen ezért kijárna, hogy a külföld kalapot emeljen"
Ennyit az állítólagos csődről, ennyit a "zseniális" orbáni költségvetésről. Mind hazugság, maga orbán igazolja a saját állításaival, de te szajkózod, hogy itt csődhelyzet volt, meg a költségvetés nagyszerű. Egyik sem igaz, Bajnaiéknak például úgy sikerült kezelni a "csődhelyzetet", hogy maradt a növekedés, Orbánnak ez nem sikerül. Az pedig, hogy szted az egyik nem lophat, a másik meg többet is, mint az elődje, az a te személyes mentális deficited. Az ilyen takony viselkedésre játszik rá az orbán-maffia, ezt tudja meglovagolni annak érdekében, hogy sosem látott mértékben, gátlástalanul lopjon, csaljon, hazudjon. Mert szerintetek, mindezt neki szabad. Ezért vagytok ti az útonállók cselédjei.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 14:53:28

@EMU: Lehet hogy hazugság de én elhiszem. És sokan mások is.

A mostani ballib handabandáról meg azért gondolom hogy kamu, mert semmit, soha meg sem próbáltak megvalósítani belőle, holott az elmúlt 10 évből 7ben kormányoztak. Orbán viszont 3 év alatt elérte a legfontosabb céljait.

'Bajnaiéknak például úgy sikerült kezelni a "csődhelyzetet", hogy maradt a növekedés, Orbánnak ez nem sikerül.'

- Nem mindenki az ATVből tájékozódik..:)

epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tec00115

Gondolom magad is kiszámolod a GDP növekedést 2006-10 és 2010-most között. Igy aztán igen, Orbán lophat, és megválasztják, Gyurcsány-Bajnait ugyanazért elkergetik. Ez sima józan ész kérdése. Engem sem izgat ha az alkalmazottam lop, ha hozza a számokat, és a többi szóba jöhető alkalmazott lopott is és tönkre is tette a céget.

high up! 2013.10.09. 14:56:11

Két fidióta dugni akar.
Lány: Dugni akarok veled!
Fiú: Jó, úgyis van még 3 percünk dugjunk a munkakezdésig!

Lány: Bajnai!
Fiú: Bajnai!
..
..
Lány: Bajnai!
Fiú: Bajnai!
Lány: Hú, há, Bajnai!
Fiú: Hrr, hrr, Bajnai!
Lány: Hú, Bajnai, Hú, hú...nekem megvan...
Fiú: Hrr, Bajnai, hrrr... nekem is!

Lány: akkor most menjünk sajtótájékoztatóra Máté!
Fiú: Menjünk Gabriella!

opati666 2013.10.09. 15:06:44

@jolaca: Kááár! Már azt hittem pedig, hogy azonnal kezdhetek... :( Na sebaj. Addig megyek gyakorlok egy kis nyálfröcskölést, alázást, sárbatiprást... Jól höhetnek még a felvételin. :))

EMU 2013.10.09. 15:16:01

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: "meg sem próbálták megvalósítani"? szociális népszavazás is törölve van már a memóriádból? Úton útfélen akasztották a reformokat és átalakításokat minden eszközzel. Most mi van? Kórházi napidíj és vizitdíj helyett legalizált hálapénz, tandíj helyett tandíj és soha ilyen kevés állami képzésben résztvevő. Csak gratulálni tudok, igazad van. S hogy például a népszavazás eszközével miért nem él a mai ellenzék? Hát azért, mert ezt a lehetőséget (is) kiiktatta orbán. Neked ez a csúcskormányzás, főleg, ha lopnak is mellé. Több agymosottat, több orbánt!

Sírköves Slomó 2013.10.09. 15:25:36

@EMU: Miután a számok nem igazolják az előbbi állításodat, jobb lett volna csendben maradni.

Persze igy is fog szavazatokat kapni a baloldal, hiszen sok indulati szavazó van. Racionális okokkal viszont nem lehet megindokolni Orbán leváltását.

Mészáros Laci 2013.10.09. 15:36:50

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf:

miért szarták arcba pont azokat, akiket "helyzetbe akartak hozni".

A két dolognak köze nincs egymáshoz.

A megélhetésüktől megfosztott trafikosok iránti empátiára tényleg nem tudsz rábeszélni. A cigaretta egy pozitív tulajdonságok nélküli drog, nagyon súlyos függőséggel. Konkrétan egy-egy emberrel lehet együttérezni, de nem támogathatok egy ilyen rendszert. A dohányiparnak ötven-hatvan éve volt lélekben felkészülni arra, hogy fokozatosan visszaszorul és kimegy a divatból. Ez nem kellemes helyzet, de nem kéne úgy csinálni, mintha derült égből villámcsapás lenne.

Fentebb írtam, a dohányzás elleni propaganda két MESSZE leghatékonyabb eszköze a fokozatos áremelés és a hozzáférés fokozatos korlátozása. Ez utóbbit eléggé eltolták a fijjug, mert júniusig kb 60 ezer dohány eladási pont volt, és kb 5000 maradt, így most a NAV egy kicsit razziázni kénytelen a csempészet visszaszorítására.

Tudom, nehéz belátni, hogy ha valami jól ment harminc évig, akkor miért van vége. Az a helyzet, hogy a LEGTÖBB ember számára nincs olyan, hogy harminc évig jól menjen a dolga. Megszűnik, kirúgják, más cég, újat kell tanulnia stb. Nem értem, hogy pont a trafikosok (drogdílerek) miért érzik, hogy ez alól kivételek lehetnek?

Bretschneider detektív 2013.10.09. 15:39:25

Úgy örülök, hogy leszoktam a dohányzásról, hogy iszok is egy pálinkát.

netuddggi 2013.10.09. 15:40:35

@EMU:

nem akartam írni,de kérlek ne etesd, :) semmi értelme. Tök mindegy mit "mondasz" neki csak a magáét szajkózza, bár legalább nem agresszív, mint általában a fidesz fan.

jolaca 2013.10.09. 15:41:56

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

>Engem sem izgat ha az alkalmazottam lop, ha hozza a számokat<...

Ember, rájöttem: Te, gyanús neved ellenére, igazi magyar vagy! Hiszen ez a nemzeti örök hitvallás az Élet egyenes útjáról, ezért néz fel ránk a világ, ezért üdvözölnek nyelvünkön a határmenti osztrák üzletek táblácskái.

Mészáros Laci 2013.10.09. 15:44:14

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

"Racionális okokkal viszont nem lehet megindokolni Orbán leváltását. "

Már a LEVÁLTÁS szó is báncsa a fülem. Semmi értelme LEVÁLTANI valakit. FELVÁLTANI lehet, abban az értelemben, ha más stratégiai irányt szeretnénk. Perpillanat (és ez elég gáz) nincs alkalmas személy. Sajnos (szerintem) Orbán sem az már. Aki meg a helyére aspirál (Lézer János) még rosszabb...

jolaca 2013.10.09. 15:45:38

@Mészáros Laci:

"Nem értem, hogy pont a trafikosok (drogdílerek) miért érzik, hogy ez alól kivételek lehetnek?" - és miért nem adják át megértő mosollyal a helyüket a MI dílereinknek?!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.10.09. 16:14:10

@Mészáros Laci: Tudom, nehéz belátni, hogy ha valami jól ment harminc évig, akkor miért van vége. Az a helyzet, hogy a LEGTÖBB ember számára nincs olyan, hogy harminc évig jól menjen a dolga. Megszűnik, kirúgják, más cég, újat kell tanulnia stb. Nem értem, hogy pont a trafikosok (drogdílerek) miért érzik, hogy ez alól kivételek lehetnek?
Akkor most olvasd el mégegyszer azt amit leírtál és szégyelld el magad. Ha egy mozgás sérülttől, netán enyhén értelmi fogyatékostól elveszik a megélhetését, mert az utolsó 30évben trafikot vezetett és most kirántották a lába alól az üzletét, akkor most mihez kezdjen? Menjen el bányásznak, esetleg árufeltöltőnek valahová? Ezt ugye te se gondolod komolyan. Volt egy ilyen réteg, de most ezeket is halálra ítélte a NER. De biztos csak én vagyok ilyen ökör állat, hogy törődöm más emberekkel is. Nem is vagyok NER kompatibilis, igaz nem is akrok az lenni.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 16:26:19

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Te magyaráztad, hogy előnybe hozzák a magyar pályázókat, aztán máris ejted a témát, mert nem csak pályázat van a világon?

Sírköves Slomó 2013.10.09. 16:47:27

@Online Távmunkás: A hitel sem vehető fel csak magyar kkvk-nak.

De a pályázati rendszerrel sincs semmi baj. Sőt, matematikai okokból akkor a legigazságosabb, ha csak a fidesz érdekkör kap belőle.
Ugyanis ezt állítod.
De ennek akkor van jelentősége ha korábban a pályázatoknál mindenki egyformán volt elbírálva. Erre azonban ugyanúgy nincs adat, mint a te állításodra.

Ha azonban mind2 állítás igaz, azaz csak a fidesz kap belőle, és korábban ez ugynígy volt a maszoppal, akkor ma sokkal igazságosabb a rendszer, mert sokkal többen állnak a fidesz mögött ma(és az utolsó választáson), mint az mszp-szdsz mögött bármikor az elmúlt 8 évben.

Mészáros Laci 2013.10.09. 17:25:03

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf:

DEHOGY SZÉGYELLEM magam. Ha ő mozgássérült, a másiknak akkor legyen gégerákja, hogy kvittek legyenek? Most mondjam, hogy szégyellje magát a trafikos? Nem. Egyszerűen vegyük tudomásul, hogy a dohányzás nem menő.

Csökkenteni kell a hozzáférést, jogi eszközökkel. Nem biztos, hogy így kellett volna (egy lépésben a tizedére), de ezt már írtam. Mint ahogy azt is, hogy nem tartom elfogadhatónak, hogy az erkölcstelen politikusok a haverjaiknak ajándékozták a trafiknyitási jogokat.

Mészáros Laci 2013.10.09. 17:27:56

@jolaca:

az erkölcstelenségre a pályázatok elbírálásánál nincs mentség.

az eladási pontok számát csökkenteni kellett. pont.
szerintem a tizedére csökkentés túl drasztikus, de ha meg tudják oldani, akkor ez is rendben van. sokkal kevesebb ember fog megélni dohányfogalmazásból, ez nem egy jövőbiztos pálya.

jolaca 2013.10.09. 17:32:31

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Komolyan kérdezem, mert szervezeti dolgokhoz nem értek: muszáj Neked ide Vízelni? Tudom, a szolgálat, az szolgálat - de nem megalázó a homokzsák-szerep egy "ellenséges" blogban? Nem gondoltál soha arra, hogy a Te íráskészségeddel/kényszereddel önálló, megdicsért, nevet hozó cikkeket írhatnál a szűkös tapsoló médiában? Vagy annyira nagy ott a rokoni-haveri-dalnoki túljelentkezés, hogy Neked itt kell gürizned?
Én soha nem éreztem indíttatást, hogy ízlésem ellen hangolt blogokat látogassak, anyáztassam magam. Vértanúképzést, robbanómellényt nem kellene az iszlám fundamentalizmusra hagyni? - nem tartunk még ott!(?)

jolaca 2013.10.09. 17:39:34

@Mészáros Laci:

"sokkal kevesebb ember fog megélni dohányfogalmazásból"

Ez így van jól. Viszont összehasonlíthatatlanul többet harácsolva; ez volt a cél.
És ez már nincsen jól.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 17:49:08

@jolaca: Köszönöm szépen a véleményedet!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 17:57:18

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Jó vicc azt feltételezni, hogy a Fidesz vagy az MSZP nem 1-2 háttérembernek, hanem a milliós szavazótáborának nyúlt le pénzt a pályázatokon :)

Sírköves Slomó 2013.10.09. 18:15:54

@Online Távmunkás: Nem feltételezem.

A kisembert annyi érdekli hogy az ország ne legyen csődben és dolgozhasson. Ezért Orbán lopása bocsánatos, gyurcsányt megyót bajnait meg elküldték a picsába.

zotyesz11 2013.10.09. 18:27:39

Hát pedig a hattyú boncoláskor végzett kiváló járványügyi munkájáért a Gyurcsány nem kapott semmiféle díjat.
Ez bizony kettős mérce!!!4!
Hiába, a korrupció meg a mutyi elért a legfelsőbb szintekig; az ENSZ-ig!!!

@kovi1970: Ja a WHO az valami olyasmi gittegylet amit a világ kb. 200 országa ismer el és olyanokkal foglalkozik, mint élelmiszerbiztonság, járványügy meg satöbbi izékkel.
De nem magyarázom tovább mer ugyse értenéd...
Viszont itt egy link: en.wikipedia.org/wiki/World_Health_Organization

Képzelem a sok ellenzékit, amint ingerülten teszik fel maguknak az ironikus kérdést:
- Mi lesz a következő? A Nobel-díj!?

Sírköves Slomó 2013.10.09. 18:33:48

@zotyesz11: A Nobel díj nem ér sokat mióta a békedíjat minden harcoló zulu törzsfőnök megkapja.

Mikrobi 2013.10.09. 18:37:29

Ha ez a kitüntetés Orbán Viktor önbizalmát növelte, akkor mit csinált az a mérhetetlen sok támadás az EU és a nagytőke részéről, amit folyamatosan kap 4. éve?
És igaza van a WHO-nak, minél nehezebben jut hozzá a nikotinfüggőségben szenvedő a dohányhoz, annál kevésbé lesz kedve rászokni az egészségesnek. Különösen fontos, hogy a gyerek ne szokjon rá, mert aki 14-18 éves korában szokik rá, annak a legnehezebb leszokni!!!

jolaca 2013.10.09. 19:44:57

@Mikrobi:

Orbán egóját nem csak a napfény, a trágyázás is növeszti.

Mészáros Laci 2013.10.09. 20:15:10

@jolaca:

"Viszont összehasonlíthatatlanul többet harácsolva;"

ezt kétlem (lásd a csődbe menő trafikokról szóló híreket). nyilván vannak pénzes helyek is.

"ez volt a cél."

a csókos bérlők helyzetbe hozásának ez volt a célja. az eladóhelyek korlátozásának nem. egyébként a történet egyik necces része a haverok preferálása, a másik necces részéről kevesebbet beszélnek: a törvény szövegét lényegében a Continental gyártó és nagykereskedő cég írta. Ők voltak a szentek.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.09. 22:54:51

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Tudod mi az érdekes? Megyót nem küldte el a nép, Gyurcsány is nyert a 2006-os választáson, Bajnai nem is indult választásokon.
Bocsánatos lopás nem létezik, se a politika, se a cigánybűnözés terén.
süti beállítások módosítása