Van itt pénz, elvtársak!

H_A Címkék: költekezés főtanácsadó Orbán Viktor Fidesz-kormány Tellér Gyula miniszterelnöki tanácsadó kormányzati arrogancia2013.07.29. 17:51

Dicséretes dolog, hogy a Fidesz nem hagyja földönfutóvá válni különféle pozíciókból kihullott elvtársait, hogy minden körülmények között honorálni igyekszik a feltétlen lojalitást, de nyújtsa fel a kezét az, akinek ma Magyarországon havi bruttó 600 rongy üti a markát azért, mert téli estéken a kandalló mellett, az elviselhetetlen kánikula idején pedig a diófa árnyékába menekülve idegen nyelvű, bármilyen nyelvű irodalmat habzsolhat kétpofára. Éveken keresztül, nem csillapodó informálódási vágytól hajtva, fél szemmel a politikai folyamatokat figyelve, megkerülhetetlennek, stratégiainak vélt pozíció birtokában.

Olvasom, hogy Tellér Gyula egy ilyen végtelenül szerencsés és valószínűleg igen művelt ember. Az elmúlt ciklusban parlamenti képviselőként tengődő Tellér 2010 óta Orbán Viktor olvasással és külföldi utazgatással megbízott főtanácsadója. Aki hol Párizsba, hol Bécsbe kirándul könyvvásárlás céljából, majd hazatérve hosszú időn keresztül szívja magába a tudást. Teszi ezt azért, hogy a páros hónapokban, egy kávé mellett Orbán Viktor miniszterelnökkel is megossza olvasmányélményeit. Persze csak olyankor, amikor nem Jordániába, vagy Libanonba szólítja a kötelesség.

Ha enyhén akarunk fogalmazni, nevezhetjük teljesen felesleges költekezésnek, nekem mégis inkább az erkölcstelenség és az arrogancia jut eszembe. Olcsóbb kormányt ígértek ugyanis az elvtársak, de a látszólag karcsúbb, hamis álarc mögül államtitkárok, főtanácsadók hada röhög bele a pofánkba. Akik közül egyeseket nyíltszini buzizásért fizetésemeléssel "büntetnek", másokat a nyugati magyarsággal és az észak-amerikai kapcsolatokkal összefüggő feladatok ellátása érdekében Jordániába és Libanonba hurcolnak.

Az ilyen értékes embereket nyilvánvalóan meg kell fizetni. Leginkább azért, mert nem mindenkinek van gusztusa, és eléggé hajlékony gerince ahhoz, hogy Orbán különböző testrészeinek fényesre mosdatása céljából – tudásukat, szakértelmüket, tartásukat félretéve – azt szajkózzák a fülébe, amit hallani akar. Szaros 600 ezerér’, egy vagy kétmillióér’ havonta. Miközben az átlagmagyar, a többszörösen megadóztatott átlagmagyar bruttó keresete a 250 ezret sem éri el.

Nos, egy sem akadt ezek között a főtanácsadó-szakemberek között, akik az ország sokat emlegetett nehéz helyzetére, a válságra való tekintettel, a magyar emberekkel vállalt szolidaritás szellemében bér-szolidaritást is vállaltak volna velük. (Nem azokról beszélek, akik ingyen adnak tanácsokat, hanem a többiekről, akik összesen 5.334.400 forintot keresnek közpénzből. Havonta.)

Igen, cinikus pofátlanság az elvbarátok teljességgel láthatatlan, megfoghatatlan, de valószínűleg életbevágóan fontos munkáját százezrekkel, milliókkal honorálni. És még cinikusabbá attól lett az egész, hogy hónapokig üvöltötték bele az arcunkba a demagóg dumát, az olcsóbb állam álságos hazugságát. Hogy mimindentjobbancsinálunk. Cinikus, hogy nem hogy olcsóbb nem lett, de többe kerül ez a kormány. Amely egyre inkább kizárólag a dilettáns talpnyalók józan ésszel felfoghatatlan helyzetbe hozásáról ismerszik meg.

Persze nincs is annál jobb, mint adakozni abból a közösből, amiből egyébként annyi minden másra nem telik. Adakozni azért, hogy a hűséges barátok kedvükre olvasgassanak, hogy a Nyugattal összefüggő munkaköri leírásuknak megfelelően, teljes költségtérítés mellett Keletre utazgassanak, hogy a társadalmi felzárkoztatás nemes céljából fűtetlen lakásokban létminimum alatt tengődő cigányoknak napos csibével dobják fel az életüket, és hogy a tudatos nemzeti gondolkodást egészséges buzizás kíséretében megalapozzák.

A felesleges költekezés arroganciája okozta pénzügyi fekete lyukakat meg úgyis betömködik a továbbra is hülyére vehető magyar emberek többlépcsős, célzott kizsigerelése nyomán befolyt összegek. Hát csoda, hogy az IMF-nek is idő előtt, csuklóból  visszafizetjük (az el sem költött?) hitelt?

 Van itt pénz mindenre, elvtársak!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr965432446

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.07.30. 10:52:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.07.30. 07:39:01

én nagyon szívesen elolvasgatnék 600ezerért könyveket, és utazgatnék Párizsba. de Orbánnak nem! egyébként annyi eszem is van, hogy ma már nem kell elutazni Párizsba könyvet venni. ami fontos, az megrendelhető, akár elektronikusan is.

Kanstruktív 2013.07.30. 08:11:59

Pofátlan pitiáner banda.

Nzoltan 2013.07.30. 08:37:15

Mi abban az újdonság, hogy a politikusok és holdudvaruk jól keresnek? Tipikusan az emberek írigységére építő poszt.

Kacsura 2013.07.30. 08:57:44

@Nzoltan: Ja! Meg az is, hogy az átlagember szarul keres. Na és? Örüljön, hogy lyuk van a seggén.
Teljesen tipikus.

Melchi Zadok 2013.07.30. 09:02:41

@Nzoltan: ja ezen az alapon mi abban az újdonság, hogy mióta világ a világ az emberek ölik egymást?
hmm?
tipikus bagatellizáló, önáltató fideszes komment.
egy "hajrá viktor!" eredetibb lett volna...

Szevasztok 2013.07.30. 09:04:18

@Nzoltan: "Mi abban az újdonság, hogy a politikusok és holdudvaruk jól keresnek?"

Mi az újdonság abban, hogy egyes emberek képesek az imádott vezérüket feltétel és kritika nélkül imádni és támogatni?

WLaci 2013.07.30. 09:09:28

Mondjuk ez szerintem pont nem gáz. Nyilván aktuális közgazdasági politikatudományi könyvekrők számol be neki, amiket nincs ideje magának olvasni. Hatszázezer? Az meg nem olyan sok. Az égig érő korrupció, trafik és takarékügy, mnyp mellett ez semmi.

Nzoltan 2013.07.30. 09:18:28

Most komolyan: Miért számít az valamit, hogy egy ploitikusnak és seggnyalói mennyi az annyi? Az számít, hogy én mennyit keresek. Ha elégedetlen vagyok a keresetemmel, akkor magammal kell számot vetnem és nem másra mutogatnom, hogy bezzeg ő.

Melchi Zadok 2013.07.30. 09:22:24

@Nzoltan: ok, már az előbb is értettük, hogy hajrá viktor, nem kell tovább ezen a témán rugóznod...

Netuddki. 2013.07.30. 09:28:58

@Nzoltan: "Mi abban az újdonság, hogy a politikusok és holdudvaruk jól keresnek? Tipikusan az emberek írigységére építő poszt."

Ja, a tipikus fideszes így gondolkodik a vajdájukkal együtt. Na ezért kell ennek a megélhetési bandának kotródnia. Soha nem dolgoztak meg a pénzükért, így nem is tudják értékelni a más munkájából származó pénzt...

Mad Mind 2013.07.30. 09:29:33

@Nzoltan:
De akkor remélem nem rugózól Hagyón, Zuschlagon, Gyurcsányon sem.

Netuddki. 2013.07.30. 09:31:15

@Nzoltan: Kisfácán! Azért nem keresek annyit amennyi a munkám szerint járna mert egyrészt az állam lenyúlja a fizetésem nagy részét, másrészt cserébe ezek a megélhetési politikusok szétbaszták a gazdaságot. Ez így megy kb. 23 éve. Nekem már elegem van belőle és belőlük. Hát neked?

Démonmac1 2013.07.30. 09:33:51

@Nzoltan: "Az számít, hogy én mennyit keresek. Ha elégedetlen vagyok a keresetemmel, akkor magammal kell számot vetnem és nem másra mutogatnom, hogy bezzeg ő. "
Bor ivása és vizet prédikálása tipikus esete.
Egyébként, hol van az 1.000.000 új munkahely?
Én nem kaptam se bányát se trafikot.

Tapogatott Kukorica 2013.07.30. 09:35:51

Szerintem belefer. Minden politikusnak szuksege van nehany tanacsadora, mert rengeteg informacio erkezik be, amit egyetlen ember keptelen lenne feldolgozni. Pl. csak az index cimlapot atfutni tart legalabb egy fel orat, egy ilyen "olvasoember" tobbfele publikus es a nyilvanossag ele nem terjesztett hirt, informaciot fut vegig. Leszuri belole a fontosabbakat, amit tovabbit a fonoknek. A fizetese sem kiemelkedo, szoval szerintem ez vihar a biliben.

J.László 2013.07.30. 09:40:07

Tegye fel a kezét az, aki egy köztulajdonban lévő cégnél felvesz 100 millió végkielégítést, majd három hónap múlva visszamegy a céghez "dolgozni".

monddazigazatmar 2013.07.30. 09:45:53

Na, libsi hőzöngés már megint :D Tiszta szánalom a baloldal.
"Az átlagmagyar keresete 250". Igy igaz kispofám, csak az átlagmagyar magyarul sem igen tájékozódik, nemhogy 2 idegen nyelven olvasson.
Namost, hogy 2 idegen nyelvet beszélő ember az átlagfizetés dupláját keresse talán nem olyan rettenetesen kirivó eset a világban.
Lehet nyekegni, hogy mennyit keres, de 2 nyelv tudásával ezt a versenyszférában is meg lehet keresni. Valamelyik agyas itt irja, hogy ő is elolvasgatna ennyiért. Nyilván, csak te nem tudsz nyelveket.

dr Smittpálelnökúr 2013.07.30. 09:50:02

@monddazigazatmar: Akkor miért nem a versenyszférában keresi gennyesre magát ez a patkány?

dr Smittpálelnökúr 2013.07.30. 09:51:54

A tököm televan már az agyhalott fidesz-rajongókkal, akiknek minden teljesen rendben van, ha azt a fidesz csinálja.
Szánalmas, szolga mentalitású emberek, akik képtelenek az önálló gondolkodásra, igazi szervilis lakájok. Röviden: fidesz-csicskák.

monddazigazatmar 2013.07.30. 09:58:34

@dr Kangörény: Igazi agyatlan proletár vagy.
Pofikám. Ilyen volt a gyurcsány alatt is, és nincs azzal semmi baj, csak a te kis proli agyadban.
Nem kell tanácsadó egy miniszterelnöknek?
Vajon minimálbéres 8 osztályos ember tanácsa kell, vagy valaki komolyabbé? A komolyabb ember tudását nem kell megfizetni?

Ha van ezer ember aki a versenyszférában hasonló munkáért hasonló pénzt kap arrol te honnan is tudnál? Magyarul tudsz az egyetlen ilyenről aki az államnak dolgozik, oszt puffogsz.

monddazigazatmar 2013.07.30. 09:59:14

@dr Kangörény: Ami nem is baj, hátha megüt a nagy melegben a guta. Nagy kár nem érné a világot

CSENDES 2013.07.30. 10:08:05

@monddazigazatmar: Átlag magyar rendőrtisz (kezdő) legalább még egy nyelven beszél, s 120 ezret kap.
És ő ír is, nemcsak olvas.

osztrák piktor 2013.07.30. 10:15:38

@monddazigazatmar: Felsőfokú végzettséggel (2 diploma 2 nyelvvizsga), 10 év munkaviszonnyal, egy muzeológus- (akinek sok egyéb mellett még kvázi Tellér nertárséhoz hasonló feladatai is vannak)- bruttó 150.000 jó magyar forintot keres. Valahol kisiklott az érvelésed...szerintem

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 10:26:23

Speciel ezzel az üggyel én nem látok semmilyen problémát. Ha nem hallok az ügyről az online médiában, akkor is gondoltam volna, hogy egy miniszterelnöknek vannak olyan emberei, akik helyette olvassák a sajtót, és a fontos, őt érintő ügyekről értesítik, kétlem, hogy a korábbi miniszterelnököknek ne lett volna ilyen embere. Én speciel a fizetést sem sokallom, nyilván ilyen pozícióban nem lehet, hogy csak 150-et keressen, a 600 bruttó az átlagoshoz képest magasabb, de nem kiemelkedően magas fizetés.

Roan 2013.07.30. 10:27:33

@WLaci: @Tapogatott Kukorica: akár igaz is lehetne, de ennyi pénzért ne olvasgasson és olvasónaplót írjon, hanem viselkedjen tanácsadóként. Azaz: már eleve ismerje a szakirodalmat, és egy probléma esetén annak ismeretében dolgozzon ki megoldást. Mellette meg képezheti magát, mint ahogy azt a versenyszférában dolgozók is teszik.

Egyébként sajtófigyelésre külön céget alkalmaz a párt, a hírösszefoglalókat reggelente megkapják a megfelelő emberek, emellé egy kicsit talán túlzás egy aktuális híreket nyomon követő utazgató biztos.

Roan 2013.07.30. 10:28:35

@Roan: Fent írtam: "Egyébként sajtófigyelésre külön céget alkalmaz a párt, a hírösszefoglalókat reggelente megkapják a megfelelő emberek, emellé egy kicsit talán túlzás egy aktuális híreket nyomon követő utazgató biztos."

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 10:28:46

@osztrák piktor:
Egy kezdő angol-német szakos tanár meg bruttó 128 ezret keres. Demagógia rulez :-)

Mellesleg ha doktorid van és 9 nyelven beszélsz, benzinkutasként nem fogsz többet keresni, mint egy 8 általánost végzett benzinkutas. Ha meg Angela Merkel tanácsadója vagy, akkor ha csak 8 általánosod van, akkor is Tellér Gyula fizetésének ötszörösét.

Roan 2013.07.30. 10:29:22

@Ensiada Arkoveitie: Fent írtam: "Egyébként sajtófigyelésre külön céget alkalmaz a párt, a hírösszefoglalókat reggelente megkapják a megfelelő emberek, emellé egy kicsit talán túlzás egy aktuális híreket nyomon követő utazgató biztos."

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 10:29:47

@Roan:
A párt, de nem a miniszterelnöki hivatal.

koborvadász 2013.07.30. 10:29:51

@Tapogatott Kukorica:
Szerinted, mennyire érdekli őket bármi is, amit nem lehet ellopni?!
Őszintén?!
Semennyire és még csak nem is értené, ha el is magyaráznák neki.
Mert minden úgy van, ahogy ő kitalálja és ő mindenhez ért. Akár csak lézerjanika.

Majd most mehetünk börtönbe mert a közszereplőket megvédik a rágalmazástól.

Mikor fürtös tomika ifjúságiéssportvicc miniszter volt, gyártotta a zabigyereket, Akkor ő nem volt közszereplő.

Vicc!

Amúgy senkit nem érdekelne a cikk, ha rendes kétkezi munkával lehetne br 600k keresni.
Vagy a dupláját.

Mindenki leszarná őket.

Roan 2013.07.30. 10:32:17

@Ensiada Arkoveitie: Egyébként nem csak a párt, hanem a minisztériumok is megrendelik a saját adagjukat. De ha nem így lenne, akkor sem lenne duplikáció, ugye?

ggaborx 2013.07.30. 10:32:37

Most sem az a baj, hogy valaki ennyit keres, sokkal inkább kérdés, hogy miből fizetik? Abból az adóból, ami egyébként tönkreteszi a legtöbb munkavállalót ebben az országban.

- Sokaktól keveset elvenni = működő rendszer
- Kevesektől sokat elvenni = irreális rendszer
---------------------------------------------
- Sokaktól sokat elvenni + kevesektől semmit = magyar rendszer

Kiszámoltam, hogy ma magyarországon minden haszon (bevétel, fizetés stb.) átlag 75%-a végső soron a kormány zsebében landol.

trazz 2013.07.30. 10:33:23

Nem értem a problémat, drága'kedves barátaim, miért bán'csák ezt a drágajó értékes embert, aki erőt, energiát, fáradtságot nem kímélve folyamatosan azon töri magát, hogy a világ legkülönbözőbb pontjain eldugott rendkívüli értékkel bíró, utolérhetetlen bölcsességeket rejtő műveket felkutassa, és a belőlük szerzett ősi tapasztalatok, tudás esszenciáját szeretett miniszterelnökünknek lelkiismeretesen átadja, ezzel időt, energiát megspórolva annak, hogy annyival is több ideje maradjon a Magyar nemzet töretlen emelkedésének megvalósításán munkálkodnia. Hát most komolyan sajnáljátok tőle azt a szaros hatszáz rongyot?

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 10:33:56

@Roan:
Teljesen mindegy, hogy van-e duplikáció, ha a miniszterelnöknek a sajtófigyelő cégen túl még kell egy másik ember is, mint forrás, akkor nem ezen a havi ~850 ezren fog múlni.

KopaszMercis 2013.07.30. 10:34:48

@Nzoltan:
Mondjuk en jobban keresek mint ez az olvasgato majom, viszont az azert bosszant, hogy o az en penzembol kapja a fizeteset...

koborvadász 2013.07.30. 10:37:20

@monddazigazatmar:
Papíron!
Járd a vidéket és rájössz, hogy az átlag dolgozó a töredékét nem keresi meg.
Nincs szabadság, nincs táppénz.
Van túlóra amit nem fizetnek ki.
Van bejelentett 4 órás állás ahol 12-14 órákat dolgoznak.
Ez van nagyon sok helyen!
Az, hogy te a leírt, kicicomázott számokról hadoválsz, ezen a tényen nem változtat.

Az meg a te szegénységi bizonyítványodat mutatja, hogy aki nem fideszes az ballibsi ( amiről amúgy fingod nincs, hogy mit jelent )
Az még nem jutott eszetekbe, hogy egy nagyon nagy rétegnek egyszerűen tele van a töke

Roan 2013.07.30. 10:38:04

@Ensiada Arkoveitie: Közpénzről beszélünk, s ez esetben nem mindegy, amellett, hogy a látszatra is ügyelhetnének. Az már csak hab a tortán, hogy egy sajtófigyelő (igaz, féllálásban) 80 ezret keres, és nem 800-at...

Szelid sunmalac 2013.07.30. 10:42:36

@WLaci: @Tapogatott Kukorica: Azert dragasagok, mert kibaszottul sok ilyen lehutot tartunk el. Informaciogyujto portalokkkal van tele minden. Szurokkel, automatizmusokkal. De hitesd el velem, hogy nekunk csapatokra van szuksegunk, akik helyette kezzel lapozgatnak ujsagokat, ahelyett, hogy masra koltenek azt a penzt. Neked ez talan aprosag, de akkor miert nem adjuk oda mondjuk egy evek ota munkanelkulinek? O is aprosagnak tartja majd?

Szelid sunmalac 2013.07.30. 10:45:02

@monddazigazatmar: Elmesz te a jo budos kurva anyadba! Harom idegennyelven beszelek, ket diplomaval, versenyszferaban. Hadd sugjam meg, hogy nem olvasgatasert fizetnek bazdmeg! Es nem kozpenzbol! Es nem olyan munkaert, amit egy netbot megcsinal!

Roan 2013.07.30. 10:50:21

@monddazigazatmar: Ez nem tanácsadás, hanem olvasás és olvasónapló írása, amit általánosban kellett csinálni a nyári szünetben. Egy tanácsadó ismeri a szakirodalmat, és egy konkrét problámára dolgoz ki megoldási javaslatot, emellett meg képezi magát. A multis összehasonlításod azért nem releváns, mert egy multi a saját pénztárcájával játszik, az állami szféra pedig a mi zsebünkkel.

Panaszkodóember · http://panaszkodom.blog.hu 2013.07.30. 10:56:20

Én konkrétan leszarom, mennyit keres ez a fószer vagy bármelyik politikus. Ennyit én is megkeresek egy jobb hónapban, MUNKÁVAL, legálisan, versenyszférában. Sőt elárulom, idegen nyelvű szövegek olvasgatásával. A kulcsszó: szakfordítás. Az igaz, hogy nem napi 8 órát dolgozom, hanem van, hogy 12-14-et (az egészségromboló éjszakázásokról már ne is beszéljünk, és a család is sokszor megsínyli, de a kényszer nagy úr). Sok a havi 600? Lófaszt, néha még kevés is! Inkább azt kell nézni, hányan élnek belőle. Én 3 kiskorút + egy gyes-en lévő asszonyt tartok el belőle, és nincs nagyzolás, operabál, Merci kisbusz, Horvátország. Van viszont lakáshitel, vagyonszerzési illeték, ovi, iskola, különórák, az idén egy kis Velencei-tó. Meg egy szaros Dácia önrészre kuporgatunk. Boldog vagyok? Igen!

átlátó 2013.07.30. 10:58:21

Ha Rejtővel, meg a Tarzan sorozattal is végez, ugorjon neki a Nemere összesnek...elnézést a Reichtől és Ricetől.

Szelid sunmalac 2013.07.30. 11:04:02

@Panaszkodóember: Nem erted. Te szakforditasz. Ne keverd ossze a ket dolgot! O nem szakfordit, hanem hireket olvas, aztan (esetleg) osszefoglal, meg elmondja a velemenyet. Hirosszefoglalo portalok meg ingyenesen elerhetok mindenhol.

Roan 2013.07.30. 11:06:23

@Panaszkodóember: Igen, de te, ahogy írod, versenyszférában keresel ennyit, tehát valakinek megéri neked ennyit fizetni, mert kitermeled a béredet. Ő közszférában kap ennyit, a mi adónkból. Ráadásul a szakfordítás egy nagyságrenddel nehezebb meló, mint olvasni és tartalmilag összefoglalni.

sas70 2013.07.30. 11:13:36

@monddazigazatmar: Azt, hogy a versenyszférában ki mennyit keres leszarom, mert nem én fizetem! Ha nem jól végzi a munkáját majd elküldik vagy nem, de az sem érdekel. Még az sem érdekel igazán, ha egy miniszter, bankelnök akárki jól keres, pláne ha jól végzi a munkáját.
Ami felháborít, hogy éveken keresztül azt szajkózták mindenhol, hogy ők majd megmutatják és kiderül, hogy az csak simán hazugság volt. Ezért háborodnak fel az emberek, még 10 filléren is!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.07.30. 11:21:22

Ne hidd, hogy olvasni olyan könnyű, pláne, ha nem pár oldalt kell elolvasni, hanem naponta akár több százat is. Nagyon megterheli a szemet, az agyat, a mozgáshiány meg plusz rizikó a szív- és érrendszeri betegségek szempontjából.
Kérdezd meg azokat, akik fordítanak, számítógépen terveznek vagy egyéb ülőmunkát végeznek.

OK, a fideszesek adnak havi 600 ezret ezért a munkáért - persze nem csak ezért, mert a hülye is tudja, hogy soha nem önmagában a robotot, hanem a mögötte, mellette lévő TUDÁST kell megfizetni (ami persze nektek soha nem volt, és soha nem lesz!) - de ti, liberálbolsevista gazemberek, mindenféle munkavégzés nélkül, ilyen-olyan hamis tanácsadói szerződések alapján fizettetek ki milliárdokat a tolvaj bandátoknak. Vagy horribilis végkielégítéseket fizettetek. Ezek miatt ma is folynak a perek, tolvajok!!!

Szelid sunmalac 2013.07.30. 11:28:41

@Kara kán: Aha. Nahat kerdezz meg batran, mert en is gep elott vegzem a munkam, mint az itt levok tobbsege, kulonben nem tudna kommentelni.
Mellesleg o nem programoz, nem fejleszt, nem fordit. Azt meg nehogy mar megmagyarazd, hogy milyen rohadt nehez dolgo olvasni, mert egesz nap olvasok, csak en pl. munkat is vegzek vele.
Az meg egyenesen szanalmas, hogy "de hat ok is loptak"! Elmesz a picsaba! Ennyibol szerinted nyugodtan gyilkolaszhatnanak, hiszen mas is megtette mar, ergo ok is fel vannak ra jogositva.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 11:36:44

@Roan:
Demagógia összevetni a miniszterelnök közvetlen munkatársát egy mezei sajtófelügyelővel fizetés terén.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 11:38:45

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
De a hírösszefoglaló oldalakat nem a miniszterelnök beosztottja és hűséges kutyája állítja össze.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 11:40:12

@Roan:
Semmi értelme nincsen méregetni azt, hogy mi nehezebb meló. A versenyszférában sem azon múlnak a fizetések, hogy kinek a melója nehezebb.

Roan 2013.07.30. 11:40:12

@Kara kán: Fentebb már írtam: "ennyi pénzért ne olvasgasson és olvasónaplót írjon, hanem viselkedjen tanácsadóként. Azaz: már eleve ismerje a szakirodalmat, és egy probléma esetén annak ismeretében dolgozzon ki megoldást. Mellette meg képezheti magát, mint ahogy azt a versenyszférában dolgozók is teszik." És nem csak ez az ülő munka terheli meg a szervezetet, hanem mindegyik másik is, mégsem fizetik meg így (pl. adminisztrátor, pénztáros), tehát ez csak kifogás. Az, hogy Gyurcsány-Bajnai-akárki idejében mi volt, a jelen téma szempontjából irreleváns, nem ment fel senkit az erkölcsi normák és a törvény betartása alól. Ha voltak felelősségre vonások, az nagyon helyes, remélhetőleg ez ügyben is lesznek.

Szelid sunmalac 2013.07.30. 11:41:56

@Ensiada Arkoveitie: Ez igaz. De ott is be lehet allitani "pozitiv" szuroket. A kormany sajtoja megirja a hiereket, a szuro kiszuri oket, es viola! Ott a csupa pozitiv hir! Ezert nem kell fizetni valakit.

Roan 2013.07.30. 11:43:01

@Ensiada Arkoveitie: ha ugyanazt a munkát végzi (ahogy azt te sugallod), akkor nem, mert közpénzből gqazdálkodva kötelessége lenne az olcsóbbat választani. Ha nem ugyanaz a meló, akkor meg viselkedjen tanácsadóként, mint ahogy már többször is írtam, és akkor jogos a kiemelt fizetés.

Roan 2013.07.30. 11:44:09

@Ensiada Arkoveitie: Ezért írtam, hogy ráadásul, a fő érv az a megtérülés volt.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2013.07.30. 11:49:57

@monddazigazatmar: Kicsi huszár lófaszt jelent két nyelv ismerete, főleg olvasási szinten, ennyi nálam is van sőt még több is, meg még rengeteg embernél. Ne állítsd már be ezt az ember valami professzornak, mert nem az.

Semmi gond a fizujával, ha azt a Miniszterelnök úr saját zsebéből fizeti. De ha ez közpénzen van akkor rablás, mert a köznek nem érdeke, hogy a Miniszterelnök Úr tájékozott legyen a nyugati sajtóval és az új politikatudományi és egyéb szakkönyvekkel. Másrészt a sajtóra ott a hivatala, olvasgassák azok a havi bruttóért az újságokat. Ennyi erővel akkor a következő Miniszterelnök úr majd felvehet magának udvari seggtörlőt, udvari bohócot, előkóstolót, lovászt, ja és átnevezheti magát királynak is nem?

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 11:53:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
De ez valószínűleg pont az a pozíció, ahol nem pozitív híreket kell összefoglalnia Orbánnak, és nem pusztán a hazaiakat, hanem éppen neki kell tájékoztatnia Orbánt, ha valahol külföldön csúnyát írnak róla. Egy szűrő meg nem helyettesíti Orbán bizalmas emberét, pl. lehet hogy ő ismeri azt, hogy Orbánnak mi is kéne, hogy mik a motivációi, milyen hírek fontosak neki.

@Roan:
Ugyanazt a munkát egyetlen másik ember sem végzi az országban, vagy ismersz egy másik magyar miniszterelnököt is, másik ilyen hírolvasó emberrel?

A tanácsadónak meg más a dolga, miért viselkedjen tanácsadóként?

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2013.07.30. 11:53:51

@Ensiada Arkoveitie: Arra amit mondasz van a miniszterelnöki hivatal. Ott végzik azt a munkát kormánytisztviselői alap bérért mint például sajtó figyelés stb... Erre van a hivatala, ha neki ez nem elég saját zsebből foglalkoztathat olyan udvari bolondot akit akar, de ne az állam pénzén.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 11:55:25

@Roan:
A probléma az, hogy mivel ilyen pozíció nincs is másik az országban, ezért elég nehéz azt meghatározni, hogy mennyi legyen a fair fizetés.

Szelid sunmalac 2013.07.30. 11:56:53

@Ensiada Arkoveitie: Ne! Kerlek ne magyarazd meg! Te nem tudod, hogy milyen szurok leteznek. A negatiov es pozitiv hireket is lehet renszerezni, keresesi felteleket beallitani, historikus elozmenyeket riportalni stb. Hadd ne menjek bele a reszletekbe, de hidd el, hogy felesleges a munkaja es nem is azert fizetik, mert olyan rohadt fontos lenne.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 11:57:30

@Nikosi:
A 2/3-al olyan költségvetést szavaz meg, amilyet akar, tehát innentől kezdve a miniszterelnöki hivatal dolgozói létszámát és a fizetésüket is úgy módosítja, ha akarja. Most mennyiben különbözik, ha az udvari bolond szerves része a hivatalnak vagy nem az?

Lencsés István 2013.07.30. 11:57:40

Elvtársak már rég nincsenek .

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:00:19

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Te is ott dolgozol és pontosan látod, hogy mégis mit csinál, hogy ilyen jól össze tudod vetni a munkáját az ilyen szűrőkkel?

Ha igazad lenne, akkor semmiféle sajtófigyelő emberekre nem lenne szüksége sehol senkinek, ami természetesen nincsen így.

A végén még azt is megmagyarázod, hogy nincs szükség fordítókra sem, mert ott a google translate...

Szelid sunmalac 2013.07.30. 12:01:32

@Ensiada Arkoveitie: Oke bazmeg! Meggyoztel! Tenyleg rohadtul fontos munkaja van, es duplaennyit erdemelne kozpenzbol! Csak gratulalni tudok. Ennyi esszel meg is erdemled a kormanyod.

Roan 2013.07.30. 12:02:01

@Ensiada Arkoveitie: Most direkt nem akarod megérteni, hogy mit írtam? Egyszerűsítsem le? Van A és B, mindkettő boltos, a 80 ezret keres, B 800-at. Különbség: A saját boltját viszi, B egy államit. Ha pedig B nem boltot visz, hanem egy teljes áruházat, akkor ne párizsit szeleteljen, hanem igazgassa az áruházat. Így már érthető? De ezt már nem szeretném tovább ragozni, mert úgy sejtem, nagyon is érted, de azért kötöd az ebet a karóhoz.

apro_marosan_petergabor 2013.07.30. 12:03:35

Valószínüleg mindenki hallott már a munkamegosztásról, ennek csírái még a kommunizmusban is fellelhetőek voltak. Talán azzal a "pici" differenciával, hogy a sültbunkó párttitkárnak volt akkori fogalmak szerint havi 600 ezres fizuja (4 elemivel és 4 gyorstalpalóval), 0 nyelvismerettel, mert még magyarul sem tudott rendesen, s az osztályidegen mérnök, 3 nyelvvel meg ült a raktárban (jó esetben).
Szerencsére a miniszterelnök megelégszik napi 10-16 óra munkával, s sok feladatot erre felkért szakértőkre bíz. Ezért előbbre is tartunk, mint a maszop-szadesz alatt, ahol szintén voltak "zagemberek", csak a pénz vették fel, teljesítés nélkül (pl. Zuschlag, Hagyó sok ilyen számlát villantott fel) >> eredmény 80% államadósság, lerohadt ország, IMF hitel, 2x-es árú metro, eladósodott Budapest, 2 miniszterelnök egy ciklusban, emeszpés-eszdéeszes börtönválogatott stb.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2013.07.30. 12:04:55

@Ensiada Arkoveitie: Na igen ez így igaz, de tudod egy kormánytisztviselőnek nem olyan egyszerű ám kigründolni egy 600 ezres fizut. Ha az illető nem professzor, doktor, diplomás akadémiai tag, stb... ami biztos nem mert egy simán olvasni/írni képes ember, így még a 250k bruttó sem kapná meg a bértábla szerint. Na ezért kellett onnan kivéve fizetni a jó elvtársat.

Mert Lencsési István üzenem, most vannak ám csak igazán elvtársak, de nagyon ám...

Roan 2013.07.30. 12:05:51

@Ensiada Arkoveitie: Ez komolyan érv, hogy nincs még egy ilyen pozíció az országban? Ez rám is vonatkozik, még a közvetlen (azonos megnevezésű poziban dolgozó) kollégám sem ugyanazt csinálja, mint én. Ezek szerint nagy gondban lehetett a HR, hogy mennyi is legyen a fizetésem...

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:15:57

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
De jó, most már kormányom is van? Fideszes lettem? Sok minden voltam már, az eddig pont nem :-) De legalább most látom, hogy nem csak a kormányoldalon vannak egybites idióták.

@Roan:
Te nem érted. A hasonlatod teljesen hibás. Egyszerű példával talán megérted, ha két titkárnő ugyanazt csinálja, attól még nem jelenti azt, hogy mindkettő ugyanannyit keres, mert nagyon nem mindegy, hogy kinek a titkárnője az egyik és kié a másik.

Hamad 2013.07.30. 12:17:13

Elkepesztoen szinvonaltalan, demagog a poszt is meg a hozzaszolasok is.
Mintha az elozo kormanyok nem alkalmaztak volna tanacsadokat, hatterembereket.
Nagyon jol teszi Orban, hogy nem mindent maga olvas el, es hogy megfizeti a hatterembereit. Remelem, jol vannak megvalogatva, es odaadoan megdolgoznak a penzukert.

Szelid sunmalac 2013.07.30. 12:18:42

@Ensiada Arkoveitie: Oke. Elismerem, ezt beneztem es megkovetlek.
De legyen magyarazat, hogy tobbnyire ok az ennyire ertetlenek, mint amilyennek te most tetteted magad.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:19:03

@Roan:
Kevered a szezont a fazonnal. Itt nem az a lényeg, hogy két 100%-ban ugyanolyan pozíció nincsen, hanem az, hogy egészen eltérő ez a pozíció bármi mástól, csak attól, mert a miniszterelnöknek kell összefoglalnia a híreket.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:21:15

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Nem tettettem semminek sem magamat.

Te vagy az, aki nem bírsz elvonatkoztatni attól, hogy itt Orbánékról van szó, és magyarázod a magyarázhatatlant. Tőlünk kicsit nyugatabbra kiröhögnének minket, ha azon balhézunk, hogy a miniszterelnöknek van sajtófigyelő munkatársa és ezért nettó 350-es álomfizetést kap...

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:22:52

Mellesleg a közszféra tele van haverok által odaültetett emberekkel (így volt ez mindig is), ha Orbán +1 embert oda akar tenni, ezerszer jobb lehetőségei vannak, mint másokat idézve, "udvaribolondnak" vegyen fel valakit.

Roan 2013.07.30. 12:23:24

@Ensiada Arkoveitie: Ezt mondom én is: ha az egyik versenyszférában dolgozik, és a cég kitermeli adhat neki bármennyi fizetést. Közszférában nézzük már meg, ki milyen indokkal kap pénzt, azért nem jár neki pluszpénz, mert a min. elnökneknek dolgozik.

Roan 2013.07.30. 12:26:39

@Ensiada Arkoveitie: Ahá, és vannak szorzók is? Államtitkárank foglalom össze ×5, min. elnöknek ×10, a Szentatyának ×100? Mondd, hogy csak viccnek szántad, mert bár annak szar, de azért az még mindig a jobbik eset...

Szelid sunmalac 2013.07.30. 12:27:12

@Ensiada Arkoveitie: Ne hozd ide a nyugatot, csak akkor, ha osszehasonlitod az ottni atlagfizetessel!
Abban egyetertunk, hogy szimpla sajtofigyelo. Amiert a bertabla szerint kene kapjon fizetest, de valahogy o nem aszerint kap. EZ a furcsa, amirol te mindenaron be akarod bizonyitani, hogy rendben van. Gondolom neked az is rendben volt, amikor otszor annyiert epitettek autopalyakat, meg alagutat a pusztaba (hisz mashol is van alagut!), meg rendben van a trafkmutyi (mashol is van trafik!), meg rendben van egy csomo minden.

Larry Silverstein 2013.07.30. 12:29:33

A fizu sokáig kifér abból a 42 millióból, ami Simor(50M) és Matolcsy(8M) 2 MNB logója és a fizetésük között van.

Simor 8 misit, Matolcsy 2 misit vitt haza ugyanabban a poziban.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:32:20

@Roan:
A pápa tanácsadói is biztos lehetsz benne, hogy nagyobb bért (vagy juttatást) kapnak, mint egy bíboros tanácsadói. Ahogy még a titkárnőknél is igaz. Természetesen a takarítókra nem igaz, a különbség pedig az, hogy az ilyen jellegű munkáknál nem mindegy, hogy kinek csinálod, a jellegét is meghatározza a munkának a célszemély pozíciója.

lobaszopiatej 2013.07.30. 12:32:38

Azért a nyelvtudás mellé kellene még valamilyen komolyabb szakértelem (pl. közgazdaságtan, jog, stb), különben tényleg sok az a 600 bruttó anekdotázásra / politikai hantázásra.

Aztán meg ott van a google translate, én gond nélkül használom, csak a szakszöveghez nem elég.

A gond az, ezek ott még soha nem voltak versenyszférában, két marékkal szórják a pénzt mondvacsinált kiadásokra (ez itt csak egy a sok közül), úgyis te fizeted az adódból vagy a nem létrejövő munkahelyedből.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:34:42

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Nem, a drága autópálya nincsen rendben, a trafikmutyi még annyira sem. De ez az ügy még csak nem is hasonlít azokra. Egyébként pont azzal tolod te is a politikusok szekerét, hogy az ilyen gumicsontokra ráharapsz.

@Larry Silverstein:
Simor fizetését még anno a Fidesz szavazta meg Járainak, úgyhogy neked befetéma legyen droid.

Szelid sunmalac 2013.07.30. 12:41:33

@Ensiada Arkoveitie: Sok kicsi sokra megy. Tul sok a gumicsont.

Roan 2013.07.30. 12:42:09

@Ensiada Arkoveitie: A mechanikus munka (takarítás, sajtófigyelés) pozíciótól független, az elvégzett munka mennyisége után árazzák be. Tehát mégsem sajtófigyelést végez az emberünk, hanem már tanácsadói munkát?

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:45:18

@Roan:
Nem nevezném mechanikus munkának azt, ha valaki figyeli a sajtót és a főnökének az igényei szerint foglalja össze, ehhez eleve jól kell ismernie a főnökét és okosan kiválasztania eszerint a releváns információt.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2013.07.30. 12:46:09

@Ensiada Arkoveitie: Hát a 350k-val ki is röhögnének, de mondjuk vonatkoztassunk akkor az ottani bérszínvonalra és forintosítsuk. Tehát mondjuk ott havi 30 milliót keresne, az azért ott is szúrná az emberek szemét.

Nem az a baj, hogy van legyen. De akkor minek is a hivatal a Miniszterelnök Úr alá, szüntessük meg mert nincs értelem legyen 3-4 titkár és jó napot. De erre van egy hivatala. Akkor minek is még egy semmirekellő paprikajancsi külön "álom" fizetésen?

Gurtart 2013.07.30. 12:47:28

@Kacsura: akkor te a szerencsés oldalon állsz? Nem csak annak a bizonyosnak örülsz.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:51:07

@Nikosi:
100-szoros különbség nincsen a magyar és mondjuk a német bérszínvonal között. Pl. egy valakim kiment ugyanannál a cégnél, ugyanazon pozícióba a német anyacéghez, 375 ezer bruttó helyett lett 3500 euró bruttó a fizetése, tehát nagyjából 1300-ról lett 3500 euró. Tehát maradjunk annyiban, hogy olyan 1,6-1,7 milliót kapna Merkel mellett sajtófigyelésért, akkor szerinted balhé lenne belőle?

Szelid sunmalac 2013.07.30. 12:54:01

@Ensiada Arkoveitie: 3500 euro egyaltalan nem ter el annyira az atlagfizetestol ott, mint a 600 itt. Az aranyokat kerem szepen nezni!

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:54:24

Ha meg azt nézem, hogy 350 nettó azért, hogy a főkolompos seggnyalója legyek, soha nem vállalnám ennyiért, ennek sokszorosa kellene ahhoz, hogy vállaljam a balhét és azt is, hogy ha bukik a góré, akkor nehéz lesz állást találni.

kvadrillio 2013.07.30. 12:55:39

NADEAZÉÁR.....AMILYEN OKOSSÁGOKAT OLVAS EZ A MANÓ UGYE...., ÉS AZT ÁTFORDÍTJA ESETLEG A MAGYAR VALÓSÁGBAHHH..., BEEMELVE EGYES MEGVALÓSÍTHATÓ ELEMEIT A MAGYAR ORSZÁGVEZETŐI STRATÉGIÁBAHH...., AZÉR AZ UGYEBÁR NEM SEMMI EGY TEVÉKENYKEDÉS A HAZA OLTÁRÁN, A HAZA JAVÁRAHHH....

...CSAKASZTNEMÉRTEM..., MIÉRT NŐŐŐL...EGYRE....A MAGYAR SZEGÉNYSÉG, NYOMOR, MUNKANÉLKÜLISÉG, KILÁTÁSTALANSÁG, ÉHEZÉS, ÖNGYILKOSSÁG, ......AMIKORPEDIG ENNYI VANITTPÉNZT ÁLDOZUNK EZEKRE A DEZSENIKRE.......

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 12:58:31

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Eleve nagyjából 5500 euró (1,6-1,7 millió) a párja az itthoni 600 bruttónak, mint írtam, ha hasonló arányt nézünk.

Másrészt annak, hogy ez nem tér ott el annyira az átlagtól, két nagyon fontos oka van:
1. Ott kisebb arányaiban a különbség a gyári szalagmunkás és az irodai értelmiségiek bére között.
2. Ott kisebb a zsebbe fizetés aránya.

Kék az ég 2013.07.30. 13:19:39

A legnagyobb lengyel sajtót is olvassa?

Arról is beszámol neki, hogy már a barátok is mit gondolnak róla?

___________________________
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14354677,Michnik_o_Orbanie__Tak_samo_mowil_Hitler__To_jest.html
____________________________

Elijah_Baley 2013.07.30. 13:32:33

csaxólok h az emeszpés időkben is volt ám sajtófigyelő
és nem csak az orvábán mellett, a belügyminisztériumnál is.
nem egy, sokan,nagyjából régiónként, kösztisztviselői fizu mellett.
döbbenetes, mik vannak a világban
még kiderül, protokollfőnök is van, hogy tuggya, melyik kiskanállal kell kavargani a heringfagyit a norvágiai állófogadás alatt
nálunk falun ez nem divat, rettenetes látvány, ahogy a felső tízezer úri huncutságokra szór ilyen pénzeket...

monddazigazatmar 2013.07.30. 13:34:56

@koborvadász: Jaj de csipem amikor a pesti gyerekek igy aggodnak a vidékiekért.
Van egy magyar átlagfizetés a statisztikai hivatal szerint kb. 250. Ne gyere a hulyeségeddel, hogy milyen a vidéken élők helyzete, mert nem vág témába.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:Ha csak egy idegen nyelven beszélnél, és a diplomáddal eszet is kaptál volna, akkor nem netbotoznál le senkit aki 2 nyelven olvas.
Annyi csak a feladata, hogy olvasson. A pilótának meg csak ülnie kell a gépen és kávézni, te nyomorult.
@Roan:

A multis összehasonlitásom azért jó, mert ha XY mondjuk tolmácsként megkeres a versenyszférában egymilliót, akkor az állami tolmácsnak is meg kell adni annyit.
Ugyanis ha máshol lényegesen jobb fizut kap, akkor odamegy a jól képzett. Az állami vezetőnek meg egy középfokon épphogy gagyogó valaki fog tolmácsolni.

Roan 2013.07.30. 13:35:10

@Ensiada Arkoveitie: Akkor ezt mondd meg a sajtófigyelő cégek munkatársainak is, hogy milyen kreatív melót végeznek:)
Az azért nem gyenge, hogy már a 128. hsz-ben magyarázod, hogy sajtófigyelésért, amit már amúgy is fieztnek, nem sok ez a pénz (pedig de), és teljesen rendben van, az meg teljesen jogos, ha valaki árszorzót rak rá, mert a miniszterelnöknek dolgozik. Amúgy meg kéthavonta referál, tehát valóban fontos napi hírek birtokában lehet.

koborvadász 2013.07.30. 13:38:35

@monddazigazatmar: Tolna megye az Pest??
Fingod nincs Tolna és Barany melósainak pénzügyi helyzetéről.
Pofád rakd alapállásb és húzz a vérbe te sötét, besütött fideszbérenc!

Roan 2013.07.30. 13:40:19

@monddazigazatmar: Ha ugyanazt végezné, igen. De nem ugyanazt végzi: egy multinál mérik a teljesítményedet, ha nem vagy jó, máris repülsz. Azt meg már írtam, hogy olvasgatni és arról kéthavonta beszámolni nem tanácsadói/menedzseri munka. Mi a gyakornokok első napján adunk ilyen feladatot, hogy otthon olvassa el az anyagokat, és számoljon be róla.

monddazigazatmar 2013.07.30. 13:41:42

@Nikosi: "Kicsi huszár lófaszt jelent két nyelv ismerete, főleg olvasási szinten, ennyi nálam is van sőt még több is, meg még rengeteg embernél. Ne állítsd már be ezt az ember valami professzornak, mert nem az. "
Höhöhöhö. Na persze. Innen látszik, hogy mennyire bírod azt a két nyelvet. Ujságot, komoly irodalmat könyveket olvasgatni nem olyan mint facebookon megérteni egy kommentet.

monddazigazatmar 2013.07.30. 13:42:40

@koborvadász: :D:D Szánalmas hülye vagy. Van egy magyar átlagfizetés. Ne másról beszélj.

illaim 2013.07.30. 13:43:01

@Ensiada Arkoveitie: Azt gondolom, hogy a klímaváltozás miatt a világ élelmiszer előállítása komoly kihívást jelent a jövőben, megfejelve a túlnépesedés problémájából adódó többletélelmiszer igényre! Erre készített egy mestertervet a FAO. Ez a probléma minket magyarokat is érint! Te mit hallottál róla? Szerintem fogalmad sincs a témáról ! De nem állsz egyedül! Se az egészségügyi, se az oktatási , de még a növénytermesztési kérdéssel foglalkozó egyetemek se tudnak róla! Pedig a jövőnkről van szó ! Erről írtam !
www.fao.org/fileadmin/templates/aiq2013/res/en/master_plan.pdf
Te meg csak nézel ki a fejedből, mert a "nagy tudósok" mindennel foglalkoznak, csak a lényeggel nem ! Megint elmaradtunk a világtól és nem tíz évre !

Roan 2013.07.30. 13:43:49

@közmunkás bérkommentelő: és most is van ilyen sajtófigyelő, csak még mellette van egy tanácsadói pozíció is. Ez tényleg teljesen rendben van, mint ahogy az is, ha régen loptak, akkor ma is lophatnak.

monddazigazatmar 2013.07.30. 13:46:36

@Roan: Hogy a jó istenbe lehet összehasonlitgatni hogy egyik helyen mit csinál egy tanácsadó meg a másikon????
Ha tényleg kicsit tájékozott lennél akkor nem irnál ekkora faszságot.
Mondok egy nagyon nagyon primitiv példát. Kinában a névjegykártyát két kézzel illik elvenni, meg kell nézni, és eltenni. Adott esetben ezen mulik egy csilliárdos üzlet. Ha ezt a tanácsadó megemliti, akkor összejön, ha nem, akkor nem. A proli meg ebből annyit lát, hogy az volt a tanács, hogy két kézzel, meg előtte elolvasott 3 könyvet.

Roan 2013.07.30. 13:51:56

@monddazigazatmar: úgy, hogy ez a tanácsadó csak most olvasta, hogy két kézzel illik odaadni a névjegyet, mígy egy képzett tanácsadó meg már tudja, hogy ezt így kell, és nem elmondja, hanem elő is készíti az ügyletet, mert már 128-szor bizniszelt a kínaiakkal. Így már világos?

Bellagio 2013.07.30. 14:09:08

2000 EUR brutto havonta? Komolyan ez a problema? Skandallum.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 14:10:36

Eszembe se jutott volna olvasót alkalmazni magam helyett :D Mekkora :D

Hogy van itt pénz, azt tudjuk... eddig is volt, de nem nekünk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 14:11:43

@Bellagio: Hány ilyen van, aki csak 2000eur-t kap havonta feleslegesen? Hány hónapig?
Nem fizetjük belőle vissza az államadósságot, de nem azért adózunk, hogy elpazarolja valaki, és ennek az összegnek bármelyik kórház, vagy iskola örülne.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.30. 14:13:38

@Roan:
Oké, feladtam, reménytelen eset vagy.

Akkor mond, mennyit érne egy ilyen munka szerinted, hová áraznád be?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 14:14:07

@monddazigazatmar: Átlagfizetés 250, azt nemtom honnan szedik, mert nem sok embert ismerek, aki annyit kap. Én annál kevesebbel is jól keresőnek számítok. És nem azért fizetnek, hogy olvasgassak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 14:15:36

@Larry Silverstein: És ami 50 millát a kedves kormányod nem tudott visszaszerezni? :D

Illetve az, hogy pazarlás volt korábban, nem legitimálja a mostanit.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 14:19:19

@monddazigazatmar: Akkor a köztisztviselőknek, tanároknak, miért nem adnak annyit, mint a versenyszférában? :D Azok is elmennek :D
(OK, a tanárok most kaptak, már amelyik.)

Elijah_Baley 2013.07.30. 14:22:49

@Roan: nem áltom mitől lenne lopás a dolog..
valamit csinál, pénzt kap érte
nem is sokat, kezdő rencergazda keres ennyit multinál.

Roan 2013.07.30. 14:23:02

@Ensiada Arkoveitie: Hátha csak sajtót figyel, az havi 1-200 e között, a munka mennyiségétől függően. De mivel ilyen szolgáltatás már van, ezért erre nincsen szükség.

Ha tanácsot is ad, akkor - ahogy már írtam - valóban jogos lenne a pénz (akár még több is), de én itt nem látom, hogy milyen kérdésben milyen tanácsot ad, mert csupán olvasmányösszefoglalókról és aktuálpolitika nyomonkövetéséről szól a teljesítményigazolása, ami nem tanácsadási tevékenység, hanem egy mechanikus munka. (Persze, értően kell olvasni, meg ismerni kell a megbízót, stb., de azért lássuk be, az olvasottakat szintetizálás nélkül visszaadni az útszéli gomba is tudja, ha kicsit összekapja magát.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 14:26:36

@közmunkás bérkommentelő: Melyik multinál? Én a harmadát se.

Valamit csinál, pénzt kap érte -> akkor a BKV-s tanácsadói szerződések is rendben voltak, nem? Meg a Hagyó-Szalayné féle nyúlás is...

Roan 2013.07.30. 14:27:34

@közmunkás bérkommentelő: Ha valós munkavégzés van mögötte, nem lopás. De egy sajtófigyelés nem ennyibe kerül, ráadásul az a szolgáltatás már van. Azt megindokolni meg nem tudta, hogy amit végez, mitől több, mert hogy nem egy hozzáadott értékből álló tanácsadás, az biztos. Az meg, hogy egy rendszergazda mennyit keres, szerintem nem vág ide.

koborvadász 2013.07.30. 14:28:25

@monddazigazatmar: Kicsirigó!

Átlagfizetés??? Sok minimálbéres és az agyonfizetett kevés ingyenélő.
Az átlag az szép szám!

Keres ez a madár 600k br a másik 100k br az átlag 350k

Ennyit a papírozott átlagfizuról!

Érted sötétfideszbérenc!

Elijah_Baley 2013.07.30. 14:43:07

@ColT: hát, fene tudja, voltam már erre-arra, graftonon keresztül, harmadáért az ágyból nem mászik ki egy hozzám hasonló jóérzésű droid :)

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.07.30. 15:23:04

Nektek semmise jó. Ha van tanácsadó az a baj, ha nincs az a baj. Az a baj. Hallgassátok a belgát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 15:24:44

@közmunkás bérkommentelő: Kicsit mintha el lennél szállva. Én nem kezdő vagyok harmadáért.

Illetve "rendszergazda" az sok mindent jelent sokfelé. Ismerős iskolánál rendszergazda, 3x annyit dolgozik mint én, és kétharmadát keresi. Még. Mert szeptembertől egy tízessel kevesebbet fog.

ritmikus csimpifon 2013.07.30. 15:49:39

Személy szerint utálom ezt a fideszbandát, de ez a poszt most eléggé mellélőtt.

Én szoftverfejlesztő vagyok. Sokszor én se csinálok semmit, csak könyveket olvasok egész nap. Aztán egyszercsak jönnek mások, és olyan dolgokat kérdeznek tőlem, amik ezekben a jó vastag könyvekben vannak, én pedig (mivel szépen, rendszerezve betáraztam az agyamba), egyből tudok válaszolni ezekre az általában komplex kérdésekre. Aztán többet is keresek ezzel, mint 600 bruttó.

Szar, demagóg poszt. Mondom rühellem ezt a mutyis bandát, de azért nem kéne véres szájjal fröcsögni ilyen faszságokat. A 600 bruttó amúgy lófasz pénz, inkább rugózzatok a trafikon meg a manyupon, ne ilyen piti tételeken.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 16:01:08

@ritmikus csimpifon: " A 600 bruttó amúgy lófasz pénz, "
Köszbazmeg.

Amúgy te amimkor nem olvasol, akkor fejlesztesz. Az a fő munkád, létrehozol valamit. 600-nál többért valószínű valami olyat, aminek baromi megbízhatónak kell lennie (vagy állami mgrendelésre dolgoztok ;) ).

Ez a csávó meg nem csinál lényegi melót.

Bellagio 2013.07.30. 16:08:43

@ColT:

Honnan tudod, hogy nem csinal lenyegi melot? Onnan, hogy megirtak az ujsagok? Csak egy lehetoseg a 100 kozul, de akar az is elkepzelheto, hogy halalra dolgozza magat, kinozzak a hataridok es a stressz mar az egeszsegere ment, egy idegroncs. Erre kap egy ilyen ugyet a nyakaba es ismeretlenul mindenki ot szidja.

Felreertes ne essek, nem vedem, csak ez is egy opcio, nem tudhatjuk. Ugyanigy lehet, hogy a Starbucks-ban ul egesz nap a Kindle-jevel es lattet szurcsol.

Elijah_Baley 2013.07.30. 16:15:52

@ColT: mondom multi, zömében nem magyarul beszélsz a júzerekkel és jó eséllyel nem hazai piacra dolgozik a cég.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 16:17:07

@Bellagio: Nem csak az újság írta meg, a Miniszterelnökség adta az infót :

". Ezért kikértük két miniszterelnöki megbízott szerződését és teljesítési igazolásait (és majd később a többit is bemutatjuk)."

"Tellér – aki az előző ciklusban fideszes parlamenti képviselő volt, és főleg médiával kapcsolatos kérdésekben szólalt fel – 2010 szeptemberétől dolgozik miniszterelnöki megbízottként. A Miniszterelnökség rendszerint évente köt megbízási szerződést a volt fideszes politikussal, a munkájával – úgy tűnik – elégedettek, idén májusban újra hosszabbítottak vele. Az MTI tudósításaiban Tellér az elmúlt években ritkán szerepelt: tavaly szeptemberben egy recski megemlékezésen, 2011-ben L. Simon László fideszes képviselő könyvbemutatóján, 2010 májusában pedig a kötcsei találkozón vett részt.

„Olvastam és feldolgoztam az általam korábban beszerzett jelentős mennyiségű idegen nyelvű irodalom további részét. Ez a munka egyhamar nem fejeződik be” – fogalmazott Tellér tavaly júliusi teljesítési igazolásában. Igaza is lett: augusztusban, szeptemberben, októberben és novemberben is a beszerzett irodalmat dolgozta fel. Aztán november végi párizsi útján saját költségén újabb könyveket vett. Márciusig ezeket olvasta, akkor azonban Bécsben ismét saját költségen újabb nagy mennyiségű irodalmat szerzett be. Márciusban és áprilisban az olvasmányokkal kapcsolatos megállapításairól beszámolt Orbánnak."

Hát ha neked ez halálra dolgozás...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 16:18:27

@közmunkás bérkommentelő: Multi saját rendszerét próbálom működésben tartani. A userek egy jó része nem magyar, és nem magyar piacra dolgoznak. Nincs bruttó 250.

Ez előző multinál ugyanezt csináltam 5 évig (megszűnt már az anyacég is :( ), a userek 99% magyarok voltak, fillérre ugyanennyit kerestem.

Bellagio 2013.07.30. 16:32:03

@ColT:

Mas. Miert nem csinalsz meg egy MCSE-t es mesz ki Angliaba 5x ennyiert? Ha nem magyarok a userek akkor biztosan nincs gond az angoloddal sem.

Elijah_Baley 2013.07.30. 16:38:30

@ColT: ő, hárombetű, a pécé szabvány kiötlője? róluk hallottam ilyen vicces bérezési politikát...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.30. 16:51:51

@közmunkás bérkommentelő: Nem :P

@Bellagio: Több a magyar, mint a nem magyar. MCSE-t ha fizetnek se, semmit, aminek a MS-hoz köze lehet. Meg elmenni sem akarok. Ne már én menjek el a saját hazámból a sok hülye miatt!

Bellagio 2013.07.30. 16:55:30

@ColT:

OK, vilagos, nincs tobb kerdes :)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.07.30. 16:58:36

az ilyen posztokkal egyetlen baj van: sikerül velük lemenni a kormány kommunikációs színvonalára, így eggyé válni azokkal, akiket kritizálnak.

Tellér régi motoros a politikában, többek között volt egy nagyon jó tanulmánya a gazdasági átmenetről, sok jó észrevétellel (ténnyel). ráadásul nagy tudású ember, akinek a véleményére - bizonyos témákban - Orbán ad.

azt nem tudom megmondani, hogy technikailag miért ezt a megoldást választották, de nyilván nem írhatják bele egy teljesítésigazolásba, hogy "a mellékelt tanácsaimmal segítettem a miniszterelnök urat abban, hogyan kommunikálja a Közgép jelenlété a magyar gazdaságban". nem beszélve arról, hogy sokszor egy tanácsadónál nem is nagyon lehet konkrétan leírni, hogy mit csinált az adott hónapban, mert lehet, hogy csak háromnegyed órát beszélt Orbánnal vagy valamelyik emberével összesen, de az a kormánypolitika alakítása szempontjából fontos volt.

szóval lehet, hogy egy kicsit gondosabban kellett volna összerakni a sztorit, de ez a lényegen nem változtat: minden "nagy" embernek vannak tanácsadói, akiket meg kell fizetni.

Roan 2013.07.30. 17:02:41

@ColT: Annyira nem vagyok képben az IT bérezéssel, de nem tűnik túl magasnak, ez kb. egy pályakezdő közgazdász szintjén van.

politikailagnemkorrekt 2013.07.30. 17:10:07

Ótvar bejegyzés. Megírását indokolta a - sajnos - ma Magyarországon oly jellemzővé vált szemérmetlen irigység. Kedves blogger, tanulj meg négy nyelven, érvényesülj műfordítóként, tegyél le valamit az asztalra egy-két fröcsögő blogbejegyzésen kívül. Tudod, minden nagy gazdasági társaságnál, de még nagyobb non-profit szervezetnél is vannak olyan tanácsadók, akiknek az a feladatuk, hogy a külföldi trendekben naprakészek legyenek. Ehhez pedig olvasni kell. És külföldiül. Na látod, ez az a két dolog, amit te nem tudsz. Ezért nem keresel te 600 ezret. Sebaj: ucsicja, ucsicja, ucsicja. Nézz utána, ki mondta, még belőled is lehet valaki. Mert most még csak akárki, illetve senki vagy.

Ferenc_papa (törölt) 2013.07.30. 17:10:57

szükség van ezekre az emberekre és megfelelő munkáért megfelelő bért kell adni

hamarosan lehagyjuk európát, aztán csak nézhettek!

Bellagio 2013.07.30. 17:18:38

@politikailagnemkorrekt:

Forza Lenin :)

Milyen igaza volt az oregnek.

Roan 2013.07.30. 17:22:13

@politikailagnemkorrekt: Nem tudom, milyen gazdasági társaságokra igaz ez, én több - a kategóriájában piacvezető - multinál is megfordultam, de azok az idők már régen elmúltak, amikor valaki csak azért díjat kapott, hogy up-to-date legyen a trendekkel. Ellenben eseti szerződést kötöttek egy-egy tanácsadó céggel egy-egy olyan probléma megoldására, amire nem volt elegendő szakmai tapasztalat. De lehet, hogy ők csinálták rosszul. Non-profit (állami) társaságnál 1 évet dolgoztam, na, ott voltak mindenféle zsebszerződések, még a kulcsos autóhoz is sofőr járt, de nem hiszem, hogy ez lenne a követendő példa.

politikailagnemkorrekt 2013.07.30. 17:26:23

@Roan: Igen. És egy-egy eseti problémát mennyiért oldottak meg? 6 millió + ÁFA alatt biztos nem.Akkor meg már ugyanott vannak. (Gondolom akkor te ismered a KPMG stb. óradíjait, ill. azt, hogy milyen szemérmetlenül számláznak.Akkor meg az miért lenne jobb?) Szerintem álproblémát csócsál a poszt. Lelke rajta, a magam részéről örülök, hogy a mai napra ezt találta egyedül említésre méltó problémának ebben az országban: ez azt jelenti számomra, hogy alapvetően mégis csak jó irányba mennek a dolgok...

Ferenc_papa (törölt) 2013.07.30. 17:38:25

CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FCSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A FIDESZ!CSAK A FIDESZ! CSAK A

Teragigamega lélek 2013.07.30. 18:09:48

@politikailagnemkorrekt: Inkább az a kérdés, hogy más összetételű kormány tanácsadójáról is szülne-e egy ilyen posztot... vagy nem.

Elijah_Baley 2013.07.30. 19:02:52

@Ferenc_papa: ni, troll van itt születőben..
de ez elég kevés, floodolásért hamar kitiltanak.
elég eccer idekaparni, bőven elég :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.31. 08:48:49

@Roan: Próbálj meg egy nem északnyugati megyeszékhelyen többet keresni, nem kamu IT állásban (BSA, IT architect, ilyesmi kihagyva, olyat, amihez tudni is kell valamit.)

Közgazdász se feltétlen kap többet.

@Teragigamega lélek: Más összetételű kormány esetén sem tartanám jogosnak ezért a 600 ropit.

@politikailagnemkorrekt: "hogy a külföldi trendekben naprakészek legyenek. Ehhez pedig olvasni kell. És külföldiül. "

Naprakészek, nem pedig 2 havonta beszámolni. Nem olyan munkakörben, amiért másoknak is fizetnek.
Illetve magáncégek úgy szórják a pénzt, ahogy akarják, az állam meg ne tegye.

Roan 2013.07.31. 09:46:26

@politikailagnemkorrekt: Igen, a KPMG, PWC és más cégek valóban magas óradíjjal működnek, ami valóban kijöhet milliós díjra (azért nem minden 6 milliónál kezdődik), viszont az a) valós b) szakmailag alátámasztott c) visszakövethető d) más piaci szolgáltatásokkal összevethető. Jelen esetben 3 éve kap évi 7 milliót (és az utazgatások), amire a leírás alapján nincs is szükség, vagy, ha igen, nem ilyen áron (vs. 6 millióért komplexebb szolgáltatás). Az, hogy miért pont ő kapta, és miért pont ennyiért végzi, arról meg már főleg nincsen információ, átláthatóság ide vagy oda.
Abban egyetértünk, hogy bárcsak ez lenne az ország legnagyobb problémája, de nem az. Ennek ellenére ettől még ez is bosszantó, és a kis dolgokkal is kell foglalkozni, és napirenden kell tartani. Pl. Zuschlag is kis hal volt a többiek közt, mégsem tartom hibának, hogy börtönbe került.

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.07.31. 09:46:29

@ritmikus csimpifon:
Ott a pont.

@ColT:
És honnan veszed, hogy nem érték az Orbán elvtárs számára, rajta keresztül meg az ország számára, amit ez a csávó létrehoz?

(Elméleti szinten kérdezem, mert szerintem amúgy Orbán elvtársat akasztani kellene, de ha már támadjuk, azért támadjuk, ami nem szarrágás, lásd pl. manyup lenyúlás, trafikmaffia, jogállamiság sárba tiprása, stb.)

Roan 2013.07.31. 10:00:50

@ColT: Jogos, az általam leírtak Bp-re vonatkoznak. A lehetőségek hiánya sajnos ennyire durva különbségeket tud okozni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.31. 10:04:03

@Ensiada Arkoveitie: Azért is támadva van eleget. A kis pazarlás is pazarlás, annyira meg nem állunk jól.
Ilyen 600 ezrekből bármelyik falusi iskola-óvoda-önkori simán tudna kezdeni valamit.

@Roan: Nem baj, a világ a Budapest táblánál véget ér.

Teragigamega lélek 2013.07.31. 16:08:34

@ColT:
Nem a véleményed volt az érdekes, hanem az, hogy posztolnál-e....

"Inkább az a kérdés, hogy más összetételű kormány tanácsadójáról is szülne-e egy ilyen posztot... vagy nem."
süti beállítások módosítása