Elszaladt ez a ló, Viktor!

H_A Címkék: interjú populizmus Orbán Viktor EU rezsicsökkentés2013.07.10. 20:41

Egyre nehezebb szavakat találni arra a kutyakomédiába illő miniszterelnöki szereplésre, amellyel a választásokhoz közeledve egyre inkább tele vannak/lesznek elég sokunk mindennapjai. Hogy a hócipőnkről ne is beszéljek. Orbán Viktorunk ugyanis nem hagy ki egyetlen lehetőséget, egyetlen kommunikációs ziccert sem, nem bírja megállni, hogy ne osszon ki egy adag észt valahányszor mikrofont tolnak az arcába. Rögtön jön egy kis pfúj Európai Unió, egy kis hajrá rezsicsökkentés, egy kis unortodoxia, egy kis másokra mutogatás, a meg nem értett zseni tömjénfüstbe burkolt fejcsóválása a tőle különböző nézeteket vallók ostobaságán és –szerinte- szándékos rosszindulatán. Történik mindez egyetlen nemes cél érdekében: meg és ki kell magyarázni a több mint három év alatt leminősítő jegyektől egyáltalán nem mentes kormányzati bizonyítványt. Ezért semmi nem drága: a ferdítés, csúsztatás, füllentés, vagy éppen tudatos hazugság mind-mind belefér. Minden, ami tűri a nyomdafestéket, az is, ami annyira nem.

A L'Express című francia politikai hetilap szerdai száma is meglepően sokmindent elbírt. Túl azon, hogy Orbán szerint az EU – amelynek Magyarország egyelőre még tagja – egy birodalom, amely egyre távolodik a „nemzetek szövetségétől”, ahol az állam- és kormányfők érveléseit nem veszik figyelembe, túl azon, hogy Nicolas Sarkozy volt francia államfő különutas másként gondolkodásának példájával próbálja győzködni magát (ugye milyen fasza vagyok én is az unortodox vagy innovatív, vagy minek hívják módszereimmel, amelyek legalább annyira jobboldaliak, mint amennyire baloldali is tudok lenni, ha éppen úgy akarom) van itt néhány gondolat, aminek olvastán a harsány nevetéstől az elkeseredett asztalcsapkodásig sokminden utoléri az embert:

A birodalmi működésre utaló eljárások: a tagállamoknak tett "ajánlások" az energiaárak újabb emelésére, azért, hogy a piac liberálisabb, a konkurencia pedig szabadabb legyen. Ez elfogadhatatlan. A kormány árszabályozó rendszert vezetett be annak érdekében, hogy csökkentse a fogyasztók költségeit, de "most ennek az intézkedésnek az elhalasztását és azt követelik, hogy emeljük az árakat". Ugyanilyen módon az adórendszer megváltoztatását, az igazságszolgáltatás szervezetének megváltoztatását is szeretnék, amiből hiányozna az átláthatóság. Szerinte ez egy olyan "átláthatatlan folyamat", amelyet nem előz meg a partnerek közti nyílt párbeszéd. "Lépésről lépésre, a véleményünk megkérdezése nélkül módosítják a szerződést, amely minket eddig az Európai Unióhoz kötött". Az ország jelenleg "nehéz helyzeten" megy keresztül, de az eddig megtett út "összességében nagy siker". "Voltak tévedéseink, de azok nem Európának tudhatók be. Azokért a magyar kormányok a felelősek". "Senki nem tud olyan valós tényt sem említeni, amely a demokrácia elveivel ellentétes Magyarországon". "Ami népszerű Magyarországon, azt nem értik meg Brüsszelben". Szerinte a populista beszédmód lényege, hogy annak semmi köze a valósághoz, márpedig ő csökkentette az állami terheket, a deficitet és a munkanélküliséget, a külkereskedelmi mérleg és gazdasági növekedés pedig javult, s az egy főre jutó jövedelem is érzékelhetően nő. Magyarország "végre talpra áll". A három év alatt meghozott kétezer törvény és rendelet "szokatlan és aggodalmat vált ki a partnereinkben". "Értem a kérdésfelvetéseiket, de tartom magam annak a célnak az eléréséhez, amelyet kitűztem magam elé". A választásnak egy nép jövőjéről és nem egy ember sorsáról kell szólnia.

Ez az, Viktor, így kell ezt csinálni! Koncentráltan, töményen tagadni minden lehetséges csatornán azt, ami minket a magyarországi és az európai realitáshoz köt. Nap mint nap. Ahol olyan nagyon talpra álltunk unortodoxan innovatív intézkedéseidnek köszönhetően, hogy Botswanát és Türkmenisztánt jobbról már utolértük, és ott lihegünk Venezuela nyakába. Nem csoda, hiszen a szabad piac, az egészséges piaci verseny liberális felfogása szerinted elfogadhatatlan. Tiszta beszéd, nagy siker.

Még szerencse, hogy nem vagy populista (már ha a populizmus definíciója az, amelyre igen tévesen hivatkozol, de nem is kell ezt neked tudni, tandíjmentesen végezted el a jogi egyetemet, ott meg biztos nem taníccsák az ilyesmiket). Így viszont arra kell gondolnom, mentálhigiénés okokra vezethető vissza az, hogy egy teljesen más filmet mesélsz itt nekünk, mint amit mi nézünk. Szilárd meggyőződésed, a franciák beveszik ezt a Móricka vagyok, és nekem mindenről ugyanaz jut eszembe dolgot. Megismételném a kedvedért, ha már úgyis megint csúsztatsz, és azt hiszed nem látjuk-halljuk: senki nem kérte, senki nem követelte, egyáltalán senki nem szólt bele abba, hogy mi a frászt kezdesz ezzel a rezsicsökkentéssel. Ők, ott a hanyatló Európában köszönik, inkább nem veszik igénybe, mert nem ment el a józan eszük. Éppen ez az, hogy nem szólnak bele, bár szerintem egyáltalán nem közömbös, hogy te miként államosítasz mindent, ami él és mozog, és mesterségesen miként teszel tönkre hosszú távon egy, a rövid távú politikai és gazdasági érdekeidet szolgáló rendszert. Nem b*sztatott senki ezzel a rezsicsökkentéses népmesével, és nem is módosította ennek kedvéért az uniós szerződéseket. Következésképpen megint hazudsz. Mert a Tavares-jelentés éppen demokrácia-romboló ámokfutásodnak, és annak a romelhárítási javaslatcsomagnak a tükre, amely csak és kizárólag tényeket tartalmaz. Olyan tényeket, amelyekről nem vagy hajlandó tudomást venni, amelyeket minden alkalommal elintézel egy mondattal, és kezdődik a meg nem értett zseni rezsicsökkentéses üldöztetésének himnusza. Nem népszerű, kurvára unalmas és dühítő ez az egész, Viktor!

Óbégatsz, hogy a megkérdezésed nélkül hoznak döntéseket, miközben te magad vagy az, aki a különböző szakmai, társadalmi csoportok véleményére magasról szarva (beszédes, hogy már Demjánnál is betelt a pohár) egyik napról a másikra nyomod ki futószalagon a törvényeket, a kész tények elé állítva a gyanútlan magyar embereket. Egyéni érdemről és munkáról beszélsz, de ahelyett, hogy a nyugat-európai életszínvonal elérésén fáradoznál vérbeli jobboldaliként, nyomatod a demagóg baloldali rezsicsökkentéses dumát.

Igen, jogosan aggasztja azokat az európai bürokratákat, hogy egy magabiztos kétharmados többségnek miért kell három év alatt kétezer jogszabályt elfogadnia, amikor minden eszköze megvan arra, hogy elegánsan, hatékonyan és demokratikusan kormányozza ezt az országot kifele a guanóból. Ahova természetesen az elmúlt nyolc év juttatta. Mert az elmúlt három év egy sikertörténet, ha valaki tévedett, az nem te vagy, Viktor. Sőt, a passzátszelet is te préselted ki magadból, ugassanak ezek amíg rojtosra nem szakad a szájuk, te úgyis tartod magad a célhoz, ami előtted lebeg. Mindenáron, ha beledöglünk is. Nem kételkedem benne, sőt. Megértem, hogy itt nincs szükség eltévelyedett bürokratákra, itt te egymagadban elintézel mindent. Tudom, idegesítő, hogy nyugatabbra nem kérnek az ilyenekből, mert pontosan tudják milyen veszélyekkel jár egy olyan vezető, aki a nép jövőjére hivatkozva hoz egyszemélyes, beláthatatlan következményekkel járó döntéseket.

Úgy látom, nagyon elszaladt veled ez a ló, aminek átestél a túloldalára, Viktor! És ez valóban nem populizmus. Sokkal-sokkal rosszabb annál.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr855399576

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.07.11. 12:13:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Husz_János_Puszita 2013.07.10. 21:30:26

2000 törvény 3 év alatt. Pfúú nem csoda ha besokalltam.

susu64 2013.07.11. 08:18:34

Auto gnómia, azaz: önmagától való gnómság. Találó nevet választott ennek a roppantul fáradt, izzadtságszagú és erősen pártos blognak az írója. Ahogy írja: "... a ferdítés, csúsztatás, füllentés, vagy éppen tudatos hazugság mind-mind belefér. Minden, ami tűri a nyomdafestéket, az is, ami annyira nem." Mármint, ebbe a blogba.

Rémbódess 2013.07.11. 08:24:22

És a képviselő urak minden törvényt elolvastak, értelmeztek és kontextusba is helyeztek. Ezért működik olyan jól minden ebben az országban... :-(

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 08:31:28

hú egy politikus egyből politizál, ha mikrofont lát!
micsoda skandallum, hova jut a világ, ilyet még egy libbant index olvasó sem látott idáig, vége a szent ferenc idején megszokott nagy demokráciának

sok sikert 2014-re elvtársak
xd

Circus 2013.07.11. 08:35:17

valahol azt mondták, hogy jezsuitával és jogásszal nem érdemes vitatkozni.

Meg a hülyékkel sem.

É2I 2013.07.11. 08:38:17

@susu64: Hamar idetaláltál. Ott a headquarterben működik ilyen igazság szimat? Amit azonnal mismásolni kell?
Amúgy ez a süsü nick igen találó.

kekec8 2013.07.11. 08:38:43

Nem értem, miért pofáznak világszerte arról, hogy Magyarországon demokrácia-deficit van, mikor naponta több száz ehhez az "íráshoz" hasonló szinvonaltalan, elcsépelt frázisokkal, demagóg közhelyekkel operáló írás jelenik meg, nyilatkozat hangzik el a médiában.
Ehhez a rinyáláshoz meg
csak annyit, hogy 2018-ig nem ártana kicsit összeszednie magát az ellenzéki erőknek, különben még 2023-ban is a patásorbánt fogják köpködni, miniszterelnöki funkciójában! :)))

Kacsura 2013.07.11. 08:41:13

@wmiki: Te vagy az, aki a kertész blogon ír? Ugye nem?

brumeszkosz 2013.07.11. 08:43:14

A Sztálini diktatúra is jó volt sok baromnak, az orbán cigány uralma is jó a sok agymosottnak.

lavór 2013.07.11. 08:46:36

Most őszintén, melyik párt politikusa mondott valaha igazat? Nevetségesen buta a magyar nép... is.
Megérdemeljük, hogy lassan a kisebbség kerül többségbe, elkorcsosulunk, majd szépen nyomtalanul kihalunk. A kivándorolt magyarok majd regélnek egy egyszer volt óhazáról unokáiknak.

Tökönrúgott Feleségek 2013.07.11. 08:50:01

Sarkozy meghalt? Nem is tudtam.

MacChicken (törölt) 2013.07.11. 08:50:03

@wmiki: Rolad az jut eszembe, hogy egy rakas degeneralt all egy sullyedo hajon, furnak egy meg nagyobb lyukat a hajotestre, hogy gyorsabban sullyedjen, bemasznak a kajutokbe, hogy meg nehezebb legyen kimenteni oket es onnan gunyosan integetnek kifele a tehetetlenul es duhodten allo mentocsapatnak, hogy "sok sikert". LOL!

Dolgozónép 2013.07.11. 08:54:50

Botswana speciel nem jó példa, óriásit fejlődött az elmúlt időszakban, és sokkal jobb helyzetben van, mint mi.

Hefe 2013.07.11. 08:54:52

"Elszaladt ez a ló, Viktor!"

elkepzelem amint kerenyi imre volt parttikar az alaptorvenynek nevezett fideszes rendeletgyujtemeny egyik illusztraciojaciojat magyarazza nepes hallgatosaganak:
orban viktor az elszaladt dakota lovat kergeti...

_Wasp_ 2013.07.11. 08:57:23

A komcsidesz (vagy mutyesz?) vezérét kritikával illetni illetlenség.

Egyből jönnek az exbértollnok bértrollok és leosztják a prosztó posztolókat.

A Nemzeti Együttműködés Rendszere nevében köszönjük, hogy megóvnak minket a szabad véleményalkotás okozta zavarodottságtól.

Heil távárisi!

birkakhoz 2013.07.11. 08:58:26

Orban nagyon sulyos elmebeteg ember , ami meg jol johet ha egyszer lesz elszamoltatas , hivatkozhatnak elmebetegsegere amit igazolnak majd kulfoldi klinikakrol is igy nem fog eletfogytiglant kapni magyarorszag kifosztasaert ( kedves fideszes veresszajuak azt ti sem gondoljatok komolyan hogy az E ON AMIERT 550 millio euroval tobbet fizetett Orban nem volt hutlenkezeles a GRIPEN UGYROL most ne beszeljunk pedig axt is Don Vito irta ala hiaba probaljak masra kenni ) es elhet majd bekeben tovabb mint egy igazi DUS GAZDAG KIRALY. Azert arra kivancsi leszek gatlastalan elvtelen Lazart mikor csinaljak ki parton belul mert a fideszes horda is latja Janika is tul messzire mereszkedett ! Varom a torteneseket addig is csak kulfoldon vasarolok mert a fideszes AFAT NEM TAMOGATOM MEG UGY AMBLOKK EGYIK KOLTSEGNOVELO INTEZKEDESUKET SEM ! Ebredjetek magyarok eleg volt a sok SZEMET ELVTELEN FEREGBOL. van meg ido felebredni!

M_R 2013.07.11. 09:02:50

@MacChicken: LOL :)

Az ilyen wmiki féle agyhalottakkal nem érdemes belebonyolódni :) Ők a kakit is megeszik, ha a Kedves Vezető fenekéből jön...

Booksi 2013.07.11. 09:07:15

Ez a blog csak a fröcsögésről szól. Vajon a sikeres korábbi kormányok, hogyan oldották volna meg a 2010-re kialakult helyzetet.
Hány adót varrtak volna a lakosság nyakába, hogyan próbáltak volna segíteni a munkaügyi helyzeten, a deviza adósság problémáján, az eladósodottságon, a kínzó rezsi költségeken.
Mertek vagy akartak volna vajon hozzányúlni azokhoz a pénzforrásokhoz amikhez ezek?
Még egymással sem tudnak megeggyezni a koncon való marakodásuk miatt.
Ha kormányra jutnak ez fog folytatódni. Lesz megint valami kis pártocska, alig bejutva a parlamentbe, és sakkban tartja majd a többit az irreális követeléseivel.
És nem lesz gáz áremelés sem, ahogy azt korábban is betartották.

politikailagnemkorrekt 2013.07.11. 09:08:49

@_Wasp_: Bocs, de ezt nem értem. A zindexen ha jól számolom, olyan 80-20 arányban a Fideszt így vagy úgy (értsd: érvekkel alátámasztott vagy csupán fröcsögős-hányós stílusban) előadott írásokban fikázzák. (Aktuálisan: "A Fidesz nem ezt ígérte a pedagógusoknak", "Lobbizz, rektor, vagy vége az egyetemnek", "Azért sem vagyok hajlandó félni", "Eltűnt ötszáz szabolcsi cég", "Újabb bajnaizó Heti válasz cikket cáfolnak", valamint "Elszaladt ez a ló, Viktor".) Még jó, hogy Wimbledonról vagy Harry Potterről nem Orbán jut eszébe ennek a szerencsétlen, retardált és fixált zindex szerkesztőségnek. És akkor te most azzal jössz, hogy meg vagytok óvva a szabad véleményalkotás zavarodottságától... Hát, ha arra gondolsz, hogy tendenciózusan fröcsög a sz@r a zindexből, akkor persze kétségkívül igazad van...

Reszelő Aladár 2013.07.11. 09:12:35

Tisztelt Foteldemokraták!

Ha nem tetszik, akkor ki lehet majd menni kampányolni, járni házról-házra, és meggyőzni mindenkit, hogy a minimálbéremelés, nem éri meg a demokratikus deficitet. A rezsicsökkentés nem lehet fontosabb egy alkotmánybírósági határozatnál. A külföldi befektető jó fej, mert legalább legálisan viszi ki a pénzt, bezzek az oligarhák itt fektetik be legalább egy részét.
Válságkezelés után nem szokás választást nyerni, most meg úgy néz ki, hogy bejön az unortodoxia. Kellemetlen.

Tökönrúgott Feleségek 2013.07.11. 09:14:28

@MacChicken: Mindig csodálkoztam azokon az embereken, akik Orbán szavait oly áhítattal hallgatják, isszák, mintha maga A Messiás nyilatkozott volna ki (meg). Pedig elég lenne megnézni, mit tett (értünk, az országért) a rendszerváltás óta...

Tökönrúgott Feleségek 2013.07.11. 09:15:58

@Reszelő Aladár: Miféle válságkezelés után? A válság megvolt (van), hol itt a kezelés és főleg hol vagyunk utána???

Netuddki. 2013.07.11. 09:16:08

@susu64: @wmiki: Elég naívak vagytok ha azt hiszitek, hogy ezt a sok mutyit büntetlenül megúszhatják a vezéreitek. De csak tartsatok ki mellettük, legfeljebb rátok fogják kenni a szart ha eljön az elszámoltatás ideje. Barmok!

Netuddki. 2013.07.11. 09:22:48

@Booksi: "Vajon a sikeres korábbi kormányok, hogyan oldották volna meg a 2010-re kialakult helyzetet."

Más se csinálta volna jobban? Ezt akarod sugallni? Sajna van egy kis apró probléma, az orbán és haverjai elvállalták ennek az országnak a vezetését, megkapták hozzá a teljhatalmat is. Innentől kezdve elég necces a másramutogatás és a "más se tudta volna jobban" duma. Nem kötelező felvenni a közpénzből a kiemelt fizetést és nem kötelező mások sorsáról dönteni, ha nem megy akkor le is lehet a pozícióról mondani. Az orbánék nagyon jól tudták mit vállaltak és ha nem jól csinálják a dolgukat akkor az övéké minden felelősség is. Ezt kellene már végre a balfasz törpének és az itt kommentelő droidoknak felfogni végre. Neked is szól az előző hozzászólásom...

linócsik 2013.07.11. 09:28:03

Az öszödi beszéd Orbánra még inkább igaz lenne: "Nem csináltunk semmit, csak hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal"-vagy valami nagyon hasonló hangzott el Gyurcsány szájából, és ez akkor éles önkritika volt a kormányra nézve.
Orbánékra mindez fokozottan igaz, kiegészítve a "mutyiztunk, csaltunk,dicsekedtünk, szinte mindenkivel összevesztünk" mondatrésszel...
Gyurcsány ebbe belebukott, Orbán pedig pózolhat tovább, (egyelőre) büntetlenül...

Poszt Olok001 2013.07.11. 09:28:05

@Booksi: A cikk nem magasztalja az eddigi pärtok tevekenyseget. Ez mär megint maszatoläs. Senki sem vedte sem ferit, sem meggyfät. Viszont ne felejtsd el,h a megszenvedett (es ezidäig egyetlen hasznälhato) csomag a Bokros volt, melyböl viktor kezdte az osztogatäst. Amennyiben politikai es szellemileg roggyant elmejenek fikcioi nem engedik meg neki, akkor az orszag reg kint lenne a szarbol es a 2008-as välsäg sem hatott volna olyan durvän.

Fröcsöges??

Mihez is mert a kiräly hozzänyulni? A tartalekokhoz, ami a forint es a gazdasag stabilitasat es fizetökepesseget biztositja? Ez nagy tett volt. Pläne egy kisebb vilaggazdasägi megingäs eseten...szar elmeny lesz raebredni milyen arat kell fizetni ezert a hös tettert. Häny adot varrtak volna az emberek nyakäba? Tudod miert kell ez a sok ado? Mert viktatornak es örült, tehetsegtelen bandajanak a hibas dönteset korrigälni kell. Milyen munkaügyi helyzeten javitott? Elmenekült min. negyed millio ember a rezsim diktatura alatt az elmult 3 evben. Csinalt közmunkaprogramot, amivel annyit fizet,h az emberek ehenhalnak. Ez is csak a töketlen szüklätokörüeknek eredmeny. Valos piaci munkaerökereslet drasztikusan csökkent. Devizaadosäg problemäjän segitett. Na ja! Utasitottäk burkoltan a Kuriät (amit valaha legfelsöbb Birosägnak hivtak), hogy a Bankoknak kell igazat adni! Akinek volt penze, az tudott elötörleszteni..azaz a gazdag järt MEGINT jol..hozzä kell tennem,h viktätor jobb keze is eladositotta az altala vezetett önkormanyzatot es ez az intezkedes kapora jött neki. Ez sem az emberekröl szolt. Kinzo rezsi költsegeken??? Te tenyleg halälos agybeteg lehetsz... nezd mär meg,h mennyivel csökkent a rezsi (szerintem havi 2000Ft max) es a szolgältatok megadoztatäsa mivel emelte az elelmiszerärakat emiatt (e-utdij, cegek rezsinövekedese). Ez min 5000Ft havonta egy häztartäsnak. mikor 1 eve kiköltöztem külföldre, akkor Mo-on kicsivel olcsobb volt az elelmiszer mint itt. Mostmär mindent innen viszek szüleimnek, mert olcsobb. Min 50%-al drägultak az alapvetö elelmiszerek. Nekem ne magyaräzz sikerröl, pläne ugy ne, hogy viktator nem a sajät rezsinyeresegeböl engedett, hanem a szolgältatok hälozatfejlesztesre forditott összegenek terhere. Mert ne felejtsd el,h a szolgältatok bevetelenek minimum 50%-a ÄLLAMI bevetel. Majd kezdj fröcsögni, amikor nem lesz äram. Jusson eszedbe a 300Ft havi nyereseged.

Nikorene 2013.07.11. 09:28:37

@Reszelő Aladár: minimálbéremelés a kedvencem. Ugyan mennyivel emelkedett a NETTÓ minimálbér? Tudod, amit elköltesz a nemzeti dohánybótban? :) Moron.

_Wasp_ 2013.07.11. 09:28:45

@Reszelő Aladár: válságkezelés? haha. választás? nyehehe.

Bár ha iróniának szántad, akkor jó volt, bármi más egyébnek tragédia.

A mutyesz vezére által parancsba adott minimálbér-emelésnek nem a "demokratikus deficit" a hátulütője - ha épp nem tudnád, akkor most elmondom - hanem elsősorban a munkanélküliségi rátát és a versenyképességet veszélyeztető hatásai, ami hosszú távon a "nem minimálbéresek" által lesz megfizetve, és azok által, akik elvesztik a munkájukat. Másodsorban ott van az inflációt felhajtó erő, ami miatt ugye mindenki fizetni fog.

Ha ilyen egyszerűen meg lehetne oldani, akkor csak be kéne menni egy kocsmába, és ott elböfögné valaki, hogy "legyen haccázeze' a minimálbér!"

"Evették a múkát!" (Ahogy a South park szakértőitől lehetett hallani.)

Szóval lol. Javaslom a téma iránt érdeklődőknek a pártkönyv lapozgatásán kívül más források felkutatását.

De azért csak előre elvtársak, vezéretek megmondja a tutit. Kettő meg kettő az öt. Jesszőr!

MacChicken (törölt) 2013.07.11. 09:31:00

@Reszelő Aladár: Az oligarchak ott fektetik be egy reszet? XD Te kurvara el vagy tevedve apa!

Elmeselek neked egy tortenetet: Volt egy rakat szakember, akik egy gonosz nagy kulfoldi multinak dolgoztak, volt ceges autojuk, ceges mobiljuk, mindenfele juttatasaik. Magyar szakemberekrol van szo, akiket ez a gonosz multi kepzett ki kulfoldi szakemberek segitsegevel, akik utana elhagytak az orszagot. Szoval ezek a jolkepzett szakemberek dolgoztak a gonosz multinak jo penzert. Persze a gonosz multi vitt ki a nyeresegbol, hiszen ok hoztak a businesst is, ok epitettek fel a magyarorszagi ceget. Sajnos elkovettek azt a hibat, hogy magyarokat tettek meg a ceg vezetoinek is, akik nem elegedtek meg a nekik juto haszonnal. Csinaltak egy kis Kft-t, atmenekitettek az osszes melot ebbe a Kft-be, belefostak a kenyerado multinak a pofajaba, kialltak az emberek ele es megmondtak nekik, hogy holnaptol nem a multinak dolgoznak, hanem a kisfos Kft-nek. Persze ugrott a mobil, ugrott az auto, mert nekik kell a penz. Lehet valasztani ezt, vagy el lehet huzni. Szoval az alkalmazottak kopni-nyelni nem tudtak. Mint kozben kiderult, a megbizasokat ado ceg - az orszag legnagyobb bankja - vezetoi tokig benne vannak ennek a kisfos Kft-nek a tulajdonosi koreiben, ciprusi offshore cegeken keresztul. Azaz megbizast adtak (adnak mind a mai napig) kisfosnak, aki megcsinalja a munkakat az immaron sokkal jobban kihasznalt es anyagilag kevesbe megbecsult embereivel, majd a munkaert jaro penz kivandorol Ciprusra, onnan vissza a megbizok zsebebe. Es csodalkozunk, hogy hogyan lettek milliardos oligarchaink alig 20 ev alatt nullarol indulva. Es a multi a gec. (A ciprusi ceg idokozben eltunt a hatterbol az allami megbizasok miatt, de ugyanugy nem tiszta az egesz. Tipikus magyar tortenet.)

Mi jott be az unortodoxiabol? Hany munkahely termett azon kivul, amit a haveroknak krealtak? Mennyivel lett kevesebb az allamadossag? En tovabbra is ugy latom, hogy az allamkotvenyekert kapott penz nem ajandek, azt szinten vissza kell fizetni. Mennyivel lett jobb a fizetesek vasarloereje az elmult tobb, mint harom evben? Mennyivel novekedtek a lakossag adoterhei - nyiltan es rejtve (mert ugye a bankok nem haritanak at)? Egyaltalan mit tudnak felmutatni azon kivul, hogy csokkentettek a rezsit es folyamatosan szarban vannak az EU-val? Mit?

savrola 2013.07.11. 09:31:24

"hogy Nicolas Sarkozy néhai francia államfő" Ezt sürgősen kéretik javítani!

Nikorene 2013.07.11. 09:32:47

@kovi1970: +1 fôleg úgy, hogy 2006-2010 között minden héten kétszer hallhattuk a nagyságos úrtól, hogy készen állnak a kormányzásra, és oda nekik a gyeplôt, mert ôk tudják mi kell :)

Poszt Olok001 2013.07.11. 09:35:50

@politikailagnemkorrekt: Az aktuälis kormanyt mindig jobban fikäzzäk, mint az ellenzeket. Pläne, ha annak a kormänynak tejhatalma van, azaz CSAK ö felelös a döntesek hatäsaiert.
Talän azert fröcsög a szar az indexböl, mert szart kell velemenyezni. Szarbol värat epiteni nem lehet.

Esetleg egy mäsik idezettel tudnäm jellemezni viktätor jelenlegi agymeneteit.:

Szarbol nem fonsz ostort, de ha megis fonsz, legaläbb nem pattogtatsz vele.

...ö megis megteszi es van aki nem az adatokat nezi, hanem csont nelkül benyeli azt a szart amit fröcsög...

pipi_NL 2013.07.11. 09:42:50

@politikailagnemkorrekt: a kulonbseg az index (ami, alairom, tenyleg atesett a lo tuloldalara a Fidesz-ellenesseggel) es az mno.hu kozott:

- az mno.hu-n egy darab kritikai irast nem latsz a Fideszrol de legalabb tele van Bajnai-fikazo cikkekkel. Azaz ha az indexes arany 80-20% ott inkabb 100-0%
- az indexes cikkek legalabb merheto hanyada tenyekre alapozza a kritikat/fikazast. Mondd mar meg, hogy az mno.hu-n melyik velemny rovat van tenyekkel alatamasztva?

Poszt Olok001 2013.07.11. 09:45:04

@Reszelő Aladár: Ja! Befektetik a sajät vagyonukbaaz itteni oligarhäk. Rezsicsökkentesröl az elözö hozzäszoläsomban leirtam a tapasztalataimat, szerintem mindenki igy lätja aki nem pärtszemüvegen vagy viktor seggen ät nezi az "eredmenyeket". Üdvözöld az e-utdijat! Jot tesz a fogyasztäsi cikkek äränak, amit az ember fizet meg..nem kicsit. Ja es milyen nyilt pälyäzaton nyertek akik nyertek? Az ällami beruhäzäsok nagy reszet kik is csinäljäk? Versenyben nyernek? ÖÖÖ...ki is kritizälta a pälyäzatok elbiräläsänak es penzenek kiosztäsänak rendszeret anno...segitek:viktor volt. Megoldotta! Mint ahogy azt is, hogy ne legyen gond az elbiräläs, mert ö adja a csatlosainak. Ha ez mind jo neked, akkor sokat kaphatsz tölük te is a zsebedbe. Ja...es azok fognak szavazni magyarorszag eleteröl, akik egy percet nem eltek ott es egy fillert nem fizettek a nagy penznyelöbe...bär ha jol emlekszem az ällampolgärsäg kampänyäban viltatorek vältig ällitottäk,h szavazati jogot nem kapnak a külföldiek. Most öszinten...miert lefetyelitek vidäman azt a sok hazug szart, amit kirälyotok fröcsög? Miert nincs bennetek annyi,h az igereteket összevessetek a törtentekkel es utäna az alapjän döntsetek, esetleg a hazugokat levältsätok, ne adj isten ismert rohanjatok az utcära, mint 2006-ban es felhuzzätok öket egy lämpavasra? Miert nincs meg bennetek az igeny a korrekt politikära (nem mondom,h a bal oldal valaha is korrekt lett volna).

Kék az ég 2013.07.11. 09:46:00

@ ""Senki nem tud olyan valós tényt sem említeni, amely a demokrácia elveivel ellentétes Magyarországon".

Csak hogy a tanároknál maradjunk!

___________________________________________

A kötelező szakmai, ágazati kamarai rendszer, nem előzmény nélkül való. Mussolini hozta létre a fasiszta Olaszországban. Később a náci Németország is hasonló szervezeteket működtetett.

morgasjoga.blog.hu/2013/05/14/pedagogusoknak_kotelezo
___________________________________________

Poszt Olok001 2013.07.11. 09:46:03

@Tökönrúgott Feleségek: Ne felejtsük el,h a környezö orszägokban szinte csak Mo.-on van mär välsäg...nem erdekes,h miert?

merre 2013.07.11. 09:47:19

Na az ilyen írások nem fogják növelni Orbán leváltásának esélyét.

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2013.07.11. 09:50:26

Most a Nemzet Cigánya megtapasztalhatta, hogy ha nem a kínosan összeválogatott hallgatósága előtt beszél mennyire "népszerű" is. Sajnos ezt pont Horn Gyula temetésén...

susu64 2013.07.11. 09:51:58

@kommenthuszárokbekaphatjátok: a tiedből, haver, hát már észre sem veszel?

dekol84 2013.07.11. 09:52:05

@Reszelő Aladár: "Válságkezelés után nem szokás választást nyerni, most meg úgy néz ki, hogy bejön az unortodoxia. Kellemetlen."

Mert a sok agymosott birkánál bejönnek az ilyen populista húzások mint pl. a rezsicsökkentés.

Egyébként meg miután a zorbánimádat sok idiótának egy vallás, teljesen felesleges velük vitatkozni!

Arról is nehezen győznél meg egy hívőt, hogy nincs isten! Na iylenek vagtok ti is, meg a ti elmeroggyant vezéretek!

susu64 2013.07.11. 09:55:18

@Poszt Olok001: ja, a lengyeleknél, szlovákoknál, cseheknél most kezdődik. olvass kérlek utána. Ausztrában meg alig volt, Romániából halljuk a híreket, Szerbia meg teljesen benne van. Horvátországban most öröm van az EU belépés miatt - fognak még sírni! -, Szlovénia a tönk szélén. Akkor miről is beszélsz?

Netuddki. 2013.07.11. 09:55:29

@dekol84: A sok "agymosott birka" lelkesen béget az orbán rezsimnek a kondér mellől. Pedig fél lábbal már ők is a kondérban vannak a hülyék...

_Wasp_ 2013.07.11. 09:56:26

@merre: Orbánt és a mutyeszt leváltani esélytelen. Meg lettek mutyizva a választások is, első dolguk volt azt "rendbe tenni".

A második dolgukat sem halogatták sokáig, kimentették a pénzeket a haverok zsebébe, elrekvirálták a nyugdíjakat, szarabb kamatozású kölcsönöket vettek fel a régiek kifizetésére, és magánrepülőgépet béreltek.

Egyik fontosabb, mint a másik. Köszönjük nektek!

Én is hülye voltam hogy annó mutyeszre szavaztam, legszívesebben szemen köpném magam érte. Bevallom, hogy azt gondoltam, tehetetlenebbek nem lesznek a szociknál.

Nem is lettek tehetetlenek. Baromi tehetségesen tömik saját és haverjaik zsebét, és olyan ócska populizmusokat puffogtatnak, hogy attól még Kádár Jánosnak is könnybe lábadna a szeme.

Kék az ég 2013.07.11. 10:01:05

@birkakhoz: Nem fognak ébredni, pontosan azért nem mert Kertész Ákosnak MINDEN SZAVA igaz.

Igaz előtte már Makovecz is kimondta a lényeget. "A magyarnak Vezér kell" és felesküdött Orbánra.

Tragédia de ez van.

__________________________

mandiner.hu/cikk/20110901_nyilt_level_az_amerikai_nepszavahoz

Kossuth Rádió, Vasárnapi Újság 2010 Nov.15, 08h 25' Makovecz
__________________________

CSENDES 2013.07.11. 10:02:21

@_Wasp_: A baj csupán az, hogy nem csak hogy nem tehetetlenek, de leginkább telhetetlenek.

Poszt Olok001 2013.07.11. 10:04:37

@susu64: Lengyel gazdasäg meg minbdig fenyevekkel elörebb van mint a magyar, arrol nem is beszelve,h fele annyira sem szenved mint Mo. Ok, igazad van..rosszul irtam. Romäniät nem vennem semmilyen szempontbol etalonnak. Tele van nyersanyaggal (ez rolunk ugye aligha mondhato el), viszont ami közös az a bürokratikus szar es a korrupcio. Hasonlo is a pälya mint Mo-on. A cseheknel nem gazdasägi välsäg van, hanem politikai. Ez is korrupcio, mint nälunk, csak ott nem kormanyközeli magänhadsereg van, igy kiborulhat a bili. Itt a demokräciänak mär csak a nyomai vannak. Ausztriäban alig volt, No-ban alig volt, Franciäknäl alig volt, de közös bennük,h mär reg NINCS välsäg. Erdekes,h Mo zengi a gazdasägi välsägot mint ürügyet. Pedig valojäban politikai büntettek miatt van az a helyzet ami. Tudod normälis orszägban ennyi kiderült szar utän levältottäk volna öket, ne adj isten hazaarulässal börtönbe csukjäk. Itt pedig semmi sem törtenik, csak mosolyognak. Ez a szomoru.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 10:06:09

@Booksi: ilyen kérdéseket az indexes bérblogos libbant kommentelőkbe nem érdemes belebonyolítani

ők a kakit is megeszik, ha az index címlapról jön

közben abban a hitben élnek, hogy az időközi választásokat is azért nyeri sorra a fidesz, hogy 2014-ben jól ellene szavazhassanak, a demokrata dopemanre, minden értelmiségi index olvasó példaképére

xd
igazi, fanatikus hívők

Kék az ég 2013.07.11. 10:08:21

@ márpedig ő csökkentette az állami terheket, a deficitet és a munkanélküliséget, a külkereskedelmi mérleg és gazdasági növekedés pedig javult, s az egy főre jutó jövedelem is érzékelhetően nő. Magyarország "végre talpra áll".

________________________________________

Albániával egy brancsban
2013.07.09.

index.hu/chart/2013/07/09/gni/
________________________________________

2llkedő 2013.07.11. 10:09:18

@wmiki: Ez az Mikike!
Tök mindegy, hogy miről szól a bejegyzés, ezeket a szövegeket mindenhol el lehet sütni. Még a mindmegette blogon is.

Poszt Olok001 2013.07.11. 10:18:43

@wmiki: Komolyan együtt erzek veled. Ez a szint mär sajnalatra melto.

stoppos76 2013.07.11. 10:18:59

A vicc jut eszembe. Ha idejében lelövöm, lasssan szabadulnék. :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.07.11. 10:20:03

@wmiki: Téged az index fizet, hogy pörgesd fel a kommenteket?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 10:23:18

@Poszt Olok001: ti libbantak nagyon jól érveltek :(
...ez látszik a közvéleménykutatási adatokon is
xd

zembertelen 2013.07.11. 10:24:00

A bolha belecsípett az elefántba.
- Ez jó volt! Na még egyet!
- Ez a nagy marha nem is reagál! Betojt tőlem! Na még egyet - gondolja magában és miután nem csak ő, de az agya is kicsi észre sem veszi, hogy az elefánt ormánya már iszonyatos lendülettel közelít felé.

A ló hasonlattal élve: nem vak volt csak bátor!(instállom)

Booksi 2013.07.11. 10:24:18

@Poszt Olok001:
Nos, te diktatúrától rettegő szerencsétlen. Mivel külföldről pofázol a hazai helyzetre, és semmivel nem járulsz hozzá ahhoz, hogy ez a nyomorult kis ország kivergődjön a szarból, jobban tennéd ha befognád a pofád.
Mint tudjuk, itt diktatúra van azonban valami spéci fejlesztéssel, az ünnepeinken korabban megszokott kordonok, vízágyúk, mesterlövészek, pribék hordák láthatatlanná lettek varázsolva.
Csak néhány válasz a felvetéseidre.
Közmunka programra szükség van. Lassan generációk nőnek fel úgy, hogy munkát még hírből sem ismernek, megszokták a segélyeket, és állampolgári jogon követelik is. Vissza kell vezetni ezeket az embereket a munkavállalás nehéz útjára. Egyébként segélyekből sem lehet jachtot venni, vagy ha mégis akkor nagy baj van.
A deviza csapdát a korábbi kormányok állították és olyan jól sikerült, hogy kimászni belőle szinte lehetetlen, erre sajnos iazán jó megoldást nem lehet találni.
A sok adóra azért is szükség van, mert a megelőző kormyány, hogy elkerülje az államcsődöt, giga hitelt vett fel, és véletlenül úgy időzítette a visszafizetését, hogy azt az őt közvetlenül követő kormánynak kelljen vissza fizetni. Azaz nem a kormánynak természetesen, mert annak nincs pénze, hanem ő legyen a pénz kisajtolója a lakosságból, ezzel reményeik szerint bukásra ítélve őt.
Az, hogy számolni sem tudsz, meg sem lep. Bár lehet, hogy mivel bátran elmenekültél, így tényleg csak 20.000 Ft a havi rezsid.
Nekem két gyerekkel, havi szinten közel 10.000 a csökkenés eddig.
Persze aggódok szegény szolgáltatók miatt, hogy hogyan fogják ezt túl élni, annak ellenére, hogy az elmúlt időszakban Európában az áram nagyker ára 30 % körül csökkent (Index is megírta korábban) a gáz világpiaci ára is csökkenőben van, és a tedenciák szerint ez erősödik.
Egyébként, magadal vihetnél még külföldre néhány hányatott sorsú honfitársunkat is esetleg, hogy itteni közmunka helyett, ott kaphassanak menedékjogot és segélyt, mert itt diktatúra van.

Mizantrop 2013.07.11. 10:26:41

Most olvasom, hogy bizonyos kerületekben a Nemzeti Dohányboltokban éjszaka is lehet alkoholt árusítani, holott a szomszédos kisboltban tilos. Mindezt Lázár Jani javaslatára. Igen szépen kérem derék kormányközeli tollnokainkat, adjanak már erre a tényre egy NER-kompatibilis magyarázatot mind ideológiailag, mind pedagógiailag!

Poszt Olok001 2013.07.11. 10:27:29

@wmiki: Igen, szep a szokincsed. Buta vagy mint a föld es erre meg büszke is. Jo prositäs. Örülj az allam altal fizetett közvelemenykutatok eredmenyeinek. Realis mint a te szellemi kepesseged es kirälyod szavahihetösege. :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 10:29:30

@Poszt Olok001: :(
azt tudom, hogy ti libbentak mindent tudtok a butaságról, ezért is választottátok demokratikusan elnökötöknek szellemi példaképeteket, dopemant, a messiást

az biztos, hogy a ti szakdolgozatotok, semmiképpen nem másolt
xd

Mizantrop 2013.07.11. 10:31:38

@wmiki: Ó, a szarevő légy a légyközvéleményre hivatkozik. Ennyien csak nem tévedtek.

dr Smittpálelnökúr 2013.07.11. 10:32:13

@wmiki: Te hülye vagy. Tényleg azt gondolod, hogy a politikus dolga az, hogy hazudozzon a sajtónak? Akkor mi bajod volt gyurcsánnyal, ős is ezt csinálta, mint szeretett vezetőd!

Tudod, mit? Ne is válaszolj, te agyhalott birka, kinyalhatod a seggemet.

dr Smittpálelnökúr 2013.07.11. 10:34:01

@Booksi: Neked 10 ezerrel csökkent eddig a rezsid? Hazudsz. Hazug fideszes rohadék vagy.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 10:36:42

tetszik, ahogy a libbantak, higgadtan, személyeskedéstől mentesen érvelnek

most már biztos, hogy 3/3-al nyernek 2014-ben, erre több a bizonyíték, mint az evo elméletre

xd

2llkedő 2013.07.11. 10:40:54

@wmiki: Valami értelmeset is tudsz írni az egybites agyaddal?

Booksi 2013.07.11. 10:41:11

@dr Kangörény:
Szívesen odaadom a csekkjeimet neked ha így látatlanban ismegkérdőjelezed az összeget. Utána te is reménykednél, hogy lesz még csökkentés. :)

2llkedő 2013.07.11. 10:44:47

@Booksi: "Utána te is reménykednél, hogy lesz még csökkentés."

Jön még a kutyára teherautó.

nu pagagyí 2013.07.11. 10:47:35

@wmiki: Eddig még minden hülyeség véget ért, minden populista megbukott. Ez is meg fog bukni. A hazugságok már körbe értek, eredmény nincs, egyre üresebb a duma. Te is meggyógyulsz majd.

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2013.07.11. 10:50:02

Ne bántsátok @wmikit! Kicsit csúnya, kicsit hülye, de a miénk. Sokan csak azért járnak ide, hogy hülyézhessék...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 10:50:18

@nu pagagyí: persze-persze, igazmondó szent ferenc, és válságkezelő bajnai, a több imf hitel, magasabb rezsi, kevesebb minimálbér, több kedvezmény a multiknak pogromjukkal biztosan leváltják őket

sok sikert hozzá, elvtársak

Mizantrop 2013.07.11. 10:50:41

@wmiki: Miklós, most mondd, mit lehet tenni, ha a te szofisztikált, háromirányú gondolatmeneted, úgy mint

1. libbantak
2. no evolúció
3. dopeman

senkiből nem váltja ki azt az elemi késztetést, hogy itt érvelnie kellene bármi mellett/ellen?

Bellagio 2013.07.11. 10:55:37

@Booksi:

Ez a "kulfoldrol pofazol" duma nagyon szanalmas.

A kulfoldon elok nagy resze sokkal tobbet tol magyar bankszamlakra, mint amennyit otthon maradva bruttoban keresni tudott volna.

Es szerinted mire jo meg ez a penz?! Arra hogy te hitelhez juss a bankodtol, szerencsetlen...

Jhonnyq 2013.07.11. 10:56:59

@wmiki: Ha így folytatod akkor jó esélyed van rákerülni egy óriásplakátra jövőre...
A képed lesz rajta meg egy szöveg

Magyarország így teljesít...

Egy buzit látunk majd a képen,egyetlen agysejt nélkül...

H.Solo 2013.07.11. 10:57:52

Látom, nem csak nekem nem tetszik ez a populista bejegyzés.

Jhonnyq 2013.07.11. 11:03:49

@wmiki: Egyébként itt libbantazol mikor nap mint nap élvezed a liberalizmus vívmànyait te barom?
Az evolucióra pedig te vagy a legjobb példa mert rajtad még mindig látszik a majom...

Komolyan elbeszélgetnék anyáddsl,hogy mi a szart nevelt belőled...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 11:05:55

@Mizantrop: persze, érvelésre semmi szükségetek, felsőbrendűségetek, és a 2014-es biztosan nyerés teljes tudatában
xd
...hitében :x

@Jhonnyq: igen, azt elhiszem, hogy nektek libbantaknak, mind a buzikról, mind az agysejt nélküliségről rengeteg tapasztalatotok van
xd

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 11:08:20

@Jhonnyq: :(
de sajnos ő ritkán elegyedik szóba retardált hajléktalanokkal

Zati 2013.07.11. 11:12:41

Kedves szellemi fogytos bentlakók,

A Zemberek terheit nem rezsicsökkentéssel kell megoldani, hanem egészséges jól működő gazdássággal ennek megfelelő erős bérekkel (az jön magától és húzza többit (közszférát pl.)) kész.
Aki ezt nem érti az kapjon elő egy közgazdasági szakkönyvet. Vita nincs!

Booksi 2013.07.11. 11:14:50

@Bellagio:
És ez miért is van így?
Mert akkor vagyunk versenyképesek, ha alacsonyak a bérek, adókedvezmények járnak a multiknak, tehát kizsigerelik a Magyar gazdaságot. Az alcsony bérek, alcsony vásárlóerővel párosulnak, tehát a fogyasztást sikerül átterelni a bankok által nagylelkűen nyújtot hitelek felé.
Szegény bankok kénytelenek 17-28% körüli hitelkamatokkal dolgozni miközben 5-6% körüli betéti kamatot fizetnek.

Na szasztok, megyek barackot szedni lekvárnak.
További jó fröcsögést kívánok! ;)

Bellagio 2013.07.11. 11:19:52

@Booksi:

Jo barackszedest, a bankszakmahoz nyilvanvaloan nem ertesz :)

s 2013.07.11. 11:21:31

Minden eltelt nappal egyre csak nő a valószínűsége, hogy ez az orbán nevezetű cigány egy büdös, rothadó akasztott hullaként végzi. Éppen leállhatna még, de nem. Ő nem az a fajta. Erőlteti a dolgot. Nem látja az ostoba parasztja, hogy ebből neki mi fog kijönni.

Poszt Olok001 2013.07.11. 11:30:28

@Booksi: Külföldröl pofäzok. Igen, mert sikerült olyan helyzetet elöidezni vezereiteknek, amit mär a gyomrom nem vett be. Miert kene befogni a pofäm? Mert te azt mondod? Ki vagy te, hogy csak az legyen igaz amit te fröcsögsz agyatlan, szellemileg amortizält modon?
Ha letezik eleg neuronod, akkor talän felfogod…több mint 15 evig dolgoztam ott es fizettem mint a katonatiszt ennek a szemet ällamnak (kormanytol függetlenül). Viszont ez a rablo banda mär olyan szinten ellehetetlenitette az embereket (egy szük retegtöl eltekintve),h jobbnak lättäk sokan elmenni onnan a maguk es csalädjuk erdekeben. Nekem egy ilyen szarfaszu senki ne ossza az eszt,h könnyü külföldröl dumälni. Lenne eszed es lehetöseged mär reg leleptel volna (ha csak nem epp most tollasodsz meg a talpnyaläsod miatt). Valoszinüleg mindkettönek hijän vagy te „tehetseges“ idiota. Az en okaimrol gözöd sincs es nem is lesz, mert ahhoz logikai kepesseg kene..bizonyitottad,h abbol igen keves van neked.
Koräbban kordonok voltak az ünnepeken, most müveleti területnek hivjäk es ezert nem adnak oda engedelyeket. Illetve regen a rendörseg tartotta fenn a rendet, most pedig aTEK zär le mindent (Sändor palota, Orbän häza, parlament környeke). Igen, igazad van…a TERROR ELHÄRITÄSI KÖZPONT kell,h lezärjon az emberek elöl területeket, mert ök terroristäk. Tudod mi a különbseg a fidesz berenc hazaärulo maszkos idiotäk es az ätlagember között? Elöbbi megmutatta 2006-ban,h hogyan kell a värost feldulni, utobbiba pedig szorult annyi intelligencia, hogy civilizältan tüntetve (azaz felvonulva, beszedet tartva, nem rombolva) hozza a hatalom tudtära a velemenyet. Ez utobbi az ätlagember es atlagtüntetö ami most van. Nem a kormänyod erdeme,h nincs romboläs, hanem a tüntetök vermersekleteé. Agyatlan pöcs vagy! MEsterlövesz? Tuls sok akciofilmet neztel. Majd szolj, ha nem felejted el a sajät pärtod es oldalad büntetteit is lätni.
Közmunkaprogramra szükseg van. Több ismerösöm közmunkäs volt 8 oräbanregen es kaptak minimälbert. Jött a fidesz es felezte a munkaidejüket es a berüket is. Msjd ezen a penzen megdupläzta a szämukat. Jeee…statisztikailag nem nött vagy csak kicsit a munkanelüliek szäma (na meg azert, mert csökkentettek a regisztrält munkanelkülisegben eltöltött idö hosszät, igy sokat a statisztikäba nem kerültek bele, vagy hamar kihullottak). Na ez nem visszavezetes, hanem maszatoläs. Nem megoldäs, hanem hazudozäs es tipikus jogäsz megközelites…

Biro ur a vedencem nem felbujtotta az elkövetöket a gyilkossägra, hanem elmondta nekik, hogy mi lenne, ha meghallna a delikvens…jaa es a penzt nem fizetsegnek szänta, hanem tämogatäsnak, hogy kitörjön a lehetetlen helyzeteböl….
Ugye milyen szep a kommunikäcio? Ugy forgatod ahogy akarod. Pedig a teny az teny..utasitäst adott, penzt adott, az pedig gyilkolt. Ha igy nezned a dräga politikusaidat is… Igeret, tett, eredmely, nyertesek..akkor lehet mär reg nem fröcsögnel ennyire vermesn mellettük.
Hozzä kell tennem, hogy a segelyt a cigäny toväbbra is mertektelenül kapja, mert viktor sem fog elbukni egy millio välasztopolgärt sem. Majd akkor ugass fejelsztesröl, ha bevezetik, hogy juttatäs, tämogatäs csak bizonyos munkäval töltött idö utän jär es ugyanez less ervenyes az orvosi ellatasra is. Akkor less ertelme a közmunkänak, mert ha valaki bizonyitani akarja,h igenis ö akar dolgozni, cask nem tud hol, akkor itt letehet valamit az asztalra. Hozzä teszem Mo-on eddig senki sem mert igazi reformokat csinälni, mert feltette a hatalmat.
Olvass utäna, hogy melyik kormany engedelyezte a fogyasztoi hitelek devizakölcsön alapu elterjedeset. Meg fogsz lepödni, hogy ki nyitotta ki Pandora szelencejet, bär kötve hiszem,h ezt kepes leszel feldolgozni. Miert nem häborit fel,h a nagy devizahitel segitseg közepedte burkoltan felszolitottäk a biräkat, hogy nem marasztalhatjäk el a bankokat? Milyen fasza is a te urad segitsege, illetve a szük lätokörüseged.
Hi

Poszt Olok001 2013.07.11. 11:31:31

Hitelfelvetel: Gondolkozol mielött irsz? Tegyük fel IMF hitelt ad 2%-ert, amit viktor elutasit, mert ahhoz meg kene felelni pär elväräsnak ,ami megakadälyozza a barätok zsebtömeset. Ehelyett felvesz dräga 5-10-15%os piaci hitelt allamkötveny formäban,a mit 5-10-evre ad ki…ki is tolja ät a szart a következö vezetesnek? Ki az aki ellehetetleniti az orszagot? Nagyon jol leirtad viktor gondolkodäsät es cselekedeteinek mozgatorugojät. Gratulälok. Csak az a baj,h nem lätod,h ö epp ezt csinälja. Nyugodtan ugass szämolgatäsi kepessegröl. Nezz utäna,h mennyivel csökkent a rezsid es nezd meg a krumpli, csirkemell, cukor, es egyeb elelmiszerek aranak vältozäsät (mondjuk 2009-2011 között). Nekem szövegelhetsz,h nem tudok szämolni, de ha ennyiben merül ki az összes erved es bizonyitekod, akkor sajnällak. Kb ennyit is ersz! Amig ott eltem egy budapesti közepes lakäs (60nm alatt) rezsije kb 25ezer volt. Mindennel együtt . Az,h te 10000Ft-ot megtakaritasz havonta az erdekes. Szep nagy häzad lehet medencevel, klimäval es häzimozival, de ez nem az ätlag ember lakäsfelszerelese. Igen, aggodj is. Gondolkozz mär birka…ha az ällame a 40Ft-os gäzärbol 22 Ft, akkor a maradek 18Ft mikent oszlik vajon el amiböl bert, rendszer karbantartäst es esetleg fejelsztest is kell fizetni. Valodi rezsicsökkenes akkor lehetne, ha az ällam a sajät beveteleböl is adna, de NEM TETTE MEG. Teged vajon miert nem gyöznek meg a szämok, mikor azokkal probälsz dobälozni? Mellesleg nezd meg a nemzetközi tözsden az olaj es a gäz mozgäsät. Meg fogsz lepödni…köszönöviszonyban sincs a Magyar vältozäsokkal. Bocsi…a MOL-ban ki a legnagyobb erdekelt? Csak nem az ällam??? No comment… Jössza rezsivel,h te mennyit takaritasz meg, de azt mär elfelejted mondani,h az alapvetö elelmiszereket mennyivel többert veszed. Tipikus fidesz nezöpont. Csak azt nezzük ami nekünk kellemes, minden mäs lenyegtelen.
Nem hozok magammal senkit. Aki akar az kijön, mert meg megteheti. Mondjuk ahhoz nem ärt erteni is valamihez es minimälisan kommunikälni itt. Menedekjogot kernek eleget a cigänyok. Csak erdekes, ha nem kapjäk meg, akkor rohannak vissza elösködni es az ällam nem int be nekik (eddig sem tette). Pedig aki menedekjogert folyamodik, az lemond az elhagyott orszäg allampolgärsägärol. Mint ahogy valaki a legälisan megvalasztott kormany megdöntesere szolit fel eröszakkal, az hazaarulo…de magyarorszagon ez is mellekes.

Mellesleg hol csökkent az allamadosag? Pedig elloptak a MANYUP-ot. Az a penz hol van?

Ällami alkalmazott vagy esetleg konderközeli,h ennyire egy oldalrol nezed a dolgokat?

Mr. Rocketfinger 2013.07.11. 11:33:33

1. az a baj veletek, hogy ha valaki esetleg más véleményen van mint ti, az libbant, komancs, stb.
2. az a baj veletek, hogy mint az imádott kormányotok, mindig valami fennkölt, emelkedett stílusban beszéltek másokhoz, miközben az isteni kinyilatkoztatásaitokat teszitek.
3. az a baj veletek és imádott kormányotokkal, hogy ezen kinyilatkoztatások 98%-ban baromságnak bizonyulnak.
4. az a baj veletek, hogy mindenkit hülyének néztek, és nettó elvárás, hogy mindenki benyalja az ocsmány pofátlan hazugságaitokat. aki ezt nem teszi, ld. 1. pont
5. az a baj veletek, hogy mindig minden relatív. olyan nincs, hogy valami önmagában szar lenne az unortodoxia mennyországában. mindig van egy "debezzeg". és mindig lesz is. ha isten ne adja, de ez a kormány szakad az ország nyakába jövőre is, akkor még 2017-ben is mindig a Ferimiatt, a Gordonmiatt és az ellenzékmiatt lesz rossz. meg az eeeemúúút akárhány év miatt. ami már történelem. most pedig itt van a lehetőség a bizonyításra. eddig azonban a lopáson, fölösleges feszkókeltésen és uszításon, a mások pofánszarásán és az erőfitogtatáson kívül nem sok minden történt. ez a szar a számokban, hogy nem hazudnak. tehát hiába mondjátok, hogy demárpedig a 2*2=5, ha ezt az alkotmányba iktatjátok, akkor sem lesz az. a számok pedig nem nagyon mutatják, hogy olyan csodásan teljesítene az ország és a kormány. és az, hogy az emútnyócévben loptak, nem szentesíti azt, hogy most lopjon a kormány, amiről hajlamosak vagytok nagyvonalúan elfelejtkezni.

Poszt Olok001 2013.07.11. 11:35:55

@Jhonnyq: Ez a miki gyerek inkäbb evolucios zsäkutca, mint fejlödes. MEllesleg ugye jol emlekszem,h verted magad a nem letezö diplomäddal? Ugye snitt pali modon vägtad össze vagy az ecserin vetted... max ennyi tellik ki belöled. Mellesleg, az 1/100reszetöl megrokkannäl agyilag mint amennyit nekem kellett tanulnom a diplomäimhoz te szerencsetlen tusko. Amugy nem tünik fel,h te szemelyeskedsz folyamatosan mindenkivel? Jo erzes nyitott szäjjal rohangälni a faszerdöben?

Donoter 2013.07.11. 11:36:09

Ha csak egy kicsit is a tényeket szeretik kommentálni baloldalon. Magyarázátok el mi haszna származik a román polgárnak abból, hogy az országban kitermelt gázt és kőölajat EU-s nyomásra "nyugati" felárral kell megvásárolnia szemben a sokkal olcsóbb szinten előállitzható hazai árnál. Mindez történik a célból, hogy a multik/eon stb./ hasszna nőjjön nulla befektetés mellett, mig a romániai kereset mélyen a "nyugati" kereset alatt van.

Poszt Olok001 2013.07.11. 11:36:43

@Poszt Olok001: Ez termeszetesen mind mikkancs gyereknek szolt.

nu pagagyí 2013.07.11. 11:38:42

@wmiki: Még érned kell, nem számítottam gyors gyógyulásra. Demjánnak is időbe telt, míg rájött, hogy ő is a "jobban teljesítés" egyik áldozata, pedig azt hitte, érdemes hazudozni.

Parajpuding 2013.07.11. 11:46:39

Sajnos tudomásul kell venni, hogy az emberi történelemben mindig is többségben voltak az aljas, illetve pénz-, hataloméhes és/vagy csicskalelkű, illetve végtelenül buta emberek. És ez lesz a veszte is az emberiségnek.

wmiki: mégiscsak valamilyen "liberalizmusnak" köszönhető, hogy a magadfajta emberi selejt már nem kerül időben egy Taigetosz típusú végállomásra.

Sir Galahad 2013.07.11. 11:48:31

Megkezdődött a kampány, ilyenkor minden politikus aktivizálódik kommunikációs szempontból, és ahol tud, nyilatkozik: ígérget, magyarázkodik, satöbbi. Nem kivétel ez alól az épp aktuális miniszterelnök szem. A t. szerző megint feltalálta a kanálban a mélyedést.

Parajpuding 2013.07.11. 11:51:33

@wmiki: például azt is a libbantaknak köszönheted, hogy zavartalanul részt vehettél a buzifeszten.

Poszt Olok001 2013.07.11. 11:53:44

libbantrol es a libsiröl jut eszembe...a gyerekem ota uj ertelmet nyert ez a szo. :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 11:54:49

@Parajpuding: ti libbantak, mindig nagyon érdekes kitalált történettel álltok elő, de az az igazság, hogy nem vettem részt a felvonuláson, bármennyire is fáj ez nektek :(

Poszt Olok001 2013.07.11. 11:54:49

@Sir Galahad: csak oda kene eljutni, hogy szämonkerhetö legyen az igeret es ennek következmenye is legyen...

Poszt Olok001 2013.07.11. 11:56:49

@Parajpuding: hagyd...szerintem max 2 neuronja van mikikenek, de azok is oda vissza gätlo szinapszissal rendelkeznek, h meg veletlenül se tudjanak kölcsönhatäsba lepni. Boldogok a lelki szegenyek...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.07.11. 12:00:40

@Poszt Olok001: újabb érdektelen kitalált történet, aminek ugyanannyi köze van a valósághoz, mint az eddigi képzelgéseiteknek
xd

stoppos76 2013.07.11. 12:05:56

@wmiki: Trollkodunk kiskomcsi, trollkodunk?

Poszt Olok001 2013.07.11. 12:08:57

@wmiki:ertened mit jelent amit leirtam, akkor lehet nem böffentettel volna ide meg egy baromsägot. Tenyleg nem lehet veled mit kezdeni. Nem most olvasom elösször a hozzäszoläsaidat, de egyikben sem hasznälsz 150 szonäl többet. Ezeket variälod es közös jellemzöje,h semmi köze a temähoz.

Pop40 2013.07.11. 12:16:31

@susu64:

Szép is az, mikor a féleszű narancsbolsi (az írás érveit cáfolni nem tudván) kínjában már az író nicknevébe próbál belekötni. :DDD

Amúgy kitűnő poszt, minden szava igaz.

politikailagnemkorrekt 2013.07.11. 12:19:30

Hát, a ténybeli alap azért ott is megvan, pl. "Az MSZP valóban kapott egy 90 nevet tartalmazó listát Bajnai Gordonéktól – erősítette meg a Magyar Nemzet értesüléseit szerdán újságírók előtt Mesterházy Attila, a szocialista párt elnöke." stb., stb. Nem ezzel van a gond. A 80-20 kontra 100-0 arányt viszont elismerem, abban igazad van. Csakhogy az MNO egy bevallottan kormánypárti, hatását tekintve a nullához konvergáló orgánum, míg az Index függetlennek és objektívnek hazudja magát. A látogatottsága a két portálnak meg kb. 100 az 1 hez, ami szintén nem baj, csak ha viszont fenti állítások igazak, akkor azt ne mondjuk már, hogy itthon nem szabad a sajtó. De, szabad, és aki elsősorban az internetről tájékozódik, az legalábbis 70-30% arányban ellenzéki beállításban/tálalásban kapja az információt. (Ld. még origo, 444, stop.hu, nol, stb.) Hát, dióhéjban kb. ennyi.

Pop40 2013.07.11. 12:21:47

@politikailagnemkorrekt:

Van valami érved is, hogy a fenti cikkek miért nem igazak, vagy az nincs, csak milyen csúnya dolog, hogy nem nyáladzanak olyan ájult tisztelettel a vezérre, mint te?

Pop40 2013.07.11. 12:27:41

@politikailagnemkorrekt:

"az Index függetlennek és objektívnek hazudja magát."

Ez aranyos. Gondolom, nálad ez azt jelenti, hogy 50%-ban kéne szidnia a kétharmados kormányt, ami lop, csal, hazudik napi szinten, és csak azt nem bassza el, amihez nem nyúl hozzá, és szintén 50%-ban az ellenzéket, ami szinte szerephez sem jut a kormány mellett. :))

"és aki elsősorban az internetről tájékozódik, az legalábbis 70-30% arányban ellenzéki beállításban/tálalásban kapja az információt."

Borzalom. Majd néz egy kis "közszolgálatot", és kiegyensúlyozódik. :DDD

Amúgy van egy valag kormánypárti netes oldal is. Elgondolkoztál valaha azon, hogy vajon miért nem olvassa őket a kutya se? Pedig itt nincs az, ami a tv-nél, hogy nincs olyan csatorna, elő kell fizetni rá, stb - 2 kattintás és ott vagy.
Ehhez képest a sok idióta narancsbolsit valahogy mindig az indexen eszi a fene, nem pedig mondjuk a mandineren vagy az mno-n. :D

Mr. Rocketfinger 2013.07.11. 12:28:13

juj-juj. lécci itt is legyen szavazás.

szerinted wmiki:
1. agyhalott fideszdroid
2. troll
3. simán csak idióta
4. mindegy, a végeredmény ugyanaz...

Poszt Olok001 2013.07.11. 12:29:18

Nekem totäl mindegy,h milyen politikai erö vezeti az orszägot. Egy dolog erdekel,h az valoban az orszägert, az emberekert tevekenykedjen. Sajnos ilyen politikai tömörüles nincs. Sem ellenzeki, sem kormänypärti oldalon. Ez az igazän elkeseritö!

Bellagio 2013.07.11. 12:29:19

@félázsiai 2llkedő:

Ne degradald wmiki agyat egybitesre, van az ketto is :) Barmilyen temara az alabbi valaszok egyiket porgeti ki, fuggetlenul attol, hogy illik-e az oda vagy sem:

- libbant/komcsi
- elmuttnyocev
- kitalalt penz
- nem letezo tudomany/evolucio

Nagyjabol ennyi. Amugy ettol fuggetlenul en szeretem olvasni a hozzaszolasait, bearanyozza a napom :)

politikailagnemkorrekt 2013.07.11. 12:31:15

@Pop40: Látod, személyeskedsz. Szarul, gyenge stílusban kezded a hozzászólást, valamint nem olvastad el rendesen, amit írtam, vagy csúsztatsz. Bocs, de neked ezúttal nem válaszolok. Majd legközelebb.Próbáld újból.

Pop40 2013.07.11. 12:33:51

@pipi_NL:

Van még egy különbség, amit kihagytál:
Amikor az mno írt valamit Bajnairól (teljesen mindegy, mivel fikázta éppen) arról az esetek 99,9%-ában kiderült, hogy hazugság. Roskadozik az mno a helyreigazításoktól, csak ez a félkegyelmű olvasóihoz már nem jut el.

Pop40 2013.07.11. 12:38:56

@politikailagnemkorrekt:

De, sajnos elolvastam. Nem érte meg a ráfordított időt.
Bár a felvetéseid valóban zseniálisak, pláne az, amiben reklamálod, hogy a csúnya Index miért nem szidja ugyanannyit a láthatatlan egyharmados ellenzéket, mint a mindent elkúró és ellopó kétharmados kormányt. Mer' így neked nem objektív, ugye.

Amúgy valamit nagyon benéztél, ha azt hiszed, hogy engem bármilyen szinten foglalkoztat az, hogy válaszolsz e, vagy sem. :D

campobaszo 2013.07.11. 13:01:18

@Booksi: Akinek 10000-rel csökkent a rezsije,az az átlag 3-4 szeresét fogyasztja.Lázár elvtárs,te vagy az?Drága a medencét fenntartani?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.07.11. 13:23:22

Aki a Vezért bántja, az a népet bántja, mert Ő maga a nép!
Akkor hogyhogy csak 2/3-os többséget szerzett a nép szavazataiból? Ezt hívják skizofréniának?
:)

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2013.07.11. 13:24:14

Sajnos, úgy látom az ellenzékieknél erődemonstráció zajlik. Ebből sok jó nem sülhet ki. Ráadásul ez a jelentéktelen kis bajaferenc megint aktivizálta magát:(((

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.07.11. 13:24:28

HOMO POLITICUS
(avagy a párthálózatfüggetlen tévékészüléken
miért nézünk inkább brazil szappanoperát?)

Bővített mondatok
Hagyják el szájadat,
S nincs bennük ráció,
Csak pár mű számadat.

Beszéded lényege
Számomra nagy talány,
S elfér egy tűhegyen,
Ha van egyáltalán.

Szózatod nem ápol,
Inkább csak eltakar.
Távkapcsolóért nyúl
S emígy ad jelt a kar.

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2011/10/homo-politicus.html
:)

Scagnetti 2013.07.11. 13:26:19

@Booksi: Hát nem tudom. Nekem tavaly óta egyharmadával csökkent a gázfogyasztásom. Ha erre rátesszük a rezsicsökkentést, akkor kb. -40% körül kellett volna lennie a változásnak. Helyette pár száz forinttal még többet is fizetek a tavalyihoz képest. Szóval az a vicc ebben a rezsicsökkentésben, hogy még nem is igaz.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.07.11. 13:33:28

Nem hagy ki egyetlen kommunikációs ziccert sem, nem bírja megállni, hogy ne osszon ki egy adag észt, "

mondja a blogger...a napi kötelező orbánozás után

Mizantrop 2013.07.11. 13:40:31

@Bellagio: wmiki életművének felületes ismeretére vall, hogy dopemant kihagytad a felsorolásból. Ejnye, ejnye.

jobbrolbandita 2013.07.11. 13:43:57

Ez de rossz írás. Egy primitiv, rossz stílusban megírt ostoba fröcsögés. Egy olyan segget földhözverős hiszti. Nagyon cikis.

Sir Galahad 2013.07.11. 13:50:33

@Poszt Olok001: Akkor a komplett politikai elit kereshetne valami más szakmát :)

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2013.07.11. 13:51:55

@FILTOL: Majd egyszer hallgass bele bármelyik híradóba, vagy hírekbe, amelyik a köztévén, vagy a közrádión megy. Csak Bajnai és Gyurcsány fikázása megy. Pedig ők nem is rabolták szét az országot, mint orbán.

J.László 2013.07.11. 14:23:50

@Pop40:
"Ehhez képest a sok idióta narancsbolsit valahogy mindig az indexen eszi a fene, nem pedig mondjuk a mandineren vagy az mno-n. :D"

Ha felmész az mno-ra, tele van ballibsi hozzászólóval. Az ő jellegzetes "stílusuk"-ról is egyből felismerhetőek.

Orbán veled nem az a baj, hogy cigány vagy! 2013.07.11. 14:27:16

@J.László: Na nektek is van ám stílusotok, ha azt egyáltalán stílusnak lehet nevezni...

déjá vu39 2013.07.11. 14:55:39

@Booksi:

Hát, lehet szeretni a jelenlegi garnitúrát, de azért a tények ismeretesem árt.

Pl.

"A deviza csapdát a korábbi kormányok állították és olyan jól sikerült, hogy kimászni belőle szinte lehetetlen, erre sajnos iazán jó megoldást nem lehet találni."

Jelentem, a devizahitelt az 1. Orbán kormány vezette be.

Házi feladat: kik voltak az MNB és a PSZÁF vezetői?

tundrazuzmo (törölt) 2013.07.11. 14:59:06

"Ahol olyan nagyon talpra álltunk unortodoxan innovatív intézkedéseidnek köszönhetően, hogy Botswanát és Türkmenisztánt jobbról már utolértük, és ott lihegünk Venezuela nyakába."

Még szerencse, hogy nem vagy populista. Inkább hazudsz, mert a HVG-vel ellentétben azért elfelejted elmondani, hogy Románia és Bulgária rosszabbul áll nálunk. Az a Románia, aki elhúzott mellettünk,
profitline.hu/hircentrum/hir/246147/

Ennyit a nagy Világbanki elemzésekről.

deruyter 2013.07.11. 14:59:28

De kár, hogy Magyarországon nincsenek angolos fogadóirodák, ahol szinte mindenre lehet fogadni.
A következőkre tennék jelentősebb összeget, a fidesz a 2014-es választáson listán 35% alatt fog kapni. Ha nem és tfh. kormányozhat, akkor 2018-ban 15% alatt. Külön fogadnék arra is, hogy ha 2014-ben nyer egyedül vagy a jobbikkal, akkor 2018 előtt a népharag fogja elsöpörni, utcai demonstrációk keretében.

Szociknak vége 2013.07.11. 16:07:39

''Stabilan, 32 százalékkal továbbra is élen állnak a kormánypártok a választásra jogosultak körében, az összefogáson munkálkodó baloldali pártok tőlük jóval lemaradva a 21 százalékot ütik meg – derül ki a Nézőpont Intézet kutatásából. A Jobbik 11 százalékot tudhat magáénak, Gyurcsány Ferenc hívei pedig sehol nincsenek, ezer emberből alig négy tenné le a voksát a Demokratikus Koalíció mellett.''

Ez a helyzet, a többi kamu.

Mizantrop 2013.07.11. 16:29:19

@MetroGoldwinMayer: Ja, hogy a Nézőpont Intézet szerint! :)) Ne aggódj, ez is kamu. :)

bulista 2013.07.11. 16:38:17

@MetroGoldwinMayer: Ezt most mind az ezer indexes blogba bekopizod, te szerencsétlen???

Silent Bob 2013.07.11. 16:50:16

@MetroGoldwinMayer: Ha ezt mind összeadom, akkor még csak 64%-nál járunk. A többiekkel mi a helyzet?

Vigyázz autókihajtás! (törölt) 2013.07.11. 17:13:04

Egyre nehezebb szavakat találni arra a kutyakomédiába illő elenzéki szereplésre, amellyel a választásokhoz közeledve egyre inkább tele vannak/lesznek elég sokunk mindennapjai. Hogy a hócipőnkről ne is beszéljek. XY (tetszőleges baloldali-független politikus/újságíró/"művész"/stb...) ugyanis nem hagy ki egyetlen lehetőséget, egyetlen kommunikációs ziccert sem, nem bírja megállni, hogy ne osszon ki egy adag észt valahányszor mikrofont tolnak az arcába. Rögtön jön egy kis pfúj nemzeti kormányzás, egy kis hajrá melegek, egy kis diktatúra, egy kis másokra mutogatás, a meg nem értett zseni tömjénfüstbe burkolt fejcsóválása a tőle különböző nézeteket vallók ostobaságán és –szerinte- szándékos rosszindulatán. Történik mindez egyetlen nemes cél érdekében: meg és ki kell magyarázni a több mint 40+4+8 év alatt leminősítő jegyektől egyáltalán nem mentes kormányzati bizonyítványt. Ezért semmi nem drága: a ferdítés, csúsztatás, füllentés, vagy éppen tudatos hazugság mind-mind belefér. Minden, ami tűri a nyomdafestéket, az is, ami annyira nem.

Mizantrop 2013.07.11. 17:25:39

@Vigyázz autókihajtás!: a jobboldali finom irónia magasiskolája. Köszönjük szépen.

Szociknak vége 2013.07.11. 18:01:50

@Silent Bob: 64% még soha nem szavazott. Most majd fog, mi?

@Mizantrop: A többi is ezt méri, de ez a legfrissebb.

Mizantrop 2013.07.11. 18:09:04

@MetroGoldwinMayer: 0,4%-ra a DK-t, igaz? Még melyik intézet?

Tárki (június 26.) legalább egyenlőt mér a két oldalra a teljes népesség körében:

www.tarki.hu/hu/news/2013/kitekint/20130626_valasztas.html

Jó, nyilván ebben még csak szőrmentén van benne a trafikmutyi kormányerősítő hatása, a Nézőpontnál már ez is belejátszhat..:)

csak egy néző 2013.07.11. 18:28:52

@Vigyázz autókihajtás!:
Egyre nehezebb szavakat találni arra a kutyakomédiába illő Fideszes szereplésre, amellyel a választásokhoz közeledve egyre inkább tele vannak/lesznek elég sokunk mindennapjai. Hogy a hócipőnkről ne is beszéljek. Orbán felcsuti suttyó focista, Debil Szíjgyártó, baromarcú Kocsis Mátécska, idiótá Hoppácska, kuszafogú Selmgeci luvnya, ugyanis nem hagy ki egyetlen lehetőséget, egyetlen kommunikációs ziccert sem, nem bírja megállni, hogy ne osszon ki egy adag észt valahányszor mikrofont tolnak az arcába. Rögtön jön egy kis pfúj elmúlt nyolc év, komcsizás, ballibbezés, maffiakormányzás,hazaárulózás, libázás, Gyurcsányozás. Bezzeg mi, Nemzeti kormányzás dicsőítése, szabadságharc, rezsicsökkentés, mocskos multizás, mocskos európai úniózás (de a pénzt utaljátok az ellenetek folytatott harchoz) magyarkodás, mit meg nem teszek a magyar zemberekért, egy kis másokra mutogatás, a meg nem értett zseni tömjénfüstbe burkolt fejcsóválása a tőle különböző nézeteket vallók ostobaságán és –szerinte- szándékos rosszindulatán. Történik mindez egyetlen nemes cél érdekében: meg és ki kell magyarázni a több mint 3-év alatt leminősítő jegyektől egyáltalán nem mentes kormányzati bizonyítványt. Ezért semmi nem drága: a ferdítés, csúsztatás, füllentés, vagy éppen tudatos hazugság mind-mind belefér. Minden, ami tűri a nyomdafestéket, az is, ami annyira nem. Ugye, ugye kiskancsó, mintha így is lenne értelme?

birkakhoz 2013.07.11. 18:33:03

Orban egy elvtelen aljas gazember , semmit nem ernek a szavai csupan sajat es partjanak onfenyezesere szolgalnak! Ugy lehet atlatni a felcsuti paraszton mint a szitan , aki pedig nem akar atlatni rajta az tamogatja . Szocialis erzekenysege ZERO AZAZ ZERO! SIMICSKAVAL AMIT LEHET KITALICSKAZNAK , EBBOL AZ ORSZAGBOL ES VANNAK AKIK MEG EZT IS HELYEN VALONAK TARTJAK MERT UGYEBAR A GYURCSANYI IS IGY CSINALT( ez nem igaz) akkor a paraszt kiraly miert ne tehetne ugyanazt? Aki igy gondolkodik az helytelenul teszi . Magyarorszag csodben van , csak meg kussolnak rola .

J.László 2013.07.11. 18:41:44

@deruyter:
Ismét jön a forradalom, mint tavaly januárban.

J.László 2013.07.11. 18:46:30

@Mizantrop:
"Tárki (június 26.) legalább egyenlőt mér a két oldalra a teljes népesség körében:
http://www.tarki.hu/hu/news/2013/kitekint/20130626_valasztas.html"

Jobb linket mutass. Ebből az ellenkezője derül ki, mint amiről beszélsz.

2013.07.11. 19:05:18

Sok buta ballib topikoló. Csak egymásnak ugattok, tesz rátok mindenki! Gyűljetek össze valami csöndes helyre és köpködjétek egymást. Nincsenek politikusaitok, esélytelenek vagytok, örök szívás vár rátok!

2llkedő 2013.07.11. 19:09:31

@Lindalinda: Arra nem gondoltál még, hogy nem csak ballibek vannak?

csak egy néző 2013.07.11. 19:28:54

@Lindalinda:
Butácska Lindácska. Nevezd meg azt a csendes helyet egy szivás után szivesen megköpködünk.

Szociknak vége 2013.07.11. 19:37:19

@Mizantrop: Hogy kell olvasni a Tárki felmérését, hogy egyenlőre jöjjön ki a 2 oldalra....:D?

micsoda? 2013.07.11. 21:21:03

@Booksi: Ami azt illeti én is így gondolkodnék, ahol csak a gáz, villany fogyasztás havi 100 ezer, mivel a rezsicsökkenés 10 ezer.

Egyébként a poszt minden sora nagyon stimmel.

bulista 2013.07.12. 13:51:03

@félázsiai 2llkedő: B+, Te ettől a negatív IQ-s birkamenetelő picsától gondolkodást vársz el??? Jézusom...

Pop40 2013.07.12. 18:22:08

@J.László:

"Ha felmész az mno-ra, tele van ballibsi hozzászólóval."

Ezzel csak az a gond, hogy nálatok az egész világ ballibsi, akinek nincs nyakig a feje Viktor elvtárs seggében. :)
Mint mikor az olyan "ballibsik" támadják a csodálatos narancsbolsi kúrmányt, mint a jobboldali Barroso, vagy a bajor parlament kereszténydemokrata elnöke. ;)
De a magyar "ballibsikről" se feledkezzünk el, Hadházytól Sólyomig, Ángyántól Chikánig. :DDD

"Az ő jellegzetes "stílusuk"-ról is egyből felismerhetőek."

Mit takar az a jellegzetes stílus?
Nem kezdenek el reflexből nyáladzani, mikor szóba kerül Orbi elvtárs?
Érvelni próbálnak?

Megértem, hogy nem szoktad ezt a stílust, borzalmas lehet ezzel szembekerülnöd.

J.László 2013.07.12. 18:26:20

@Pop40:
A tomboló diktatúra közepette orbánoznak (ha szabad ilyen disztingváltan fogalmazni) a "fideszcsicska mno" portálján a rettegő ballibsik. Ez szép. nem igaz?

Pop40 2013.07.13. 01:03:06

@J.László:

Nehéz erre mit reagálni, mert nem tudom eldönteni, hogy ez a poénos "tomboló diktatúra" nálad vajon mit takar.

Amennyiben azt, hogy leírod a véleményed, és éjjel megjelenik a fekete autó a házad előtt, hogy 8-10 egyenruhás kirángasson az ágyból, és többet senki ne halljon felőled, aláírom, hogy ilyen értelemben nincs diktatúra Mo-n. Orbán szereti ugyan a félázsiai módit, de az Eu közepén ez kicsit nehézkes lenne.

Ha viszont olyan értelemben beszélsz "tomboló diktatúra"ról, hogy hátrány érhet, ha kinyitod a pofád, akkor a sok csúnya ballibsi joggal dumál.
Itt vannak például ezek:

index.hu/belfold/2013/07/03/a_bizalmasok_kaszaltak_a_politikai_ugyeket/

Nem tüntettek Bajnai ellen, kirúgták őket, aztán a fideszes bírók kimosták a fideszes polgármestert.
Ugye milyen szép demokratikus eljárás? Elbeszélgetnék a károsultakkal, mennyire érzik a fene nagy fideszes demokráciát hasonlónak egy diktatúrához.

De említhetném a trafikos esetet is, ahol pár ezer család néhány tízezer tagjának a megélhetését tönkretették, mivel nem szerepeltek Kubatov úr örökbecsű listáján a "haver" címszó alatt. Biztos ők is virágzó demokráciának látják az országot, nem pedig valami hátsó-afrikai önkényuralomra hajazó valaminek.

Azt meg már meg sem kérdem, mennyire éreztétek volna demokratikusnak, ha Gyurcsány mondjuk kinevezte volna Baja Ferit főügyésznek, és valami szoci őstulok feleségét főbírónak. Lendvai Ildikó lehetett volna mondjuk a Médiahatóság elnöke, az alkotmánybíróságban meg jól elmalmoztak volna az ősszoci káderek.
Biztos nem hallatszott volna el a Holdig a fideszes vinnyogás, hanem azt mondtátok volna, ejj, itt aztán tökéletes a demokrácia. :DDDD Ugye?:)

borzimorzi 2013.07.15. 09:19:47

@politikailagnemkorrekt: Megfeledkezel arról, hogy az a 3,5 milliót közelítő tömeg, amely nyugdíjasokból és hamarosan nyugdíjba menőkből áll, nem az internetről tájékozódik. Hanem a teljesen Orbán alá gyűrt Kossuth Rádióból és az M1, M2 műsoraiból. Ja, és ők döntik el a választásokat...

Üdv:
b
süti beállítások módosítása