Utálom a homofóbia szót

H_A Címkék: homoszexualitás homofóbia magyar kormány Budapest Pride2014.07.02. 19:35

Az Amerikai Egyesült Államok, Ausztrália, Ausztria, Belgium, Dánia, az Egyesült Királyság, Franciaország, Finnország, Hollandia, Írország, Izrael, Kanada, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Szlovénia, Svájc és Svédország. Ezek azok az országok, szám szerint 20, azaz HÚSZ, amelyeknek magyarországi nagykövetségei közös, azaz KÖZÖS sajtóközleményben üdvözlik a budapesti Pride-ot.

Tudják, ez az a gusztustalan, magamutogató csürhe, amely felvonul a főváros utcáin, és egyébként békésen és törvényes keretek között szokta kifejezni magát évről évre. Mert szerinte az emberi jogok tiszteletben tartása, – ezen belül az igazságosság,  az egyenlőség, a kirekesztés elutasítása, a véleménynyilvánítás szabadsága, és ezen jogok szabad gyakorlása őt is megilleti, mint mindenki mást ebben az országban.

Miközben húsz, civilizált ország képviselői - politikailag korrekt, szolid közleményben fejezik ki, hogy szerintük ez teljesen rendben van, Magyarországon ez történik: 

1. Magyarország miniszterelnök-helyettese aberrációnak nevezi a homoszexualitást.

2. Kerényi Imre, megjegyezhetetlen teendőkért felelős kormánymegbízott a buzilobbi elleni harcra buzdít. 

3. Homofób "családvédő" Facebook-csoport épül rá a szombati felvonulásra, természetesen a fővárosi közigazgatás beleegyezésével, a közerkölcs-, a család hagyományos értékei-, a gyermekek jogainak védelmében, a család ellen irányuló törekvésekkel szembeni társadalmi immunitás kibontakoztatása érdekében". 

4. Szélsőjobbos portálok acsarkodnak, hogy a „buzilobbi” meggyalázta Horthy Miklóst. Szombaton ők is gyülekeznének, melegverést szerveznek. Merthogy szélsőséges liberálisok, buzilobbisták, aberráció, szégyenmenet. Verjük szét a pofájukat. 

5. STB.

 

Durva, vaskos előítéletek, amelyekhez alig lehet bármit is hozzáfűzni. Miközben a nyugati világ - amely egyébként igencsak elnéző a hazai vezetéssel - üdvözli a másság eme békés, másokat nem sértő, színes megnyilatkozását, a magyar kormány hivatalos álláspontjává vált a melegekkel szembeni gyűlölet. A magyar kormány szerint e közösség tagjai aberráltak, nincs helyük a társadalomban, a szervezeteiket ki kell iktatni, ki kell csinálni. 

Riogatás és álszent felháborodás helyett oly nagyon szeretném, ha végre rend keletkezne a fejekben. Feltenném a kérdést: ha ez a beteges aberrált eltévelyedés valóban tudatos választás kérdése, ha valóban létezik a „buzilobbi”, ahogyan legfelsőbb szinteken naponta elhangzik, honnan kaptak ezek az emberek valós mintát ahhoz, hogy melegek legyenek? A szexualitásról soha nem beszélő vidéki közösségektől? Vagy felvilágosult, városi közegben élő szüleiktől? Melyik az a szülő, aki azt szeretné, hogy megvesse gyermekét a társadalom, vagy kinek minden szíve vágya, hogy őt magát a társadalom pellengérre állítsa és keresztre feszítse?

A szombatra előrejelzett eseményekkel kapcsolatban kicsit félve kérdezem: mi történik majd, ha valóban bárki feljogosítva érzi magát arra, hogy tettekben is kifejezze a melegekkel, és úgy általában a másik emberrel szembeni ellenérzéseit? És végül is, miért ne üthetnék, köphetnék le az utcán a melegeket, ha vezető magyar politikusok is elítélik őket? 

Válaszok helyett álljon itt egy nálam jóval bölcsebb - igaz, hogy amerikai - ember sajnos túlságosan is ide vágó megállapítása:

original.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr416468257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.02. 21:14:33

"Miközben húsz, civilizált ország képviselői"

Mióta nevezi a perverzió nyomását és állami propagandáját civilizáltságnak?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.02. 21:15:24

"1. Magyarország miniszterelnök-helyettese aberrációnak nevezi a homoszexualitást."

Ez dicséretes. Le a kalappal előtte.

"2. Kerényi Imre, megjegyezhetetlen teendőkért felelős kormánymegbízott a buzilobbi elleni harcra buzdít."

Úgyszintén merész, erkölcsös tett.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.02. 21:16:28

"3. Homofób "családvédő" Facebook-csoport épül rá a szombati felvonulásra"

Az ellentüntetést hibának tartom - bár annak idején ÉN szerveztem az első budapesti ellentüntetést -, mert kontraproduktív.

Demokratikus Koala (törölt) 2014.07.03. 02:30:32

„Az Amerikai Egyesült Államok, Ausztrália, Ausztria, Belgium, Dánia, az Egyesült Királyság, Franciaország, Finnország, Hollandia, Írország, Izrael, Kanada, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Szlovénia, Svájc és Svédország. Ezek azok az országok, szám szerint 20, azaz HÚSZ, amelyeknek magyarországi nagykövetségei közös, azaz KÖZÖS sajtóközleményben üdvözlik a budapesti Pride-ot.”

Miért nem otthon buzulnak?

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2014.07.03. 10:42:11

A magyarok tekintélyes része suttyó, ne szépítsük.

ép testben ép lélek 2014.07.03. 10:54:11

@maxval, a gondolkodó birca: Remélem majd tiltakozol az augusztusi hulladarabos felvonulás miatt is.

szonár 2014.07.03. 10:55:43

Ezek nem civilizált országok, hanem egy barbár csürhe.
Egyébként a szerző üldözési mániája orvosért kiált.

N48 2014.07.03. 10:59:28

Ha a kormány éppen csak engedélyezi a melegfelvonulást, de nem üdvözli, akkor homofób.
Aki nincs velünk, az ellenünk, ugye, kedves elvtársak?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 11:00:24

@Mdavid89:

Ha a suttyóság perverz, társadalomellenes csoportok agresszív térnyerésének elutasítását jelenti, akkor a suttyóság igencsak pozitív érték.

polgári kór 2014.07.03. 11:01:26

NY-ban napi szinten vannak homokosok elleni támadások, gyilkosságok.

Mo-n ilyen szerintem az elmúlt100 évben nem volt.

A poszt baromság.

umleitung 2014.07.03. 11:05:08

Oké hogy vannak buzik, nem lehet letagadni, mindenki tudja. De miért kell a belvárosban parádézniuk? Reklámozni kell a buzulást?

szonár 2014.07.03. 11:05:50

@N48: sőt, a "családvédelmi" felvonulást utasította el a rendőrség. A bíróság engedélyezte. De attól még a szerzőt nem zavarják a tények.

sunabajnok 2014.07.03. 11:10:13

A melegekkel, buzikkal, homoszexuálisokkal a világon semmi bajom. Élik otthon a szerelmi életüket épp úgy, mint én a hetero kapcsolatomban. Eljárnak dolgozni, szórakozni stb...
Na de a tüllös buzik félmeztelenül az utcán, az több mint köcsögség! Mi köze van a muffos pöcsöknek, csöcsöknek a nemi identitáshoz?
Majd ha egyszer legalizálják a gyerekvállalásulat, sokat fog velük is fordulni a világ, mert ki nem viszik majd ilyen rendezvényre a gyereket.
Akkor mi a bánatos XXXX-ért nem értik meg, hogy az embernek a bicska nyílik a zsebükben az ilyen vonulgatástól?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.03. 11:13:22

freeman dumája a legjobba posztban.

Farkasbab 2014.07.03. 11:26:47

@polgári kór:

bántóan ostoba hozzászólás.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 11:27:53

@doggfather:

Hazug kirekesztő PC-szöveg amit Szabadember mond. Pedig vannak neki értelmes szövegei is.

Zsolt Chevelu Ring 2014.07.03. 11:28:15

Miért kellene elfogadnom az olyan embert,aki seggbe akar kúrni?

Rob67 2014.07.03. 11:31:33

@szonár: Az Amerikai Egyesült Államok, Ausztrália, Ausztria, Belgium, Dánia, az Egyesült Királyság, Franciaország, Finnország, Hollandia, Írország, Izrael, Kanada, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Szlovénia, Svájc és Svédország... Ezek a barbar orszagok nalad :)
A kozep-europai balkanon es a fejedben minden rendben van?
OK, USA es Izrael fobiad van, rendben. Na de Kanada, Ausztria, Dania, Finnorszag, Hollandia, Nemetorszag, Norvegia, Svajc, Svedorszag?

Rob67 2014.07.03. 11:33:17

@Zsolt Chevelu Ring: Ez jo duma volt :) Csak nem ertem miert akarna seggbekurni teged? Egy, lehet hogy nem vagy az esete, ketto, a melegek a melegekre buknak. Lehet ez elszomorit es bant, de attol meg teny.
Ugyhogy a kis segged megmenekult.

Sir Galahad 2014.07.03. 11:33:42

Bocsánat, de ha a véleménynyilvánítás szabadsága megilleti azokat, akik helyeslik a melegjogok kiterjesztését, azokat miért nem, akik ellenzik? Az erőszakot természetesen én is elutasítom, de abban semmi kivetni valót nem látok, hogy a más véleményt magukénak vallók is elmondják a magukét (politikusok is), vagy fb-csoportot szervezzenek, meg tüntetést.

2014.07.03. 11:33:43

Bocsi, de homofóbiának ÉPPEN a ratyista ideológus mozgalmárok nevezték el azt, ha valaki irtózik tőlük. Vagyis a radikalizmusuktól, az exhibicionizmusuktól, és a követelődzéseiktől, meg az általuk ellenségnek tekintettek, akár teljes népek és társadalmak démonizálásától.

(Arról meg nem ismerve, hogy a hergelő és uszító elembétékú-aktivisták, meg a vitorlába a szivárványos-sz@rszagú szelet is bőséggel gyűjtő szélballib megmondóemberek képesek ezt a kormányt és vezetőjét csépelni, aki már mindenkinél többet adott meg, és biztosított a számukra ebben az országban, amit az effajta népségnek ezidáig megengedtek itt. Pl. ha jól tudom, az EGY TELJES HÉTEN keresztüli ratyibulira itt még nem is volt példa.)

S ezt a szót nap mint nap a pofájába is vágják. A ratyibarátok tehát attól irtózzanak, akik azt ilyen szavakat kotolják, mint pl. az "antiszemitizmus", mert ezek szterint aki ebben 'szenved', az Sém összes leszármazottja ellen foglal állást, semmiféle kivételt nem ismerve.

Hát így játszanak ezek a szavakkal, az értelemmel, meg az idegeinkkel is, miközben saját magukat szuperintelligensnek kiáltják ki, és mindenki mást meg tökkelvert hülye, sötét gépnek néznek. S azt hiszik, hogyha ezt megállás nélkül szajkózzák és sugalmazzák, akkor az egyszer majdcsak így is lesz.

klewis 2014.07.03. 11:34:01

"Durva, vaskos előítéletek, amelyekhez alig lehet bármit is hozzáfűzni. Miközben a nyugati világ - amely egyébként igencsak elnéző a hazai vezetéssel - üdvözli ___________a másság eme békés, másokat nem sértő, színes megnyilatkozását,_______________ a magyar kormány hivatalos álláspontjává vált a melegekkel szembeni gyűlölet. A magyar kormány szerint e közösség tagjai aberráltak, nincs helyük a társadalomban, a szervezeteiket ki kell iktatni, ki kell csinálni." Ez a meleglobbi hazugsága! Békés, másokat nem sértő, színes megnyilatkozás? A betegség perverz mutogatása!! A pestisesek is "színes, békés felvonulást" tartanának, annak is örülni kéne? A tolerancia és közönséges viselkedés nem összeegyeztethető!!!! Bocsánat Pestisesek, nem akartam megbántani Önöket!

publicobono 2014.07.03. 11:36:47

A mássággal nem lenne probléma, ha ezt nem szeretnék más képébe dörgölni, a másság nem ott kezdődik, hogy emberek színes göncökben kamionokat táncolnak, a heterosexualitásban sem az a szerelem ha a park közepén dörgöli a péniszét a férfi a nőhöz, hogy huhuuuuu van barátnőm.
Másrészt, felháborítónak tartom, hogy ez a menet arról a térről indul ahol hőseinknek emlékműve áll, ahol minden évben hazánk büszkeségeit a fiatal tiszteket avatják. Ezt a helyet ne mocskolják már be homosexuális propagandával. Valamint eléggé elkeserítő az is, hogy ez a közösség úgy próbálja érvényesíteni az érdekeit, hogy történelmi személyiségeket pingál ki szivárványszínűre, és az ilyen képekkel kampányolnak. Nevetséges.

Larry Silverstein 2014.07.03. 11:37:50

@Rob67: Ha a melegek melegekre buknak akkor minek lengetik a faszukat a főutcán a nemmelegek előtt?

Nem lenne jobb az Atakama sivatagban egymás között?

szonár 2014.07.03. 11:37:54

@Rob67: Önmagad cáfoltad, hogy USA és Izrael fóbiám lenne.
Engedtessék meg nekem, hogy ne legyek elájulva az un. nyugati civilizációtól. Itt tényleg nem a nyugaton vagyunk, ahol kötelező imádni a primitív nyugati kultúrát.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.03. 11:38:00

@maxval, a gondolkodó birca: nincs benne semmi hazugság.

A fóbia tényleg egy betegség, és tényleg valamitől valő félelmet jelent.

A homofóbia ezzel szemben?!

Zsolt Chevelu Ring 2014.07.03. 11:39:35

@Rob67: Szerintem meg a buzikat bántja,hogy nem fogadják el őket.
Miért kellene ...

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 11:40:04

@doggfather:

A rossztól, a betegségtől való fóbia nem betegség, hanem az egészség igenlése. Kevered a BETEGES fóbiát a normál fóbiával.

Donnerwetter Ernő 2014.07.03. 11:43:23

@sunabajnok: Nem az emberek zsebében nyílik ki a bicska, hanem a hozzád hasolnó seggfejekében. Morgan Freemannek nagyon igaza van...

Sir Galahad 2014.07.03. 11:43:55

@doggfather: Elnézést, hogy közbeszólok, de ebben nincs logika. Amit te homofóbiaként címkézel, az nem valamitől való félelem. Ha én undorítónak tartom, hogy valaki mondjuk ebéd közben túrja az orrát, akkor fóbiám van és beteg vagyok? Ne vicceljünk már...

sunabajnok 2014.07.03. 11:45:05

@Donnerwetter Ernő:
Nini egy tangás pasi az utcáról.

2014.07.03. 11:45:06

@Sir Galahad: a lehető legértelmesebb vélemény a témában. A liberalizmusba igenis beletartozik, hogy szabadon utálhatok bárkit, egészen addig, míg nem bántalmazom testileg, lelkileg. Nem értem, miért kell sulykolni az elfogadást,fogadja el, aki akarja, aki meg hőzöng miatta, hadd tegye. A kődobálás, verés nem megengedhető eszközök, de lelkesedni hadd ne kelljen érte. A másik oldalról meg lehetne annyi belátás és bölcsesség, hogy Magyarország nem Dánia, itt jópár évig, évtizedig nem lesz olyan erőltetett minden-elfogadás, mint ott, ha pedig ellenszélben vigéckednek, akkor kontraproduktív lesz a tüntetés, és azokat is maguk ellen fordítják a hepajjal, akik addig semleges, leszarom attitűddel adták meg nekik azt, ami a legfontosabb, a nyugalmat.

kalevaleez 2014.07.03. 11:47:38

nem csípem a melegeket, ahogy a körmeneteseket sem, meg a vallásos hókuszpókuszokat sem (az ördögűzést sem) és a bugyikékre festett házakat sem.

Ezek számomra egykutya elhajlások. De ki vagyok én, hogy megmondjam másoknak mi egészséges és mi nem az? Annyit teszek mindössze, hogy nem megyek el sem katolikus körmenetre, sem ördögűző szeánszra, sem budhista felvonulásra és persze melegfelvonulásra sem. De aki hisz benne, vagy épp meleg miért ne mutathatná meg magát? Ünnepelje, élvezze a másságát, akár rózsaszín tangában, akár egy mumifikált alkart követve.

De azért jó lenne, ha tisztában lenne, hogy különbözőek vagyunk.

Larry Silverstein 2014.07.03. 11:47:58

Én fasiszta vagyok, és büszke. Ezzel tüntizhetek a főutcán?

Ha fasiszta vagyok + buzi, akkor már tüntizhetek ezekkel a főutcán?

Ha fasiszta buzi zsidó vagyok akkor ennek semmi akadálya, azt hiszem.

''A homoszexuális zsidóknak "magasabb rendű a lelkük", mint akár a homokos, akár a heteroszexuális gojoknak – tájékoztatott Eli Ben-Dahan rabbi, a vallási ügyek izraeli miniszterhelyettese. A Maariv című lapban megjelent nyilatkozatában a politikus-rabbi (Izraelben persze magasról tesznek az állam és egyház szétválasztásának elvére, azt csak a gojok számára találták ki) egyértelművé tette azt is, hogy nem tartja helyénvalónak, ha egy zsidó és egy goj házasságot köt.''

Donnerwetter Ernő 2014.07.03. 11:50:08

@sunabajnok: hú, de megmondtad. Már megyek is a sarokba sírdogálni. :)

szonár 2014.07.03. 11:50:51

@doggfather: a homoszexualitás betegség.

joska61 2014.07.03. 11:51:35

Nem élhet az ember ellenségkép nélkül, különben nem tudná mihez képest meghatározni magát. Kinek ez az ellensége, kinek az.

2014.07.03. 11:56:30

Tényleg, emberek, ki mikor hallott / olvasott utoljára egyetlen elítélő, megbélyegző szót vagy mondatot hivatalos kormányfői vagy kormánytagi minőségben a nyilvánosság előtt megnyilatkozó személy által előadva?

(A színházi világot nemrég illető sommás "buzilobbi" kifejezéstől eltekintve, mely csak arról szólt, hogy néha ideje lenne talán ott már másoknak is teret engedni, csak annyira toleránsan, amennyire ezt a "lobbi" is hirdeti ...)

Szóvak ki az, aki a jelenleg regnálók részéről egy rossz szóval meri illetni ezt a témát, ki az, aki a magukat "kereszténynek" nevezők közül egy nyikkanást is megejt a prájdolók felé,

mikor még az általuk a püspökökkel egyenrangúvá emelt, s elvileg hírhedten antibuzista Némethsanya, a Hitgyüli felkent prófétája is csak mélységesen hallgat ez ügyben, de még egy árva imakommandót sem képes soha a 'melegmenet' ellen összerántani? :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.03. 11:57:40

@maxval, a gondolkodó birca: a fóbia valamitől indok nélkül való félelem. Ne mond már, hogy nem pszichés betegség?!

@Sir Galahad:

így van, ha valamit undorítónak tartasz az nem betegség, de a fóbia szó továbbra is betegséget jelöl. ;)

@szonár: nem ez volt a kérdés, hanem, hogy aki "fél" a homokosoktól az beteg e vagy simán idióta.

Illetve nem jó a szó, mert a homofóbok nem FÉLNEK (nincs fóbiájuk) a homokosoktól, nem félnek, hogy fájni fog ha találkoznak, hogy megharapja őket, vagy egy sötét kertben megerőszakolja. Nem fél/irtózik a látványoktól. NEM mutatnak semmilyen fóbia tünetet, akkor mitől is fóbia?!

El tudom fogadni, hogy van valamilyen reakciója valakinek a homokszekszuálisoktól, de akkor arra kell egy új szó, mert a fóbia nem jól írja le.

A seggfej sokkal jobban leírja.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 12:12:39

@doggfather:

Ez abszurd érvelést. A homofóbia szót NEM mi találtuk ki, hanem a homoklobbi. Nekünk bőven megfelel a „homoklobbi törekvéseit ellenző” szó is, ez a jobb kifejezés, a „homofób” szót egyszerűen elfogadtuk egyfajta szakszóként. Ezek után az ellenféle a SAJÁT MAGA által kiötlött szó etimológiára akar hivatkozni komoly érvként.

Ha bele akarnánk menni ebben a szóelemző játékba, mondhatnánk azt is: nem vagyunk homofóbok, mert nem rettegünk a homoszexualitástól, egyszerűen csak a homoszexualitást betegségnek tekintjük és ellenezzük a homoklobbi törekvéseit.

Most komolyan ezt akarod?

sunabajnok 2014.07.03. 12:19:51

@Donnerwetter Ernő:
Azon kívül, hogy helyes sorrendben össze tudsz böfögni pár betűt, nem is vagy másra képes, csak a sarokban sirdogálni.
vitázni csak arra érdemes emberrel lehet, Te nem éppen az vagy.
Na megyek is sétálni a családommal ruhában az utcára anélkül, hogy leköpnének. Pá beléd!

Larry Silverstein 2014.07.03. 12:27:19

Amjg a müvelt nyugat eldönti, hogy több/jobb gyerek lesz e attól, hogy férfi+férfi és nő+nő csinájja+neveli fel, addig a ferdeszemüek felvásárolják az országukat, az arabok meg teleszülik.

- minden civilizáció megbünhődik az Isten elleni bünökért

Gyingizik 2014.07.03. 12:42:30

"A szexualitásról soha nem beszélő vidéki közösségektől? Vagy felvilágosult, városi közegben élő szüleiktől?" Ahá szóval a vidékiek bunkók, míg a városiak "felvilágosultak"? Micsoda döbbenetes megkülönböztetés a másság élharcosától!
Aztán van még egy érdekes "...ha ez a beteges aberrált eltévelyedés valóban tudatos választás kérdése ... honnan kaptak ezek az emberek valós mintát ahhoz, hogy melegek legyenek?" Ha jól értelmezem cikkíró azt akarja "bebizonyítani" hogy a melegek nem úgy keletkeznek, hogy van előttük meleg minta. Márpedig ez nem igaz. Az ókori Görögországban a homoszexualitás egy elvárt magatartásforma volt, és lám a társadalom nagy része (heteok is) gyakorolták is. Akkor miről beszélünk? Nagy dózisban nyomják a meleg/biszex popsztárokat a tv-ben meleg felvonulás, Szigeten meleg státor stb. Ez egy minta képzés, akárki akármit mond. Kiválóan alkalmas egy kiforratlan kamasz befolyásolásra. Pl. kudarcélmény éri hetero kapcsolatban, hetero közeledésben, és akkor máris ott van a megoldás (koleszban pl. saját fülemmel hallottam melegektől a felvezető szöveget) : ha nincs barátnőd, te (látens) homoszexuális vagy! Sajnos cikkíró H_A teljesen hülyének néz mindenkit.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2014.07.03. 12:44:52

Persze lehet itt példálózni az egyébként kiváló színész Freeman bácsival, de azért ne essünk már hasra azért, mert a filmekben látott/látható karaktereit eggyé gyúrva most odaköp nekünk egy sejtelmes faszságot. Félreértsé ne essék, tényleg remek színész - de ennyi.
Sok embernek van igaza, amikor kijelenti, hogy egyáltalán nem normális dolog az utcán vonaglani és úgy hirdetni, hogy abberáltak, gusztustalanok és meg nem értettek vagyunk. Már bocsáss meg, de ha azt akarod, hogy csöndben tűrjem a "másságodat", akkor ne vidd ki az utcára, ne ajvéjkolj és ne várd, hogy tapsoljak hozzá, amiért a rendőrség téged véd meg az én haragomtól - ami legyen már jogos, hiszen közterületen "másulsz"...

Egyetértek mindenkivel, aki azt vallja, hogy a másságodat a négy fal között absolút tolerálják. Ez így helyes. Még az sem baj, ha megpróbálsz ajánlatot tenni egy-egy haverodnak vagy kollégádnak, esetleg követsz a lépcsőházban és így próbálkozol "behálózni" - tedd meg, ki nem szarja le? De ne vonulj az utcára csak azért, hogy az emberek lássanak és halljanak, ne legyél szerencsétlen buzi, aki mindenképpen tudatni akarja másokkal (idegenekkel), hogy ő más, hogy ő másképpen szereti és másképpen és csinálja, lett légyen bármilyen gyönyör vagy fájdalom...
Azt hiszem, a tényt, miszerint imádom a nőket, miszerint olyan módon szeretem a szexet és az együttélést, a mindennapok keserűségét vagy éppen boldog szabadságát velük megélni, ami egyszerűen leírhatatlan és fergeteges, szóval a tényt nem akarom az utcára vinni és ott fennen hangon hirdetni, hiszen érdemben ez az é magánügyem, az én életem, neked semmi közöd hozzá.
Viszont nem mehetünk el mellette, hogy ha biztosan tudnám, hogy egy olyan társadalomban élek, ahol a férfi-nő kapcsolatot nem igazán kedvelik, ahol az orruk alá dörgölhetem, hogy én bizony a nőket szeretem, akkor szívesen idegesíteném őket azzal, hogy évente egyszer jóóóóól megmutatom nekik, ki is vagyok én valójában - és az utcán, mindenki szeme láttára fogdosnám és nyalogatnám a nőmet vagy a nőket körülöttem.
Mert a rendőrség, ez a birka agyhalott csürhe úgyis engem védene.

Szóval takarodó van. Semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy normákis életű emberek nem tolerálják a "másságodat" és nem kedvelik, amiért közterületen, hangoskodva és undorítóan fellépve hirdeted a hülyeségedet. Freeman bácsi pedig befoghatja azt a kis színészi csicsergőjét, mikor olyan dolgokról értekezik, amikhez vagy semmi köze, vagy pedig nem igazán ért hozzá. Undorító dolog kihasználni egy-egy ilyen embert, egy-egy ilyen ismertséget.

Amíg a fentebb felsorolt államok az ilyen aberációt támogaják, messze vagyunk a tökéletes civilizációtól.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.03. 12:52:07

A neolibsi Európa a vesztébe rohan ezekkel az elfajzott magamutogató buzikkal meg szakállas nőkkel.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.03. 12:54:38

@maxval, a gondolkodó birca: nem, nem akarom, miért is akarnám.

Én csupán egyetértettem freeman-nel és te voltál az aki vitatkozni kezdett.

Sir Galahad 2014.07.03. 12:58:52

@doggfather: Ha viszont így van, a szerző is meg te is helytelen összefüggésben használod a "homofóbia" kifejezést. Nem tudom, van-e, aki fél a melegektől - lehet, hogy igen, és az ő esetükben helyes lehet a kifejezés alkalmazása. A poszt azonban nem arról szól, hogy pl. Magyarország miniszterelnök-helyettese fél a melegektől, vagy hogy olyanok szerveznek fb-csoportot meg tüntetést, akik félnek a melegektől. A poszt arról szól, hogy a fentieknek más a véleménye a melegekről, a melegfelvonulásról, meg úgy általában a melegekkel kapcsolatos ügyekről, mint az őket pártolóknak. Ebben a félelemnek nincs szerepe, tehát a homofóbia kifejezés használata helytelen, félrevezető.

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2014.07.03. 13:13:00

Szerintem ez az egész Budapest Pride ügy vihar-a-biliben kategória. Egyáltalán nem kardinális társadalmi kérdésről van szó. Ehhez képest mind a széljobberek, mind a (szélső)liberálisok már a kezdetektől rászálltak erre a rendezvényre. Az egyik oldal hangosan tapsol és éljenez, az emberi jogokat és a véleménynyilvánítás szabadságát élteti, ugyanakkor bárkire rásüti a homofóbia bélyegét, akinek bármi okból nem tetszik a rendezvény (ízlés, világnézet stb.) és ennek hangot is mer adni. A másik oldal képviselői pedig agresszív állat módjára viselkednek, köpködnek, ordítoznak, verekszenek (már ha hagynák nekik), mint azok a fociultrák, akik csak a balhé miatt járnak meccsekre.

A Pride kiváló alkalmat teremt arra, hogy e két oldal futóbolondjai kiéljék az egymás iránti gyűlöletüket, buzizzanak-fasisztázzanak egy jót, közben azt találgassák, hogy lesz-e verekedés, vagy nem. Az esemény tulajdonképpen erről szól.

Azonban annyi a hülye ebben az országban, hogy egy ilyen "ünnep" nem elég nekik, így "kreáltak" egy másik rendezvényt is, ahol teli szájjal szidhatják egymást: az un. Becsület Napja februárban. Csak itt fordított a szereposztás.

Hat havonta lehet egymást fikázni, ki van ez találva kéremszépen.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.03. 13:13:05

@Sir Galahad: nem aki fél annak az esetében is helytelen a használata, mert a kifejezés maga helytelen ahogy te is írod. Én csupán erre próbáltam rávilágítani, hogy a kifejezés maga rossz, mert nem azt írja le amit jelent.

Bármilyen fóbia ösztönös, mindenki fél/viszolyog a vértől (például) valamennyire, de elájulni a látványától nem ájul el mindenki.

A fóbiák (BÁRMELYIK) ösztönös, nem tanult ez a lényege a fóbiáknak.

A homofóbiát ellenben örökli/tanulja mindenki vagy az idióta szüleitől, vagy az idióta barátaitól.

Ugyan úgy ahogy pl, hogy a férfiak társaságban is igazíthatnak a "zacsijukon". Ez se ösztönös, ezt is látja a gyerek otthon, meg az utcán.

És itt lesz vicces a dolog, mert vannak akik még büszkék erre, felvállalják, sőt még reklámozzák is, pedig inkább szégyelleni kellene, mert körülbelül az előbb említett zacsi igazgatás, vagy a földre köpéssel van egy szinten a homofóbia is.

(de nem csak a homofóbia, hanem a cigány vagy zsidógyűlölet is, vagy bármilyen kicsit is "másabb" ember gyűlölete, tőle való félelem, vagy démonizálása)

Yasashi Tanuki 2014.07.03. 13:15:28

Egy másik híres amerikai színész aki történetesen Freemantól eltérően nem csak a moziban, hanem a való életben is bizonyított, azt találta mondani, hogy:

“Society has always regarded marital love as a sacred expression of the bond between a man and a woman. It is the means by which families are created and society itself is extended into the future. … We will resist the efforts of some to obtain government endorsement of homosexuality.”

www.nytimes.com/1984/08/18/us/campaign-notes-reagan-would-not-ease-stand-on-homosexuals.html

Frau Janka 2014.07.03. 13:16:47

miből gondolják, h engem nem sért a felvonulás? ki meri ezt kijelenteni az én nevemben?

SemBoga 2014.07.03. 13:19:55

@maxval, a gondolkodó birca:

"Ha a suttyóság perverz, társadalomellenes csoportok "

a perverzitás jelen esetben nem játszik, hisz az érintettek magánügye, a társadalomellenesség pedig szintén nem játszik, mert a melegek nem társadalom ellenesek - ugyanúgy dolgoznak, sokuknak ugyanúgy van családja, gyereke, stb...

Larry Silverstein 2014.07.03. 13:23:28

@SemBoga: 'a perverzitás jelen esetben nem játszik, hisz az érintettek magánügye'

Ez okés, de a felvonulás véletlenül sem magánügy.

sas70 2014.07.03. 13:24:49

@szonár: "primitív nyugati kultúra" Hogy te milyen sötét vagy!?

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 13:28:02

@SemBoga:

Senki sem kérdőjelezi meg a homosok jogát, hogy bűnben éljenek. Ez az ő szabad akaratuk. Nem is erről van itt szó. A vita más: a homokosok szeretnék bűnöket normális állapotként elismertetni.

Önmagában a perverzió egyéni dolog. Még a bűnös perverzió is az, ez magánügy. Ellenben valaminek a propagálása már közügy. Pontosan ez ellen lépnek fel a keresztény homofóbok.

NastroAzzurro 2014.07.03. 13:37:31

Hofi Géza mondta: Először üldözték a homoszexualitást,
később tiltották, aztán megtűrték,most védik,
DE ÉN NEM VÁROM MEG AMÍG KÖTELEZŐVÉ TESZIK!

Celtic 2014.07.03. 13:39:55

@maxval, a gondolkodó birca: Igen, mindig is az volt Kerenyi. Batran mert valasztani anno a felkinalt konyakokbol es szinhazigazagatoi szekekbol.

Atika!!! 2014.07.03. 13:40:01

A szexuális szokása mindenkinek a magánügye. Értsd: a négy fal közé való. Hány heteroszexuális ember vonul az utcán botránykeltő viselkedéssel azt hirdetve, hogy ő heteroszexuális? De: nekem, mint a többségi társadalom tagjának miért kell KÖTELEZŐEN ugyanazt gondolnom egy adott viselkedésről, mint amit el KELL fogadni? Ha nekem véletlen más a véleményem a homoszexualitás természtes mivoltáról, akkor homofób vagyok. Pedig felőlem aztán tényleg azt csinálsz amit akarsz, amíg azt nem tolod az arcomba, hogy márpedig nekem is azt kell gondolnom, amit neked. Mi lesz a következő? Egy undorító spenofób vagyok, mert nem szeretem a spenótot? Pedig felőlem annyi spenótot zabálsz, amennyi jólesik, azt csináltok EGYMÁSSAL, ami csak jólesik, csak FOGADD EL, hogy a másik ember másképp gondolkodik. Mert amíg te nem vagy képes elfogadni a másik ember véleményét, addig mire föl várod azt, hogy a másik ember elfogadja a tiédet?

sas70 2014.07.03. 13:40:03

@Larry Silverstein:
akkor ne vonulgasson a birkamenet, mert engem sértenek a nézeteik. Vitassák meg otthon a négy fal között. Ott szidhatják Gyurcsányt, Bajnait, meg a faszom tudja kiket, akiket akarnak!

Ne vonulgassanak a keresztények a körmeneten, mert engem az ő nézeteik is sértenek, imádkozzanak szépen a templomokban a nagy T betűhöz!

A focidrukkerek se vonulgassanak az utcán a csapatuk zászlaját lobogtatva, mert én utálom a focit, menjenek a stadionba és rikoltozzák ott csapatuk nevét!

Az esküvői meneteket is be kellene tiltani, micsoda dolog az, hogy két hülye, meg a násznépük annak örül, hogy meghülyültek. Pár év múlva úgyis elválnak, akkor meg minek díszelegnek!

Május elsején is minek vonulgat a sok hülye, ünneplik a munkát? Ki az a barom aki ennek örül? Ne vonulgassanak, örüljenek, hogy van munkájuk! Különben is kommunista csökevény és XII. Piuszt is csak megtévesztették!

Sir Galahad 2014.07.03. 13:41:52

@doggfather: Bocsánat, de megint fogalomzavarban vagy. Az, hogy valaki nem ért egyet pl. a melegfelvonulás megrendezésével, a melegházasság intézményével stb., az egy vélemény, ami mögött érvek állnak, éppen ezért szégyellni való sincs benne - lehet vele vitatkozni vagy egyetérteni. A példaként hozott padlóra köpés mögött viszont nincs érv és nem fejez ki véleményt, ahogyan a zacskóigazítás sem.

Celtic 2014.07.03. 13:43:33

Az a vicc, hogy nekem fel sem tunne, hoyg megint felvonulas lesz, ha nem tiltakoznanak ellene.

Sztem a buzilobbi szervezese a tiltakozas is, hogy nagyobb reklamot csapjanak a felvonulasnak. Mindig is gyanusak voltak nekem ezek az un. jobboldali radikalisok...

(Jo, persze eddig csak a Nikikerol derult ki a leszboszi szerelem filmrevitele, de pl. Novak Elod nekem gyanus....Ilyen kis idiota fejjel, egyszer mozdul ki a fovarosbol, akkor is labat tori...)

sas70 2014.07.03. 13:46:58

@Yasashi Tanuki: Édes tudatlanság, de hát az amerikaiaktól nem is feltétlen várjuk el, hogy mindent tudjanak, pláne olyat, ami nem náluk történt. Persze mi is a helyzet a mormonokkal? Rájuk ez már csak részben igaz.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 14:01:02

@Celtic:

Nem célom Kerényi életének értékelése. A lényeg: e kérdésben bátor volt.

Blogger Géza 2014.07.03. 14:11:43

Valószínűleg még ennél is több követség üdvölné, ha kötelező tennénk a nők számára valamiféle konzervatív, iszlámkompatibilis viseletet, mégsem hiszem, hogy ez lenne a döntő szempont.

Egyébként honnan veszi a posztoló, hogy másokat nem sért ez a parádé? A posztban önmagában számos bizonyíték van, amelyek alapján ez ugye nem igaz.

ugyse lépek betöbbet 2014.07.03. 14:13:40

Hi!

Szerintem itt alapvető félreértés van.

Egy felvonulásnak akkor van értelme, ha a cél, amiért az emberek kiállnak nemes és hasznos a társadalomnak valamiképp.
Melegnek lenni nem bűn, mindenkinek saját magának kell eldöntenie mit szeret és mit nem az életben. Ez kb olyan mint a fagyi. Vagy a csokisat szereted, vagy az epreset (vagy egyiket sem).
DE! A melegek szaporodásra képtelen egyének. Ők is emberek, ők is szeretnek és simán lehetnek hasznos tagjai a társadalomnak. De ettől még szaporodásra képtelen egyének, emiatt ez az életforma zsákutca.

Felteszem a kérdést: Valóban fel kell vonulni, valóban hirdetni kell ezt az "életképtelen" (szaporodni nem képes) életformát, vagy inkább elég lenne otthon, szolidan, csendben, meghitten szeretni egymást és azt akivel ezt tesszük? (ha csak melegek élnének a földön, kihalna az emberiség!)

A véleményem az, hogy a melegek szeressék egymást. Nem gond. De ne hirdessék ki azt POZITÍV KÖVETENDŐ példának, mert úgy sosem fogják elnyerni a többségi társadalom szimpátiáját mivel melegnek lenni nem egy követendő példa, csak az egyén szexuális beállítottsága, ami mindenki MAGÁNÜGYE!.

+1 gondolatébresztő:
Meleg házasság létezhet-e?

Nézzük racionálisan:
A házasság mit is jelent?
1 ember egyik "házból" egy másik "háztól" származó emberhez köti életét amiből születhet egy harmadik ember, aki mindkét "háznak" a leszármazottja (ergó ez a házasság szerintem).
Ebből következik, hogy melegházasság értelmetlen fogalom, mert biológiailag lehetetlen olyan utódot létrehozni, aki mindkét embernek "házából" való.

Blogger Géza 2014.07.03. 14:18:12

Egyébként nem tudom, mi a baja posztolónak az aberráció szóval, pont erre találták ki.

aberráció

1. eltérés a normálistól;
2. tartós erkölcsi vagy nemi zavartság, beteges hajlam;
stb.

idegen-szavak.hu/aberr%C3%A1ci%C3%B3

Yasashi Tanuki 2014.07.03. 14:22:06

@sas70:Azt hittem a véleményalkotás a sztereotípiák mentén nem divat a heterofóbok között:)

Szerinted ugye tudatlan volt Reagan és buták általában az amerikaiak, a magyar meleg aktivisták már rég meghaladták azt az álláspontot, hogy családokban kell nevelkednie a gyerekeknek a szüleikkel, hogy később sikeresen adaptálódjanak a társadalomba?

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2014.07.03. 14:31:34

Ez az egész csak lejáratja azokat akik kénytelenek így élni. Nagyon sok meleg pár él normális mindennapi életet mindenféle affektálás, mutogatás, beszólogatás nélkül. Akik a prideon csúszos rúdon pörögnek, pirszinges nyelvvel nyalogatnak műbrokit azok nem bírják elfogadni saját maguk. Semmi keresnivalójuk az utcákon...

SemBoga 2014.07.03. 14:34:23

@Larry Silverstein: amit én láttam a felvonulásról az elmúlt években, arról sok mindent lehetne mondani, de hogy perverz lett volna, na azt nem

SemBoga 2014.07.03. 14:35:20

@maxval, a gondolkodó birca: nem propagálnak semmilyen perverziót - az, hogy két azonos nemű ember szereti egymást az nem perverz

SemBoga 2014.07.03. 14:37:01

@Atika!!!: semmi botránykeltő nincs a felvonulásban - az ellentüntetők mondjuk néha túllépnek az elfogadható határon

sas70 2014.07.03. 14:40:53

@Yasashi Tanuki: Semmilyen fóbiám nincs szerencsére.
Azt nem mondtam, hogy az amerikaiak buták lennének, azt viszont igen, hogy Reagan ebben a nyilatkozatában az volt. Persze megvolt rá az oka, pontosan az a fajta homofóbia ami neki szavazatokat hozott. Ma már kapna a pofájára egy ilyen elszólásért Amerikában. De hát ebből a szempontból mi még ott sem nagyon tartunk, mint a '80-as években Amerika.

SemBoga 2014.07.03. 14:43:28

@ugyse lépek betöbbet:

"Nem gond. De ne hirdessék ki azt POZITÍV KÖVETENDŐ példának"

senki nem hirdeti pozitív követendő példaként

"A házasság mit is jelent?
1 ember egyik "házból" egy másik "háztól" származó emberhez köti életét amiből születhet egy harmadik ember, aki mindkét "háznak" a leszármazottja (ergó ez a házasság szerintem).
Ebből következik, hogy melegházasság értelmetlen fogalom, mert biológiailag lehetetlen olyan utódot létrehozni, aki mindkét embernek "házából" való."

gyerekhez nincs szükség házasságra - és a család teljességéhez sincs szükség házasságra

a házasság valójában egy közjogi keret, amit simán lehetne bővíteni a melegekkel is, ha erre van igény

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.03. 14:43:45

@SemBoga: Tegyük hozzá, számodra. A társadalomnak nem ez a véleménye.

SemBoga 2014.07.03. 14:47:26

@enpera: te lennél a társadalom? akkor elmondanád, hogy mégis mi a botránykeltő abban, hogy emberek sétálnak az andrássy úton?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.03. 14:49:25

@SemBoga: Abban semmi. A kamionon vonaglás botránkoztató öltözetben, abban van.

SemBoga 2014.07.03. 14:55:31

@enpera: kár hogy ilyesmi nem nagyon van a felvonuláson, de nyugodtan terjeszd a hazugságaidat

TrollSlayer 2014.07.03. 14:56:32

@ugyse lépek betöbbet: Kit és leginkább hogy szereted, az magányügy, de az már nem, h ez miatt megvetnek, kitaszítanak, jogilag másodrendű vagy és egész életed egy lealacsonyító bujkálássá, hazugsággá válik. Ez ellen tiltakoznak, nem arra büszkék, h melegek, hanem, h ezt büszkén vállalják.
Felvonulásnak van egy történeti szála, lsd megemlékezés 1969-es Stonewall-lázadásra, másrészt inkább a jogegyenlőségről és társadalmi elfogadásról szól, semmint példamutatásról.
Házasság? Két egymással együttműködésben, szeretetben, szolidaritásban álló, egymásra utalt és egymásért felelős személyeknek tartós személyi és vagyoni közössége. Igazad van, h utód nemzése is beletartozhat, de mi van az olyan párokkal, ahol erre nincs lehetőség. Úgy értem az egyik fél steril? Az már akkor nem is házasság? Szerintem itt nem ez a lényeg, hanem megint csak az, h önkényesen eltiltunk olyan embercsoportot egy alapvető jogtól – miért is? Házasságnak egy rakás joghatásai vannak (öröklés, vagyonjogi stb), miért kell ettől a melegeket eltiltani?

Grgabácsi 2014.07.03. 15:01:08

@ugyse lépek betöbbet: "A melegek szaporodásra képtelen egyének."
Ez konkrétan nem igaz.

_most_ 2014.07.03. 15:01:21

Morgan Freeman megint megmondta a frankót, nem véletlen játszott Istent valamelyik filmben. Amúgy senki nem foglalkozna a melegfelvonulással, ha az ostoba jobberek nem ájvékolnának folyton, évente egy napot csak kibírnak, már a jobbik is rájött, hogy kontraproduktív balhézni a melegfelvonulás miatt. Semjént meg Kerényit nem hinném, hogy bárki komolyan veszi, bohócok csak. Egyébként megfigyelhető, hogy minél ciklizáltabb egy ország, annál elfogadóbbak a melegekkel, lásd a harmadik világbeli országokat.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.03. 15:06:03

@SemBoga: Igen? Akkor biztosan minden videó, fénykép csak manipuláció.

Nyugodtan hazudozz csak, megszoktam a magadfajta neolibsitől :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.03. 15:06:39

@Grgabácsi: de igaz, akárhányszor kúratod magad seggbe, nem lesz gyereked.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 15:07:22

@SemBoga:

Két ellenkező nemű egymást „szeretése” már önmagában elfogadhatatlan beteges perverzió. Ennek normálisnak való elfogadtatása pedig felháborító.

SemBoga 2014.07.03. 15:11:24

@enpera: te hazudozol itt - igaz, bizonyítani is neked lenne könnyebb

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.03. 15:21:08

@SemBoga: nem fogok munkahelyen perverz ocsmány dolgokat keresni, de annó elég sok videó megjelent a melegbarát indexen is. Majd este linkelek hogy örülj, és legyen mire kiverned.

SemBoga 2014.07.03. 15:23:15

@enpera: rendben, sok sikert bármilyen perverzió, megbotránkoztató dolog felkutatásához a tavalyi felvonulásról

nincs ilyen - ha ezt állítod, simán hazudsz - vagy csak rettenetesen ostoba vagy, aki egyszer hallott valamit, aztán azóta azt szajkózza igazságként

egysmás 2014.07.03. 15:33:18

@Zsolt Chevelu Ring: miért kéne elfogadnod azt az embert, aki meg akarja kúrni a feleséged, lányod, húgod, anyád?

egysmás 2014.07.03. 16:35:37

@Zsolt Chevelu Ring: Te tényleg azt hiszed, hogy minden buzi téged kíván?
Szeretnéd, ha így lenne?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.03. 18:09:30

@Sir Galahad: a padlóra köpés egy teljesen elfogadott dolog volt, még 20-50 évvel ezelőtt is.

Az pesti villamosokon tábla is volt, hogy kérjük NE köpködjenek a padlóra, miért volt ez a tábla? Mert szokás volt, nem?

És nincs igazad a felvonulást ellenzőknek nincsenek érveik, illetve csak felületesen vannak, de ha megpróbálsz vitatkozni velük a legvégén oda jut mind, hogy fúj, undorító.

Ez viszont nem érv.

Vagy ha az akkor még másik 1000 dolog ellen lehetne tiltakozni, meg lehetne kérni a betiltását.

Celtic 2014.07.03. 18:22:34

@maxval, a gondolkodó birca: Jaja, mint az MDF a "ruszkik haza plakattal".

Vegulis, Goebbels is bator volt, mikor diocsitette a nacikat es szidta a zsidokat. Igazan bator ember az, aki fel meri vallalni a tobbsegi velemenyt!

Celtic 2014.07.03. 18:24:32

@enpera: Budapest Paradera gondolsz? Lassan tiz eve nincs.

Celtic 2014.07.03. 18:25:58

@_most_: Pszt. Ezt ne mondd nekik, mert azt hiszik, hogy a "civilizalt" szo valami nyugati csokeveny.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.03. 18:32:35

@Celtic:

Manapság Európában a homoklobbié a többségi véleménu...

Celtic 2014.07.03. 19:01:18

@maxval, a gondolkodó birca: Jezus tanitasat kovetoket te homoklobbinak hivod? Azert, mert nem gyulolkodnek, utalkoznak?

2014.07.03. 19:16:28

@Celtic:

Hagyjuk már ezt az óhéber dumát a "gyűlölködésről", meg az "utálkozásról" ... Mintha a ratyista bagázs maga lenne a csupa csorduló szeretet, meg a kebelre rántó megértés. Mintha a buzizmus maga lenne Jézus, meg az ő szeretet, s soha nem utálna és gyűlölne senkit ... csak azokat a cúna-cúna "homofóbokat, úgy egy icike-picikét ... hej, hogy a láng vetne fel, ha már így nekihevülsz ...

Milyen jogon kéritek TI számon a szeretetet, mikor szó szerint hadat üzentek egész civilizációknak, több ezer éves tradícióknak, az emberi kapcsolatok és társadalmak alapjainak, s mikor egyes ideológusok már pofátlanul, nyíltan mondják ki, hogy MINDEGY, milyen áron, de a családok szétverése, a házasságok megalázása a cél, miközben a "heterókat", s a mellettük kiállókat minden bunkónak elhordjátok, egy "felsőbbrendű intelligencia" nevében, mely ugyanúgy facsarja ki a Szentírást a saját aberrált politikai érdekeiért, mint azok, akiket a történelemben elítél ...

Szóval hazudj csak magadnak, de ne másnak, oké? Ez az egész csak egy radikalista politikai mozgalom, az utánpótlásának biztosításáért folytatott harca nélkül elenyésző számú kisebbségnek a meg nem érdemelt, természettől meg nem adatott többletjogokat követelő, szalonképtelen csürhe, amely az erőszakosságát a kihívó jellegével és a hétköznapi, meg a közélet minden szegmensébe való benyomulási kényszerével kombinálva ezerszer agresszívabb, mint bármilyen jobbos vagy keresztény demonstráció ezen a világon.

2014.07.03. 19:21:09

@Celtic:

Helyesen:

"Jézus, meg az ő szeretete" és "homofóbokat"

Bocsesz, csak felvet az ideg ettől a tucatnyi éve már megállás nélkül mantrázott, eszement majomságtól. Egyáltalán, szálljatok végre már le a keresztényekről, és álljatok be buddhistának vagy sintoistának, vagy bokononistának, vagy mittudoménmimásnak, indiai ratyista istenek szolgáinak, olyan is van, sok, jó? Francért kell mindig Jézust és a híveit támadni és citálni, még a végén azt hiszem, hogy valójában ezzel van a ti bajotok, csakúgy mint 2000 éve , ill. 1917 óta már annak a bizonyos brigádnak.

Zsolt Chevelu Ring 2014.07.03. 19:25:50

Még csak annyit kedves meleg ember?társaimnak,ha már a monitorral vitatkoznak,azt névvel tegyék.
Merjék bevállalni.Ne csak ilyen cuki-muki fakanál nick mögött bujkáljanak.

Celtic 2014.07.03. 19:36:01

@ekszvájzed:
Csak nyugodtan. Hidd el, engem nem zavar, ha teged megut a guta.

Celtic 2014.07.03. 19:38:09

@ekszvájzed: Ja, most latom, itt felreertes van. En nem vagyok meleg. Csak nem ertem, miert kell gyulolni valakit egy tulajdonsaga miatt.

Az mondjuk erdekes, hogy evrol evre lefutja az ember ezeket a koroket, de igazabol nem is erdekli az egesz. Csak erdekes nezni, egyesekbol milyen indulatokat valt ki.

Celtic 2014.07.03. 19:40:12

@ekszvájzed: Nem vitaztunk mar egyszer? Mintha te lettel volna, akirol megallapitottam, hoyg egesz kellemes vitapartner, aztan utana rogton cafoltad is. Bar lehet, hoyg mas volt.

Mindegy, lejart a munkaidom, tovabbi jo szorakozast!

2014.07.03. 19:55:40

@Celtic:

Tessék itt látható ama híres hiányolt szeretet, és megértés, melynek tüzes lávája ippeg most bugyogott ki. Amely csak akkor érdekes, ha másokon kell számon kérni, ugye. Gyanítom, hogy ez sem engem fog itt minősíteni ... :)

Mondjuk egyesek szerint, akik kb. 15-20 éve kavarják itt a kakit, s akadályozzák meg, hogy az ország végre önmagára találjon, azért "kell" gyűlölni valakit X tulajdonságáért, mert az a tulajdonság mondjuk "magyar" "keresztény" "heteroszexuális" "hazáját szerető", "bűnözést és bűnözőket elítélő", "hagyományaihoz ragaszkodó", stb.

Eszembe nem jutna utálni a szegény ratyikat, én inkább sajnáltam őket, mindig, hogy pocsék lehet kínjukban vagy traumájukban az azonos neműre fanyalodniuk, de az, hogy itt azért parádéznak, hogy dafke utáljam meg őket, lévén a társadalmat és a megkülönböztetett extrajogi státusukat illető céljaikkal egyet érteni akkor se tudok, ha évi 365 napon át vonulgatnak és petícióznak, az mindennel eltölt, csak a szimpátiával nem.

Úgy? Érdekes? Szóval nézed, mint a tévé előtt, és néha beszólogatsz, s minden indulat nélkül teszel úgy, mint aki indulatok közé kavicsokat dobál, de közben meg élvezed? Szép viselkedés, mondhatom.

Amikor még abban hittem, amiben te, az volt az egyik kedvenc mondásom: "Ha védem a bálnákat, akkor én is bálna vagyok?" Felajánlom ezt a bonmot-t itt & most neked, hátha ezzel kicsit többre néznek. Még önfényezés nélkül is sokkal emberebb duma, mint a tiéd ... :)

2014.07.03. 20:00:25

@Celtic:

Én voltam az anno, és bocs, hogy így alakult, de nehéz néha az indulatok világában, tudod. Szeretem én is az értelmes és sokoldalú társalgást, de néha úgy látom, hogy a vitapartner alapvető dolgokat nem akar meglátni, vagy csak úgy tesz, mintha, de aztán meg nem. S néhány dolog néven nevezése még nem kéne, hogy megcáfolja valaki vitaképességét, vagy általános értelmét, az csak a kérdéses dolgokat tisztázza jobban. Akkor van baj, persze, ha bizonyos hívószavakra vagy szenzitív, de arról a vitázó fél már nem mindig tehet, s nem lehet örökké virágnyelven beszélni sem.

Sir Galahad 2014.07.03. 21:27:55

@doggfather: Dehogy nincsenek érveik. Olvasd el pl. az itteni bejegyzéseket, találsz jó párat. Hogy egyet én is mondjak: miután már kiderült, hogy a homoszexualitás kialakulása kevésbé a genetikán, sokkal inkább a környezeti hatásokon múlik, egy érv a melegfelvonulás ellen, hogy ez is lehet ilyen környezeti hatás. Ettől függetlenül a melegeket nem szabad bántani, csináljanak otthon azt és úgy, ahogy nekik tetszik, de kéretik ezt a dolgot nem közszemlére tenni, pozitív példaként hirdetni. Ez elég racionális érv, nem?

Éhes_ló 2014.07.03. 21:32:11

A poster téved.
Ez nem fóbia.
Csak hányinger és undor. Esetleg egy kis halvány szánalom.
Távolságtartás.

Ezek teljesen természetes emberi reakciók a gusztustalanságra, undort keltő dolgokra.

Ahogy az asztalra kibontott szaros pelenkától is ugyan ezt érzed, és nyilván egy kicsit szánod is azt, aki a szaros pellussal kell foglalkozzon.
Ez tényleg nem a legjobb elfoglaltság.
Mégsem mondod azt, hogy bébifóbiás, vagy pelenkafóbiás, vagy fosfóbiás, kismamafóbiás lennél. Ha lehet kerülöd, ha nem akkor összeszeded magad és teszed vele amit kell: eltakarítod, letisztítod.

A dolgoknak megvan a maga helye.
A buziknak is, meg a fosnak is.

A tolerancia nem azt jelenti, hogy mindent engedünk összekenni, elrondítani valami a többséget undorító fossal és ezt némán tűrjük, csak mert okos emberek szerint a fos és a fossal maszatolás nagyon trendi és divatos, ráadásul mindenkinek szabadsága van a fossal maszatolni össze bármit. Nem ezt jelenti a szabadság sem.

A buzit tolerálom a maga személyes terében, hiszen azt tesz, amit akar otthon, a maga szubkultórájában.
Sose zavarnám meg ebben, nem is vagyok rá kíváncsi.
De az utcán semmi helye nincs.
Szerencsésebb országokban ez evidencia.
Felénk sajnos nem az.
De ha nem az, akkor nekem jogom van tiltakozni ez ellen.
Nem kevesebb, mint a buzinak a maga valós, vagy vélt igaza mellett.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.07.03. 22:06:49

@Sir Galahad: hát érvek nem nagyon voltak...

Ez az érv se jó, hogy ne mutogassuk, mert rászoknak. Ugye jól olvastam ezt írtad?!

Az egészségre káros?
Árt valakinek?

Akkor?

Tiltsák be a dohányzást, meg az alkoholt az is a környezeti hatásra terjed és az bizonyítottan káros.

És van még nem egy ilyen "bocsánatos bűn" ami ellen senki nem tiltakozik, de e felvonulás ellen igen. Hogy is van ez?!

Celtic 2014.07.03. 22:47:08

@ekszvájzed: Mindegy, en nem eroltetem a tarsalgast. Meg amugyis keso van. Joccakat.

Celtic 2014.07.03. 22:50:02

@Éhes_ló: Biztos velem van a baj, de en az asztalon levo szaros pelenkan azt neztem, hogy "hudejo, szep nagy kaki, ugy tunik, rendben van a gyerek emesztese"

Tudom, furcsa, de probalom pozitiv oldalrol nezni.

Najo, ma elmentem ket homokos mellett (gondolom, azok lehetettek, bar az arcra puszi lehet testveri is, de a kezfogas mar nem az volt....) kicsit borzongtam, aztan meg arra gondoltam, hoyg legalabb nem olik egymast, hanem szeretik.

Na, de tenyleg hagyom a temat, ennyit nem er (bar evente egyszer szorakoztato par percig)

ugyse lépek betöbbet 2014.07.04. 09:15:42

@ekszvájzed:
"Oszd meg és uralkodj!"
Ma is remekül működik

ugyse lépek betöbbet 2014.07.04. 09:19:50

@Celtic: "legalabb nem olik egymast, hanem szeretik."
Kicsit fura értelmezést kap így a "Make love, not war" mondás, de ha minden katona ezt tenné a harcmezőkön egymás gyilkolászása helyett... Worldpeace? :D

Celtic 2014.07.04. 19:14:55

@ugyse lépek betöbbet: En azt se bannam, ha nem szeretnek egymast, csak elviselnek. Marmint a katonak. Aztan hogy a ket hadban allo orszag elnoke/hadugyminisztere hogyan rendezi le, az amr az o dolguk. Lehet pisztoly vagy kard. Csak ne masokat kuldjenek a t. politikusok/diplomatak maguk helyett a meszarszekre (na, ez mar tenyleg offtopic itt :)

Éhes_ló 2014.07.04. 19:44:00

@Celtic: izlésekről és pofonokról nem vitatkozom.
Ami neked kedves, másnak lehet undorító.
Nem akarnám számodra kötelezővé tenni azt amitől undorodsz, ezt viszont elvárnám vice versa.

zombika 2014.07.05. 12:11:40

Úgy általában nektek mi a fasz bajotok van? Ahelyett hogy fognátok a csajotokat, pasitokat, kecskéteket és kimennétek egy jót bulizni,acsarkodtok meg gyűlölködtök. A "buziság" nem fertőző, és többségében a melegek jó fejek. A feleségem tavaly pont Berlinben volt nemzetközi nyelvvizsgán amikor az ottani pride zajlott, mai napig meséli hogy mekkora jó buli volt. Nem ők a köcsögök hanem az ilyen agyatlan tahók mint ti. ( Akinek nem inge, ne vegye magára.)

Hambre Voraz (törölt) 2014.07.05. 13:20:14

Előre vetítem, hogy nincs bajom a homokosokkal. Soha nem is volt és ha lenne meleg a családomban, munkatársaim közt, qrvára nem érdekelne, nem befolyásolna.
Másik dolog, amit előre mondanék, hogy sosem voltam fidesz szimpatizáns, nem szavaztam még rájuk egy alkalommal sem, sőt a mostani Orbánt kifejezetten rühellem.
Mindazonáltal mi a faszért ne nevezhetné szabadon aberrációnak a homoszexualitást, ha annak gondolja?
Vagy ő, mint intézmény, kell, hogy állást foglaljon és így bárki is ülne a székébe, annak az egyetemes 'miniszterelnöki' véleményt kéne megfogalmaznia?
Hát szerintem nem!
Épp annyira kell elfogadni a homokosokat, mint a homofóbokat és épp annyira kell teret engedni az önkifejezésnek, mint a véleménynyilvánításnak.

Ha valaki egy neki előre megírt véleményt mondana fel, az sokkal jobban dühítene és keltene bizalmatlanságot, mert hitelteleníti az embert.

egysmás 2014.07.05. 20:30:37

"Mindazonáltal mi a faszért ne nevezhetné szabadon aberrációnak a homoszexualitást, ha annak gondolja?"

Mert ő, mint intézmény, kell, hogy állást foglaljon és így bárki is ülne a székébe, annak az egyetemes 'miniszterelnöki' véleményt kéne megfogalmaznia!

Azért.
Mert ő a hatalom megtestesítője, delegáltja, akinek nem az a dolga, hogy ebben a kérdésben nyilatkozzon.
Azért.

Perde Dóra 2014.07.05. 21:53:13

hátaztán!
MINDEN ítélet, azaz bármelyik ítélet ebben a "kultúrának" nevezett barbár cirkuszban csupán egyetlen személyről hordoz információt: magáról az ítélkezőről.
tegye fel a kezét, aki meglepődött, mert eddig azt hitte a Semjénről, hogy tökjófej!...

2014.07.06. 02:26:35

@zombika:

Tévedsz, ez nem buli, hanem aljasság. Méghozzá a legdurvább fajtából való, mert professzionális módon el tudja veled is hitetni, hogy valójában buli, miközben a pusztulásodra tör. Ezt persze, hogy nem hiszed el, mert közben azt is mondja, hogy az ún. "homofóbok" a te, meg a teféléid pusztulására törnek, pedig nem így van. Csinálhatnátok, amit akarnátok, csak HAGYNÁTOK MÁR a nyilvánosság szent színe előtt VÉGRE BÉKÉN VELE MÁSOKAT, akik ebből NEM KÉRNEK, s mennétek ti is inkább oda, ahol ez bulinak minősül, s ne zaklatnátok vele másokat ...

Mit gondolsz, a Föld hány szegletében lehet még "bulivá" varázsolni ezt az eszementséget, a teljes társadalmakkal és történelmi közmegegyezésekkel való direkt szembehugyozást?

Az, hogy a magukat műveltnek és felvilágosodottnak gondoló, de amúgy üres, kimosott, áthuzalozott eszmerendszerű, s a kötelező szólamaikat megállás nélkül mantrázó, agyonideologizált "jófejek" erről mit hisznek a rózsaszín ködeiken át, az egy dolog,

de aki azt akarja, hogy ezek véleménye legyen a mérvadó államok és kormányok vezetőinek számára is, CSAKIS AZÉRT, mert egyszer egy-két tudományos nézet ill. ideológia el akarta taposni, vagy ki akarta kezeltetni mint elmebetegséget, vagy lelki torzulást,

s aki azt akarja, hogy ezek a csakis a szexualitással önmagukat meghatározóak legyenek "a jövő gyeremekeinek" mintái, példái, felnevelői, a divatot, az ízlést, a kultúrát diktálók, akiknek tényleg egyebük sincs a "ki-mindenkivel-is-kufircolok-én-mert-velük-akarok-és-kész" -en kívül ...

az bizony minden előre vetít az emberiségre nézve, de hogy egy kib. nagy "bulizást", amit mindez eredményezhetne a szivárványos-kakiszagú agyában, nos éppen azt nem. Mert ez is, mint minden társadalomgyilkos nézet, anarchista álemberbarát és álfelszabadító törekvés annak a gonosznak ágyaz meg, ami ellen ezek állítólag a mindenféle "jogvédők" és "jogharcosok" léteznek, s amihez képest ratyistáink is meghatározni kívánják magukat.

A "gyűlöletet" pont az kelti fel, amit ez a csapat is művel: a nyavalygás, a rinyálás, a jajveszékelés, a rettegés, a követelődzés, a csúfolódás és gúnyolódás, a kihívó provokálás, a radikálisaik részéről a forradalmi ellenállással és válaszcsapással való fenyegetőzés mellett,

valamint az, hogy ennek a sok szélballibbancs szerint egyértelműen náci terrorállamnak a becses vezetői mindamellett, hogy a masszív választóikat azzal azért nem akarják sokkolni, hogy odaállnak ebbe a menetbe, mely ellen SOHA EGYETLEN SZAVUKAT SEM EMELTÉK FEL, dehanem a résztvevőiknek is egyre több bíztatást és lehetőségeket adtak,

s az általuk parancsnokolt rendőrsereg éppen hogy azokat védelmezi meg manapság, - már csak attól is, hogy valakik az igazságot végre face-to-face is a szemükbe mondhassák, - akiket 1990 előtt még kocsonyás-szilánkosra vert szét, ha meglátott valahol a korabeli kedvenc "találkahelyeik" környékén" ...

Egyszóval akinek ez buli, akinek ez jópofa, az már nem ember. Az már csak valami emberi mivoltát elveszített izé, akinek nincs helye a Voyager szonda arany plakettjén, a Föld üzenetén sem. Talán majd egyszer persze a ratyizmus nyugati győzelme azt a percet is elhozza, mikor a Föld egy újabb üzenetébe az elembétékú is beleteszi a magáét ...

Ha tehát te jópofának találod, ha mások hitét, országát, népét nyilvánosan "bulizva" gyalázzák, immár a sokadik, államilag pártolt és dotált alkalommal, akkor pedig az egyetemes emberi jogoknak és szabadságelveknek mondasz ellen, bármekkora libbant is légy. S valójában ennek az állítólag buzigyűlölő kormánynak dolgozol.

cnt 2014.07.06. 17:29:40

Egyetértek, de azért:
www.snopes.com/politics/sexuality/freeman.asp

ezt fontos hozzátenni.

zombika 2014.07.07. 16:33:28

@ekszvájzed: Ezt írtad: aljasság, legdurvább, pusztulásodra,zaklatnátok,eszementséget,szembehugyozást,üres, kimosott, áthuzalozott eszmerendszerű,agyonideologizált,szivárványos-kakiszagú agyában,társadalomgyilkos nézet, anarchista álemberbarát,gonosznak,ratyistáink,gyűlöletet, nyavalygás, a rinyálás, a jajveszékelés, a rettegés, a követelődzés, a csúfolódás és gúnyolódás, a kihívó provokálás, a radikálisaik részéről a forradalmi ellenállással és válaszcsapással való fenyegetőzés mellett,szélballibbancs, náci terrorállamnak,sokkolni,ratyizmus,gyalázzák,libbant,buzigyűlölő.

A többi főleg kötőszó és rizsa. Az a legnagyobb tévedés a véleményedben hogy van akiknek ti vagytok a buzik. Vannak akik zsigerből gyűlölik az ilyen kirekesztő, szélsőjobbos félfasiszta embereket. Amikor a televízióban azt látom hogy gárdistaavatás van, az én gondolataim is elszálnak egy MG42-es felé. Még is, eszemben sincs valósággá váltani mert LIBERÁLIS vagyok. Ha te hülye akarsz lenni, akkor legyél. Ki vagyok én hogy megmondjam neked? Ellenben te? Milyen alapon mondod meg másoknak hogy miként éljenek, hogyan gondolkozzanak? Öljük meg a buzikat! Miért? Hát mert buzik! És ezt terjesztik! ( Itt jegyezném meg hogy a "buziság" nem fertőző, valaki vagy meleg vagy nem.) Aztán ha elfogytak a buzik, irtsuk a cigányokat, úgy is csak a baj van velük. Mehetnek utánuk a fogyatékosok, legyen az szellemi vagy testi, hisz produktíve nem termelnek hasznot és még némelyik nem általlik szaporodni is. Nyuggerek dettó, úgy sincs már egy fillér sem a kasszában. Aztán ott vannak a politikailag inkorrektek, libbantok, szocik, miegymás. Dögöljön meg mind, a kurva édes anyjukat! Tetü banda! Aztán mikor már minden "köcsög" meg hulladék elfogyott felépíthetitek újra a 10.századi Magyarországot mert az olyan kurva jó volt. Lesznek fasza törzsek meg ilyesmi és ölhetitek egymást mert a gazsi a lófej klánból van, te meg a jurtásoktól. Gratulálok. Osztjátok folyton a kapitalista nyugatot, de azért ha tehetitek BMW-vel meg Toyotával jártok, kell a 50-es TV meg a Jacuzzi, Milka csokit zabáltok és Heinekkent isztok miközben fröcsög a szátokból a gyűlölet.

A végére hagynám a slusszpoént: Ha nem ordibálnátok hogy mocskos buzik, meg masírozgatnátok fel és alá, semmi szükség nem lenne a Pride-ra. Köszönjétek magatoknak. Idióták.

2014.07.07. 22:10:54

@zombika:

Te engem összetévesztesz a fejedben fel-alá masírozó kopasz náci zombikkal, apafej. Azokkal, akikkel eszmetársaid a fejedet úgy kitömték már régen, hogy a normál emberi szónak már nem is maradt benne hely. Mondd csak, TÉNYLEG mindenki kvázi-nyilas pokolfattya nektek, aki azt mondja, hogy NEM KÉR a parádétokból, és ennek a nyilvánosságotok előtt is az egyértelmű jelét adja, mert nem fél? Aki a ti új világrendeteket lázadva tagadja?

Magad írod, hogy a ratyista dzsembori a világ egyik legtutikurvajóbb bulija - mindenhol máshol, de itt is az lehetne, ha. Akkor viszont ott, ahol ez már csak egy lufieregetős és összeborulós zenés-táncos happening, tiszta '68-as rockfesztivál-érzéssel, akkor ott miért nem szüntették már be?

Hisz már nem sért ott senkit. Nincs már régóta célközönsége ott, ahol a templomokból szállodákat vagy diszkókat, a nemzeti ereklyékből meg műanyag szuveníreket csinálnak. Magad mondod, hogy csak a buzizmus ellenségei a célpontja ...

Ellenben itt, ahol MÉG MINDIG akadnak olyanok, akik felemelik a szavukat, akik tiltakozni, szembeszegülni, és ellenkezni mernek, akik tagadják, hogy ez kellene legyen népek és társadalmak sorsa, s ezeket ráadásul a ratyista provók direkte, röhögve csúfolják ki, és teszik gúny tárgyává a biztos kordonok mögött, meg az internet jóleső végtelenségében.

Merthogy van még egy rakás ember, akinek ez nem tetszik, s aki nem akarja, hogy ennek a szexuális kisebbségnek nagyobb joga legyen, mint a többségnek, olyasmihez, ami senkinek alanyi jogon NEM jár, s nem kérnek abból a fenyegetésből sem, hogy úgyis ez lesz, akármit is csinálnak.

Egyszóval, te hiperérzékeny széplélek, a "szabad" világról vallott örökifjú forradalmár ábrándjaiddal, végiggondolhatnád már, hogy mégis, miféle ember- társadalom- és országépítő momentum is rejtezik egy olyan közösségben, amely kizárólag a szexuális orientációja értelmében határozza meg önmagát?

2014.07.08. 08:52:33

@zombika:

Nem mellesleg az általad felsoroltak csupán régi kellékek modern verziói, talán az audiovizuális elektronikáktól és a távközlési vonzataiktól eltekintve. Hidd el, egy régi ember nem attól érezte magát rosszul, hogy mindezek nincsenek a birtokában. Én pl. beérem egy jó PC-vel, meg egy lapostévével, de amúgy márkás, drága termékekre, "reklámhordozókra" nem vágyom. Havibérletes békávéval járok, már nem is bagózok, már nem is bulizok / kocsmázok rég. S nem azért, mert drágállom, más okai vannak.

Egyébként az üzlet"emberek"-nek a többi ember anyagi javak iránti vágyán történő nyerészkedése egy kb. 300 éve meghonosodott gazdasági és gazdaságpolitikai rendszer alapja. S arról szól, hogy EXTRAPROFITRA, sok esetben több mint 100 százalékos TISZTA nyereségre hogy lehet minél biztosabban szert tenni.

(Ezt amúgy az 1840-es évektől kezdve egy közülük származó egyén leplezte le, abból a célból, hogy a kapitalizmus rabszolgáit "felszabadítva" utódjai majdan ember-százmilliókat legyilkoló és tönkretevő államgépezeteket tákoljanak össze, mindenféle "forradalmakat" követően ...)

S ez az, amit hosszú évszázadokig megpróbáltak megfékezni azok a máskülönben igen hatalmas és vagyonos urak, akik a maguk jólétén kívül a rájuk bízatott embertömegekkel is gondoltak, mert ennek a veszélynek, jól tudták, hogy egész országok érdekében sem szabad őket kitenni, bár nemzeti összjövedelemről ők még csak nem is hallottak. Néha aztán fogták wezeket az önző kölcs-önzőket, és pereputtyaikat, oszt' elrakták őket egy országgal odébb, boldogítsák annak a királyát és megszorultjait.

Az, hogy az embervilágot elviselhetővé, tisztává, lakhatóvá és kellemessé tévő adalékokat ki mindenki állítja elő, minősíti, majd pedig forgalmazza, ill. a megvásárlásához és szereléséhez, karbantartásához anyagi erőforrást pl. kölcsön / hitel útján, az egy dolog. Régen mások csinálták, más miatt, és máshogy. A régi kor világa sem nélkülözte a komfortot, a magas módján, mert az ember, és a kiművelt kultúrigény örök - amíg persze ki nem hal.

zombika 2014.07.08. 10:24:08

@ekszvájzed: Ettől a nagymagyarságtól agyfaszt kapok. Nem a "buzik" teszik tönkre a Magyarországot, a Fidesz meg a Viktor milliárdszor annyi kárt tesz a nemzetben. Könnyű ráfogni mindenkire hogy kimosták az agyát aki nem buzizik meg mocskolódik. Kíváncsi lennék melyik náció a produktívabb, kreatívabb és átlagintelligenciában magasabb százalékot felvonultató? A "buzik" vagy a "jobberek". Azt hiszem mindketten tudjuk erre a választ. Azt meg kijelenteni hogy a melegek lealjasítják a nemzeti értékeket szimpla agybetegség. Ha esetleg vennétek a fáradságot és körülnéznétek kicsit a világban, rájönnétek hogy ahol a "buziság" régóta elfogadott létezési forma az mind fejlett és többségében nagy múltra visszatekintő állam. Jártál már a skandinávoknál? Nézd meg azokat a gazdaságokat, a GDP-t, a kulturális hagyományok ápolását, a nemzeti öntudatot és összetartást. Pedig ott már fél évszázada elfogadott hogy valaki meleg, még sem süllyedt el az ország a szodomában és a templomokból sem lettek diszkók. Úgy hogy kérlek ne kezdj el itt összetákolni kiforgatott féligazságokat, mert totál felesleges. Vannak szép számmal jobbikos ismerőseim, pontosan látom hogy mekkora felesleges lufi ez. A másik vicc hogy aki liberális annak nem mosták ki az agyát. Miért is lenne így? Tiétek a vas és a vér igazsága, a nemzeti lobogó meg a jelképek? Lófaszt. Ja és még valami: van egy négy hónapos kislányom. Ha felnő és leszbikus lesz akkor a te gondolkodásod szerint elfajzottnak és undorítónak kéne tartanom őt, eltaszítva magamtól mert meleg. Azért ezt gondold át még egyszer.

2014.07.08. 13:31:11

@zombika:

A Vikucika teszi tönkre. Ja.

Az ő korábban a poszton állott cuclib bankos kizsákmányoló előzményeiket azonban nagyvonalúan kifelejtetted. Általad említetteket ugyanis ugyanazok irányítják, akik azokat is, és ezek már a '90-es évek elejétől dolgoznak itt. S ezért is nincs semmiféle "diktatúra", ha csak a nyugatról kapott elvárások és parancsok szerinti nem, és ezért mehet ugyanúgy a prájdolás is, minden évben. Ezek számomra, és sok más ember számára sem nemzetiek, és nem keresztények, hagyjuk már. "Nagymagyarság" ebben megint csak az, hogy az "nemzeti" kifejezést sűrűn a szájára vevő, s lassan már a WC-je ajtajára is kiírató lila nyakkendős, stadionbuzi cigányhitler a szélballibbant antifa harcos fejekben össze van mosva a ma már nem létező kopaszokkal. Vikucikánk a prájdolók utcára engedésével és bátorításával, rendőri megvédelmezésével IS dolgozik a romboláson, csak hogy megértsed végre. Miközben a nép a kenyér helyett csak ezt a sértegető cirkuszt kapja.

Intelligencia meg, hogy kinél nagyobb …

Az már egy kifejezett felsőfokú intelligencia megnyilvánulása volna, ha nem lenne mondjuk minden egyes ilyen menetben valami, ami nem bántja meg több millió ember hitét, vagy a hazája iránti fokozottabb kötődését. Sugalmazva egyúttal azt is, hogy buzizmus és kereszténység, buzizmus és magyarság egymással összeférhetetlen, vagy ez vagy, vagy az. Tehát "nem mi kezdtük", kérem szépen. Pluszban pedig a ratyizmus védelmezői nem hergelnék a tiltakozókat az ún. "látens buziság" vérlázító sugalmazásával, ami megint csak még több indulatot szül. Számos intelligens ember kérdőjelezi meg mindkét oldalon, hogy valóban muszáj-e a "jópofaság" mellé embermilliárdok értékrendszere ellen foglalni állást? Mint a 20. század nem egy ún. "forradalmában", amely az egyetemes értékeknek üzent hadat, s a vége gyilkolás lett, és pusztítás?

Vennénk a fáradságot, mi, ekszvájzedek, igen,

Láttad már azt a videót mondjuk a Norvégia fővárosának közepén tanyát vert cigókról? Hogy mit csinál az ajnározott "multikulti" egy valaha szép napokat megélt, tiszta és rendes országból? Vagy láttad-e azt a bevándorlójogi aktivista szőke svéd csajszit fotókon, élve / holtan, esetleg, akit egy feka fickó megerőszakolt, majd megfojtott, s rá sziklákat hengerített? S belegondoltál-e abba, hogy a skandináv oszágok történelmét sem azok írták, nem azok uralták és formálták, akik most ott kézenfogva langyiznak? Viking barátaink az ilyeneket a kutyáknak se vetették volna, nehogy azok valami nyavalyát kapjanak el tőlük, de hiába volt győzedelmes mindjuk a Svéd Királyság is, a katonái közül ugyanúgy kiszűrte és keményen megbüntette azokat, akik nő létükre férfiruhában tévesztették meg a toborzókat, pedig azoknak a valódi, hősi harcos hölgyeknek csak vagy az ellenséggel volt elintézetlen ügyük, vagy a férjüket-fiukat-szerelmüket keresték ill. bosszulták meg. Ami ezekkel az utóbbi 70 évben történt, az ugyanúgy a "nordikusokra" kirótt bünti, mint a "germánokra" ... Most az a poén, hogy egy fejlett állam gyorsabban adja meg magát ennek, s hanyatlása tovább tart, mint egy kevésbé tápoltnak és dotáltnak? Hát Róma is milyen fejlett volt már, nédd'a ...

2014.07.08. 13:34:43

@zombika:

Aztán.

Sose voltam ún. "vérmagyar" vagy "turbómagyar", ha ez a feltételezésed, ellenben ha elkezdik piszkolni a magyar koronát, Nagy-Magyarországot, a régi magyar királyokat, vagy zászlóikat, a történelmünket, régi nagyjainkat, vagy a keresztény vallást, akár, amelyben felnőttem, mielőtt aztán 1988-tól kb. 18-20 évre én is libbancs lettem volna, de ha látom, hogy ezeket piszkolják, olyanok, akiknek semmi közük hozzá, akkor "ÉN IS MAGYAR VAGYOK", tudod-e? S talán mégsem azoké a nemzet hagyománya, akik gúnyt űznek belőle. Sokadszor tétetik fel a kérdés, hogy mi lenne, ha a világ egyik legdemokratikusabb országával, s vallásának (tudodmelyik, nekérdezd) szimbólumaival tétetnék meg ugyanilyen viccelődés vagy fekáliába taposás, és csudák csudája, erre valahogy SOHA NEM OLVASTAM egyetlen választ sem.

Kislányod (akihaz amúgy gratulálok):

És TE szeretnéd azt, hogy felnőve leszbikus legyen? Nem inkább értelmes szavakkal meg kéne számára magyaráznod egyszer-kétszer majd a témakört az összes oldaláról, hogy miért jó vagy nem jó, ki szerint az, és miért, s hogy milyen célok állnak a pro és kontra vitatkozók politikai táborai előtt? Ha majd ilyet lát, hogy mondod el ennek a célját és értelmét neki? Nyugodt lélekkel leszel majd akkor teljesen semleges az ügybe, hogy akkor vagy később majd hadd döntsön ő, s magadat is nyugtatod eközben, hogy "sziklaszilárd hitelveim szellemében én ezt így is akarom"? Persze, ha nem szeretnéd, hogy egyszer majd egy vadidegen pasival állítson be, csakúgy, mint az átlag "lányos apák", akkor ne fogd vissza magad :) de ez a szitu évezredek óta sem arról szólt, hogy "akkor inkább a barátnőivel bújjon össze" ...

Figyu, a buziság helyet kapott az emberi civilizáció egyetemes történetében, kultúránk és műveltségünk megkerülhetetlen, elengedhetetlen része. DE. Arról, hogy a buzizmus, mint eszme szerepelhessen, hogy mint politikai akarat lépjen elő, és KÖVETELJEN dolgokat magának, mintha az a természettől fogva járna, SOHA, egyetlen egy államban, vallásban, kultúrkörben nem volt szó. Zeusz sem vette feleségül Ganümédészt, s nem fogadták örökbe senki gyermekét sem, pedig akkor is bőven lett volna kiét. Nem volt CÉL az, hogy egyenlőek legyenek, s hiába fogalmazzák meg ezt oly szépen a buzista gondolkodók, s illesztgetik bele lassanként az országok jogrendszerébe, ha egyszer pl. a népligeti bokrokba, vagy a buzibárokba, meg a plázavécékbe járó ratyitömegeknek akkor sem lesz érdekük sem a házasodás, sem a gyermeknevelés, ahogy többnyire a profi prostituáltaknak, vagy a pornósztároknak sem, legyenek azok akár homók, vagy heterók.
süti beállítások módosítása