Lex Mocsai: a legmagasabb szinten született döntés

H_A Címkék: felsőoktatás törvénymódosítás Fidesz Mocsai Lajos Testnevelési Egyetem2014.06.18. 23:00

A sport iránti elköteleződés címszó alatt futó stadionépítési megszállottság napi politikával való példátlan összefonódásának kénytelen-kelletlen tudomásulvétele mellett, (sajnos az RTL Klub híradója ma kimaradt) mégis-mégis megrökönyödéssel olvasom a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kara (TF) körüli történéseket. Miszerint - kicsire nem adunk alapon - törvényt is módosítanának azok, akik nyilván rendelkeznek az ehhez szükséges eszközökkel azért, hogy Mocsai Lajos, állítólag minden idők legeredményesebb kézilabda edzője elfoglalhassa az újra önállóvá álmodott Testnevelési Egyetem rektori posztját.

Ez a bejegyzés nem Mocsai ekézéséről szól. Érdemeit elismerem, szakértelmét tisztelem, sikereit csodálom. Ez a megrökönyödés nem az elemi szkepszis cinikus megnyilvánulása azzal az egyáltalán nem szerénytelen kijelentéssel kapcsolatban, amelyet a mester a hír kapcsán tett. Éspedig: „Garantálom, ha én szerepet kapok, mindent megteszek, hogy ismét nemzetköz hírű intézmény legyen a TF.” Semmiképpen nem szeretném kétségbe vonni a férfi kézilabda-válogatott jelenlegi edzőjében rejlő rektori potenciált, amelynek révén a szerinte 14 éves zuhanórepülésben lévő intézménynek hetedhét határon átívelő hírnevet képes szerezni. Nem áll szándékomban a személyével és az általa vezetett leendő intézménnyel kapcsolatos "legmagasabb szinten született döntés" hátterét boncolgatni. Megelégszem a felháborító tények kritikájával. Amely tények akkor is felháborítóak, ha egyáltalán nem hatnak az újdonság erejével.

Borzasztónak érzem, hogy a minden bizonnyal hamarosan életbe lépő döntés kedvéért újra a mindenen és mindenkin átgázolni képes, a botrányos precedensek teremtésére kiválóan alkalmas kétharmados arroganciát veti be a Fidesz. Amely egy emberes döntések kedvéért nagy horderejű törvények gátlástalan, gyorsított üzemmódú módosításától sem riad vissza. Mert ez a húzás nem a Testnevelési Karból Egyetemmé avanzsáló intézményről szól csupán, hanem az én olvasatomban nyugodtan tekinthető az egész felsőoktatás arcul köpésének.

Méltatlan mindazokra az egyetemi tanárokra nézve, akiket nem hívnak Mocsai Lajosoknak. Akik Mocsai Lajosokkal ellentétben, egyáltalán nem mellesleg, rendelkeznek a rektori poszt betöltéséhez szükséges tudományos fokozattal, és valószínűleg ugyanazzal a kitörő lelkesedéssel, tenni akarással, szakmai hozzáértéssel is fel vannak vértezve, mint a "legmagasabb szinten" döntéseket hozók kegyeltjeinek. És akiknek kedvéért nem kell törvényes kereteket sem futószalagon fércelgetni, módosítgatni azért, hogy befutók lehessenek egy normális körülmények között nem előre eldöntött versenyben.

Költői sóhaj: vajon a szükséges tudományos fokozatok nélkül mi minden lehetne belőlem, ha engem is Mocsai Lajosnak hívnának, milyen törvényeket kellene az én képemre és hasonlatosságomra módosítani azért, hogy szerepet kaphassak egy olyan feladat ellátásában, amelyért mások hosszú évek munkáját tették le az asztalra, csak azért, mert egyeseknek a törvényhozás egyet jelent a lojális, kiválasztott csókosok helyzetbe hozására alkalmas szórakozással? Amellett, hogy lehetnék tűzoltó, katona és vadakat terelő juhász, mi minden lehetnék?

Az egyebek mellett az én kedvemért újra létrehozott Testnevelési Egyetem rektora biztosan nem lehetnék. Ahhoz túlságosan távol esek a legmagasabb szintektől, ahol szerepeket osztogatnak. Pedig a pálya szélén fél térdre ereszkedve én is kiválóan tudok artikulálatlan hangok kíséretében üvöltözni. Egy felsőoktatási intézmény rektori tisztségének betöltéséhez márpedig ez is elengedhetetlen feltétel.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr746368353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alprazolam 2014.06.19. 08:48:16

A leendő rektor személye tökéletesen illeszkedik a politikai hátterű személyi struktúra elemei(ld. még káderek) közé. Gyönyörű lózungok, patetikus megnyilvánulások, nagyívű szakmai magyarázatok, megspékelve fájdalmas, meggyötört arckifejezéssel.
Gróf Úr!....... hogyan tovább?

Trackers 2014.06.19. 08:57:44

El tudsz képzelni egy személycserét, mely egyébként mindennapos az egyetemeken, állami intézményekben, minden kormány alatt, amiről nem a "gátlástalan, gyorsított üzemmódú módosítás" jut eszedbe ?

Paranoia mester fokon.

Netuddki. 2014.06.19. 09:25:15

Kinek a haverja? Az orbán rezsim esetében mindig ezzel a kérdéssel kell kezdeni. Náluk nem a szakmai hozzáértés számít hanem a haveri kör, a pénz és a lojalitás.

bölcsbagoly 2014.06.19. 09:39:55

A Testnevelési egyetemet bekényszerítették anno a SOTE-ba, de onnan mindenképpen kilógott. Ráadásul végig mostohagyerekek voltak benne. A Schmitt ügy is megmutatta a két intézmény közötti különbségeket. Egyszerűen szinte lehetetlen olyan kutatói tevékenységet elvárni a testnevelésin oktatóktól, mint ahogy az más egyetemeken/karokon lehetséges. Ugyanez érvényes a zene és képzőművészeti karokon/egyetemeken is, de ott legalább nem PhD-t várnak el alapul az oktatók részéről.
Nagyon helyes, hogy újra önálló egyetem lesz, de az akreditációjánál figyelembe kell venni a jellegzetességeit s nem a lehetetlent követelni tőlük.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 09:45:00

Hát igen.

Ha az élet nem engedelmeskedik a balliberális jogszabályoknak, akkor az életet kell a jogszabályhoz igazítani, nem pedig fordítva.

Ha van valaki ebben az országban, aki egészen biztosan alkalmatlan a Testnevelési Egyetem vezetésére, az nyilvánvalóan Mocsai Lajos.

Szervezi már a Kettős Mérce / Magyarinfó a tüntetést az orbáni önkény újabb megnyilvánulása ellen?

Kapásból tudok vagy négy független szakemberről a sport területéről, aki alkalmas lenne rektornak. gyurcsányi Ferenc volt sportminiszter, Mesterházy Attila volt sportállamtitkár, Bajnai Gordon kapus, Szigetvári Viktor volt sportminisztériumi illetékes mind-mind kitűnő választás lenne. De a Mocsai nem! Neki nem jók a papírjai!

Ambiorix 2014.06.19. 09:47:12

Ja, szerintem is sokkal jobb lenne inkább Dr. Dr. Dr. Dr. Dr. Dr. Herpeszpusztay Kázmért kinevezni, aki labdát ugyan még csak elméletben látott, viszont a Bevezetés az óetruszk futóversenyek fiziológiai aspektusainak lélektani dimenzióiba című, szenzációs tudományos eredményeket felvonultató szakkönyve máig méltán népszerű alapmű. :)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 09:48:20

Meg kellene kapirgálni, egyáltalán kézilabda szövetségi kapitány lehetett volna-é, vagy ahhoz sem voltak meg a papírjai! Fennáll a gyanú, hogy papírok nélkül, potyautasként szerzett világbajnoki, olimpiai, Európa-bajnoki érmeket!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 09:55:42

Mocsai csak az orbáni rendszerben lehetett Európa-bajnok 2000-ben, hiszen csak 32-30-ra verte meg Ukrajnát. Ezért egy arányos, demokratikus, sportszerű rendszerben csak fél aranyérem járt volna, vagy egy egész bronz, de semmiképpen nem egy egész aranyérem.

shushu2 2014.06.19. 09:59:59

Ebből kiindulva a Kézis játékosok dékánok lesznek ?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 10:01:05

"Költői sóhaj: vajon a szükséges tudományos fokozatok nélkül mi minden lehetne belőlem, ha engem is Mocsai Lajosnak hívnának, milyen törvényeket kellene az én képemre és hasonlatosságomra módosítani azért, hogy szerepet kaphassak egy olyan feladat ellátásában, amelyért mások hosszú évek munkáját tették le az asztalra, csak azért, mert egyeseknek a törvényhozás egyet jelent a lojális, kiválasztott csókosok helyzetbe hozására alkalmas szórakozással?"

Nagyon jól írod!

Mocsai Lajos névvel könnyű!

Neki nem kellett megdolgoznia a sikerekért, megdolgoztak helyette a játékosok! Ő csak egy kapitány volt. Nélküle jobban megvertük volna Ukrajnát!

Szomorú, hogy ilyen sokáig élősködhetett Mocsai a Magyar Köztársaság testén! Fizesse vissza a pénzt, amit kapott, és számoljon el, miből tellett neki egyfolytában utazgatni! Míg más a velejéig rohadt orbáni rezsim leváltásán fáradozott, vagy éppen a Fidesz börtönében raboskodott, addig Mocsai a nevéből élt, utazgatott, bulizgatott!

unionista. (törölt) 2014.06.19. 10:23:56

úriemberből egy pénzéhes öregember lett. egy igazi helyezkedő seggnyaló paraszt. mocsaiból mucsai.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 10:27:34

@unionista.:

Egy utolsó senki.

Bajnai Gordon sokkal jobb jelölt lenne! Az ő arca egyébként is sokkal tudományosabb és demokratikusabb. Ráadásul ő nem is szokott magyarkodni, mint az ilyen válogatottas alakok.

flort 2014.06.19. 10:31:26

@bölcsbagoly: "Egyszerűen szinte lehetetlen olyan kutatói tevékenységet elvárni a testnevelésin oktatóktól, mint ahogy az más egyetemeken/karokon lehetséges."

Ez megítélés kérdése. Csak az NDK-s sportolók, a profi kerékpárosok, sprinterek jutnak az ember eszébe, akik mögött egy sor specialista áll. És most tökmindegy, hogy doppingnak minősül-e egy szer, vagy tiltott-e egy eljárás, mert azokat a másodperceske lebontott edzéstervekkel és pihenőkkel együtt mind olyan figurák fejlesztették ki, akik TF szerű helyeken végzik a kutatásaikat.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 10:48:49

@flort:

Már megint csak a bolsizás.

Ha jobboldali diktatúra lett volna az NDK-ban, akkor ők is szakállas nőket indítottak volna!

2014.06.19. 10:51:18

@Istóczy úr: Teljesen igazad van. Egy egyetem rektorának elsősorban jó szakembernek kell lennie, legalább egy sporthoz értenie kell, ha a Testnevelési Egyetemről van szó. Nem is kell semmilyen végzettséggel rendelkeznie, elég az értettségi és egy egyetemet vezethet. A fidesz rendszerben ez így működik, ezt láthattuk, tapasztalhattuk eddig is. A fontosabb pozíciók betöltésének nem feltétele a hozzáértés, sőt inkább hátrány, mert még okosakat kérdez, amire a szintén odarakott államtitkárok, miniszterek nem tudnak válaszolni.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 10:57:40

@roli101:

Mucsai egy szaros egyetemi docens, nem pedig Valaki.

Magyar Bálint például nemcsak ért a tudományhoz (hiszen oktatási miniszter is volt), hanem sokkal magasabb, atlétikusabb is Mucsinál.

Mongyon le a Fidesz!

Mucsainak a börtönben lenne a helye, nem az egyetemen!

Netuddki. 2014.06.19. 10:58:22

@roli101: Asszem nálad a pont. @Istóczy úr: -nak meg nem igazán áll jól az irónia. És akkor még nagyon finoman fogalmaztam.

Most látom csak, a kurucinfó a blogja. Muhaha!

"Istóczy úr 0 bejegyzést írt és 272 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2014.06.08. óta tag."

bölcsbagoly 2014.06.19. 11:02:23

@flort: azt nem a testnevelésin dolgozták ki, hanem egy élettani/gyógyszertani laborban! Ők nem testneveléstan oktatók, hanem orvosok/biológusok/gyógyszerészek! Én arról írtam, hogy egy tornát/kézilabdát/úszást/atlétikát/ oktatónak nem igen vannak lehetőségei olyan kutatómunkát végezni, amely erdedi szellemi termék megteremtését eredményeztethetné!
Nem véletlen, hogy anno az akkor alakult TE doktori szabályzatában (kisdoktoriról volt szó akkoriban, arra volt joguk) a disszettáció elfogadásánál két párhuzamos kritériuma volt:
- eredeti, értékes szemi termék létrehozása;
- társadalmilag hasznos mű megírása (ezért fogadták el SP diszertációját, annak ellenére hogy semmiféle eredeti gondolat, adat, tény nem volt benne!, s pont ezen akadt ki a SOTE szenátusa mikor visszavonták a címet. Megjegyzem, Georgijev kéziratában sem volt ilyesmi!).
Ha nagyon szigorú akarnák lenne, a humán szakokon szinte eleve lehetetlen valami olyant írni, amelyben az eredeti, másnál nem előforduló gondolatok többségben lennének, az átvettek mellet). !

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 11:04:42

Csakis a balliberális, szakértői oldalnak lehet igaza!

Mucsai egy senkiházi, és aki védi, az náci!

bölcsbagoly 2014.06.19. 11:09:43

@roli101: persze, a fociedző Simon kiváló volt anno környezetvédelmi/vízügyi miniszternek. Ja , hogy ő mszp-s , bocsi. Fodornak és Magyar Bálintnak is kiválóan pászolt a diplomája az oktatásügyi miniszterséghez. vagy Kóka orvosi diplomája a gazdasági miniszterséghez, Lampert- é a belügyihez, vagy netán Kunhalmié az oktatásügyhöz (bevallottan nagy szakértője a területnek).
Ácsi, balliba bohócok!

_most_ 2014.06.19. 11:18:19

lol, testnevelési egyetem, erős túlzásnak érzem az egyetem elnevezést még a végén összekeverik egy igazi egyetemmel :D

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 11:21:25

@_most_:

Hát igen. Aki sportol, az már eleve is gyanús. Kultúrember nem melegítőben, hanem öltönyben jár. Akinek a melegítő a munkaruhája, az valószínűleg suk-süköl, köpköd is. Nem csoda, hogy a sportolók orbánisták. Ott, ahol a valódi teljesítmény számít, tehát a kitüntetések, ott a balliberális, szakértői oldal a népszerű.

_most_ 2014.06.19. 11:30:11

@Istóczy úr: hát a sportolókat nem az eszükről híresek, kivéve persze a focisták :D

bölcsbagoly 2014.06.19. 11:32:18

@_most_: ahhoz képest hogy a vizilabdások, úszók, atléták, stb. többsége diplomás, sőt nehéz szakokat végeztek .

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 11:50:49

@_most_:

Bizony! Mint ahogy a sportvezetők sem!

Az igazán okos emberek művészfilmeket csinálnak 20 nézőnek!

_most_ 2014.06.19. 11:56:21

@Istóczy úr: persze vannak kivételek, például Pintér Attila intelligenciája tényleg lenyűgöző, lehetne akár a Magyar Nemzeti Bank elnöke is :D

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 12:12:55

@_most_:

Bizonyára nagyon buta emberek csinálják a világ egyik legnagyobb (show)bizniszét!

Te is csak azért nem akarsz a TE rektora lenni, nehogy butának tartsanak!

_most_ 2014.06.19. 12:17:48

@Istóczy úr: jaja, a magyar fociban rendkívül okos szakemberek tevékenykednek, meg is látszik az eredményeken :D

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 12:22:19

Ebben az országban egyetlen olyan csoport van, aminek a tagjai okosak: az illegális újlipótvárosi romkocsmákban üldögélő belvárértelmiség.

Rajtuk kívül mindenki hülye.

A "vidéki", a paraszt eleve hülye, hiszen ha lenne esze, Budapesten élne, ahol több a GDP.

A szakmunkás, a technikus ha nem is hülye, de buta, hiszen különben egyetemet végzett volna.

A sportolókat ismerjük, tudjuk, hogy olyan buták mind, mint a sár. Az ő pénzüket el is kellene venni, és a gyermekéhínséget megszüntetni belőle.

A maradékból, vagyis a színház rendezőkből, a romológusokból, a szociológusokból a jogvédőkből és az indexes címlapbloggerekből ki kell vonni az orbánfasisztákat és a jobbikfasisztákat, és megkapjuk az Igazi Értelmiséget.

2014.06.19. 12:46:07

@bölcsbagoly: @Istóczy úr: Észre se veszitek, hogy az mszp, szdsz szintjén vagytok. Hőbörögtök, hogy bezzeg ők is így csinálták, tehát nektek is lehet. Ezzel be is ismeritek, hogy semmivel se vagytok különbek, csak akkor nem fértetek a húsosfazékhoz, de most igen.
Aki kicsit is értelmesebb, az már 1998-2002-ben is látta ezt a mentalitást és azóta utálja a fideszt. Meg vannak, akik kevésbé műveltek, na ők meg imádják. Ahogy imádták Kádárt, Rákosit, Hitlert is sokan. Nekik egy vezéregyéniség kell, aki utat mutat a sötétben. A módszerei nem számítanak, mert a hívők mindent bevesznek.

bölcsbagoly 2014.06.19. 13:18:42

@roli101: látom te meg a félanalfabéták színtjén ragadtál. Az oktatásügyben a selejt évek/évtizedek után jön elő. A most elkövetetteket majd csak valamikor 2020 körül/után fogod észlelni. Ergo, csak arról lehet beszélni ami van, ami már előjött.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 13:21:53

@roli101:

Nyilván "Mucsai" is Hitlersztálinhoz hasonlít, és csak a vezérelvűnácisöpredék kedveli.

Hiszen demokratikus sportágakban nem szövetségi kapitány van, hanem paritásos csapatvezetés baloldali és jobboldali edzőkből, szigorúan náci edzők nélkül.

Fáj, hogy egyetlen híres baller sportoló sincs, ugye? Mert ott valóban a teljesítmény számít, nem a handabanda, nem a kitüntetés, nem a hazugság.

Fáj Egérke, fáj Kokó, fáj Buzánszky, fáj Mocsai, fáj Balczó, ugye? Grosics, Puskás is fájt, nemde? Szeretnétek ti is ilyen sportolókat, ugye? Akkor neveljétek ki őket a szélsőliberális, kontraszelektált közegetekben, ne a mieinket köpködjétek, véglények!

lüke 2014.06.19. 13:57:59

Hmmmm
mocsai kastélyból a rektori székbe,
oh lengő ..izé.....Lengo avagy lábtengó

kaskala 2014.06.19. 14:21:04

@Istóczy úr: Nekem úgy rémlik, az általad a felsoroltak mind a komenista rendszerben érték el a sikereiket.

2014.06.19. 14:27:09

@Istóczy úr: Megmutatnád, hogy hol írtam negatívan a magyar sportolókról, sportvezetőkről? Amennyiben nem tudod, akkor kijelenthetjük, hogy funkcionális analfabéta vagy, aki nem érti, amit olvas. Tipikus seggnyaló, akit nem érdekelnek a tények, csak a vezér seggét nyalod.
A sportról meg annyit, mivel látom nem nagyon voltál a közelében sem, hogy a sportolók nagy többsége szarik a politikára és sajnos ki van szolgáltatva az aktuálpolitikának. Pl. most ha focista vagy, tied a világ, ha nem, akkor magadnak előteremteni a pénzt az edzésre és versenyzésre.
Én Mocsai Lajost, mint edzőt tisztelem, elismerem a teljesítményét. De ezért még nem tartom őt megfelelőnek egy egyetem vezetésére, amely feladatban legkevésbé az edzői tudására van szükség és ettől függetlenül lehet, hogy jól fogja csinálni, mert előfordul. Csak a módszer ne volna ennyire nyilvánvalóan diktatúrákba való. A te munkádat el tudná végezni egy 6 általánost végzett ember?

2014.06.19. 14:29:50

@bölcsbagoly: Még így is magasabb szinten vagyok, mint te úgy veszem észre.

mrZ (törölt) 2014.06.19. 14:36:27

Egy vezetőnek nem kell diploma, elég ha jól meg tudja szervezni a környezetét. A (kamu)diplomások által lebénított ország a legnagyobb bajunk. Hozzájuk képest mocsai kifejezetten intelligens. Úgyhogy hajrá, tinektek meg lesz holnapra újabb károgni való.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 14:46:16

@roli101:

Dehogy tiszteled Mocsait. Orbánseggnyalónak tartod, mucsai bugrisnak, mint az elvtársad, akire véletlenül sem szóltál rá, hogy ezt azért mégsem kéne, hogy itt mégiscsak az országunk, nemzetünk egyik büszkeségéről van szó.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 14:49:55

@mrZ:

Ezeknek a "borász" gyurcsányi jó volt sportminiszternek, Mesterházy sportállamtitkárnak, Zuschlag és Szigetvári egyéb sporthalljakendnek, de Mocsait, aki amellett, hogy Európa-bajnok, világbajnoki és olimpiai ezüstérmes szövetségi kapitány, és egyetemi docens is a SOTE-n, képzetlennek tartják.

Helyesen teszi a Fidesz, ha az élethez igazítja a törvényt, amiről kiderült, hogy egy Mocsait alkalmatlanná tesz a TE rektorának.

2014.06.19. 14:50:49

@Istóczy úr: Mondom én, hogy funkcionális analfabéta vagy. Nem őt tartom seggnyalónak, hanem téged. Bővebben ki se fejtem a véleményemet, mert úgyse érted meg.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 14:51:55

Önmagában az a tény, hogy a címlapos ballibsi üstökösblog "Hacsaknem" és a szokásos antimagyar bolsevisták hörögnek valami ellen, az a Napnál is fényesebben igazolja annak a valaminek a helyességét.

2014.06.19. 14:56:35

@mrZ: Tehát úgy gondolod, hogy ezentúl a egy kórház, egy gyár, iskola stb. igazgatójának elég, ha valaki állítja, hogy jó szervező és máris övé az állás. Tudom, hogy van ilyenre példa, mert ez a fidesz módszere, de azért ne ez legyen már követendő példa. Persze tudom Türkmenisztánban így megy, tehát nekünk is úgy kell, hiszen a türkmén elnök példaképe Orbánnak. Ő is ilyen diktátor szeretne lenni, de sajnos azok a fránya demokratikus hülyeségek megakadályozzák ebben. Hitlert is zavarta eleinte a demokrácia, de aztán sikeresen megszüntette.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 15:04:31

@roli101:

De kellett már egy kis türkménezés is.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 15:05:00

A hitlerezésről nem is beszélve.

2014.06.19. 15:12:10

@Istóczy úr: A történelem arra való, hogy tanuljunk belőle, de neked nem sikerült. Ne törődj vele, sokan vannak így. A lényeg, hogy mindig a többséghez tartozz, együtt bégess a nyájjal. Mert a máshogy gondolkodókat el kell pusztítani, ugye?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 15:13:01

Kreisky kancellárnak például nyilván a véreskezű, áldozatait arccal lefelé temettető Kádár János bátyátok volt a példaképe, azért üzletelt a háromharmados bolsevista kormányzású Magyar "Népköztársasággal". És ezzel véletlenül sem járt jól Ausztria, mint ahogy mi sem járhatunk jól Türkmenisztánnal.

Az elvakult Orbán-gyűlölet teljesen elhatalmasodott már a balliberális megmondóembereken, ami azért súlyos helyzet, mert lassan már a hasznos hülyéik is elfogynak, és a szavazóbázisuk is a belpesti megmondóemberekből fog állni, amely társaság bár elég hangos, de nem túl számos, és ez újabb frusztrációhoz vezethet idővel álértelmiségi körökben.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 15:14:23

@roli101:

"A lényeg, hogy mindig a többséghez tartozz"

És mi van a ballibmatematikával, miszerint csak 20%-nyian vagyunk? Mi van a kormányváltó hangulattal? Odalett?

Stringer 2014.06.19. 15:31:34

A legrosszabb az a pillanat lesz, amikor Mocsai (aki mellett megannyi klubmeccsen ültem, mikor kapitányként kiült a nézőtérre vendég szektorba) rájön, hogy mire kellett ő, mire használták fel. Amikor soban kapja majd a pofonokat, és komoly arccal "visszatér a sportvezetéshez". Amikor majd egyértelműen politikai hovatartozása alapján kell szerepelnie, és a szerepnek megfelelnie.
Mert én hiszem, hogy 1x eljönnek ezek a pillanatok, és akkor nagyon sajnálni fogom őt.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 15:37:14

@Stringer:

Én biztos vagyok benne, hogy számolt a ballib gyűlölködéssel. Intelligens, sokat látott ember, aki nem retten meg a kihívásoktól. Sportoló, hazafi.

mrZ (törölt) 2014.06.19. 15:41:33

@roli101:

A dolog fidesz független, ne terelj!
A hitlerezésed nagyon piti.

Demokratikus vezetés?????? Mit szívsz?

2014.06.19. 15:47:54

@mrZ: Mintha a Orbán azt ígérte volna, hogy ezentúl máshogy lesz. Te nem emlékszel ilyesmire? Én igen. Ezért szavazott rájuk sok ember. Azt hazudta, hogy ők máshogy fogják csinálni, nem úgy ahogy a baloldal. És erre ti meg úgy védekeztek, hogy bezzeg régen is így volt, tehát most is így kell lennie. Ezzel beismeritek, hogy Orbán egyenlő Gyurcsánnyal.

2014.06.19. 15:49:53

@mrZ: A hitlerezésről meg annyit, hogy aki nem érti, az ne törődjön vele. Aki nem tanul a történelemből, az mindig ugyanabba a szarba lép.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 15:57:57

@roli101:

A történelemből tanulás nem egyenlő azzal, hogy már évtizedek óta orbánoztok, hitlereztek, náciztok, fasisztáztok.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 16:01:53

Ugyanakkor a műsorotok egyre érthetőbbé teszi egyre több ember számára azt, hogy mi vezetett ahhoz annak idején, ami miatt annyit ajvékoltok.

Húsz éve szerintem még senki nem értette, hogyan történhetett meg a tuggyukmi. Felvilágosító tevékenységetek ezügyben több mint figyelemreméltó eredményeket ért el. Hogy ez jó-e, arról viszont magatokat kérdezzétek meg.

2014.06.19. 16:03:51

@Istóczy úr: Aki nem tanul belőle annak valóban nem egyenlő azzal. 1930-tól igen sokan figyelmeztettek Hitlerre Németországban. A többség viszont örömmel vette, hogy végre valaki megmutatja a világnak, végre valaki igazságot tesz és kemény kézzel rendet tesz az országban. Te, hogy emlékszel, kinek volt igaza?

mrZ (törölt) 2014.06.19. 16:09:21

@roli101:
Nem hazudott máshogy lett. Még rosszabb, még több lopással, még szemtelenebbül. De ez nem jelenti azt hogy egy gój ne lenne alkalmas annak a gittegyletnek a vezetésére. Lopni ő is tud, nem véletlenül kerül oda.
Úgyhogy neki hajrá.
Neked meg coki.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 16:30:49

@roli101:

Sok dologban nem volt igaza Hitlernek, de speciel veletek kapcsolatban igen. Külön kiemelném a tévedései közül Wagnert, akinél ifj. Strauss például sokkal kellemesebb zenéket szerzett. Csodálkozom is, hogy rendezvényszervezői képzettség és persze az engedélyetek nélkül bálakat is szervezhetett, méghozzá sikereseket.

Nem térnénk vissza Mocsaihoz? Nem is értem, hogy a faszba jöttek ide évtizedekkel korábbi kancellárjai még csak nem is szomszédos országoknak. Talán nekik sem voltak jók a balliberális referenciáik?

2014.06.19. 16:57:36

@mrZ: Ezzel a bíróságon is lehet védekezni?
Bírónő tényleg komolyan gondoltam, hogy a kölcsönkapott pénzre 48 %-os hozamot fogok fizetni, de nem úgy lett. Se kamat, se pénz, de ugye ártatlan vagyok, hiszen Orbán Viktor is pontosan így tett.

Úgyhogy hajrá, csak lopjon továbbra is nyugodtan, én is úgy teszek. Munkanélküli vagyok, de járom a világot.
Te meg véletlenül se húzd ki a fejed a hátsójából, te ott érzed magad otthon. Megérdemled.

mrZ (törölt) 2014.06.19. 17:35:38

@roli101:
Ezt az országot a te törzsed tette ilyenné, és az orbán a te törzsed tagja.
És igen, járom a világot, becsületes self made man vagyok, énrám mindenütt van kereslet.
Lopni itt vagy te, már csak a lehetőségre vársz, mondjuk addig még sokat kell hitlerezned, sokan vagytok a sorban.

bölcsbagoly 2014.06.19. 17:46:41

@roli101: szerintem meg egészen másképpen csinálja, csak hát ez a butapesti álértelmiségnek és lumpenproli támogatóinak sehogy sem tetszik. Most a választások leőtt, meg nyíltan vázolta az egész programot egy szóval: FOLYTATJUK!
Folytatják azt a rendszerváltást, amit ti csak igértetek, de elloptátok és kiárusítottátok az országot külföldi bűnbandátoknak. S azt sérelmezitek, hogy az nem folytatódik.

bölcsbagoly 2014.06.19. 17:49:55

@roli101: azn a baj veletek, hogy a azt a történelmet amit ismertek , azt is a bandátok hamisította! Nem ártana, a másféle történelmet is ismernetek!

bölcsbagoly 2014.06.19. 17:58:42

@kaskala: te marha, volt más lehetőségük? nem ti működtettétek azt is 45 évig? jellemző, hogy az a két olimpiai szereplés amelyet a bandátok készitett elő botrányosra sikerült ( az athéni - Gyurcsány elvtárs minisztersége alatt - a doppingbotrányai miatt,amelyet a kedves Aján elvtársatok inditott el, mig a pekingi az eredménytelensége maitt), de a nevetekhez kötődik az FTC focicsapatának látványos NBII-be küldése, Kisteleki elvtársatok révén, miközben mások vidáman maradtak sokkal rosszabb anyagi helyzetben az NBI-ben. Úgyhogy ácsi...

bölcsbagoly 2014.06.19. 18:01:31

@roli101: hogyne lennél, a felhőkben mászkálsz, a teliholdat bámulva!-:) Tipikus lumpen balliba hőzöngés. mindent ti tudtok jobban, mindenkinél okosabbak vagytok, mindig magasabb szinten vagytok....

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 18:21:58

@bölcsbagoly:

gyurcsányi mostanában meglepően keveset szólal meg sporttémában volt sportminiszter létére. Talán már nem ért hozzá?

bölcsbagoly 2014.06.19. 18:35:04

@Istóczy úr: a nevéhez fűződik az athéni olimpiai felkészítésen kívül, a beléptető kapuk rozsdásítása. A drága pénzen megvett és a nyugati pályákon mindenütt alkalmazott technológiát a ballibák végig ironizálták és elfektették valamilyen raktárban, csak azért mert fideszes miniszter rendelte meg. marha, bunkó banda.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 21:09:15

@bölcsbagoly:

Az is ugyanez a gyurcsányi volt, aki sportminiszterként az olimpia előtt két héttel lemondott, hogy a D-209-es utóda lehessen?

gyurcsányi, Mesterházy, Zuschlag, Szigetvári, meg a kapus libás mind-mind remek sportszakemberek, nem is csodálom, hogy az Orbán ennyi stadiont épít. De még így sem nagyon tud versenyezni a ballibszakértelemmel, talán ezért találta ki, hogy kinevezi a Mocsait a TE rektorának, amikor számtalan alkalmas és főleg független ballib jelölt is lenne a posztra.

bölcsbagoly 2014.06.19. 21:14:49

@Istóczy úr: az az! Persze, a balfékek tele vannak mindemhez kiválóan értő szagemberekkel!-:))

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.19. 21:18:15

@bölcsbagoly:

Csudálkozom is, hogy nem virágzott fel mégsem az ország, sőt.

Bár a médiaszakembereik szerint ez is bekövetkezett mindannyiszor, és még az IMF-hitelt is jutalomból kaptuk.

pocaklakó minimanó 2014.06.30. 17:51:08

"...vajon a szükséges tudományos fokozatok nélkül mi minden lehetne belőlem..."

Lehetnél Tamás Gáspár Miklós. Például.

pocaklakó minimanó 2014.07.01. 14:58:14

"...vajon a szükséges tudományos fokozatok nélkül mi minden lehetne belőlem..."

Vagy lehetne belőled az Európai Parlament elnöke, Martin Schulz 2. :)

Neki még diplomája sincs, mégis osztja az észt ezerrel. :)
süti beállítások módosítása