Orbánnak húsz évébe került. Nekünk mennyibe fog kerülni?

H_A Címkék: Orbán Viktor Nagy Imre 1956-os forradalom szabadságkoncert2014.06.16. 20:16

Lássuk be, nem mindennapi esemény, hogy ingyenes, úgy értem ingyenes koncertet ad az Omega és a Scorpions egyazon esemény keretén belül Budapesten. Bár bevallom, engem a német-portugál világbajnoki mérkőzés sokkal inkább lázba hoz bármikor, mint a Gyöngyhajú lány felejthetetlen rigmusai, vagy a Wind of change örökzöld dallama. Úgyhogy e sorok írásakor nem azért nem vagyok a Hősök terén, mert kormányzati rendezvényről van szó, és meggyőződésből nem járok kormányzati rendezvényekre. Még csak azért sincs hiányérzetem, hogy - miközben a közszolgálati média jóvoltából, a rendezvény beharangozójából teljesen világossá vált, hogy június 16. ma, 2014-ben Orbán Viktor miniszterelnökről szól elsősorban, és csak másodsorban Nagy Imréékről - maga az ünnepelt is inkább Portugáliában aggodalmaskodik az Európai Néppárt jövőjével kapcsolatban, semhogy farmerban és összekócolt hajjal csápolna a rockzene dallamára. Ha már így alakult. Viszont.

Miután ma azt olvastam, hogy az ötvenhatos mártírok több hozzátartozója tiltakozik az 1956-os mártírok emléknapján a Hősök terén megrendezendő Omega- és Scorpions-koncert ellen, én is továbbgondolásra tartom érdemesnek ezt a napot. A helyzetet súlyosbítja, hogy párhuzamosan a fentiekkel szembejött velem "A szívek forradalma volt" címet viselő, Orbán Viktorral készült interjú, amely a Bild német lap hétfői számában jelent meg Nagy Imre és mártírtársai újratemetésének 25. évfordulója alkalmából készült.  És amelyben a túl sokadik mandátumát betöltő magyar miniszterelnök nem többet, nem kevesebbet állít, mint hogy neki személyesen, egyedül neki, húsz évébe telt, míg legyőzte/legyőzték a kommunistákat.

Ez a gátlástalan egyes szám első személy, ez a mintegy öntudatlan, mindenféle alázatot nélkülöző pofátlan szerénytelenség, ez a messianisztikus felhangú vallomás az, ami miatt - megengedve azt is, hogy az elmúlást egyébként persze lehet zenés-táncos, alkoholba fojtott mulatsággal is ünnepelni, - nekem is visszás érzéseim támadnak azzal kapcsolatban, hogy az egykori gyászszertartás helyszínén ma Orbán Viktort ünnepeljük egy úgynevezett szabadságkoncerttel.

Megértem Nagy Imréék, Maléter Pálék, és '56-os "névtelen" hőseink hozzátartozóinak megütközését azon, hogy szeretteik kíméletlen legyilkolásának, a hazáért hozott áldozatuk és vértanúhaláluk emléknapján szeretett kormányuk örömünnepet ül. Nekem mégsem elsősorban azzal van bajom, hogy kicsit olyan ez, mint mondjuk Rammstein-koncerttel emlékezni a Holokausztra - ízléstelen, gusztustalan, de mit tegyünk? - hanem azzal, hogy a szervezők egyenesen azt sugallják: egyáltalán nem Nagy Imre és társai kivégzésére emlékezünk ezen a napon, hanem a korábban magát liberálisnak nevező, fiatal és demokrata Orbán '89-es beszédére.

Pedig ma már tudjuk, hogy a demokrácia ifjú szülőatyja, a Nagy Imre koporsójánál szónokló ifjú titán, e törékeny demokrácia lassan, de biztosan cselekvő gyilkosává öregedett. Aki távollétében is kisajátítja a szovjet megszállók elleni 1956-os forradalom jelképes alakjának/alakjainak járó kegyeletet és elismerést. Ma már tudjuk, hogy Orbán Viktor nem elsősorban rendszert akart váltani (bár 1989-ben ezt sokkal többen hajlamosak voltak neki elhinni) nem a pártállamot akarta lebontani, hanem a hatalmat akarta megszerezni. Ha lehet ezt mondani - és miért ne lehetne? - valószínűleg ez került neki húsz évébe.

Az a kérdés, hogy nekünk hány évünkbe fog kerülni kiheverni Orbán húsz éves kemény igyekezetének következményeit. "1989 "a fordulat, a szabadság, a forradalom éve volt", amelyben az emberek megértették, hogy félelem nélkül beszélhetnek és cselekedhetnek". Ez így igaz, miniszterelnök úr. Volt. Ma viszont cinikus realitás, hogy 1989. június 16.-án, a magyar demokrácia vadhajnalán gyászoltunk. Most, a demokrácia alkonyán önfeledten ünneplünk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr236306904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fehérfarkas 2014.06.17. 00:40:56

"Nekem mégsem elsősorban azzal van bajom, hogy kicsit olyan ez, mint mondjuk Rammstein-koncerttel emlékezni a Holokausztra - ízléstelen, gusztustalan, de mit tegyünk? - hanem azzal, hogy a szervezők egyenesen azt sugallják: egyáltalán nem Nagy Imre és társai kivégzésére emlékezünk ezen a napon, hanem a korábban magát liberálisnak nevező, fiatal és demokrata Orbán '89-es beszédére."

Hát, erre tényleg emlékeztetni kell az embereket, hogy Orbán Viktor, aki a 3. miniszterelnöki ciklusát tölti 25 évvel ezelőtt liberális, nyugatias és demokrata volt. És mennyire más lenne ez az ország, ha Orbán ma is liberális, nyugatias és demokrata lenne. Ehelyet most egy bezárkózó, a Nyugat ellen "szabadságharcoló" (akármit is jelentsen ez az orbáni kifejezés), kinyilatkoztató, a demokráciát lábbal tapasó autóriter vezető.
Ez a koncert leginkább Orbánna szólt: "hé Vitya, vegyél vissza magadból és térj vissza a régi, 25 évvel ezelőtti énedhez, mert ez a Csaucseszkó 2.0 szerep nem áll jól neked, és ezzel az országot is csak tönkreteszed".

A koncert egyébként nagyon jó. Hííír áj em, rok jú lájk a hurriken :D

Meszkalito 2014.06.17. 05:30:41

Ha a kommunisták le van győzve akkor mostmár elő is lehetne venni az ügynökaktákat, nem ?

Nzoltan 2014.06.17. 08:53:07

Hát, amilyen leszerepelt és alkalmatlan ellenfelei vannak, én nem bánom hogy ő maradt hatalmon.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.17. 08:53:25

látva a híveinek számát, és azok mentális állapotát (már azt, hogy még így 2014ben is elhisznek neki mindent és jónak tartják amit csinál), minimum másik 20 év mire kiheverjük.

És nem mától, hanem OV politikai karrierjének végétől.

Nzoltan 2014.06.17. 08:57:43

egyébként Orbán nagyon jó politikus. Azt adta a népnek, ami kijár nekik. Cirkuszt. A csőcselék meg benyelte.

Ettől függetlenül nekem sem nőtt a szememben ezzel nagyot, mert tort ült nagy Imre újratemetésének napján.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.17. 09:00:55

Hü, bazzeg. 2 komcsi tiltakozott, monnyonleOrbán!

Heheh hehe hehehehehe

Nzoltan 2014.06.17. 09:01:23

Azt azért hozzátenném, hogy Medgyessy Pétert is kifütyülték tíz éve az augusztus huszadikai kóruskoncert előtt. Meg is érdemelte, mert egy civil kezdeményezést akart kampányra fordítani.

Itt annyiban történt más, hogy a vitatott események közepette egy történelmi dokumentum film volt vetítve. És ezen a mostani miniszterelnök személye nem változtat.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.17. 09:02:39

@Nzoltan: Válasszuk Bajnait, mindenki szereti a mainál 6%-kal kisebb GDP növekedést, ha azt egy szakértő demokratától kapja.

hi hihi hihihjihihihihhihihhii

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.17. 09:04:33

'Az a kérdés, hogy nekünk hány évünkbe fog kerülni kiheverni Orbán húsz éves kemény igyekezetének következményeit.'

Nem fogjátok kiheverni. A boxban ezt úgy mondják hogy bennetek maradt az ütés. Ősszel újabb KO.

lavór 2014.06.17. 09:06:31

"Nekünk mennyibe fog kerülni?"
Ha nagyon akarná az ország talán 1-2 hónap alatt megoldható lenne. De nem akarja. Úgyhogy türelem.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.06.17. 09:13:21

Nagy Imrének jár a víg tor,
Sírból skandál: Viktor, Viktor!
:)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.06.17. 09:15:30

@Kón Bandit: Aki megkérdőjelezi Bajnai "ott sem voltam" Gordon szakértelmét az náci! :P

Trackers 2014.06.17. 09:20:43

@doggfather:

Statisztikai alapon az jön ki, hogy minden ciklus amikor nem a Fidesz van, azaz kipihenjük őket, akkor eladósodunk cirka 10%-os átlagosan.

Az ilyen pihenés hamarosan csődbe viszi az országot, már ami az MSZP szakértelmét illeti, kb 1 ciklus alatt.

Trackers 2014.06.17. 09:23:26

A hozzátartozókról meg csak annyitt, hogy pufajkásokkal, exügynökökkel, és apjuk, nagyapjuk hóhérainak leszármozottaival zokszó nélkül ünnepeltek korábban.
Mitöbb csak velük voltak hajlandóak ünnepelni.

Mondjuk ha az én apámat, nagyapámat végzik ki a komcsi a kommunista dikttúrában, és vegzálnak még cirka 20 évet, lehet én is betörök.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.06.17. 09:24:37

@Kón Bandit: Ez az, tedd a dolgod, bármilyen gusztustalan is. Esetleg még "libsibolsizd" egy kicsit Nagy Imre és a többi mártír leszármazottait is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.17. 09:34:17

@Trackers: mert most nem adósodunk, ugye?
Ezt nem hiheted el te se.

2014.06.17. 09:39:24

"Ma már tudjuk"

Nem ma már, hanem azóta, hogy a kisember hatalomra került.

nnnnnnnn 2014.06.17. 09:40:46

lényeg a lényeg, hogy le lettek győzve a komcsik. 2010-ben is, idén is, 2018-ban is le lesznek. szerintem minden jóérzésű embert örömmel tölt el ez, hehe.

Trackers 2014.06.17. 09:45:24

@doggfather: 2002-ben 54% körül volt az államadósság, 2010-re 82%-os lett. Most cirka 82-83%, ami év végére 81% lesz.
A munkanélküliségi ráta hasonlóan 5% körüli értékről 10% fölé nőtt jóval 2010-re.
De bármely gazdasági mutatót nézzük, az jön ki, az MSZP-től az egész EU-ban nem volt szarabb kormány.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.17. 10:06:31

@Trackers: és attól miért lesz az orbán kormány jó, mert az mszp szar volt?

Hihetetlen ez az érvelés, hogy de "régen is rossz volt".

Vazz azért váltunk, mert jobbat szeretnénk, nem másmilyen rosszat.

És ezidáig csupán másmilyen rosszat kaptunk a Fidesztől.

ex-dr. vuk 2014.06.17. 10:06:48

@Trackers: az a baj, hogy nem erted teljesen jol az okokat es osszefuggeseket (es egyes intezkedesek hosszu tavu hatasait). Nem is fogom elmagyarazni, mert az eddigi hozzaszolasaidbol nem latom, hogy lenne ertelme.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2014.06.17. 10:11:15

lehet, hogy a saját magát köpné szembe az összes komcsizós fideszhívő, ha az ügynökakták nyilvánosságra hozatala után kiderülne, hogy vajon mennyi komcsi is ül a fidesz padsoraiban, és ő személy szerint potosan hányra is szavazott...

nyilván okkal nem bolygatják azokat az aktákat. mert akkor nekik is szembe kéne köpni önmagukat, de ugye az egyenesség, őszinteség meg gerincesség sose volt a fidesz fegyvertárának része... és nyilván a híveiké sem, mert ők meg örömmel szavaztak erre a hulladék mentalitásra.

képzeld csak el, hogy a legjobb haverodnak lennének ilyen tulajdonságai, meddig lenne a legjobb haverod még?

ezen gondolkozz el, és ne félj szembeköpni Magad. innen ez csak az első lépés a tisztánlátás felé. viszont hosszútávon megéri, ha önálló gondolataid is lesznek amikért felelősséget is vállalsz végre, barátom.

Brix 2014.06.17. 10:24:50

@Trackers: "2002-ben 54% körül volt az államadósság, 2010-re 82%-os lett. Most cirka 82-83%, ami év végére 81% lesz"
Igen, de közben lezajlott egy világgazdasági válság, amely drasztikusan lecsökkentett a GDP-t, ezért (is) ugrott meg ennyire...Előtte, 2002-2006 között nem volt jelentős növekedés 55%-ról 61%-re emelkedett, a jóléti programok miatt. Hozzá lehetne tenni, 2003-2006-ig a szoci kormányok alatt is igen, magas gazdasági növekedés volt Magyarországon, éves szinten 4%-körüli. A szocik alatt volt ezenkívül 40%-os béremelés a közszférában, ami példátlan életszínvonal-növekedést hozott.
Nem voltak persze jók a szoci kormányok sem, mivel neolib gazdaságpolitikát alkalmaztak , de ilyen szinten kisember ellenes intézkedéseket mint a Fidesz nem hoztak. Ha mérlegre kellene tenni a " 8 évet" és Orbán rendszert, akkor kisember még mindig jobban boldogult , mint most. Orbánék egyértelműen a nagypolgárság és a nemzeti burzsoázia kormánya, a többi ember alig számít nekik.

vadi3 2014.06.17. 10:26:13

@Meszkalito: "Ha a kommunisták le van győzve akkor mostmár elő is lehetne venni az ügynökaktákat, nem ? "
Attól hogy a csontvázakat belapátoltuk a szekrénybe és rácsuktuk az ajtót, még nem kell örömködni és rázni a szekrényt, mert még kieshet belőle valami. Abban a szekrényben bizony jó sok kommunista emlék lehet bezárva és nem kéne bolygatni, holmi ügynökaktákkal, mert sokan járhatnak úgy mint szegény Pokorni, hogy önkritikát kell gyakorolniuk és nem is saját hibájukból

randomuser1 2014.06.17. 10:28:07

nyugimá, viki nem a kór, csak a tünet, mi vagyunk betegek, nem ő :)
lol

7papsajt 2014.06.17. 10:30:28

@Trackers: Most cirka 82-83%, ami év végére 81% lesz.

Már hogy a büdös francba lenne annyi, amikor Paks 2-re most vettek fel 10 milliárd dollár hitelt az oroszoktól... ráadásul saját alaptörvényükben gránitszilárdsággal rögzített tiltásuk ellenére...
Még a saját kétharmados törvényeiket se tartja be ez a rablóbanda

Pan Modry 2014.06.17. 10:34:00

@Brix:

Nos, eppen a tefajtad miatt nem fogok a szocikra szavazni (hozzateszem a fideszre sem), hanem inkabb otthon maradok.
A szocik messze a piaci ar felett epitettek szinte mindent, akkoriban az szja-m MO-on 40% felett volt, kozben ok elmutyiztak ugyanugy az adofizetoi penzeket, tehat ugyanugy egy nagy kalap szarok mind a fidesz. Engem emg olyan hogy kisebbik rossz nem erdekel, engem csak a jo dolgok erdekelnek!

Netuddki. 2014.06.17. 10:34:50

"...mint hogy neki személyesen, egyedül neki, húsz évébe telt, míg legyőzte/legyőzték a kommunistákat.
Ez a gátlástalan egyes szám első személy..."

Ó, nagyon is illik ide az egyes szám első személy. Ugyanis valóban 20 évébe telt amíg legyőzte a szemét komcsikat, akiktől 20 évig nem fért a teljHATALOM közvetlen közelébe. Így nagybetűvel. Valamint élvezheti az azzal járó átlagon felüli életszínvonalat, átlagon felüli vagyongyarapodást, stadionnal eceterával.

Baszkikám 2014.06.17. 10:36:42

csak azt nem értem, ha sikerült legyőzni a komcsikat, akkor mit keres az a sok komcsi a zorbánviktorféle pártéskormányban

tudod, azok akik 89 előtt ugyanolyan lelkes komcsik voltak, mint most zorbánhívők

némelyikük nem is alacsony beosztásban

és azt sem értem, hogy a sok seggnyalonc ezen hogyan tud kritika nélkül túllendülni, és lelkesen éjenezni, hogy márpedig a zorbán legyőzte a komcsikat

és közben, az kicsit sem zavarja őket, hogy pártjukéskormányuk, pont a fentebb említett házikomcsijaikat, no és persze saját magukat, védve, lehetetlenné teszi az ügynökakták nyilvánosságra hozatalát

ez a zorbán valami vakítóport szórt a szemükbe biziste'

Netuddki. 2014.06.17. 10:48:55

@Baszkikám: Lásd az előtted lévő hozzászólásomat. Remélem így már megérted. A viktor sose azt gondolja amit te értenél azon mondatok alapján ami elhagyja a kis száját. Ezt ő maga mondta. Az orbánnak is megvolt a maga 1-2 "öszödi" elszólása, csak senki nem volt aki felfújta volna.

Megoldó 2014.06.17. 10:53:44

Vajon hány fideszes barom van megbízva az internet figyelésével és nagyfokú szemetelésével, hogy úgy látszon sokan vannak?
És vajon eleget kapnak érte? Vagy csak néha kinyalhatják a gazda valagát pluszban?
Én speciel nem látom a nagy fejlődét, sőt, és vagyunk ezzel pár millióan, akikből néhány százezer húz is innen, pár százezer pedig azt hiszi vége lesz magától.
Hát nem! Ezeket el kell söpörni, mert maguktól nem eresztik a koncot!
Mivel rosszabb most mint az egypártrendszer, ez a maffiaállam Berlusconi mintájára - csak őt is levadászták...

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 11:20:04

@kovi1970: 'Az orbánnak is megvolt a maga 1-2 "öszödi" elszólása, csak senki nem volt aki felfújta volna.'

Ez amolyan véletlen. Vitya mázlis, a maszop pekkes. Ennyi.

Meg van oldva. Hehehe heehehee

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 11:21:44

@Brix: 'Előtte, 2002-2006 között nem volt jelentős növekedés 55%-ról 61%-re emelkedett, a jóléti programok miatt.'

Aki jóléti programra hitelt vesz fel az idióta, magánemberként, cégként, államként, mind1. Soha többet kommunista kormányt!

deruyter 2014.06.17. 11:26:07

@Kón Bandit: Hát nem ez az első hely ahol belebotlok a rosszindulattal áthatott, hazugságokkal teletűzdeltz kommentjeidbe. Nem tudom mit akarsz elérni és, hogy pénzért teszed vagy meggyőződésből. De amikor pl. olyan nyilvánvalóan demagóg dolgokat tolsz, hogy a gazdasági visszaesésért x kormány a felelős akkor is, amikor az egész világban válság van, hát az elszomorító. Ezeket senki nem kajálja be, viszont illeszkedik abba a 4 éve működő nyilvánvalóan ostoba kommunikációba, hogy 2010 előtt minden (értsd MINDEN) rosszul lett csinálva, 2010 óta meg minden jól. Ez nyilvánvaló hülyeség, nem kellene erőltetned.
A másik, meg, hogy hiába akarod azt sugallni, hogy akik Orbánnal elégedetlenek azok visszavágynak a hatalomba vagy a kondérhoz. Ki kell ábrándítsalak, rengeteg jó érzésű ember spontán, belső meggyőződésből is utálhatja Orbánt és klikkjét. Sajnos ezek az emberek mással is kritikusak, ezért amíg nagyjából ugyanaz a kínálat, mint 2010-ben, ezek az emberek bizony nem tudnak kire szavazni. Elég szégyen, hogy a jobboldaliaknak viszont ezután a szégyenletes megademagóg 4 év után is tetszik a fidesz.
És hogy a cikkhez is hozzászóljak, tegnap a dunatv-n volt este egy hányingerkeltő műsor, ami még direktebben akarta azt hazudni, hogy 89 Orbánról szólt. A mítosz, amit épít egy nyomorult hazugság-halom, és egyre inkább az, ahogy maga válik azzá, amit egykoron maga is bírált.

ger. duchemin 2014.06.17. 11:39:10

@fehérfarkas:

"Orbán Viktor, aki a 3. miniszterelnöki ciklusát tölti 25 évvel ezelőtt liberális, nyugatias és demokrata volt."

Soha, semmikor nem volt Orbán Viktor liberális, nyugatias és demokrata. Legfeljebb azt hazudta magáról. De ha én afrikai nőnek hazudom magam, attól már azzá is válok?

ger. duchemin 2014.06.17. 11:40:30

@Nzoltan:

"Hát, amilyen leszerepelt és alkalmatlan ellenfelei vannak, én nem bánom hogy ő maradt hatalmon."

Fogsz te még sírni azért, mert az alkalmatlan dilettánsok helyett a fasiszta van hatalmon.

Balt 2014.06.17. 11:43:51

@holex: Innen (erről az Orbánnal amúgy nem kifejezetten rokonszenvező blogról) közelítsd meg a kérdést, többre jutsz:
velemenyvezer.444.hu/2013/10/24/kik-is-azok-a-kommunistak

Balt 2014.06.17. 11:45:44

@Brix: "kisember" megvétele = adómentes minimálbér = őselkúrás

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.17. 11:50:36

'Nem tudom mit akarsz elérni és, hogy pénzért teszed vagy meggyőződésből.'

Qrva nagy szüksége van a Tábornok Úrnak a bérkommentelőkre, különösen most, hogy szorongatja a demokratikus erő.

hehe heehehhehe

'De amikor pl. olyan nyilvánvalóan demagóg dolgokat tolsz, hogy a gazdasági visszaesésért x kormány a felelős akkor is, amikor az egész világban válság van'

2007/08-ban sehol nem volt válság csak Mo-n.

'A mítosz, amit épít egy nyomorult hazugság-halom, és egyre inkább az, ahogy maga válik azzá, amit egykoron maga is bírált.'

Röviden, az apád faszát.

Balt 2014.06.17. 11:51:43

@vadi3: Pokorninak miért? OK, a D209-es (maszopszadesz belső) ügy után előszedték az apját, akinek a múltjáról nyilvánvalóan nem is tudott Pokorni.

De ha már: miért nem "illik" beszélni Bauer, Pető stb. elvtársak felmenőiről...?

ger. duchemin 2014.06.17. 11:52:00

@Baszkikám:

"ez a zorbán valami vakítóport szórt a szemükbe biziste' "

Nincs itt szó semmilyen vakítóporról. Arról van szó, hogy Orbán hívei bigott vallásos emberimádók, és a saját agyukat mossák.

Balt 2014.06.17. 11:55:53

@Baszkikám: "mit keres az a sok komcsi a zorbánviktorféle pártéskormányban"

Éspedig? (Martonyi - mert bár jó érzékkel '88-ban lépett be az MSZP-be - nem kormánytag, Pozsgay, Szűrös meg sosem volt sem Fidesz-tag, sem tisztségviselő velük, tehát ők nem "érnek".)

Erre érdemes keresni a miérteket...: @Balt:

Baszkikám 2014.06.17. 11:56:48

@Kón Bandit:

"2007/08-ban sehol nem volt válság csak Mo-n."

köszönjük emese

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 12:01:55

Számoljunk.

Volt egyszer 45 évetek, aztán 4, majd 8. Eközben volt 12 évetek ellenzékben is akkor, amikor börtönben kellett volna ülnötök, számítsuk be a felét, 6 évet. Ez annyi, mint 63 év.

El ne felejtsem, volt egyszer 133 napotok is.

63 év és 133 nap tehát a válasz.

Térdepeljetek kukoricán addig, kommunista férgek!

belekotty 2014.06.17. 12:09:03

@Istóczy úr: Szia nácika! Új a nikked! Mi van? Miért váltogatod?

belekotty 2014.06.17. 12:12:10

@Tiszteltetem Brüsszelet: És akkor 2012-ben miért volt visszaesés Magyarországon?

belekotty 2014.06.17. 12:14:52

@Istóczy úr: Neked meg a diliházban kellett volna töltened az összes napod.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 12:30:09

Érdekes megfigyelni ezeket az üstökösként felemelkedő pályájú hiszteroliberális címlapblogokat.

Egyszer a címlapra kerülnek, aztán kettőt pislog az ember, és már egy újabb üstökösblogon azt írják, hogy az előző üstökösblog helyettes szerkesztője nívódíjat vett át a szerkesztőség nevében három másik üstökösblog egyesített szerkesztőségétől.

Klassz dolog ez a szólásszabadság, ami lehetővé teszi a "kisembernek", hogy megírhassa a véleményét saját szórakoztatására!

Kár lenne a médiatörvényt vagy a reklámadót kiterjeszteni üstökösblogékra!

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 12:32:36

@belekotty: Mert szar volt a gazdaság. A választók viszont 4 évet értékelnek, egyben.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 12:37:37

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Kár belemenni a balsik GDP-s utcájába.

Ők mindent abban mérnek, és komplett eszköztáruk van, hogy minden vitát "megnyerjenek" a témában. gyurcsányi 7%-os GDP-csökkenést csinált? A válság a hibás, és hogy egyszer Orbán is velük szavazott. Orbán 4%-kal növelte a GDP-t? De hiszen 7-et "ígért"!

Nem ismered még őket?

Ha nagyon belejönnek, azt is bebizonyítják, hogy a tanár a társadalom söpredéke, heréje, parazitája, mert kevés adót fizet a kevés jövedelméből, és azt is közpénzből, nem pedig a Szent Versenyszférából, amihez csak az SZDSZ-esek értenek, közülük is leginkább a mindkét ágról ávós származású, világéletükben állami csöcsön lógó frontembereik.

vadi3 2014.06.17. 13:13:05

@Balt: Próbáltam jelezni, hogy Pokorninak nem saját hibájából kellett önkritikát gyakorolnia. Semmiképp sem gondolnám, hogy az apák bűneiért a fiuknak kellene vezekelni. Azonban sokan vannak még a narancsosok között, akiknek saját jogon is van vezekelnivalójuk.

2014.06.17. 13:17:37

A legnagyobb parasztvakítás %-ban számolni az államadósságot. Ha valamelyikőtök hitelt vesz fel a banktól, akkor százalékban számolja a tartozását?
Én azt szoktam nézni, hogy mennyit kell visszafizetnem, nem pedig azt, hogy hány %-a a fizetésemnek.
Mi történne most, ha lenne kisebb vagy nagyobb gazdasági válság a világban? Az államadósságunk hirtelen 100-120 %-ra ugrana. Akkor vajon mivel magyaráznátok a negatív csökkenést? Persze akkor akkor már nem százalékban lenne a mutogatás, hanem abszolút értékben, mert úgy nem lenne akkora a növekedés.
Az államadósság folyamatosan növekszik, ez a tény. A többi csak mellébeszélés.

2014.06.17. 13:22:19

@$$$=$$$: Sajnos azt az egyet pont nem érted.

vadi3 2014.06.17. 13:27:59

@roli101: "Az államadósság folyamatosan növekszik, ez a tény. A többi csak mellébeszélés."
No a fijjug akkor jól tudnak mellébeszélni, mert amióta regnálnak csak növekedni tudott az államadósság, annak ellenére, hogy sziklaszilárdan bevésték a tákolmányba, hogy csökkennie kell. Arról nem is beszélve, hogy 3000 milliárdot is arra fordítottak, hogy csökkentsék azt ami csak nőni tud.

tomwar 2014.06.17. 13:33:54

@Trackers:
19933MrdFt 2010.05
24586MrdFt 2014.04

Ha nekem igy csokkenne a fizum, kurva boldog lennek!:-(((

tomwar 2014.06.17. 13:37:03

@Trackers: Bizony. Ettol meg epp Viktor puskazott el az elozo ciklusban egy tortenelmi eselyt.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 13:38:55

@Balt:

Nem baj, egy próbát megért.

Hamarosan elsöpri a Zorbánt a népharag!

tomwar 2014.06.17. 13:41:32

@Balt: Beszelj roluk nyugodta, en orulnek neki. Es ne feledd a tobbit sem....engem mind erdekelne!:-)

tomwar 2014.06.17. 13:45:19

@Balt:
Egyetertett az koncert elleni tiltakozassal: "Gyenes Judit az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében azt írta, hogy teljes mértékben egyetért Jánosi Katalinnak, Nagy Imre unokájának előző nap kiadott tiltakozó közleményével, amely a budapesti Hősök terén hétfőn megrendezett Omega- és Scorpions-koncert ellen emelt szót, hiszen az 1956-os mártírok kivégzésének évfordulója semmiképpen nem lehet "örömünnep". A tiltakozó közleményt Jánosi Katalin és Gyenes Judit mellett Szilágyi Júlia, Szilágyi József lánya is aláírta."

Csak ezzel nem: "akárcsak október 6-a, június 16-a is nemzeti gyásznap. Az aradi vértanúk emléknapját sem kereszteljük át "béke" napjára, a Batthyány emlékmécsesnél sem rendezünk az egykori miniszterelnök halála alkalmából táncmulatságot, vagy Aradon, az emlékműnél Madonna-koncertet október 6-án".

Nem hinnem, hogy ne lenne ugyaneaz a velemenye a ferje ujratemetesenek napjat bucsuva valtoztato happeningrol. Ugye?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 13:52:58

@roli101: 'A legnagyobb parasztvakítás %-ban számolni az államadósságot. Ha valamelyikőtök hitelt vesz fel a banktól, akkor százalékban számolja a tartozását?'

Igen, a bank a hitelkeretedet a jövedelmedhez igazítja mindenhol a világon.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 13:53:09

Nagy Imre egy kommunista kígyó volt, akiről a kivégzés miatt nem derültek csak ki az ő eredeti szándékai.

Amikor a bolsevista szekér ment, akkor bolsevista volt, amikor úgy tűnt, jön a fordulat (1955-ben ugye Ausztriából kivonultak a szovjet terroristák), azonnal átállt a nemzeti oldalra.

Három év sem telt el a padláslesöprések óta, és Nagy Imre már a legnagyobb demokrata szerepében tetszelgett. A maiak közül talán a korszakváltó libatolvaj emlékeztet rá a leginkább.

Meggyőződésem, hogy nagy hibát követett el a nemzeti oldal 1956-ban, hogy egy kommunistába vetette a bizalmát.

Még nagyobb baj, hogy 1990 után is húsz év kellett a lecke megtanulására. De legalább megtanultuk.

Balt 2014.06.17. 13:58:22

@tomwar: Lehet moralizálni a Wind of Change c. "rockhimnusz" felett marinénis otthonkában és elmélázni, hogy mennyivel szebb lett volna mondjuk Beethoven IX. + örömóda, bár ez utóbbi tényleg nem oda való, csak esetleg a zuinijós csalatkozás ünnepére...

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 13:58:37

@roli101: @tomwar:

Ezek mind Orbán melletti érvek, hiszen Orbánon kívül MINDENKI emelte a RELATIV és ABSZOLÚT(senkit nem érdekel) államadósságot IS.

Jenyei 2014.06.17. 14:00:32

@Meszkalito: Bizony, reszkess Krakus, Vári...

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2014.06.17. 14:03:16

@Balt: engem nem érdekel ki az vagy ki nem, mert puszkosul hányok mikor emberek sértegetésnek használják bármelyik kifejezést, legyen az komminusta, libeárlis, bolsevik, náci stb...

az én szememben ők szánalmas propelleres sapkában ülő hülyegyerekek, akik abban lelik örömüket, hogy egy ültő helyükben maguk alá szarnak és élvezik hogy milyen finom melegben ülnek... és külön az egy extra méltóságot a dolognak még, amikor ezt a meleg kakát egymásnak kezdik hajigálni — legyen szó bármelyik blogról vagy élő beszélgetésről.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:09:47

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Nyilvánvaló, hogy Orbán körönként 3 kört ver ebben a témában is a balsikra. De ettől még mindig bele fognak vinni a balliberális véglények ebbe a csőbe. Csak az idődet rabolod, ha nekiállsz bizonygatni, hogy a 3% hiány nem jó, de jobb, mint a bolsik 5 vagy 10%-a.

De a fő céljuk nem is ez, hanem a tematizálás. Ezek csak a pénzről tudnak beszélni. És inkább, ha másképp nem megy, hazugsággal is a pénzre terelik a témát, mint hogy arról legyen szó, hogy a "demokratikus" MSZP első elnökének, akárcsak a másodikénak a kezéhez vér tapad. Mint ahogy gyurcsányiéhoz is.

Nem a pénzről: a vérről kellene beszélni.

A pénz jön és megy.

De a megölt magyarok életét, a kilőtt szemeket, a levert veséket, a kivert fogakat sosem fogjuk már visszakapni.

Viszont örökké emlékezni fogunk az áldozatokra!

Nincs felejtés, és nincs megbocsátás!

Balt 2014.06.17. 14:11:55

@Balt: A Wind of Change egyébként kifejetten a k-európai rendszerváltásnak és a hidegháború végének állít emléket, tehát nyilvánvalóan nem véletlen a Scorpions (+ Omega) szerepeltetése.

www.tagesspiegel.de/kultur/pop/auszeichnung-scorpions-bekommen-echo-fuers-lebenswerk/1437466.html

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 14:12:48

@Istóczy úr: A pénz a magyar VÉR.

Ez a legfontosabb kérdés békeidőben, tudja ezt minden vérszopó. Hol a pénz?

Balt 2014.06.17. 14:15:36

@holex: OK. Akkor hozom a lényeget:

"A buta magyarázat az, hogy mindez csak hülyítés. Meg hogy nincsenek is már kommunisták és senki sem kívánja vissza ez előző rendszert. Aki azonban ennyivel elintézi a jelenséget, az valószínűleg meg sem akarja érteni azt.

A magyar köznyelvben ugyanis elsősorban nem azokat illetjük e megnevezéssel, akik a kommunizmusban hisznek. Utóbbiakat „öreg komcsiknak” szokás nevezni, és harcolni senki nem akar velük, legfeljebb az orruk alá dörgölni az ostobaságukat.

Mivel kommunistázni érthető okokból a magyar jobboldalon szoktak, ezért a fogalom megértésének gyökerét is itt kell keresni. A köznyelvi, legalábbis a jobboldali köznyelvi értelmezés szerint a kommunisták azok közül kerülnek ki, akik a nyolcvanas években szerzett kapcsolati és pénztőkéjüknek köszönhetően a rendszerváltozás után sikeresek és befolyásosak lett. (...)

Az elmúlt húsz évben az MDF-től a Kisgazdapárton és a Fideszen keresztül a Jobbikig a nagyon széles értelemben vett jobboldali spektrum szinte egyetlen közös nevezője a nemzeti gondolat volt. Talán helyesebb lenne nemzeti retorikának hívni, mert a közös nevező ki is merül a verbalitásban és a Székely Himnuszban. A Kádár-rendszer idején ez a gondolatvilág és retorika teljes mértékben el volt nyomva: a magyar kommunizmus az egész régió leginternacionalistábbja volt. Sokak szemében ez volt egyben annak a rendszernek a legnagyobb bűne is.

Ezért aztán a kommunista a magyar jobboldalon a rendszerváltozás azon haszonélvezőit takarja, akik az elmúlt húsz évben is a nemzeti retorikával szemben pozicionálták magukat. Így viszont már nagyon könnyű megérteni, hogy ki számít kommunistának és ki nem.

(...) És az is nagyon egyértelmű, hogy ezek az emberek miért utasítják el Gyurcsány Ferencet jobban, mint akár Horn Gyulát vagy Medgyessy Pétert. Az a tény, hogy Gyurcsány Ferenc annak idején a határon túli magyarok állampolgársága ellen buzdított, örökre elfogadhatatlanná tette őt ezen nagyon széles politikai blokk számára. A szemükben Gyurcsány Ferenc örökre kommunista lesz. (...)

Lehet ezt a jelenséget szeretni vagy helyteleníteni, de ettől még megkerülhetetlen tény marad. A magyar baloldal mindaddig kommunista, azaz illegitim marad a jobboldal szemében, amíg ezt az óriási billogot el nem tüntetik magukról. És ehhez nem lesz elég néhány erőtlen, Szanyi kapitány által már másnap felülírt kísérlet, Mesterházy Attila részéről."

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 14:17:46

@Balt: bolsinak lenni igen kínos manapság.

tomwar 2014.06.17. 14:18:32

@Tiszteltetem Brüsszelet: Csapj hozza meg ugy 3000MrdFt-ot (azt nagylelkuen nem irtam bele) es szamold ujra. Paks II. detto.

Ha csak egy kicsit is romlik a kulgazdasagi kornyezet, nagy szarban lesznek Viktorek...no meg mi is, a fotunderrel a kasszakulcsnal.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 14:19:27

@Balt: ráadásul már nem is éri meg.

Trackers 2014.06.17. 14:19:41

@Balt:
Baromságot állít a cikk..
Azt írja, hogy kommunistázni a jobboldalon szoktak.

Ezzel viszont szöges ellentétben, az össszes címlapos ballib blogger, és a fizetett MSZP-s kommentelő, mást se tesz csak kommunistázik.

20 év alatt kiderítették, hogy a nácizással nem jutnak 1-ről a kettőre, így jöhet a kommunistázás.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 14:20:41

@tomwar: MOndom Orbánon kívül MINDENKI EMELTE A RELATIV+ABSZOLÚT ÁLLAMADÓSSÁGOT.

Orbán meg emelte az ABSZOLÚT ÁLLAMADÓSSÁGOT.

Nehéz a választás, mi?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 14:22:13

@Trackers: igen, de ez a kommunistázás csak úgy 10 hónapja jön BALRUL, mióta ATOMBIZTOSAN TUDJÁK HOGY SOHA TÖBBET NEM KORMÁNYOZNAK.

63 év után ez a sokk bizony megbontja az elmét.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:26:07

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"Minél többet vitatkoztam a zsidókkal, annál inkább megismertem beszéd- és harcmodorukat. Mindenekelőtt az ellenfél butaságával számoltak, és ha azután minden kötél szakadt, maguk tettették a butaságot. Ha mindez nem használt, akkor egyszerűen nem értettek meg semmit, vagy pedig pillanatok alatt egy másik témára ugrottak át. Magától értetődő dolgokat tárgyaltak, amelyek helyeslését azonban rögtön más jelentős dolgokra vonatkoztatták, hogy azután ismét visszavonuljanak és ne tudjanak semmi bizonyosat.

Bárhol fogott is meg az ember egy ilyen "apostolt", nyálkás lett a keze, s részletekben siklott ki ujjai közül, hogy azután a következő pillanatban ismét egyesüljön. Ha netalán az ember valakit olyan megsemmisítő módon gázolt le, hogy már csak a környezetre való tekintettel is kénytelen volt helyeselni, és így arra gondolt, hogy legalább egy lépést tett előre, akkor annál nagyobb volt csalódása a következő napon. A zsidó egyszerűen nem vette tudomásul az előző napon történteket, és mintha mi sem történt volna, tovább mesélte régi, lehetetlen álláspontját, s még felháborodottan csodálkozott azon, hogy kérdőre vonták.

Nem emlékezett már semmire, legfeljebb az előző napon tett állításainak helyességére."

Adolf Hitler - Mein Kampf

www.radioislam.org/historia/hitler/mkampf/hun/0
2.htm

tomwar 2014.06.17. 14:33:51

@Tiszteltetem Brüsszelet:
Relativ vagy abszolut adossagot miben kell visszafizetni?

tomwar 2014.06.17. 14:35:17

@Istóczy úr: 1014 ev - 63ev = 951 ev akkor a keresztenyek sara, ugye?

tomwar 2014.06.17. 14:37:40

@Istóczy úr: Az elejeben egyetertunk, bar engem inkabb egy egykori radikalis liberalisbol fiatalbol lett nemzeti kereszteny focista emlekeztet leginkabb Nagy Imrere...aki a sors furcsa fintorakent epp a hamvaibol emelkedett ki...

s 2014.06.17. 14:38:17

@$$$=$$$: orbán legyőzte kommunista párttitkár faterját? Mik vannak? Ez nem családon belüli erőszak egyébként?

Darth_Vader 2014.06.17. 14:39:19

Nagyon kemények vagytok. Még mindig itt tartotok, hogy ilyen és ehhez hasonló ócska cikkekkel akartok elérni bármit is?
A szellemi rokkant ATV-sek is bölcsebbek már nálatok. Az újságíró klubnak csúfolt valamit végre abba hagyták, mert belátták többet visz, mint hoz. De ti....?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:39:57

@tomwar:

Nem tudom, mit értesz "kereszteny" alatt, biboldó.

Az 1014 évről sem tudom, hogyan jött ki neked, tekintettel a 895-ös államalapításra és a folyó 2014. évre, miszerint idén 1019 éves szeretett hazánk.

Aki ennyire nincs képben, sőt még csak nem is magyar, mi a faszt keres itt?

s 2014.06.17. 14:39:59

@Trackers: Volt közben világválság. Elkerülte e figyelmed? orbán alatt meg nem volt. Ott 3000 milliárg huf lenyúlása volt.

tomwar 2014.06.17. 14:40:37

@Istóczy úr: "A fideszes egyszerűen nem vette tudomásul az előző napon történteket, és mintha mi sem történt volna, tovább mesélte új, lehetetlen álláspontját, s még felháborodottan csodálkozott azon, hogy kérdőre vonták, hogy tegnap az ellenkezőjét állította."

Reszlet: Tom War: My War

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:42:03

1119 éves országunkban nincs helye szélsőséges, balliberális, kommunista eszméknek és böszméknek.

huttinger 2014.06.17. 14:45:00

@Tiszteltetem Brüsszelet:

A fidesz nem vett fel hitelt arra, hogy kifizesse a pedagógusi béremelést? A fidesz nem vett fel hitelt arra, hogy kifizesse az egykulcsos adó nyújtotta jóléti intézkedést?

tomwar 2014.06.17. 14:46:08

@Istóczy úr: Ha zsido lennek, se szegyellnem, de a megjegyzesed utan szegyellnem, ha magyarnak titulalnak....

Szent Istvan allamalapitasa 1000-ben tortent, nem? Vond ki 2014-bol, meg vegyel el belole 63-at, es kijon a 951...

895-ben mas tortent, es nyoma sem volt Magyarorszagon a keresztenysegnek a kesobbi formajaban.

ES TE ZSIDOZOL LE ENGEM!?!?!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:49:46

@tomwar:

895-ben Árpád fejedelem vezetésével megalakult Magyarország.

Te nem tanultál magyar történelmet, biboldó?

Ha magyarnak titulálnak, azt nem szégyellned kellene, hanem helyesbítened.

huttinger 2014.06.17. 14:51:31

@Istóczy úr:

Árpád fejedelem. Ez jó! :-)))))) Milyen magyar történelemről is beszélsz? :-)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:53:51

Olvasom, hogy Nagy Imre újratemetésének 25. évfordulóján bejelentette a Vörös Város XIII. kerületének vörös vezetése, hogy szobrot emel a Pufajkásnak.

Az Alkotmányvédelmi Hivatal vajon mi a faszt csinál?

Hogyan lehet kommunista gyilkosoknak közterületi emléket állítani egy, a kommunista terror alól állítólag felszabadult országban?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:54:41

@huttinger:

Talán nem hallottál még róla? Kinézem belőled.

huttinger 2014.06.17. 14:55:34

@Istóczy úr:

Árpád vezérről hallottam, de hogy fejedelem....

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 14:56:14

Döbbenet, hogy nyíltan lehet magyarozni, keresztényezni, pufajkás gyilkosoknak szobrot állítani 2014-ben Magyarországon.

Le kell számolni velük, nem szabad sem a megjavulásukban, sem a kihalásukban bízni.

s 2014.06.17. 14:59:02

@Tiszteltetem Brüsszelet: Vannak más véletlenek is ám. A gyurcsótányt elküldték a retkes gecibe, de lehet, hogy orbánt meghintáztatják a lámpavason.

Nyihahahaha

Ahogy ti mondani szoktátok.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:00:01

@huttinger:

Ne tetézd!

Egyszer még lehetne is ostoba az ember, de ha miután figyelmeztetik is, akkor sem néz utána, sőt még fokozza, az már leginkább a ti szintetekre jellemző, a híres "szakértői oldalra".

Vagy csak baszakodni akarsz?

Mi, magyarok pontosan tudjuk, ki volt Árpád fejedelem. És ezen az sem változtat, ha néhány magadfajta magyarhoz hasonló nyelven nekiáll értetlenkedni, energiavámpírkodni.

huttinger 2014.06.17. 15:00:40

@Istóczy úr:

Együtt emlegetni Árpád vezért és a kereszténységet...több mint vicces.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:02:20

@huttinger: 'A fidesz nem vett fel hitelt arra, hogy kifizesse a pedagógusi béremelést? A fidesz nem vett fel hitelt arra, hogy kifizesse az egykulcsos adó nyújtotta jóléti intézkedést?'

Hogy vett volna fel amikor csökkent a GDP arányos adósság zusammen?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:02:29

@huttinger:

Most emlegetted te együtt.

Még mindig nem néztél utána, ki volt Árpád?

Izraelből írsz vagy Bukarestből?

huttinger 2014.06.17. 15:02:53

@Istóczy úr:

Akkor a másik hat honfoglaló is fejedelem volt?

De ha már itt tartunk, az a kis sztori a fehérlóval enyhén zsidósra sikeredett.

Nem kéne megvizsgálni valójában, hogy Kond vezér nem magyarosított Kohnról? :-))))

s 2014.06.17. 15:03:19

@Kón Bandit: "2007/08-ban sehol nem volt válság csak Mo-n."

Azt a kurva. Adjál abból amivel szúrod magad. Kibaszott jó lehet.

s 2014.06.17. 15:04:40

@Balt: "ügy után előszedték az apját, akinek a múltjáról nyilvánvalóan nem is tudott Pokorni"
Ekkora lelenc nem lehetett.

huttinger 2014.06.17. 15:05:52

@Istóczy úr:

Te Levédiából pötyögsz?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:05:54

@s: 'A gyurcsótányt elküldték a retkes gecibe, de lehet, hogy orbánt meghintáztatják a lámpavason.'

Ennek különösen most van realitása, amikor 3. kormányzati ciklusában, Európa legerősebb kormányát elnököli a Tábornok Úr.

s 2014.06.17. 15:07:31

@belekotty: Kibaszhatták ezt a szardarabot. Bele sem merek gondolni, hogy talán már libamájat sem zabál a szalonban.

huttinger 2014.06.17. 15:08:13

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Gáz van picim.

"""Az Államadósság Kezelő Központ Zrt. szerint a költségvetés adóssága június 13-án új csúcsra ért:

24 673,1 milliárd forint.
Azaz egy hét alatt 218 milliárd forinttal, január óta pedig 2674,5 milliárd forinttal nőtt.

A teljes államadósság még nagyobb lehet az önkormányzatok adósságai és egyéb, a költségvetést nem terhelő tételek miatt. Kb. 600 milliárd forinttal.

Az államadósság így a GDP 83 százaléka lehet, január elsején pedig csak 75,3 százalék volt. A Napi.hu szerint amúgy akár 85 százalék is lehet, de biztosan majd csak a jegybank negyedével jelentéséből tudjuk meg."""

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:09:30

@huttinger:

Milyen másik hattal jössz, idióta?

895-ben megalakult Magyarország.

Magyarország első vezetője Árpád volt.

Erről beszéltem, Magyarországról és annak első vezetőjéről. Nem a hét vezérről, akikre talán gondolsz, akik között viszont nem volt ott Árpád, csak az apja, Álmos fejedelem.

Ezt a részét egyáltalán nem ismered a magyar történelemnek? Felétek Izraelben 1944-ben kezdődött a magyar történelem, és 1945-re véget is ért?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:11:02

"Minél többet vitatkoztam a zsidókkal, annál inkább megismertem beszéd- és harcmodorukat. Mindenekelőtt az ellenfél butaságával számoltak, és ha azután minden kötél szakadt, maguk tettették a butaságot. Ha mindez nem használt, akkor egyszerűen nem értettek meg semmit, vagy pedig pillanatok alatt egy másik témára ugrottak át. Magától értetődő dolgokat tárgyaltak, amelyek helyeslését azonban rögtön más jelentős dolgokra vonatkoztatták, hogy azután ismét visszavonuljanak, és ne tudjanak semmi bizonyosat.

Bárhol fogott is meg az ember egy ilyen "apostolt", nyálkás lett a keze, s részletekben siklott ki ujjai közül, hogy azután a következő pillanatban ismét egyesüljön. Ha netalán az ember valakit olyan megsemmisítő módon gázolt le, hogy már csak a környezetre való tekintettel is kénytelen volt helyeselni, és így arra gondolt, hogy legalább egy lépést tett előre, akkor annál nagyobb volt csalódása a következő napon. A zsidó egyszerűen nem vette tudomásul az előző napon történteket, és mintha mi sem történt volna, tovább mesélte régi, lehetetlen álláspontját, s még felháborodottan csodálkozott azon, hogy kérdőre vonták.

Nem emlékezett már semmire, legfeljebb az előző napon tett állításainak helyességére."

Adolf Hitler - Harcom

www.radioislam.org/historia/hitler/mkampf/hun/02.htm

s 2014.06.17. 15:12:04

@Tiszteltetem Brüsszelet: Tábornok Úrnak majdnem 4 évig kellene üzemszerűen működnie, viszont ha bármi megbaszódik a világgazdaságban (erről ő persze csak annyiban tehet, hogy nem számol a lehetőséggel, mint az egyszeri devizahiteles), akkor leverik a veséjét. Aztán akasztják. A hülyeség gyenge kifogás lesz, a rögtön ítélő bíróság nem is nagyon fogja figyelembe venni, mint enyhítő körülményt. Csak esetleg mint súlyosbítót.

huttinger 2014.06.17. 15:12:46

@Istóczy úr:

Most már Álmos is fejedelem?

Meg Magyarországot megalapították.

Sűrű problémáid lehetnek.....

Balt 2014.06.17. 15:13:22

@Trackers: Persze, ez pongyola kifejezés így - mint látszik -, én pl nem is használom. A vázolt tevékenységre van megfelelő magyar szó, bár itt talán a jogi szaknyelv is bejátszik: ha a hazaáruló nem lenne megfelelően, maradhatunk a nemzetárulónál.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:13:51

@huttinger: A 83% nem csúcs, mer vót az 85 is.

75,3 se vót januárban.

A jövőben operáljál forrásokkal is.

Egyébként 2 dolog érdekes ÁTVÉTELKOR-ÁTADÁSKOR

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:14:54

@s: Érdekes módon Gyula óta egy bolsi ME sem húzta ki a 4 évet se.

Édes hogy Orbán miatt aggódsz.

huttinger 2014.06.17. 15:16:47

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"""Egyébként 2 dolog érdekes ÁTVÉTELKOR-ÁTADÁSKOR"""

hihihi

Orbán adta magának és tolt rajta egy szépet.

www.akk.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy

Ha ettől a linktől te jobban érzed magad ám legyen. :-)))

tomwar 2014.06.17. 15:17:12

@Istóczy úr: Fogalmad sincs a tortenelemrol. A magyarrol meg plane nem.
De latom, ez nem zavar a legkevesbe sem.

Balt 2014.06.17. 15:17:46

@Darth_Vader: "Az újságíró klubnak csúfolt valamit végre abba hagyták"

??? Ez komoly? Pedig igazi kaberé volt, de valahogy most 2014 tavaszán megfeledkeztem róluk, ha kell egy kis kikapcsolódás. Erre most tessék! Drágabolgárúr elment szexterapeutának?

s 2014.06.17. 15:17:54

@vadi3: "Semmiképp sem gondolnám, hogy az apák bűneiért a fiuknak kellene vezekelni."
O.K., nagy fehér varázsló. De ebből az is következne, hogy az apák érdemei után nem kellene a fiuknak előnyhöz jutnia. Hogyan értelmezhető ez orbán papa kommunista párttitkár múltja és a kisgeci orbán fattyú mostani hatalma vonatkozásában. Ez lenne a kérdés.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:17:55

@huttinger: A nominális adósság a kutyát nem érdekli.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:18:23

@huttinger:

Baszd meg mert szerinted mi volt?

Mi a fasznak okoskodsz, ha a legalapvetőbb tényekkel sem vagy tisztában, sőt még utánanézni is képtelen vagy?

Olvass, ha tudsz, antimagyar!

Hóman Bálint munkái:

Etelköz.

Etelköz a vándorló népek utolsó állomása. A magyarok katonai helyzete Etelközön. A fejedelemválasztás, Árpád külpolitikája: szövetség Arnulf császárral, Duna-vidéki hadjáratok. Magyarország régi lakói; a szlávok kultúrája. Magyarország története a IX. században: a tiszai bolgár uralom, a Frankbirodalom pannóniai tartománya és a szláv hűbéres fejedelemségek, Szvatopluk Moráviája. Árpád és Leó császár szövetsége; a 895. évi bolgáriai hadjárat. Az etelközi besenyő támadás és a magyarok átkelése a Kárpátokon.

vmek.oszk.hu/07100/07139/html/0002/0001/0005-181.html

huttinger 2014.06.17. 15:18:47

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Majd azért alkalom adtán emlékezzünk meg arról is, hogy Orbánék 10 milliárd USD tartalékkal adták át az országot és a szoclibektől 2010.-ben 45 milliárd USD-s tartalékkal kapták meg.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:19:31

@tomwar:

Ott van, olvasgass egy kis Hóman Bálintot. Ő sem értett hozzá, ugye? Ti jobban tudjátok, fejedelem volt-e Álmos vagy Árpád, ugye?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:19:34

@s: 'orbán papa kommunista párttitkár múltja'

Erről már az áprilisi választás óta ígérted a vidiót..:)

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:20:49

@huttinger: Ja arra a tartalékra kamatot fizetünk.

Ezt a bolsik TARTALÉKNAK hívják, nem csoda hogy mindig csődöt hoznak.

turista a saját országában 2014.06.17. 15:21:11

@Istóczy úr: "Le kell számolni velük, nem szabad sem a megjavulásukban, sem a kihalásukban bízni."

Veletek kell leszámolni egy életre. Ami késik, nem múlik.

turista a saját országában 2014.06.17. 15:24:32

@Tiszteltetem Brüsszelet: "Ennek különösen most van realitása, amikor 3. kormányzati ciklusában, Európa legerősebb kormányát elnököli a Tábornok Úr."

Ó, a Tábornok Úúúr, hogy szopnád le, te faszszopó majom.

huttinger 2014.06.17. 15:25:08

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Ja, fogadok, hogy a GDP arányosra célzol.

Nos az egy arányszám.Ha az arányszámot kiadó tételek közül az egyik növekszik 10% a másik csak 3%-kal akkor mennyivel is növekszik a GDP arányos államadósság?

tomwar 2014.06.17. 15:26:39

@Istóczy úr: Ja, ha Homann irja, akkor igaz. Igaz, kb. eltelt azota eltelt majd 70 ev....

Sot, nem volt mindjart papa is!?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:27:05

@turista a saját országában:

2006-ban, bár mindent megpróbáltatok, "csak" addig jutottatok, hogy kilőttétek több ember szemét, másoknak a csontjait eltörtétek, és elloptátok egy elfogott hazafi telefonját.

Ez azért még messze van a leszámolástól.

Ugyanakkor alkalmas arra, különösen összeadva az 1945-1990 közötti időszakkal és a 133 nappal, hogy titeket beárazzon, és hogy örökre emlékeztessen minket arra, mi vár ránk, ha a legkisebb esélyt is megkapjátok, hogy a hatalomba jussatok így vagy úgy.

huttinger 2014.06.17. 15:27:23

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Most meg épp abból a tartalékból osztogat Matolcsy ingyen hitelt.

turista a saját országában 2014.06.17. 15:27:26

@Istóczy úr: "895-ben megalakult Magyarország."

Akkor honfoglalás volt. Az államalapítás 1000 körül történt, István megkoronázásával, te darutollas majom.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:29:12

@huttinger: 'Ja, fogadok, hogy a GDP arányosra célzol.'

Mivelhogy eddig is erről beszéltünk, csak beszoptad. 'Az államadósság így a GDP 83 százaléka lehet, január elsején pedig csak 75,3 százalék volt.'

Szerencsére a hitelezők www.portfolio.hu/gazdasag/akk/rajong_magyarorszagert_a_templeton_guruja.200145.html

és az EU www.portfolio.hu/gazdasag/meghatralt_brusszel_a_magyar_kormannyal_szemben.200210.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Már megtanulták a tiszteletet. Ki a faszt érdekel ezek után a 10% kommunista?

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:30:20

@huttinger: Az az egyik Matolcsy nagy húzásai közül.

Nemigen találni eredményesebb pénzügyminisztert az elmúlt25 évben.

tomwar 2014.06.17. 15:31:27

@Tiszteltetem Brüsszelet: Nem lehet tabornok. Pocakos. És akkor utalna magat...es azt nem lehet: O nem gyulolhet egy magyart. Magat se....pocakkal....de akkor miert mondta?....jaj....ez a csunya hang...tedd meg...tedd meg.... "ez nem Geronimo".
Talan csak skizofrenia.

huttinger 2014.06.17. 15:32:10

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Akkor nézzük. A nominális államadósság növekedett január óta 2588,0 milliárd forinttal ami 10%-os növekedést jelent a GDP becslések szerint 3%-kal bővült akkor mennyivel is növekedett a GDP arányos államadósság?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:33:02

@tomwar:

Baszd meg, az, hogy Árpád fejedelem volt, olyan szinten közismert és cáfolhatatlan történelmi tény, mint hogy István király volt, vagy hogy az 1956-os forradalom 1956-ban volt.

Hóman amellett, hogy jeles hazafi is volt, annak az időszaknak a szakértője volt, azért őt idéztem.

De tőlem fel is fordulhatsz tudatlanul, te szánalmas, ostoba barom!

Hibát követtem el, hogy bementem a bolsi energiavámpírok csövébe, és nekiálltam bizonygatni a nyilvánvalót.

Legközelebb magam is jobban hallgatok a szakértőkre.

"Minél többet vitatkoztam a zsidókkal, annál inkább megismertem beszéd- és harcmodorukat. Mindenekelőtt az ellenfél butaságával számoltak, és ha azután minden kötél szakadt, maguk tettették a butaságot. Ha mindez nem használt, akkor egyszerűen nem értettek meg semmit, vagy pedig pillanatok alatt egy másik témára ugrottak át. Magától értetődő dolgokat tárgyaltak, amelyek helyeslését azonban rögtön más jelentős dolgokra vonatkoztatták, hogy azután ismét visszavonuljanak, és ne tudjanak semmi bizonyosat.

Bárhol fogott is meg az ember egy ilyen "apostolt", nyálkás lett a keze, s részletekben siklott ki ujjai közül, hogy azután a következő pillanatban ismét egyesüljön. Ha netalán az ember valakit olyan megsemmisítő módon gázolt le, hogy már csak a környezetre való tekintettel is kénytelen volt helyeselni, és így arra gondolt, hogy legalább egy lépést tett előre, akkor annál nagyobb volt csalódása a következő napon. A zsidó egyszerűen nem vette tudomásul az előző napon történteket, és mintha mi sem történt volna, tovább mesélte régi, lehetetlen álláspontját, s még felháborodottan csodálkozott azon, hogy kérdőre vonták.

Nem emlékezett már semmire, legfeljebb az előző napon tett állításainak helyességére."

Adolf Hitler - Harcom

www.radioislam.org/historia/hitler/mkampf/hun/02.htm

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:34:40

@huttinger: Mit nézzünk? Linkelj forrást. A GDP arányos adósságra, a matekodat tartsd meg.

turista a saját országában 2014.06.17. 15:35:13

@Istóczy úr: A kacagányos, kádárista, orbánista fajtáddal kell leszámolni, te bikacsökös neohorthysta, bolsevista agycsökevény. Ami késik, nem múlik. Addig feszítitek a húrt; addig raboltok, fosztogattok az árvalányhajas nemzeti máz mögé bújva, míg egyszer csak az elszakad. Onnantól már csak az emberek jóérzésére lesz bízva, mi lesz veletek. Golyó vagy bitó, nekem mindegy lesz, bár a jogállam híveként jómagam a szigorított fegyházzal is be fogom érni.

huttinger 2014.06.17. 15:36:08

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Tehát ha tartalékért kamatot fizetünk és abból még kamat nélkül osztogat Matolcsy az nagyhúzás?

Tényleg nagy pénzügyminiszter. Egyetlen jóslata sem jött be eddig. Viszont alaposat rúgott Magyarország fenekébe még 2000.-ben mikor kitalálta az államilag támogatott lakáshitelezést megtoldva azzal, hogy törvényileg könnyítették a hitelfelvevők körét(fűfavirág vehetett fel hitelt), hogy ezzel növelje a belsőfogyasztáson keresztül az akkor csökkenő GDP-t.
És ezt még megtetézte az első Széchenyi tervvel.

s 2014.06.17. 15:36:51

@Istóczy úr: Ez a hitler gyerek csúnyán végezte, nem? Amennyire jól tudom, mérget vett be, aztán fejbe lőtte magát és arra kérte a bunkerben maradókat, hogy vigyék ki a tetemét és tegyék egy földbe ásott gödörbe. Azt később teleengedtek benzinnel és elégették. Tehát nyilván nem tartozott a XX. század nagy gondolkodói közé, mert akkor nem csak ez az egy kibaszott könyv maradt volna utána, és nem ilyen dicstelenül fejezte volna be földi pályafutását.
Persze a te dolgod, hogy kiktől tanulsz.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:38:31

@huttinger: Ne fárassz. 2010 ÁTVÉTEL - MOST GDP arányosan, a havi adataid a kutzyát nem érdeklik, meg a nominális se. Lexikont se linkelj.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:40:39

@huttinger: A gazdaság Matolcsy miatt van kiváló állapotban.

Mondja a Templeton guruja: www.portfolio.hu/gazdasag/akk/rajong_magyarorszagert_a_templeton_guruja.200145.html

aki nem független demokrata szakértő. Ez az a Templeton akitől a válság idején hiába kunyeráltak pénzt a szakértők.

s 2014.06.17. 15:42:00

@Tiszteltetem Brüsszelet: Az mszp-ben volt váltás. Ha valaki elbaszott valamit, már ment is. A fideszben erre lehetőség sincs. Ha orbán elbasz valamit, akkor is marad. Senki nem fog a helyére állni. Tehát elbasz megint valamit, és így tovább. Egészen addig, ameddig el nem bassza véglegesen a kalapács nyelét. Akkor megy a levesbe fideszestől, mindenestől.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:43:49

@huttinger: Ezek se demokraták:

'A magyar gazdaság számai jobban festenek

Magyarországon idén 2,3, jövőre 2,1 százalékos GDP-növekedést, idén 1, jövőre 2,8 százalékos inflációt vár a bizottság a tavalyi 1,1 százalékos gazdasági bővülés illetve 1,7 százalékos pénzromlás után. A bruttó államadósság a 2013-as 79,2 százalék után idén a GDP 80,3 százalékra nőhet, majd innen jövőre 79,5 százalékra mérséklődhet, míg az áht-hiány idén a GDP 2,9, jövőre 2,8 százalékára rúghat a tavalyi 2,2 százalékos deficit után. A munkanélküliség idén 9 százalék lehet, majd jövőre 8,9 százalékra mérséklődhet. A folyó fizetési mérleget illetően a bizottsági előrejelzés szerint idén 3, jövőre 2,7 százalékos GDP-arányos szufficit lehet a 2013-as 3,1 százalékos többlet után.'

www.bkik.hu/hir/8375-Ez-var-Magyarorszagra-itt-van-Brusszel-friss-elorejelzese

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:45:04

@s: Komoly váltás volt, Gyurcsány, Bajnai a lista első 3 helyén.

Most majd lesz váltás. MSZP=kuka

s 2014.06.17. 15:47:16

@Tiszteltetem Brüsszelet: Nem ígértem semmit. A Pitagorasz-tételről sem hozok videót, bazdmeg. Ha elhiszed akkor elhiszed, ha nem akkor nem. Te dolgod.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:48:18

@s: Orbán is volt már náci, cigány, kommunista. Ennyire komoly az is amit idehánytál a apjáról.

s 2014.06.17. 15:49:25

@turista a saját országában: Szerintem megvoltak egymásnak, csak a kerényi buzilobbija óta erről gáz beszélni. Pedig biztos jó volt nekik, a kis buzdancsoknak.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:51:20

@s:

Sok nagy gondolkodó, jeles államférfi végezte hasonlóan. Főleg akik a magadfajták karmai közé kerültek.

Hóman Bálint, az Árpád-kor jeles történész kutatója például a börtönötökben gyakorlatilag elfogyott, és úgy halt meg.

Jól mondta Orbán 25 éve: nem szabad beérnünk a semmire sem kötelező ígéreteitekkel. Azt kell elérni, hogy többé ha akartok, se tudjatok erőszakot alkalmazni.

ParaZita2 2014.06.17. 15:51:39

Azt hallottam OV-tól (2014, jún. 13 péntek reggel):

"...a dolgoknak van egy rendje, hát senki nem szeret adót fizetni...."

Az ő fejében ez a rend: az emberek befizetik az adót, a rezsim ellopja annak a jelentős részét, azután természetesen senki nem szeret adót fizetni.

Ezzel a renddel nem lehet azonosulni, csak ha az ember tolvaj, kártékony, élősködő (PARAZITA!)

Csak nekem tűnik ez iszonyú magas labdának? Valaki üsse már le.

Hallottam valaki mástól (nekm ehhez nem volt "szerencsém"):
"Tudja, én a nyolcvanas években nem a diktatúra ellen harcoltam. Hanem azok ellen harcoltam, akik csinálták a diktatúrát. Ezek az Önök párttársai voltak!"

Saját szavaival árulja el magát, teljes értékrendjét és vezérelvét OV.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:52:04

Újabb vitézi tett a Tábornok Úrtól!

'A Kúria minapi döntése közepesen rosszul érintheti a bankokat, ennél rosszabb is lehetne a helyzetük - mondta Felcsuti Péter, a Raiffeisen Bank korábbi vezérigazgatója, a Magyar Bankszövetség egykori elnöke az ATV kamerái előtt. Szerinte nagyságrendileg 100-300 milliárd forintot kell visszafizetniük, amennyivel több kamatot számoltak fel az ügyfeleknek. Emiatt 10-15 százalékkal csökkenhetnek a devizahitelesek törlesztőrészletei.'

www.portfolio.hu/vallalatok/penzugy/felcsuti_10-15_szazalekkal_csokkennek_a_devizahiteles_torlesztok.200230.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

és

www.portfolio.hu/gazdasag/meghatralt_brusszel_a_magyar_kormannyal_szemben.200210.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

Ezt teszi a tekintély.

zassz 2014.06.17. 15:53:31

Kedves poster, ezt írtad:
"Nekem mégsem elsősorban azzal van bajom, hogy kicsit olyan ez, mint mondjuk Rammstein-koncerttel emlékezni a Holokausztra - ízléstelen, gusztustalan, de mit tegyünk?"

Mondom:
Csak EGYETLEGY! fasiszta megnyilvánulását tedd már ide a Rammstein-nak.
DE ne abból indulj ki, hogy hogyan néznek ki, meg milyen kemény zenéz játszanak. Idézz be ide egy fasiszta sorukat. Ha meg nem megy csak a "linksz cvó -dráj fír", de a szöveg többi része homály, akkor példálózz inkább más bandával.
Így nem vagy hiteles.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.17. 15:54:12

@ParaZita2: 2010 előtt szerettél adót fizetni? Amerikában szeretnek adót fizetni?

haggyálmár

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 15:58:30

@zassz:

Mindegy, volt-e "fasiszta" szövegük, mert akár lehetett is volna.

Akár még hollót is tagadhattak volna.

3 év múlva már közismerten antiszemita, hollótagadó együttesként fognak hivatkozni a Rammsteinra, hallgatóira pedig nácikként.

s 2014.06.17. 15:59:09

@Tiszteltetem Brüsszelet: "Ez az a Templeton akitől a válság idején hiába kunyeráltak pénzt a szakértők."

Valamint az a Templeton, aki egy újabb válság esetén egy kibaszott centet sem fog ide befektetni, továbbá két kézzel kúrja ki az Univerzumba azt a magyar állampapírt, amit addig megvásárolt. Szerintem ekkor lesz, hogy orbán kér egy pohár narancslevet, amibe beleönti a ciános üvegcse tartalmát. Legalább is jobban tenné. Mert ha rátalálnak, akkor elevenen nyúzzák meg.

s 2014.06.17. 16:00:47

@Tiszteltetem Brüsszelet: Akasztott ember nem volt eddig. Még lehet . . .

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.06.17. 16:02:44

Vajon mennyi időbe fog telni vikiék után újra felépíteni ezt az országot?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 16:03:41

@s:

Amikor a szakértőitek az elkúróval, a libatolvajjal és a ciánkapszulással az élen csődbe vitték az országot, akkor ti, mint az ávós akadémia kitüntetettjei, megnyúztátok őket?

s 2014.06.17. 16:04:46

@Istóczy úr: Okés, de a többiek azért nagyobb életművet hoztak létre egy elbaszott könyvnél, nem? Tudom, hogy sok gondolkodó halt erőszakos halált, hosszú a sor Szókratésztől Szerb Antalig. Csak az az egy könyv, meg a korlátozott gondolkodás nagyon zavar.

tomwar 2014.06.17. 16:05:59

@Istóczy úr: Hol vitattam Arpad fejedelmi voltat? Csupan arra a mindenki altal elfogadott tenyt irtam le neked, hogy Magyarorszagot nem Arpad alapitotta 895-ben. Honfoglalas, stb.....megvan!?

Kereszteny magyar allamisagrol I.Istvan kiraly ota beszelunk, az azota eltelt idot hasonlitottam az altalad kiszamolt 63 evvel.

Hitlert ne idezd nekem, jobban ismerem az irasait, mint te.

csabakirályfi 2014.06.17. 16:07:47

@Istóczy úr: Hát, csak csókolni tudlak. Mert ugyebár ez a Nagy Imre csak forgatta a köpönyegét, deámazonban Orbán Viktor gerincesen ragaszkodott húsz éven át az ideáihoz. Oszt' jutott el az ifjú kommenistától az ifjú demokratán át a virtigli keresztényig.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 16:09:00

Megdöbbentő, hogy még egy hónapja sincs, hogy utoljára és újra egyedül több szavazatot kapott a Fidesz, mint az összes többi párt együttvéve, és a véreskezű és -szájú bolsevisták valamiféle néphatalom nevében elevenen megnyúzással fenyegetik a győztes párt vezetőjét, a törvényes magyar miniszterelnököt.

Jolka40 2014.06.17. 16:09:52

Hogy mit várnak, az egy dolog. Hogy mi lesz, az egy másik. Már ötödik éve várják, hogy M.O. gazdasági helyzete javuljon. Osztán javul?

tomwar 2014.06.17. 16:12:14

@Istóczy úr: Magyarorszag nem volt csodhelyzetben a 21.szazadban. Elozoben parszor igen...pedig se libas, se boszme....csak a csaszar, a kiraly, meg a tengeresz...

ZX 2014.06.17. 16:12:16

@Istóczy úr: A 44% mióta több mint az 56%?

s 2014.06.17. 16:12:17

@Istóczy úr: Mi nem, de azért ti közel álltatok hozzá. Nem is állítom, hogy minden alap nélkül. Nos, nagyjából ilyesmire kell orbánnak is számítani, ha a világgazdaság kerekei közé ismét homokszem kerül. Mert amikor a pénzt viszik, akkor nem nagyon nézi senki, hogy ezt most az mszp talicskázza -e el, vagy a csuti lótolvaj vinné.

csabakirályfi 2014.06.17. 16:12:55

@Istóczy úr: Újfent csókoltatlak. Az a szegény Hóman Bálint pont akkora nyilas volt, mint ide Lacháza. De szegénykém elfogyott a börtönben. De sajnálom. Szálasit meg felkötötték, pedig mekkora hazafi volt, öt is sajnálom.

csabakirályfi 2014.06.17. 16:17:22

Tisztelt szerzö, csak egy kérdést: minek olvasni olyan nyilatkozatokat, hallgatni olyan beszédeket, amikről tudható, a szavatssági idejük max. 5 perc?

s 2014.06.17. 16:26:45

@Istóczy úr: Kurva sokan nem szavaztak senkire - köztük én sem. 40%. Ezt ne számold orbán hívei közé, de ne számold a gyurcsótány hívei közé sem. Mi vagyunk a SZÁMONKÉRŐK. Jövünk, aztán benyújtjuk a számlát. Egyik kezünkben lesz a hosszú lista, amin az szerepel, hogy a közpénzből mennyit sikerült a haverok zsebébe átjátszani. A másik kezünkben egy hosszú kés lesz. Meg fogjuk adni a tiszteletet, amit Don Ciccio is megkapott.

www.youtube.com/watch?v=X-3HIe8qOLU

J.László 2014.06.17. 16:28:06

Nagy Imre lányának szerény véleményem szerint nincs oka tiltakozni, miután a forradalom leverésében részt vett Horn Gyulával együtt koszorúzott kilencven-akárhányban a 301-es parcellában.

J.László 2014.06.17. 16:41:11

@Istóczy úr:
Hitlernek egy-két dologban azért igaza volt.

ZX 2014.06.17. 16:42:36

@J.László: Azzal a Hornnal, akiről OV is úgy nyilatkozott, hogy nagyon tiszteli. :P

J.László 2014.06.17. 16:45:21

@ZX:
Úriember nem mond rosszat halott emberről.

s 2014.06.17. 16:46:57

@ZX:

Munkás-paraszt Hatalomért emlékérem (1957)
Nemzetközi Károly-díj (Aachen, 1990)
A német Stresemann Társaság aranyérme (1990)
A német újraegyesítés elősegítéséért 1991-ben Solingen városa az Éles Penge-díjat, 1992-ben Bonn városa a német szabadkőművesek humanitárius nagydíját adományozta számára.
Arany Európa-díj (1994)
1995-ben Kassel városában a Prizma polgári díjat vehette át a német egység megteremtése érdekében vállalt szolgálataiért
2004-ben a XIII. kerület díszpolgára
2005-ben a bajorországi Memmingenben Szabadság-díjjal tüntették ki a német újraegyesítésben játszott szerepéért
Nagy Arany Érdemrend a Szalaggal az Osztrák Köztársaság Szolgálatáért (2005)
Egy németországi kisvárosban, Wertheim am Main-ban utcát neveztek el róla. [5]
1999-ben az origo, az RTL Klub, a Népszava és a Színes RTV "2000 magyar" címmel rendezett közönségszavazásán a kortárs magyarok között a második legnépszerűbb helyet szerezte meg.

orbán már ennek az ötödével is boldog lenne. A kis cigány suttyó lótolvaj.

J.László 2014.06.17. 16:48:09

Imádom, amikor cigányoznak a liberálfasiszták:)

s 2014.06.17. 16:48:09

@J.László: Akkor még élt, ha jól tudom.

s 2014.06.17. 16:48:57

@J.László: Kurvaanyádoznak is, csak akkor a bloggazda kikúrással fenyegeti őket.

J.László 2014.06.17. 16:51:07

@s:
Hogy a német kormány kit tüntet ki, az teljesen érdektelen. Náluk szervilisebb bagázs nem sok van a Föld hátán.

ZX 2014.06.17. 16:54:37

@J.László: Orbán mióta úriember?

2014.06.17. 16:59:48

@J.László: Egy dolgoban bizonyosan: hogy először kell elharapni a ciánkapszulát és utána meghúzni a ravaszt. Kár, hogy erre olyan későn jött rá, és kér, hogy sztalinjóska nevű kollégája nem követte előremutató példáját.

ZX 2014.06.17. 17:00:18

@J.László: Így ahogy mondod, nyalják a Zorbán seggét.

s 2014.06.17. 17:09:23

@J.László: Láthatnám orbán bármilyen kitüntetését?

zassz 2014.06.17. 17:10:16

@Istóczy úr: De nem volt. Így tehát a példa igen rossz, mert felületes "ismeretség", avagy a látszatból(?) "megítélve" mondott egy véleményt a cikkíró. Legyen az bármiről, bármilyen vélemény, ha nem megalapozott akkor nem helytálló. Részemről csak ennyi.

J.László 2014.06.17. 17:13:47

@s:
Felmész a wikire, ami az egyetlen infó-forrásotok és megnézed. Német kitüntetése is van. Mit szólsz?

states1 2014.06.17. 17:14:59

A választók először hülyére röhögik magukat ettől a demokráciagyilkos dumától, amit már több, mint 4 éve nyomiznak baloldalék, majd újra és újra elmennek szavazni a demokráciagyilkosra. A demokrácia már csak ilyen, ezt már Churchill is megmondta, csak a baloldalon nem hallottak még róla. Vagy Churchillről.

ZX 2014.06.17. 17:18:41

@states1: Az ugye megvan, hogy a kommunizmus alatt is szavazhattak, csak épp értelme nem volt!?

s 2014.06.17. 17:27:30

@J.László: "Német kitüntetése is van. Mit szólsz?"
J.László 2014.06.17. 17:13:47

"Hogy a német kormány kit tüntet ki, az teljesen érdektelen. Náluk szervilisebb bagázs nem sok van a Föld hátán."
J.László 2014.06.17. 16:51:07

Mit is mondhatnék?

Igazán a japánok leptek meg, nem is annyira a te faszságod.
Japán díszdoktori cím a szabadság és a demokrácia iránti elkötelezettségért

Ez odabasz.

s 2014.06.17. 17:28:20

@J.László: "Német kitüntetése is van. Mit szólsz?"
J.László 2014.06.17. 17:13:47

"Hogy a német kormány kit tüntet ki, az teljesen érdektelen. Náluk szervilisebb bagázs nem sok van a Föld hátán."
J.László 2014.06.17. 16:51:07

Mit is mondhatnék?

Igazán a japánok leptek meg, nem is annyira a te faszságod.
Japán díszdoktori cím a szabadság és a demokrácia iránti elkötelezettségért

Ez odabasz.

s 2014.06.17. 17:29:14

@J.László: 2x ment, hogy megértsed.

s 2014.06.17. 17:29:44

@J.László: Ismétlés a tudás anyja.

J.László 2014.06.17. 17:29:51

@s:
Figyelj már. Ma már a Nobel díj sem ér egy rakás szart se. Tökmindegy, ki milyen plecsnit kap valami sóhivataltól.

Az utolsó komolyan vehető kitüntetések Európában a Vaskereszt és a Lovagkereszt voltak.

s 2014.06.17. 17:35:23

@J.László: "Figyelj már. Ma már a Nobel díj sem ér egy rakás szart se."

Neked hány van ezekből a szarokból?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 17:57:27

@s:

Kitüntetésre csak ti játsszátok a focit, ti is csak azóta, hogy kiheréltétek magatokat. Mindenki más gólra játssza.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 18:00:04

A kedvencem az Index által futtatott dögunalmas bluesgitáros, aki állítólag kapott valami kitüntetést Amerikában. (Azóta már ő is itthon van, valamelyik szennykanális "tehetségkutatójának" a zsürijében.)

Helló! A zenét koncertekre, lemezeladásokra, rajongókra játsszák!

s 2014.06.17. 18:03:58

@Istóczy úr: Ki az a "magatok". Az impotens mostohaapád? Nem szeretem, ha a beleegyezésem nélkül azonosítasz bárkivel. Mert akkor szerintem egy húgyagyú értelmi fogyatékos nyáladzó faszparaszt vagy, az egész kretén családoddal együtt.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.06.17. 18:05:23

@s:

Pedig nem vagy egyedül ezzel a penetráns bűzt árasztó stílussal.

Amikor többesszámban szólok hozzátok, akkor rád is gondolok, és a hozzád hasonlóan büdösszájú elv-/fajtársaidra is.

2014.06.17. 18:43:51

@s: Hagyd őket a fenébe, nem látod, hogy?

látjátok feleim szümtükkel 2014.06.17. 21:56:03

@s: "Hogyan értelmezhető ez orbán papa kommunista párttitkár múltja és a kisgeci orbán fattyú mostani hatalma vonatkozásában. Ez lenne a kérdés."

Itt egy válasz:

irokez.blog.hu/2014/04/02/gyermekeinkert

Balt 2014.06.18. 08:35:15

@s: "Egy németországi kisvárosban, Wertheim am Main-ban utcát neveztek el róla. [5]"

:))) Ez a non plus ultra: egy törpe iparváros máig beépítetlen külterületének szervizútján:
maps.google.hu/maps?q=Gyula-Horn-Stra%C3%9Fe,+97877+Wertheim,+Stuttgart,+Baden-W%C3%BCrttemberg,+N%C3%A9metorsz%C3%A1g&hl=hu&ie=UTF8&gbv=2&geocode=FXc39wIdkc2QAA&hnear=Gyula-Horn-Stra%C3%9Fe,+97877+Wertheim,+N%C3%A9metorsz%C3%A1g&t=h&z=16

Piha, a hálás németek, persze! :))) Igaz, én is ebben reménykedtem Pálfy G.-ék és Sugár Andrásék eltűnése után, bár a maszopra sosem szavaztam.

s 2014.06.18. 10:29:45

@Istóczy úr: Basszad szájba a tripperes buzi kurva rohadt anyádat.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.18. 17:14:12

@Balt:

Na igen.

Szerintem eredetileg egy hamis kínai karórát akartak adni Horn Pufinak, csak sokallták érte a fél dollárt, a szervizutcának meg amúgy sem tudtak kitalálni semmi jó nevet, a Horn meg ráadásul németül dudát jelent, pont illik oda.

Nem mintha attól ember lenne, ha egy berlini körutat neveztek volna el, de jól jelelmzi a szolgalelkű, hajlott hátú és egyben végtelenül ostoba "s" "elvtársat", hogy egyáltalán hivatkozik rá, miközben hallgat arról, hogy Hornnak vér tapad a kezéhez.
süti beállítások módosítása