Pincepatkányok országa: ahol '56-hoz fel lehet érni, de Orbánhoz nem

H_A Címkék: 1956 csőcselék publicisztika gyűlölet gyűlölködés szobordöntés Orbán Viktor Magyar Hírlap Bayer Zsolt Szolidaritás2013.10.02. 14:14

Továbbra is azt gondolom a Szolidaritás vasárnapi szobordöntésével kapcsolatban, amit eddig is gondoltam, és leírtam, két nap alatt nem változott a véleményem. Már akkor is sejtettem, ha az összes többi mellett valamiért sajnálni érdemes ezt az egész akciót, az a rengeteg muníció lesz, amelyet a jobboldalnak szolgáltat. Várható volt, hogy jön majd a fizetett, véresszájú bértollnokok hada, hogy a zsigeri megbotránkozás valamennyi hangszínét megrezegtetve az elemi gyűlölködés nevében tiltakozzon a performansz - szerinte gyűlöletet szító - jellege ellen. És lőn.

Orbán Viktor leghűségesebb bértollnoka az örök, akasztani, lincselni mindig kész lumpenprolikról, az igazi csőcselékről, és annak lárvaarcú vezéreiről, büdös, vérszomjas bunkókról, beteg állatokról értekezik. Akiknek lényege - szerinte - a restik budijára felkarcolt összes malacság, meg a férfias, megkerülhetetlen húgyszag.

Ő ezen a brutális, alpári nyelven kéri ki magának a gyűlölködést. És bár megint semmi meglepő nincs ebben a sajátos, oly ismerős, agresszivitásban tocsogó problémafelvetésben, mivel az én haragom és elégedetlenségem iránya a vasárnapi esemény kapcsán kivételesen megegyezik a Bayer Zsoltéval, kikérem magamnak ezt a stílust.

Amellyel Bayer Zsolt heti rendszerességgel, következmények nélkül fertőzi és bomlasztja a magyar közéletet. Amely az egyetlen vezér feltételek nélküli imádata jegyében folyamatosan meggyaláz egy fél országot. Én nem hiszem ugyanis, hogy pincepatkányok lennének az ezúttal pellengérre állított osztályelsők, az ügyvédek, a könyvelők, vagy a tisztviselők, és mindazok, akik Orbán Viktor mániákusan utált ellenfeleivel bármilyen közös vonással rendelkeznek. És ha azok lehetnek mégis, és ha idáig süllyedhetett a politikai vitakultúra, a közélet színvonala, abban a Bayer-féle szervilis provokátorok vastagon sárosak. Számomra semmi különbség nincs a szobordöntögetés és e verbális agresszió között. Még akkor sem, ha bármikor elismerem: egy élő ember műanyag szobrát feltrancsírozni, és a darabokat innen oda rugdosni, merő ízléstelenség. Ez az erőszaknak ama nyelve, amelyen időről időre hitében meg lehet erősíteni a nyájat, de amely egyre távolabb visz attól, hogy egy ideológiai csatákban kettészakított ország különböző részei valaha is újra egymásra találjanak. Egyebek mellett az ilyenekért:

Szegény Gordon későn futott, neki csak a Dopeman jutott, zimme-zumm…De ettől még a bűn bűn marad. Ettől még meggyaláztak mindent, ami fontos és szent. Nem, nem Orbánt. Addig fel sem érnek. 1956-ot gyalázták meg. A Forradalmat. S egy iszonyatos diktatúra áldozatainak emlékét, a túlélők fájdalmát. Meggyalázták, mert mindez semmit sem jelent ezeknek. Nem is jelentett soha. Hát ideje van az elemi erejű felháborodásnak, amit méltóságba kell rejtenünk. Mert az erőszak visít, ordít, lincsel és retteg. Az erőszak fél. Mi nem félünk. Ezt mutassuk meg nekik október 23-án. Lássák, hol az erő, s mi az erő. Hogy visszatakarodjanak disznóságokat firkálni a budik falára. Mert az az ő helyük.”

Orbán szellemi közmunkása megint túltolta a biciklit. Egy iszonyatos diktatúra áldozatai emlékének meggyalázásán, az áldozatok túlélőinek fájdalmán siránkozik. 1956 meggyalázásáról beszél, majd két sorral lejjebb arra szólít, hogy október 23-át pártpolitikai célokra használják fel azok, akik szerint a világ legtermészetesebb dolga, és egy virágzó demokrácia legalapvetőbb sajátossága, hogy Észak-Korea példájára a kormány mellett szimpátiatüntetéseket szervezzenek. (Pedig fene tudja mennyire a normalitás jele és megnyilvánulása, hogy egy a kommunistázásba, lumpenprolizásba, útszéli szitkozódásba belefulladt Bayer Zsolt a hatalom felmentő seregének újabb menetelésében látja a méltó választ egy felemás érzelmeket kiváltó politikai demonstrációra?)

De továbbmegyek: végtelenül cinikus, hogy Bayernek egy kegyetlen diktatúra szimbólumának ledöntése fáj. Vele ellentétben nekem egyáltalán nem tragikus és fájdalmas emlék az ötvenhatos forradalom egyik jelképes cselekedete, a Sztálin-szobor lerombolása. Nekem ezért nem fáj a szívem, miként Bayernek és a Fidesznek. Ha valamiért, hát ezért a legkevésbé sem. Igaz, én nem is szoktam pincepatkányoknak nevezni azokat, akikkel nem egyezik a véleményem, akiktől különböző alapokra épül a világnézetem. Amitől viszont jóérzésű embert jogosan kerülgetheti hányinger, az az, hogy Orbán Viktort 1956 szellemisége fölé helyezi. Mert Bayer szerint ez a csőcselék Orbánig nem érhet fel, Orbánt nem gyalázhatja meg, de a nagy betűs Forradalmat igen. Értem én, hogy dübörög a személyi kultusz, de ha valami, ez a tudatmódosított talpnyalás vérlázító.

Aki az általa végletekig kiszolgált rendszer politikai ellenfeleit a fenti stílusban illetheti, aki méltóságról beszél, miközben köpködve trágárkodik, és megbélyegez, annak emberi méltóságra apelláló méltóságteljes felháborodása torz és hiteltelen. Érdemes volna végre szembenézni azzal, hogy amíg Bayer Zsoltok gyűlölködő szellemi termékeit használják izgatószer gyanánt a széles néptömegek politikai motivációjának szinten tartására, addig reménytelen csatatér marad ez az ország. Aki az atyaúristen szerepébe képzelt, imádott Orbán Viktorát az '56-os forradalom fölé emeli, annak a szájából enyhén nevetségesen hangzik annak meggyalázásán keseregni.

Akik Orbán lefűrészelt műanyag fejének rugdosása láttán elszégyellték magukat, azokból remélhetőleg Bayer írása is hasonló szégyenérzetet vált ki. Ez is pontosan oda való, ahol ő szeretné látni a másik oldal "disznóságait". A budik falára. Vagy még oda se. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr835544930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.02. 14:26:18

Bayer hülye, vele nem is kell törődni. De sajnos Bajnai is hülye.

CSENDES 2013.10.02. 18:49:05

Bocs, kivételesen nem olvastalak végig, csak a bevezetőt.

Megkérdezlek téged, ki a büdös francot érdekel, milyen körtáncot lejt a jobboldal, csak hogy elfelejtsék az emberek, nem elég, hogy megszervezték maguknak a leglejtősebb választási modellt, nem elég, hogy mindenhová a saját embereiket teszik, de még választási csalást is elkövettek egy általuk állítólagosan indifferens időközi önkori választáson.

Kinek kellene itt felháborodni, netán az összes közterületet összehugyozni,???

P.Freddy 2013.10.03. 00:15:41

Bayer mint pincepatkány - nem is rossz hasonlat.

Bár erről (pince) az is beugrik, hogy ilyen nyálkás, takonyszerű váladékcsíkot húzó, hengeres, majdnem átlátszó gerinctelen férgek is előfordulnak benne, mint ez a Bayer.

Elveszik a meztelencsigák között ez a gyíkhúsú pondró, csak az agyhalott fajtája zabálja, nyalja, élvezi a takonyállagú dzsuvát, amit maga után húz csúszómászása közben.

[megmondoember] 2013.10.03. 00:17:25

Gyönyőrű volt az orbánisztáni TV híradójában látni, ahogy a megélhetési rettegők - élükön Wittner Máriával - mind leadták azt a nyilván egymástól teljesen függetlenül megfogant és csak a véletlennek köszönhetően azonos koncepcióra épülő sablonnyilatkozatukat, amely szerint az akció a 56-os forradalmat gyalázta meg.

Hasonló gondolatmenet mentén nyilvánvalóan a Jézus kálváriáját és feldolgozását feldolgozó szabadtéri színjátékok pedig nyilvánvalóan Jézust és kálváriáját figurázzák ki és szennyezik be, az USA-ban a július 4-én tartott polgárháborús játékok pedig a polgárháborúban harcoltak emlékét szennyezik. Ott is biztos mind mocskos bajnaigárdista kommunisták élnek.

Báró Mijó (törölt) 2013.10.03. 04:57:38

@ Mert az erőszak visít, ordít, lincsel és retteg. Az erőszak fél. Mi nem félünk.

A blog író kifelejtette a legfontosabbat! Ez bele kellene írni a cikkbe, hogy legyen nyoma!

Bayer volt az aki többször mesélte, hogy ""Akkor lesz itt jó világ, ha Budapesttől Kanizsáig minden fán egy kommunista lóg." (Mámoros tapsvihar.) "

És a keresztény nemzeti hallgatósága (egy katolikus gimnáziumban történt ugyanis!) pedig Mámoros tapsviharral ujjongott!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ők a görények meg a Mi a polgárok

2002.06.15.01:20

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/1497
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Báró Mijó (törölt) 2013.10.03. 05:02:29

@ 1956-ot gyalázták meg. A Forradalmat. S egy iszonyatos diktatúra áldozatainak emlékét, a túlélők fájdalmát.

Mondja miután évekig benyalnak az 1956 gyalázó vérkommunista Agitációs és Propaganda osztályvezetőnek és meg a mocskos alkotmányukat is vele készítették elő!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozsgai Imre: Forradalom vagy ellenforradalom?

Petőfi Népe, Kecskemét,
1957. december 15.

Tépett szájú, hasított körmű sok kis senki, háta mögött több úri bitanggal, megcsinálta az "Első Hazai Nemzeti Forradalmat". Hogy mégis nem "Nemzeti Szocialistának" keresztelték vivmányukat, az talán azzal magyarázható, hogy a két szó így együtt hányingert okoz minden becsületes embernek.A „nemzeti Forradalom” olyan nevezetesen renegátot sorolhatott „vezetői” közé, mint Nagy Imre, akinek szellemi képességeit ugyan csak egy adóvégrehajtói karrierhez szabták, de jellemtelensége biztosította, hogy miniszterelnök legyen a legdühöngőbb fehér-terror napjaiban.

Legérdekesebb a dologban, hogy végig azt hitte, ő a vezető, pedig csak úgy táncolt, ahogy Mindszenty és a hozzá hasonló „forradalmárok” fújták.

varanus.blog.hu/2011/03/14/pozsgay_kompatibilis_az_alkotmanytervezet

egyenlito.blog.hu/2011/11/07/ki_lesz_a_kameleon_az_alkotmanyban
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jock Ewing 2013.10.03. 06:37:26

A 147. bőr is lehúzva a szobordöntésről.... Bravó.

2013.10.03. 06:52:19

Istenem, miért nincs most ismét '56.
Hiszen akkor az ilyen barmokat , mint Zsolti, rég lelőtték volna, mint ahogy Kövért, és atöbbi barmot is !
És ezek ugatnak ? Baromarcú hazug pojácák, akik a seggnyalásból élnek. Igaz, azt Orbán jól megfizeti .

torró 2013.10.03. 06:59:59

A szobor döntögetés Ugyan azt a hatást váltja ki mint Bayer.Nincs politikai kultúránk. Az ilyen megnyilvánulás inkább elriaszt mint maga mellé állít. Bayer nem takaródzási alap. Mert nálunk ez a módi. Ha nem akarok olyan lenni mint akit kritizálok, akkor azt kell bemutatni, hogy én különb vagyok. Sikerült? NEM!!!
Ez olyan mint az itt kommentelők közül egy két figura, akik nem tudnak kulturáltan vitatkozni, de ha én is olyan tónusban írok ide, miben különbözök tőlük? Az a baj, hogy nálunk mindenki a kritizálás nagymestere, csak saját magával nincs tisztában. El tudná e valaki képzelni, hogy a jelenlegi belső és külső történések között, mit tudna tenni, ha Orbán helyébe lenne? Nem olyan egyszerű hidd el.

midnight coder 2013.10.03. 07:01:49

Na most, szerencsére pár pityinger kategóriájú csatornapatkány azért még nem a fél ország. Bocsi.

Másrészt igen, Bajnainak nemigen lett volna szabad ezeknek a közelükbe menni. Sem senkinek aki komolyan gondolja a kormányzást. Ez az "élcsapat" nagyon gáz elvtársak. Ahogy maga az ötlet is. Magára valamit adó ember csak olyan szobrot dönt le, ami ott van, és nem olyat amit ő állított fél órával azelőtt hungarocellből.

Amúgy egyébként ez az egész akció jól jellemzi sajnos az egész "demokratikus ellenzéket". Pont annyira demokratikus, mint amennyire a ledöntött szobor valódi volt. Ami pedig az egészben a legviccesebb, hogy az eredeti, valóban ledöntött, valódi Sztálin szobrot, aminek ez az izé a szánalmas utánzata akart lenni pont azok az elvtársak állították, akik most a döntögetők mögött állnak. MDP->MSZMP->MSZP. Amúgy ugyanezek a demokraták végezek ki több száz embert a politikai meggyőződésük miatt, és ugyanezek működtettek valódi diktatúrát 40 éven át.

nu pagagyí 2013.10.03. 07:05:07

Bayernak nem kell ürügy ehhez a hangnemhez. Nekem a szobordöntéssel csak egy bajom van, egyszeri akciónak szánták. Folytatni kellene a helyi kiskirályok szobrainak ledöntésével. Van éppen elég fiókdiktátor az országban: Kósa, Papcsák így hirtelen.

felcsutisuttyo 2013.10.03. 07:06:55

@jános515:
NYUGI NYUGI, NEM A 2014 es VÁLASZTÁSSAL KELL TÖRŐDNI, AZT ÚGYIS ELCSALJA A NEMZETI GAZEMBER BŰNŐZŐK KORMÁNYA. Hanem az elcsalt választás utáni napokban kell a nagy ÖSSZEFOGÁS A ROHADÉK Nemzeti Gazemberek ellen .
AKKOR LESZ A Zsótihoz , Közeleshez ,hasonló barmok akasztása,seggbelövése és a Forradalom amit hiányolsz!
A NÉP nem tűr tovább (csak a hűbéresek és seggnyalók)

Jenyei 2013.10.03. 07:13:46

Érdekes, én már régen eljutottam oda, hogy bayert bottal se piszkáljam. Ideértve a Magyar Hírlap jeles egyéb kollégáit. Ahol mocskoskádároznak, miközben a Kádárnál írókat beköpő Kun Miklós, Kun Béla örökségének véres szájú hordozója, fő történelmi halljakend. Ha mindig minden ilyentől hánynánk, mint ez a bayer, minden erőnk elfogyna.

2llkedő 2013.10.03. 07:14:09

@midnight coder: "Amúgy ugyanezek a demokraták végezek ki több száz embert a politikai meggyőződésük miatt, és ugyanezek működtettek valódi diktatúrát 40 éven át."

Az ugyanezek hol voltak 40 éven át? Melyik ugyanezek végeztek ki több száz embert?
Lécci sorold!

Tűzvályó 2013.10.03. 07:24:14

A szobordöntés akció pontosan megmutatta az Orbán-rezsim valódi arcát. Ettől Orbán nagyon megrémült. Mi sem bizonyítja jobban, hogy a legalsó szintekig elment. Még Dobson Tibor (egykori szóvivő) is beszállt az orbáni védelembe, akiről tudjuk, hogy Bakondi György katasztrófavédelmi főigazgató csicskája, Bakondi György pedig Orbán Viktor nyalógépe.

red shield rapresentative 2013.10.03. 07:32:18

Szerintem ez a szobordöntés nagyon jó döntés volt!
Jobb egy sk. készített hungarocell szobrot ledönteni, mint kirakatokat bezúzni, autókat gyújtogatni, MTV székházat felgyújtani, védtelen rendőröket utcakővel megdobálni.

Igen ez egy kíváló ötlet volt, hiszen senkiben kárt nem tettek, csak a seggnyalók a papcsákok, rogánok, gázoló lázárok, korrupt simicskák csaholnak, na meg a hozzájuk hasonlóak.

belekotty 2013.10.03. 07:35:26

A szobor döntésnek mi köze 56-hoz? A szobordöntés a személyi kultuszt támadta, azon a hétvégén, amikor a PÁRT, ellenjelölt nélkül, egyhangúlag (na egy ellentmondó volt azt már keresi a TEK) megválasztották azt akiről a szobrot mintázták.

torró 2013.10.03. 07:39:29

@Tűzvályó:
" Ettől Orbán nagyon megrémült"
Erre én nem fogadnék. Amúgy az ellenzék közül többen is elhatárolódtak.
Az egyszerűbb emberekig meg el sem jut a történet. A fiatalok szemében , jó kis balhé.Sokkal kisebb a hozadéka az akciónak mint ahogy gondolják.A negatívuma meg nagyobb.Általában anarchista kategóriába sorolják, ami mindig jelen van minden társadalomban, de sok vizet nem zavar.

Nati Walter 2013.10.03. 07:58:13

Bele kéne már törödni hogy exkomcsi vezetőkre többé nem kiváncsi a nép..Volt 40-50 évük a kisérletezésre...kösz de elég volt...!

Balt 2013.10.03. 08:01:13

"folyamatosan meggyaláz egy fél országot."

:)) Azé' lássuk be, ez orbitális túlzás.

2llkedő 2013.10.03. 08:01:22

@Nati Walter: "Bele kéne már törödni hogy exkomcsi vezetőkre többé nem kiváncsi a nép..Volt 40-50 évük a kisérletezésre...kösz de elég volt...!"

Akkor itt az idő leváltani a fideszt!

2llkedő 2013.10.03. 08:02:04

@Balt: "Azé' lássuk be, ez orbitális túlzás."

Mert?

Balt 2013.10.03. 08:09:23

Nem olvastam a hivatkozott Bayer-cikket, de ez a citált részlet teljesen rendben van. Az inkriminált részben szó sincs ilyesmitől, ellenkezőleg:

"De továbbmegyek: végtelenül cinikus, hogy Bayernek egy kegyetlen diktatúra szimbólumának ledöntése fáj."

A fenti Bayer idézet pont arra fut ki, hogy ez a poénos szobordöntögetés viccet csinál a megidézett '56-osból - és még ezek szerint észre sem veszitek. Ennél egy fokkal emberibb pl. az Apró-családbéli Gyurcsány "Imre, te mit tennél?" bratyizása '56 évfordulóján, miközben a kardlapok suhogtak... De csak azért, mert azt komolyan gondolta. :)

Balt 2013.10.03. 08:10:41

@félázsiai 2llkedő: A szélsőlyobbos Index beszámolója szerint 1000 fő volt jelen, vélelmezhetően azok többsége is furcsán nézett a produkcióra.

Balt 2013.10.03. 08:15:53

@jános515: Like! Húzd elő a vízipisztolyod, öcsi!

2llkedő 2013.10.03. 08:16:49

@Balt: Az 1000 fő mit csinált a mélymagyar Bayerral?

Balt 2013.10.03. 08:22:30

@Tűzvályó: Megrémült? Muhaha! Szerintem kifejezetten örült a dolognak, legalábbis sokszorosát nyeri belőle (a Fidesz), mint Bajnai (ill. az E14).

2013.10.03. 08:23:08

Én nem rajongok Bayer Zsolt-ért, nem szeretem a stílusát. Viszont Orbán klasszissal, fényévekkel jobb politikus, mint a szánalomra méltó ellenfelei.

És emellett Orbán tesz az országért. Amit összehazudnak az ellenzéki média csinovnyikok, az nevetséges, pont az ő brancsuk mutyizott 8 évig. Emellett a magyar nép érdekeit mellőzve véresre nyalták az IMF és az EU fenekét!

De jó, hogy ennek vége lett, a magyar emberek kétharmaddal elküldték a búsba ezt a csűrhét!

Balt 2013.10.03. 08:23:41

@félázsiai 2llkedő: Innen indultunk: "[Bayer] folyamatosan meggyaláz egy fél országot."

Balt 2013.10.03. 08:25:09

@red shield rapresentative: Nyilván inkluzíve Fodor, Tóbiás, Schmuck, Karácsony meg maga Bajnai pl. Lol. :)

Balt 2013.10.03. 08:26:32

@torró: "A fiatalok szemében , jó kis balhé."

Akik amúgy nem voltak jelen, ahogy a felvételek igazolják. Bár a nyugger poltisztek végül is fiatalok. :)

2llkedő 2013.10.03. 08:29:19

@Balt:
"Innen indultunk: "[Bayer] folyamatosan meggyaláz egy fél országot.""

És a mert? kérdésemre ezt válaszoltad:

"A szélsőlyobbos Index beszámolója szerint 1000 fő volt jelen, vélelmezhetően azok többsége is furcsán nézett a produkcióra."

A kettőnek nem sok köze van egymáshoz.

feketeesfeher 2013.10.03. 08:38:15

@poszt:
"Akik Orbán lefűrészelt műanyag fejének rugdosása láttán elszégyellték magukat"

Nem fűrészelték le.
Egyszerűen csak leesett a feje mikor eldőlt a gólem.

Knorr 2013.10.03. 08:39:56

@midnight coder:

"Amúgy ugyanezek a demokraták végezek ki több száz embert a politikai meggyőződésük miatt, és ugyanezek működtettek valódi diktatúrát 40 éven át. "

Bajnai? Pityinger? Ki volt még ott? Eszednél vagy? :)

hunyuan 2013.10.03. 08:43:12

ez az a bájer amelyik a népszabinak írogált?, azt ez kommerozik-lámpavasazik bazdmeg, na hagyjuk már
kotorékok ezek orsós szoppancsok

Rátóti Mutyikos 2013.10.03. 08:45:15

@Balt: "A szélsőlyobbos"

jujjj.. te nemzeti heje siro te!
te mit gyalazol meg 0-24 oraban?

liebend 2013.10.03. 09:04:03

Nem tisztem Bayert megvédeni. Szokott hülyeségeket írni. Egyébként olykor-olykor jókat is. A szóban forgó cikket olvastam. Adott két állítás: 1. 'Orbánhoz nem érnek fel' 2. ''56-ot meggyalázták, ami nekünk szent'. Szerintem értelmezhető így: 1. A színvonala a Bajnai-Szolidaritás tüntetésnek nem ér fel Orbánig, ez ügyben nincs szüksége tollat ragadni. 2. '56 viszont mindenki által hozzáférhető, főleg, ha a performansz szimbolikája erre épült. Ezt viszont Bayer sajátos stílusában elítéli. A két kijelentés összekapcsolása értelmezési hiba, sajnálatos, hogy Bayer nem fogalmazott világosabban, dobot egy labdát e blog írójának, amit a blogger politikai feszülése okán még meg is értek, hogy leütött. De ebből azt kihozni: hogy személyi kultusz volna? Hagyjuk már Arankát, gyerekek!

betütészta 2013.10.03. 09:20:55

Ne bántsátok Orbán Viktort!
Őt az Úristen küldte közénk, tegyen csodát!
Hogy megmutassa:
-lehet három év alatt kétszer annyit lopni, mint a kommunisták 30 év alatt
-egy ország lakosságát három év alatt tönkre lehet tenni
-lehet nagyobb személyi kultusz Rákosinál
-megmutatja az ördögműve nyugatnak,( ami rohan a szakadékba), hogy megelőzzük…

Knorr 2013.10.03. 09:24:25

@liebend:

nincs személyi kultusz?

hány pártelnökjelölt volt a Fidesz kongresszusán?

Meg ilyeneket mondanak a nyaloncok a parlamentben hogyaszongya: "a miniszterelnök urat ne merje a szájára venni"

máshol meg azt hogy "Orbánhoz nem érnek fel"

hát hol üldögél ez az ember, milyen piedesztálon, a lopott szőlőivel, földjeivel, ingatlanjaival? melyik év volt az amikor a vízelvezetés országos összegének 3/4-ét felcsútra költötte?

csak előre széles nyelvcsapásokkal! :)

nu pagagyí 2013.10.03. 09:30:14

@liebend: A közpénzből eltartott pártmédia visítása a legfényesebb fenék sérelméről pont a személyi kultusz jele. A hatalom védőernyője alól, a hatalom ellenzéke ellen folytatott napi fröcsögés szintén. Bayernak nem eshet baja, nem kell felelősséget vállalnia a szavaiért. Polt és Handó vigyáz rá, ha véletlenül Pintér nem figyelne.

Baldrick68 2013.10.03. 09:52:14

Ugye azért van abban valami szép, hogy ezek az fideszes arcok valahogy egyből 1956 -ra asszociáltak, amikor Sztálin szobrot döntöttek a népek.
Azért érdekes, mert nem csak 1956 -ban és nem csak magyarországon döntögettek szobrokat.
De nekik mégiscsak ez ugrott be, ki tudja miért? :D

sas70 2013.10.03. 09:53:27

@Knorr: És a nemtaggyűlésen meg nemjegyzőkönyvvek voltak és nem ők nyerték a legtöbbet, csak relatíve, de az nem az!

déjá vu39 2013.10.03. 09:53:37

@torró: "El tudná e valaki képzelni, hogy a jelenlegi belső és külső történések között, mit tudna tenni, ha Orbán helyébe lenne?"

Igen, sokan el tudnák képzelni.
(A hozzászólás hangnemre vonatkozó részeivel viszont egyetértek).

Kurt S. Earp 2013.10.03. 09:54:11

A Poszt Tolónak
A kiindulási alapot meg tudom spórolni magamnak:

ghostwriter.blog.hu/2013/09/30/dontsd_az_orbant_ne_sirankozz/fullcommentlist/1#c20718065

A tényleges szobordöntésről szóló posztod egyébként maximálisan korrekt, tisztességes és elfogulatlan. Gratulálok hozzá.
A poszthoz:
"Ő ezen a brutális, alpári nyelven kéri ki magának a gyűlölködést.”

Bayer Zsolt a Magyar Köztársaság polgáraként, olyan nyelven kéri ki magának a gyűlölködést, amilyen nyelven akarja. Szabad ember és a szólás és véleményszabadság joga őt is védi, mindaddig, míg a törvényi határokat át nem lépi. Nem ő volt az, aki Magyarország demokratikusan megválasztott miniszterelnökét a történelem legförtelmesebb tömeggyilkosához és népírtójának hungarocell szobrába ágyazta képletesen. A Lenin fiúk és a kommunista diktatúra rémtettei megtörtént események és ennek az országnak az élő múltjához tartoznak a mai napig. Bayer Zsolt szavait messzemenően igazolja az a blogszférában örjöngő csürhe, aki felakasztaná, kiírtaná, halomra lőne bárkit, akinek O-val kezdődik a neve és rbánviktorra végződik illetve mindazokat, akinek a Fideszhez köze van.
A példák száma a Varánusztól a Vincenten át a Ghostwriteren keresztül a Vastagbőrig: tízezernyi. Javaslom olvasd el néha a saját posztjaidhoz érkező bejegyzéseket. Az alpáriság tehát nem ideológia-specifikus és gyakran szolgál megalapozott illusztrációként egy-egy viszont alpáriságra. A módszer eredményességében kételkedem, de ez legyen Bayer Zsolt és az Alpári Párt problémája.

"...arra szólít, hogy október 23-át pártpolitikai célokra használják fel azok, akik szerint a világ legtermészetesebb dolga, és egy virágzó demokrácia legalapvetőbb sajátossága, hogy Észak-Korea példájára a kormány mellett szimpátiatüntetéseket szervezzenek.”

ad 1. Minden párt pártpolitikai célokra használja fel a nemzeti ünnepeinket. Okádj kedvedre, ha akarsz, én is ezt teszem, de ez sem Fidesz-specifikus.

ad 2. Észak-Koreában nincsenek szimpátiatüntetések. Tüntetés és szimpátia sincs. Szimpátiatüntetések legfeljebb demokráciákban vannak, mert ez annak a függvénye, hogy legyenek ellentüntetések is, Észak-Koreában pedig nincsenek kormányellenes tüntetések. Most tehát pontosan aszt teszed, amitől felháborodsz. A Fidesz békemenetét/szimpátiatüntetését egy gyilkos diktatúra irányított rendezvényeihez hasonlítani éppen annyira kontraproduktív túlzás, mint Sztálin-Orbán hungarocell szobrot ledönteni. A saját korrektséged sírját ásod.

“...Orbán Viktort 1956 szellemisége fölé helyezi.”
Igaz. E tekintetben a kritika jogos. Azt azért erősen kétlem, hogy ilyen értelemben akarta használni a megfogalmazni kívánt gondolatot, ahogyan leírta, de ez már nem fog kiderülni. Az 5-ös számú párttagkönyv tulajdonosa nyilván harcos kiállást tanúsít Orbán Apánk mellett, de azért bennem, Szélsőliberális Jobbik szavazóként is van annyi jóindulat, hogy feltételezzem: Zsolti bácsinak itt összeakadt a ceruzája és cserbenhagyta a fogalmazási készsége. Ebből persze ettől még nem tud kimászni. Magas labda, sokan lecsapják majd a politikai ellenfelek közül, a hungarocell szobor kellemetlen árnyékának oszlatására használva a lehetőséget.

gabuscica 2013.10.03. 09:54:57

posztoló, olvasott már Bartus Lászlót? Tiltakozott már a Bayert megszégyenítő stílusa miatt? Tudja, milyen az igazi gyűlöletbeszéd? - Vagy mindezt jól tudja, csak nem ezért fizetik?...

♔batyu♔ 2013.10.03. 09:57:16

Válasz a "szobordöndögetésre" hasonló stílusban.

Azokat pedig nem kellene keverni tisztviselőkkel, ügyvédekkel, csak azért, mert ők is ezeken a területeken dolgoznak. Nem ügyvédként, tisztviselőkként mentek oda. Persze tudom, hogy ki kellene terjeszteni a Bayer által fikázott kört, hiszen gáz, hogy mindig ugyanazt a 300 embert fikázza.

déjá vu39 2013.10.03. 10:01:26

@midnight coder: "az eredeti, valóban ledöntött, valódi Sztálin szobrot, aminek ez az izé a szánalmas utánzata akart lenni pont azok az elvtársak állították, akik most a döntögetők mögött állnak"

Ja. A szobrot állító elvtársak közül már kevés él (biológia...). A még élők közül idéz korábban Báró Mijó 2013.10.03. 05:02:29. Segítek: (Pozsgay-tól idéz 1957-ből)

♔batyu♔ 2013.10.03. 10:08:22

@déjá vu39: Az eszmék viszont élnek ezek között, de rendesen.

Amatőr 2013.10.03. 10:18:27

Nos, a szavazók legvastagabb rétegét a plebsz alkotja.

Egy igen jelentős részük csak a talponállók mélyén érhető el, akikhez a lépcsőn bizony lefelé kell ereszkedni.
Ez történt most is; megszólíttattak az emberek két fröccs között. Érthetően, viccesen. Azon a szinten. Mert az elszámolásnál az ő szavazatuk is éppen annyit ér.

A baj csak az, hogy arra a szintre lejutni sokkal könnyebb, mint onnan visszakapaszkodni. És aki onnan jön ki éppen, még ha csak a "szükség" szólította is oda, arra bizony - hmm - furcsán néznek. Sőt....

déjá vu39 2013.10.03. 10:24:54

1.) Orbán Viktor 1956 fölé sorolása ugyanazt sugallja, mint Illés Zoltán mondata a Parlamentben ("A Miniszterelnök Úr nevét pedig a szájára ne merje venni". Ezt egy katolikus embernek hallania borzasztó lehet - persze ha valúban vallásos és nemcsak templombajáró). Ez a mondat jelez valamit, ami az 56-os évek szellemére hajaz (igaz, Rákosit azért az Úrhoz nem hasonlították).

2.) A szobordöntés azt akarta szimbolizálni, amit a Rákosi szobor ledöntése is jelentett. Ehhez egy polisztirol szobor épp elegendő, nem volt szükséges bronzból kiönteni.

3.) Bajnait sokszor kritizálták, hogy nem köt szövetséget senkivel. Most kötött - és a szövetségnek vannak árnyoldalai (pl. nincs egyszemélyi vezetés).

4.) Láthatóan Bajnait tekintik a FIDESZ-nél ellenfélnek - így ő a hibás ha felkel a nap, meg ha lemegy, ha esik, ha fúj. És sokan megeszik ezt az agymosást (is).

5.) Ami Bayert illeti: A stílusa mindig alpári, amikor az ellenzékről ír. Szerintem a kommunista Népszabadságnál (ami messze nem ugyanaz mint a mostani) folytatott újságírói tevékenységének túlkompenzálásáról van szó. De senkinek ne legyen kétsége: Ha jövőre az ellenzék nyerne (bár nem fog), akkor lassan-lassan átlavirozná magát a másik oldalra.

gabuscica 2013.10.03. 10:24:57

@Baldrick68: nagyon egyszerű. Mert rajtad kívül mindenki észrevette, hogy ez volt a cél. Orbán = Sztalin, a csizma marad, a fejet viszik. Persze te is észrevetted, csak bajnaista demagóg vagy.

gabuscica 2013.10.03. 10:25:59

@déjá vu39: 92-ben írt a kommunista Népszabadságba, mukicer.

gabuscica 2013.10.03. 10:26:42

@sas70: kiflicsücsök nincs? Tikkadtok?

TrollSlayer 2013.10.03. 10:27:26

@red shield rapresentative: Szerintem meg nagyon rossz döntés, ráadásul kurva szarul időzítve. Mindenki erre veri ki, pedig ha vmit harsogni kénne az az, h a FideSS csalt a választásokon. Erre meg ezen a bullshiten csámcsog mindenki.

gabuscica 2013.10.03. 10:29:00

Ahhoz is malacpofa kell, posztoló, hogy gyalázol egy cikket,de nem adsz hozzá linket.

Meg persze, és ez itt a lényeg, ahhoz is, hogy a baloldalnak vindikálod a tiltakozás jogát az aljasság ellen.

déjá vu39 2013.10.03. 10:29:44

@Balt: "A fenti Bayer idézet pont arra fut ki, hogy ez a poénos szobordöntögetés viccet csinál a megidézett '56-osból - és még ezek szerint észre sem veszitek."

Tévedés: Te nem veszed észre, hogy a szobordöntés a Rákosi szobor ledontésére "fut ki". (Szobordöntés=diktatúra döntés). EZ volt az 56 kezdete.

És még észre sem veszed....

gabuscica 2013.10.03. 10:30:27

@TrollSlayer: bírósági döntés van róla, hogy nem csalt.

gabuscica 2013.10.03. 10:31:50

@déjá vu39: sehol nem volt Rákosi-szobor, főokoskám. Annyi vas nem volt a szén és vas országában, mint zsír őbenne.

Knorr 2013.10.03. 10:35:48

@Kurt S. Earp:

először a saját házad táján kéne körülnézni:

a sajtóklub legutóbbi adása a hazai politikai közbeszéd mélypontját jelenti, amit nem lehet szó nélkül hagyni. A műsor szereplői... a magyar televíziózás történetében eddig példátlan kirohanásokat, a becsületsértés és az uszítás fogalmát kimerítő minősítéseket engedtek meg maguknak. A nekik nem tetsző ellenzéki politikusokat "rohadt, gyilkos gazembereknek", "mocsadék utolsó állatoknak", "gyilkos, hazaáruló, senkiházi rohadékoknak", Horn Gyulát "büdös bunkó, angyalföldi prolinak" nevezték, akiknek az 1956-os megemlékezések megzavarása miatt "nem megsértődni kell, hanem elmenni a büdös francba örökre, és nagyon örülni, hogy nem lógnak a lámpavason".

TrollSlayer 2013.10.03. 10:37:47

@gabuscica: Btk. "350. § (1) Aki a választási eljárásról szóló törvény hatálya alá tartozó választás, népszavazás, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés során

a) a jelölési eljárás szabályait megszegve erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel vagy anyagi juttatással szerez ajánlást,

b) népszavazás kezdeményezése, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés indítványozása érdekében erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel vagy anyagi juttatással szerez aláírást,

c) jogosultság nélkül szavaz,

d) jogosulatlanul aláír, hamis adatokat tüntet fel,

e) arra jogosultat a választásban, a népszavazásban, a népi kezdeményezésben vagy az európai polgári kezdeményezésben akadályoz, vagy erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel, illetve anyagi juttatással befolyásolni törekszik,

f) megsérti a választás vagy a népszavazás titkosságát,

g) meghamisítja a választás, a népszavazás, a népi kezdeményezés vagy az európai polgári kezdeményezés eredményét,

h) a jelölési eljárás során az ajánlásáért, illetve a népszavazás kezdeményezése, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés indítványozása során az aláírásáért anyagi juttatást fogad el,

i) szavazatát anyagi juttatás nyújtásától teszi függővé, és erre tekintettel anyagi juttatást fogad el,

bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Anyagi juttatásnak számít, ha valaki ingyen utaztat szavazókat

gabuscica 2013.10.03. 10:42:34

@TrollSlayer: tulajdon vermedbe estél. Kampáncsendet sértettek, és ez NEM választási csalás. Hoppá...

R.T. Flakfizer 2013.10.03. 10:45:40

hihetetlenül óriási lett ez a hungarocell-szobordöntés! :D
ennyi biztosan nincs benne! van egy csoport, amelyik ilyen performansszal jelezte, hogy elege van - persze van áthallás, hiszen egy csomó basáskodó országvezető szobrát ledöntötték és fogják is még (igen, tudom! diktátorok azok, ez meg nem). de a szobordöntés nem trade mark, igaz? az dönt - pláne álszobor esetében - aki akar! azt jelez vele amit akar! nem kell egyetérteni ezzel (ahogy igazából én sem... bár őszintén mondom, hihetetlenül nem érintett meg az akció), de hörögni? :D
amúgy, hogy az éppen kormányzó hatalom mennyire nem veszi ezt komolyan, a rádióba a nevetséges Schmuck Andor volt a vendég, meg egy szolidaritásos faszi, a fél órás megmondó vitaműsorban! :D aztán a Schmuck tartott egy kis színielőadást, utána felhívták a Fodort! berakták a homokozóba a kormány egymással marakodó ellenzékét (ellenzék ? :DDD) és hagyták őket játszani. és ők játszottak! elképesztő! :D
ha hinnék az ilyenekben, megkérdezném: ki rendelte meg a szobordöntést? hát a Viktor! :D
a Bayer meg beteg, szerintem. nem tudja elviselni, hogy elveszett a tehetsége, hogy az írás már nem megy úgy, hogy sosem lesz pl. egy Esterházy Péter... nagy frusztráció ám ez! könnyen megborítja az embert!

Peterpapo 2013.10.03. 10:49:23

Kedves blogíró!

Senki sem trancsírozta fel a szobrot és senki sem rugdosta a darabokat innen oda. A szobrot ledöntötték és eltört, majd a letört fejbe Dopeman rúgott bele egyetlenegyet. Ha lehet kérni tessék a valóságnak megfelelően leírni a történteket és ne akarjuk befolyásolni az olvasókat semmilyen aprónak tűnő túlzással! A másik kérésem az lenne, hogy ne foglalkozzunk már féreg zsoltikával, mert nem érdemli meg és az élteti és készteti írásra, hogy folyton idézgetjük. Hagy érezze, hogy leszarjuk a véleményét, mert még annyit sem ér.

TrollSlayer 2013.10.03. 10:53:18

@gabuscica: A választási csalás magában foglalja mindazokat a magatartásokat, melyek azt eredményezik, hogy a választás valódi, a választópolgárok akaratát tükröző, és formális eredménye eltér egymástól

Balt 2013.10.03. 10:55:46

@Rátóti Mutyikos: B+, aszitted, hoty nem tom hejesen leírni? Ész+áll, komojan.

Kurt S. Earp 2013.10.03. 10:56:25

@Knorr:
ad 1. Nem értelek. Mi "az én házam tája”?
ad 2. A műsorhoz/ a kritikájához amiről beszélsz, adj meg egy linket.

gabuscica 2013.10.03. 10:57:06

@R.T. Flakfizer: te se leszel egy Bayer, sőtegy Bartus se, pedig nagyon rágyúrtál... sz*r érzésed lehet...

Peterpapo 2013.10.03. 10:57:07

@gabuscica:

Mindegy minek nevezed, törvényellenes volt így is, meg úgy is.

gabuscica 2013.10.03. 10:58:00

@Peterpapo: ne hazudjatok.
mandiner.hu/cikk/20131003_vuduztak_kesekkel_szurkaltak

gabuscica 2013.10.03. 10:58:48

@Peterpapo: akkor te náci vagy, mert mindegy, minek vagy nevezve?

TrollSlayer 2013.10.03. 11:00:35

@TrollSlayer: Mi állapítható meg a videóból? Hogy olyan választók szállítására került sor, akik egyébként a szavazáson nem vettek volna részt, tehát választói akaratukban befolyásolták őket. Sérült az önkéntesség elve

gabuscica 2013.10.03. 11:00:56

@TrollSlayer: a bíróság, denácikugyeugye, úgy döntött, hogy ami történt nem csalás. Itt vagy még? Tessék?

gabuscica 2013.10.03. 11:01:57

@TrollSlayer: igen, de csalás nem történt - állapította meg az a bíróság, amelyről csalárdul azt hazudtad, hogy megállapította.

Balt 2013.10.03. 11:02:14

@liebend: Igen, így látszik.

Orbánnak nyilván nem kell az ügyben megszólalnia (sőt, a Fidesz is mértékletesebb lehetne), a sztori immár önjáró. Az E14-nek sokat ártott, ez biztosnak látszik.

Bár '56 megítélése máig ambivalens (Ld. Havas Szofi "elszólását"), úgy gondolom, ez a "vicces"(nek vélt) szobordöntögetés joggal sértheti az '56-ot tisztelő többséget. Mondhatni: blaszfémia.

Peterpapo 2013.10.03. 11:03:00

@gabuscica:

Az utána történt és nem a ledöntéskor. Persze ettől még gusztustalan, de itt most kizárólag a ledöntésről szólt a dolog.

Nem mondanám, hogy ül a hasonlatod. Találj ki valami mást! ;)

TrollSlayer 2013.10.03. 11:03:18

@gabuscica: Nehéz összetenni a 2 + 2-t egy hívőnek mi?

gabuscica 2013.10.03. 11:03:54

@Peterpapo: ledöntés előtt trancsírozni? Ez még tőletek sem életszerű.

gabuscica 2013.10.03. 11:05:12

@TrollSlayer: nem történt csalás. A bíróság szerint. Pont. A többi fröcsögés.

Knorr 2013.10.03. 11:10:52

@Kurt S. Earp:

ad1, a te házad tája a politikai oldal akivel szimpatizálsz, amelyik már 2001ben a TV-ben lámpavasazott. Egész pontosan Féreg Zsolti. Erkölcsi alapja ezek után nulla. Bár énélkül sincsen a szlovák rencámos nagymagyarnak.

www.jogiforum.hu/hirek/2819

de beszélgethenénk a 2006os zavargásokról, akkor is osztottad az erkölcsi eszet a kocsiborogatóknak és gyújtogatóknak?

Milyen alapon hadoválsz te lámpavasazó baloldali csürhéről?

R.T. Flakfizer 2013.10.03. 11:12:04

@gabuscica:
sz*r érzés, ja! bár nem tudom pontosan mit jelent szcsillagr? vagy szAr? nem mered kiírni? :)
viszont nem talált, nem kívánok írással foglalkozni, míg fent nevezett meg ugye... és régen nem is volt rossz! most meg szörnyű! hát ennyi. persze a fogékonyak mindig rajongani fognak, minden mit és hogyan, nemigaz?

Knorr 2013.10.03. 11:12:17

@Balt: "szobordöntögetés joggal sértheti az '56-ot tisztelő többséget. "

azért lássunk tisztán: nem az 56ot tisztelő többséget, hanem az orbán seggét nyalókat sérti.

Balt 2013.10.03. 11:13:03

@Kurt S. Earp: Korrekt. Mondjuk a Jobbikról eleve nem állnak távol a hasonló szimbolikus megmozdulások, de ez már más téma, legyen az ő problémájuk. :) (Ezzel kvázi deklarált a kormányzásra való alkalmatlanság, azt hiszem ez vált most nyilvánvalóvá Bajnai esetében is.)

gabuscica 2013.10.03. 11:14:11

@Knorr: mármint szerintetek. Lássuk be.

Balt 2013.10.03. 11:14:26

@Knorr: Mint Tóbiás, Fodor, Schmuck, Karácsony, Balavány, maga Bajnai stb.? :))

déjá vu39 2013.10.03. 11:14:28

@gabuscica: "92-ben írt a kommunista Népszabadságba, mukicer. "

Megnéztem Bayer (ön)életrajzát a Wikipedián. Kicsit hiányos, dehát az önéletrajzok már csak ilyenek.

Aztán kerestem további forrásokat, hogy egy kicsit megismerjem ennek az embernek a személyiségét. A számos találatból az első oldalról egy régebbi forrás (Beszélő) linkjét idemásolom:

www.c3.hu/scripta/beszelo/00/02/07zadori.htm.

Ha valakit érdekel, nyilván talál többet is, én nem akarok vele többet foglalkozni.

Zárszóként Zsolthoz idézem Balázs Péter igazgatói pályázatának mottóját (nem ő az eredeti szerző, de ez nem baj - csak éppen aktuális): "A stílus maga az ember".

dekol84 2013.10.03. 11:14:34

@Lindalinda: " pont az ő brancsuk mutyizott 8 évig"

Szerinted a tarfikmutyi nem létezik?

Míg azok Nokiás dobozban vették ki a pénzt, addig ez a talicskányi majom banda dömperre, tehervonattal lopja el a pénzt az országtól (közgépek, papcsák féle gennyládák, mészaros féle 800 milliós osztalékot kifizető szarházi felcsútiak és az áram kifogyna mire felsorolnám az összes szemét fideszes szarjankót, aki tönkre teszi ezt a nyomorult országot! Hogy rohadjon meg mind!)

gabuscica 2013.10.03. 11:15:22

@R.T. Flakfizer: amit itt produkálsz, valóban nehezen nevezhető írásnak... :(

Knorr 2013.10.03. 11:16:24

@gabuscica: szóval ha bárhol ledöntenek egy szobrot akkor te megsértőcc? szar lehet neked :)

gabuscica 2013.10.03. 11:16:55

@déjá vu39: page not found, mukicer. Újabb hazugságot kérek.

déjá vu39 2013.10.03. 11:17:48

@gabuscica: "sehol nem volt Rákosi-szobor, főokoskám. Annyi vas nem volt a szén és vas országában, mint zsír őbenne."

Jó. Ha nem volt, akkor nem volt. Ne zavarjanak a tények.

Peterpapo 2013.10.03. 11:18:23

@gabuscica:

Miről beszélsz már megint? Nyilván nem úgy gondoltam a ledöntés utánt, ahogy te azt szeretnéd értelmezni. De hogy ne legyen problémád az értelmezéssel, nem közvetlenül a ledöntés után szurkálták meg, hanem jóval később. Persze akkor sem volt szép dolog és én is visszataszítónak találom, de erről a szervezők tehetnek a legkevésbé.

gabuscica 2013.10.03. 11:20:30

@Knorr: ébredj álmaidból, troll.

nnnnnnnn 2013.10.03. 11:21:01

"1956-ot gyalázták meg. A Forradalmat. S egy iszonyatos diktatúra áldozatainak emlékét, a túlélők fájdalmát. Meggyalázták, mert mindez semmit sem jelent ezeknek. Nem is jelentett soha."

speciel itt tényeket írt csak le a zsolt.

gabuscica 2013.10.03. 11:21:37

@déjá vu39: nem vagyok akkora rákosista, mint te, de mivel nem vagyok tapír sem, nem keverem a zsírpatkányt Sztalinnal.

Peterpapo 2013.10.03. 11:23:38

@gabuscica:

Például féreg zsoltika a folyamatos gyűlölködésével.

Balt 2013.10.03. 11:24:48

@déjá vu39: 5.) Bayer elég következetesen kiállt a Fidesz mellett a rendszerváltás óta, semmi ok "árulásban" reménykedni.

4.) Igen, Bajnainak esélye lehetett volna megszólítani a pártpolitikától megcsömörlötteket, de épp az ilyen megszólalások lehetetlenítik el végképp. (Jobban nem is szükséges, már-már szánni való, talán jobban is tenné a Fideszes pártsajtó, ha valami "könyörületet" mutatna.) :)

3.) Bajnai önmagában senki, csak egy marionettfigura.

2.) Tök mindegy, hogy miből volt a szobor, a gesztus mutat némi diszkrepanciát a "pártpolitikától irtózó nem-politikus technokrata" imágótól. (Hogy ne az francia-angol "imidzs" szót használjam, amit valamelyik blogon szóvá tett valaki általánosságban.) :) Meg pl. ezzel is önellentmondó:
Standard – Bajnai-interjú: „az ország továbbra is demokrácia”
www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/201119
nepszava.com/2013/06/magyarorszag/bajnai-megvedte-az-orban-kormanyt-berlinben.html

1.) Orbán Református. :)

gabuscica 2013.10.03. 11:25:00

@Peterpapo: ő trancsírozta fel kultikusan és belőve a hungarocell rémet? Ez mennyire biztos?

nnnnnnnn 2013.10.03. 11:29:42

@TrollSlayer: azzal csak az a baj, hogy nem csaltak.

R.T. Flakfizer 2013.10.03. 11:29:45

@gabuscica: de azért érted, nem? mert azért annyira írás, hogy értelmezni lehessen, annyira nem, hogy irodalmi mű - de hát nem is annak készült, gabuska! szóval érted e? azzal vitatkozni tudsz e, szeretnél e? mert ha nem, akkor keress más játszópajtást magadnak, mert az ilyen gyenge "nem tudsz írni" szurkálódások igazából unalmasak. szerintem neked is.

Balt 2013.10.03. 11:31:10

@gabuscica: Et tetszik. Már bunKónya is elhatárolódik: :)))

- Volt utólag belső purparlé?

- Purparlé nem volt. Levontuk a konzekvenciákat. Egyébként az akció egyes elemei az én ízlésemnek sem feleltek meg, de egy tüntetésen nem kontrollálható az összes mozzanat.”

gabuscica 2013.10.03. 11:32:45

@R.T. Flakfizer: nincsenek problémáim a szövegeid megértésével. Pszichológiaiak sem.

Balt 2013.10.03. 11:33:32

@R.T. Flakfizer: "ha hinnék az ilyenekben, megkérdezném: ki rendelte meg a szobordöntést? hát a Viktor!"

Mindenesetre ő profitált belőle legtöbbet, ez már tisztán látszik. :)

gabuscica 2013.10.03. 11:33:58

@Balt: nem tudta kontrollálni a "mozzanatokat"... Ez még az utcán sem tud politizálni... Mit akar?

Balt 2013.10.03. 11:34:44

@Peterpapo: "Senki sem trancsírozta fel a szobrot és senki sem rugdosta a darabokat innen oda."

Maga Kónya mondja:

- Hol áll most a műalkotás? Illetve: hol fekszik?

- Biztos, hogy ezt nyilvánosságra akarjuk hozni?

- Veszélyt szimatol?

- Hát...

- Csak nem hazavitték a demonstráció résztvevői a hungarocelltestrészeket, mint ötvenhatban Sztálin fejét meg mutatóujját a forradalmárok?

- Tényleg vitték ereklyeként a darabokat. Nem vicc. Vuduzták, késekkel meg mindenféle dolgokkal szurkálták. Azért bizonyos fődarabok megvannak, őrzi őket a Szolidaritás.

Balt 2013.10.03. 11:40:46

@R.T. Flakfizer: író =/= újságíró, bár kétségtelen, hogy akad metszete a két halmaznak. :)

Bayer egyébként magyartanár, igaz, hogy író, azt meg bárki mondhatja magáról, a hatéves Pistike is, aki épp az elsőben gyakorolja a "libanyakat" rajzolni. :) (Jaj, jaj, "libanyak" csak az írásoktatás "rávezető gyakorlata", nem akartam egyesek bajnaista lelkivilágába gázolni!) :)))

Peterpapo 2013.10.03. 11:45:46

@gabuscica:

Természetesen nem személy szerint ő tette, de te is tudod, hogy hogy értettem.

@Balt: Erről írogatunk gabuscicával is, de leírom neked is még egyszer:

A szobor ledöntésekor, közvetlenül utána, senki sem trancsírozott fel semmit és a fejébe is csak egyet rúgott bele Dopeman. Az hogy jóval utána mi történt a szobor darabjaival az már nem a szerevezőket terheli és legkevésbé Bajnait. Egyébként visszataszító a késsel szurkálás én is elítélem.

Balt 2013.10.03. 11:47:20

@gabuscica: Hogy minden rendvédelmis/katona huszonévesen nyugdíjba mehessen. Bár talán ez már nem is olyan fontos, lényeg, hogy ő maga visszakapja a nyugdíját. :) (Munka mellett persze.)

smartdrive 2013.10.03. 11:50:01

a Tizedes meg a többiek pedig meggyalázta a II. magyar hadsereg emlékét, tudjuk. idióta

Balt 2013.10.03. 11:50:27

@Peterpapo: Nem voltam ott, de nem biztos, hogy nem volt rögtön a "ledöntéskor" woodoozás. Dópmen spontán rúgása mindenesetre felcsigázhatta a hangulatot. (Ilyenkor mindig derék nagyszüleire gondolok...)

Balt 2013.10.03. 11:51:50

@smartdrive: Azt egyébként igen, jobbára, bár a végén "minden jóra fordul", mert jóoldali diverzáns akcióra fogják őket...

Balt 2013.10.03. 11:55:47

@gabuscica:

- Azt fejtegette, hogy a Fidesz elcsalhatja a választásokat, ha pedig mégsem csalja el, akkor készülni kell a „nem békés hatalomátvételre”. Tartja még ezeket az állításokat?

- Abban hiszek, hogy 2014-ben tisztességes, demokratikus választásokon válthatjuk le Orbán Viktor kormányát.

Juhéé! Ezért sztem jobb helyeken Abu-Ghraib jár.

Balt 2013.10.03. 11:57:11

@Balt: * "jobb helyek" = "a demokrácia mai legnagyobb exportőre" pl. :)

Kurt S. Earp 2013.10.03. 11:57:19

@Knorr:
“...a te házad tája a politikai oldal akivel szimpatizálsz, amelyik már 2001ben a TV-ben lámpavasazott. "
Fogalmam sincs miről beszélsz, de hazudnék, ha azt állítanám, hogy érdekel. Olvasd el még egyszer a hozzászólásomat, amire reagálsz, többet nem tudok segíteni.

"Milyen alapon hadoválsz te lámpavasazó baloldali csürhéről?”

Magyarország a Hazám és én ennek az országnak a Polgára vagyok és Szabad Emberként, a szólás és véleményszabadság által biztosított jogaimnál fogva ott “hadoválok" ahol akarok vagy ahol a moderáció és a szűrés megengedi és arról, amiről akarok. Erre vonatkozólag senkitől nem várok és nem kérek engedélyt, sem erkölcsi útmutatást.
Külön megemlítem azt a hazugságodat, hogy “lámpavasazó baloldali csürhéről" beszéltem volna ugyanis sehol sem szerepel az itteni, vonatkozó hozzászólásomban a “lámpavas” és a “baloldali" szó. A saját szavaidra reagálsz tehát. Nem foglak megzavarni ebben.

A csürheség is ideológia semleges. Minden ideológiának és minden pártnak megvan a maga csürhéje. Engem csak azon csürhék zavarnak, amelyek engem, akár egy adott értékrend akár egy adott politikai mozgalom követőjeként besároznak a tetteikkel, a többi csürhén röhögök vagy elképesztően zseniális vitriolos íráskészségemet csiszolom.
Ezt tettem fentebb és máshol is a téma kapcsán.
Erről ennyit.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 12:02:53

"Szegény Gordon későn futott, neki csak a Dopeman jutott, zimme-zumm…"

A szobordöntés Dopemanoknak, meg hasonló színpadi ugrabugráló ripacsoknak való poén. Nem kell benne mélyebb értelmet keresni, mert akkor önmaga kifigurázásává válik. Hány embert tartóztatott le az Állambiztonság azóta? Saját magukat teszik röhejessé Bajnaival együtt, aki megint beárazta magát a szánalmas gyülekezettel

Ambiorix 2013.10.03. 12:11:11

Elhatárolódom Bayertől!
D

Ambiorix 2013.10.03. 12:16:23

Elhatárolódom Bayertől!
Durván megsértette a pincepatkányokat, ezeket a derék, okos, összetartó, családszerető állatkákat, amikor a Pityinger-Kónya-féle csőcselékhez hasonlította őket. Ez nem volt szép tőled, Zsolti! :)

Bolsi Buster 2013.10.03. 12:17:41

Bayer szélsőséges, mint a poszt írója. A Szolidaritás meg muhaha. Tényleg az esélytelenek nyugalmával kampányol a ballib.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 12:24:29

@TrollSlayer:
"Anyagi juttatásnak számít, ha valaki ingyen utaztat szavazókat"

Erre vonatkozóan van valami hivatkozásod, vagy csak belefilozofáltad a törvénybe?

Másrészt meg felhívom a figyelmedet, hogy hiányzik az okfejtésedből egy fontos logikai láncszem. Tényállás szintjén kellene bizonyítani ugyanis, hogy az anyagi juttatás (ami szerinted egy fuvar is lehet) a választófülkén belüli akaratnyilvánítást befolyásolta

Csak hogy lásd, mennyire összekínlódott az érvelésed, nézzük hogy hangzik az a gyakorlatban:

- Gyüjjék Jancsi bácsi elviszem a választókörbe autóval szavazni

- Aztán mit kapok érte ha elmegyek?

- Hát azt hogy elvittem meg haza is hoztam

ZX 2013.10.03. 12:28:12

Ha Bayernak gerince lenne akkor lenne patkány. Így csak egy gusztustalan csúszómászó féreg.

Peterpapo 2013.10.03. 12:29:11

@Balt:

A videón, ami a ledöntésről készült nem látszik semmilyen trancsirozás. A "testet" talán hárman felemelték, majd elindultak vele és a fejjel a Terrorháza felé. Még a fényképeken is ami az úton készült egyben van a test.

Peterpapo 2013.10.03. 12:32:23

@Ludovikás Levente:

Képzeletben folytatható a párbeszéd:

- És a kocsiban ad egy Deák igazolványt?
- Azt nem de egy Széchenyi kártyát kaphat.
- Akkor induljunk el fiam!

jozsefka1 2013.10.03. 12:32:28

Ha az építményben nincs egy kis bor is, akkor az nem pince, csak egy gödör.
Amúgy bayer meg egy patkány, még van pofája a népszabis munkájáról írni, hogy ő nem úgy írta, nem úgy gondolta... Na, csak meg kell nézni az archívot, van min sírva röhögni. Pont úgy volt előszopó, vagy fölszopó (már aki ismeri ezt a kifejezést), mint most. Arschlock, semmi más.

jozsefka1 2013.10.03. 12:47:45

Amúgy a Bajnai is egy nagy farok, ha ilyen performanszhoz adta a nevét. Mert a diktátort én is útálom, de akkor sem lehet a letört fejjel, meg a széttört testtel vonulgatni. Ez a másik oldal profilja.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 13:05:06

@Peterpapo:
Ha már képzelet, akkor folytassuk tovább:

- Kevés lesz az nekem - így Jancsibácsi -
mert a másik oldal többet ígért!

orgoványi erdőjáró 2013.10.03. 13:12:46

BZS-nek igaza van, amikor rólatok ír. Tudom, nem tetszik, de ez attól még igaz.

Karipapa01 2013.10.03. 13:54:30

Mit nem olvasok az Indexen? A kedvenc lapomon? "Kónya szerint kínozták a bábut..." !!! Ejnye-ejnye Kedves Újságíró!

1. A cikket többször is elolvasva rá kellett döbbennem arra, hogy hazudott a cikk szerzője, ugyanis Kónya NEM MONDOTT olyasmit, hogy "kínozták a bábut" !!!

2. Egy bábut egyébként sem lehetne kínozni, hiszen nem élőlény!

Remélem az Index nem megy át bulvármédia-szerű NEM BAJ, HA HAZUDUNK, CSAK FOKOZZUK stílusban, mert a többi híranyag hitelességének is a rovására megy. Nem szeretnék csalódni, mert ezidáig abban a hiszemben voltam, hogy az Index által közölt hírek megfelelnek a valóságnak mint formában, mint tartalomban. Ha a jövőben ezzel kapcsolatos változást terveznek, kéretik az olvasókkal a főoldalon közölni azért, hogy a továbbiakban a híranyagokat az olvasók a megfelelőképpen tudják kezelni! Személy szerint rendkívül sajnálnám, ha az Index is lealacsonyodna a bulvármédia színvonalára.

Kármentő 2013.10.03. 13:58:02

Ez a szobordöntögetés valóban nagyszerűen sikerült. Az egész ország tapsol.Mert így kell kivívni a népszerűséget. Minden szinten.
Várjuk a Bajnai-Dopeman új klippet...tuti nyerő.
De a csőcselék nem választanak. Szóval: hajrááá!

Peterpapo 2013.10.03. 14:00:41

@Ludovikás Levente:

- Az meg lehet Jancsi bácsi, de ha nem fogadja el a mi ajánlatunkat a nyakára küldjük a NAV-ot!
- Rendben fiam meggyőztél.
- És persze ezért a pénzért felvesszük a Kubatov listára is.
- Tegyétek azt fiam.

Bolsi Buster 2013.10.03. 14:02:46

@Karipapa01: Az Index már rége bulvárlappá vált. Ez nem baj, csak a helyén kell kezelni.

Bolsi Buster 2013.10.03. 14:03:52

@Peterpapo: Obamáéknál tényleg ráküldték az IRS-t a politikai ellenfelekre.

Orbán viszont diktátor, mert az.

Bolsi Buster 2013.10.03. 14:05:08

@Kármentő: Ezzel gondolom a szakértő image-t erősítik.

Szakértő kormányt! Függetlent, liberálist!

Peterpapo 2013.10.03. 14:08:34

@Puskát kellett volna hozni:

A szakszervezetis hölgyre küldték rá a NAV-ot, ha jól emlékszem. Meg még jó néhány civilre. Politikai ellenfél nálunk? Olyan nincs. Ezek mind egy követ fújnak a háttérben, csak a Fidesz most szó nélkül felrúgta a megállapodásukat.

Peterpapo 2013.10.03. 14:10:30

@Puskát kellett volna hozni:

Hát inkább, mint ezt a dilettáns csürhét, ami most van.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 14:21:33

@Peterpapo:
Látom átmentél szürreálisba. Majd pont a NAV-tól rettegnek a cigánysoron!
Meg attól hogy rákerülnek a Kubatov listára, muhaha

Ludovikás Levente 2013.10.03. 14:28:06

@Kármentő:
Dopeman egy mocskosszájú rapper, de jól megél belőle. Bajnai meg egy kisuvickolt kádergyerek, aki mostanában hajlamos összemaszatolni magát. Ejnye kisfiam, nem szégyelled magad!

Ludovikás Levente 2013.10.03. 14:37:42

@Karipapa01:
Lám még Kónya Péter is elhatárolódik:

"Egyébként az akció egyes elemei az én ízlésemnek sem feleltek meg ".

Úgyhogy most már mindenki elhatárolódott mindenkitől és még önmagától is

Ebből ki lehet következtetni, mennyire felelős kormányzás várható ezektől, ha netán hatalomra kerülnének

Peterpapo 2013.10.03. 14:49:04

@Ludovikás Levente:

Jancsi bácsi miért lakna a cigánysoron? Onnan vitték Baján a szavazókat? Akkor elég volt nekik a 2000 azonnal. :)

zobod 2013.10.03. 14:49:23

Személyi kultusz, mi? Retardáltak. Mi értelme ezeknek a nevetséges túlzásoknak, talán hoznak támogatót? Nem úgy tűnik.

Peterpapo 2013.10.03. 14:49:50

@Puskát kellett volna hozni:

Ja azt. Viktor seggébe. Meg egyet a kezébe, hogy tudja mi van a seggébe.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 15:44:05

@Peterpapo:
Sokat kell azért még neked kommentelned, amennyit ők kaptak

Peterpapo 2013.10.03. 16:15:24

@Ludovikás Levente:

Mindenki magából indul ki kedves Levente. ;) Én csak úgy a magam kedvére kommentelek.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 17:51:36

@Peterpapo:
"Akkor elég volt nekik a 2000 azonnal. :) "

"Mindenki magából indul ki "

Részemről nem is kell komment

Peterpapo 2013.10.03. 17:56:54

@Ludovikás Levente:

Csak nem a visszavágások nagymesteréhez van szerencsém?

Azért csak írtál egyet. Egy százassal több most, vagy kétszáz? :)
süti beállítások módosítása