Pincepatkányok országa: ahol '56-hoz fel lehet érni, de Orbánhoz nem

H_A Címkék: 1956 csőcselék publicisztika gyűlölet gyűlölködés szobordöntés Orbán Viktor Magyar Hírlap Bayer Zsolt Szolidaritás2013.10.02. 14:14

Továbbra is azt gondolom a Szolidaritás vasárnapi szobordöntésével kapcsolatban, amit eddig is gondoltam, és leírtam, két nap alatt nem változott a véleményem. Már akkor is sejtettem, ha az összes többi mellett valamiért sajnálni érdemes ezt az egész akciót, az a rengeteg muníció lesz, amelyet a jobboldalnak szolgáltat. Várható volt, hogy jön majd a fizetett, véresszájú bértollnokok hada, hogy a zsigeri megbotránkozás valamennyi hangszínét megrezegtetve az elemi gyűlölködés nevében tiltakozzon a performansz - szerinte gyűlöletet szító - jellege ellen. És lőn.

Orbán Viktor leghűségesebb bértollnoka az örök, akasztani, lincselni mindig kész lumpenprolikról, az igazi csőcselékről, és annak lárvaarcú vezéreiről, büdös, vérszomjas bunkókról, beteg állatokról értekezik. Akiknek lényege - szerinte - a restik budijára felkarcolt összes malacság, meg a férfias, megkerülhetetlen húgyszag.

Ő ezen a brutális, alpári nyelven kéri ki magának a gyűlölködést. És bár megint semmi meglepő nincs ebben a sajátos, oly ismerős, agresszivitásban tocsogó problémafelvetésben, mivel az én haragom és elégedetlenségem iránya a vasárnapi esemény kapcsán kivételesen megegyezik a Bayer Zsoltéval, kikérem magamnak ezt a stílust.

Amellyel Bayer Zsolt heti rendszerességgel, következmények nélkül fertőzi és bomlasztja a magyar közéletet. Amely az egyetlen vezér feltételek nélküli imádata jegyében folyamatosan meggyaláz egy fél országot. Én nem hiszem ugyanis, hogy pincepatkányok lennének az ezúttal pellengérre állított osztályelsők, az ügyvédek, a könyvelők, vagy a tisztviselők, és mindazok, akik Orbán Viktor mániákusan utált ellenfeleivel bármilyen közös vonással rendelkeznek. És ha azok lehetnek mégis, és ha idáig süllyedhetett a politikai vitakultúra, a közélet színvonala, abban a Bayer-féle szervilis provokátorok vastagon sárosak. Számomra semmi különbség nincs a szobordöntögetés és e verbális agresszió között. Még akkor sem, ha bármikor elismerem: egy élő ember műanyag szobrát feltrancsírozni, és a darabokat innen oda rugdosni, merő ízléstelenség. Ez az erőszaknak ama nyelve, amelyen időről időre hitében meg lehet erősíteni a nyájat, de amely egyre távolabb visz attól, hogy egy ideológiai csatákban kettészakított ország különböző részei valaha is újra egymásra találjanak. Egyebek mellett az ilyenekért:

Szegény Gordon későn futott, neki csak a Dopeman jutott, zimme-zumm…De ettől még a bűn bűn marad. Ettől még meggyaláztak mindent, ami fontos és szent. Nem, nem Orbánt. Addig fel sem érnek. 1956-ot gyalázták meg. A Forradalmat. S egy iszonyatos diktatúra áldozatainak emlékét, a túlélők fájdalmát. Meggyalázták, mert mindez semmit sem jelent ezeknek. Nem is jelentett soha. Hát ideje van az elemi erejű felháborodásnak, amit méltóságba kell rejtenünk. Mert az erőszak visít, ordít, lincsel és retteg. Az erőszak fél. Mi nem félünk. Ezt mutassuk meg nekik október 23-án. Lássák, hol az erő, s mi az erő. Hogy visszatakarodjanak disznóságokat firkálni a budik falára. Mert az az ő helyük.”

Orbán szellemi közmunkása megint túltolta a biciklit. Egy iszonyatos diktatúra áldozatai emlékének meggyalázásán, az áldozatok túlélőinek fájdalmán siránkozik. 1956 meggyalázásáról beszél, majd két sorral lejjebb arra szólít, hogy október 23-át pártpolitikai célokra használják fel azok, akik szerint a világ legtermészetesebb dolga, és egy virágzó demokrácia legalapvetőbb sajátossága, hogy Észak-Korea példájára a kormány mellett szimpátiatüntetéseket szervezzenek. (Pedig fene tudja mennyire a normalitás jele és megnyilvánulása, hogy egy a kommunistázásba, lumpenprolizásba, útszéli szitkozódásba belefulladt Bayer Zsolt a hatalom felmentő seregének újabb menetelésében látja a méltó választ egy felemás érzelmeket kiváltó politikai demonstrációra?)

De továbbmegyek: végtelenül cinikus, hogy Bayernek egy kegyetlen diktatúra szimbólumának ledöntése fáj. Vele ellentétben nekem egyáltalán nem tragikus és fájdalmas emlék az ötvenhatos forradalom egyik jelképes cselekedete, a Sztálin-szobor lerombolása. Nekem ezért nem fáj a szívem, miként Bayernek és a Fidesznek. Ha valamiért, hát ezért a legkevésbé sem. Igaz, én nem is szoktam pincepatkányoknak nevezni azokat, akikkel nem egyezik a véleményem, akiktől különböző alapokra épül a világnézetem. Amitől viszont jóérzésű embert jogosan kerülgetheti hányinger, az az, hogy Orbán Viktort 1956 szellemisége fölé helyezi. Mert Bayer szerint ez a csőcselék Orbánig nem érhet fel, Orbánt nem gyalázhatja meg, de a nagy betűs Forradalmat igen. Értem én, hogy dübörög a személyi kultusz, de ha valami, ez a tudatmódosított talpnyalás vérlázító.

Aki az általa végletekig kiszolgált rendszer politikai ellenfeleit a fenti stílusban illetheti, aki méltóságról beszél, miközben köpködve trágárkodik, és megbélyegez, annak emberi méltóságra apelláló méltóságteljes felháborodása torz és hiteltelen. Érdemes volna végre szembenézni azzal, hogy amíg Bayer Zsoltok gyűlölködő szellemi termékeit használják izgatószer gyanánt a széles néptömegek politikai motivációjának szinten tartására, addig reménytelen csatatér marad ez az ország. Aki az atyaúristen szerepébe képzelt, imádott Orbán Viktorát az '56-os forradalom fölé emeli, annak a szájából enyhén nevetségesen hangzik annak meggyalázásán keseregni.

Akik Orbán lefűrészelt műanyag fejének rugdosása láttán elszégyellték magukat, azokból remélhetőleg Bayer írása is hasonló szégyenérzetet vált ki. Ez is pontosan oda való, ahol ő szeretné látni a másik oldal "disznóságait". A budik falára. Vagy még oda se. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr15544930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabuscica 2013.10.03. 10:25:59

@déjá vu39: 92-ben írt a kommunista Népszabadságba, mukicer.

gabuscica 2013.10.03. 10:26:42

@sas70: kiflicsücsök nincs? Tikkadtok?

TrollSlayer 2013.10.03. 10:27:26

@red shield rapresentative: Szerintem meg nagyon rossz döntés, ráadásul kurva szarul időzítve. Mindenki erre veri ki, pedig ha vmit harsogni kénne az az, h a FideSS csalt a választásokon. Erre meg ezen a bullshiten csámcsog mindenki.

gabuscica 2013.10.03. 10:29:00

Ahhoz is malacpofa kell, posztoló, hogy gyalázol egy cikket,de nem adsz hozzá linket.

Meg persze, és ez itt a lényeg, ahhoz is, hogy a baloldalnak vindikálod a tiltakozás jogát az aljasság ellen.

déjá vu39 2013.10.03. 10:29:44

@Balt: "A fenti Bayer idézet pont arra fut ki, hogy ez a poénos szobordöntögetés viccet csinál a megidézett '56-osból - és még ezek szerint észre sem veszitek."

Tévedés: Te nem veszed észre, hogy a szobordöntés a Rákosi szobor ledontésére "fut ki". (Szobordöntés=diktatúra döntés). EZ volt az 56 kezdete.

És még észre sem veszed....

gabuscica 2013.10.03. 10:30:27

@TrollSlayer: bírósági döntés van róla, hogy nem csalt.

gabuscica 2013.10.03. 10:31:50

@déjá vu39: sehol nem volt Rákosi-szobor, főokoskám. Annyi vas nem volt a szén és vas országában, mint zsír őbenne.

Knorr 2013.10.03. 10:35:48

@Kurt S. Earp:

először a saját házad táján kéne körülnézni:

a sajtóklub legutóbbi adása a hazai politikai közbeszéd mélypontját jelenti, amit nem lehet szó nélkül hagyni. A műsor szereplői... a magyar televíziózás történetében eddig példátlan kirohanásokat, a becsületsértés és az uszítás fogalmát kimerítő minősítéseket engedtek meg maguknak. A nekik nem tetsző ellenzéki politikusokat "rohadt, gyilkos gazembereknek", "mocsadék utolsó állatoknak", "gyilkos, hazaáruló, senkiházi rohadékoknak", Horn Gyulát "büdös bunkó, angyalföldi prolinak" nevezték, akiknek az 1956-os megemlékezések megzavarása miatt "nem megsértődni kell, hanem elmenni a büdös francba örökre, és nagyon örülni, hogy nem lógnak a lámpavason".

TrollSlayer 2013.10.03. 10:37:47

@gabuscica: Btk. "350. § (1) Aki a választási eljárásról szóló törvény hatálya alá tartozó választás, népszavazás, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés során

a) a jelölési eljárás szabályait megszegve erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel vagy anyagi juttatással szerez ajánlást,

b) népszavazás kezdeményezése, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés indítványozása érdekében erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel vagy anyagi juttatással szerez aláírást,

c) jogosultság nélkül szavaz,

d) jogosulatlanul aláír, hamis adatokat tüntet fel,

e) arra jogosultat a választásban, a népszavazásban, a népi kezdeményezésben vagy az európai polgári kezdeményezésben akadályoz, vagy erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel, illetve anyagi juttatással befolyásolni törekszik,

f) megsérti a választás vagy a népszavazás titkosságát,

g) meghamisítja a választás, a népszavazás, a népi kezdeményezés vagy az európai polgári kezdeményezés eredményét,

h) a jelölési eljárás során az ajánlásáért, illetve a népszavazás kezdeményezése, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés indítványozása során az aláírásáért anyagi juttatást fogad el,

i) szavazatát anyagi juttatás nyújtásától teszi függővé, és erre tekintettel anyagi juttatást fogad el,

bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Anyagi juttatásnak számít, ha valaki ingyen utaztat szavazókat

gabuscica 2013.10.03. 10:42:34

@TrollSlayer: tulajdon vermedbe estél. Kampáncsendet sértettek, és ez NEM választási csalás. Hoppá...

R.T. Flakfizer 2013.10.03. 10:45:40

hihetetlenül óriási lett ez a hungarocell-szobordöntés! :D
ennyi biztosan nincs benne! van egy csoport, amelyik ilyen performansszal jelezte, hogy elege van - persze van áthallás, hiszen egy csomó basáskodó országvezető szobrát ledöntötték és fogják is még (igen, tudom! diktátorok azok, ez meg nem). de a szobordöntés nem trade mark, igaz? az dönt - pláne álszobor esetében - aki akar! azt jelez vele amit akar! nem kell egyetérteni ezzel (ahogy igazából én sem... bár őszintén mondom, hihetetlenül nem érintett meg az akció), de hörögni? :D
amúgy, hogy az éppen kormányzó hatalom mennyire nem veszi ezt komolyan, a rádióba a nevetséges Schmuck Andor volt a vendég, meg egy szolidaritásos faszi, a fél órás megmondó vitaműsorban! :D aztán a Schmuck tartott egy kis színielőadást, utána felhívták a Fodort! berakták a homokozóba a kormány egymással marakodó ellenzékét (ellenzék ? :DDD) és hagyták őket játszani. és ők játszottak! elképesztő! :D
ha hinnék az ilyenekben, megkérdezném: ki rendelte meg a szobordöntést? hát a Viktor! :D
a Bayer meg beteg, szerintem. nem tudja elviselni, hogy elveszett a tehetsége, hogy az írás már nem megy úgy, hogy sosem lesz pl. egy Esterházy Péter... nagy frusztráció ám ez! könnyen megborítja az embert!

Peterpapo 2013.10.03. 10:49:23

Kedves blogíró!

Senki sem trancsírozta fel a szobrot és senki sem rugdosta a darabokat innen oda. A szobrot ledöntötték és eltört, majd a letört fejbe Dopeman rúgott bele egyetlenegyet. Ha lehet kérni tessék a valóságnak megfelelően leírni a történteket és ne akarjuk befolyásolni az olvasókat semmilyen aprónak tűnő túlzással! A másik kérésem az lenne, hogy ne foglalkozzunk már féreg zsoltikával, mert nem érdemli meg és az élteti és készteti írásra, hogy folyton idézgetjük. Hagy érezze, hogy leszarjuk a véleményét, mert még annyit sem ér.

TrollSlayer 2013.10.03. 10:53:18

@gabuscica: A választási csalás magában foglalja mindazokat a magatartásokat, melyek azt eredményezik, hogy a választás valódi, a választópolgárok akaratát tükröző, és formális eredménye eltér egymástól

Balt 2013.10.03. 10:55:46

@Rátóti Mutyikos: B+, aszitted, hoty nem tom hejesen leírni? Ész+áll, komojan.

Kurt S. Earp 2013.10.03. 10:56:25

@Knorr:
ad 1. Nem értelek. Mi "az én házam tája”?
ad 2. A műsorhoz/ a kritikájához amiről beszélsz, adj meg egy linket.

gabuscica 2013.10.03. 10:57:06

@R.T. Flakfizer: te se leszel egy Bayer, sőtegy Bartus se, pedig nagyon rágyúrtál... sz*r érzésed lehet...

Peterpapo 2013.10.03. 10:57:07

@gabuscica:

Mindegy minek nevezed, törvényellenes volt így is, meg úgy is.

gabuscica 2013.10.03. 10:58:00

@Peterpapo: ne hazudjatok.
mandiner.hu/cikk/20131003_vuduztak_kesekkel_szurkaltak

gabuscica 2013.10.03. 10:58:48

@Peterpapo: akkor te náci vagy, mert mindegy, minek vagy nevezve?

TrollSlayer 2013.10.03. 11:00:35

@TrollSlayer: Mi állapítható meg a videóból? Hogy olyan választók szállítására került sor, akik egyébként a szavazáson nem vettek volna részt, tehát választói akaratukban befolyásolták őket. Sérült az önkéntesség elve

gabuscica 2013.10.03. 11:00:56

@TrollSlayer: a bíróság, denácikugyeugye, úgy döntött, hogy ami történt nem csalás. Itt vagy még? Tessék?

gabuscica 2013.10.03. 11:01:57

@TrollSlayer: igen, de csalás nem történt - állapította meg az a bíróság, amelyről csalárdul azt hazudtad, hogy megállapította.

Balt 2013.10.03. 11:02:14

@liebend: Igen, így látszik.

Orbánnak nyilván nem kell az ügyben megszólalnia (sőt, a Fidesz is mértékletesebb lehetne), a sztori immár önjáró. Az E14-nek sokat ártott, ez biztosnak látszik.

Bár '56 megítélése máig ambivalens (Ld. Havas Szofi "elszólását"), úgy gondolom, ez a "vicces"(nek vélt) szobordöntögetés joggal sértheti az '56-ot tisztelő többséget. Mondhatni: blaszfémia.

Peterpapo 2013.10.03. 11:03:00

@gabuscica:

Az utána történt és nem a ledöntéskor. Persze ettől még gusztustalan, de itt most kizárólag a ledöntésről szólt a dolog.

Nem mondanám, hogy ül a hasonlatod. Találj ki valami mást! ;)

TrollSlayer 2013.10.03. 11:03:18

@gabuscica: Nehéz összetenni a 2 + 2-t egy hívőnek mi?

gabuscica 2013.10.03. 11:03:54

@Peterpapo: ledöntés előtt trancsírozni? Ez még tőletek sem életszerű.

gabuscica 2013.10.03. 11:05:12

@TrollSlayer: nem történt csalás. A bíróság szerint. Pont. A többi fröcsögés.

Knorr 2013.10.03. 11:10:52

@Kurt S. Earp:

ad1, a te házad tája a politikai oldal akivel szimpatizálsz, amelyik már 2001ben a TV-ben lámpavasazott. Egész pontosan Féreg Zsolti. Erkölcsi alapja ezek után nulla. Bár énélkül sincsen a szlovák rencámos nagymagyarnak.

www.jogiforum.hu/hirek/2819

de beszélgethenénk a 2006os zavargásokról, akkor is osztottad az erkölcsi eszet a kocsiborogatóknak és gyújtogatóknak?

Milyen alapon hadoválsz te lámpavasazó baloldali csürhéről?

R.T. Flakfizer 2013.10.03. 11:12:04

@gabuscica:
sz*r érzés, ja! bár nem tudom pontosan mit jelent szcsillagr? vagy szAr? nem mered kiírni? :)
viszont nem talált, nem kívánok írással foglalkozni, míg fent nevezett meg ugye... és régen nem is volt rossz! most meg szörnyű! hát ennyi. persze a fogékonyak mindig rajongani fognak, minden mit és hogyan, nemigaz?

Knorr 2013.10.03. 11:12:17

@Balt: "szobordöntögetés joggal sértheti az '56-ot tisztelő többséget. "

azért lássunk tisztán: nem az 56ot tisztelő többséget, hanem az orbán seggét nyalókat sérti.

Balt 2013.10.03. 11:13:03

@Kurt S. Earp: Korrekt. Mondjuk a Jobbikról eleve nem állnak távol a hasonló szimbolikus megmozdulások, de ez már más téma, legyen az ő problémájuk. :) (Ezzel kvázi deklarált a kormányzásra való alkalmatlanság, azt hiszem ez vált most nyilvánvalóvá Bajnai esetében is.)

gabuscica 2013.10.03. 11:14:11

@Knorr: mármint szerintetek. Lássuk be.

Balt 2013.10.03. 11:14:26

@Knorr: Mint Tóbiás, Fodor, Schmuck, Karácsony, Balavány, maga Bajnai stb.? :))

déjá vu39 2013.10.03. 11:14:28

@gabuscica: "92-ben írt a kommunista Népszabadságba, mukicer. "

Megnéztem Bayer (ön)életrajzát a Wikipedián. Kicsit hiányos, dehát az önéletrajzok már csak ilyenek.

Aztán kerestem további forrásokat, hogy egy kicsit megismerjem ennek az embernek a személyiségét. A számos találatból az első oldalról egy régebbi forrás (Beszélő) linkjét idemásolom:

www.c3.hu/scripta/beszelo/00/02/07zadori.htm.

Ha valakit érdekel, nyilván talál többet is, én nem akarok vele többet foglalkozni.

Zárszóként Zsolthoz idézem Balázs Péter igazgatói pályázatának mottóját (nem ő az eredeti szerző, de ez nem baj - csak éppen aktuális): "A stílus maga az ember".

dekol84 2013.10.03. 11:14:34

@Lindalinda: " pont az ő brancsuk mutyizott 8 évig"

Szerinted a tarfikmutyi nem létezik?

Míg azok Nokiás dobozban vették ki a pénzt, addig ez a talicskányi majom banda dömperre, tehervonattal lopja el a pénzt az országtól (közgépek, papcsák féle gennyládák, mészaros féle 800 milliós osztalékot kifizető szarházi felcsútiak és az áram kifogyna mire felsorolnám az összes szemét fideszes szarjankót, aki tönkre teszi ezt a nyomorult országot! Hogy rohadjon meg mind!)

gabuscica 2013.10.03. 11:15:22

@R.T. Flakfizer: amit itt produkálsz, valóban nehezen nevezhető írásnak... :(

Knorr 2013.10.03. 11:16:24

@gabuscica: szóval ha bárhol ledöntenek egy szobrot akkor te megsértőcc? szar lehet neked :)

gabuscica 2013.10.03. 11:16:55

@déjá vu39: page not found, mukicer. Újabb hazugságot kérek.

déjá vu39 2013.10.03. 11:17:48

@gabuscica: "sehol nem volt Rákosi-szobor, főokoskám. Annyi vas nem volt a szén és vas országában, mint zsír őbenne."

Jó. Ha nem volt, akkor nem volt. Ne zavarjanak a tények.

Peterpapo 2013.10.03. 11:18:23

@gabuscica:

Miről beszélsz már megint? Nyilván nem úgy gondoltam a ledöntés utánt, ahogy te azt szeretnéd értelmezni. De hogy ne legyen problémád az értelmezéssel, nem közvetlenül a ledöntés után szurkálták meg, hanem jóval később. Persze akkor sem volt szép dolog és én is visszataszítónak találom, de erről a szervezők tehetnek a legkevésbé.

gabuscica 2013.10.03. 11:20:30

@Knorr: ébredj álmaidból, troll.

nnnnnnnn 2013.10.03. 11:21:01

"1956-ot gyalázták meg. A Forradalmat. S egy iszonyatos diktatúra áldozatainak emlékét, a túlélők fájdalmát. Meggyalázták, mert mindez semmit sem jelent ezeknek. Nem is jelentett soha."

speciel itt tényeket írt csak le a zsolt.

gabuscica 2013.10.03. 11:21:37

@déjá vu39: nem vagyok akkora rákosista, mint te, de mivel nem vagyok tapír sem, nem keverem a zsírpatkányt Sztalinnal.

Peterpapo 2013.10.03. 11:23:38

@gabuscica:

Például féreg zsoltika a folyamatos gyűlölködésével.

Balt 2013.10.03. 11:24:48

@déjá vu39: 5.) Bayer elég következetesen kiállt a Fidesz mellett a rendszerváltás óta, semmi ok "árulásban" reménykedni.

4.) Igen, Bajnainak esélye lehetett volna megszólítani a pártpolitikától megcsömörlötteket, de épp az ilyen megszólalások lehetetlenítik el végképp. (Jobban nem is szükséges, már-már szánni való, talán jobban is tenné a Fideszes pártsajtó, ha valami "könyörületet" mutatna.) :)

3.) Bajnai önmagában senki, csak egy marionettfigura.

2.) Tök mindegy, hogy miből volt a szobor, a gesztus mutat némi diszkrepanciát a "pártpolitikától irtózó nem-politikus technokrata" imágótól. (Hogy ne az francia-angol "imidzs" szót használjam, amit valamelyik blogon szóvá tett valaki általánosságban.) :) Meg pl. ezzel is önellentmondó:
Standard – Bajnai-interjú: „az ország továbbra is demokrácia”
www.galamuscsoport.hu/tartalom/cikk/201119
nepszava.com/2013/06/magyarorszag/bajnai-megvedte-az-orban-kormanyt-berlinben.html

1.) Orbán Református. :)

gabuscica 2013.10.03. 11:25:00

@Peterpapo: ő trancsírozta fel kultikusan és belőve a hungarocell rémet? Ez mennyire biztos?

nnnnnnnn 2013.10.03. 11:29:42

@TrollSlayer: azzal csak az a baj, hogy nem csaltak.

R.T. Flakfizer 2013.10.03. 11:29:45

@gabuscica: de azért érted, nem? mert azért annyira írás, hogy értelmezni lehessen, annyira nem, hogy irodalmi mű - de hát nem is annak készült, gabuska! szóval érted e? azzal vitatkozni tudsz e, szeretnél e? mert ha nem, akkor keress más játszópajtást magadnak, mert az ilyen gyenge "nem tudsz írni" szurkálódások igazából unalmasak. szerintem neked is.

Balt 2013.10.03. 11:31:10

@gabuscica: Et tetszik. Már bunKónya is elhatárolódik: :)))

- Volt utólag belső purparlé?

- Purparlé nem volt. Levontuk a konzekvenciákat. Egyébként az akció egyes elemei az én ízlésemnek sem feleltek meg, de egy tüntetésen nem kontrollálható az összes mozzanat.”

gabuscica 2013.10.03. 11:32:45

@R.T. Flakfizer: nincsenek problémáim a szövegeid megértésével. Pszichológiaiak sem.

Balt 2013.10.03. 11:33:32

@R.T. Flakfizer: "ha hinnék az ilyenekben, megkérdezném: ki rendelte meg a szobordöntést? hát a Viktor!"

Mindenesetre ő profitált belőle legtöbbet, ez már tisztán látszik. :)

gabuscica 2013.10.03. 11:33:58

@Balt: nem tudta kontrollálni a "mozzanatokat"... Ez még az utcán sem tud politizálni... Mit akar?

Balt 2013.10.03. 11:34:44

@Peterpapo: "Senki sem trancsírozta fel a szobrot és senki sem rugdosta a darabokat innen oda."

Maga Kónya mondja:

- Hol áll most a műalkotás? Illetve: hol fekszik?

- Biztos, hogy ezt nyilvánosságra akarjuk hozni?

- Veszélyt szimatol?

- Hát...

- Csak nem hazavitték a demonstráció résztvevői a hungarocelltestrészeket, mint ötvenhatban Sztálin fejét meg mutatóujját a forradalmárok?

- Tényleg vitték ereklyeként a darabokat. Nem vicc. Vuduzták, késekkel meg mindenféle dolgokkal szurkálták. Azért bizonyos fődarabok megvannak, őrzi őket a Szolidaritás.

Balt 2013.10.03. 11:40:46

@R.T. Flakfizer: író =/= újságíró, bár kétségtelen, hogy akad metszete a két halmaznak. :)

Bayer egyébként magyartanár, igaz, hogy író, azt meg bárki mondhatja magáról, a hatéves Pistike is, aki épp az elsőben gyakorolja a "libanyakat" rajzolni. :) (Jaj, jaj, "libanyak" csak az írásoktatás "rávezető gyakorlata", nem akartam egyesek bajnaista lelkivilágába gázolni!) :)))

Peterpapo 2013.10.03. 11:45:46

@gabuscica:

Természetesen nem személy szerint ő tette, de te is tudod, hogy hogy értettem.

@Balt: Erről írogatunk gabuscicával is, de leírom neked is még egyszer:

A szobor ledöntésekor, közvetlenül utána, senki sem trancsírozott fel semmit és a fejébe is csak egyet rúgott bele Dopeman. Az hogy jóval utána mi történt a szobor darabjaival az már nem a szerevezőket terheli és legkevésbé Bajnait. Egyébként visszataszító a késsel szurkálás én is elítélem.

Balt 2013.10.03. 11:47:20

@gabuscica: Hogy minden rendvédelmis/katona huszonévesen nyugdíjba mehessen. Bár talán ez már nem is olyan fontos, lényeg, hogy ő maga visszakapja a nyugdíját. :) (Munka mellett persze.)

smartdrive 2013.10.03. 11:50:01

a Tizedes meg a többiek pedig meggyalázta a II. magyar hadsereg emlékét, tudjuk. idióta

Balt 2013.10.03. 11:50:27

@Peterpapo: Nem voltam ott, de nem biztos, hogy nem volt rögtön a "ledöntéskor" woodoozás. Dópmen spontán rúgása mindenesetre felcsigázhatta a hangulatot. (Ilyenkor mindig derék nagyszüleire gondolok...)

Balt 2013.10.03. 11:51:50

@smartdrive: Azt egyébként igen, jobbára, bár a végén "minden jóra fordul", mert jóoldali diverzáns akcióra fogják őket...

Balt 2013.10.03. 11:55:47

@gabuscica:

- Azt fejtegette, hogy a Fidesz elcsalhatja a választásokat, ha pedig mégsem csalja el, akkor készülni kell a „nem békés hatalomátvételre”. Tartja még ezeket az állításokat?

- Abban hiszek, hogy 2014-ben tisztességes, demokratikus választásokon válthatjuk le Orbán Viktor kormányát.

Juhéé! Ezért sztem jobb helyeken Abu-Ghraib jár.

Balt 2013.10.03. 11:57:11

@Balt: * "jobb helyek" = "a demokrácia mai legnagyobb exportőre" pl. :)

Kurt S. Earp 2013.10.03. 11:57:19

@Knorr:
“...a te házad tája a politikai oldal akivel szimpatizálsz, amelyik már 2001ben a TV-ben lámpavasazott. "
Fogalmam sincs miről beszélsz, de hazudnék, ha azt állítanám, hogy érdekel. Olvasd el még egyszer a hozzászólásomat, amire reagálsz, többet nem tudok segíteni.

"Milyen alapon hadoválsz te lámpavasazó baloldali csürhéről?”

Magyarország a Hazám és én ennek az országnak a Polgára vagyok és Szabad Emberként, a szólás és véleményszabadság által biztosított jogaimnál fogva ott “hadoválok" ahol akarok vagy ahol a moderáció és a szűrés megengedi és arról, amiről akarok. Erre vonatkozólag senkitől nem várok és nem kérek engedélyt, sem erkölcsi útmutatást.
Külön megemlítem azt a hazugságodat, hogy “lámpavasazó baloldali csürhéről" beszéltem volna ugyanis sehol sem szerepel az itteni, vonatkozó hozzászólásomban a “lámpavas” és a “baloldali" szó. A saját szavaidra reagálsz tehát. Nem foglak megzavarni ebben.

A csürheség is ideológia semleges. Minden ideológiának és minden pártnak megvan a maga csürhéje. Engem csak azon csürhék zavarnak, amelyek engem, akár egy adott értékrend akár egy adott politikai mozgalom követőjeként besároznak a tetteikkel, a többi csürhén röhögök vagy elképesztően zseniális vitriolos íráskészségemet csiszolom.
Ezt tettem fentebb és máshol is a téma kapcsán.
Erről ennyit.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 12:02:53

"Szegény Gordon későn futott, neki csak a Dopeman jutott, zimme-zumm…"

A szobordöntés Dopemanoknak, meg hasonló színpadi ugrabugráló ripacsoknak való poén. Nem kell benne mélyebb értelmet keresni, mert akkor önmaga kifigurázásává válik. Hány embert tartóztatott le az Állambiztonság azóta? Saját magukat teszik röhejessé Bajnaival együtt, aki megint beárazta magát a szánalmas gyülekezettel

Ambiorix 2013.10.03. 12:11:11

Elhatárolódom Bayertől!
D

Ambiorix 2013.10.03. 12:16:23

Elhatárolódom Bayertől!
Durván megsértette a pincepatkányokat, ezeket a derék, okos, összetartó, családszerető állatkákat, amikor a Pityinger-Kónya-féle csőcselékhez hasonlította őket. Ez nem volt szép tőled, Zsolti! :)

Bolsi Buster 2013.10.03. 12:17:41

Bayer szélsőséges, mint a poszt írója. A Szolidaritás meg muhaha. Tényleg az esélytelenek nyugalmával kampányol a ballib.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 12:24:29

@TrollSlayer:
"Anyagi juttatásnak számít, ha valaki ingyen utaztat szavazókat"

Erre vonatkozóan van valami hivatkozásod, vagy csak belefilozofáltad a törvénybe?

Másrészt meg felhívom a figyelmedet, hogy hiányzik az okfejtésedből egy fontos logikai láncszem. Tényállás szintjén kellene bizonyítani ugyanis, hogy az anyagi juttatás (ami szerinted egy fuvar is lehet) a választófülkén belüli akaratnyilvánítást befolyásolta

Csak hogy lásd, mennyire összekínlódott az érvelésed, nézzük hogy hangzik az a gyakorlatban:

- Gyüjjék Jancsi bácsi elviszem a választókörbe autóval szavazni

- Aztán mit kapok érte ha elmegyek?

- Hát azt hogy elvittem meg haza is hoztam

ZX 2013.10.03. 12:28:12

Ha Bayernak gerince lenne akkor lenne patkány. Így csak egy gusztustalan csúszómászó féreg.

Peterpapo 2013.10.03. 12:29:11

@Balt:

A videón, ami a ledöntésről készült nem látszik semmilyen trancsirozás. A "testet" talán hárman felemelték, majd elindultak vele és a fejjel a Terrorháza felé. Még a fényképeken is ami az úton készült egyben van a test.

Peterpapo 2013.10.03. 12:32:23

@Ludovikás Levente:

Képzeletben folytatható a párbeszéd:

- És a kocsiban ad egy Deák igazolványt?
- Azt nem de egy Széchenyi kártyát kaphat.
- Akkor induljunk el fiam!

jozsefka1 2013.10.03. 12:32:28

Ha az építményben nincs egy kis bor is, akkor az nem pince, csak egy gödör.
Amúgy bayer meg egy patkány, még van pofája a népszabis munkájáról írni, hogy ő nem úgy írta, nem úgy gondolta... Na, csak meg kell nézni az archívot, van min sírva röhögni. Pont úgy volt előszopó, vagy fölszopó (már aki ismeri ezt a kifejezést), mint most. Arschlock, semmi más.

jozsefka1 2013.10.03. 12:47:45

Amúgy a Bajnai is egy nagy farok, ha ilyen performanszhoz adta a nevét. Mert a diktátort én is útálom, de akkor sem lehet a letört fejjel, meg a széttört testtel vonulgatni. Ez a másik oldal profilja.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 13:05:06

@Peterpapo:
Ha már képzelet, akkor folytassuk tovább:

- Kevés lesz az nekem - így Jancsibácsi -
mert a másik oldal többet ígért!

orgoványi erdőjáró 2013.10.03. 13:12:46

BZS-nek igaza van, amikor rólatok ír. Tudom, nem tetszik, de ez attól még igaz.

Karipapa01 2013.10.03. 13:54:30

Mit nem olvasok az Indexen? A kedvenc lapomon? "Kónya szerint kínozták a bábut..." !!! Ejnye-ejnye Kedves Újságíró!

1. A cikket többször is elolvasva rá kellett döbbennem arra, hogy hazudott a cikk szerzője, ugyanis Kónya NEM MONDOTT olyasmit, hogy "kínozták a bábut" !!!

2. Egy bábut egyébként sem lehetne kínozni, hiszen nem élőlény!

Remélem az Index nem megy át bulvármédia-szerű NEM BAJ, HA HAZUDUNK, CSAK FOKOZZUK stílusban, mert a többi híranyag hitelességének is a rovására megy. Nem szeretnék csalódni, mert ezidáig abban a hiszemben voltam, hogy az Index által közölt hírek megfelelnek a valóságnak mint formában, mint tartalomban. Ha a jövőben ezzel kapcsolatos változást terveznek, kéretik az olvasókkal a főoldalon közölni azért, hogy a továbbiakban a híranyagokat az olvasók a megfelelőképpen tudják kezelni! Személy szerint rendkívül sajnálnám, ha az Index is lealacsonyodna a bulvármédia színvonalára.

Kármentő 2013.10.03. 13:58:02

Ez a szobordöntögetés valóban nagyszerűen sikerült. Az egész ország tapsol.Mert így kell kivívni a népszerűséget. Minden szinten.
Várjuk a Bajnai-Dopeman új klippet...tuti nyerő.
De a csőcselék nem választanak. Szóval: hajrááá!

Peterpapo 2013.10.03. 14:00:41

@Ludovikás Levente:

- Az meg lehet Jancsi bácsi, de ha nem fogadja el a mi ajánlatunkat a nyakára küldjük a NAV-ot!
- Rendben fiam meggyőztél.
- És persze ezért a pénzért felvesszük a Kubatov listára is.
- Tegyétek azt fiam.

Bolsi Buster 2013.10.03. 14:02:46

@Karipapa01: Az Index már rége bulvárlappá vált. Ez nem baj, csak a helyén kell kezelni.

Bolsi Buster 2013.10.03. 14:03:52

@Peterpapo: Obamáéknál tényleg ráküldték az IRS-t a politikai ellenfelekre.

Orbán viszont diktátor, mert az.

Bolsi Buster 2013.10.03. 14:05:08

@Kármentő: Ezzel gondolom a szakértő image-t erősítik.

Szakértő kormányt! Függetlent, liberálist!

Peterpapo 2013.10.03. 14:08:34

@Puskát kellett volna hozni:

A szakszervezetis hölgyre küldték rá a NAV-ot, ha jól emlékszem. Meg még jó néhány civilre. Politikai ellenfél nálunk? Olyan nincs. Ezek mind egy követ fújnak a háttérben, csak a Fidesz most szó nélkül felrúgta a megállapodásukat.

Peterpapo 2013.10.03. 14:10:30

@Puskát kellett volna hozni:

Hát inkább, mint ezt a dilettáns csürhét, ami most van.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 14:21:33

@Peterpapo:
Látom átmentél szürreálisba. Majd pont a NAV-tól rettegnek a cigánysoron!
Meg attól hogy rákerülnek a Kubatov listára, muhaha

Ludovikás Levente 2013.10.03. 14:28:06

@Kármentő:
Dopeman egy mocskosszájú rapper, de jól megél belőle. Bajnai meg egy kisuvickolt kádergyerek, aki mostanában hajlamos összemaszatolni magát. Ejnye kisfiam, nem szégyelled magad!

Ludovikás Levente 2013.10.03. 14:37:42

@Karipapa01:
Lám még Kónya Péter is elhatárolódik:

"Egyébként az akció egyes elemei az én ízlésemnek sem feleltek meg ".

Úgyhogy most már mindenki elhatárolódott mindenkitől és még önmagától is

Ebből ki lehet következtetni, mennyire felelős kormányzás várható ezektől, ha netán hatalomra kerülnének

Peterpapo 2013.10.03. 14:49:04

@Ludovikás Levente:

Jancsi bácsi miért lakna a cigánysoron? Onnan vitték Baján a szavazókat? Akkor elég volt nekik a 2000 azonnal. :)

zobod 2013.10.03. 14:49:23

Személyi kultusz, mi? Retardáltak. Mi értelme ezeknek a nevetséges túlzásoknak, talán hoznak támogatót? Nem úgy tűnik.

Peterpapo 2013.10.03. 14:49:50

@Puskát kellett volna hozni:

Ja azt. Viktor seggébe. Meg egyet a kezébe, hogy tudja mi van a seggébe.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 15:44:05

@Peterpapo:
Sokat kell azért még neked kommentelned, amennyit ők kaptak

Peterpapo 2013.10.03. 16:15:24

@Ludovikás Levente:

Mindenki magából indul ki kedves Levente. ;) Én csak úgy a magam kedvére kommentelek.

Ludovikás Levente 2013.10.03. 17:51:36

@Peterpapo:
"Akkor elég volt nekik a 2000 azonnal. :) "

"Mindenki magából indul ki "

Részemről nem is kell komment

Peterpapo 2013.10.03. 17:56:54

@Ludovikás Levente:

Csak nem a visszavágások nagymesteréhez van szerencsém?

Azért csak írtál egyet. Egy százassal több most, vagy kétszáz? :)
süti beállítások módosítása