Tájkép Baja után: a magyar politika mélypontja

H_A Címkék: kamu csalás ellenzék szavazatvásárlás MSZP Fidesz Baja Gyurcsány Ferenc DK videófelvétel2013.10.21. 21:14

Tekintettel arra, hogy több, nem feltétlenül azonos előjelű blogbejegyzésben írtam a legendássá vált bajai világszámról, a korrektség úgy kívánja meg, hogy - miután  a hvg.hu által nyilvánosságra hozott, és a rendőrségi vizsgálat által kamunak minősített videófelvétel kapcsán is ejtettem pár keresetlen szót a történetről - most, az összeesküvés-elméletbe illő n-edik fordulat után is billentyűzetet ragadjak. Már csak azért is, hogy árnyaljam azokat a szilárd meggyőződéseket (tévhiteket?), amelyek szerint mától érvényes, hogy aki a Fideszről csalást feltételezett akár egy pillanatig is, annak a k*rva anyja hávégéstől. Nem. Ebben a háborúban nincsenek ártatlan áldozatok.

Továbbra is azt gondolom, amit eddig gondoltam. Videó, ide vagy oda, a háborút nem ez a videó szülte, és nem is e videó körüli leleplezés fogja megszüntetni. Olyan sokféle, értelmesnek és bárgyúan értelmetlennek látszó/tűnő szál fut össze ebben a jelentéktelennek indult, mára botrányossá fajult választási történetben, annyi minden, és az annyi mindennek az ellenkezője is bekövetkezett néhány nap-hét leforgása alatt, hogy lassan nem lesz túlzás kijelenteni: kormánypártostól, ellenzékestől megette a fene ezt az országot.

A HVG időközben hamut szórt a fejére, ezért ebbe az aspektusba most részletesen nem mennék bele, mások is, ők maguk is elmondták már: szakmaiatlan, felelőtlen, érthetetlen tényfeltárás az, amire vállalkoztak, és minden bizonnyal a magyar újságírás egyik legmélyebb pillanatának fémjelzője. Ami ezen túlmenően fontos, hogy még tragikusabbnak hasson a kép: sajnos ez teljességgel független a oktatófilmnek, vagy választási csalást leleplező alkotásnak szánt szórakoztatóipari termék elkészítőjének személyétől, ideológiai elköteleződésétől, és valós céljától. Merthogy DK, MSZP, Fidesz, Kőrös Gusztáv, politikai indíték, nem remélt pénzszerzési lehetőség ide vagy oda, még mindig rengeteg az egymásnak ellentmondó információ, és a reménytelenül végtelennek látszó vádaskodások sora. Egyáltalán nem túlzás azt mondani (és még csak Schiffer Andrásnak sem kell ehhez lenni) hogy ez a magyar politika mélypontja.

Miután e sorok írásakor - Gyurcsány Ferenc Facebook-os ömlengése egyértelműen megerősíti, hogy a kamufelvétel vicces kedvű elkövetője valóban a DK-hoz köthető, ezért a pártvezető sajnálja, mert ugyanis a támogatók, az aktivisták, a tagok tévelygése ellen nincs orvosság, legfeljebb utólag, amikor kipenderítik őket a pártból - még mindig meglehetős homály fedi, hogy kinek milyen érdeke fűzödött/fűzödik ehhez az egészhez.

De azok kedvéért, akik a rendőrségi információk még mindig meglehetősen hiányos volta ellenére örömittasan dörzsölgetik a kezüket, miközben az ellenzék hullája fölött ropják az esőtáncot, elmondanám: majdhogynem igazuk van. Ezért:

"Ha bárki belekeveredett az ellenzéki oldalon, az teljesen rosszul mérte fel a cselekedetei következményeit. Ilyen eszközökkel nem lehet és szabad élni. Konkrétan egy barom volt, akárki is gondolta, hogy ez egy jó ötlet, ezzel ráadásul elveszi a morális előnyünket is az ügyben. Ez egy magas labda a Fidesznek, és Orbán ki is fogja használni. Bár ettől még csaltak, mert fizettek a szavazatokért."

Ezt válaszolta egy név nélkül nyilatkozó vezető szocialista politikus, amikor a bajai kamuvideóról kérdezte az Index. Tökéletesen egyetértek, ez a koncentrált lényege annak, amivel az eddig leírtakat fontosnak tartom kiegészíteni.  Ugyanakkor hozzáteszem: az, hogy az MSZP, a DK, és általában véve az ellenzék volt annyira felelőtlen, idióta, vagy erkölcstelen, hogy belesétáljon egy csapdába/ő maga állítson csapdát az ellenfél helyett saját magának, abszolút nem menti fel a Fideszt a felelősség alól. Egyáltalán semmi alól, amit korábban elkövetett. A tűzifától, a lelkiismeretes szavazók önkéntes szállításán és a fekete autón át a közvélemény bukott baloldallal való riogatásáig. Ez nem kérdés.

A kérdés az, hogy lesz-e valaha csend és béke Baja után? Fel lehet állni és hogyan erről a mélypontról? És egyáltalán el lehet vajon takarítani azokat a romokat, amelyek Baján keletkeztek, a képviseleti demokrácia egyik eldugott csataterén? Az az igazság, hogy nagyon jó lenne már egy kis csend az artikulálatlan csatakiáltások helyett, nagyon jó lenne, ha a kölcsönös acsarkodás helyett befognák végre a szájukat ezek a nagyszerű politikusok, és nem rontanák tovább a helyzetet. Gyurcsánytól Török Zsolton át Rogán Antalig mindenkire érvényes. Ha ebben az egymást túlkiabáló, üvöltő, visító, vádaskodó politikai tőkét felhalmozni vágyó hisztériában valaki végre letenné a fegyvert, és nem azon gondolkodna, hogy lehetne az egészet megúszni, vagy hogy lehetne a legtöbbet kihozni belőle.

És persze az is kellene, még ha garanciát nem is jelent semmire, hogy a hatóságok szakszerű  munkájának köszönhetően ebben a pillanatban már pontosan lássuk a részleteket és összefüggéseket, hogy tudjuk, mi is történt, hogy biztosak lehessünk abban, hogy aki ilyesmivel szórakozik (akár pénzért, akár politikai érdekből) annak igenis van veszíteni valója ebben az országban. Mert legyen szó bármelyik pártról, bármelyik oldalról a jobbtól a balig, nem lehet a végtelenségig ennyire hülyének nézni, és pofán röhögni az embereket. Vagy igen?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr985591154

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Irodalmi ajánló: Kampány régen és most 2013.10.22. 12:00:27

Szemezgettem már korábban is aktuális olvasmányaimból, ha párhuzamot véltem felfedezni a napi történésekkel, és Jókait se először citálom ide: pár évvel ezelőtt a Jövő század regényéből idéztem azt a részt, amelyben a nagy mesemondó azt írta le, miképp...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2013.10.22. 08:22:59

Érdekes, az mr1 a hírekben tényként közli, hogy a maszop rendelte meg a videót.

Előbb szobordöntés, aztán kamuvideó. Melyik párt profitálta mindebből a legtöbbet? Balfasz fidesz, mégbalfaszabb "ellenzéke"...

MACISAJT 2013.10.22. 08:36:08

"annak a k*rva anyja hávégéstől. Nem."

De.
Ja és tegnap a bíróság, mikor elzavarta a redvásba a "demokratikus"(muhaha) ellenzék jelöltjét Békéscsabán, gondoskodott hogy az agyonvert ballibák egy picit szusszanjanak..
(Majd még eljátszhatják Fóton is Baját, oszt tavaszig relatíve megőrülhetnek).

ob.szerver 2013.10.22. 08:37:39

Akkor lesz béke és normális keretek folyó politikai küzdelem a hatalomért, amikor a versengő felek politikai pártok lesznek, akik képesek megállapodni a társadalom és gazdaság valamennyi szegmensét érintő nemzeti minimumban, amelynek első pontja az, hogy rövidtávú populista politikai előnyökért nem okozunk hosszútávon ható társadalmi, gazdasági károkat.

Amíg viszont a politikai paletta egyik szereplője a szervezett bűnözés politikai pártnak álcázott fedőszerve, akikről a liberálbolsevik Chikán azt mondta, hogy a jelenlegi kormányzatnak nem prioritás a gazdaság sikeressége, ugyanis - amit már nem tett hozzá - az egyetlen prioritás az ország kirablása, addig se nemzeti minimum, se béke, se normális közállapotok nem lesznek.

barli 2013.10.22. 08:38:26

már megint nem volt sapka a gonoszorbánon :)
A mélypontban egyetértünk.
Számomra azonban a történet jelentösége az, hogy már nem vagyok biztos benne, hogy a Fidesz szállította a szavazókat. Kinézem belőlük, mint ahogy a többiekből is, de már nem vagyok biztos benne.

William Kidd 2013.10.22. 08:38:37

Naiv a blogiro ha azt hiszi, hogy itt gyozhet a joszan esz. Itt ezer milliardokrol szol harc, hogy ki alakithat kormanyt es ki diszponalhat az allami koltsegvetes felett. Erkolcs, moral vagy nemzeti erdek?! Ennyire hiszekeny a blogiro, hogy ezek meg szamitanak barmit is? Ez egy politikai hiena horda, egy vegletekig korrupt megelhetesi csocselek, AZ EGESZ parlamenti siserehad, Magyarorszag teste meg a dog, buzlo huscsomo, ami meg kivanatos a dogevoknek. Ha itt nem jon egy minden fertot elsopro vihar, itt csak csontok fognak maradni.

MACISAJT 2013.10.22. 08:40:24

@kovi1970: ("Érdekes, az mr1 a hírekben tényként közli, hogy a maszop rendelte meg a videót.")

Az még hagyján...
De már ki is hallgatta a rendőrség az illetőt:

hvg.hu/itthon/20131022_Bajai_video_Kihallgatta_a_rendorseg_az_MS

Szerencsétlen törökzsolt nevű, tegnap hápogni sem tudott,mikor a sokadik hazugságából volt kénytelen hátrálni...
Két napja még ott tartott hogy "semmi közünk nincs és büntető perelünk":)
Aztán jött az hogy "láttuk a videót".
Aztán hogy "na jó, egyikünk hozta és megnéztük"
Most meg hogy "kíváncsiak vagyunk mi a szerepe párttársunknak"..:P

nu pagagyí 2013.10.22. 08:44:04

Én nem hiszek a rendőrségben, amely a Fidesz-apparátcsikok által megszállt állam egyik képződménye. Nem sokba kerül soha ott nem volt tanukat beszerezni, bizonyítékot hamisítani. Nincs ma Magyarországon egyetlen állami szerv sem, amelyiknek autonóm szakmai vezetése lenne és amelyben meg lehetne bízni. Láttuk a helyi választási bizottság ténykedését, ismerjük Pintér elvtársat, van tapasztalatunk a Polt-féle ügyészség szolgálatkészségéről és sajnos bezárult a kör, a bíróságok autonómiáját is felszámolták. Nem fogjuk megtudni az igazságot addig, amíg ez a rendszer szét nem rohad.

MACISAJT 2013.10.22. 08:45:41

A bajai pancservideo nem a mélypontja volt a magyar újkori demokráciának.

A 2010-es választásokra időzített NBH-Portik-Laborcz féle " Kósa videó"...na az volt az igazi mélypont:

www.civishir.hu/hajdu-bihari-hirek/debreceni-hirek/vesztegetessel-vadolja-kosa-lajost/0330192619

És mit ad Isten, mi derült ki erről?
Hogy a Portik-Laborcz duó hozta össze...."

Milen érdekes,ugye:

www.origo.hu/itthon/20130501-m1-hirado-portik-tamas-allhatott-a-kosa-lajos-ellen-indult.html#

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 08:46:30

Hiába mosdatsz, bolsi, ez a világszám a nyakatokon marad...:)

lepkevadász (törölt) 2013.10.22. 08:47:45

@barli: A szállitós filmért ki is fizették a millát,csak azt nem irják hogy ki.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 08:51:20

@MACISAJT:

Draskovics bomba videóját se felejtsük el....

De mit várjunk a kommunista elhárítóktól? Lopnak csalnak hazudnak. Nem akartam újabb 2/3ot a fidesznek de legyen, ez lesz a legjobb.

barli 2013.10.22. 08:51:54

@nu pagagyí: hidd el, hinnél te a rendőrségben is meg az ügyészségben is, ha épp egy fideszest csesztetnének :)

MACISAJT 2013.10.22. 08:52:40

Kósa pert nyert a Blikk ellen
Bánfai Tamara| NOL| 2002. május 15.

Kósa Lajos, Debrecen fideszes polgármestere jogerősen is megnyerte a Blikk című napilap ellen indított helyreigazítási pert. A Fővárosi Bíróság kedden ugyanis helybenhagyta az elsőfokú döntést, miszerint a lap a Kósa Lajos félrelépett című cikkben többek között valótlanul állította, hogy Kósa a prostituáltak szolgáltatásainak igénybevételéért pénzt adott, illetve ígért. A lapnak így helyreigazítást kell közzétennie.

A Blikk című napilap február 8-i cikkében azt állította Kósa Lajos debreceni polgármesterről, hogy a 4-es úton a szolgálati Audijában rajtakapták egy prostituálttal, és hogy pénzt ígért egy örömlánynak a szolgáltatásaiért. Az írás szerint, miután Kósát félreérthetetlen helyzetben tetten érték, a rendőrök közszeméremsértés miatt feljelentést tettek ellene. Kósa pert indított, s a Pesti Központi Kerületi Bíróság első fokon helyreigazításra kötelezte a Blikket. A nem jogerős ítélet szerint a lap valótlanul állította, hogy Kósát szolgálati Audijában tetten érték egy örömlánnyal. Az újság valótlanul állította azt is, hogy Kósa a prostituáltak szolgáltatásainak igénybevételéért pénzt adott, illetve ígért. Továbbá valótlanul állította a Blikk azt is, hogy Kósát közszeméremsértés miatt feljelentették a rendőrök.

Az ítélet indoklása szerint a lap nem tudta bizonyítani állításait. A bíró úgy fogalmazott: az örömlány saját magával is ellentmondásba keveredett, s tanúvallomása nagy valószínűséggel sem bizonyítja a cikkben leírtakat.
-----

Milen érdekes, hogy ilyesmik akkor történnek az országban, mikor ronwerber irányítja a ballib kampányát...

Ja és ami a tudósításból kimaradt.
Volt a Blikknek "koronatanúja " is: bizonyos rádi toncsika, a Népszabadság majd a HVG ójságírója...
A dolog ott bukott meg, hogy a féldecis rózsi az elébe tett fényképekről ügyfeleként nem Kósát, hanem egy MSZP-s önkormányzati képviselő ábrázatára bökött...:P

vladimir964 2013.10.22. 08:54:16

"...nem lehet a végtelenségig ennyire hülyének nézni, és pofán röhögni az embereket." DE IGEN, LEHET, MERT AZ EMBEREK SZERETIK, HA BECSAPJÁK ŐKET!
Ami a HVG-t illeti, nincs ebben semmi rendkívüli az újságírás történetében, elvégre a Der Spiegel is anno dacumál súlyos márkamilliókért megvette a hamis Hitler emlékiratokat.
Acsarkodás: tessék már egy kicsit végigböngészni a korabeli (19.sz.-20 sz. első fele) magyar parlamenti felszólalásait, politikai célzatú újságcikkeit, és rögtön kiderül, hogy a mai tolvajok még csizmahúzók sem lehettek volna a korabeli képviselők személyeskeedése, gyomrosai mellett. Igaz, ők a jelenlegieknél fényévekkel intelligensebbek voltak, a mészárszék mellől nemigen lehetett csak úgy a parlamentbe kerülni, vagyis minden acsarkodás mögött volt eredeti gondolat is, nem pusztán gombnyomogató serpák voltak.

Ignác Pióker 2013.10.22. 08:56:10

Mindenesetre egy átlagos pesti lakótömbben többen laknak, mint ebben a bajai szavazókörben.

Az ügy fő hunyója természetesen a Fidesz, elképesztő, goebbelsi médiastratégiát követ.

Azok a morális gátak, amelyek a korai Fideszt még úgy ahogy jellemezték, eltűntek.

Az ellenfeleik között vannak csalók, kisebb-nagyobb gazemberek, de ilyen maffiát senkinek sem sikerült velük szemben felállítani.

Szerintem a 2010-es sokk után - amely még most is tart - a rendszer ellenfelei radikalizálódni fognak. Nem biztos, hogy bal-jobb skálán csúsznak el valamilyen irányba, de a visszafogott módszerek kora lejárt.

Érzésem szerint a következő években totális szétesés vár ránk.

Nem is hasonlítunk majd egykori önmagunkra. (Ez részben már most is így van.)

nu pagagyí 2013.10.22. 08:58:39

@MACISAJT: Azért foglaljuk már össze, mit is tudunk: semmit. A rendőrség azt hazudik amit akar, a "köz"médiát meg ismerjük, kormányváltás óta hazudik. Tényként egy dolgot tudunk biztosan, a Fideszt a bajai buktától, csak az általuk nagyra becsült gettólakók tömeges szavazata mentette meg. A Fidesz nagy szerencséje, hogy ez az öntudatos réteg elutasította Teket Melinda terrorját.

bekerült 2013.10.22. 08:59:18

Hát !

Nevetnem kell !
A blogíró konklúziója ellenére ugyan azt csinálja, mint akiket megnevezett, hogy kavarják a szart.

Neki viszont annyi mentsége van csak, hogy úgy érzi, hogy neki is meg kell szólalnia !

Az érintetteknek meg nem !

Ez a jó az egészben !
Akit belerángattak ilyen olyan módon, az fogja be a pofáját, aki meg csak a véleményét közli, az magasról mondhatja meg a tutit !

Hát ilyen országban élünk, kedves blogíró !

nu pagagyí 2013.10.22. 09:02:11

@barli: Mondj egy példát! Földmutyi? Trafik mutyi? Bajai választási csalás? Felcsúti uradalom? Közgép? Papcsák? Konkretizáld már légyszi!

Ignác Pióker 2013.10.22. 09:04:56

@barli: Akkor ki szállította a szavazókat?

A többi bajai szavazókörben nem volt szállítás, nyert az MSZP-Együtt, itt volt, s nyert a Fidesz.

Csak nem az MSZP szállított, hogy nyerjen a Fidesz? Ugye azért ezt már nem veszitek be?

Ez az egész videóügy, amelybe valamelyik közepesen hülye és korrupt MSZP-st belehúzták, a Fidesz érdekeit szolgálja. Szemellenzősnek kell lenni ahhoz, hogy ezt ne lássuk.

Az ügy részletei persze tartogathatnak kellemetlen elemeket mások számára is, de itt tudatos és aljas Fidesz-médiahackről van szó.

Való igaz, hogy pl. Török Zsolt tehetségben elmarad pl. Kocsis Mátétól. De gátlástalanságban is.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 09:07:10

@nu pagagyí: Az a közös bennük hogy egyikre sincs bizonyíték.

Sajna ez az mszp sokadik videós botránya, a többi párt bizonyítékhamisításai valahogy nem ugranak be.

Nagyon szuper, eddig sem hitték el azt sem amit kérdeznek, pedig biztos be van készítve még pár videó tavaszig..:)

♔bаtyu♔ 2013.10.22. 09:07:47

Szerintem nem érte nagy veszteség a balliberális oldalt, hiszen a többség idáig sem tartotta őket hitelesnek. Az, hogy egy volt kommunista, vagy SZDSZ-szerű liberális csal nem olyan nagy szenzáció, hiszen mindenki ismeri a "kékcédulás" választásokat, a liberálisok pedig eleve előszeretettel tévesztik meg az embereket, elég csak az Indexet olvasni, majd a kurucon ellenőrizni.

nu pagagyí 2013.10.22. 09:08:54

@Lucky Larry Silverstein: Azért rezgett a léc. Fogsz Te még fosni, bár lehet hogy maár most is a félelem beszél belőled. Tudod, hogy minden disznóságnak nyoma van, nehéz lesz eltüntetni utólag, ha borul a bili.

Ad Dio 2013.10.22. 09:09:49

Ugyan fogalmam sincs hogy ki követhette el a filmet, de hogy nem "oktatófilmnek" készült, az tutti. Ha így lenne, akkor színészek játszanának benne nem valós helyszínen.

Ez csalásnak készült, csak nem világos hogy ki készítette.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.22. 09:21:17

értem én...a dk rendeli a ballib oldal felnyalja, de amúgy orbáááááán
egyszerű világkép ez na.

nick papagiorgo 2013.10.22. 09:21:38

"Ha ebben az egymást túlkiabáló, üvöltő, visító, vádaskodó politikai tőkét felhalmozni vágyó hisztériában valaki végre letenné a fegyvert, és nem azon gondolkodna, hogy lehetne az egészet megúszni, vagy hogy lehetne a legtöbbet kihozni belőle....."

.....akkor abban a pillanatban lehengerelnék a többiek, akik nem hagynak fel az üvöltéssel. Továbbá azt üvöltenék, hogy biztos van valami titkolnivalója, azért nem üvölt. Vö a névtelen szoci nyilatkozó, aki, amikor a DK-tag videósról kérdezték, azt válaszolta, hogy igen, ő csodálkozott is, hogy Gyurcsányék, akik mindig elsőnek siettek kiátkozni a Fideszt, most miért nem aktívabbak. Már nem csodálkozik.

Úgyhogy ne számíts változásra.

Hidvégi Mihály 2013.10.22. 09:22:36

Vagy igen. Mert hagyjuk, tehát ezt érdemeljük. Gyurcsányt, Orbánt.

nu pagagyí 2013.10.22. 09:23:14

@Lucky Larry Silverstein: A Fidesz az ügyészséget szokta használni. Általában nem hamisítanak bizonyítékot, hanem bizonyíték hiányában vádat emelnek, vagy annak ellenére sem, ahogy azt a párt kívánja. A Fidesz módszere az elvileg független állam megszállása a Kádártól tanult módszer szerint. Pártembereket telepít minden állami vezetői posztra, akik aztán megfelelő módon működtetik a rendszert. Olyan virtuális világot állítanak elő, amit csak akarnak, Te meg készségesen bezabálod, hacsak nem Te vagy az egyik "tartalom"szolgáltató.

barli 2013.10.22. 09:26:08

@Ad Dio: Pepsi vírusvideó.. :)

nu pagagyí 2013.10.22. 09:26:45

@♔bаtyu♔: Látom, a témához már nincs további hozzátennivalód. Mehetsz is a következő posztra, ott is el kell mondanod az aktuális üzenetet, nehogy lemaradjon róla valaki.

Ignác Pióker 2013.10.22. 09:28:45

@nu pagagyí: Kádár alatt az egyes perek nem kaptak médianyilvánosságot.

Orbán valódi tanítómestere Goebbels.

barli 2013.10.22. 09:29:22

@nu pagagyí:
"az elvileg független állam megszállása"
na itt van a kutya elásva. szvsz nem független szakértőket cseréltek le, hanem ugyanolyan pártkatonákat, csak más előjellel. A szocik alatt ugyanez ment. Ez nem menti fel öket, engem is idegesít, csak ne vizionáljuk már ide a demokrácia végét!

Flynn Rider 2013.10.22. 09:31:40

Ez az ellenzék egyszerűen amatőr, amatőr módon gondolkozik, amatőr módon kivitelez. (Békéscsaba, vicc) Hogy akarnak így majd kormányozni?
ps: Ha Mesterházy kabinetfőnöke is már jó előre tudott a videóról, Attila miért nem? Vagy csak ő sem fejtette ki az igazság minden részletét?
Bár lehet, hogy ez az egész a DK finom akciója az MSZP ellen?
Mindenesetre szánalmas az egész, és az a baj, hogy az utóbbi időben sorra fut bele az ellenzék a saját pofonjaiba.
Ennek nem lesz jó vége...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.10.22. 09:34:28

Megmutatták a libsik, milyen lesz a kampány.

barli 2013.10.22. 09:38:45

@Flynn Rider: majd holnap megbeszélhetik a színpadon :)

Szúnyog 2013.10.22. 09:40:05

Csend, béke, árokbetemetés... Jössz ezzel az ócska szöveggel. Pár napja még ordítottál.
Szar alak a szerző. Kurvára bocsánatot kéne kérnie, aztán jó ideig kussolnia, nem taknyolnia.
Itt bizonyíték hamisítás történt. Súlyos ügy. A marha komcsik megcsinálták, benyomták a rendőrségre, majd, hogy legyen elég nyomaték, meg politikai haszon, kitették a HVG-re.
Most majd magyarázkodnak, nem tudták, épp ők küldték a rendőrségnek, hogy az vizsgálja meg... stb.
S pár nap múlva, ez a szaros blog is ismét ordít majd, s gyűlöl.

♔bаtyu♔ 2013.10.22. 09:42:44

@nu pagagyí: Úgy tűnik, inkább neked nincs mit hozzátenni. Megálltál ott, hogy a videó igaz.

2013.10.22. 09:43:57

Rohadék szemét liberálisok. 8 évig kormány szinten ugattatok arról, hogy a cigányok milyen jó emberek. Belehazudtátok ezt a magyar emberek szemébe.
Ki fog a ti mocskos csaló bandátokra szavazni? Senki, pokolra veletek!

MACISAJT 2013.10.22. 09:44:59

@vladimir964: ("Der Spiegel is anno dacumál súlyos márkamilliókért megvette a hamis Hitler emlékiratokat.")

Speciel az a Stern volt..:)
A Stern magazin 1983. április 25-én közölte a felfedezést, amit egyik riporterük, Gerd Heidemann tett, és a hírt más magazinok, illetve újságok is címlapon tették közzé. Igen hamar kiderült azonban, hogy a naplók és más iratok közönséges és felületes hamisítványok. Csalásért Heidemannt és a naplókat hamisító Konrad Kujau nevű stuttgarti üzlettulajdonost több mint négy év börtönre ítélték.

Most akkor gavra és a tsai is mennek?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.22. 09:47:05

A tanulság: jó mobilizáciű nélkül nem lehet sikeres választási kampány.

Mo-n eleve van történelmi okokból egy erősen alulképzett, apolitikus, de könnyen mozgosítható tömeg: a cigányok. A Fidesz sikeresen megszervezte őket a Lungo Dromon keresztül, a többi párt meg egyszerűen nem foglalkozott a cigányokkal. Ez most megbosszulja magát: mára a cigány vezetők zöme fideszes. Az ellenzéknek lépnie kellene ebben az irányban.

barli 2013.10.22. 09:47:32

@nu pagagyí: tényleg pagagyi, most már elhiszed, hogy kamu a video?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.10.22. 09:47:46

Hát akkor csend lesz, ha MINDENKI, aki 1990 után valaha is országgyűlési vagy önkormányzati képviselő volt valamilyen párt színeiben (tehát kivéve független polgármesterek) eltűnik a magyar politikából örökre. Dunába lövést nem igénylek, csak menjenek külföldre, vagy közmunkásnak itthon, mindegy.

MACISAJT 2013.10.22. 09:48:05

@♔bаtyu♔: (" @nu pagagyí: Szerintem már ne kínlódj.")

Olyanok ezek az agyonvert ballibák mint a Gyalog Galoppban a levágott kezű és lábú lovag aki azt ajánlja hogy "egyezzünk ki döntetlenben":P

Barbaarb 2013.10.22. 09:49:00

Azért több elfogulatlanság kellene. Ez a kamuvideó ügy felveti a kérdést a korábbi esetek valóságosságával kapcsolatosan is.
Az ügyben a csend követelése sem elfogulatlanságra utal, ahogy a vezető szocialista politikus sz@rszétkenő nyilatkozatával való egyetértés sem.

Flynn Rider 2013.10.22. 09:50:51

@barli: Hát igen, az érdekes lesz, Gyurcsány jön föl ezerrel.

csibigabi 2013.10.22. 09:51:39

1) A Magyar Rádió a hírekben közölte, Kiráy Gábor szocialista funkcionárius beismerte, hogy ő rendelte meg a videót. (Vagy igaz, vagy sem, egyelőre semmi cáfolat.) Az egy ősi baloldali trükk, hogy az ő minden lebukottjuk magányos farkas, de minden egyes lebukott jobboldali a teljes jobboldal + Békemenet + szavazótábor komplett és túlfejlett nácizmusára bizonyíték.
2) A baloldali sajtó úgy kommentálja, hogy a két tábor egymásnak esett. (Miután az egyik videót hamisított.)
3) A tűzifás és a szállítós videók is könnyen lehetnek hamisítások, hiszen a szereplőik a most lebukottak legszorosabb baráti köréhez tartoztak.
4) A legérdekesebb a hvg. Az on-line igazgató szerint "megbízható embertől" kapták a videót... Mindaddig, amíg ebben azalapkérdésben nem látunk tisztán, vagyis nem tudjuk meg név szerint, ki voltez a "megbízható emberük", a szocialistákon elefántlepénnyi gyanúárnyék terpeszkedik, hiszen a hvg az MSzP pártlapja.
5) Gyurcsány egyik kulcsembere hipp-hopp, spontán, csak úgy, véletlenül, tudtán kívül "belekeveredett"... Az ügy főbűnöseinek egyike amúgy.

susu64 2013.10.22. 09:51:48

@Ignác Pióker: Pióker miközben első számú sztahanovista volt, ontotta a selejtet. Akárcsak te, barátom.

MACISAJT 2013.10.22. 09:52:12

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: (" Fidesz sikeresen megszervezte őket a Lungo Dromon keresztül, a többi párt meg egyszerűen nem foglalkozott a cigányokkal. ")

Ez tényszerűen nem igaz...
A horváth áládárok, mohácsi viktóriák, kolompárorbánok, teleki "romológusok", daróczidávidok mind mind egy adott oldal foglalkozásához köthető( nem volt véletlen az sem hogy 2002-ben a kormányváltás után azonnal az Országos Cigány Önkormányzatot foglalták el, csalásokkal és fehér sállal/piros szegfűvel.

Az más kérdés, hogy mint mindent, ezt is elkúrták.

susu64 2013.10.22. 09:55:06

@♔bаtyu♔: A gond nem ez, hanem szemmel láthatóan pagagyí barátunk valahol ott állt meg, ahol nincs is semmi, csak a sötétség. Ezért aztán látni se lát semmit.

csibigabi 2013.10.22. 09:55:57

@Ignác Pióker: "Az ügy fő hunyója természetesen a Fidesz" - igazán? :) A hvg-ben olvastad?

Flynn Rider 2013.10.22. 09:56:23

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: ebben van igazság, mondjuk 2002-ben még éppen másként volt. Horváth Aladárnak hívták talán?
Azért ennek a videónak a készítők sikeresen adtak egy masszív romaellenes mellékízt is, most akkor ezt képviseli majd a baloldal? Ezt követően biztos rohannak a romák, hogy az MSZP-re szavazzanak...

csibigabi 2013.10.22. 09:57:29

@Ignác Pióker: természetesen minden egyes lebukásotok a Fidesz érdekeit szolgálja. Ez nem egy különösen nagy horderejű megállapítás.

felcsutisuttyo 2013.10.22. 09:58:38

Továbbra is azt gondolom, amit eddig gondoltam. Videó, ide vagy oda, a háborút nem ez a videó szülte, és nem is e videó körüli leleplezés fogja megszüntetni...hanem a fegyverek.
A 2014 es választás után ( MERT BIZTOSAN ELCSALJA AZT IS A NEMZETI SZERVEZETT BŰNÖZŐ FIDESZ BANDA)....lesz itt olyan balhé, hogy na....meg fognak szólalni a fegyverek is biztosan!

csibigabi 2013.10.22. 09:58:41

@nu pagagyí: ti tényleg semmit nem tudtok. Mi annál többet.

Flynn Rider 2013.10.22. 09:59:32

Leginkább a Gavra Gáboron csodálkozom. Őt alapvetően egy értelmes embernek ismertem eddig, de az, hogy ezt ilyen simán benézte, az megdöbbentő. Bár lehet, hogy nagyon el akarta hinni. Kár.

csibigabi 2013.10.22. 09:59:37

@nu pagagyí: a mutyikról is kiderült, hogy hazudtatok.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.22. 10:00:07

Fölösleges volt ezt a kamu videót elkészíteni, hiszen enélkül is van bizonyíték bőven a Fidesz korruptságára. Videó nélkül is tudjuk, mit csináltak a Manyup pénzekkel, az alkotmánnyal, a termőföldekkel, a dohányból jövő dohánnyal, a közoktatással, a magyar sörfocival és egyebekkel.
Minek ide kamuvideó?
:)

csibigabi 2013.10.22. 10:00:38

@Ignác Pióker: a szállításról készített videótok is hamisítvány.

csibigabi 2013.10.22. 10:01:33

@Frady Endre: ja, és hogy Hitler milyen csúnya bácsi volt, arról már egy szavad sincs?!

csibigabi 2013.10.22. 10:03:07

@nu pagagyí: szólj már a fiúknak, hogy cseréljenek le. Rém fáradtnak tűnsz.

csibigabi 2013.10.22. 10:03:59

@Ad Dio: azóta már az is világos, hogy ki, és hogy kinek a megbízásából készítette.

teknős 2013.10.22. 10:04:36

Olyan ez, mint az antiszemitizmus. Mi jobboldaliak pontosan tudjuk, hogy az antiszemitizmus független attól, hogy ki melyik politikai oldalon áll, vagy melyik párthoz tartozik. Csak a balliberálisok próbálják azt hazudni, hogy ez a jobboldal jellemzője.

Így van ez a választási csalással is. Mi jobboldaliak tudjuk, hogy ebben a műfajban a baloldal verhetetlen és sajnos, és a fidesz nyeretlen kétéves ahhoz képest, amit ők csináltak 2002-ben. A baloldal tagad, mint az atom és fel van háborodva, hogy a fidesz hazai pályán veri őket.

Be kellene ismerni dolgokat tisztelt balosok. Rossz irányból közelítetek. A csalásokat úgy lehetne megszüntetni, hogy tudatossá kellene nevelni az állampolgárokat, de ez a ti álszent és álnaiv hozzáállásotokkal hiteltelen. Elég jó hasznot húztatok ti már az emberek szervilizmusából, hogy végre egy kis alázatot mutassatok be! Nem fogjátok, ezért mentek a levesbe!

Számomra a kérdés, már régen nem ez a színjáték, amin ti jajjgattok! Hanem az, hogy nem tudni, hogy miben egyezett ki a fidesz azokkal, akik eddig a balliberálisokat preferálták és pénzelték.

Én nem tartom valószínűnek, hogy Gyurcsány hülye lenne. Inkább azt, hogy Gyurcsány és a mögötte álló Apró birodalom kiegyezett a fidesszel. És ez a nagy jajjgatás valódi oka, csak a trollok gondolják másként. Nem pénzelik tovább a lejáratott baloldalt.

ursus artos 2013.10.22. 10:06:46

A következő az lesz, hogy kiderül a fekete autóban ülő, Teket Melindát megfigyelők NEM fideszes aktivisták voltak.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.22. 10:07:24

@csibigabi: Hogy jön ide Hitler? Ő is fideszes volt? :)
Egyébként ez a Hitler idecitálásod tipikus Csubakka védelem szindróma. Elkezdesz valami képtelenségről beszélni, hogy eltereld a figyelmet a valódi vádakról.
:)

csibigabi 2013.10.22. 10:07:33

@nu pagagyí: ezt is bebuktátok. Szánalmas a vergődésed.

csibigabi 2013.10.22. 10:08:03

@Frady Endre: hogy jött Orbán a hamisításodhoz?

nu pagagyí 2013.10.22. 10:08:52

@barli: Nem tudom mire gondolsz. A média kuratóriumok korábban paritásos alapon működtek (ellenzék-kormánypártok 50-50%), most teljhatalommal rendelkező egyszemélyi vezető felügyeli, természetesen az állampártnak elkötelezett személy lehet csak az illető. A bíróságok élet-halál ura egy Fidesz vezető felesége. Az AB-be soha nem jelöltek aktív politikust, kivéve most, Stumpf és Balsai személyében, akik a képviselőséget cserélték talárra és a Fidesz többi kenevezettje is több, mint gyanús, nem feltétlenül a szakmai érdemek alapján válogatnak. Természetesen a kamarákat is megszállta a Fidesz, például a cégeit csődbejuttató Parragh elvtárs személyében, akinek rögtön fix bevételt és hatalmat is garantált. A rendőrséget, ügyészséget nem kellett megszállni, az előző ciklusokban is a Fidesz felügyelete alatt álltak. A rendőrségen Pintér emberei voltak a vezetők (Gergényi is például), Polt évtizedes pártszolgálatban eltöltött, demokrácia-romboló tevékenységét meg ismerjük már. Új hatalmi struktúrák is létesültek: titkosszolgálatok tömegei, megbízható emberek vezetésével. A GVH, fogyasztóvédelem sem úszta meg. A tisztán állami feladatként jellemezhető pályázatok, tenderek környékén hatalmas a pezsgés a semmilyen társadalmi hasznot nem hajtó Nyerges-Simicska kör kinevezettjei csereberélik egymást, a stróman Némethné szárnyai alatt. Az MNB élére is egy pártatlan gazdasági "szakembert" sikerült találni Matolcsy személyében. Az ombudsmann sem lesz már a nép képviselője. A művészeti élet is jó kezekbe került egy korlátolt, művészi életpályát nyomokban sem felmutató aparátcsik személyében. Az önkormányzatok függetlenségének felszámolása is jól illeszkedik a kizárólagos hatalom igényeihez, járási-vezetők személyéről sem lehetnek kétségeink, a mostani Fidesz képviselőkre vár ez a feladat a vak-komondorosig bezárólag bérelt helyek várják őket. Alig tudnak választani a sok cubák közül.

A Fidesz azért tanult a múlt hibáiból, nem csak az államra terjesztette ki csápjait, hanem a magángazdaságra is. Piacokat monopolizál, az önállóság szikráját is üldözi.

csibigabi 2013.10.22. 10:08:52

@nu pagagyí: nehogy már te tematizálj itt, bukott mókus...

csibigabi 2013.10.22. 10:10:51

@Szúnyog: persze, az megy, hogy tépik a hajukat a sivatagban, ha Orbánt kell gyűlölni, de amikor kiderül a csalásuk, akkor idegbetegen békéért bőgnek.

csibigabi 2013.10.22. 10:11:36

@♔bаtyu♔: furi, hogy ilyen figurákra még mindig van pénz a baloldalon.

neutreality 2013.10.22. 10:12:19

@ob.szerver: +1, annyival kiegeszitve ugyanerre a mintara, hogy ha az emberek normalis eletet szeretnenek elni, nekik is meg kellene allapodni minimalis viselkedesi normakban, pl. egymas felcimkezese es zsigeri gyulolete helyett mondjuk pont annyira emberszamba venni egymast, amennyire ezt sajat magukkal kapcsolatban szeretnek masoktol.
Hogy ez hogy valosulhatna meg, az a Magyarorszag tortenelmenek es jovojenek legnagyobb keresztkerdese, talan egyszer a Koztarsasagi Elnok a vasarnapi ebed utan majd bemondja a tv-ben, hogy "most akkor elszamolok haromig, aztan 'rom'-ra mindenki legyen normalis, majd maradjon is ugy!"..
Es akkor pl. nem kell tobbe mindennek a kurva politikarol szolnia (elnezest), mi pedig szepen kommentelhetunk majd sportrol, gasztronomiarol, tortenelemrol, hobbikrol, csaladrol, parkapcsolatokrol szolo blogokban - vagyis mindarrol, amirol az elet egyebkent szol, legalabbis a kevesbe szerencsetlen helyeken.

ephart 2013.10.22. 10:17:09

Libsibolsik ez rátok éget nem hazudhatjátok le:)

csibigabi 2013.10.22. 10:17:36

@nu pagagyí: és Rajk? Az ő akasztásáról miért nem beszélsz?

nu pagagyí 2013.10.22. 10:18:10

@barli: Miért hinném el a rendőrségnek. Azt sem hittem el, hogy a kihallgatás közben elhalálozott gyanusított sajátmagát verte agyon. Nem volt életszerű. Az sem életszerű, hogy a "hamisítóknak" nem tűnt fel, hogy a kép melletti dátum a választások utáni. Vagy tényleg nagyon amatőrök voltak, az meg nem vall sem az MSZP-re, sem a DK-ra. Hülyék, de ennyire azért nem. Az a véleményem, hogy vagy a rendőrség csinált álbizonyítékot, mondjuk feltötötte egy telefonra a már ismert videót, úgy, hogy passzoljon a mondanivalóhoz, vagy ezt az egészet már eleve így tervezte, aki a videót csinálta. Én inkább abban hiszek, hogy valódi a videó és a többi a hazugság.

Flynn Rider 2013.10.22. 10:19:19

mindenki abban hisz, amiben akar :)

nu pagagyí 2013.10.22. 10:25:49

@csibigabi: Az akasztástól még odébb vagyunk. De, ha így haladunk, nemsokára főbenjáró bűn lesz a NER-rendszer kritizálása. Felségárulás lesz Orbán személyére és más állami vezetőkre tett becsmérlő megjegyzés. Állásvesztéssel jár, ha valaki lelkiismereti okokból nem teljesíti feljebbvalója alkotmányellenes utasításait. Kémkedés lesz az EU-országok intézményeivel való együttműködés.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.22. 10:26:58

A fideszes aljasságnak, szarháziságnak nincs határa.

Szoci módon sumákok, gennyek, pofátlanok. Persze megy nekik hisz a szocikon szocializálódtak, az ő csecsbimbóikon nőttek fel!
Mennyi közpénzt lopnak el a kormány önfényező, istenítő reklámjaira. Közpénzen kampányolnak, minden adón folyamatosan.
Micsoda nemzeti szemét dolog, a nemzeti ünnepre CÖF-ös nemzeti birkamenetet szervezni.

Én ünnepelni szeretnék, és nem a savazó, birkamenet bégetését hallgatni!

Kérem most ne gyújtsák fel a tévé székházat!

A fizetett külföldi bérbégetőkön kívül, közpénzen kirándul a fidesz család Budapestre.

El kell menni szavazni és elzavarni az orbáni diktatúrát!

csibigabi 2013.10.22. 10:27:14

Próbálják a lebukott ballerek úgy beállítani, hogy a hvg "szakmai hibába" esett... Micsoda silány képmutatás és menekülési kísérlet!

nu pagagyí 2013.10.22. 10:28:28

@csibigabi: Úgy látom, egyszemélyben szenvedsz itt a párt irányvonalának védelmében. A többiek már elhúztak, szaladj Te is, le ne maradj a kajaosztásról.

csibigabi 2013.10.22. 10:28:36

@nu pagagyí: de mondd, miért nekem címezed a beteges, haldokló fantáziád záptojásait, miközben ezek nem érdekelnek engem?

csibigabi 2013.10.22. 10:29:44

@nu pagagyí: rosszul látod. Aki szenved itt, az te vagy, vérző orral és plezúros pofazacskóval.

Mária 2013.10.22. 10:30:35

"Ezt válaszolta egy név nélkül nyilatkozó vezető szocialista politikus, amikor a bajai kamuvideóról kérdezte az Index."

Vezető politikus ne nyilatkozzon név nélkül.

csibigabi 2013.10.22. 10:31:28

@Mária: érdekes, ez pl. kitűnő észrevétel.

barli 2013.10.22. 10:33:59

@nu pagagyí: akkor hidd el az mszp vezetöségének vagy a gyurcsánynak, vagy a hvg-nek! Ha azt bizonygatnád, hogy a fidesz müve, akkor talán ok, de így?

barli 2013.10.22. 10:34:30

@nu pagagyí: mondom, ugyanazt csináják, mint a szociszdsz anno.

konrada 2013.10.22. 10:47:04

@nu pagagyí:
Sajnos (vagy hálisten;) ezek a szocik tényleg ennyire ....
Annyira szájbarágós volt a videó - minden nevet felsorolva, didakta módon mutatva azt, hogy a megvásárolt szavazók saját kifejezett véleményükkel szemben, és a pénzt külön zoommolva bemutatva - hogy az elemi gyanúval fel kellett volna lépni.

...de ezek a szerencsétlenek a feltételezés jogát meg sem hagyva máris összecsődítettek egy sajtótájékoztetót, és tényként citálva követelték az eredmény megsemmísítését.

Ezek tényleg ennyire "khm, érdekesek", és elég szépen bizonygatják magukról alkalmatlanságukat arra, hogy komolyan vehetők.

DFK 2013.10.22. 10:49:12

@Nemzeti ünnepen tüntetés, aljas, rohadt birkamenet: te vagy a tipikus , aljas baloldali. Ünnepelni mi fogunk, a Békemenetben. Ti meg örjöngeni a Műszaki Egyetemnél. Egyem azt a demokratikus zúzádat, hogy meg akarod mondani, ki mikor fejezheti ki véleményét, szimpátiáját. Amúgy van valami pikáns abban, hogy az MSZMP utódpártja (jogi és vagyoni!)tüntet okt 23-án a Műegytetm előtt (gy.k. mi lenne, ha a nyilaspárt jogutódja a Holokauszt Múzeum előtt tartana megemlékezést ?) Nyugodtan szavazz a hazátlan bitang baloldalra, márha azok képesek lesznek indulni (ld Békéscsaba).

DFK 2013.10.22. 10:50:59

Röhejes, ahogy a blogger a nagy bukás után nekiáll fideszezni. Tényleg ez a szellemi színvonal a baloldalon?

csak egy néző 2013.10.22. 10:55:11

@csibigabi:
Látszik te kis cserépedény, hogy nagyon kell teperned, hogy véglegesítsenek a fidióta trollok között, ha letelik a próbaidőd. Remélem a birkamenetben is szorosan a vezérürük seggében lesz a buksid.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.22. 11:02:58

@Flynn Rider:

A legfanatikusabb ellenzéki kommentelőknek gyakori szokása eleve Orbán lecigányozása. Na, ez a tipikus öngól.

Néha komolyan azt hiszem, a legvadabb ellenzéki kommentelőket a Fidesz fizeti.

politikailagnemkorrekt 2013.10.22. 11:03:52

@ob.szerver: igen. A megállapodást akár az ellenzék is kezdeményezhetné. Például: nem hamisítunk videót, nem 23millió románozunk, nem szúrjuk hátba a határon túli magyarokat, kormányra kerülésünk esetén nem töröljük el a családi adókedvezményeket/szocpolt, prioritásnak tartjuk a népesedési katasztrófa megelőzését, megkövetjük a 2006-os rendőrattack öngyilkosságba kergetett áldozatait - nem pedig az elkövetőket mentegetjük - , nem a bankadó eltörlése lesz az első intézkedésünk, stb. stb. De erre várhatunk.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.22. 11:05:21

@csibigabi:
"hogy jött Orbán a hamisításodhoz?" - kérded bájosan.
Ha megnézed a beírásaimat, megláthatod, hogy szóba se hoztam Orbánt. Amúgy én nem is hamisítottam. :)
Ez már megint a Csubakka védelem?
:)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.22. 11:05:56

@MACISAJT:

Horváth Aladár koncepciója megbukott. Ő az egész kérdést szociális problémaként kezelte, s az elve a "cigányok is magyarok" volt, ami nyilvánvalóan NEM igaz, hiszen a cigányok nem magyarok. A lungodromosok meg etnikai alapon néznek a kérdésre, s ez szimpatikusabb a legtöbb cigánynak.

dr kíváncsivagyok 2013.10.22. 11:06:54

A demokratikus ellenzék szerepe ?
Bedőltek roma bűnözők pénzszerzési próbálkozásának....mint sokan mások...
Ennyi...

Flynn Rider 2013.10.22. 11:11:17

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: A FIDESZNEK ezután már ígérnie6fizetnie sem kell semmit a romáknak, azok maguktól is rájuk szavaznak majd tavasszal. A baloldal meg csodálkozik...

Konzervatív0 2013.10.22. 11:12:06

Már nem azért igen jól szórakozom, de nem csak a kommenteken a bejegyzésen is :)

Alaptézis ugye ami lejön a blogból, hogy a fidesz csalt.
Nem tudom mi a bizonyiétk rá, de a blogirónak ez evidens a történtek után. vicces :)

Emberek nincs abban semmi kivetnivaló ha az ember beismeri hogy tévedett ésa pártoltja egy csaló banda.

Nézzük a tényeket:
- Baján volt egy kampány, ahol mind a 2 oldal kellő csapásszámmal szórta a mocskot egymásra.
- Aztán volt egy megisemételt választás az egyik körzetben, mert valakik kocsival szállította szavazókat szavazni.
- Aztán választás után előkerül egy videó, amiről hamar kiderül hogy kamu
- Aztán kiderül, hogy a video nem csak hogy kamu de vélhetően mszp megendelésre készült lejáratni a fideszt, de bizonyitottan az mszp székháza lett leszálíltva és ott több mszp-s, köztük képviselő is látta ezt a videót még a hvg-s előkerülés előtt 1 nappal.
- Az mszp előbb vádaskodik, mad tagad, most pedig "vizsgálódik", de nem lennék meglepve ha egyéni akciónak titulálnák és "minekt is becsapott", meg a "pártvezetés nem tudott erről semmit" lenne kommunikálva a tagot meg odadobnák koncnakm esetleg pár szaftos üggyel hogy biztosan ne dumáljon sokat.

Most ezt nem ragozom tovább, csak nézzük a reakciókat.
- fideszes: én megmondtam hogy kamu, és bizonyitva van hogy az mszp milyen aljas módsezrekkel dolgozik.
(mondjuk ebben van valami realitás a fentiek függvényében)
- ellenzéki: igen, lehet, hogy kamu a videó (báe nem biztos), de a "fidesz rendőrsége" ugyis elsumákolná, meg lehet meg is hamisitja, és ugyan lehet az mszp székházba került, de a fidesz akkor is egy csaló banda.

Nos?

Véleményem szerint meg szimplán félre kell tenni azt a szar érzést hogy az általam dicsőiettt párt a NEM becsület és tisztesség példaképe, és le kell vonni a konzekvenciát.

És a konzekvencia jelen esetben nem az hogy
- "a fidesz csalt"
- "a kampány eldurvult"
- "mi lesz veled baja"
Hanem az hogy van legalább egy párt, aki bűncselekmélny kategóriába eső aljas módon képes bizonyitékot hamisítani vagy azt bizonyitékként kezelni, hogy a saját vélt "igazát" alátámassza esetleg a saját trükjeit leplezze.

Ez van, és vannak emberek akik ezt képesek itt a blogban is nem felfogni ésszel és csak fujni a sipot holott annak hangja nemcsak hogy nincs de minden egyes levegővétellel saját magát fröcsköli.

Gratulálok.

politikailagnemkorrekt 2013.10.22. 11:13:18

@Yooha: bocs, csak halkan kérdezném: az 1990 előttiek ezek szerint rendben vannak?

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 11:21:41

"még mindig rengeteg az egymásnak ellentmondó információ"

Ha így lenne, akkor tele volna a Zindex ezekkel és a belemagyarázásokkal, de nincsen. A hatalmas kussolás azt jelzi, hogy ezt elkúrtuk elvtársak. Nem kicsit, hanem nagyon

Hogy miért esett így? Mert Portik Tamás akadályoztatva van, így kénytelen félamatőrökkel dolgoztatni a maffiabaloldal

vladimir964 2013.10.22. 11:28:07

@MACISAJT: Sorry, tényleg a Stern volt. De hát annyi év után...
Egyébiránt a honi elkövető csávókat függetlenül az indítékoktól és pénzforrástól el KELL ítélni, hisz egy DEMOKRATIKUS JOGÁLLAMBAN (elvben) nem lehet senkit sem alaptalanul és főleg hamis bizonyítékokkal befeketíteni, akármekkora seggfej is legyen.
Ettől működik a jogállam (és ettől nem nálunk.)

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 11:33:17

@dr kíváncsivagyok:
"A demokratikus ellenzék szerepe ?
Bedőltek roma bűnözők pénzszerzési próbálkozásának....mint sokan mások...
Ennyi... "

Állítólag sem a szocik, sem a HVG nem fizetett a videóért. Márpedig nem olyan csávók akik hobbiból nekiállnak klipeket gyártani, ezek a szegény kihasznált romák, ahogy Setét Jenő előadta

konrada 2013.10.22. 11:34:50

@százhuszat verő gumibot:
...mondjuk az nem semmi volt, ahogyan tucatszám rakta fel az index a fröcsögő fikablogokat az esetről, aztán meg órák alatt leforgott úgy az egész lap, hogy nyoma sem maradt az esetből. (miközben egyébként más rendes fika több napos rágása a szokás.;))

...náluk már csak a ballibás megmondós felháborodók voltak csak még viccesebbek. Hogy azok mekkorát gyújtottak rá magukra...;))

yatumux 2013.10.22. 11:40:47

Bocsika vagyok, de ugye jól látom, hogy NICS Indexes cikk arról hogy a dk és az MSZP sáros a szavazatvásárlós videoban.

Gusztustalan...

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 11:57:33

@konrada:
Aki a videóhoz a forgatókönyvet megírta az látszik hogy profi volt, és elég jól sikerült is eljátszaniuk a jelenetet. Ahhoz képest hogy amatőrök kifejezetten jól, de persze nem tökéletesen. Ha nem buknak meg egyéb személyes okból, akkor ma is ezt traktálnák mindenütt a Zindexen

DFK 2013.10.22. 11:59:44

Elnézve az MSZP reakcióját, nyakig ülnek a kakiban.

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:01:43

@konrada:
Ebből látszik, mennyire központilag vezérelt a hazai "független média"

Nem kell meglepődni, vagy a miérteket keresgélni, emlékszünk az öszödi beszédre ahol a módszert Gyurcsány előadta: holnap beszélni fogok a szerkesztőkkel hogyan kell lehozni a dolgot

csak egy néző 2013.10.22. 12:02:23

@százhuszat verő gumibot:
Már Vidnyánszky és Dörner is érdeklődik e tehetséges szereplők után.

susu64 2013.10.22. 12:03:44

@nu pagagyí: ugye, azt már lehet tudni - Török Zsolti is elismerte végül, hogy a videót először ők kapták meg. "Oktatófilmet" rendeltek, aztán hirtelen mégis azt hitték, hogy igazi, és maga Mesterházy tartott egy szaftos sajtóértekezletet. Most meg próbálnak ezerrel kifarolni a történetből, de hát annyit és olyan ostobán hazudoznak, hogy ezen már csak röhögni lehet. tehetségtelen, impotens társaság. Még Harangozó is ott kolompolt Olgika műsorában, holott ő vette át a filmet. nem tudta, hogy "oktatófilm"? Aztán most egyre gázabb a helyzet, így hát az Index is próbálja távol tartani magát a történettől, a HVG sajnálkozik. Ezt a mélypontot ez a hihetetlenül hatalom és pénzéhes liberál-bolsevik ellenzék gerjeszti már 1991 - igen, 1991, a taxisblokád óta, azután meg hogy a Fidesz eltávozott az SZDSZ irány óta, még rátettek több lapáttal.

szonár 2013.10.22. 12:05:15

Magyarázkodnak a liberálbolsevisták, de minek?

Tény az, hogy nincs bizonyíték arra a súlyos állításra, hogy a fidesz szavazatokat vásárolt volna Baján.

Arra viszont van, hogy - amit bizonyítéknak hittek, az hamis.

Hamut szórni nem kell a fejekre, de pofátlanul tovább vádaskodni sem érdemes.

Ambiorix 2013.10.22. 12:09:13

@Frady Endre:
Ja, ja a patásorbán...Meg még a kis kamuszektátok egyházi jogállását is megszüntette az a gonosz...:)

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:12:10

@Flynn Rider:
"Ha Mesterházy kabinetfőnöke is már jó előre tudott a videóról, Attila miért nem? Vagy csak ő sem fejtette ki az igazság minden részletét?"

Nagyon finom eufemizmus ez a tele pofával való hazudozásra. Amit tovább fokoz, hogy egymást is túl kell ugatniuk az alfa hím jelölteknek a baloldalon

Frőczy Sanyi 2013.10.22. 12:13:24

A T. Schiffer Urat ki kell ábrándítanom: örök igazság, de mindig van lentebb. Ennek az országnak már rég meszeltek.

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:14:17

@csak egy néző:
Megértem hogy próbáljátok szétkenni a kakit mindenfelé, de ez már csak rajtatok fog megszáradni

Konzervatív0 2013.10.22. 12:15:12

@százhuszat verő gumibot:
nem lepődnék meg mondjuk azon sem hogy egy alfahim jelölt lenne a video mögött hogy ezzel gyengitse a jelenlegit :)
Volt már rá példa :)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.10.22. 12:15:25

@politikailagnemkorrekt: Hát gondolom van némi átfedés az utániakkal. De akik azóta nem szerepelnek, ők ezek szerint már eltakarodtak.

konrada 2013.10.22. 12:18:01

@százhuszat verő gumibot:
Szvsz.: Nem.
Alapvető hiba az, hogy látszik, nem rejtett kamerás felvétel: nagyon hülye az, aki nyiltan kamerán veszi fel hogy veszteget illetve vesztegetik.(Szóval törekedni kellett volna a rejtett felvételes látszatra.)
.. hogy a helyszín kifejezetten tárgyalónak van berendezve: a célcsoport rászorultságának a mértékét hitelteleníti.
...s főleg: annyira didaktikusan van az összes személy megemlítve, kiemelve azt is, kire szavaztak volna szívük szerint;), hogy ez élő párbeszédben így biztos nem ment volna végig.

...azaz ez annyira összekapott fércmű, hogy aki nem látja meg ennyiből, hogy kilóg a lóláb, az nagyon naív és tapasztalatlan.

Konzervatív0 2013.10.22. 12:19:33

Na most kell kiállni egy "igazságbeszéddel" jól bmegolni és elQrni egyet és új korszakot nyitni. szóban :)
Fletónak majdnem sikerült :)
Most ha van kis esze ferencünknek rúg még beléjük vagy kettőt a pártfinaszirozás vagy egyéb szaftos témakörben és már léphetujra a trónra :) Csak 1 maradhat :)
újabb 4 év ellenzékiség megerőstheti :)

konrada 2013.10.22. 12:21:07

@Konzervatív0:
...hát lehet, mert annyira látszott a kamu, ami egy tapasztalt politikusnak biztosan lejön, de egy elvakult akarnoknak nem.
Így belógatta a csalit...;))

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:22:57

@vladimir964:
A Stern magazin volt, és nagyot buktak vele. De legalább tisztességesen tájékoztatták az olvasókat arról, hogyan került hozzájuk az anyag, ki hibázott az egyébként jó minőségű hamisítvány átvételekor

Ezzel szemben a HVG nem akarja megnevezni az általa "megbízhatónak" minősített forrást. Pedig annyire elkötelezett volt a tényfeltárás mellett, ameddig a Fidesz állítólagos bűnéről volt szó. Most hogy fordult a kocka már egyáltalán nem számít az egész, egy kis hamut szórunk a fejünkre és ezzel úgy gondolják részükről vége is a játéknak

Pedig remélem nincs vége, sikerül kibogozni minél több szálat ebben a sötét dzsungelben ami a maffiabaloldalt ötszövi

csak egy néző 2013.10.22. 12:29:22

@százhuszat verő gumibot:
Mi van cserépedény, te vagy a délutanos?

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:30:07

@konrada:
A forgatókönyv sztem profi, bár kicsit szájbarágós, de pont azért mert biztosra akartak vele menni. A technikai megvalósításba csúsztak hibák, de arra sem mondható hogy egy cigánymunka. Látszik hogy leosztották a szerepeket, elpróbálták a jelenetet, szóval végül is a profizmus és az amatőrség keveréke ami kijött

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:38:09

@Konzervatív0:
Nyilván dúl a maffialeszámolás a baloldalon belül

Amikor Gyurcsányt megpróbálták ejteni, számolniuk kellett a válaszlépéssel. És lám, egyszercsak elkottyantja hogy kettős elszámolás van az MSZP-nél, van egy legális pártkassza és egy másik, amiről jobb ha nem tudnak a lelkesen tapsoló nyugdíjas nénik meg bácsik

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:40:08

@csak egy néző:
A nickeddel azt akarod jelezni, hogy nem te csináltad a videót? Elhisszük, ahhoz több észre volt szükség

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 12:47:26

@Frady Endre:
"Minek ide kamuvideó?"

Minek ide fradyendre? Nélküled is van itt épp elég idióta baller

Írjál inkább verseket, azon lehet néha szórakozni!

konrada 2013.10.22. 12:54:28

@százhuszat verő gumibot:
Pont ettől lett túl gyanús. Semmi emberi, csak az amatőr színjátszós manír jött le minden spontaneitás nélkül.

csak egy néző 2013.10.22. 12:58:00

@százhuszat verő gumibot:
Komám egyszerű vagy, mint egy faék. Látom megjött a spanos is, Szép pár vagytok.
kurva anyád mögbaszod 2013.10.22. 12:53:47
kurva anyád mögbaszod

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 13:04:55

@konrada:
A hazai szappanoperák, különösen a Szomszédok közt is ugyanilyen szájbarágós volt. Sőt ennél még mesterkéltebb manírral adták elő a jellemzően szoclibák szája íze szerinti dialógusokat benne, pedig azok profi színészek voltak. Nem tudom mivel tudták elérni, de valahogy az egész lerítt az erőlködve megjátszott spontaneitás

Ez a bajai videó is valami hasonló, nem csodálnám ha ugyanabból az alkotóműhelyből került volna ki

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.22. 13:10:27

@Ambiorix: A kamuszekta ezek szerint azt jelenti, hogy nem szekta? Most akkor szekta, vagy nem szekta?
Amúgy a szekta szó eredetileg irányzatot jelent, úgyhogy nincs benne semmi pejoratív.
Egyébiránt pedig szerencsére azt, hogy egy egyházikó valóban egyház-e, vagy sem, azt jóval a politikai vezetők fölötti hatalmak döntik el, velük meg jóban vagyok. :)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.22. 13:15:17

@Frady Endre:

Mi a szekta? Attól függ ki mondja.

Mi az egyház? Jogilag az, akit a tv. annak mond. Egyházilag meg az amit Isten annak mond.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.22. 13:17:19

@Flynn Rider:

Alapvetően a szervezés, a mobilizáció a kulcs. Tény: a Fidesz jobban meg tudta szólítani a cigányokat.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.22. 13:22:42

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Mivel az Egyházat maga Jézus alapította (Máté 16), így én az Ő definícióját fogadom el.
A törvényben az a vicces, hogy ha ma Jézus idejönne a tizenkét apostolával Magyarországra, akkor jogilag esélye se lenne megalapítani a saját Egyházát. Esetleg gyülekezetként, vagy civil szervezetként jegyeztethetné be. :)

Szúnyog 2013.10.22. 13:26:46

Király ártatlan. Az MSZP csak a törvényesség őreként küldte meg a rendőrséghez. Az egészből haszna csak a Fidesznek van - ennyi összefoglalva a szoci "vizsgálat" eredménye.
Kenik a szart az eftársak rendesen. Végül az dönt majd, mit mondanak a cigányok? Vagy ők csak úgy önszorgalomból, állampolgári felháborodásból csinálták?? :)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.22. 13:28:00

@nu pagagyí:

Ne viccelj! Láttad a videót? Én már a megjelenése napján leírtam, ez egy paródia. Nem hamisítvány, hanem paródia, mert a hamisítványt jellemzően úgy csinálják, hogy igaznak tűnjön. Itt meg meg sem próbálták.

Vagy a Fidesz készítette, s a HVG meg balek módon bekapta a horgot, vagy a résztvevők magánkezdeményezése pénzügyi céllal. Kizártnak tartom, hogy az MSZP ilyen hülyeséget kitaláljon, okosabbak és profibbak ennél. Ha az ellenzék készítette, akkor ezt csak Bajnai "agytrösztjéről" tudom elképzelni: ők tényleg akkora barmok, hogy képesek ilyenre. Ráadásul árulkodó, hogy csak az MSZP és a DK lett belekeverve, Bajnai meg nem! Lehetséges, hogy ez valójában Bajnai és Gyurcsány élethalál harcának része, nem is a Fidesz volt a célpont. S ez még mindig hihetőbb, mint az általad leírt totális összeesküvés elmélet.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.22. 13:29:28

@Frady Endre:

Minden keresztény Jézus definícióját fogadja el, a vita csak az, hogy a 33-ban alapított Egyház melyik mai szervezetnek felel meg...

Az meg, hogy egy ország joga mit nevez egyháznak, állami kérdés és lényegtelen vallási szempontból.

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 13:34:59

@Szúnyog:
"Az egészből haszna csak a Fidesznek van"

Meg a DK-nak

Meg kell adni, Gyurcsány ügyesen kibújt az ügyből, ahhoz képest hogy saját embere a főkolompos. Őszintén szólva én Gyurcsányt nagyobb formátumú szereplőnek gondolom mint Meseházit vagy gyomorBajnait, ez megmutatkozik most is

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 13:35:33

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: 'Minden keresztény Jézus definícióját fogadja el, a vita csak az, hogy a 33-ban alapított Egyház melyik mai szervezetnek felel meg...'

Az én keresztény egyházam nem vitatja el ezt a RKoktól.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.10.22. 13:36:52

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: el sem tudod képzelni, hogy Fletó kavarja? vagy az mszp egyes harcitűzben égő emberei ennyire lúzerek?

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 13:42:41

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Kizártnak tartom, hogy az MSZP ilyen hülyeséget kitaláljon, okosabbak és profibbak ennél."

Túlértékeled őket, pláne hogy a híveiknek épp elég jó ez így

Annak idején a Kósa Lajos elleni kurvás lejáratás még nyilvánvalóan az MSZP megrendelésére készült (nem volt még más szereplő baloldalon) és Portik Tamás keze lehet benne, aztán mégse jött be nekik. Csak akkor nem volt ilyen látványos a pofárabukás

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 13:47:52

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Azért az hogy a 2. forduló után két nappal csinálták és királynak adták át az mszp székházban, nekem eléggé kétségessé teszi a fideszes verziót.

Draskovics és Portik is bukott már le kamuvideóval, nem ez lenne az első eset.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 13:49:52

@százhuszat verő gumibot: Az Mszp így szeretné megszerezni a bizonytalnokat...:) Nem kívánok többet, csak így tovább!

DFK 2013.10.22. 13:50:25

megvan a legújabb magyarázkodás: fideszes provokáció. Szánalmas. Legalja.

Jolka40 2013.10.22. 13:50:35

@nu pagagyí: A beígért és elmaradt suskát reklamálni persze hogy a választás után kell, mi a probléma?

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 13:52:26

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Vagy a Fidesz készítette, s a HVG meg balek módon bekapta a horgot, "

Sokan bekapták a horgot, vannak akik még most is élvezettel szopogatják. De nem gondolom hogy ez a Fidesz akciója volt, egyszerűen a saját gubancukba tekeredtek bele. És egyre jobban beletekerednek, mert nem képesek átvágni a gordiuszi csomót, ahhoz túlságosan kisstílű szituációról szituációra lavírozók csücsülnek az MSZP-ben

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.22. 14:00:51

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: A legújabb (vagyis nem is annyira új) kutatások szerint Jézus Krisztus előtt 4-ben (vagy 7-ben?) született, így az egyházalapítás 28-29 körül zajlott. Kb. 15 év múlva jön a 2000. szülinap! Valami nagy-nagy örömtüzet kéne gyújtani, hogy melegedhessenek a zemberek... :)

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 14:02:33

@Lucky Larry Silverstein:
És akkor ne feledkezzünk már meg a Hír tv ellen kifundált ügyről:

Eszerint "Helmeczy László ügyvéd és Tóth Viktor, Veres János akkori pénzügyminiszter kampányfőnöke találták ki, hogy kábítószert csempésznek a Hír Tv-s riporterek kocsijába, bosszúból a Célpont című műsor "támadásaiért". Az ügylettel Baráth Miklós dorgdílert bízták meg. Másfelől ugyanez a férfi működött közre abban is, hogy sütőpor kerüljön a kocsiba, ezzel bizonyítva a Hír Tv-sek ellen tervezett lejárató akciót."

És micsoda véletlenek vannak: "Helmeczy Lászlót is indítja közös jelöltként a 2014-es országgyűlési választásokon az Együtt–PM és az MSZP – erősítette meg Bajnai Gordon a Népszabadság értesüléseit"

mno.hu/ahirtvhirei/bajnai-megerositette-jelolt-lesz-helmeczy-1190499

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 14:10:25

@Lucky Larry Silverstein:
Azt gondolták ez lesz majd a kétkezes kalapács amivel leütik a Fideszt

Pedig történelmi távlatból ez lesz az MSZP Waterlooja. Pedig milyen szépen összecsődült már a sok obsitos vén komcsi, hogy felsorakozzanak az ifjú titán hadvezéreik mögött, és lám egyenest pofára a sárba a vizes lóról

Flynn Rider 2013.10.22. 14:13:01

"Király mindent tagad"
Nem értem az MSZP-t, ezzel csak magukra égetik az egész botrányt, Gyurcsány ez ügyben tényleg jól járt el: gyorsan kivonta magát.

Spacecake 2013.10.22. 14:15:59

mondom h 4/5od lesz....

csak igy tovabb MSZP es tsai!!!:-)

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 14:19:01

@Lucky Larry Silverstein:
Valljad be, hogy az "ártatlan tiszta lelkű" Teket Melinda vett le a lábadról

indapass90210 2013.10.22. 14:22:33

Mindenkit el kellene zavarni a büdös picsába! Az egész tróger Orbán-Gyurcsány-Bajnai-Vona bandát. Együtt tették tönkre az országot.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 14:34:19

@százhuszat verő gumibot: Az nem mszp-s így nem szavazok rá. Én csak átlátható pártra szavazok, aki nem halászik a zavarosba.

Szúnyog 2013.10.22. 14:35:17

@Dövan: Na most Vonának egyedül semmi köze hozzá, egy percig sem volt kormányzó pozícióban.

indapass90210 2013.10.22. 14:43:36

@Szúnyog: amit a jobbik művel, az nemzetközi szinten nagyon nem tesz jót az országnak. Kivéve persze, ha a régi albánia az, amivé válni szeretnénk.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 14:48:35

@Dövan: Tipikus müpara. Ausztriában 25%os szélsőjobb párt van Franciaországban is. Csak a magyar szarik be a saját árnyékától, annyit is ér.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.10.22. 14:51:40

@Dövan: Mert a libsik/szocik nagyon jót tesznek ahogy kint lejáratják hazugságokkal az országot.

Szúnyog 2013.10.22. 15:04:25

@Dövan: Volt 1919, amikor ez a szaros baloldal az égő házban a házirendről akart vitatkozni, elvesztettük az ország 2/3-át, köztük színmagyar városokat, majd az 1945 utáni időszak, amikor ez a szaros baloldal szétvert mindent, ránk kényszerítette a szovjet berendezkedést, ami nélkül most olyan problémáink lennének kb. mint Ausztriának, plusz a népbírósági vérfüdőben kivégzett több embert, mint amennyi Németországban jutott hóhérkézre, majd 1956-ban behívta a megszállókat, kivégeztek több embert, mint Haynau, majd 1990 után ők kormányoztak a leghosszabban, te meg jössz itt Vonával. Menj a picsába, hülye vagy!

indapass90210 2013.10.22. 15:05:23

@Szúnyog: megyek is! Anyádéba! Majd kérdezd meg tőle, hogy milyen volt!

barli 2013.10.22. 15:06:51

@Lucky Larry Silverstein: majdnem taccsra is tették öket, amikor kormányon voltak. Ha ezt Ausztriával meg tudják tenni, velünk százszor is.

indapass90210 2013.10.22. 15:11:42

@Lucky Larry Silverstein: @enpera: értem én, hogy jobbikosok vagytok, vagy legalább szimpatizánsok, de ettől még a jobbik is szar, mint az szdsz, csak máshogyan.

vladimir964 2013.10.22. 16:18:11

@százhuszat verő gumibot: Egyetértek veled, annak ellenére, hogy inkább baloldali érzelmű vagyok (de nem kötődöm a jelenlegi választékhoz, mely leginkább karikatúrája az egésznek).
Amit a HVG csinál, az egész egyszerűen az újságírói etika megcsúfolása világnézettől és pártszimpátiától függően. Abban az esetben lenne jogos a forrás elhallgatása, ha bebizonyosodott volna a dologról, hogy úgy történt, ahogy állították. Namármost: ha megvezették őket (következésképp az olvasókat, és az igazságügyi és választási rendszertt, mert ugye itt hamis vádról van szó ugyebár) akkor épp a saját hitelességük és a jogrend hitelességének megőrzése érdekében meg kell nevezniük az anyag forrását. És ez már innentől nem etikai, hanem büntetőjogi kategória.
Még egyszer mondom: pártállástól függetlenül az.

barli 2013.10.22. 16:29:55

@vladimir964: most jön az a változat, hogy nekik is bedobták a postaládájukba ingyér.

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 16:32:22

@vladimir964: Szerencsére a HVGnek már nem nagyon volt vesztenivalója hitelesség szempontjából.

ephart 2013.10.22. 16:45:36

a Zsindex nagyon hallgat mint szar a fűben.mondjuk érthető a judeoHvg már beégett így inkább kussolnak

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 16:47:47

@vladimir964:
Valamikor régen rendszeres olvasója voltam a HVG-nek, mert egyfajta rendszerváltást hozott a magyar újságírásba. Mostanra elveszítették ezt a helyzeti előnyüket, és túlságosan megmártóztak a bulvárban

De ez az írás - mind téma, mind tálalás szempontjából - a legalja műfaj szintjére degradálta a HVG-t. És ebből a pöcegödörből nem lehet hallgatással kimászni, mivel akkor saját hitvallásukat, a nyilvánosság erejébe vetett közbizalom szolgálatát rúgják pofán

Persze aki maffiapolitikusok által tálalt kakin él, annak ez már igazán nem fog problémát jelenteni

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 16:53:37

@ephart:
Egyetllen írás sincs már a blogketrecben, ami a bajai videóval foglalkozna. Egy karikacsapásra eltűnt minden, vannak helyette írások amit valaki sebtiben letöltöt a számítógépéről

A cikkek között van egy ami retrós fényképpel illusztrál, mintha a távoli régmúltban történt eseményről volna szó

Nincs itt kérem semmi néznivaló, tessék haladjanak tovább!

vladimir964 2013.10.22. 17:06:31

@százhuszat verő gumibot: Tulajdonképpen törvényszerű volt az elkurvulás, mert hát valljuk be egy Lipovecz Iván kaliberű szerkesztőtől a jelenlegi garnitúra oly messze van, mint Makó Jeruzsálemtől.
Arra mondjuk kiváncsi lennék, hogy a jelenlegi tulaj, a német WAZ konszern eltűr-e ilyen mérvű presztízsveszteséget egy mégoly kicsiny piacon?
Mint ahogy arra is, mikét viszonyulnak a 90-es években született, és saját maguk által meghatározott etikai normához, mely szerint: "Az újság felvállaltan törekszik a demokrácia őre szerepének betöltésére, és nem kötődik egyik politikai párthoz sem."
Hö-Hö: röhög a vakbelem...

százhuszat verő gumibot 2013.10.22. 17:22:02

@vladimir964:
Mára a "független magyar média" lett a kapitális hazugság. Aminek iskolapéldájaként adják el külföldön a Klub rádiót a fogalmatlanoknak. Most a HVG is felzárkózott melléjük

csak egy néző 2013.10.22. 18:38:55

@százhuszat verő gumibot:
Tudsz mondani "független magyar médiát" ???

Lucky Larry Silverstein 2013.10.22. 19:06:40

@csak egy néző: Nem. Van a magyar tulajdonú média, ez a jobbos média, meg a külföldi tulajdonú ballib média. A tulajdonosától egyik sem független, miért is lenne?

Kámasuka 2013.10.22. 19:38:24

@csak egy néző: Mi az hogy objektív. Van magyar érdeket nem objektíven meg külföldi érdeket nem objektíven közvetítő média.

Ne tetesd magad hülyének.

Bár tulképp. a kuruc a legobjektívebb abból a szempontból hogy annak egyetlen multinacionális hirdetője sincs.

csak egy néző 2013.10.22. 19:44:43

@BenFranklin:
Kössz az értelmes választ. Nincs több kérdésem.

vladimir964 2013.10.22. 20:13:53

@százhuszat verő gumibot: Független média a Kelet-európai feudalista országokban nincsen, és sajnos épp a közmédia, tehát a köz érdekében (tehát valamennyi politikai és vallási irányultság), közpénzből (tehát valamennyi politikai és vallási irányultságú ember által befizetett dóból) fenntartott, közfeladatokat ellátó (vagyis politikamentes) SZOLGÁLTATÓ média a legfertőzőbb gócopontja a függőségnek.
Normálisabb helyeken erre civilizált megoldást és fékeket találtak ki régesrégen. Németek - az ARD (ottani 1-es) mindenkori elnökét a kormánypárt delegálja, helyettese (majdnem egyenlő jogkörökkel + vétó joggal) a mindenkori legerősebb ellenzéki párt delegáltja. Figyelem! Nem pártkatonákról, hanem szigorúan nagy múlttal rendelkező szakemberekről van szó mindkét oldalon. A ZDF-en (ottani 2-es műsor) épp fordítva (tehát elnök legerősebb ellenzéki, helyettese kormánypárti), így biztosított a fékek rendszere, az ellenőrizhetőség és a működés. És mivel nem gombnyomogató gézákról van szó, hanem médiaszakemberekről, ezért hát nincs is szokásban az "azért sem, mert a pistike bepisilt" típusú gáncsvetés, hanem a valódi közszolgáltatás a lényeg.
Az angoloknál ez ugyan nem így van, azonban a BBC-nek van egy pártsemleges, a közszolgáltatás feladatait és azok megvalósítási elveit megfogalmazó "Etikai kódex"-e, amihez kőkeményen tartják magukat és betartatják valamennyi munkavállalóval. aki ettől jottányit is eltér, páros lábbal rúgódik ki. Figyelem: nem kívánatos személyek kiretusálásánál sokkalta kisebb dolgokért is!
süti beállítások módosítása