Felértünk a csúcsra: jön a "csakazértis" rezsicsökkentés

H_A Címkék: megszorítás adó megélhetés sikertörténet Orbán Viktor Orbán-kormány Magyarország EU Brüsszel rezsicsökkentés EU-csúcs rezsikampány2013.06.29. 00:37

Olvasom, hogy Orbán Viktor felért a csúcsra. A brüsszeli uniós csúcstalálkozón zsebre dugta a kezét, körülnézett és elégedetten nyugtázta: a napra lehet nézni, de rá nem. Ilyen kiugró sikereket ország még  nem ért el, mint Magyarország, és tulajdonképpen nem is érti, hogy lehet ezekkel a rosszul teljesítő országok élén álló, Cameron-Merkel típusú dilettánsokkal egy asztalhoz ülni.

Mint mondta, „végignézett az uniós állam-, és kormányfők asztalán, hogy van-e még olyan ország ahol, csökken a munkanélküliség, nő a foglalkoztatás, emelkedik a nyugdíjak reálértéke, nő a reálbér, és közben csökken a rezsi. – Magyarország egy ilyen ország.” Ennek a páratlanul jól teljesítő országnak akarnak a sikertelen európai válságkezelők tanácsot adni? Hát nem fognak. Lesz itt csakazértis rezsicsökkentés (tekintve, hogy már kétmillióan aláírták a rezsicsökkentést megvédő fideszes petíciót, októberben a gáz és a villany még 10 százalékkal olcsóbb lesz) bankok megadóztatása, társadalmi szolidaritás, amit akartok. A mi adópolitikánkba az Unió márpedig nem fog beleszólni.

eucsucsmti.jpegEnnek az ing-gatyaszaggató, pofátlanul magabiztos és pökhendien öntelt miniszterelnöki kinyilatkoztatásnak az kölcsönöz diszkrét és cinikus bájt, hogy párhuzamos kommunikációs húzásként a kormánypárt közleményben magyarázza a Varga-csomag bizonyítványát. Amelynek lényege, hogy a napra lehet nézni, de rá nem. És amelynek lényege, hogy megduplázzák a készpénzfelvétel utáni tranzakciós adót, az átutalásokét a másfélszeresére emelik, 6 százalékos terhet (egészségügyi hozzájárulás, eho) vetnek ki a kamatjövedelmek egy részére, emelik a bányajáradékot és a céges ügyfelek utáni telefonadót, a bankok pedig egy újabb adóval gazdagodnak.

A gyengébbek kedvéért a Fidesz szájbarágja: mindez azért kell, hogy ne legyenek megszorítások. Nem beszélve arról, hogy ezek az intézkedések amúgy sem érintik a lakosság mindennapi megélhetését. Mert ez egy ilyen ország. Nálunk az adók bevezetésének kvintesszenciája, hogy nem érintik a mindennapi megélhetést. Erről híresek. Főleg a fideszes, narancssárga adók: azok kifejezetten megkönnyítik az életet.

E bizonyosság birtokában pedig egészen nyugodtan verdeshetjük a nyálunkat Brüsszelben, hogy nehogymá’ nekünk megmondják, mit csináljunk, mit ne. És így áll össze újra meg újra a zsebredugott kezű rezsicsökkentés diadalának képe tavasztól őszig, októbertől a választásokig. Persze mióta kiderült, hogy halottak és olyanok is aláírtak a nemes cél érdekében, akik nem is tudtak róla, méltán lehet az Orbán-kormány legnagyobb megvalósításának, és a Brüsszelből bármikor előadható, szabadságharcos, szemfényvesztésre kiválóan alkalmas sikertörténet alappillérének tekinteni a rezsicsökkentést.

Ezekből az adókból, amelyek a propaganda szerint semmilyen formában nincsenek hatással a zemberek tyúkszaros megélhetésére, minden bizonnyal futja rezsicsökkentésre. Márciustól októberig, ősztől tavaszig. A 150 milliárd forintnyi adóemelés/adóbevezetés révén kisajtolt bevétel többszöröséért meg flottul tele lehet plakátolni az egész országot azzal, hogy a kiugró sikerek kormánya rezsit csökkentett. Megszorítások nélkül.

Mi pedig vakított paraszt üzemmódban végignézhetjük, ahogy elégedett, mindenkit kioktató vezérünk kaján vigyorral a képén sokadszorra beint a hanyatló Európának, és közben úgy tehetünk, mintha nem tudnánk: rezsicsökkentés címszó alatt megspórolt havi ezer forintunk többszörösét bukjuk el a fentihez hasonló ártalmatlan adók miatt óhatatlanul bekövetkező áremelkedések formájában.

Hát ilyen ez, amikor felérünk a csúcsra.

U.I. Csak azt nem értem, hogy ezek a dilettáns, hülye németek miért nem akarnak magyar sikermodell szerint rezsit csökkenteni? Náluk is választások lesznek, tök jól jönne nekik is egy kis óccsóság, nemdebár? Csak lehet, hogy ők nem akarják hazavágni a közmű- és energiaszektort, hanem arra törekednek, hogy 16 év múlva is versenyképes legyen? Vagy egyszerűen csak tudják: az emberek pénztárcájában való turkálásnál jóval visszataszítóbb és nagyobb bűn, ha tartósan a pofájukba röhögve, zsebre dugott kézzel hülyének nézed őket? Hogy van az a csúcs, amiről kurva nagyot lehet esni?

fotó: www.magyarhirlap.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr145382951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yard 2013.06.29. 12:29:40

Stimmel ami mondott, pici kiigazítással. Felért a csúcsra ő meg a rokonsága, meg a 20m-es körben tartózkodók.

England win The Ashes! 2013.06.29. 12:34:43

Felértünk a csúcsra. Aztán elfogyott az oxigén.

yard 2013.06.29. 12:44:12

Ha netán megélhetési MSZMP-tag szülei nem iskoláztatják és esetleg cimbalmos lett volna belőle, a hóna alatt fogná, és fújná a végét lefogva a húrokat, vigyorogva a többin, akik hagyományosan kínlódnak.

hillman. 2013.06.29. 12:51:12

a "felértünk a csucsra" csak annyit jelent, hogy innen már csak lefele lehet menni.

Indriq 2013.06.29. 12:55:40

csak bennem fogalmazódik meg egy ilyen orbán mondat után, hogy menjen a jó ***** anyjába?

tiItsál ki te gyökér 2013.06.29. 13:08:06

A bunkóság kivillan. Zsebre tett kézzel nyilatkozik.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.29. 13:08:39

komolyan egy protokollszakértőnek se jutott még eszébe, hogy BEVARRJA a zsebeit?!?!

Úgy áll, mint egy suttyó állandóan.

Baldrick68 2013.06.29. 13:15:59

Komolyan akárhány hivatalos kép készül erről tahóról 10 képből legalább 8 képen zsebre dugott kézzel ballag.

Ennek a parasztnak tényleg nem volt gyerekszobája vagy tehén volt benn a radiátor.
Az első dolgok között szerepelt az, hogy zsebre dugott kézzel mászkálni és MÁSOKKAL BESZÉLNI paraszt dolog.
Kultúr ember ilyet nem tesz.

szuperkrumpli 2013.06.29. 13:18:07

Ahogy öregszik egyre inkább egy itt felejtett pártfőtitkár, esetleg egy tsz elnök ugrik be róla!

Santi papa 2013.06.29. 13:23:35

@tapolcai evolúciós zsákutca: Szerintem páratlan önuralma van, hiszen nem szotyolázott közben.

Franciakrémes 2013.06.29. 13:26:12

A keze azért van a zsebében, mert játszik a koronaékszereivel,és ezért érzi azt, hogy mindjárt a csúcson van.

xvxvxv 2013.06.29. 13:28:06

felemelkedés meg sikerek... hát ilyen hantás köcsög faszt ritkán látni, főleg "miniszterelnök"-ként.

egy mindenhez segghülye kiscsermanek, aki az emberek manipulálásából él évek óta, aki nem veti meg a pénzt - se magától, se a magyarokat meggyalázó, óvodás Új Arisztokráciát játszó proli seggnyalóitól - a bozgór cseléd magyarok meg le vannak szarva. örüljön a zsellér magyarja, hogy bokázva köszöntheti Új Urait, a fideszcsimbókokat!

micsoda egy szarember ez...

becike4 2013.06.29. 13:37:11

Ezt hívják szólásszabadságnak.Mindenki azt mond,amit akar,még ha szemmel láthatóan nem normális az illető.

fehérfarkas 2013.06.29. 13:49:12

Vagyis a Fidesz szerint azért csinálnak már megint újabb megszorítást, hogy ne kell megszortani :D :D :D

Nem ez a gond önmagában, hogy a politikusok össze-vissza beszélnek, hanem az, hogy a lakosság töbsége el is hiszi nekik.
Az USÁ-ban sem szokták a politikusok az "igazság minden részletét kifejteni" (hogy egy klasszikust idézzek), de ott legalább a gazdaságot nem teszik tönkre unortodox módszerekkel, és engedik tisztességesen megélni az embereket. Itt meg amikor a kormány kinéz magának egy szektort, akkor azt vagy tönkreteszi (energiaszektor), vagy lenyúlja (földtulajdon és dohánykereskedés), vagy mind a kettő egyszerre (szerencsejáték). Nem csoda, hogy nagy ipari beruházó 2010 óta nem jött ide (akiket diadalittasan felevat OV, azok már mind korábban ide jött cégek bővítései - de ezek a bővtések sajnos nem kompenzálják azt, hogy sok cég meg elment innen 2010 óta, hogy az újak hinyáról ne is beszéljek)

kvadrillio 2013.06.29. 13:52:16

...hmmm....háááát ott a Sváb-hegyen biztosan.........:O)

kvadrillio 2013.06.29. 13:57:54

...sakkor...még dicsekedve elmondta: van minékünk többezer NEMZETI TRafikunk..., meg van minékünk többezer NEMZETI FÖLDESURUNK..., MEG VAN MINÉKÜNK SOKMILLIÓ NEMZETI LÉTMINIMUM ALATT ÉLŐNK, MEG VAN MINÉKÜNK SOKMILLIÓ NEMZETI ÉHEZŐNK, MEG VAN MINÉKÜNK 3 MILLIÓ NEMZETI MUNKANÉLKÜLINK, MEG VAN MINÉKÜNK SOKSZÁZEZER NEMZETI ÉHEZŐGYERERKÜNK, MEG VAN MINÉKÜNK...1 SEGGFEJ NEMZETI ORBÁNUNK IS OTT FÖNN A NAGYMAGYAR NEMZETI CSÚCSÁN-MÚÚÚCSÁN.....

hot-spot (törölt) 2013.06.29. 14:18:30

De ha ilyen a csúcs ebben az országban,akkor milyen az,amikor nincs csúcson?
Egymást eszik az emberek?

2013.06.29. 14:33:11

Don Vittorio valóban elérte a csúcsot, ennél nagyobb hatalma már soha nem lesz.

docika 2013.06.29. 14:33:52

Megérdemeljük hogy ilyen vezetőnk legyen, hisz hagyjuk!

lavór 2013.06.29. 14:35:24

Ha már ilyen cudarul jól megy... Nem lehetne esetleg, hogy az állam kifizesse a sok tartozását a közműcégek felé?

zobod 2013.06.29. 14:39:48

Ödönkéim, mi az hogy tönkreteszik a gazdaságot? A hitellufin, és a progresszív adóztatással megvalósuló jövedelem transzfereken alapuló vásárlóerő eltűnése nem káros, sőt. Nem az a lényeg, hogy növekszik-e a GDP hanem az, hogy mi a növekedés forrása. Nem a jólét a fontos, hanem hogy a vásárlóerő mögött saját reálteljesítmény álljon. Ha egy egészségesebb állapot elérése leskálázást jelent, akkor azt meg kell tenni, mert a stabilitásnál, pénzügyi egyensúlynál semmi nem fontosabb. Ne állami juttatások, jövedelemtranszfer, meg kölcsönök teremtsenek fizetőképes keresletet. Fóbiás kis eszetekig még nem jutott el az sem, hogy az ultraortodox Csehországban, Szlovéniában szintén stagnálás/visszaesés van, és Szlovákiában, Lengyelországban az elmúlt évek bővülésével párhuzamosan brutálisan megfutott az adósságszint. Lehet ujjal mutogatni, ki pumpálta olyanra a GDP arányos adósságot, hogy a fidesz nem tudott ezen az úton járni. Azon pedig sem a komcsik, sem a fidesz nem tudnak - nem is kell - változtatni, hogy a magyar GDP-ben a legnagyobb az export aránya az egész EU-ban. Mivel a legfontosabb exportpiacainkon stagnálás/visszaesés van, így nem is csoda, ha nálunk is. Nem kellett volna a szovjet seggből rögtön a brüsszeli seggbe bújni, ahogy a szoclib művelte, több lábon kell állni. Ezért fontos a keleti nyitás, és valóban, a kelet-európai országok közül a legsikeresebben Magyarország rendezte át kereskedelmi kapcsolatait az elmúlt években, nálunk sikerült legjobban csökkenteni az EU/euroövezeti kitettséget az exporton belül. A megszorítás pedig a politikai nyelvezetben a költségvetés kiadáscsökkentését jelenti, az adóemelés nem kiadáscsökkentés. Ami a lényeg, 2007 és 2012 között a GDP 8%-át kitevő költségvetési korrekció történt, ami az egyik legkiválóbb teljesítmény az OECD-ben, és ennek oroszlánrésze a Fideszhez köthető. Bizonyára lehetett volna jobban csinálni, de hogy Magyarországon, a magyar közéletben a nincsen olyan szereplő jelenleg, aki a fidesznél jobban csinálta volna, azon kár is vitázni. Talán a szocik, vagy az e2014? Ők már megmutatták mire képesek. Esetleg a jobbik, vagy az lmp kellene? Választani csak abból lehet, ami ténylegesen alternatívaként rendelkezésre áll.

kvadrillio 2013.06.29. 14:45:51

Megszorítások az Európai Unió intézményeinél
2013. június 29., szombat 13:19 InfoRádió / MTI
Kinyomtatom Elküldöm Betűméret + -
Takarékossági intézkedéseket vezetnek be az Európai Unió intézményeinél, átmenetileg befagyasztják a fizetéseket, emelik a heti munkaidőt és a nyugdíjkorhatárt - erről állapodott meg az Európai Bizottság, az Európai Parlament és a tagállamok.

A terv szerint 2020-ig az intézkedésekkel 2,7 milliárd eurót takarítanának meg - közölték pénteken este Brüsszelben.

A bejelentés szerint két évre befagyasztják az EU-hivatalnokok fizetését és a nyugdíjakat, a heti munkaidő 37,5 óráról 40 órára nő, a nyugdíjkorhatárt 63-ról 65 évre emelik. Az újonnan felvett munkatársak pedig már csak 66 éves korukban vonulhatnak nyugdíjba. Csökkentik a fizetett szabadság időtartamát, és a béren kívüli juttatásokat. 2017-ig megszüntetik a brüsszeli státusok öt százalékát, 2500 álláshelyet.

Az Európai Unió intézményeinél jelenleg 48 ezren dolgoznak, közülük 38 ezren az Európai Bizottságnál.

A legalacsonyabb fizetés havi bruttó 2654 euró, a legmagasabb 18370 euró. Az Európai Bizottság tagjainak - a biztosoknak - juttatása több mint 20 ezer euró havonta. José Manuel Barroso, az Európai Bizottság elnöke lakhatási támogatással és költségtérítésekkel együtt havi bruttó 30 ezer 572 eurót keres.

Az európai válság miatt több tagállam - főleg Németország és Nagy-Britannia - követelte, hogy legyenek drasztikus lefaragások a következő, 2020-ig terjedő hétéves időszakra szóló EU-költségvetésben.
..HMMMMM..sokba van az európaiaknak az a kurva egyenes uborka ! nagggyonnn sokba !!!

Nero Bianco 2013.06.29. 14:46:12

@zobod:
"és valóban, a kelet-európai országok közül a legsikeresebben Magyarország rendezte át kereskedelmi kapcsolatait az elmúlt években, nálunk sikerült legjobban csökkenteni az EU/euroövezeti kitettséget az exporton belül."

Ezt a marhaságot honnan veszed?

xvxvxv 2013.06.29. 14:46:17

@zobod: na, még egy amatőr közgazdász, egy menetelős kisdrábik közalkalmazott.

Moin Moin 2013.06.29. 14:49:59

@doggfather:

Németországban nagyobb bubkóság zsebredugott kézzel flangálni, mint "nemmegszorítás"-adókból rezsit csökkenteni és a választási évre spájzoló költségvetést csinálni - pedig ezek is mélytahóságnak számítanak!:-)

zobod 2013.06.29. 14:51:44

@xvxvxv: nem vagyok közalkalmazott, te viszont könnyen lehetsz 38 éves nyugdíjas tűzoltó aki most duzzog mert nem maradhat nyugdíjas.

@Nero Bianco: eurostat

Nero Bianco 2013.06.29. 14:57:10

@zobod:
"eurostat "

No, linkeld csak azt a táblát. :)))

villamos alóli kacaj 2013.06.29. 14:58:30

Ismerve Orbán nagyságát (magasságát), ha az a csúcs amire felért (felértünk) az nem egy nagy teljesítmény!

zembertelen 2013.06.29. 15:01:05

"Felértünk a csúcsra"

Na! Akkor: a csúcson kell abbahagyni !!

Napkutya 2013.06.29. 15:06:59

Kiosztotta az észt az EU legnagyobb adó befizetőinek.

Németország?
Franciaország?

Csak addig lesz toleráns, amíg az ottani választók nem szólnak a politikusaiknak, hogy MI a repedt heréért támogatjuk ezt a nagy arcú senkit. Most épp, pont EU támogatásért osztogat évekre földet a cimboráknak.

Ha annyira kurvára sikeresek vagyunk, akkor MIÉRT van a kormány költségvetése úgy tervezve, hogy EU segélyek nélkül, hat hónapon belül bedől?

Ez csak egy részeg cigány-duma a kocsmában.

Zárás előtt Ő a király, -másnap, meg megy kölcsönkérni a rajkók zsíros kenyerére...

Bravó, fülkeforradalom....

tiItsál ki te gyökér 2013.06.29. 15:33:22

@Santi papa: "Szerintem páratlan önuralma van, hiszen nem szotyolázott közben." :-))

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.06.29. 15:40:23

A fő, hogy emelkedjen a nyugdíjak reálértéke. Ha kell, mindannyian beledöglünk, de MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT EMELKEDJEN A NYUGDÍJAK REÁLÉRTÉKE, mert a nyugdíjak reálértékének NÖVEKEDNIE KELL! (Nem engedünk az utazási kedvezményekből!)

lobster thermidor 2013.06.29. 15:40:25

Ha engem kérdeztek, én lemondok a kimagasló csúcsokról!

Simán benne lennék abban a síkvidéki lapos verzióban, hogy olyan szarul kezeljék a válságot, mint a leszólt németek, vagy a franciák.
Ezzel elérve az ottani életszínvonalat, már csak elbíbelődünk az igazságtalan többkulcsos adórendszerükkel is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.29. 15:45:43

@Moin Moin: ezért is nem értem, hogy miért nem üt senki a kezére, hogy ne csináld teee!

bulista 2013.06.29. 15:53:55

No, várjatok csak! Fogja még ez a Kisrákosi a cipőjével az asztalt verni Brüsszelben, ha sokat cicóznak vele! Különben is majd akkor szívóskodjon vele ez a volt endékás öreglány, ha el tudja intézni, hogy a kertje végébe állami pénzből felhúzzák az új Bayern München-stadiont, hogy ezután otthonkában és szaros gumicsizmában tudja nézni a kedvenc hintaszékéből a BL-meccseket!

Az meg ugye sok-sok éves bölcsesség, hogy minden népnek olyan vezére van, amilyet megérdemel...:(

akos73 2013.06.29. 15:59:13

Valaki elmondta mar neki hogy elegünk van,vagy meg mindig az 1979-es kommunista radios dicsositos adasokat jatssza le maganak? Nekem speciel forradalmi hangulatom van egy ideje hogy eltunjon orokre a poltikabol a kis viktator!

high up! 2013.06.29. 16:07:43

@zobod:"Fóbiás kis eszetekig még nem jutott el az sem, hogy az ultraortodox Csehországban, Szlovéniában szintén stagnálás/visszaesés van"

Te drága kis elszánt fidióta harcos, az említett országokban az egy főre eső GDP 50-60%-kal magasabb mint Fekcsutlandben! Kurvára örülne itt mindenki, ha cseh helyzet lenne.
S hála a síkhülye MSPMP-s komcsi matolcsi professzorodnak meg a felcsúti gazdasági csúcsidiótádnak ez a különbség az elmúlt 3 évben tovább csak nőtt.

Aztán meg teccik tudni, annál nincs tzermészetesebb, hogy a ballibsi adósság leépítése jóléti áldozattal jár. Csak teccik azt is tudni, hogy egynek az adósságállomány még nőtt is 2010-hez képest, miközben Zsebesvilid 3 év alatt 2000 milliárd forintot szorított meg a lakosságon, 500 milliárdot az oligopol ágazatokban és 3000 milliárdot tett zsebre a manyupból. Szóval mondjad csak, hova lett elkúrva ez az 5500 milliárd forint?

A másik meg az, hogy 18 éve, amikor Bokros csak egy megszorítást csinált és ráadásul harmad akkorát mint a fidióta családod (és az adósságállomány meredeken csökkent!), akkor még három évesen lefogadom ott tüntettél apád nyakában ülve, hogy "Le a Boklyos-csomaggal!"
Most meg hogy lassan kiérsz a pattanásos arcoddal a kamaszkorból, meg már élteted a Bokrosnál 3-szor tehetségtelenebb bandádat.

Hát így néz ki korunk fidiótája.

high up! 2013.06.29. 16:14:53

@zobod: "Mivel a legfontosabb exportpiacainkon stagnálás/visszaesés van, így nem is csoda, ha nálunk is."

Igen kis fidióta, rájöttél végre a gazdasági törvényekre? Bezzeg az elmúlt 3 évben meg hót az ellenkezőjét, a matolcsizmusodat ordibáltad, miszerint azzal (közte az egykulcsos adóval) aztán hogy le lesz ám hagyva a gyorsnaszád által az a haldokló nyugat!
Most meg azzal, jössz rájöttél, hogy a gyorsdnaszádból Titanic lett?

Állítom ti fidióták marokszámra szeditek a kokszot, mert ép elmével nem tudatok elbírni, hogy reggel még hánynotok kell a nyugatra, délután meg tapsolni, ha a felcsúti parasztvezéred azt az utasítást adja.

Dr.Bio74 2013.06.29. 16:17:18

@high up!:

Sok energiád lehet, hogy egy droidra is szánsz belőle.

high up! 2013.06.29. 16:18:56

@Nero Bianco:

Ezekről a fidiótákról jut eszembe, hogy kiadták Azerbajdzsánnak a baltást, erre jött a hála, miszerint az azeriek kidobták Magyaro-ot a Nabuccoval együtt.
Ezek a fidoták még gyúrtcsányt is képesek voltak alulmúlni!

vega4 2013.06.29. 16:20:07

Sokaknak sikerült már feljutniuk a csúcsra. A baj a visszatérésnél szokott lenni.

csárli hárper 2013.06.29. 16:22:55

a csúti gumicsizmás pont úgy viselkedik mint a szar akit feltettek a polcra, rögtön lekvárnak képzeli magát...

zobod 2013.06.29. 16:30:13

@high up!: az egy főre eső GDP nagyon látványos csak éppen semmit nem ér, ráadásul köze nincsen ahhoz mondtam: a hasonló exportkitettségű és külkereskedelmükben EU centrikus országokban, függetlenül attól hogy ortodox vagy unortodox költségvetési politikát folytatnak, és függetlenül attól hogy fejlettebbek mint mi, mostanában stagnálás és/vagy recesszió van. A lengyel és szlovák "csoda" mögött meg ott van a gdp arányos adósság brutális megfutása, nézz utána. Az volt a forrása az anticiklus intézkedéseknek. Az adósság forintban kifejezett abszolút értéke pedig az árfolyam függvénye, arról igazán nem Orbán vagy Matolcsy tehet, ha az inkompetens balliberális politikusok, támaszkodva silány intellektusú holdudvarukra, ilyen mértékű devizaadósságot felhalmozását vitték végbe a brutálisan túlértékelt forint árfolyam idején. A magyar gazdaság viszont 300 forintos euroárfolyam felett kezd el élni, mivel alapvetően exportvezérelt, a belföldi fogyasztásban pedig sajnálatosan nagy az import mértéke és ezt vámok nélkül máshogy nem lehet mérsékelni. Láttál valaha külker mérleg, fizetési mérleg adatokat, hasonlítottad már össze a korrekciós folyamatok megkezdése előtti, és utáni helyzettel? Képes vagy ezt felfogni, blogszféra bolondja?

komplikato 2013.06.29. 16:34:16

@yard: "Ha netán megélhetési MSZMP-tag szülei nem iskoláztatják és esetleg cimbalmos lett volna belőle, ..."

Miért a Soros már smafu? ;)

bulista 2013.06.29. 16:34:51

@high up!: Na így jár az, aki főállású biorobotokat próbál meggyőzni észérvekkel...:D:D:D

lavór 2013.06.29. 16:36:05

Végül is lehet, hogy igaza van.... Több mint 400000 ezer gyermek él nyomorban vagy annak közelében, kiszolgáltatott betegek, akik lassan a gyógyszereiket sem képesek kiváltani. Több százezer rejtett munkanélküli, tán sosem volt kivándorlási hullám. A fiatalok jövőképe a munkanélküliség. Tényleg ez lehet a csúcs? Akkor innen már csak lejjebb van?

zobod 2013.06.29. 16:37:07

@high up!: soha nem mondtam ilyet bukfenc, összekeversz valakivel. Az egykulcsos szja a középosztály megerősítéséért van, az arányos és igazságos közteherviselésért. Régi adóssága volt ez a politikának.

komissarlajos 2013.06.29. 16:38:41

Általam kevésbé kedvelt Szanyi kapitánynak volt egy bődületes megjelölése: „orbanditizmus“
Javaslom a közbeszédbe való terjesztését.

komplikato 2013.06.29. 16:38:59

@zobod: "Nem kellett volna a szovjet seggből rögtön a brüsszeli seggbe bújni, ahogy a szoclib művelte, több lábon kell állni."

Észrevétel jogos, de azért emlékezzünk vissza az MDF kormány milyen gyorsan, ügyesen, precízen nyírta ki a teljes ex-KGST piacunkat, hogy utána kilóra 20%-os áron eladja az addig abból élő nagy cégeinket ... azért nekik is szólhat a hála ima, amiért a nagy ruszki gyűlöletben sikeresen tönkre vágták évtizedre a gazdaságot. Szerintem. Lehetett volna hideg fejjel megfontoltan csinálni.

komissarlajos 2013.06.29. 16:41:56

@zobod: Te idióta!!!
Az évi 36,8 millió 16%-a és az évi 700 000 Ft 16%-a megteremti az igazságos közteherviselést? Anyád menjen a piacra rohadt krumpliért, fidesznyikov.

komissarlajos 2013.06.29. 16:47:48

@zobod: Nem vonom vissza: te egy idióta vagy!

komplikato 2013.06.29. 16:51:09

@zobod: "Az egykulcsos szja a középosztály megerősítéséért van ..."
Remek, akkor már csak importálni kéne középosztályt, mert idehaza alsó 90%-uk átment nyomorgóba elmúlt 10-12 évben, egy kis részük meg becsúszott abba a marhára elégedett felső rétegbe. Szóval nincs is középosztály, ezért bájos ahogy 4 millió koldus országa lettünk a középosztályra hivatkozva ...

JT_Biopower 2013.06.29. 16:55:19

@lavór: "Akkor innen már csak lejjebb van?"
Igen. És ov ismeri az oda vezető utat és már biztosan kiosztotta a megfelelő utasításokat is a gyorsnaszád-kormányosnak és egyéb hű kutyáinak.

lavór 2013.06.29. 16:59:46

@JT_Biopower:

Na nem baj, valahonnan szerzek egy ciánkapszulát.
Lehet könnyebb lesz, mint nikotinhoz jutni. :D

zobod 2013.06.29. 17:03:55

@komissarlajos: honnan ez a becsípődés, hogy aki sikeres és boldogul, azt gyűlölni és büntetni kell, és hogy rá sokkal kedvezőtlenebb feltételek kell vonatkozzanak?

@komplikato: kérdés, mitől voltak ők középréteg. Ha transzferekből, kölcsönökre alapozott vásárlóerőből, állami juttatásokból jött össze az életszínvonal, az nem fenntartható. Ha 90%-nak ezen múlt - ami erős túlzás lehet ekkora feketegazdaság mellett - akkor az pedig egy ordas nagy hazugság volt, hogy ennyi emberrel elhitették hogy ők középosztály.

Blogger Géza 2013.06.29. 17:13:31

Te tényleg egy elvakított paraszt vagy, ha azt hiszed, 150 milliárd Ft többszörösébe (!) kerülnek holmi plakátok.

Meg akkor is, ha azt hiszed, hogy mondjuk egy telefonadó miatt a rezsicsökkentés többszörösét (!) bukná el egy átlag állampolgár az emelkedő árak miatt. Ezzel szemben az infláció éppen sok évtizedes mélyponton van, és várhatóan tartósan 3% körül vagy alatta alakul majd...

bulista 2013.06.29. 17:15:22

@lavór: Jellemző módon a virágzó gazdaságú demokráciákban mindig is könnyű volt ciánkapszulához jutni, mint pl.: a 3. Reich idején a párttagok kérésre kaphattak ciánt - a pártonkívüliek még kérés nélkül is kaptak...:D

De talán még jobb lenne leporolni a "Valahol Európában" c. klasszikus filmet, és végre megvalósítani azt, amit abban tanácsoltak a zembereket kifosztó útonállókkal szemben: "Könyörgöm akasszuk fel!"

komplikato 2013.06.29. 17:16:17

@zobod: Konkrétan sosem volt itthon középosztály, aminek egyik fő oka volt az itthoni memtalitás a sikeres emberek üldözésével (ami vagy 200 éves hagyomány idehaza, lásd magyar feltalálók vs óhaza téma), másrészt gengszterváltás óta ment a sírás nincs igazi középosztály ami működtetné az országot. Pont ezért meglepő rájuk hivatkozni ...
Amúgy a külföldre lelépők jelentős része pont abba a szűk rétegbe tartozott akire rá lehetett volna fogni, ők a középosztály. Nekik volt még elég tartalékuk meglépni, iskolázottságuk és nyelvi ismeretük. Ami nem volt nekik, az bármi ami itt tartotta volna őket, hogy lecsússzanak ők is.

Moin Moin 2013.06.29. 17:24:46

@doggfather:

Mivel a németek, akik köztudottan ezer évig nyomták el a magyarokat (mínusz 40 szovjet év) nem szokták zsebretenni a mancsukat, ezért a magyar szabadság és a magyar szabadságharc remek jelképe a zsebretétel!

...Ezért és nem másért lopnak, közgépeznek annyit a Fidesz-fiúk: mindez a zsebretétel csak szabadságunkat van hivatva demonstrálni. Aki mást állít az maga a bajnaibőrbe bújt Gyurcsányferenc!

komplikato 2013.06.29. 17:35:12

@Blogger Géza: Öööö, alacsony GDP és foglalkoztatottság mellett az alacsony infláció MIÓTA számít pozitívumnak???
Vagy beszéljünk a banki alapkamatról, ami csak azért ilyen alacsony, hogy a balekok állampapírt vegyenek ... az alacsony alapkamatot is páran megpróbálták pozitívumnak eladni. WTF?

CsB 2013.06.29. 17:37:54

@zobod: "az egy főre eső GDP nagyon látványos csak éppen semmit nem ér"

hazudsz

"a hasonló exportkitettségű és külkereskedelmükben EU centrikus országokban, függetlenül attól hogy ortodox vagy unortodox költségvetési politikát folytatnak, és függetlenül attól hogy fejlettebbek mint mi, mostanában stagnálás és/vagy recesszió van."

hazudsz

"A lengyel és szlovák "csoda" mögött meg ott van a gdp arányos adósság brutális megfutása, nézz utána. Az volt a forrása az anticiklus intézkedéseknek."

hazudsz

"Az adósság forintban kifejezett abszolút értéke pedig az árfolyam függvénye, arról igazán nem Orbán vagy Matolcsy tehet, ha az inkompetens balliberális politikusok, támaszkodva silány intellektusú holdudvarukra, ilyen mértékű devizaadósságot felhalmozását vitték végbe a brutálisan túlértékelt forint árfolyam idején."

csúsztatsz, ill. hazudsz

"A magyar gazdaság viszont 300 forintos euroárfolyam felett kezd el élni,"

tévedsz (ill. fogalmad sincs)

"mivel alapvetően exportvezérelt, a belföldi fogyasztásban pedig sajnálatosan nagy az import mértéke és ezt vámok nélkül máshogy nem lehet mérsékelni."

tévedsz

"Láttál valaha külker mérleg, fizetési mérleg adatokat, hasonlítottad már össze a korrekciós folyamatok megkezdése előtti, és utáni helyzettel?"

olyan kifejezésekkel dobálózól, amikről nyilvánvalóan fogalmad sincs

LallyPop 2013.06.29. 17:42:49

@Moin Moin: Ahogy a kvk és az időközik mutatják, a lopás csak akkor dühíti fel a zembereket, ha nem jó a kormányzás.

Orbán viszont tényleg az EU egyik legjobb válságkezelője.

LallyPop 2013.06.29. 17:48:59

@CsB: Viccea amikor az ilyen idióták azzal jönnek, hogy mekkora ász Cameron meg Merkel, meg milyen életszínvonal van ott.

Igen, kb. 1000 éve van így. De a trendeket nézve ők igenis rosszul kezelik a válságot, és az EU sem ad rá jó válaszokat.

lavór 2013.06.29. 17:54:18

@bulista:
"a pártonkívüliek még kérés nélkül is kaptak"

Ideje lenne ezt a jól bevált módszert ismét divatba hozni; sok ember szenvedését megoldaná.

CsB 2013.06.29. 17:58:18

@Ándi bácsi: igen, valóban nagyon vicces. emeld majd ki azt a passzust amiből ezt sikerült kiolvasni.

Blogger Géza 2013.06.29. 17:59:46

@komplikato: Minden normális ember és közgazdász örül az alacsony szinten tartott inflációnak. Hálistennek idén eddig elég szépen nő a GDP és nő a foglalkoztatottság is mindeközben.

rezsoatya (törölt) 2013.06.29. 18:08:44

@zembertelen: igen, "a csucson kell abbahagyni", de azert jol esik meg nehany mozdulat... :D

duggongg 2013.06.29. 18:12:43

@zobod: "honnan ez a becsípődés, hogy aki sikeres és boldogul, azt gyűlölni és büntetni kell?" Idesorolod Gyurcsanyt es Kokat is? Sajnos Magyarorszagon a sikeresseg nem mindig ugyanazt jelenti mint a vilagnak a boldogabb felen ahol a szabalyok egyertelmubbek es be is tartatjak azokat. A magyarnak erthetoen gyanus ha sikert lat.
Ami meg a csucsot illeti, ja, feljutottunk ra. Mint Ero"ss Zsolt, szegeny...

go!t 2013.06.29. 18:44:52

@Blogger Géza: Varga Mihályt akkor nem sorolod sem a közgazdászok sem a normális emberek közé ugye? Mivel ő nyilatkozta, hogy az államháztartásnak mennyire nem jó az alacsony infláció, ezzel tenni kell valamit de rögtön!

bajban vagy Géza!!! A párt központban vissza fogják venni a fiszetésed, így lehülyézni a főnök bal kezét.

Blogger Géza 2013.06.29. 18:55:48

@go!t: Az egy dolog, hogy rövid távon alacsonyabb infláció némileg (minimális mértékben amúgy) csökkenthet bizonyos állami bevételeket, de ettől még a hosszú távú hatása inkább pozitív.

JT_Biopower 2013.06.29. 19:01:48

Viktor jobb nem lévén éppen kizsebeli saját magát?

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.06.29. 19:24:53

felértünk a csúcsra a felcsútra

high up! 2013.06.29. 19:26:07

@zobod: "az egy főre eső GDP nagyon látványos csak éppen semmit nem ér,"

Jó van kis fidióta, akkor menjél el vendégmunkásnak Zimbabwebe. Bár ha vársz még 2-3 orbánisztáni évet, el se kell menned, mert házhoz szállítják.

ephart 2013.06.29. 19:26:59

nem Orbán koma a csúcs fajkasházi Szárszói bulija volt

high up! 2013.06.29. 19:30:43

@Blogger Géza: "Ezzel szemben az infláció éppen sok évtizedes mélyponton van, és várhatóan tartósan 3% körül vagy alatta alakul majd..."

megsúgom neked, hogy az infla mutató már a középosztályra nézve se ér túl sokat, ugyanis abban pl a benzin ára nagy arányú, amit már a közeposztály se fogyaszt ilyen arányban (attól lefele meg pláne), másrészt a reszi csökkentés döntő része szintén nem a középosztálytól lefele csapódik le. Hanem az elitnél, amibe a magadfajta úgyse tartozik bele. Ennek ellenére örülhetsz, hogy te álatalad finanszírozzák az elit még elitebbé válását.

high up! 2013.06.29. 19:37:32

@zobod:"soha nem mondtam ilyet bukfenc, összekeversz valakivel. Az egykulcsos szja a középosztály megerősítéséért van, az arányos és igazságos közteherviselésért"

Nem te mondtad pintyőkém, hanem a Bandzsi tanítómestered a félázsiai forradalmár vezérérel, akik 2010-től hansúlyozzak, hogy az egykulcsossal aztán hú de beindul majd a nagy magar fogyasztás, arra meg aztán a nagy magyar termelés ezerrel.

Azt persze tudom, hogy pont a fidióta proli nem veszi észre, hogy az egykulcsossal csak a 10% elit még gazdagabbá válása indult be, az általuk okozott évi 500 milliárd szja kiesést meg a magadfajta 90%-nyi prolival fizettetik meg.
De erre szerintem te majd csak olyan 2068 táján fogsz rádöbbeni, amikor teljes a nyugdíjad egy hordozható Turul szobor lesz. Semmi több.

Blogger Géza 2013.06.29. 19:41:28

@high up!: Hát akkor megnyugodhatsz picinyem, akkor én a te skálád szerint jóval a középréteg felett vagyok, mert eléggé sok benzint fogyasztok. :)

nu pagagyí 2013.06.29. 19:55:47

A gazdaság ugyanott tart, ahol kormányváltáskor. 2008-hoz képest még mindig a -6%-os GDP szinten állunk. A legtöbb ország már rég kimászott a gödörből. A pofátlanság és pökhendiség viszont valóban nőtt, 1000%-kal. Elnézve a képen levő peckesen álldogáló hájpacnit, sírni tudnék. Ez a kókler testesíti meg hazánkat Európában.

regress 2013.06.29. 20:29:49

felmászhat a felcsuti cigánygyerek bárhová,akkor is egy seggdugó marad

Tamás Csacsicska 2013.06.29. 20:31:53

Blogger Géza:

És mit szólsz ahhoz, hogy a Nabucco-project bebukott? Mond ez neked valamit? Volt már központi eligazítás erről, vagy még nem?

Lencsés lstván 2013.06.29. 20:53:35

@Ándi bácsi: És ugyan miért ? Stagnáló gazdaság mellett ha csökkenti valaki az államháztartási deficitet , az csak megszorításokkal lehet . Alap matematika . Fáj az igaz ?

Lencsés lstván 2013.06.29. 20:54:22

@regress: Csak óvatósan , mert J.László mindgyárt jön a lopott nickeddel !

yard 2013.06.29. 20:55:21

@komplikato: zseniális volt, bár néha még látni egy-egy öreg Ikarust orosz képeken. Úgy sikerült kivonulnunk, hogy közben a gázt, olajat onnét vettük dollárért. Aztán Szabolcsban kivágták az almafákat, az Ikarus megszűnt és továbbra is onnét vesszük a gázt.

Lencsés lstván 2013.06.29. 20:57:09

@komplikato: Jaja! Például a Taurus azonnal padlóra ment , ahogy az Antallék beszünteték az orosz szállításokat .

yard 2013.06.29. 21:06:49

A (mindenrosszatmegtestesítő) Gyurcsány nekikezdett az egyenruhások szolgálati nyugdíját megnyesni. No, rögvest ugrottak Viktorkáék, még az EU-hoz is elmentek, Alkotmánybíróság (még az igazi), sajtó, felvonulások, köpködés - megvédték. Le is írták az oldalukon: mit képzel ez a (mindenrosszatmegtestesítő) Gyurcsány? Nem hagyják, hogy 25 év becsületes munka után ne mehessenek nyugdíjba a zegyenruhások. 45 évesen. Vagy még annyi sem.
Sikerült megtorpedózni. Jöttek ők, elkezdték mondani, hogy ez még is hallatlan hogy a zegyenruhások izé 45 évesen, és a Gyurcsány meg semmit se tett, majd ők eztet helyre teszik. Helyre tették.
Mondjuk ezt így szokták, csak ők nyúlhatnak bármihez, hogy az ország közben? Majd hazudnak. Kész.
Az érdekes mindebben, hogy ugyanaz a pali volt az ügy referense mindkét esetben, két éve még olvastam az oldalukon, hogy sikerrel megvédték a tetű Gyurcsánytól, bár akkor már ők elvették. Még annyi fáradtságot sem vettek, hogy előtte legalább levakarják onnét.
Kettes alá.

yard 2013.06.29. 21:14:48

Nyugdíj. A Viktorka kijelentette, hogy 62 év alatt senki sem lehet nyugdíjas. Kész. Felette meg nem dolgozhat. Kész. A szívsebész sem, bíró sem, kész.
Eltelt pár hónap, hopp, elkezdte mondogatni, hogy a nők azért 40 év munka után mehetnek. Mennek. Azóta töröm a fejem, hogy ennek mi értelme? Nem a nőktől sajnálom. Nem értem. A nők általában úgy 6-8 évvel tovább élnek, mint a férfiak. Ezzel együtt miért?
Ismerve őket, azt feltételezem, hogy valamelyikük nőrokona (nagynénje, anyja, bejárónője) nyugdíjba akart menni, hopp, lett rá törvény gyorsan.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.29. 22:47:44

@Moin Moin: azt én is tudtam, hogy jelkép, csak én eddig azt hittem a bunkóságé.

Pop40 2013.06.29. 22:51:35

@yard:
Ó, ez nem csak ebben van így. Kedvencem ez az idézet, máig fenn van Vitya honlapján.

„Szögezzük le, hogy a tandíjnak egyetlen dologhoz van köze: ahhoz, hogy valakik elbénázták a magyar gazdaságot, elbénázták annak működtetését, és ennek árát akarják velünk megfizettetni. Magyarország elkövetkező 15-30 évének sikerét a tudás és nem a pénz fogja meghatározni, ezért az egész magyar jövő szempontjából felelőtlen politika a tandíj bevezetése” – hangsúlyozta Orbán Viktor. A Fidesz elnöke arra is felhívta a figyelmet, hogy a felsőoktatásban tanulók adó formájában 5 és fél év alatt fizetik vissza az államkasszába a rájuk fordított pénzt. „Nem ajándék ez az államtól, hanem beruházás” – húzta alá, hozzátéve: a diplomások egész életük alatt tizennégyszer annyi adót fizetnek, mint a nem diplomások.
(2008. március 1.
2007-2010.orbanviktor.hu/hirek_list.php?item=237

Mondjuk meg is tudom érteni, ha valaki Orbán összes hazugságát folyamatosan el akarná tüntetni, naponta újra kéne írni az összes hozzá köthető oldal teljes tartalmát.
süti beállítások módosítása