Paks titkosítása: a magyar nép elleni puccs beismerő vallomása

H_A Címkék: puccs titkosítás lenyúlás magyar nép beismerő vallomás Fidesz paksi bővítés paks II2015.03.03. 23:39

Egyfelől természetesen megdöbbentő, hogy a mélyen tisztelt fideszes honatyáknak fogalmuk sincs miért szükséges nem 15, hanem rögtön harminc évre titkosítani a paksi szerződés egyes passzusait, vagy, ha van fogalmuk, jobb lenne nem tudni róla. Másfelől mellbevágó, hogy mától tényként kell kezelnünk: a háromezer milliárdos paksi beruházáshoz semmi köze a választóknak, hiszen az csak néhány bő évtizedre határozza meg Magyarország mozgásterét  (beleértve unokáink - azok, akik nem svájci egyetemeken tanulnak - felhőtlen életét). Harmadrészt teljesen nevetséges, hogy éppen az az ember írta alá ezt a szerződést, aki 2008-ban még úgy nyilatkozott: puccsot hajtanak végre a magyar nép ellen, akik titkosítják a paksi bizniszt. Mindezek fényében a legdurvább mégiscsak az, ahogyan megint retardált idiótáknak néznek minket drága választottaink úgy, hogy az arcuk sem rezdül.

Tény, hogy megint hangsúlyoznom kell: Paks műszaki és üzleti adatai távol esnek az egyszeri választót húsba vágóan érintő, megfogható, itt és most jellegű egzisztenciális primitivizmustól. Nincsenek azonnali hatásai, nem jelennek meg a gázszámlán közérthetően, szájba rágva, rezsicsökkentésnek és jobban teljesítésnek álcázva, nem ehetőek, ihatóak, ezért látszólag megtehetjük, hogy leszarjuk őket.

De azért mégiscsak furcsának tűnhet, hogy ha ez ennyire fontos nekünk, akkor mégis mi a fenéért nem tudhatjuk meg: mi ez az egész, mi a tétje, és miért döntöttek az illetékesek úgy, hogy 2008-as bősz kijelentésükkel szembe menve, mégiscsak megpuccsolják a magyar nemzetet? Nem, nem vártuk, hogy az összes hadititkot beletolják az arcunkba, de nem illett volna annyira felnőttnek tekinteni mindazokat, akik nevében megkötötték ezt a paktumot, és akik majd nem mellékesen fizetik a számlát, hogy a fene nagy nemzetbiztonsági maszlag teregetése helyett tisztán és közérthetően elmagyarázzák a miérteket?

"Nem lehet az oroszokkal olyan megállapodást kötni, olyan szerződést aláírni, amelyet tíz évre titkosítanak. Hogy mi ne tudhassuk meg, hogy pontosan honnan, kik, hogyan befolyásolják az életünket, és pontosan milyen gazdasági számítások alapján várhatjuk Magyarország fölemelkedését, vagy éppen meggyengülését. Ez a mi életünk! Ez nem a kormány biznisze. Ez a mi életünk, kedves barátaim. És aki elveszi tőlünk és a választott képviselőktől a valóság megismerésének jogát, 48 órával az aláírás előtt jelenti be, hogy egyáltalán valami készülődik, az valójában puccsot hajt végre a magyar alkotmányos rend, a magyar népképviselők és az egész magyar néppel szemben." (Orbán Viktor, 2008)

Hülye ez a nép, már többször kiderült, ám biztos vannak páran, akik pontosan tudják, hogy ahol nincs nyilvánosság és átláthatóság, ott sérül a verseny, és igen nagyot nő az ár. Biztosan vannak olyanok, akiknek nem kerülte el a figyelmét, hogy családonként 84 200 forinttal kerülhet többe az erőműbővítés pusztán azért, mert a kormány titkolózik.

titkos1.jpg

Értem én, hogy Magyarország nem lesz gyarmat, és az oroszok majd megvédenek minket a mocskos kapitalistáktól, de komolyra fordítva: ez a következmények nélküli sunnyogás igazán elkeserítő. És e tekintetben nem kérdés, hogy a titkosítás nem más, mint egy pőre beismerő vallomás. Mert ugye, ha minden tiszta lenne, már régen gomolyogna a tömjénfüst, zúgna a melldöngetés, vállveregetés, a csapból is a szerződés részletei folynának. Ezért a fanyalgók kedvéért hangsúlyozom: itt nem az a kérdés, hogy egy következő kormány egy tollvonással megszüntetheti a titkosítást akkor is, ha 120 évben állapították volna meg azt, így nem kell fölöslegesen vihart kavarni a biliben. Sajnos ez sem enyhíti annak súlyosságát, hogy még az is elképzelhető: szó nincs itt semmiféle atomerőmű-bővítésről. De ha mégis, akkor ezt a több milliárd eurót a magyar állampolgárok fizetik ki, az oroszok csak hitelezik. Tényleg nem zavar minket, hogy ennek egy részét titkosítás címén a szemünk láttára, közönyös hallgatásunkat kihasználva, lopják el? (Remélem a nemzetbiztonsági kockázatra hivatkozva nem attól rettegnek az urak, hogy én is atomerőművet építek a nem létező kertem végébe.)

Ha most megint hallgatunk, és ezt is lenyeljük, akkor a nevünket adjuk ahhoz, hogy ebben az illiberális demokráciában mindent, abszolút mindent meg lehet tenni. Ha elviseljük, hogy Paksról ilyetén módon kussoljanak és hazudjanak a szemünkbe, tulajdonképpen mi titkosítjuk ennek a kormánynak a bűneit. Akkor újra kiállítjuk saját szegénységi bizonyítványunkat: hogy nem érdekelnek a közügyek, hogy legfeljebb egy kis rezsimorzsától, azaz nagylelkűnek csomagolt könyöradománytól villanyozódunk fel, hogy legjobb esetben is egy pár száz forintos internetadó miatt ráncoljuk össze a homlokunkat. Saját szánalmasságunknak állítunk szobrot azzal, hogy egy 30 éves titkosítással megfejelt 3 ezer milliárdos lenyúlással sem lehet kihozni bennünket a sodrunkból. (Bezzeg, ha a Szulejmánt venné le a műsoráról az RTL...)

Ébresztő! Nem kellene megvárni, hogy harminc év múlva a világ eldugott üdülőparadicsomaiban rejtőzködő fideszeseken próbáljuk számon kérni az ország adófizető polgárai, gyerekeink, unokáink gyalázatos eladósítását! Nagyon nem kellene megvárni...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr237238727

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: H_A: Paks titkosítása: a magyar nép elleni puccs beismerő vallomása 2015.03.04. 08:39:02

Értem én, hogy Magyarország nem lesz gyarmat, és az oroszok majd megvédenek minket a mocskos kapitalistáktól, de komolyra fordítva: ez a következmények nélküli sunnyogás igazán elkeserítő.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rudi úr 2015.03.04. 06:41:03

Tegnap az ATV-n OV-t szemesítették a székháztolvajjal.

Valójában naponta kéne a fidesz és vezéreinek napi hazudozásait önmagukkal szembesíteni!

08-ban OV szerint Paks bővítésének csak a felvetése és tervezések elkezdése is hazaárulás, gaztatt a néop ellen. Erre mi van, ezek a férgek megteszik azt amit pár éve csuklóból ellenztek.

Gazemberek!

Baaah 2015.03.04. 12:07:22

Ha megbuknak, akkor feloldható lehet a titkosítás

sanyix 2015.03.04. 12:09:25

@Baaah: csak ahhoz egy olyan párt kéne ami fel is oldja. Maszop és haverjai csak pofáznak róla, nem fogják feloldani.

paveway 2015.03.04. 12:20:55

Remélem, valaki elmagyarázza nekik, hogy ne bízzanak abban a 30 évben. Amint lesz mód és lehetőség, a nép tudni akarja majd, hogyan kötözték le 40-50 évre a megkérdezése nélkül. És mi az, hogy népszavazást sem lehet kezdeményezni a témában? Viktatúra

ex-dr. vuk 2015.03.04. 12:38:27

Varom batyu es birca nertarsakat, hogy megmagyarazzak, ez az egesz miert csak "ballibsi berretteges", es miert is jo ez az egesz orszagnak, valamint hogy Orban valojaban hogyan "nem is ugy ertette akkor", amit mondott.

nevetőharmadik 2015.03.04. 12:48:08

No, eddig csak Orbánék függtek az oroszoktól a MET-en keresztül, most már az egész ország fog.

Szelid sunmalac 2015.03.04. 12:54:26

Bizzatok a kormanyban es a mi vezerunkben! Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló.

Baszkikám 2015.03.04. 13:00:44

@ex-dr. vuk:
Elárulom én neked, hogy mit fognak szajkózni a fidesznyaloncok.

Deagyurcsányiseztakartacsinálniakkormiértnempanaszkodtálbezzegakkorjóvoltazoroszokhozdörgölőznimegkülönbenisagyurcsánysőtbajnai

És ennek különböző verziói.

Az, hogy a főnökük gyk szemen köpte saját magát, az nem számít fikarsznyit sem.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2015.03.04. 13:37:22

Legkésőbb(!) 2018-ban jön a civil-szakértő kormány és feloldja a titkosítást, hazaárulásra hivatkozva és az aláírókat az ismét független(!) bíróság elé viszi.

Netuddki. 2015.03.04. 13:56:01

"a legdurvább mégiscsak az, ahogyan megint retardált idiótáknak néznek minket drága választottaink úgy, hogy az arcuk sem rezdül."

Te qrvára el vagy tájolva! Nem MEGINT, hanem FOLYAMATOSAN. Kábé mióta először meg lettek választva...

zdanee 2015.03.04. 14:17:32

Azt hiszitek ez durva? Csak figyeljétek, ahogy a szemünk előtt lopnak el egy komplett pályaudvart! David Copperfield csak nézne, ő eltüntette a Szabadságszobrot, ezek meg mindenféle trükk és vágás nélkül a Délit lopják el fényes nappal!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 14:39:11

A titkosítás tényleg egy faszság. Világos, hogy egy üzleti szerződésnek lehetnek olyan pontjai, amelyek nem tartoznak a nyilvánosságra (valószínűleg vannak benne pontok bizonyos politikai ellentételezésekről), de úgy látszik, a kormány most nagyon túllőtt a célon.

Valamit azért szem előtt kell tartani. Lehet és kell is tiltakozni a titkosítás ellen, de nem érdemes kétségbe vonni Paks 2 szükségességét, ahogy azt sem, hogy az oroszoknál senki nem adott volna kedvezőbb ajánlatot. A hitel feltételei ismertek, eléggé kedvezőek, na meg más nem is adott volna hitelt.

nu pagagyí 2015.03.04. 14:44:13

Természetesen a magyar atombomba program miatt kellett titkosítani a dolgot. A nyugati retorziókat is titkosítani fogják, a készülő kommunikációs terv Paks lebombázásának esetére, egy nyitva maradt gázrezsót fog megnevezni.

nu pagagyí 2015.03.04. 14:50:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az általad is feltételezett politikai ellenszolgáltatásokkal, bármilyen alacsony ár is túl magas lehet. Egyébként a politikai kötelezettségvállalások is ránk tartoznak, a kormány minket képvisel, elszámolással tartozik nekünk. A homályos tartalmú "keleti nyitásról" ugyanúgy szavazni kéne, persze a politikai következmények teljes körű ismeretében, mint az EU-hoz való csatlakozásról annak idején.

Trackers 2015.03.04. 14:52:16

Az MSZP ország eladósításához képest ez nem tétel.

Ráadásul lesz áramunk még jó ideig.

Egyedül a titkosítás az, amivel gond van, és a rejtett költségekkel.

De:

1. Paks szükséges,

2. A Fidesz vigyáz az államadósság megzabolázására, az MSZP és Gyurcsány meg rommá adósította az országot.

3. Minden kormány alatt, minden beruházás ezidáig drágább volt, a piacinál. Völgyhíd, alagút pl.

Trackers 2015.03.04. 14:55:04

@ex-dr. vuk:

Orbán pont ugyanúgy ellenezte Paksot akkor, mint most az ellenzék, akik akkor megállapodtak személyesen Putyinnal, a Paks2 bővítésről.

Politikai okokból bármelyik formáció pillanatok alatt segget csinál a szájából ez nem kétséges.
Orbán ugyanúgy, mint az MSZP és Gyurcsány.
Szögesen az ellenkezőjét mondják mindannyian, mint 2009-ben tették Paks 2 kapcsán.

ex-dr. vuk 2015.03.04. 14:56:24

@Trackers:
1. Miert nem a megujulo energiak szuksegesek? Raadasul a napelem adojat feljebb toltak, lol (nem, nem az EU kerte)

2. Hat persze, lehet, hogy erdemes lenne egy ilyen allamadossag grafra ranezned valamikor.

3. Es akkor ez most azt jelenti, hogy az ugy van rendben? Plane, hogy a fidesz a sajat erkolcsi magaslatai hangoztatja allandoan ..

ex-dr. vuk 2015.03.04. 14:58:09

@Trackers: es akkor ez igy rendben van?
ujra: plane, hogy a fidesz ugyebar erkolcsi magaslatokbol beszel mindenrol.

Tudom, hogy ez a "de a masik is .. " remek erv, csak hasznalhatatlan. Ha mas lop akkor nekem is szabad? Ha mas gyilkol akkor en is olhetek?

Trackers 2015.03.04. 15:01:18

@ex-dr. vuk:
1. Szerintem az atomenergia egyenlőre nem kiváltható, a megujuló még nem versenyképes a megtérülést és időtartamot figyelembe véve.
Van aki az ellenkezőjét állítja, de a szakemberek túlnyomó többsége ezt ma is felvállalja, egy két zöldet leszámítva.

2. Van Eurostat adat, google data explorer grafikon.
Itt lehet szemezgetni:
http://www.google.com/publicdata/directory#!q=gdp+eu

3. Nincs rendben.
Ez azt jelenti, hogy a lopás miatt akkor fogok változtatni, ha olyan jelentkezik, aki nem lop.
Az MSZP és Gyurcsány nem ilyen, mert lopnak, ők is ezerrel, ahogy a klientúrájuk is.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:06:52

@ex-dr. vuk: Ne kínlódjál már, szerintem miért mondta az MSZP-s, hogy a titkosítást ők sem oldanák fel, legfeljebb talán egyes részeit?

Vajon a hasonló méretes IMF hitel esetén miért nem érdekelt annak tartalma? Pedig volt, nem véletlenül volt akkora a bukás. Ráadásul abban semmiféle stratégiai elem nem volt.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:07:45

@Trackers: Na ez pontosan így van, de a lényeg az, hogy az adott kormány azt csinálja, ami az érdekünk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 15:11:41

@nu pagagyí:

"Az általad is feltételezett politikai ellenszolgáltatásokkal, bármilyen alacsony ár is túl magas lehet."

Hadd emlékeztesselek az IMF-kölcsönökhöz vagy az EU-támogatásokhoz kapcsolódó politikai elvárásokra. Nem emlékszem arra, hogy az EU-csatlakozással feladtuk volna a külpolitikai önállóságunkat, most mégis az Oroszországgal folytatott politikánk miatt csesztet bennünket a Nyugat. Á, ez nem beavatkozás ám Magyarország politikájába, dehogy! Ahogy az sem, hogy az EU pl. jogot formálna arra, hogy részt vegyen Magyarország más államokkal folytatott vagy folytatandó energetikai tárgyalásain. Á, dehogy akarnak beleszólni abba, kivel szerződik Magyarország energiaszállításra, ugyan már!

"Egyébként a politikai kötelezettségvállalások is ránk tartoznak, a kormány minket képvisel, elszámolással tartozik nekünk."

Ezeket gyakran érthető okokból nem teszik nyilvánossá. Ne gondold, hogy a Nyugattal nem köttettek efféle megállapodások, legföljebb ezeket nem foglalták írásba. Erősen kétlem pl., hogy a NATO-csatlakozásnak nem voltak titkosított pontjai vagy mellékletei.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:12:39

@ex-dr. vuk: Paksot nem lehet pótolni napelemekkel, főleg nem nálunk.

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:13:03

@♔bаtyu♔: "Vajon a hasonló méretes IMF hitel esetén miért nem érdekelt annak tartalma?"

Honnan veszed, hogy nem?

"szerintem miért mondta az MSZP-s, hogy a titkosítást ők sem oldanák fel, legfeljebb talán egyes részeit"

Persze, peldaul elsosorban azt, hogy mennyibe kerul es kik kapjak ezt a penzt es mennyit. Nem a terveket kell nyilvanossagra hozni hanem a koltsegvetest. Mert ugye a mi penzunkrol van szo (na jo az enyemrol mar annyira nem, csak kicsit)

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:14:18

@♔bаtyu♔: kar, hogy csak a napelemet ismered. ezen kivul van mas megujulo energia. Annak egy reszevel a gazfogyasztast is ki lehet valtani (pl. napkollektor).

Enyi penzbol tudod mi mindent meg lehetne epiteni?... ahajjaajaj. De nyilvan a nemetek meg hollandok barmok, hogy megujulokat epitenek es nem atomot.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:14:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az IMF önmagában nagyobb befolyást jelentett mint az EU és az oroszok együtt.

Egyébként épp ezért szerintem nagyon is zavarta volna a ballibsiket (joggal), ha nem Gyurcsányék, hanem Orbánék vették volna fel.

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:16:57

@Trackers:
1. "Szerintem" - hat igen, szerinted.

2. Most az EU GDP-nek mennyi koze is van az allamadossagunkhoz?
Kisegitelek: index.hu/gazdasag/2014/08/18/soha_nem_latott_85_szazalekos_az_allamadossag/

3. Ahaa, de a fidesz az rendben van, igaz, hogy ok mar nem nokiasdobozokban hanem kontenerekkel lopjak penzt (valamint komplett iparagakat lopnak el), de hat szerinted ugyanaz ha 1 ft-ot vagy 1 milliardot lop valaki. :D

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:17:13

@ex-dr. vuk: Semmit nem érsz vele, mert tömegével nem jelentenek sem akkora biztonságot, sem akkora tartalékot mint Paks.

A németek igencsak meggazdagodtak már, mire ki merték jelenteni, hogy leállítják az atomerőműveket. Ez nálunk is be fog következni, de szerintem vagy 20-30 év, vagy előbb, de akkor az EU hozzájárul az áram árához. Persze az is vagy 10-15 év.

_most_ 2015.03.04. 15:17:20

@♔bаtyu♔: imf hitel nem lett elköltve, már vissza van fizetve, Paksra felvett hitel mikor lesz, ja titok :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 15:17:46

@♔bаtyu♔:

Nem olvastam a kommentedet, amikor az enyémet írtam, de biztos nem véletlen, hogy mindkettőnk gondolt az IMF-hitelekre. :)

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:18:14

@Trackers: ja, es persze ez megint a "de hat mas is!" erv. valami egyeb, rendes erv a fideszmaffia mellett?

A baj ott van, hogy a magadfajta azonnal azt gondolja, hogy en gyurcsanyt akarom vissza .. lol

_most_ 2015.03.04. 15:20:17

az biztos Paks sokkal drágább, mint bármelyik beruházás eddig, szóval nagyon, de nagyon sokat lehet lopni, kábé ez az egyetlen oka a titkosításnak.

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:20:41

@♔bаtyu♔: "tömegével nem jelentenek sem akkora biztonságot, sem akkora tartalékot mint Paks."

Nyilvan, mert a nap kihuloben van, es a szelek sem fognak fujni nemsokara...

"ez nálunk is be fog következni, de szerintem vagy 20-30 év"

Oh, rly? Addigra meg ki se fizetjuk az oroszhitelt bmeg! Megeri :D

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:21:24

@_most_: a megepulesnek is ez az oka.

a napelemekre kivetett adonak a celja pedig hogy meg lehessen mutatni, hogy az mennyivel dragabb :D

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:24:37

@ex-dr. vuk: Bármi lehet, akár olaj is törhet fel a Deák téren.

Azonban a kormányoknak biztosítani kell az elektromos energiát ráadásul nem is túl magas áron.

A hitelre vett autódnál, házadnál sem éri meg,amennyiért megveszed, mégis megveszed.

Csodálom, amikor valaki úgy csinál, mintha Svédország lennénk.

_most_ 2015.03.04. 15:25:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a szovejetekkel lepaktálni hazaárulás.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:27:05

@_most_: Ja, Gyurcsányék felvették az "olcsó kamattal", majd jól bele is buktak.

Elmondanám, hogy Gyurcsány semmit nem utált annál jobban, mint felvenni az IMF hitelt. Ami érthető is.

Kurvára nem mindegy, hogy IMF hitel, vagy áruhitel.

kvadrillio 2015.03.04. 15:29:47

Kemény a vád: az életünkkel játszanak a 3-as metrón
hirdetés

Az írás a Népszabadság
2015. 03. 04. számában
jelent meg.

0 komment

Szalai Anna
Népszabadság

Az utasok veszélyeztetése miatt büntetőfeljelentésre készül a BKV egyik szakszervezete a 3-as metró észak–déli járműtelepén tapasztalt szabálytalanságok és törvénytelenségek miatt. A BKV vitatja a szakszervezet álláspontját.
hirdetés

A főbb „vádpontok”: a munka törvénykönyvének megsértése, vezetői pozícióval való visszaélés, hűtlen kezelés gyanúja, tudatos létszám- és alkatrészhiány, megfélemlítés, megfelelő képesítés nélküli munkavállalók veszélyes munkára utasítása.
Egyre gyakoribbak a menet közbeni meghibásodások
Egyre gyakoribbak a menet közbeni meghibásodások
Reviczky Zsolt / Népszabadság

Az Egységes Közlekedési Szakszervezet hosszú listát írt össze a X. kerületi Kőér utcai kocsiszínben tapasztalt visszaélésekről, amelyek közül több tétel is kimerítheti a Btk. egyes paragrafusában foglaltakat, amelyekért a felelősök akár többéves szabadságvesztéssel is büntethetőek – állítja Jáger István, az EKSZ alelnöke, az FKDDSZ elnöke.

hirdetés
OLVASÓLISTA
Kultúra
Szerelem és viszály a lapokon
Külföld
A jó barátoknak nem csak stadionra futja
Belföld
„Farkas Flórián nem méltó a cigányság képviseletére”
Kultúra
Kerényiék Madách évszázadát sem találták el
Belföld
Döbbenetes dolgokat műveltek az agárdi kisfiúval
További cikkek
Előfizetne a Népszabadságra?
Érdekel

Szerinte a Kőér utcában rendszeresek a szerelvények úgynevezett vontatásával és javításával kapcsolatos súlyos szabálytalanságok, amelyekre a telep vezetője és több csoportvezető is a hatalmával visszaélve, fenyegetéssel kényszerít olyan dolgozókat, akiknek sem képzettségük, sem tapasztalatuk nincs erre. Így például bizonyos munkafázisokat nagyfeszültség alatt kell végezniük úgy, hogy erre nincs képesítésük.

De a szabálytalanságok most már az utasok biztonságát is veszélyeztetik.

Egyre gyakoribbak a menet közbeni meghibásodások, így például az ellentétes oldali ajtónyitás,

mivel a járművek egy részét rendszeresen úgynevezett AVR biztosítóberendezés nélkül küldik forgalomba. A dolgozók tűrhetetlennek tartják, hogy a szolgálatvezetői iroda teljes felújítása mellett nem jutott pénz a kocsiszín világításának a megjavítására, így a szerelők sötétben kapcsolják össze- és szét a szerelvényeket. A létszámhiány miatt rendszeresek a „keresztbedolgozások”, vagyis gyakorta a járműjavítókkal – lakatosokkal, villanyszerelőkkel – irányítják a tolatószerelvényeket, ami szigorúan tilos.
hirdetés

A rendkívül leromlott műszaki állapotú 3-as metró karbantartását a szükséges 18 ember helyett legjobb esetben is 14 végzi, de gyakran ennek is csak a fele dolgozik.

Ha valaki ellenkezik, azt azzal szerelik le, hogy ha nem tetszik, nem kell itt dolgozni.

Ha a helyzetet nem sikerül záros határidőn belül az előírásoknak megfelelően rendezni, a szakszervezet megteszi a szükséges jogi lépéseket.

A szakszervezet bizonyítékokra alapozva vizsgálja a hűtlen kezelés gyanúját is. Az elnök az alkatrésztárolásra elherdált pénzt említi: miközben az újak tárolására való raktár üresen tátong, berendelt túlórázókkal faházakat építtettek az orosz műszaki berendezések számára.
Karbantartásra néha feleannyi ember sem jut
Karbantartásra néha feleannyi ember sem jut
Reviczky Zsolt / Népszabadság

A BKV kérdéseinkre azt válaszolta, hogy a téli időszakban előfordulhat, hogy sötétben is végeznek tolatási mozgásokat, szét-, illetve összekapcsolást, de van térvilágítás. A tolatás irányítását vagy tolatásvezető, vagy motorkocsi-vezető irányítja. Mindenki érvényes orvosi és forgalmi vizsgával rendelkezik. Az AVR-berendezéssel fel nem szerelt járművek az előírásoknak megfelelően közlekednek kétvezetős üzemben.
hirdetés

Ez a gyakorlat – hívja fel a figyelmet a BKV – évtizedeken keresztül működött az M2-es vonalon, illetve ugyanilyen módon teljesített több százezer kilométert az M3-as vonalon a mára forgalomból kivont Ganz gyártmányú metrószerelvény is. Csakhogy a hatályos szabályzat szerint csak AVR-berendezéssel felszerelt járművek szállíthatnának utasokat.

LÁZÁRKAHHH! NE A HOLTAKNAK ÉPÍTSD A SORSOK HÁZÁKAT, HANEM AZ ÉLŐKNEK, A 3-AS METRÓRA IRÁNYÍTSD ÁT A MILLIÁRDOKAT !!!!!
HÁNY MILLIÁRDOT KÖLTÖTTETEK MÁR FASZ HOLOEMLÉKMŰVERKRE, SORSOK HÁZÁRA ???
A MA ÉLŐ FIATALOK TÖBB MINT FELE A SZÜLEINÉL ÉL, NEKIK KELLENE LAKÁSOKAT ÉPÍTENI A HOLLLÓMILLIÁRDOKBÓL INKÁBB !!!

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:30:24

@_most_: Ezt a baromságot ki mondta neked? Az aki mondta, vajon kikkel paktált le 89 előtt?

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:32:01

@kvadrillio: Na ez a kérdés valóban jogos. a Sorsok háza nem más mint egy kibaszott drága, kibaszott nagy és kibaszott értelmetlen kompenzáció, amiből ráadásul a zsidók nem is kérnek.

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:32:13

@♔bаtyu♔: nem, autot nem veszek hitelre. mert nem eri meg, kurvara nem.
Vajon svedorszag miert jar fenyevekkel elottunk? Lehet, hogy megis oket kellene mintazni, nem torokorszagot meg azerbadzsant, mint viktorka.

Pl. magyarazd meg, hogy a tavfuto muvek miert nem hasznal napkollektort, helyette nyaron 40 fokban gazzal melegiti a vizet? Pedig ez igazan nem olyan nagy befektetes. Van uralkodo szelirany? Hoppa, igen. Vannak szeles hatalmas folyoing? Hoppa. Sot azok ejszaka is folynak (nemszar, mi?). Szoval most elpazarolunk es adossagba es fuggosegbe verjuk magunkat egy olyan orszag fele, amelyik siman lerohan es elfoglal mas orszagok teruleteit, es mindezt egy olyan technologiara verjuk el, amit a fejlettebbek mar eppen leallitanak ... zsenik ezek, en mondom.

_most_ 2015.03.04. 15:33:12

@♔bаtyu♔: imf hitel csak biztonsági okokból kellett, nem akartak feleslegesen kockáztatni. Amit cserébe kért az imf, azt meg amúgy is meg kellet volna lépni.

_most_ 2015.03.04. 15:34:08

@♔bаtyu♔: Putyin = kgb = Szovjetunió = gyilkos.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:35:28

@_most_: Végül is azt hiszel amit akarsz, de azzal együtt Gyurcsány nagyon nem szívesen bukott bele.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 15:36:14

@_most_:

"a szovejetekkel lepaktálni hazaárulás."

Egyetértek, az volt. Még szerencse, hogy Orbán az oroszokkal szerződött.

kvadrillio 2015.03.04. 15:36:46

TELE VAN MAGYARORSZÁG MÁR HOLOEMKÉKMŰVEKKEL, TERROR-SORSOK HÁZAIVAL, EMLÉÉKHELYEIVEL, HORTHGY SZOPRAIVAL, EZEKEN A MILLIÁRDOKON INKÁBB A FIATALOKNAK KELLETT VOLNA LAKÁSOKAT ÉPÍTENI, NEM A 70 ÉVVEL EZELŐTTI HOLTAKRA EMLÉKEZGETNI 50 MILLIÁRDOKÉRT !!! PERSZE EBBŐL A FELÉT LE LEHETETT NYÚLNI VAGY MÉG TÖBBET IS.....
AKI MEG 100 ÉVVEL EZELŐTTI HOLTAKNAK AKAR EMLÉKMŰVEKET EMELNI, AZ TEGYE A LAKÁSÁBAN, VAGY KÖLTÖZUZUÖN MÁS ORSZÁGBA ÉS NE ITT, MAGYARORSZÁGOT RAKJA TELE HOLTAK EMLÉKHELYEIVEL !!!
A MAI FIATALOK, CSALÁDOK ÉLNI AKARNAK, LAKNI AKARNAK ÉS NEM TEMETŐKBEN...., HOLTAK EMLÉKHELYEI KÖZÖTT BOLYONGANI 50-60 MILLIÁRDOS ÁLLAMI PÉNZEKÉRT !!!!!

_most_ 2015.03.04. 15:38:19

@♔bаtyu♔: persze, a népnek 13. havi nyugdíj kell, nem racionális működésű állam :)

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:38:36

@♔bаtyu♔: van meg jopar ilyen baromsag "beruhazas" (mert ugye ez nem az, nem terul meg, csak penzkidobas).
Tobbszazmilliard ft ertekben vannak ilyenek. Kozben meg a gyerekklinikan penny marketes kocsin toljak a gyereket mert "nincs penz". Meg ugye az oktatasbol is kivettek egy csomo penzt, mert minek az oda.

_most_ 2015.03.04. 15:39:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a szovjetek talán nem oroszok voltak, vagy Putyin miért koszorúzgatja szovjet katonák sírjait, Oroszország nem a Szovjetunió jogutódja?

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:39:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: jaja de ugyanezek az "oroszok" 2008-ban meg "szovjetek" voltak :D

ex-dr. vuk 2015.03.04. 15:40:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: egyebkent az az oroszorszag, amelyik eroszakkal annektal mas orszag teruletet, az miben kulonbozik a szovjetuniotol? Mert szerintem semmiben.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:41:14

@ex-dr. vuk: Az állam az nem te, az állam vesz fel adott esetben előnytelen hitelt is, mert úgyis te fogod fizetni.

Na most Paks kapcsán lényegében csak az a veszély állhat fent, hogy amikor nekünk kell az áram, akkor kell a szomszédjainknak is, tehát nem fogják olcsón adni.

Szerintem paksot nem lehet másokkal megcsináltatni csakis az oroszokkal, így nem szempont az, hogy lerohan olyan területet ukrajnában, amit egyébként ők ajándékoztak az ukránoknak azzal, hogy cserében örök haverok. Egyébként az USA is lerohant területeket ráadásul olyanokat, amelyek soha nem voltak az övék.

A nagyahatalmak "sajnos" ezt csinálják.

kvadrillio 2015.03.04. 15:41:52

@♔bаtyu♔: EBBŐL A 100 MILLIÁRDBÓL HÁNY LAKÁST IS LEHETETT VOLNA ÉPÍTENI A FIATALOKNAK ????? (HOLOEMLÉKÉV, EMLÉKHELYEK,ZSINAGÓGÁK-TEMETŐK FELÚJÍTÁSA, SORSOK...HÁZÁK...STB ) ÉS TÖBB MINT 600 EZER FIATAL KÜLFÖLDRE MENEKÜLÉSE MUNKA MIATT, MERT ITTHON MÁR ÉHEN HALTAK VOLNA !!!!! MIKÖZBEN SOK MILLIÁRDÉRT ÉPÍTGETIK EZEKET A HALOTTAS-HÁZAKAT..., EGYEBEKET ! A FIATALOK TÖBB MINT FELE MEG OTTHON ÉL A SZÜLEINÉL !
BASSZAMEG !+ SCHMIDT MARISKA MEG KABJA BE !!!!!

_most_ 2015.03.04. 15:43:32

@♔bаtyu♔: Mayayrország mikor volt az oroszoké, vagy miért tartották megszállva

kvadrillio 2015.03.04. 15:46:38

egybként meg ekkora kabarét még életemben nem láttam, mint tegnao Netán..nyaúúú hegyibeszéde a zusa kongresszusában.....5-10 percenként felállva !!!! tapsolták , mint Rákosi Mátyást anno !!! :O))))))))
HA NEM A SAJÁT SZEMEMMEL LÁTOM, EL SEM HISZEM !:o)))
CSAK NÉZTEM, HOGY MIJA FASZ EZ ???!!!:o)))))EZEK TISZTA BOMLOTTAGYÚAK !!!!!! :DDDDDD

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:49:03

@kvadrillio: Ezeket valóban ki kellene kivizsgálni. A másik nagy téma a cigányokra elköltött pénz, különös tekintettel a cigányszervezetekre.

_most_ 2015.03.04. 15:50:46

@♔bаtyu♔: tipikus jobbikos baromság, cigányokra költött pénz töredéke annak, mit amit naponta lopnak a fideszesek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 15:52:06

@_most_:

"a szovjetek talán nem oroszok voltak"

A szovjetek oroszok, ukránok, fehéroroszok, kozákok, tatárok, grúzok stb. voltak.

"Putyin miért koszorúzgatja szovjet katonák sírjait"

Kérdezd meg tőle.

"az az oroszorszag, amelyik eroszakkal annektal mas orszag teruletet, az miben kulonbozik a szovjetuniotol?"

Az az USA, amely megtámad más kontinensen lévő független államokat, vajon miben különbözik az egykori Szovjetuniótól?

Mellesleg te is tudod (tudod?), hogy a Krím-félsziget soha nem volt a történelmi Ukrajna része. Már csak azért sem, mert nem létezett történelmi Ukrajna. :) Ukrajna határait nem garantálta semmiféle olyan multilaterális nemzetközi szerződés, mint amely garantálta az egyéb európai határokat a 2. vh. után. Ha tehát valaki szerződéseket rúgott fel, akkor az Németország, Szerbia stb. voltak.

♔bаtyu♔ 2015.03.04. 15:53:10

@_most_: te ostoba, épp az a gond, hogy ezt nem költik a cigányokra, Pontosabban azokra, akikre kellene.

Ja töredéke. Tudod te évente mennyit költenek olyan címen el, hogy cigány vagy zsidó?

kvadrillio 2015.03.04. 15:53:21

@kvadrillio: MIT KERES NETANJAHU AZ USA KONGRESSZUSBAN ???
MIT AKAR ELÉRNI EZZEL A SZÓNOKLATTAL ?????
MIÓTA VAN LEHETŐSÉGE NETANJAHU-NAK VAGY BÁRKI MÁSNAK, MÁSOKNAK AZ USA KONGRESSZUS POLITIKUSAINAK BEFOLYÁSOLÁSÁRA ???????!
BEFOLYÁSOLHATÓ-E AZ USA KONGRESSZUS POLITIKUSAINAK BÁRMELY DÖNTÉSE IZRAELI POLITIKUSOK SZÓNOKLATA ÁLTAL ???!!!
MIÓTA BEFOLYÁSOLHATÓ AZ USA BÁRMELY DÖNTÉSE IZRAELIEK ÁLTAL ?????

ELKÉÉÉPESZTŐ !!!!!
AMERIKA ....IZRAEL BÁBJA ?????
AMERIKA IZRAEL BÁBJA ?????
AMERIKA IZRAEL BÁBJA ?????

DRUKKOLOK, HOGY IRÁNNAK LEGYEN ATOMBOMBÁJA !

kvadrillio 2015.03.04. 15:55:55

JAHHH...ÉS MIJA FASZ, KI A FASZ AZ AZ AIPAC ?????????????
AMERIKA EGY ERŐS ORSZÁG !!!!!
MIÉRT KELL NEKI EGY AIPAC ???????
KELL NEKI 1 AIPAC ?????

_most_ 2015.03.04. 15:57:19

@♔bаtyu♔: aha, a gdp 0,5%-a. Mennyit stadionokra?

kvadrillio 2015.03.04. 15:58:02

Izrael-lobbi az Egyesült Államokban
Ez a lap egy ellenőrzött változatarészletek megjelenítése/elrejtése
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából

Az Amerikai Egyesült Államokban működő Izrael-lobbi azoknak az egyéneknek és csoportoknak az összessége, akik az USA külpolitikáját Izrael-barát irányba igyekeznek befolyásolni. Megtalálhatóak köztük zsidó és nem zsidó személyek és szervezetek is.

Az amerikai Izrael-lobbit kritikusai gyakran vádolják azzal, hogy megpróbálja elhallgattatni az Izraelt bíráló kritikát az Egyesült Államokban. A lobbi tevékenységéről, befolyásának mértékéről éles viták folynak.

Tartalomjegyzék

1 Felépítése
1.1 Jobboldali csoportok
1.1.1 Keresztény szervezetek
1.2 Keresztény cionizmus
1.3 Baloldali csoportok
1.4 Agytrösztök
2 Módszerei
2.1 Szavazóbázis
2.2 Kampánytámogatások
2.3 Fellépés Izrael kritikájával szemben
2.4 Felsőoktatási intézményekben kifejtett tevékenység
2.5 Kapcsolatépítés képviselőkkel és kormánytagokkal
3 Viták
3.1 A lobbi befolyásának mértéke
3.2 Viták a Mearsheimer-Walt tanulmánnyal kapcsolatban
4 Jegyzetek
5 Lásd még
6 Külső hivatkozások

JA........

_most_ 2015.03.04. 16:00:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: már 50 éve Ukrajna része, mégis hogy jön ahhoz Oroszország, hogy csak úgy átírja a határokat.

kvadrillio 2015.03.04. 16:02:33

Rámenősek, elszántak, és hisznek abban, amit csinálnak - vezetői szerint ezek adják az igazi erejét az USA sokak szerint legbefolyásosabb lobbicsoportjának, az Izrael támogatásáért harcoló AIPAC-nak. Kritikusai azt állítják, hogy fülbesúgói érdekei ellenére is bele tudják rángatni az amerikai vezetést a közel-keleti konfliktusba. A zsidó világ-összeesküvésről szóló elméletek azonban, úgy tűnik, megbicsaklanak: a neokonzervatív szervezet sorsát ugyanis épp a liberálisabb, Izraellel és az amerikai külpolitikával szemben kritikus zsidó lobbicsoportok veszélyeztetik.

"A legbefolyásosabb lobbicsoport, amit valaha láttam akár elnökként, akár azóta... Egyszerűen csinálják a munkájukat, és hihetetlenül nagy hatalmuk van ebben az országban... És elképesztően jól informáltak, elképesztően rámenősek, elképesztően hatékonyak" - jellemezte Jimmy Carter volt amerikai elnök egy interjúban az American Israel Public Affairs Committee (AIPAC) tevékenységét. Legutóbb márciusi rendes évi ülésén mutatta meg az amerikai zsidó politikacsinálók szövetsége, hogy milyen erőt képvisel.

A washingtoni konferencián több mint 6000 AIPAC-aktivista jelent meg, az amerikai politika legbefolyásosabb személyiségei közé tartozó kongresszusi képviselők és szenátorok tartottak előadást (ott volt Nancy Pelosi, a képviselőház első női elnöke, de beszédet mondott Dick Cheney alelnök is), de a jövő évi elnökválasztás több esélyes jelöltje is megmutatta magát - írja az Economist. Az AIPAC megállítását követelő egy tucat ortodox zsidó tiltakozását szinte észre sem lehetett venni.

......
csodálatos világ !......

amerika nélkülük csak egy gyenge bolhafing ?????! :O)))

Trackers 2015.03.04. 16:04:02

@ex-dr. vuk:

Én nem gondolok semmire.

Én csak leszögezem a tényt, hogy a Fidesz ezerszer jobb gazdasági szempontok alapján, mint az MSZP és Gyurcsány egyveleg.

Tolvajlásban és seggszáj képzében egyformán szarok, autokrácia kiépítésében ugyan a Fidesz nyer, de csak picinnyel az MSZP elött.

Szóval ha lesz majd olyan alternatíva amiből az "Elkúrók" kimaradnak, akkor lehet szavazok majd valaki másra.

MSZP-re és Gyurcsányra, meg akikkel összefognak azokra soha nem fogok szavazni, az tuti.

Ennyi.

_most_ 2015.03.04. 16:05:43

@Trackers: jaja, Magyarorszég jobban teljesít, úgy látszik tényleg van olyan, aki ezt beszopja :D

kvadrillio 2015.03.04. 16:08:16

Manny Friedman: Amerika a miénk
Dátum: 2012. August 14. Tuesday, 20:44 Szerző: akac

Külföld
Mi zsidók furcsa teremtmények vagyunk. Imádunk kérkedni a zsidó színészekkel. Néha állítjuk, hogy egy goj színész valójában zsidó, mert annyira jó, hogy csak zsidó lehet. Kérkedünk a zsidó szerzőkkel, zsidó politikusokkal, zsidó igazgatókkal. Ha előttünk valaki egy filmet, könyvet, vagy műalkotást dicsér, kivétel nélkül rávágjuk: „Tudod, hogy az alkotója zsidó?" Szóval, mi így működünk.

De abban a pillanatban, amikor egy antiszemita, vagy Izraelt gyűlölő pasi azt meri mondani, hogy: „A zsidók irányítják a médiát" vagy „Washington zsidó irányítás alatt áll", mi menten támadásba lendülünk. Elsődleges célunk, hogy az ilyeneket letiporjuk. Mindent megteszünk, hogy elhallgattassuk. Cikkeket írunk. Létrehoztunk szervezeteket kizárólag azzal a céllal, hogy szétkürtöljék a világban, hogy a zsidók semmit se irányítanak. Fenéket nem irányítjuk a médiát, egyetlen szavunk sincs Washingtonban, legalább is nem több mint bárki másnak. Nem, nem, dehogy, esküszünk, mi olyanok vagyunk, mint bárki más. - - - Megkérdezem, látja rajtam kívül más is (hacsak nem bigott) ennek az egésznek a komikumát?

Zsidó testvéreim, legyünk őszinték, bizony, mi irányítjuk a médiát. Annyi zsidó pasi van a filmgyárak vezetőségében, hogy az már szinte közönséges. Az összes játékfilm, tv sorozat teli van zsidó színészekkel, forgatókönyvírókkal, rendezőkkel. Tudtok arról, hogy a nyolc legnagyobb filmstúdió zsidó kézben van? De ez még nem minden. Irányítjuk a tévé hirdetéseket is. És ne feledkezzünk meg az antiszemiták célpontjáról, az AIPAC-ról. [Az AIPAC = American Israel Public Affairs Committee, egy zsidó szervezet, amit azért hoztak létre, hogy fenntartsa és erősítse Izrael és USA közötti kapcsolatot. Végül is a legerősebb zsidó lobbi.] Gyakorlatilag ez olyan szervezet, mint a Cion Bölcsei.

Sose fogom elfelejteni az egyetemen jelen voltam egy AIPAC gyűlésen, ahol egy ember kiállt a pódiumra és azt mondat, hogy őket csak az 50 legjobb diák érdekli, mert azok fognak a kormányhivatalokban elhelyezkedni, és ők lesznek azok, akik befolyásolni fogják a kormányt. Én tisztességes munkát akartam végezni, és akkor ezek a pasik gyakorlatilag arról beszélnek, hogy be kell épülnünk a kormányba. Tudom, hogy erre mit válaszolnak, hogy mindenki lobbizik. Az összes érdekképviselet, kicsi és nagy egyaránt. Persze, mindenkinek van sikeres barátja vezető pozícióban, de hol van ez attól, hogy miénk Hollywood és Madison Avenue [a hirdetési szakma fellegvára]. Igaz, amit állítanak: arra használjuk a hatalmunkat, hogy elfoglaljuk az egész világot. Erre esküdtünk össze. Rendben van, mondjuk ez így nem igaz, de ássunk egy kicsit mélyebbre! Valóban mindenki lobbizik, mindenkinek van itt-ott barátja. De nem mi vagyunk, akik állandóan hencegünk? Miért nem valljuk be, hogy kurvára sikeresek vagyunk? Miért nem kiáltjuk ezt bele a nagyvilágba.?

Rendben, feltárom mi az én elméletem, miért nem akarnak a zsidók beszélni arról, hogy ők irányítják a médiát. Először is, amíg a zsidók imádnak felvágni azzal, hogy legtöbbjük sikeres az életben, és hogy majd mindegyikük letett már valamit az asztalra, szörnyen utálják bevallani, hogy ezt a zsidóságuknak köszönhetik. Esetleg elmennek addig, hogy talán a zsidó tapasztalatnak lehet valami szerepe, de egyik se fogja bevallani, hogy van egy belső tulajdonságunk, ami segít minket a sikeres életvitelben.
Az ADL elnöke, Abe Foxman-t [ADL = Anti-Defamation League, vagyis a zsidók lejáratását gátló egyesület elnöke] egy interjúban megkérdezték a témával kapcsolatban, amire így nyilatkozott: „Én azt szeretném, ha az emberek azt mondanák: úgy jött ki a lépés, hogy a vállalati felső vezetőség tagjai véletleneül zsidók." Szerintem ezzel minden meg van mondva.

A teljes igazság az, hogy az antiszemitáknak igazuk van. Nekünk, zsidóknak valami mélyen belénk van oltva, ami minket teljesen megkülönböztet mindenki mástól a világon. Megjártuk a haláltáborokat, kibírtuk a pogromokat, egész családokat tizedeltek meg. Aztán eljöttünk Amerikába, az egyetlen helyre, ahol hagyták, hogy annyi hatalmat ragadhassunk magunkhoz, amennyit akartunk, és mostanra elfoglaltunk mindent. Nehogy azt mondjátok, hogy van még egy ilyen népcsoport a világon! Csak mi, zsidók vagyunk erre képesek. De ez nem az első eset. Azért voltunk az egyiptomi fogságban, mert túl sikeresek voltunk. Menj, nézd meg a Torában, ott megtalálod. És ezt tettük Németországban is.
Ez a készség, ez a hajtómotor nem a sok éves oktatásnak, vagy bármi más tényezőnek a következménye, hanem a minden egyes zsidóban megtalálható belső szikrától származik. Ezt azonban az olyan szervezetek, mint az ADK és az AIPAC utálják bevallani, elsősorban azért, mert ezek világi szervezetek. Az egész tevékenységük lényege annak bizonyítása, hogy a zsidók pont olyan emberek, mint bárki más a földön. Ennél nevetségesebb agendát el se tudok képzelni. A francokat! Mi mások vagyunk. Mi különlegesek vagyunk.

kvadrillio 2015.03.04. 16:09:13

@kvadrillio: Eljött az idő, hogy ne kelljen megváltoztatni a nevünket. Nem kell senkihez se alkalmazkodnunk, mint egy kaméleon, mert az egész rohadt ország. Amerika a miénk! Legyünk büszkék magunkra, de igazodjunk ahhoz, hogy felelősség és hatalmas lehetőség nyugszik a vállainkon.

Fordította és kivonatolta:
Faragó Irén

Megjelent: "Times Of Israel", 2012. július 12.
blogs.timesofisrael.com/jews-do-control-the-media

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ex-dr. vuk 2015.03.04. 16:13:21

@♔bаtyu♔: szoval minden atomeromuvet az oroszok epitettek ezekszerint, senki mas nem ert hozza. Eeeertem.

Szoval ezzel a szerzodessel leszunk "fuggetlenek", ugye?... Megis kitol? Ott a hitel. Meg ugye az a szar aztan urant eszik, majd a kimerult elemeket valahova el kell raktarozni. Ez mind mind fuggoseg nem? Ezt magyarorszag nem tudja egyedul megoldani.

Ha tenyleg fuggetlenseget akarnanak, akkor megujuloba fektetnenek, es nem paksba. De a cel sajnos nem a fuggetlenseg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 16:14:22

@_most_:

"már 50 éve Ukrajna része, mégis hogy jön ahhoz Oroszország, hogy csak úgy átírja a határokat."

1990 óta már 50 év telt volna el? Biztos jó naptárat nézel?

Avagy ha komolyan gondolod az 50 évet, akkor ezzel azt is elismered, hogy Ukrajna a Szovjetunió tagállamaként önálló és független ország volt - különben elég gyenge hivatkozási alap a szovjet időkre utalni.

You can't eat your cake and have it. :)

Trackers 2015.03.04. 16:14:47

@_most_:

Az a durva, hogy egy darab szempont sincs, amiben a Fidesz ne lenne jobb az MSZP-től.

Nézhetünk, inflációt, gazdasági növekedést, államadósságot, exportot, ipar bővülést, idegenforgalmat, munkanélküliséget, rezsi növelést/csökkentést, ...

Ez nem hit kérdése.
És nem is azt jelenti, hogy a Fidesz jó. Csak azt, hogy az MSZP-től Gyurcsánynál, nincs szarabb választás.

ex-dr. vuk 2015.03.04. 16:15:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Budapesti egyezmeny? Peldaul.

De meg ha az nem is lenne, hogy jon ahhoz a 21. szazadban barki, hogy eroszakkal elfoglalja mas orszag teruleteit?

De ugy latom az orosz seggnyalas mar odaig megy, hogy Ukrajna elfoglalasa is rendben van, sot... Ez egyre szanalmasabb...

ex-dr. vuk 2015.03.04. 16:16:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szepen belekotottel az 50 evbe .. jo akkor 25. Akkor is felrugta, tokmindegy mennyi ideje volt.

ex-dr. vuk 2015.03.04. 16:18:03

@Trackers: "utokrácia kiépítésében ugyan a Fidesz nyer, de csak picinnyel az MSZP elött."

Oh, erdekes, korabban sosem erte magyarorszagot az autokracia kiepitesenek a vadja, csak 2010 utan. "picinnyel", eh?

kvadrillio 2015.03.04. 16:18:53

@kvadrillio:
Iráni atomprogram - Előrelépésről számoltak be a felek a montreux-i tárgyalások végeztével

2015. március 04. szerda, 15:53

MTI 2015. március 4., szerda 15:53

Valamelyes előrelépést jelezve ért véget szerdán John Kerry amerikai és Mohamad Dzsavad Zarif iráni külügyminiszter többnapos tárgyalása a svájci Montreux-ben.

A Teherán nemzetközileg vitatott atomprogramjáról szóló egyeztetéseken történt némi előrelépés, azonban továbbra is számos probléma vár megoldásra - közölte egy magas rangú amerikai tisztségviselő a tanácskozást követően.

Az iráni diplomácia vezetője szintén előrehaladásról beszélt. Arra az újságírói kérdésre, hogy haladtak-e az egyeztetésekkel, Zarif így válaszolt: „igen, de még sok munka van hátra”.

Egy névtelenül nyilatkozó amerikai illetékes szerint legközelebb március 15-én lesz kétoldalú tárgyalás az Egyesült Államok és Irán között.

Kerry hétfőn utazott Montreux-be, ahol három napon keresztül tárgyalt iráni kollégájával.

A neve elhallgatását kérő amerikai tisztségviselő szerint John Kerry a megbeszélés után Rijádba utazik, szombaton pedig a brit, a francia és a német külügyminiszterrel fog találkozni Párizsban.

Irán és a hatok (az ENSZ BT öt állandó tagja és Németország) több mint egy éve folytatnak megbeszéléseket egy olyan átfogó megállapodásról, amely véget vetne az iráni atomprogramot övező kételyeknek. A Nyugat ugyanis azt gyanítja, hogy Irán atomfegyver kifejlesztésén dolgozik, amit a teheráni vezetés következetesen tagad.

A felek most a március 31-re kitolt határidőig szeretnének megállapodásra jutni egy keretszerződésről, június 30-ra pedig végleges, hosszú távra szóló egyezséget kötnének. A Nyugat enyhítene az Iránt sújtó nemzetközi szankciókon, ha Teherán ellenőrizhetően csakis békés céllal folytatna atomprogramot.

< Előző
Következő >

NU ! KELL...ATOMBOMBA IRÁNNAK !!!!!!!! :)

Bobby Newmark 2015.03.04. 17:30:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "hogy az oroszoknál senki nem adott volna kedvezőbb ajánlatot"

Ilyenkor beleszorult a fejed a Fidesz seggébe, és elszorítja az ánusz az agyi vérellátásod, vagy hogy a faszomba tudsz ekkora ordító faszságot leírni?

Nem tudjuk, mi van a szerződésben, de annál biztos nincs jobb. Aha, persze.

Várj, inkább felejtsd el amit fentebb írtam! Szeretnék veled szerződést kötni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 18:28:47

@ex-dr. vuk:

"De ugy latom az orosz seggnyalas mar odaig megy, hogy Ukrajna elfoglalasa is rendben van"

Ukrajna elfoglalása? Milyen szert tolsz?

ex-dr. vuk 2015.03.04. 20:15:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: oke, ukran teruletek elfoglalasa. A lenyegen nem valtoztat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.04. 22:29:19

"Jelenleg 69 atomerőművi blokk épül a világban, de nem tudunk egyetlen olyan létesítésről szóló szerződésről sem, amelyet a felek, vagy bárki nyilvánosságra hozott volna. Ezek a szerződések sehol sem nyilvánosak, és nem véletlenül - mondta el a kormánybiztos."

Forrás: inforadio.hu/hir/belfold/hir-708022

Kérem a titkosítás ellen tiltakozókat, cáfolják Aszódi kijelentését pl. azzal, hogy belinkelik valamely más épülő atomerőmű vagy -reaktor szerződését.

Ettől függetlenül fenntartom, hogy a teljes szerződés titkosítása hülyeség, főleg 30 évre. Jó lenne tudni, az említett 69 másik reaktor esetében mire terjed ki a titkosítás.

ex-dr. vuk 2015.03.05. 09:37:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ezt a 69 blokkot kozpenzbol vagy maganpenzbol epitik? Mert ez ugye nagyon fontos apro reszlet ..

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 10:04:29

@ex-dr. vuk:

Mindegy, mert egy atomerőmű mindenképpen nemzetbiztonsági jelentőséggel bír. Nem csak a lopás eltussolása végett.

Persze terelni tudsz, elismerem. Nem próbálnád inkább cáfolni Aszódit?

ex-dr. vuk 2015.03.05. 13:03:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: meseld mar el legyszi mi a nemzetbiztonsagi kerdes a koltsegveteseben?
nem tervrajzokat kell nyilvanossagra hozni, hanem a koltsegeket. Erted?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 16:00:46

@ex-dr. vuk:

Próbáld inkább cáfolni Aszódit. Mutass legalább egy olyan épülő reaktort, amelynek a szerződése nyilvános - a gazdasági részek is. Én is kíváncsi lennék, valóban iagzat mondott-e Aszódi.

ex-dr. vuk 2015.03.05. 16:14:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "a szerződése nyilvános - a gazdasági részek is" - marmint hogy CSAK a gazdasagi resze. Ugye az kene, hogy legyen az alapelv, hogy minden kozpenz elkoltese nyilvanos KELL, hogy legyen. Ha nem az, akkor ott valami suskus van.
Attol nem csorbul a biztonsag, hogy kiderul mennyiert epitik meg azt a szart es kik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 16:29:33

@ex-dr. vuk:

Várom a példádat legalább egy szerződésre.

ex-dr. vuk 2015.03.05. 16:32:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem tudom, hogy mas orszag atomeromuveivel mi a helyzet (az is lehet, hogy nem allami penzbol epultek - ekkor viszont nyilvanvaloan nem lesznek nyilvanosak).

De ha szerinted rendben van az, hogy az evszazad legdragabb uzletenek penzugyei 30(!!!) evre titkosak, lelked rajta. Szerintem (es meg eleg sokak szerint) nincs.

Azt tovabbra sem tudtad megmagyarazni, hogy a koltsegvetes nyilvanossaga milyen nemzetbiztonsagi erdekeket sert.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 16:37:59

@ex-dr. vuk:

"De ha szerinted rendben van az, hogy az evszazad legdragabb uzletenek penzugyei 30(!!!) evre titkosak, lelked rajta."

Ezt hol írtam?

Várom a példádat.

ex-dr. vuk 2015.03.05. 17:20:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: na jo latom egy teglafallal ertelmesebb beszelgetest lehet folytatni, mint veled. Az legalabb nem ismetel.

Ha szerinted egyetertunk abban, hogy a penzugyi adatok titkositasa baromsag, akkor meg mirol beszelunk?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 17:27:11

@ex-dr. vuk:

Sajnálom, ha sokszori kérésre sem vagy hajlandó cáfolni Aszódi kijelentését. Olyan vagy, mint a téglafal, az sem válaszol.

A hitel feltételei nyilvánosak. Azaz a hitelkeretéi, mert tervek hiányában nincs, nem is lehet pontos költségvetési terv. Szóval miféle egyéb pénzügyi adatokat hiányolsz, amikor még a tervezés sem kezdődött el?

Majd ha ezek meglesznek, aztán nem lehet megtudni, mennyiért épít a Közgép vagy az éppen aktuális kormány éppen aktuális haveri cége, akkor lehet és kell is követelni az adatok nyilvánosságát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 17:28:07

@ex-dr. vuk:

Na ismét, bár kétlem, hogy a téglafal (vagyis te) válaszol:

"De ha szerinted rendben van az, hogy az evszazad legdragabb uzletenek penzugyei 30(!!!) evre titkosak, lelked rajta."

Ezt hol írtam?

Várom a példádat.

ex-dr. vuk 2015.03.05. 19:57:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "sem vagy hajlandó cáfolni Aszódi kijelentését"

Marnehari, de mi kozom nekem Aszodihoz? Azt sem tudom ki. En veled beszelgetek, azt hittem.

"tervek hiányában nincs, nem is lehet pontos költségvetési terv"

Oh, akkor mit titkositottak?
Engem nem (csak) a hitel erdekel, hnem hogy pontosan kik fogjak ezt megkapni.

"nem lehet megtudni, mennyiért épít a Közgép vagy az éppen aktuális kormány éppen aktuális haveri cége, akkor lehet és kell is követelni az adatok nyilvánosságát."

Ertem, de akkor miert titkositottak ezt mar most, jo elore? Nyilvan nem lehet majd megtudni, mivel mar most torvenybe iktattak, hogy titkos lesz. Rosszul ertem?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 20:32:36

@ex-dr. vuk:

Rosszul érted. Egy kormányváltás után simán fel lehet oldani a titkosítást, és nem valószínű, hogy a Fidesz 30 évig folyamatosan kormányon lesz. Ezért írtam már a legelején, hogy "a titkosítás tényleg egy faszság".

ex-dr. vuk 2015.03.05. 20:35:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: most hogy jon ide a kormanyvaltas?

Tehat jol ertem, hogy pontosan azt titkositjak, hogy megismerheto legyen, kikhez kerul ez a penz.

"[ha] nem lehet megtudni, mennyiért épít a Közgép vagy az éppen aktuális kormány éppen aktuális haveri cége, akkor lehet és kell is követelni az adatok nyilvánosságát."

Miert ne lehetne mar MOST kovetelni, hogy MAJD ezek az adatok nyilvanosak legyenek? Hiszen pontosan ez a titkositas celja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.05. 21:02:15

@ex-dr. vuk:

"Miert ne lehetne mar MOST kovetelni"

Lehet. Követeld. :)

ex-dr. vuk 2015.03.05. 22:00:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nekem az nem vilagos, hogy te miert veded a titkositast ennyire .. de ha ez a resz szerinted is hulyeseg akkor megegyeztunk es ennyi,

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.03.06. 08:15:32

@ex-dr. vuk:

Fenét egyeztünk meg. A TELJES és 30 évre szóló titkosítást hülyeségnek és károsnak tartom, de világos, hogy még egyes gazdasági részek is tartalmazhatnak nemzetbiztonsági fontosságú részleteket. Pl. a egyes beszerzési és költségadatokból következtetni lehet műszakilag kényes adatokra is. A TELJES titkosítást azonban ez sem indokolja.
süti beállítások módosítása