Itt az ideje, hogy óvatosan kihátráljunk ebből az országból

H_A Címkék: erkölcs Fidesz EU Kövér László Brüsszel Nyugat Moszkva 1956. október 23 kihátrálás2014.10.25. 12:03

Hogy valaki az Echo TV-n, az RTL Klub kamerája előtt, vagy az Országgyűlés elnöki székében fontolgatja az Európai Unióból való kilépés gondolatát, teljesen közömbös aspektus. Hogy az illető szimbolikusan október 23-án teszi ezt, nem enyhíti és nem súlyosbítja a kinyilatkoztatás hírértékét. De, súlyosbítja. Kövér László és személyében a kormánypárt először mondta ki hivatalosan azt, amit hatodik éve (már nem is számolom) a keleti vadromantika szellemében, két gumicsizmás asztalra mászás között beleböfög az arcunkba: hogy morálisan megrendült, hogy hanyatlik, hogy ne mondja meg nekünk, hogy megvédjük, hogy harcolunk, hogy jól megmutatjuk neki, a magyar szabadságszerető nép, nem tűri, hogy.

Október 23-át írunk. Orbán elutazik Brüsszelbe, uniós csúcsra. Kövér László itthon marad, a nemzeti ünnep megkoronázásaként elmegy az Echo TV-be, vagy az Echo Tv megy el hozzá, és kifejti az euroatlanti világ morális megrendülésének történetét. Kövér László. A morális megrendülésről beszél. Meg hogy Brüsszel a rendszerváltás előtti Moszkvára emlékeztet, és mivel mi nem kérünk a diktátumokból, el kell gondolkodni azon, hogy miként kellene ebből szép lassan, óvatosan kihátrálni.

kover_1.jpg

 Kövér László, aki már megint összetévesztette a kocsmaasztalt a házelnöki székkel. Tudatosan, vagy nem. (fotó: Facebook)

Azt mindig tudtam, hogy a gátlástalan, szégyentelen tajparaszt kategóriában Kövér Lászlót bármikor bárhol indítani lehetne, de azért mégis csak elképesztő, hogy moralitásból pont ő tart előadást. Ez a pökhendi, urizáló jellemtelenség sajnos most is képes, még mindig képes kiborítani. Van abban valami perverz, hogy a magyar Országgyűlés elnöke éppen akkor veszi a szájára a Nyugat erkölcsi összeroppanását, amikor pártja belefulladni látszik az országot mélyen behálózó, diplomáciai botrányig fejlődött korrupcióba, amelynek híre körbejárta a földgolyót. 

Sokáig azt gondoltam, most is néha azt gondolom, hogy ez az EU-ellenes véres retorika valójában egy álca, amellyel oly sikeresen lehet kábítani a népeket választástól választásig, ezzel szokás megmagyarázni a Magyarország Fidesz elleni támadásokat. Kövér speciel ezt nagyon is komolyan gondolja, és már régen a Jobbikban csinálná a műsorát, ha ott is olyan babérok teremnének számára, mint a Fideszben. De mert nem, marad a megmondóember szerep: a Nyugat fikázása, a Fidesz "jobbik" szárnyának képviselete.

Túl sok minden mosódik itt össze mostanság a Fidesztől jobbra: nem leszünk gyarmat, Moszkva fele közeledés, bankellenesség, illiberális világrend, amelyekre egy egyszerű korrupciós ügynél lényegesen többet sejtető botrány árnya vetül. Zavarba ejtő, mert nem tudom: összefüggéstelen hablatyolásról van szó, vagy pedig előre megfontolt logikus előkészítéséről annak, ami várható. Nem tudom, csupán a fanatikus híveknek szánt figyelemelterelő, agymosó dumáról van szó, vagy pedig a védhetetlen disznóságok borítékolható következményeinek megelőlegezett kimagyarázásáról.

Tekintettel arra, hogy még eddig ennyire egyértelmű kormánypárti célzás nem hangzott el az EU-ból való kilépésre vonatkozóan, igen valószínű, hogy Orbánnak súgtak valamit ezen az uniós csúcson. Kövér László kihátrálási javaslata ugyanannak a szarnak az óvatosabb, fájdalommentesebb adagolásáról szól. És itt nem arról van szó, hogy de facto kitagadhatnak minket ebből az erkölcsileg foszladozó európai családból.

Hát ezért ekkora nagy a pofája Kövér Lászlónak. Aki pontosan tudja, hogy ennek a fertőző, szégyenletes családi kapcsolatnak köszönhetően 6 vagonnyi 20 ezer forintos, azaz 1 vagonnyi 500 eurós csordogál be Magyarországra. Csak hát a NER bűzös lehelete így könyököl ki ennek a paranoiás, összeesküvés-elméleteket vizionáló identitászavaros politikusnak a szájából, aki már megint összetévesztette a kocsmaasztalt a házelnöki székkel. Mert amikor a markunkat kell tartani, akkor valahogy soha nem merülnek fel aggályok, akkor nincs szó diktátumokról, és arról, hogy ezek ránk erőltettek egy csomó, haszontalan európai pénzt.

A legnagyobb baj az, hogy működik a dolog. Ma Magyarországon a lakosság jelentős (rezsicsökkentésben, stadionokban, féltégla-elven szárba szökkenő vadmagyarkodásban érdekelt) része valóban úgy gondolja, hogy le kéne lépni az EU-ból. A szomorú az, hogy miközben ezek a szeme láttára lopnak, csalnak, majd letagadják, a magyar ember elhiszi, hogy a Nyugat rendült meg erkölcsileg.

Az a pár ezer írástudó meg, akit ez a bűzös lehelet fájdalmasan mellbe vágott, beletörődik abba, hogy itt nem igen maradt teendő. Tudomásul veszi, hogy a III. Köztársaság kikiáltásának negyedszázados évfordulóján, a kommunista rendszer elleni példátlan magyar összefogás emléknapján ezek a dicső rendszerváltók szemrebbenés nélkül jelentik ki, hogy ők most akkor visszamennének oda, ahonnan jöttek. Úgyhogy szépen lassan, óvatosan elkezd csomagolni. Mielőtt újra lehúzzák a vasfüggönyt. Szépen, lassan, óvatosan kihátrál ebből az országból oda a mocskos, dekadens, erkölcsi fertőben dagonyázó, keresztényellenes Nyugatra.

U.I. Ne felejtsétek átállítani az óráitokat! Kezdődik a moszkvai téli időszámítás!

Ha tetszett, amit olvastál, (az sem baj, ha nem tetszett) csatlakozz az újonnan indult Facebook-oldal kedvelőinek táborához!

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr76830319

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kövér komcsi 2014.10.26. 15:53:05

Kövér László akkora komcsi volt mint a Parlament. Szerintünk most sem más.

Trackback: Semjén Zsolt elvtárs vörös csillaga 2014.10.26. 15:52:43

Jó elvtársakból jó katolikusok lesznek. Semjén Zsolt azzal védekezett, hogy ő nem a vörös csillaggal, hanem a bethlemeni csillaggal kapott kitüntetést.

Trackback: Nem tudunk annyit adózni, mint amennyit loptok! 2014.10.26. 15:52:15

Tiltakozunk az internetadó ellen, mert;  Nem tudunk annyit adózni, mint amennyit loptok! Továbbá bűnözőknek sem adózunk!  forrás: Internetadó Best Of2 képek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2014.10.25. 14:49:23

Azért a nagy kalapba teszünk is. Ettől függetlenül szerencsének tartom, hogy az EU- hoz tartozunk. Még gondolni sem merek arra, mi lenne ha nem.

Gyuri bá 2014.10.25. 16:08:22

Gratula! Ilyeneket a pofájukba!

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.25. 16:19:46

A nyugatot meg kell változtatni. Ha nem megy, ki kell szállni belőle. Nem együtt rothadni vele.

imres 2014.10.25. 21:15:11

Milyen korrupcióról beszélsz, kispajtás? Konkrétan? Mindent behálózó? Szereplők?
Sorold!
Ja, hogy arról nincs információ. Még a CIA által megtámogatott amerikai diplomácia sem mondott semmit.
Te se tudsz semmit, csak vádaskodsz, faszfej.
Ja és ha már idézel Kövértől, akkor pontosan tedd! Mert az nem működik ám, hogy a legfontosabb mondatnál beragad a billentyűzet. Mert úgy már nem is érdekes a nyilatkozat - annyira.
Illetve, tévedtem. Működik. Az idióta baloldali-liberális szimpatizánsnak elég a félnyilatkozat. Abból ő már tudja a dolgát.
:)
Még egy kérdés. Miért is nem bírálhatjuk mi az EU mechanizmusát? Tudtommal mi is az EU részei volnánk.
Kispajtás! Ti tényleg úgy gondolkodtok, mint a legrémisztőbb moszkoviták. Tagjai vagyunk egy szervezetnek, de mi nem bírálhatjuk. Majd megmondják, mit kell cselekednünk.
:)
Gondolod te, faszkalap!

zila5 2014.10.25. 22:41:08

A vége úgyis az lesz, hogy el kell felezni az országot. Egy költözést mindenki ki fog bírni, aki nem a megfelelő felén lakik jelenleg. Ki hova akar zülleni: keletre vagy nyugatra. :D

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.10.25. 22:50:24

Nem lett elég szigorú a médiatörvény, amiről a Professzor már előre megmondta a tutit. Ez itt hogy jelenhetett meg?
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2011/03/baratomnak.html

Lexa56 2014.10.26. 08:01:56

A Dzsugasvili remineszcencia tetszett. Ami pedig a kilépést illeti, az szerintem Orbánnal elkerülhetetlen lesz, csak előbb még a maximumot ki szeretné préselni a közös kasszából. Egyik szavukkal Moszkvával riogatnak,a következővel pedig kiszolgálják. Peeersze, mert az a Moszkva nem az a Moszkva. Tényleg? Ugyan már ...

CORSO 2014.10.26. 08:28:46

Sok helyen olvastam már, én is idéztem sokszor, ilyenkor mégis újra és újra el kell olvasnom, idéznem kell Ady Endrét:

"Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni, zsidót ütünk, ha egy kicsit már józanodni kezdünk, rögtön sietünk felkortyantani bizonyos ezeréves múlt kiszínezett dicsőségének édes italából, látják, hogy semmittevők és mihasznák vagyunk, nagy népek sziklavára, a parlament, nekünk csak arra jó, hogy lejárassuk. Mi lesz ennek a vége, szeretett úri véreim? Mert magam is ősmagyar volnék, s nem handlézsidó, mint ahogy ti címeztek mindenkit, aki különb, mint ti. A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen, mintha itt sem lettünk volna.

Legyünk ez egyszer számítók. Kerekedjünk föl, s menjünk vissza Ázsiába. Ott nem hallunk kellemetlenül igazmondó demokratákat. Vadászunk, halászunk, verjük a csöndes hazai kártyajátékot, s elmélkedhetünk ama bizonyos szép ezredéves álomról.

Menjünk vissza, szeretett úri véreim. Megöl itt bennünket a betű, a vasút, meg ez a sok zsidó, aki folyton ösztökél, hogy menjünk előre. Fel a sallanggal, fringiával, szentelt olvasókkal, kártyákkal, kulacsokkal, agarakkal, versenylovakkal és ősökkel! Menjünk vissza Ázsiába!…

1902. január 31."

Én is itt vagyok 2014.10.26. 13:48:12

@imres: Gyorsan vedd be a pirulát mert jönnek a fehér köpenyes bácsik..

tisztapista 2014.10.26. 13:53:39

Bajod van a Kövérrel? Hány éves vagy?

Ha legalább egy huszassal kevesebb, mint a Kövér, akkor vársz, vársz, majd egy szép napon elmész, és leköpheted a sírját.

Ha nincs már ennyi időd hátra, akkor menj külföldre.

♔bаtyu♔ 2014.10.26. 13:55:43

Állítólag már 4 éve elmenekültetek innen. Akkor mégsem?

ursus artos 2014.10.26. 14:07:16

Nagyon jó lenne már, ha kihátrálnátok!

McKinney 2014.10.26. 14:07:35

@imres: bizonygassad keményen, mert különben elég hihetetlen, amit milliónyi elvakult barom társaddal együtt vallotok, hogy a Fidesz valagában megbúvó barna sűrű meleg anyag JÓÍZŰ!

ursus artos 2014.10.26. 14:11:33

@McKinney: erről a szar-segg-nyalás szentháromságról nem tudtok leakadni. Hiába ez volt az életetek.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 14:12:52

@maxval a bircaman:

Próbáld meg összeegyeztetni egyszerű hazaáruló agyacskádban azt a tényt, hogy az emberek orbán gazdasági csodája elől nem Putyin elvtársadhoz menekülnek, hanem a hanyatló nyugatra.

2014.10.26. 14:19:38

@maxval a bircaman: Helyesen: Magyarországnak meg kell változnia, és el kell végre sajátítania a nyugati értékrendet.

2014.10.26. 14:20:48

@imres: "Kispajtás! Ti tényleg úgy gondolkodtok, mint a legrémisztőbb moszkoviták."

Hehe. Várd csak ki, hogy Putyin apád ossza az észt. Mérsékelten kíváncsi vagyok, akkor mekkora lesz a pofád.

röf 2014.10.26. 14:33:08

"http://www.mav-start.hu/utazas/nk_vonatok.php"

Itt kereshettek magatoknak vonatot.

Andy73 2014.10.26. 14:46:05

Ha nem tetszik az Echo-TV, akkor miért nézed? Mazochizmusból? Van még vagy 100 csatorna, és olvasással is tölthetnéd az időt, hogy javuljon a stílusod.
Egyébként meg szerénységet javaslok a gyűlölködés helyett. Akkor reálisabban látnád a világot, és talán azt is megértenéd, hogy miért a Fidesz van kormányon, kétharmados győzelemmel, és miért ők adják az országgyűlés elnökét is (nem pedig az általad favorizált baloldali törpepártok).
Egyébként pedig nyugodtan mehetsz Brüsszelbe - Szanyi talán téged is meghív a Gój Motorosok után.

val 2014.10.26. 14:48:04

@cenzuratroll bosszanto: Orbán gazdasági csodája elől?
Már bocsánat, de a 2010 előtti gazdasági csoda elől nem menekülnek? Vagy akkor mindenki sokkal többet keresett, mint most? Kolbászból volt a kerítés?
A mélyrepülésünk ebben a kontextusban IMO 2004 óta tart. Már 2006-ban robbant az "elkúrtuk" bomba, aztán pedig kiderült, hogy IMF-hitel nélkül kb. belefulladnánk a Kóka Jani féle gazdasági csodánkba. 2008 óta pedig kétszer-háromszor annyit fizet törlesztőrészlet címén az átlag paraszt, mint előtte (már ha nem lett közben hajléktalan). Sokan külföldről törlesztik ezeket a fincsi hiteleket.
Megszületett anno az EUs "jogharmonizáció", felemelték az árakat német szintre, a fizetésekről pedig elfeledkeztek. Eladták nekünk, hogy az EU csupa-csupa jótékonyságból akar minket felvenni, véletlenül sem azért mert kell nekik az olcsó munkaerő és a felvevőpiac. (Ja és nyithatunk Bécsben cukrászdát, ugye.)

A rendszerváltáskor függetlenséget akartunk. Nem akartunk idegen csapatokat látni Magyarország területén és semlegesek akartunk maradni. Ehelyett annyi történt, hogy a vörös csillagos sátán lelépett, majd azon nyomban belépett a kék-fehér csillagos rém. Köszönjük szépen.

♔bаtyu♔ 2014.10.26. 14:48:27

@röf: Ezek már 4 éve csomagolnak.

béla a görög (törölt) 2014.10.26. 14:56:26

Elcseszett moszkovita!
Laca! Tanulj szakmát meg nyelvet azt kezdj el végre dolgozni a többi falusi falusi jogásszal egyetemben.

ostvan2 2014.10.26. 15:01:32

@imres: "Milyen korrupcióról beszélsz, kispajtás? ". Mondjuk arról, amit Horváth András egészen konkrétan megnevezett. A most nyilvánosságra hozott amerikai lépést - tudomásom szerint - megelőzte néhány finomabb figyelmeztetés, hogy nem lesz ez így jó! Lehetett volna alapos ellenőrzés és vizsgálat után a bűnösök nyílt megbüntetése (leváltás, büntetőeljárás, ami kell). De még akkor is, ha "a mieink nem lopnak" elv alapján nincs dobszóval kísért kivizsgálás, akkor is kellett volna egy sor olyan intézkedés, hogy ne ismétlődhessen meg az a dolog, ami miatt most a fejünkre (Orbánékéra) folyik a fekália. Én is voltam vezető, elfogadtam, hogy a dolgozó hibázik, ám akkor is hoztam olyan intézkedéseket, ami a hiba megismétlését erősen korlátozza. Ezt hívják rendszerszintű intézkedésnek. Meg lehet úgy csinálni, hogy nem kell megalázni senkit és a vezető nimbusza sem csökken.

Sexual Harassment Panda 2014.10.26. 15:01:34

A posztolò ott tèved, hogy a lakossàg nem eu ellenes.egy kilèpèsre irànyulò nèpszavazàs most elbukna.

csak egy néző 2014.10.26. 15:02:41

@Andy73:
"Egyébként meg szerénységet javaslok a gyűlölködés helyett."
Javaslom, hogy gyűlölködés ügyben, nézd csak meg ezt a baromarcú Gajdicsot.

www.youtube.com/watch?v=DnrwS-OgKfM

444.hu/2014/10/25/otto-nem-otto/

klacus 2014.10.26. 15:13:07

@ostvan2:
- "Tudod mi a korrupció?"
- "Amiből téged kihagynak!"

Kövér egyre jobban hasonlít Sztálinra. Mármint kinézetileg. A bullshit meg kell a népnek, mert nehogy már csak a giliszta angolok mondjanak mindenfélét a kilépésről. Ha Ők beszélhetnek hülyeséget akkor mi is.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.10.26. 15:13:53

@maxval a bircaman: 1000-szer a hanyatló nyugat, mint egyszer is kelet. A keletből nekem már volt bőven részem, nem kívánom újra vissza!

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 15:28:53

@val:

Szegénykém, felfogtad már egyszerű agyacskáddal, hogy tárt karokkal várod vissza a vörös csillagos sátánt, és mindent elkövetsz a mielőbbi visszatéréséért?

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.26. 15:37:03

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Neked a marxizmusban volt részed, mely egy, a keletre erőltetett NYUGATI eszme volt.

nu pagagyí 2014.10.26. 15:43:21

@val: Látjuk az eredményeket. Nincs. A Fidesz 5 éve teljhatalommal történő elkúrás. Erkölcsi fertővé züllesztett Mutyiország, bolsevizmussal tetézve.

nu pagagyí 2014.10.26. 15:45:10

@maxval a bircaman: Te már jó helyen vagy a nálunk is keletibb Bulgáriában. Ne gyere haza!

Netuddki. 2014.10.26. 15:51:38

@imres: "Még egy kérdés. Miért is nem bírálhatjuk mi az EU mechanizmusát?"

Csak. Tetves, tolvaj, fideszes népség! Előbb ki kéne mosakodnotok bazmeg! A saját országotok népe előtt.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.10.26. 15:54:44

Kövér László akkora komcsi volt mint a Parlament. Szerintünk most sem más.

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 16:01:01

Nagy az Isten állatkertje! Bocsánat, de kénytelen voltam ezzel a klasszikussal kezdeni. Emberek! Észre kellene venni, hogy nem az USA az etalon. Sértjük az érdekeiket, ezért próbálnak büntetni minket. Mocskos eszközökkel, de ez USA mértékkel mérve még a legenyhébbek közül való. Normális ember Ezen felháborodik, még ha pillanatnyilag ellenzékben van is a hazájában. Az idiótaazt mondja: ha az USA azt mondta, hogy ..., akkor az úgy is van! Sőt, szalad az EU-hoz, hogy ideje lenne már, hogy az is megbüntessen bennünket. Vegyétek már észre, hogy az a normális, ha valaki a saját hazáját védi, a sajátjaiakér áll ki, még akkor is, ha ellenzékben van. Ezt csinálja az USA, ezt csinálják a nyugat-európai országok is és végre ezt csinálja Orbán is. Ez a dolga. Ti idióták meg hivatkoztok az USA-ra, mint zsinórmértékre, ahelyett, hogy felháborodnátok. Ez a baj az EU-val is, hogy ilyenkor nem tud egységesen tiltakozni. Nem tudott akkor sem, amikor a Merkelt hallgatták le. Kevesebb szar kormány van pillanatnyilag a világon, mint az USÁ--é, de nektek ez keel mintának. Csak azt nem értem, hogy ha ez az arrogancia, törvény nem tistelet az etalon számotokra, akkor mi a baj azzal, ha a magyar kormány is néha konfliktusba keveredik a magyar érdekek védelmében.

Qub 2014.10.26. 16:04:45

@maxval a bircaman: Hanyatló nyugat? Arról a hanyatló nyugatról beszélsz ahová 100-ból 95 ember a világon menni akar a jobb élet reményében? Tudod mikor hiszem ezt majd el? Ha majd a EU-nak vagy az USA-nak azzal kell törődnie hogy menekülnek onnan az emberek és mondjuk az orosz vagy kinai határokon tömegével állnak a menekültek.. És megváltoztatni? Nekünk? Mit gondoltok mire kellhetünk Oroszországnak vagy Kínának? Azon kívül hogy rajtunk keresztül elérje a "hanyatló nyugat"-ot.. Szomorú vagyok hogy valaki aki tudja használni az internetet ilyeneket ír.. Mert ez azt jelenti hogy nem érti hogy a innovációk, fejlesztések 95% még mindig nyugatról jön.
Egy néhány ezer fős vállalat 3-5 év alatt tud irányt váltani, az USA és az EU meg méretüknél fogva - ha lassul is a gazdaság - még nagyon nagyon sokáig vezető szerepet fognak játszani.

1ghost 2014.10.26. 16:05:47

@imres:

Hé, balfaszkám! Ezt a nyugat, USA, meg komplett fejlett világ elleni harcot már hallottuk 40 évig a kommunisták szájából, mert hát az imperialisták ellen küzdelem, ugyi?

A kommunizmusból viszont kurvára elég volt, nem kérünk sem a vörös, sem a narancsos változatából!

Világos?

Kalmár 2014.10.26. 16:06:14

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Nem kell kimosakodni!
4 év kormányzás után, a nép ítéletet mondott.
Háromszor is Fidesz!

A tetves tolvajokat a tükörben és a szellemi gazdáid körében találhatod. Ez azért elég nyilvánvaló.

kvp 2014.10.26. 16:09:06

A gond ott van, hogy egyreszt nyugaton ott vannak az eppen alakulo muzulman kalifatusok, mindezekkel szemben a mindenkivel szemben nagyon tolerans liberalis politikusok es egy jolfejlett gazdasagi valsag. Keleten meg nincs semmi, legalabbis onnan senkit nem erdekel, hogy mi van Europaban. Az USA probalja a sajat hatalmat stabilizalni, ami nem igazan megy neki, mindezt ugy, hogy mig hazon belul nacionalistak, addig a vilag tobbi reszen az internacionalizmust, ujabb neven a globalizmust hirdetik. Egeszen addig, amig az osszes amerikai ceget meg nem veszi 1-1 kinai allami vallalat.

Egyertelmu, hogy nyugaton baj van, de a megoldas nem az, hogy akkor kilepunk, hanem meg kellene valtoznia a nyugati politikai strategianak ahhoz, hogy hosszu tavon eletben tudjon maradni a nyugati civilizacio. Sajnos a nyugati nagytokesek erdeke ezzel ellentetes, mivel ok a rovid tavu profitot nezik, meg akkor is ha ezert a sajat civilizaciojukat aldozzak fel. Ez egy Magyarorszagtol fuggetlen jelenseg, csak a magyarok egy reszet valamiert zavarja es ezt a politikusok kozzul paran ki is mondjak. Ez utobbinak mondjuk nem sok ertelme van, mert se befolyasunk nincs a folyamatra, se nem nezik kintrol jo szemmel.

Nagy kerdes, hogy akkor megis mit csinalhatna Magyarorszag, hogy ne is szunjon meg a nyugati osszeomlas miatt, ne is is rohanjak le szomszedai vagy a kulfoldi toke, de ne is kelljen a jelenlegi regimodi nyugati helyett egy keleti kulturat atvenni, esetleg nyom nelkul beolvadni egy uj transzatlanti egyesult allamokba? A baj az, hogy jelenleg itthon egy politikai ero sem tud olyan valaszt adni, ami biztositana az orszag es a benne talalhato kultura tuleleset hoszabb tavon. Sokan megkerdezik, hogy ez egyaltalan cel-e? A kerdesre szerintem a zsido nep immar tobb evezredes tulelese jelenthet kovetendo, bar nem eppen humanista valaszt.

sanyix 2014.10.26. 16:14:59

@JohnDoeTheReal: nem azért mondja azt mert az usa azt mondja. Egy normál magyarországon élő ember, látja és tudja hogy a kormányok az oligarcháikkal mindent szétlopnak méghozzá sok éve. Most csak annyi a változás, hogy az usa is alátámasztotta ezt, és már nem csak az átlag magyar tudja, hanem a fél világ.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.10.26. 16:21:52

@Sexual Harassment Panda:

Hogy a fenébe ne! Röhögve kilépnénk, nyugi. Kevesek vagytok ti EU szoponcok :)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2014.10.26. 16:27:29

@maxval birca hozzászóló: igen, volt marxizmus is, de köszönöm, nekem a ruszki mentalitásból is elegem lett.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.26. 16:31:41

@nu pagagyí:

BG is EU-tag. S NATO-tag. Ugyanazok a problémák.

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 16:37:10

Oligsrchàk az USÁ-ban is vannak. Nem is egy ligában játszanak a magyarokkal. Kérdés, hogy ha ők konfliktusba keverednek a magyar állammal, vagy oligarchákkal, vagy egyszerűen csak a magyar konkurenciával, Ti miért melléjük álltok. Áz EU-ban a magyar ballib oldal kiemelkedően jeleskedik a hazája lejáratásában.. Minden USA/EU konfliktus csemege nekik. Ha nek tek a nyugat az etalon, miért nem veszitek észre, hogy a Mekel akkor a legnépszerűbb, ha a német érdrkek védelmében szembeszáll az EU-val. Ugyanez igaz az összes a többiekre is ( lásd éppen az Angol-EU vitát). Magyarország semmivel nem áll közelebb az Oroszokhoz, mint mondjuk a Németek, vagy a Franciák. Ezerszer akkora volumenű a kereskedelmük az Oroszokkal, mint nekünk, dícséret a politukusaiknak, mert ez az országuk érdeke.Északi áramlatot építenek, hadihajókat adnak el és ezzel biztonságossá, gazdagabbá teszik hazájukat, felvállalva az ebből fakadó konfliktusokat az USÁ-val, vagy az EU-val. És nincs az a hülye német, francia vagy angol ellenzéki, aki ezért az úniós parlamentben meg akarná büntettetni a hazáját.

Qub 2014.10.26. 16:39:13

@maxval birca hozzászóló: Pénz. De mi nem vagyunk piac senkinek csak egy "statisztikai hibahatár" (csak nézz meg egy nagyobb nemzetközi céget milyen számai vannak Mo-n és az hányada a cég teljes bevételének vagy profitjának ), miközben ez exportunk ~ 80-90%-a nyugatra irányul: pusztán azért mert ott van fizetőképes kereslet.

zobod 2014.10.26. 16:41:13

"Az a pár ezer írástudó meg, akit ez a bűzös lehelet fájdalmasan mellbe vágott" :O))) Damit hast du meinen Tag gerettet, ahogy a művelt francia mondaná.

Egyébként a héten járt az USA-ban Moshe Ya'alon honvédelmi miniszter, akit a mi Szíjjártónkhoz hasonlóan szintén nem fogadott sem Kerry, sem Biden, sem más magas rangú tisztviselő. Mert kritizálni merte őket, és megsértődtek. Az Obama adminisztráció kicsit mintha furcsán bánna mostanában az USA vazallusaival.

2014.10.26. 16:41:14

Ez a hely maga a halál.

űrszelvény (törölt) 2014.10.26. 16:54:52

Az igazodási mániában szenvedők elképzelhetetlennek tartják, hogy nem nyalunk tövig az éppen aktuális hatalomnak. Még szerencse, hogy pont ők szónokolnak a szabadságról, meg az önálló gondolatok fontosságáról :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 16:56:20

"Itt az ideje, hogy óvatosan kihátráljunk ebből az országból"

Óvatosan?

Kihátrálni?

Mitől félsz, Kincsem?

Beszari vagy? Nem mersz hátat fordítani, és normál tempóban távozni? Csak suttyomban, mint egy tolvaj, aki éppen lopja a családi ékszert?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 17:02:44

"És itt nem arról van szó, hogy de facto kitagadhatnak minket ebből az erkölcsileg foszladozó európai családból."

De facto nem tagadhatnak ki, és nem is akarnak kitagadni, mert akkor nem lenne kikkel feletetni az otthoni piacon már az állatok elé se önthető ipari hulladék szemetet, amit vonzó papírba csomagolva öntenek elénk.

Lásd a legutóbbi botrányt a NÉMET gyártmányú hidrogén-peroxidos csigatakonnyal, amit pudingnak hazudva tettek a gyerekeink elé.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 17:04:30

@maxval birca hozzászóló:

Te mihez mentél, agyatlan? A pénzhez nem. Ahhoz hülye vagy. A jóhoz nem. Ahhoz is hülye vagy. Ideológia? Találhatnál magadnak jobbat is, a jelenlegivel a hazádat árulod el.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 17:06:33

@JohnDoeTheReal:

Azért zsenike, mert a magyar kormány a zsebe érdekeit védi a mi kárunkra. Csak az ortodox szektás orbánisták szerint az a bűnös, aki a bűnt leleplezi, és nem az aki elköveti.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 17:09:31

@Sexual Harassment Panda:

"A posztolò ott tèved, hogy a lakossàg nem eu ellenes.egy kilèpèsre irànyulò nèpszavazàs most elbukna."

Ebben lehet, hogy simán tévedsz.

1. Az átlagmagyar SEMMILYEN előnyét nem látja az EU-tagságnak. Kb mindegy neki, hogy kint vagyunk, vagy bent vagyunk.

2. Egy kilépésről szóló népszavazás a magyar parlamenti pártok melletti szimpátia kifejezésének mentén dőlne el.

3. Szerinted akik elmennének szavazni, döntően melyik magyar parlamenti párt véleményével szimpatizálnának?

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 17:13:44

Barátom! Neked az elmúlt 8 évben a Gyurcsány seggébe szorulva maradt a fejed és azóta nem követed az eseményeket? Mi közöm nekem az Orbánhoz te idióta?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 17:19:39

@JohnDoeTheReal:

"Vegyétek már észre, hogy az a normális, ha valaki a saját hazáját védi, a sajátjaiakér áll ki, még akkor is, ha ellenzékben van"

Ezt azoknak, akik a Bokros, a Gyurcsány, a Fodor, a Bajnai vagy a Horn-tanítvány Mesterházy és sleppje pöcsén lógnak, azoknak ezt hiába magyarázod.

Ezeknek a vérükben van a gerinc nélküliség, az önérzet nélküliség, az örök függőség igénye és a meghunyászkodás.

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 17:19:59

@cenzuratroll bosszanto: Te vagy az a tipikus hülye, aki bizonyítékok nélkül is beszopja az USA lejárató rágalmait, de nem csak beszopja, még felnagyítva terjeszti is. Vedd már észre, hogy melyik csapatban játszol!

val 2014.10.26. 17:22:28

@cenzuratroll bosszanto: Látom, a szövegértés nem erősséged.

Qub 2014.10.26. 17:37:29

@polyvinyl: Nem kívánva az említetteket védeni - csak mert ők is elmehetnek a picsába - ezzel csak egy baj van: jelenleg NEM azt kommunikálja az Orbán kormány hogy NE függjünk senkitől és NEM szól be az oroszoknak hogy menjetek a kurva anyátokba voltatok itt eleget csak a "hanyatló" nyugatnak.. Na most ha én független akarok lenni akkor nem dörgölőzöm sehová és nem fogadok el senkitől adományokat és pénzeket hanem a saját erőmből megoldom a problémáim.. És köszönjük voltak itt eleget az oroszok.. Ha nem tudok saját erőből atomerőművet építeni akkor olyan erőművet építek amihez megvan a tudásom.. Vagy elküldöm az embereimet hogy tanulják meg amit tudni kell az adott technológiáról és megépítem magam.. Ennyit az önérzetről

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 17:38:05

@polyvinyl: Vagy a hatalomvágy és a veszíteni nem tudás. Ha otthon demokratikus választásokon nem tudnak győzni, akkor nemzetķözi porondon próbálják meg lejáratn az országot. Azért csszeget minket sz USA, mert itt van ehhez támogatás.

zobod 2014.10.26. 17:41:23

@polyvinyl: szerintem megint nagy többség a tagság mellett szavazna. A magyarok zöme egyértelműen nyugati orientációjú, nemhogy a fideszesek, de még a jobbikosok egy jelentős része is. A fideszben fel sem vetődne ilyen népszavazás, a kommunikációs háborút ne tévesszed össze a valósággal. Az sem mindegy, hogy az Obama adminisztráció a baloldali-liberális világképet propagálja, ami azért elég távol áll a magyar átlagszavazó és a fidesz világképétől, viszont az oroszbarát külpolitikával szemben még mindig jóval elnézőbb (volt eddig), mint a konzervatív Bush-adminisztráció, ami jóval kevesebb és messze nem ilyen kiélezett világpolitikai közegben történt haverkodásért azonnal kérdőre vonta gyurcsányt.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 17:51:57

@JohnDoeTheReal:

Szarok az USA-ra veled, és orbánoddal együtt. Nem igazán vetted észre egyszerű agyacskáddal, hogy a korrupciót a kegyeltjeid követték el, nem az USA.
Érdekelt lehetsz a fidesz lopásaiban, ha ennyire véded őket.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 17:53:15

@val:

Agyatlanka, látom még most sem fogod fel, hogy a vörös ördög visszahozatalán ügyködsz, ezen semmit sem változtat az, hogy egy másikat váltasz le vele. Megnyugodtál, birka orbánista?

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 17:54:02

@Qub: Már miért kellene beszólni az Oroszoknak, ha korrektek az üzletben. Mert az USA ezt várja el tőlünk? Az USA per pillanat konfliktusban áll az oroszokkal. Ez Ukrajnáról szól. A baj, hogy az unióval akarja kikapartani a gesztenyét. Kinek ígérve valamit, kit fenyegetva akar befolyásolni. Mi (a bulgárokkal, csehekkel) ez utóbbi csoportba tartozjnk. Ez nem a magyar korrupcióról szól. Orbán szerintem akkor jár el jól, ha az ország érdekei szerint mindenkivel fennt tartja a jó kereskedelmi viszonyt. Ez azzal is jár, hogy felvállal bizonyos konfliktusokat. Az, hogy üzletel az oroszokkal és bizonyos ügyekben vitatkozik az EU-val, nem azt jelenti, hogy oroszpárti és ki akarna lépni az EU-ból. Miért nem veszitek észre, hog mondjuk a németek mennyit üzletelnek az oroszokkal és mennyit vitatkoznak az EU-val? Az erőműépítéssel kapcsolatos gondolataid remélem, nem komolyak!

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 18:03:42

@cenzuratroll bosszanto: Te tudsz valami konkrétumot az ügyről (mert ugye a szövetséges USA érdekes módon semmit nem árul el, csak telekürtöli a világot egy tettesek, áldozatok, bizonyítékok nélküli váddal)? Nem zavar, hogy rajtad kívül mindenki (még a külföldi és magyar ballib sajtó is) tudja, hogy nem erről van szó, egyszerűen csak jelezte az USA, hogy semmitől nem riad vissza, hogy helyretegyen bennünket.

Qub 2014.10.26. 18:08:00

@JohnDoeTheReal: Korrektek? Honnan tudjuk? Nincs semmi amiből eldönthetnénk a "csippentett a szemével és én tudtam hogy jót akaron " kívül.. Mi nem Németország vagyunk és nem is Svájc. Csak néz rá a térképre. Lehet hogy nem oroszpárti: de azt a típusú autokrata vezetést tekinti etalonnak ami tőlünk keletre nagyon dívik. Mi meg ott vagyunk ahol vagyunk és közvetlen melletünk már a "nyugat" van ahol az állampolgárok mint adófizetők sokkal jobban beleszólhatnak az életükbe mint mi. És nem szeretném ha mi lennénk a következő Ukrajna..
És persze önmagában nem a korrupcióról szól csak "figyelmeztető lövés", de mégis : nem lehetne hogy a sok korrupt szemét politikust felkössük végre? Sokkal jobban szeretném ha a politikusokra és vezetőkre fel lehetne nézni. Itt meg MINDENKI tudja hogy lop a rogán a szíjjártó a simon a vida a mészáros a kóka, az orbán ésatöbbi ésatöbbi.. Elég volt.. Minek fizetek adót feleslegesen???????????????????

val 2014.10.26. 18:11:05

@cenzuratroll bosszanto:
Te egyike lehetsz azoknak, akik a Lipót bezárásával az utcára kerültek.

Sexual Harassment Panda 2014.10.26. 18:12:08

@polyvinyl: sztem az eu kilèpèsbe bele fog törni a bicska.
Kezdjük ott, hogy megszűnik a szabad külföldi munkavàllalàs.
A màr kint dolgozò 350.000 ember, ès a csalàdjuk mire fog szavazni?
Mit kezdünk azokjal akiknek haza kell majd jönniük?
Mi lesz velük?

Sexual Harassment Panda 2014.10.26. 18:13:36

@Bukott liberális demokrata: nem.Mi-n az eu tàmogatottsàg àtlagon felüli.
A nèpszavazàs elbukna.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.26. 18:21:23

@cenzuratroll bosszanto:

Mo-nél szegényebb országban élek, nem a pénzhez mentem. De ha a pénzhez mentem volna, az sem jelentené, hogy támogatom az adott ország politikáját.

A te buta logikád alapján minden magyarországi lakos Orbán híve, hiszen nem ment el az országból.

Sexual Harassment Panda 2014.10.26. 18:28:05

@maxval birca hozzászóló: Te most komolyan.Láttad/hallotad/olvastad mit mondott Köver?
Kiragdtak belőle egy részletet, és azon csámcsognak.
Nem azt mondta, hogy ki kell lépni az euból.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 18:33:14

@Qub:

"Lehet hogy nem oroszpárti: de azt a típusú autokrata vezetést tekinti etalonnak ami tőlünk keletre nagyon dívik."

Legyél biztos benne, hogy nyugaton is csak addig fog a liberalizmus meg a demokrácia tartani, amíg el nem fogy a pénz, és el nem fogynak a náluk lúzerebb népek, akiket vég nélkül lehet fejni.

A feltörekvő "nyugat" egész történelme más népek kihasználásáról, és a javaik elzabrálásáról szól. Akkor ment jól nekik, amikor erősebbek, technikailag fejlettebbek voltak, ebből következően pedig ki tudták csalni, vagy ha az nem ment, akkor erőszakkal el tudták venni a másét.

Jelenleg éppen fordul a kocka, a nyugat gyengül, míg más kultúrák erősödnek: anyagi, technológiai és egyéb területeken is. Ezek az erősödő kultúrák NEM a nyugati típusú demokrácia-felfogás szerint szerveződnek, bár valószínűleg ahogy egyre feljebb kerülnek, egyre puhul majd a rendszerük.

Ezzel épp ellentétes módon, ahogy a nyugaton fogyóban lesz a pénz, és a fogyás elér egy bizonyos alsó szintet, a nyugati liberalizmusnak és demokráciának is annyi. Ha nem hiszed, nézz ismeretterjesztő filmeket a Spektrumon vagy ahol ilyenek szoktak még menni :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 18:41:32

@Sexual Harassment Panda:

"Kezdjük ott, hogy megszűnik a szabad külföldi munkavàllalàs."

Ezt a lehetőséget maga az EP is bármikor eltörölheti, ha kellően nagy a nyomás a tagországok némelyike részéről. Elég nagy mostanában a téma körül a hiszti, hogy a keleti tagállamokból korlátozni akarják az áttelepülést.

Másrészt kelet-európából ls Törökországból már évtizedek óta áramlik a munkaerő nyugatra, már a keleti szocialista blokk megléte alatt is megvolt a lehetőség, hogy aki akart, ki tudott menni. Az egyéb, nem európai országokról nem is beszélve.

A külföldi munkavállalás NEM politikai, hanem gazdasági kérdés. Ha vannak betöltetlen állások, akkor lehet menni, ha nincsenek, akkor meg nem lehet menni.

Qub 2014.10.26. 18:48:12

@polyvinyl: ez a legnagyobb probléma amit írsz: Miért hiszed azt hogy elfogy a pénz? Miből gondolod hogy ha nyugaton elfogy a pénz akkor a keleti részt nem rántja magával hiszen nyugat a felvevő piaca a keleti áruknak? (egyébként fogja lásd 2008).. Miből gondolod hogy az a típusú autokrata vezetés ami gyakorlatilag predesztinálja a kevés gazdag-sok szegény megosztású társadalmat elég nagy felvevő piac és kereskedelmi partner lehet számunkra tényleges fizetőképes kereslettel. És hogy mi ugyanezen társadalmi berendezkedéssel egy elégedett társadalom lehetünk?

És akkor a kérdés: hová menjek ha azt mondom hogy nekem senki nem parancsol , ÉN fizetem be az adót tehát én mondom meg hogy mire költsék és ha valaki ellopja azt ahogy teszik itt ezt folyamatosan azt azonnal le kell tartoztatni és börtönbe vagy követ a nyakába és a folyóba vele. Vagy azért fizessek hogy mások ellopják?

Sexual Harassment Panda 2014.10.26. 18:50:19

@polyvinyl: Nem.Féligazságokat mondasz.
Az, hogy az ep hogyan fogja korlátozni a munkavállalást, ne menjünk bele.
Ha eu-s országok, mint pl Németország külön megállapodásokat köt, pl a Törökökkel, az más kérdés.
Ha a mi eu-s tagságunk mexűnik, akik addíg eu-s jogon voltak kint, ez a jog megszűnik, gyakorlatilag mehetnek haza.Nyilván, aki addígra eléri az állampolgársághoz szükséges időt, az maradhat.Azok az embereket végleg elveszítjük, ki a franc akar a rothadó nyugatról hazamenni??
És az a jog fog megszűnni, hogy egy db személyivel kiköltözz Londonba, és munkát vállalj.
Nyilván az orvosok/it-sek gond nélkül találnak majd munkát, a munkaadójuk elintézi az engedélyeket, és bizonyos idénykunkára is lehetőség lesz, rövidebb időszakokra, de a szabad munkavállalás megszűnik.
De tovább várom a válaszokat, ha én ma fodrász vagyok Londonban, mondjuk 3éve, bejelentett, legális munka, holnap megszűnik a tagságunk, mi lesz velem?

tobias2 2014.10.26. 19:10:37

@maxval birca hozzászóló: "BG is EU-tag. S NATO-tag. Ugyanazok a problémák." Na ne mondd!! Mikor lopott ki bárki Európában az ország negyedik legnagyobb bankjából 2,1 MILLIÁRD EURÓT? Mikor történt meg bárhol Európában, hogy a betétesek immár negyedik hónapja nem férnek hozzá a pénzükhöz, amelyet a Bolgár Betétbiztosítási Alapból már júliusban ki kellett volna fizetni nekik. Ha nem oldják meg hamarosan a KTB Bank gondját, önkormányzatok, kórházak, állami intézmények lehetetlenülnek el az odaveszett pénzük miatt. Beleroppan Bulgária. Hol van ettől Magyarország?

zobod 2014.10.26. 19:13:18

@polyvinyl: a mai nyugat-európai társadalmak és államok inkább szocialisták, mint liberálisak. A szociális háló, a széleskörű népjóléti intézkedések kerülnek rengeteg pénzbe, a GDP 20-30%-a erre megy el az OECD államokban.
stats.oecd.org/Index.aspx?DataSetCode=SOCX_AGG

christophe 2014.10.26. 19:17:56

@Bukott liberális demokrata: lèpjetek minnèl gyorsabban,minden euro centimes amit az adombol M.o-nak adnak,esztelen pazarlàsnak tartok...

christophe 2014.10.26. 19:21:53

@polyvinyl: Neked is: lèpjetek minnèl gyorsabban,minden euro centimes amit az adombol M.o-nak adnak,esztelen pazarlàsnak tartok...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 19:21:56

@Sexual Harassment Panda:

"Ha a mi eu-s tagságunk mexűnik, akik addíg eu-s jogon voltak kint, ez a jog megszűnik, gyakorlatilag mehetnek haza"

Ez butaság. Ha kell a munkájuk, akkor ha az eu-s állampolgár jogán kapott jogviszonyuk megszűnik, kapnak helyette másféle jogot, meg hozzá munkavállalói vízumot. Vagy szerinted az őket most alkalmazó cégeket nem viselné meg, ha nagy hirtelen helyettesíteni kellene többszázezer (!) magyar munkavállalót?

Egy cégnek, amelyik külföldit alkalmaz, tökmindegy, hogy magyar, indiai, vagy paki húzza az igát, csak ne legyen fennakadás a folyamatban.

Sexual Harassment Panda 2014.10.26. 19:24:26

@polyvinyl: Persze, munkavállalói vízumot.Mennyi időre?1-2 évre.
És aki hosszabb távon tervezne?Mondjuk 5-10évre?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 19:26:16

@Qub:

"Miből gondolod hogy ha nyugaton elfogy a pénz akkor a keleti részt nem rántja magával hiszen nyugat a felvevő piaca a keleti áruknak? "

A keleti áruknak nem a nyugat "A" felvevőpiaca. Nyugatra is jut belőle, de nem kizárólagosan. Sokkal nagyobb hányada jut nem nyugati országokba.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.26. 19:27:54

@Sexual Harassment Panda:

"És aki hosszabb távon tervezne?Mondjuk 5-10évre?"

Letelepedési engedély? Állampolgárság?

Sexual Harassment Panda 2014.10.26. 19:35:46

@polyvinyl: Te most direkt nem akarod érteni, ugye?
Próbálj meg nem eu-s országból letelepedési engedélyt kérni mondjuk Németországban, ha nem vagy mondjuk atomfizikus, hanem hétköznapi ember.
Köszi.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 19:37:14

@JohnDoeTheReal:

Látom, még mindig nem fogtad fel az egyszerű agyaddal. A kutyát sem érdekli az USA. Ezt csak ti próbáljátok úgy beállítani, mintha ez lenne a dolog rákfenéje. Lófasztot. A gond a korrupció, aminek a jelenléte mindenkinek észlelhető, aki nem hozzátok hasonló teljesen elvakult idióta orbánhívő vagy éppen a korrupció haszonélvezője.

cenzuratroll bosszanto 2014.10.26. 19:38:54

@maxval birca hozzászóló:

A buta agyad lát bele hülye logikákat másba. Maradj a saját logikádnál, orbán az isten, mással, nálad értelmesebbekkel meg ne foglalkozz, csak megzavar az orbánimádásban.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.26. 19:47:45

@imres: Anyád meg mossa ki a pofádat szappannal.

Egyébként gondolom azért Bajnait libásozod, ott nem hiányzik a bizonyíték, meg a jogerős ítélet. Menj te a picsába, amíg még van lábad...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.26. 19:49:37

@Andy73: Ha nem tetszik az index, akkor miért olvasod? Mazochizmusból?

Naugye.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.26. 19:50:52

@♔bаtyu♔: Te batyu! Most nem úgy van, hogy a netadó miatt kiszerettél a Viktorból? A minap még azt mondtad, aztán meg már megint kampányolsz neki. Mi van teveled?

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 19:54:18

@cenzuratroll bosszanto: Hát barátom, én azt hiszem, veled kapcsolatban feladom. Nem veszed észre, hogy az a mindenki, legalábbis a nagy többsége a jelenlegi kormányra szavazott. Biztos mind benne vannak! De hát nem erről szól a dolog? Az egyiknek játszóteret, a másiknak utat építek. Már jól meg is vesztegettem őket! Fúj, undorító!

lavór 2014.10.26. 20:01:48

Ez egy buta ország volt, most is az.

kvadrillio 2014.10.26. 20:04:00

i2
Sport Géza
Velvet
Dívány
Totalcar
Travelo
Inda

2014. 10. 26. vasárnap
Dömötör

EUR: 308,43 Ft
CHF: 255,70 Ft

3 °C
11 °C

Kitiltás
Netadó
Feliratkozás

Belföld Külföld Gazdaság Tech Tudomány Kult Sport Vélemény Videó Fotó
Vetített Kiskörút, egy képzeletbeli belvárosi irodaház és Mácsai Pál apjának festményei. Ilyen lesz a Terápia 2. évadának díszlete
40 ezer ember tüntetne az internetadó ellen, több tízezren el is mentek

Tech
szkenner
magyar találmány
biometrikus

Új magyar találmány a vénaszkenner
ITcafé
2013.10.02. 14:22
Kapcsolódó cikkek (5)

Fantasztikus magyar találmány a biciklilopás-gátló
Magyar találmány a tök egyenesen vágó olló
Magyar találmány segítette a hihetetlen repüléshez a madárembert

Magyar találmány segítheti a bíráskodást
A NASA érdeklődik egy magyar találmány iránt

Egy vénaszkenner lehet az új magyar sikertermék. Sokéves fejlesztői munka és tesztelés után egy befektetői csoport is a technológia mögé állt, hogy a termék a nemzetközi piacon is megjelenjen.

Nagyjából másfél éve jelentek meg az első hírek egy biometrikus beléptető rendszerről. A Fujitsu szenzorára alapozva a magyar kutatókat tömörítő Agorix Kft. továbbfejlesztette a terméket, és egy új, elvileg végtelen számú személy azonosítására alkalmas rendszert fejlesztettek belőle. A Széchenyi Tőkebefektetés Alap (SZTA) egy új, az EU egyedi engedélyével idén megjelent tőkebefektetési terméknek köszönhetően 150 millió forintot fektet a személyazonosító rendszert továbbfejlesztő vállalkozásba.

A rendszer a szokásos 10-50 pont helyett 5 millió ponton azonosítja a belépő tenyerét, és nem drágább a hagyományos kártyás technikánál. Bár külföldön más fejlesztők is használták az érzékelőt másodlagos azonosításra, a magyar cég újítása az, hogy a szkennerük önmagában is használható.

A fejlesztők szerint a vénaalapú érzékelés kizárólagosan azonosítja az adott személyt, ezért a jövőben a bankkártya és az utazási bérlet mellett akár az útlevelet is kiválthatja. Az azonosítás után a szenzor automatikusan törli a szkennelt mintát, így a tenyér érlenyomata nem nyerhető ki a rendszerből. Egy azonosító pont kiépítése nagyjából 70 ezer forintba kerül; a háttérben futó rendszer járulékos költsége annak bonyolultságától is függ.
Szigorúan ellenőrzött aortaadatok

A vénaszkenner a tenyérben található vénák szerkezete alapján azonosítja a személyeket. Az érzékelő infravörös fényt bocsát ki: ezzel azonosítja a testrészt, és hőtérképet készít, hogy kiderüljön, élő szövetről van-e szó. A rendszer mindössze egy másodperc alatt ötmillió ponton azonosítja a vénatérképet, ami jóval gyorsabb és pontosabb a többi biometrikus rendszernél. Az eljárás az egészségre ártalmatlan, érintés nélkül is alkalmazható. Az adatokat a legmagasabb biztonsági és titkosítási szinten óvják.

A biometrikus azonosítási technológiákkal kapcsolatban számos aggály merült fel. Az ujjlenyomat beszkennelése például nem csak az érintettek ellenkezését váltja ki, de a találékonyak könnyen át is verhetik az azonosító rendszert, az írisz és az arc teljes beszkennelése pedig körülményes és drága eljárás.

A véredények mintája azonban minden embernél ugyanúgy egyedi, mint az ujjlenyomat. Az ujjlenyomat-elemzéssel szemben a vénaszkennelés előnye, hogy az egyedi minta azonosításához kevesebb adatra van szükség. Mivel a belső ismérvnek minősülő biometrikus azonosító nem lopható el, és mivel a szenzor használata nem hagy nyomot, titkos adatgyűjtésre sem használható.

Az SZTA kiemelte, hogy a termék a hazai biztonságtechnikai piacon már ismert; a vállalkozás célja, hogy az új fejlesztésekkel a nemzetközi piacon is sikeres legyen. Az SZTA 150 millió forintot, a privát befektetőtárs 21,5 millió forintot, a vénaszkenner alkalmazásait fejlesztő kisvállalkozás 43 millió forintot fektet be, hogy a nemzetközi piacot megcélzó növekedési terveihez szükséges forrásokat előteremtse.

A fejlesztők szerint a vénaszkenneres azonosítás alkalmazható például a pénzautomatáknál, személyazonosság hitelesítésre, de belső azonosító rendszerekben vagy gépjárművek indításgátlóinál is használható. Az egészségügyben szintén hasznos lehet, mivel kizárhatja a fiktív kezeléseket, műtéteket, vagy a hamis gyógyszerkiírásokat. A vénaszkenner másodlagos azonosító lépcsőként építhető be az útlevél vagy a személyigazolvány mellé, így kiszűrhetők a hamis okmányokkal élő személyek. A technológia az ügyfélazonosítás és a beléptetés területén is felhasználható.

MIJAFASZEZ ???

EZUTÁN MAJD JÖN A C CHIP-BEÜLTGETÉS ???
ESZEM-FASOM MEGÁLL !!!
CSÁNYI !+
MENNYÉ MÁÁÁÁ AZ ANTARKTISZRA FUTBALLOZNI !!!!!

eloi 2014.10.26. 20:05:48

@CORSO: Nem semmi. Csak mintegy száz év telt el, és minden betűje aktuális. :-( Ez durva. :-(
Persze a Rokonokat és még sok más régi írást sem kéne sajnos átírni, aktualizálni, mert mind friss ma is. Nem tudjuk a saját árnyékunkat átugrani. Jajj, de rossz ezzel így szembesülni (nap, mint nap).

kvadrillio 2014.10.26. 20:12:51

...MONGYUK.....télleg "gyarmat"vagyunk,.meg úgy táncolunk, ahogy Amerika fütyül !.., meg kis ország is vagyunk, ...meg szegény ország is vagyunk,...DE AZÉRT MOST VALAHOGY CSÍPTEM KÖVÉR SZÖVEGÉT: ...AZ USA, ABBAHAGYHATNÁ A VERBÁLIS "B.SZOGATÁSUNKAT", MERT KURVÁRA UNCSI !!!
EZ ITTEN-E-E-E NEM AZ USA KNESSZET !!!
EZ ITT, AGYARORSZÁG !
AMELY...JOBBAN TELJESÍT !
NAHÁT ! :)
IGAZ, HOGY MINDIG IS REBELLIS NEMHZET VOLTUNK, VAGYUNK, DE A SZÍVÜNK...ARANYBÚÚÚÚL VAN ! :o)

eloi 2014.10.26. 20:20:03

@JohnDoeTheReal: Te nem értesz valamit. A saját országunkért kiállni nem kérdés. A kérdés az, főleg számodra, hogy a saját tolvajainkért, közpénzen hízó korrupt politikusainkért is úgy kell-e kiállni, mint az országunkért???

Mire egy komoly szövetségesünk eljut odáig, hogy - ők egyébként diszkréten! - ilyen lépésre szánja el magát, elég sok dolognak kell történnie.
(A botrányt nem is az USA tette ki az asztalra, hanem egy Fidesz közeli (pénzelt) magyar cég újságja!!!) Akkor ki a hülye?

Az országomat MINDIG megvédem! A korrupt tolvajainkat nem! Ennyi a lényeg.
Csak nem akarjátok érteni. Pedig ezek tőletek is lopják a pénzt, a jövőt!!! Csak nem akarjátok felfogni. Olyan mellébeszélés megy, hogy abból tanulmányokat lehet majd írni.

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 20:28:14

@Qub: Azt gondolom, ne akarjon miniszterelnök lenni, aki nem erőskezű, persze kell még pár dolog. Pont az USA az, ahol ez olyan fokot ért el, hogy bárkit lehallgatnak, megkínoznak letojva a törvényeket (csak kell egy országon kívüli börtön), kormányokat buktatnak, embereket végeztetnek ki, dollár milliárdokat költenek titkos projectekre ha az elnök éppen úgy akarja. Hogy Ukrajna leszünk? Nem szeretném, de azért tegyük hozzá: ami most Ukrajnában van, legalább annyira köszönhetó Obamának, mint Putyinnak. Hozzátenném: Angli és Ausztria sem szeretnék lenni így, hogy lassan minden az Oroszok kezében van.

kvadrillio 2014.10.26. 20:39:22

Kilépnek az amerikai kuratóriumi tagok a Fellegi irányította alapítványból
D MTI20130626010
Index
2014.10.26. 10:16

A Népszabadság a Hungarian Spectrumra hivatkozva azt írja, hogy a kuratóriumi tagok fele kilépett a Fellegi Tamás volt nemzeti fejlesztési miniszter irányításával működő The Hungary Initiatives Foundation (HIF) nevű magyar alapítású, amerikai alapítványból.

jajjjjj!R....AKKOR MOST MAJD TÖBB JUT A KÓRHÁZAKNAK ??? VAGY A MAGYAR ELSZEGÉNYEDETT 7 MILLIÓ EMBERKÉNEK ?????
MENNYI PÉNZT NYÚLTAK LE EZEK 25 ÉV ALATT ??????????

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 20:50:06

@eloi: Én értem, hogy le korrupt tolvajozod a kormányt. Ugyanezt tette az USA is. Abban is egyformák vagytok, hogy bizonyítékokkal nem álltok elő, nem mentek a rendőrségre, ügyészségre. Azért vannak különbségek is.
Vádaskodás: Neked a bukta után nem maradt más eszközöd csak a primitív vádaskodás. Az USA meg azért vádaskodik, mert sértjük az érdekeit és tudják jól, elég pötyögtetni az infót, van itt elég hülyr, aki majd felfújja.
Bizonyítékok: nekef sem és az USA-nak sincs szüksége rá, bár más-más okokból: az USA tudja, hogy ez csak egy kitalált balhé és tudja, hogy a magyar kormány érti az üzenetet: bármit megtehetünk, ha nem álltok be a sorba, lesz még kacifántosabb sztori is. Neked sem kell bizonyíték, mert te vagy az, akire az USA épít: aki a kormányról/Fideszről/Orbánról bármi rosszat készségesen elhisz.

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 20:52:55

@kvadrillio: Végigolvastad az idézett cikket? Korrekt lett volna a végét is idézni. Bár akkor nem passzolna ide.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.26. 21:00:09

@polyvinyl: Kihagytad Orbánt, aki ellenzékben az EU-s pénzek felfüggesztéséért kampányolt Brüsszelben.

na4 2014.10.26. 22:03:19

@val: A "kék-fehér csillagos" rém évi több milliárd euro támogatással tesz bennünket tönkre. Ha nem lenne a dekadens, hanyatló Nyugatos EUs lélegeztetögép, már régen felfordultunk volna.

JohnDoeTheReal 2014.10.26. 22:21:58

@na4: Azért azt a közgazdászok többsége elismeri, hogy az EU létének a legnagyobb nyertesei az eredeti létrehozói, pl. a németek. Néha az az érzésem, elég sokba kerül nekünk ez a segítség. Ráadásul egész szép statisztikák vannak arról, hogy ezeknek a pályázati pénzeknek mekkora részét nyerik el külföldi multik. Arról nem is beszélve, hogy a mindenkori magyar kormányok mekkora pénzekkel támogatják ezeket a multikat. Szóval nem kellene azt gondolni, hogy jólelkű szamaritánusok. Az EU-s támogatásoknak most indul az első olyan ciklusa, ahol a célcsoport kifejezetten a kkv szektor. Eddig a pénz egy jó nagy része visszavándorol.

eloi 2014.10.26. 23:24:37

@JohnDoeTheReal: Kár, hogy nem olvasod el rendesen a híreket.
1. Az USA sok-sok hónappal korábban már informálisan és formálisan is jelezte, hogy milyen értesülései vannak, de a magyar diplomácia és kormányzat, valahogy nem akarta érteni. Nem tettek semmit. (Nyilván mert rendszerszintű a probléma, és ez az ő rendszerük éppen.)
2. Az USA NEM ÁLLT ELŐ semmiféle üggyel!
Az egyik Fidesz közeli cég (Századvég) lapja állt elő vele. Talán megelőző csapás jelleggel, de mindenesetre ostobán.
3. Az USA jogállam. Ahol tényleg tisztelik és betartják a törvényeket, nem csak azt, amelyik éppen tetszik a kormánynak. És mivel náluk a személyiségi jog védelme nagyon alaposan körbe van bástyázva törvényekkel, EZÉRT NEM HOZZÁK NYILVÁNOSSÁGRA azokat a gyanúkat, infókat, amelyekkel megsérthetnék a gyanúba keveredettek személyiségi jogait.

Egészen más lenne, ha azokat ők perbe is fognák! Mert akkor nyilván előhoznák. De az amerikaiak úgy gondolták, mivel Magyarország is jogállam, majd itt lefolytatnak vizsgálatokat és itt állítják, ha bizonyossá válnak a vádak, bíróság elé a felelősöket. Vagy legalább csinálnak valamit a közélet tisztulása ügyében.
De erősen csalódniuk kellett. Nyilván magát senki nem jelenti fel és kapja el szívesen. Mert, hogy a rendszer ilyen, és azok, akik benne vannak. Ahogy valaki már írta itt is, nem kell ahhoz az USA, hogy minden értelmes ember tudja, mi folyik az országban. Hogy a szemedet is kilopják. Igen, a tiédet is.

4. Az USA MINDEN érintettel közölte, hogy mi a gyanú ellenük! Az USA úgy gondolja, hogy a jog betartása mellett ők eddig mehettek el. Nem kürtölték világgá (ezt magyar lapok tették meg!), nem tették ki a listát sehová, a bizonyítékokkal együtt..., mert az sértette volna a magyar korrupt tolvajok személyiségi jogait...
Ki az akkor, aki itt korrektül járt el?
És ki az, aki az olvadó vajjal a fején ellentámadásba lendült és mond marhaságokat? (Majd, ha ideadja az USA, amivel megértené saját törvényeit, akkor kivizsgáljuk... Miért is nem lehet e nélkül is kivizsgálni? Ja, ugyanazért, amiért a volt NAV-os Horváth feljelentését sem: Magukat kéne megtaláltatni a hatósággal... Mert, ha nem, akkor miért is nincsen vizsgálat???
(És miért is futott el pl. a NAV két vezetője október végén "szabadságra"? Családok nélkül???)

Egy valódi, nem rendszerszinten korrupt jogállamban nem hogy egy másik állam nagyon markáns jelzése, de egy névtelen bejelentés alapján is utánanéznének MILLIÁRDOS!!!! adócsalásoknak, és korrupciós gyanúknak! MERT EZ AZ ÁLLAM ÉS A NÉP ÉRDEKE!!!
Ha mégsem ez történik, az kérdéseket vet fel. Persze csak a gondolkodó embereknél. Szóval annál a két-háromszáznál az országban, akik még gondolkodnak.
Ja, egyébként a NAV-nak !!! van is olyan telefonvonala, ahol névtelenül tehetsz bejelentést a gyanúdról! Pl., feljelentgetheted a szomszédaidat.., és ugranak kivizsgálni! Érdekes.

eloi 2014.10.26. 23:32:35

@kvadrillio: Olvasnod kéne a híreket rendesen. Az alapítványt 2012-ben hozta létre Orbán Viktor, 100%-ban állami/közpénzből. .... Évi kb. 800 ezer dollárt osztogat el AMERIKAIAKNAK! Mert biztosan nagyon rászorulnak...

eloi 2014.10.26. 23:36:34

@JohnDoeTheReal: "Az EU-s támogatásoknak most indul az első olyan ciklusa, ahol a célcsoport kifejezetten a kkv szektor. Eddig a pénz egy jó nagy része visszavándorol. "

Az megvan, hogy a pénzt MINDENKOR a magyar kormány/állam osztotta el?!!! A maga által előzőleg kidolgozott tervek (Új Magyarország, Széchenyi Program...) alapján!!!
Vagyis, ha visszament a pénz a nyugatiaknak, akkor azért, mert a kormányaink ügyesen visszafolyatták. Ki tudja, talán még nekik is leesett itt-ott belőle... Ja, nem, mert nem korruptak.

eloi 2014.10.26. 23:39:30

@kvadrillio: "agyarország". Ez sajnos igaz. Ennyi igaz abból, amit K. mondott.

Peterpapo 2014.10.26. 23:44:00

Hánynom kell ettől a sok fidesz szoponctól. Pont akkora a pofájuk a semmire, mint a fidesz vezetésnek. Gyurcsányék sem voltak semmik, de Viktorék még rajtuk is túl tesznek és a sok agyatlan idióta még védi őket. Húzzatok el a vérvörös gecibe mind! Tudom menjek el én, ha nem tetszik, de abból nem esztek. Én maradok, mert szeretem ezt az országot szemben veletek, akik csak azt a szarjankót imádjátok, mert ha nem így lenne, nem védenétek a haza legnagyobb ellenségét, Orbán Viktort!

eloi 2014.10.26. 23:47:31

@JohnDoeTheReal: "Nem veszed észre, hogy az a mindenki, legalábbis a nagy többsége a jelenlegi kormányra szavazott."

Tényszerűen a szavazásra jogosultak 27%-a !!! szavazott a Fideszre. Amiből az új Fideszes választási szabályok miatt valahogy kétharmados parlamenti többség lett. Miközben a többi pártra együttesen ennél többen szavaztak, a nem szavazók is 30% fölött voltak. Vagyis a szavazópolgárok 73%-a vagy nem szavazott, vagy nem a Fideszre.
Ezzel most lehet menőzni, de nyugodtan aludni, vagy hátradőlni nemigen.
Elég lenne egyetlen hiteles, vonzó és követésre méltó alternatíva a színpadon és annyi a pünkösdi királyságnak. A 73% NEM a Fideszre szavazott. Azért az sok ember. Nem?

nick066 2014.10.27. 01:06:43

6 vagonnyi 20 ezer forintos, azaz 1 vagonnyi 500 eurós csordogál be Magyarországra

De hogy az az impotens EU mialófaszért nem zárta még el ezt a csapot ??? Ezekkel itt mindent meg lehet csinálni ? Tajparaszték ráhugyoznak az asztalra, aztán még verik az asztalt pénzért ? úgy penderíteném ki őket az EU-ból, mint macskát szarni !!!

vénkujon 2014.10.27. 01:36:45

vénkujon nem hátrál meg soha. marad szépen

Andy73 2014.10.27. 02:13:57

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Van ami tetszik az indexen, de a blogok között sajnos elég sok gyenge van. Ezeket viszont nehéz kiszűrni első blikkre.
Bár az illusztráció is támpontot jelenthetett volna: már az is nagyon gyerekes. Ha ilyen színvonalú egy baloldali blog, akkor nem csoda, hogy a pártjaik is ennyire gyengék, még a Jobbik is beelőzi őket, és együtt sem érik el az egyharmadot.

Andy73 2014.10.27. 02:21:34

@eloi: Az egyéni körzetekben tarolt a Fidesz, több mint 90 %-át megnyerték. Ez az USÁ-ban és Nagy-Britanniában 9/10-es győzelmet jelentene. Ott csak egyéni indulók vannak, nincsenek pártlisták és kompenzációs helyek a lúzereknek és az alibi jelölteknek. De ti csak meneküljetek oda, mert tényleg az az igazi demokrácia.

Andy73 2014.10.27. 02:32:03

Ja, ha esetleg Angliába akarsz kihátrálni, akkor előtte tájékozódj az UKIP-ról. Ők tényleg ki akarnak lépni az EU-ból. És nem szeretik a külföldieket. Már a konzervatívok is korlátozni akarják a bevándorlást Kelet-Európából. Így ha ott akarsz mosogatni, akkor siess. Azt kétlem, hogy az ottani lapoknál felvennének ezzel a nívóval. Talán takarítónak.

Andy73 2014.10.27. 02:38:27

@eloi: És a többi pártra hányan nem szavaztak? Írd le azt is százalékos bontásban, ha annyira ráérsz, és ha ez tesz boldoggá.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.10.27. 04:53:59

@Andy73: a UKIP majd biztos jól elintéz mindent a 15%-os támogatottságával. :D

Haver, itt nem csak mosogatni lehet ám. :D

Vannak más állások is, nem tányértörlésre épül a gazdaság. :D

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.27. 07:22:38

@polyvinyl:

"Az átlagmagyar SEMMILYEN előnyét nem látja az EU-tagságnak. Kb mindegy neki, hogy kint vagyunk, vagy bent vagyunk." - Az átlag magyarok egy része valóban nem látja át, hogy mennyivel szarabb lenne az élete EU nélkül. Az átlag magyar azt azért látja, hogy a fia, lánya, unokája, ismerőse, aki az EU területén, Angliában, Németországban stb. dolgozik vagy egy magyarországi multinak, az a nagyonvadmagyar vállalkozó által ajánlott éhbérnél jobban keres.
Minél tanultabb valaki, annál jobban átlátja ezt. Minél tanultabb valaki, annál jobban látja, hogy érvényesülhet nyugaton ha képes tanulni és versenyezni és nem szeretne keletre orientálódni. Átlátja, hogy Magyarország még itt se tartana az EU-tagság nélkül. Látja, hogy tőle messzebb áll az orosz és azeri gondolkodásmód, mint az osztrák, lengyel, cseh vagy akár a svéd.

"Egy kilépésről szóló népszavazás a magyar parlamenti pártok melletti szimpátia kifejezésének mentén dőlne el." - Ahogy te tévedsz. Az EU-tagságról még a vérmagyar Jobbikosok jó része se döntene pusztán pártszimpátia alapján. A politikus könnyen ugrál, neki a választók dobják össze a fizetését, de az átlagembernek a nyugati multiban jön össze a betevő falat. Az átlagember utcájában a csatornázást EU-s pályázatból oldották meg.
Az átlagember sok hülyeségre képes, de nem hiszem, hogy vakon menne az EU-val szemben a kedves ex-MSZMP-s politikus vergődésére hallgatva. Az ex-MSZMP-s, ma vérmagyar Fideszes politikus véleményem szerint azért van tartva a Fideszben, hogy ilyen nonszensz dolgokat kimondjon, néha felböfögjön, ezzel kedvezve a nagyonmagyar szélsőjobbereknek a Fidesz jobbszárnyán. Ilyen éles butaságokat Orbán pozíciójából fakadóan nem mondhat, ezért van tartva pár ilyen szélsőséges megmondóember. Rájuk csak pár EchoTv-t néző házmesterlelkű nyugger munkásőr hallgat.

"Szerinted akik elmennének szavazni, döntően melyik magyar parlamenti párt véleményével szimpatizálnának?" - szerintem ebben a kérdésben a Fidesz szavazóinak jó része sokkal racionálisabban gondolkodik, mint az EU-ellenes hisztériának felülő pár százaléknyi sutyerák
sőt a Jobbik szavazóinak jó része se szavazna az EU-ból való kilépésre
A Fidesz vezetői jórészt retorikai okokból jártatják a pofájukat az EU ellen, jelenleg gyakorlatilag nincs tétje annak, hogy ömlik a fos a szájukból, hisz EU tag marad Magyarország.

ebella 2014.10.27. 07:26:32

Szerintem nem ugatérozni kell, hanem elhúzni! Ha meg nem komoly, akkor mire a rinya?

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.27. 07:27:16

@nick066: Miért nem csinálják ezt? Mert európaiak. És miért büntetnének egy országot a hülye vezetőik miatt?
Orbán és bűnszövetkezete könnyen ugrál, nekik fix a jövedelmük, sőt annyi, amennyit akarnak éppen. Az átlagember nem ugrálna, nem lépne ki az EU-ból.

És mi lenne Deutsch Tamással? Neki is keríteni kellene hirtelen egy kamu pozíciót a kormányzatban.
Deutsch Tamás tuti nem szavazná meg az EU-ból való kilépést :)

ebella 2014.10.27. 07:28:29

@nick066: Ezzel a hozzászólással megkérdőjeleződik, ki is itt a legnagyobb tajparaszt.

ebella 2014.10.27. 07:38:08

@vilagnezet.blog.hu: Akkor mi a baj vele? Te is az voltál, lesír.

Mindfield 2014.10.27. 07:43:42

@maxval a bircaman: Birca, birca, lassan te is észrevehetnéd, hogy az ideológia amit képviselsz már egyáltalán nem olyan népszerű, mint régen. Még mindig sokan vannak, akik szeretnének a "hanyatló" nyugathoz tartozni, és ahogy a fideszes banda egyre távolabb akar minket húzni onnan, egyre többen lesznek.

Kalmár 2014.10.27. 07:49:45

Jó volt látni az ultrák tüntetését!

Maszkban, dobálnak, petárdáznak őrjöngenek.
Azt kérik, hogy azonosítás nélkül mehessenek meccsre..........

Lófaszt mama!

Csak, hogy egy klasszikust idézzek.

Kalmár 2014.10.27. 08:03:05

@Mindfield: " Még mindig sokan vannak, akik szeretnének a "hanyatló" nyugathoz tartozni, és ahogy a fideszes banda egyre távolabb akar minket húzni onnan, egyre többen lesznek"

Már a Fideszes bandában vannak egyre többen. Igaz?
Biztosan erre gondoltál, mert alig pár napja zárult a harmadik totális Fidesz győzelem......

Komolyan, ti már másnap elkezditek magatokat hitegetni, hogy most aztán itt a fordulat, csak a közvélemény kutatók hazudnak???

Egyébként a Fidesz nem akar kilépni a hanyatló nyugati szövetségből. Meg akarja változtatni, felrázni, jó irányba terelni!
Ugyanolyan tagok vagyunk mint bárki. Jogunk és kötelességünk befolyásolni az irányt ha úgy látjuk, hogy szükséges.
Épeszű ember nem gondolhatja, hogy jó irányba halad az EU.

-Öregszik a népesség rohamosan.
- A bevándorlás más kultúrákból rossz megoldás! Feszültséget hoz, háborúhoz vezet.
- Az EU-s szervezetek nem, vagy csak 4-5 év alatt hozzák meg a szükséges törvényeket.
-Az a Francia ország adja a pénzügyi biztost, aki szarik a maastrichti kritériumokra.
- A megújuló energiák ügyét egy fosszilis energiába befektető ember kapta.
- Nincs katonai ereje. (jellemző volt a német hadgyakorlat kudarca. A haditechnika fele elavult)
- Nincs gazdasági ereje. Adósságban úszik minden tagállam és a 90%-nak folyamatosan nő.

stbstb

Mindemellett az USA jó alkalmat lát, hogy zsebre tegye tokkal vonóval.

Szóval bőven lenne itt változtatni való!
Nem kilép a Fidesz, hanem megpróbál változtatni!

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.27. 08:05:50

@polyvinyl: ja, a csúnya külföldi gyár ontja a szart a magyaroknak
a magyar meg csak szuperjót termel
hogyne!

akkor ide süss:
index.hu/gazdasag/2014/10/21/szeretem_a_sajtot_mert_egyszer_meghajtott/

magyar cégek ontják a moslékot a magyar emberek meg megeszik
szuper, mi? ez élelmiszerbiztonsági kérdés, nem nációtól függ, nem a hanyatló nyugat bűne

én még emlékszem a híres magyar kenyérre a rendszerváltás előttről, magyar kenyérgyárban is jártam akkor több alkalommal, madzagtól kezdve egérszarig minden volt a kenyérben
ez volt a jó magyar termék, amit sokan visszasírnak

nem azt mondom, hogy ma ezerszer jobb a kenyér minősége, mint akkor volt, csak hogy van választék és visszapofázhatsz

ebella 2014.10.27. 08:08:23

@Mindfield: A többség már a bolsik alatt is oda szeretett volna tartozni. Azóta is visszahúzzák őket a bolsik. Épp itt az ideje, hogy átalakuljanak!

ebella 2014.10.27. 08:09:35

@Kalmár: Mondjuk éppen maguk ellen szolgáltattak bizonyítékot. Pedig amit az Orbánék a focival művelnek, az messze nem normális.

ebella 2014.10.27. 08:12:05

@Menekülés Mutyisztánból: A német tv néhány napja megmutatta, hogy milyen szarokkal etetik, itatják a németeket. Ilyen a világ! Nem kell megvenni!

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.27. 08:16:44

@Kalmár: A Fidesz nagyon jól elvan az EU tagsággal, amíg csörgedezik a pénz és a multik foglalkoztatják a magyar parasztokat, akik így nem halnak éhen. Az egyetlen bajuk, hogy hiába jön a nyugati pénz, nem tehetnek meg mindent, amit zsigerből szeretnének. Pedzegetik a szélsőséges dolgaikat, de az EU miatt nem tehetik meg.

A másik alternatíva Oroszország fullasztó ölelése, és a Fidesz megmondóemberei nem is nagyon titkolják, hogy nekik oda húz a szívük.
Erre most mit lehet mondani? Menjenek, csak az országot ne vigyék magukkal!

Az igazság az, hogy az emberek megválasztották a Fideszt, mert Magyarországon nincs más alternatíva, az ellenzék töketlen és/vagy nem is létezik már.
DE!
Az EU-ra nem mondtak az emberek nemet! Azt állítani, hogy a választók a Fidesz megválasztásával az EU-tól való távolodásra szavaztak, aljas hazugság. Pont olyan hazugság, mint az, hogy az emberek akarták a MANYUp ellopását, akarom mondani megvédését, csak mert magukra húzták a Fideszt.
A Fidesz ilyenekről sose beszél választások előtt, csak utána. Már egy ideje programot se hirdetnek, csak ad hoc, Orbán aznapi lázálma alapján intézik a dolgokat.

A Fidesz szavazóinak nagy része se mondana nemet az EU-ra. Az értelmesebbje látja, hogy ez a habzó szájú fröcsögés csak a szélsőségeseknek szól és az ország ezer szállal kötődik az Unióhoz.

Kalmár 2014.10.27. 08:17:07

@ebella: Nekem tetszik. Kikopnak az ultrák és lassan elindulnak a családok.
A 6 éves fiam az új rendszer óta minden meccsen ott van és a feleségem is.(hangosabb mint mi)
Eddig nem mertünk menni.

Angliában ha valaki a rácsot rázza, vagy provokálja a másik szurkolótábort, akkor kap egy figyelmeztetést majd a második alkalommal egy éves kitiltást.
A következőnél örökös kitiltást kap. A Manchester pályán láttam. Rend volt és 60 ezer ember az Old Trafford-ban

Kalmár 2014.10.27. 08:21:40

@Menekülés Mutyisztánból:

Tök jó lenne ha előbb elolvasnád amit írtam!

"Egyébként a Fidesz nem akar kilépni a hanyatló nyugati szövetségből. Meg akarja változtatni, felrázni, jó irányba terelni!"

Erre ez a válasz???

"Azt állítani, hogy a választók a Fidesz megválasztásával az EU-tól való távolodásra szavaztak, aljas hazugság."

Fussál neki még egyszer!

ebella 2014.10.27. 08:23:12

@Kalmár: Te sem érted ezt. Én a gyerekeimet mindig vittem, most is járnak, csak már többnyire nem velem. Mindnig sok gyerek volt a stadionokban, a nézőszámhoz képest. Nem azért nem járnak a családok, mert huligánkodás van (én negyven év alatt egyetlen egyszer kerültem veszélybe, de abból se lett semmi, ráadásul az UTE-t már 1910 előtt el akarták tiltani örökre, mert állandó verekedések voltak a nézőtéren), hanem azért mert szar a foci. Az meg ráolvasástól nem lesz jobb. Sőt, ha állami pénzeket nyomnak bele számolatlanul, akkor meg meg sem indulhat a fejlődés. Akkor akik elszarták, továbbra is ott maradnak, mert lehet még lenyúlni pár millió forintot. Aki valóban önzetlenül tenne, azt meg nem engedik a közelébe most se a focinak.

Ez anagy helyzet.

ebella 2014.10.27. 08:25:44

Valamennyit tévedtem,. 1914-ben volt:

"Tekintettel pedig arra, hogy az Újpesti Torna Egylet játékosainál az utóbbi időben tapasztalt durva játékot az a helytelen sportszellem erősíti, mely az UTE pálya közönsége egy részének izgató hangulatából táplálkozik és amely alkalmas arra, hogy az erőszakosságra hajló játékosokat még jobban elvadítsa, bár a bizottság javasolja a Tanácsnak, hogy az egyesületnek játékjogát visszaadja, azonban azért, hogy az UTE vezetősége közönségébe és játékosaiba a helyes sportszellemet belenevelhesse, javasolja a bizottság, hogy az Újpesti Torna Egylet pályaválasztási joga oda korlátoztassék, hogy 1914. évi június hó 30-áig újpesti pályát nem választhat.”

valogatott.blog.hu/2014/10/16/_a_regi_ute_a_regi_fektelen_szenvedely#comment-form

mikka 2014.10.27. 08:32:05

ha polgárháborút akartok, megkaphatjátok..

Andy73 2014.10.27. 09:30:11

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Ha jól tudom, az EU-s választást már az UKIP nyerte Angliában. De ha követed a híreket, akkor azt is tudod, hogy már a konzervatívok is korlátozni akarják a bevándorlást, ahogy azt a miniszterelnök is bejelentette.
Egyébként ha figyelmesen elolvasod a kommentemet, akkor arra is rájöhetsz, hogy azt a firkásznak írtam, mert ezzel a nívóval aligha kap ott munkát a saját szakmájában.

Kan Csóka 2014.10.27. 11:07:47

Köteles laci egy büdös retkes kommunista geci, az is volt az is marad... remélem kötélen végzi

ebella 2014.10.27. 11:58:30

@Kan Csóka: Nagyon gusztustalan, mikor bolsik vörösöket szidnak. Ráadásul a kutya se hisz nekik.

GQ 2014.10.27. 12:19:11

@ostvan2: mondjuk azt azért tegyük hozzá, hogy aki korrupciós ügyekben benne van, az menjen szépen börtönbe, oda, ahová való, teljes vagyonelkobzás mellett.

nyugatnepe.blogter.hu 2014.10.27. 12:26:46

a nato-ból talán érdemes lenne kihátrálni, az eu-ból sztem fölösleges.. akik az oroszokkal szimpatizál, csak két dátumot említenék 1949, 1956.. amúgy meg eszközök se vagyunk.. úgy , hogy szép nyugodtan legyünk csak semlegesek

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.28. 03:40:44

@Kalmár: baromarcú!

"Egyébként a Fidesz nem akar kilépni a hanyatló nyugati szövetségből. Meg akarja változtatni, felrázni, jó irányba terelni!" - a Fidesz lófasz az EU-ban, szart se fog megváltoztatni, amúgy nem is kell, az EU-ban Magyarország lepkefing súlyú és parazitaként élősködik a támogatásokon, miközben egyre nyíltabban megy szembe a demokratikus értékekkel

Az EU felrázásának szerinted szuperjó módja az, ha belebújtok az oroszok seggébe? Meg Kövér Lackó savas felböfögése arról, hogy ki kell hátrálni az EU-ból?

A Fidesz minduntalan arra hivatkozik, hogy akármit is tesz, az emberek erre szavaztak, amikor megválasztották őket. Érdekes ilyen EU-ból való kilépésre a kampányban nem emlékszem, de biztos én voltam figyelmetlen.

Ha a FideSS hanyatlónak tartja a nyugati szövetséget, akkor miért is nem akar kilépni belőle? És ha az orosz medvét olyan szívesen ölelgeti, akkor miért is tagadná, hogy oda húz a szíve? Az az igazság, hogy a Fidesz minden csatornán elidegeníti magától az EU-t és Amerikát. De nem is magától, hanem az országtól. Ezzel nem az EU-t akarja megváltoztatni, arról a Fidesz seggarcai már kimondták, hogy szart se számít, a fidesznyikeknek már megvan az új szerelem: Putyin.

Eleve amit a FideSS csinál, annak nincs sok jövője az EU-ban, tudják ezt ők is. Ők már az orosz érdekszférához akarják csatolni az országot, ott ugyanis az illiberális rendszer nemhogy eltűrt, de elvárt. Orbánnak egyszerűen jobban fekszik az orosz rendszer, mint a demokráciával bíbelődő európai.

Orbánék szerint a jó irány az nem nyugat, hanem kelet, az EU nem fog orosz mintákat átvenni, még ha gazdaságilag együtt is működik az orosz piaccal. Orbán meg Putyint politikai példaképének tekinti. Ez a baj. A német is szállít az orosz piacra és vesz energiahordozókat, de valahogy Németország nem akar orosz mintára illiberális diktatúrává válni. Ők maradnak európaiak. Magyarország meg elsősorban politikai rokonszenvből dörgölőzik a ruszkikhoz. Ebben semmi európaiság nincs, ez Orbán Putyin iránti szerelmében gyökerezik. Neki már nem kell a német, brit, francia liberális hagyomány, talált új példaképet.

deruyter 2014.10.28. 12:39:42

Javaslom szervezzünk gyűjtést arra a nemes célra, hogy Kövérnek összejöjjön egy oroszországi dácsára való, plusz egy életjáradékra való, amiből tisztesen eléldegélhetne Oroszországban és nem kellene hallanom soha, de sohat többet, hogy milyen szellemi fekália ömlik ki a száján. Mert az biztos, hogy lelkileg odavaló, különösen Sztálinnal vagy éppen Putyinnal való hasonlatossága miatt. Ebben az emberben nincs egy pozitív érzés, csak gyűlölet harag, paranoia. Emiatt egyébként nagyon találó a rajz.
süti beállítások módosítása