Nem nagy ügy, csak ártatlan választási csalás

H_A Címkék: választási csalás időközi választás Baja Kósa Lajos Rogán Antal kampánycsend megsértése Fidesz MSZP2013.09.30. 19:28

Bármilyen közhelyesnek tűnik, lassan négy év (nem létező fülkeforradalmi) fideszes nagyot álmodás után egyre aktuálisabban kijelenthető: az a legbámulatosabb a jelenlegi kormánypártban és annak kommunikációjában, hogy ha bármiben, úgy értem bármilyen kis- vagy nagyméretű ügyben lebuknak, vagy rajtakapják őket (és lássuk be, az elmúlt három évben szinte minden nap szolgáltattak okot a megrökönyödésre) a jóérzés szerint indokolt pironkodás és visszafogott szégyenkezés helyett rögvest elkezdenek valaki másra mutogatni, mások erkölcsi alapjait keresztre feszíteni, vagy simán bagatellizálni az ügyet. Az elhíresült bajai kampánycsend megsértését, konyhanyelven a csalás alapos gyanúját is számtalan bámulatos kommunikációs csavarral igyekeznek szóra sem érdemesként feltüntetni. Megtehetik, ahogy lassan négy éve teszik: az óvodás ítélőképességével rendelkező birkanyájnak tekintett nép pofájába röhögnek. Hogy ez sem az, aminek látszik. És ha esetleg mégis az, akkor sem az. Mert csak.

Legutóbb Rogán Antalra és Kósa Lajosra, a nehézfiúk klubjának két oszlopos tagjára hárult a nemes feladat, hogy a médián keresztül a választók szemébe nézve, rezzenéstelen arccal, immár ki tudja hányadszorra, hülyének nézzék őket. Az előbbi szerint nem tulajdonítanak túl nagy jelentőséget az ügynek, mert az érintett szavazókörzetben nagy arányban nyert a Fidesz jelöltje. Így szinte biztos benne, hogy újra győznek majd. Az utóbbi meg rátett egy lapáttal: a bajai időközi választáson történt szervezett szállításról az bírt eszébe jutni, hogy végül is a tömegközlekedési vállalatok is szervezetten szállítják az embereket. Mert a munkatáborok/kivégzőtáborok analógiájára - ahova szintén szervezetten szállították az embereket - minden rendben van, nem nagy ügy ez, ugye, Kósa elvtárs?

Igen, feleim. Végül is nem nagy ügy. Csupán egy egyszerű, mezei bíróság mondta ki, hogy szaros a gatya. Oda se kell figyelni rá. Igaz, nem nevezett meg egyetlen pártot sem a csalás gyanújával összefüggésben, de azért van abban némi enyhe utalásféleség, hogy az összes többi körzetben elvérzett a Fidesz, abban az egyben meg - csodák csodája - nagy előnnyel diadalmaskodott. Nem nagy ügy, valóban. Ettől csak nagyobb, és felháborítóbb ügyeket nyomott le következmények nélkül a zemberek torkán a hőn szeretett kormánypárt úgy, hogy soha, még egyetlenegyszer sem rebbent a szeme. Így lehetséges, hogy Rogán szerint akinek van pofája rákérdezni arra, hogy a Fidesz esetleg törvénytelenül járt-e el, úgy értem, esetleg CSALT a bajai időközi választáson, az nem újságíró, hanem az Együtt 2014 kampányaktivistája.

Fölényeskedő, gusztustalan arrogancia, a mesterfokozatra fejlesztett hárítás és sz*relkenés újabb iskolapéldája. Hogyaszongya Kósa: mindez semmi ahhoz képest, hogy a korábbi belügyminiszter, Lamperth Mónika választási rendeletét megsemmisítette az Alkotmánybíróság. Mindig kéznél van egy nagy büdös ellenzéki, balliberális ellenpélda, amely mellé helyezve, nevetségesnek lehet titulálni saját törvénytelenségeinket. Mert törvénytelen az, amit nem mi csinálunk.

Okos Tóni! Egyáltalán nem érdekel, hogy például Németországban, Angliában vagy az Egyesült Államokban nincs kampánycsend, és hogy jövőre már Magyarországon sem lesz. A bajai választás eszmei pillanatában Magyarországon létezett a kampánycsend intézménye, és aki szervezetten szállította a népet szavazni, az a választási törvény előírásainak megfelelően csalást követett el. Kósa elvtárs! Ha önt minden bevezető nélkül pofán törli valaki az utcán, elfogadja magyarázatként, hogy a küzdősportok némelyikében is pofán szokás törölni az ellenfelet? Egyáltalán nem érdekel 2013-ban, hogy Mónika, Pista, Feri vagy Gizi évekkel ezelőtt mit követett el, amihez képest az önök törvényszegéseit kötelező ártatlan diákcsínyekként kezelni. Végérvényesen elegem van abból, hogy van pici törvénytelenség és nagy törvénytelenség. Elegem van abból a majdnem diplomás ars poeticából, hogy ha az MSZP (általában a politikai ellenfél) valamely nagy törvénytelenségére fény derült, az legitimálja a Fidesz nyilvánvaló, arcátlan csalását.

Felháborítónak tartom, hogy lassan európai viszonylatban is példátlan, hogy valamely ország kormányzó pártjának egyik vezetője (parlamenti csoportjának frakcióvezetője, ha jól értettem) a törvényszék által megállapított választási csalást "nem nagy ügynek" minősíti. Valószínűleg azért vetette be a Fidesz a legaljasabb szexista, lejárató eszközöket az ellenfél jelöltjével szemben, mert k*rvára nem nagy ügy. Vagy?

Mélyen megértem önöket, uraim. Fölösleges itt tisztázni a tisztázhatatlant, védeni a védhetetlent. Az egész életük rámenne. Még nem láttam olyan gazembert, aki a saját maga által elkövetett disznóságot nagy ügynek tartotta volna. Így aztán, amíg arra várok, hogy alkotmányba alaptörvénybe betonozzák, hogy mindenki köteles tömegközlekedési eszközzel szervezetten elmenni és a Fideszre szavazni, azon gondolkodom: ha egy bíróság által megállapított törvényszegés/választási csalás ma Magyarország kormánya szerint nem nagy ügy, akkor e sajátos relativizálásra épülő logikát követve, nekem is szabad ezután keveset lopni, mert a szomszédom nyolc évig sokat lopott? Végül is nem nagy ügy.

Frissítés: Tanulságos és cuki videó arról, hogy kormánypártiak szerint nem kínos a csalás.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr905541350

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MTI Hírcentrum: Hajdú János rulez! 2013.10.01. 16:47:30

A közszolgálati magyar televíziózás legújabb mélypontját produkálta az m1 Híradója október 1-jén, kedden. Ezen a hűvöskés őszi napon a jótét magyar polgár ebédjéhez egy két nappal ezelőtti, vasárnapi hír újrafeldolgozását szervíro...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Husz_János_Puszita 2013.09.30. 19:50:01

2002.-ben is ezért küldték őket világgá. Nem nagy ügy.

Lencsés István 2013.10.01. 09:19:51

Nem volt választási csalás .

vackor1 2013.10.01. 14:51:41

@Lencsés István:
Rendben, nem volt választási csalás.

Megtennéd, ha kérlek, hogy elmondod a saját szavaiddal, hogy szerinted mi is történt pontosan ?
Mi volt az , amit a bíróság törvénysértőnek talált és ez miatt meg kell ismételni adott körzetben a választást?
Ki követte el ezt? ( még egyszer mondom, hogy a bíróság törvénytelennek ítélte, tehát valami nem volt szabályos, ebben egyet tudunk érteni? )
Ha a véleményünk egyezik abban - az ismert tények alapján - , hogy szabálytalanság/törvénytelenség történt, akkor szerinted ezek ellenére minden rendben volt, így a helyes ?

Ha esetleg nemleges a válaszod - el sem tudom képzelni, hogy a TÉNYEK alapján, amikre rákérdeztem más lehetne a válaszod - , akkor nagy tisztelettel hadd kérdezzem már meg, hogy miért kellett második kommentelőként azt írnod, amit írtál??

Tudod nem muszáj ám mindig írni, elég az is ha csak olvasod a blogokat.. Néha még sok(k) is..

susu64 2013.10.01. 14:56:31

Nem nagy ügy, csak előbb el kéne olvasni a bíróság határozatát, megkísérelni megérteni, ha nem megy, segítséget kérni, s aztán blogolni. A konyhanyelv a konyhába való. Különben mindenhol konyhaszag lesz, nagy, büdös ellenzéki konyhaszag. Mindig kéznél van egy nagy büdös ellenzéki, balliberális ellenpélda, márcsak azért is, mert ellenzéki, balliberális oldalon csak az van. Nagy, büdös ellenpélda. Ezért lesztek jövőtől min. 4 évig újra ellenzékben. Még az is túl jó hely nektek. Addig hergelitek és gerjesztitek a ti ellenzéketeket, hogy nem lesz ennek jó vége: mit akartok, szobordöntéssel, fejletépéssel, Dopemannal és a társaival? a tárasitokkal, a rágalmaitokkal, köpködéssel, fröcsögéssel? Meddig éltek vissza a türelmünkkel? Quo usque tandem abutere patientia nostra?

Netuddki. 2013.10.01. 15:07:33

Jaj bammeg! A kósán csak röhögni tudok amikor néhanap megszólal valamelyik riportban, és tudálékosan, nyakatekert hasonlatokkal magyarázza azt ami megmagyarázhatatlan. Nem véletlenül csúfolják a fidesz törpeelefántjának. Én csak egy surmó falusi polgármesterhez tudom hasonlítani. Persze elnézést a hasonlatért a nem surmó falusi polgármesterektől.

Az meg, hogy a fidesz minek tartja a kósán meg a rogántónin keresztül azt az ügyet amiben nyakig benne vannak? Ki a tökömet érdekel? Nem a magyarázkodásukra vagyok kíváncsi hanem arra mit tesznek érte, hogy még a gyanú árnyéka se vetüljön rájuk. Lehet, hogy mindenkit megillet a jó hírhez való jog, de ezt nem törvényekkel hanem cselekedetekkel szokták biztosítani. Mondjuk egy jó alapos belső vizsgálattal. Ami, tegyük hozzá, csak ott felesleges, ahol mindenki tud mindenről, és mindenki cinkosa a másiknak...

Wagem 2013.10.01. 15:09:07

Pedig egyszerű a képlet.
Az Úniós szutyok Reading kiadta a parancsot,hogy mindenhol választási csalást kel harsogni.
Magyarországi bérencei ugrottak is rögtön,akiknek pont kapóra jött Baja.
Ahol már menetrendszerűen nagyot szoptak.
De a gépezet beindult.
Nem kellett hozzá semmi más,mint egy méretes hazugság,és egy korrupt mszp-s bíró.
Összejött.
Egyébként a Fidesz kezében is volt csalásra utaló bizonyíték,de mivel győztek...fölényesen!!így hát be sem adták.
Lehet választási csalást ugatni.
Csak azt nem tudom,hogy ha újra nyer a fidesz 13-án...már pedig ez biztos..akkor mi lesz az ugatókkal.
Semmi.
Mennek megint a levesbe.Ahová valók.

Netuddki. 2013.10.01. 15:11:27

@susu64: "Meddig éltek vissza a türelmünkkel?"

Hát susukám! Ezt én is kérdezhetném a hozzád hasonló fideszesektől. Egyik mostani párttal se szimpatizálok, én csak egy átlagos adófizető állampolgár vagyok. Tudod! Az aki a versenypiacon dolgozik, nettó adófizető, és akinek a lehúzásából finanszírozzátok magatoknak az átlagon felüli életszínvonalat.
Szóval susukám! Meddig is éltek vissza a türelmünkkel? Meddig lopjátok a közpénzt, és meddig szándékoztok magasról le se szarni bennünket? Adósok vagytok egy csomó mindennel ami Magyarországot és a magyar népet előbbre vihette volna...

H_A 2013.10.01. 15:17:45

@susu64: 1. A tisztelt hozzászóló egészen pontosan melyik részét nem értette a törvényszéki végzésnek és a történet egyáltalán nem elhanyagolható részleteinek? Csak mert ha valóban elolvasta volna, talán nem ragadtatja magát erre a sértett óvodás megjegyzésre.
2. Ez az indokolatlan többes szám mit keres az okfejtésében? Hol olvasta, hogy a szobordöntés, Dopeman és társai ügyében mi az álláspontom? És ha nem olvasta, miért háborog teljesen fölöslegesen?

susu64 2013.10.01. 15:21:57

@kovi1970: El kell szomorítsalak, s csak a miheztartás végett. Sosem voltam sem fideszes, sem más. Sem kisdobos, sem úttörő, sem KISZ-tag, sem semmilyen pártnak a tagja. A versenyszférában dolgozom, több, mint 24 éve. Tisztességes adófizető (=szigorúan bejelentett, nem minimálbéren dolgozó és nem zsebbe fizetett) voltam mindig, nem is akármennyi adót befizetve évente, közben fölneveltem jó néhány gyereket, akik szintén tisztességes adófizetők lettek. Az én számomra senki sem biztosított átlagon felüli életszinvonalat, s az eddig eltelt életem több, mint 40 éves munkaviszonyával legalább annyit vittem előre a magyar népet, mint te. Úgyhogy nem gondolnám, hogy egy fillérrel is az adósod volnék, sem neked, sem bárki másnak. De lehet, hogy a te nyugdíjra valódat az én gyerekeim fogják megkeresni. A többit meg már korábban leírtam, nem ismételném magam.

susu64 2013.10.01. 15:29:48

@autognomia: nem a hozzászóló nem érti, hanem a blogíró, a blog szerint.
A többire nem térnék ki, fölösleges ezután arról értekezni, hogy ki óvodás és ki nem, meg hogy miért a többes szám, stb.

nu pagagyí 2013.10.01. 15:33:36

A láncszavazást kellene rájuk bizonyítani. Nem költ a Fidesz olyan dologra pénzt, amit nem tud teljes mértékben kontrollálni. Biztos vagyok benne, hogy előre kitöltött szavazólappal mentek be szavazni a lefizetett emberek. Meg kellene kérdezni néhány utaztatott szavazót, némi pénzért elmondanák mit kellett csinálniuk.

stoppos76 2013.10.01. 15:37:11

@susu64: "De lehet, hogy a te nyugdíjra valódat az én gyerekeim fogják megkeresni."

Ezt, mint sokminden mást mostanában, köszönd a fidesznek.

ember100 2013.10.01. 15:44:14

@susu64:
Helló !
Te noooormális vagy ?
Miről beszélsz , ez a konyhanyelv meg minden ...lehet szépíteni a dolgot , de a szabálytalan , törvénysértő dolog az akkor is csalás ha nem így gondolod legfeljebb nem úgy hívod.
De hogy Te is megértsd odamegyek hozzád elveszem a pénzed és majd azt mondom hogy meghatározatlan időre kölcsön vettem Tőled , nem kiraboltalak :) Így már ÉRTED !

2013.10.01. 15:46:23

Én pont ezért érzem úgy, hogy az én lopásaim a közösből nem nagy ügyek, úgyhogy csinálom nyugodtan és ajánlom mindenki másnak is.

susu64 2013.10.01. 15:46:35

@stoppos76: miért, eddig hogy volt, ha szabad kérdeznem, mi kerestük meg a szüleink nyugdíjára valót, a mienkét meg majd a mi gyerekeink generációja. Már akinek vannak gyerekei. Mi köze ennek a Fideszhez, elmondanád? A nyugdíjrendszer hosszú évtizedek óta így működik itt is és ahol van állami nyugdíjrendszer mindenhol.

ember100 2013.10.01. 15:47:43

@Wagem:
Helló !
TE BETEG VAGY !
Kezeltesd Magad amíg nem késő :)

pizzaboy 2013.10.01. 15:47:53

Na és, az M1-en ma reggel a műsorvezető úgy kezdte Varga Mihállyal a beszélgetést, hogy sok szakértő szerint a jövő évi költségvetés az RENDSZERVÁLTÁS ÓTA a legstabilabb költségvetés, illetve, hogyan lehet Varga Mihály annyira bátor, hogy nem VÁLASZTÁSI költségvetést készített a 2014-es esztendőre.

Most akkor el tudjuk képzelni mekkora vita alakulhatott ki két egymás faszát szopó ember között.

No ezzel csak annyit akartam mondani, amit (amúgyis) tudunk, a FIDESZnél már régóta nem adnak még a látszatra sem. A 2/3 feljogosítja őket mindenre.

nandras01 2013.10.01. 15:48:13

(még) mindig elcsodálkozom, hogy azonnal akad néhány gyalultagyú, aki ezerrel védi a védhetetlent.
azt a költői kérdést pedig szinte fel sem kellene tenni, hogy micsoda rikácsot csaptak volna, ezen nagyoneccerűek, ha anno gyurcsány alatt történt volna ily bírósági ítélet.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2013.10.01. 15:55:14

@susu64: "Nem nagy ügy, csak előbb el kéne olvasni a bíróság határozatát, megkísérelni megérteni"

ezt várnánk a fidesztől.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.01. 16:00:27

@pizzaboy:
"Na és, az M1-en ma reggel a műsorvezető úgy kezdte Varga Mihállyal a beszélgetést, hogy sok szakértő szerint a jövő évi költségvetés az RENDSZERVÁLTÁS ÓTA a legstabilabb költségvetés"

Dicséretes önmérséklet. Mondhatta volna azt is, hogy a honfoglalás óta a legstabilabb...

SemBoga 2013.10.01. 16:02:25

@Wagem: miért, nem csalt a fidesz? még a bíróság is ezt igazolta, hogy a szervezett utaztatással megvalósították a kampánycsend sértést

a nagy győzelem kizárólag illegális módszerek alkalmazása miatt sikerült

Grigorij Pantyelejevics 2013.10.01. 16:04:25

@susu64: minden polgártársunk adósunk, aki képes félrenézni a törvénytelenségek, a mutyik, korrupció, nepotizmus láttán. vakítsa el őket bármilyen színű pártszemüveg, egyik sem mentség.

baromi unalmas ez a "de a Pistike is!" duma. bármilyen párt oldaláról érkezik is.

Grigorij Pantyelejevics 2013.10.01. 16:06:46

@susu64: abból a nyugdíjból immár sok ezer milliárd fog hiányozni. amit a naripárt most inkább felél a megtakarítás helyett.

SemBoga 2013.10.01. 16:14:13

"Nemcsak kampánycsendsértés történt Baján, hanem a választási alapelvek olyan szintű megsértése, amely érdemben befolyásolta az eredményt.

Nem igaz, hogy nincs kampánycsend az új törvényben, a szavazás napján a szavazóhelyiségek 150 méteres körzetében lesz.

Az új választási törvény is tartalmazza a választási alapelveiben az önkéntesség elvét, amit sért a szervezett utaztatás."

444.hu/2013/10/01/rogan-antalnak-nincs-igaza/

blah 2013.10.01. 16:14:20

@Wagem: ja persze az ufók meg megtámadták Baját és ők csaltak.

mindenki másnak: a kampánycsendsértés csak egy dolog, amire tóni hivatkozik meg mutatja mennyire idióta, érdemes lenne neki is elolvasni ezt:

2. § (1) A választási eljárás szabályainak alkalmazása során érvényre kell juttatni a következő alapelveket:
b) önkéntes részvétel a választási eljárásban

ami az utaztatással ugye sérült és amit nem vettek ki a törvényből, szóval jövőre is csalásnak fog számítani.

kifordított nagyanyó 2013.10.01. 16:16:00

Fideszbirkák!
Akkor ugye 2002-ben sem volt választási csalás?!:))

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.01. 16:16:00

Ezért ilyen undorító ez az ország. Itt soha nem a tett és a tény számít, hanem mindig az, hogy ki teszi, kinek a ténye stb.

Nap mint nap ezt tapasztalja az ember, megint csak legalulról, az uborkalopó cigánytól egészen felfelé a politikusokig.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.01. 16:16:38

Ezért ilyen undorító ez az ország. Itt soha nem a tett és a tény számít, hanem mindig az, hogy ki teszi, kinek a ténye stb.

Nap mint nap ezt tapasztalja az ember, megint csak legalulról, az uborkalopó cigánytól egészen felfelé a politikusokig.

czjanos 2013.10.01. 16:19:27

Nem csalás volt ez, csak olyan úri huncutság, mint a kiflievés a budaörsi T.....ban. Jópofiztak egyet.

stoppos76 2013.10.01. 16:19:51

@susu64: Volt egyszer, hol nem volt, az óperenciás tengeren is túl, egy magánnyugdíj-pénztár. Békésen éldegélt, amíg ki nem nyírták. Vége.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.01. 16:32:08

persze, hogy nem nagy ügy, hiszen ők csinálták.

De ha az ellenfél csinálta volna!

Vica versa.

zobod 2013.10.01. 16:32:10

A tények kedvéért: a bírói tanács végzése szerint kampánycsend sértés történt. A választási csalás bűncselekmény a Btk. 211. § írja le, a választók szavazókörbe szállítása nem választási csalás, hanem kampánycsendsértés.

Wagem 2013.10.01. 16:33:10

@kovi1970:
"egyik mostani párttal sem szimpatizálok,,"
Hehejjj hogy nem szakad rád a mennyezet.
Hiszen minden blogban ott vagy,ahol elvtelenül lehet görénykedni a kormánnyal.
Meg hogy "én csak egy egyszerű adófizető állampolgár vagyok.."
Komolyan mondom..
Elolvadok.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.01. 16:35:17

@Wagem:
"Hiszen minden blogban ott vagy,ahol elvtelenül lehet görénykedni a kormánnyal."

És? Aki ezt az áldott jó kormányt szidja ("elvtelenül görénykedik") arról te már tudod a pártszimpátiáját, a párt-tagkönyvének számát stb. stb.

Jenyei 2013.10.01. 16:42:03

@Wagem: te mekkora darab szart vagy képes kikotorni a tányérod szélére, hogy jó étvággyal megedd a levest? Mert ahogy elnézem egy adott mérethatár alatt semmi bajod sincs vele.

Wagem 2013.10.01. 16:47:15

@Jenyei:
Valami konkrétum??
Mennyi ideig feszítetted magad ezért a két értelmezhetetlen mondatért?

a kormány embere 2013.10.01. 16:50:24

fónagytól megkérdezte az újságíró,nem zavarja,hogy csalást követtek el?
Válasz:Nem,Magát igen?
Újságíró:Engem,igen.

Hefe 2013.10.01. 17:18:24

"a jóérzés szerint indokolt pironkodás és visszafogott szégyenkezés helyett rögvest elkezdenek valaki másra mutogatni, mások erkölcsi alapjait keresztre feszíteni, vagy simán bagatellizálni az ügyet."

ez a "who pooped in my pants?" szindroma.

orgoványi erdőjáró 2013.10.01. 17:32:20

Nem volt választási csalás. Egy részeges kommer bíró ítélete ellenére sem volt. Viszont lehet hőbörögniük a ballibbantaknak.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.01. 17:47:01

@Lencsés István: De. A bíróság azt mondja. Handó bírósága mondja azt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.01. 17:49:19

@Wagem: Ó már megint a naaaagy misztikus nemzetközi összeesküvég, igaz-e. Ez a téma megy a békemenetes fészkekben. Pataki Attilával egyeztettetek már? Hátha a szíriuszi ufók is benne vannak a fidesz ellenes összeesküvésben. Tudod, amelyikek Attilát is elrabolták.

Elmebetegek vagytok mind.

GeorgeousGlory 2013.10.01. 18:38:09

@Wagem:
és ha nem?
vagy esetleg megtudod mondani a lotto számokat is?

babyku 2013.10.01. 18:40:37

Mióta eszementen törekednek vissza a hatalomba a szocik - nem válogatnak az eszközökben, sem a retorikában - és támogatóik egymásra licitálva írják a "legjobb" hsz-ket. Elszomorító, hogy senki nem képes közülük belátni, hogy ahonnan visszahozta az országot a mostani kormány abba a gödörbe az előző szocialistának nevezett társaság lökte bele. Ebbe a kikapaszkodásba minden erőnk belement. Únio, IMF és a belső ellenzék mindent akadályozó erőfeszítése ellenére úgy tűnik kinn vagyunk a gödörből. Ezért is acsarkodnak egyre jobban. De még senki nem mutatott egyetlen bizonyítékot sem arra a vádra amit éppen állít. Tessenek már mutatni, nem csak mondogatni azoknak akik előtt ezek a rébuszok nem megfejthetők. Kéretik azonban melé tenni az eredményeket is - az éremnek két oldala van!

Totof 2013.10.01. 19:04:44

@babyku: "Ebbe a kikapaszkodásba minden erőnk belement."
Talán nem kéne ennyire ragaszkodni a hatalomhoz.
Ki acsarkodik, te szerencsétlen? Hát ki alázza a nőket a parlamentben? Ki nem képes anélkül nyerni, hogy buszoztatja a választókat?
Ha kivennéd a fejed OV seggéből és körülnéznél, talán látnád, hol tart az ország. (befektetések, növekedés, államadósság?)

zobod 2013.10.01. 19:14:41

@mutymurutty: nem értem az ellenzéki stratégiát, sem a támogatók viselkedését. Mikor kiderült a bukta, a tele szájjal ment a cigányozás, ami elég kontraproduktív volt fideszezés helyett. Most sikerült igazolni egy kampánycsendsértést, erre ennek kihasználása helyett nevetséges módon választási csalásról hőzöng az ellenzék. Ami kis eredményt elértek, amit magatok javára fordíthatnátok, azt is lenullázátok, órák alatt.

Sir Galahad 2013.10.01. 19:20:05

Akkor most elmondom, hogy engem mi irritál. Az a szemlélet, ami ebből a mondatból érthető meg: "Egyáltalán nem érdekel 2013-ban, hogy Mónika, Pista, Feri vagy Gizi évekkel ezelőtt mit követett el". Hogy amit a Fidesz tett, az példátlan; ahogy Scheiring Gábor megfogalmazta például: "Ez egy stratégiai jelentőségű fordulópont". Egy frászt. Ami történt, természetesen nem helyes, elítélendő, felháborító. Ugyanakkor nem különleges. Aki így állítja be, vagy ostoba, vagy hátsó politikai szándéka van. Engem igenis érdekel az is, hogy korábban ki követett el hasonló csalást, engem ugyanis a legkevésbé sem nyugtat meg, hogy egy csaló pártot kioktat erkölcsiségből egy másik csaló párt, hogy leválthassa és hatalomra kerülhessen.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.01. 19:38:44

@zobod: "Ami kis eredményt elértek, amit magatok javára fordíthatnátok, azt is lenullázátok, órák alatt."

Én nem nullázok le semmit.

micsoda? 2013.10.01. 20:11:21

.....az a legbámulatosabb a jelenlegi kormánypártban és annak kommunikációjában, hogy ha bármiben, úgy értem bármilyen kis- vagy nagyméretű ügyben lebuknak, vagy rajtakapják őket (és lássuk be, az elmúlt három évben szinte minden nap szolgáltattak okot a.......

Valóban "legbámulatosabb" szó illik ide a legjobban. Sokszor gondolom magamban ezt a fajta politizálást kéne megtanulnia az ellenzéknek.Megjegyzem, már tanulgatják:D
Trafikmutyi? Oda se neki. A szekszárdi polgi. napjainkban is úgy viselkedik, mintha Ő lett volna az árvizi hajós.

SemBoga 2013.10.02. 08:38:21

@zobod: a köznyelv a kampánycsendsértésnek azon részét, ami jelentősen képes befolyásolni a választás kimenetelét, szintén csalásnak hívja

Lencsés István 2013.10.02. 10:27:17

@phaidros: Mondatkezdés nagybetű . Azt már nem büntetik .

@vackor1: Az történt hogy a baloldal nem tud veszíteni . A bíróság baloldaliakból áll , akik kihirdették . A bíróság hibázott . Nem történt sem szabálytalanság sem törvénytelenség . Helyes minden mert a FIDESZ nyert . Én a tényt írtam .

@mutymurutty: Nem . A bíróság baloldali . Handó az egy senki .

phaidros 2013.10.02. 10:43:00

@Lencsés István: ugyan-ugyan. A mondat kezdete a megszólítás.

Lencsés István 2013.10.02. 12:35:31

@phaidros: Nem . A mondatkezdés a nevem után kezdődik . Szóval ha nem tanulod meg hogy mondatkezdés nagybetű , akkora ma ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád .

phaidros 2013.10.02. 12:39:45

@Lencsés István: ne már, ember, gyerekeim vannak, éhen halnak, ha emiatt hídnak megyek. Reagálj, légyszi, légyszi! :(

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.02. 13:29:45

@Lencsés István: Ezzel buktad a mai troll-prémiumodat lencséssuttyó.

Lencsés István 2013.10.02. 13:34:34

@mutymurutty: Nem vagyok troll , nem kapok azért pénzt mert igazat írok . A rólam kialakított véleményed meg nem érdekel , mert hazugság . Nem vagyok " .... lencséssuttyó .... " , azaz tanulj meg olvasni IS .

Lencsés István 2013.10.03. 11:47:01

@mutymurutty: Az sem vagyok , azaz továbbra sem tudsz olvasni , ha ez nem változik akkor ma ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád .

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.03. 13:03:56

@Lencsés István: Kérlek Slomó, ne büntess így. Reagálj!!!
süti beállítások módosítása