Ne félj, ha nem vagy hibás, Viktor!

H_A Címkék: félelem miniszterelnök közpénz védelem Orbán Viktor kormányzati intézkedés2013.08.04. 13:35

Olvasom, hogy a rendkívüli kormányzati intézkedésekre szolgáló keretből 80 millió forintot csoportosítottak át innen oda, hipp-hopp a miniszterelnök védelmének érdekében. Ebből egyrészt az következik, hogy Orbán Viktor védelme rendkívüli dolog, másrészt az, hogy a miniszterelnök úr mostanság nem érzi biztonságban magát. Harmadrészt az is legyen világos: Magyarország immár annyival jobban teljesít, hogy e bizonyosságnak az ország vezére védelmére fordított összegekben is meg kell mutatkoznia.

Természetesen az összeg bagatell azoknak a milliárdoknak a vonatkozásában, amelyek szintén hipp-hopp, innen oda irányba lefolytak a Dunán stratégiai fontosságú kiadások címszó alatt az elmúlt években. A világért sem ellenkeznék azzal az evidenciával, hogy a mindenkori miniszterelnök védelme minden más ellenében abszolút prioritás (még akkor is, ha nem az) ugyanakkor próbálom összerakni a képet: vajon mi indokolja mostanság Orbán félelmeit?

Első ránézésre nehéznek tűnhet megérteni, hogy egy ilyen népszerű vezérnek, akit istenként imád a népe, miért kell újabb 80 millára rúgó közpénzből megvédenie magát. Hogy tíz szerencsétlen devizahiteles véleménynyilvánítása ellenében még az ő különbejáratú védelme sem indok fővárosi háza környékének lezárására, természetesen nyugtalanító lehet békés álmaira nézve.  Az a helyzet, hogy tulajdonképpen nagyon is jól értem: abban a mértéktelen hatalomvágyról szóló világban, amelyben Orbán él, kizárólag a félelem tartja életben az embert, és termeli újra a létfontosságú napi adrenalin adagot. Ezért ez a büszke, történelmi léptékkel mérve rendkívüli tettek végrehajtására született szabadságharcos, aki Mutyiországot már a természet haragjával, a nemzetközi gonosz erőkkel szemben is annyiszor megvédte, aki nem bújt soha az asztal alá félelmében, hanem gumicsizmás lábát az asztalra téve védte az igazát Európában, most 80 millióval erősíti magánhadseregét.  Úgy tűnik, a békemenet diadalmas menetelése és a lengyel nép baráti támogatása már kevés.

A hazudozást, csalást, lopást, az arrogáns, intoleráns,  vélt/kreált ellenségekkel állandóan harcban álló kormányzást normává konvertáló miniszterelnök fél.  Mert ez a törvényszerű. Fél a takarékszövetkezetesektől, a bankároktól, az energiaszolgáltatóktól, a hajléktalanoktól, az azonos nemű pároktól, a devizahitelesektől, a politikai ellenfelektől,  munkanélküliektől, pedagósusoktól, diákoktól.  Mikor kitől.

Pedig a közpénzen rettegésnek van alternatívája, Viktor! Sokkal olcsóbb és célravezetőbb lenne egyszerűen csak becsületesen, normálisan, európai módon kormányozni, a felelősség másokra hárítása helyett szembenézni azzal, hogy a valaha gránitszilárdságú kétharmados bizalmat sikerült szép lassan leépíteni. Azzal, hogy erről kizárólag te és elvtársaid tehettek. Mert a mindent a hatalomnak alárendelő erőszaknak is van egy határa. Előbb-utóbb rájönnek a megvezetni kívánt népek arra, hogy micsoda cinizmussal köpted pofán őket, amikor populista rablómesékkel igyekezted évekig elterelni a közfigyelmet saját, bűzlő korrupciós ügyeidről, arra, ahogyan megpróbáltad valótlan, lejáratási kísérleteknek titulálni ezeket, vagy a másik oldal még nagyobb bűneivel indokolni és jelentéktelennek tekinteni azokat.

Most még csak félsz attól, ami belátható időn belül bizonyosságként fog föléd hajolni.  Attól, hogy a megvezetett nép előbb-utóbb rájön, hogy a nemzeti dohányboltok nem népegészségügyi megfontolásokat szolgálnak, hogy a rezsicsökkentésen nem azok nyernek, akik leginkább rá vannak szorulva, hogy a devizahitelesek megmentéséről halvány elképzelésed nincs, hogy a közmunkából nem lehet családokat eltartani, hogy az államosítási törekvéseid és öncélú kardcsörtetésed kivezetnek minket abból az Európából, amelyhez tartoznunk létfontosságú, hogy a nyugdíjpénztári vagyon felhasználása nélkül nőtt volna az elmúlt években az a GDP arányos államadósság, amelynek csökkenésére oly nagyon büszke vagy, hogy az IMF hitel dicsőséges végtörlesztése bizony ráfizetéssel jár, és hogy a jobban teljesítő Magyarországról szóló dübörgő propaganda köszönőviszonyban nincs egyebek mellett a mélyszegénységben élők számának növekedésével sem.  

Ha e tényeket nézzük, a szóban forgó, 80 milliós, testi épségedet és lelki békédet szolgáló rendkívüli közpénz-átcsoportosítás valóban szóra sem érdemes.  Mondanám, hogy hosszú távon félelemre nem lehet hatalmat építeni, és hogy ne félj, ha nem vagy hibás, Viktor! De sajnos ezzel már rég elkéstem.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr675444612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Husz_János_Puszita 2013.08.04. 14:28:45

Lehet komolyan megfenyegettek, siman el tudom kepzelni.

H_A 2013.08.04. 20:50:42

@Husz_János_Puszita: Tele lenne vele a sajtó, nem úgy látod?:)

Kalmár 2013.08.05. 08:34:34

"Kedves" blogger!

A miniszterelnöknek nem a szegényektől kell félnie!

Minden közvélemény kutatónál nő a népszerűsége.
Minden időközit nyer a pártja!

Neki a bankadó, multiadó, rezsicsökkentés stb miatt kell félnie.
Olyan példát állított európa elé, ami ragadósnak bizonyult és euró milliárdokat jelenthet a nemzetközi nagytőke zsebéből.

Azt hiszem amiatt hamarabb gyilkolnak.....

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.05. 08:39:29

@Husz_János_Puszita: Nyilván, hogy egyfolytában fenyegetik. Tudjuk, hogy kik...

a 17 éves Parker Schnabel 2013.08.05. 08:45:52

Nagyon kell rá vigyázni, mert nagyon értékes.

Más országoknak nyersanyaga van, vagy tengere,
nekünk meg van orbánviktorunk.

A mi nagy kincsünk.

Eddig ráment 20 évünk, de van még 40, amit rászánhatunk a cigányra.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.05. 08:51:18

@ez a Kígyó éve: Cigányozni lehet! Csak ne tagadd meg a tudod, hogy mit... :D

Tökönrúgott Feleségek 2013.08.05. 08:53:35

@Kalmár: hozod a szokásos hülyeségeidet. Pedig egy ideig csendben voltál.

Tökönrúgott Feleségek 2013.08.05. 08:55:01

@Kalmár: kinek a seggét fogod nyalni, ha OV eltűnik (előbb-utóbb) a süllyesztőben?

Cyric25 2013.08.05. 08:55:26

NERvtársak!

A magyar foci jövöjének védelme csak megér már ennyit? Nem? Neeem???! Nem ...

Tökönrúgott Feleségek 2013.08.05. 08:57:31

@Cyric25: magyar foci :( olvastad a tegnapi hagymázos nyilatkozatát?

Cyric25 2013.08.05. 09:02:51

@Tökönrúgott Feleségek:

Sajnos igen.
Erre alapoztam a kommentemet is hiszen nagyon úgy tünik hogy a megváltó, szabadságharcos, tündérország királya, és még számtalan más cím után, I Szent Viktor most a magyar foci védöszentjévé is szeretné avanzsálni magát.

☉ ☾ 2013.08.05. 09:05:19

Az élet meglehetősen rövid.
De így elcseszni, mint ahogy ő tette (másokat rongálva, kirabolva, folyton csak hazudva), olyan szellemi szegénységbe jutott, ahonnan keserves a visszaút. Ha egyáltalán megpróbálja.

átlátó 2013.08.05. 09:12:58

@Kalmár: Nem értek ilyen komoly dolgokhoz, mikor Brian Setzer meg az ő orcsesztráját hallgatom... de szerintem a bankadó tovább lesz hárítva, pontosan a nagyon egyszerű Zemberek irányába... és egyszer egy olyan, aki mondjuk Zámbó Árpyt hallgat már hosszú ideje, pofán vágja a Viktort... és az elég nagyon zsenánt@ez a Kígyó éve: lenne a másik nagy és operatív nyilatkozónak, a volt személyi testőrnek, akit Hajdú Jánosnak hívnak és a TEK-nél mint őrsvezér tesz-vesz...

átlátó 2013.08.05. 09:15:42

@ez a Kígyó éve: Teknikai malőrtt követtem el, szóval a polgár- és kommenttársnak a figyelmét arra akartam fölhívni, hogy én személy szerint nem csupán egy személyben gondolkodok az említett tárgyban...(annak a másiknak meg mindegy... úgy sem érti.)

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2013.08.05. 09:20:21

Nagyon szukseges ez most, amikor deszakralizalodott gyilkosok koborolnak olni keszen a magyar szallasteruleten!
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2012/04/gyilkosok.html

Kalmár 2013.08.05. 09:32:55

@Tökönrúgott Feleségek:
Létezik, hogy egyszer értelmes hozzászólást látunk tőled??

Persze, hogy nem!

Annyi eszed nincs, hogy értelmes gondolatot fogalmazz meg valami mellett!
Köpni egyet, az bezzeg megy!

Kalmár 2013.08.05. 09:34:28

@átlátó:

Ha simám áthárítják, akkor miért tiltakoznak?
Miért fenyegetőznek?
Miért csökkent a profitjuk, ami európi mércével is rekord volt?

2013.08.05. 09:34:49

Legalább vezeti az országot és van tekintélye

egyjózsi 2013.08.05. 09:36:30

...félelme jogos! Bár ellensége nincs "bölcs vezérünknek" kinek népszerűsége egyre nő "szeretett" népe körében, de a szeretet is tud veszélyes lenni. A választások közeledtével találkozni fog "rajongóival". Mi van, ha mindenki haza szeretne belőle vinni egy darabot? Vagy ha agyoncsókolgatják. Rájöttem, mi az ami nincs neki, de megilletné: egy "pápamobil"! S az bizony pénzbe kerül...
És ha a Pápának lehet, Viktort nem illeti meg?

a 17 éves Parker Schnabel 2013.08.05. 09:39:34

@átlátó: Én meg nem hiszem, hogy bárkik akarának tenni ezellen a vityuska ellen.

Inkább, ahogy elnézem a gépkarabéllyal autókázó nemjobbikos deszant egységeket, akiket mostanában találtak az utakon,

hát szerintem tuti, hogy valami csalafintaságra készül megint a mi viktorunk.

Valami színjáték készül, amiben csúnya terroristák báncsák a mi kicsi vezérünket, aki csak ártatlanul szotyolázgat.

czjanos 2013.08.05. 09:40:24

Rezesgatya effektus.

rezsoatya (törölt) 2013.08.05. 09:41:07

@egyjózsi: ugy tudom, a papanak egy Ford Focus all rendelkezesre

czjanos 2013.08.05. 09:45:04

A mutyikosoktól féltik, nehogy a túláradó hálájuk és szeretetük kárt okozzon benne.

Pontos 2013.08.05. 09:46:52

@Kalmár: Rég röhögtem ekkorát. Fel kellene ébredni.

hungarisztan 2013.08.05. 09:47:26

És az hagyján, hogy fél, de milyen iszonyatos érzés lesz úgy megöregednie és meghalnia, hogy a magyar emberek egy igen jelentős része megveti, s a temetésére örömében fog elmenni, a sírját leköpendő.
Persze érteni nem fogja, hiszen a seggnyaló békamenetelők még akkor is szorgos nyelvcsapásokkal fogják illetni a hátsóját, s nyilván a többiek hazaárulónak nyilvánításában sem lesz hiány, de legbelül tudni fogja, hogy a népesség minimum fele nemhogy közönyösen, de kifejezetten gyűlölettel gondol rá. Megjegyzem, amennyi életet közvetlenül és közvetetten tönkretett, ezt a gyűlöletet csak magának köszönheti és tökéletesen kiérdemelte. Mondhatni kemény munkával megdolgozott érte.
Engem például az vígasztal (sekély e kéj), hogy egy ennyire nárcisztikus, a saját hatalmába beleszerelmesedő embernek ennél nagyobb büntetése nem lehet, minthogy a halálos ágyán azzal szembesüljön, hogy elkúrta az életét, túl sok embert baszott át a palánkon, és innen már nincs visszaút, tehetetlen, úgy fog meghalni, hogy többmillióan alig várják, hogy kilehelje a gumicsizmás dzsentrilelkét, és abban a pillanatban örömtáncot fognak lejteni. És ezen a seggnyalók hada sem fog változtatni, mert pontosan tudja, azok mennyit érnek. Akiknek ő muzsikált, azok futottak még kategória. Aki viszont számít(ana), azt magára haragította. Nem lesz ebből dicsőség immáron, történelemkönyvbe kerülés meg aztán pláne nem.

A frusztráció amúgy már most látszik – és az is, ahogy a történelemkönyvbe kerülésről egyre véglegesebben lemond. Már csak az egyre átlátszóbb rablás és tönkrebaszás van, amit takargatni már a szóvivők sokaságával sem igen lehet, lett légyenek is bármely szervilisek, és ismételjenek papagájként bármekkora hazugságokat is, a bűz az szivárog aljasul és elháríthatatlanul. Próbálja kenegetni hol erre, hol arra, de ha nagyon magába néz, akkor tán ő is érzi, hogy a többség tudja, hogy a penetráns bűz belőle jön. És erre nem gyógyír, hogy egy bűzölgő szolgahad támogatja.

Nos, ez az ő választása volt. Ő vette-veszi körül magát ezekkel a szarkupac emberekkel. Ideig-óráig elhitetheti magával, hogy el tudja kerülni a büntetést, a következményeket. De az élet genyóbb ennél, mert ha csak nem úgy fog meghalni, hogy épp 180-nal szirénázva rohan hazudozni valahova és nekicsapódik egy villanypóznának, akkor épp elég ideje lesz azon gondolkodni, hogy mit művelt a rábízott javakkal és hát ott bizony kőkeményen ki fog derülni, hogy a dolgoknak következményük vannak. Ha nem is jogi, mert a jogot zsebretette, ha nem is gazdasági, mert épp eleget harácsolt hozzá, hogy a dédunokáinak se kelljen aggódniuk, akkor hát lelki természetű következménye. És bizonyos szempontból az a legrosszabb, mert onnan nincs menekvés.

Rászolgált, megérdemelte, bűnhődjön életfogytig.

hungarisztan 2013.08.05. 09:50:35

* sorry, alany-állítmány egyeztetés: „a dolgoknak következményeik vannak”

fvipera 2013.08.05. 09:54:23

@hungarisztan: ilyen egy félresiklott karrier. annak az árát fizetjük, hogy nem volt elég tehetséges a hazai NBII-höz. minden másként alakult volna, ha szerződést kap mondjuk a stabil NBII-es Békéscsabától.

bulista 2013.08.05. 09:54:45

@Lindalinda: Előtted biztos van tekintélye, te negatív IQ-s hülyepicsa...

Ianas 2013.08.05. 09:55:33

@Kalmár: De most ő akkor a vízautó megtervezője előtt, vagy után szerepel a listán? Mik a prioritások most a Bilderbergéknél?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.05. 10:11:29

A magyar nép nagyon jól csinál mindent. A fizikai munkások keményen dolgoznak, az értelmiség pedig nagyon okos és ügyes, ők is nagyon jól csinálnak mindent. A gyerekek nagyon jól tanulnak, és a tanárok nagyon jól tanítják őket. A fiatalokat kiváló oktatásban részesítik a főiskolákon, egyetemeken. Az orvosok sokat és nagyon jól dolgoznak. A mérnökeink nagyon jó programokat, gépeket, épületeket stb-ket terveznek és csinálnak. A többi értelmiség és fizikai munkás is jól dolgozik, most nem akarom mindet felsorolni. Az egyetlen probléma: a politikusaink. Mindenki más mindent jól csinál, és minden más nagyon jó Magyarországon. Sajnos esélyünk sincs a politikusaink ellen. Mindent elrontanak, pedig mi mindent jól csinálunk. Nincs megoldás sajnos...

Pontos 2013.08.05. 10:12:30

@Lindalinda: El és félre. Tekintélyük a rabszolgahajcsároknak is volt.

szekertabor · provo.blog.hu 2013.08.05. 10:13:08

A kedves posztoló figyelmen kívül hagyja a következő tényeket:

- Orbán kifejezetten kockázatvállaló miniszterelnök, nem az a beszari fajta.

- Szó sincsen arról, hogy az istenadta néptől kellene tartania, az egész ostoba moralizálás a mértéktelen hatalomvágyról és a félelemről sokkal inkább a posztoló mentalitásáról szól, mint Orbánról vagy a népről.

- Viszont az elmúlt három évben sok befolyásos ellenséget szerzett a nemzetközi tőke világában, akik igen komoly (százmilliárdos nagyságrendű) profittól estek el bizonyos intézkedései következtében (magánnyugdíjpénztárak államosítása, rezsidíjak befagyasztása, majd csökkentése, különadók, stb.). Ezek abban érdekeltek, hogy visszakerüljön az ország élére az a kollaboráns réteg, amelyik hosszú ideig biztosította számukra az extraprofitot. Ennek érdekében kezdettől össztűz éri a tőke által közvetlenül irányítható nemzetközi médiában, és a politikában, ám mindez nem csökkentette a népszerűségét a választók között. Így a választások előtt az érintett körök számára egyre inkább az egyetlen járható útnak az erős vezető személyes kiiktatása tűnik, akár merénylet útján is. Ebben az esetben ugyanis hiába nyerné újra a választásokat a jelenlegi kormány, a pártszövetségen belüli vélemény- és értékrendbeli különbségek erős vezető híján megbéníthatják, vagy akár szét is szakíthatják azt.

- Végezetül pedig a választások előtt feltehetően rendkívül megszaporodnak Orbán kampánnyal kapcsolatos személyes megjelenései, ami a személyes kockázatot akkor is megsokszorozza, ha egyáltalán nem számolunk ellenséges megmozdulásokkal, pusztán a baleseti kockázatot tekintjük (pódiumra fel, pódiumról le, autóval ide-oda), illetve a rocksztároknál ismert szeretetmegnyilvánulásokat a közönség részéről (agyonnyomják).

Tehát a posztolóval szemben éppen Orbán sikeres politikája, és töretlen népszerűsége az, ami egy esetleges merénylet elleni személyes védelmének megerősítését a választások előtt indokolja, mintsem a népharag, amit egyes városi értelmiségi körök vizionálnak.

tomwar 2013.08.05. 10:16:08

@Kalmár: Ezt te el is hiszed!?!?

tomwar 2013.08.05. 10:18:44

@Lindalinda: Tekintelye? Nos kedves linda, az nincs.
Vazallusa, hodoloi, rajongoi, fizetett tapsolo, na azok vannak.

A TEK koltsegvetese 10Mrd, ha nem tobb....pont 80 milla kellett meg? Kevesebb, min 1%.... Errol jut eszembe: felajanlhatnad az adod 1%-at Orban Viktor megvedesere....

mikka 2013.08.05. 10:25:18

Ugyan már kitől félne? Tőletek? Baloldali értelmiségtől??? Kb. kettő perc alatt tűnnétek el a picsába bármilyen helyzet kialakulása után.. Ahhoz is gyávák vagytok hogy fölvállaljátok a hazátokat, nemzeti hovatartozásotok..Majd pont tőletek kell félni bárkinek is ebben az országban.. Kötschögök..

csak egy néző 2013.08.05. 10:37:39

@mikka:
Ime itt egy IQ huszár, aki, ha kell, ha nem még a nyelvével is megvédia nemzetvezető testvérét. Éljen a birkamenet.

ursus artos 2013.08.05. 10:38:54

A szlovák terroristáktól kell félni, amit a posztoló miniszterelnöke korábban már belengetett.

citrix 2013.08.05. 10:44:50

Tényleg,kitől fél a nemzetvezetőnk? Kitől kell félnie a jótevőnek aki megvédi a magyar családokat,aki mást se tesz mint adót és rezsit csökkent,erkölcsös és példamutató életet és minden tekintetben.Nincsenek eltitkolt jövedelmei,szerény a végtelenségig:a légynek se árt.Mégis havi milliárdot költenek az ÁVH utódjára ám kell még hatvan milliócska egyéb védelmi objektumra is.Legyen szíves kedves vezető,nevezze meg konkrétan:kitől fél maga?

bögöbö 2013.08.05. 10:49:56

mikka: "Kb. kettő perc alatt tűnnétek el a picsába bármilyen helyzet kialakulása után"
Erre azért ne vegyél mérget. Én pl. simán pofánbasztam volna a sósavas bácsit. (De téged is, ha bepróbálkoznál a fajtádra jellemző "érvekkel".)
" Ahhoz is gyávák vagytok hogy fölvállaljátok a hazátokat, nemzeti hovatartozásotok" Ezt honnan veszed, te majom? Lehet, hogy jobban szeretjük ezt a szétbarmolt országot, mint ti, különben nem féltenénk (tőletek).

dr Smittpálelnökúr 2013.08.05. 10:51:19

Attól fél, hogy az összes birkamenetelő egyszerre akarja leszopni a fenséges urat.

hungarisztan 2013.08.05. 10:54:13

@szekertabor:
Tehát a népharagot csak egyes városi értelmiségi körök vizionálják, ellenben a potenciális merénylet, amit bankok, energiaszolgáltatók stb. rendelnének meg, az valós fenyegetés?
Továbbá attól kell megvédeni plusz 80 millából, hogy nehogy a rajongók agyonnyomják?

Ha nem tudnám, hogy komolyan gondolod, kinevetnélek. Így inkább azt mondom, komoly gondjaid vannak a realitásérzékeléssel.

--------------------

Megjegyzések a pontosság végett:

- A moralizáló értelmiség nem azt próbálja elhitetni, hogy az extra 80 milla a sokmilliárdos TEK költségvetés mellett arra kell, amiket felsoroltál. A moralizáló értelmiség számára teljesen világos, hogy még valakit/valakiket ki kellett tömni 80 millával, ennyi. Nincs itt semmi látnivaló.

- Orbán nem sok befolyásos ellenséget „szerzett”, hanem sok befolyásos ellenséget csinált magának. Aktívum, ha kérhetném. Ő maga is előszeretettel nevez meg ellenségként mindenkit, aki nem vevő a szabadrabló politikájára, s bizony nagyon durván és nagyon kommunista módszerekkel vissza is élt a rábízott hatalommal. Ezek után nem illene meglepődnie, hogy ellenségei vannak. Hisz ő maga csinálta őket. Ezzel együtt a bérgyilkost fogadó EON vagy Erste Bank inkább valami ócska ponyva lapjaira kívánkozik, mintsem ép elmébe. (Látod, látod, ez a probléma az erőszakkultusszal: aki azzal él, az másokról is csak azt képes elképzelni.)

- A kezdettől erős médiatűz Orbánt nem azért éri, mert egy „kollaboráns rétegtől” (nem fejtetted ki, de nyilván valami internacionalista összeesküvése a frakkban-cilinderben-cvikkerben pöffeszkedő karikatúra-tőkéseknek) elvették az ún. extraprofitját.
Maga ez az extraprofit szó is már annyira kommunista, hogy ihaj, de az a gondolkodásmód, hogy a profitot el kell venni, mert aki profitot termel, az csak nemzetrontó lehet... hát, nekem ez tök ugyanannak tűnik, mint amit Rákosiék csináltak a padlássöprésekkel, kulákokkal, gyár- és üzlettulajdonosokkal, illetve bárminemű tőke, érték tulajdonosaival.
Borzasztó kevés itt a hely arra, hogy elmagyarázzam egy normális állam működését, időm sem sok, de azért azt próbáljuk már meg látni majd' negyed évszázad távlatából, hogy 89-ben éppen a fönti jellemzőkkel rendelkező kommunizmusra mondtunk nemet, többé-kevésbé egy szimpatikus fiatalember vezetésével. Aki ma ugyanazt csinálja, mint Rákosiék anno. Te meg véded...

- Sikeres politika, töretlen népszerűség: most nem akarok a hatalmas sikerekbe belemenni nyugdíjak eltapsolásától a baltás gyilkos kiadásán át az oktatási rendszer szétveréséig, legyen elég a töretlen népszerűség mítosza. Kezdve azon, hogy Orbán az előző választásokat nem azért nyerte meg, mert töretlenül népszerű volt, hanem azért, mert az ellenfelei még kevésbé voltak népszerűek. Folytatván azzal, hogy Orbán még csak véletlenül sem volt kétharmados felhatalmazás birtokában (mint ahogy azt szereti hangoztatni, úgy értem, hazudni) – mindössze a választásra a seggüket eltolók szavaztak rá olyan számban, hogy a parlamenti mandátumok 2/3-át megszerezték. Ez elég nagy különbség. Ez a „népszerűség” azóta tovább erodálódott, mérhetősége megkérdőjelezhető, értéke még inkább, tekintettel arra, hogy OV szavazói egy jelentős részben ismét azokból fognak kikerülni, akik nem kérnek Gyurcsányból, Vonából vagy a többi ellenzékből. A protestszavazás nem azonos a népszerűséggel! (Sorry, hogy ezt tőlem kell megtudnod. Jobb bölcsödékben ez elég alap.) De a lényeg még mindig nem ez. Felelős kormány (és felelős szavazó) ugyanis nem népszerűségben (értsd: popularitásban) méri a teljesítményét. Ez ugyanis egészen pontosan ahhoz a populizmushoz vezet, amelyben mindenki nagyobbat akar ígérni és tenni, mint amit valójában megengedhetnénk magunknak. Aki populizmusra játszik, az csinál előbb 10, utána újabb X és Y és Z mértékű „rezsicsökkentéseket”. És ezek borzasztó népszerű intézkedések is lesznek, csak ha nem energiáról beszélünk, hanem mondjuk behelyettesítjük tojással, akkor még egy 8 elemi értelmi szintjét is alulról kóstolgató átlag szavazópolgár is egy másodperc alatt be tudja látni, hogy hé, nem jó az, ha a kormány minden második hónapban megmondja, hogy éppen mennyiért kell adni a tojást, mert egyrészt azt árhivatalnak nevezték a komenyizmusban, és a komenyizmust állítólag nem szerettük (és állítólag most se szeretjük), másrészt lehet, hogy a tojásos ember 2 héten belül köp egy cifrát, felmutatja a középső ujját, és cizelláltan elküldi a picsába az egész gané bandát, levágja a csirkéit egytől egyig, merthogy nem éri meg keltetőt venni, üzemeltetni, fenntartani, tojást termelni. És akkor lesz majd nagy szemek meresztése, mert konkrétan nem lesz tojás. No, amit tojással el lehet magyarázni a magyarnak (talán), az valahogy energiával már nem megy át. Fene tudja miért, tán mert az áramot nem lehet megfogni (megenni), de ott valamiért jó ötletnek tartják az árhivatalt, növekszik a kormány népszerűsége. Merthogy ad. Igaz, a máséból, de le van szarva. Meg hogy másutt elvesz még többet, az is le van szarva. De népszerű...

bögöbö 2013.08.05. 10:56:54

@szekertabor: Jujjj..... Mit kéne még ellopniuk ahhoz, hogy te is felébredj és ne tudd a "nemzetközi tőkét" okolni a bajokért?
A "nemzetközi tőke" kb. két másodperc alatt be tudna minket dönteni, ha tényleg ezt akarnák. És szerinted hány másodperc alatt húz el innen minden munkaadó, ha ez az agyament kivisz minket az EU-ból?
(Istenem, visszatértek az 50-es évek...)

bulista 2013.08.05. 10:59:10

@mikka: Az értelmiségtől még soha senkinek nem kellett félnie, hogy az életére törne - sem a jobb-, sem a baloldali értelmiségtől. A szakképzett, frissen szabadult gyilkosok meg az Orbán-imádó Kubatov Gárdát gazdagítják szaktudásukkal és tapasztalataikkal - akkor vajon kitől fosik ennyire az Imádott Vezető??? Csak nem attól az 5-6 millió embertől, akiket kegyetlenül megszopatott, hogy saját magát és a cimboráit "nemzeti kőgazdag tőkéssé" változtassa, és korlátlanul tudjon áldozni a hobbijára, a félelmetesen eredményes magyar focira? Mert ugye nem számítanak biztos FIDESZ-szavazónak az éhenhalásra ítélt rokkantak, a nyugdíjuktól megfosztott volt rendőrök (Pintér elvtársatok kivételével) tűzoltók, a megélhetésüket vesztett volt trafikosok és játéktermesek, a becsapott pedagógusok és orvosok, azok a gyerekek és szüleik, akik tanulni szerettek volna, de már a jelentkezésüket sem adták be, mert úgysem tudnák fizetni a "nem tandíjat"?

Hát tőlük joggal fél a Vezényló Tábornokotok, de amint a Kárpátok Korábbi Géniuszának, Ceausescu-nak a példája mutatja: eljön az az idő, amikor ezer testőr is kevés...

szekertabor · provo.blog.hu 2013.08.05. 11:09:14

@hungarisztan: Nézd, jogod van ahhoz, hogy mindent, ami Orbánnal kapcsolatos, sötét szemüvegen keresztül nézzél, de azt még te is elismered, hogy Orbán népszerű. Amit a poszt írója leír, az innentől kezdve hibás kiindulópontból levezetett hibás okoskodás.

Mármost nem vagyok biztonsági szakember, így nem tudom eldönteni, hogy 80 millió sok vagy kevés egyetlen kiemelt személy védelmének a megerősítésére. De gyanítom, hogy ha Magyarország miniszterelnökét lepuffantanák vagy olyan más módon válna képtelenné a feladatai ellátására, ami személyes biztonságának hiányosságára vezethető vissza, akkor minden biztonsági szakember nevetségesnek tartaná, hogy potom 80 millió forinton próbáltunk spórolni.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 11:10:43

@Kalmár: "Olyan példát állított európa elé, ami ragadósnak bizonyult és euró milliárdokat jelenthet a nemzetközi nagytőke zsebéből."

egyszeru vagy, mint az atlagfideszes.

az ado koltseg. ha egy szolgaltatas/termek koltsege no, akkor a vegfelhasznaloi ara is no a termeknek/.szolgaltatasnak, tehat MINDENKEPPEN es MINDEN KORULMENYEK KOZOTT az egysegsugaru juzer fog fizetni:-)

nincs mas.

vagy tonkremegy a szolgaltato - mint ez tortenni fog az energiaszektor eseteben - vagy siman megemeli az arait - ahogy ez torteni bank es telko szektorban.

a vegeredmeny: a fasz rosszabbik vegere MINDIG az egysegsugaru polgar fog kerulni.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 11:12:57

@szekertabor: "Orbán népszerű. "

es ezert kurvara meg is fogtok fizetni:-)

vert konnyezve, keservesen:-)

É2I 2013.08.05. 11:15:11

@citrix: Lassan az ország fele bele tudná fojtani egy kanál vízbe, ugyan kitől is félne....
Ő egy fontos ember, neki jár a magánhadsereg úgy, mint a focistadion. (Csak nehogy úgy járjon, mint a kínai bűnözök jó része. Egy stadionban fejezik le nyilvánosan, akár a felcsútiban...)

komissarlajos 2013.08.05. 11:17:44

@szekertabor: 1. Olyan egyszerú gondolkodásod van, hogy az szó szerint fáj.
2. Nem kell megvédenem hungarisztant, de te a nyomába sem léphetsz érvelésben.
3. 80 Milliót spórolni? Én 5 Ft-ot is fölöslegesnek tartok erre az (emberre?) költeni.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 11:21:19

@É2I: "Egy stadionban fejezik le nyilvánosan, akár a felcsútiban"

ez europa, itt nem lesz lefejezes/akasztas.

mar csak azert sem, hogy az ilyen kalmar-fele fideszfaszok meg a vegen martirt csinalnak belole. le kell a pocakos videki tahot is ultetni, mint a hasonszoru, koztorvenyes silvio haverjat..:-)

Tökönrúgott Feleségek 2013.08.05. 11:22:35

@Kalmár: ne haragudj, de jó pár éve olvasgatom a különböző blogok hozzászólásait, és elég sokszor találkoztam a tiéddel. Soha, egyetlenegyszer egy hangyafingnyi kritikát nem fogalmaztál meg szeretett Viktoroddal szemben, legyen ő az ellenzék vezetője (anno 2008), vagy az ország "teljes népessége (a magyarok cuzámmen, kivéve a hazaárulókat)" által a kezébe adott lehetőségeket "remekül" kihasználó országvezér. Egyszerűen a nagy számok törvénye alapján neki is KELLETT valamikor, valahogy hibáznia. Na, ha a te hozzászólásaidat olvasom, ez még nem jött le :)

citrix 2013.08.05. 11:48:47

@É2I: Ő egy igazi kedves vezető (nemzetvezető),akit papíron és a pártpropagandában mindenki szeret.Van neki egy bármikor mozgósítható békamenete,ami még Brüsszelbe is elkalandozik ha meg kell védeni a szabadságharcos hőst.Focistadiont épít minden településen,szórja a pénzt két kézzel.Negyed óra tanácsadásért 600e pénzt ad:megtudja hogyan készül a melegvíz.Mégis fél,nagyon fél a néptől?

É2I 2013.08.05. 11:54:21

@Csa gyikok, en leleptem (Sipi):
Egy esetleges véres forradalom esetén simán. Ezért is hozta létre a TEK-et meg a parlamenti őrséget. Fél.

Egyébként meg sajnálja a fene tőle azt a 80 milliócskát, de azt a több száz milliárdot amit már előtte ellopott, na azt annál inkább.
A nyugdíj vagyon ienstadolásával még a fidesz hívők táborát is jelentősen zsugorította,hát még azokét akik nem voltak hívők max csak szimpatizánsok.
Három év alatt sikerült magára haragítani szinte mindenkit, legyen az cég vagy magán ember.
És csak annyi a szerencséje, hogy az összes szarfaszú politikus már lejáratta magát a szavazók előtt, ergo nincs ellenfele és ezt gátlástalanul ki is használja.

grünweinsalz 2013.08.05. 11:54:29

@átlátó: Aki Brian Setzert meg az ő orcsesztráját hallgatja, azzal csak egyet tudok érteni.

bulista 2013.08.05. 11:57:30

@Cyric25: Nem, ő a "kijafaszom az a dr.dájcsfűrtomi"!

komplikato 2013.08.05. 12:03:41

Hát most valamiért beúszott ez az idézet:
"Mi ez? Bástya elvtársat már meg sem akarják gyilkolni? Én már szart érek?!"

É2I 2013.08.05. 12:04:27

@citrix: Hát ez a rossz a magánkultuszban. Egy idő után mindenki magára hagyatik benne, na ekkor jön a para és elkezdi mindenféle zsoldosokkal körül venni magát.
Na ez történik most. Csak ugyebár a zsoldosok sem arról híresek, hogy életüket adják minden áron. Azaz meg kell őket keményen fizetni, ne hogy legyen más, aki többet ad. Na erre mennek ezek a 80 millácskák meg az audi Q8-ok.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 12:04:40

@É2I: "És csak annyi a szerencséje, hogy az összes szarfaszú politikus már lejáratta magát"

en ugy latom, hogy orban es a fidesz sikeresen lejaratott minkdenkit....

ez a szavazok bune es felelossege, hogy elhisznek mindenkirol mindent a fidesznek es orbannak.

abban az orszagban egyetlen politikus van, aki a 80as evek vege ota folyamatosan szereploje a kozeletnek. es az maga orban. tehat senki nem lehet jobban lejaratodva es elhasznalodva nala. az egy dolog, hogy a fidesz egyetlen dologban jo: a masokkal kibaszasban.

ti meg hagyjatok...

ha vegignezek az elmult 20-22 even azt latom, hogy valaki felbukkant, a fidesz es orban beolvasztotta a fideszbe, vagy rosszat terjesztett rola, a nep meg megzabalta viktor szarat kanyar nelkul.

errol kellene leszokni mar vegre abban az orszagban, hogy kanyar nelkul minden rosszindulatu hiresztelest elhisznek orbaneknak. meg az ellenfeleik is. mert rosszat akarnak hinni. es a fidesz ezt megadja nekik. az ellensegkepet. a durva az, hogy meg az ellenzeki eroknek is a fidesz hatarozza meg az ellensegkepet, ezert is van az, hogy nem kepesek osszefogni, mert beleugralnak a loveszarkokba, amiket a fidesz asott ki nekik es egymasra lovoldoznek puskakkal amit a fidesz toltott meg es nyomott a kezukbe.

ahelyett, hogy a kozos pontot keresnek, azt, hogy a fidesszel szemben, ami egy politikai palyara lepett szervezett bunozoi csoport, ok demokratak. ez lehetne a fo csapasirany. de az a baj, hogy a megegyezest akadalyozza az az egymassal szmebeni utalat es bizalmatlansag, ami nem mas, mint a fidesz altal elvetett gyuloletmagvak gyumolcse. csak nem veszik eszre ok sem es ragjak, barmilyen keseru is.
teljes mertkeben szakitani kellene ezzel a mentalitassal. a fidesz pontosan abbol el meg,hogy rosszhiret kelti masoknak, megosztja oket es igy uralkodik. divide et empire...

birkakhoz 2013.08.05. 12:07:12

Orban egy munkakerulo paraszt ember, aki kiralykent el a nep penzen!! NEM TUNT EG FEL SENKINEK??? MIHEZ IS ERT ?? SEMMIHEZ , DE JO NAGY POFAJA AZ VAN NEKI!!!!!!!!!

komplikato 2013.08.05. 12:09:09

@szekertabor: "Orbán kifejezetten kockázatvállaló miniszterelnök, nem az a beszari fajta."

Nyilván ezért támadt minden forró pillanatban halaszthatatlan fontos dolga egy másik, lehetőleg távolabbi országban, mi? :D

szekertabor · provo.blog.hu 2013.08.05. 12:15:23

@komissarlajos: 1. A gyalázkodástól még neked sem lesz igazad.
2. A miniszterelnököt lehet utálni. Lehet annyira gyűlölni, hogy valaki a halálát kívánja. De a biztonságáról akkor is muszáj gondoskodni, kerül amibe kerül. Ez együtt jár a demokráciával. Megválasztották, négy évig ő kormányoz. Négy év után lehet másikat választani. De amíg hivatalban van, addig az ő védelme az ország védelmének részét képezi.

mikka 2013.08.05. 12:16:08

hajrá Viktor hajrá magyarok!

komplikato 2013.08.05. 12:18:19

@bögöbö: "A "nemzetközi tőke" kb. két másodperc alatt be tudna minket dönteni, ha tényleg ezt akarnák."

Ehhez NEM kell a nemzetközi tőke, egyetlen darab közepes méretű cég elég lenne hozzá, aki akarná. De egy olyan országot minek piszkálna bárki, aminek a gazdasági súlya közel 0?

komplikato 2013.08.05. 12:19:39

@szekertabor: "Ez együtt jár a demokráciával. Megválasztották, négy évig ő kormányoz. Négy év után lehet másikat választani."

Kivéve ha sz*rul kormányoz ugye. Saját maga mondotta volt, hogy a rossz kormányokat joga van az embereknek elzavarni. Ezt más országokban, demokráciákban meg is teszik simán.

rfbzs 2013.08.05. 12:22:58

@Kalmár:
Ön egyx olyan döglött dakota ló, amelyikre rózsaszín szemellenződ kötöttek.
Zagyva hasonlat a zagyva kommentjére.

Lasombra 2013.08.05. 12:23:43

@mikka: keményen érvelsz! :)
de szeretném kérni, hogy válassz egyet a kettő közül, akinek drukkolsz. ui. a valóság úgy fest, hogy vagy az egyiknek megy jól, vagy a másiknak.

tudod: "magyar vagyok, nem fideszes."

rfbzs 2013.08.05. 12:30:19

"- Orbán kifejezetten kockázatvállaló miniszterelnök, nem az a beszari fajta."

- Ja, meg persze vakmerő, mint a viccbeli cigány lova.

Ricsi1122 2013.08.05. 13:00:04

Az a legnagyobb bűne, hogy a stadionokra költi az adófizetők pénzét, és a bürokráciára. Ahelyett hogy újraélesztené a cukorgyárakat, konzervipart... visszaszerezné a keleti piacokat..stb.

Nyugattól semmi jóra nem számíthatunk, mert ők csak piacot látnak bennünk. Nincs termelés, nincs magyar termék, csak a külföldit vesszük, ezért nagy a kiszolgáltatottság, munkanélküliség.

bögöbö 2013.08.05. 13:08:34

@Ricsi1122: "Nyugattól semmi jóra nem számíthatunk, mert ők csak piacot látnak bennünk. Nincs termelés, nincs magyar termék"
1. Mi miért is kacsingatunk a keleti piacok felé?
2. történetesen egy multinál dolgozom. Jól fizet, jó termékeket gyártunk és biztos (-nak látszó) piacunk van, a recesszió ellenére.
3. Igazad van, a karikásostorra egyre gyérebb kereslet van "nyugaton"
4. Talán megkérdezhetnéd Széles Gábor barátodat, hogy hova lett a Videoton és az Ikarusz szellemi tőkéje.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 13:09:02

@Ricsi1122: "Nyugattól semmi jóra nem számíthatunk, mert ők csak piacot látnak bennünk. Nincs termelés, nincs magyar termék, csak a külföldit vesszük, ezért nagy a kiszolgáltatottság, munkanélküliség."

ez ugy hulyeseg, ahogy van.
nem vagyunk piac, ha nincs fizetokepes kereslet, tehat az elso mondatodban megfogalmazott allitast uti a masodik mondat.

ha azt akarom, hogy valaki piac legyen, ahhoz penzt kell adni a kezebe amit el tud kolteni. kulonben nem piac.

Ricsi1122 2013.08.05. 13:20:33

@Csa gyikok, en leleptem (Sipi): Egyre szűkülő piac! :) A nagy élelmiszerdiszkontok nem véletlenül vannak itt. Meg lehet nézni a termékek származási helyét. Az EU pályázatok nyertesei is a nagy külföldi cégek, nem a magyar KKV-k!

Orbán a Bosman-szabályra hivatkozott és igaza van! A sportban az igazolások rendszere teljesen tönkreteszi a versenyt. Ezért a jelenlegi EU-s szabályozás miatt nincs értelme stadionokat építeni. Hiába lenne itt egy Ronaldo, külföldi klub megvenné, a nemzeti válogatottban meg csak balettozna max. nehogy lesérüljön és elessen a pénztől amit a saját külföldi csapata fizetne.

A bürokráciára sem szabad költeni ennyit!!! Minek ennyi aktatologató semmirekellő? Minek Budapestnek 23 kerület? Kicsit ritkítani kellene a létszámot kádervonalon is!

ex-dr. vuk 2013.08.05. 13:23:21

Az biztos, hogy egyre tobben orommel bontananak egy sort az nehai viktorka egeszsegere...

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 13:24:19

@Ricsi1122: ez az, amikor a vesztes magyarazza, hogy nem azert vesztes, mert bena, hanem azert, mert masok igazsagtalanul jobbak nala...

igy tovabb a marxista-leninista-orbanista uton:-)
magyarazzatok csak meg kemeny munka es gondolkodas helyett, hogy masok a bunosok, mert kemenyen dolgoznak es gondolkodnak:-)

Ricsi1122 2013.08.05. 13:27:54

@bögöbö: Igen! Ikarusz buszt, ne Mercedest és Volvo-t. Sajnos a magyar politikai elit kollaboráns, zsebből megvette a nyugati pol.elit. Együtt teszik tönkre az országot.

Ha van pénz stadionra, akkor kell hogy legyen állami gyárakra is! Majd az lesz a vége hogy bukik Orbán meg a bandája, és eltűnik mint Torgyán. A stadionokat meg ott eszi meg a fene ahol vannak.

hungarisztan 2013.08.05. 13:44:11

„akkor kell hogy legyen állami gyárakra is!”
Állami gyárak? Hol is hallottam már ezt? Ja, megvan, a kommunizmusban! Ó, be szép lesz ismét! Szart gyártunk majd hugyért cserébe.

PAPAJA 2013.08.05. 13:54:41

Ennyi barom retardált hozzászólást és gyűlölködést még nem láttam ezért van itt minden ebben az országba így ahogy, ezt ismerte fel Vitya és csapata a megosztás taktikája és jól alkalmazza , mert ennyire hülye a magyar nem ismeri fel hogy meg vezetik és ezért drágán meg fizet mindenki a szó szoros értelembe főleg anyagilag mert még le lesz húzva a nép ha ezek maradnak hatalmon!!!!

buxa44 2013.08.05. 13:57:53

@Csa gyikok, en leleptem (Sipi): "en ugy latom, hogy orban es a fidesz sikeresen lejaratott minkdenkit...."
Minden soroddal egyetértek,de lássuk be elég szar a felhozatal.Egyik csavargóval sem mennék el egy este sörözni.

Ricsi1122 2013.08.05. 14:06:15

@hungarisztan: akkor államilag támogatott kezdeményezések. Ez lehet mezőgazdasági termék, vagy Startup cég. Még ha a turizmusba fektetünk az is jobban megérné mint a stadionokra. Persze még azt is el tudom képzelni hogy Orbán előrébb jár néhány lépéssel, és tudja hogy az átigazolások rendszere megfog változni a közeljövőben.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 14:08:00

@buxa44: en csak fideszes-jobbikossal nem mennek el sorozni...

bajnai? miert ne. gyurcsany? persze. kuncze? nana! david? en fizetek, mert holgy eseteben ugy illik. bokros? termeszetesen. es sorolhatsz barkit, akiket a fideszpropaganda sikeresen kinyirt az elmult 20 evben.

ok ugyanis legyenek barmennyire is gyarloak, idiotak, bekepzeltek, mindenkeppen demokratak.

viktorek viszont siman bunozok akiknek az egyetlen tevekenyseguk a demokracia es az ertekek elpusztitasa, masok kikezdese es lerombolasa. nekem azert nem hitewltelen senki, aki nem fideszes-jobikos, mert demokrata. es ha nem is ertek egyet az uttal, amit kovet, elfogadhatonak tartom. mert en tenyleg nem hiszek a fidesznek es orbannak. azt plane nem, amikor masokrol hazugsagokat terjeszt, mivel ez az egyetlen ut, hogy nyerjen. az emberek rosszindulatat es irigysdeget felerositve a versenytarsak ellehetetleniteset ismerik csak. mindenkit kinyirtak a kozeletben. latod, te is csavargozod oket, de semmi olyat nem tudnal felhozni a fent emlitettek ellen, amit ne a fidesz adott volna a szadba..:-)

scak gondodl vegig, hogy a jelenlegi ellenerzeseid az ellenzeki demokratikus erok prominenseivel szemben honnan ered...

mind a fidesz lozungjai:-)

az a gaz azzal az orszaggal, hogy egy nyilvanvaloan gengsztermodra viselkedo es nyilvanvaloan gengszternek tartott embertol is keszpenznek vesznek az ott elok mindent, ha rosszat mondd. egyszeruen szerettek hinni a rosszban es abban, hogy maosk micsoda szemetledak. eszetekbe sem jut ketelkedni a pletykakban, ha az valakit jol besaroz...

buxa44 2013.08.05. 14:22:22

@Csa gyikok, en leleptem (Sipi): Igazad van.Az igazság az,hogy nálam Göncz Árpád nagyon magasra tette a lécet,bár róla is elhíresztelte a jobboldal,hogy Patkány néven besúgó volt és ezért kiváltságokat és később szabadságot kapott.Itt senki sem tökéletes,csak egy maradhat!!! :)

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.08.05. 14:37:41

@buxa44: no igen..
Arpi bacsi tenyleeg nagyon magasra tette a lecet. azota sem volt olyan ember sem az orszag, sem a kormany elen, de meg a kozelukben sem...

es igaz, jelenleg sem latok olyat, aki legalabb elulrol verne azt a lecet.

de..

es ez a nagyon fontos. valahogy lenni kell. es az a valahogy ne a fidesz legyen. jelenleg minden opcio jobb a fidesznel.

béla a görög (törölt) 2013.08.05. 14:39:26

80 milla vagy valakinek a lakására kell vagy a kölyke esküvőjének a biztosítására... szerintem.

Egyébként meg szép, hogy fél.
Én pl. szívesen felajánlanék egy közelebbről nem részletezendő nemes célra annyit amennyit elvett tőlem az állam a MANYUP-pal.
És akkor egálba vagyunk. Nekem megéri. Ha neki is megérte.

polipo 2013.08.05. 16:19:14

@szekertabor: Ahol OV népszerü,ott három dolog lehet: érdekeltségi tábor,szoci utálat és sötétség. Igen nagy baj van ott,ahol nem számít a demokrácia,ahol a megosztottság a fő következmény. Ezt
látni semmilyen szemüveg nem kell,de ezt nem észrevenni,már sötét lelkület kell,vagy csak egyszerü sötétség!

shirley 2013.08.05. 17:21:53

@Kalmár: A szegények haragjának is van egy neve, úgy hívják forradalom, ami nem szavazófülkében zajlik.
süti beállítások módosítása