Kósa Lajos és a kétértelműen egyértelmű tahóság

H_A Címkék: homoszexualitás színház homofóbia kultúrpolitika Kósa Lajos Debrecen Kerényi Imre Vidnyánszky Attila2013.06.06. 18:20

„...van egy talán szokatlan stílusom, ami abból áll, hogy szeretek érthetően beszélni, tehát amire azt mondom, hogy fehér, az fehér, nem szeretem a nyelvet megölni.” (Kósa Lajos, 2011 október)

"Kedves Attila, ha Budapesten túlságosan meleg lenne a helyzet, várunk vissza!" - így zárta szavait Kósa Lajos, Debrecen polgármestere abban a videoüzenetben, amelyet a Csokonai Színháznak, és a leköszönő igazgatónak, Vidnyánszky Attilának küldött, aki szerdán búcsúzott el társulatától.

Nos, Kósa elvtárs! Szerintem is van egy szokatlan stílusod. Nekem is van, és én is szeretek érthetően beszélni. Bár sajnos egyáltalán nem hatott az újdonság erejével eme stílusvillantásod, én ezt csak úgy egyszerűen, érthetően nettó bunkóságnak, faragatlanságnak és primitívségnek nevezem. Szellemi alultápláltságodat, és erkölcsi holtpontra jutásodat ismét sikerült bizonyítanod egy burkolt poénnak szánt, ám túlságosan is érthető ócska és lábszagú kiszólással. Kerényi Imre kendőzetlen buzizását alulról megtámasztani, köbre emelni a megbélyegzés politikailag valószínűleg hasznos, ám társadalmilag, erkölcsileg rendkívül veszélyes és romboló gyakorlatát, nem dicsőség, nem is erény, hanem elkeserítő felelőtlenség. Gyászos keresztmetszete nem csupán a funkcióba került pöffeszkedő, vidéki prosztóságnak, hanem annak a rezsimnek is, amely vállon veregeti, és soraiban megtartja az ilyen és ehhez hasonló értékrenddel bíró pártkatonákat. 

Nem, Kósa, te nem a nyelvet ölöd meg, hanem a hozzád hasonló kultúrlényekkel együtt mindazt, ami a másik ember tiszteletéről, a toleranciáról szól összkomfortos, tyúkszaros földi életünkben, amitől nem egyszerűen ösztönlényekként vegetálunk egy, a világtól hermetikusan elzárt istállóban. A baj az, hogy elvbarátaidhoz hasonlóan te sem otthon a tükör előtt böfögsz, hanem a széles nyilvánosság előtt villogsz –szerinted szokatlan, szerintem meg kiábrándító stílusoddal. És mindez csak azért baj, mert te vagy ennek az országnak az egyik vezető politikusa, Csokonai, Szabó Magda Debrecenének polgármestere, a hatalmas és mindenható Fidesz alelnöke. Ez a durva.

Egyáltalán nem hiszem, hogy szokatlan stílusoddal összeférhet esetleg, hogy bocsánatot kérj ezért a provinciális, egyértelmű kétértelműségért. Ahogy Kerényi papát, úgy valószínűleg Kósa Lajosságodat sem fenyegeti a veszély, hogy megkövesd azokat, akikkel szemben megengedted magadnak ezt az alpári, mosdatlan stílust. Bárcsak a magánügyed lenne. Bárcsak a fejét ingató, az indokolatlan suttyósághoz első körben némán asszisztáló Vidnyánszky, vagy a kedélyesen szórakozó úri közönség magánügye lenne, hogy idáig süllyedtünk. De nem az.

Persze azoknak, akik kacajjal, kuncogással, netán harsány nevetéssel díjazták e trágyaszagú szellemességet, fölösleges bármit is mondani. Azoknak viszont, akik (egyelőre legalábbis) csendben maradva szemlélik miként szűnünk meg a rothadó közélet erkölcsi színvonalának hatása alatt embernek lenni (Vidnyánszky Attila, hozzád is beszélek!), talán nem haszontalan Kulka János figyelmeztető gondolatait az arcukba tolni:

"Leértünk a gödör aljára. Ennél lejjebb már nem lehet jutni közbeszédben, szóhasználatban [...] Valami nagyon nincs rendben Magyarországon, ha valaki elborult elmével és kificamodott ízléssel felelős pozíciót tölthet be. Ott, ahol az értékeket helyén kezelik, ilyen esetben azonnal lemond az érintett és kivonulnak mögüle a támogatói. Ezzel szemben nálunk következmények nélkül lehet dagonyázni a morális ingoványban. Nem szabad elhinni, hogy megváltoztathatatlan világban élünk.”

Meddig lehet ezt még némán tűrni, emberek?

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr685348457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_most_ 2013.06.07. 20:46:21

@Kirekesztett néger: a Balkán inkább Afrika, mint Európa :D

J.László 2013.06.07. 20:46:51

@_most_:
"A veszett kutyákat sintértelepre kell vinni."
Ilyesmire gondolsz? Azt hiszem, intelligens közszereplő mondotta volt.

Kirekesztett néger 2013.06.07. 20:46:54

@Sandokohn - a maláj jiddis:

Az a baj Kósával, hogy buzeráns értelemben használta a meleg szót.

Nem is értem, hogyan lehet a buzeránsokra asszociálni a meleg szóról.

Talán már Kósa előtt feltalálta valaki a meleg szó ezen új jelentését?

Fejesrob 2013.06.07. 21:11:45

Simán benne van a zsákban, hogy Kósa nem buzizott, hiszen egy "meleg helyzet" kifejezésről az emberek 90%-nak semmiképpen nem a buzik jutnak az eszébe.

Én is gyakran használom, de nyilván mindannyian.

Igen ám, de volt olyan aki erről a homokosokra asszociált, valószínűleg a szubkultúra komoly ismerője, sőt résztvevője. Simán el lehet képzelni, hogy azoknál a meleg helyzet homoszexuális értelmű is, sőt elsődlegesen az.

Most persze az lesz a ciki, hogy már fogalmazza is az ügyeletes libsi jelentését az EU liberális frakciójának, a náci fidesz helyettes buzizik.

Egy libsi frakcióban nyilván nyüzsöghetnek a homokosok, van ott még pedofil is, így el lehet képzelni, hogy fogják imádni Kósát és az amúgy is begyükben lévő Orbán kormányt.

colonel pondró 2013.06.07. 21:16:36

Amúgy szerintem ez egy kifejezetten szellemes megnyílvánulás volt. Aki nem érti az hülye buzi.:-)

jánosbácsi (törölt) 2013.06.07. 21:16:41

Engem nem érdekelnek a buzik. Csak az érdekel, hogy miért van velük tele a sajtó. Kit érdekel hogy Kulka kit kúrka seggbe?! Tegye ahová akarja, akár Alföldibe is, mit bánom én. Ezek ebből élnek. Egyik buzi tolja a másikat előre a pályán.

Kósa egy bunkó - ez tény, ahogy Kerényi is. Ettől még igazuk van.

_most_ 2013.06.07. 21:21:19

@Fejesrob: na, öröm látni, hogy a nácik így félnek az EU-tól, meg a liberálisoktól, jobb is ha meghúzzátok magatokat, nehogy megint szemkilövés legyen a vége :D

Fejesrob 2013.06.07. 21:23:04

@_most_: Már hogy érted, hogy húzzuk meg magunkat, te kis demokrata?

csakhalkanszólok 2013.06.07. 21:26:40

Ti ezen vagytok kiakadva????

Minden mocsok média aljas módon buzizik minden nap!!! Még hogy időjárás jelentés! Értünk mi a sorok között kérem!

Ugye nem gondoljátok hogy nem vesszük észre a "melegfront" kifejezés használatakor hogy a szájuk gúnyosan rándul? Mert ugye ha a meleg jön akkor az rossz. Vagy ott van a "Hidegfront". Tiszta náci, rasszista kifejezés. Semmi mást nem jelent, mint hogy takarodjanak a melegek!
Még hogy melegszik a Balaton! Ha-Ha. Nyílt buzizás, semmi más!

És ez megy már évek óta!

gizdacsavo 2013.06.07. 21:28:18

A Kulka művész úrtól vett idézet a bejegyzés legjobb része.

Csak két gondolat Kulkáról:
- az ne pofázzon a gödör aljáról, aki teljes mellszélességgel védte a visszaeső, drogos Stohlt (akivel egyébként különösebb bajom nincs, de büntetést érdemelt)
- mást vádolni kificamodott ízléssel megint csak elég erős tőle, mert függetlenül attól, hogy elítéljük vagy sem, talán az kijelenthető, hogy a homoszexualitás semmiképp nem nevezhető "normális" ízlésnek.

A buzik nem érdekelnek, de egy politikus nyilvánosan lehetőleg ne buzizzon, mert normális országokban az valóban nem szokás.

Kirekesztett néger 2013.06.07. 21:36:13

@gizdacsavo:

Nem azt kell nézni, hogy a normális országokban szokás-e buzizni, hanem hogy nálunk a közbeszédben szokás-e, mert ha igen, akkor nyilván a politikusok is buziznak alkalmanként.

Hiszen erről szól a demokrácia, próbálnak magukfajtát választani a polgárok.

Én már többször láttam itt, hogy Alföldi Róbertet lebuzizták. Ez a közbeszéd része.

Miért kellene más nyelvet beszélniük a magyar politikusoknak, mint a magyar polgároknak?

Egy átlagos érettségizett ember szerintem elveszik az olyan nemzetközi toleráns szakszavak között, mint a sovinizmus, xenofóbia, antiszemitizmus. Még a szakértők is gyakran összekeverik őket.

Amit Kósa mondott, azt mindenki frankón értette, állítólag a közönségnek, az embereknek is tetszett frissiben.

Demokráciában ez az, ami számít.

Ha tetszik az embereknek, akkor van, ha nem tetszik, akkor nincsen.

Hogy a blibsiknek mi tetszik, az egy 5%-os tényező körülbelül az egészből, csak Kósa mögött több választópolgár áll szvsz, mint az összes blibsi áljogvédő és főállású hisztérika együttvéve.

_most_ 2013.06.07. 21:40:29

@Fejesrob: hát úgy tudom a zsidó összeesküvés teljesen behálózta Magyarországot, és mivel a zsidók nem kedvelik a nácikat, mondhatni inkább vadásznak rájuk, így gondolom bármikor megint ellephetik Budapest utcáit jelöletlen izraeli rendőrök, hogy rendet tegyenek :D

Fejesrob 2013.06.07. 21:47:10

@_most_: Jól tudod, de nem engedjük.:)

én már a fény gyermeke vagyok 2013.06.07. 21:50:46

@Kirekesztett néger: És ebből mi következik? Az emberek többsége sötét mint állat. Mire lehetne alkalmazni ezt a kósát, ha nem lenne debrecenben - számomra felfoghatatlan módon - népszerű? Talán házmesternek. Esetleg homokzsáknak, most arra nagyobb szükség van.

kisQtya 2013.06.07. 21:59:07

A szóvicc felháborító!
"Tokaj szőlő hímvesszője" viszont teljesen rendben volt.

:)))))

kisQtya 2013.06.07. 22:00:49

@én már a fény gyermeke vagyok:
De mivel a városban népszerű, ezért célszerű polgármesterként alkalmazni. :))))

Kirekesztett néger 2013.06.07. 22:04:20

@én már a fény gyermeke vagyok:

A demokrácia ettől még arról szól, hogy a többség értékrendje érvényesül.

Ha a többség nem szereti a buzikat, és ennek nyomai vannak a közéletben, az a demokratikus működés jele.

Csodálkozom, hogy éppen a legdemokratább oldal, a toleráns oldal nem helyesli ezt, és nem szólít fel a többségi vélemény toleranciájára.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.06.07. 22:04:40

@kisQtya: Mitől város debrecen? Mert megáll ott a vonat?

én már a fény gyermeke vagyok 2013.06.07. 22:10:00

@Kirekesztett néger: Ugyanmá, miféle többségi értékrendről beszélsz? Arra csak akkor volt szükség, amikor még egyszer össze kellett fognotok. Most már azt csinálnak veled amit akarnak. Meg a többi marharépával is. Tudod mennyire kiváncsi kósa luigi és a többi a te marhanagy értékrendedre?

én már a fény gyermeke vagyok 2013.06.07. 22:13:25

@Kirekesztett néger: Magyar hírlap? Megint jó hírek vannak? Orbán kinevezte 23. unokahúgát is? Remek, a megfelelő embert a megfelelő helyre. Ez is értékrend, neked csak követned kell.

kisQtya 2013.06.07. 22:14:12

@pitaa: Fogyatékosozni nem kirekesztő? Szerinted mit érez az a fogyatékkal élő ember, aki olvassa a hozzászólásodat , ami szerint hozzá hasonlítod azt, akit itt támadsz a kommentje miatt?

Netuddki. 2013.06.07. 22:18:40

Nem értik az orbánszporoncok miért is tahó a mr. 20%? Miért is értenék? Egy alomból vannak...

jewdi76 2013.06.07. 22:19:33

Én nem kedvelem a Kósát, de ezért köpködni őt buziság.

kisQtya 2013.06.07. 22:22:29

@én már a fény gyermeke vagyok:
Na, látod, ez tényleg gáz és felháborító.
Móricz Zsigmond: Rokonok..... Azóta sem változott semmi...

kisQtya 2013.06.07. 22:27:25

@Kirekesztett néger: Bocs, de miért kell érzelmileg viszonyulni a melegekhez?
Nem mindegy, hogy valaki meleg, vagy hetero? Mi közöm hozzá? Miért lenne szimpatikusabb a szomszédasszony, aki baszik fűvel-fával a férje mellett, miközben az ágybavizelő gyerekével csak ordibálni tud, mint egy meleg pár, akik szeretetben élnek?

zobod 2013.06.07. 22:34:02

@kovi1970: ... igen tudod, mi olyan alomból valók vagyunk, ahol ez a mélységes gyűlöletből fakadó, alattomos, sunyi mentalitás, a másik szavainak kiforgatása ismeretlen. Tisztességes, becsületes közegben szocializált ember csak ledöbbenni tud ezen a sötét gátlástalanságon, ahogy a Kósára vetettétek magatok.

Fejesrob 2013.06.07. 22:36:52

Azért hihetetlen, hogy jónéhány ballibsinél egyetlen mérce van, bármi csak ne Orbán. Ennyire nem mehet agyatokra a politika.

_most_ 2013.06.07. 22:37:39

@kisQtya: Debrecen nem igazi város, még stadionjuk sincs :D

Fejesrob 2013.06.07. 22:41:32

@kovi1970: Te érted? "Meleg helyzet" Te ilyenkor homokosokra gondolsz? Mert te az vagy. De Kósa nyilván nem.

Az a gond néhány emberben, hogy meg van arról győződve, úgy kell gondolkodnia a többieknek, ahogy ő.

Na most ha viszonylag normális, nem nagy gond. De ha szélsőségesen liberális, mellette még homokos is, sőt esetleg még öntudatos zsidó is, na hát az már elég nagy deviancia, el lehet képzelni, a társadalom 90%-a alapból egy seggfejnek tartja és nem fog vele egyetérteni.

kisQtya 2013.06.07. 22:41:39

@Fejesrob: De azért azt is be kell vallani, hogy a mi oldalukon meg "bármit, csak nem mszp-szdszt".

Ilyenek vagyunk.

Fejesrob 2013.06.07. 22:42:03

@_most_: Most már lesz és büszke lehetsz arra, hogy te is fizeted:)

Fejesrob 2013.06.07. 22:46:08

@kisQtya: Jobb oldalon lényegesen nagyobb a gondolati szabadság mint a ballibsiknél.

Ha egy ballibsi azt mondja, van cigánybűnözés, onnantól nem ballibsi. Egy jobbos ezt nyugodtan mondhatja, legfeljebb azt mondják rá, hogy liberális, (vagy tapasztalatlan) persze nem SZDSZ-es értelemben.

kisQtya 2013.06.07. 22:46:51

@Fejesrob: Hát igen. Én tkp. inkább liberális lennék, de nem bírom elviselni, hogy a liberálisok nem tolerálják azt, ha nem azonosulnak maradéktalanul a nézeteikkel...

Ezért vagyok konzervatív inkább...:)))

zobod 2013.06.07. 22:48:10

@Fejesrob: ráadásul idióták is. Azt mondta Kósa:

"Kedves Attila, ha Budapesten túlságosan meleg lenne a helyzet, várunk vissza!"

Egy közismert magyar kifejezés, hogy "meleg a helyzet", ami nehézzé, kínossá, esetleg szorulttá, tarthatatlanná váló helyzetet jelent. Ha behelyettesítjük abba ami KL mondott, van is értelme. Pl.: "Kedves Attila, ha Budapesten tarthatatlanná váró helyzetbe kerülsz, várunk vissza!" Egyből érti minden magyar nyelvet értő ember hogy mit jelent. Arról szól, ha ez a sok gyűlölködő szemétláda folyamatosan zaklatja, lejáratja, és végül megfúrja, akkor várják vissza Debrecenbe, mert neki ott helye van.

Míg ha azt helyettesítjük be, amit ezek a szerencsétlenek félcédulások sulykolnak, hogy meleg = homoszexuális, akkor csak egy marhaságot kapunk: "Kedves Attila! Ha Budapesten túlságosan homoszexuális lenne a helyzet, várunk vissza." Ennek mi a f@sz értelme van?!

kisQtya 2013.06.07. 22:49:11

@Fejesrob: Aha. Tudom, mert szerintem sincs cigánybűnözés. Oszt mégis jobbos vagyok.

Vombatus Ursinus 2013.06.07. 22:50:11

@Fejesrob: A homokosokról talán kérdezd meg a rúdtáncos nemzeti főmotorost, biztos tud segíteni. :)

Bilbo 2013.06.07. 22:52:51

Ebben semmi utalás nincs a melegekre.

Alföldi volt ott a homokos, és ő elment.
Nem hiszem, hogy direkt homokosokat gyűjtött volna maga köré, akik nagy számban most ott maradnak. Ha ez így lenne, az botrány lenne, és ilyet jogszerűen nem is tehet.

Szerintem a célzás arra vonatkozik, hogy a nagy művész Alföldi nem lesz képes elemmni a búsba, és megnehezíti az utódja dolgát.

Jól látom, hogy egy nemügyből próbálnak egy nemzetközileg eladható "náci-antiszemita-homofób" story-t kreálni?

Óz, a nagy varázsló 2013.06.07. 22:56:52

Csak szólnék, hogy videóüzenet hosszú ó, mert ez az összetétel nem olyan összetétel, mint mondjuk a videomagnó, hanem olyan, mint a videóbíró.

Amúgy ez is egy vicces blog, azt hiszi az írója, hogy van, akit érdekel rajta kívül, ahogy próbálja osztani az észt az ismert embereknek (most tök mindegy, melyik oldal).

gizdacsavo 2013.06.07. 22:57:18

@Kirekesztett néger: "Miért kellene más nyelvet beszélniük a magyar politikusoknak, mint a magyar polgároknak?

Egy átlagos érettségizett ember szerintem elveszik az olyan nemzetközi toleráns szakszavak között, mint a sovinizmus, xenofóbia, antiszemitizmus. Még a szakértők is gyakran összekeverik őket."

Az a baj, hogy átlagos magyar még egy "átlagos érettségizett" embernél is jóval sötétebb, így nem hiszem, hogy a politikusoknak az ő szintjükön kellene megragadnia (bár igaz, hogy többségük ugyanolyan sötét és bunkó, csak kisuvickolták). A buzizást félretéve, én azt sem szeretném, hogy a "bazmeg" legyen a leggyakoribb kötőszavuk, pedig az ízes közbeszédben ugye elég gyakori.

Demokráciában pedig nem "magunk közül valót", magunkhoz hasonlót választunk, hanem elméletben egy olyan személyt, akiről azt gondoljuk, hogy képes megfelelően képviselni az érdekeinket és vezetni bennünket. Én pl nagyon nem szeretném, ha engem, vagy a haveri körömet választanának meg, mert tudom magunkról, hogy alkalmatlanok lennénk, lopni meg nem szeretünk (ezzel sajnos máris túlteljesítettük az elmúlt kb 60-70 év "politikusi" garnitúráját).

Fejesrob 2013.06.07. 22:58:20

@zobod: Ez hasonló Kövér "kötelezéséhez". Elég nyilvánvalóan kiderült, hogy miről van szó, de azok, akik ezt Kövér ellen felhasználták pontosan tudták, hogy csak nagyon kevesen fogják meghallgatni Kövér mondatát.

Ez a ballib médiában már úgy fog meggyökeresedni, hogy Kósa "buzizott" és a különféle Weissek és egyebek már így fogják megírni cikkeiket a német és egyéb médiában.

Ez amúgy olyan mint a malomban a kettős malom, kivédhetetlen.

kennyking 2013.06.07. 22:58:44

@Vombatus Ursinus: A Kósa is monnyon le, mert eléggé balkáni a buzikat lebuzizni.Európai ember meleget mond, amikor a buzikra gondol.És amikor a művelt emberek azt monygyák, hogy meleg, akkor mindenki tudja, hogy a buzikról beszélnek.Nem kell akkora feneket keríteni a dolgoknak.

Fejesrob 2013.06.07. 22:59:03

@Vombatus Ursinus: Te nem? Szakértőnek tűnsz:)

_most_ 2013.06.07. 22:59:34

@zobod: az a baj, most nem tudom, hogy ezt poénnak szántad vagy ennyire ostoba vagy, gyanítom utóbbi :D Azért nem olyan bonyolult kitalálni mitől lehet kétértelmű a mondat.

Kopasz Szuzukis 2013.06.07. 23:07:25

Én nem értek egyet kósalalikiráj viszahívó szép üzenetével. Lehet, hogy ők puszipajtások voltak a Vidnyánszkyval, viszont az a szinházi éra nagyon nem hiányzik. Vidnyánszky erőteljesen szétzilálta a debreceni színházat. Kezdve az egyébként nem túl erőteljes operatársulat kivégzésével, befejezve a magyarországi magyar színészek jó részének elüldözésével. Köszönjük Attila, de elég volt.

_most_ 2013.06.07. 23:08:39

@Fejesrob: gondolati szabadság, ez eleve valami jobboldali kifejezés lehet, mert normális emberben ez fel se merül, annyira természetes. Amúgy jobboldalon marha nagy lehet a szabadság, csak ki ne derüljön, hogy valamelyik ősödnek a szomszédjának a koleszos szobatársa zsidó volt, mert akkor rögtön repülsz a pártból :D

zobod 2013.06.07. 23:12:00

@_most_: tudod mit, indíts aláírásgyűjtést, hogy nyilvánítsák politikailag inkorrekt kifejezéssé a "meleg helyzet" szófordulatot.

Sokat elmond ám rólatok, mentalitásotokról ez az egész ügy, igazat megvallva nektek kínos: meg sem fordul a fejetekben, hogy valami pont azt jelenti, mint ami elhangzik. Helyette kétértelmű célozgatásra, gúnyolódásra, piszkálásra asszociáltok, mert nektek magatoknak ilyen az észjárásotok. Szánalmas...

Bilbo 2013.06.07. 23:43:35

@zobod: "Meleg helyzet" : micsoda offenzív kifejezes.

Aki meg azt mondja, szereti a hideget, az nyilván homofób. Mert ezzel
azt akarja mondani, azokat szereti, akik nem melegek.

A rántott hús pedig a cigágy pecsenyére utal, ami meg rasszizmus.

A homokost átnevezték melegnek. Ezért a meleget szintén át kell most nevezni. Új szót kell találni.

Jenyei 2013.06.08. 00:03:24

@tundrazuzmo: ha neked egy politikus leköpi a feleséged, akkor boldogan odatartod az asszony másik pofáját is, hiszen nem szeretnél politikusozóvá válni, hiszen az olyan gázos? Eszem megáll.

Wolfram 2013.06.08. 00:09:17

aztarohadt! gyerekkorom ('70) óta nem olvastam ennyire vérgőzös (véresszájú?) cikket, akkor az imperializmusról. sok minden nem változott.

de azért megkérdezném:
kirekeszteni a buzikat kirekesztőket az nem kirekesztés? helyes kirekesztéssel küzdeni a kirekesztés ellen?

egyébként pedig ahogy szegényedik a nyelvünk és gazdagodik a szlengszótár, úgy csúsznak le a szavak a kerülendő szürke zónába: nem lesz többé meleg időjárás, oda a homokos tengerpart, dobhatjuk ki a mézes köcsögöt. de ugyanígy értelmét veszti a házasság szó is hisz már a székem is elvehetem feleségül, ha elég kényelmes és hosszú távra tervezek vele.

lesz itt rend a végére, no! (mert ugye igény az volna rá...) aki meg nem vallja a toleranciát... máglyára vele!

Hobbisebész 2013.06.08. 00:38:11

Mától nemcsak Kósa a homofób, hanem az is, aki vele mutatkozik.

Mától a Fónagy is homofób, meg a Rogán is, és az Orbán is.

Az is, aki együtt szavaz a Fidesszel, vagy egyetért vele bármiben.

Karanténba kell zárni a homofób Kósa Lajost eszméit, hogy ne fertőzhessenek.

Jövőre Debrecenben ülésezik az LMBTQP Világkongresszus, ami kiemelten foglalkozik majd a Kósa-kirohanással, és egyúttal új alelnököket is választ.

Elvárható, hogy eleget tegyen a meghívásuknak a magyar miniszterelnök is, és felszólaljon az egyre erősödő, állami szinten támogatott homofóbia ellen.

Az államfőtől is elvárható, hogy egy szál virággal keresse fel Alföldi Róbert urat, és fejezze ki együttérzését a homofób inzultus miatt.

Javaslom, hogy Kósa őszödi beszéde elleni tiltakozásul kedden reggel mindenki vonuljon az utcára szivárványszínű sapkában.

Javaslom továbbá, hogy a kormány vezesse be a melegholokauszt emléknapját, és legyen köteles minden nyolcadikos a tanév alatt legalább egyszer elmenni egy meleg helyre.

P.Freddy 2013.06.08. 00:57:57

Azta, micsoda aktivitással röppent rá a kövérdisznó téjeszelnök Kósa Lajos Kommunista Elvtárs védelmére a fideszes seggnyaló siserehad, ez igen! Na mi van, mindenhol menstruál az asszony, vagy miafasz ez a nagy gyülekezet, trafikosok? :)

Wolfram 2013.06.08. 01:18:01

@Hobbisebész: "melegholokauszt" - ez sütött :DDD

@P.Freddy: fáj mi? elhiszem...

P.Freddy 2013.06.08. 01:32:40

@Wolfram:

" fáj mi? elhiszem..."

Fáj, mert fájt már 89-ig ugyanez a kövérdisznó téeszelnök bratyi-mutyi-komenista trágyalé-fos, amit most előad Kósa-Orbán-Lázár-stb. és a többi zsírdisznó komcsiügynök.

Fáj ez, hogy miért kell ugyanazt megszopni még egyszer.

Persze ha megnézzük, többszáz évre visszamenőleg, a magyarok mindig kitermelték azokat a teljesen idióta seggfejeket, akik csak a (győzelemnek kikiáltott!) teljes vereséget tudták hozni az országra ugyanúgy, mint Horthy, Szálasi, Rákosi, Kádár, Orbán.

Tényleg a nép lehet az oka, és tényleg genetikailag. Ez egy végtelelnített szopóág, most éppen Fidesz-szavazókkal megerősítve, mint a dunai gátak.

Wolfram 2013.06.08. 01:43:23

@P.Freddy: talán rákosit meg kádárt kivenném. az a ti emberetek volt.

esefe 2013.06.08. 03:25:47

Igazatok van! Ne legyen kétértelmű, mikor egyértelmű, hogy buzi az inkriminált. Meddig kell tűrni? Míg buzik vagytok. Miért szégyellitek, ha nem szégyen?

esefe 2013.06.08. 03:27:09

@Wolfram: Csak olyan jó a sajt szarukat másokra lapátolni. Megváltoztatni a kétes múltjukat nem tudják, hát lapátolják a szart hátha attól ők tisztábbak lesznek.

sparklie (törölt) 2013.06.08. 03:36:17

Erdekes, hogy csak a buzik vergodnek, ha a nevukon nevezik oket. Most akkor buszkek a buzisagukra vagy nem?

Ha engem leheteroznak, akkor en is megsertodhetek?

Vagy ez csak arrol szol, hogy olyan buzik, akik semmit nem ertek el az eletben, csak es kizarolag a buzisagukkal tudnak kitunni, hirekben szerepelni?

Ez az al-politikai korrektseg mar a tokomon jon ki.
Nem lehet neven nevezni a dolgokat?

Amugy meg miert is olyan nagy dolog a szinhaz? Mintha akorul forogna a vilag.
Termelni meg senki nem akar, csak szineszkedni, meg enekelni, meg bulvarban szerepelni.

Wagem 2013.06.08. 03:55:02

Mocskos fasszopó buzik!!Kósának és kerényinek igaza van. Aki féfi létére férfi korpást tol, az ne csodálkozzon ha lebuzizzák.At állatok is különbek ezeknél a korcsoknál.Bol gatda te meg készítsd a lila boádat, meg a fekete tangádat.Közeleg a" nagy" nap.Nyakadon a parádé.Légy férfi.Vagy nő.Attól függ milyen állapotban van a popsi.

sparklie (törölt) 2013.06.08. 03:57:58

Es keretik nem kisajatitani a "meleg" szot. A meleg helyzet egy teljesen bevett kifejezes.
Aki mindenben szemelye elleni tamadast lat, az beteg. A buzik ezek szerint betegek.

Amugy Kosa egy tusko, de ezt mar regen tudtuk, nem a buzizas miatt van rola rossz velemenyem.
A buzizas az teljesen normalis, neven nevezzuk a dolgokat, ezzel semmi problema nincs.

Wagem 2013.06.08. 03:58:46

@P.Freddy:Cica vettél ma elég vazelint?

Wagem 2013.06.08. 04:01:18

@P.Freddy: Freddy cica.Aprítjuk a fartúrókat, köztük téged.

Wagem 2013.06.08. 04:08:05

Mocskos fasszopó buzik!!Kósának és kerényinek igaza van. Aki féfi létére férfi korpást tol, az ne csodálkozzon ha lebuzizzák.At állatok is különbek ezeknél a korcsoknál.Bol gatda te meg készítsd a lila boádat, meg a fekete tangádat.Közeleg a" nagy" nap.Nyakadon a parádé.Légy férfi.Vagy nő.Attól függ milyen állapotban van a popsi.

falsiloquus 2013.06.08. 06:32:45

@Hobbisebész:

:)) Véleményem szerint nem ördögtől való lenne tényleg ellátogatni egy "meleg helyre" persze nem nyolcadikosként, hanem csak azért, hogy megértsük, a "buzik" sem annyira ördögiek, mint amilyennek lefestik.

Ami tény, az tény, a közbeszéd egyre durvább, bántóbb, kirekesztőbb. Persze, a demokrácia játékszabályai ezt eredményezik, a kétharmad pedig kétharmad.

A világ azonban folyamatosan változik, minden konzervatív meggyőződés ellenére is, és ami tegnap kétharmad volt, holnap el is tűnhet a történelem süllyesztőjében. Ki tudja.

Persze, boldogok a lelki szegények, akik hinni vélik, hogy hatalmuk nem pünkösdi királyság, hanem örökké tart. Azonban ne felejtsék, a köznép nem náci és nem is homofób, ezért az ilyetén kerényi-kósa-féle neoprimitív megnyilvánulások inkább a Jobbik hálójában landolnak. Ne feledjétek, fidesznyik elvtársaim, 2002-t. Akkor is rábasztatok a jobbszélre vonulástokkal,most is rá fogtok.

ezu 2013.06.08. 06:36:50

Magatokra vettétek? Miért?

jánosbácsi (törölt) 2013.06.08. 06:41:40

Egyébként mi az hogy "meleg" ?! Akkor én hideg vagyok?! Egy elferdült dologra egy kellemes jelzőt aggatunk, míg az egészséges dolgot mínusz-jellel illetjük?!

Jellemző a dolog tematizálására, hogy hogyan beszélünk róla. Ma érdem buzinak lenni.

De az alap probléma továbbra is az pl kedves kulka úr, hogy kire tartozik az, hogy kibe dugod a farkadat?! Miért kell neked erről beszélni ország-világ előtt?! Mert azt hiszed, hogy ha kedvesen mosolyognak rád akkor te normális vagy?! Nem vagy normális - de ez a te bajod. Ami viszont mindenki baja, hogy a buziságot mint erényt állítjátok be, és szétkürtölitek. Undorító. Alföldi is meg Kulka is! Nem a "csendes buziról" beszélek, hanem a "megélhetési-média-buzikról" mint Kulkalföldi.

falsiloquus 2013.06.08. 06:47:37

@sparklie:

A "meleg" is és a "buzi" is szleng. Köznyelvi, de nem politikusok szájába való. A "buzi" különösen nem, mert megbélyegző. Amikor indult, még nem volt az, de mára szitokszóvá vált. A "meleg" már nehezebb eset, nem tudom, hogyan került a közbeszédbe a "homoszexuális" megfelelőjeként, de tény, hogy ott van. Ilyen értelemben, és a mindenki által ismert előzmények kapcsán (kerényi-beszéd), a "meleg helyzet" szókapcsolat igencsak áthallásos. Kósa okosabb ember, semhogy ezt ne nyílnak és szándékosan áthallásosnak szánta volna. Pontosan ezáltal lépte át azt a határt, amit kerényi professzor is, ti. a jó ízlés határát. Ők pozíciójukból kifolyólag nem engedhetnék meg maguknak ezeket a pórnépre jellemző utalásokat, mert amint ezt megteszik (márpedig megtették mindketten), pontosan saját rangjukat köpték le azáltal, hogy szóhasználatukban a legidiótább homofóbok hangvételét ütötték meg. Ez nem a buzikra, sem a melegekre szégyen, hanem e két emberre, akik bebizonyították ezáltal, hogy nem valók az "elit" köreibe.

Persze, populizmusnak jó fegyverek az ilyetén beszólások, de az emberiség értelmesebb része viszont leírja az efféle pojácákat.

Csupán erről van szó, és mindez figyelmeztetés azoknak, akik nem szeretnék kiírni magukat a "normális" emberek köréből. Mert lehet azon elmélkedni, hogy a homoszexualitás nem normális, de az viszont evidencia, hogy a homofób beszólások még kevésbé azok. Legalábbis nagy nyilvánosság előtt, legalábbis politikusok részéről. Legalábbis, Európában.

Aztán hogy ezen túl, ki mit gondol a homoszexuálisokról, szereti-e őket, vagy egyenesen utálja, az teljesen másodlagos. Mert itt nem erről van szó. hanem arról, hogy egy politikus szalonképes-e a megnyilvánulásaiban, vagy sem. Nos, ez itt a kérdés.

Kérdés?

raydo (törölt) 2013.06.08. 06:54:49

Ráckevei Anna mit érezhet?

'Hát, ha megbuksz a pesti melegeknél ill. rosszul alakulnak a dolgaid (ezt megvédjük Kósát szempontból a pártközpont majd egységesíti), akkor ezt az izét (sic!) itt visszacseréljük rád.'

falsiloquus 2013.06.08. 06:57:24

@sparklie:

A heteroszexuális ellentettje a homoszexuális, nem a buzi. Ezért vergődnek, mert a buzi szitokszó. Attól nem sértődnének meg, ha homoszexuálisoknak neveznék őket, úgy gondolom.

vagy nem?

falsiloquus 2013.06.08. 07:05:05

@sparklie:

Attól még, hogy senki nem akar termelni, a művészeteknek is helye van a "normális" társadalmakban. Így a színművészetnek is. Nem kell szembeállítani két olyan dolgot, amelyek nem egymásból következnek, így köszönő-viszonyban sincsenek egymással. Az, hogy a mai közmorál szappanoperákat termel és megasztárokat, még nem jelenti azt, hogy a klasszikus értelemben vett művészetek fölöslegesek lennének. És ha egy társadalomban elburjánzik az a téveszme, hogy dolgozni nem kell, az még nem azt jelenti, hogy a színház hiábavaló. Ez olyan, mint szembeállítani a krumplit a hagymával. Semmi közük egymáshoz, de egy tálban jól megférnek.

falsiloquus 2013.06.08. 07:20:00

A felvezetőhöz.

Minden társadalomban kialakít egy ellenségképet annak vezetése, hogy elhitesse alattvalóival, ő majd megvédi őket e szörnyű, rossz bácsiktól. A jobboldal (és azon belül a szélsőjobb) ezeket a "nép fő ellenségeit" a zsidókban mint fajban, és a homoszexuálisokban mint eltérő nemi irányultságúakban találta meg már Hitler óta, napjainkig. Szembe állítva ezen sajátos népcsoportokat a kereszténység, az Isten-Haza-Család szentháromságával, mint olyanokat, akik megtorpedózzák a nemzet fejlődését, kibontakozását és jólétét.

Ezek durván általánosító elvek, de vegyük figyelembe, hogy az istenadta nép pontosan az ilyen egyszerű üzenetekből ért, mert többre nem nagyon alkalmas, ezért óriási a kísértés a politikai elit részéről, hogy ilyen fogásokat alkalmazzon. Általában be is válik.

Amúgy a baloldal is hasonló eszközöket vet be a választási sikerei érdekében, elég látni a huszonhárommillió román rénképét felvillantó későbbi miniszterelnök vízióját, aki több millió embert győzött merg arról, hogy a magyar nyugdíjak és a cshaládi pótlék az erdélyi magyarok miatt kerül veszélbye, és az sem számított, hogy ők nincsenek huszonhárommillióan, jó, ha párszázezren.

De a csali bevált, nyert a komcsi utódpárt, kétszer is, mert az emberek önzőek és buták.

Most egy másik forgatókönyv játszik, ti. a homokosok gyilkolják meg a magyar nemzetet.

Ahogyan előző, úgy az utóbbi rémhír sem igaz, de kit érdekel, kell a hangulathoz.

Ja, hogy ez az éppen érintetteket (korábban erdélyi magyarokat, most pedig a homoszexuálisokat) megbántja, megbélyegzi, megalázza?

Kit érdekel? A cél szentesíti az eszközt.

vagy pedig nem.

falsiloquus 2013.06.08. 07:22:46

@falsiloquus:

réNképét= réMképét

basszus

falsiloquus 2013.06.08. 07:30:47

A politikusok azonban általában abba a hibába esnek, hogy népbutításuk sikereitől felvillanyozva és kielégülve egy adott pillanatban jobban lebecsülik az istenadta népet, mint amennyire az lebecsülendő. Ilyenkor azonban már az ősprimitív analfabéták számára is nyilvánvalóvá és átlátszóvá válnak a játszmáik. Hogy ez mikor következik be, az a társadalom általános értelmi szintjétől és érettségétől függ, de egy biztos: hosszabb vagy rövidebb távon bekövetkezik, hogy aztán újra kezdődhessék az egész.

Én nem szeretném lebecsülni a magyarországi lakosság intelligencia-hányadosát, bár a kezem sem teszem érte a tűzbe. Tény, hogy befolyásolhatóbb, mint korábban gondoltam, de ez még nem jogosít fel a pesszimizmusra. Vallom azonban, hogy többnyire józanul gondolkodik, és a sorsdöntő pillanatokban észhez tér. Ha a kommunizmust elsőként buktatta meg a világon, akkor joggal elvárható, hogy az újkori fasizmussal is ezt tegye. Merem remélni legalábbis.

Csucsundra 2013.06.08. 08:27:10

Hát igen...kellemetlen,ha kifejezések ki vannak sajátítva, aztán ha használják, akkor lehet háborogni,hogy de az az enyééémé... :D
Amúgy meg " ami a másik ember tiszteletéről, a toleranciáról szól "..... megkérdezném,miért van az,hogy bizonyos kisebbségek képviselői túlsúlyosan és aránytalanul vannak jelen pl kulturális vezető pozíciókban? Biztos csak azért,mert annyira jók? Benne vagyok én is eléggé(na nem a vezető pozícióban :D, csak a kultúrában ), és nem egy olyan esetet tudok, ahol kimondottan az egyik vezető ,kisebbségi tag, a saját kisebbségéből vette maga mellé a zsírosabb pozícióba az emberkét, vagy adott megbízást jó sok pénzért, csak a különböző hovatartozások mentén,miközben a nem-kisebbség, esetleg ugyanannyi,vagy több tehetséggel,kiszorult.... De ez természetesen nem esik a fenti toleranciás, másokat elfogadó ,idézet hatálya alá...Mint ahogy a cigány sem rasszista ,csak azért,mert miközbn megpróbál agyonverni, azt kiabálja:dögölj meg,büdös magyar....esetleg "halál a magyarokra" feliratú bottal ver meg, teljesen mellékes,hogy egy másik ,hozzá hasonló, rasszistát....mert ez azért nem kéne változtasson a tényen.... Na mindegy.... A lényeg,hogy ennyire nem kéne felfújni a dolgokat. Főleg úgy nem, hogy a másik "kisebbségi" oldalról ugyanez megy,hosszú évek óta. Csak persze mosolyogva,szó nélkül.... De az valahogy nem volt baj....

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.08. 08:31:44

Kósa mindig is a tahó szerepét töltötte be a fideszben, csak az a baj, hogy szerepe szerint vidéki tahó, ami még rosszabb szerintük...

P.Freddy 2013.06.08. 09:03:40

@Wolfram:

"talán rákosit meg kádárt kivenném. az a ti emberetek volt."

Nem-nem, itt most az országra kártékony csótányok felsorolása volt, ez a kategorizálás egy másfajta, ebben pedig korrektül muszáj megemlíteni mindegyiket, Horthy, Szálasi, Rákosi, Kádár, Orbán.

zooDoo 2013.06.08. 09:05:01

"videéki prosztó"

Mert a pesti tolvajlibűsgordongyurcsányigazmondóorbán népe oly nemes és bölcs!

P.Freddy 2013.06.08. 09:05:42

@Wagem:

"Aprítjuk a fartúrókat"

Juhé, épp hogy kicsusszantál valamelyik Fideszes kövérdisznó téeszelnök valagából és már visítasz is? Mi van fázol itt kinn, akkor dugd vissza a fejed a jó meleg büdösbe, ott van neked a kánaán! :)

falsiloquus 2013.06.08. 09:14:54

@Csucsundra:

Pontosítani kellene mit értünk kisebbségen. vagy inkább azt, hogy bizonyos kisebbségiek valóban előnyt élveznek-e irányító pozíciókban.

Amit leírsz, tök igaz, és az is kerülendő kellene legyen, hogy a kisebbség (nehezen írom le ezt a szót, mert általánosan nem alkalmazható, annyira összetett és szerteágazó a jelentése) túlsúlyba kerüljön, tehát a kisebbség sokszor nagyobb hangsúllyal képviseli önmagát, mint a szent kétharmados vagy akárhányharmatos többség, ugyanakkor észre kell venni, hogy a kisebbségeknek ez az egyetlen megnyilvánulási eszközük. Mindeközben, ne feledjük el, hogy a kisebbség fogalma relatív. Ugyanis, sokan nem merik felvállalni másságukat, irányultságukat, identitásukat (és itt messze nem csak a szexualitásról beszélek), mégis léteznek, és kisebbségben vannak, csak ezt nem verik dobra.

Csínján kellene tehát bánni kisebbnek ítélt népcsoportok megbélyegzésével, mert nem is annyira kicsik ők. Példaként a rossz emlékű trianoni döntést hoznám. Olyan mértékben lenéztük nemzeti kisebbségeinket, és sajnos még Kossuth is ebbe a hibába esett, hogy aztán csak néztünk, amikor fölénk kerekedtek. Ebből tanulhatott volna a magyarság, na persze kádár (nemzetáruló) elvtárs alatt nem lehetett, de teszem hozzá, méltó utódai sem láttak be semmit ebből a veszteségből -vagy így, vagy úgy nem. A baloldal kitart a leszakított területeink nemzettársainak kirekesztése mellett, a jobboldal pedig egyfajta rémálomszerű illúzióban ringatja magát Nagy-Magyarországot illetően. Ez a nagy magyar butaság, mindkét oldalról átesünk a ló túloldalára.

Hasonló a helyzet a homofóbiával is, vagy nevezhetjük nagycsalád-modellnek is, ahogy tetszik. A jobboldal pontosan látja, hogy szükség van a nemzet felélesztésére, legyenek gyerekek, mert máskülönben könnyen eltűnhetünk Európa térképéről. Nem veszi észre azonban, hogy az erőltetett arrogancia pontosan az ellenkező hatást éri el ezer adócsökkentő tényezőjével együtt, és azt sem, hogy a nemzet fogyásáért nem a homoszexuálisok a felelősek. Ez nemcsak hiba, de jóvátehetetlen tévedés is, mert a nemzet egységét gyengíti. Ugyanis a homoszexuálisok is a nemzet részei, még ha az Alaptörvény Asztalánál nem is ülhetnek le és kiűzettek abból, de ha saját családjaik nem is, de felmenőik, rokonaik, barátaik vannak, akik körében megbecsültek, és véleményt formálnak.

Ezért mondom én, hogy a Fidesz nagyon rövid távban gondolkodik amikor pont ezt a társadalmi csoportot pécézte ki népellenségnek. Pontosan tudják ugyanis ők is, hogy mindez csak olcsó hangulatkeltés, a végsőkig feszült társadalmi közhangulat egyik fő levezető szelepe, de roppant veszélyes játék is egyben. Nemzettársainkat nem lehet kirekeszteni, akkor sem, ha történetesen a szexuális irányultságuk saját nemükre mutat.

Nem akarok itt már olyan fejtegetésekbe bocsátkozni, hogy a homoszexualitás is Istentől (avagy a Természettől) rendelt dolog, éppen a túlszaporodás szabályozására kialakított spontán, "természetes" reakció, még ha a népesedésben alulteljesítő társadalmak (mint a magyar) számára ez ördögtől valónak tűnik is.

Végezetül egy érdekes kérdést teszek fel: a homofóbok mondjuk a nemzeti kisebbségek körében (vagy faji kisebbségek körében, pl. cigány, zsidó) is elítélendőnek tartják-e a homoszexualitást, avagy, ott egyenesen támogatnák?

mert vegyük észre, az európai nemzetek fogyása és végül a haláluk egyáltalán nem a homoszexuálisok bűne lesz, hanem éppen a heteroszexuális többségé. Persze, ezt így kimondani a heteroszexuális többség felé képtelenség; sokkal egyszerűbb, kézenfekvőbb és kifizetődőbb találni egy kisebbséget, akire minden alkalmatlanságunkat rákenhetjük, minden hibánkat és gyarlóságunkat rájuk vetíthetjük, hogy ezáltal is tisztán jöjjünk ki az egész történetből.

Ez kristálytiszta emberi gondolkodás-és viselkedésmód, nem kell rajta fennakadni.

Azonban, ha mindez alá egy uralkodó párt(szövetség) ad lovat, azt fasizmusnak nevezzük.

Ilyen egyszerű.

falsiloquus 2013.06.08. 09:24:53

@doggfather:

Kósa pontosan tudja, mi a célja. Tahósága is művi, ahogyan a nagy nemzettudata is. Sem egyik, sem másik nem valódi. Egy felső fokon alkalmazkodó, uralomra törő idegenszívű ember ő. Lesz még miniszterelnökünk ő, ne tessék aggódni. Pontosan a jó helyen és a jó időben fogja hátba szúrni nagy tanítómesterét és mentorát (Orbánt), ugyanis sokkal értelmesebb nála. Most buzizik, de ha majd a helyzet úgy adja elő magát, fog még hamut szórni a fejére. A legalacsonyabb-rendű emberfajtába tartozik, abba, amelyik megeszi saját xarát, ha a helyzet azt követeli. Fogunk mi még ehhez asszisztálni, nincs is oly túl messze az idő. Tahósága mesterkélt, és csak a hatalomvágyát hivatott leplezni. Sokkal okosabb ő ahhoz, hogy őszintén tahó legyen. Pont ez a baj vele.

falsiloquus 2013.06.08. 09:38:58

@zooDoo:

sem a mai jobboldali, sem a volt baloldali kétharmadot nem Budapest okozta, hanem a vidék. Ennyit erről. Mindig a vidék döntött Budapestről, akkor is, ha kádár elvtársék épp elég vidékit költöztettek a fővárosba. (Azt hitték, a főváros elparasztosítása majd a saját malmukra hajtja a vizet, de nem jött be.) De nem jött be eléggé. Kellett volna még pár év. És még pár százezer paraszt. Kellett volna "még egy ember". De Budapest, bármennyire vegyül is, mégiscsak világváros (ezen a ponton elhatárolódom Demszky elvtárs volt kampányától, aki nem építette, hanem rombolta, a világvárost tehát saját, és nem demszkys-értelemben használtam).

Jelenleg, bármennyire primitív és buta is Budapest lakossága, az országról nem ők döntenek, hanem a vidék dönt. Tetszik vagy nem.

Tapasztalati tény az is, hogy sok lúd disznót győz ugyan, de a kulturált gondolkodást ezer paraszt sem képes legyőzni. Pontosan ez ad reményt az emberiség életben maradására nézvést. Mert sokan lehetünk ugyan, de ha nincs agyunk, állatokká sorol majd a fennvaló. Nem tudom, ez kinek lenne jó, én nem kívánom azért... És úgy tűnik, a "normális" Természet sem!

falsiloquus 2013.06.08. 09:46:50

Konklúzió: városi embert nem vezethet egy paraszt, és ha megpróbálja, csak idő kérdése, amíg bele nem törik a bicskája.

Persze, mindig parasztok válnak vezetővé, mert bennük a legnagyobb a motiváció arra, hogy kikerüljenek a disznóólpucolásból (mielőtt bárki nekem ugrana, hallgassátok meg a Miniszterelnök disznóólpucolásról szóló nyilvános vallomását, amire nagyon büszke ugyan, mégis a Parlamentbe menekült előle.)

Ennyit a feltörekvő parasztok térhódításáról, és arról, hogy miért kilátástalan, hogy várost uraljanak.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.06.08. 09:48:05

Azért mert a ballibek arra verik ha buzulnak a nemzetiben, attól még nem ez a normális.

A hagyományos darabokban még csak becsempészte a buzulást, káromkodást, ez a gyennyes Alföldi nevű..

De a végére már homobárt csinált a Nemzetiből_

www.borsonline.hu/20120930_botrannyal_bucsuzik_alfoldi_
"A majd’ négyórás színdarabban nem udvariaskodnak, kimondanak, megmutatnak szinte mindent. A homoszexuális szerepeket játszó színészek alsónadrágban parádéznak a színpadon, szinte végig káromkodnak, csak úgy röpködnek a b, p és f betűs szavak, sírnak, megőrülnek, verekednek, és elég naturálisan ábrázolják azt is, milyen testi tünetekkel kell megküzdenie egy AIDS-betegnek. "

esefe 2013.06.08. 10:15:23

Érthetetlen, hogy a buzik miért vannak annyira felindulva, ha nevükön nevezik őket, mégha az a név szleng is.

falsiloquus 2013.06.08. 10:47:58

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Ez egy színdarab, nem a színészek vagy a rendezők írták, ők eljátsszák.

falsiloquus 2013.06.08. 10:49:46

@esefe:

Érthetetlen, miért lennél felindulva, ha homofób primitívnek neveznélek?

falsiloquus 2013.06.08. 11:01:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

A művészetek fő célja, hogy megmutassák a valóságot. Éppen azt, hogy a f, p és b betűk hogyan röpködnek a való világban, például. Ha ez zavar, ne járj színházba, annyi más hely is van, ahol nem kell a valósággal szembesülnöd. Az, hogy kizárod a valóságot, még nem jelenti azt, hogy azt meg is tudod szüntetni. A művészetek csak megmutatják, de nem teremtik a valóságot.

Persze, ha mindezeknek a megértése túlhalad téged, buzizhatsz nyugodtan tovább holnap hajnalig.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.08. 11:32:29

@falsiloquus: és azt honnan látni, hogy mettől meddig tart a a színjátszás, és mettől tényleg a valóságot látjuk?!

Hobbisebész 2013.06.08. 11:53:05

Elhatárolódott már az Orbán, vagy a homokzsákok mögé bújik? Az árvíz lemegy pár nap alatt, de az antimelegizmus tovább kísért. Egyébként a homoklapátolás is kódolt homofóbia, ahhoz hasonló, mint amikor véradással kódolják a vérvádat a gárdistások.

Hobbisebész 2013.06.08. 12:05:23

Na már terel a fideszes Index is, félbevágott emberekkel próbál tematizálni, elvenni az élét Kósa Lajos melegellenes kirohanásának.

F.M.Sz. 2013.06.08. 12:26:30

@falsiloquus: Látszik, hogy egy művelt, színházba járó ember vagy. Ne törődj a nem-értőkkel! Vannak, akik szemellenzősen megnyilatkoznak és fogalmuk sincs a valóságról, sőt a művészi értékekről se!

raydo (törölt) 2013.06.08. 18:10:03

@F.M.Sz.: Ja-ja, mint itt pl. :
"Vidnyánszky Attila debreceni Feydeau-előadásában bármilyen tárgyat, ami kemény és hosszúkás, péniszként markolásznak és simogatnak, s ha lehet, a szereplők lábuk közé is veszik - az előadás alatt több tucatszor. Ha pedig épp nem ez, akkor olyasmik szolgálnak a humor forrásául, mint hogy az egyik, kéjesen sikongató színésznő mellét egy részeg szereplő markolássza; máskor a férfiszínész előbb herén veri magát hózentrógerrel, majd bömbölve lába közé dörgöli a gumieszközt; két fiatal színésznőnek pedig gyakorlatilag nincs más szerepe, mint hogy pucsítva odatartsák feneküket az arra újra meg újra örömmel ráverő, idősebb kollegájuk keze alá."

falsiloquus 2013.06.08. 18:19:46

@doggfather:

Nem tudom... azonban a jó színház mindig a valóságról beszél, mint már írtam (talán). Teljesen mindegy, milyen irányból, de a valóságot közelíti. Más kérdés persze, hogy pont a Nemzetiben sikerült a valóság egy (amúgy fontos) szeletkéjét kinagyítani (gondolok itt a homoszexualitásra), de ezt utólag számonkérni nem lett volna szabad. Alföldi őszinte ember, és arról beszélt, ami neki fáj. Ezért még nem kell követ vetni rá. Bár mindannyian annyira bátrak lehetnénk, hogy őszintén beszéljünk saját sorskérdéseinkről, személyes drámáinkról. Az, hogy ő megtette, lehet, hogy sokakat irritál, pedig csak azt tette, amit kell. A saját lelkiismerete szerint, és felsőfokon. Egyébként én nagyon sok olyan darabját láttam, amik nem a "melegekről" szólnak, csak egy példát mondanék, Bulgakov Mester és Margaritáját, ami - kerényi elvtárs szavajárása szerint is - a szerelemről és a barátságról szól, nem pedig a "buzikról".

Nem tudom, kerényi elvtárs hány rendezését látta Alföldinek, de nagyon úgy tűnik, nem sokat. A vezér lábnyomát azonban gyakran szokta csókolgatni, ez is látszik. Innentől kezdve, nincs miről beszélni.

falsiloquus 2013.06.08. 18:27:17

@Hobbisebész:

Nem dőlök be egyetlen politikus látványlapátolásának sem, számomra ez legalább annyira nevetséges, mint amikor saját fizetésüket szavazzák meg a Parlamentben, ami a tízszerese az átlagnak. Persze, kockás ingben és barna dzsekiben győztesként lehet kijönni a mellélapátolásból, de ez legyen az istenadta népnek szóló szavazatszerző színjáték, én nem vagyok ezekre vevő.

Orbán pedig nem határolódott el a homofóbiától, példa rá, hogy helyettesét, Kósát nyilatkoztatta ez ügyben. Jobban örültem volna, ha személyesen is megnyilvánul, de ehhez nem eléggé szabadságharcos, vagy unortodox, úgy tűnik.

falsiloquus 2013.06.08. 18:43:07

@F.M.Sz.:

Nem tartom magam különösebben műveltnek, de barátnőmmel sokszor jártunk a Nemzetibe, ahol alkalmam nyílt megismerni Alföldi Róbertet, és előadásai végén az egész közönséggel együtt állva tapsoltunk hosszú percekig. Nem értem, hogy a homoszexualitás tematizálását pont az ő szemére vetik azok, akik valójában tematizálnak mindenfajta másságot, magyarul mindent, ami nem nemzeti szocialista. Vidnyánszkyt nem ismerem, a nevét is nehezen jegyeztem meg, és ha a tevékenysége abban fog kimerülni, hogy kerényinek benyaljon, nem is hiszem, hogy az utókor említené a nevét valaha is. Pedig ő művész, ezt nem engedhetné meg magának. Ugyanis Kósa elvtárs bizonyosan nem vonul be a nemzet történetébe, de őt ez nem is zavarja, egy színházi emberrel azonban más a helyzet. Egy művész nem engedheti meg magának, hogy percemberke legyen, mert abban a pillanatban kitörli magát a történelemből. Szerintem ezt Vidnyánszky is tudja, sőt, Kósa elvtárs is, de ez utóbbi olyannyira érzéketlenül paraszt, hogy mindenkit eltapos saját céljai érdekében. És magasan tesz a művészetekre, neki a politika, és azon belül saját gazdagodása a fontos. Ezt előbb-utóbb Vidnyánszky is meg fogja érteni, és talán megérti majd az imént idézett Bulgakov-darab mondanivalóját is: Ne paktálj az ördöggel,mert abból nem fogsz jól kijönni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.09. 09:05:47

@falsiloquus: félre értettél én Kósa "játékára" gondoltam, hogy azt honnan tudni, hogy valaki csak úgy csinál, mint egy bunkó, vagy megmutatja, hogy tényleg egy bunkó?!

falsiloquus 2015.02.08. 13:32:41

Ő megmutatta és azóta is azt teszi, de vannak nála nagyobbak is a "nemzeti palettán".

:)
süti beállítások módosítása