Elegem van ebből a primitív, romboló hőzöngésből!

H_A Címkék: náci elmebeteg menekültek hőzöngés Orbán Viktor Európai Unió Magyar Narancs Hitler-bajusz2015.09.12. 00:40

Soha semmi pénzért nem vettem volna mérget arra, hogy eljön a nap, amikor az Orbán Viktor mindenáron típusú lejáratására tett elkeseredetten primitív erőfeszítéseken felháborodom. Szeretett vezérünk Hitler-bajuszos ábrázolása a Magyar Narancs csütörtöki címlapján bebizonyította: eljött ez a nap is. Kezdeném azzal, hogy nem vagyok ugyan Gulyás Gergely, így egyáltalán nem keresem a nácikat a Magyar Narancs szerkesztőségében. Majdhogynem érteni vélem azt is, hogy e viccesnek szánt címlapot értelemszerűen karikatúraként kell értelmezni. Továbbá mélységesen felháborít, hogy Orbán Viktor pár napja sokadszorra okádta ki a nemzet testéből azokat, akiket érdemes bármikor megtagadni, ha az éppen aktuális kollektív ellenségkép nem teljesít annyira jól, mint eltervezte. Igen, cigányozott megint, mint ahogy burkoltan, vagy kevésbé, buzizott is korábban. Valamennyi ilyen megnyilvánulásáért elítélem. De.

Mint saját magam számára is kiderült, most konkrétan irritál, hogy Orbánt náci elmebetegnek titulálták. Azért, mert mást gondol a bevándorlókról, mint ők, a bősz nácizók. Baromira elegem van abból, hogy az úgynevezett másik oldalon sem próbálnak meg értelmes, racionális érveket felsorakoztatni ebben az amúgy is egyre parttalanabbnak tűnő vitában. Viszolyogtató látni, hogy most éppen a Magyar Narancs, de úgy általában az egész másik oldal, a „Tudjukkik” – az Orbán iránti zsigeri utálat szellemében – izomból beleáll(nak) az általa diktált ocsmány játékba. Lehet, hogy úgy tűnik, az úgynevezett „nácikártya” a manipuláció, a meggyőzés hatékony eszköze, de félek, hogy ebben az esetben ez nem csupán ízléstelen, de teljesen kontraproduktív is. Elmagyarázom miért, hátha akad még néhány józan ész, amely nem ideológiákban, párthovatartozásban, és végképp nem személyekben méri a világot. Orbán mindenkori bírálójaként megkísérelem elmagyarázni, hogy miért annyira káros ez a narratíva. Hogy miért van az, hogy miként a menekültek megállítására nem, úgy Hitler-bajusznak sem alkalmas ez a gyoda nevű hungarikum. Különösen most, amikor a menekültválság jóval túlmutat rajtunk egyenként, de Orbán Viktoron, a kormányon, és egész Európán is.

Megvetem Orbán Viktort az elmúlt 5 évben nyújtott „összteljesítményéért”. Partikulárisan azért, hogy tudatosan hergelte a közvéleményt az elmúlt hónapokban, hogy ellenségképet faragott a menekültekből csak azért, hogy a Jobbik által elcsábított tékozló fiúkat-lányokat visszaédesgesse a zászló alá. Továbbá a kerítés építés, illetve a válsághelyzet bevezetésének látszatintézkedései miatt, amelyek közül az előbbi, az európai össztűz leple alatt, nem remélt közpénzt juttatott (már megint) lojális barátok feneketlen zsebeibe. Felfordul a gyomrom attól, hogy a minél rosszabb, annál jobb elv alapján előre megfontoltan eszkalálta a feszültséget. Undorítónak tartom, hogy pár napja volt pofája valami olyasmit mondani, aminek az értelme: csak azért nem kvóta alapján osztják szét az Európai Unióban a Magyarország által történelmileg megörökölt cigányokat, mert Magyarország (kormánya) tiszteletben tartja az államok arra vonatkozó szuverenitását, hogy nem akarnak velük együtt élni. Gyalázatosnak tartom a tökig érő, nevetséges gyodára, a háború idején szabadságoló belügyminiszterre, a kukoricatáblának álcázott tranzitzónákra, és az agyonhajszolt rendőrökre támaszkodó országot-nemzetet megvédő csatakiáltásokat.

De miközben az emberség számomra teljesen magától értetődő belső indíttatásával érzek együtt az éhezni-fázni kénytelen menekültekkel, (és nem azért, mert Orbán gyűlöli őket!) azért halkan odasúgom a másik oldalnak: ha őszinték akarunk lenni, akkor be kell látnunk, ilyen nagyságrendű menekült áradatot Európa eme nyomorult felében még nemigen tapasztalt senki. És ez nem Magyarország problémája, (nyilván nem is Németország problémája, ahogyan ezt Orbán előadta) ez közös európai probléma és teher. Következésképpen durva, hogy nincsenek egy ekkora hullámot befogadni, elhelyezni, regisztrálni képes táborok, nincsenek kellő számban erre a célra kiképzett emberek, sem itt, sem az Európai Unióban, egyáltalán nem vagyunk felkészülve arra, hogy a zöldhatáron átszökő embereknek elmagyarázzuk, merre van az arra, és a Magyarországra vonatkozó, egymásnak nem ritkán ellentmondó európai nyilatkozatok sem feltétlenül segítenek a káosz felszámolásában.

A legegyszerűbb persze Orbán nyakába varrni az egész bulit, és simán lenácizni. Amellett, hogy a Hitler-bajusz nem is olyan, mint a gyoda, Európát jelenleg pont ugyanannyira meghaladja ez a helyzet, mint minket. A baj az, hogy megoldás nincs, se innen, se onnan, emellett ez a sehova nem vezető, primitív hőzöngés tovább ront a helyzeten. Mert pontosan ez az ostoba, leegyszerűsítő, érvelésnek álcázott érvelési hiányosság az, amely végzetesen kettészakít egy országot, amely a gyűlölködést szítja a politikai és civil táborok között, elvágva minden lehetőséget, hogy konstruktív, a mindannyiunk érdekét szolgáló, módon közelítsük meg ezt a kérdést.

magyar_narancs_orban_p110173.jpgHiszem, hogy Hitler és Orbán között (egyelőre!) ég és föld a különbség (fotó: mno.hu)

Emlékeim szerint, miközben az egyik egy világuralomra törő tömeggyilkos volt, a másik csupán egy undorító, küldetéstudattal született skizofrén, akit vert az apja, és aki ezért vagy ettől teljesen függetlenül, mindent megtesz azért, hogy megőrizze a hatalmát. Remélem, hogy ebben az elvakult oda-vissza gyűlölködésben, ebben a céltalan jobb-bal, náci-zsidó, vérfideszes-gyökér balliberális egymásnak feszülésben soha nem jutunk el odáig, hogy a káosz és zűrzavar árnyékában egy igazi, vérbeli Hitler keljen életre, ide a fejünk fölé.

Éppen ezért, magamat liberálisnak tartó, gondolkodásra foltokban képes magyar és európai állampolgárként szögezném le: a zsigeri Orbán-fóbia, és a sehova nem vezető nácizás helyett, a menekültkérdés kapcsán fölöttébb érdemes volna a szemellenzős, a kizárólag a kollektív empátiára apelláló, a szegény, meghurcolt menekültekkel együtt érző retorikát szembehelyezni és kiegészíteni azokkal a lehetséges kockázatokkal, amelyeket ez a közös európai tehetetlenség, tanácstalanság, elvakultság (?) ebben a pillanatban magában rejt és eredményezhet. A kettő egyáltalán nem zárja ki egymást. Tényleg olyan nehéz ezt felfogni?

U.I. Annyiféle értelmes módja lenne annak, hogy egy magát valamire tartó ellenzéki lap naponta darabjaira szedje szét a kormányt, Orbán Viktort és vállalhatatlan intézkedéseiket. De könyörgöm, miért kell Hitler-bajusszal fullba nyomni a kretént? És ha már annyira elszaladt velünk a ló, akkor miért kell – mindennek a tetejébe – totál szánalmasba lemenni, és a teljesen félresikerült jópofizás másnapján letagadni azt a bajuszt? Ezzel nem Orbán Viktort és híveit nézik hülyének az újságíró urak, hanem saját, jobb sorsra érdemes olvasóikat, potenciális kormányváltó polgárokat. Kinek jó ez? Orbán Viktoron kívül, úgy értem.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr807781368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KUHULIN 2015.09.13. 16:31:02

@féregírtó: "másik oldal" (=demokraták)"
Hahaha!
De ez semmi! Mondok jobbat! "Alkotmányos ellenzék" !444!

shakespeare 2015.09.13. 16:32:04

@31/48: te azon gondolkodtál valaha, hogy a spanyolok afrikai határán miért van kerités ? és azon, hogy a spanyolok miért nem mentik ki saját autóikkal az afrikaiakat a szegénységbôl ?
azon, hogy spanyol politikus miért nem vágja át azt a határzárt ?
miért nincs egymilliárd kinainak és egymilliárd indiainak joga ide jönni csak úgy szerinted ?
utolsó kérdés : ennyi ésszel neked nem szoktak anyagi problémáid lenni ?

Kalmár 2015.09.13. 16:33:46

Ugyanolyan aljas mocskolódás ez az írás is, mint a Narancsé!

Szinte egyedül Orbán beszél világosan és egyedül ő vázol fel életképes megoldást a menekült válságra!
Azt hiszem egész Európában megbukik a radikális liberalizmus végre!
Nyugaton is lecserélik a politikai elitet a következő körben.

panelburzsuj 2015.09.13. 16:37:26

@shakespeare:
Ha valakit anyagi problémák gyötörnek, az viszonylag jól tippeli, hogy a politika az egyik olyan magyar életterület, ahol a szükséges kellékekből csak sokadik a sorban az ész.

Szóval ennyiből jó helyen keresgél új kis barátunk, nem?

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.09.13. 16:41:53

Posztíró!
Gyurcsány a hibás, 'oszt kész!
Scmitt Pali meg azért is doktor!
Nem egyszerűbb lenne, te szerencsétlen, mint itt tépni a szádat?

Tudományos libsizmus 2015.09.13. 16:43:37

@igazi Ténytár:
Rosszul emlékszel.

Az SZDSZ indította útjára már 1989-ben a monomániás nácizást.

Alick 2015.09.13. 16:49:47

@31/48: most úgy áll a helyzet, hogy Európában a baloldaliak is lassan kerítést építenének...

Alick 2015.09.13. 16:51:50

@31/48: ja és a következő megnyilvánulás szélbalról az lesz, hogy Kertész Imre náci.
:))

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.13. 17:00:56

Nácizás, libsizés egykutya. Suttyó mind, aki így nyomja.

Reszelő Aladár 2015.09.13. 17:03:45

Én sajnálom a balib oldalt, hogy szinte mindig kénytelenek Orbánnal szembe helyezkedni, és mindig annak az ellenkezőjét csinálni. Jaj nekik, ha egyszer betiltja a közterületi sósav fogyasztást, és a kútbaugrást.
Unalmas már, hogy a jobber hazaárulózik (ilyen nevű párt/mozgalom nem volt még) esetleg kommunistáz, addig a ballibok bárkit lenácizhatnak.
Orbán Viktor nem hinném, hogy gyűlölne bárkit is. Jelenleg a bevándorlók minden belpolitikai balhét felülírtak, nincs internetadó para, nincs fizetős M0 hiszti, a Questor balhé is hallgat, egy "álproblémából" pedig az EU egyik legmélyebb válsága lehet. Ez neki NAGYON jól jön.
Nem vagyok bevándorlás párti, mert tudom hogy ez nekünk nem lenne jó. Nem kell komoly szociológusnak lenni, hogy beismerjük, hogy a cigánysággal sem tudunk mit kezdeni, szegregált zárványként élnek szélsőségesek és jogvédők kereszttüzében.
Trianon kivégezte Európa ezen a felén a multikultit. A nemzetállamosdi túltolása a környékbeli országokban komoly, alig szűnő magyargyűlöletet okozott. Nem meglepően mi is megtanultuk nem kedvelni azokat, akik még ma is a Tisza vonalán húznák meg a határt, és Trianon felemlítése is a büszkeség megsértése. 100 évvel később a legyőző továbbra sem bocsátott még meg a legyőzöttnek.
És akkor ide kellene szétszórni pár tízezer nyelveken nem beszélő, egész más kultúrát képviselő embereket.
Ami látványosan nem fog menni, abba igazán kár belevágni...

Advanced Flight 2015.09.13. 17:34:16

@féregírtó:

"Németországnak muszáj lesz korrigálnia eddigi politikáját a menekültekkel kapcsolatban: a Die Presse német újság információi szerint a kormány a hétvégén egyetértett abban, hogy Németország nem tud féktelenül befogadni több embert. Emiatt vasárnap az eddigiekhez képest meglepő intézkedéseket hozhatnak, felmerült a határellenőrzés visszaállítása is. 16 órakor rendkívüli ülést tart a Kancellár. Az intézkedés válasz a kialakult menekültválságra, és egyben azt jelenti, hogy Németország átmenetileg felfüggeszti a schengeni megállapodást - fogalmazott a Spiegel Online német lap."

"Közben Münchenbe csak szombaton több mint 12 ezer menekült érkezett, a város polgármester a többi tartománytól kért segítséget, mert nem tudták már elszállásolni a folyamatosan érkező embereket. Mindeközben Berlinben Alexander Dobrindt közlekedési miniszter is kifakadt, szerinte Németország egyszerűen nem tud több menekültet fogadni, és az Európai Unió csúnyán megbukott, nem tudta megvédeni a határait."

Jaj, de kellemetlen :-)
Mégis mi tudtuk jobban :D

Szvidrigajlov 2015.09.13. 17:46:46

@31/48: Atya Úristen!Ezt tényleg egy létező ember, vagy valami robot írta, amit valami 19-es vöröskomisszár ivadéka programozott?

Szvidrigajlov 2015.09.13. 17:52:19

@AntiPecksniff: Fantasztikus elmetorzulás. Mintamondat: orbán naponta lép át határokat.
Május óta 190ezerszer lépte át Orbán a határokat. Ráadásul illegálisan.
Végül is Orbánból kettő van, saját maga ellen épít kerítést. Ne tudja már 191-ezredszer is átlépni. Sőt három, hiszen az előző kettőnek drótkerítés anyagot ad el felár ellenében. Sőt négy...
Jaj istenem mindenhol orbán van és átlépi a határokat. Orbán saját magát vonatkoztatja bicskére, a szemét náci.

Súlyos idióták vagytok ti ballerek! Gyógyíthatatlanok, lipótszökevények.

rasztaszív 2015.09.13. 17:57:25

centrális erőtér,illiberális demokrácia,erős vezető,klerikális összefonódások,munkaalapú társadalom,autokráciák dícsérete - ezt így együtt fasizmusnak hívják.nem kibaszásból,hanem az a neve.
legyünk pontosak,orbán nem náci(bár éppen a menekültügy kapcsán sodródik az fele...),hanem "csak" fasiszta.de ezt kimondani nem más,mint a dolog nevén nevezése.
akit ez zavar,azzal nem stimmel valami.

Brix 2015.09.13. 18:00:10

@31/48: "Itt az ideje, hogy a jobboldali csürhe, mint Merkel eltakarodjon és végre ismét a baloldali értékek szerint vezessük Európát. " Te teljesen hülye vagy kiskomám! A baloldal egyre inkább teret fog veszíteni Európában, éppen az ilyen , durván a nemzetellenes vélények miatt, mint ami neked van.
Az általad forszírozott, Európára erőletett multikulti megbukott ezt még Merkel is megmondta korábban...
El kell mennyi Nyugat-EU nagyvárosaiba: mindenhol párhuzamos társadalmak alakulnak ki, no go városnegyedek , nő a bűnözés, a bevándorlók meghonosítják a saját "kultúrájukat": szemetelnek, hangoskodnak, nem tudnak viselkedni

Hála istennek Magyarország is egyrte egységesebb a bevándorlás kérdésében. Már nem csak a Fidesz és a Jobbik, hanem az LMP is egyre keményebb fellépést sürget ( nyomkövetőt a menekültekre)
A DK , Együtt meg a egy pár maroknyi liberál-náci a társadalomi szélsőségeket képviselitek. Persze, könnyű nektek , hatalom, közelében úgysem lesztek soha!

Kopasz Károly 2015.09.13. 18:02:44

... én csak azt sajnálom, hogy a Magyar Narancs előbb készítette el ezt a karikatúrát mint én! :D VikiBratyó úgy is mindent meg tesz azért, hogy „szeretett” vezérünknek mutassa magát, mióta rájött, hogy a királyunk nem lehet ...

Brix 2015.09.13. 18:07:12

@rasztaszív: Lehet szidni Orbánt és a Fideszt, de ettől még a legtöbb ember újra rájuk szavazna. A balodal visszaszorulóban van, soha nem lesztek a hatalom közelében sem , mert Magyarországon az emberek többsége nem baloldali/liberális módon látja a világot...

AntiPecksniff 2015.09.13. 18:07:26

@Szvidrigajlov: A "tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet" nevezetű salátatörvénnyel Orbán a kerítésnek sem jó Alaptörvény lépi át, persze mit érdekli.

Gyűlölj, gyűlölj félázsiai, másra úgysem vagy jó!

rasztaszív 2015.09.13. 18:09:01

@Brix: lehet.de akkor sem lesz más a neve.

nyomasek 2015.09.13. 18:09:28

Most kezdődik igazán a buli! A németek lezárták a határaikat, az osztrákok leállították a vonatokat, hamarosan lezárják ők is a határaikat. Orbán legnagyobb bűne az, hogy még nincs kész a kerítés és nem fegyveres alakulatok verik vissza a betolakodókat. Nagy bazmeg lesz itt egy-két napon belül! Ja, a lényeg, egy debrecennyi menekültet vághatnak vissza a megértő nyugat felől, ajánlom gyurcsánynak, hogy menjen bevásárolni, százezer menekültnek sok birkapörköltet kell főzni!

nyomasek 2015.09.13. 18:12:37

@AntiPecksniff: már a németek is gyűlölnek

Brix 2015.09.13. 18:29:37

@nyomasek: Ide nem szabad visszaengedi egy darabot sem! A németeknek most bűnhődni kell! Abban lehet bízni , hogy a legtöbb ország nem vesz át tőlük menekülteket, és a nyakukon marad a probléma...

AntiPecksniff 2015.09.13. 18:29:43

@nyomasek: Orbán megmondta? Ha igen, az ország miért nem készült fel a menekültekre? Miért a mezőn, világítás nélküli területen vannak összezsúfolva? Miért nem épült ki az ellátórendszer, miért a MA önkéntesei végzik el az állam feladatát? Miért nem tudják a magyar szervek olyan (ez nem pénz kérdés) hozzáállással végezni a feladatukat, mint az európai németek?
Ja, h csak arra kellettek a menekültek, h a szopóágon lévő rezsim újra maga mögött tudja a hívőket? Az más.
Önmagukból kivetkőzött, első blikkre tisztességesnek tűnő emberekből ömlik ki a gyűlölködő szófosás. Hát ja az ország felkészült immár két hónapja...

Brix 2015.09.13. 18:31:15

@nyomasek: A németek olyat buknak, mint Sztálingrádnál, Orbánnak megint igaza lett...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.09.13. 18:34:01

@Advanced Flight:

Normális ember (Merkel nem az) mindig is tisztában volt azzal, hogy a németek befogadóképessége sem határtalan.

Persze Merkel megpróbál még feszíteni a húron, de elég világos, hogy ha nem ma, akkor jövő hónapban vagy jövő nyárra vége a dalnak, a németek elküldik Merkelt a 3.1415926536csába, és lezárják a határaikat.

Persze addigra egy jóval nagyobb számosságú, sokkal kezelhetetlenebb muszlim tömeggel állnak majd szemben.

TóthAttila 2015.09.13. 18:37:39

@nyomasek: 2-3 ÉVE olvastam, hogy nagy menekültáradat várható. Nyilvánvalóan ugyanezt Orbánnak a magyar titkosszolgálatok (van belőlük néhány) jelentették. Akkortájt a hatalom azzal volt elfoglalva, hogy Simicska nyerjen minden közbeszerzést, meg a körömépítő FIDESZbigének is jusson valami állami földszerződés. Bizony ezt Orbán b@szt@ el. Rég állnia kellene a kerítésnek (az osztrák-magyar határon is). A törvényesített FIDESZ-rablások helyett. Ezt kell a magyar társadalomban tudatosítani.

KUHULIN 2015.09.13. 18:42:56

@nyomasek: "Most kezdődik igazán a buli! A németek lezárták a határaikat, az osztrákok leállították a vonatokat, hamarosan lezárják ők is a határaikat."
Most csak tesztelnek (sunyiznak). Majd bejelentik, hogy ideiglenes a lezárás, aztán ezek az ideiglenes lezárások egyre hosszabbak lesznek...

Krisz11 2015.09.13. 18:47:05

A "náci" minősítés manapság abszolút pozitív tartalommal bír.
Pont azt jelenti ugyanis, hogy az illető nem vállal közösséget a ballibsikkel, és ezért ráakasztják. Inkább büszkének kell rá lenni.

nyomasek 2015.09.13. 18:48:59

@TóthAttila: csak halkan jegyzem meg, hogy még egy héttel ezelőtt is nácizták Orbánt a kerítés miatt. Van abban némi báj, hogy az összes liberónáci most azt kéri számon, miért nem előbb és miert nem magasabb. Egy vicc az egész! Azaz inkább siralmas, hogy ennyi buta ember osztja az észt. Persze van aki az ellátást hiányolja, miközben a rendőrök se kapnak rendesen ellátmányt. Jakérem, tessenek többet adózni, több jut majd szegény menekülteknek!

TóthAttila 2015.09.13. 18:55:40

@nyomasek: A FIDESZ minden megosztó mocskosságát meg tudta indokolni évtizedeken át. A zöldhatár komoly kerítéssel történő bevonását is sikerült volna indokolni, ha annyira védelmet akartak volna. Praktikusabb volt kirabolni az országot. Ezért lett Magyarország egy főre számítva dobogós első helyen offshore-nagyhatalom.

Krisz11 2015.09.13. 18:56:27

Emlékszem annak idején már Antall Józsefet is hogy nácizták. Hiteles jobboldali politikus nem lehet valaki anélkül, hogy ne lenne náci.

nyomasek 2015.09.13. 18:57:58

@AntiPecksniff: aztán hány kormányfő nácizta le Orbánt a kerítés miatt? Az index egyfolytában xenofóbozta, nácizta, fasiztázta, szépen látszott ez, amcsi demokratástól kezdve francia szocialistákon át egészen az osztrák faszfej tegnapi holokausztos hasonlatáig. Namost el kéne már dönteni mit baszott el Orbán :) sok hülye egyrakáson, élőláncos gyurcsánnyal együtt. (Tényleg, valaki szóljon már neki, hogy kiállt mögüle minden épeszű, már csak az agyhalottak vannak a Kossuth téren)

Tudományos Iibsizmus 2015.09.13. 18:59:39

Aki fizet azt nem csak befogadjuk, az még állampolgárságot is kap.
És még az egyes mély magyarok zsidóznak itt, hogy a zsidóknak mindenük a pénz.
Az itt ugatók idézzék hol emelték fel a szavukat a pénzért osztogatott állampolgárság ellen?

Tudományos Iibsizmus 2015.09.13. 19:00:27

@Krisz11: Te csak a dollár hiperinflációját elemezd, most hogy olcsó a kőolaj!

Tudományos Iibsizmus 2015.09.13. 19:01:46

@Tudományos libsizmus: Orbán indította útnak a monomániás libsizést.

Tudományos Iibsizmus 2015.09.13. 19:02:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mi a véleményed a pénzért adott állampolgárságról? Ha szír fizet, akkor kaphat?

Krisz11 2015.09.13. 19:13:05

@Tudományos Iibsizmus:
Ennyire nem megy már, hogy nicklopással tengeted a napjaidat? Szánalmas életed lehet :D

Tudományos Iibsizmus 2015.09.13. 19:14:16

@Krisz11: Mi van a dollár hiperinflációjával? Arra valahogy sosem akarsz válaszolni. Mikor kapsz közgáz Nobel díjat az elméletedért?

nyomasek 2015.09.13. 19:14:20

Ésakkor most olvasom, hogy Kanada nem fogad egy szír menekültet sem, mert potenciális terroristák. Ezt a miniszterelnök mondta, lehet kórusban nácizni elvtársak! Ja, meg remélem az amcsik jól le xenofóbozzák :)

Tudományos Iibsizmus 2015.09.13. 19:15:41

@Krisz11: Tévedsz. Én baromira élvezem hogy hülyét csinálok a KISZ titkár elvtársból.

Mi a véleményed a pénzért adott állampolgárságról? Ha szír fizet, akkor kaphat?

ulpius66 2015.09.13. 19:53:26

Ennél mán csak az jobb, amikor az osztrákok mondják Orbánra, hogy Hitler....

Az osztrákok azért egy kicsit illene visszavenniük a nagy képükből, mert történetesen Hitler is osztrák volt....

♔bаtyu♔ 2015.09.13. 19:57:16

Még ha a lengyelek nácizzák le. Na de osztrák. Ezek olyanok mint a ballibsik, akik komcsizzák a "többit".

mojszipupi 2015.09.13. 19:58:46

Ide jutottunk. Ha napi szinten lehet kommunistázni meg ballibsizni akkor egy kis nácizás már fel se tűnik senkinek, felesleges túllihegni, annyira lesüllyedt a magyar közélet, hogy a náci és kommunista már alap. A posványból az egyetlen kiút a kiegyezés, egy társadalmi és gazdasági minimumot kínáló centrum párt

♔bаtyu♔ 2015.09.13. 20:03:13

@mojszipupi: Náci = jó srác, mert utálják a szélsőséges libsik.

Medgar 2015.09.13. 20:05:55

@Brix: A migránscunamiban tapasztalt hozzáállásuk alapján nincs épeszű ember aki rájuk szavazna.

kisQtya 2015.09.13. 20:08:07

Szerintem pedig nyugodtan nácizzon mindenki tovább gőzerővel, nagyüzemben, mert ezt a jelzőt már olyan szinten elkoptattátok, hogy magatok se veszitek komolyan.
A nácizás ma már ugyanolyan kötőszó, mint a "bazmeg", fel se tűnik, ha beleszövik a beszédbe.
A komcsizás detto.

Ki a faszt érdekel, hogy az unalmas, töketlen, tehetségtelen faszkalap politikusok és a seggükből kilógó sajtósegédmunkások náciznak-e, vagy sem????
kedves poster, ezen igazán ne húzd fel magad, mert árt az egészségednek.

vargánya 2015.09.13. 20:36:07

@rasztaszív: "centrális erőtér,illiberális demokrácia,erős vezető,klerikális összefonódások,munkaalapú társadalom,autokráciák dícsérete - ezt így együtt fasizmusnak hívják.nem kibaszásból,hanem az a neve."

Hol tanultad a törit? Moszkvában?

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.09.13. 21:03:03

A libsik ugyanolyan jóvátehetetlen hibát vétettek a migránssimogatásal, mint a határon túli magyarok elleni uszítással.

Mindenki szerencsére javíthatatlanul debilek.

ulpius66 2015.09.13. 21:03:30

@vargánya:

Tény ami tény!

Az olasz és a német fasizmus, nácizmus is a szocialista pártokból nőtt ki.

"Az olasz fasizmus alapítója Benito Mussolini, aki politikai tevékenységét Olasz Szocialista Pártban (PSI), mégpedig annak baloldali szindikalista szárnyán kezdte meg. Mussolini többek között az Avanti nevű szocialista pártlap főszerkesztője is volt."

A németeknél a nácik a Német Nemzeti Szocialista Munkáspártból nőttek ki!

Magyarországon is hasonló jelenség figyelhető meg, a Magyar Szocialista Pártból nőtt ki gyurcsányi, aki valamennyi náci vonással rendelkezik....

panelburzsuj 2015.09.13. 21:41:23

@ulpius66:
"A németeknél a nácik a Német Nemzeti Szocialista Munkáspártból nőttek ki!"

Nekem úgy rémlik, hogy benne maradtak. Jó mélyen benne.

De ha van valami új infód - ne légy rest megosztani!

tralalala 2015.09.13. 22:02:34

@féregírtó: Annyira, de annyira jó érzés olvasni a kommentedet úgy, hogy rá pár órára ezek a kedves németek cakkumpakk lezárták a határokat :D

tralalala 2015.09.13. 22:03:47

@ulpius66: Sőt Hitler nem csak hogy osztrák volt, de migráns is :D

alfacharlybravo 2015.09.13. 22:06:45

A végén Orbán lesz a megmentő, a többi golyótlan hazudós EU politikus megy a lecsóba?

Horst Seehofer elmondta, hogy telefonon beszélt Orbán Viktor magyar miniszterelnökkel. Hangsúlyozta: Orbán Viktor és „Magyarország nélkül nem lehetséges a problémák megoldása”. Kijelentette: mindenkinek ki kell szabadulnia az „álomgyárból”, mert "szükségünk van Orbánra a téma megoldásához”.

alfacharlybravo 2015.09.13. 22:18:02

@vargánya: Nem egyértelmű,hogy a nácizmus alapeszméje negatív mint ahogy a szocializmusnak is lenne pozitívuma, mind a kettőt a gyakorlata tette embertelenné, a proletár diktatúra és a nácik diktatúrája. Ez a mostani liberális globális piac gazdaság a demokráciának nevezett diktatúrájával sokkal embertelenebb tud lenni és ugyan olyan sok szenvedés forrása. Ezek a debil nácizók nem tudom mire gondolnak, a gyakorlat embertelenségére? A demokrácia a töke diktatúrája a nép felett. A hatalom megszerzése a média manipulálása a propaganda az agymosás, ezt a Hitleri Német rendszertől örökölte meg. A politikusok meg kiszolgálják a diktatúrát a nép elnyomálásában.

rasztaszív 2015.09.13. 22:22:54

@vargánya: ha az én tudásommal van a baj,könnyű lesz cáfolni.fuss neki.

apanna 2015.09.13. 22:41:43

Te is itt gyűlölködsz, Orbánt pedig ugyan úgy nácinak tartod, csak nyilvánosan nem mered leírni.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.13. 22:52:39

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: De miért gondolták, hogy ettől növekedni fog a népszerűségük? Ennyire nem lehetnek ostobák, (még ők sem).

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.13. 22:54:50

@igazi Ténytár: Miért nem veszitek észre, hogy kontraproduktív az, amit csináltok? Egyre jobban bebiztosítjátok, hogy csak mellékszereplők lesztek '18-ban..

kvadrillio 2015.09.13. 23:11:13

Emergency talks on refugee crisis

13 September 2015 Last updated at 08:14 BST

The Organisation of Islamic Cooperation will hold an emergency meeting in the Saudi Arabian city of Jeddah on Sunday to discuss the Syrian refugee crisis.

Millions of people displaced by the conflict in Syria have sought refuge in nearby countries, but there is growing criticism of the contributions made by Saudi Arabia and the Gulf states.

Meanwhile a record number of migrants and refugees crossed into Hungary on Saturday, as Elaine Jung reports.
Read more
Migrant crisis: Munich 'at limit' as thousands more arrive

VAJHHHH...MI LESZ AZ EREDMÉNYE ??????

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.09.13. 23:40:06

Miért gondolják az emberek, hogy bárkinek joga van Európába menekülni, és miért gondolják azt, hogy Európának kötelessége bárkit befogadni?

Pont a liberálisoknak kellene távol tartani a liberális gondolkodásra képtelen csoportokat Európától.

Európa gazdasági versenyképessége folyamatosan csökken, a szociális ellátórendszereket egyre nehezebb finanszírozni, akkor mi szükség gazdaságilag és szociálisan leterhelni a kontinenst egy menekültáradattal? Mert ne legyen senkinek kétsége, hogy milliószámra fognak jönni, ha befogadjuk őket. Hol lesz a vége? ötmillió, tízmillió, húsz, ötven? És ha itt ragadnak, futószalagon tolják majd a gyerekeket, és átformálják Európát.

Nem, ki kell rakni a megtelt táblát, összeszedni őket, és hazatoloncolni. Ha meg ellenszegülnek, jöhet a gumibot. Ha kimennek az utcára, odamegy a rendőr, és helló, ki vagy, igazold magad!
Nem tudod?
Hát akkor most mész a börtönbe, míg ki nem toloncolunk oda, ahonnan jöttél. Sőt akár külön a családtagokat. Nőket, gyerekeket, férfiakat külön, időben eltolva. A lényeg, hogy elterjedjen a hír, nem érdemes idejönni.

Mert én nem akarom, hogy az európai liberális értékeket eltörölje egy bevándorlásból fakadó etnikai-kultúrális átrendeződés, vagy az európai lakosság önvédelmi reakciója.

Nem, stop, elég!
Nem kötelességünk befogadni őket, nekik meg nincs alanyi alapon joguk itt élni.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.09.13. 23:48:14

Mint baloldali liberális szavazónak, sok segítséget nyújtott a melyik baloldali pártra szavazzak kérdés eldöntésében a migrációval kapcsolatos állásfoglalásuk.
Egyikre sem.

bkkzol 2015.09.14. 03:08:58

Ők ezért kapják a fizetést a Narancsnál. Ennyit tudnak. Meg kell becsülniük magukat ,mert ezzel az adottságokkal máshol nem nagyon tudnak munkába állni. Esetleg "Fedénélkül"-t árulhatnak a Blahán.

bkkzol 2015.09.14. 03:13:53

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Igen európe gazdasági versenyképessége csökken, de ez a célja az usa-nak. nem véletlen, hogy folyamatosan fenn tartja az eu-orosz konfliktust is. emég olyan pénzmosó bűnözők vezetik az EU-t ,mint Juncker addig valós EU érdekképviseletet ne várjunk.
Az a nagy gond, hogy bármit is mondanak, de eddig egy személyt se toloncoltak ki európából. azt kellene mutatni a világsajtónak, hogy napi 3-4 gép viszi vissza ezeket Kabulba, Damaszkuszba...holdra!

fidesz a mutyipárt 2015.09.14. 07:30:07

"De könyörgöm, miért kell Hitler-bajusszal fullba nyomni a kretént?"

Akkor is könyörögtél, amikor a csókos haverjaid és példaképeid D209-es pólóban flangáltak a Parlamentben?

Fáj az igazság? Egyre többen jönnek rá már nem csak a határon kívül, hogy orbán főtitkár elvtársad egy mocskos náci? Ez van. Lesz ez még rosszabb is, ha van igazság még a vádlottak padján is láthatod a mocskos maffiózódat, akkor majd zokoghatsz érte.

fidesz a mutyipárt 2015.09.14. 07:32:02

@Brix:

Ember nem. Csak a magyarok génhibás állománya. Azok meg nem emberek, csak hibbant fideSSjobbikos tálibok.

Exploiter 2015.09.14. 07:57:15

@fidesz a mutyipárt:

Nyugi van. A többi hisztérika is lelépett, az index cikkekben is megtört a lendület. Pihenj kicsit.

tralalala 2015.09.14. 08:41:07

@fidesz a mutyipárt: "Egyre többen jönnek rá már nem csak a határon kívül, hogy orbán főtitkár elvtársad egy mocskos náci? "

Pedig mostanra a németek gyanúsan hasonló dolgokat kezdenek ám mondani, pl. hogy attól, hogy valaki menekült, nem választhatja meg, hogy hova megy, stb.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.14. 09:06:27

@igazi Ténytár:

Hazudsz.. Antall Józsit a szocik nácizták, fasizstázták, hasonlították Horthy-hoz.
Mint minden minisztrerelnököt, amikor éppen nem voltak hatalmon.
Nagyjából Rákosi óta.

"Sötétben bújkáló ellenforradalmár reszkess !"

Ugye kedves MSZ(M)P seggnyaló elftárs ?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.14. 09:09:23

@féregírtó:

Demokraták... Ja ..
MOst kell köpni.
Beazonsíthatatlan rendőrökkel ellenzékieket verető Gyurcsanyista csürhe.

De azért megkérdem mit is akarnak a civilizált jogállamok ?
Akik 10.000 azaz tízezer menekülttől úgy összeszarták magukat, hogy leállították a vasút közlekedést (Ausztria) és lezárták a határt (Németország)..

Miközben hozzánk havonta alsó hangon, cirka 100.000 illegális bevándorló érkezik ?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.09.14. 09:10:04

@tralalala:

"Pedig mostanra a németek gyanúsan hasonló dolgokat kezdenek ám mondani, pl. hogy attól, hogy valaki menekült, nem választhatja meg, hogy hova megy, stb."

Na igen, mikor kezdik a libsik mondogatni, hogy az eddigi példakép Németország is benácult?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.14. 09:11:07

@panelburzsuj:

" ugyanazt a pár tucat futóbolondot találod a blog.hu minden kommentmezőjében"

Ez így van..

De szerencsére egyre kevesebben vagytok, és egyre reménytelenebb helyzetbe.
Szerencsétlen Gyurcsány csicskák.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.14. 09:15:51

@AntiPecksniff:

Tudod mi a különbség a Fidesz és az MSZP között.

Hogy az MSZP mikor kormányon volt, cirka minden 4 éves ciklusának csak a 5-6%-ban nyerte volna meg az előrehozott választást.

Ezzel szemben a Fidesz csupán az idejének csupán 5-6%-ban bukta volna el a választást, és 94-95%-ban nyert volna.
Ahogyan most is nyerne.

Szóval meglehetősen röhejes, hogy ilyen körülmények között, a szocik dumálnak diktatúráról, meg autokráciáról.
Értem hogy zavar titeket, hogy magasról le vagytok szarva, és frusztrált barmok lettetek ezokból.
Világos, hogy toppantanotok kell dühösen minden blogba, és behányni valamit a nácikról.
De ettől még szánni való marhák maradtok.

sas70 2015.09.14. 09:22:26

Gyurcsány a hibás, meg a kottája, osztjónapot!

Balt 2015.09.14. 09:36:17

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Mondják, az osztrákoknál is kezdetét veszi a nemzeti konzultáció: heteken belül jön a felső-ausztriai és a bécsi tartományi választás. A kormányzó nagykoalíciónak nem áll jól a szénája...

Balt 2015.09.14. 09:40:25

@féregírtó: Ezzel pont olyan jó ütemérzékkel jöttél, mint Fletó. Talán a tegnapi kommented (meg a tüntetés) idején még nem jelentették be a németek határzárt. Tehát most tessen más példákat találni. (Az Egyesült Államok és Izrael nem tűnik jónak ebből a szempontból. Esetleg Libanon és Palesztina?)

Balt 2015.09.14. 09:43:07

@31/48: :) Modorosblog? Remek stílusparódia. :))

Rudi Kató 2015.09.14. 10:22:09

Csak a mihez tartást végett patkányok a népek fognak rólatok határozni a mérhetetlen agy mosás ellenére is a szemétdombra tesznek benneteket mert az a ti megérdemelt helyetek!

sárospataki 2015.09.14. 10:34:09

Orbán/bárki nácizása több szempontból is kontraproduktív:

1. Ha elkezdesz valakit nácizni, először óvatosan, az érveket megválogatva, akkor hamarosan azt veszed észre, hogy az "ez náci" érvhez való eljutás ideje egyre rövidül. Hogy miért? És ez miért baj? Erre alább van a válasz.

2. A náci ugyanis az abszolút gonosz. Vannak kevésbé nácik és vannak a nagyon nácik, de ha valaki gonoszabb, mint egy náci, akkor sajnos azt már nem lehet tovább fokozni, tehát simán csak náci marad. A finom distinkció lehetősége elvész, lesznek a gyarló emberek, akik hát istenem, emberek, meg lesznek a nácik.

3. A nácizmus a leggonoszabb gonoszság. A nácik jobboldaliak - persze nem, ezért váltotta ki szóhasználat szintjén a fasizmus, amely tényleg egy jobboldali, ultrakonzervatív, a római birodalmat restituálni vágyó, doktríner gondolkodás/rendszer, de amúgy semmi köze a nemzetiszocializmushoz. A fasizmusra viszont nem lehet ráhúzni a holokausztot, mert effektíve semmi köze nem volt hozzá, de végülis ez részletkérdés. Szóval a nácifasismus az a jobboldal bűne, tehát aki baloldali, az nem lehet n/f, tehát nem lehet gonosz. Hibázhat, de nem lehet gonosz. Cserébe minden jobboldali magában hordozza a gonoszság csíráját, csak szorgos elhatárolódással és szorgos napi munkával tud megszabadulni eredentő bűnétől.

Teljesen egyértelmű, hogy a nácizás a magyar baloldal ultráitól, pl. a magyarnarancstól önfelmentő, lusta, fantáziátlan, fóbiás és kényszeres gondolkodást szül. Vannak országok, ahol az ilyen viselkedésre már Rivotrilt írnak fel. Nem kell mélyen belegondolni a miértbe, nem kell önreflexióval élni, nem kell komoly munkával pl. Orbán cselekedeit értékelni, és még sorolhatnám.

Orbán meg konfrontatív, nárcisztikus és félelemérzet nélküli. Nemhogy elkeseredik, beszarik és ideges lesz egy ilyen támadástól, hanem kifejezetten élvezi. Ez lehetne mondjuk a 4. pont, hogy miért kontraproduktív ez az egész.

Balt 2015.09.14. 10:39:39

@Szalay Miklós: Középen áll vagy sem, mindegy: meghaladta a Gyorsuló Idő.

inebhedj - szerintem 2015.09.14. 10:40:21

@igazi Ténytár:

1990-ben és nem Orbán, de a többi stimmel (Volga fosztogatás).

(Más kérdés, hogy derekasan kivette belőle a részét, akárcsak a "demokratikus" ellenzék, a "mérsékelt gondolkodók", és így tovább, pro és kontra).

inebhedj - szerintem 2015.09.14. 10:48:57

@TóthAttila:

Igazad van, csak sajnos az a helyzet, hogy 2-3 éve a fenyegető menekült áradattal az ún. szélsőjobb riogat, viszont annak minden gondolatát negálni szokás a szalonképes, pragmatikus demokráciákban.

(Tekerj vissza az index kevéssé felhasználóbarát archívumában a tavalyi év novemberéig - decemberéig, nézegesd meg az index tudósításait, riportjait, interjúit a témakörben, és kiderül, hogy a rendkívül ritka kivételtől eltekintve minden szavahihető, tekintélyes szakértő megerősíti, olcsó populista [szélsőjobbos] propagandáról van szó, a migrációval kapcsolatban semmiféle probléma nem fenyeget, az EU, sőt egyenesen Magyarország amúgy is felkészült lenne, de nincs mire.

Sőt, ha mondjuk 2008. januárjára tekersz vissza, akkor azt olvashatod a szakértőkről, hogy a közeledő világgazdasági válsággal kapcsolatos híresztelések realitása a 2012-es világvégével egyenlő.)

♔bаtyu♔ 2015.09.14. 11:42:12

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Épp most hallom, hogy a közvéleménykutatások szerint az osztrák ballibsiknek vége.

turista a saját országában 2015.09.14. 12:20:40

Igazad van, posztoló, jobb a fejet a homokba dugni, mintsem venni a fáradságot és párhuzamot vonni egyes már letűnt és épp' regnáló önkényes állami képződményekkel és ráébredni az orbáni rendszer valójára.

Bogyó 2 2015.09.14. 12:53:56

@♔bаtyu♔: Persze, mert az, hogy náci-e valaki, az a nemzetiségétől függ.:-)) Azt meg tényleg nem érted, hogy miért kommunistázzák a fideszes intézkedéseket? Tanulmányozz már egy kis politológiát és láss a felszín alá! Tedd félre a keresztény és nemzeti felszínt. A Szovjetunió is meglehetősen orosz nacinalista volt, véletlenül se liberális, pedig nem vallották magukat jobboldalinak. Azt sem érted, hogy miért parolázik pl. a Jobbik Thürmerékkel Paks2 kapcsán? Van mit tanulni...

konrada 2015.09.14. 12:56:31

@Brix:
Kedves Brix!
Olvassd el mégegyszer 31/48 beírását úgy, hogy figyelembe veszed a régi igazságot:

"A szarkazmus nem csak a melegek orgazmusa!";))

Bogyó 2 2015.09.14. 12:59:18

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Lehet, hogy baloldali liberális szavazó vagy, de liberális semmiképpen nem.

Bogyó 2 2015.09.14. 13:10:39

@inebhedj - szerintem: És igazuk is volt. Szíriában nem volt háború 2008-ban.Ilyen alapon ne jelentsd ki, hogy Svédországban biztonság van, mert ha 10 múlva háború lesz, akkor a fejedre olvassák. itt is lehet háború, és még lehet, hogy nekünk is indulni kell valamerre. Akik akkor riogattak nem a szírekről, meg Eritreáról beszéltek. Mellesleg ez hét éve volt, és még mindig kb. félmilliónál tartunk egy 500 milliós kontinensen. Történelmi távlatokban, valószerűen nézve ez röhej a köbön, csak a hirtelen érkezés a gond és az, hogy nem tudjuk mi lesz a vége. Ha tovább fokozódik, tényleg baj lehet, de egy igazi népvándorlás nem ilyen, hol van ez attól, ami a római birodalomra nehezedett anno. Normálisan kellene kezelni a dolgokat, ebben egyébként sok tekintetben igaza van Orbánnak, de neki is csak a szája jár tettek helyett. A kerítésnek rég állnia kellene, áthatolhatatlannak kellene lennie, meg kellett volna szervezni a közös védelmet, beléptetést, ellátást, kiválogatást, a szírekkel szomszédos országokat messzemenően támogatni, az egész Unio Orbánostul, Merkelestől amatőr volt.

Bogyó 2 2015.09.14. 13:18:57

@Ballib Cenzúra: Nem attól diktatúra, meg autokrácia egy rendszer, hogy két választás között nem nyerne. Ha reformokat kell átvinni és az ellenzék meg demagóg módon alátesz ennek és veri a hisztit, pedig ő maga is ezt tenné -lásd számtalan fideszes intézkedést - akkor nyilván nem lesz népszerű a kormány, de van ideje véigvinni a terveket. Attól autokrácia egy rendszer, hogy kormánypropaganda szól a közmédiából és a magánmédiát is ellehetetleníti, hogy felszámolja a hatalmi egyensúlyi rendszert, hogy eltorzítja a választójogi rendszert, hogy a szakmai kvalitásokat felülírja a politikai hűség, hogy a politikából kiszálló vesztes politikusokat a magánszférában is ellehetetlenítik és így tovább. Hogy nem érezheted magad biztonságban, ha nem a kormány csahosa vagy. Szerinted mikor volt/van ilyen?

Jolka40 2015.09.14. 13:27:27

A migránsáradatba beleütközött Európa és fals irányba kezdett haladni. Sajnálom nagyon. A világ elsötétült. Félek.

kisQtya 2015.09.14. 13:51:42

@Jolka40: Az egész EU egy elfuserált tákolmány, de legalább a brüsszeli adminisztráció jól megél belőle közpénzen.
Az EU elvegetál, ha jól megy a gazdaság és nincs biztonságpolitikai probléma.
(Lényegében minden szervezet ilyen, a NAV-nak sincs elnöke hónapok óta és ki a fasznak hiányzik?)
De ha beszarik a gazdaság, a válságot nem képes kezelni (adóforintokból támogatja azokat, akik elkúrták, hát így könnyű...), ha megindulnak tízezrével az anyukák gyerekkel Európa elfoglalására, akkor nem képes kezelni a problémát.

Mi lesz itt, ha az ISIS indul meg???? Gondolom, a politikusok majd bepakolják a bőröndöt, meg a bankkártyát és elmenekülnek valami jóléti államba, minket meg itthagynak a picsába.

kisQtya 2015.09.14. 13:56:45

@turista a saját országában: Szerintem is rá kell ébredni az orbáni rendszer valójára és egy ilyen "diktátornácigány" országában egyetlen egy menekültet sem szabad hagyni.
Egyet se!!!!!

Balt 2015.09.14. 14:30:42

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Hogy stílszerű legyek: ég befogott orral sem (hogy ti. a még Gyurcsánnyal súlyosbított MSZP-re).? Pedig az volt a Narancs korabeli (eddig) felülmúlhatatlan attrakciója a 2010-es választásokon.

Balt 2015.09.14. 15:32:56

@Bogyó 2: "Attól autokrácia egy rendszer, hogy kormánypropaganda szól a közmédiából és a magánmédiát is ellehetetleníti. (...) Szerinted mikor volt/van ilyen? "

:) Remek állatorvosi ló a Narancs címlap tükrében. :)

2015.09.16. 05:31:55

Nocsak, úgy tűnik, hogy már 2012-ben véget érhetett volna a szíriai vérfürdő, hiszen az oroszok leléptették volna Aszadot. Csak ez nem tetszett az imperialista nyugatnak (UK, USA) és a nyugatiak inkább felfegyverezték a szunnita terroristákat.
Ha akkor hallgatnak az oroszokra, akkor nincs migránsválság se.

index.hu/kulfold/2015/09/15/az_oroszok_mar_2012-ben_bealdoztak_volna_aszadot

igazi Ténytár 2015.09.28. 06:15:13

@Tudományos libsizmus: Akkor hozol rá forrást. Az persze nincs.

Nem! A Parlamentben az Rendszerváltozás után Orbán volt az első. Utána meg azonnal Kövér László.

______________
hvg.hu/itthon/20130819_Csurka_zsidozas_MDF_Antall

„Csurka István nem először fogalmazza meg a maga nemzetmegváltó gondolatait, amelyeket szerencsére nem nekem kell először az újabb keletű magyarországi NÁCIZMUS alapvetésének nyilvánítanom
______________

igazi Ténytár 2015.09.28. 06:16:47

@Ballib Cenzúra: Nem varok tőled forrást...csak a szádat jártatod a polgári kul-túrháddal

Tudományos libsizmus 2015.09.28. 18:05:03

@igazi Ténytár:
"Akkor hozol rá forrást" - hülye vagy te bazdmeg? Nem vagy itt főnök, haver.

Különben te hol töltötted az elmúlt 26 évet, kishaver?
süti beállítások módosítása