Geci ország, ahol Lajos nem így képzelte a diktatúrát...

H_A Címkék: geci oligarcha médiaháború médiabirodalom Orbán Viktor Simicska Lajos2015.02.07. 00:01

Miután Frau Angela oly hirtelen eltávozott Budapestről, hogy elköszönni sem tudtam tőle, úgy döntöttem, magamban tartom, mit gondolok röpke, de legalább feszült itt tartózkodásáról. És milyen jól tettem, ugyanis a Mónika-show-t szimbolikusan jobbról előző magyar közpolitika színpada mára felrobbant, és van annyira érdektelenül érdekes, mint azon agyalni, mekkora sikertörténet az, hogy a Siemens beszáll Paksba. Vagy nem.

Kicsit monthypythonosnak tűnhet a dolog, de bármennyire is az, végignézzük: lelkiismereti okokból (!) a jobboldali média - Hír Tv, Magyar Nemzet, Lánchíd Rádió - krémje lemondott, Simicska Lajos, Orbán Viktor mindenkori szobatársainak legokosabbika, egyben a jobboldali média virágzásának legnagyobb érdekeltje pedig gazdasági megfontolásokból elkezdett aggódni a magyarországi demokrácia miatt. Óriási aggodalmában olyat tett, mint ebben az országban a széles nyilvánosság előtt kevesen: legecizte őfelsége Orbán Viktort. Igaz, Bayer Zsoltot is, de nem elsősorban ezért kell pirossal megjegyezni ezt a napot a naptárban.

Merthogy érdemes szerintem, még akkor is, ha nem elsősorban arra várok, hogy a Hír Tv mikor robbantja az Orbán koleszos drogos bulijairól, és fiatalkori meleg pornójáról szóló értékes információkat. Kicsit sokat kellett várni erre a pillanatra, de végre kiderült: Simicska Lajos nem így képzelte a diktatúrát. És mert nem így képzelte, megpróbálta elhitetni ma egy fél országgal, hogy aggódik. Mert a magyar ugart fenyegető legnagyobb veszély a demokráciára magát rávető geci Orbán Viktor. Akiről mára derült ki, hogy nem államférfi ő, hanem egy geci.

geci.jpg

Gecik (fotó INNEN)

Kedves Lajos, nem vagyok én egy Bayer szintén geci Zsolt, és nem is kértem még ki a viszkimet, de valahogy nem veszi be a gyomrom mindazt, amit egy szűk nap leforgása alatt, hirtelen támadt feldúltságodban beleokádtál ebbe a "geci" magyar nyilvánosságba. Valahogy nem tudom elhinni, hogy tavaly április idusán leültél a vezérrel, aki megosztotta veled, merre nyilazza majd keresztül Európát a képzeletbeli csodaszarvas nyomában, és te pedig megráztad okos fejedet, és azt mondtad: "ne haragudj Viktor, én ebben nem tudok részt venni".

Ne aggódj hát, és ne rettegj, kedves Lajos! Nem olyan egyszerűen lezárható ez a sztori, hogy holnap elüt a négyeshatos a Blahán. Mindazonáltal tisztában van egy ország azzal, hogy aki Orbán első számú Habonya volt az első dicsőséges Fidesz-kormányzás idején, az nyilván sokkal többet tud a többi "geci" ügyleteiről, mint bárki más. Ettől függetlenül őszintén örülnék, ha ezt a dzsentrimurinak is beillő, materiális alapokon nyugvó toporzékolást nem hoznád összefüggésbe a magyar demokráciával. Ne botránkozz meg hűségesnek hitt embereid árulásán, és annak nevetséges magyarázatán sem: ahol a lelkiismereti kérdéseket felülírta a pártlojalitás, ott legalább annyira hiteles azokra hivatkozva kordont bontani, mint amennyire hiteles a te szádból a demokrácia iránti őszinte aggodalom. 

Miért most aggódsz, Lajos? Miért nem aggódtál három-négy évvel ezelőtt, miért nem aggódtál tavaly ősszel, vagy tavalyelőtt télen? Miért éppen a reklámadó téged érzékenyen érintő gyakorlatba ültetése döbbentett rá arra, hogy te nem így képzelted a diktatúrát demokráciát? Akkor mi volt addig ez a Közgépes, állami hirdetésekbe fullasztott erőltetett menet, ez a mangalicakolbásszal kirakott keserves oligarcha-út, amelynek fáradhatatlan taposása közben egyáltalán nem érdekelt, hogy mivel is tartozol a hazádnak, és tulajdonképpen ki és mi mellé tetted le a voksodat?

Átlátszó a feldúltságod, Lajos, de örülök, hogy tisztában vagy vele: a háború sajátossága, hogy a szemben álló felek mindegyike veszteségeket szenved. Tulajdonképpen ez az egyetlen vigasz most számunkra ebben a felkavart, kétharmados langyosságú állóvízben. De tudod, a katonák nem mindig az "okosabb" parancsnokhoz "lojálisak". Ezt nálad jobban senki nem tudja, és olybá tűnik, hogy az egykori szobatársad iránti feltétlen lojalitás szellemében vállaltad, hogy királycsinálóból királykicsinálóvá legyél. Mert lojalitás, lelkiismeret ide vagy oda, azért a (nemcsak kölcsönadott) megszámlálhatatlan milliók beszélnek, nemdebár?

De te ne nagyon beszélj elvekről, Lajos! Mert pontosan ezek az elvek, a tied, és a hozzád hasonlók elvei vezettek oda, hogy drága szobatársad olyan maffiaszerű államot épített ide körénk, ahol már csak a "geci" csatakiáltás köré szerveződő gazdasági érdekellentétekbe zárt leszámolásoktól remélhető valami változás. A te birtokodban lévő lojális média gecire benne van ebben, ha érted mire gondolok. Tudjuk, hogy veszítenivalód már nincs, az állami megrendeléseknek befellegzett, és te nem fogod ingyen adni rinocérosz bőrödet. Hátradőlve élvezhetnénk is akár ezt a geci jó műsort, ha nem a mi fejünk fölött lövöldöznétek, ha nem szenvednénk meg mi is ezt a háborút.

U.I A leggyönyörűbb az egészben viszont mégiscsak a hangnem, ez az önmagán túlmutató igazi keresztény, népnemzeti gecizés. A magyar miniszterelnök ennek az embernek volt még nem oly régen az egyik legközelebbi, azaz testi-lelki jó barátja, el lehet gondolkodni, feleim. Egy ilyen geciktől hemzsegő országban, én már csak arra vagyok kíváncsi, miképp lehet ezt a színjátékot mélykeresztényül kimagyarázni. Például úgy, hogy "geci" szó ősi magyar kifejezés, amely az egyetlen, és megkérdőjelezhetetlen vezér szinonimája, amelynek másodlagos jelentése: nemzeti keresztény dicséret? Ha netán mégsem lehet kimagyarázni, mégis kikérem a viszkimet. 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr927142191

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lélegeztetőgépen a vállalkozások 2015.02.08. 01:31:28

Lélegeztetőgépen a vállalkozások: azonnali beavatkozásra van szükség! A legfrissebb adatok alapján továbbra is drasztikusan csökken a vállalkozói kedv hazánkban. Miközben a foglalkoztatottsági adatok kozmetikázhatóak az időszakos közmunkaprogramokkal é...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 07:07:15

Washington beindította a Fidesz 2. projektet, ennyi az egész.

nemhívő 2015.02.07. 08:54:42

@maxval bircaman szerkesztő: ...tegnap fél nyolckor elfogyott a kilós félbarna a sarki éjjel-nappaliban..

Vajon ez is Washington mestertervének a része,..vagy csak gyurcsány kottájából játszanak?

ex-dr. vuk 2015.02.07. 13:10:05

@maxval bircaman szerkesztő: Simicskat is megvette Obama .. nehez az elet. Remelem magukra rantjak Orbannal az egesz szinpadot.

T mint T 2015.02.07. 13:27:22

Hahaha! Azt hiztem, a posztot nem lehet uberelni, errejott a Maxval!

csak egy néző 2015.02.07. 13:34:25

@T mint T:
Mindjárt jön a másik CIA-és barom a beszélő majom.

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.07. 13:37:57

@csak egy néző: igen már én is alig várom :)

Most az egyszer megelőztem :)

2015.02.07. 13:56:40

@maxval bircaman szerkesztő: Egy majom meg egy birka szerint az USA fizetett Lajosnak.

De mivel én ember vagyok és nem értem az efféle logikát magyarázat nélkül, okosíts már ki, kérlek.

Mert szerintem, ha valóban arról lenne szó, hogy valaki megvesz valaki mást, akkor az emberi logika szerint az USA simán tudna többet fizetni Orbánnak az oroszoknál, így hatalomban tarthatna egy kétharmados parlamenti többséget és uralhatná az országot, mert a birka és a majom logikája szerint arról van szó, hogy a hatalmas USA-nak fáj a foga az aprópénzre sem váltható Magyarországra. (Mintha Bill Gates birokra kelne egy hajláktalannal annak háromnapos újságjáért, amivel takarózik.)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.07. 13:57:29

@maxval bircaman szerkesztő: Én már két napja megmondtam. Simicskát is soros pénzeli, ahogy bircát a fidesz, mi? Muhaha.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 13:59:40

"Ne aggódj hát, és ne rettegj, kedves Lajos! Nem olyan egyszerűen lezárható ez a sztori, hogy holnap elüt a négyeshatos a Blahán. "

Simicska már összepakolt és külföldre távozott. Megírta a HVG, el lehet olvasni.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 14:01:29

@T mint T:

A baloldalon nem akarják érteni, miről van szó.

Piszkálgatjátok ezt a Simicskát, mint valami tányérotokba hullott szardarabot :)

Arról van szó, hogy a köztudottan beárazott és a piaci licit során bármikor, bárki által a legmagasabb felajánlott áron megvásárolható Simicskát most megvette az USA.

A pénzen, amit adnak érte, azt vették meg, hogy Simicska médiabirodalma NE támogassa az Orbán-kormányt.

Ha ez megtorténik, az USA már a pénzénél van.

Nyeresége akkor lesz az ügyleten az USA-nak, ha a 180 fokot fordult Simicska-birodalom mozgósítani tudja és az utcára tudja vinni azokat, akiket a "civilek" fél éven át nem tudtak - a potenciális balos szavazókat.

Erre ugyan kicsi az esély, de ha ezt is megkapná az USA, az már grátisz ajándék lenne amellé a szolgáltatás mellé, amit megvásárolt.

csak egy néző 2015.02.07. 14:02:45

@beszélő majom:
Ugye te barom makákó, majd azt is megírod, hogy hazajött a Lajosotok?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 14:03:16

@maxval bircaman szerkesztő:

Magyarországon ritkán jön be az echte jenki papírforma.

Simicska meg már halott.

Olyan ő már, mint az a tyúk, amelyiknek a gazdasszony lecsapta a fejét a tőkén a baltával, de még fut pár kört fej nélkül a baromfis udvarban.

Gyorgy Nagy 2015.02.07. 14:04:40

Laja! Jó szánkozást és ha hazajöttèl PAKOLJ ki a gecikről!

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 14:10:03

@Gyorgy Nagy:

Baloldalon újabban szánkózásnak nevezik a kényszerű bújkálást?

Lenin elvtárs idejében ez még emigráció volt :D

Mindfield 2015.02.07. 14:13:24

"Hátradőlve élvezhetnénk is akár ezt a műsort, ha nem a mi fejünk fölött lövöldöznének."

Az igazán "vicces" az egészben az, hogy a metaforából nagyon gyorsan lehet valóság, főleg ha az itteni és az ukrajnai eseményeket figyeljük. Ott már tényleg lőnek!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 14:21:47

@Ylim:

Nem pénzről van itt szó, ne süllyedj ballib materialista szintre, ahol mindent pénzzel magyaráznak.

Se Simácskának, se Orbánnak nem kell pénz. Simicska milliárdos, van neki elég. Orbán nem millárdos, de ő is gazdag, réadésul ő Kádár-típus, nem a pénz az életcélja.

csak egy néző 2015.02.07. 14:24:37

@beszélő majom:
"Nem az én Lajosom, a TI Lajosotok :DDD"
Mi van köcsög, ballibsi lettél?

MEDVE1978 2015.02.07. 14:25:04

Korrupciós elemzési szempontból egy gyönyörű helyzet. Hogy miért? Asszem a Közgép mostanában úgy a megrendelések egyharmadát vitte el a közbeszerzéseken. Viszont az építőipari szektorban nincsen olyan sok versenyképes cég, aki Magyarországon képes ajánlatot adni ezekre a giga közbeszerzéses tenderekre. Ergo a Közgép asszem még a válság előtt is egy ötödét vagy hatodát nyerte a közbeszerzéseknek.
Ugye ha most drasztikusan csökken a Közgép által nyert eljárások száma, akkor khmm, elégé szépen bebizonyosodik, hogy eddig korruptan kaptak megrendeléseket :)
Nem kell ezt szépíteni, Simicska nyilván a reklámadótól pipult be. Előtte is kapott már Viktortól egy-két pofont (a reklámadót előző fajtája is plusz teher volt neki, illetve valószínűleg a kormányzatban is háttérbe szorultak az emberei, korábban az NFM, NGM és uniós háttérintézményekben is voltak szövetségesei), de ez lehetett a döntő ok.

A háttér lényegében annyira nem is egy Orbán vs Simicska ellentét, hanem egy FIDESZ-es szekértábor harc inkább. Az egyik oldalon a Homo Orbanicusok állnak. Ők Orbán feltétlen hívei, szinte istenként tisztelik / valamint rettegnek tőle és egész pályás letámadást indítanak mindenki ellen, aki nem hódol be nagy főhajtással és fogja be a pofáját - szinte bármilyen ügyben. Ezek Lázár János, Kocsis Máté, Rogán Antal, L. Simon László stb. A másik, ennél némileg nagyobb csoport az Orbánra nem istenként tekintő, csak őt vezetőként elfogadó, néhány ügyben őt megkérdőjelező, a nagy jobboldali összefogást mindig szem előtt tartó tábor. Őket már piszkálja, ha a vezér abszolút baromságot / nekik fájót dönt és próbálják megtalálni a lehetőséget arra, hogy ezt jelezzék. Mivel viszont a FIDESZ teokráciává vált / megszűntek Orbán demokratikus kritizálásának lehetőségei, ezt nem nagyon tudják megtenni. Valószínűleg egyszerűen annyi történt, hogy Orbánéknak (ezúttal a Lázáros tábornak) tudomására hozták, hogy az RTL pert MAgyarország 99%-os valószínűséggel elveszíti majd, így a reklámadós szivatás döntően értelmét veszíti. Persze ezt Orbán nem mondhatja ki, hiszen ideológiát építettek rá, megetették a szavazóbázissal stb. Ebből úgy visszalépni, hogy megszüntetni az adót, hatalmas blama és vereség. Ezért döntött úgy valószínűleg Orbán, hogy szétteríti a reklámadót az 5%-os kulccsal. Ezzel lehet mondani a népnek, hogy a gonosz, kulturálisan káros reklámokat megadóztattuk, van plusz bevétel, még így is zömében a külföldi tulajdonú médiát sérti (bár ez nem igaz). A hiba ezután következett, mert az ifjú gárdára bízta a megvalósítást és szart az egészbe. Ha ott felhívja Simicskát, meg mondjuk Szélest telefonon, elhívja őket vacsorázni és elmondja, hogy oké, srácok ti buktok ezen, de fogadjátok el, mert eddig sok jót kaptatok vagy ezután is kompenzálva lesztek az állami pénzekből, akkor nincs dráma. Valószínűleg viszont Orbán elhitte, hogy ő érinthetetlen teljesen, nincs szüksége gazdasági háttértámogatókra, úgyis a seggéből lógnak ki, ezért nem tett semmi ilyet. AZ egész helyzetet tehát ORbán Viktor végtelen arroganciája és realitásérzékének fokozott elvesztése okozta.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 14:26:09

@csak egy néző:

""Nem az én Lajosom, a TI Lajosotok :DDD"
Mi van köcsög, ballibsi lettél?"

Én nem :)))

A Lajos állt át hozzátok :)))

csak egy néző 2015.02.07. 14:29:03

@beszélő majom:
Értelek baromarcú. Ha valaki nevén nevezi nálatok a gazdádat, akkor az átállt.
Gratula.
Kérdeztem már, hogy van e szaporulatod?

szobatars 2015.02.07. 14:29:46

drszegedilaszlo.blog.hu

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2015.02.07. 14:38:55

Höhö!
Beindult az új meg a régi fideszesek csatája!Sokaknak vannak nyugtalan éjszakáik a jobboldalon!

Kerek négyszög 2015.02.07. 14:40:29

"„Orbán abból indult ki, hogy le akartuk bontani a diktatúrát és a posztkommunista rendszert. Kiderült, hogy ez nem egy egyszerű dolog, ezen melózni kell. De az kurvára nem volt benne ebben a szövetkezésben, hogy felépítünk helyette egy másik diktatúrát.”

Na, ezt magyarázzátok meg népnemzeti keresztyén erkölcsű nemzeti együttműködős mélymadzsarok!

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2015.02.07. 14:40:30

@MEDVE1978: most olvastam az első reális értékelést. :)

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2015.02.07. 14:42:49

@maxval bircaman szerkesztő: Barom! Illetve birka! :)
Ha kádártípus lenne, nem kellett volna akkora vagyont összegrundolnia. Vagy csak a család kedvéért? :))))

annamanna 2015.02.07. 14:46:08

"Mert pontosan ezek az elvek, a tied, és a hozzád hasonlók elvei vezettek oda, hogy drága szobatársad olyan maffiaszerű államot épített ide körénk, ahol már csak a "geci" csatakiáltás köré szerveződő gazdasági érdekellentétekbe zárt leszámolásoktól remélhető valami változás."

Ugyan mik ezek az elvek? István vs. Koppány óta így folynak itt a dolgok, és utólag lehet sopánkodni a "testvérharc" miatt, meg lehet róla szép nemzeti himnuszt írni, de ebben hol vannak elvek?

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 14:47:06

@bigfater:

Mennyi lehet neki, párszáz millió talán. Ez kell a biztos anyagi háttérhez, mely nélkül nem tudna függetlenűl politizálni.

De Orbán nem pénzéhes típus. Mint ahogy pl. Gyurcsány sem az.

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2015.02.07. 14:47:36

Mellesleg, forgatókönyv Simicska Lajosra nézve:

Hátba-mérgezi magát a Simicska.
Valahol a fémhulladékban találnak egy ólomtömböt ami nyomokban Simicskát tartalmaz.
Túszmentő akció közben a TEK baráti tűzében elesik.
Pszichopatává nyilvánítják és beutalják valami elmegyógyintézetbe.

KUHULIN 2015.02.07. 14:51:05

Nem zsidó ez a Simicska?

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2015.02.07. 14:54:03

@maxval bircaman szerkesztő: Nyihihi! Függetlenül párszázmilióval? :)))) Mókás elképzelésed van a nagy politika pénzigényeiről. Ennyivel beosztott lehetsz de nem irányító!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.02.07. 14:56:36

@bigfater:

A szmeélyes háttérre utaltam. A pártnak sokkal több kell, de erre találták ki a korrupciót.

Advanced Flight 2015.02.07. 14:59:26

Csak röhögjetek! De ha Simicska beleáll a politikába, 2018-ra gründol egy ellenpártot és ő lesz a miniszterelnök, majd néztek nagyokat :-)

sanyix 2015.02.07. 14:59:59

@KUHULIN: így hogy a vezérrel szembeszáltt biztos az! meg ballibsi, és cia-s.

röf 2015.02.07. 15:02:03

Egészen biztos vagyok benne, hogy nem az 5% reklámadó a helyzet mozgatója.
(Egyébként a hazudós, ordítós, ostoba reklámokat nem adóztatni, hanem betiltani kéne...)
Na majd előbb-utóbb kiderül, honnan húzgálják a drótokat.

kvadrillio 2015.02.07. 15:06:15

HMMMMM.....NU, A KAPITALIZMUS LEGNAGYOBB BAJA, HOGY ILYEN HARÁCSOLÁSOK ÚTJÁN MEGTOLLASODOTT, MULTIMILLIÁRDOSOK UGATHATNAK BELE A KORMÁNYOK MŰKÖDÉSÉBE ÉS BEFOLYÁSOLHATJÁK A MINDENKORI KORMÁNYOK DÖNTÉSEIT A TÖBBSÉGI NÉPAKARAT, NÉPJÓLÉT ELLEN IS !

kvadrillio 2015.02.07. 15:08:25

@KUHULIN: DE ! :) MÉGHOZZÁ NAGYON ! :o) EZÉRT IS "TITÁNOK" HARCA EZ ! :DDDDDDDDDD

kvadrillio 2015.02.07. 15:11:19

@kvadrillio: "6 1
színes, magyarul beszélő, amerikai akciófilm, 106 perc, 2010 (12)

rendező: Louis Leterrier
forgatókönyvíró: Travis Beacham, Phil Hay, Matt Manfredi, Beverley Cross
zeneszerző: Craig Armstrong
operatőr: Peter Menzies Jr.
producer: Kevin De La Noy, Basil Iwanyk
vágó: David Freeman, Vincent Tabaillon

szereplő(k):
Sam Worthington (Perszeusz)
Liam Neeson (Zeusz)
Ralph Fiennes (Hádész)
Jason Flemyng (Calibos/Acrisius)
Gemma Arterton (Ió)
Izabella Miko (Aténé)
Polly Walker (Kassziopeia)
Alexa Davalos (Androméda)
Mads Mikkelsen (Drako)
Danny Huston (Poszeidon)
Kaya Scodelario (Peshet)
Luke Evans (Apollo)

szinkronhang:
Széles Tamás (Perszeusz)
Helyey László (Zeusz)
Bertalan Ágnes (Ió)
Kaszás Gergő (Drakó)
A film értékelése: 6,8/10
476 szavazat
Értesítő
Hozzáadás:
Ez a film megrendelhető DVD és Blu-ray formátumban.
Az alvilág ura, a hatalomra törő Hádész elpusztítja a félisten Perszeusz családját. "

sanyix 2015.02.07. 15:12:04

@röf: nem az, ha a vezéred seggében lenne a fejed tudnád hogy már vagy 1 éve nem felhőtlen a viszonya simicskának a vezérrel... valószínűleg ez az utolsó csepp volt a pohárban.

Alick 2015.02.07. 15:12:46

@maxval bircaman szerkesztő: szerintem Simicska sértettségéről van szó, hogyan merészel a volt haverja adót kivetni az eddig szabadon tejelő cégeire...
Koki helyett egyelőre egy kis fejsimit kapott, pár nap alatt megnyugszik, nincs itt kérem semmi látnivaló...
:)

_most_ 2015.02.07. 15:17:57

@maxval bircaman szerkesztő: jó, de Washington meg Gyurcsány kottájából játszik :D

_most_ 2015.02.07. 15:20:41

@röf: egyszerűen Simicskának már sok volt a diktatúra, amit a fidesz épít, hisz gyakorlatilag szocializmusban lévő diktatúra felé tartanak, ez már neki nem fér bele.

röf 2015.02.07. 15:23:31

@sanyix:
A te szinteden nyilván minden annak látszik, ami....
Egyszerű emberektől csak a négy alapművelet elvárható.

no_successful2 2015.02.07. 15:31:18

@MEDVE1978:

"Ugye ha most drasztikusan csökken a Közgép által nyert eljárások száma, akkor khmm, elégé szépen bebizonyosodik, hogy eddig korruptan kaptak megrendeléseket :)"

És akkor mi van ?
A Horn kormány idejében, meg a Medgyessi idejében, meg oda dőlt a lé. Jellemző, hogy a szocik is csak mostanra futottak ki a lóvéból, hogy már 5 éve nem ők kormányoznak.
Meg aztán kifogyott az a lendület is, amit a spontán privatizációval szereztek.
(Sajnos az volt nekünk adófizetőknek a legdrágább lakodalom, és a násznép legnagyobb része a szoclib csoporthoz tartozott.)
Szóval az már "elkopott" úgyhogy most sz.rban vannak.
Ez így működik. Ember és nem csak itt, mindenhol. Az Amiknál meg pláne.
Nem történt itt semmi rendkívüli. Szerintem a Viktor közölte vele, hogy ok., Lalikám, most már ki lettél vastagon fizetve, mostantól élj meg a piacról, mert odakint nagyon ránk szálltak.
Erre a Lali kiakadt gondolom, és kész. A többi már ismert dolog.

no_successful2 2015.02.07. 15:34:59

@_most_:

"egyszerűen Simicskának már sok volt a diktatúra, amit a fidesz épít, hisz gyakorlatilag szocializmusban lévő diktatúra felé tartanak, ez már neki nem fér bele."

:)))))))

Bakker miattad leköptem a monitort a röhögéstől, most törölgetem.
Ne csináld már ! :))

szamok embere 2015.02.07. 15:35:24

Emlékezz a szépre Lajos, amikor, igaz, gecis kéztől érintve, de azért mégiscsak jött napi egy milliárd közpénz.

no_successful2 2015.02.07. 15:38:37

@Advanced Flight:

"Csak röhögjetek! De ha Simicska beleáll a politikába, 2018-ra gründol egy ellenpártot és ő lesz a miniszterelnök, majd néztek nagyokat :-) "

:)) És hogyan nyernek ?

Mindenkit legeciznek ?

kvadrillio 2015.02.07. 15:41:07

JAHHH.... MERA LAJOS...ÚGY KÉBBBZELTE, HOGY SZARIK A GECI MAGYARORSZÁGRA IS, NEM AKAR EGY FILLÉR ADÓT SEM FIZETNI A MILLIÁRDOS BEVÉTELEI UTÁN, MINDENHOVA A SAJÁT EMBEREIT ÜLTETI BE, AKIK A NAP 24 ÓRÁJÁN KERESZTÜL FÚJJÁK MAJD A PASSZÁT SZELET ÉS MINDENKI ÚGY TÁNCOL, AHOGY Ő, AZ OLIGARCHA FÜTYÜL.....

CSAK 1 MÁSIK ILLEN NAGYOKOS....KI NE BASSZA ŐT IS A HÓRA ! :))())

kvadrillio 2015.02.07. 15:43:33

@kvadrillio: OCCT...MICSINÁLNA, HA A ZORBÁN KITILTANÁ AZ ORSZÁGBÓL ??? :)

_most_ 2015.02.07. 15:46:34

@no_successful2: Simicska demokratának tartja magát, ahogy egykoron Orbán is demokrata volt, csak Orbán azóta már annyira eltávolodott korábbi önmagától, hogy már nyomokban sincs meg a demokrácia iránti igény, a hatalom teljesen elvette az eszét, mindennél fontosabb lett neki a hatalom, egy geci lett :D

no_successful2 2015.02.07. 15:46:35

@kvadrillio:

"OCCT...MICSINÁLNA, HA A ZORBÁN KITILTANÁ AZ ORSZÁGBÓL ??? :)"

Gondolom indulna az USA-ban a közbeszerzéseken. :)

kvadrillio 2015.02.07. 15:47:09

@no_successful2: JAHHH...MEGALAKÍTJA A SIMLISEK.EGYSÉGPÁRTJÁT, AMINEK AZ ELEJÉN HORDSZÉKEN VISZIK ŐT MAJD, MERT ADDIGRA MÁR 300 KG LESZ ! :)

_most_ 2015.02.07. 15:47:40

@Advanced Flight: beállhatna a jobbik mögé, csak hát rühelli a ruszkikat :D

kvadrillio 2015.02.07. 15:48:02

@kvadrillio: SZEGÉNY RIKSA-KULIK ! :)))))

boyob 2015.02.07. 15:51:54

Orbánnak 500 milliárd forintja- kb.1,7 milliárd euró -van,ezért ment politikusnak mert itt lehet sok pénzt keresni vagy sok pénzhez jutni.

Remélem Simicska felfed 1-2 ilyen strómanon keresztül üzemeltettet svájci számlát. :))

A nép az istenadta nép pedig tűri,hogy az oktatásból,az egyészségügyből,a szociális támogatásokból elvont pénzek eltűnjenek,inkább meghalnak mert már régen nem a gyógyításról szól az egészségügy,hanem hogy addig halasszák a beavatkozást amíg már késő,az oktatásból,hogy a gyerekek már nem csak dolgozni,hanem tanulni is külföldre menjenek,az a 4 millió szegény meg éhen haljon.

Hajrá Magyarország,hajrá magyarok!

no_successful2 2015.02.07. 15:52:25

@_most_:

"Simicska demokratának tartja magát"

Ja. Különösen azóta, amióta, a Viktor közölte vele, hogy a média birodalma, már nem kap állami reklám megrendeléseket, és meg lesz reklámadóztatva.
Ja. Azóta ő a demokrata, a Viktor meg egy g.ci.

Ugyan menj már. :))

Már nem merem eltenni a pézsét, hátha megint törölgetnem kell a monitort. :))

Minerva12 2015.02.07. 15:56:31

@Gyorgy Nagy: Ezt várjuk tőle.
Kérdés h halott-e, vagy még lesz ereje egy csatára?
Ne bántsuk mi SL-t, hanem támogassuk: kezdje el a harcát, segítsen a magyar népnek elsöpörni ezt a sok mocskot. Én megbocsátanék neki (a győzelem után) , ha ezt megtenné.

no_successful2 2015.02.07. 15:58:40

@kvadrillio:
"JAHHH...MEGALAKÍTJA A SIMLISEK.EGYSÉGPÁRTJÁT, AMINEK AZ ELEJÉN HORDSZÉKEN VISZIK ŐT MAJD, MERT ADDIGRA MÁR 300 KG LESZ ! :) "

Ja. A görögöknél Sziriza, nálunk meg a Simlicska párt lesz a menő.

péklapát2 2015.02.07. 15:59:22

A geci a geCIA rövidítése. ^^

no_successful2 2015.02.07. 16:05:41

@Minerva12:
"Ne bántsuk mi SL-t, hanem támogassuk: kezdje el a harcát, segítsen a magyar népnek elsöpörni ezt a sok mocskot. Én megbocsátanék neki (a győzelem után) , ha ezt megtenné. "

Komolyan, néha nem tudom eldönteni, hogy poénkodtok e, vagy ez komoly.

Mert ha ez komoly, akkor megvan, hogy miért tartotok ti szoclibek ott ahol vagytok, a béka segge alatt.
A realitás érzéketek 0 a -20-adikon.
Gondoljátok, hogy ebben az országban bárki elhiszi ennek a fazonnak, amit a 180 fokos fordulata után mond ?
Pláne annak tudatában, hogy a 180 fokot mikor lépte meg ?

Minerva12 2015.02.07. 16:08:17

@no_successful2: Mi fáj neked? Hogy "ti orbánfanok"( ha már voltál olyan ostoba, hogy engem szoclibnek neveztél ismeretlenül, akkor ez a minimum ) most otthonról kaptatok egy pofont?

Szász Kornél 2015.02.07. 16:10:53

Különös nézni, ahogy az évekig Simicskát anyázó ballibek hogy cuppannak most rá a dagadék farkára, és drukkolnak neki, hogy buktassa meg a patásfasisztacigánykomcsi Orbánt. Gyerekek, ha Orbán bukik, Lázár pedig valahogy túlél, akkor ő jön. Ha Lajosnak őt is sikerül belerántani a fosba, akkor pedig a Jobbik. Nem tudom, miben reménykedtek.

no_successful2 2015.02.07. 16:14:56

@Minerva12:

Ezt nem érzem pofonnak. Sőt, ha a Kormányerők jól csinálják, ebből még előny is lehet.

Egyébként nem vagyok Orbán fan. Egyszerűen már a rendszerváltás óta jobbos vagyok, egyszerű pragmatikus szempontok miatt. És az elmúlt 26 év történései sajnos megerősítettek engem ebben.
Azért mondom hogy sajnos, mert én lennék a legboldogabb, ha a 26 év sikeres lett volna.

sanyix 2015.02.07. 16:22:33

@röf: Így van, ezért gondoltam, hogy azért nem tudsz az elmúlt év eseményeiről, mert vélhetően viktorod végbele, és segge eltakarja a külső világot előled audiovizuális szempontból :)

sanyix 2015.02.07. 16:24:22

@no_successful2: orbán szavazóként nehéz jobbosnak lenni, mivel orbánék balosok :) balosabbak mint a "ballibsik".

no_successful2 2015.02.07. 16:24:37

@Szász Kornél:

"Különös nézni, ahogy az évekig Simicskát anyázó ballibek hogy cuppannak most rá a dagadék farkára, és drukkolnak neki"

:))

Ezt már megszokhattuk tőlük. Ez is mutatja, mennyire irracionális az Orbán (rejtve a jobboldali eszmék iránti) gyűlöletük. Ezért nem szabad neheztelni rájuk, zsigeri a dolog, történelmi gyökerekből táplálkozó.

Néha azonban ez az irracionalitás vicces szituba hozza őket.

no_successful2 2015.02.07. 16:29:55

@sanyix:
"orbán szavazóként nehéz jobbosnak lenni, mivel orbánék balosok :) balosabbak mint a "ballibsik". "

Hát igen, látod ez a legszomorúbb, hogy egy jobbos kormánynak kell azokat a fogyasztóbarát intézkedéseket meghozni, amit a Szociknak kellett volna.

fidesz maszop dk az őskomcsi koalíció 2015.02.07. 16:33:04

@Szász Kornél: Jaj komcsikáim olyan viccesek vagytok amikor ti jobboldali eszmékről beszéltek :)

Milyen érdekes hogy mennyire védtétek a simicskát, és most ahogy ellenetek fordult ő az egyik főellenség.

Hát igen, tőletek bolsiktól nem idegen szélkakas mentalitás, nem ez az első 180 fokos fordulat...

Hyla arborea 2015.02.07. 16:51:07

@beszélő majom: Simicskából mikor lett balos? Vagy szerinted a Hír TV, Magyar Nemzet és társai balos orgánumok? Vagy csak aki a felcsúti parasztnak ellent mond az azonnal balossá lesz?
Agyhalott vagy a másik birkával egyetemben.

fidesz maszop dk az őskomcsi koalíció 2015.02.07. 16:54:37

@Hyla arborea: "Ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség" rákosi elvtársuk ezt nagyon betanította nekik. Mást nem is tudnak.

sanyix 2015.02.07. 17:05:35

@no_successful2: tudod az hogy jobb baloldali egy párt nem szabadon választott, hanem a tevékenység alapján dől el. a fütyisz balos politikát folytat, azon belül a kommunistákéra erősen emlékeztetőt: államosítások, "hanyatló nyugat" szajkózása, vezérkultusz építése, haverok párttársak jó "munka"helyekre való bejuttatása, állami sikerpropaganda, stb. Gyakorlatilag egy az egyben a kádári politikát folytatja :)

KUHULIN 2015.02.07. 17:09:01

Most mi lesz? A ballibsik előfizetnek a Magyar Nemzetre, meg még több HírTV-t fognak nézni??? :D

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 17:19:19

@Hyla arborea:

"Simicskából mikor lett balos? "

2015. 02. 06-án.

Te átaludtad ezt a napot?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 17:24:17

@MEDVE1978:

"Ugye ha most drasztikusan csökken a Közgép által nyert eljárások száma, akkor khmm, elégé szépen bebizonyosodik, hogy eddig korruptan kaptak megrendeléseket :)"

Goodfriend apátok örömtáncot fog lejteni a Tóra körül, ha Orbán odalöki neki áldozati báránynak a KORRUPCIÓ SZINONIMÁJAKÉNT ismert Simlicskát :DDD

bekerült 2015.02.07. 17:36:07

Sok a posztban a "geci" !

Mondjuk abból még lehet rendes ember, de a szereplőkből már nem !

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 17:52:47

@KUHULIN: "Nem zsidó ez a Simicska? "
De zsidó, ballibsi és Amerika pénzeli és Brüsszelből kapja a parancsokat.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 17:54:11

@beszélő majom: Mi van polivinil? Ideges vagy? Zavar van a fidesznél? :-))
Mi lesz Simicskával? Rákülditek a Vidát?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 17:55:46

@beszélő majom: Hehehe.. a régi fideszeseket nyírják az újak. Csakhogy a régiek túl sokat tudnak a keresztapáról.
Polivinil, polivinil... szépen foszladozik vezéred nimbusza. :-))

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 17:56:57

@beszélő majom: " Orbán odalöki neki áldozati báránynak a KORRUPCIÓ SZINONIMÁJAKÉNT ismert Simlicskát"
És kinek is volt a kollégiumi szobatársa?
Melyik kormány alatt is volt APEH vezér?

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 17:58:22

@no_successful2: Hülye vagy gyerek! Nem Simicskáért vagyunk oda, hanem azon röhögünk hogy hajba kaptak.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 17:59:59

@Szász Kornél: Te faszkalap! Csak röhögünk a keresztapák hatalmi harcán.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.02.07. 18:11:11

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:

1. Simicska a korrupció szinonimája ebben az országban.

2. A korrupció két lábon járó hájas szinonimája tegnap úgy döntött, hogy az öszeharácsolt közpénzeken a baloldalt támogatja.

3. Egyetlen balos párt se küldte el a korrupció szinonimájaként létező Simicskát a pénzével együtt a halál retkes faszára.

Szerinted ez így rendben van a baloldalon?

:DDD

csak egy néző 2015.02.07. 18:22:38

@beszélő majom:
Baromarcú makákó, pihenj le, mert hosszú volt ez a műszak és egyre nagyobb baromságokat firkálsz.

torró 2015.02.07. 18:36:08

Apaaa! Kezdődik! Egy két kommentemben már célozgattam arra, hogy Orbánt a közvetlen környezete fogja megrengetni. Megdönteni nem biztos, de ezek az ügyek valakinek kellemetlenek lesznek. Tennék ide egy videót az USA eljárásaival kapcsolatban, mármint miképpen avatkoznak be egyes országok életébe. Tanulságos.

docs.google.com/file/d/0B_PDh_9PpNp5Q0NFemtZYnotX3c/edit?usp=drive_web

csak egy néző 2015.02.07. 18:51:27

@beszélő majom:
Anyádon, már túl vagyok, kiskancsó.

Krumpli Bogart 2015.02.07. 18:53:54

@_most_: Kivételesen egyetértek. Üzletember ezt már nem tűnheti. Azt meg végképp, amit Putyinnal tervez a Viktor.

BiG74 Bodri 2015.02.07. 18:54:45

A fityisz központ kiadta a parancsot:
Terjeszteni kell, hogy szegény lalát megvették az usákok. Gyorsan, gyorsan, mielőtt még beböffenti az első igazán szarszagú infót a viktátori körökről.

Hajrá droidok, hajrá, menni fog ez.

Krumpli Bogart 2015.02.07. 18:59:29

@no_successful2: Én Fidesz szavazó voltam 2010ig. Mégis a Lajosnak drukkolok. Aki stadiont épít a kert végibe, az nyilvánvalóan nem normális, nem lehet rábízni az országot.

dr kíváncsivagyok 2015.02.07. 19:00:11

Azért Rákosi , meg Kádár annyiban erkolcsosebb volt Orvbánnál, hogy nem lopott ennyit a néptol !

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.07. 19:57:37

@maxval bircaman szerkesztő: a birkák meg többnyire büdösök és sokat is szarnak

Maxvall a kloáka (törölt) 2015.02.07. 19:59:53

@BiG74: ez tényleg így lehetett, bár nem értem, hogy gyuresz hogy maradhatott ki a képletből

a pártközpontban is fogy a fantázia, pláne most, hogy lajos is oda :D

KUHULIN 2015.02.07. 20:06:19

@dr kíváncsivagyok: "Azért Rákosi , meg Kádár annyiban erkolcsosebb volt Orvbánnál, hogy nem lopott ennyit a néptol !"
Á nem! Legfeljebb gyilkolták őket, de legalább nem a Te vörös-bibsi családodat...

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.07. 20:10:39

@csak egy néző: Komolyan? Ennek a köcsög @beszélő majom: -nak szájába adnád a farkad? Én csak egy kibiztosított kézigránátot tennék bele.

sanyix 2015.02.07. 20:18:52

@beszélő majom:

1. ja orbán, rogán, szíjjártó, és a többiekkel együtt :)

2. tudtommal eddig is a baloldalt támogatta, hiszen a fütyiszt támogatta. Azokkal akiket ti ballibsiknek neveztek pedig nem állapodott meg.

3. hova küldje? El az országból? Mert nem ment hozzájuk oda hogy "na most itt vagyok"

Az ország 3/4-e most röhög a maffiózók hatalmi harcán. Remélhetőleg sok nagy bukás lesz :) ha ezek kinyitják a szájukat, és elkezdik egymásra fröcskölni a szart, végre talán eljönne az az idő hogy eltűnnek a KISZ-es MSZMP-s kommerek a kormány közeléből, ideális az idő hiszen a maszop és társait sem bírják már a zemberek, és a fütyisznél is kilóg a lóláb.

Tudományos libsizmus 2015.02.07. 21:50:11

Nincs mese, Bajnai után Simicska lesz a következő megváltó.

hidroponi 2015.02.07. 22:04:11

index.hu/belfold/2015/02/06/meg_egy_interju_simicska_kemenyen_nekiment_orbannak_is/

"Államférfinek képzeltem, aki jót tehet ennek az országnak, de rá kellett jönnöm, hogy nem az. Ezt írja is meg. (...) Tavaly áprilisban a választások után leültünk és elmondta az elképzeléseit. Ennek a részleteibe nem fogok belemenni, de nem tetszett a dolog. Én erre azt mondtam neki, hogy ebben én nem akarok partner lenni. Azóta durvultak el az események."

Pop40 2015.02.07. 22:14:02

@beszélő majom: "Simicska a korrupció szinonimája ebben az országban"

Na ne mondd, bolsi.
Ez csak nem ugyanaz a Simicska, akiről évekig ódákat zengtetek, hogy milyen rendes nemzeti üzletember, és tökre rendben van, hogy minden közbeszerzést megnyer??

Mellesleg ha ő a korrupció szinonímája, ki is tette neki ezt lehetővé? Csak nem a gazdád, akinek napi 24 órában a seggét nyalod? Tudod, a tolvaj komcsi Vitya. A geci.

Ugye neki semmi köze nem volt hozzá, hogy Simicska a korrupció szinonímájává válhatott?

Pop40 2015.02.07. 22:16:07

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: miért, gondoltad, ha új nicket csinál, kap mellé agyat, meg gerincet is?:-DD

ember100 2015.02.07. 22:42:57

@no_successful2:
Helló !

Te öreg mikor hol hallottad sl-t hogy azt írta mondta éljen Lenin , hol itt a 180 fokos fordulat ?
Az hogy összeveszett a régi haverjával most ez van , tán nem kellene mindenkit basztatni különadókkal pl. a Zembereket internetadó , megyei matrica , meg vagy 30 új adó .

zobod 2015.02.07. 22:43:47

@Pop40: ódákat sosem zengett róla senki. Aligha van olyan magyar milliárdos, mindegy milyen kötődésű, akiről a magyar nép ódákat zengene. Gyurcsi meg Bajnai sem lettek volna ennyire közutálatnak örvendő szereplők, ha nem milliomosok. Pl. a Gyurcsival politikailag simán egy lapon említhető néhai Kiss Pétert soha nem övezte akkora megvetés még a másik oldalon sem, mint Gyurcsányt.

Anti Social (törölt) 2015.02.08. 00:02:19

je suis geci

rockjano 2015.02.08. 01:43:17

@MEDVE1978: Egyetértünk jó poszt, valszeg Orbán cseszte el…nem igaz hogy nem lehetett volna Simlicskát kompenzálni… akármivel. De egyébként az ellentét valszeg nagyon régi (persze hogy nem csak április óta) és az is lehet hogy már nem csak pénzről hanem hatalomról is szól…

Másrészt meg a sok nyerés annyira dominánsá tette a közgépet hogy állítólag van egy csomó dolog amit más már nem is tud megépíteni magyarországon csak ők.

Tehát ha nem ők akkor külföldi multik :-)…na az lesz még érdekes...

Bori Wó 2015.02.08. 03:00:34

@zobod:
Úgy érted, milliárdosok?
Mert milliomosnak lenni ma Magyarországon nem olyan nagy kunszt, van belőlük vagy 7 millió. De talán több is.
Akinek van egy saját tulajdonú vityillója Bivalybasznádon, az már milliomos, mert kb. 1 milliót az is ér.
Akinek kocsija is van mellé, az már multimilliomos.

Szar a forint, ez van. Le kellett volna vágni belőle legalább 2, de lehet, hogy 3 nullát, ahogy a románok, lengyelek, oroszok, bolgárok (vagy pár évtizede a frankkal a franciák) stb. tették.
Kicsit egyszerűbb lenne a számolgatás is euróra meg vissza, és nem kellett volna kidobni a fillért meg az 1-2 forintot sem.

nu pagagyí 2015.02.08. 05:38:38

@Szász Kornél: Ne szavazz a Jobbikra, akkor nem fognak jönni. A Simicska-affér hírértéke az, hogy egyik talpnyaló sincs biztonságban, a vezér úr (a geci) bármikor visszaveheti az összeharácsolt vagyonkát, mert minden az övé. Azok az eszközök, amiket maffiacsapata lelkes közreműködésével mások ellen használt, működnek belső leszámolásban is. Aki nem elég lelkes, az pórul jár.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.02.08. 07:06:39

@Pop40: Nem, azt hittem hogy ennyire elszégyellte magát polivinilként, @beszélő majom: -ként kicsit visszafogottabban lesz hülye. Nagyot tévedtem.

igazi Ténytár 2015.02.08. 07:48:56

@ HA. Teljesen FÉLREÉRTED!

Itt Nem Simicska árulta el Orbánt, hanem Orbán őt! Orbán lopta el az embereit, nem Simicska az övét!

Ha egy életed teszed fel a lojalitásra és valami (itt a Fidesz part) építésére majd pedig elárul pont az akit egész életedben szolgáltad, akkor TE IS ÍGY ŐRJÖNGENÉL!

(hétköznapokban is mi faj jobban? ha megcsal a feleséged egy vadidegennel, vagy ha a legjobb barátoddal? Pedig ugyanaz a dolog végeredményben, megcsalt)

Ne, ne is játszd az álszentet, hogy de te nem. De igen, MINDANNYIAN!

Innen nézve teljesen fals az egész cikkbeli állítás, szembesítés. Ugyanis nem arról szol a dolog, hogy de 2 éve miért nem szolt a demokraciaert

Ugye Orbán is vegig óvott az oroszoktól, egyenesen lepuccsiztazta Gyurcsány ugyanazert amiénél 100x többet nyal be Putyinnak éppen.

Es lehet szeretni, utalni Simicskat de ez utóbbiban Ő biza nem váltogatta az elveit mint Orbán naponta. Tehát igen el tudom képzelni hogy amikor Orbán előadta, hogy mennyit lehetne ellopni Paks kapcsán es mi az ara, Simicska azt mondta eddig ne tovább. Azt meg pláne ha közölte kosz eddig építő munkád a jobboldali médiát illetően, de mostantól nem lesz semmilyen média, szereld le kész vége.

igazi Ténytár 2015.02.08. 08:15:05

@csak egy néző: De tudod mi a legszebb? HOgy BAYER zsolt nyiltan arulo lett 1993-ban!

De meg akkor is elárulta amikor a 2002 vereseg utan előadta, hogy ha 206 se nyer orban akkor talan valtani kell.

de ő más ő a jó áruló.

Hyla arborea 2015.02.08. 12:00:55

@beszélő majom: Nem balos lett, hanem egy geziző jobbos.

Ronald 2015.02.08. 13:08:59

@Advanced Flight: ha leszünk olyan hülyék és szavazunk rá.

Ronald 2015.02.08. 13:10:39

@no_successful2: az elmúlt 25 évben többször is volt jobboldali kormány. Te mondod nem volt egy sikertürténet. Akkor miért vagy még mindig jobbos?

Ronald 2015.02.08. 13:19:41

@Krumpli Bogart: de Laajosunknak a kertvégébe épített stadion nem fájt. Az átírt választási törvény sem. Akkor miért nem volt ekkora demokrata? Azért mert azt hitte, ha örökké a haverja lesz hatalomba akkor neki mindig lesz állami megrendelése. Hát ez nem jött be. Nyírják ki egymást azt kivánom.
süti beállítások módosítása