Nem tetszik a rendszer? Akkor zsarolod a kormányt

H_A Címkék: média zsarolás tiltakozás közteherviselés véleménynyilvánítás Rogán Antal Lázár János reklámadó2014.06.05. 17:25

Néhány napja egy hírportál talpra állításán fáradozó ismerősöm hívott fel azzal, hogy vállalnám-e az oldal szerkesztésének koordinálását, esetenként néhány ütősebb véleményanyag megírását, hogy a naiv lelkesedésen kívül valamivel-valahogyan előrébb vigyük a kezdeményezés majdani, esetleges sikerének ügyét. Miután abban maradtunk, hogy alszom egyet-kettőt a dologra, kénytelenek voltunk egyetérteni abban, hogy "ugye tudod, hogy reklám nélkül egyhamar ebből nem lesz semmi, a meztelen hátsónk, lelkesedésünk, állítólagos tehetségünk és hozzáértésünk önmagában ehhez kevés?" Ez a beszélgetés elevenítődött fel bennem, amikor ma azt olvastam, hogy a reklámadó tervezett bevezetése nyomán a szemünk láttára körvonalazódó tömeges tiltakozásból Magyarország kétharmados kormánya azt bírta kiolvasni, hogy a média zsarolja a politikusokat. Merthogy a közteherviselés elve.

Noha én sem tartozom azok közé, akik egy két órás filmet három óráig szeretnek nézni a rengeteg közbeékelt reklámblokknak köszönhetően, és azoknak a táborát sem erősítem, akik most az egyes kereskedelmi csatornák tulajdonosainak egzisztenciája miatt aggódnak, vagy akik felvágják az ereiket egy, az Éjjel-nappal Budapesthez hasonló silány bulvármédia-produktumok nélküli világban, azért lassanként nyílik a bicska a zsebemben Rogán Antal arrogáns nyilatkozatától. Mert nyilván nem az a kérdés, hogy lesz reklámadó vagy nem lesz, ez eddig sem volt kérdés. A hátborzongást az alábbi gondolat okozza: mindenkinek megvan a joga a véleménynyilvánításhoz, de ezt a Fidesz nyomásgyakorlásnak, a politikai szereplők zsarolásának tartja, amire nem lesznek tekintettel.

Azt gondolom, hogy ennél a mondatnál meg is állhatunk anélkül, hogy a közteherviselés elvének piacgazdasági viszonyokkal köszönő viszonyban nem lévő Rogán-féle értelmezését is említenénk. Ez itt és most már megint nem a társadalom egyetlen szegmenséről szól, amelynek most éppen hadat üzentek Orbánék. Ez itt a sokadik, távolról sem utolsó szelete Magyarországnak. Ahol a fojtogató, ellentmondást nem tűrő, indulati ököljog-kormányzás légkörében ma újfent kimondatott: az ellenvélemény nem vélemény, a szabad véleménynyilvánítás szabad, de a francot sem érdekel, a tiltakozás pedig zsarolás. Mert akinek sok pénze van, attól el kell venni, és az éhező gyermekekre kell költeni. Mert a média is csak olyan, mint a bankok, és ahogy a bankok véleményét leszartuk, úgy szarjuk le a média képviselőinek tiltakozását is, mert ezek az "amennyije van, annyit is ér" magyar ember legnagyobb ellenségei, akiktől majd mi jól megvédjük. 

Egy olyan országban, ahol közpénzeket számolatlanul és büntetlenül két kézzel szóró Lázár Jánosok azzal riogathatnak, hogy a kereskedelmi csatornák fenyegetik a magyar embereket, és azon forgathatják a szemüket, hogy "nem lehet egy filmet normálisan végignézni, mert állandóan reklámot tesznek bele" ahol az adócsalás árnyékában viruló Rogán Antalok közteherviselésre, és hatalmas nyereségekre hivatkozhatnak szemrebbenés nélkül, ott nincsenek érvek, és ellenérvek. Ott a demagóg infantilizmus szellemében el lehet hitetni a néppel, hogy akinek hatalmas profitja van, az a társadalom ellensége. (És nem Simicska Lajosról van szó.) Ott nem kötelező a teljes igazságról beszélni: hogy tudniillik ezek a médiacégek is fizetnek adót (ha nyereségesek, akkor nyereségadót) és igenis hozzájárulnak a közteherviseléshez, sőt akkor is fizetnek, ha veszteségesek. És hogy az árbevételükre kiszabott adó már nem közteherviselési kötelezettség, hanem közönséges sarc.

Igen, egy ilyen ellenségektől hemzsegő jelenben kit érdekel, hogy az adóforintokból működő közszolgálati csatornákkal ellentétben, amely csatornákon nem mellesleg reklám nélküli filmeket lehet nézni, a kereskedelmi csatornák reklámbevételekből élnek, tehát ha nincs reklám, film sincs, ugyebár. És kit érdekel, hogy a reklámadónak köszönhetően, nem hogy kevesebb, hanem egyre több reklám szükségeltetik majd ahhoz, hogy egy-egy médiaorgánum versenyképes maradjon.

Úgyhogy amint az egykori trafik- és földtulajdonosok, pedagógusok, véleménnyel és ellenvéleménnyel rendelkező magyarok véleményére sem volt soha tekintettel ez a kormány, úgy a médiaszereplőkre is nagy ívben. A mindenható Fidesszel szemben mindenkinek joga van tudomásul venni, és végrehajtani az éppen soron lévő döntést. És azt, hogy ha nem tetszik a rendszer, akkor az mifelénk közönséges zsarolásnak számít.

U.I. Mivel tisztában vagyok azzal, hogy állítólagos hozzáértésem és naiv lelkesedésem nem elég ahhoz, hogy reklámok hiányában (indokolatlanul nagy) nyereségre tegyek szert a médiaszektorban, és mivel felháborítónak tartom ezt a társadalmi párbeszédet nélkülöző, arrogáns, csúsztatásokkal teljes kormányzati üzengetést, szimbolikusan én is csatlakozom azokhoz a médiaorgánumokhoz, amelyek tiltakoznak a reklámadó bevezetése ellen. Azt is vágom, hogy a Lázár-Rogán-fajtákat nem hatja meg a tiltakozásom, de bízom benne, hogy még odébb van az, amikor közém is lövetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr426281391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔batyu♔ 2014.06.06. 09:59:44

Összefoglalva: A mohóság olyan szintre juttatta el a médiát, hogy a társadalom jórésze "kivonult" belőle a sok reklám és a sok szemét miatt.

Na ezért van az, hogy az átlagember magasról szarja le ezt az egészet, sőt kevesli az adót még úgy is, hogy nem tudja mennyi lesz.

gabuscica 2014.06.06. 09:59:57

@esefe: nem haragszom. Gondolom, észrevetted.

Reggie 2014.06.06. 10:00:09

@kissiú: Nem kell 40%-al tobb reklam. Eleg, ha csak 40%-al dragabban adnak el ugyan annyi reklamidot.

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:01:59

@gabuscica: Nem hiszem, hogy bárki bekapcsolja manapság a TV-jét egy filmért.

Talán pár nyugdíjas, akinek még jól is jön a reklám, mert elmegy WC-re, egyebek.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.06. 10:02:54

@gabuscica: Ha kevesebb reklámhely van, akkor azokat drágábban lehet eladni.

@♔batyu♔: Az átlagember bámulja a tévét gondolkodás nélkül és elhiszi, amit ott lát. Lásd választási kampányok és agymosó közmédia...

egysmás 2014.06.06. 10:04:04

@Reggie: Ez valami matolcsisztikus matematika.
A 140 60%-az 84%.
Eláruljam, hogyan kell kiszámolni, hogy 40% plusz elvonás mellett a jelenlegi árbevétel maradjon?

Valamint nem biztos, hogy ér annyit a reklámidő.

esefe 2014.06.06. 10:04:30

@Online Távmunkás: Gondolom azért maradtak itt és azért jönnek újak. karitatív alapon.

Te mindent elhiszel amit az újság leír? Nézd már át az év végi mérlegeket, ha érdekel! És azt is mennyi a kinnlévőség az egész mérlegből, amiről biztos, hogy nem az állam tehet!

Egyébként az én bankom nyereséges (minden évben én dönthetem el, hogy a nyereség rám eső részének 10%-át mire költsék), pedig öt évig egy fillér (magán számláról beszélek) költségem sem volt, csak a kamat húztam tőlük, és most is csak havi kétszáz kártyadíj a költségem. Se kártyakiváltás, se tranzakciós díj, se kp felvételre felszámított összeg nem létezik náluk. Épp mint nyugaton.

esefe 2014.06.06. 10:05:40

@gabuscica: Kár. Gondoltam végre egy újabb konfliktus. :))

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:08:47

@Online Távmunkás: Az átlagember eleve nem néz választási kampányt és szerintem a média agymosása is hatástalan.

Ha nem így lenne, akkor a döntő többség szerint valóban nem lenne i cigánybűnözés, a világbékét az oroszok veszélyeztetnék és nem az USA vagy Izrael, továbbá Bajnai lenne a legnépszerűbb.

Épp azt magyarázom, hogy a média már odáig eljutott, hogy az üzeneteit nem tudja átadni.

Most őszintén:
Te rendszeresen elolvasod az index véleménycikkeit? Lelkiismeretesen megnézel minden ballibsi vagy jobbos arc interjúit a HírTV-ben?

Pedig neked szólnak, hisezn te vagy az átlagember.

Ugyanakkor az alternatív média nyilván nagyon is érdekel, kifejezetten a média tabunak számító területei.

esefe 2014.06.06. 10:08:54

@gabuscica: Miért is ne? Dolgoznak helyettem. Nekem már régen nem kell melóznom, ha nincs kedvem. Kiadom ki mit csináljon és, ha nincs baj, akkor minek szóljak bele? Meg kell fizetni az embereket és máris dolgoznak mint a kisangyal. A felelőse mindennek megvan, minek túráztassam magam rajtuk?

Napi egy-két óránál csak akkor dolgozom többet, ha üzleti úton vagyok, vagy, ha valami nagy gebasz van.

Reggie 2014.06.06. 10:10:17

@egysmás: En tudom, hogy kell kiszamolni, csak reagaltam egy kommentre, amiben konkretan 40% volt. Nem a 40% a lenyeg, hanem az, hogy nem csak a reklam mennyiseget lehet novelni, hanem a reklamido arat.

esefe 2014.06.06. 10:10:52

@Online Távmunkás: És, ha teljesen ellentétes politikai véleményeket (netán reklámokat) lát tíz percen belül?

gabuscica 2014.06.06. 10:13:39

@♔batyu♔: az ő kedvükért fel is hangosítják a reklámot.

gabuscica 2014.06.06. 10:14:59

@esefe: Atyaég, te a szabadidődet fordítod ilyen idétlenkedésre? :o

esefe 2014.06.06. 10:19:22

@gabuscica: Ahogy mondtam, nekem rengeteg szabadidőm van. A vita pedig jó agytorna, ha nem is hiszed.

Ha esetleg majd itt látsz rendszeresen napi több órát (nulla rá az esélyed), akkor szörnyülködj!

Egyébként te mit csinálsz most itt? Nem ugyanazt mint én? nem tudnád valamilyen más szempontból hasznosabban eltölteni az idődet?:))

esefe 2014.06.06. 10:20:34

@gabuscica: Pedig azt is bünteti. De az nem zavarja annyira őket, hogy levegyék a reklámhangot.

kissiú 2014.06.06. 10:22:52

@esefe: "Viszont az ne oktasson egy kérdésben, aki maga sincs tisztában a peremfeltételekkel! Szerintem"
@Reggie: "Nem kell 40%-al tobb reklam. Eleg, ha csak 40%-al dragabban adnak el ugyan annyi reklamidot."

Mea culpa. A mondandóm lényegén nem változtat: mindent várhatunk Pártunk új törvényétől, csak minőségjavulást nem. 'Szlát, K.

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:23:32

@gabuscica: Így van, ezek sem ma jöttek le a falvédőről.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 10:25:32

@kissiú:

Ugyanez volt a mantra, amikor a fidesz betámadta a

bankokat

játékautomatákat

cigit

Na azt mi lett? Az lett amit a kormány akart és így lesz most is.

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:25:37

@kissiú: Szerintem ezért Orbánékat kár basztatni, mert a minőség idáig is a padlón volt. Éppen ezt használják ki, pár emberen kívül mindenki magasról szarja ezt le.

Pld. vegyünk téged:

Mikor néztél meg egy komplett filmet valamelyik ker.TV-n?

gabuscica 2014.06.06. 10:27:27

@esefe: de. Már megyek is. További üdítő gárgyulást!

ParaZita2 2014.06.06. 10:31:35

A jelenlegi hatalmi gépezet terrorizálja a nép jelentős részét.
Mi is a TEK (TerrorElhárításiKözpont) szerepe, feladata?
AZaz a TEK-nek most törvényben előírt, netán alkotmányos kötelessége lenne a hatalmi gépezet ellenében megvédeni az érintetteket, azaz a magyar népet.
TEK, tessék letartóztani a kormányt!

esefe 2014.06.06. 10:33:18

@Tiszteltetem Brüsszelet: Ez minden államban így van. Nekem sok minden nem teszik (a nagy stadionépítések magánvállalkozásoknak közpénzből, az oktatás teljes szétbarmolása, a vissza nem térítendő támogatások felhasználása, stb.), de azt nem gondolom (elég sokat mászkálok a világban), hogy más országokban nem az van, amit a kormányzó párt akar. Az van mindenhol a törvényes kereteken belül! Az ellenzék meg mindenhol lázad, de ahogy hatalomra kerül.....

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:33:36

"Hegedűvonókat koboztak el a Budapesti Fesztiválzenekartól a New York-i vámosok."

Az amerikai hatóság azzal az indokkal vette el a hangszer-alkatrészeket, hogy azok elefántcsontot tartalmaznak. Stefan Englert, a Fesztiválzenekar ügyvezető igazgatója a Lánchíd Rádiónak elmondta: az eszközöket több mint 500 dollár pótdíj ellenében kapták vissza."

Nem csak Orbánék szeretnek pénzt keresni.

esefe 2014.06.06. 10:34:41

@♔batyu♔: Igen. Ha szabálytalan nem adom vissza, ha nem az miért veszem el?

ParaZita2 2014.06.06. 10:34:57

Rogán: 2002-ben harsogta "Rosszabbul élünk mint 4 éve!"
Csak azt nem tette hozzá: ők maguk, hiszen addig nem ők voltak a húsos fazék mellett.
Rogán szava annyit is ér, mint amennyit ér LJ, teljes vagyonelkobzás után!!!!! (mint ember, bocs, miről beszélek? ember? nem pedig nyílt terrorista?)

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:37:09

@esefe: Az egész inkább valamiféle csinovnyik fontoskodásnak tűnik. A zenekar helyében simán visszafordultam volna.

esefe 2014.06.06. 10:37:15

@ParaZita2: Ki a jobb? Ajánljál valakit, akiben meg lehet bízni, nem fog egy fillért sem elrakni a minimálbéren kívül!

esefe 2014.06.06. 10:38:41

@♔batyu♔: Azt azért talán nem, de aki meghívott annak telefonáltam volna, hogy ilyenkor mi van. Annak talán lett volna annyi ráhatása, hogy leállítsa a túlterjeszkedőket.

egysmás 2014.06.06. 10:40:08

@esefe: A Feri nem vette fel a fizuját... :o
Szóval, ő még annyit sem tett zsebre.

Megfelel?

esefe 2014.06.06. 10:42:18

@egysmás: Az államtól ingyen "megvett" javakból, havi tízmillere tisztán megvan. Szóval nem jó. Nem ingyen dolgozott ő. (Bár még egy szervezet sem jelentkezett, hogy őket támogatta. Ki tudja, nem a saját alapítványa volt a gyerekei fejlesztésére, amire a pénzt adta.)

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:43:14

@egysmás: Ha én annyit "szereztem" volna az adófizetők vagyonából mint a Feri, én sem venném fel a bruttó egymilliós miniszterelnöki fizetésemet, megelégednék az évi 80 milliós osztalékkal.

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:44:08

@esefe: "Csak" havi 8 van meg neki. Legalábbis saját bevallása alapján.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.06.06. 10:44:39

Honnan lehet tudni, hogy az átlag balos buta, mint a Föld, csak éppen nem forog?

1. Ajvékol a reklámadó miatt, pedig ezzel olyan milliárdos bevételeket adóztat külön a kormány, amit a reklámozott termékek gyártói az ő zsebéből vettek ki, hogy abból gyökér reklámokat gyártassanak és tolhassanak műsor/tartalom helyett az arcába. Ráadásul a reklámokat mindenki utálja, mint a szart, a kereskedelmi csatornák 20 perc műsor + 40 perc reklám és előzetes gyakorlatáról nem is beszélve.

2. Nem ajvékol ellenben a saját ZSEBÉRE MENŐ adótartalmak miatt, mint például a benzin, a dohánytermékek, a szeszes italok különadója, vagy a chipsadó.

Hát innen lehet tudni, hogy az átlag balos buta, mint a Föld, csak éppen nem forog.

esefe 2014.06.06. 10:46:13

@♔batyu♔: Én még évi nettó százhúsz osztalékról tudok, 2012-ből, de ez csak a kádkőgyárból. Van még ugye egyéb is.

egysmás 2014.06.06. 10:46:53

@esefe: @♔batyu♔: Lehet úgy is felfogni, hogy neki ennyi elég, most már ráér foglalkozni az ország bajaival is, mivel a sajátja már meg van oldva. ;-)

Kaya Ibrahim és Joszip Toth mellesleg nem zavar, belefér?

esefe 2014.06.06. 10:51:38

@egysmás: Én már mondtam, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze, mit szeretnél még? De te hoztad fel, hogy a gyurcsányi az egy szent és ingyen dolgozik a mi érdekünkben és közben nem is ad neki árkedvezményt a villamos művek, még tíz másik céggel együtt, havi többmilliós tételben.

Persze nem azért kapott ilyet mert ő a miniszterelnök. Nekem is adtak volna, ha kérek. Biztos.:))

_most_ 2014.06.06. 10:54:04

úgy látom, hogy az egyszerű fidesz szavazók megint nem látnak tovább az orruknál, csak azt látják, hogy nem szeretik a reklámokat, így jó ha megadóztatják őket, azt viszont már képtelenek felfogni, hogy ezzel az adóval kormánynak egyértelműen az a célja, hogy zsarolja a kormánytól független médiát. A fdeszesek szájából meg az igazságosság borzasztóan álságosan hangzik, mikor az adófizetők pénzéből élő közgép és mészáros kft. a közműcégek extraprofitjánál jóval nagyobb profitrátával dolgoznak és a milliárdos nyereségeket kiviszik osztalékként offshore számlákra.

egysmás 2014.06.06. 10:56:10

@esefe: amit mondasz, az nagyon erős állítás.

Ha igaz, azért a Ferit börtönbe kell csukni.

Ha nem igaz, meglehetős rágalom...

esefe 2014.06.06. 10:57:01

@_most_: És a bonyolult Fidesz szavazók, azok már okosabbak? És az egyszerű bolsik milyenek? Vagy a nagyon egyszerű un. liberálisok. Esetleg a rendkívül bonyolult LMP-sek?

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:57:52

@egysmás: Én ezt nem fogom fel így, ha nem haragszol, Gyurcsány az én szememben egy bűnöző és ezen a tényen nem változtat az, hogy esetleg rajta kívül más is az, pld. Kaya Ibrahim, Joszip Toth akik egyébként nem játszák meg az agyukat, hogy bűnözőkként a nemzet megmentői.

egysmás 2014.06.06. 10:58:10

@esefe: A bonyolult fidesszavazó az oximoron.

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:58:23

@esefe: Ezt taníthatod, nagyon ostoba szerencsétlen.

béla a görög (törölt) 2014.06.06. 10:58:55

Teljesen korrekt.
Szívük szerint lövetnének már mert nem ha nem vagy csicska akkor csak potenciális ellenség lehetsz.
(Fogyasztó nem vagy mert rablásból, védelmi pénz beszedéséből tartják fenn magukat - amit adónak neveznek - ehhez nem kell fogyasztó)

Egyébként meg történelemi pillanat, hogy a kormány először védekezett!!! Eddig csak közölték, hogy a k...a anyád büdös polgár most védekezésként ki tudták böfögni, hogy a média zsarolja a kormányt.
(és ugyanúgy mindenki aki nem rájuk bízza a pénzt mert miért aztán pénzbehajtás lesz például majd informatikánál is mert akkor majd azok keresnek jól, meg bárkinél aki jól keres - és nem Simicska meg CBA meg haver)
Maffia! nem politika!

egysmás 2014.06.06. 11:00:27

@♔batyu♔: Ha Kaya Ibrahim és Joszip Toth bűnöző, akkor Orbán is az. :o

Gyurcsány mitől bűnöző?

Attól, hogy Antall olyan törvényeket hozott, amilyeneket, majd ezen törvények alapján lett vagyona a Ferinek?

Ettől bűnöző?

esefe 2014.06.06. 11:00:53

@egysmás: Dehogy kell. Nem ő kényszerítette a céget, hogy kedvezmény adjon és ráadásul nem csak ők kapott még párna. Nekik már akkor rezsicsöki volt, csak a prolitól sajnálja a volt utódpárti párttitkár.

".. Az Altus Rt. pedig Gyurcsány Ferenc százszázalékos cége. ... együtt 2006 végén több mint 6 százalékos kedvezménnyel jutott áramhoz."

www.gondola.hu/cikkek/87538-Vadak_es_remenyek_.html

_most_ 2014.06.06. 11:02:20

@esefe: bocs, félreérthetően fogalmaztam, minden fidesz szavazó egyszerű, akik birkaként vonulgatnak, és élvezik, hogy Orbán hülyére veszi őket, nyilván nem lehetnek túl nagy észlények, most meg már az arisztokratákkal mulatozó, arrogáns Lázárnak is örömmel hajbókolnak, tényleg nem értem hogy lehet ennyire mélyre süllyedni.

♔batyu♔ 2014.06.06. 11:02:35

@béla a görög: Kire lövetnének szívük szerint? Arra a 300 szokásos tiltakozó ballibsi arcra? Azokra minek?

Ezek demokraták, ezek nem fognak szemeket kilövetni, ne is reménykedj.

♔batyu♔ 2014.06.06. 11:03:21

@esefe: Azt én is szoktam, nagyon szereti:))

ParaZita2 2014.06.06. 11:06:19

@esefe: " Ki a jobb? Ajánljál valakit, akiben meg lehet bízni, nem fog egy fillért sem elrakni a minimálbéren kívül! "
Igenis, van jobb.
NAgyon sokan.
Csakhogy alapelvekben kellene egész más társadalmi struktúrát kialakítani. Eleve új alkotmány KELL!
Alapvető, emberi életcélok és értékek, valamint jól behatárolt hatalmi feladatok kristálytiszta megfogalmazásával.
Elv az is: a legkevésbé észlelhető kormányzat a legjobb.

Mondjátok: a politika nem szakma? Ahhoz nem kell felsőfukú,
szakirányú végzettség?

esefe 2014.06.06. 11:06:20

@egysmás: Attól, hogy azt a gyárat annyiért én is megvettem volna. Továbbmegyek sokkal többért is. De a törvény ellenére nem hirdették meg, hanem fű alatt megkapta. Én minden héten bejártam akkoriban a Pozsonyi útra az APV Rt-hez, hogy megnézzem mi van eladó. Évekig egyet se találtam amit érdemes lett volna megvenni, csak régen bezárt vendéglőket hirdettek meg negyed hektárokat a halálfaszán. Ő meg lám, lám, ingyen (majd a bevételből visszafizeti), és az anyósa hathatós "elvtársi" segítségével megvehette.

_most_ 2014.06.06. 11:07:46

egyébként lehet fikázni a médiát, de figyelemre méltó, hogy egy emberként kiállnak a reklámadó ellen, még a fideszes lakájmédia is, kár hogy mikor másokat szívattak, akkor az nem érdekelte ennyire őket, a fidesz ellen csak teljes összefogással lehet harcolni, nem szabad engedni, hogy megosszák az embereket.

_most_ 2014.06.06. 11:10:43

@esefe: gondolom az egyáltalán nem zavar, hogy ab irkamenetben ott virít Széles Gábor, aki szintén elég jól járt a privatizáció során, ő is ingyen kapta meg a legnagyobb magyar céget, majd szépen tönkretette.

esefe 2014.06.06. 11:12:46

@_most_: Miden szavazó aki ilyen hülye. Van minden pártnál, ahol több a szavazó ott több van.

De azt mondom, van akinek jobb most mint régen volt. Az örül. Valakinek meg akkor volt jobb, mikor a bolsik voltak, az meg azoknak örül. Ettől még nem biztos, hogy nagyon egyszerű, csak nem törődik a politikával többet, mint, hogy neki mi a jó.

Az én gyerekeim egyáltalán nem politizálnak, szavazni soha nem mennek. Jól jártak az adócsökkentéssel, hát szimpatikus nekik a Fidesz, de annyira nem, hogy el is menjenek szavazni. Ha olyan egyszerűek lennének szimpatizánsságuk miatt, nem fizetnének nekik a multik sokszázezret havonta.

egysmás 2014.06.06. 11:12:47

@esefe: Én meg a telefont kapom olcsósítva...

Szóval, ha van egy árverés, amin megszakítható villamos energiát árulnak (ez az éjszakai áram újabb neve), amit 6%-kal kap meg olcsóbban valaki, mint a többiek, ellenben előre kifizeti, ha el használta, ha nem, szóval, ha ott ezt az áramot megveszi, akkor az tűrhetetlen rablás, hivatali visszaélés.

Értem!

esefe 2014.06.06. 11:14:21

@_most_: Mert nem ő volt a téma. Kifejezetten utálom a Szélest.

Most jó?

Nem mindenki pártkatona, ha ez neked furcsa is.

egysmás 2014.06.06. 11:15:04

@esefe: Antall hozta a törvényeket, Antall kormánya felügyelte az egészet és ők rendben találtak mindent.

Gondolom, az MDF is komcsi volt...

esefe 2014.06.06. 11:15:28

@egysmás: Előbb még börtönbe küldte volna. Neked felajánlották a villamosenergiát olcsóbban?

esefe 2014.06.06. 11:16:56

@egysmás: Nem volt elég káderük, amit a bolsik ki is használtak.

Ha még valamit nem értesz szólj! Azt is szívesen elmagyarázom.

egysmás 2014.06.06. 11:18:58

@esefe: A böri azért járna, ha mindezt miniszterelnöki ráhatással érte volna el.

Se nem vagyok elég nagy fogyasztó ahhoz, hogy egy ilyen árverésen részt tudjak venni, se elég pénzem nincs ahhoz, hogy ott fizetni tudjak.

egysmás 2014.06.06. 11:21:09

@esefe: Oh, persze, persze!
Nem volt elég káderük!

Magyarul erőforrások nélkül elkezdtek országlani, és Isten nevibe' kormányozni, a majdcsak lesz valahogy alapon és ezen országlás közben kiárusítani a javakat.

Ez annyira jobboldali, annyira magyar, annyira szánalmas!

esefe 2014.06.06. 11:21:22

@♔batyu♔: Igen. azok így a jók. Annyira szánalmasak, hogy éppen aminek reklámot csinálnának, azt teszik nevetségessé.

Mint a feldemhedt faszi, aki mikor a rendőrök rendet tettek az új szobornál, azt mondta az ATV-nek, hogy most bukott meg a kormány, holnap itt százezrek lesznek, és megbuktatják a kormányt.

Űber szánalmas.

Lexa56 2014.06.06. 11:21:24

@maxval a gondolkodó birca: aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul
medium (latinul) = közeg (nem az a faszi, akit hipnotizálnak)
media (latinul) = medium töbesszáma
grammar.about.com/od/alightersideofwriting/a/mediagloss.htm

esefe 2014.06.06. 11:22:00

@egysmás: Úgy érte. Aki mást hisz, az nagyon de nagyon naiv. Most más jelzőt nem használnék!:))

egysmás 2014.06.06. 11:23:45

@esefe: Fel kell jelenteni. Ennyi.
Feljelenteni, bebizonyítani és mehet a böribe.

Ennyi a meló.

Jah, hogy ezt tíz kurva éve nem képes elvégezni a fidesz jogásztagozata?
Jah, ennek mi az oka?
Dilettánsok? Bűnpártolók?
Na, melyik?

esefe 2014.06.06. 11:26:21

@egysmás: Tudom, hogy a baloldalnak szánalmas a magyar. A baloldalon ez volt a vezérelv.

Szerintem le vagy maradva, már más a brossúra. A Trianoni megemlékezések alkalmából, a gyurcsányin kívül mindenki azt mondta, hogy igazságtalan volt és nemzeti tragédia.

Azért te még képviseld a régi vonalat! Olyan sokra mentetek vele mostanában:))

esefe 2014.06.06. 11:26:49

@egysmás: Megtették. Elévülés miatt leálltak.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2014.06.06. 11:27:04

@esefe: "@van_itt_valaki?: Egy százalék esélyed nincs, hogy intelligensebb legyél nálam. És ezt nem gondolom, hanem ez a matematika. És ráadásul nem csak azért mondom, mert ilyen primitív módon írsz m mindenkinek, aki nem kommunista."

Hanem gondolom azert, mert megirtad a Mensa tesztet, es 135+os lettel. Rossz hirem van: a felso 1% a teljes nepessegre vonatkozik, es bar egyre tobb a kommentelesre raszoko irastudtlan, azert az itteni populacio erosen 100+os. Hadd tippeljek, nem matekos iranybol jottel, ugye?

"Kizárt, hogy diplomád van ilyen intelligenciával. Talán még szakmunkás sem vagy. De, hogy vörös könyved volt (nagyjából az egyetlen könyved), azt nagy összeggel megtenném."

Szerintem meg egesz ertelmesen ir a srac (csaj?), a voros konyvvel pedig nem nagyon peldaloznek a helyedben. Ad1, a mostani partok "elitjenek" nagy resze rendelkezett azzal a bizonyos konyvecskevel (a fehervari Telekibe jartam, 15 eve meg kinn volt Orban Viki KISZ-titkari kepe, MUHAHA), ami a kommentelok nagy reszerol mar csak kora okan sem elmondhato.
Nem mellesleg en is ugy latom, hogy a legsikeresebb MSZMP utodpart a Fidesz, szoval ezzel csak ovatosan, baratom.

Az esemenyekre visszaterve: remiszto, ami ebben az orszagban tortenik. 2010-ben a Fideszre szavaztam, mint sokan masok, akik valtozast remeltek ettol. Valtozas az lett, de remalmaimban sem kepzeltem volna, hogy ilyen iranyba, es foleg ilyen aggresszioval es pofatlansaggal lesz.

esefe 2014.06.06. 11:34:47

@leningrad: Ez nekem nem rossz hír. Ez matematika.

Ha nem látnád ki mindenki kommentel is (nyolcvan felett gond nélkül ír, hogy mit azt meg látnod kell, ha van hozzá eszed), akkor is ugyanannyi esély lenne (vagy nagyon minimálissal kevesebb mint az utcán), hogy egy százalék esélye legyen.

De elárulom, több mint az alsó határ az analógiás gondolkodási képesség extrém magas kategóriájában, csak az egyszerűség miatt írtam amit írtam.

Én egyik pártot sem szeretem. de egy biztos, hogy a bolsik alakultak át szocialistává, a könyveseik kilencven százaléka náluk maradt (aki egyáltalán megmaradt a politikában), automatikusan.

Bánt valamiért, ha a vörösöket bolsizom? Nem kellett volna az elnyomókat szolgálnod és nem bántana!

egysmás 2014.06.06. 11:35:00

@esefe: Várj, én megvádolom Orbánt, hogy elgáncsolt harminc éve, majd feljelentem és miután nem vizsgálják a dolgot, mert már elévült, ki lehet jelenteni, hogy a vád igaz, csak nem vizsgálják.

esefe 2014.06.06. 11:38:03

@egysmás:

Ez nagyon szánalmasra sikerült.(Vizsgálták és kimondták, hogy volt, csak elévült. Te nem emlékszel semmire a mai reggelen kívül?)

Na hagylak, mert egyre nagyobb butaságokat beszélsz!

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2014.06.06. 11:38:23

@esefe: "@van_itt_valaki?: Egy százalék esélyed nincs, hogy intelligensebb legyél nálam. És ezt nem gondolom, hanem ez a matematika. És ráadásul nem csak azért mondom, mert ilyen primitív módon írsz m mindenkinek, aki nem kommunista.

Kizárt, hogy diplomád van ilyen intelligenciával. Talán még szakmunkás sem vagy. De, hogy vörös könyved volt (nagyjából az egyetlen könyved), azt nagy összeggel megtenném."

Ja igen, es ez a hozzaszolas igy egyben nagyon szepen mutatja, miert is "karos" bizonyos szempontbol a Mensa teszt. A magadfajta felfuvalkodott holyagok onigazolaskent hasznaljak, hogy a (feltetelezett) piedesztaljukrol masok intelligenciajat, kepzettseget vagy barmijet kritizaljak, teljesen jogtalanul. Esefe velemenye neked elhiszem h nem tetszett, de az irasaban nem volt semmi alacsony intelligenciara utalo resz. A tieddel ellentetben.

Helyetted is szegyenlem magam.
(Csak egy megjegyzes: ha szakmunkas lenne, se arulkodna a dolog az intelligenciajarol, de a mernoki szakok tipikusan azok, amik nem oldhatok meg seggelessel (nem ugy mint a jog pl - megerne egy kulon hozzaszolast miert ul aranyaiban joval tobb felfuvalkodott, szuk latokoru de vegtelenul onhitt jogasz politikai pozicioban, mint amennyit a vegzettek szama es aranya indokolna))

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.06. 11:40:14

Majd az őszi választásokon zsarolhatjátok legközelebb a kormányt csicskák!

Rezsiemelést! Sajtószabaccságot, demokráciát, ejrópát, svejcot!

Addig barikádra fel!

babbaba 2014.06.06. 11:42:09

@egysmás: Ha egy vizsgálat alaptalan volt, akkor azt írják, hogy bűncselekmény hiányában szüntetik be az eljárást. Ha találtak valamit, de eljárni nem tudnak elévülés miatt, azt írják, hogy elévült.

Te valóban nagyon keveset tudsz a világról. És még azt mondják, ide okosabb emberek írnak mint az átlag. Nem lett az átgondolva.

babbaba 2014.06.06. 11:44:47

@leningrad: Édes istenem! Ezt minek szovjetbarát? Csak nem találva érzed magad te is?

ParaZita2 2014.06.06. 11:46:03

@esefe: Jobbak:
Jogi végzettségű? Kizáró Ok!
Orvosi végzettségű? Kizáró ok!
Nincs politikai-filozófiai, szociológiai és egy természettudományos legalább mesteri végzettsége? Kizáró ok!
Milyen az emberi integritása, értékrendje?
Milyen az "erkölcsi bizonyítványa"?
Milyen a családi és vagyon háttere?

(pl. én - :) -csak azért nem felelnék meg, mert nincs bizonyos végzettségem)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2014.06.06. 11:48:20

@esefe: "De elárulom, több mint az alsó határ az analógiás gondolkodási képesség extrém magas kategóriájában, csak az egyszerűség miatt írtam amit írtam."

No, meselj :))) Kivancsian hallgatom.

"Én egyik pártot sem szeretem."
Dehogynem.

"Bánt valamiért, ha a vörösöket bolsizom? Nem kellett volna az elnyomókat szolgálnod és nem bántana!"

Hogy is volt az az allitas az analogias gondolkodas athagott extrem magas hatararol? Nem szolgaltam az elnyomokat (sem a korom, sem mas okan nem is tehettem volna), megis bant. Akkor ez most hogy is van?
Az elnyomokrol szolva, pont ez a bajom a jelenlegi kormannyal. Az orszag egynegyedenek tamogatasaval gyoztes Fidesz mindent erobol nyom at, a nem letezo 66%os tamogatottsagukra hivatkozva. Ha valoban akkora lenne a tamogatottsaguk, akkor sem kene a maradek 33% tottkan eroszakkal lenyomni semmit. Igy most 75%ot tomnek.

Ez nem partpreferencia, nem jobb es bal. Ez egyszeru igazsagerzet. (tudom, az ilyesmit nem merik Kristof specko tesztjei.)

egysmás 2014.06.06. 11:48:44

@babbaba: ha a vizsgálni kívánt cselekmény elévült, akkor nem vizsgálják.

A nemvizsgálat indoka pedig az, hogy a vizsgálat egy elévült cselekményre irányulna.

Magyarul, ha te azt mondod, hogy én húsz éve elloptam tőled a mecsboxodat,akkor nem vizsgálnak, és meg is mondják, hogy azért nem, mert az a cselekmény már elévült, tehát a vizsgálatnak nem lenne hatással sem rád, sem rám.
Nincs szankció, nincs kártérítési kötelezettség, nincs semmi.
Tehát nem is mozdulnak a nyomozók.

béla a görög (törölt) 2014.06.06. 11:54:04

@♔batyu♔: Buta ember!
Tudtommal egy szem ment ki gumilövedéktől - tehát nem szemeket hanem csak szemet. Azonkívül az korrekt volt. a magadfajtát jól össze kell verni abból ért.
(Egyébként a posztnál a posztoló se és én se nem gumilövedékre gondoltunk. /én biztos/)

A libsik nem ölnének soha birka fideszest. a birka fideszes birka magyart is jó fogyasztó. Nincs velük baj csak ostobák, de hát ostoba emberekkel is együtt kell élni.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2014.06.06. 11:54:21

@♔batyu♔:
"Ennél többet ér pld. a DunaTV, vagy a közszolgálati. "

Na ne haragudj, de a közszolgálati tv adás (mind) egy hulladék szar. A sport közvetítéseket leszámítva nézhetetlen.

A VV egy hányadék a többi szarral együtt, de például a Szeretlek Magyarország, egy akkora selejt, olyan emberekkel mint a Csiszár na az már minőség. Ugyan egy fikarcnyit sincs jobb a műsorra mint a másik kettő tv2/rtl rötyinek. De cserébe 78-80 milliárdot dobunk ki rá.

Tehát ha színvonalról beszélünk akkor nem a közszolgálati csatornákkal kellene példálózni.

Másrészt minek is van ennyi állami tv: mtv1, mtv2, mtv3, dunatv, dunatv2, dunatv autonómia, parlament tv. Ennyi jutott eszembe hirtelen, kellene össze vissza kettő, egy földi sugárzású, meg egy műholdas a külhoniaknak, meg maximum maradhat az m3 személyzet nélkül, archív adások ismétlésével. A költségvetést meg minimum felezni kellene, minek ennyit költeni ezekre a hulladékokra. Máris lenne 40 milliárd az iskolákra.

A reklámok lehet amúgy utálni, nincs aki szereti, de ezért nem kell fizetni az adásokért, vagy ezért nem kell olyan sokat fizetni az adásokért, amit Józsikának meg Marika néninek nem tellene, a nyugdíjból meg közmunkából. Így Józsika megnyugszik megnézi a napi népbutítását és nem agyal azon, hogy melyik lámpavas is lenne jobb egy-egy irritáló és korrupt politikus felkötésére.

Ez az új adó meg hát ugye a nyereségességtől független. Akkor már etikusabb lenne, hogy az olyan médiumok amik reklámokból tartják el magukat kapjanak egy 5% nyereség utáni plusz adót, értékhatárok nélkül. Na az lenne egy Fideszes egyenlősdis megoldás. De ennek látszatra sincs köze semmilyen bevételi kényszerhez. Mindössze egy kicsinyes bosszúról szól, illetve zsarolásról.

Baszkikám 2014.06.06. 11:55:46

Nos, nem értem normális emberek miért állnak le a viktorfelszoponcokkal vitatkozni.
Nem vettétek még észere, hogy nekik minden, és mindennek az ellenkezője ugyanúgy elfogadható, ha a nagyúr szájából hangzik el? Ráadásul "ész"-érvekkel meg is próbálnak magyarázni minden eszement baromságot.
Vegyünk csak egy példát, ami elég jól mutatja miről is van szó.
Paks, és Putyinbácsihoz való hozzáállás.
Pár éve az orosz KGBdzsúdós volt a patás ördög, akinek eladjuk a lelkünket, ha megkötjük vele a paksbővítősszerződést.
Most meg? Asszem nem kell ecsetelnem.
És a felszoponcok vigyázzállásban, azaz ülésben, simán megkommentelik neked, hogy egy ilyen pálfordulás pár év alatt teljesen normális dolog.
Az, hogy a vezéreik saját magukat köpték szembe ezzel a húzással, nem is érdekli őket! Ugyan már semmiség!
Ha bármelyik más politikai erő akárkije tenne hasonlót, azon csámcsognának ezerrel, hogy mekkora köpönyegforgató az adott illető.
Bezzeg akármelyik dilettáns megélhetési politikus a kormányoldalon! Azoknak csak bölcsesség hagyja el a száját.

Mondom, kár ezekkel leállni vitatkozni, mert tök felesleges.
A pártszékházból kiadott formaszövegeken kívül úgyis csak komcsizás, libsizés az amit összetudnak hozni.

És igen! Én egy libsikomcsicigányzsidó vagyok, nem kell rá külön felhívni a figyelmem, vagy akár meg is teheted, kedves fideszfelszoponc.
Szabadság van , kommentelhetsz.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2014.06.06. 11:55:52

@babbaba: a nevem egy orosz ska-punk zenekar utan kaptam. Szovjetbarat mar nehezen lehetnek, de az oroszokkal speciel epp a jelenlegi kormanyzat baratkozik. Szoval ha igy vesszuk a nevem teljesen "komilfó".

Ja igen, es teljesen talalva erzem magam, ez nyilvanvalo :) Alacsony intelligenciaju szakmunkas (sem) lehetek, ezt akarki meglassa :)

Ha nem provokacionak szantad, hanem oszinte a kerdesed: ezt azert, mert valoban letezik a jelenseg. Legalabb ketfele valtozatban: amikor az alacsony onbecsulesu tag vegre papirt kap arrol, hogy o talan tenyleg csak azert volt olyan nepszerutlen a suliban, mert o "mas", mert o okosabb. Aztan ezen felbatorodva elkezd mindenkit hulyezni.
A masik verzio a rosszabb, amikor az arrogans pocs kap ezuton megerositest. Na, abbol lesz a meg nagyobb hepaj:)
A tagsag egy resze tokeletesen elviselhetetlen mint ember, es ezt sajnos nagy reszben a megszerzett papirja (is) taplalja. <maganvelemeny>

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2014.06.06. 12:10:29

@babbaba: "@egysmás: Ha egy vizsgálat alaptalan volt, akkor azt írják, hogy bűncselekmény hiányában szüntetik be az eljárást. Ha találtak valamit, de eljárni nem tudnak elévülés miatt, azt írják, hogy elévült.

Te valóban nagyon keveset tudsz a világról. És még azt mondják, ide okosabb emberek írnak mint az átlag. Nem lett az átgondolva."

Az uccso 2 mondatban azert tobbe-kevesbe igazad lehet, mert bar sem az altalad az elevulesrol irtak, sem a "buncselekmeny hianyaban" resz nem fedi azt, ahogy a jogrendszerunk mukodik, megis vetted a batorsagot hogy masoknak beszologass. Bar lehet nem vagy konkretan hulye, csak hulyebb, mint amennyire bator.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2014.06.06. 12:18:45

@leningrad: az uccso mondatot nem kellett volna, bocs. Csak felhuztam magam. Editalni sajnos nem lehet.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.06. 12:47:49

@esefe: Akkor csak bámul tovább, legfeljebb legyint egyet.

A Magnetnél vagy, amelyik felezte egy csomó ember fizetését, amikor megvette az olasz bankot? És persze csak havi két készpénzfelvétel ingyenes, mint mindegyik magyarországi banknál, mellette évente 2400 forint kártyadíj...

@♔batyu♔: Tévedsz. A média üzenetei nagyon fontosak, ezt ismerte fel 2006 körül a Fidesz, jól bevárásolt a médiapiacon és simán megnyerte a választásokat 2010-ben és 2014-ben.
Az én médiafogyasztásom nem egyezik az átlagemberrel, mert sosem volt tévém és rádióm, csak gyerekkoromban szüleimnél néztem tévét és rendszeresen külföldi újságokat, hírportálokat olvasok.

grigorij 2014.06.06. 12:52:20

Hú baszki, megy itt a balosozás, jobbosozás, pedig a lényeg nem ez!
Még az sem, hogy a nyereséget kell adóztatni, és az sem, hogy x vagy y kikerül a törvény alól és pofára nyakonbasszuk valami luxusadóval, hogy jöjjön be a lé, amit már júniusban előre elloptunk...
A valódi probléma az, hogy ezek a orbáni törvények (bankok ellen, nyugdíj, telekomadó, most a reklámadó) kizárólag
1, a nyereséges területek lezüllesztésére valók, amiket majd a seggnyaló tábor később hugyé-szaré felvásárol, így féláron juttat a csúti falábú a táborának nagy nyereséges cégeket!
(és ebben az sem gátolja, hogy közben a ország döntő része tönkremegy vagy kivándorol, ők 5-10 évet is képesek átvészelni még akkor is, ha véletlenül valóban valami nemzetközi bojkott lesz országunk ellen!)
2, minden nem hozzájuk tartozó bank, telefonos cég, közlekedési vállalat vagy média káros és meg kell szüntetni! Ma már a tévék/rádiók 90%-a, a netes portálok 60%-a és az újságok 60%-a a kezükben van. Akkor lehet a totális fasizmust beindítani, ha az utolsó országos és népszerű cstornákat, portálokat is megszerzik, bezáratják, elüldözik! Ha az RTLK és az origo is meglesz, mindent megtehetnek, hiszen az ország 95%-a kizárólag az ő csatornáikat nézi, hallgatja, így semmi ellenvélemény, valódi információ nem lesz megismerhető, minden ellenvélemény ellenséggé, nép és magyarellenes támadássá változik.
Ez nem Belorusszia!
Ez már a chavezi bolsevik diktatúra!
És a közénklövetésben se legyél annyira biztos, hiszen ma már vannak pufajkások és munkásőrök (TEK és Katasztrófavédelem) és nincs sem ügyészség, sem bíróság, amely egy fasiszta rendőrattakot elítélne!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.06. 13:28:26

@Lexa56:

Na és ez hogyan befolyásolja azt amit én írtam? Sehogy.

jolaca 2014.06.06. 19:37:34

@grigorij:
Gratula!
Hozzászólni készültem, de csak annyit: Te rendesen elmondtad a lényeget. Bár próbálnák azok is MEGÉRTTENI a leírtakat (a vitaindítót is beleértve), akik másra sem képesek, mint zsigerből bőgve libsi-bolsi-multizni.

Chayenne 2014.06.06. 20:04:23

@van_itt_valaki?: Te egy igazi kis köcsög fidesznyik vagy! Esetleg egy frusztált jobbikos.....sajnállak bmeg!

Mekk Gábor 2014.06.07. 14:25:40

@Baszkikám: "Én egy libsikomcsicigányzsidó vagyok" - ez a megfogalmazás azt takarja, hogy életedben nem dolgoztál?

bölcsbagoly 2014.06.12. 16:05:19

Rogán nyugodtan mondhatta ezt, ugyanis, aki a felelősség az diktál s nem a partvonalon túli kibicek!Az ellenvélemény addig vehető tekintetbe, amíg konstruktív, de nem mikor nihilista/negativista: csak, azért, mert alapon történik. Egy titkos küldetés mindig annyiba kerül amennyibe, ha az hasznos s attól titkos, hogy a résztvevők nevét nem kötik illetéktelenek orrára.
Ha nem tévedek, a médiaadó sávos lesz! Erről miért hallgat a nem igen tisztelt ellenzék és médiuma?

hosaka 2015.07.20. 10:31:11

@Mekk Gábor: Mekk Gábor 2014.06.07. 14:25:40
@Baszkikám: "Én egy libsikomcsicigányzsidó vagyok" - ez a megfogalmazás azt takarja, hogy életedben nem dolgoztál?

Ezen a blogon csak te tudsz vasvellával szart kanalazni. Ázsiai szarcsimbók.

Ria-ria-Germánia! Kerítésen dolgozz, kész van? Utána ugass, keletről jött ember.
süti beállítások módosítása