Köröz az Interpol? Sebaj, Viktor megvéd!

H_A Címkék: Orbán Viktor INA Mol Hernádi Zsolt Interpol nemzetközi körözés Tiszai Vegyi Kombinát2013.10.15. 23:26

A kormány megvédi a rezsicsökkentést, a szegényeket, nemzeti jelképeinket, a nyugdíjak vásárlóértékét, a munkahelyeket, a magyar termőföldet, a magyar családokat, a devizahiteleseket, a pórul járt trafikosokat, és ki tudja még mi mindent hagytam ki a felsorolásból. Nem hiszem, hogy van még valami/valaki amit/akit a magyar kormány ne védett volna meg látható vagy láthatatlan ellenségektől. Ilyen értelemben lassan négy éve a jó kormányzást a "megvédés" intézménye, úgy értem, demagóg lózungja helyettesíti. Minden olyan intézkedés, amely nem csupán a jóérzéssel, de a józan ésszel is elég gyakran szembehelyezkedik, azt meg kell védeni.

Miután már néhány hete is elhangzott, hogy a fentiek mellett a kormány megvédi az Interpol által körözött Hernádi Zsoltot, és a Mol-t is, nem hatott a meglepetés erejével, hogy újra elhagyta ez a kijelentés Orbán Viktor száját. De valahogy mégis. Akkor is, ha mégiscsak a nemzeti ipar zászlóshajójáról, és annak kapitányáról, elnök-vezérigazgatójától van szó, nemdebár? Amitől most egyáltalán szóra érdemes ez az újabb kormányzati hősiesség, az az, hogy a MOL tulajdonában lévő Tiszai Vegyi Kombinát új üzemének szimbolikus alapkőletételét közösen ünnepelte Hernádi Zsolt, a Mol vezére és Orbán Viktor miniszterelnök. Ez meg azért nem kerülheti el a figyelmet, mert Hernádi Zsolt most jelent meg először kamerák előtt azóta, hogy nemzetközi és európai elfogatóparancsot adtak ki ellene, és felkerült az Interpol listájára is. Nos. Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnökének ez nem lehet akadály arra, hogy közös fotón vigyorogjon vele.

hernadi.orban.jpgHernádi Zsolt, a magyar ipar zászlóshajójának körözött kapitánya Orbán Viktor fedezékében

E lassan mindenre és mindenkire kiterjedő böszme nagy megvédési hullám tetején ülve engem speciell egyáltalán nem érdekel, hogy aki Orbán Viktorral parolázik, az hivatalból ártatlan, és bekaphatja Horvátország, az Interpol kicsitől nagyig. Fogalmam nincs, hogy Hernádi valóban megkente-e Sanadert azzal a szaros 10 millió euróval anno a horvát állami  energetikai óriáscég (INA) privatizációja kapcsán. Nem tudom, hogy ennélfogva Hernádi járulékos áldozat csupán, vagy valódi célpont. Azt viszont látom, hogy a magyar kormánynak nem érdeke, hogy mindez kiderüljön. Mert hogy is feltételezhet valaki olyat, hogy a Mol első embere, a miniszterelnök úr kebelbarátja, a Videoton FC főszponzori szerződéseinek aláírója, a magyar állam érdekében megvesztegeti horvát partnerét? Tényleg lehetségesnek tartja ezt vala ki? Hogy kormánykörökben mindez előfordulhat?

Ja, nagyon is. Azt hiszem, a magyar Mol részvényeseknek és főleg a magyar állampolgároknak joguk lenne megtudni, hogy sacckábé mi az igazság az ügyben. Ehelyett csak a szar demagóg terítését látni-hallani arról, hogy megint meg kell védeni valamit/valakit. A sokadikat, amikor a kormányt kritizálókat Magyarország - jelen esetben nemzeti ipara nemzeti szárnyashajójának - megtámadásával vádolják azonnal, spontán módon. És mert ez a tényállás, számomra egyetlen üzenete van ennek a mosolygós csoportképnek: a magyar miniszterelnök egy nemzetközi körözés alatt álló embert fedez. És büszke is rá. Akinek a helyzete tisztázatlan, akit Magyarországon kívül bárhol a világon lekapcsolhatnak és kiadhatnak a horvát hatóságoknak.Igaz, hogy a hanyatló Nyugat civilizáltabb felén aligha fordulhatna elő, hogy kétes ügyletekbe keveredett cégvezetőket, közéleti szereplőket felkaroljon a politikum anélkül, hogy az illetők előzőleg tisztázták volna magukat. Mi elégedjünk meg annyival, hogy aki Orbán Viktor cimborája, az hivatalból a törvény fölött áll, és csakis valami aljas összeesküvés áldozata lehet.

Már csak azt szeretném tudni, akkor ennek analógiájára mindazok, akik vélt vagy valós, elkövetett vagy el nem követett disznóságok miatt hatósági körözés alá kerülnek, nyugodtan megtagadhatják az igazságszolgáltatással való szembesítést arra hivatkozva, hogy Orbán Viktor majd megvédi őket a törvény előtti felelősségre vonástól?

fotó: index.hu

Update: Talán nem elhanyagolható fejlemény a fentiek vonatkozásában, hogy a norvég állami olajalap fontolóra veheti a tulajdonában levő, nagyjából 1,6 százalékos Mol-pakett értékesítését, mivel az alap etikai szabályzata nem teszi lehetővé, hogy olyan társaságokba fektessen, melyekben korrupció gyanúja merült fel. Etika, hallod, Viktor?

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr365571993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 07:00:02

Ez így csúsztatás. A magyar jogszabályok miatt Hernádi nem adható ki. Az interpolos körözés nem alap önmagában a kiadatáshoz. Arra a listára BÁRKI feltehető, viszont csak akkor keletkezik kiadatási kötelezetség, ha fennállnak más feltételek is.

H_A 2013.10.16. 11:11:34

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Pont ezért nem ártana tudni, mi az "igazság" az ügyben. Orbánék variánsán túlmenően.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 12:14:46

@autognomia:

Ja, hogy a vád Hernádi ellen igaz-e? Szinte biztos vagyok benne, hogy igen. De nem erről írtam.

H_A 2013.10.16. 12:23:53

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Értelek. Én meg arról írok, hogy gyanúba keveredett, kétes múltú-jelenű egyének mellett kiállni, alapjáraton védeni őket, és zsigerből visszatámadni miniszterelnökként, nem lehet követendő példa. Még akkor sem, ha a tenyeréből eszünk. Főleg akkor nem.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 12:50:33

@autognomia:

A jogszabályok betartása a legfontosabb szerintem. Mit szólnál, ha egy egyébként bűnös embert kiadnának, annak ellenére, hogy a törvény ezt nem teszi lehetővé?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.16. 14:38:27

és az volt a leggyomorforgatóbb, hogy a MOL dolgozóit/alkalmazottait védik meg állítólag. Kérdem én, hogy melyik kutast védik meg és mitől is?

Ugyan az a csúsztatás, mint mikor a kormányt támadják=Magyarokat támadják szöveggel.

MACISAJT 2013.10.16. 14:42:15

hvg.hu/itthon/20131007_Nem_adja_ki_Hernadi_Zsoltot_a_Fovarosi_To

Törvényszék! Hallod, szerzőkém: törvényszék.
Nem Orbán Viktor.
Hanem-ahogy jogállamban szokás- a bíróság mondta ki.

"Update: Talán nem elhanyagolható fejlemény a fentiek vonatkozásában, hogy a norvég állami olajalap fontolóra veheti a tulajdonában levő, nagyjából 1,6 százalékos Mol-pakett értékesítését,"

Ja kérem, ha a Napi.hu (tényleg napi rendszerességű) rémhírkeltéseit nézzük, akár fontolóra is vehetjük hogy elzavarjuk őket a vasporos csicsába...:)

OkoskaTo:rp 2013.10.16. 14:52:26

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: A magyar jogszabályok szerint kiadható lett volna, ha a T. ügyészség nem dönt úgy a nyilvánosság kizárásával, hogy Hernádi nem korrumpált Horvátországban, mert csak. És ezt így Magyarországról kijelentik.
Nem feltétlenül mellesleg ez pontosan az a főügyész, aki szerint a Gripen-vásárlásnál sem történt korrupció, noha Magyarországon kívül szinte az összes érintett beismeri: A BAE "jóvátételt" fizet, hogy ne kapirgálják tovább. A svédek örömmel adnák át az adatokat, ha a magyar ügyészség hajlandó lenne elkérni. Ausztria, Csehország szintén eljárásokat indított a "Gróf" ellen.

Hernádi nem-megjelenése, kvázi bujkálása máris kézzelfogható károkat okoz annak a cégnek, amit vezet. A transzparenciára kényes befektetők máris kezdik eladni a részvényeiket.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.16. 14:54:06

Peeeeersze mert a törvényszék bizonyára marhára független. Ott egyetlen embere sincs a fityesznek.

Legalábbis ha 2005-öt írnánk és gyurcsány haverját kérnék a horvátok, akkor a fityesz hőbörögne a legjobban, hogy miért nem adják ki ezt az oligarchát...

És ott a pont: a fityesznek nem érdeke tisztázni a kérdést.
Akkor most mi lesz?
Még tíz év múlva is ott lesz az interpol vörös listáján??? Addig inkább nem megy az eu-ba ez a drága ember, inkább ül itthon a haverja mellett?????

én már a fény gyermeke vagyok 2013.10.16. 15:02:17

Nyugodság emberek, létezik még Budai Gyula, minden stikli feltárója. Már a 2009 novemberi ügyeknél jár, hamarosan eljut a fideszes balhékhoz is.

Fullánkos Algol 2013.10.16. 15:04:17

Hát igen, a bűnszervezetekben a dominók vigyázni szoktak egymásra hogy el ne dőljenek. Főleg egy kun béla esetében.
Orbán - Kun Béla
Szájer - Ágoston Péter mek.oszk.hu/00300/00355/html/img/7b.jpg
Pintér Sándor - Garbai Sándor filmhiradokonline.hu/watch.php?id=5227
(ott van mellette a videón az egykori Martonyi meg a Révész Máriusz is)
Rogán Antal - Rákosi Mátyás
Pokorni Zoltán - Kunfi Zsigmond www.delmagyar.hu/133_napon_at_tarto_kulonos_alom/cikk/210/2092123/4.jpg
Németh Zsolt - Landler Jenő filmhiradokonline.hu/watch.php?id=5305
Zagyva György Gyula - Leopold Rado (Roth) (Lenin-fiú) kuruc.info/galeriaN/egyeb/zsidokomm1.jpg
Kövér László - Tisza István
Habony Árpád - Ujszászy István
Gyurcsány - Klebelsberg - Metternich
stb...

dr kíváncsivagyok 2013.10.16. 15:04:27

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
" Arra a listára BÁRKI feltehető, viszont csak akkor keletkezik kiadatási kötelezetség, ha fennállnak más feltételek is. "

Ez komplett hazugság !
Milyen feltételekről beszélsz ?
Barátja-e Orvbánnak , vagy nem ?!
Kötelesek kiadni,...és azt mondom kurvára kiváncsi vagyok hogy bűnös -e ...

dr kíváncsivagyok 2013.10.16. 15:06:30

@autognomia:
" Én meg arról írok, hogy gyanúba keveredett, kétes múltú-jelenű egyének mellett kiállni, alapjáraton védeni őket, és zsigerből visszatámadni miniszterelnökként, nem lehet követendő példa."

Kivéve ,..ha baltás-gyilkos az illető .
Orvbán sokadszor is felülírja az Európai jogot...

dr kíváncsivagyok 2013.10.16. 15:08:33

@Hoppácska:
"És ott a pont: a fityesznek nem érdeke tisztázni a kérdést.
Akkor most mi lesz? "

Az lesz , hogy Hernádi kénytelen lesz beérni a Balatonnal...
Soha életében ( amíg Orvbán uralkodik...) nem mehet külföldre...még Szlovákiába se...

dr kíváncsivagyok 2013.10.16. 15:09:55

Hú de röhögnék , ha Sanader beismerné és Hernádi ellen vallana...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.16. 15:11:17

@dr kíváncsivagyok:
"Hú de röhögnék , ha Sanader beismerné és Hernádi ellen vallana... "

A derék magyar polgárok úgyse fogják elhinni ezt az újabb mocskos nyugati orvtámadást az ország ellen!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 15:19:12

@dr kíváncsivagyok:

Nemhogy nem kötelesek, hanem egyenesen nem adhatják ki. Nézd meg a vonatkozó jogszabályokat. Még az interpolos körözésnél sokkal szigorúbb európai elfogatóparancs esetében is van pár eset, amikor meg kell tagadni a teljesítést.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 15:21:45

@OkoskaTo:rp:

"A magyar jogszabályok szerint kiadható lett volna, ha a T. ügyészség nem dönt úgy a nyilvánosság kizárásával, hogy Hernádi nem korrumpált Horvátországban, mert csak."

Ez így igaz. De miután már született ilyen döntés, egyszerűen nem lehetséges a kiadatás. Ha az ügyészség előző döntösét kritizálod, akkor az oké. De a mostani helyzetben a döntsé más nem is lehetett volna.

SemBoga 2013.10.16. 15:24:47

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: engedtek ők már gyakorlatilag szabadon baltás gyilkost is

Pendejo 2013.10.16. 15:36:40

Vérdíj nincs a fején? Szerintem akadnak az országban bőven, akik cudar helyzetüknél fogva egy sánta tyúkért cserébe is kirángatnák a horvátokhoz..

látjátok feleim szümtükkel 2013.10.16. 15:43:30

Somk minden elhanagzott már itt, az is, hogy azt írja a jpgszabály.
Nos mit is ír a nemzetközi bűnügyi jogsegélyről szóló 1996. évi XXXVIII. Törvény ( úgy tudom ma is ez a szövege a hatályos )?

4. § (1) A bűnügyi jogsegély formái: a kiadatás, a büntetőeljárás átadása, illetve átvétele, a szabadságelvonással járó büntetés vagy ilyen intézkedés végrehajtásának átvétele, illetve átengedése, az eljárási jogsegély, valamint a feljelentés külföldi államnál.

- nem tudjuk pontosan a horvátok mit, és milyen indokkal kértek.
Ha a kiadást kértek, akkor jön a következő szabály:

13. § (1) Magyar állampolgár kiadatásának csak akkor van helye, ha a kiadni kért személy egyidejűleg más állam állampolgára is, és állandó lakóhelye külföldön van.

Ez a szabály minden olyan magyar állampolgárra vonatkozik ( nem csak Hernádira ), aki kirázólag csak a magyar állam polgára. Pont.

Pont.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.16. 15:46:19

@látjátok feleim szümtükkel:
A gyanú akkor is rajta van.
És akkor egy politikusnak, aki ad ugyebár a feddhetetlen jó hírnevére, nem illene mutatkozni vele...

És mindenkinek igyekeznie kellene tisztázni.
De nem igyekszik senki. Nem adjuk, nem bűnös, slussz.

Monyoka1971 2013.10.16. 16:00:12

Naszoval: ami itt es mashol le van irva hulyeseg. Ha nemzetkozi elfogato parancs van valaki ellen kiadva, el KELL fognia a rendorsegnek. Nem az interpolnak, ami egy szervezet, hanem a magyar tagszervezetenek (rendorseg). Ezt kovetoen orizetbe KELL venni, majd birosagi targyalason donteni a kiadasarol. Ennyi. Persze, ha szolnak a rendorsegnek, hogy nem kell elfogni, akkor mas a helyzet...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 16:00:22

@Hoppácska:

Ez már Hernádi magánügye. Ha akar, elmehet önként a horvát bíróság elé.

Nem pont ugyanaz az eset, de hasonlít ebben az ír gázolós esetéhez: nem köteles eljönni Mo-ra letölteni a börtönbüntetését, de megteheti ezt önként.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 16:02:43

@Monyoka1971:

Nem így van. Először is a rendőrség megnézi, hogy az elfogató parancs milyen jogalapra hivatkozik. S ha ez a jogalap eleve nem fogadható el, akkor le sem tartóztatják az illetőt.

NA YA! 2013.10.16. 16:09:08

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: úgy látom, te is megkaptad a 10 mázsa tűzifát, te kis teljesen PC! ;)

látjátok feleim szümtükkel 2013.10.16. 16:12:15

@Hoppácska:
Tudod más az erkölcs és más a jog.

Az USA elnökjelöltje sem lehetett az a politikus ( valamelyik Kenedy ), akivel összefüggésben gyanús balesetről beszéltek. Csak beszéltek, nem volt ellene eljárás sem. Az ott van, mi meg itt vagyunk.

A gyanú nem bizonyosság, ezért van olyan jogelv, hogy ártatlanság vélelme. Kérd meg Maxvalt, hogy magyarázza el, mit is jelent ( most nem érek rá, talán majd később, ha ő nem fejtené ki ).

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 16:14:29

@NA YA!:

Igen, aki ismeri a jogszabályt, az biztosan a Fidesz embere. Más nem lehet. Az igazi ellenzéki akkor is támadni köteles a Fideszt, ha igazat mond.

Egy példa:
X: A rohadék cigány Orbán új pokoli terve, hogy ezentúl évente adóbevallást kell beadni és büntetve lesz a többnejűség! Ugye felháborító?
Y: Dehát eddig is volt adóbevallás és büntetve volt a többnejűség.
X: Úúúúúúú! Lefizetett téged a cigány Orbán diktátor!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 16:24:28

@látjátok feleim szümtükkel:

Ez már jogon kívüli kérdés: egy adott politikai közösség mit tűr el és mit nem. A magyar politikai közösség ultratoleráns: mindent eltűr. Természetesen mindig csak a saját, kedvenc párthoz tartozóknál, míg a többi párt embereinél még a szimpla létezésüket is erősen aggasztónak tartja. :-)

Szúnyog 2013.10.16. 16:31:20

Ez a kis szennyes írás, mert a sok sötét hozzászólás gyönyörűen példázza, miért olyan rohadtul utálatos az ún. baloldal, aminek persze semmi köze ahhoz. Ócska, primitív prolimentalitás.
itt van egy ügy, amiben teljesen nyilvánvaló, hogy mit kell tennie egy országnak. Nyilván nem kiadni. Akkor sem, ha az volna a jogszerű. Mert nem. Mert aki ilyen helyzetben kiadja a legnagyobb cég vezetőjét, az szar és gyenge.
A horvát eljárás teljesen nyilvánvalóan politikai. A film, amire hivatkoznak nem mutat semmit, a történések időbelisége meg éppen kizárja a vádat. (Ettől még lehet kenőpénz az ügyben, csak éppen soha nem lesz bizonyítható.)
De a nagyon primitív proliknak csak az kell, hogy ordíthassanak. Haza, érdek, igazság? Ugyan.
A szarjancsi poszternek meg az kell, higgyék azt, ő valaki, mert az index nevű bulvár-szennylap néha kiköpi őt oda előre.

zobod 2013.10.16. 16:34:28

Hülyeség. A MOL-t védi minden kormányzat, és igyekszik a működés külföldi befolyásolását megakadályozni. Az utódpárti kormány még törvényt is hozott a stratégiai vállalatok védelmére, mikor éppen a külföldi befolyásszerzés volt terítéken 2007-ben (lex mol). Nem Hernádi az érdekes, nem őt védik, hanem a MOL CEO-t aki történetesen Hernádi. Ha a Mosonyi lenne, akkor őt védenék, ha a poszt szerzője, akkor őt.

OkoskaTo:rp 2013.10.16. 16:39:08

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Ugye te is elfogadod, hogy az ügyészség előző döntése sem "csak úgy" született, a tények objektív vizsgálata alapján? Ettől kezdve meg tök mindegy, pontosan melyik horvát kérés visszautasításáról van szó. A kérdés az: Mit tudna Hernádi Viktor nyakába önteni, amitől a rohadtszemétnépnyúzó multicég feje hirtelen ilyen fontos védett személyiség lett neki.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 16:49:04

@OkoskaTo:rp:

"Ugye te is elfogadod, hogy az ügyészség előző döntése sem "csak úgy" született, a tények objektív vizsgálata alapján?"

Ebben biztos vagyok, de ettől még nem lesz igaz az eredeti állítás.

"Mit tudna Hernádi Viktor nyakába önteni, amitől a rohadtszemétnépnyúzó multicég feje hirtelen ilyen fontos védett személyiség lett neki."

Nyilvánvaló, hogy Hernádi nagyon fontos fideszes ember. De ez nem most derült ki.

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.16. 16:54:45

Ha tiszta álljon ki, ha nem akkor meddig bújtatja Orbán?

Szánalmas és aljas egy dolog, az Interpol kőrözöttek fellegvára leszünk.

Majd a birkamenet megvédi a hazát!

Reggie 2013.10.16. 17:01:28

Nem ertem, hogy ezen miert kell igy kiakadni. Ha az irek megtehetik, hogy nem adjak ki a gazolojukat, ha izrael bejelentheti, hogy nem adja ki a haborus bunos tisztjeit, akkor nekunk miert kene kiadni akar egy utolso rablogyilkost is?

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 17:12:17

@Reggie:

Izraelben tv. tiltja izraeli állampolgár kiadását, nem is csatlakoztak ilyen egyezményekhez. S nem EU-tagok.

Az ír meg egész más ügy.

Mindenesetre mind a 3 esetre igaz: a helyi hatóság teljesen törvényesen tagadja meg a kiadatást.

S a magyar hatóságnak ki kell adnia magyart is európai elfogatóparancs esetében, mérlegelés nélkül. Hernádit csak azért nem kell mert a jogszabály által felsorolt egyik kivétel vonatkozik rá.

zobod 2013.10.16. 17:12:53

@OkoskaTo:rp: Nem az a cél, hogy feltárjanak egy vélt korrupciós ügyet, az csak egy ürügy, ami gyenge lábakon áll. A horvát politika célja hogy a lakossági gázárak emelésére az INA privatizációs szerződésben tett vállalást ne kelljen teljesíteni, illetve hogy megússzák a két nagyfoglalkoztató finomító közül az egyiknek a valószínű bezárását. Ez a lényeg, a lakossági gázárak meg a foglalkoztatás. A többi csak bullshit. A magyar ajánlat a helyzet feloldására az, hogy vegyék meg a MOL részét az INA-ban, elegánsan, ahogy mi tettük mostanában több esetben is. Ha meg nincs pénzük, akkor kussoljanak, mert el lesz adva orosz befektetőnek az INA fele, azzal pedig nagyon rosszul járnak. Egészen tiszta, világos helyzet.

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 17:13:47

@Bayer birkamenet Zsolt élősködő here, te takarodj!:

Mivel nem köteles kiállni, így ez az ő magánügye. Mondjuk bevallom én sem mennék önként egy bíróságra, ha erre nem kötelez semmi.

OkoskaTo:rp 2013.10.16. 17:16:18

@zobod: Akkor meg miért a hangos vinnyogás, amikor éppen más játssza el velünk szemben ugyanazt, amit Viktorék tettek a Suezzel, az utalványforgalmazókkal, a bankokkal, plázákkal stb.?
(Elegánsan - ahogy te mondod - nekik sem mindig sikerül. Legalábbis nekem 3000 milliárdnyi vagyon államosítása, és így nagytulajdonossá válni nem az.)

high up! 2013.10.16. 17:49:36

Üzenem ennek a halom Nemzeti Fidiótának, akik állandóan harcolni akarnak a Jogállam ellen és rendre megvédeni a Nemzeti Oligarchák hatalmát, hogy:

az osztrák OMV vezére, Ruttenstorfer ellen olyan lazán beindult a nyomozás Ausztriában és olyan lazán ekl is jutott a bírósági szakaszba az ügy insider infóval való visszaélés vádjával, hogy azt a Nemzeti Orbánbirkák fel se bírják fogni.

Mármint hogy 1990-ben mindenki ilyesfajta országot akart magának.

Marha félázsiaiak!

Bambano 2013.10.16. 17:54:23

@autognomia: szerintem meg az a gáz, hogy a blogoszféra viszhangzik ettől a hernádi dologtól, miközben pár helyen azért leírták már hónapokkal ezelőtt, hogy mi az igazság.

csak akiknek valamiért jó, hogy hányják a molra a fekáliát, azoknak szelektív látásuk van és a valódi híreket nem akarják figyelembe venni.

Attól, hogy valaki stadiont épít, időnként lehet olyan húzása is, ami helytálló.

Bambano 2013.10.16. 17:58:26

"Mert hogy is feltételezhet valaki olyat, hogy a Mol első embere, a miniszterelnök úr kebelbarátja, a Videoton FC főszponzori szerződéseinek aláírója, a magyar állam érdekében megvesztegeti horvát partnerét? "

Kiindulásként bárki feltételezhet olyat, hogy valaki vesztegetett. Csak ha jönnek a tények, például van újsághír arról, hogy másvalaki beismerő vallomást tett a bíróságon (arról, hogy ő vesztegetett, nem Hernádi, hogy milyen ügyben, milyen indítékkal), akkor normális ember leszáll az ügyről.

még mindig magyarázat kellene arra, hogy miért olyan jó elverni a port a molon, mikor az ügyészségi vizsgálat is azt mondta, hogy ártatlanok, mikor az igazi tettes beismerő vallomást tett, mikor egyéb cikkek is arra mutatnak, hogy horvát belpolitikai háborúról van szó, ahol hernádi a collateral damage.

de valahogy a szarral teli bili lötyögtetésének a lehetősége mindig szelektív vakságot okoz a posztereknél.

nullák vagytok.

Bambano 2013.10.16. 18:01:51

@Bayer birkamenet Zsolt élősködő here, te takarodj!: te kiállnál egy olyan bíróság elé, amiről bizonyíték van, hogy nem lesz tiszta az eljárás?

high up! 2013.10.16. 18:16:53

@Bambano:

Te Nemzeti Okostóni, azt se tudod, hogy nem a bírósághoz menne Hernádi, hanem Ügyészi meghallgatásra. Az ügyészség meg nem szokott bírósági ítéletet hozni. Még az EU tag Horvátországban sem.

Na mindegy, határeset, Zsigó küldi majd a tüzifát.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.16. 18:18:03

Ez a blog a magyar libsi hitvallás tehetségtelenebb változata. Verjél szét mindent, amit még épen találsz ebben a szétvert, felaprított országban, és szaladj oda ahol megdícsérnek érte. Előre a dicső elődök nyomában

zobod 2013.10.16. 18:21:08

@OkoskaTo:rp: nem tudsz olyan külföldi nagybefektetőt mondani, akit ilyen primitív módon akartak megfélemlíteni. Természetesen a horvát politikát megilleti a jog, hogy elődei döntésének hátat fordítson. Ennek a módja, hogy vásárolják vissza az INA üzletrészt, ahogy a magyar kormány tette a szurguttal, vagy az e.on-al, és akkor olyan támogatott gázárat, meg ipari foglalkoztatást valósíthatnak meg a cég segítségével, amilyet akarnak, és bírnak.

A mindenkori magyar kormánynak kötelessége kiállni a maroknyi nagyvállalat mellett, ahogy azt más ország is megteszi. Pont úgy, ahogy a Gyurcsány-kormány megtette a lex mollal, és ahogy most az Orbán-kormány eljár ebben az ügyben. És természetesen Hernádi Zsolt, mint ember a lényeg, hanem a MOL CEO, akinek a cégvezetésben korlátozását nem használhatják a horvátok zsarolási alapnak. Mert pont erre készülnek, ugyanis ha tényleg csupán a vallomása kellene _tanúként_, akkor annak semmi akadálya, hogy itt Magyarországon horvát ügyészeknek megtegye, mint ahogy a múltban is megtette.

Bambano 2013.10.16. 18:22:45

@high up!: persze persze, nyilván az ügyész teljesen pártatlan, ha azok után, hogy volt beismerő vallomás, megint beidézte...

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.16. 18:24:42

Hernádi nem Orbánvicó haverjaként csinálta a karrierjét, hanem egy jól működő hazai nagyvállalat vezetőjeként

Ha odadobják a horvátoknak, az sanyarú lesz a Mol anyavállalat jövőjére nézve. Ezenkívül a horvátok visszaveszik az Inában az irányítást, és újra csőddbe viszik a maguk korrupt, bennfentes irányítási módszereivel

Ebből a blog írója csak kb. annyit ért, hogy együtt látta Hernádit Orbánvicóval, akkor mészárolnjuk le mindkettőt

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.16. 18:36:45

@zobod:
A Hernádi elleni terhelő adatok abból állnak, hogy egy orosz olajmogul átutalt 5 milió eurót egy amúgy is korrupcióval vádolt horvát-svájci vállalkozónak

Ez a muksi azt vallotta, hogy a pénzt valójában a Mol akarta küldeni rajta keresztül a volt horvát miniszterelnöknek. És láss csodát, máris kiengedték a börtönből és visszakapta az útlevelét, pedig egyedül ő az, akire terhelő adatai vannak az ügyészségnek

Ja és az orosz olajmogul is azt vallotta, hogy saját üzleti ügyeiben utalta a pénzt a fickónak

Ha ez bizonyíték, akkor mi is kiadhatunk elfogatóparancsot bármelyik multi vezérigazgatója ellen

Tamás Csacsicska 2013.10.16. 18:38:05

Majd az OMV elrabolja Hernádit és kiadja Horvátországnak.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.16. 18:49:19

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
"Ja, hogy a vád Hernádi ellen igaz-e? Szinte biztos vagyok benne, hogy igen."

Miből veszed biztosra? Mert semmi épkézláb bizonyíték nincsen

eleve lehetetlen 2013.10.16. 18:56:24

Nem sok mindenben értek egyet Orbánnal, de ebben igen. Védje csak meg a Hernádit. A napnál is világosabb, hogy megvették a Sanadert kilóra, de ez Magyarország érdeke volt, nem a Hernádi saját partizán akciója. Mi ezzel a gond a mi részünkről? Persze a horvátokat is megértem, de ne legyünk már álszentek!
A kilencvenes évek elején pont így vették meg a nyomoronc Antallt, meg a Hornt is kilóra (inkább dekára), hogy adják el a fél országot, csak ezek a patkányok nem 10 millióktól hugyoztak maguk alá, hanem hétzenélős kvarcóráktól. Mind a ketten ott is vannak már, ahol megérdemlik, hogy legyenek a rohadékok.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.16. 18:58:40

@Bambano:
" horvát belpolitikai háborúról van szó, ahol hernádi a collateral damage."

Ez részben igaz, de azért megvan az önálló tétje

Jelenleg az INA által termelt haszon nagyrészben ki van vonva a horvát pártok és politikusok korrupciós újraelosztási rendszeréből. Konkrétan 800 millió euró amit emiatt nem tudnak egymás között elosztani, szétlopkodni. Ha visszaveszik az irányítói jogokat - és ehhez Hernádin keresztül vezet az út - akkor megint szabad a vásár

Szúnyog 2013.10.16. 19:03:06

@eleve lehetetlen: Antallt senki sem vette meg, semmiféle magánvagyonra nem tett szert. És szerintem nagyjából ez az igaz Hornra is.
A megvettek a régi vállalatvezetők voltak.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.10.16. 19:03:50

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:
Én is csodálnám, ha korrupció nélkül lehetne bármit is működtetni Horvátországban. Úgy látszik, elfelejtették mindkét politikai tábort megkenni. Ez több volt mint bűn: ez hiba volt

A jövőre nézve tanulság: corrumpatur et pars altera

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.16. 19:26:04

@zengjen a dalunk fajtárs:

Hát igen.

Nagyon régen, egy német üzletember mesélte, hogy ő pártoló tag a CDU-ban és az SPD-ben is, mert kell a kapcsolat.

látjátok feleim szümtükkel 2013.10.16. 20:31:14

"...mikor az ügyészségi vizsgálat is azt mondta, hogy ártatlanok, mikor az igazi tettes beismerő vallomást tett,..."

Ja! A hülye horváth beismerte, hogy megvesztegette saját magát. Hehehe.....

Bambano 2013.10.16. 21:22:05

@látjátok feleim szümtükkel: ne verd nagydobra a tájékozatlanságodat. nem csak magyar meg horvát vesztegethet, pláne nem ingatlanügyben.

Donoter 2013.10.16. 21:37:26

Kedves Ildi!
Ezer bocsánat, hogy az utóbbi időben nem olvastam okfejtéseid, de arra azért kiváncsi lennék Gyurcsány Fecó megjegyzéséről "jobb ha nem tudjuk" mikor fogsz értekezni? Mert eszed nem Öszöd után érdekes lenne.

jpmjpm 2013.10.16. 22:51:57

"Etika, hallod, Viktor? "

hallja, csak nem érti.

Szúnyog 2013.10.17. 00:06:32

Amúgy a cikk írója, mielőtt leírja otrombán egyszerű baromságait, talán illene körbenéznie, pl. itt: csvm.blog.hu/2013/10/16/de_ki_is_az_a_linic_avagy_a_hernadi-ugy_hattere_ii_resz#comments
persze, ha csak köpködni akar, jó így is, csak a sokatmondó blog-címet megváltoztathatná.
süti beállítások módosítása