Nesze neked, Pető Intézet!

H_A Címkék: oktatás kormány államosítás állami támogatás Fidesz Pető Intézet mozgássérült gyermekek2013.10.10. 20:51

Ha valami az állam szárnyai alá kerülhet ma Magyarországon, egyáltalán nem érdemes rá mérget venni, hogy a végén esetleg mégsem kerül oda. A feltételes mód csupán a kötelező körökre épülő színdarab elengedhetetlen díszlete. Lehet tovább haladni, emberek. Semmi felháborodás, szájtátás, megbotránkozás. Végre valahára a Pető Intézet is az őt megillető, méltó helyre kerül. Az összes többi mellé. Az állam gondoskodó, atyai keblére öleli. Ideje tudomásul venni, hogy meglepetések márpedig nincsenek, csapdoshatja magát a földhöz Szabó Tímeák egész hada, és a civil társadalom apraja-nagyja, itt egyetlen szempont érvényesül: a Fidesz kormány kénye-kedve.

Mikor az intézmény rektora, dr. Schafhauser Franz egy fél ország együttérzését, és az ellenzék kitartó tiltakozását illedelmesen elutasítva jelezte, hogy az intézmény 2005-től kezdődő gondjainak megoldása érdekében folytatják a már megkezdett egyeztetéseiket a szakhatóságokkal, bírják a kormányzat támogató együttműködését, illetve elhatárolódnak attól és tiltakoznak az ellen, hogy a Pető Intézet nehéz helyzetét megoldhatatlannak és válságosnak állítsák be úgy hazánkban, mint külföldön, számomra egyértelművé vált, hogy a Pető vezetősége (is) Orbánék markából eszik. Hogy fölösleges itt drámázni a mozgássérült gyerekek helyreállítását célzó konduktív pedagógiai módszerekkel dolgozó intézmény szomorú ellehetetlenülése kapcsán, fölösleges azt gondolni, hogy a Pető intézet vezetősége rászorul esetleg a társadalom jóérzésű felének együttérzésére és segítő szándékára.

Ha valakinek illúziói voltak azzal kapcsolatban, hogy mire megy ki ez az aljas, jó pár hete (hónapja?) elhúzódó mizéria, térjen magához: a Balettintézet analógiájára, a Fidesz hatalom valamelyik oszlopos, leendő összeférhetetlensége okán parlamenti mandátumáról lemondani kényszerülő hűséges csahosa kinézte magának a Pető ingatlanait. Nehogy már üres kézzel, csóré seggel kelljen távoznia a tutiból. Úgyhogy.

A történet ennyire triviális, és ennyire földhözragadtan egyszerű. Meg kell vonni/minimalizálni kell az állami támogatást, hitegetni kell a szenvedő alanyt, kiéheztetni, azaz reménytelenül ellehetetleníteni. Majd mikor már az utolsókat rúgja, Superman szerepében színre kell lépni. Konkrétan az államosítás mentőövét diadalmasan meglengetve, nagyvonalúan és rezignáltan közölni: az államosítás az egyetlen járható út. Más módon nem lehet garantálni az intézmény stabil működését. Ehhez lehetőleg el kell menni Münchenig egy világkongresszusra, és egy no name helyettes államtitkárral kell hazaüzenni, mintha egy sokadrangú, kutyát nem érdeklő kérdésről lenne szó. És patetikusan hozzá is kell tenni: megvilágosodtunk, rájöttünk, hogy a Pető-módszer szellemi hungarikum, így természetesen nem lehet senki másé, csak a mienk. 

Szóval ezt is ki lehet pipálni. Egy tollvonással két legyet ütöttünk egy csapásra. Szájba vágtuk az ellenzéket, már amúgy is nagyon idegesítő volt a rinyálás azzal az 500 millával. Másfelől rátettük a kezünket megint valamire, ami csak a mienk lehet. Mert az ország vagyona tetszőlegesen felosztható. Akármekkora társadalmi felháborodás mellett is.

Igen, mégis demagóg leszek, mert gusztustalan ez az egész. A templomépítések kormánya példának okáért milliárdokat juttat egyházi intézményeknek, és 600 millió is simán kerül a felcsúti kisvasútra, hogy Viktorkának legyen meg a játékszere. A stadionokat és a többi aljasságot most hagyjuk. És erre a nemzetközi hírnevű, beteg gyerekekkel foglalkozó intézményre nem jut 500 millió??? Csak azért, mert azt az ellenzék akarta? Mert fogyatékkal élő gyerekek gyógyítása nálunk politikai ideológia kérdése?? Igen. Inkább államosítjuk a Pető Intézetet, hogy szakmailag inkompetens, csinovnyik barátaink legyen hol pöffeszkedjenek.

Szégyen és gyalázat.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr995562304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nevem Senki 2013.10.11. 10:28:53

Ja ha számodra egyértelművé vált akkor az már komoly érv! Ti ártotok a legjobban a Petőnek azzal, hogy nem veszitek figyelembe a rektor kérését. Nem kér belőletek sem ő sem az ország.

♔bаtyu♔ 2013.10.11. 10:30:24

@J.B.Pendragon: Jópáran nem is akarják megismerni.

Orbán ellopja, jöjjön végre Bajnai, aki azonnal lebontattja a régi kerítést és hozzálát az új építéséhez, természetesen az már kolbászból készül.

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2013.10.11. 10:30:55

@♔bаtyu♔: Kedves Batyu, igen, önteni kéne belé a pénzt. Nem vagyok az állami támogatás híve, de ez esetben magyarázd már el, miért kéne örülni annak, hogy az állam beígéri a támogatást, aztán mégsem adja meg, viszont államosítja, és aztán adja meg, mert működési költségek akkor is vannak, ha az állam a tulaj.

Egyébként örömteli volna ha a Pető Intézet úgy jönne ki ebből, hogy szerez pénzügyi támogatást azoktól, akiknek van. Adakozó vállalkozóktól. Keskeny út, de vannak élő példák.

CSENDES 2013.10.11. 10:31:14

@pánpéter: Lehetett volna ezt szebben is elmagyarázni, de te nem akartad. Csakhogy férgezhess egyet. Szánalmas vagy.

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2013.10.11. 10:32:58

@pánpéter: Az adófizetők nem szakértők.

Viszont egyetértek: oldja meg a Pető máshogyan, ne az államtól várjon megmentést.

bulista 2013.10.11. 10:33:07

@pánpéter: Tévedsz féreg, akkor is sokan kiabáltak, amikor az OPNi-t bezárták! Ráadásul emiatt az elhibázott bezárás miatt kell a gazdádnak, a csúti ájtatos hazug tolvajnak külföldre járni a kezelésekre.

Ja, és az orbán-nyaloncoknál a helyretesz=ellop, mint tudjuk.

Sir Galahad 2013.10.11. 10:37:25

Közben meg is találtam: index.hu/belfold/2013/09/20/nagy_marakodas_ment_a_petoben/ "A Pető Intézet pénzügyi megroggyanásához nagyban hozzájárult, hogy az intézmény elvesztett több munkaügyi pert is saját korábbi munkatársai, vezetői ellen. Az egyik főigazgatót saját irodájából zárták ki, egy tanárt pedig alig két hónappal nyugdíjazása előtt menesztettek, ami 40 milliós kártérítést hozott neki." Ebbe kellene számolatlanul, ellenőrzés nélkül önteni az adóforintokat?

staropramen 2013.10.11. 10:45:40

Sir Galahad 2013.10.11. 10:37:25
Igazad van.
Az adóforintoknak számolatlanul stadionokban, közgép bulikban, felcsúti kisvasútban, normafai sícentrumban,átépített Kossuth térben,haveroknak osztott túlárazott pályázatokban templomokban és főleg a csókosok külföldi számláin a helye.
Jól beszélsz.

Kakimaki0123456789 2013.10.11. 10:45:56

Lattal te mar olyan politikust aki ingyen dolgozik?
Naugye.
Az allam mint tulajdonos nagyon jol bevalt mar a szocializmusban is, most is ugyanolyan jol fog majd mukodni.

komplikato 2013.10.11. 10:48:17

@Sir Galahad: És ki védte a vezetést? A méltán világhírű intézményt magát kéne megvédeni, persze nem úgy ahogy a Fidesz szokott "megvédeni" dolgokat ... Másrészt nyilván az állami támogatás FOLYAMATOS szűkítése direkt jót tett a Pető anyagi helyzetének mi? Olyan jó ezt a szelektivitást látni, semmi köze nem volt a kormánynak a támogatás csökkentéshez 2011-ben és 2012-ben???
(Persze ahogy a hatósági árakhoz sem volt semmi köze, amik maguktól vagy gonosz multik által emelődtek fel.)

Sir Galahad 2013.10.11. 10:51:56

@staropramen: Nem, ha ilyesmi történik, az sincs rendben.

Kakimaki0123456789 2013.10.11. 10:52:08

@Sir Galahad: Hat tulajdonkeppen a Pethoben kulfoldi fizetos paciensek penzebol kezeltek a hazai gyerekeket... hogy pontosan mi volt 10 eve, azt ki tudja mar?
"Makk szerint az intézet súlyos anyagi gondjai tíz évvel ezelőtt kezdődtek.

– Az akkori fenntartó által kezelt munkaügyi perek miatt feléltük a biztonsági tartalékot...

de egyebkent pedig
" A Pető Intézet gondjai hosszú távon csak akkor oldódhatnak meg, ha egyedi elbírálás alá esve kiigazítják az állami támogatást."

Tehat 1) eleve az allami tamogatas merteke sem volt kielegito 2) nem a MOSTANI gardaval volt baj hanem a 10 evvel ezelottivel - nem tudjuk ki es mit csinalt akkor es miert nem szemely szerint azok fizetnek, miert az intezmeny - de az allamositas hatekonysaga erosen ketseges, eddig a fidesz (vagy elodje az mszmp) barmit allamositott, abban nem volt koszonet... trafikra teccik meg emlekezni? taxisrendelet?

Sir Galahad 2013.10.11. 10:54:28

@komplikato: Persze, nyilván az állami támogatás szűkülése sem tett jót az intézetnek. És ha az intézet vezetésében nem folytak volna belháborúk és emiatt nem folytak volna el számolatlanul a tízmilliók, teljes joggal és jó lelkiismerettel lehetne követelni, hogy növeljék az állami támogatást. De így?

Sir Galahad 2013.10.11. 10:57:01

@Kakimaki0123456789: Lehet, hogy az államosítás sem jó megoldás, de ennek híján ki és milyen jogon vágna ott rendet?

Jenyei 2013.10.11. 10:58:54

Érdekes, van amikor az ember kifogy a szavakból, és a szívlapát nyelét kezdi el markolászni. Én nagyon közel vagyok ehhez az állapothoz.

Rémbódess 2013.10.11. 11:09:53

@J.B.Pendragon: "Van ott mindenféle léhűtő vezetői állás borzasztó pénzekért. Rektor, igazgató, menedzser stb..."

Na az az, ami mágnesként vonzza a fideszt. Az országgyűlés létszámcsökkentése miatt kieső csókosoknak kell a kádermelegedő...

pcmci 2013.10.11. 11:11:35

a Pető Intézet felett eddig is az állam diszponált, nem tudom mi ez a szájkarate. elég beleolvasni pl ebbe a közlönybe: www.kozlonyok.hu/kozlonyok/Kozlonyok/6/PDF/2011/11.pdf (1140/2011.(V. 12.) Korm. határozat a Nemzetközi Pető András Közalapítvány közhasznú nonprofit gazdasági társasággá történő alakításáról, 7. oldal)

más kérdés, hogy melyik faszkalap találta ki ezt az átalakítást dicső kormányunk részéről, mert pl ezzel az egy húzással bukta az intézet az 1%-okat. nomeg a kft vezetése, akiket az állami gépezet jelölt ki, elég vastagon felelős a kialakult állapotokért, szóval menjen a picsába nyugodtan az összes droid, aki ennek a hírnek a kapcsán azt kezdi hangoztatni, hogy éljen, végre rendet raknak.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.11. 11:13:40

Pénz a Pető Iván Intézetnek? Még mit nem!!!!!!!

susu64 2013.10.11. 11:17:41

Ez a blog annyira szemét, gusztustalan és demagóg, hogy ennél már nincs lejjebb. Vagy mégis? nektek, ott a kedves Jókai utcában rendre sikerül alulmúlnotok magatokat. Persze leginkább saját magatokból indultok ki, ezért aztán lehet rágalmazni, inszinuálni a tények ismerete nélkül vagy leginkább azok elferdítésével, ahogy a csövön kijön. Szabó Tímeáról meg még nem is beszéltünk, de jobb is.

♔bаtyu♔ 2013.10.11. 11:18:39

"A leírásból kiderül, hogy magára a beruházásra – a holokausztra – a kormány 6,648 milliárd forintos költségkeretet szán."

Van amiben gazdagabbak vagyunk mint Svájc

Laci A Lakli 2013.10.11. 11:20:10

Én értem, hogy hol itt a probléma csak nem igazán értem amit a blogger akar írni.
Szóval az állam pénzt ad egy szervezetnek, tehát szerintem az a minimum, hogy az államnak legyen némi belátása az intézmény működésével kapcsolatban. Ennek a legegyszerűbb dolga az a FIDESZ szerint, hogy államosítják. Szerintem egy két pozíció is kielégítő lenne az intézményen belül és akkor is lenne felügyelete az államnak az intézmény meg függetlenebb lenne. Bár akkor meg avégett írnának blogokat, hogy állami kifizetőhellyé válna a Pető Intézet ami szintén nem jó. Én azt igazán tudom elfogadni, hogy az állam százmilliókkal támogasson egy intézményt és semmi belelátása ne legyen az intézmény gazdálkodásába.
A legnagyobb gondom viszont, ezzel a bloggal kapcsolatban nem ez, hanem az gyűlölet ami előtt állunk és jól mutatja a "baloldal" jelenleg helyzetét. Ugyanis az van, hogy ez a blog jól megmutatja, hogy nincs semmilyen segítőszándék sem a blog szerzőjétől a Pető Intézet felé. Semmilyen segítséget nem nyújt, csak gyűlölködik. Gonosz Orbán bla, bla stb...Mondjuk miért nem hívja fel ismét a blog végén a figyelmet, hogy kedves emberek ezen a linken találják meg a Pető Intézetnek a támogatási lehetőségeit:
www.peto.hu/hu/index.php?option=com_content&view=article&id=147&Itemid=98

Kérlek kaparjuk össze sürgősen ezt a pénzt, mielőtt a gonosz állambácsi és így a maffia FIDESZ ráteszi a kezét az ingatlanra! 500 millió nem olyan sok. Csak 50 forint fejenként ebben az országban!

Ez az amit nagyon hiányolok a blogban és azért mutatja meg jól a baloldal frusztráltságát, mert kifejezi, hogy kurvára nem akar segíteni, csak az Orbán ellenesség élteti, ami iszonyatosan szánalmas. -mellesleg nem elég semmihez.
Mutassátok már meg végre, hogy ellenzékből is tudtok építeni valamit!

Lencsés István 2013.10.11. 11:28:32

Miért " .... Nesze neked .... " ? Meglesz véve , állam kezébe kerül , így minden ok .

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.11. 11:31:23

@Lencsés István:
"Meglesz véve , állam kezébe kerül , így minden ok ."

"meg lesz" két szó.
a vessző előtt nem kell szóköz. a végén a pont előtt sem.
stb.

JohnHenry 2013.10.11. 11:33:41

@J.B.Pendragon: tényleg olyan naív vagy, hogy szerinted a fidesz nem fogja teletömni a vezetőséget fizettségként a máshová nem beférő kádereivel, leendő ex-képviselőivel?

egyébként a kdnp-s szakpolitikusok utálják a petőt, ők tudják, hogy miért.

mitmiért? 2013.10.11. 11:35:28

A Fidesz végük is, a hatalmas hazai felháborodásnak engedve végül is nem hagyta tönkremenni az intézetet. De ahelyett hogy támogatna anyagilag a nemzetközi hírű, SÉRÜLT GYEREKEK , BASSZÁTOK MEG gyógyításával foglalkozó tevékenységet, ismét az orbáni agyrémhet, a központosításhoz nyúlt, az már kiderült a barom szocializmusban, hogy nem lehet mindent. Ez további két problémát vet fel: megint jönnek majd oda nem értő beleugatók, meg ezzel nemhogy elmúlt, de megnőtt az esélye, hogy az ingatlant lenyúlják, ha majd elul a botrány. Kurvara nem lehetett csak ugy támogatni ezt a jo célt, ugye? Mikozben a csuti szotyiköpködő milliárdokat szór el, hogy haverjai stadiont építsenek. Ez az igazi Orbán-Fidesz arca: gátlástalan cinikus lopás. Különben nem is értem a jobboldalt, hogy hagyja, hogy ez az ólábú focigyúró szellemi kspacitású egyén tönkretegye őket. Van rendes konzervativ erő. Mi a túróért nem kergetik el libapásztornak? Ja, mert nála a kassza kulcsa, ő irányítja a szabadrablást. Jo lopjatok, de NE A GYEREKEKTŐL!!

JohnHenry 2013.10.11. 11:35:49

@Laci A Lakli: habony árpi teccik lenni személyesen vagy csak valamelyik kerületi pártszervezet lelkes tagja? :-p

mitmiért? 2013.10.11. 11:45:45

@Laci A Lakli:
Elvileg persze jo az ötlet h civil támogatás, nem csak bal, hanem jobbos is dobja össze a lóvét de ez nem igy megy. Mindok egy példát a Radnóti gumit is tönk szélére sodorta a kormány mert nem ad elég pénz oktatásra, az ELTE-nek, mert ugye az ugye a kozgeppenzt, meg a barom focira kell, a gimiigazgato a volt diákok fele fordulva összeszedett 25 misit, megmentette Mo 2.-3. legjobb gimijet a csődtől, erre felső utasításra kirúgták, h hogy merte kivinni nyilvánosság elé hogy gondja van oktatásnak es összeszedni a pénzt. Na, ez is tipikus galádság, dr hat tudjuk h mindenki akinek több esze van, mint vityanak, az veszélyes elem, kiiktatando, ne hogy értelmes emberek rajöjjenek mit művel. Ez egy példa a sok közül. Egy országot v társadalmi problémákat nem tud a civil szféra összefogása megmenteni ha az allam pont ellenérdekelt. Es ezek tipikusan állami feladatok. A stadionépítés nem, lsd angol futballklubok, sőt felcsutra sem kell vasút hogy meg több játékszere legyen a focistának.

délioldal 2013.10.11. 11:48:42

@Hoppácska: illetve a " .... Nesze neked .... " teljesen értelmetlen. Pityuka szereti hangoztatni, hogy így kell helyesen idézni, de inkább nevezném sormintának. Eleve nem használunk sehol négy pontot, legfeljebb hármat, de jelen esetben még az is teljesen felesleges lenne. És kötőszóval is kezdhető mondat. De majd jön és elmondja a tényeit, ne aggódj.

A poszthoz: nem az első és nem is az utolsó.

Laci A Lakli 2013.10.11. 11:54:03

@mitmiért?:
Bevallom nem ismerem a gimi igazgató történetét, de így elmondva egy igazi bátor ember lehetett. Modern korunk egyik hőse. Ha erre a "baloldal" is rájött volna, akkor kellő publicisztikával és nyilvánossággal szerintem ha nem is egyszerűen, de meg lehetett volna talán tartani az igazgatót az állásában. De, hogy ez miért nem történt meg? Nem tudom.

vladimir964 2013.10.11. 12:03:15

Teljesen egyetértek a poszt írójával, azonban némi hozzáfűznivaló lenne. Nevezetesen az intézményvezető felelősségére. Tudnillik, mivel kis hazánk feudalista posványában bármikor (kormánytól függetlenül) előfordulhat ilyesmi, mély történelmi beágyazódásai vannak a dzsentri reflexnek, fel kell készülni az ilyen helyzetben való függetlenedésre. Vagyis: amikor megy a szekér, (még) jön a lóvé állami támogatás formájában, akkor kell olyan csatornákat (lehetőleg nemzetközieket) kiépíteni, amik anyagi fedezetet nyújtanak a mindenkori elmebetegekkel szemben. Történhet ez nk. szervezetbe való belépéssel, vagy egyéb formájú szponzor (bevételi forrás) szerzéssel. Minthogy a Pető Intézet már önmagában, és az általa alkalmazott és részben kifejlesztett módszer gyakorlatilag világmárka, megfelelő marketinggel bizony keresztülvihető lett volna az egész, és akkor feketeseggűék tehetnek egy szívességet.

Bretschneider detektív 2013.10.11. 12:05:26

@Hoppácska: :-D Jó riposzt. Tényeid vannak vagy csak neved? :-DDD

dr Smittpálelnökúr 2013.10.11. 12:08:57

Éljen viktor, éljen a párt! Kezdem újra a kádár-korban érezni magam, amikor minden jó volt!

Mindent államosítani kell, mert az állama legjobb gazda, az állami pénzeket nem lopják el, az állam mindent tökéletsen csinál, és amit viktor kitalál, az úgy jó, ahogyan van!

És igenis fontos a felcsúti vasút, a felcsúti focipálya, mert viktor megérdemli és a felcsútiak is megérdemlik, hogy ezek odaépüljenek!

Stadionok is kellenek, aki ezt nem így gondolja, az mocskolód aljas komcsi!

Lencsés István 2013.10.11. 12:39:27

@Hoppácska: Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) A rövidítés szint alatti . Hibátlanul írtam a hozzászólásom , bármennyire is fáj ez neked . A ténnyel amit a mocskos pofádba toltam tudsz valamit kezdeni ?

mitmiért? 2013.10.11. 12:42:53

@Laci A Lakli:
Méltányolom szociális érzékenységedet és hogy atérzed egy ilyen "kis" ügy valójában mi is. Most mondhatnám h sok más nagyobb ügyben is totál a társadalmi apátia, v hogy a balosok bénák már erre is, igazából Tomcsányi tanár úr elkötelezettségét sem tudom (talán nem is számít), igazából nem tudom a választ. De a jelenség rámutat h Mo elég gyorsan halad a késő Kádár kor "társadalmi megegyezés" felé az alsó, emberi szinten, azaz ha a hatalom értelmetlenül nyomja el a hétköznapi dolgokat (tanuló 4-ig iskolában kell, hogy maradjon), akkor megköttetnek majd a különböző világnézetű, de azonos szinten álló egyének között is a kis társadalmi alkuk amik a rendszer baromsaga ellen mennek (iskola maga is le fog pacsizni a szülőkkel h gyerek hazamehessen). Társadalmilag a szocializmus is sz ilyen ellenállásokon (is) bukott meg. Az egyént csak egy szintig lehet elnyomni.

DezInf 2013.10.11. 13:09:13

A fidex a magyar nép ellensége, csak a saját zsebének a barátja.
Ezeket írtani kellene mint a dúvadakat. Mérgezik az országot, ellopnak minden mozgathatót. Ami nem mozgatható azt meg beveszik .
Bekaphattyátok fidexférgek ......

piftike teee nájlonhüjjjjeeee

te meg ne dumájjj téged is a pető intézet tett írástudó fidexdrojiddá
nélkülük ma is egy analfabéla senki lennél
amúgy meg pofa beeee sportkommutátor

JohnHenry 2013.10.11. 13:16:35

@Lencsés István: ha nem ismerném a munkásságodat, azt hinném, hogy egy unatkozó troll vagy, dehát sajnos rosszabb a helyzet, te hiszed is, amit írsz :(

Lencsés István 2013.10.11. 13:23:47

@JohnHenry: Mondatkezdés nagybetű . Ez nem munkásság , csak kommentelek amikor valaki hazudik fosva . Nem hiszem , hanem tudom , van különbség . :) ;)

DezInf 2013.10.11. 13:31:19

@Lencsés István:

piftikeee te nájlonhüjjjjeeeee

arrogáncs bunkócska stílusod lett
ez nem illik ahhoz a burgonya formájú fejecskédhez
ne csorgassadd má a nyálad törüközzé meg emberek közt vagy
a hasmenésed senkit se érdekel ne fossá inkább pelenkázzad magad meee nem vagyol még szobatiszta szobacica
a tényejidet meg ne rejtegessedd aggyad üket elé meee kíváncsijak vagyunk ám rájuk
szerintem azokat is az ecserin vetted mint a sportkommutátori diplomájdat
téged átbactak fosógép ... a tényejid is gagyik
mennyé sírjáá ki magadbó oszt mennyé vlággáája

véres horror 2013.10.11. 13:36:33

@Sexual Harassment Panda: te seggfej! Amire a pártod ráteszi a mocskos, tolvaj mancsát, az tönkremegy. Volna egy fogadásom, hogy ha nem rúgnak seggbe benneteket a köv. választásokon, akkor rövidesen az ingatlan lesz kiárusítva, a betegek és orvosaik meg mehetnek ahova akarnak.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.10.11. 13:39:30

@Egyallampolgar: Te hülye vagy b+! A plusz pénzt nem akarták oda adni feltétel nélkül, mert az intézetnek rossz a gazdálkodása.

délioldal 2013.10.11. 13:39:56

@DezInf: nekem nagy kedvencem a Pityuka! Szerintem totál fogyatékos. Ugyanazokat a soha nem létező nyelvtani szabályokat ismételgeti a 10 szavas szókincsével. Lassan előre tudom mi lesz a reakciója. Ha a témához próbál böfögni valamit, az pedig csak hab a tortán. Ő amolyan kis gonosz Forrest Gump.

Sírköves Slomó 2013.10.11. 13:55:00

Tönkrement az intézet pénzügyileg. Hagyni kell becsődölni, hadd sírjon az ellenzék.

Nem, erre kisegítik. Hülyék. Az ellenzéknek ez sem tetszik, tök felesleges pénzkidobás.

Szelid sunmalac 2013.10.11. 14:03:43

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Te hulye fasz! Ha bezar akkor nem az ellenzekkel baszol ki! Hanem gyerekekkel, szulokkel! De azok biztos mind mocskos kommunistak, tehat feloled akar meg is dogolhetnek. Egyszer talalkoznek veled te szegyentelen!

Sírköves Slomó 2013.10.11. 14:06:18

Érdekes módon sosem zavarta az ellenzéket, amikor az IMF meg a külföldi befektetők rátették a kezüket a magyar államra.

Amint a magyar állam teszi rá vmire a kezét, hangos nyivák, hangos ajvék van 6 szólamban.

Aztán ne értik a hazaárulózást.

Sírköves Slomó 2013.10.11. 14:07:02

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): Akkor dícsérd a fideszt mert kisegíti az Intézetet!

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2013.10.11. 14:15:06

Kedves hacsaknem! Ha csak nem aludta át az elmúlt egy hónapot, akkor elképzelni nem tudom, mi adta az apropót ehhez a blogbejegyzéshez....

Főleg, hogy ezt a témát már rengetegen kivesézték, megírták, csak egy példa:

arokkantisember.blog.hu/tags/pet%C5%91_int%C3%A9zet

Laci A Lakli 2013.10.11. 14:26:16

@mitmiért?:
Igazából sok esetet ki lehet szemezni a magyar társadalomból az tény, hogy sajnos egy pofátlanul központosított hatalom kiépítése zajlik, amiből előbb-utóbb az embereknek elegük lesz.
De szerintem az erős központosítás, nem a fő gond. Ez csak egy az "elenyésző" pont dolgok közül. A fő gond az, hogy a magyar társadalom iszonyatosan RADIKALIZÁLÓDIK és ez nemcsak annak a következméye, hogy rosszabbul él a többség, mint négy éve...
Ezt a radikális környezetet sokkal könnyebb kontroll alatt tartani, mert az embereknek elveszik egy bizonyos erkölcsi iránytűjük. Mindig kapnak egy koloncot amin éppen jókat tudnak csámcsogni és kiélhetik frusztrált hajlamaikat.
Ezért haragudtam meg erre a blog bejegyzésre is egy kicsit, mert csak indulatokat gerjeszt. Nem ad megoldást, vagy segítséget az embereknek.
Pedig mennyi igazi hős sétál köztünk... Csak radikális fejünkkel nem is látjuk őket :(.

lobster thermidor 2013.10.11. 14:32:28

Az események nyomán megtudhatjuk, hogy Simicskáék igen jól értenek a fogyatékkal élő gyermekek alternatív gyógyításához is.
A kézrátétel már megvolt, már csak szorgalmasan gyógyulnotok kell gyerkőcök...

Sírköves Slomó 2013.10.11. 14:33:20

@Laci A Lakli: Érdekes fejtegetés, a Jobbik gyengébb mint 5 éve, Gyurcsány meg az SZDSZ a kukában.

Biztos titkos radikalizálódás van.

Sírköves Slomó 2013.10.11. 14:34:51

@lobster thermidor: Nyugodtan megvehette volna a Pető Intézetet vmelyik balliba is. Tegyétek meg téteket.

mitmiért? 2013.10.11. 14:39:09

@Laci A Lakli:
Ebben nagyon igazad van, tényleg végletekig nincs közös érintkezési pont es sok a frusztráltsag mindkét oldalon. De ezt felülről gerjesztik. Ma mondta lengyel László hogy ez igy nem mehet tovabb, vannak kérdések amibe ki kell egyezni a konzervativ-liberális-baloldali erőknek. Ilyen pl az oktatás. Ha orban-Hoffmann diót félretennék akkor Pokorni-magyar-Hiller trió tudna olyan egyezségre jutni ami minden oldalnak jo. Es gondolom sok ilyen más terület van es kellene!! Különben ránk rohad a ház. Vagy jon egy olyan erő (nem a jobbik remelem) aki mindenkit elzavar a vérbe. Nem kene megvárni. De amíg ugye háborúban állunk az egész világgal es a végső cél hogy minél jobban eszkalalodjon a konfliktus (orban régóta dolgozik ezen es sikeresen, szerintem ez az egyik nagy bűne) addig nem sok esély van erre. Persze az is tragikus hogy az úgymond ellenzék semmi alternatívát nem kínál, bslfaszok gyulekezete, igy nem tudom hogy lesz ebből bármi jo? Komolyan nem

mitmiért? 2013.10.11. 14:39:58

@lobster thermidor:
Igen nagyon sikeresek kézre tételben

Szelid sunmalac 2013.10.11. 14:43:08

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Nem. Nem kisegiti. A kisegites az, ha egy a vilagon egyedulallo modszertannal rendelkezo, nemzetkozileg is elismert intezmeny anyagilag bajba kerul, a kormany pedig az oket hatalommal ideiglenesen felruhazo valasztok tamogatasaval az adofizetok penzebol anyagi tamogatast nyujt a fennmaradashoz. EZT hivjak kisegitesnek.
Azt, hogy a kormany nem adja oda a rogzitett mukodesi hozzajarulast, majd megiscsak odaadja, de azt kulon tamogatasnak hazudva, vegul pedig inkabb atveszi a teljes hatalmat es iranyitast az egesz intezmeny folott az egesz egyszeruen allamositanka hivjak, es a kommunizmus egyik legfobb ismertetojele. No meg persze a mutyizase.

Laci A Lakli 2013.10.11. 14:46:32

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:
Az SZDSZ már 2006 őszén eltűnt gyakorlatilag csak a szellemük kísértet a parlamentben...
A Jobbik gyengeségére nem tudnék mérget venni, mindig hibásan mérték eddig a Jobbik támogatottságát.

- Viszont növekszik a bűnözés.
- A legkisebb tüntetésekhez még most is egy egész kommandós ezredet rendelnek ki.
- Orbán fejével focizni is teljesen "normális"
stb...
Sok olyan eset történik, amiben az látszik, hogy az emberek gondolkodása nem jó irányba változik.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.10.11. 14:47:54

"A Pető főiskola és az általa fenntartott gyakorló terület vezetése nevében köszönetünket fejezzük ki az elmúlt napokban a Pető Intézet nevével összefüggésben megjelent médianyilatkozatok hatására érkezett jó szándékú érdeklődésekért, támogatásokért.

Örömmel és megnyugvással mondhatjuk, hogy elkezdődött az új tanév, minden erőnket küldetésünkre, neveltjeink konduktív fejlesztésére és hallgatóink képzésére fordíthatjuk.

2005-től kezdődő gondjaink megoldása érdekében folytatjuk a már megkezdett egyeztetéseinket a szakhatóságokkal, bírjuk a kormányzat támogató együttműködését.

Jelen közleményben elhatárolódunk attól és tiltakozunk az ellen, hogy a Pető Intézet nehéz helyzetét megoldhatatlannak és válságosnak állítsák be úgy hazánkban, mint külföldön.

Dr. Schafhauser Franz
rektor"

Sírköves Slomó 2013.10.11. 14:53:42

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): A pénzügyi vezetésük csődöt mondott, a szakmait meg ezután sem Simicska fogja csinálni. Ha egy balliba vállalkozó is kedvet érzett volna rá, megvehette volna.

Ha elteszik az állam pénzét akkor azt kell tenniük amit mond.

fizetekmegegysort 2013.10.11. 14:56:34

@Rémbódess: ott a pont! Meg kell a jó kis ingatlan. Rendet tenni nyugodtan lehetett volna államosítás nélkül is, ejtőernyőztetni/ épületet szerezni viszont így elegáns és eladható. A "rend" amúgy is hívószó a nyáj számára.
Ami a leginkább zavar a többi ügyhöz képest, hogy itt most beteg gyerekek láthatják kárát a "Viktor bácsi és pajtásai" gittegylet játékainak. :(

Sírköves Slomó 2013.10.11. 14:57:11

@Laci A Lakli: Növekszik a bünözés?

Tizedannyi tüntetés sincs mint a múlt ciklusban, és a kevés is kicsi. Orbán fejével én senkit sem láttam focizni urban legend. De szerintem az is belefér a véleményszabadságba. Orbános/Gyurcsányos lábtörlőket a Kuruc alapítás óta vehetsz otthonra..:)

Sírköves Slomó 2013.10.11. 14:59:06

@fizetekmegegysort: 'Rendet tenni nyugodtan lehetett volna államosítás nélkül is'

- miért nem jelentkezett senki aki segít v. megveszi? Bajnai mondjuk? Miért csak beszélnek a rendről?

Szelid sunmalac 2013.10.11. 15:02:34

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Kibaszottul faraszto vagy. Ritkan talalkozni ennyire sotet emberrel, ha egyaltalan ember vagy. Mit balliebezel te szerencsetlen? Mi kozuk a ballibeknek ehhez a tortenethez? Hol jonnek a kepbe egyaltalan? Veled a pszichiater sem tud mit kezdeni, mert a Rorschach tesznel semmi mas nem jut eszedbe, mint hogy "ballib", barmit is jelentsen az.
Nincs olyan, hogy allam penze! Adopenzek vannak, a valasztok penze. Egyebkent meg kurva erdekes modon, amikor a kedves kormany mondjuk az IMF, meg az EU penzet hasznalja/hasznalta, igen paraszt modon tud hoborgni, hogy miert akarnak beleszolni barmibe is. Ezt hogy magyarazod kiskocsog?

Laci A Lakli 2013.10.11. 15:02:37

@mitmiért?:
Elgondolkodtató amit írsz. Azonban túl hosszú lenne a válaszom és nem férne bele a munkaidőmben :).

Sírköves Slomó 2013.10.11. 15:03:29

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): A választók énzét a választott kormány költi arra amire csak akarja.

Szelid sunmalac 2013.10.11. 15:06:33

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Ennyire telik? Ennyit tudsz? Ez nagyon szereny am!

lobster thermidor 2013.10.11. 15:06:56

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Te milyen megvételről beszélsz?
A lopást, vagy ez esetben az azzal megegyező államosítást mióta nevezik a két fél érdekeit kölcsönösen szem előtt tartó adás - vételnek??

uud 2013.10.11. 15:08:42

ott minden megrohad

Sírköves Slomó 2013.10.11. 15:10:00

@lobster thermidor: A két fél megegyezett, innentől...

fizetekmegegysort 2013.10.11. 15:10:23

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: vazze, amikor meg a ballibák azt mondták, magántőke kell az eü-be, akkor az volt a baj? Hülyegyerek! Ti népszavaztátok le, hogy ne fizessünk érte. Lépten nyomon hápogtatok, hogy az ilyen és hasonló intézményeket NE vehesse meg a csúnyatőkés. "Az egészségügy nem üzlet" Rémlik?! Most meg "mérnemvettékmegaballibák"? Mivan, Habony Bajával van elfoglalva és rögtön hülyeségeket beszéltek?!

Sírköves Slomó 2013.10.11. 15:16:27

@fizetekmegegysort: Szóval. Eddig volt magántőke, csak most nincs.

Az előbb azt mondtad államosítás nélkül is rendet lehet tenni. Akkor miért nem teszik meg?

Az állam tegyen rendet államosítás nélkül? Te hülye vagy? Bassza ki a pénzt az ablakon, hátha megint csődbemegy az Intézet? Vagy mi?

mitmiért? 2013.10.11. 15:16:50

@Laci A Lakli:
Majd ha raersz írd meg. Kiváncsi vagyok ra !

Szelid sunmalac 2013.10.11. 15:21:24

@fizetekmegegysort: Vicces a srac. Kezdo ugyan, de vicces. Na nem annyira, mint a Lencses Pityu, meg persze kozel sem olyan profi, mint a Videki, vagy Batyu, de idovel egesz jo troll lesz belole.

Szelid sunmalac 2013.10.11. 15:23:36

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Hogy is van ez a MAV-val? A BKV-val? A FOCIVAL??????

fizetekmegegysort 2013.10.11. 15:27:55

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: Állambácsinak elég lett volna odatenni egy gazdasági szuperment, vagy ezzel a feltétellel adni a lóvét. Nem ezt tette, ugye vágod? Az Állam milló helyre bassza ki a pénzt, anélkül, h a tulajdona lenne.
De no problem, legalább már tudjuk, hogy kommunizmus-párti vagy...:) minden, amire Állam lóvét ad, legyen rögtön a tulajdona. Volt már pár fickó aki így gondolta... Marx, Lenin....:) ismerős a nevük?!

fizetekmegegysort 2013.10.11. 15:29:58

@Szelid sunmalac (Vigyazat! Hamisitjak!): az. Tényleg kár volt bezárni a Lipótot...
Mentem az utódokért. További kellemeset!

Sírköves Slomó 2013.10.11. 15:32:56

@fizetekmegegysort: 'Állambácsinak elég lett volna odatenni egy gazdasági szuperment, vagy ezzel a feltétellel adni a lóvét. Nem ezt tette, ugye vágod?'

- Hanem mit tett?

DezInf 2013.10.11. 16:24:15

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Mikor kezdesz zsidózni?

Mer akkor visszanézek, hogy oldalbapisilhesselek:)))

Ysu 2013.10.11. 17:32:44

@Sir Galahad: Csak hogy ne félinformációk alapján ítélj. A Pető Intézet vezetőségében nem ment a belháború évekig, egészen pontosan az történt, hogy néhány évvel ezelőtt egy olyan rektort (a mostani elődjét) neveztek ki az intézmény élére, aki a Pető féle konduktív pedagógiát nem ismerte, nem tisztelte, és olyan változtatásokat akart bevezetni, amik az ott folyó munkát nagyban ellehetetlenítették volna. Az egész intézet egy emberként kelt ki ellene, ebből néhány szószólót az illető hölgy kirúgott, de aztán a folyamatos nyomás hatására neki is mennie kellett. Az általa kirúgott kollegák viszont nem őt, hanem az Intézetet perelték, tehát azok szívták meg a dolgot, akik a kirúgottakkal voltak egy véleményen, mert rájuk hárult a bíróság által megítélt pénz kitermelése.

Ysu 2013.10.11. 17:35:28

@vladimir964: A Pető Intézet korábban közhasznú közalapítványként működött, a jog szerint tilos volt profitot kitermelnie.

lobster thermidor 2013.10.11. 17:45:06

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor:

Pontosítsuk!
Mondjuk úgy inkább, hogy a fidesz megegyezett saját magával.

Sírköves Slomó 2013.10.11. 18:03:26

@lobster thermidor: Kivel kellett volna megegyeznie? Veled?

vladimir964 2013.10.11. 19:28:47

@Ysu: Hát akkor épp itt az ideje alapszabályt módosítani.

panelburzsuj 2013.10.11. 20:19:36

@lobster thermidor:
Módfelett elfoglalt volt ma szegény.

Úgyhogy csak kutyafuttában vizelte végig az őrizetére bízott blogkörlet sarkait.

komplikato 2013.10.12. 00:52:34

@pcmci: NEm az jön le a 2011-es "átalakításból" valamint a 2011-es és 2012-es támogatás csökkentésből, hogy eleve az intézet kicsinálása volt a cél? Mert ezek pont azt mutatják, hogy a vélhető ingatlan mutyi volt a terv az elejétől kezdve.

Lencsés István 2013.10.12. 10:37:06

@DezInf: Nem vagyok " piftikeee .... " , azaz tanulj meg olvasni . A rólam kialakított véleményed nem érdekel , mert hazugság . Nincs hasmenésem . Ne udvarolj , én nem vagyok buzi mint te :D :D :D + :D , nekem menyasszonyom van . Amit írok az maga a tény . A diplomámat nem vettem , ahogy tényeket sem . Amit írtam a mocskos pofádba azzal tudsz mit kezdeni , vagy ismét csak témát próbálsz terelni , mert tudod hogy igazam van ? Ilyenek nincsenek , hogy . : " .... nájlonhüjjjjeeeee , csorgassadd má , törüközzé , fossá , meee , tényeijdet , rejtegessedd , aggyad , üket , meee , kiváncsijak , sportkommutátori , diplomájdat , átbactak , tényeijd , mennyé , sírjáá , magadbó , oszt , mennyé , vlággáája .... " , azaz tanulj meg írni IS . A neten aki név nélkül kommentel , az csak emberszerű lény ( te is ilyen vagy ) Én EMBER vagyok . Duplán fosós vagy , se neved , se bátorságod , ugyanis átbasztakot sem mered kiírni , te szánalmas . :D :D :D + :D Én röhögök rajtad .:D A világban vagyok . :) ;)

délioldal 2013.10.12. 11:12:10

@Lencsés István: István! Legalább a diplomádról való hazudozást befejeznéd. Elég csak számolni. Sehogy sem jön ki időben. Nincs olyan főiskola, ahol 2 év alatt megszerzed az első diplomád:) És egyébként is. Mivel a fb profilodon fel van tüntetve, hogy hol és mit, elég csak rákeresni és jól látható, hogy az egy OKJ képzés és nem diploma. De nevezd, ahogy akarod. Igazából nem érdekel, csak jó tanácsnak szántam, mert magadat égeted ahányszor csak hivatkozol rá. Nyilván ezért is gúnyolódnak vele. Tudod, az tény, hogy ott van a profilodon. És tény, hogy a suli oldalán is jól látható, hogy az egy 4 féléves OKJ képzés. Csak magadat kímélnéd meg a kellemetlenségektől, ha hallgatnál néha másokra. Nem hiszem, hogy ez olyan jó neked. Kellemes hétvégét!

Lencsés István 2013.10.12. 11:22:44

@délioldal: Az nem hazudozás , hanem TÉNY hogy van diplomám , bármennyire is fáj ez neked . :) ;) :D Kötőszóval ( és , de ) nem kezdünk mondatot . A rövidítés szint alatti . Neten nem lehet égni , meg az anonimok rólam kialakított véleménye nem érdekel mert hazugság . Iskola nem suli . Nem OKJ képzés , diploma , van különbség . :) ;) Anonimokra akik fosva hazudnak , azokra nem érdemes hallgatni , mert félnek és hazudnak . Nekem teljesen jó az életem , ne irigykedj . :) ;) Köszönöm megvan , remélem neked nem .... :D :D :D + :D

délioldal 2013.10.12. 11:22:46

@Lencsés István: Még valami... Pont a névtelenség csapdája, hogy nem tudhatod, mikor állsz le vitatkozni egy "többdiplomás magyartanárral", amikor a nem létező nyelvtani szabályaidat próbálod lenyomni az emberek torkán. Nem szégyen utána nézni a dolgoknak. Mindent megtalálsz a neten szépen leírva, hiteles forrásokból. Senki sem tökéletes, de soha sem késő változtatni, olvasgatni, tanulni, gyakorolni.

Lencsés István 2013.10.12. 11:25:37

@délioldal: Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) A nyelvtani szabályok amiket írok azok nem az én szabályaim , azok a hivatalosak . A ténynek nem kell utánanézni . A link nem hiteles forrás . Én sem vagyok tökéletes , de több vagyok mint te például , ez nekem bőven elég . :) ;) Olvasok , tanulok , gyakorlok folyamatosan , napról napra több vagyok , az hogy itt mindig ugyanazt írom annak az az oka , hogy neked meg másnak ez sem jut el , akkor meg minek írjak mást ? :O :D Feleslegesen nem koptatom a billentyűzetet .... Szóval az olvasás , tanulás , gyakorlás inkább rád fér , de rád nagyon .... :D :D :D + :D

délioldal 2013.10.12. 11:47:44

@Lencsés István: István, akkor csak így tovább! Azt hiszem egy pedagógus ilyenkor szokta azt mondani, hogy reménytelen eset.

Lencsés István 2013.10.12. 13:16:14

@délioldal: Pont hogy nem mondta nekem , szóval ezt IS beszoptad . :) ;) :D :D :D + :D

délioldal 2013.10.12. 13:40:48

@Lencsés István: Meg sem próbálok vitatkozni. Hiszen mindenki tudja, hogy a remek tanulmányi eredményeidnek köszönhetően sikerült felvételt nyerned egy szakmunkásképző iskolába, ahol 8 (!!!) év alatt sikeres érettségi vizsgát is tettél a szakma megszerzése mellett és sikeresen jelentkeztél egy alig jegyzett főiskolába OKJ-s képzésre, amit egyébként diplomának állítasz be. Feltételezem, be tudnád szkennelni a diplomádat és a nyelvvizsga papírjaidat, hogy megmutasd mindenkinek aki kételkedik benned. Az pedig, hogy frusztrációidból eredendő arroganciád és ostoba egocentrizmusod nevetségessé teszi az egyébként sem túl bonyolult jellemed, már nem az én problémám.

Lencsés István 2013.10.12. 13:47:57

@délioldal: Vitatkozni akkor lehet ha érvek ütköznek , de nekem tényem van , azzal meg nem lehet . :) ;) 8 év alatt letettem KÉT szakmát is meg az érettségit 3 év alatt ( mások azt négy év alatt teszik le .... ) . A főiskola jól ismert , és nem OKJ - s képzés , hanem diploma , van különbség . :) ;) Igen be tudnám szkennelni , és meg is tenném ha nem anonim lennél és nem hazudnál . A rólam kialakított véleményed meg nem érdekel , mert hazugság . Inkább vagyok egyszerű mint hazug fosós . :) ;) :D Nekem nincs problémám , te foglalkozol velem jó ideje , mert zavarlak , de az csak nekem jó , ugyanis bizonyosodik még jobban hogy fáj az igaz , illetve irigykedsz , ilyen egyszerű ez , mondom nem kell bonyolítani a dolgokat ha nem muszáj , de te ezt teszed , mert sík vagy , sík hülye . :D :D :D + :D

délioldal 2013.10.12. 14:00:07

@Lencsés István: Akkor szkenneld és bizonyítsd be, hogy mindenki téved! Még a főiskola is, amikor OKJ képzésnek állítja be. Gyerünk! Mutasd meg, hogy milyen tökös legény vagy és ne csak a szád járjon! Hajrá! Eddig soha egyetlen alkalommal nem reagáltál, amikor bármit is bizonyítanod kellett volna. Ha a link nem tény, szkenneld be nekem könyvből azt is, hogy:
- szóköz kerül az írásjelek elé,
- kötőszóval nem kezdünk mondatot,
- idézőjel használata (illetve az idézés helyes módja).
És természetesen diploma és nyelvvizsga. Mivel nem vagy "anonim", ez nem hiszem, hogy probléma számodra.
A személyeskedés és érvelés részedről olyan mintha vaktölténnyel mennél vadászni. Várom, hogy kész tények elé állíts és feltöltsd valahová az általam felsoroltakat.

Lencsés István 2013.10.14. 09:37:00

@délioldal: Másodszor és utoljára írom ha nem jut el akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Idézem magamat . : " .... Igen be tudnám szkennelni , és meg is tenném ha nem anonim lennél és nem hazudnál . .... " . Remélem most már menni fog az olvasás . A főiskola nem téved , diplomám van . Férfi vagyok , tehát tököm van , ezt sem kell bizonyítani . Neten nem a szám jár , de ez sem tudod úgy látszik .... Én addig reagálok , amíg az alap dolgok megvannak , ha nem akkor nem . A tényt nem kell bizonyítani . Kötőszóval továbbra sem kezdünk mondatot , ha ez nem jut el , jön az első mondat . Ha idézel , pontosan tedd , ha nem az első mondat jön . Személyeskedni én nem tudok veled , mert nincs neved , tehát megint ( mindig ) hazudsz . Nem érvelek , tényt írok , van különbség . :) ;) Ja és ne idegeskedj , árt a szépségednek , bár az sincs neked , szóval mindegy is . :D :D :D + :D

délioldal 2013.10.14. 10:11:01

@Lencsés István: István, nem kell a mellébeszélés. Mindenki tudja, hogy nincs is mit beszkennelni. Próbáld inkább hülyének nézni a menyasszonyod és a haverjaid, azok lehet be is veszik a hülyeséged. Nem vagyunk egy szinten sem műveltség, sem végzettség, sem külső tekintetében. Mondhatni, szerencsésnek mondhatom magam hozzád képest. És nem reagálsz, mert nem tudsz. Nincs sem diplomád, sem nyelvvizsgád, sem olyan könyv ahol a szabályaid le lennének írva. És ez tény. Mivel nem tudod beszkennelni és bizonyítani, hogy igazad van, jössz a hülye dumáddal. Ennyi. Egy senkiházi, ostoba, öntelt és beteges hazudozó vagy. Nem veszed észre, hogy mindenki átlát rajtad és kiröhög? El kellene már gondolkodni magadról, nem? Égeted magad folyamatosan ráadásul még fel is vállalod mellé, hogy ki is vagy. Szép, gratulálok. Legalább megtudja az egész világ, hogy milyen korlátolt is ez a Lencsés István. Nem gond. Nekem nem. Ez legyen a te saját problémád a jövőben. Szép nyomokat hagysz magad után. Igaz nem hiszem, hogy képes leszel felfogni ezt pár év múlva, amikor elolvasod a régi hozzászólásaidat. És hidd el, nem idegeskedem miattad. Ez inkább számodra kellemetlen.

délioldal 2013.10.14. 10:21:26

@Lencsés István: Még valami... Amiket te állandóan írsz, azok nem tények, hanem tévedések. Rosszul idézel, nem létező nyelvtani szabályokat ismételgetsz és ráadásul rosszul központozol. Még nem késő elkezdeni könyvtárba járni és kölcsönözni szakirodalmat;)
süti beállítások módosítása