Az árvíz és a tömegdemokrácia: azért Orbán az úr

H_A Címkék: kampány film propaganda árvíz katasztrófavédelem Orbán Viktor2013.06.07. 17:44

A vízállást átvevő mérnökök, katasztrófavédelmi szakemberek és univerzális zsenik legnagyszerűbb miniszterelnöke, a miniszterelnökök legtehetségesebb vízállást átvevő mérnöke, katasztrófavédelmi szakembere, és univerzális zsenije, békeidőkben egyszerűen csak Magyarország miniszterelnöke, a természet hívó szavára lement a nép közé. És fel a gátakra, és ki a vizek birodalmába.

Mátyás király gyanánt, kockásinges-katasztrófavédelmesfeketepólós-farmernadrágos-vadászdzsekis-gumicsizmás álruhában – ahogy ő mondta: „titokban vagyok”- érdeklődik, irányít, parancsolgat, visszakérdez, okoskodik, túljátssza a mentés küldetését, néha megfárad, üveges tekintettel néz a semmibe, vizionál, álmodik a víztükör fölött, máskor egyszerűen csak kiesik a szerepéből. Menti a nemzetét. Komáromtól Szentendréig és még azon is túl. A kamera szeme pedig mindent rögzít.

Bármilyen hülyén hangzik, a kamera által rögzített kép alapján úgy tűnik, a Fidesz 2014-es kampányának nehezét kiváltja az árvíz. A nemzet pedig, amelyet már megint ver a sors keze, és amelynek következésképpen fel kell készülnie a legrosszabbra is, vessen keresztet és hálálkodjon: a hírt első kézből kapja, maga a miniszterelnök tolmácsolja, aki mindenütt ott van. Orbán Viktor a legény a gáton, a nemzeti gátőr, és bármilyen kameraállásból szemlélem, azért valahogy mégis ő az úr. Még mindig, és még nagyon sokáig.

A minap írtam, hogy igen, mindenkire szükség van a mentéshez, ilyenkor nem árt politikuséknál kibújni az összkomfortos sajtótájékoztató teremből, és megragadni a lapátot, vállról-vállra adogatni a homokzsákokat. Nem egészen arra gondoltam, amit Orbán nevetséges, de fölöttébb hasznos, a tömegdemokrácia bányászbéka segge alatt dagonyázó igényszintjét maximálisan kielégítő kampányfilmje ábrázol. Nem, nem erre gondoltam. Nem gondolom ugyanis, hogy a miniszterelnöknek az a dolga, hogy mindenhez értsen, hogy mindent ő irányítson, hogy vezényeljen, vagy a tiszteletére összecsapott bokák között, a kötelező  hajbókolási manőverek kereszttüzében munkát hátráltasson, hogy sajtót tájékoztasson, vízállást vegyen át, és egy kampányfilm kedvéért gumicsizmát húzzon.

Jut eszembe: közben az is kiderült, hogy megszűnik a karitatív szervezetek egyéni adománygyűjtő vonala (!!!), és szombattól közös adományvonalon, a nemzeti összefogás 1357-es vonalán gyűjtik a felajánlásokat az árvízi rászorultak megsegítésére. Tehát magánszervezetek által gyűjtött adományokat államosítanak, mert az a biztos, amit államilag ellenőrízni lehet. Az abszolút kormánykontroll a nyitja a kérdésnek, tökéletesen rímel erre az, hogy Orbán most egyszemélyben a víz haragjának megállítója, a nemzeti katasztrófaelhárítás istene. Mert aki ma csendben, kamerák nélkül, diszkréten lapátol, vagy zsákokat cipel, annak itt nem terem babér. Akinek lépteit nem kíséri egy kamera, hogy utólag best of jellegű kampányfilmet lehessen összevágni a katasztrófához illő gondterheltség miniszterelnöki arckifejezéseiből, magvas megállapításaiból, laza és szigorú gesztusaiból, ellentmondást nem tűrő, hozzáértést sejtető szavaiból, az egyszerűen nem létezik. Az istenadta népnek meg már megint nem tűnik fel, hogy a drága miniszterelnök úr egy homokzsákot sem lökött innen oda, egy kib*szott lapátot nem fogott meg, csak okoskodott és utasítgatott.

Nekünk ez így van jól. És a választásokat természetesen az nyeri, aki beszéli a tömegdemokrácia nyelvét. Úgy tűnik, egyelőre Orbán Viktornál ezt senki nem beszéli jobban. És nem baj, ha az egész csupán egy ostoba szereplés, egy alázatot nélkülöző erődemonstráció, egy álszent kampányfogás, ahol a rivaldafényben állás megfelelő mértékeinek és határainak megtalálására egyáltalán nincs szükség. Pedig a havazás idején külföldön tartózkodni és árvíz idején a gáton kampányfilmet forgatni állapotok között van valahol egy arany középút. Vagy legalábbis lehetne, de nincs.

orban.jpgSzerinted mennyi a víz?

fotó:www.veol.hu

Ezért a rendkívül tudatos szereptévesztés, a Viktorunk a gáton című miniszterelnöki-kormányzati reality show pontosan a lényeget takarja el meghatottságtól homályos szemünk elől: hogy a miniszterelnöknek nem munkaköri leírás ott is villogni, ahol egyébként semmi dolga. Nem szükséges gondterhelten olyan térképek fölé hajolnia, amelyekről azt sem tudja melyik a tetejük, melyik az aljuk, nem kell kisajátítania a vízügyi és kármentéssel foglalkozó szakemberek szerepét, és mielőtt a vízállásról szóló jelentést akarná beolvasni, a kockás inges-gumicsizmás-mellényes álruhában sem életbevágó a tényleg dolgozó emberek között lábatlankodni. (Ha jól emlékszem, én sem rontottam be a miniszterelnöki irodába és kaptam ki a telefont a kezéből, amikor éppen fél Európának üzent hadat.) Mindezek helyett bőven elég bejelenteni, hogy a kormány ura a helyzetnek (vagy nem), hogy biztosítva vannak a kármentés és védekezés anyagi, emberi feltételei (vagy nem).

Nos, ez akkor lehetne így, ha az árvíz okozta károk elhárítása egy megoldandó helyzet, és nem kizárólag egy rendkívül hasznos kampányeszköz lenne. Így viszont csak annyi van, hogy ma a katasztrófa sem a katasztrófáról szól, hanem Orbán Viktorról. Ezért a tisztelt miniszterelnök úr közösségi oldalán szembejövő egzaltált kommentár-hullám egyik-másik gyöngyszemét kiragadva, én is csak annyit mondhatok:  „ő egy igazi ember szereti a népét nem hanyagolja el és ő nem a pénzért küzd hanem a népért”. Más szavakkal: „Orbán Viktor az országnak jó miniszterelnöke, fontos lenne, hogy mi jó és segítőkész magyarok legyünk. HAJRÁ FIDESZ, HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!

Akárhogy is van, azért Orbán Viktor az úr.

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr145349937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meszena 2013.06.07. 17:53:44

Orbán elemében van, jól végzi a dolgát. Teljesen eltalálta a szerepét. Azok, akik a fideszt váltanák a hatalom gyakorlásában most nem jutnak ennyi szerepléshez. Ilyen az élet. Ez az írás azért keletkezett, mert valamit mondani kell, még a végén felébred egy-két elbódított antiorbán hívő :)

Donoter 2013.06.07. 21:33:50

Ez aztán a lényegre törő írás, miért nem lapátol a miniszterelnök. Láttam én már környezetvédelmi minisztert kaszálni a minisztérium parkjában. Na és rendezettebb lett az ország, szebbek a parkok? Ha lapátolt volna elkotródik az a fránya víz? De ha nem ment volna a gátra akkor nem lett volna mit írni, kötve hiszem. Arra gondolni se merjünk, hogy egy miniszterelnök megjelenése a gátakon lehet számonkérés vagy összehangoltabb, jobban szervezett akciókra való buzdítás. Ami az irányítást illeti ebben az esetben sem dönt az illetékesek megkérdezése nélkül. Ha sikerül megakadályozni a gátszakadást ha nem ebben a blogban mindenkép őt fogják korholni.

csakhalkanszólok 2013.06.07. 21:43:40

De most komolyan!
Nekem mint tahó vidékinek mondja már el valaki, mit kellett volna tennie?
Tiszta szívemből mondom, ha éppen a Ferkó, a Zsolti vagy a Gordonka lenne a miniszterelnök, és én ott pakolnám a zsákot a gáton, bármennyire nem tudom őket szeretni, nekem bíz jól esne ha megjelenne, érezném a támogatását, netán hozzám szólna.
Persze én csak elfogult vidéki paraszt vagyok, nem olyan szépen pallérozott mint a pösti gyűlölködő elit...

kisQtya 2013.06.07. 21:51:58

És akkor most mi is a post tolójának az ő nagy problémája?
Azt leszámítva, hogy utálja a Zorbánt....

azbesztos 2013.06.08. 09:31:25

Most is látszik, ki alkalmas vezetőnek. Orbán irányítja, hogy gyurcsány, vagy Bajnai hol lapátoljon. Nem is szólva Medgyessyről, aki az árvíz idején Monacoban kaszinózott és szart hazajönni.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.06.08. 09:34:22

A természeti katasztrófa MINDIG a kormányt segíti. Csak akkor segíti az ellenzéket, ha a kormány nagy bakot lő közben.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.06.08. 09:38:41

Persze hogy nem arra gondoltál.

Te konkrétan Orbán fikázására gondoltál most is, mint a többi posztodban.

Meg se említed, hogy Gyurcsány, Mesterházy, Bajnai is kimentek pózolni.

Igaz Bajnai csak pont pár fotó erejéig cirka 10 percre, de kint volt.

ephart 2013.06.08. 09:46:00

nemzetidegen judeobolsi sajnálod hogy a magyarok vezetői teszik a dolgukat.te akkor tapsikolnál ha már a fél országot víz borítaná.taknyos orrú söpredék vagy

ob.szerver 2013.06.08. 09:47:08

Merkel meglátogatta az árvízzel sújtott területeket, ahogyan az osztrák kancellár és a cseh miniszterelnök is, de ők nem hakniztak napokon keresztül a gáton. Biztosan azért mert ők nem rendes hazafiak és honleányok.

Fejesrob 2013.06.08. 09:49:18

Hogy be vannak szarva a ballibsik, húha, még az árvíz is Orbánt erősíti.

Nem erősít ez rajta semmit, aki idáig nem akart Orbánra szavazni az ezután sem akar, az, hogy Orbán ott van ahol lennie kell, a kötelessége. Ettől még nem lesz több munka, magasabb jövedelem.

Fejesrob 2013.06.08. 09:50:29

@ob.szerver: Merkel mutatta magát rendesen a TV-ben. Megoldjuk, kártalanítjuk, stb.
Ez a németeknél fontosabb érv, mintha ásót ragadott volna.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.06.08. 09:54:07

@Fejesrob:

Az a baja a ballib csicskáknak, hogy kedvenckéik idején a fele ekkora árvizet se tudták kivédeni, szinte semennyire se.

Hiába parolázott az MSZP vezérkar a gáton.

Se a Tiszán, se a Dunán.

ob.szerver 2013.06.08. 09:55:32

@Fejesrob:

"Ez a németeknél fontosabb érv, mintha ásót ragadott volna."

Én másban látom a különbséget. Szerintem ő egyszerűen csak nem egy önmutogató ripacs, hanem olyan kormányfő aki a dolgát végzi. És az biztosan nem a gáton van.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.06.08. 09:57:52

Érdekes, azt hittem, Feri is ott lapátol, meg Szabó Rebeka meg az összes többi.

Képzelem, mi lenne, ha Viktor nem járna a gátakra, akkor mit kapna. Sejtem, hogy az se lenne megfelelő a demokrata ellenzék kényes ízlésének.

Pas de probleme 2013.06.08. 10:15:57

"Nem szükséges gondterhelten olyan térképek fölé hajolnia, amelyekről azt sem tudja melyik a tetejük, melyik az aljuk (...) kockás inges-gumicsizmás-mellényes álruhában sem életbevágó a tényleg dolgozó emberek között lábatlankodni"

:-D

Király, nagyon szép! Gratula!

Bell a Donna 2013.06.08. 10:20:53

"És a választásokat természetesen az nyeri, aki beszéli a tömegdemokrácia nyelvét. Úgy tűnik, egyelőre Orbán Viktornál ezt senki nem beszéli jobban."

Ez fáj az összes ellenzéki blogírónak, ezért születik az összes Orbánt ekéző blogposzt.
A Patásördög verhetetlen.
Le kéne váltani a népet.

Fejesrob 2013.06.08. 10:26:27

@Bell a Donna:

"Le kéne váltani a népet. "

Talán tegnap volt itt olyan ballibsi "demokrata" aki elkeseredésében ezt akarta.

Melchi Zadok 2013.06.08. 10:48:54

undorító, amit ez az elhízott ripacs művel. a patetikus semmitmondó kijelentései, ahogy távcsővel nézi a munkálatokat, a teljesen felesleges utazgatásai a veszélyeztetett helyszínekre, hogy egy szakembert sem engednek nyilatkozni, csak ezt a hatalommániás őrültet.

és ezt is megeszi a magyar, mert hát akkor jó a szar, ha orbán szarta..

Akvyr 2013.06.08. 10:50:33

Szerintem ez is iszonyat ellenszenves. Körbeveszi magát szakértő csatlósokkal (akik akár dolgozhatnának is) és körbeutazik mindenhova, és blőd kérdéseket tesz fel. "Mit csinálnak?" "Addig jön fel?" hát, kurva hasznos, mondhatom.

Guillaume sous guillotine 2013.06.08. 11:00:46

ez az amikor az élelmes ember a nehéz helyzetből előnyt kovácsol. Orbán érzi, hogy a gáton a helye és 1 évvel a választások előtt nem is lehetne máshol. az ellenzék meg néz mint Rozi a moziben. 2014 sima Fidesz siker

TitokJolán 2013.06.08. 11:08:39

Nekem semmi bajom vele.Mindenesetre megnyugtatóbb ha ő van a gáton mint a V
eres, vagy a Kóka, Vagy a Gyurcsány.

gnme 2013.06.08. 11:08:46

vajon mi újság mára virradóra

hogy áll a zorbán hakni?

még mindig csak ő ért hozzá?

Libatolvaj takarodj 2013.06.08. 11:08:53

Ha nem lenne a gáton akkor azt harsognák a komcsik, hogy "miért nem tett semmit", "hol a miniszterelnök" "rendkívüli időkben rendkívüli intézkedésekre van szükség" stb.

Amadeus62 2013.06.08. 11:11:31

Maximum a hívőknek fontos az, hogy állandóan okoskodik meg mondja a magáét a dagadt törpe, de nem ő menti meg az országot az árvíztől, hanem a katonaság meg a civilek.

Netuddki. 2013.06.08. 11:12:28

@Fejesrob: "Merkel mutatta magát rendesen a TV-ben. Megoldjuk, kártalanítjuk, stb. Ez a németeknél fontosabb érv, mintha ásót ragadott volna."

Ostoba fidesztroll! Hogyhogy nem az orbánod mellett lapátolsz valamelyik gáton?

Amúgy meg normális országokban mindenki a maga dolgával fogalakozik. Az árvízvédelmi szakember irányítja a védekezést és 4 méteres mobilgátat rittyent a partra. A politikus meg megígéri a károkért a kártalanítást. Aztán vagy be tartja vagy nem.
Mert normálisabb országokban a zemberek is tudják kinek mi a dolga, és el sem várják, hogy a politikus kimenjen és úgy tegyen mintha töltené a homokzsákokat, vagy úgy tegyen mintha konyítana bármit is a vízügyhöz. Főleg nem az ország "első emberétől".

Mellesleg a gumicsimma jól állt az orbánod lábán. Ezzel is csak azt akarta érzékeltetni, hogy érti ő a tréfát, csak nem szereti...

kifordított nagyanyó 2013.06.08. 11:16:53

Amúgy fecó ha jól emlékszem miniszterelnökként is lapátolt.
Persze az ország megmentője nem ereszkedhet le ilyen szintre.:))

Netuddki. 2013.06.08. 11:20:08

@Libatolvaj takarodj: "Ha nem lenne a gáton akkor azt harsognák a komcsik, hogy "miért nem tett semmit", "hol a miniszterelnök" "rendkívüli időkben rendkívüli intézkedésekre van szükség" stb."

Harsognák? A komcsi fideszesek?

Az hogy az orbánon ha van sapka az a baj, ha nincs sapka az a baj, csak azt jelenti, hogy magával az orbánnal van a probléma. De olyan hülyék vagytok, hogy erre magatoktól úgysem jönnétek rá...

Bell a Donna 2013.06.08. 11:22:40

Vityka megmutatja, ki a legény a gáton.
:)
A demokraták meg fanyalognak, mert mást úgysem tudnak azzal a rengeteg eszükkel.
(Amennyiben nem menne ki, az lenne a baj - nyuszika, sapka.)
Így van ez jól.

kifordított nagyanyó 2013.06.08. 11:23:15

@kovi1970: Jó hogy nem azország "legnagyobb emberét" írtad!:))
A gumicsizma meg pont jól áll neki.:))

mikka 2013.06.08. 11:26:00

A mindenkori miniszterelnöknek az a dolga hogy ott legyen. Mindegy melyik van ott, az a dolga hogy ott legyen. Hánynom kell a sok hazátlan köcsögtől, akiknek a leghőbb vágyuk az hogy az EU egyik "autonómiája" legyen az országunk. Örüljetek hogy Orbán a miniszterelnök..ha én lennek a szart is kitaposnám a szocialista liberális libás ellenzékből..

Gera 2013.06.08. 11:30:05

Egyre jobban idegesít eza figura :)

Aki nem képes felfogni, miről szól a poszt, az képzelje el, mi történne, ha ezeken a helyeken tényleg a zéró hozzáértéssel bíró Orbán irányítaná az árvízi védekezést, ahogy ez félóránként elhangzik a közmédiában. Én fejvesztve menekülnék valami magasabb pontra asszem :) El se tudom képzelni a debilitásnak azt a szintjét, amikor valaki beveszi ezt a hülyeséget.

Azzal semmi bajom, ha meglátogatja a veszélyes helyeket és tájékozódik, valóban pozitív lehet az ott dolgozó embereknek és a vagyonukat veszélyben érzőknek, ha látják, hogy a kormánynak fontos a probléma. Biztosíthatja a tévében az ország lakosságát, hogy az állam mindent megtesz értük, ez egy korrekt dolog. De nem kell szigorúan nézni a vizet, nem kell vízállásjelentést adni, nem kell eljátszani azt, hogy ő ott bármit irányít, miközben nyilvánvalóan lövése nincs hozzá. És valóban, nem illik túl sokáig a nyomában lihegő idiótákkal együtt komolyan zavarni az érdemi munkát. Ja és természetesen nem kell lapátolni sem, mielőtt még valaki azt hinné, hogy ez a vágyam.

Már csak azért sem célszerű ilyen túlzásokba esni, mert lehet, hogy egymillió nyálcsorgató idióta még nagyobb rajongója lesz Orbánnak, de IQ 90 felett ez már inkább röhejes.

HaNa 2013.06.08. 11:37:54

Orbán a gáton nem azért van, hogy ő mondja meg a tutit, hanem azért, hogy lelkesítse az ott védekezőket. Lássák, hogy nincsenek magukra hagyva a bajban. Másfelől meg inkább az ő dolga nyilatkozgatni, mint a szakembereknek, összegyűjti az infókat és megosztja. Szerintem pont ez a feladata ilyen szituban egy miniszterelnöknek és nem a lapátolás, amire van bőven egyéb munkaerő, sőt túl sokan is jelentkeznek.

2llkedő 2013.06.08. 11:40:22

@HaNa: "Orbán a gáton nem azért van, hogy ő mondja meg a tutit, hanem azért, hogy lelkesítse az ott védekezőket."

Láttad a címoldalon, hogy hogyan pásztázza az árat a Piktor?

2llkedő 2013.06.08. 11:41:01

@mikka: "A mindenkori miniszterelnöknek az a dolga hogy ott legyen."

Hol ott?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.08. 11:41:44

a hírtv félórás híradójából 20 perc árvíz, ez helyes, most ez a legaktuálisabb probléma, de, hogy 4x vágják be Orbán sajtónyilatkozatait az igen érdekes minimum...
És mindannyiszor külön hírként olvassák fel.

Aztán még vagy 2x Tarlóst.

gnme 2013.06.08. 11:44:20

még szerencse hogy nincs nekik egyéb dolguk, csak a hakni

nol.hu/velemeny/20130608-csusztatas

jó haknizást kívánok, de szigorúan csak gumicsizmában

ephart 2013.06.08. 11:46:43

nemzetidegen judeobolsik hiába drukkoltok úgy néz ki a magyarok összefogása most sikeres lesz

HaNa 2013.06.08. 11:48:11

@félázsiai 2llkedő: Láttam. Hogy egyik kedvenced szavaival éljek: Na és? Hol baj az, ha belenéz a távcsőbe? (Persze neked az a legnagyobb bajod, hogy még lélegzik.) Biztos a szlovákokat kémlelte, hogy ne küldjünk-e át pár honvédet segítségül. Biztos örülnének.

felcsutisuttyo 2013.06.08. 12:12:10

"Felül a víznek árja...alul meg a Nemzeti Gazember, .....s akkor már nem "Ő " az Úr! ---de szép lenne!!!!!!!!

felcsutisuttyo 2013.06.08. 12:12:54

Nem nagyon sírna Magyarország, ha a NEMZETI GAZEMBER hősi halált halna a gáton!:DDD

Freechild 2013.06.08. 12:17:42

Nem tudom kiverni a fejemből hogy hogy röhöghet otthon rajtunk orbán... hazamegy egy "átdolgozott" nap után a gátról és dörzsöli a tenyerét, hogy a marha barom magyarok hogy megeszik a propagandát.
Higgyétek el ez az ember egy zseni, nagyon jol tudja hogy mit csinálhat meg és mennyit szopnak be ebből a zemberek.

felcsutisuttyo 2013.06.08. 12:18:41

@Freechild: ez zseni???...ez az Ország TUMORA!!!

felcsutisuttyo 2013.06.08. 12:23:03

Az a szerencséje,a Nemzeti Gazembernek, hogy ma már egyre több a bunkó, suttyó , buta ember..aki mindent besvesz, főleg a nagy magyarodást,...nem mint régen, amikor állandóan volt Lázadás, föld alatti ellenállási mozgalom,....megmozdulás, stb.
Sajna Mi nem vagyunk olyan tökösök mint a Románok, akik amikor elégedetlenek voltak ,ők három nap alatt elfogták, elítélték, és leölték mint egy disznót a Diktátorukat!

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:28:29

www.hir24.hu/belfold/2013/06/05/rohog-a-net-gyurcsany-lapatolasan/

A bloggazdának csak most esett le - ismételt fáziskéséssel, ami már rutinszerű -, hogy ezt a magatartást ekézze.

Érthető. Ferigyerek lapátolása még nem érte el az ingerküszöböt, de amint megjelenik a patásviktor, hirtelen rájön, hogy ő tulajdonképpen mindig is rossz szemmel nézte az öncélú népszerűséghajhászást.

És sikerült véletlenül megint úgy időzítenie, hogy azzal ismét megmutassa, ő tényleg nem mér kettős mércével, csak valahogy mindig az jön le belőle. :)

Freechild 2013.06.08. 12:28:48

@felcsutisuttyo: Nem, nem! Gondold át. Nagyon jol tudja hogy mit kell csinálni ahhoz hogy a barmok ne lázadjanak. Látod ő uralja a médiát, nála a lóvé, törvényeket hoz, és szarik mindenre. Hitleren is röhögtek, de ő is egy zseni volt.
Utálom mint a rohadt tököt, de példaszerü ahogy felépiti a rendszert, mi pedig észre se vesszük hogy szopunk...

Bell a Donna 2013.06.08. 12:32:06

@félázsiai 2llkedő:
Már a '14-es koronázási helyszínt nézegette.

czjanos 2013.06.08. 12:32:18

Atlas is egymaga tartotta a vállán a földgolyót. Vannak ilyen nagy képességű lények.

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:32:38

@kovi1970:

"Mert normálisabb országokban a zemberek is tudják kinek mi a dolga, és el sem várják, hogy a politikus kimenjen és úgy tegyen mintha töltené a homokzsákokat, vagy úgy tegyen mintha konyítana bármit is a vízügyhöz."

Obama elnök helyszínbejáráson vizsgálja meg a Sandy-hurrikán okozta pusztítást: http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1195222!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/obamachristie.jpg

Merkel kancellár kedélyesen elcseveg a homokzsákok környékén: www.thelocal.de/articleImages/50157.jpg

Gera 2013.06.08. 12:32:58

@pocaklakó minimanó: Feri jelenleg egy pár százalékos vizesnyolcas, Orbán meg az ország miniszterelnöke. Ezenkívül a csapból is az folyik, hogy hogy irányítja a védekezést, ez egy idő után kikezdi az ember idegeit, míg Feri lapátolása egy ötperces hír, amin az ember röhög/káromkodik egy jóízűt aztán annyi.

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:33:39

@Freechild:

"...hogy a barmok ne lázadjanak."

Légy kegyesebb. Legalább önmagadhoz. Ha már lázadni nem sikerül.

felcsutisuttyo 2013.06.08. 12:34:45

@Freechild: na ezért lett birka a magyar nép...és nem tökös, megengedték neki hogy felépítse a "rendszert" és közben eszükbe sem jutott, hogy LÁZ-ADÓ-val meg lehetett volna állítani...Most is fidesz Banditák választási csalására készülgetnek.Az ellenzéki pártok,..még bizakodnak, .... ..ahelyett hogy odacsapnának..... MENEKÜLNI KELL EBBŐL AZ ORSZÁGBÓL...bárhová, mindenűtt jobb már mint Magyarországon! Én már eljöttem...

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:36:03

@Gera:

"Feri jelenleg egy pár százalékos vizesnyolcas..."

Ja, és akkor is az lehetett, amikor pl. "őszintén" megrendülve siránkozott egy szörnyű halálos baleset felett.

De hogy azt mennyire érthetőnek találták egyesek.

www.youtube.com/watch?v=0ay23coqpQg

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:37:20

@felcsutisuttyo:

"Én már eljöttem..."

A nap pozitív hírét olvashattuk.

Akkor elmondható, hogy bár eggyel kevesebben vagyunk, mégis érezhetjük, hogy ezáltal többek lettünk - és manapság ez is számít. :)

Köszönjük, Emese!

2013.06.08. 12:39:19

A Dunántúl és Budapest kihalt?
Csak azért kérdezem, mert OV nagy ötlete, hogy a nyíregyházi(biztos máshonnan is) irodai közalkalmazottakat akarják vinni a gátra lapátolni.
Ilyen nagy lenne ott a baj, hogy már emberhiány is van?
A tiszai gátszakadásnál nem emlékszem, hogy a pesti okmányirodák dolgozói itt lapátoltak volna.

Gera 2013.06.08. 12:40:16

@pocaklakó minimanó: Te képes vagy értelmezni a helyszíni tájékozódás és a védekezés irányítása vagy akár a röhejes lapátolási akciók közti nüansznyi különbséget?

Egyébként nem annyira Orbánnal van a probléma, valószínűleg inkább a nép a hülye. Lehet, hogy a többségünk tényleg van annyira ostoba, hogy a miniszterelnöktől várja az árvízi védekezés irányítását vagy a lapátolást, lelki alkattól függően. Persze egy igazi államférfi ez esetben az általános sötétség gátlástalan kihasználása helyett megpróbálja inkább átnevelni a népet, hogy hagyja a faszba az ilyen hülyeségeket.

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:46:10

@Gera:

"...míg Feri lapátolása egy ötperces hír, amin az ember röhög/káromkodik egy jóízűt aztán annyi."

A FB-ról. Gyurcsány Ferenc lapátolós (lapát-tolós?) képeihez írt hozzászólásokból pár gyöngyszem. :)

a) "Nagyon sulyos a helyzet, hiszen ember-eletek vannak veszelyben.Sok raerő, unatkozo ember ül az internet előtt es irogat.Iras tartalmat nem minősitem, hiszen az minősiti az irojat.Csupa annyit tanacsolok, hogy ne itt, leirva pocskondiazzak Gyurcsany urat, fogjak meg a lapatot, munka kőzben szoban emlitsek meg ezeket a hozzaszolasokat.es majd ha a veszely elmult nyugodt kőrülmenyek kőzőtt, szemtől szembe beszeljek meg. Kivancsi lennek, hogy akkor kinek lenne nagyobb arca. Szemelyes tapasztalatbol mondom. Szep napot mindenkinek."

b) "orbán jobban tenné,ha nem virítana,hanem a stadionok helyett a gátak építésére fordítaná a pénzt,hogy a jövőben ilyen ne forduljon elő.A kis betű nem véletlen.Minden tiszteletem a helytállóké és Gyurcsány Ferencé,aki a tettek embere is.Remélem,hogy jövőre már nem ez lesz a rendszer és a nép felismeri,hogy a fideszes demokrata szó nem a népet szolgálja."

c) "Gyurcsány Ferenc a NAGYBETŰS EMBER SZÁMOMRA!"

d) "Én már azt szeretném látni,hogy így lapátolják az Orbánra a földet!"

e) "Fiúk a gáton! Veletek vagyunk és büszkék vagyunk rátok!"

f) "remélem, a többi helyszínem más fiúk is ott vannak; legyen rajtuk kitűző"

g) "Elnők ur maga egy király nagyon tisztelem és szeretem mert ön szereti az embereket segit is rajtuk szereti öket itt az igazi hazafi Isten áldja meg érte!"

h) "A jóság és a nagyság találkozott Gyurcsány Ferencben. Mindazokat irritálják ezek a tulajdonságok, akik nem jó emberek, vagy maximum középszerűekké váltak, ez igazán természetes."

i) "A kép jobb szélén hajoló férfi (csak egy látszik) valószínűleg a zsákot tartja, amibe Gy. F. éppen belelapátolja a homokot. Aki lapátolt már, az látja, hogy ez nem csak póz."

Gera 2013.06.08. 12:48:07

@pocaklakó minimanó: Na, hát csak felismered te a ripacskodást, van mire építeni, innen már csak egy apró ugrás, hogy Orbán esetében is menjen. Amúgy Feri itt lehet, hogy tényleg meghatódott, mert színészkedésnek ez iszonyúan gáz lenne, ennél neki több tehetsége van. Persze nem a baleset meg a halottak váltották ki ezt, hanem hirtelen átérezte, mekkora nagy államférfi ő, ez hathatott rá így :)

pocaklakó minimanó 2013.06.08. 12:48:15

@Gera:

"...valószínűleg inkább a nép a hülye."

Te, mint a nép oszlopos tagja, miként vélekedsz erről?

2llkedő 2013.06.08. 12:51:29

@HaNa: " Láttam. Hogy egyik kedvenced szavaival éljek: Na és? Hol baj az, ha belenéz a távcsőbe?"

Még az a szerencse, hogy nem fordítva nézett a csőbe. Úgy csinál, mint aki ért hozzá. Pedig tudjuk, hogy miért ment jogásznak.

Gera 2013.06.08. 12:54:17

@pocaklakó minimanó: Én soha nem állítottam, hogy a másik oldal nincs tele idiótákkal. Aki Gyurcsányt támogatja a miniszterelnöki teljesítménye után, az eleve nem lehet normális. Persze mára Orbán ugyanide küzdötte le magát kemény munkával, pedig én komolyan bíztam benne, hogy az ellenzékben nyomott szövege csak populista demagógia, de sajnos teljesen az agyára ment szegénynek és már komolyan gondolja.

Gera 2013.06.08. 12:55:11

@pocaklakó minimanó: Kevéssé meglepő módon pont úgy vélekedem, ahogy leírtam.

zoxó 2013.06.08. 13:05:48

@Fejesrob: Épp ez az, hogy nem kell ott lennie, mert neki nem ez a dolga. Az a dolga, hogy megbízzon azokban a szakemberekben, akinek egy részét ő nevezte ki. A Bakondinak kell ott lennie, a szakembereknek kell ott lennie, azoknak kell ott lenni, akik értenek hozzá, vagy nem értenek hozzá, de azt csinálják, amit a hozzáértők mondanak. Orbán ezek közül melyik halmazba tartozik? Tegnap Pilismartóton órákig várták, hogy Orbán megérkezzen, mert a megígérthez képest kb. 4 órát késett. Még arra sem képes, hogy a gáton dolgozókat legalább a pontosságával megtisztelje. De haknizni, egy személyben intézkedni, okos fejeket vágni, azt tud.

ben2 2013.06.08. 13:17:20

Na ez a jellemző balos mentalitás:
előbb teátrálisan kijelentik, hogy itt és most, a közelgő vészhelyzetben nincs helye a politikai sárdobálásnak, majd amikor veszély valóságossá válik, és a kormányt lefoglalja a kármentést, valahogy ott folytatják a pitiáner, vérgőzös acsarkodást, ahol pár napja abbahagyták.
Nem meglepő, ugyanez volt a vörösiszap katasztrófánál vagy a márciusi hóviharban.

"Tehát magánszervezetek által gyűjtött adományokat államosítanak, mert az a biztos, amit államilag ellenőrízni lehet."

Ez például nettó hazugság. A segélyszervezetek önként álltak össze, a kormány csak koordinál, az összegyűlt pénz fölött a segélyszervezetek által delegáltak közösen döntenek kormányzati ellenőrzés nélkül. Ennek lényege, hogy ne aprózódjon szét a gyűjtés, csökkenjenek az adminisztrációs költségek és úgy tudják garantálni az adományok adómentességét, hogy közben nem nyitnak kiskapukat az adócsalóknak.
Szvsz az ilyen ostoba hazudozás kontraproduktív, mert nyilvánvalóvá teszi, hogy ki az aki a vészhelyzetben cselekszik és ki az, aki csak arra képes, hogy otthon a gép mellől hányja az epét.

Hobbisebész 2013.06.08. 13:17:49

Baloldali liberális értelmiségiként én most már nem megyek zsákokat tölteni, mert az Orbán kisajátította az árvizet. Leugrok inkább a romkocsmába, szevasztok.

czjanos 2013.06.08. 13:19:39

@Hobbisebész: Egészségedre, most még nem kell romkocsma-adót fizetni utánad!

2llkedő 2013.06.08. 13:25:43

@zoxó: "Tegnap Pilismartóton órákig várták, hogy Orbán megérkezzen, mert a megígérthez képest kb. 4 órát késett."

Addig szóltak az árnak, hogy álljon meg?

czjanos 2013.06.08. 13:27:14

Az, hogy egy miniszterelnök elmegy megnézni a mentési munkálatokat, az rendben lévő. Az már kevésbé, hogy oda is költözik, be is öltözik katasztrófavédőnek, a szeme elé emeli a távcsövet, mint Grant kapitány, az már giccses. Talán még át is fog kelni száraz lábbal a Dunán Visegrád és Nagymaros között. A szomorú a dologban az, hogy ez az előadás hoz vagy 5 %-ot a Fidesznek: lám, milyen gondos juhászunk van, aki már nem csak az EU-tól, de a Dunától is megvédi a szeretett nyáját.

Ellenőrző QR kód (törölt) 2013.06.08. 13:27:39

Engem Orbán helyett sokkal jobban idegesít:
- A sok hatalomból kihullott libsi örökös és mindennemű értelmet konstruktivitást mellőző ájvékolása (ha van rajta sapka, akkor azért, ha nincs, akkor azért)

- A tudjukmelyik "természetvédő" szervezet hőbörgése a füzitői zagytározóval kapcsolatban. Szegények annyira nem tájékozottak, hogy azt hiszik, hogy abban még folyókény állapotú a vörösiszap, és a tározó alja majd szivárogni fog. Tájékozottság nulla, de azért nyomják keményen. Legalább olyan szórakoztató, mint az üres Magyar Nemzet címlappal demonstráló EU parlamenti képviselők :)

vajdasagi 2013.06.08. 13:30:17

@pocaklakó minimanó: A gyurcsány mindig is egy ripacs volt. E lesújtó véleményemet valamelyest talán enyhíti az a másik véleményem, hogy egy ripacsként sokkal kisebb károkat tudott okozni az országunknak és a nemzetünknek, mint a mostani vezénylő tábornokunk.

2llkedő 2013.06.08. 13:34:06

@Ellenőrző QR kód: "- A sok hatalomból kihullott libsi örökös és mindennemű értelmet konstruktivitást mellőző ájvékolása (ha van rajta sapka, akkor azért, ha nincs, akkor azért)"

Ez ugye ismerős a 2006-2010 közötti időkből?

vajdasagi 2013.06.08. 13:44:09

@ben2: Azt írod az adományok állami ellenőrzéséről, hogy:

"Ez például nettó hazugság. A segélyszervezetek önként álltak össze, a kormány csak koordinál, az összegyűlt pénz fölött a segélyszervezetek által delegáltak közösen döntenek kormányzati ellenőrzés nélkül. Ennek lényege, hogy ne aprózódjon szét a gyűjtés, csökkenjenek az adminisztrációs költségek és úgy tudják garantálni az adományok adómentességét, hogy közben nem nyitnak kiskapukat az adócsalóknak.
Szvsz az ilyen ostoba hazudozás kontraproduktív, mert nyilvánvalóvá teszi, hogy ki az aki a vészhelyzetben cselekszik és ki az, aki csak arra képes, hogy otthon a gép mellől hányja az epét."

Nos ehhez három megjegyzésem van:

a) alig hiszem, hogy a segélyszervezetek önként álltak volna össze - eléggé savanyú képpel álldogált ott mindegyik képviselője, amíg a kormányunk ezt a nagyszerű bejelentést tette.

b) a kolontári segélyek elosztása nagyon nem volt rendben, pont azért mert az állam szervezte két és fél éve, ezért nekem sokkal több bizodalmam van ezekben a segélyszervezetekben, mint a minisztériumainkban

c) addig nem is adakozok többé, amíg marad az állami kontroll - még ellopják a pénzemet, mert valamelyik cimbora kimaradt a ttrafikmutyiból. Pedig előtte adakoztam. Utoljára pont egy nappal eme nagy bejelentés előtt.

És, noha három megjegyzést ígértem, bónuszként még egy: elmennek a francba a nagy állami kontrolljukkal. Láttam már olyat, és nagyon nem volt jó.

Ellenőrző QR kód (törölt) 2013.06.08. 13:45:13

@félázsiai 2llkedő: "Ez ugye ismerős a 2006-2010 közötti időkből? "
Eddig a szintig sohasem süllyedt az akkori ellenzék. Árvíz, vagy egyéb természeti katasztrófa idején különösen nem. Ők valamiért kűzdöttek, nem valami ellen. Nagy különbség...

Egyébként meg miért elmúltnyolcévezel? Előre kell nézni, nem vissza! Mindig ez a fránya múltba révedés... :D Vagy ez csak akkor áll, ha a kormányzati szennyest túrja valaki, ha az ellenzékit, akkor tök jogos a Zelmúltnyolcévezés? :O

AbuBakr 2013.06.08. 13:49:43

@pocaklakó minimanó: Fletó váci ténykedéséről a vármegyések tudnának mesélni...
Kijött, megfogta a lapátot, adott pár interjút, aztán ahogy az RTL tovább ment, ő is összepakolt a stábjával is lelépet
tartott az egész félórát...

2llkedő 2013.06.08. 14:09:07

@Ellenőrző QR kód: "Eddig a szintig sohasem süllyedt az akkori ellenzék"

Csak mélyebbre.

"Ők valamiért kűzdöttek, nem valami ellen."

Igazad van! A hatalom megszerzéséért küzdöttek. Az ország érdeke meg le volt, van, lesz szarva. Lényeg, hogy ők uralkodjanak.

2llkedő 2013.06.08. 14:10:16

@Ellenőrző QR kód: "Előre kell nézni, nem vissza!"

Piktornal, Kövér elvtársnak, és a többieknek szóltál már?

Szar ügy, mikor a fagyi visszanyal.

angyalföldi partizán 2013.06.08. 14:10:49

@Hobbisebész: én is balliberál vagyok,de megyek lapátolni,igaz ,külföldre.a Conh-Bendit háza körül áll a víz,kell a munkáskéz oda.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 14:40:07

A miniszterelnöknek nem az a dolga, hogy lapátoljon, mert az a segítség jelentéktelen többlet lenne a védekezésben. A vezetőnek az a dolga, hogy ott legyen mindenhol, inspiciáljon, irányítson, utasításokat adhasson azoknak az információknak az alapján, amiket a szakértők és a területért felelősök szállítanak neki. Ha nem lenne ott, elakadhatna pár dolog azért, mert a hatáskörökön menne az aggódo vagy dühös civakodás. Ő odamegy, megmondja, hogy mi a teendő, rendelkezhet az erőforrások átcsoportosításáról, az állami irányítás alatt levő szervezetek intézkedéseiről, meg arról, amiről kell.

Mindig mindenhol ez történik. Ha egy összeomlott ház miatt jelenik meg egy fővezető, az lehet túlzás, mégis elvárják tőle sokan. (Éppenséggel Fraunhofert pont egy ilyen látogatás tette a fizika egyik fontos zsenijévé.) De itt most az országnak egy jó nagy része van közvetlen veszélyben, komoly vagyoni károkat kell megelőzni. Itt a hatalomnak is sok dolga van, lásd fent.

Az, hogy eközben olyan szavakat használ, amiket a neki beszámoló szakértők használnak? Miért, kezdjen el úgy tenni, mint aki nem érti? Szerintem egyszerűbb, ha az ő nyelvükön válaszol, mert azzal egyszerűbbé és gyorsabbá teszi a megbeszéléseket.

Az, hogy ha a dolog végül elég jól működik, akkor ettől népszerű lesz, ez miért zavar valakit? Illetve tudom, hogy miért, mert zsigerből utálják Orbánt, és fáj elismerniük, hogy most ott van, ahol lennie kell. Mert ők úgy szerették volna, ha azt mondhatnák, hogy lám, a miniszterelnök tesz az egészre. Akkor mondjuk azt, hogy a miniszterelnök megfelelő tevékenysége pech az őt utálóknak. Nem Orbán rendelte magának az árvizet, ez esetleg feltűnhetne. És nézzen utána, hogy milyen a helyi visszhangja a helyi vezetők sürgölődésének a többi érintett országban is. Máshol biztosan utálják a vezetőt, ha segít, mert a vezetőt automatikusan utálni kell, mi?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 14:43:37

Ja igen, még valami. A köznépnek, a bajban levőknek valamiért nagyon is jól esik, hogy magas pozíciójú emberek foglalkoznak a bajukkal, mert azt érzik, hogy nem felejtkeznek el róluk. És ezek után remélhetik, hogy a vezető az ő segítségükre is odairányítja azokat, akiket kell. Ez az érzés megnyugtató, akár lelkesítő is lehet. Már persze ha nem hagyja őket ott tíz perc fotózkodás után. Orbán így tesz?

_most_ 2013.06.08. 14:49:26

@Androsz: ez csak kampány, pont leszarják az embereket.

beavereater 2013.06.08. 15:22:32

@ben2: én már kinőttem az aranyhal korszakomból, és még élénken emléxem a vörösiszap-segélypénzek lenyúlására. Szerinted a nyugdíjvédő/trafik-/föld-/közgépmutyis kormányod mennyire fogja átláthatóan kezelni ezt az ügyet?

Egy fillért se nekik, csak civileknek, ezt tanácsolom mindenkinek.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 15:31:46

@_most_: Biztos úgy van. De ha én ott laknék, és a kampány részeként oda küldenének egy csomó embert, hogy rakják a homokzsákokat, azért, hogy az én házamat se vigye el a víz, akkor nem foglalkoztatna, hogy ezt mások kampánynak nézik-e, vagy hogy akár az intézkedő maga is kampánynak használja-e. Ha valami vezető hasznosat tesz, az nem lesz automatikusan kampány. És mondom: nem Orbán rendelte magának az árvizet, hanem az jött magától, ő pedig megteszi, ami a dolga. Az a beteg felfogás, amikor mi mindig minden vezetőt állandóan leváltani akarunk, azért, mert hoz nekünk rossz döntéseket és követ el nagy hibákat is. Ha mindig mindenkit leváltunk, akkor az idő felét a hatalom újrahelyezkedése veszi el, kirúgva egy csomó korábban alkalmazott embert. Az a bizonyos stabilitás, amit külföldtől a mai ellenzékiek gyakran hangosan irigyelnek, nem zárja ki azt, hogy a maiak tartsák fenn a stabilitást, amennyire tudják.

Az árvizet pedig elég okádék dolog Orbán személyes basztatására használni, hacsak meg nem mondjátok, hogy mit kellene tennie azért, hogy egy csomó szerencsétlennek ne mossa el a víz az összes vagyonát.

beavereater 2013.06.08. 15:33:44

@Androsz: Ja, a bajban lévők örülnek, ha a csúti feléjük néz lelkesítően, OMFG.

Ovi csak vagdossa lefele a kormánytagok tolvaj kezeit, ahogy az ügynökivadék pokorni megígérte anno, ne pofázzon szakemberek dolgába, látjuk, mihez ért.
Tippek, amivel még haszna is lenne a miniducénak:

Megszűnt a többszázezres nagyságrendű gyermekéhezés? Mi van a létminimum alatt élőkkel? Érdekes módon nem láttam ovit a putrisoron lelkesíteni, se az Avason. Sebaj, csak közgép lajosnak legyen mindig egy kis zsíros falat, minden másra ott a 27%-os kajaáfa, meg az elbaszott adórencer.

Szeretném jelezni, hogy ovi gátvéder jelenleg az ország egyik leggazdagabb embere (és mindenképpen az egyik legbefolyásosabb), mégis, egy kurva szót nem hallok arról, hogy bárhol is jót tett volna a vagyonával, már persze az ultrák/lajos és saját családja boldogításán kívül. Várom a példákat, thanx in advance.

beavereater 2013.06.08. 15:39:41

@Androsz: Nocsak, ovi hirtelen vízügyi és árvízvédelmi szaki lett? Hol a faszba éltél eddig, egy kő alatt, nem volt nagyon uncsi? Te bíznál a csútiban, ha vinné a házat a víz? Mert én csak szakembernek, és nem is olyannak, aki csak a hőzöngéhez/lopáshoz ért.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 16:06:38

@beavereater: Igen, valóban elég hülye vagy. Azért, mert Orbán sok dolgot csinál rosszul, szerinted akkor jót már ne is csináljon. Egyébként pedig neki megértenie kell azt, amit a szakik mondanak, mert azok a szakik, de ők nem adhatnak parancsot arra, hogy a katasztrófavédelem vezényeljen oda ötven embert, mert ott van rájuk szükség. Erre a célra van ott a hatalom. De te ezt nem érted, nem erőltetem.

beavereater 2013.06.08. 16:47:33

@Androsz: "de ők nem adhatnak parancsot arra, hogy a katasztrófavédelem vezényeljen oda ötven embert, mert ott van rájuk szükség. "

Ovi úrnak jelentem, "Operation Agymosás" tökéletesen végrehajtva!

Mégis, ki az isten büdös picsája adhatna parancsot a katasztrófavédelemnek, mint a katasztrófavédelmi parancsnokok + belügy?!! nem ovi a főnök, te lüke, hanem aki ért az egészhez, ovinak lofasz köze nincs a tényleges szakmai kérdésekhez, de úgy látom, ez neked már magas:-)))

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 17:00:48

@beavereater: Figyelj, elmondom még egyszer. Ovi a főnök. A szakszolgálatok, testületek stb. vezetői a saját területükön főnökök. Tudjuk, láttuk elégszer, hogy az ilyen főnökök sokszor nem mernek vagy nem tudnak olyan utasítást, igényt, kérést teljesíteni, ami után hatáskör túllépésével, effélékkel vádolhatnák meg őket azok a faszok, akik utólag szeretnek ilyennel szórakozni, akkor is, ha a hatáskör túllépése jó lépésnek bizonyult. Na akkor jön egy ember, aki beosztásban mindkét társaság főnöke, és kiadja azt az utasítást, amelyet az egyik kisfőnök a másikhoz intézne.

Orbán nem szakértő, ezt csak a magadfajták erőltetik azért, hogy gúnyolódhassanak egyet. Ezzel a mentálhigiénés szolgáltatási hálózathoz kellene fordulnotok, mielőtt a dolog súlyosbodna. Orbán meghallgatja a szakértők tájlkoztatásait, magyarázatait, kérdez, feleleteket hallgat meg, és eközben ismereteket szerez a helyzetről és a témáról. Ha én odamennék, és nekem elmondaná az ottani szakértő, hogy mi az ábra, megérteném. Elképzelhető, hogy te is. De ettől nem leszünk szakértők, és nem is hisszük, hogy azok lettünk. Orbán sem hiszi, ezt azért hiszem róla, mert alapvetően értelmes ember. Ahhoz, hogy ezt kijelentsem, nem kell a hívének is lennem, nem is vagyok az.

Orbán megkapja az információkat, összerakja őket, hozzá futnak össze a hírek arról, hogy hol mennyi ember és eszköz van, nyilván megtárgyalja ezt a szakértőkkel, és kiadja az utasításokat, ahol arra szükség van. Egyébként pedig ott van, ahol az emberek látni szeretnék. Ott, akiknek veszélyben van a háza, nem hinném, hogy most Orbán egyéb dolgairól elmélkedik.

Figyelj, tisztázzuk. Szerinted mit kellene csinálnia Orbánnak, most, az árvz kapcsán?

beavereater 2013.06.08. 17:57:44

@Androsz: Ha a szakemberek nem mernek dönteni szakmai kérdésekben önállóan, akkor takarodjanak a faszba + az is aki kinevezte őket. Nem érted a feladatok megosztásának logikáját. ovi nyugodtan páváskodhat, meg fontoskodhat, kb. lófasz nincs rábízva, vagy ha igen, komoly gáz van. Bőven elég lenne esténként 5 percre elmakognia, hogy minden rendben, mindenki májer, + ő a lehető legjobb csávókat nevezte ki és ha valami gáz van velük vagy a döntéseikkel, akkor természetesen elviszi a balhét. Érted, miniszter = szolga.
Szolgáljon a nyomorult, ne májerkedjen, pláne ne ilyen szánalmasan. És igen, ezer meg egymillió dolog van, amivel törődnie kéne ovinak, de persze ő gátvéderkedik, meg eteti a népet, ha téged az nem zavar, neked is jó étvágyat.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 18:19:07

@beavereater: Még egyszer. Kritizálod Orbán viselkedését. Szerinted mit kellene csinálnia Orbánnak, most, az árvz kapcsán?

beavereater 2013.06.08. 19:33:35

@Androsz: Az előző kommentemben leírtam, ha elolvastad, és nem világos, akkor sajnos én már nem tudok ennél jobban segíteni. Ha el se olvastad, akkor minek kérdezed, eléggé egyirányú lesz így a polémia, attól tartok. De szerintem ez az újabb ovis pávatánc nem is ér ennyit, ha ide ennyi is elég a halfasian népeknek, I'm all for it.

2llkedő 2013.06.08. 19:49:14

@Ellenőrző QR kód: "Árvíz, vagy egyéb természeti katasztrófa idején különösen nem."

"""Elsőként a 2006. augusztus 20-i, öt ember életét követel ő tragédia tette nyilvánvalóvá, hogy a kormány a konzekvenciák levonása helyett inkább bűnbakkereséssel menti magát. A demokrácia eszméjének és erkölcsi szabályrendszerének ilyen leplezetlen semmibevétele a demokráciához fűzött maradék állampolgári reményt és illúziót is lerombolta ."""

2llkedő 2013.06.08. 20:07:51

@Androsz: "Orbán megkapja az információkat, összerakja őket, hozzá futnak össze a hírek arról, hogy hol mennyi ember és eszköz van, nyilván megtárgyalja ezt a szakértőkkel, és kiadja az utasításokat, ahol arra szükség van."

Tehát akkor Piktor a felelős szakmai kérdésekben is ugye?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 20:38:29

@félázsiai 2llkedő: Igen, ő a felelős.

@beavereater: Könyörülj meg rajtam, és segíts értelmezni a korábbi válaszodat. Én azt látom, hogy a gyermekétkeztetésről, meg az Avasról írsz. Megpéldául ezt: "Szolgáljon a nyomorult, ne májerkedjen, pláne ne ilyen szánalmasan. És igen, ezer meg egymillió dolog van, amivel törődnie kéne ovinak, de persze ő gátvéderkedik, meg eteti a népet, ha téged az nem zavar, neked is jó étvágyat."

Tegyük félre kicsit a gumicsontot, és koncentráljunk a jelenlegi helyzetre, amelyben Orbán a bírálatotokat kapja. A kérdésem szerintem elég egyszerű. Fussunk neki még egyszer.

ORBÁNNAK MOST MIT KELLENE CSINÁLNIA? Nem a múltban, a jövőben, a gazdasággal, a munkanélküliséggel és így tovább. Konkrétan az a bajotok, hogy Orbán ott van a gátaknál és intézkedik. Ehelyett mi felelne meg neked? Kaphatok esetleg egy választ is?

beavereater 2013.06.08. 21:25:25

@Androsz: okay, schmittelem magam:

" Bőven elég lenne esténként 5 percben elmakognia, hogy minden rendben, mindenki májer és csodálatos az összefogósdi, + ő a lehető legjobb csávókat nevezte ki és ha valami gáz van velük vagy a döntéseikkel, akkor természetesen elviszi a balhét ezért is. Kb. mint egy kultúrállamban. Érted, miniszter = szolga."

Jóéjt.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.08. 21:47:26

@beavereater: Aha. Szóval ha esténként 5 percben ezt elmondja, a nap többi részét meg nyilván valami mással töltené, akkor vívná ki a tetszésedet. Ha ott van, és megnézi azt, hogy ő miért viszi el a balhét, és a legjobb csávói rendben dolgoznak-e, az nem jó.

"Kb. mint egy kultúrállamban." Például melyik kultúrállamban marad ki a miniszterelnök, netán kancellár egy ilyen eseményből? Elég, ha csak egyet mondasz.

A miniszter szó valóban szolgát jelent (körülbelül), de a király szolgáját. Hogy ez miért ilyen fontos most neked, azt nem tudom.

beavereater 2013.06.08. 23:42:09

@Androsz: Persze, mert Merkel 24/7-ben a ZDF-en, meg az állami rádióban nyilatkozik keményeket egy hete árvízügyben, meg rohannak utána a helyi habonyárpiék, ezek a friccek mindig is ilyen trógerek voltak. Nem érted, nem érzed a különbséget, hagyjuk.

Elmondok neked valamit, például, hogy a nagyeszűnek még mivel kéne az árvízen kívül esetleg foglalkoznia. Kevesebb, mint egy év múlva lejár a földvásárlási moratórium. 2014.04.31-e után hazánk egyetlen (na jó, a méltán elismert dubai exportcikken a.k.a madzsar muffon kívül), értsd EGYETLEN stratégiai vagyoneleme tökéletesen kiszolgáltatott lesz olyan embereknek/cégeknek (kb. 500 M EU-polgárból akad egy-kettő) akiknek 1-2 (10-20-50) Mrd EUR még csak nem is tétel, zsebpénz.

És miért? Mert a 25 éve politizáló gátvéderrel együtt, őt is vastagon beleértve, soha, senki nem állt ki a magyarok (nem pártok és a haverok!) érdekeiért ebben az ügyben.

Ehelyett megy a faszkodás, tökvakarás meg a haverok kipárnázása állami bérletekkel, mondván a kisparaszté a jövő+ a lehetőség!. Kicsit súlyosabb dologról van szó, mint egy olyan árvízről, ami előbb-utóbb végetér. Mert a kedves gyarmatosítók itt maradnak ám, és egyből lesz megaszuper mg., csak éppen 100-ad annyi embert fog eltartani.

És ha kiganéztak alólunk - márpedig pénzük és lehetőségük lesz rá bőven, hála honatyáinknak - akkor ennyi volt. Igazi csicskások leszünk tulajdon hazánkban. Majd a holland megoldja akár az árvízvédelmet is, látott ő már hasonlót.

Szerinted mibe kerülne ovinak protekcionista (jó értelemben) földtörvényt hoznia? Semmibe, mert hahó elárulom, a kétharmad erre is jó lenne ám! És mégis, valahogy nem akaródzik a derék árvízi hősnek ilyen piszlicsáré ügyekkel bajlódnia.

Egy ügy, és van még jópár. Persze, mondhatod, kit érdekelnek a parasztok? De ez azért nem ilyen egyszerű.

kifordított nagyanyó 2013.06.09. 11:08:26

Eszembe jutott,hogy a fideszbirkáknak az se lenne gond ha viki személyesen robbantaná fel a gátakat ilyenkor.
Merthát milyen karakán fasza gyerek,aki megmutatja,hogy nem félünk a víztől.

pocaklakó minimanó 2013.06.09. 16:40:34

@kifordított nagyanyó:

"Eszembe jutott,hogy a fideszbirkáknak az se lenne gond ha viki személyesen robbantaná fel a gátakat ilyenkor."

Kíváncsi leszek, mikor jelenik meg a nemlabancinfón és a tőle kissé elhidegült édestestvérén, az amerikainépszagán az a hír, amely jólértesült forrásból tudja, hogy a patásviktor személyesen akart parancsot adni pár gát felrobbantására.

Mert akkor tudni lehet, hol a forrás. :)

Kerek négyszög 2013.06.15. 21:55:25

@Androsz:
"Orbán megkapja az információkat, összerakja őket, hozzá futnak össze a hírek arról, hogy hol mennyi ember és eszköz van, nyilván megtárgyalja ezt a szakértőkkel, és kiadja az utasításokat, ahol arra szükség van."

Álom, álom szép álom. A márciusi hókáosz után katasztrófavédelmisek nyilatkozták, hogy senki nem mert tenni semmit, mert Viktorka éppen nem volt itthon.
Fasza diktatúra van itt, ha a szakemberek sem mertek mozdulni sem.
Lehet hogy Viktátor még ért a nögyógyászathoz is, meg csillagászathoz, atomerőművekhez...stb...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2013.06.16. 03:00:37

@kerek négyszög: Olvasd el még egyszer. Mert nekem nem stimmel. Én azt mondom, hogy Orbán kiadja az utasításokat. Te azt, hogy ez álom, mert amikor Orbán nem volt itthon, nem tettek semmit, hiszen nem volt parancs. Most van, mondom még egyszer. Azért van (volt) ott Orbán, szerintem, és más okok mellett, hogy most kiadja a parancsokat, ha kell. Nyilván azt is megnézik eközben, hogy kell-e tovább pesztrálni a katasztrófavédelmet egy baj esetén, vagy végre képes lesz ellátni a maga feladatát.

Nem tudom, hogy ki miket magyarázott össze-vissza, de ma valakinek egy intézkedéstől nem azért kell félnie, mert Orbán seggberúgja, hanem mert az összes jogvédő, állatvédő, szakszervezetis meg mindenféle károkozó előugrik, és mindenféle büntetésekkel fenyegetőzik. Ezért aztán senki nem mert tenni semmit, mert egyszerre több száz hülyének nem lehet egyszerre eltalálni a kívánságát.

"Lehet hogy Viktátor még ért a nögyógyászathoz is, meg csillagászathoz, atomerőművekhez"

Én ezt írtam: "hozzá futnak össze a hírek ..., megtárgyalja ezt a szakértőkkel" Érted? Nem ő ért az árvízvédelemhez, ő is a szakértőket kérdezte.

Mindegy, fölösleges ez az egész. Aki utálni akarja Orbánt, az megtalálja magának rá az okot bármiben.
süti beállítások módosítása