Na, ki is a demokrata?

H_A Címkék: alkotmánybíróság Kövér László Heti Válasz Stumpf István2013.03.27. 15:46

Egyáltalán nem vagyok kíváncsi Kövér László Heti Válasznak adott interjújának március 28-án megjelenő, teljes terjedelmű változatára. Amit az előrebocsátott böfögésből tudni lehet, így is bőven elég arra, hogy Hofi egykori ténymegállapítása mellé újabb vonalat húzzak. A bölcs tekintetű humorista sajnos már nincs köztünk, de legfőbb közjogi méltóságként Kövér elvtárs ma is számolatlan bizonyítékot sorakoztat fel amellett, hogy alfelét igenis tudatosan, ösztönösen keveri össze a szájával.  

stumpf.jpgStumpf István, politológusból lett alkotmánybíró, úgy tűnik, valóban a Fidesz árulója lett. Nem azért, mert tényleg, hanem mert ez a rendszer logikája. A dolog pofonegyszerű. Stumpf  szembepisilt a regnáló hatalom szelével, és elragadtatásában a következőt nyilatkozta: „a kétharmados kormánytöbbség túllépett bizonyos alkotmányos normákat”, illetve, hogy „demokratikus jogállamban (...) az alkotmánymódosító hatalom sem lehet korlátlan”.  Vagyis a csávó szóvá tette azt, amit a hazai tüntetéssorozat, a nemzetközi tiltakozás dacára elengedett a füle mellett a fidesznyik bagázs. Következmény: a kormánypárt elhatárolódik tőle, Kövér speciel sokkal jobban érezné magát Stumpf „önhatalmú és parttalan jogászkodása” nélkül. Mert oké, oké, hogy mi jelöltük, de sosem volt Fidesz tag. Az olyan gyengébbek kedvéért, mint én, ha jól értem, ez azt jelenti, hogy a Fidesz tagság kötelező előfeltétele az alkotmánybírói jelölésnek?

„Ki is a demokrata? Én, aki szerint a nép szabad döntésén múlik az ország iránya, aztán négy év múlva lehet korrigálni, vagy az, aki a nép iránti bizalmatlanságában egy szűk grémiumtól várja, hogy a csillagok állásából, belekből és madárcsontokból olvassa ki, hogy alkotmányosságisten mit üzen a földi halandóknak?” – teszi fel a kérdést Kövér László.

Te, b**meg, te vagy a demokrata, aki szerint az alkotmányos jogállam és a demokrácia halálát jelentené, ha az AB megsemmisíthetné az alkotmány rendelkezéseit is.

koverlaca.jpgNa, ki is a demokrata?

-Aki szerint viszont nem jelenti az alkotmányos jogállam és a demokrácia halálát az alkotmánybírák jelölésének újraszabályozása, amellyel nyilvánvalóvá tettétek, hogy a törvényhozói hatalmat erre a jogállamiság szempontjából eddig tabuként kezelt legfelsőbb testületre, a „bölcsek tanácsára” is rákényszerítenétek.

-Aki szerint égbekiáltó arcátlanság, hogy valaki szakmai felelőssége és demokratikus meggyőződése okán megvétóz sarkalatos kormánydöntéseket (lásd a visszamenőleges hatályú 98%-os különadót).

-Aki szerint a demokrácia alapvetését képezi az AB jogfosztásának alaptörvénybe történő átemelése, mert így lehet és kell beletaposni igazi demokrataként a legfőbb ellensúlyként működő, hatalomkorlátozó szerepet betöltő alkotmányőrök szájába.

-Aki szerint az AB alkotmányossági ellenőrző szerepének lenullázása, a hatáskörelvonás (tartalmi tekintetben nem vizsgálhatja az alaptörvény módosításait, vagyis bármit beemelhetnek ide aktuálpolitikai érdekből, ami lényeg szerint egyébként alkotmányellenes is lehet) a közjót, és a nemzeti érdeket szolgálja.

Igen, ilyen egy vérbeli demokrata, aki – hogy egy kölcsönvett hasonlattal éljek - városi létére nem takaríthatott disznóólt, de akinek pont ezért naponta bizonyítania kell rátermettségét.

Egy országnak, amelynek ilyen elitje van - márpedig Kövér annak részeként definiálja magát, ama 8%-hoz tartozónak érzi magát, amely lehetőséget kapott, hogy a felsőoktatáson át az elit részévé váljon - nincsen szüksége selejtre: a zuhanórepüléshez ez is bőven elegendő.  Mondhatjuk, hogy egyszerűen csak arról van szó, hogy Kövér képtelen fékezni magát akármiről legyen szó, nem hajlandó elfogadni mások véleményét, és hogy ez nemcsak az ő szégyene, hanem azoké is, akik megválasztották. Mondhatjuk, de annyival is maradunk. Mert az alkotmány nem ehető, nem iható, és nem is megfogható kategória, ezért sikerült a magyar társadalom meghatározó többségének teljes apátiája mellett átverni a parlamenten ama bizonyos 4. módosítást.

Így nyer létjogosultságot ez az öntelt, pökhendi, cinikus politikai praxis, egy félművelt, a valóságtól mostmár totálisan elrugaszkodott, ám igen jól szervezett jobboldali nemzeti kisebbség részéről. Amely szakmai és társadalmi közmegegyezés híján önkényesen kényszeríti akaratát a politikailag inaktív, a mindennapi közélettel nem együtt élő polgárokra. Ők a nép, ők a magyar emberek. Akik nem értenek az alkotmányosság nyelvén, de akiknek nevében ki lehet kérni magatoknak, akiknek nevében jogot lehet formálni, akikkel meg lehet etetni a virágzó demokrácia maszlagát.

Stumpf Istvánnak valószínűleg ebből lett elege. Így járt. Az alkotmányosság Fidesz-istenének nyila utolérte.

U.I. Kövér elvtárs! Senkit nem vigasztal, hogy önkritikát gyakoroltál, és bevallottad, fingod nincs kik a Fidesz-székház udvarát ideiglenesen megszálló tüntetők felmenői. Ez nem gátolt meg abban, hogy ítéletet mondj fölöttük, és jól lekommunistázd őket. Mert ez a ti sekélyes politikátok lélektana: előbb rúgunk, és néha utólag gondolkodunk. Néha.

fotó: www.magyarhirlap.hu

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hacsaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr495176133

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.28. 11:26:09

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyám Borogass (törölt) 2013.03.28. 08:47:47

Kövér sosem mondta, hogy ő demokrata lenne (ha jól emlékszem). Csupán arra akarta rávezetni a népet, hogy a többi politikus SEM az ;)

hot-spot (törölt) 2013.03.28. 08:54:45

Mindegyik egy büdös gecibaszó kommunista volt világ életében,különben esélyük sem lenne a húsos fazék körüli torlódásra.
Rohadjanak széjjel elevenen egytől egyig!

kennyking 2013.03.28. 08:58:45

" Akármiről legyen szó, nem hajlandó elfogadni mások véleményét."
Mindig is mondtam, hogy Kövér liberális, bárminek is nevezi magát.

notib 2013.03.28. 09:04:10

Autognomia: Kövérnek méltó ellenpárja - Szanyi, Gyurcsány, Bauer, Pethő stb. stb. stb. , ők mind addig demokraták, liberálisok, amíg a vitapartner véleménye egyezik az övékkel, de hát ez nem csoda,
egy akolból valók - ÁVó, ÁVH, MSZMP, KISZ, Munkásőrség Hazafias Népfront...

carlo68 2013.03.28. 09:06:46

Kövér ifjúként az mszmp holdudvarában nyomult és szent lehetett a meggyőződése a rendszer mellett.Ha nincs rendszerváltás ma mszmp kb titkár lenne kb.

regress 2013.03.28. 09:07:45

én nagyon szeretnék kövér belsőségeiből jósolni

horgi1 2013.03.28. 09:14:10

Kedves Kövér Elvtárs!
Miért csak a Fidesz székházat törvénytelenül, ámde békésen elfoglaló fiatalokkal és azok felmenőivel foglalkozik? Mi a helyzet azokkal a bűnöző,IQ hiányos elmekkel,akik a Fidesz székház védelmére siettek? Az talán törvényes intézkedés volt? Azzal minden rendben van?

hot-spot (törölt) 2013.03.28. 09:14:48

@regress: Én beöntést szeretnék neki adni.

kennyking 2013.03.28. 09:18:39

@carlo68: Ha nem lett volna rendszerváltás ( hahaha), ugyanezek az arcok marakodnának a hatalomért.Jelenleg Gyurcsány a " futottak még" kategória, de meggyőződésem, hogy a párt főtitkári székért Orbán vs. Gyurcsány meccselés lenne, az ilyen Kövér, Bauer-félék a KB bizottságban políroznák a bohócot.Pont azt tennék, amit most is csináltak.Eszembe jutott egy dalszöveg részlet, ami ide illik, az általam egyébként nem kedvelt Bikinitől." Mindenki mindenki ellen, csak dolgozni ne kelljen."

kzoltana 2013.03.28. 09:18:49

Eközben Kósa Lajosék elit lakóparkot terveztetnek a debreceni Nagyerdőbe. A fideszes felsőközéposztálynak is élni kell valahol, ugye.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/4164_zold_volgyi_lila_kod

Nap Pali 2013.03.28. 09:19:12

ez a komcsi náci ügynök egy szót sem érdemel...

Nap Pali 2013.03.28. 09:20:53

@carlo68: "Ha nincs rendszerváltás ma mszmp kb titkár lenne kb."

miért ??!? volt rencerváltás ???!?

és most nem az? az egyetlent párt első titkára... az!!!

Kotkodus 2013.03.28. 09:25:04

kövér az ország szégyene. nem csoda, hogy már nem is fogadja a civilizáltabb társadalmak politikai elitje. én sem engedném be magamhoz.

egyszerűen szörnyű látni, hogy ő bármilyen hivatalos méltósági rangot kapjon... méltóság??? ért valaki magyarul ott viktorka környezetében?

csabakirályfi 2013.03.28. 09:25:56

Nem Kövér mondta: kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna? Mivel ő kommunista kutya volt, nem kell számonkérni rajta a demokratát.
Az sem igaz, hogy senki véleményét nem fogadja el, ez a Fideszre nem is alkalmazható. Ott a kóbászszeletelő szava Isten szava, ezt 1,5 millió ember bármikor alá is írja.

Kotkodus 2013.03.28. 09:31:23

@Kotkodus: schmitt pali álamelnök sem volt semmi, de ő legalább csak hülye volt (ez persze nem változott, csak most már nem közjogi méltóságként hülye). kövér nem csak hülye, de rosszindulatú és fasisztoid hajlamú is. és felelőtlenül (igazából sok ész nélkül, ergo nem igazán felelős) bátorítja a hasonló érzelműeket az országban. pedig jobb lenne a szellemet a palackban tartani...

xvxvxv 2013.03.28. 09:35:10

azért ennek a székelyező bolsi fattyúnak is meg van ám a magához való esze. szereti az újbolsi fajtája a kényeztetést ám! az új parlamenti luxus autókat (hogy a segge lyuka fel ne fázzon), meg a jogilag nem járó költségtérítést felvenni, meg, nem utolsó sorban, évi koszos kétmilliárdért parancsolgathat a parlamenti magánhadseregének. nem baj, majd Kerecsenkor odalök vagy 200 ezret valamelyik csángó iskolának a "a magyar parlament ajándéka" címszóval, a talpas prolijaik meg könnyezve fognak magukban hálálkodni érte: végre megint törődnek a kinti magyarsággal.

szánalom ez az ország.

Fejesrob 2013.03.28. 09:38:13

Nem vették be Stumpfot, van ilyen.

Kövér pedig kedvenc politikusom, kár, hogy csak dumál.

regress 2013.03.28. 09:46:29

@Fejesrob: szereted az igénytelen külsejű kommunistákat?

delejes 2013.03.28. 09:48:10

Nekem úgy tűnik, hogy a fidesz a társadalom teljes amnéziájára játszik, és valószínűleg igaza is van ebben, a társadalom hajlamos felejteni. Főleg, ha a választóknak a saját elb..ott korábbi szavazatával kell szembenézni.

Kövér és a fidesz világlátása, legalábbis a píár alapján egyszerű mint a faék, hogy mindenki meg is értse: Vannak a liberális-zsidó-cigány-kommunisták (és buzik is persze) és vannak ők. Nem túl cizellált világkép, az biztos.

Csakhogy ebben a mai fideszes világképpen van egy kis ellentmondás: voltak ők egy kicsit (vagy nagyon is) kommunisták, elléggé radikális liberálisok is. Ifjú koromban ez a liberális radikalizmus volt az ami tetszett, olyannyira, hogy fidesz tag is voltam (meglehetősen alacsony sorszámú tagkönyvvel, amire azért nem vagyok már olyan büszke...).
Csak remélni tudom, hogy Stumpf Andrásnak előbb-vagy utóbb megjön az esze, elmúlik az amnéziája és nem asszisztál tovább ennek a bagázsnak.

genyamagyar 2013.03.28. 09:55:15

Mint tudjuk, a forradalom felfalja saját gyermekét...

Sólyom, Schmitt, Stumf.... stb.

Ha bármelyik fidesz-szekértolónak ezzel kapcsolatban kétsége van, nos az téved! Persze mindegyik azt gondolja, "á, ez velem nem történhet meg!"

De meg fog történni.

nnnnnnnn 2013.03.28. 10:06:28

Érdemes messzemenő következtetéseket levonni a hétvégi időközi önkormányzati választások eredményéből, mivel a magas részvétel is azt mutatta, hogy a pártok nagy jelentőséget tulajdonítottak a voksolásnak – hangsúlyozta Lánczi Tamás, a Századvég elemzője portálunknak. Úgy látja, a részvétel meghaladta a 2010-es önkormányzati voksolás aktivitási arányát is. Az eredmények tükrözik azt a választói klímát, melyet a közvélemény-kutatások is mutatnak. A kormánypártok utcahosszal vezetnek az ellenzék előtt, és az ellenzéki pártok össztámogatottsága sem éri el a Fidesz–KDNP népszerűségét – jelentette ki.

rettegtek ballibek?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.28. 10:08:14

Most tipikus példáját látjuk annak, hogyan megy jobboldalt az élet. Ha bárki önálló agyat növeszt, és önálló véleménye lesz, ami nem egyezik tökéletesen a pártkánonnal, akkor egyből beindul a foskatapult. Így lett Sólyom László "sértett ember", és most itt a következő prominensebb embert érintő példa, de még lehetne sorolni. Mókás.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.28. 10:10:29

@notib: És akkor, ebből mi a levonható következetés Kövért illetően?

kézműves étcsokimikulás 2013.03.28. 10:12:49

no es???mondta pufajkas horn gyula es megvonta a vallat...
majd megunjak es hazamennek...mondta tancosbohoc gyurcsanyi ferenc es tovabbpiruettezett az ablakbol...
ok azok a hires demokratak,akiket igenis erdekelt a tobbseg,a masik velemenye...

szanalom...

genyamagyar 2013.03.28. 10:18:05

@$$$=$$$: Századvég? Ha ha ha! :DDDD

genyamagyar 2013.03.28. 10:19:15

@étcsokinyuszi: "ok azok a hires demokratak,akiket igenis erdekelt a tobbseg,a masik velemenye..."

Pontosan! A többség véleménye és nem valami zsebnácik okádása... értsd: fideszesek!

CSENDES 2013.03.28. 10:22:15

@pocakos focista: Őrá is azt mondták először,hogy sértett ember. Rájöttek,hogy rá kell erősíteni. Így lett belőle parttalanul jogászkodó huncut áruló gazember.

luis5 2013.03.28. 10:25:59

Csaxólok hogy a legtöbb EU országban (ha van egyáltalán létező írott alkotmányuk) SEMMILYEN bírói hatalom nem pofázhat bele annak tartalmába, sem AB sem az illetékes legfelsőbb bíróság azaz senki!

dr Smittpálelnökúr 2013.03.28. 10:28:00

@kennyking: Basszus, ma reggel ugyanerre jutottam én is, ha nem lett volna rendszerváltás, ez a csurimajom vadparaszt ugyanígy pozícióban lenne, mint most.

CSENDES 2013.03.28. 10:33:59

@luis5: Csak szólok,hogy ez ne így van. Még századvéges politológusok sem állítanak ilyen baromságot.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.03.28. 10:38:30

Nem tudom minek kell Kövért kommunistázni. A kormány és a Fidesz épp elég hibát követ el, hogy érdemes legyen a dolgokat magukat kritizálni.

Az emberek többsége éppen azért bocsájtja meg a Fidesz baromságait, mert helyette csak még sokkal rosszabb jön. Hogy milyen világ várna ránk a a liba-rálisok győzelméből, az itteni hozzászólásokból is szépen kirajzolódik.
Talán nem véletlenül nyert megint a Fidesz az időközin, mert sokan abból mégegyszer nem kérnek.

genyamagyar 2013.03.28. 10:40:23

@$$$=$$$: fidesz? Orbán? Bruhahaha! :DDDD

genyamagyar 2013.03.28. 10:43:15

@greatwideopen: "Nem tudom minek kell Kövért kommunistázni."

Mert az!

"Hogy milyen világ várna ránk a a liba-rálisok győzelméből, az itteni hozzászólásokból is szépen kirajzolódik."

Meg abból, hogy Gyurcsány alatt 30%-al nőtt a reáljövedelem! A szemét, hogy mit meg nem csinált! Nem kérünk belőle! :DDD

Hogy is van? Ennyire még sosem volt eladósodva az ország, mint most? Naná, hogy ez kell nekünk!

genyamagyar 2013.03.28. 10:44:43

Dunakesz: "563 voksot Benkő Tamás (Fidesz) kapta."

Ha ha ha! A kutyája is szavazott? :)

blattida 2013.03.28. 10:45:57

@luis5: Igen, csak nálunk már a rendszerváltáskor tudták azt, hogy szükség van az ellensúlyokra és fékekre, különben minden szar bekerülne az alkotmányba, köszönhetően a politikusainknak és szokásaiknak és persze a múltunknak.
Ellenben a legtöbb eu-s országban erre nincs szükség, mivel náluk ilyesmi nem fordulhatna elő, eszükbe sem jutna, hogy ennyire jogkorlátozó elemek kerülhessenek bele az alkotmányaikba.
Ám, ezek szerint, Te is azt szeretnéd, ha mi lennénk a közép-európai Észak-Korea...

genyamagyar 2013.03.28. 10:46:47

Egy biztos: olyanok, akik 2010-ben a fidesznek gyűjtötték a kopogtató cédulákat, most legszívesebben lelőnék őket. Nem eggyel beszéltem...

genyamagyar 2013.03.28. 10:48:24

@blattida: "Ám, ezek szerint, Te is azt szeretnéd, ha mi lennénk a közép-európai Észak-Korea..."

Jó úzon haladunk afelé... egyelőre csak Európa cigányai vagyunk, egy bugris, szőröstalpú bagázs.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.03.28. 10:51:11

Nem baj! Lőjék csak egymást. Szóról szóra igaz, amit Hofi Kövérről mondott, de attól még a genyóstumpf-ot sem sajnálom! A Fidesz szekértolója volt mindig is (fidesznyik), így nem kár érte! Minél kevesebb van...

genyamagyar 2013.03.28. 10:54:02

Végül is halad ez az ország. Ahol évi 40 milliós költségtérítést tudnak felvenni a fideszes képviselők, ott nagy baj nem lehet! Nem igaz?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.28. 10:54:50

Mindig elkap a röhögőgörcs, mikor ballib tetvek beszélnek a demokráciáról, melynek ők természetszerűleg kizárólagos tulajdonosai.
2006-ban tömegesen vertek ellenzékieket, és minden másként gondolkodó kinevezésekor, mind az 500-an végigsírják Európát a bérretegésükel.

A ballibtól nincs intoleránsabb bagázs.
Ez a poszt is épp ezt bizonyítja.

Ha Kövér mást mond, mint az Amerikából pénzelt ballib etalon, akkor ő a kirekesztő.

Lófaszt drága barátaim, lófaszt nektek.

genyamagyar 2013.03.28. 10:56:20

@Fot L' Mondó: Egyébként akit Orbán legközelebb ki fog nyírni, az nem más mint Navracsics. Már így is háttérbe szorította, de megkapja ő is a selyemzsinórt.

genyamagyar 2013.03.28. 10:57:59

@Orbán egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

2006-ban kapott a csőcselék, csak nem eleget! Persze neked tetszik az anarchia, te is komcsi vagy!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.28. 11:04:30

@genyamagyar:
Na ja ! Csőcselék.
Ellenzéki képviselőt rugdostak ájulásig a beazonosíthatatlan karhatalmisták "Mocskos Fideszes" felkiálltások közepette.

Akin másnak a demokraták gúnyolódtak az országházban.

Ennyit tudtok a demokráciáról, majmok !
Intoleráns köcsögök vagytok mind, és soha nem fogjátok elfogadni a más véleményt.
Demokraták.. Röhögnöm kell ! :DDDDD

blattida 2013.03.28. 11:08:38

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Persze, ájulásig, hiába megy a folyamatos mantrázás, ettől még nem ez történt, ettől még Ti rettegtek, ettől még a FIDESZ fog elsöprődni jövőre, szerencsére.

Jó remegést a továbbiakban is!

dimitrij 2013.03.28. 11:10:05

faramuci helyzet, Stumpf István a Hazafias Népfront alelnöke volt 89-90 között, illetve az MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetének munkatársa, apósa pedig Horváth István egykori belügyminiszter. a Bibó szakkollégiumban pedig kapcsolatba került a fideszes alapítókkal, emlékeim szerint tanársegéd volt (?).

a másik érintett a Bibó szakkollégiumban hallgatott, de ő is tagja a MSZMP KB Társadalomtudományi Intézetének, illetve a MISZOT (Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa) alelnöke. morbid, mert a másik alelnök Gyurcsány Ferenc volt. :)

mindketten a Soros Alapítvány jóvoltából kaptak külföldi ösztöndíjat.

elég szarul veszi ki magát, hogy két, több szállal a korábbi állampárthoz kötődő egyed nyilvános vitába keveredik az új alaptörvény kapcsán, holott komoly szerepe van mindekettőnek abban, hogy a fékek és ellensúlyok rendszerét komoly károk érték, kvázi a 89 előtti állapotoknál is súlyosabb helyzetet sikerült előidézni.

van egy diszkrét bája ennek, meg a Kövéri szófordulatoknak is. :)

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.03.28. 11:11:26

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

MEgkapják ők a magukét a jónéptől, csak épp az a baj, hogy ezek miatt, tehát amiatt, hogy a liberósok olyanok amilyenek, a jónép sokmindent elnéz Orbánnak.
Én is régen érzékeny voltam az alkotmányosságra, nagy tekintélye volt számomra a mindenkori alkotmánybíróságnak, most meg ez a szarakodás az új alkotmánnyal szinte meg sem üti az ingerküszöbömet.

Sanyi az alvégről (törölt) 2013.03.28. 11:19:28

Horn Gyula - TV interjú, és Kövér:
"Amikor maga a húsosfazék mellett nagykanállal merített,
ugye nem szidta az MSZMP-t" (célzás Kövér MSZMP KB-s múltjára...

Orbán elvtárs (volt KISZ titkár) és Kövér László elvtárs (volt MSZMP KB munkatárs) beszélget:
- Te Laci, emlékszel mikor lőttük a pártházat ?
- Mikor ? Melyiket?
- Hát mikor melyiket…

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.03.28. 11:19:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Hmmm...
És "a beazonosíthatatlan karhatalmisták" gyújtogattak, romboltak a Belvárosban?! Na ja!
Hmmm...
Nem ártana egy kicsit gondolkodásra is használni az agyad, nem csak a levegővételed szabályozni...!
Hmmm...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2013.03.28. 11:20:17

@genyamagyar: Mindegy, jöhet a többi is szépen sorban...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.28. 11:20:58

@Sanyi az alvégről:

Nevetséges vagy..
Hozol MSZMP tagokat, meg gimis KISZ titkárokat...

Miközben épp Gyurcsány volt az aki patkány módra besúgásokat készített a Pécsi dialógus csoportról, amiért hálából az MSZMP KB (pufajkás Horn, Lendvai cencornő, ...) leszólt az egyetemre a tanárainak:
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

Miközben Kövérről, Orbánról Lévai Anikóról készítették az MSZMP KB részére aazokat a jelentéseket amihez ma bárki hozzáférhet ?
orbanviktor.hu/attachment/0016/15745_vadai_agnes_irasbeli_valasz_2012.04.05..pdf

MSZP-s kedvenckéid a legmocskosabb diktatúra fenntartásán ügyködtek, miközbe épp azokról készítgettek jelentéseket, akiket sározol majom.

Lencsés István 2013.03.28. 11:23:23

" .... Akármiről legyen szó, nem hajlandó elfogadni mások véleményét. .... "

Minek fogadja el ha neki van igaza ? :O

safranek 2013.03.28. 11:45:57

A Fidesz az OK, OKOZATI viszonyt cseréli fel, és azokat állítja be a probléma forrásának, akik éppenséggel hogy felhívták a figyelmet a problémára. Olyaan, mint amikor a rossz hír hozóját kivégezték!

Vombatus Ursinus 2013.03.28. 11:58:02

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: A "pufajkás" Horn 72 százalékos parlamenti többséggel sem módosította az alkotmányt a napi politikai érdeke szerint. Ennyit arról, hogy ki a demokrata. Kövér, vagy Horn.

Fejesrob 2013.03.28. 12:00:47

@genyamagyar: Megyek hozzád egy 30%-os rezsicsökkentéssel, ha nem írod alá, rád nem fog vonatkozni:)

Rob67 2013.03.28. 12:01:46

@greatwideopen: Nem tudod minek kell Kövért kommunistázni?
MOst komolyan nem??
1. Mert egy utolso kommunista csotany. Egy fereg, akit 1988-89-ben elakartunk kergetni, erre Orban visszahozta az osszeset a hatso ajton at.
2. Mert egy hete sincsen hogy ez az alavalo kommunista fereg lemerte kommunistazni a diakok szuleit...
Egy mocskos voros patkany??? Hogy van ez barat?

Nap Pali 2013.03.28. 12:02:34

"diktatúrában álamfő van, demokráciában pedig államfő" (Nap Pál)

Rob67 2013.03.28. 12:05:08

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Arrol a koverrol keszitettek anyagokat aki ekozben az MSZMPnek dolgozott?
Jaj, akkor nagyon szarul mukodhetett mar a vegen a Kadar rendszere ha igy melle fogtak.
Mocskos egy komcsi fereg mindegyik.
Kover, Jarai, Stumpf, Martonyi, Fonagy, Mikola...
Bassz, kepzeld el oket egy asztalnal, mintha a Kozponti Bizottsag ulesrendjet olvasnad fel...
Barat biztosan en vagyok a fereg vagy az akik ujra visszaengedtek ezt a csotany sleppet a kozeletbe?

deruyter 2013.03.28. 12:18:58

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
És annál nagyobb szégyen, hogy most ők lettek pont ugyanolyanok, mint akik anno őket vegzálták. Tényleg nem érzed, hogy ezek már semmivel sem jobbak. Sőt... Csak nézd meg, hogy melyik az a párt, amelyikben betonszilárdsággal változtathatatlan a vezetőség. A többi pártban legalább néhán yszemélycsere volt már.
És, hogy magához a cikkhez is hozzászóljak. Rendkívül károsnak tartom (sunyinak is), hogy azt próbálja a Fidesz mantrázni - most épp a nagyon alja Kövér száján keresztül -, hogy a kétharmad mindent megtehet. Ez oltári nagy baromság. A parlamenti választás, csak az egyik eleme egy ország igazságos és hatékony működésének. Erre van a fékek és ellensúlyok rendszere. Ha nincs, akkor abból középtávon vagy afrikai társadalom lesz, vagy forradalom. De mondogassátok csak magatoknak, hogy ez így jó. Elárulom, nektek sem jó.

belekotty 2013.03.28. 12:27:42

@Lencsés István: Neked meg tényed. És fáj nekünk az igaz. :-))

dr yetee 69 2013.03.28. 13:03:03

@étcsokinyuszi: Nem sikerült megértened az irott szöveget,droid?

regress 2013.03.28. 13:08:17

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: te el is hiszed amit leírsz,vagy azt hiszed mindenki olyan hülye mint te?már rég nyilvános lenne az ügynöklista ha nem ők lettek volna besúgók

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2013.03.28. 13:25:26

@regress: Jó dolog ez az ügynöklista, lehet vele zsarolni is. Bár nekem már herótom van az egész ügytől, ugyanis nem az ügynököket kellene szpatni, hanem azokat, akik ezt az egész rendszert működtették, s akikhez az ügynökök jelentése végülis eljutott.

Jolka40 2013.03.28. 13:46:01

Én a magyar népnek ahhoz a 47 %-ához tartozom, aki 2010-ben nem szavazott a Fideszre. 47 % !!!

Sztavrosz_ (törölt) 2013.03.28. 13:46:44

Engem inkább az érdekel hogy a Mai elnyomó rendszer besúgóit mikor kezdik végre vegzálni.
Minden rohadék ügynököt bitóra! a maiakat IS!!!

dr yetee 69 2013.03.28. 13:49:50

@Fejesrob: Ez csak téged minősit,droid!

debreceni.blog 2013.03.28. 14:32:52

"Ahol százezres nagyságrendben lehet támogatókat szerezni havi párszáz, jobb esetben párezer forintért úgy, hogy ráadásul még ezt a párszáz-párezer forintot is ki lehet fizettetni másokkal, akkor abban az országban legyen Orbán Viktor a miniszterelnök, és boldogan éljünk, míg meg nem halunk."
www.vagy.hu/tartalom/cikk/4168_a_jozanesz_hataran_tuli_magyarok

genyamagyar 2013.03.28. 14:37:04

@Fejesrob: "Megyek hozzád egy 30%-os rezsicsökkentéssel, ha nem írod alá, rád nem fog vonatkozni:)"

Nincs ingyen ebéd! Mit gondolsz, miért olyan drága nálunk a mobil telefon(álás)? Mert a különadó miatt nem tudtak fejleszteni. Így lesz ez a rezsicsökkentéssel. A jövőt éljük fel vele.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.03.28. 14:46:34

@kennyking: Ha nem lett volna rendszerváltás, akkor a párt főtitkári székért az Orbán vs. Gyurcsány meccs legfeljebb 2020 után lenne aktuális az életkoruk miatt. Ez is egy komoly indok volt a rendszerváltás mellett...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.03.28. 14:51:52

@Jolka40: A 47% az ellenzékre szavazók aránya a szavazáson megjelentek közül. A magyar nép 66,3%-a nem szavazott a Fideszre 2010-ben...

rókafogta 2013.03.28. 14:54:07

Miér olyan meglepő, hogy Kövér képtelen fékezni magát? Van olyan Fideszvezér aki képes? Én egyet se ismerek.

regress 2013.03.28. 15:00:24

@greatwideopen: én nem szelektálnám őket.nehogy azt mond,hogy mindet kényszerítették.egyik se volt segédmunkás,nagy részük gerinc nélkül született.ők uralják most az országot

nemecsek ernő áruló 2013.03.28. 15:07:48

Kövér az Kövér. Igazi bolsevik patkány volt mindig, az is marad. Én azon lepődnék meg, ha egyszer fékezni tudná magát.

Lencsés IIstván 2013.03.28. 15:28:27

@Lencsés István:

tudjatok ki fogadja orommel az idegen bret? www.facebook.com/tunde.kovacs.790 na, o aztan imadja :)

Sam the Ace 2013.03.28. 15:32:28

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Te mindenkit lemajmozol, libsizel, bolsizol, miközben az egész csürhe, aki most épp leépíti a demokráciát az országban vörösben játszott a rendszerváltás előtt. Igen, Kövér is. Ez nem tudom, hogy téged miért nem zavar, ha ennyire a hideg ráz a komcsiktól? Vagy nekik lehet, a többieknek nem? Olyat el tudsz képzelni, hogy valaki az mszp ellen szavazott, de a Fideszben még nagyobbat csalódott? Nem ugye? Te nem ilyen vagy. Te csak azt tudod szajkózni, amit a vezéred, az önálló gondolatokra meg nem jutott erő..

A 2006-os balhék több száz millió forintjába került az adófizetőknek, mert annyira békések voltak azok a bizonyos "tüntetők". Ilyenért mindenhol a világon azt kapják, amit akkor kaptak, de ha ma csinálnál ugyanezt a TEK még éles lőszert is bevetne szerintem.
Az akkori bagázs egy csürhe volt. Egy futballhuligánokból álló csürhe.

Ja és még valami: azt mondta neked a propaganda, hogy aki nem veletek azt külföldről pénzelik. Az egy dolog, hogy mennyire siralmas, hogy ezt gondolkodás nélkül beszopja a magad fajta, de összességében inkább külföldről pénzelnék a Fideszt is, minthogy az én befizetett adómat költse el hazugságkampányra. A haver cégén keresztül persze.

Még jó, hogy téged ez nem zavar. Érdekel téged egyáltalán, hogy mi az a demokrácia? Az mszp-t legalább el lehetett zavarni..

Sam the Ace 2013.03.28. 15:39:31

@Lencsés István: Neked volt már olyan, hogy nem értettél egyet a szeretett pártod bármelyik emberének megnyilatkozásával, vagy feltétel nélkül fogadsz el mindent ami mondanak neked?

Amit az egyik párt mond = teljes igazság, amit a másik = teljes hazugság. Ennyi vagy.. Élj tovább sötétségben és mindig kérj engedélyt, mielőtt sz*rni indulsz.

bőrmók 2013.03.28. 15:41:33

ez a kövér egy rühes paraszt

Lencsés István 2013.03.28. 16:15:26

@Sam the Ace: Én nem szeretek egy pártot , hanem tisztelek , van különbség . Vannak olyan fideszesek akiket nem igazán kedvelek . Más pártról meg nem érdemes beszélni mert az Lmp az Szdsz 2 ők meg már " bizonyítottak " . Az Mszp tönkretette az országot , a huza - vona pártjára aki szavaz arra nincsenek szavak az mindennek a legalja . A Demokratikus Koalició az megint Mszp arról meg már írtam . Amúgy meg én arra szavazok ai az elveimhez , értékrendemhez legközelebb áll és ez a FIDESZ . Nem nagyon érdekel a rólam kialakított véleményed ( ami hazugság egyébként .... ) . Miért nem mered kiírni ? :D :O Ja fosol , ezért nincs neved se. :) ;) :D

@Lencsés IIstván: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Ékezetek hol maradnak te divatmagyar anonim geci ? :D A link nem tény , pláne hogy másról beszéltél . :) ;) :D

@belekotty: Majdnem teljesen jó lett a hozzászólásod , csak nem tudsz rendes mosolygós fejet rakni , illetve és - el nem kezdünk mondatot . :) ;)

deruyter 2013.03.28. 17:07:14

@Lencsés István: Az, hogy az LMP az SzDSz 2 egyike a jobboldalon sunyin terjesztett axiómaként kezelt baromságoknak.
Gondolkodj, ne csak higyj.
Ilyen alapon a Fidesz = MSZMP 2. És FKGP 2.

Jolka40 2013.03.28. 17:21:20

@Távmunkás: Mégis, bármit tesznek, a magyar emberekre hivatkoznak, akik ugye őket akarták...

Lencsés István 2013.03.28. 18:43:07

@deruyter: Az Lmp az tény hogy az Szdsz kettő . Ez nem hit kérdése , hanem tény kérdése . A FIDESZ nagyon messze van az Mszmptől , pláne az Fkgp - től ....

Lencsés István 2013.03.29. 10:22:59

@Lencsés IIstván: Még linkelni se tudsz , te szerencsétlen csaló . :D Na mindegy a lényeget tudd , a link nem tény .
süti beállítások módosítása